Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

Tiešraide: ''Spartak'' - ''Dinamo'' 3:2 PM (spēle galā)

Tiešraide: ''Spartak'' - ''Dinamo'' 3:2 PM (spēle galā)
Kristaps Zīle cīņā ar Kasparu Daugaviņu. Foto: dinamoriga.lv

Rīgas ''Dinamo'' komanda turpina izbraukuma spēļu sēriju, tiekoties ar Maskavas ''Spartak'' hokejistiem. Mājinieku pirmajā uzbrucēju trijniekā iekļauti Latvijas izlases uzbrucēji Kaspars Daugaviņš un Mārtiņš Karsums, kamēr viesu rindās uz ceturto maiņu nobīdīts Andris Džeriņš.

Maskavas ''Spartak'' - Rīgas ''Dinamo'' 3:2 PM (1:0;0:0;1:2)

Vārti: 19:53 Kaļiņins (Karsums, vair.) 1:0, 48:24 Makmilans (Ališausks, Majone) 1:1, 53:26 Fjodorovs (Daugaviņš) 2:1, 54:45 Klārks 2:2, 65:00 Hanzls (p.m.)
Soda minūtes: 10:10
Vārtsargi: Jūliuss Hudāčeks - Timurs Biļalovs

Pēcspēles metieni: Zubovs 1:0, Klārks (vārtsargs), Fjodorovs (vārtsargs), Dārziņš (vārtsargs), Hanzls 2:0, Videls (vārtsargs), Zlobins (vārtsargs), Majone 2:1, Maksvels (vārtsargs), Džeriņš (vārtsargs). Uzvaru izcīna Maskavas ''Spartak''.

65` Arī papildlaikā uzvarētājs netiek noskaidrots. Sekos pēcspēles metienu sērija.

64` Izgājienu vienatnē pret vārtsargu nerealizē Makmilans.

61` Rēdlihs un Videls kļūdās saspēlē un pazaudē ripu, Daugaviņš ar Karsumu pretuzbrukumā pažēlo rīdziniekus un iznieko lielisku iespēju nokārtot uzvaru savai komandai.

61` Sācies papildlaiks.

60` Pamatlaikā spēles uzvarētājs netiek noskaidrots, hokeja vakars vēl nebeidzas.

55` VĀRTI! ''Dinamo'' vēlreiz panāk izlīdzinājumu. Vārtu priekšā teicami pacīnās Klārks, kurš izbrīvē sev vietu un tiek atstāts pilnīgi viens, saņem ripu no aizvārtes un zibenīgi met to vārtos - 2:2!

54` VĀRTI! ''Spartak'' atgūst pārsvaru. Ripu aiz Biļalova vārtiem iegūst Fjodorovs, izslido vārtu priekšā, kur pārspēj ''Dinamo'' vārtsargu ar metienu virs pleca - 1:2. Rezultatīva piespēle Daugaviņam.

52` Labu iespēju vairākumā iegūt vadību neizmanto Dārziņš, metot pāri tukšam stūrim no šaura leņķa.

49` VĀRTI! ''Dinamo'' pārtrauc divu spēļu sausuma periodu un izlīdzina rezultātu. Ališausks spēcīgi met no zilās līnijas, bet divcīņā ar pretspēlētāju ripas lidojuma virzienu izdodas pamainīt Makmilanam - 1:1!

48` Biļalovs glābj savu komandu no vārtu zaudējuma, kad no vārtu priekšas met Maksvels.

44` Ripa vēlreiz nonāk ''Dinamo'' vārtos, taču rezultāts nemainās - Ņikoncevs ripu vārtos apzināti raidījis ar slidu. Vairākumā divas teicamas iespējas neizmanto Karsums.

42` Rēdlihs izmanto pretinieku aizsargu pasivitāti un no aizvārtes veikli izslido vārtu priekšā, kur gan no tuvas distances neizdodas pārspēt Hudāčeku.

41` Sācies mača trešais periods.

40` Otrā trešdaļa noslēgusies.

39` ''Dinamo'' nerealizē vēl vienu vairākumu - ar bīstamiem Dārziņa un Klārka metieniem tiek galā Hudāčeks.

34` Spēle joprojām rit augstā tempā un ar maz pauzēm. Pārmaiņu uzbrūk kā viena, tā otra komanda, bet ''Dinamo'' ne vienmēr izdodas tikt pie metieniem pa vārtiem.

29` ''Dinamo'' tiek pie vairākuma, taču vārtus gandrīz zaudē paši. Karsums pārtver Videla piespēli un izslido vienatnē pret Biļalovu. Vārtsargam gan izdodas apdzēst partneru izraisīto ugunsgrēku, ripu atvairot.

25` Rīdzinieki izturējuši divus mazākumus pēc kārtas un atkal var spēlēt pilnā sastāvā.

23` ''Dinamo'' smags trešdaļas sākums - tikko izturēts viens mazākums, bet uzelpot nav laika, jo priekšā jau nākamais.

21` Sācies spēles otrais periods.

20` Pirmā trešdaļa noslēgusies.

20` VĀRTI! ''Spartak'' spiediens trešdaļas otrajā pusē vainagojas panākumiem. Vairākumā spēles rezultātu ar spēcīgu metienu no zilās līnijas septiņas sekundes līdz perioda beigām atklāj Dmitrijs Kaļiņins - 0:1. Rezultatīva piespēle Mārtiņam Karsumam.

17` Fjodorovs spēcīgi met no tuvas distances, bet Biļalovs ripu atsit.

14` Laukuma saimnieki pamodušies pēc vājā sākuma, uzbrūkot arvien biežāk.

12` Ļoti bīstams pretuzbrukums pēc neprecīza Šuļeņina metiena padodas ''Spartak'' - Daugaviņš izpilda spēcīgu plaukstas metienu, pēc kura ''Dinamo'' no vārtu zaudējuma glābj vārtsargs.

10` Spēle rit bez pauzēm vairāk nekā četras minūtes, un teju visu šo laiku ar ripu ir ''Dinamo'', kas veido vienu uzbrukumu pēc otra. No vārtu tuvuma bīstami met Klārks un Razgals, ripa gan vārtos nenonāk. Pagaidām ''Spartak'' hokejisti netiek līdzi pretiniekiem.

6` Maču krietni veiksmīgāk uzsākuši rīdzinieki, kuri ar aktīvu spēli gan vairākumā, gan vienādos sastāvos spējuši iegūt iniciatīvu. Timuram Biļalovam līdz šim vēl nav bijis jāiesaistās spēlē.

3` ''Dinamo'' izspēlē līdz vairākiem labiem metieniem, bet rezultāts joprojām ir 0:0.

1` Spēle sākusies! Jau pēc nospēlētām 25 sekundēm ''Dinamo'' tiek pie vairākuma - Videlu apmalē iegrūdis Karsums.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs:

Timurs Biļalovs (Kristers Gudļevskis), Metjū Majone - Nerijus Ališausks, Kristaps Sotnieks - Dmitrijs Šuļeņins, Kristaps Zīle - Uvis Balinskis, Artjoms Aļajevs; Lauris Dārziņš – Linuss Videls – Miķelis Rēdlihs, Kevins Klārks - Brendons Makmilans - Koltons Gilīss, Emīls Ģēģeris - Oskars Batņa - Gints Meija, Daniels Bērziņš - Andris Džeriņš - Frenks Razgals, Vitālijs Pavlovs.


, 2018-12-03 19:03, pirms 7 gadiem
Tiesraide seit - HokejaTV - Hokeja Tiesraides
, 2018-12-03 19:07, pirms 7 gadiem
Vazāja jau smuki bet bez reāliem momentiem...
, 2018-12-03 19:09, pirms 7 gadiem
Pirmās 5 minūte smilzīgs DR pārsvars. Par to vien jau prieks.
, 2018-12-03 19:11, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmās 5 minūte smilzīgs DR pārsvars. Par to vien jau prieks.
Pārsvars ripas kontrolē negarantē uzvaru... Ja nav metienu, vēl jo vairāk bīstamu metienu tas neko nedod
, 2018-12-03 19:14, pirms 7 gadiem
Pirmās 10 minūtes smilzīgs DR pārsvars. Par to vien jau prieks.
, 2018-12-03 19:16, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pārsvars ripas kontrolē negarantē uzvaru... Ja nav metienu, vēl jo vairāk bīstamu metienu tas neko nedod
6 metienu dinamo 1 spartak. Precizitāte pagaidām nav, tur tā lieta, vai kāds haļavčiks
, 2018-12-03 19:16, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pārsvars ripas kontrolē negarantē uzvaru... Ja nav metienu, vēl jo vairāk bīstamu metienu tas neko nedod
Bīstami momenti ir daudz. Metieni 6-1 un vēl daudzi garām vārtiem. Metieni pa vārtiem ir ļoti daudz. Man gribētos mazāk metienus, vēl vairāk labas piespēles.
, 2018-12-03 19:16, pirms 7 gadiem
Arī ja zaudēsim varēšu priecāties par pirmajām 10 minūtēm.
, 2018-12-03 19:17, pirms 7 gadiem
Ludzu iemetiet linku kur pa velti var skatīties?
, 2018-12-03 19:18, pirms 7 gadiem
anatolsins rakstīja: Tiesraide seit - http://www.hokejatv.com/
Nerāda. Links nestrādā?
, 2018-12-03 19:20, pirms 7 gadiem
haralds_liepins_115453909448900 rakstīja: Ludzu iemetiet linku kur pa velti var skatīties?
livetv.sx

Briesmīgā kvalitātē un bez komentāra...
, 2018-12-03 19:21, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Bīstami momenti ir daudz. Metieni 6-1 un vēl daudzi garām vārtiem. Metieni pa vārtiem ir ļoti daudz. Man gribētos mazāk metienus, vēl vairāk labas piespēles.
Piespēles ir tas, kas gan RD, gan izlasei ir daudz par daudz. Piespēlējto ir grūtāk iemest kā metot. Turklāt tie metieni, kas ir bijuši ir viegli ņemami...
, 2018-12-03 19:23, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Piespēles ir tas, kas gan RD, gan izlasei ir daudz par daudz. Piespēlējto ir grūtāk iemest kā metot. Turklāt tie metieni, kas ir bijuši ir viegli ņemami...
Piespēles ir daudz par maz. Mest pa vārtiem no visām situācijām - vājo komandu rokraksts. Ir jāprot izspēlēt līdz labai situācijai. Mūsējie met stipri par daudz.
, 2018-12-03 19:24, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Piespēles ir tas, kas gan RD, gan izlasei ir daudz par daudz. Piespēlējto ir grūtāk iemest kā metot. Turklāt tie metieni, kas ir bijuši ir viegli ņemami...
DR biežāk uzvar ja mazāk met pa vārtiem. Ko līdz Avangard 64 metieni ja zaudē Ufai kura 17 reizes met.
, 2018-12-03 19:25, pirms 7 gadiem
Livrtv.sx man nerāda. Vai es ko nesaprotu...
, 2018-12-03 19:26, pirms 7 gadiem
haralds_liepins_115453909448900 rakstīja: Livrtv.sx man nerāda. Vai es ko nesaprotu...
Lasi komentāros. Dinamo pārsvars.
, 2018-12-03 19:26, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Arī ja zaudēsim varēšu priecāties par pirmajām 10 minūtēm.
Laikam man nav lemts saprast kur tādi pamuļķi, kā tu,rodas.
, 2018-12-03 19:27, pirms 7 gadiem
Šodien met pie pirmās iespējas- komentētāju teikums nupat. To arī pamanīju. Šodien metam stipri par daudz. Kur labas izspēles?
, 2018-12-03 19:29, pirms 7 gadiem
haralds_liepins_115453909448900 rakstīja: Livrtv.sx man nerāda. Vai es ko nesaprotu...
Ja atrodies Krievijā,tad nerādīs,jo nobloķēts.
Latvijā rāda gan planšetē,gan uz desktopa,gan telefonā.
, 2018-12-03 19:29, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam man nav lemts saprast kur tādi pamuļķi, kā tu,rodas.
Tev noteikti nav lemts to saprast. Tev laikam visi kas domā savādāk kā tu ir pamuļķi.
No hokeja spēles kā tādas arī var gūt prieku neatkarīgi no rezultāta. Baudi sportu kā mākslu.
, 2018-12-03 19:32, pirms 7 gadiem
0-1-Namejs priecājās par rezultātu (kā jau krievu komandu līdzjutējs), es priecājos par pirmām 10 minūtēm. DR priecē visus.
, 2018-12-03 19:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Piespēles ir daudz par maz. Mest pa vārtiem no visām situācijām - vājo komandu rokraksts. Ir jāprot izspēlēt līdz labai situācijai. Mūsējie met stipri par daudz.
Funis kanādiešu hokeju laikam nav redzējis...
, 2018-12-03 19:33, pirms 7 gadiem
Un kur tad Fuņa - RD met par daudz, ja metienu vairāk ir Spartakam, kurš tad arī ir iemetis atšķirībā no RD?
, 2018-12-03 19:34, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Funis kanādiešu hokeju laikam nav redzējis...
Tos Funs ienīst no laikiem, kad vēl Fils Espozito slānīja viņa tautiešus.
, 2018-12-03 19:35, pirms 7 gadiem
Ielaidīs vēl vienus,var slēgt datoru ārā,jo divas ripas šī brīža Dinamo diez vai iemetīs.
, 2018-12-03 19:35, pirms 7 gadiem
Pie kādiem mākslas veidiem ir 1 (viens) gols pēdējās 200 minūtēs?
, 2018-12-03 19:36, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Funis kanādiešu hokeju laikam nav redzējis...
Paskatos arī NHL. Tur pirmkārt mazie laukumi un viņiem galvenais ir metiens, bet novēroju ka arī NHL nespēlē primitīvo hokeju - mest, mest, mest-gan jau kaut kas ielidos. Viņi arī daudz izspēlē un tādēļ biežāk skatos NHL spēles kad tās ir vakaros redzamas.
, 2018-12-03 19:36, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un kur tad Fuņa - RD met par daudz, ja metienu vairāk ir Spartakam, kurš tad arī ir iemetis atšķirībā no RD?
Metieni garām statistikā neparādās.
, 2018-12-03 19:37, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Paskatos arī NHL. Tur pirmkārt mazie laukumi un viņiem galvenais ir metiens, bet novēroju ka arī NHL nespēlē primitīvo hokeju - mest, mest, mest-gan jau kaut kas ielidos. Viņi arī daudz izspēlē un tādēļ biežāk skatos NHL spēles kad tās ir vakaros redzamas.
Tur arī nespēlē Padomju/krievu hokeju ar 50 piespēlēm pirms metiena.
, 2018-12-03 19:38, pirms 7 gadiem
Gin4a rakstīja: Pie kādiem mākslas veidiem ir 1 (viens) gols pēdējās 200 minūtēs?
Skaisti izspēlēts vairākums. Mums te primitīvie sanākuši-mest, kauties, spēks utt. Sports ir māksla.
, 2018-12-03 19:38, pirms 7 gadiem
9 periodi bez iemestas ripas,tas izsaka visu,kāda jēga no tās vazāšanas jau kuro spēli,pēdējā periodā knapi kājas vilks..diemžēl leģionāri nevelk komandu,patreiz iespaids ,ka viņi aizpilda vietu par labu naudu..
, 2018-12-03 19:40, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Metieni garām statistikā neparādās.
Ja Funis prastu lietot internetu zinātu, ka KHL mājaslapā ir arī šāda statistika.

Статистика 1-го периода: Броски: 14-19 ; Броски в створ: 12-8 ; Голы: 1-0 ; Вбрасывания: 9-5 ; Блокированные броски: 4-1 ; Силовые приемы: 1-2 ;

Un es zinu, ka Funis teiks, ka pie tā visa ir vainīgi nesagatavotie metieni. Tikai ir viena problēma - metot vārtu virzienā ir iespējas uz rikošetu, vārtsarga vai aizsarga kļūdu. Nemetot - ripa līdz vārtiem netiks un dodot liekas piespēles, gan RD, gan izlasei ir talants pazaudēt ripu...
, 2018-12-03 19:41, pirms 7 gadiem
Spēle pēc Čeļabinskas scenārija.Nodzenājam sevi presingojot un turot pretinieku viņu zonā ,bet bez metieniem un uzmetieniem ,neapstrādājot ripu,pa vārtiem.
, 2018-12-03 19:41, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tur arī nespēlē Padomju/krievu hokeju ar 50 piespēlēm pirms metiena.
Pārspīlēt - tas ļoti daudziem patīk. Interesanti kura komanda bieži izdara 50 piespēles pirms metiena.
, 2018-12-03 19:41, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: 9 periodi bez iemestas ripas,tas izsaka visu,kāda jēga no tās vazāšanas jau kuro spēli,pēdējā periodā knapi kājas vilks..diemžēl leģionāri nevelk komandu,patreiz iespaids ,ka viņi aizpilda vietu par labu naudu..
Jā, jā Majone un Videls aizpilda vietu, jo nav iemetuši katrā spēlē 2 ripas, Biļalovs vainīgs jo neiet laukumā un neiemet. Klārks ir pēdejās ripas autors. Varbū gaidi ripu no Gimājeva, kurš vārtus nav guvis 5 gadus?
, 2018-12-03 19:42, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un kur tad Fuņa - RD met par daudz, ja metienu vairāk ir Spartakam, kurš tad arī ir iemetis atšķirībā no RD?
Spartaks otrās desmit minūtes spēlēja labāk un līdz ar to vairāk meta. Kas tur ko nesaprast. DR pret Avangard meta maz un uzvarēja 3-0.
, 2018-12-03 19:43, pirms 7 gadiem
Patīkami ka šovakar atkal priecājamies par DR. Šīs komandas spēle - prieks uz vakaru nodrošināts.
, 2018-12-03 19:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pārspīlēt - tas ļoti daudziem patīk. Interesanti kura komanda bieži izdara 50 piespēles pirms metiena.
Tad jau arī tu pārspīlē - tu slavē pirmās 10 minūtes, bet tajā pašā laikā saki, ka tev nepatīk tas, ka Rd par daudz met un nepiespēlē. Bet tieši pirmajās 10 minūtēs bija visvairāk metienu vārtu virzienā.
, 2018-12-03 19:43, pirms 7 gadiem
Galvenais ir piespēles un metiena lietderība un kvalitāte, ne to skaits. Un ripas kustība.
, 2018-12-03 19:44, pirms 7 gadiem
Labi, starpbrīdī jāpabeidz skatīties ierakstā dokumentālā filma par ziemeļu pūci. Arī tādas paŗraides ir skaistas.
, 2018-12-03 19:44, pirms 7 gadiem
Ilgu laiku bija brīvs žilbērs brulē, cilvis, kas labi met, tagad sibīrijā šodien divi vārti.
Nu, ja uzbrukums rullē, protams, rd tādu nevajag
, 2018-12-03 19:49, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Spartaks otrās desmit minūtes spēlēja labāk un līdz ar to vairāk meta. Kas tur ko nesaprast. DR pret Avangard meta maz un uzvarēja 3-0.
Un pret Torpedo meta daudz un uzvarēja. Var atrast piemērus abiem variantiem. Un vai zini kāpēc Rd bieži uzvar maz, metot? Jo pretinieks (īpaši ja gadās Omskas un Loko kalibra komanda) biežāk atrodas uzbrukumā, jo īpaši 3. periodā un RD nav iespēju vairāk uzmest - labs starts dod uzvaru.
, 2018-12-03 19:50, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un pret Torpedo meta daudz un uzvarēja. Var atrast piemērus abiem variantiem. Un vai zini kāpēc Rd bieži uzvar maz, metot? Jo pretinieks (īpaši ja gadās Omskas un Loko kalibra komanda) biežāk atrodas uzbrukumā, jo īpaši 3. periodā un RD nav iespēju vairāk uzmest - labs starts dod uzvaru.
Šogad DR pietiekoši daudz met pa vārtiem vidēji 26-27 metieni spēlē.
, 2018-12-03 19:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Labi, starpbrīdī jāpabeidz skatīties ierakstā dokumentālā filma par ziemeļu pūci. Arī tādas paŗraides ir skaistas.
Normāls gan tu neesi, pūčufīl.
, 2018-12-03 19:54, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Šogad DR pietiekoši daudz met pa vārtiem vidēji 26-27 metieni spēlē.
Tas nemaz tik daudz nav. Ja statistiski par labu realizāciju uzskata 10%, tas nozīmē 2,6-2,7 vārti spēlē, kas ne tuvu nav izcili un ir atbilde kāpēc ir mazāk uzvaru kā gribētos...
, 2018-12-03 19:56, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un pret Torpedo meta daudz un uzvarēja. Var atrast piemērus abiem variantiem. Un vai zini kāpēc Rd bieži uzvar maz, metot? Jo pretinieks (īpaši ja gadās Omskas un Loko kalibra komanda) biežāk atrodas uzbrukumā, jo īpaši 3. periodā un RD nav iespēju vairāk uzmest - labs starts dod uzvaru.
Pavadītais laiks uzbrukumā 3.periodā pēdējās spēlēs DR - Avangard. DR 3:01- Avangard 4:07. DR 2:26 - Torpedo 4:11.
Tātad Avangard un Loko pavada vairāk laiku uzbrukumā , vairāk met un nespēj gūt vārtus. Pats centies pierādīt ka arī tāda kalibra komandas nespēj gūt vārtus daudz metot.
, 2018-12-03 19:59, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas nemaz tik daudz nav. Ja statistiski par labu realizāciju uzskata 10%, tas nozīmē 2,6-2,7 vārti spēlē, kas ne tuvu nav izcili un ir atbilde kāpēc ir mazāk uzvaru kā gribētos...
Un šie 10% šosezon KHL ir tikai 5 komandām. 2,7 vidēji gūtie vārti būtu 11 vieta līgā pēc gūtiem vārtiem. Neko sliktu tur neredzu. Komandas vidēji realizē aptuveni 8,5% -9% metienu. 10% ir labākajām komandām.
, 2018-12-03 20:00, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pavadītais laiks uzbrukumā 3.periodā pēdējās spēlēs DR - Avangard. DR 3:01- Avangard 4:07. DR 2:26 - Torpedo 4:11.
Tātad Avangard un Loko pavada vairāk laiku uzbrukumā , vairāk met un nespēj gūt vārtus. Pats centies pierādīt ka arī tāda kalibra komandas nespēj gūt vārtus daudz metot.
Šajā gadījumā Torpedo kā piemērs nederēja - Torpedo izdarīja tikpat metienus kā RD - tātad Torpedo nevis meta vairāk bet darīja to ko tu gribi, lai dara RD - tamborē un piespēlējas
, 2018-12-03 20:00, pirms 7 gadiem
Skatos, krievu hokeja lielākais fans Fuņa atkal visu piespamojis, viens pats pusi no komentāriem sarakstījis.
, 2018-12-03 20:01, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Un šie 10% šosezon KHL ir tikai 5 komandām. 2,7 vidēji gūtie vārti būtu 11 vieta līgā pēc gūtiem vārtiem. Neko sliktu tur neredzu. Komandas vidēji realizē aptuveni 8,5% -9% metienu. 10% ir labākajām komandām.
Ir jātiecas uz labākajām nevis, jāpriecajas, ka neesi sliktākais. Ar zemu - viduvēju realizāciju ir jāmet vairāk - jo vairāk metienu, jo lielāka iespēja ripai nonakt vārtos.
, 2018-12-03 20:02, pirms 7 gadiem
DR bez gūtiem vārtiem aizvadījusi 8 periodus pēc kārtas.
, 2018-12-03 20:03, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: DR bez gūtiem vārtiem aizvadījusi 8 periodus pēc kārtas.
Vajadzētu vairs nemest pa vārtiem, tiks pie gola.
, 2018-12-03 20:04, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ir jātiecas uz labākajām nevis, jāpriecajas, ka neesi sliktākais. Ar zemu - viduvēju realizāciju ir jāmet vairāk - jo vairāk metienu, jo lielāka iespēja ripai nonakt vārtos.
Es jau varu tiekties uz labākajiem , bet realitāte ir jāsaglabā. Tā jau mēs varam domāt , ka labi būs tikai tad kad izcīnīsim Gagarina kausu. Es apzinos ka DR nekad nebūs stabili KHL grands vai TOP-6 komanda. Kādu sezonu var izšaut , bet vēss prāts ir jāsaglabā. Var pat kādu sezonu arī reāli par kausu pacīnīties bet tas būs vienreizējs gadījums nevis likumsakarība.
, 2018-12-03 20:05, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Vajadzētu vairs nemest pa vārtiem, tiks pie gola.
Kur tad bez ākstiem. Šitie bērni ar savām galējībām.
, 2018-12-03 20:05, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Vajadzētu vairs nemest pa vārtiem, tiks pie gola.
Ir taču gadījumi, ka dodot piespēli, nejauši iemet golu, lūk arī RD uzvaras atslēga!
, 2018-12-03 20:08, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es jau varu tiekties uz labākajiem , bet realitāte ir jāsaglabā. Tā jau mēs varam domāt , ka labi būs tikai tad kad izcīnīsim Gagarina kausu. Es apzinos ka DR nekad nebūs stabili KHL grands vai TOP-6 komanda. Kādu sezonu var izšaut , bet vēss prāts ir jāsaglabā. Var pat kādu sezonu arī reāli par kausu pacīnīties bet tas būs vienreizējs gadījums nevis likumsakarība.
Sportists var attīstīties tikai tiecoties uz labāko nevis samierinoties ar sasniegto. Starp citu kā izcilais vairākums, kurā piespēles gandrīz atnesa Karsumam golu?
, 2018-12-03 20:09, pirms 7 gadiem
Sapratu - kurš vairāk metīs pa vārtiem , tas uzvarēs. Dīvaini kādēļ uz doto brīdi Dinamo Maskava - Amur 2-1 , bet metieni 20-30. Dīvaini, neiet kopā.
, 2018-12-03 20:11, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sportists var attīstīties tikai tiecoties uz labāko nevis samierinoties ar sasniegto. Starp citu kā izcilais vairākums, kurā piespēles gandrīz atnesa Karsumam golu?
Vairākums bijA ļoti slikts. Izcils baudāms vairākums bija pret SKA.
Tieši manas domas un ti es bieži teocis ka vienmēr jādomā kā kāpt uz augšu, bet par šo domu man te daudzi iebilda. Ja biatlonists ir 70.vietā, tad jācīnās par 69, ja komanda hokejā ir 9.vietā , tad jādomā par 8.vietu. Nedomāju ka Amur mērķis ir izcīnīt Gagarina kausu vai Lido mērķsi kļūt par Latvijas čempioniem.
, 2018-12-03 20:12, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Sapratu - kurš vairāk metīs pa vārtiem , tas uzvarēs. Dīvaini kādēļ uz doto brīdi Dinamo Maskava - Amur 2-1 , bet metieni 20-30. Dīvaini, neiet kopā.
75% spēļu uzvar tas, kurš vairāk met pa vārtiem, pūčufīl.
, 2018-12-03 20:13, pirms 7 gadiem
Banu kings rakstīja: 75% spēļu uzvar tas, kurš vairāk met pa vārtiem, pūčufīl.
Tā nu gan nav.
, 2018-12-03 20:14, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vairākums bijA ļoti slikts. Izcils baudāms vairākums bija pret SKA.
Tieši manas domas un ti es bieži teocis ka vienmēr jādomā kā kāpt uz augšu, bet par šo domu man te daudzi iebilda. Ja biatlonists ir 70.vietā, tad jācīnās par 69, ja komanda hokejā ir 9.vietā , tad jādomā par 8.vietu. Nedomāju ka Amur mērķis ir izcīnīt Gagarina kausu vai Lido mērķsi kļūt par Latvijas čempioniem.
Un tajā pašā laikā tu saki, ka nevajag tiekties uz 10% realizāciju, ka arī 8% ir labi. Pretrunas.
, 2018-12-03 20:14, pirms 7 gadiem
Šodienas 2 rezultāti-uzvarēja komandas un nemeta abas vairāk pa vārtiem.
, 2018-12-03 20:14, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tā nu gan nav.
Kā tad ta ir, visgudrais sensej-pūčufīl??? Apgaismo mūs!
, 2018-12-03 20:15, pirms 7 gadiem
Funi, dzīve reizēm ir dīvaina, tev nu to tā kā savā vecumā un ar savu pieredzi taču vajadzētu jau zināt. Dabā visam apakšā ir matemātiskas likumsakarības, reizēm ir novirzes no normas, bet tas taču neatceļ likumsakarības, vai ne?
, 2018-12-03 20:15, pirms 7 gadiem
Hm ...arī metām vairāk kā Traktor 21-24 bet zaudējām.
, 2018-12-03 20:16, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Sapratu - kurš vairāk metīs pa vārtiem , tas uzvarēs. Dīvaini kādēļ uz doto brīdi Dinamo Maskava - Amur 2-1 , bet metieni 20-30. Dīvaini, neiet kopā.
Vairāk metieni uzvaru negarantē, bet vairāk metieni palielina iespēju gūt vārtus. Padomā tīri no statistikas viedokļa. Ja sakarīgs vārtsargs atvaira 91 - 92 % metienu, viņa komandu uzvarēt būs vieglāk uzmetot 10 reizes vai 30? Un nemetot, ripa nenonāks līdz vārtiem kā tādiem...
, 2018-12-03 20:16, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Funi, dzīve reizēm ir dīvaina, tev nu to tā kā savā vecumā un ar savu pieredzi taču vajadzētu jau zināt. Dabā visam apakšā ir matemātiskas likumsakarības, reizēm ir novirzes no normas, bet tas taču neatceļ likumsakarības, vai ne?
Pilnīgi pareizi. Tas ka funis ir deb.ls nenozīmē ka visi latvieši tādi ir
, 2018-12-03 20:17, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Funi, dzīve reizēm ir dīvaina, tev nu to tā kā savā vecumā un ar savu pieredzi taču vajadzētu jau zināt. Dabā visam apakšā ir matemātiskas likumsakarības, reizēm ir novirzes no normas, bet tas taču neatceļ likumsakarības, vai ne?
Dzīve ir dīvaina, dabā valda fizikas likumi, cilvēka dzīvē valda astroloģijas likumi. Sportā ir savas likumsakarības.
, 2018-12-03 20:17, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Funi, dzīve reizēm ir dīvaina, tev nu to tā kā savā vecumā un ar savu pieredzi taču vajadzētu jau zināt. Dabā visam apakšā ir matemātiskas likumsakarības, reizēm ir novirzes no normas, bet tas taču neatceļ likumsakarības, vai ne?
Cilvēks ar novirzēm - likumsakarīgi izteikties neprot!
, 2018-12-03 20:17, pirms 7 gadiem
Karsums malacis. Ierāda ģinamai kā jāspēlē. 42 punktu sezona ģinamai nav nereāla.
, 2018-12-03 20:18, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: DR bez gūtiem vārtiem aizvadījusi 8 periodus pēc kārtas.
Nav līgas rekords?
, 2018-12-03 20:19, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vairāk metieni uzvaru negarantē, bet vairāk metieni palielina iespēju gūt vārtus. Padomā tīri no statistikas viedokļa. Ja sakarīgs vārtsargs atvaira 91 - 92 % metienu, viņa komandu uzvarēt būs vieglāk uzmetot 10 reizes vai 30? Un nemetot, ripa nenonāks līdz vārtiem kā tādiem...
Protams ka vair;ak metieni procentuāli dod lielāku iespēju gūt vārtus, bet ir liels bet. Ja komandā ir labi piespēļu meistari , tad labas pēdējās piespēles vēl vairāk palileina iespēju gūt vārtus. KHL; ir ļoti labi vārtsargi un ir jāizspēlē nevis tikai jāmet. Ja vārtsragi būtu Čehijas vai Slovākijas līmenī tad varētu vairāk mest.
, 2018-12-03 20:19, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: Karsums malacis. Ierāda ģinamai kā jāspēlē. 42 punktu sezona ģinamai nav nereāla.
Tu esi tas 42 punktu kladzinātājs, kura 42 punktus fuņķa visiem dinamkas nīdējiem pieraksta pēc savas izvēles?
, 2018-12-03 20:20, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: Nav līgas rekords?
Ne tuvumā. Šķiet ir bijis arī 5 sausas spēles pēc kārtas kādai komandai.
, 2018-12-03 20:22, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tu esi tas 42 punktu kladzinātājs, kura 42 punktus fuņķa visiem dinamkas nīdējiem pieraksta pēc savas izvēles?
Melot nav labi. Par 42 punktiem teica tikai pūce. Tātad mums vēl būs 6 uzvaras atlikušajās spēlēs.
, 2018-12-03 20:23, pirms 7 gadiem
9 periodi DR bez gūtajiem vārtiem.
, 2018-12-03 20:24, pirms 7 gadiem
fuņķa jau te ar visiem iesaistās vārdu apmaiņās nešķirojot nīdējus vai atbalstītājus, cik var saprast no citu tekstiem, kas citē fuņķu.
, 2018-12-03 20:24, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Melot nav labi. Par 42 punktiem teica tikai pūce. Tātad mums vēl būs 6 uzvaras atlikušajās spēlēs.
Tu ar tām ziemeļu pūcēm arī sarunājies?
, 2018-12-03 20:25, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka vair;ak metieni procentuāli dod lielāku iespēju gūt vārtus, bet ir liels bet. Ja komandā ir labi piespēļu meistari , tad labas pēdējās piespēles vēl vairāk palileina iespēju gūt vārtus. KHL; ir ļoti labi vārtsargi un ir jāizspēlē nevis tikai jāmet. Ja vārtsragi būtu Čehijas vai Slovākijas līmenī tad varētu vairāk mest.
Vai Rd ir tik daudz izcilo piespēļu devēju? Jo ir otra aksioma - ja tavā komandā nav daudz top līmeņa snaiperu un piespēlētāju, tad jāmēģina gūt vārtus ar kvantitāti un gaļu.
, 2018-12-03 20:26, pirms 7 gadiem
Manās acīs Funis ir sasniedzis HMB līmeni - tas arī bija vientuļš zēns, kas daudz un dikti izteicās par dažādiem tematiem un ik dienas veica vairākus desmitus ierakstu sporta portālā.
, 2018-12-03 20:26, pirms 7 gadiem
izdzenājāt funarinu pa visādiem statistikas labirintiem, šis maz spēli redz?
, 2018-12-03 20:27, pirms 7 gadiem
Banu kings rakstīja: Pilnīgi pareizi. Tas ka funis ir deb.ls nenozīmē ka visi latvieši tādi ir
Funis jau nav latvietis
, 2018-12-03 20:29, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: izdzenājāt funarinu pa visādiem statistikas labirintiem, šis maz spēli redz?
cik sapratu redzēt īpaši nav ko, bet ieslēdzu šrotu, būs jāpaskatās 3 periods!
, 2018-12-03 20:29, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai Rd ir tik daudz izcilo piespēļu devēju? Jo ir otra aksioma - ja tavā komandā nav daudz top līmeņa snaiperu un piespēlētāju, tad jāmēģina gūt vārtus ar kvantitāti un gaļu.
Mums trūkst labi piespēlētāji. DR tādi bija Ozoliņš, Sprukts, Ņiživijs, Luseniuss - tie visi bija izcili piespēlētāji.
, 2018-12-03 20:29, pirms 7 gadiem
pūce , 20:17, pirms 9 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Karsums malacis. Ierāda ģinamai kā jāspēlē

Labi,ka Karsums nolažojās,izejot viens pret vienu.Iemestu,tad varētu beigt skatīties.Galīgi Rīgai spēle uzbrukumā nojukusi,pat skaitliskā vairākumā neko nespēj izveidot.Leģionāri nevelk,vezums apstājies.Mūsu bāleliņi reizi pa desmit spēlēm izšauj.
, 2018-12-03 20:29, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: izdzenājāt funarinu pa visādiem statistikas labirintiem, šis maz spēli redz?
Neko neredz - aizelsies raksta mēli izkāris.
, 2018-12-03 20:30, pirms 7 gadiem
norins rakstīja: Funis jau nav latvietis
Cik daudz jaunumu par sevi var uzzināt.
, 2018-12-03 20:31, pirms 7 gadiem
norins rakstīja: Funis jau nav latvietis
Te tu kļūdies. 100% latvietis
, 2018-12-03 20:32, pirms 7 gadiem
Banu kings rakstīja: Te tu kļūdies. 100% latvietis
Ja ņem visus radu rakstus ,tad aptuveni par 75% latvietis.
, 2018-12-03 20:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Mums trūkst labi piespēlētāji. DR tādi bija Ozoliņš, Sprukts, Ņiživijs, Luseniuss - tie visi bija izcili piespēlētāji.
Gremdēties nostaļģiskās atmiņās pēdeja vecuma pazīme,līdz pēdejam saulrietam tev vairs nav tālu
, 2018-12-03 20:33, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: izdzenājāt funarinu pa visādiem statistikas labirintiem, šis maz spēli redz?
Sēž eglē apsnidzis, sarunājas ar pūcēm un skatās hokeju. Dzīve izdevusies
, 2018-12-03 20:33, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Mums trūkst labi piespēlētāji. DR tādi bija Ozoliņš, Sprukts, Ņiživijs, Luseniuss - tie visi bija izcili piespēlētāji.
Luseniuss gan atbilst apzīmējumam "izcils". Plaukti viņam vai lūzt no stenlijiem, gagariniem, šprotēm un citām izcīnītajām bundžām
, 2018-12-03 20:33, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ja ņem visus radu rakstus ,tad aptuveni par 75% latvietis.
Un 25% pūce
, 2018-12-03 20:33, pirms 7 gadiem
norins rakstīja: Gremdēties nostaļģiskās atmiņās pēdeja vecuma pazīme,līdz pēdejam saulrietam tev vairs nav tālu
Tātad par pagātni nedrīkst rakstīt. Dīvaini, kādēļ visi vairāk vai mazāk par to runā. Laikam visi jau veci.
, 2018-12-03 20:34, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Neko neredz - aizelsies raksta mēli izkāris.
Ticu
, 2018-12-03 20:35, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ticu
Fuņķa aizvieto huli, kamēr tas izpederēts tik ēdiena vietā piedāvā statistiku
, 2018-12-03 20:35, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Luseniuss gan atbilst apzīmējumam "izcils". Plaukti viņam vai lūzt no stenlijiem, gagariniem, šprotēm un citām izcīnītajām bundžām
Es runāju par labiem piespēlētājiem nevis par to ko viņš izcīnījis vai cik vārtus guvis. Viņa piespēles bija izcilas-gudras ar izdomu, negaidītas. Vārtus neguva bet laukumu redzēja ļoti labi.
, 2018-12-03 20:35, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Mums trūkst labi piespēlētāji. DR tādi bija Ozoliņš, Sprukts, Ņiživijs, Luseniuss - tie visi bija izcili piespēlētāji.
Tatad ar "pasošanos" rezultātu nepanākt, jo arī snaiperi sanāk ļoti pievelkot 4-5 (reāli skatoties 2). Atliek pēc rezultata iet ar kvantitāti un spēku
, 2018-12-03 20:36, pirms 7 gadiem
Banu kings rakstīja: Un 25% pūce
Tomēr aizšāvi garām.
, 2018-12-03 20:37, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Luseniuss gan atbilst apzīmējumam "izcils". Plaukti viņam vai lūzt no stenlijiem, gagariniem, šprotēm un citām izcīnītajām bundžām
Nu šajā gadījumā es nostāšos Fuņa pusē. Lucēniuss neprata dabūt ripu vārtos, nebija lielu panākumu karjera, bet piespēles dalīja tiešām labas.
, 2018-12-03 20:38, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es runāju par labiem piespēlētājiem nevis par to ko viņš izcīnījis vai cik vārtus guvis. Viņa piespēles bija izcilas-gudras ar izdomu, negaidītas. Vārtus neguva bet laukumu redzēja ļoti labi.
Tad labs vai izcils? Ja otrs variants - Vai izcilībai nevajadzēja attainoties cienījamākā karjerā?
, 2018-12-03 20:39, pirms 7 gadiem
afigetj kas par gabalu skanēja pārtraukumā - pro internet
, 2018-12-03 20:39, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu šajā gadījumā es nostāšos Fuņa pusē. Lucēniuss neprata dabūt ripu vārtos, nebija lielu panākumu karjera, bet piespēles dalīja tiešām labas.
Līdz izcilībai tur patālu, bet tiešām padalīja labas piespēles.
, 2018-12-03 20:40, pirms 7 gadiem
Vai Rīgai atkal būs Girgensons šodien?
, 2018-12-03 20:42, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tad labs vai izcils? Ja otrs variants - Vai izcilībai nevajadzēja attainoties cienījamākā karjerā?
Par karjeru domāju, viņam nav iemesla sūdzēties. Vairākas labas sezonas Liiga, tajā skaitā somu sudrabs, u18 sudrabs. Visās līgās, izņemot KHL, karjerā virs 0,5 punktiem vidēji spēlē...
, 2018-12-03 20:42, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tad labs vai izcils? Ja otrs variants - Vai izcilībai nevajadzēja attainoties cienījamākā karjerā?
Izcils vienā spēles elementā nenozīmē ka esi kopumā izcils vai pat labs hokejists. Arī izcils piespēlētājs var bū viduvējs hokejists.
, 2018-12-03 20:43, pirms 7 gadiem
Abrrags rakstīja: Vai Rīgai atkal būs Girgensons šodien?
Nevis Girgensons bet Gagarins mums būs.
, 2018-12-03 20:45, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par karjeru domāju, viņam nav iemesla sūdzēties. Vairākas labas sezonas Liiga, tajā skaitā somu sudrabs, u18 sudrabs. Visās līgās, izņemot KHL, karjerā virs 0,5 punktiem vidēji spēlē...
Ja kāds spēlē hoķi un viņam par to maksā - tad nav par ko sūdzēties, es to jau te kladzinu gadiem. bet viņu ierindot pie izcilībām....viš pa minoriem man liekas vairāk dauzījās, kā Liiga vai citās OP līgās. Bet ok, var saukt arī pat izcilību, man ta kas.
, 2018-12-03 20:47, pirms 7 gadiem
2 rikošeti - 2 goli. Te jau teica ka nav jāmet pa vārtiem un vārti būs.
, 2018-12-03 20:47, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Izcils vienā spēles elementā nenozīmē ka esi kopumā izcils vai pat labs hokejists. Arī izcils piespēlētājs var bū viduvējs hokejists.
tikai labs fuņa, labs un ne vairāk.
, 2018-12-03 20:47, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 2 rikošeti - 2 goli. Te jau teica ka nav jāmet pa vārtiem un vārti būs.
a tu te bērnus saki piesaukt....
, 2018-12-03 20:48, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: tikai labs fuņa, labs un ne vairāk.
Izcils vienā elementā nevis izcils spēlētājs.
, 2018-12-03 20:49, pirms 7 gadiem
Bija 2-0 , tagad 1-0.
, 2018-12-03 20:49, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: a tu te bērnus saki piesaukt....
Bērni ir mūsu nākotne.
, 2018-12-03 20:49, pirms 7 gadiem
Tu redz ko,vienreiz arī mums paveicās.Vai uz ilgu laiku?
, 2018-12-03 20:50, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Izcils vienā elementā nevis izcils spēlētājs.
Miķelis ir izcils piespēlētājs? Rēdlihs
, 2018-12-03 20:50, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Bērni ir mūsu nākotne.
Nebojā to
, 2018-12-03 20:50, pirms 7 gadiem
Uzvarēsim 3-1.
, 2018-12-03 20:51, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Miķelis ir izcils piespēlētājs? Rēdlihs
Nē. Kādreiz bija labs, tagad vairs nav.
, 2018-12-03 20:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nē. Kādreiz bija labs, tagad vairs nav.
viš togad piespēlēja uz pusi vairāk par to somu....Nav man nekas pret to somu, bet nekāds izcilais piespēlētājs nebija. Tapat kā Miķelis ar visām tā gada 30 piespēlēm.
, 2018-12-03 20:56, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: viš togad piespēlēja uz pusi vairāk par to somu....Nav man nekas pret to somu, bet nekāds izcilais piespēlētājs nebija. Tapat kā Miķelis ar visām tā gada 30 piespēlēm.
Luseniusa piespēles bija gudras pārdomātas, Miķelis prata saspēlēties konkrēti ar saviem maiņas partneriem. Luseniusa spēlē redzēju gudrību, Miķelis prata līdz tukšiem vārtiem aizspēlēties ar konkrētiem partneriem.
, 2018-12-03 21:00, pirms 7 gadiem
Ja met - tad iemet.
, 2018-12-03 21:00, pirms 7 gadiem
Luseniuss bija izcils dinamietis. Viņš, šķiet, regulārajā sezonā izlaida tikai vienu spēli, kopā guva nulle vārtus, bet pēc tam pleiofos samaitāja visu statistiku, iemetot golu. Bet Pekas komandā bija vēl tāds Bjorns Melīns, un viņš Luseniusam izgrieza visas pogas. Ārsti par Melīna kondīciju brīnoties vēl šobaltdien.
, 2018-12-03 21:00, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ja kāds spēlē hoķi un viņam par to maksā - tad nav par ko sūdzēties, es to jau te kladzinu gadiem. bet viņu ierindot pie izcilībām....viš pa minoriem man liekas vairāk dauzījās, kā Liiga vai citās OP līgās. Bet ok, var saukt arī pat izcilību, man ta kas.
Par izcilību es Luceniusu noteikti nesauktu. Viņa piespēles -bija ļoti labas, ar avansu var teikt izcilas. Bet kopumā - labs hokejists.
, 2018-12-03 21:00, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja met - tad iemet.
Nevar būt. Es domāju iemet tad kad nemet.
, 2018-12-03 21:01, pirms 7 gadiem
Gols.
, 2018-12-03 21:01, pirms 7 gadiem
Ir beidzot tie vieni vārti.Paldies leģiem.
, 2018-12-03 21:01, pirms 7 gadiem
Dinamka slapja palika pēc 8 periodu gaidīšanas
, 2018-12-03 21:01, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Luseniusa piespēles bija gudras pārdomātas, Miķelis prata saspēlēties konkrēti ar saviem maiņas partneriem. Luseniusa spēlē redzēju gudrību, Miķelis prata līdz tukšiem vārtiem aizspēlēties ar konkrētiem partneriem.
Hokejā jau tik ar maiņas partneriem saspēlējas....pārējie sēž malā. Man liekas Luseniuss ar tās piespēles savāca sezonas otrajā pusē un pamatā vienā maiņā
, 2018-12-03 21:02, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Hokejā jau tik ar maiņas partneriem saspēlējas....pārējie sēž malā
, 2018-12-03 21:06, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nevar būt. Es domāju iemet tad kad nemet.
un Spartaks nodemonstrēja to, ka lieka piespele ir tikpat slikta kā lieks metiens...
, 2018-12-03 21:07, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Dzīve ir dīvaina, dabā valda fizikas likumi, cilvēka dzīvē valda astroloģijas likumi. Sportā ir savas likumsakarības.
Oi jē, es kaunā nolaižu acis, ka vispār ierunājos. Cilvēks laikam nav daļa no dabas, nu, vismaz tas, kurš pa daļai cilvēks, pa daļai funs. Un sports ar kkas nedabisks laikam, ja tur fizikas un matemātikas likumsakarības nestrādā.
, 2018-12-03 21:08, pirms 7 gadiem
yes 2:1
, 2018-12-03 21:10, pirms 7 gadiem
Uzvarésim 3:2.
, 2018-12-03 21:10, pirms 7 gadiem
Kirdik!Diemžēl.Gūt vēl vienus vārtus liekās no zinātniskās fantastikas.
, 2018-12-03 21:12, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Kirdik!Diemžēl.Gūt vēl vienus vārtus liekās no zinātniskās fantastikas.
Zinātniskā fantastika piepildās?
, 2018-12-03 21:13, pirms 7 gadiem
Fantastika! Henry,lai tā būtu!
, 2018-12-03 21:13, pirms 7 gadiem
ārzemnieki tur virs ūdens pelavas
, 2018-12-03 21:13, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Kirdik!Diemžēl.Gūt vēl vienus vārtus liekās no zinātniskās fantastikas.
, 2018-12-03 21:14, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Fantastika! Henry,lai tā būtu!
Esmu ievērojis, ka Tu baigi neticīgais, ja kādai komandai ir sarežģīts brīdis spēlē/sezonā.
, 2018-12-03 21:14, pirms 7 gadiem
M rakstīja: Luseniuss bija izcils dinamietis. Viņš, šķiet, regulārajā sezonā izlaida tikai vienu spēli, kopā guva nulle vārtus, bet pēc tam pleiofos samaitāja visu statistiku, iemetot golu. Bet Pekas komandā bija vēl tāds Bjorns Melīns, un viņš Luseniusam izgrieza visas pogas. Ārsti par Melīna kondīciju brīnoties vēl šobaltdien.
Es domāju Jakubs Šindels pārspēja arī daudzas cerības
, 2018-12-03 21:14, pirms 7 gadiem
Golss.
, 2018-12-03 21:14, pirms 7 gadiem
da labi , Pavlovs nopelnija vairākumu!
, 2018-12-03 21:15, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ārzemnieki tur virs ūdens pelavas
Un? Tie nav daļa no komandas? Varbūt aizliegt tos piesaistīt?
, 2018-12-03 21:16, pirms 7 gadiem
sudraba medaļnieks Nieminens arī bija labais
, 2018-12-03 21:18, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un? Tie nav daļa no komandas? Varbūt aizliegt tos piesaistīt?
Nu ne jau 11 leģiem komandā jābūt
, 2018-12-03 21:19, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Nu ne jau 11 leģiem komandā jābūt
Nemelo, ja būtu tikai 1 leģis, tāpat novēlētu zāģi DR, tagad tikai atradi iemeslu, pie kā piekasīties.
, 2018-12-03 21:23, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. , 21:14, pirms 8 minūtēm , ignorēt , atbildēt

alguns rakstīja: Fantastika! Henry,lai tā būtu!

Esmu ievērojis, ka Tu baigi neticīgais, ja kādai komandai ir sarežģīts brīdis spēlē/sezonā.

Redzi,es jau mīlu statistiku un cipari daudz ko pasaka.No kurienes lai rodās ticība,ja pēdējās spēlēs 0:1 0:5 1:3
, 2018-12-03 21:24, pirms 7 gadiem
he, labais komentētaji stāsta, ka ASV kaut kādā "joberligā" pirms spēles met bullīšus, ja nu spēle beidzas neizšķirti labais!
, 2018-12-03 21:27, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: H.E.N.R.Y. , 21:14, pirms 8 minūtēm , ignorēt , atbildēt

alguns rakstīja: Fantastika! Henry,lai tā būtu!

Esmu ievērojis, ka Tu baigi neticīgais, ja kādai komandai ir sarežģīts brīdis spēlē/sezonā.

Redzi,es jau mīlu statistiku un cipari daudz ko pasaka.No kurienes lai rodās ticība,ja pēdējās spēlēs 0:1 0:5 1:3
Tas jau nenozīmē, ka DR tagad visas spēles pakāsīs.
, 2018-12-03 21:31, pirms 7 gadiem
Bļauj tā, it kā olas kniebtu nost
, 2018-12-03 21:32, pirms 7 gadiem
Komentētāji nodarbojās ar funismu-statistiku lasa.
, 2018-12-03 21:33, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: H.E.N.R.Y. , 21:14, pirms 8 minūtēm , ignorēt , atbildēt

alguns rakstīja: Fantastika! Henry,lai tā būtu!

Esmu ievērojis, ka Tu baigi neticīgais, ja kādai komandai ir sarežģīts brīdis spēlē/sezonā.

Redzi,es jau mīlu statistiku un cipari daudz ko pasaka.No kurienes lai rodās ticība,ja pēdējās spēlēs 0:1 0:5 1:3
Tātad tagad visas spēles tiks zaudētas?
, 2018-12-03 21:43, pirms 7 gadiem
Kāpēc Daugaviņam nedeva bullīti mest, visi tur tādi spečuki vai Spartakā?
Nu mums kauns Majone aizsargs iemet bullīti uzbrucēji neko nevar! Lauris un kapteinis, tas ir kosmos laikam, nevar vairāk neko izdarīt!! Domāju nepareiza izvēle lasīt ierastos laukumā bullīšos ir lālaiž jaunos tieši bullīšos ir raddošums un degsmi pārspēt vārtsargu!
, 2018-12-03 21:45, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Kāpēc Daugaviņam nedeva bullīti mest, visi tur tādi spečuki vai Spartakā?
Nu mums kauns Majone aizsargs iemet bullīti uzbrucēji neko nevar! Lauris un kapteinis, tas ir kosmos laikam, nevar vairāk neko izdarīt!! Domāju nepareiza izvēle lasīt ierastos laukumā bullīšos ir lālaiž jaunos tieši bullīšos ir raddošums un degsmi pārspēt vārtsargu!
Ko deva Džeriņa radošais bullītis?
, 2018-12-03 21:46, pirms 7 gadiem
Ankipāns atkal nolažo ar bullīšu izpildītājiem.. Izšķirošo dot Džeriņam nebija prāta darbs.
, 2018-12-03 21:47, pirms 7 gadiem
Esiet gan jūs "taisngrieži".Komandām mēdz būt kritumi un kāpumi.Varbūt šis 2:3 dod mazu cerību,ka Rīgas sniegums uzlabosies.bet varbūt bedre būs ilgāka,jo vieni leģionāri daudz nepavilks.Pie tam nākošajā kārtā Soči,galīgi neērti pretinieki Rīgai.Lai parāda raksturu un lauž nelabo statistiku.Man nekas nav pretī.
, 2018-12-03 21:50, pirms 7 gadiem
Labi jau,ka punktu dabūjām -spēle jautra,bet kapteinis vairs pat bullīšus nevar iemest,pie bortiem regulāri ripas zaudē,bēdīga aina...Dzeriņš trikus var taisīt sezonas noslēguma pasākumā nevis cīņā par 2 punktiem!