Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Bikovs: ''''MVD'' man atgādina 80.gadu Rīgas ''Dinamo''''

Bikovs: ''''MVD'' man atgādina 80.gadu Rīgas ''Dinamo''''
Vjačeslavs Bikovs
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandas Ufas ''Salavat Yulaev'' galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs vienā no intervijām atzinis, ka Oļega Znaroka trenētā Balašihas ''MVD'' ir ļoti spēcīga komanda, kuras spēles stils viņam atgādinot 1980.gadu Rīgas ''Dinamo''.

Šobrīd Kontinentālās hokeja līgas (KHL) ietvaros notiek Rietumu un Austrumu konferences fināli. Rietumu konferencē savā starpā cīnās Oļega Znaroka trenētā Balašihas ''MVD'' pret Jaroslavļas ''Lokomotiv'', bet Austrumu konferencē Ufas ''Salavat Yulaev'' pret Kazaņas ''AK Bars''. Pagaidām ''MVD'' un ''Lokomotiv'' sērijā rezultāts ir neizšķirts 1:1, bet ''Salavat Yulaev'' un ''AK Bars'' sērijā ar 1:0 vadībā ir ''AK Bars''. Finālā iekļūs tā komanda, kura izcīnīs četras uzvaras.

Ufas ''Salavat Yulaev'' galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs izteicis atzinīgus vārdus par Oļega Znaroka trenēto Balašihas ''MVD'': ''Pārāk daudzi nenovērtē ''MVD''. Tur spēlē iepriekš nenovērtēti, bet tiešām meistarīgi hokejisti. Visi uzbrucēji un arī daudzi aizsargi Balašihā ļoti labi slido un ir ātri. Man šī komanda atgādina Rīgas ''Dinamo'' 80.gadu beigās, kad tajā spēlēja ''MVD'' pašreizējie treneri - Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš. Ļoti atstrādāts ''MVD'' ir vairākums. Un galvenais - komanda spēj izturēt grūtos brīžos. Lai cik neveiksmīgi komandai ietu spēli, tā turpina cīnīties un nepadodas.''

Izmantotie resursi:
championat.ru

Slēpts komentārs: burbulīte

 +10 [+] [-]

, 2010-04-03 12:36, pirms 15 gadiem
ja ta tik tiesam laikam ir kaut es tad vel nebiju piedzimis bet tevs saka ka tik tiesam pec Rigas Dinamo 80 gada stila iskatas

  +4 [+] [-]

, 2010-04-03 12:36, pirms 15 gadiem
Nu taisnības grauds jau viņa teiktajā ir!

 +19 [+] [-]

, 2010-04-03 12:38, pirms 15 gadiem
vai vai un tagad visi latvieši ģībs no šī komentāra

 +15 [+] [-]

, 2010-04-03 12:43, pirms 15 gadiem
pietrūkst tikai KERČA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-03 12:46, pirms 15 gadiem
Ceru ka mvd vines chempi jo tad mes varesin teikt ka zaudejam nakamajiem chempioniem,

  +4 [+] [-]

, 2010-04-03 12:50, pirms 15 gadiem
Tas labi, ka DINAMo visie jau uz nerva sakāpis to tik vien redz un dzird

  -1 [+] [-]

, 2010-04-03 12:56, pirms 15 gadiem
Tagad visi teiks, ka to vienmēr ir zinājuši un jau novērojuši.
Ak,ak.

 +19 [+] [-]

, 2010-04-03 13:02, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tagad visi teiks, ka to vienmēr ir zinājuši un jau novērojuši.
Ak,ak.
Protams. Visiem zinams ka burbulite 80tajos bija regulāra Sporta pils apmekletāja

     [+] [-]

, 2010-04-03 13:07, pirms 15 gadiem
Patīkams kompliments. Es gan pats neņemos spriest, jo tikai 80.gados piedzimu, tomēr no nedaudzajiem video materiāliem var izdarīt pāris salīdzinošus secinājumus...un ja jau Bikovs tā saka...

     [+] [-]

, 2010-04-03 13:08, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: pietrūkst tikai KERČA!
+1 Bebra kungam

  +7 [+] [-]

, 2010-04-03 13:12, pirms 15 gadiem
,bet skataties,visur apkārt DINAMO - ZNAROKS,VORABJOVS,KRIKUNOVS,TIHANOVS,JURZINOVS...

  +7 [+] [-]

, 2010-04-03 13:12, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Protams. Visiem zinams ka burbulite 80tajos bija regulāra Sporta pils apmekletāja
Un stāvēja rindā nevis pēc Hosas, Rēdliha vai Dārziņa autogrāfa, bet gan "dīca" Froļikova, Skosireva vai Varjanova parakstus.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-03 13:18, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un stāvēja rindā nevis pēc Hosas, Rēdliha vai Dārziņa autogrāfa, bet gan "dīca" Froļikova, Skosireva vai Varjanova parakstus.
Un bija lielā šokā uzzinot ka kapteini Lubkinu, ņem un palaiž uz Franciju. Esot bijuši pat centieni noorganizēt "Lubkina fondu"

  +2 [+] [-]

, 2010-04-03 13:18, pirms 15 gadiem
JO,Sporta pils vienmēr bija pārpildīta... Pats puika būdam,dabūju uz trepītēm pasēdēt(aiz DINAMO spēlētājiem). Tas bija kaut kas,to visu nevar aprakstīt!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-03 13:18, pirms 15 gadiem
Žēl, ka nepateica, ko viņam atgādina šābrīža Rīgas Dinamo. To, ka noteikti ne 80. gadu RD, tas ta kā būtu skaidrs.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-03 13:21, pirms 15 gadiem
Jo,man pat mājās bija LUBKINA salauzstā KOHO nūja. Ja nemaldos,Nr.14
huy rakstīja: Un bija lielā šokā uzzinot ka kapteini Lubkinu, ņem un palaiž uz Franciju.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-03 13:27, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Žēl, ka mēs piedāvājm līgumu tam slovākam, kurš vsp neatgādina augstas klases treneri.. pilnīgi pretēji Znarokam, kas tik tā nebūtu par komandu, ja tiešām RD vadītu Znaroks..
ļoti piekrītu. vēl gan ceru, ka šuplers nākošgad netrennēs RD. negribu šo rūķi vairs redzēt. znarokam šī ir pirmā nopietnā komanda un uzskatu - kā treneris viņš pašreiz ir tikai sava ceļa sākumā. znaroks atškirībā no šuplera ir vecis un tāds jau mūsu lielajiem zēniem - savickis, ulmanis un kalvītis - nav vajadzīgs. viņiem ir vajadzīgs tāds mīksts un paklausīgs plastilīns...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-03 13:29, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: ,bet skataties,visur apkārt DINAMO - ZNAROKS,VORABJOVS,KRIKUNOVS,TIHANOVS,JURZINOVS...
tapec jau komentators teica ka Krievu avizu virsraksti ir "Rigas Mafijas Razborkas"

  -1 [+] [-]

, 2010-04-03 13:38, pirms 15 gadiem
Tas tiešām. MVD spēlē tādā kā retro stilā. Tādu hokeju mūsdienās reti kurš jau piekopj, bet kamēr tas nes augļus, tikmēr var izmantot to stilu. Pieļauju iespēju, ka Znarokam nākamā sezona jau būs stipri pagrūta.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-03 13:59, pirms 15 gadiem
cik dzirdēts,tad MVD spēli vada Vītoliņš,bet Znaroks pārsvarā tik starplaikos ģērbtuvēs matom laiž

  +2 [+] [-]

, 2010-04-03 14:05, pirms 15 gadiem
gundars65 rakstīja: cik dzirdēts,tad MVD spēli vada Vītoliņš,bet Znaroks pārsvarā tik starplaikos ģērbtuvēs matom laiž
Ar Novāku sazvanījies?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-03 14:14, pirms 15 gadiem
man arī patīk kā MVD spēlē, man vispār patīk komandas, kuras spiež uz komandas spēli un nevis uz vienu individuālu lunis, kas ar ripu zobos joņo apkārt pa laukumu mēģinot iemest vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-03 15:40, pirms 15 gadiem
Visi ģībst no tā, ka kāds pasaka labas lietas par "Dinamo" Rīga..

     [+] [-]

, 2010-04-03 16:09, pirms 15 gadiem
Rīgas Dinamo astoņdesmitajos? Jūs ko ? Balderis nav atkārtojams!!!Un vispārībā,tad bija cits hokejs.Kad Bikovs dabūs iekšās no Kazaņas viņš varēs sniegt visādas intervijas līdz PČ un pēc tam arī ,kad būs dabūjis pa nāsīm Vācijā.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-03 17:01, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un stāvēja rindā nevis pēc Hosas, Rēdliha vai Dārziņa autogrāfa, bet gan "dīca" Froļikova, Skosireva vai Varjanova parakstus.
Jaudīgākais paraksts, ko toreiz varēja dabūt , bija Akuļiņina paraksts. Ne jau tāpēc, ka viņš būtu baigais spēlētājs, bet tāpēc, ka pēc spēles Guntars Paste, vai kāds cits izpalīgs viņu un Znaroku, Maksi utt. parasti sagaidīja ar alus bidoniņu un nebija kad tos parakstus dalīt, tapēc visus sūtīja na**j... Tādi laiki bija, Bikovs nāca ārā pa dienesta izeju, vēl kā cSKA spēlētājs un to visu vēroja, varbūt tāpēc tāds salidzinājums...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-03 17:28, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Tas tiešām. MVD spēlē tādā kā retro stilā. Tādu hokeju mūsdienās reti kurš jau piekopj, bet kamēr tas nes augļus, tikmēr var izmantot to stilu. Pieļauju iespēju, ka Znarokam nākamā sezona jau būs stipri pagrūta.
Kādā retro stilā?Paskaties,kādi viņiem ātrumi un kā cīnās,bez tam Elisons,Štrbaks un Novaks ir pietiekami augstas klases spēlētāji,teicami stāv vārtsargs.Joprojām uzskatu,ka Elisons mums būtu ļoti noderējis šogad-viņs ir daudz labāks par Petrovicki un Kariju,par Arnasonu vispār nerunājot!Bet Rīgas Dinamo toreiz arī visi cīnījās un sitās,bez tam bija izcils uzbrukuma meistars -Balderis,kurš,ja saņēma ripu savā ātrajā slidojumā-tad tur bija uzreiz bīstami momenti.Stāvējām pēc biļetēm un abonementiem pat visu nakti,lai tiktu uz spēlēm un arī stāvietas bija jau laime pilnībā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-03 22:41, pirms 15 gadiem
Zemekis rakstīja: ļoti piekrītu. vēl gan ceru, ka šuplers nākošgad netrennēs RD. negribu šo rūķi vairs redzēt. znarokam šī ir pirmā nopietnā komanda un uzskatu - kā treneris viņš pašreiz ir tikai sava ceļa sākumā. znaroks atškirībā no šuplera ir vecis un tāds jau mūsu lielajiem zēniem - savickis, ulmanis un kalvītis - nav vajadzīgs. viņiem ir vajadzīgs tāds mīksts un paklausīgs plastilīns...
Varbuut shuplers neizskataas baigais izsiteejs, bet shvunka viņam ir un pieredze+ ābols vienmeer ir bijis objektiivs un rod pareizos risinaajumus! Pēc pagaajushaas sezonas visi taa domaaja, ka Znaroks nemaak vadiit komandu, tagad kazhoks visiem uz otru pusi kaut gan shuplers veel nav pieviilis, izņemot sezonas saakumu, bet kaa sportaa saka cāļus skaita pavasarii!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-05 02:26, pirms 15 gadiem
Kautkas te raxtīja RD makten labi spēlēja 80-jos, nu nebija jau peļami, bet nu kad bija jāspēlē pret NHL, tad gan toni uzdeva pieaicinatie hokejisti no no MD un laikam Himika, nu un jaunie Hehts , Tomans un Vītoliņš varen centās!!! te var dabut so to no taa laika rutracker.org: ПЕРЕЧЕНЬ ИГР СОВЕТСКО-РОССИЙСКИХ КОМАНД (1955 -...
rutracker.org: ПЕРЕЧЕНЬ ИГР СОВЕТСКО-РОССИЙСКИХ КОМАНД (1955 -...

     [+] [-]

, 2010-04-05 13:02, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Žēl, ka mēs piedāvājm līgumu tam slovākam, kurš vsp neatgādina augstas klases treneri.. pilnīgi pretēji Znarokam, kas tik tā nebūtu par komandu, ja tiešām RD vadītu Znaroks..
Shuplers nau slikts treneris