Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' trīs reizes atspēlējas, tomēr neuzvar

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' trīs reizes atspēlējas, tomēr neuzvar
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) regulārās sezonas spēlē Rīgas ''Dinamo'' viesos, trīs reizes atspēlējot vienu vārtu deficītu, tomēr ar 3:4 pēcspēles metienos piekāpās Maskavas ''CSKA'' priekšā. Vārtus rīdzinieku labā guva Lauris Dārziņš, Sandis Ozoliņš, Jānis Sprukts. Tagad 15 dienu pārtraukums.

Šodien Rīgas ''Dinamo'' vārtos stājās Zviedrijas vārtsargs Mikaels Telkvists, nomainot pēdējos divus mačus spēlējušo Krisu Holtu. Aizsardzībā, neskatoties uz pagājušajā spēlē ielaistajiem trim vārtiem, izmaiņu nebija, savukārt pēc nelielā savainojuma izdziedēšanas uzbrukumā atgriezās Broks Troters, zemāk nosūtot Robertu Bukartu, kamēr Jurim Štālam spēli nācās skatīt no tribīnēm.

Spēli ar lielisku izdevību ievadīja Maskavas ''CSKA'', tomēr čehu uzbrucējs Jans Mareks piespēli neatdeva un ātro uzbrukumu noslēdza ar metienu virsū Telkvistam. Tūdaļ pat mājinieki tika pie izdevības vairākumā, kuru zibenīgi realizēja, – Konstantīns Korņejevs ar metienu no zilās līnijas vadībā izvirzīja ''CSKA'' (1:0), Guntim Galviņam uz sodīto soliņa pavadot nieka piecas sekundes.

Turpinājumā rīdzinieki ieguva vairākumu, kuru neizmantoja, taču līdzi nāca mantojums: iegūta ofensīva, kura viesiem piederēja līdz pat trešdaļas izskaņai. Tas deva rezultātu, jo pēc ilgstoša uzbrukuma 19. minūtē neizšķirtu (1:1) panāca Lauris Dārziņš, vārtos raidot vārtsarga atvairīto ripu.

Otro trešdaļu vienības iesāka līdzīgākā cīņā, un atkal vadībā izvirzījās ''CSKA'' – Vjačeslava Kuļomina individuālās meistarības paraugdemonstrējumu ar precīzu metienu pabeidza Iļja Zubovs (2:1). Tūdaļ sekoja ''Dinamo'' atbilde: pēc izcilas partnera piespēles viens pret vārtsargu izskrēja Broks Troters, taču viņš izdevību palaida vējā. Šoreiz atkārtojās pirmās trešdaļas scenārijs, proti, Sandis Ozoliņš perioda izskaņā atkal panāca izlīdzinājumu, vārtus gūstot ar izcili precīzu metienu! 2:2 pēc 40 minūtēm.

Izšķirošajā periodā abas vienības spēkojās līdzīgi, taču atkal veiksme uzsmaidīja mājiniekiem – Deniss Paršins trīs ar pusi minūtes pirms pamatlaika beigām panāca 3:2, vadībā atgriežot ''CSKA''. Jāatzīmē, ka dažus mirkļus iepriekš rīdziniekus glāba tikai liela veiksme – brīnumus demonstrēja Telkvists, glābdams izklupienā, bet Galviņš ripu izsita no vārtu līnijas.

Rīdziniekiem bija iespēja atspēlēties arī trešo reizi: nopelnīts vairākums. Tomēr tūdaļ pie apšaubāma noraidījuma tika Tomašs Surovijs, nolamājot arī tiesnesi, par ko saņēma izraidījumu uz tribīnēm. Tas gan netraucēja ''Dinamo'' trīs sekundes pirms beigām izglābties – Jānis Sprukts panāca 3:3, ļaujot vaļu emocijām. Papildlaikā uzvaras vārtus neviena komanda neguva, tātad – viss izšķīrās pēcspēles metienu sērijā.

Tajā veiksmīgāki bija mājinieki, nopelnot divus punktus par uzvaru – 4:3. ''Dinamo'' nākamā spēle vien pēc 15 dienām – viesos pret Ufas ''Salavat Yulaev''; savā laukumā – 28. novembrī pret Novosibirskas ''Sibir''.

Pēcspēles metieni

Aleksandrs Ņiživijs – vārtsargs, Jans Mareks – 1:0, Lauris Dārziņš – 1:1, Deniss Paršins – vārtsargs, Miķelis Rēdlihs – vārtsargs, Vjačeslavs Kozlovs – vārtsargs; Jans Mareks – vārtsargs, Aleksandrs Ņiživijs – vārtsargs, Vjačeslavs Kozlovs – 2:1, Lauris Dārziņš - vārtsargs

KHL regulārā sezona

Maskavas CSKA - Rīgas Dinamo 4:3 (1:1, 1:1, 1:1, 1:0)

Vārti: 2:34 Korņejevs (Mareks, vair.) 1:0, 18:07 Dārziņš 1:1, 28:31 Zubovs (Kuļomins) 2:1, 36:51 Ozoliņš (Dārziņš) 2:2, 56:35 Paršins (Mareks, Rilovs, vair.) 3:2, 59:56 Sprukts 3:3, 65:00 Kozlovs 4:3
Soda minūtes: 8:22
Metieni: 37:30
Vārtsargs: Gaidučenko - Telkvists

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Mikaels Telkvists (Kriss Holts); Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis, Kristaps Sotnieks – Arvīds Reķis, Rodrigo Laviņš – Guntis Galviņš; Aleksandrs Ņiživijs – Marks Hartigans – Tomašs Surovijs, Mārtiņš Karsums – Jurajs Mikušs – Broks Troters, Lauris Dārziņš – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts – Andris Džeriņš – Gints Meija, Ainārs Podziņš

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 22:10, pirms 14 gadiem
Miķelis tomēr nav tik tehnisks , lai ietu uz bullīšiem.Un cerams,ka pēc pātraukuma visas maiņas būs tādas kādām jābūt.Un,ka uz fārmu aizsūtīs Mikušu, tā, prakses pēc.

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dažus gadus atpakaļ daži cilvēki LV varas spicē ar dažādām pozitīvisma kampaņām mūs un šo valsti ieveda tādā di*sā, ka vel tagad netiekam ārā.
Kopš tā laika vārds pozitīvs dāžados locijumos un formās priekš manis ir lamu vārds.
Tu pats nesaprati ka tā bija reklāmas kampaņa (par ko es vairs nebrīnītos), jeb Tu domā ka sporta līdzjutēji ir dumji un atradīsies kāds kurš tādas lietas nesaprot?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 22:18, pirms 14 gadiem
klavs95 rakstīja: Dārziņa un Sprukta golos piespēlei jābūt Ozoliņam, varbūt arī kādam citam, nepamanīju

Bet vispār diezgan dīvaini bija dzirdēt Dinamo fanus, bet gandrīz nemaz nedzirdēt CSKA. Sastrēgumi tur diez vai pie vainas..
Nu Kreipāns riktīgi apnika ar saviem sastrēgumiem, nekad nebiju dzirdējis šādu "atmazku" no kādiem krievu komentētājiem .

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:24, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Bullīšos jau gan varēja labāk Karsumu izlaist nevis Miķeli !
Troteru!

  -2 [+] [-]

, 2010-11-02 22:28, pirms 14 gadiem
Dārziņš ieskrējies ne pa jokam priecē.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 22:29, pirms 14 gadiem
Kas tas vēl ir metis bullīšus bez Ņiživija un Dārziņā.....hm, pirmais kas nāk prātā ir Karsums, nu vēl Bukarts ir manīts, bet parasti uz 3. periodu viņš jau ir dziļā aizmugurē.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 22:29, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu Kreipāns riktīgi apnika ar saviem sastrēgumiem, nekad nebiju dzirdējis šādu "atmazku" no kādiem krievu komentētājiem .
Континентальная Хоккейная Лига - ТВ : «Ледовый...
Paskaties šo raidījumu, runa iet tieši par sastrēgumiem un runā tieši komentētāji un speciālisti

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:30, pirms 14 gadiem
iceman15 rakstīja: varēja jau ļaut Miķeļa bullīti mest vainu Karsumam vainu Trotteram bet nu viens punkts šādā spēlē ir labi
tieši manas domas! jau kad Miķeli laukumā ieraudziju, vienīgais, ko varēju pateikt bija - NU NEEEEEE!!! + man likās, ka holtu varēja ielikt vārtos, bet nu labi. Telkvists puslīdz normāli, tā teikt, nospēlēja un malači tā maiņa, kas pēdējās sekundēs izrāva niču!!! es bez vārdiem paliku...

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:32, pirms 14 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Dinamo nekur netiks jā spēlēs vienīgi uz atspēlēšanos un tad ķip beigās moš izvirzīsimies vadībā! Ņiživijs tak kkādā sētā bullīšu specs nevis KHL, šitā izpurgāt bullīšus, lai pamācās labāk no CSKA kā mest. Tagad jau jārēķinās ar zaudējumiem, jo 90 %, ka spēli zaudēsim, tātad tikai kkur katru piekto moš paveicas uzvarēt. Nekur netiksim
Butu labak paklusejis! Ja cilvekam nav ko rakstit tad labak lai neraksta vispar(tas ir par tevim)! Fans atradies!

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:33, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Mani vienkārši tracina šitas Sašas fanu pulciņš - viņi droši vien mēģinās ieskaidrot, ka Ņiživijs ir Super !!! Bet Tev taisnība, pietiek ecēties, dusmas mazina skaistumu !!! Uzskatīsim , ka Sašas nebija laukumā .
Un man tracina tie fani, kad uzvar un ja iemet tad viņs ir zelts super...ja neiemet un tālāk, tad noliek....Katram spēlētājam ir posms, kurš ir labāks un kuirš ne tik labs...Tas pats Dārziņs sākumā vispār negāja, un tagad pamatīgi laiž.... UN malaci....

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:36, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Mani vienkārši tracina šitas Sašas fanu pulciņš - viņi droši vien mēģinās ieskaidrot, ka Ņiživijs ir Super !!! Bet Tev taisnība, pietiek ecēties, dusmas mazina skaistumu !!! Uzskatīsim , ka Sašas nebija laukumā .
Tu klaunade,vairakas speles skatijos KHL tv un tur pat komenetaji daudzi teikshi ka Nizivijis ir viens no tehniskakajiem speletajiem visa KHL ja pat ne tehniskakajs,vnk nepaveicas,ta gadas,nevar vienmer visu iemest!

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:38, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Континентальная Хоккейная Лига - ТВ : «Ледовый...
Paskaties šo raidījumu, runa iet tieši par sastrēgumiem un runā tieši komentētāji un speciālisti
Atvaino, nevaru, man baigi lēns internets. Kas tur ir? Tas ka viņiem ir baigie korķi zinu, bet vai tas ir iemesls sliktai apmeklētībai, šaubos. Nu jā, tieši šonedēļ korķi ir samazinājušies, skolēnu brīvdienas, par to ziņo Eho moskvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-02 22:43, pirms 14 gadiem
kariona rakstīja: Un man tracina tie fani, kad uzvar un ja iemet tad viņs ir zelts super...ja neiemet un tālāk, tad noliek....Katram spēlētājam ir posms, kurš ir labāks un kuirš ne tik labs...Tas pats Dārziņs sākumā vispār negāja, un tagad pamatīgi laiž.... UN malaci....
vecīt, nepārdzīvo, te vēsturiski tika pieprasīta gan Sprukta, gan Karsuma nekavējoša patriekšana, par nabaga Laviņu un Jūli pat nerunājot arī Ozoliņa skalpu jau ir prasījuši... vienkārši ir daļa skatītāju (ne līdzjutēju, tāda uzruna šiem būtu pārāk pagodinoša), kuriem ir ļoti maza operatīvā atmiņa, kura vairāk par 2 pēdējām un šodienas pēli apstrādāt nemāk

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:45, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nevajag lekt augstak par dir.., dinamo vieta ir un bus knaps 8 nieks, normala gadjuma cinja par 8 nieku ar halavu palidzibu un ne augstak
Šitādi spēlējot noteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:45, pirms 14 gadiem
bet savādāk visai škidri - vēl mazliet parēķināju, un sanāk, ka īpaši nelabvēlīgu spēļu iznākumu rezultātā pie vienāda nospēlēto spēļu skaita mēs jau esam ārpus PO robežas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:47, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Atvaino, nevaru, man baigi lēns internets. Kas tur ir? Tas ka viņiem ir baigie korķi zinu, bet vai tas ir iemesls sliktai apmeklētībai, šaubos. Nu jā, tieši šonedēļ korķi ir samazinājušies, skolēnu brīvdienas, par to ziņo Eho moskvi.
Par to arī ir, ka spēļu apmeklētība tiešā mērā ir saistīta ar problēmām nokļūt uz halli un pēc tam no turienes arī tikt normāli uz mājām, protams tas tur nav galvenais un vienīgais iemesls, bet kā viens no lielākajiem iemesliem tiek minēts.

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:50, pirms 14 gadiem
Spēle laba, Spruktam +

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:50, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Atvaino, nevaru, man baigi lēns internets. Kas tur ir? Tas ka viņiem ir baigie korķi zinu, bet vai tas ir iemesls sliktai apmeklētībai, šaubos. Nu jā, tieši šonedēļ korķi ir samazinājušies, skolēnu brīvdienas, par to ziņo Eho moskvi.
Nu neaizmirsti, ka šodien ir darba diena. Un vēl krievu komentētāji bieži uzsver arēnas ērtumu - pavēro tv ekrānos kaut vai skatītāju sēdvietas un piekritīsi pēc smagas darba dienas, nogurušam triekties pa korķiem uz kaut kādu hokeja spēli lai divas stundas mocītu savu pakaļu ar plastmasas solu (būtu vēl aliņš arēnā) nav tā patīkamākā nodarbe.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-02 22:50, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Par to arī ir, ka spēļu apmeklētība tiešā mērā ir saistīta ar problēmām nokļūt uz halli un pēc tam no turienes arī tikt normāli uz mājām, protams tas tur nav galvenais un vienīgais iemesls, bet kā viens no lielākajiem iemesliem tiek minēts.
Vislielākais iemesls ir tāds,ka Krievijā nr.1 sporta veidz ir FUTBOLS un Hoķis visiem ir pie pakaļas,žēl ka pie mums tā nav !

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:50, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: ka jau katru gadu
da nu beidz, tāpat beigās kaut kā iekārpīsies PO, izsitīs pirmajā kārtā Značoka MD un tu līdz ar mums visiem murrāsi, cik tomēr forši džeki ir mūsu puikas

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:50, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Par to arī ir, ka spēļu apmeklētība tiešā mērā ir saistīta ar problēmām nokļūt uz halli un pēc tam no turienes arī tikt normāli uz mājām, protams tas tur nav galvenais un vienīgais iemesls, bet kā viens no lielākajiem iemesliem tiek minēts.
Nezinu kur atrodas tās arēnas, bet MD mājas spēles tiek diezgan labi apmeklētas. Var jau būt ka CSKA halle ir kaut kur "ellē ratā".

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:51, pirms 14 gadiem
Tervetnieks rakstīja: Vislielākais iemesls ir tāds,ka Krievijā nr.1 sporta veidz ir FUTBOLS un Hoķis visiem ir pie pakaļas,žēl ka pie mums tā nav !
Un kas tad būtu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:54, pirms 14 gadiem
ERIX rakstīja: Nu neaizmirsti, ka šodien ir darba diena. Un vēl krievu komentētāji bieži uzsver arēnas ērtumu - pavēro tv ekrānos kaut vai skatītāju sēdvietas un piekritīsi pēc smagas darba dienas, nogurušam triekties pa korķiem uz kaut kādu hokeja spēli lai divas stundas mocītu savu pakaļu ar plastmasas solu (būtu vēl aliņš arēnā) nav tā patīkamākā nodarbe.
Tā jau tas laikam ir, Krievu medijos bieži tiek minēts ka Maskava vairs nav piemērota nomālai dzīvei. Biznesam der, bet ne dzīvošanai.

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:55, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Mani visvairāk tracināja, ka iepriekšējās spēles uzvaras kaldinātāju Holtu nolika malā... Kāpēc? Labi ielaida 3 ripas, bet izvilka visas svarīgākās, turklāt ja jau tik ļoti Telkvistu gribēja Šuplers ielikt, tad vismaz uz bullīšiem vajadzēja Holtu vārtos.

Un protams - atvainojos visiem viņa faniem, bet Ņiživijs ir spēles anti-zvaigzne (Podziņš viņa vietā labāk nospēlētu)

PS. Starp citu esmu ar visām četrām par 4.maiņu Bukarts/ Podziņš (kuri pirms diviem gadiem jau spēlēja kopā) un Karamnovs (vai Štāls vai Džeriņš... man vienalga, lai tik sadala centra pozīciju, es gan vairāk par Karamnovu, bet Štālu un Džeriņu uz LM). Kā tu izaudzināsi RD spēlētāju ja neļausi viņam spēlēt un viņš tikai soliņu trīs. Bet viņš ir ļoti daudzsološs (visi viņi). Es riskētu

PPS. Visu laiku aizstāvēju Šupleru, bet tagad saku... Šupleru nost, Ābolu Sējēja vietā, un par treneriem OZO un atvilināt Beļavski (ceru, ka sadalītu galvenā amatu). Proitams tas tikai tad, kad/ja OZO beigs savu trenera karjeru un ja viņš/viņi piekritīs šādam variantam (lai gan es uzskatu ka OZO varētu būt arī spēlējošais treneris)
Ozo jau vēl savu trenera karjeru nav sācis.

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:55, pirms 14 gadiem
Man galīgi sāk nepatikt vieta tabulā pēc aizvadītajām spēlēm. Ja tādā tempā zaudēs punktus tad RD var mierīgi netikt PO šajā sezonā vai arī atkārtosies pagājušās sezonas scenārijs kur RD sitās par pēdējām vietām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:58, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Man galīgi sāk nepatikt vieta tabulā pēc aizvadītajām spēlēm. Ja tādā tempā zaudēs punktus tad RD var mierīgi netikt PO šajā sezonā vai arī atkārtosies pagājušās sezonas scenārijs kur RD sitās par pēdējām vietām.
Trakākais ir tas ka komandas kuras pagāšgad bija aiz mums, tagad ir ievākušas daudz punktu it īpaši Severstaļ.

     [+] [-]

, 2010-11-02 22:59, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nezinu kur atrodas tās arēnas, bet MD mājas spēles tiek diezgan labi apmeklētas. Var jau būt ka CSKA halle ir kaut kur "ellē ratā".
Negāja runa tieši par vienu halli, bet kopumā par Maskavas hokeja spēļu apmeklētību. Bija studijā tieši MD priekšnieks un arī stāstīja par to kā šie cenšās iedabūt skatītājus hallē un spēles MD nenotiek vienā hallē, bet kā kuru reizi mainās tās vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja