Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš: "Ja izcīni Cerības kausu, tad tā ir tikai septiņpadsmitā vieta"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Ozoliņš: "Ja izcīni Cerības kausu, tad tā ir tikai septiņpadsmitā vieta"
Sandis Ozoliņš
Foto: atlant-mo.ru

Latvijas aizsarga Sanda Ozoliņa "Atlant" klubam sezona beigusies ar zaudējumu Gagarina kausa izcīņas Rietumu ceturtdaļfināla sērijā (1:4), kur regulārās sezonas čempionvienība Sanktpēterburgas SKA apliecināja savu pārākumu. Pēc sezonas noslēguma Ozoliņš atzīst, ka pretinieks bija spēcīgāks un iekļūšana starp 16 labākajām komandām ir labs panākums.

Atbildot uz jautājumu, labāk izkrist Gagarina kausa pirmajā kārtā vai labāk tomēr izcīnīt Cerības kausu, pieredzējušais latviešu aizsargs saka sekojošo: "Izkrist pirmajā kārtā. "Atlant" iekļuva starp 16 labākajām līgas komandām. Ja izcīni Cerības kausu, tad esi tikai septiņpadsmitais. Man tā šķiet."

Pēc izkrišanas Rietumu ceturtdaļfinālā "Atlant" galvenais treneris teica, ka tas bija zaudējums objektīvi labākajai komandai KHL... "Pievienojos šiem vārdiem. Pretinieks spēlēja ļoti disciplinēti, nespējām salauzt SKA spēli. Atliek novēlēt viņiem visu labu un veiksmi nākamajās kārtās," saka Piemaskavas kluba kapteinis Ozoliņš.

Pagaidām nav zināms, vai mūsu aizsargs turpinās savu karjeru Mitišču "Atlant" klubā arī nākamajā sezonā. Iepriekš bija informācija, ka šis krievu klubs grib viņu paturēt.

Izmantotie resursi:
sportbox.ru

1 2 49 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2013-03-01 11:15, pirms 11 gadiem
Nāc mājās, lai nākamgad varam tikt playofā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-01 11:19, pirms 11 gadiem
v3_karstgalvis rakstīja: ha ha uzbrauciens Djinamo!
Esi pārliecināts, ka RD paņems Naģeždu?
Slēpts komentārs: Klawman
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-01 11:25, pirms 11 gadiem
Ha, toties Atlantam (un Ļevam, un vēl dažiem) jau ir atvaļinājums, bet Dinamo turpina spēlēt Nadeždas kauss ir kauss, zaudējums Gagarina kausa 1/8 finālā ir zaudējums 1/8 finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-03-01 11:26, pirms 11 gadiem
Klawman rakstīja: Nepiekrītu.
Uzvara Cerību kausā, nozīmē 1. vietu atsevišķā turnīrā, kurā piedalās spēcīgas komandas.
Tas būtu labs sasniegums ikvienai KHL komandai, par naudas balvām un citām lietā nemaz nerunājot.
Te ir runa par būšanu pirmajam ciemā vai pēdējam pilsētā! Vēl spēcīgākas komandas piedalās Gagarina kausa izspēlē.

 +16 [+] [-]

, 2013-03-01 11:29, pirms 11 gadiem
Te pēc komentāriem sāk likties, ka Dinamo nākošgad visu sezonu gatavosies, lai tik izcīnītu cerības kausu. Iekļūšana play off un cīņa par Gagarina kausu ir nenozīmīgs.
Protams, labāk jau ir 2 tūkstoši skatītāji uz Cerības kausu, nekā arēnā play off 10 000 skatītāji pret tādām komandām kā SKA, Maskavas Dinamo. (sarkasms)

  +8 [+] [-]

, 2013-03-01 11:36, pirms 11 gadiem
Klawman rakstīja: Nepiekrītu.
Uzvara Cerību kausā, nozīmē 1. vietu atsevišķā turnīrā, kurā piedalās spēcīgas komandas.
Tas būtu labs sasniegums ikvienai KHL komandai, par naudas balvām un citām lietā nemaz nerunājot.
Tas nemaina faktu ka šis spēcīgās komandas netika starp 16 labākajām līgas komandām. Un runāt par naudu šai kontekstā vispār ir smieklīgi, kaut visu pasaules zeltu saņem, 17. vieta ir 17. vieta.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-01 11:36, pirms 11 gadiem
Ziile rakstīja: Par ko mīnusi? Vai tad neredzējām kā šogad mums veicās bez kapteiņa?
Droši vien par to, ka pie Dinamo stūres ir tādi cilvēki ar kuriem normālam cilvēkam ir maz vēlēšanās būt kaut kādā veidā saistītiem. Ozoliņa gadījumā šie "darboņi" vēl varētu teikt, ka vairākas reizes ir uzmetuši Sandi gan vēlēšanu laikā ar plakātiem gan ar visu pārējo...

  +2 [+] [-]

, 2013-03-01 11:40, pirms 11 gadiem
Un pareizi vien ir - 17 vieta ir 17 vieta, vienalga vai par to dod kausu, naudu vai vērtīgas lietas...

  -2 [+] [-]

, 2013-03-01 11:41, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tas nemaina faktu ka šis spēcīgās komandas netika starp 16 labākajām līgas komandām. Un runāt par naudu šai kontekstā vispār ir smieklīgi, kaut visu pasaules zeltu saņem, 17. vieta ir 17. vieta.
Smieklīgi runāt par naudu? Saproti taču, ar šo sezonu jau hokejs un KHL nebeigsies, tā ir tikai VIENA sezona. Un nauda pavisam noteikti noderētu nākamajā sezonā.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-01 11:45, pirms 11 gadiem
vajag skatities nevis uz vietam, bet ka uz atsevisku turniru ka dzelscelnieku kausu. rd savu vietu jau ienema un ta ir pedeja konfirence

  +2 [+] [-]

, 2013-03-01 11:45, pirms 11 gadiem
Rigas Dinamo ar dalītu pēdējo pakāpties uz 17.vietu būtu labs kāpums!

  +4 [+] [-]

, 2013-03-01 11:48, pirms 11 gadiem
Tieši tā!
šis abstraktais kauss jau dažos prātos sāk nosēsties kā kautkas prestižš ...

Atvainojiet, bet jebkura normāla cilvēka mērķis ir uzvarēt spēcīgāko kompānijā,nevis lielīties ar otršķirīgiem kausiem .

     [+] [-]

, 2013-03-01 11:53, pirms 11 gadiem
Principā - kāda 17. vieta? 17. vieta ir tie kuri reg. čempionātā palika tieši aiz strīpas. Kas ir Loosers cup - nez...

  +2 [+] [-]

, 2013-03-01 12:00, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Smieklīgi runāt par naudu? Saproti taču, ar šo sezonu jau hokejs un KHL nebeigsies, tā ir tikai VIENA sezona. Un nauda pavisam noteikti noderētu nākamajā sezonā.
Es nesaku ka nenoder. Saku ka 12 vieta ir augstaka par 17. vietu, arī tad ja par 17. samaksā naudu. Nestāsti ka Dinamo paliks par krutāka komandu, tapēc ka Meija un Galviņš nopirks krutākus auto saņemot Naģeždas prēmiju.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-01 12:01, pirms 11 gadiem
Viena lieta, kuru es nesaprotu par Cerību kausu.

Varbūt kāds atceras, pirms Cerības kausa sākuma, Savickis intervijā stāstīja, ka klubs zaudēšot kaut kādu naudu tajā piedaloties.

Tas man likās ļoti interesanti, jo papildus turnīrs = papildus spēles = papildus pārdotās biļetes.

Tātad, butībā viss tas pats, kas sezonas laikā un, ja šajās spēlēs piedaloties RD zaudē naudu, tad, vai no tā var saprast, ka arī regulārās sezonas laikā RD no biļešu ieņēmumiem nevar ieņemt vismaz tik lielu summu, kā tā kas jātērē algās, pārlidojumos utt? Tiešām mūs virs ūdens tur tikai sponsori, vai Juris to tā grib pasniegt?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-01 12:04, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Viena lieta, kuru es nesaprotu par Cerību kausu.

Varbūt kāds atceras, pirms Cerības kausa sākuma, Savickis intervijā stāstīja, ka klubs zaudēšot kaut kādu naudu tajā piedaloties.

Tas man likās ļoti interesanti, jo papildus turnīrs = papildus spēles = papildus pārdotās biļetes.

Tātad, butībā viss tas pats, kas sezonas laikā un, ja šajās spēlēs piedaloties RD zaudē naudu, tad, vai no tā var saprast, ka arī regulārās sezonas laikā RD no biļešu ieņēmumiem nevar ieņemt vismaz tik lielu summu, kā tā kas jātērē algās, pārlidojumos utt? Tiešām mūs virs ūdens tur tikai sponsori, vai Juris to tā grib pasniegt?
Tās ir asakas ko klubs pats nopelna vai citi sponsori iedod. Jurim naudu dod Gazprom un to ari tērē, visa tā viņa vāvuļošana ir jaaizliedz ar likumu un tas klauns ir jaignorē.

     [+] [-]

, 2013-03-01 12:16, pirms 11 gadiem
Neveiksmīgo klubu kauss nekādi nemaina spēku samēru šajā sezonā,jo vietas tika noteiktas pēc regulārās sezonas un pat iegūstot šo kausu krutāks nepaliksi.Bet Savickim kauss problēmas rada ,par arēnu jāpiķo ,bet fani nenāk.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-01 12:20, pirms 11 gadiem
al83 rakstīja: Rigas Dinamo ar dalītu pēdējo pakāpties uz 17.vietu būtu labs kāpums!
Tā tak nevar mērīt, cmoon vecīt.. Nevar salīdzināt nesalīdzināmas lietas.
Jūs visi padomājat, ar kādu attieksmi šajā sū.da atkritēju kausā spēlē tās komandas, kas līdz ar pēdējo spēli tomēr neiekļuva play off, un kādu tās, kas jau pussezonā pa lielam zināja, ka playofā netiks?
Tāds Donbass, Minska, Torpedo vispār ir morāli sagruvuši tieši pēc pēdējās regulārās sezonas spēles, kad viņas tomēr palika aiz borta. Padomājiet, kāda tur vēlme vairs spēlēt kkādā mistiskā kausā vēl? Viņi jau ir pierādījuši garā sezonā, ka ir spēcīgāki par visām tām komandām ko apsteidza - rīgas dinamo, spartak, vitjaz, avto, amur utt utt...Kāda viņiem vēl var būt motivācija tur spēlēt. Toties tādiem spartakiem, dinamo un vitjaz ir cita motivācija, viņi grib vēl parādīt, ka tā ir bijusi tikai nejaušība (lai gan zinam, ka tā nav), un mēģinās uzvarēt šajā mistiskajā kausā šīs komandas, kas ir morāli sagrautas. Nevar salīdzināt komandu morālo stāvokli un atdevi, ja komanda neiekļūst playofā pēdējā brīdī, un tev pasaka, jums vēl veči būs jāspēlē pret visām pēdējām vietām, un komandu, kas jau samierinājusies gandrīz pussezonā, ka tā ir izgāzta.
Tāpēc arī tāds torpedo atslidinājās, un attieksmi mēs redzējām pēc gūtajiem vārtiem. Pat pārbaudes spēlēs emocijas ir lielākas. šeit tāda sajūta, ka viņi ir piespiesti spēlēt, viņiem vairs nav ko pierādīt.. tāpēc nesitās un viņiem tas ir vienaldzīgi.
Lielākā daļa izskatās, ka to nesaprot, un tagad uzskata, ka Dinamo spēlē lieliski, uzvaras pēc uzvarām, lai gan atdeves ir nesalīdzināmas. Tāpat arī sezonas pēdējās spēlēs, kad bija spēles pret slovan un pret ko tur vēl neatceros. Tam slovanam tak neko nemainīja tā spēle, viņi ir playoff, un nevar nokrist ne zemāk, ne tikt augstāk, kāda tur var būt motivācija. Rīgas dinamo uzvar, un visi sāk teikt, ka sezona bija tikai nejuašība, un tagad Dinamo parāda, ka māk spēlēt... nu cmoon.

     [+] [-]

, 2013-03-01 12:30, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tās ir asakas ko klubs pats nopelna vai citi sponsori iedod. Jurim naudu dod Gazprom un to ari tērē, visa tā viņa vāvuļošana ir jaaizliedz ar likumu un tas klauns ir jaignorē.
Nu jā, tas ir skaidrs, ka nospiedoši lielāko daļu dod Gazprom.

Bet, tā kā līgumi ar spēlētājiem ir noslēgti līdz sezonas, nevis regulārā turnīra beigām - tad spēlētāju algas šajās papildus spēlēs nav jāpieskaita pie zaudējumiem.

Reāli, lai izlīstu plusos Cerību kausā, Savickim ir ar biļešu naudu jānosedz tikai izbraukumu izmaksas, Arēnas izmaksas un pāris "saimniecības" izdevumi, kurus es nevarēšu precīzi uzskaitīt.

Īsāk sakot, tad ja Jura teiktais ir taisnība, tad sanāk:

1 spēles Biļetes - Arēnas īre < 1 izbraukuma spēles izmaksas.

Un, ja tā, tad ir skaidrs, ka sevis atpelnīšana no sākta gala ir bijusi teorētiski neispējama. Vai arī mana loģika kaut kur ir kļūdaina?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-01 12:31, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tās ir asakas ko klubs pats nopelna vai citi sponsori iedod. Jurim naudu dod Gazprom un to ari tērē, visa tā viņa vāvuļošana ir jaaizliedz ar likumu un tas klauns ir jaignorē.
Respektīvi, ja ir tā kā teica Juris, tad klubs pat asakas nenopelna. Jo ja varētu kaut asaku nopelnīt, papildus spēles nozīmētu pa pāris asakām vairāk, nevis zaudējumus.

     [+] [-]

, 2013-03-01 12:46, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Respektīvi, ja ir tā kā teica Juris, tad klubs pat asakas nenopelna. Jo ja varētu kaut asaku nopelnīt, papildus spēles nozīmētu pa pāris asakām vairāk, nevis zaudējumus.
Vispar kaut ko no Naģeždas sedz līga. Par algām jau minēji. iespējams dēļ Arēnas īres Jurim paliek bik mazāk ko ieraut nāsīs.

  +6 [+] [-]

, 2013-03-01 13:02, pirms 11 gadiem
Manā izpratnē tas cerību kauss tik ņirgāšanās par spēlētājiem.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-01 13:13, pirms 11 gadiem
Sandis pareizi saka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-01 13:23, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vispar kaut ko no Naģeždas sedz līga. Par algām jau minēji. iespējams dēļ Arēnas īres Jurim paliek bik mazāk ko ieraut nāsīs.
Un tomēr klubs zaudēšot naudu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-01 13:28, pirms 11 gadiem
Savicki,ver vaļā maku,un paklusē.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-01 13:32, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Manuprat tev ir sudiga izpratne
Un kas tur nepareizi ,tagad pirmajā kārtā izkritušie var sākt atpūsties,izlases spēlētājiem arī pauze,bet redz sezonas neveiksminieki tiek sodīti ,jo viņiem jāturpina rukāt.To cik spēlētāji to vēlas rāda jau Jugra ,komanda noteikti stiprāka par Automobīlistu ,bet motivācijas uzvarēt nav.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-01 13:32, pirms 11 gadiem
SFopSS rakstīja: Manā izpratnē tas cerību kauss tik ņirgāšanās par spēlētājiem.
Nē, tā ir ņirgāšanās par PO, jo Naģeždai i 50% ceļu apmaksā, i honorārs uzvarētājam

     [+] [-]

, 2013-03-01 13:33, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Manuprat tev ir sudiga izpratne
Manuprāt, tev tās nav vispār
1 2 49 komentāri