Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Pols Karija: "Biju nobijies par savu brāli Martinu"

Pols Karija: "Biju nobijies par savu brāli Martinu"
Pols Karija
Foto: AP

Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Sentluisas ''Blues'' kanādiešu uzbrucējs Pols Karija atzina, ka bija stipri nobijies par sava brāļa gūto savainojumu.

Atgādināsim, ka KHL spēlē starp "Spartak" un "Dinamo" spēles 54.minūtē Obšuts trieca Kariju apmalē, pēc kā kanādietis zaudēja samaņu. Karija nokrita un vēlāk tika konstatēs, ka viņam ir smadzeņu satricinājums.

''Zinu par brāļa savainojumu,'' saka Pols. ''Viņš man piezvanīja tajā pašā dienā kā nokļuva slimnīcā. Pret Martinu tika veikts spēka paņēmiens, kā rezultātā viņš varēja nopietni traumēt kaklu. Par laimi, tas nenotika, lai gan tika gūts smadzeņu satricinājums. Tagad viņš jūtas labāk, tāpēc ceru, ka drīz viņš atgriezīsies laukumā.''

''Biju stipri nobijies, jo Martins minūti bezsamaņā gulēja uz ledus. Visādi varēja gadīties. Hokejs ir bīstams darbs. Mēs esam kā sapieri - šodien viss kārtībā, bet jau rīt vari trāpīties uz mīnas.''

Runājot par spēlēšanu KHL, Karija turpina. ''Kanādiešu veterāniem ir cita mentalitāte. Mēs esam izauguši Kanādā. Mums jau asinīs kopš bērnības bija – gribam spēlēt NHL. Tagad mums ir lieliska iespēja spēlēt Eiropā - Zviedrijā vai Krievijā. Ja NHL kaut kas nesanāk, vai ir vēlme pamēģināt kaut ko citu, puiši bez problēmām var pārcelties uz KHL.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

 +54 [+] [-]

, 2009-10-06 15:50, pirms 16 gadiem
mosh Pols atbrauks sezonas laikā apskatīties kā bračkam Rīgā iet, parunāt ar bijušo komandas biedru Ozo. tad Pols varēs sajust ko nozīmē īsti hokeja fani.
Slēpts komentārs: Fedorov91

 +24 [+] [-]

, 2009-10-06 15:54, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: mosh Pols atbrauks sezonas laikā apskatīties kā bračkam Rīgā iet, parunāt ar bijušo komandas biedru Ozo. tad Pols varēs sajust ko nozīmē īsti hokeja fani.
+ noslēgs ligumu par 4 milj USD!

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 15:54, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: tad Pols varēs sajust ko nozīmē īsti hokeja fani.
Kādā sakarā Monreālu piemini?

 +16 [+] [-]

, 2009-10-06 15:55, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: mosh Pols atbrauks sezonas laikā apskatīties kā bračkam Rīgā iet, parunāt ar bijušo komandas biedru Ozo. tad Pols varēs sajust ko nozīmē īsti hokeja fani.
Nu tak! Piekāst Stenlija Kausu, jābrauc skatīties kā bračka igrā!
Slēpts komentārs: Krokodils

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 15:56, pirms 16 gadiem
Ja NHL kaut kas nesanāk, vai ir vēlme pamēģināt kaut ko citu, puiši bez problēmām var pārcelties uz KHL.''

Nepiekritu ne visi var spelet KHL spilgts piemers Radeks Bonks!
Bet kopuma izcils trijnieks Karijas labi speletaji.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 15:56, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: ...Biju stipri nobijies, jo Martins minūti bezsamaņā gulēja uz ledus... pēc šitā var saprast, ka Pols skatās RD spēles!
Tu zini ir tāda lieta kā telefons. Mācies lasīt rakstu

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 15:56, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: mosh Pols atbrauks sezonas laikā apskatīties kā bračkam Rīgā iet, parunāt ar bijušo komandas biedru Ozo. tad Pols varēs sajust ko nozīmē īsti hokeja fani.
Uzlaist kādu maču!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 15:57, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu zini ir tāda lieta kā telefons. Mācies lasīt rakstu
Man gan liekas, ka skatās gan!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 15:57, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ej tak tu d...t ar saviem faniem. 18 000 sentluisas fani ir iespaidīgāk par 4,5 tūksošiem Rīgas pseidofanu. Latviešu fani ir skaļākie, lielākie alkohola patērētāji, tomēr nebūt ne labākie.
Nokriti no trepēm un mazās smadzenes sakratīji?

  +4 [+] [-]

, 2009-10-06 15:58, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādā sakarā Monreālu piemini?
Nu nez, fani viņi ir milzīgi, bet vai ''īstie''? Nu nez.
youtube.com: YouTube - {Montreal Canadiens Fans Riot!} And...
Tas notiek pēc uzvarētas sērijas pret principiālākajiem pretiniekiem.
Nez, kaut kā stulbi tas liekas. Bet nu jā, ne jau visi tādi ir.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 15:58, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: ...Biju stipri nobijies, jo Martins minūti bezsamaņā gulēja uz ledus... pēc šitā var saprast, ka Pols skatās RD spēles!
Ne tikai Kanādā skatās bet arī Āfrikā džeki jau fano!!! Lūk tā!!

  +8 [+] [-]

, 2009-10-06 16:01, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ej tak tu d...t ar saviem faniem. 18 000 sentluisas fani ir iespaidīgāk par 4,5 tūksošiem Rīgas pseidofanu. Latviešu fani ir skaļākie, lielākie alkohola patērētāji, tomēr nebūt ne labākie.
A kurš vispār ir noteicis skalu kā mērīt ''labākos fanus''?
Fans ir fans un vienkāršs skatītājs(sporta interesents) ir vienkāršs skatītājs!

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 16:02, pirms 16 gadiem
aizermans19 rakstīja: Nokriti no trepēm un mazās smadzenes sakratīji?
Pasaki ar ko tad tik labi ir LV fani..
Fano vienu pārslavētu un izreklamētu komandu, jo tas ir kruta?
Ja Latvijas fani ir labākie, kādēļ Piņķos un citās Latvijas hallēs ir brīvas
vietas ? Pietrūkst arēnas blinga un lielo uzkodu iespēju?

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 16:07, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu zini ir tāda lieta kā telefons. Mācies lasīt rakstu
nu bet no otras puses, vinam tak zvanija pec aksidenta kad jau bija slimnica un zinaja ka tsmadzenu satricinajums nekas nopietnaks.. ka tad vins vareja but tik nobijies ka bracka gul uz ledus bezsamana??? nu nez.. varbut skatijas ar, kas zin. raksta nav konkreti pateikts. varbut uzrakstits ne ta...

     [+] [-]

, 2009-10-06 16:07, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pasaki ar ko tad tik labi ir LV fani..
Fano vienu pārslavētu un izreklamētu komandu, jo tas ir kruta?
Ja Latvijas fani ir labākie, kādēļ Piņķos un citās Latvijas hallēs ir brīvas
vietas ? Pietrūkst arēnas blinga un lielo uzkodu iespēju?
Tu esi bijis uz kādu RD vai Latvijas spēli Piņķos vai citur un redzējis tukšas tribīnes?

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 16:10, pirms 16 gadiem
aizermans19 rakstīja: Tu esi bijis uz kādu RD vai Latvijas spēli Piņķos vai citur un redzējis tukšas tribīnes?
ŪŪŪ
Īsti Hokejfani iet tikai uz lielkomandām BAČ, Latvijas čempis taču nav hokejs...

  +7 [+] [-]

, 2009-10-06 16:11, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pietrūkst arēnas blinga un lielo uzkodu iespēju?
Ha, ha, un to Tu saki, aizstāvot amerikāņu fanus?

  +8 [+] [-]

, 2009-10-06 16:12, pirms 16 gadiem
Katrā ziņā ir grūti varbūt izmērīt "labāko fanu", bet es turos pie viena principa - ja labākais fans lielās ka viņš ir labākais fans, no tā brīža viņš toč vairs nav labākais fans

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 16:13, pirms 16 gadiem
Biju nobijies, tāpēc iemetu divas ripas

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 16:16, pirms 16 gadiem
Fjodarov,tu neesi idiots?! Tad moska mums butu jaiet uz shaha turniriem lai butu labakajiem faniem? Nu pec tava nika var spriet ka tev cska vai traktora fani ir labakiem.. Nepaliec smiekligs RD fanam vai izlases fanam nav nekada sakara ar BAČ!

 +11 [+] [-]

, 2009-10-06 16:22, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pasaki ar ko tad tik labi ir LV fani..
Fano vienu pārslavētu un izreklamētu komandu, jo tas ir kruta?
Ja Latvijas fani ir labākie, kādēļ Piņķos un citās Latvijas hallēs ir brīvas
vietas ? Pietrūkst arēnas blinga un lielo uzkodu iespēju?
nevajag tik sauri domat... Latvija nav liela valsts un daudzi Hokeja fani ir tie pasi basketbola un futbola fani, ka ari priecajas par ikvienu Latvijas panakumu sporta... Un ta ka Dinamo ir tiko ka adzimusi protams savadaka neka ta bija kadreiz. Latvijas sporta fani saprot ka bez fanu atbalsta RD nebutu tas kas ir. Ka ari redz ka RD nakotne ir, lenam komanda kapj uz augsu.. aki kapec citas hokeja komandas netiek atbalstitas. Tas tiek atbalstitas, ir pat tadi so klubu fani kuri pie katram jaunajam zinam par RD komente ka RD suds vien ir utt. Latvijas fani atbalsta RD jo redztai nakotni.. piemeram LM un citas Latvijas komandas ari pirms RD paradisanas tika atbalstitas - bet kas tika sasniegts??? BAC pa apaksu vien nemas.. tas ta gars stasts, neiesu jau te laiku teret..

Jajauta vai esi skatijies RD majas speles. Kad RD ielaiz vartus tad uzreiz zali parsalc skalas fanu atbalstu saukli, briziem liekas ka RD ir iemetusi nevis pretinieki.. Musu fani zin ka jaatbalta ari gutos brizos.. a paskaties kas notiek izbraukuma speles kad mes iemetam un majinieki zaud. klusums tribines itka tuksa zale butu.. ar to mes ari esam ipasi ka atbalstam savejos lai tur vai kas..

ehh ists LV fans to saprastu - skiet tu tads mala sedetajs un nidetajs vien esi..

P.S un ka tu komentetu legionaru izteikumus ka vini sadu atbalstu nav redzejusi pat NHL. ari nesen Latvija paviesojusos salvena kanadiesu trenera Boumena intervija teiktas - ka vins velejies lai RD iemet jo gribejis ka fani reage uz vartiem, jo RD fani visu laiku skali atbalstijusi savejos.. domaju gan legionariem, gan Boumenam ir zinams kadi fani ir NHL.... atskiriba no tevis
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 16:27, pirms 16 gadiem
B-HOP rakstīja: Ja NHL kaut kas nesanāk, vai ir vēlme pamēģināt kaut ko citu, puiši bez problēmām var pārcelties uz KHL.''

Nepiekritu ne visi var spelet KHL spilgts piemers Radeks Bonks!
Bet kopuma izcils trijnieks Karijas labi speletaji.
Kas vainas Bonkam?Tas ka viņš neder LOKO vēl neko nenozīmē,pārāk maz spēļu viņš tur nospēlēja.Vienkārši komandai bija vajadzīgs grēkāzis,lai attaisnotu savu vājo sniegumu

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 16:27, pirms 16 gadiem
"Tagad mums ir lieliska iespēja spēlēt Eiropā - Zviedrijā vai Krievijā"

Eiropaa tik 2 valstis kuras hoki var spellet?? un kapeec Latviju nepiemineeja..

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 16:30, pirms 16 gadiem
Maredo rakstīja: P.S un ka tu komentetu legionaru izteikumus ka vini sadu atbalstu nav redzejusi pat NHL. ari nesen Latvija paviesojusos salvena kanadiesu trenera Boumena intervija teiktas - ka vins velejies lai RD iemet jo gribejis ka fani reage uz vartiem, jo RD fani visu laiku skali atbalstijusi savejos.. domaju gan legionariem, gan Boumenam ir zinams kadi fani ir NHL.... atskiriba no tevis
Zini ir tāda paradoksāla lieta kā Kanādas hokeja angļu valoda...
Tukšas pieklājības frāzes bez patiesas jēgas, visas komandas ir "good/great team", visi pretinieku spelētāji ir "skilled players", visi fani ir "unbelivable, crazy"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-06 16:50, pirms 16 gadiem
fanus jau nav jaskatās pēc daudzums tribīnēs.. bet pēc viņu radītās atmosfēras un uzticības...
pēc Fedorov91 domām īsti fani ir tie tūkstoši kas klusām sēž NHL tribīnēs, rij hotdogus un sajūsmā nobļaujas, kad kādu iesmērē bortā.. jeb arī tos viņš sauc par faniem kas internetā sēž un uzkrāj zināšanas statistikas jomā par hokeju..

     [+] [-]

, 2009-10-06 16:51, pirms 16 gadiem
Pagājušo gadu biju vienu amerikāni aizvilcis uz RD spēli arēnā. Šis, protams, atzina, ka atmosfēra ir ok, bet NHL troksnis ir lielāks. RD atmosfēru viņš salīdzināja vairāk ar AHL valdošo.... Ja kas, čalis ir Bostonas fans. Iespējams, ka siltajos štatos tā nav...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 16:51, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: ŪŪŪ
Īsti Hokejfani iet tikai uz lielkomandām BAČ, Latvijas čempis taču nav hokejs...
Vo vo , pilnīgi piekrītu tev, šie superfani jau tikai uz LV spēlēm un Dinamo iet, bet arī atkarībā no iepriekš parādītā rezultāta. Ja jau sevi sauc par fanu, tad arī fano nevis ej padzert alu un pabļaut kad komandai iet labi. Ja jau tie hokej fani būtu īsti fani, tad arī RDJ spēlēm bija jābūt pie pilnam tribīnēm, nerunāsim par LAč spēlēm,kur tikai vecāki gimenes locekļi vai draudzenes uz spēlēm nāk.

     [+] [-]

, 2009-10-06 16:53, pirms 16 gadiem
hecs rakstīja: Vo vo , pilnīgi piekrītu tev, šie superfani jau tikai uz LV spēlēm un Dinamo iet, bet arī atkarībā no iepriekš parādītā rezultāta. Ja jau sevi sauc par fanu, tad arī fano nevis ej padzert alu un pabļaut kad komandai iet labi. Ja jau tie hokej fani būtu īsti fani, tad arī RDJ spēlēm bija jābūt pie pilnam tribīnēm, nerunāsim par LAč spēlēm,kur tikai vecāki gimenes locekļi vai draudzenes uz spēlēm nāk.
kādā sakarā faniem būtu jaiet visur un jafano?. fani fano par savu komandu, nevis ieraugot uz aizsaluša ezera šaibu skrien uzreiz fanot...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 16:56, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: kādā sakarā faniem būtu jaiet visur un jafano?. fani fano par savu komandu, nevis ieraugot uz aizsaluša ezera šaibu skrien uzreiz fanot...
Tu izlasiji pirmo komentāru? Tur bija minēts ka latvieši ir īstie hokeja fani, bet kanādieši un amerikāņi tik tādi svētdienas fani.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 16:59, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: kādā sakarā faniem būtu jaiet visur un jafano?. fani fano par savu komandu, nevis ieraugot uz aizsaluša ezera šaibu skrien uzreiz fanot...
Te nu japiekrīt ka nevajag jaukt terminus hokeja fani un RD/valstvienības fani...

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 17:06, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: fanus jau nav jaskatās pēc daudzums tribīnēs.. bet pēc viņu radītās atmosfēras un uzticības...
pēc Fedorov91 domām īsti fani ir tie tūkstoši kas klusām sēž NHL tribīnēs, rij hotdogus un sajūsmā nobļaujas, kad kādu iesmērē bortā.. jeb arī tos viņš sauc par faniem kas internetā sēž un uzkrāj zināšanas statistikas jomā par hokeju..
Ok, izvērtēsim RD fanus pēc taviem kritērijiem.
1. Atmosfēra. Tas protams ir subjektīvs vērtējums, bet ja "Tikai Rīga, tikai Dinamo!" nemitīga saukšana un reizēm kāds fans, kas ieņēmis vairāk uz krūts nobļaujas tiesnesis p**ars ir okei ,tad pieņemsim ka atmosfēra ir laba.
2. Uzticība. Pirmajā spēlē pilna arēna, pēc kāsieniem 4,5 tūkstoši. Uzticība nav vērojama.
Par faniem... Latvijas hokeja fans tāpat kā amerikas kolēģis spēlēs laikā dzer alu un tiesā uzkodas. Par spēka paņēmieniem nepiekritīšu, visi bija tādā ekstāzē, kad Karsums savainoja Enstromu. Reālais vecis!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 17:12, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: RD pēc vidējās apmeklētības būtu 12. vietā AHL...
Hmm... Dīvaini, jo Latvija iedzīvotāju skaita ziņā atpaliek no ASV tikai ~150 reizes

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 17:18, pirms 16 gadiem
Fjodarov,par to idiots,tas nebija ta personigi,bet gan kaa izteiciens! Bet nu kapec tev tie fani ir janoliek?? Kura valsti vel celsies 4os,lai redzetu tiesraide redzetu speli? Kuri brauks pa pedejo naudu uz chempi,lai pafanotu? Kuri vel liek pukes pie vestniecibas un dzied himnu pie Brivibas pieminekla pec uzvaram? Amiishi? Krievi? Zviedri? Diez vai vecit...!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:19, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ok, izvērtēsim RD fanus pēc taviem kritērijiem.
1. Atmosfēra. Tas protams ir subjektīvs vērtējums, bet ja "Tikai Rīga, tikai Dinamo!" nemitīga saukšana un reizēm kāds fans, kas ieņēmis vairāk uz krūts nobļaujas tiesnesis p**ars ir okei ,tad pieņemsim ka atmosfēra ir laba.
2. Uzticība. Pirmajā spēlē pilna arēna, pēc kāsieniem 4,5 tūkstoši. Uzticība nav vērojama.
Par faniem... Latvijas hokeja fans tāpat kā amerikas kolēģis spēlēs laikā dzer alu un tiesā uzkodas. Par spēka paņēmieniem nepiekritīšu, visi bija tādā ekstāzē, kad Karsums savainoja Enstromu. Reālais vecis!
1.neesu dzirdējis ka kāds tā uz Dinamo spēlēm sauktu tiesnešus..
a par tiem saukļiem runājot, kādi nu kurām komandām viņi ir, tādi ir... tāpat kā visā pasaulē futbola komandām dziesmas utt.
par iedzērušajiem ir muļķības.. katrā vietā var atrasties tādi... paskaties tās pašas NHL spēles.. pēc tādiem nevērtē fanus...
2.arī šitas punkts tev ir garam... uz pirmo spēli bij vairāk skatītāju jo tā bij tomēr pirmā spēle un visi to gaidīja... pēc tam vairs tik daudz negāja deļ dārgajām biļetēm utt. jo tomēr tagad ir jaizvēlas uz kuru spēli iet uz kuru neiet.. jo Latvijas fani nav tik bagāti kā tie tur tajā dīķa pusē.. kas aiziet šovu paskatīties un piestampāt vaigus..
kur tu redzēji ka fani bij extāzē kad Karsums savainoja to Erntromu?to tu izlasīji esportā vai biji hallē?

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:20, pirms 16 gadiem
sportsman rakstīja: Hmm... Dīvaini, jo Latvija iedzīvotāju skaita ziņā atpaliek no ASV tikai ~150 reizes
Hmm... Dinamo bija 3. vietā KHL , tikai Krievijā ir ~70 reizes vairāk iedzīvotāju.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:23, pirms 16 gadiem
fatal1984 rakstīja: Fjodarov,par to idiots,tas nebija ta personigi,bet gan kaa izteiciens! Bet nu kapec tev tie fani ir janoliek?? Kura valsti vel celsies 4os,lai tiesraide redzetu speli? Kuri brauks pa pedejo naudu uz chempi,lai pafanotu? Kuri vel liek pukes pie vestniecibas un dzied himnu pie Brivibas pieminekla pec uzvaram? Amiishi? Krievi? Zviedri? Diez vai vecit...!
bet tie jau ir lavijas izlases fani nevis latvijas HOKEJA fani!!! vai tad nepiekriti?

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 17:26, pirms 16 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: bet tie jau ir lavijas izlases fani nevis latvijas HOKEJA fani!!! vai tad nepiekriti?
un Latvijas izlase nav Latvijas hokejs?

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:28, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: un Latvijas izlase nav Latvijas hokejs?
RDJ, Latgale nav Latvijas hokejs?

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:29, pirms 16 gadiem
Nepiekritu,jo man nav jaiet uz visam lv notiekosajam spelem lai paraditu ka esu lv hokeja fans! Domaa kk pitsburgas fans iet uz visam farmklubu spelem? Ar ko ta vins ir labaks?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:29, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: un Latvijas izlase nav Latvijas hokejs?
apskaties sho video. pievers uzmanibu tribiiinaam. un tad uzdod sev velreiz jautajumu vai tiesham latvijaa ir labakie hokeja fani!

Video: "Latgales" hokejistam izsit zobus

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:30, pirms 16 gadiem
3.vieta khl bija deel tures somijaa un spelem pinkos!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:31, pirms 16 gadiem
fatal1984 rakstīja: Nepiekritu,jo man nav jaiet uz visam lv notiekosajam spelem lai paraditu ka esu lv hokeja fans! Domaa kk pitsburgas fans iet uz visam farmklubu spelem? Ar ko ta vins ir labaks?
tur jau ta lieta ka tada kanada jebkura junioru studentu spele butu pietiekami apmekleeta. sheit ir daudz LV izlases fanu, RD fanu bet ne latvijas hokeja fanu tas jaunu ir vienozimigi

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:33, pirms 16 gadiem
Nu bac kada junioru liga ir Latvijaa? Neredzetu nevienu kanadieti tribines,ja tas limenis butu tik zems kaa seit!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:34, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: RDJ, Latgale nav Latvijas hokejs?
ir protams.. bet tas nenozīmē ka tagad visiem hokeja faniem jaskrien viņi skatīties un atbalstīt.. arī fani tomēr grib augstākā līmeņa hokeju.. nevis skatīties sētas mačus uz aizsaluša ezera.. un tas nenozīmē ka nevēl arī veiksmi tai pašai Latgalei utt.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:34, pirms 16 gadiem
fatal1984 rakstīja: 3.vieta khl bija deel tures somijaa un spelem pinkos!
Paldies,ka pastiprini manus argumentus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 17:35, pirms 16 gadiem
Un vsp! Runa jau nebija par junioru ligam! Tomer uzskatu ka esam labakie fani,hokjii stabili! bet Sui ari sogad majas labi fanoja!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:36, pirms 16 gadiem
fatal1984 rakstīja: 3.vieta khl bija deel tures somijaa un spelem pinkos!
ar sho komentu tu pats atbildeji uz saviem jautajumiem

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:37, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: ir protams.. bet tas nenozīmē ka tagad visiem hokeja faniem jaskrien viņi skatīties un atbalstīt.. arī fani tomēr grib augstākā līmeņa hokeju.. nevis skatīties sētas mačus uz aizsaluša ezera.. un tas nenozīmē ka nevēl arī veiksmi tai pašai Latgalei utt.
Fani tribīnēs=>Sponsori, biļešu nauda=>Kluba budžets=>Spēles līmenis.

Belari jau mūs pasūtija no BAČ. Nākamgad Latvijā vairs nebūs normāla līmeņā čempionāta.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:38, pirms 16 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: apskaties sho video. pievers uzmanibu tribiiinaam. un tad uzdod sev velreiz jautajumu vai tiesham latvijaa ir labakie hokeja fani!

http://sportacentrs.com/hokejs/video/06102009-latgales_hokejistam_izsit_zobus
un kapēc tur tribīnēs būtu jabūt hokeja faniem? sētas mači... hokeja faniem ir arī sava dzīve utt. lai skraidītu pa visām spēlēm un ir izvēle ko skatīties.. un loģiski ka hokeja fans ies uz augstākā līmeņa spēlēm..

parādi tad kurā valstī vispār ir hokeja fani?.. neticu ka ir kāda valsts kur iet uz visām spēlēm un tribīnes visa līmeņa spēlēs ir pilnas...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:39, pirms 16 gadiem
Fjodarov,beidz burt draamu! Varu deret ka can ari ir pilna pakala ar mazapmekletam spelem!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:40, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: parādi tad kurā valstī vispār ir hokeja fani?.. neticu ka ir kāda valsts kur iet uz visām spēlēm un tribīnes visa līmeņa spēlēs ir pilnas...
Viens vārds - Kanāda.

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 17:40, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ej tak tu d...t ar saviem faniem. 18 000 sentluisas fani ir iespaidīgāk par 4,5 tūksošiem Rīgas pseidofanu. Latviešu fani ir skaļākie, lielākie alkohola patērētāji, tomēr nebūt ne labākie.
ej irst

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:41, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Fani tribīnēs=>Sponsori, biļešu nauda=>Kluba budžets=>Spēles līmenis.


Belari jau mūs pasūtija no BAČ. Nākamgad Latvijā vairs nebūs normāla līmeņā čempionāta.
un?.. ja būtu augstāks dzīves līmenis, tad būtu arī tribīnes pilnīkas un arī klubiem vairāk naudas no biļetēm... bet tā kā dzīves līmenis ir tāds kā ir... tad te nav nekā neparasta..
pie tam Beleriem tā bija tikai atmazka par skatītājiem.. jo kāda gan viņiem daļa gar mūsu skatītājiem.. nejau viņiem tā nauda pienākas par biļetēm mūsu hallēs..
patiesā situācija ka viņi negrib trenēt savus konkurentes.. un mēs esam tik vāji BAČā, ka viņiem no mums nav jēgas, jo mēs viņu līmeni neceļam..

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:43, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: un kapēc tur tribīnēs būtu jabūt hokeja faniem? sētas mači... hokeja faniem ir arī sava dzīve utt. lai skraidītu pa visām spēlēm un ir izvēle ko skatīties.. un loģiski ka hokeja fans ies uz augstākā līmeņa spēlēm..

parādi tad kurā valstī vispār ir hokeja fani?.. neticu ka ir kāda valsts kur iet uz visām spēlēm un tribīnes visa līmeņa spēlēs ir pilnas...
zini cilvekiem kam tiesham patik hokejs vinji savas pilsetas ka ogre liepaja daugavpils utt ietu skatities hokeju bet sheit latvijaa tribines ir tukshas. Un BaČ jau nu galigi nav tads setas limenis ka tu te malee.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:44, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Viens vārds - Kanāda.
tu tur esi bijis uz zemākā līmeņa hokeja spēlēm?.. neskaitot stundentu līgas kur savējie atbalsta, jeb mazās pilsētiņas kur ir viena komanda par kuru loģiski ka visa pilsēta fano... lielajās pilsētās zemākā līmeņa spēles ir mazapmeklētas.. apmēram tāpat kā te, draugi paziņas, hokeja experti.. kāds garamējot ieklīdis.. un viss..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:44, pirms 16 gadiem
Fedorov91 pilnīgi piekrītu tev!!!
Labs piemērs vsp par Latvijas faniem ir ASK basketbola komanda, kad bij fisi ahuj*na fano, klubs bankrotē viss Latvijā vairs nav līmeņa nevienam neinteresē! Tā pat bus ari ja dinamo pajuks. Kāpec tad labākie fani pasaule neiet uz tām BAČ spēlem? Daži domā tur nav līmeņa kada jēga atbalstit, labāk dinamo atbalstit!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:45, pirms 16 gadiem
Fedor, ko Tu cepies, kāda starpība ko katrs atbalsta.. ASV jau arī pašās zemākajās līgās nav pilnas tribīnes..

un padomā, ja Latvija dzīvotu kaut 10 milj. iedzīvotāju.. kas tad būtu un ko Tu tad teiktu?

es domāju, tad ietu tādu Latgali, Liepāju utt.. skatīties, jo būtu cilvēku, kas skatītos..

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:45, pirms 16 gadiem
Chiibo8 rakstīja: Fedorov91 pilnīgi piekrītu tev!!!
Labs piemērs vsp par Latvijas faniem ir ASK basketbola komanda, kad bij fisi ahuj*na fano, klubs bankrotē viss Latvijā vairs nav līmeņa nevienam neinteresē! Tā pat bus ari ja dinamo pajuks. Kāpec tad labākie fani pasaule neiet uz tām BAČ spēlem? Daži domā tur nav līmeņa kada jēga atbalstit, labāk dinamo atbalstit!
Ko Tu vispār te jauc iekšā ASK?

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:46, pirms 16 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: zini cilvekiem kam tiesham patik hokejs vinji savas pilsetas ka ogre liepaja daugavpils utt ietu skatities hokeju bet sheit latvijaa tribines ir tukshas. Un BaČ jau nu galigi nav tads setas limenis ka tu te malee.
Latvijas citās pilsētās izņemot Rīgu nav vienkārši tik daudz to fanu... arī iedzīvotāju ir daudz mazāk.. pie tam tās mūsu komandas ir zem BAČ līmeņa.. reti kādu spēli var aizķert...

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:48, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: Latvijas citās pilsētās izņemot Rīgu nav vienkārši tik daudz to fanu... arī iedzīvotāju ir daudz mazāk.. pie tam tās mūsu komandas ir zem BAČ līmeņa.. reti kādu spēli var aizķert...
tad sanak ka labakajs hokeja fans iet uz speli tikai tad ja uzvar! ja reti kad izdodas kadu speli aikjert tad tads hokejs labakajam hokeja fanam pasaulee nav vajadzigs????

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:49, pirms 16 gadiem
Fjodarov.. Tu jau ignore kad tev uzraksta patiesibu tape nav jegas te diskutet! veiksmi tev! Es dodos skatities veteranu speli daugavas stadionaa! VELOS PIERADIT KA ESU LABAKS PAR KANADIETI!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:49, pirms 16 gadiem
vnkyo rakstīja: Ko Tu vispār te jauc iekšā ASK?
Mūsu labākie fani pasaulē, tagad visi ASK fani aizstav dinamo!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:50, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: Latvijas citās pilsētās izņemot Rīgu nav vienkārši tik daudz to fanu... arī iedzīvotāju ir daudz mazāk.. pie tam tās mūsu komandas ir zem BAČ līmeņa.. reti kādu spēli var aizķert...
Iedzīvotāju mazāk... Kanādā ir 15 reizes vairāk iedzīvotāju nekā Latvijā, bet junioru hokeja apmeklētība ir labāka kā KHL.

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:52, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Iedzīvotāju mazāk... Kanādā ir 15 reizes vairāk iedzīvotāju nekā Latvijā, bet junioru hokeja apmeklētība ir labāka kā KHL.
Un ko mums, visai Latvijai, tagad vajadzētu darīt?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 17:55, pirms 16 gadiem
vnkyo rakstīja: Un ko mums, visai Latvijai, tagad vajadzētu darīt?
Beigt plātīties ka esam labākie fani pasaulē, tas būtu labs sākums. Ja šādu atzinību mums piešķir citi, tad OK, bet pašiem nevajadzētu plātīties kā idiņiem

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:55, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Beigt plātīties ka esam labākie fani pasaulē, tas būtu labs sākums. Ja šādu atzinību mums piešķir citi, tad OK, bet pašiem nevajadzētu plātīties kā idiņiem
okey, šeit es piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:55, pirms 16 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: tad sanak ka labakajs hokeja fans iet uz speli tikai tad ja uzvar! ja reti kad izdodas kadu speli aikjert tad tads hokejs labakajam hokeja fanam pasaulee nav vajadzigs????
nē.. tas nozīmē ka tie ir sētas mači.. un fanam nav obligāti apmeklēt sētas mačus..
protams ka arī tāds hokejs ir vajadzīgs, bez tā nevar.... bet nu par tāda līmeņa hokeju nav jaiet fanot katram hokeja fanam..

un vispār beztolks šito bazaru dzīt.. jūs vienkārši krītat galējībās.. ka fanam ir tagad visur jaiet un jafano, vienalga kas spēlē..

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:56, pirms 16 gadiem
vnkyo rakstīja: Un ko mums, visai Latvijai, tagad vajadzētu darīt?
Piepildīt kaut vai tās pašas 500-1000 vietas Latvijas čempī. BAČ 1000+.

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:56, pirms 16 gadiem
Huy! Tur gan es piekritu!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:59, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Piepildīt kaut vai tās pašas 500-1000 vietas Latvijas čempī. BAČ 1000+.
var jau piepildīt tās tribīnes ar kaudzi... bet nejau tas nozīmēs ka mums ir labākie fani... hokeja fani nav idioti, ka viņiem ir jaiet un japiepilda tribīnes, tikai lai viņš varētu pilntiesīgi saukties par fanu..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:59, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: nē.. tas nozīmē ka tie ir sētas mači.. un fanam nav obligāti apmeklēt sētas mačus..
protams ka arī tāds hokejs ir vajadzīgs, bez tā nevar.... bet nu par tāda līmeņa hokeju nav jaiet fanot katram hokeja fanam..

un vispār beztolks šito bazaru dzīt.. jūs vienkārši krītat galējībās.. ka fanam ir tagad visur jaiet un jafano, vienalga kas spēlē..
nee veciit es saku ka latvijaa ir labi Izlases fani, RD fani bet taadu LV hokeja fanu ir gauzhaam maz.
varu atziities tev godiigi arii es neapmekleju LAČ speles jo drošvien tur aizmigtu. bet es arii nestaigaju un neklaigaju ka esmu labakajs hokeja fans pasaulee

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 18:03, pirms 16 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: nee veciit es saku ka latvijaa ir labi Izlases fani, RD fani bet taadu LV hokeja fanu ir gauzhaam maz.
varu atziities tev godiigi arii es neapmekleju LAČ speles jo drošvien tur aizmigtu. bet es arii nestaigaju un neklaigaju ka esmu labakajs hokeja fans pasaulee
nav jau runa ka labākie fani pasaulē... bet nevajag jau arī krist otrā galējībā ka tie nav hokeja fani, kuriem patīk Dinamo un izlase.. ja izveidotu vel kādu augsta līmeņa komandu, tad viņi fanotu arī par to...
ja komandai neveicas, tad tā ir cita lieta.. bet ja komanda ir vienkārši zema līmeņa, tad loģiski ka hokeja fanam nav par tādām jaiet un jafano... tomēr jabūt ir zināmam hokeja līmenim..

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:12, pirms 16 gadiem
Atceoties SPL laikus daudzie bļāvēji par zemo līmeni tā ari neapmeklēja nevienu spēli

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 18:15, pirms 16 gadiem
Dinamo pagaidam haļavas vien skrien.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:25, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Atceoties SPL laikus daudzie bļāvēji par zemo līmeni tā ari neapmeklēja nevienu spēli
bļāvēji ir vienmēr bijuši un būs visur.. ne tikai hokejā un ne tikai sportā... nav ko uz tādiem skatīties un pēc tādiem izdarīt kautkādus spriedumus..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:06, pirms 16 gadiem
par tiem saukliem???!!!cik tad mes dzirdam NHL speelees????2 vai 3iis!piem.:lets go red wings! un vel paris!eksperti dazhi te baigi labi....vispar shajaa raksta tema bij par braliem Karijam!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja