Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2977, Did:0, useCase: 3

Somi iemet pirmie, Tkačaku četri vārti amerikāņiem ļauj graut

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Somi iemet pirmie, Tkačaku četri vārti amerikāņiem ļauj graut
No kreisās: Metju un Breidijs Tkačaks pēc ASV izlases piektā vārtu guvuma. Foto: Christinne Muschi/Zumapress.com/Scanpix

Četru nāciju turnīrā Monreālā ASV hokejisti ar 6:1 sakāva Nacionālajā hokeja līgā (NHL) spēlējošo somu izlasi. Pa divām ripām iemeta brāļi – Breidijs un Metjū – Tkačaki.

Monreālas "Canadiens" ilggadējais uzbrucējs sev pierastajā arēnā trešajā minūtē Somiju atstāja mazākumā, eiropiešiem pirmos amerikāņu pārbaudījumus izturot. Turklāt astotajā minūtē izdevās aizslidot pretuzbrukumā, kura noslēgumā no samērā asa leņķa Henri Jokiharju raidītā ripa rada ceļu zem vārtsarga Konora Helebaka paduses.

ASV hokejisti cīņas pirmajās desmit minūtēs ripu divreiz raidīja pa vārtu konstrukciju. Drīz vien gan viņiem uzspīdēja veiksme, Breidijam Tkačakam ar otro piegājienu pārspējot Jūsi Sarosu, metot no negatīva leņķa un ripai atsitoties pret Nešvilas "Predators" vārtsargu.

Turpinājumā abu vienību spēlētāji neizmantoja izrāvienus pret vārtsargu – Lasvegasas kluba aizsargs Noa Henefins nepārspēja Sarosu, bet Helebaks tika galā ar Ņūdžersijas "Devils" uzbrucēja Ērika Haulas izgājienu.

Amerikāņi izšķirošu triecienu veica sešu minūšu laikā otrā un trešā cēlienu mijā. Minesotas "Wild" uzbrucējs Metjū Boldijs 38. minūtē sniedza ASV pirmo vadību (2:1), bet pēdējā cēliena pirmajā pusminūtē somiem aukstu dušu sagādāja Metjū Tkačaks un Džeiks Gencels. Neilgi pēc tam Breidijs Tkačaks nokārtoja dubli, bet deviņas minūtes pirms spēles beigām Metjū ar savu otro izmantoto vairākumu izdarīja to pašu.

ASV – Somija 6:1 (1:1, 1:0, 4:0)
Vārti: 7:31 Jokiharju (Mi. Granlunds, Māta) 0:1, 10:21 B. Tkačaks (Boldijs, Verenskis) 1:1, 37:04 Boldijs (Fābers, Konors) 2:1, 40:15 M. Tkačaks (Verenskis, Gencels, vair.) 3:1, 40:26 Gencels (Metjūzs, Dž. Hjūzs) 4:1, 43:00 B. Tkačaks (Aikels, M. Tkačaks) 5:1, 51:13 M. Tkačaks (Verenskis, Aikels, vair.) 6:1.
Metieni pa vārtiem: 32-21 (13-7, 7-6, 12-8)
Soda minūtes: 6-10 (2-2, 0-4, 4-4)
Vārtsargi: Konors Helebaks – Jūse Saross.

Četru nāciju turnīrs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
13.02.3.00Kanāda – Zviedrija4:3 pap. (2:0; 1:1; 0:2; 1:0)
14.02.3.00ASV – Somija6:1 (1:1; 1:0; 4:0)
15.02.20.00Somija – Zviedrija
16.02.3.00ASV – Kanāda
17.02.20.00Kanāda – Somija
18.02.3.00Zviedrija – ASV
21.02.3.00Fināls

Kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.ASV110006:13
2.Kanāda101004:32
3.Zviedrija100103:41
4.Somija100011:60

Sacensību vietne:
https://www.nhl.com/news/topic/4-na...

  -2 [+] [-]

, 2025-02-14 08:33, vakar
Kaitina mani šitā lietu kārtība, dēļ kam NHL visu cenšas pabāzt zem sevis, tīra alkatība. Un jā pēc rezultāta skaidrs ka somiem šis cirks pie vienas vietas, amerikāņi uztaisīja sev turnīru kur uzvarēt.

  -3 [+] [-]

, 2025-02-14 08:44, vakar
ja vēlējās ar savi tik ļoti palepoties, ziemeļamerikāņi varēja uztaisīt mazo "supersēriju" CAN-USA līdz 2 uzvarām (3 spēlēm) un miers.

     [+] [-]

, 2025-02-14 09:06, vakar
Noteikti, PČ šogad būs zemākas klases spēlētāji sabraukuši, neticu ka tik īsā periodā, gribēs spēlēt divus izlašu turnīrus daudzi spēlētāji, noteikti kāds atradīsies, bet daudz tādu nebūs. Interesantākais moments, trīs komandas no šim mums grupā. Bet, ir jautājums par Zviedriem, vai viņi spēs sapulcēm 'čempionu komandu, savās mājās.

  +5 [+] [-]

, 2025-02-14 09:39, vakar
Vienkārši fantastika.Var redzēt ka liela daļa te tiešām ir hokeja fani mēnesi gadā😁visiem šitajiem gudrīšiem pajautāšu cik reizes pēdējo 20 gadu laikā bija iespēja redzēt sacenšoties tik spēcīgas izlases savā starpā? Vēl jo vairāk ka tas notiek tā cirka vietā ko sauc par zvaigžņu spēli..

  +3 [+] [-]

, 2025-02-14 09:59, vakar
Chris_Drury rakstīja: Vienkārši fantastika.Var redzēt ka liela daļa te tiešām ir hokeja fani mēnesi gadā😁visiem šitajiem gudrīšiem pajautāšu cik reizes pēdējo 20 gadu laikā bija iespēja redzēt sacenšoties tik spēcīgas izlases savā starpā? Vēl jo vairāk ka tas notiek tā cirka vietā ko sauc par zvaigžņu spēli..
.
Nu ja. Pietam somus arī nenorakstītu, sabira ASV tie goli.

  -1 [+] [-]

, 2025-02-14 10:09, vakar
vozā rakstīja: Noteikti, PČ šogad būs zemākas klases spēlētāji sabraukuši, neticu ka tik īsā periodā, gribēs spēlēt divus izlašu turnīrus daudzi spēlētāji, noteikti kāds atradīsies, bet daudz tādu nebūs. Interesantākais moments, trīs komandas no šim mums grupā. Bet, ir jautājums par Zviedriem, vai viņi spēs sapulcēm 'čempionu komandu, savās mājās.
Tas taču labi, Latvija atkal varēs kārt kaklā medāļus un valstī būs brīvdiena...

  +1 [+] [-]

, 2025-02-14 11:52, vakar
vozā rakstīja: Noteikti, PČ šogad būs zemākas klases spēlētāji sabraukuši, neticu ka tik īsā periodā, gribēs spēlēt divus izlašu turnīrus daudzi spēlētāji, noteikti kāds atradīsies, bet daudz tādu nebūs. Interesantākais moments, trīs komandas no šim mums grupā. Bet, ir jautājums par Zviedriem, vai viņi spēs sapulcēm 'čempionu komandu, savās mājās.
Čempī pirms OS ? neticu. šī būs pēdējā iespēja daudziem parādīt, ka viņus vajadzētu uz OS iekļaut. Piemēram, par Suzuki daudz runā, ka viņu nepaņēma uz Kanādas izlasi jo pagājušajā Maijā atteica Kanādas izlasei. Tāpat piemēram Scheifelle un vēl vesels lērums citu Kanādiešu un noteikti arī Amerikāņu, kuri noteikti grib tikt uz OS

  -1 [+] [-]

, 2025-02-14 12:12, vakar
killo2000 rakstīja: .
Nu ja. Pietam somus arī nenorakstītu, sabira ASV tie goli.
Ar Somiem problēma ir tāda, ka liela daļa no viņu labākajiem atrodas ārpus NHL sistēmas Tādējādi, Somu optimāli labakā blice varētu būt proporcijā apmēram +- 50/50 Z-Amērika/Eiropa Organizētāju lielākā kļūda bija nepielaist kadrus no citām līgām Jā, Kanādai un USA tas nav īpaši aktuāli, bet citām valstīm ir gan

  +1 [+] [-]

, 2025-02-14 12:20, vakar
A-Burts par Trampu rakstīja: Ar Somiem problēma ir tāda, ka liela daļa no viņu labākajiem atrodas ārpus NHL sistēmas Tādējādi, Somu optimāli labakā blice varētu būt proporcijā apmēram +- 50/50 Z-Amērika/Eiropa Organizētāju lielākā kļūda bija nepielaist kadrus no citām līgām Jā, Kanādai un USA tas nav īpaši aktuāli, bet citām valstīm ir gan
Tā nav kļūda, tas ir ar nodomu. Pirmkārt, iedod USA un Kanādai handikapu, kas principā nodrošina , ka abas būs finālā un būsim reāli , priekš turnīra, kas notiek USA/Kanādā, tas ir tas ko tur arī vajag. Otrkārt, nhl negrib pieļaut situāciju, kad sabrauc visādi somu vai zviedru līgas džeki un beigu beigās piesmej lielās nhl zvaigznes. pat ja tāda iespējamība ir maza, viņiem labāk no tā izvairīties.

  +1 [+] [-]

, 2025-02-14 12:32, vakar
Kurš Eiropas klubs šobrīd savus līderus laistu uz ZAmeriku nedēļu piedalīties šajā turnīrā? Tas nav IIHF sankcionēts pasākums. Šaubos, ka Betmens uzrunāja zviedrus un somus, sakot, lai nemēģina spuroties pretī Zameriķāniem. Bet piekrītu ventilatoram.

     [+] [-]

, 2025-02-14 12:40, vakar
Daļa komentāru uzjautrina un atgādina padomju propagandu.Tolaik par savoku klubu supersērijām rakstīja tas ir sagatavošanas etaps savoku sezonas noslēgumam.Par Kanādas kausu rakstīja tas ir etaps savoku izlasei sagatavoties PČ un OS.Tad ,kad zaudēja ,tad protams kusēja kā zivis,bet uzvarot 1979 Izaicinājuma kausā NHL izlasi un Kan'das izlasi 1981 gda Kanādas kausa finālā no prieka kvieca kā cūkas un uzreiz aizmirsa par sagatavošanos PČ un OS.Arī franks uzjautrina ar to ,ka redz somiem puse labāko Eiropā ,ja viņi būtu tik labi ,tad spēlētu NHL.

  -1 [+] [-]

, 2025-02-14 12:45, vakar
ventilators rakstīja: Tā nav kļūda, tas ir ar nodomu. Pirmkārt, iedod USA un Kanādai handikapu, kas principā nodrošina , ka abas būs finālā un būsim reāli , priekš turnīra, kas notiek USA/Kanādā, tas ir tas ko tur arī vajag. Otrkārt, nhl negrib pieļaut situāciju, kad sabrauc visādi somu vai zviedru līgas džeki un beigu beigās piesmej lielās nhl zvaigznes. pat ja tāda iespējamība ir maza, viņiem labāk no tā izvairīties.
Zviedri uz OS neņems visus no NHL nesmīdini.Arī uz OS sastāvi jāpaziņo laicīgi ,ja piedalīsies NHL un vadošajām izlasēm maksimāli jāizmanto NHL spēlētāji savādāk NHL nekādu pārtraukumu neveiks sezonas laikā.

  -2 [+] [-]

, 2025-02-14 13:15, vakar
ventilators rakstīja: Tā nav kļūda, tas ir ar nodomu. Pirmkārt, iedod USA un Kanādai handikapu, kas principā nodrošina , ka abas būs finālā un būsim reāli , priekš turnīra, kas notiek USA/Kanādā, tas ir tas ko tur arī vajag. Otrkārt, nhl negrib pieļaut situāciju, kad sabrauc visādi somu vai zviedru līgas džeki un beigu beigās piesmej lielās nhl zvaigznes. pat ja tāda iespējamība ir maza, viņiem labāk no tā izvairīties.
Ak dies...neesi iedomājies, ka šis nav nekāds oficiālais izlašu logs, uz kuru pārējām līgām būtu jālaiž? Ka tik kkādas sazvērestības izdomāt

     [+] [-]

, 2025-02-14 13:46, vakar
Pavasara hokeja fani nav šķiet līdz galam sapratuši, ka šis īsti nav nekāds starptautiskais turnīrs, bet gan jauns NHL zvaigžņu spēles formāts. Un izkatās, ka NHL fani ir sajūsmā par šādu variantu. Redzēs vai līgas vadība to sapratīs.

  -1 [+] [-]

, 2025-02-14 14:15, vakar
ventilators rakstīja: Tā nav kļūda, tas ir ar nodomu. Pirmkārt, iedod USA un Kanādai handikapu, kas principā nodrošina , ka abas būs finālā un būsim reāli , priekš turnīra, kas notiek USA/Kanādā, tas ir tas ko tur arī vajag. Otrkārt, nhl negrib pieļaut situāciju, kad sabrauc visādi somu vai zviedru līgas džeki un beigu beigās piesmej lielās nhl zvaigznes. pat ja tāda iespējamība ir maza, viņiem labāk no tā izvairīties.
Nepiekrītu par to iespējamību, viņa ir un viņa nebūt nav tik maza
Atceros, kaut kad agrāk, pirms vairākiem gadiem, strīdējos ar Aspirantu Miņinu, tas bija tanī gadā, kad Somi paņēma Škodas turnīra zeltu bez NHLeriem sastāvā Strīda pamatā bija jautājums, kurš uzvarētu sacensībā līdz 4 uzvarām, Somu Zelta izlase vai NHL Stenlija Turzas tā gada uzvarētāji, es liku uz to, ka galarezultātā uzvarētu Somi, Aspirants uz NHL kadriem

  -1 [+] [-]

, 2025-02-14 15:10, vakar
Spirtacentra gudrinieki jau kaut ko filozofē

     [+] [-]

, 2025-02-14 15:53, vakar
Katrā ziņā NHL liels pluss par šo turnīru,kurš ir šogad Zvaigžņu spēļu vietā,par ko interese jau sen zudusi.Kā redzam,tribīnes pilnas un interese liela.Tālāk,nav ko filosofēt par citu komandu piedalīšanos,jo turnīru rīko NHL un ar turnīra rīkotāju tiesībām viņi izvēlās gan sacensību reglamentu,gan dalībniekus.Punkts un āmen!Varu tikai piebilst,ka vienalga kādas komandas un ar kādiem sastāviem šeit piedalītos,favorīti tik un tā būtu Kanāda un ASV.Tas protams mans subjektīvais vērtējums,bet kurš balstās uz faktiem.Pasaules kausu divreiz ņēmuši kanādieši,vienu reizi ASV,bet Kanādas kausu 4x kanādieši un vienu reizi PSRS.Tādi ir fakti.