Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Tiešraide: ''Sochi'' - ''Dinamo'' 3:2 PM (spēle galā)

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Tiešraide: ''Sochi'' - ''Dinamo'' 3:2 PM (spēle galā)
Līnuss Videls. Foto: Raimonds Volonts, dinamoriga.lv

Rīgas ''Dinamo'' hokejistiem priekšā pēdējā spēle pirms došanās mājup. Pretiniekos sīkstā HC ''Sochi'' komanda, pret kuru rīdzinieki deviņās spēlēs guvuši tikai vienu panākumu. ''Dinamo'' komandā veiktas izmaiņas vadošajā uzbrucēju trijniekā - kopā ar Brendonu Makmilanu un Kevinu Klārku spēlēs Līnuss Videls.

HC ''Sochi'' - Rīgas ''Dinamo'' 3:2 PM (1:0;1:0;0:2;0:0)

Vārti: 05:06 Arhipovs (Rosens) 1:0, 21:52 Homickis (Vorobjovs, Poluņins) 2:0, 53:24 Videls (Dārziņš, vair.) 2:1, 56:37 Majone (Videls, vair.) 2:2, 65:00 O`Dels (p.m.) 3:2.
Soda minūtes: 12:22
Vārtsargi: Dmitrijs Šikins - Timurs Biļalovs

Pēcspēles metieni: Meija (1:0), Šmeļovs (1:1), Klārks (vārtsargs), Arhipovs (1:2), Dārziņš (2:2). ''Dinamo'' vārtos stājas Gudļevskis. Bočarovs (2:3), Videls (3:3), O`Dels (3:4), Majone (vārtsargs). Pēcspēles metienu sērijā uzvaru izcīna ''Sochi''.

65` Otro spēli pēc kārtas rīdziniekiem priekšā pēcspēles metienu sērija.

64` ''Dinamo'' kopīgām pūlēm mazākumā nosargā vārtus neskartus.

62` Balinskis cieš sāpīgā sadursmē ar pretinieku, turklāt pazaudē nūju. Mamkilanam nākas pārkāpt noteikumus, lai novērstu vārtu zaudējumu.

61` Kā pirmie ''Dinamo'' rindās uz ledus dodas Majone, Videls un Rēdlihs.

60` ''Dinamo'' izdevies izglābties - sekos papildlaiks.

57` VĀRTI! Rīdzinieki negrasās padoties un vairākumā gūst vēl vienus vārtus! Precīzu metienu no distances izpilda Metjū Majone - 2:2!

54` VĀRTI! Beidzot savu rēķinu atklāj arī viesi. Vairākumā deficītu līdz minimumam sadeldē Videls, noķerot Šikinu uz pretkustību un raidot ripu labajā stūrī - 1:2!

52` Mājinieki izslido pretuzbrukumā divatā pret vienu aizsargu, Biļalovs kritienā glābj savu komandu no otrā vārtu zaudējuma pēc Poluņina metiena.

50` Ripa otro reizi šovakar nonāk aiz Šikina sargāto vārtu līnijas, bet atkal vārtu guvums neskaitās. Videls acīmredzami ieraida to vārtos ar kāju, nekādas pretenzijas nemaz netiek celtas.

47` Epizode pie Biļalova vārtiem labi raksturo šīs dienas spēli ''Dinamo'' izpildījumā - trijatā saskrienas Videls, Sotnieks un Balinskis.

43` Pēc ilgāka pārtraukuma laba iespēja arī ''Dinamo'' - Gilīss ar acīgu piespēli no aizvārtes atrod Meiju, bet uzbrucējs no tuvas distances nespēj pārspēt Šikinu.

42` Mājinieki izmanto pretinieku kļūdas un uzbrukumā darbojas brīvi. Teicamā metiena pozīcijā nonāk Rosens, taču met pāri.

41` ''Dinamo'' dotas vēl 20 minūtes, lai vērstu situāciju par labu.

40` Otrā trešdaļa noslēgusies.

34` Laukuma centrā izceļas asumi - tiesneši piešķir divu minūšu noraidījumu Dārziņam, bet Džeriņam - desmit minūšu disciplinārsodu, kaut arī Andris no muguras saņēma pretinieka sitienu ar nūju, kas arī izraisīja asumus.

31` Viesu treneri atkal pamainījuši uzbrucēju virknējumus, cenšoties panākt lūzumu spēles gaitā. Laukumā pirmoreiz šovakar dodas arī Bērziņš.

28` ''Dinamo'' ripu kontrolē vairāk, taču uzbrukumā līdz vārtu gūšanas momentiem nenonāk, turklāt pamanās arī iekrist pretuzbrukumā.

22` VĀRTI! ''Sochi'' palielina pārsvaru. Ļoti spēcīgs Homicka metiens trāpa pa vārtu konstrukciju no iekšpuses, un ripa uzreiz izlido ārā. Sākotnēji tiesneši ļauj spēli turpināt, uzskatot, ka ripa trāpījusi pa pārliktni, taču pēc video atkārtjouma noskatīšanās lemj par pretējo - 2:0.

21` Sācies mača otrais periods.

20` Pirmā trešdaļa noslēgusies.

18` Lieliskais vārtsarga sniegums ļauj ''Sochi'' izturēt mazākumu - Šikins vēlreiz glābj savu komandu pēc Balinska metiena no tuvas distances.

17` Šikinam iespaidīgs atvarījums pēc Džeriņa raidījuma no vārtu priekšas.

16` Rīdzinieki vairākumā ieraida ripu Šikina vārtos, bet mājinieki protestē par to, ka Džeriņš vārtu priekšā turējis pretinieku. Tiesneši ilgi skatās video un izlemj, ka Dārziņa vārtos ieraidītā ripa nav jāatzīst par vārtu guvumu.

14` Poluņins ar nūju sāpīgi trāpa Balinskim pa ausi, ''Dinamo'' tiek pie četru minūšu vairākuma.

12` Mājiniekiem izdevies iegūt pārsvaru gan rezultātā, gan uz ledus. ''Dinamo'' vairs neizdodas nostiprināties pretinieku zonā, tikt līdz metieniem.

8` Pēc Razgala piespēles no vārtu priekšas teicamu iespēju neizmanto Rēdlihs, un ''Sochi'' uzreiz izveido bīstamu pretuzbrukumu, Timuram Biļalovam atvairot divus ļoti bīstamus pretinieku metienus.

6` VĀRTI! ''Dinamo'' tomēr nonāk iedzinējos. Uzreiz pēc uzvarēta iemetiena uzbrukuma zonā pie ripas tiek Dmitrijs Arhipovs, kurš izpilda lielisku plaukstas metienu vārtu augšējā stūrī - 0:1.

4` Pirmajās minūtēs aktīvāki bijuši rīdzinieki, kuri jau izpildījuši vairākus metienus pa pretinieku vārtiem.

1` Spēle var sākties! Jau pirmajā uzbrukumā ''Dinamo'' gandrīz izdodas gūt vārtus - Makmilans no vārtu priekšas cenšas raidīt ripu vārtsargam starp kājsargiem, taču Šikins glābj savu komandu.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Timurs Biļalovs (Kristers Gudļevskis), Metjū Majone - Nerijus Ališausks, Kristaps Sotnieks - Dmitrijs Šuļeņins, Kristaps Zīle - Uvis Balinskis, Marks Dzaneti; Kevins Klārks - Brendons Makmilans - Līnuss Videls, Frenks Razgals - Lauris Dārziņš - Miķelis Rēdlihs, Emīls Ģēģeris - Oskars Batņa - Gints Meija, Daniels Bērziņš - Andris Džeriņš - Koltons Gilīss, Vitālijs Pavlovs.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:20, pirms 6 gadiem
Tiesraide seit - HokejaTV - Hokeja Tiesraides

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 18:28, pirms 6 gadiem
Jautājums ekspertiem. Kas ir ar fuņiem arēnā? Solija taču dinamo spēles ignorēt, kamēr Savickis neļaus arēnā atgriezties Jurčikam? Vīrs un vārds, jeb aldara mīzali tomēr svarīgāki un visi principi pie kājas?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:29, pirms 6 gadiem
anatolsins rakstīja: Tiesraide seit - http://www.hokejatv.com/
Tur somu valoda. Ir kur lv vai rus skaitites?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:32, pirms 6 gadiem
Ir kadam normals links?

  -2 [+] [-]

, 2018-12-05 18:36, pirms 6 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Ir kadam normals links?
Nē, nav

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:37, pirms 6 gadiem
Kāpēc kolhozā tik tukšas tribīnes parasti?

     [+] [-]

, 2018-12-05 18:42, pirms 6 gadiem
Goooooooooool!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:43, pirms 6 gadiem
Skatos TTT spēli un puslaika pātraukumā domāju uzslēgšu Dinamo, uzslēdzu un tur viss savās vietās - jau zaudē...

  +3 [+] [-]

, 2018-12-05 18:44, pirms 6 gadiem
Tiešām ir tik traki ar to strīmu pieejamību? Pēdējā laikā drausmīgi - te kvalitāte, te komentētāju nav, te igauniski.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:45, pirms 6 gadiem
quarterr rakstīja: Tiešām ir tik traki ar to strīmu pieejamību? Pēdējā laikā drausmīgi - te kvalitāte, te komentētāju nav, te igauniski.
Ir ir. Skatos lietuviski. Tomer labak neka igauniski

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:47, pirms 6 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Jautājums ekspertiem. Kas ir ar fuņiem arēnā? Solija taču dinamo spēles ignorēt, kamēr Savickis neļaus arēnā atgriezties Jurčikam? Vīrs un vārds, jeb aldara mīzali tomēr svarīgāki un visi principi pie kājas?
Cik tad bija tādi ,kuri solīja ignorēt? Es vienmēr kopā ar DR. Vīrs un vārds. Šosezon esmu bijis uz 9 spēlēm un visas reizes bez alus.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-05 18:48, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Cik tad bija tādi ,kuri solīja ignorēt? Es vienmēr kopā ar DR. Vīrs un vārds. Šosezon esmu bijis uz 9 spēlēm un visas reizes bez alus.
To jau sen sapratu ka tava debilitāte ir neizskaidrojama

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:49, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Skatos TTT spēli un puslaika pātraukumā domāju uzslēgšu Dinamo, uzslēdzu un tur viss savās vietās - jau zaudē...
Sarauj, TTT!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:49, pirms 6 gadiem
Sāniņš rakstīja: Kāpēc kolhozā tik tukšas tribīnes parasti?
Soči nemīl hokeju.

     [+] [-]

, 2018-12-05 18:50, pirms 6 gadiem
Sarauj DR, sarauj TTT. Vienmēr un visur atbalstām Latvijas klubus.

     [+] [-]

, 2018-12-05 18:53, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Sarauj DR, sarauj TTT. Vienmēr un visur atbalstām Latvijas klubus.
Teikšu godīgi, par TTT uzvaru priecāšos daudz vairāk, ja tāda būs

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:54, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Cik tad bija tādi ,kuri solīja ignorēt? Es vienmēr kopā ar DR. Vīrs un vārds. Šosezon esmu bijis uz 9 spēlēm un visas reizes bez alus.
Ko Tu tur pļūti , uz kādām 9 spēlēm Tu esi bijis?? Kopā bijušas 17 mājas spēles , labi 15 (Cīrihi īsti nevar skaitīt) un viņš uz 9 no 15 esot bijis jeb 60 %

     [+] [-]

, 2018-12-05 18:55, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Ko Tu tur pļūti , uz kādām 9 spēlēm Tu esi bijis?? Kopā bijušas 17 mājas spēles , labi 15 (Cīrihi īsti nevar skaitīt) un viņš uz 9 esot bijis
Katru spēli te komentos sēž, man ar kaut kā neticas, ka Arēnā tik garlaicīgi, ka jādrukā komenti.

     [+] [-]

, 2018-12-05 18:56, pirms 6 gadiem
Interesants tas dinamo, vārtos liek varotčiku, kuram mazāk uzvaru nekā Gudļevskim!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:57, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Katru spēli te komentos sēž, man ar kaut kā neticas, ka Arēnā tik garlaicīgi, ka jādrukā komenti.
vo, vo dir*ējs

     [+] [-]

, 2018-12-05 18:58, pirms 6 gadiem
Gols.

     [+] [-]

, 2018-12-05 18:58, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: vo, vo dir*ējs
Kas?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 18:59, pirms 6 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Kas?
Tu

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:00, pirms 6 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Kas?
FUNS un permaks

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:00, pirms 6 gadiem
ieskaitis diez?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 19:01, pirms 6 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: ieskaitis diez?
jāskaita! bet nu krievu čempis var neskaitīt!

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:02, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Ko Tu tur pļūti , uz kādām 9 spēlēm Tu esi bijis?? Kopā bijušas 17 mājas spēles , labi 15 (Cīrihi īsti nevar skaitīt) un viņš uz 9 no 15 esot bijis jeb 60 %
Šogad biju uz 9 , Ufa varbūt būs desmitā. Uzsveru - Varbūt būs.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 19:03, pirms 6 gadiem
SVIESTS

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:03, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Šogad biju uz 9 , Ufa varbūt būs desmitā. Uzsveru - Varbūt būs.
Iedzer oglīti , Tev tač vēders galīgi mīksts

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:04, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Katru spēli te komentos sēž, man ar kaut kā neticas, ka Arēnā tik garlaicīgi, ka jādrukā komenti.
Tev nav obligāti jātic. Esmu bijis šosezon uz 8 regulārā čempionāta spēlēm plus 1 Dzelzceļa kausā. Ja skaitam Mura skaitīšanas sistēmā tad esmu bijis uz 8.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:04, pirms 6 gadiem
Lābi , atpakaļ pie TTT

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:05, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Lābi , atpakaļ pie TTT
kurš kanāls rāda?

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:05, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kurš kanāls rāda?
B4S

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:06, pirms 6 gadiem
Man arī šķita ka mūsējie iegāja zonā ar aizmuguri. Piekrītu komentētājam.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:06, pirms 6 gadiem
khl visaa savaa krassnumaa!

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:09, pirms 6 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: khl visaa savaa krassnumaa!
NHL tiesneši vispirms golu atceļ, tad skatās citi tiesneši un golu atkal ieskaita. Vai arī teiksi NHL visā krāšņumā?

  -2 [+] [-]

, 2018-12-05 19:12, pirms 6 gadiem
Kāds teica ka vajag daudz mest pa vārtiem. 1.periodā metam vairāk 12-7.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 19:14, pirms 6 gadiem
Kolhozs. Pērkamie maitasgabali.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:19, pirms 6 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: khl visaa savaa krassnumaa!
Vēl nupat Makdeividam neieskaitīja golu ar visu atkārtojumu.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:23, pirms 6 gadiem
anatolsins rakstīja: Tiesraide seit - http://www.hokejatv.com/
Man neiet. Parādās plejeris ar uzrkastu 'spiedieta atļaut/allow', spiežu, bet nekas nenotiek.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:36, pirms 6 gadiem
kā jau pirms spēles minēju visus iekrājumus var likt uz Soču uzvaru! 2:0

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:36, pirms 6 gadiem
Skatos, ģinamo atkal tiek skoloti, turklāt pie tukšām tribīnēm

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:37, pirms 6 gadiem
Soči patiešām izskatās kā komanda ,kura nav formā. Spartaks izskatījās daudz labāks.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:40, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man arī šķita ka mūsējie iegāja zonā ar aizmuguri. Piekrītu komentētājam.
Apskaties kada ir nhl translaciju kvalitate,cik lidzjuteji tur uz speleem iet,ka viss tiek pasniegts,lai khl pietuvinatos nhl tur ir kaa lidz otrai galaktikas malai,ja tada vsp ir! kludaas protams visur,bet kautkaa aizdomigi ka neviens no video atkartojumiem nav nacis par labu mums un jo tuvaak naks playofi,jo vairak viss tiks nosveerts par labu khl klubiem,gagarinu neviens no citu valstu klubiem nedabuus,kaa izcakareeja lev toreiz,taa turpinaas cakareet parejos! un tas ka tev rasssa ir tuvu sirdii,tas jau sen zinaams,burinovskiji babuski tevi tur jau gaida

  -2 [+] [-]

, 2018-12-05 19:41, pirms 6 gadiem
Uzliku uz brīdi TTT spēli. Sajūta ka pie tukšām tribīnēm spēlē. Vai skatītāji nedrīkstēja uz šo spēli nākt?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:41, pirms 6 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Skatos, ģinamo atkal tiek skoloti, turklāt pie tukšām tribīnēm
uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt ,kurās komandās KHL ir labs apmeklējums

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:42, pirms 6 gadiem
Gooooooooool!!!

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:42, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Uzliku uz brīdi TTT spēli. Sajūta ka pie tukšām tribīnēm spēlē. Vai skatītāji nedrīkstēja uz šo spēli nākt?
Ko pats neesi?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:42, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Uzliku uz brīdi TTT spēli. Sajūta ka pie tukšām tribīnēm spēlē. Vai skatītāji nedrīkstēja uz šo spēli nākt?
uzsprasi lai kaads tev gaismu iesleedz,aa pareizi tev tacc nav slēdzza

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:43, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt ,kurās komandās KHL ir labs apmeklējums
Sākot ar cik tūkstošiem tavā izpratnē ir labs apmeklējums?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 19:44, pirms 6 gadiem
TTT spēle beidzās ar izcīnītu uzvaru! Teicami! Bet Apskatamies uz Dinamo, tiem , protams, briest zāģis kā jau nabagiem viss normāli!

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:44, pirms 6 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: Apskaties kada ir nhl translaciju kvalitate,cik lidzjuteji tur uz speleem iet,ka viss tiek pasniegts,lai khl pietuvinatos nhl tur ir kaa lidz otrai galaktikas malai,ja tada vsp ir! kludaas protams visur,bet kautkaa aizdomigi ka neviens no video atkartojumiem nav nacis par labu mums un jo tuvaak naks playofi,jo vairak viss tiks nosveerts par labu khl klubiem,gagarinu neviens no citu valstu klubiem nedabuus,kaa izcakareeja lev toreiz,taa turpinaas cakareet parejos! un tas ka tev rasssa ir tuvu sirdii,tas jau sen zinaams,burinovskiji babuski tevi tur jau gaida
Protams ka NHL organizācijā ir vairākas klases augstāka līga. Tikai tas nenozīmē ka visas līgas kura szemākas par NHL ir zemā līmenī. Ir viena super līga - NHL . Pārējās cenšas līdzināties.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-05 19:45, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Uzliku uz brīdi TTT spēli. Sajūta ka pie tukšām tribīnēm spēlē. Vai skatītāji nedrīkstēja uz šo spēli nākt?
Ja gadijumā nefiltrē, tad spēle notika izbraukumā , ta ka mums galīgi pie pakaļas par tukšo grieķu zāli , tā pat kā par tām krievu kolhoza tukšajām arēnām .

  -3 [+] [-]

, 2018-12-05 19:45, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: TTT spēle beidzās ar izcīnītu uzvaru! Teicami! Bet Apskatamies uz Dinamo, tiem , protams, briest zāģis kā jau nabagiem viss normāli!
Interesanti ka tavi "nabagi"ir bagātākais , populārākais, apmeklētākais klubs Latvijā.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ko pats neesi?
Neticēsi. Man mazliet par tālu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:47, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanti ka tavi "nabagi"ir bagātākais , populārākais, apmeklētākais klubs Latvijā.
Apgaismošu tevi antiņ, Nabagi ir domāts spēles ziņā.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:47, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Neticēsi. Man mazliet par tālu.
turpini rakstīt kas notiek krievu spēlē, lai zinu kas notiek, es pārslēdzos uz Latvijas čempi pēc TTT!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:47, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Ja gadijumā nefiltrē, tad spēle notika izbraukumā , ta ka mums galīgi pie pakaļas par tukšo grieķu zāli , tā pat kā par tām krievu kolhoza tukšajām arēnām .
Es zinu ka izbraukumā. Vai tad es kaut ko minēju par Rīgu?

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:47, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Sākot ar cik tūkstošiem tavā izpratnē ir labs apmeklējums?
pusei no halles ietilpības vienmēr ir jābūt aizpildītai ,labs apmeklējums ir ,ja ir 75% aizpilidīta halle

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:48, pirms 6 gadiem
Jāslēdz kompis arā , hokejā nav ko redzēt, ta labāk bez tabu paskatīsies.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:50, pirms 6 gadiem
Maskavas Dynamo vadībā 3-2 pret KunLuņām. Tas viss savā laukumā Maskavā.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:50, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Apgaismošu tevi antiņ, Nabagi ir domāts spēles ziņā.
Hm... 14 uzvaras , 19 zaudējumi un spēles ziņā izskatāmies labi. Skaidrs nabagi tev ir visi vidējie.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:52, pirms 6 gadiem
Murkšķi sāk līst no alām ārā. Kad DR uzvarēja un stabili bija PO, sēdēja klusi kā pelītes. Tagad deguni izbāzti, sāks DR uzvarēt atkal no bailēm alās iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:53, pirms 6 gadiem
[quote vietejaismurisdziveligs]
Jāslēdz kompis arā , hokejā nav ko redzēt, ta labāk bez tabu paskatīsies.
[/quote

Prātīgi vārdi.Pēc tam vēl Degpunktu paskaties.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:53, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Murkšķi sāk līst no alām ārā. Kad DR uzvarēja un stabili bija PO, sēdēja klusi kā pelītes. Tagad deguni izbāzti, sāks DR uzvarēt atkal no bailēm alās iekšā.
Tieši to pašu var teikt par tevi, kad dianmka bija plejofu zonā, staigāji ar pirkstiem augšā un kladzināji!
p.s. netirs uz citiem , ko pats tirs!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 19:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tieši to pašu var teikt par tevi, kad dianmka bija plejofu zonā, staigāji ar pirkstiem augšā un kladzināji!
p.s. netirs uz citiem , ko pats tirs!
Milicis vēl sakot, ka reti DR komentē. Dienas joks. FUNS komentē gan uzvarās, gan zāģos. Viņam pazušanu nevari piesiet, zaraza.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 19:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tieši to pašu var teikt par tevi, kad dianmka bija plejofu zonā, staigāji ar pirkstiem augšā un kladzināji!
p.s. netirs uz citiem , ko pats tirs!
Tieši otrādi. Kad spēlējām labi rakstīju mazāk, bet es neslēpjos ari tad kad spēlējam slikti. Es vienmēr kopā ar DR. Citi lien tikai kad ir slikti.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:57, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši otrādi. Kad spēlējām labi rakstīju mazāk, bet es neslēpjos ari tad kad spēlējam slikti. Es vienmēr kopā ar DR. Citi lien tikai kad ir slikti.
ir tik slikti? manuprāt vēl uz plejofiem nekas nav zaudēts!

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:57, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Milicis vēl sakot, ka reti DR komentē. Dienas joks. FUNS komentē gan uzvarās, gan zāģos. Viņam pazušanu nevari piesiet, zaraza.
Tas dullais Funs komentē part no arēnas. Pilnīgs āksts, pat klātienē nav miera.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ir tik slikti? manuprāt vēl uz plejofiem nekas nav zaudēts!
Nav slikti. Ir tā kā ir.

     [+] [-]

, 2018-12-05 19:58, pirms 6 gadiem
DR būs normāla vai laba sezona. Tiks PO un tur zaudēs sērijā 0-4 vai 1-4.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:00, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nav slikti. Ir tā kā ir.
Bet ko tu gribēji? ir tā kā teicu pirms sezonas! slovans un minskas dinamka nav plejofu komandas, severstalu izmetīs! palikusi dinamka un vitjaz uz 8 vakanci! maskavas dinamku neviens nenolaidīs uz grunti vai sočus!

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:01, pirms 6 gadiem
Šodien kārtējais zāģis!

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:04, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Bet ko tu gribēji? ir tā kā teicu pirms sezonas! slovans un minskas dinamka nav plejofu komandas, severstalu izmetīs! palikusi dinamka un vitjaz uz 8 vakanci! maskavas dinamku neviens nenolaidīs uz grunti vai sočus!
KHL spēcīga līga un būs komandas kuras nevilks līmeni. Pagaidām visas 25 turās līmenī. Vienmēr būs kāda pēdējā vietā.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: KHL spēcīga līga un būs komandas kuras nevilks līmeni. Pagaidām visas 25 turās līmenī. Vienmēr būs kāda pēdējā vietā.
beidz tuftu dzīt tak vienreiz....

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:06, pirms 6 gadiem
Pirms šī izbraukuma rakstīju-zaudēs Spartakam un Sočiem un no alām līdīs ārā. Varbūt zaudēs Ufai un Kazaņai mājās-varēs kādu ziņģi uzdejot Namejs un viņa kompānija.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vienmēr kāda komanda būs pēdējā un tad vienmēr jāsaka ka tā netur šīs līgas līmeni. Vai tad šogad Losandželosa netur NHL līmeni?
NHL nav 40 punktu starpības starp pirmo vietu un pēdējo. Pietiks ar šo kaut vai. Atspēko ja vari!
p.s. krievi ar tagad punktus skaita kā NHL, ja neesi aizmirsis!

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: beidz tuftu dzīt tak vienreiz....
Vienmēr kāda komanda būs pēdējā un tad vienmēr jāsaka ka tā netur šīs līgas līmeni. Vai tad šogad Losandželosa netur NHL līmeni?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:08, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vienmēr kāda komanda būs pēdējā un tad vienmēr jāsaka ka tā netur šīs līgas līmeni. Vai tad šogad Losandželosa netur NHL līmeni?
Vajag Gudļevski visu laiku vārtos, ne? ZaIpim tā vajag, tad viņš pat uz Arēnu ies.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tu par spēli vari kaut ko uzrakstīt jeb tikai Namejs un viņa ziņģes prātā?
Es taču no hokeja maz ko saprotu.
Redzu ka Soči nav formā, DR izskatās pagurusi un reāli tā ir piektā izbraukuma spēle. Šī spēle nav tik skatāma kā pret Spartak. Iepriekšējā spēlē gan DR , gan Spartak spēlēja labi-abas pelnījušas 2 punktus. ŠOdien abas spēlē slikti un abām vajadzētu 0 punktus.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:11, pirms 6 gadiem
Reāli miegs nāk - vieniem nevajag, bet otri negrib... Skaidrs ir viens, nākamgad jāņem vārtsargs, kurš spēj gūt vārtus...

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 20:12, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: NHL nav 40 punktu starpības starp pirmo vietu un pēdējo. Pietiks ar šo kaut vai. Atspēko ja vari!
p.s. krievi ar tagad punktus skaita kā NHL, ja neesi aizmirsis!
Tak tinies uz savu mīļo NHL, tur gan komentē dauuudz retāk nekā pie DR rakstiem. Nav dīvaini?

P.S. Es zinu, ka lasi manus komentus.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: NHL nav 40 punktu starpības starp pirmo vietu un pēdējo. Pietiks ar šo kaut vai. Atspēko ja vari!
p.s. krievi ar tagad punktus skaita kā NHL, ja neesi aizmirsis!
Sanāk ja kādā līgā ir kādi izteikti līderi tas ir kaut kas ļoti slikts. Tad jau vadošās futbola līgas ir sliktas.
Protams nav patīkami ja ir tik atšķirīgas finansiālās iespējas, bet izskatās ka te daži kā mazi bērni nespēj pārdzīvot zaudējumus un to ka gandrīz neiespējami cīnīties ar monstriem. Man nav mazvērtības kompleksi-es varu skatīties kā komanda zaudē, kā komanda uzvar. Slikti ka SKA, CSKA dominē. Vai man tādēļ nesekot līdzi DR.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 20:17, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Sanāk ja kādā līgā ir kādi izteikti līderi tas ir kaut kas ļoti slikts. Tad jau vadošās futbola līgas ir sliktas.
Protams nav patīkami ja ir tik atšķirīgas finansiālās iespējas, bet izskatās ka te daži kā mazi bērni nespēj pārdzīvot zaudējumus un to ka gandrīz neiespējami cīnīties ar monstriem. Man nav mazvērtības kompleksi-es varu skatīties kā komanda zaudē, kā komanda uzvar. Slikti ka SKA, CSKA dominē. Vai man tādēļ nesekot līdzi DR.
pa tēmu neko nevari pateikt kā jau vienmēr, tik atrunas!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:23, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pa tēmu neko nevari pateikt kā jau vienmēr, tik atrunas!
Skatos, ka šovakar baro to pamuļķi?
Viņš taču nekad neatzīs, ka Rīgas ''Aklās zarnas'' kopvērtējumā šosezon tik augstu, jo krasi šosezon krities Kolhoza kopējais līmenis.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:23, pirms 6 gadiem
Jau grab vienā grabēšanā.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:24, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka šovakar baro to pamuļķi?
Viņš taču nekad neatzīs, ka Rīgas ''Aklās zarnas'' kopvērtējumā šosezon tik augstu, jo krasi šosezon krities Kolhoza kopējais līmenis.
lai vēders nekurkst pa nakti fuņākam!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pa tēmu neko nevari pateikt kā jau vienmēr, tik atrunas!
Kas tev ir tēma? Labāk lai ir līdzīgāka cīņa kā NHL nekā 40 punktu starpība kā KHL. Vai tā ir tā tēma. DR šovakar spēlē viduvēji, velk uz sliktu spēli. Ko vēl gribi dzirdēt? Āāāāā...NHL ir daudz labāka līga par KHL. Tā tagad varbūt trāpīju tēmā.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:24, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka šovakar baro to pamuļķi?
Viņš taču nekad neatzīs, ka Rīgas ''Aklās zarnas'' kopvērtējumā šosezon tik augstu, jo krasi šosezon krities Kolhoza kopējais līmenis.
Tu jau ar regulāri ar viņu iesaisties diskusijās.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: lai vēders nekurkst pa nakti!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:26, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu jau ar regulāri ar viņu iesaisties diskusijās.
Kādreiz jau vajag to nabagu pabarot, jo savādāk viņam galīgi širmis aizvērsies aiz vientulības.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:26, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kas tev ir tēma? Labāk lai ir līdzīgāka cīņa kā NHL nekā 40 punktu starpība kā KHL. Vai tā ir tā tēma. DR šovakar spēlē viduvēji, velk uz sliktu spēli. Ko vēl gribi dzirdēt? Āāāāā...NHL ir daudz labāka līga par KHL. Tā tagad varbūt trāpīju tēmā.
nepsiho, pats nhl iebāzi ar Kovaļčuku un kingiem es tas nebiju! runā par tēmu krievijas čempi bez salīdzinājumiem!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 20:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka šovakar baro to pamuļķi?
Viņš taču nekad neatzīs, ka Rīgas ''Aklās zarnas'' kopvērtējumā šosezon tik augstu, jo krasi šosezon krities Kolhoza kopējais līmenis.
Sen nebiji šo tēmu aizskāris. Varbūt varēsi drīz teikt ka kāda komanda iegūst kausu jo visas pārējās ir vājas. Izmet vājākās komandas no līgas un līmenis krītas. Nu nu. Nekas cits jau tev nav atlicis ko izdomāt. Tagad izdomā kādēļ strauji aud DR ma'jas spēļu apmeklējums. Tev labi izdodas, izdomā kādu pasaciņu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:34, pirms 6 gadiem
Kā var salīdzināt NHL ar KHL, pavisam cits organizācijas un marketinga līmenis, pie tam NHL ir cienijama vecuma, kur sistēma atstrādāta kā laba pulksteņa mehānisms.. es nedomāju, ka krieviem ar savu mentalitāti izdosies kādreiz tuvoties NHL, jo tiesneši ēd no vadības rokas un pilda to norādījumus, ārzemju komandām ir statuss piedalīties, nevis cīnīties par Gagarina kausu..

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:34, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nepsiho, pats nhl iebāzi ar Kovaļčuku un kingiem es tas nebiju! runā par tēmu krievijas čempi bez salīdzinājumiem!
Krievijas čempionātam gan nesekoju līdzi, zinu ka tur spēlē kādi 6-7 mūsējie un viss. Cik zinu Lada un Jugra tur slikti neizskatās.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:35, pirms 6 gadiem
dīvains tas funis, man pārmet par NHL. bet pats to visu laiku izceļ un par tēmu krievijas čempi negrib runāt! īpaši interesanti, ka Kovaļčuku un kingus. kaut kā pajāt būtu uz to krieveli, bet fuņa izceļ!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 20:36, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Krievijas čempionātam gan nesekoju līdzi, zinu ka tur spēlē kādi 6-7 mūsējie un viss. Cik zinu Lada un Jugra tur slikti neizskatās.
Tagad neskaties krievu čempi? dinamka riga vs sochi?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tagad neskaties krievu čempi? dinamka riga vs sochi?
OHL tik garlaicīgs, ka jākomentē te ik pēc 3 min.?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: dīvains tas funis, man pārmet par NHL. bet pats to visu laiku izceļ un par tēmu krievijas čempi negrib runāt! īpaši interesanti, ka Kovaļčuku un kingus. kaut kā pajāt būtu uz to krieveli, bet fuņa izceļ!
Kovaļčuku vispār nepieminēju.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tagad neskaties krievu čempi? dinamka riga vs sochi?
Skatos kontinentālo hokeja līgu.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:38, pirms 6 gadiem
3.periodā pagaidām spēlējām labi.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:38, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kovaļčuku vispār nepieminēju.
bet padomāji rakstot par kingiem

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:39, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos kontinentālo hokeja līgu.
KHL - Krievijas čempionāts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:40, pirms 6 gadiem
Kaut kādi futbaļisti

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:41, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: bet padomāji rakstot par kingiem
Nepadomāju.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:42, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: kaut ko tik debilu tik resnais Namgejs spēj uzrakstīt!!kā tad tas līmenis ir krities??noraksturo lūdzu man to līmeņa kritienu???
Jugra, Lada, Novokuzņecka nav līgā. Namejam tās laikam bija top komandas un viņu iztrūkums ir labi jūtams.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:43, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nepadomāju.
Nu tad par kingiem tikai domāji! Bez Kovaļčuka!

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:43, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: KHL - Krievijas čempionāts!
Tu taču drīksti tā saukt. Tev tas ir Krievijas čempionāts, man starptautiska līga.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:43, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nu tad par kingiem tikai domāji! Bez Kovaļčuka!
Par zaipi domāja, tikai bez miliča cepures.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:45, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu taču drīksti tā saukt. Tev tas ir Krievijas čempionāts, man starptautiska līga.
Krievi paši saka , ka tas ir Krievijas čempionāts. Man nekas nav jāizdomā, saku, kas rakstīts līgas dokumentos! Tu šoreiz fantazē!

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:45, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Ā.laikam gantoč,nav kuzņas un KHL līmenis krīt zemāk par pļintusu!!
Ja jau cilvēkam paliek ap sirdi tā vieglāk, lai jau domā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Krievi paši saka , ka tas ir Krievijas čempionāts. Man nekas nav jāizdomā, saku, kas rakstīts līgas dokumentos! Tu šoreiz fantazē!
Atšifrē abreviatūru KHL.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:49, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Atšifrē abreviatūru KHL.
Cik var ņemties par šo?

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:49, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik var ņemties par šo?
Viņš jau neprot uzraksīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:51, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: bet funi,vai tad tas ir tik būtiski?svarīgi,ka tur spēlē Latvijas labākā hokeja komada!!!Sauc to kaut vai par Mazpisānu čempi!Cilvēkiem tas ir aktuāli,par ko liecina apmeklētāju skaits tribīnēs!
un jā,ari es esmu kaut kur lasījis pie KHL klāt,ka tas ir vēl arī Krievijas čempis!nu un?tas kaut ko maina manā attieksmē pret RD?Noteikti nē1
Es zinu ka pie KHL rakstīts klāt Krievijas čempionāts, bet zaipis nezina kas ir KHL.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:52, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: bet funi,vai tad tas ir tik būtiski?svarīgi,ka tur spēlē Latvijas labākā hokeja komada!!!Sauc to kaut vai par Mazpisānu čempi!Cilvēkiem tas ir aktuāli,par ko liecina apmeklētāju skaits tribīnēs!
un jā,ari es esmu kaut kur lasījis pie KHL klāt,ka tas ir vēl arī Krievijas čempis!nu un?tas kaut ko maina manā attieksmē pret RD?Noteikti nē1
Funis pakārsies drīzāk, nevis pateiks, ka KHL ir Krievijas čempis!

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Krievi paši saka , ka tas ir Krievijas čempionāts. Man nekas nav jāizdomā, saku, kas rakstīts līgas dokumentos! Tu šoreiz fantazē!
Kāpēc Tu pamuļķim gribi pierādīt to ko viņš nekad neatzīs?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 20:53, pirms 6 gadiem
Pirms minūtēm 10 pie sevis noņurdēju - kā Majone un Videls "aizvērās", tā uzvaras kļuva retākas...

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 20:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc Tu pamuļķim gribi pierādīt to ko viņš nekad neatzīs?
nezinu, nav atbildes konkrētas! tāpat tev var uzprasīt kāpēc citreiz diskutē ar fuņiem vai perņām!

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Funis pakārsies drīzāk, nevis pateiks, ka KHL ir Krievijas čempis!
KHL - kontinentālā hokeja līga (Krievijas čempionāts). Lūdzu atšifrē tu KHL. Tikai šos 3 burtus.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu, nav atbildes konkrētas! tāpat tev var uzprasīt kāpēc citreiz diskutē ar fuņiem vai perņām!
Arī nav atbildes. Jāatzīst ka to daru arvien retāk.

     [+] [-]

, 2018-12-05 20:58, pirms 6 gadiem
Es atbildēju, bet zaipis nespēj tos 3 vārdus uzrakstīt-tas viņam kā kamols rīklē sprūst.

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:01, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es atbildēju, bet zaipis nespēj tos 3 vārdus uzrakstīt-tas viņam kā kamols rīklē sprūst.
tev pašam kaut kas sprūst!
OHL ir Latvijas čempionāts!
KHL ir Krievijas čempionāts!
p.s. ja nav pierādi! sāksim tā!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 21:02, pirms 6 gadiem
Namej, kapec Tu visu laiku apsauka citus sliktiem vardiem?

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:02, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es zinu ka pie KHL rakstīts klāt Krievijas čempionāts, bet zaipis nezina kas ir KHL.
Vai tad tu neminēji, ka neseko Krievijas čempionātam?

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:02, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī nav atbildes. Jāatzīst ka to daru arvien retāk.
brīvs laiks daudz laikam

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:06, pirms 6 gadiem
Pļin, čekāņi izlīdzinās

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 21:07, pirms 6 gadiem
KHL- krievijas hokeja līga

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tev pašam kaut kas sprūst!
OHL ir Latvijas čempionāts!
KHL ir Krievijas čempionāts!
p.s. ja nav pierādi! sāksim tā!
Atšifrē abreviatūru KHL . Elementārs jautājums bet tu nespēj to paveikt. Skolēni skolā veigli atšifrē VUGD, CSDD, LR, VID utt., bet tu nespēj KHL.

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:11, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vai tad tu neminēji, ka neseko Krievijas čempionātam?
Krievijas čempionātam nesekoju, sekoju Kontinentālai hokeja līgai.

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:11, pirms 6 gadiem
īpatnis rakstīja: KHL- krievijas hokeja līga
Nepareizi atbildēts.

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Atšifrē abreviatūru KHL . Elementārs jautājums bet tu nespēj to paveikt. Skolēni skolā veigli atšifrē VUGD, CSDD, LR, VID utt., bet tu nespēj KHL.
es jau arī varu ieslēgt "duraku", ja tāds esi tu!
KHL - Krievijas hokeja līga!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 21:14, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es jau arī varu ieslēgt "duraku", ja tāds esi tu!
KHL - Krievijas hokeja līga!
Nepareizi. Re ka nespēj uzrakstīt tos 3 vārdus, bet es varēju uzrakstīt Krievijas čempionāts. Tev sprūst kaklā.

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nepareizi. Re ka nespēj uzrakstīt tos 3 vārdus, bet es varēju uzrakstīt Krievijas čempionāts. Tev sprūst kaklā.
OHL tad nav Latvijas čempionāts? Optibet hokeja līga! nez kā tā par valsti optibet?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 21:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: OHL tad nav Latvijas čempionāts? Optibet hokeja līga! nez kā tā par valsti optibet?
Atšifrē abreviatūru KHL.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 21:16, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nepareizi atbildēts.
Kretīnu hokeja līga?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 21:17, pirms 6 gadiem
īpatnis rakstīja: Kretīnu hokeja līga?
Un atkal kļūdies.

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:17, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Atšifrē abreviatūru KHL.
----
';

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:18, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un atkal kļūdies.
Kakuču?

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:19, pirms 6 gadiem
Kolhoznieki Halturē uz Ledus.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-05 21:19, pirms 6 gadiem
Gudļevskis ielaiž VISUS!

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:20, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ----
Esi smagu kompleksu gūstā. Nedomāju ka esi tik smags gadījums , ka nespēj šos 3 vārdus uzrakstīt. Biju domās ka neesi kompleksu māktais kā Namejs. Nemocīšu tevi, sapratu ka kompleksi ir stiprāki par tevi.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 21:22, pirms 6 gadiem
paredzams dināmo zāģis

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:22, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Esi smagu kompleksu gūstā. Nedomāju ka esi tik smags gadījums , ka nespēj šos 3 vārdus uzrakstīt. Biju domās ka neesi kompleksu māktais kā Namejs. Nemocīšu tevi, sapratu ka kompleksi ir stiprāki par tevi.
Sevi labi aprakstīji! malacis! Bet turpini veseļoties! visu labu!

     [+] [-]

, 2018-12-05 21:23, pirms 6 gadiem
Jābūt pilnīgiem idiotiem lai uz pēcspēles metieniem ieliktu to caurumu!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 21:26, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: paredzams dināmo zāģis
100% būtu uzvara ja uz pēcspēles metieniem nenomainītu vārtsargu!