Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Sējējs: "Runā, ka Latvijas izlases neveiksmīgajā sniegumā it kā vainojams ''Dinamo''"

Sējējs: "Runā, ka Latvijas izlases neveiksmīgajā sniegumā it kā  vainojams ''Dinamo''"
Normunds Sējējs
Foto: Elmārs Rudzītis, f64

Pasaules hokeja čempionāts jau beidzies vairākām izlasēm, kuru vidū ir arī Latvijas valstsvienība. Kā pēc pasaules čempionāta atzina Rīgas ''Dinamo” ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs, tad izšķirošajās spēlēs Latvijas izlasei pietrūka līdera.

''Čempionātā mani pārsteidza izlases, kuras sākotnēji nebija pieskaitāmas favorītu pulkam,'' iesāk Normunds Sējējs. ''Tās komandas bez lielām zvaigznēm demonstrēja lielisku un skaistu hokeju. Šeit es domāju Vāciju, norvēģus, dāņus. Arī slovēņi nespēlēja slikti. Ja runājam par Slovākiju, tad domāju, ka visa valsts ir vīlusies ar tādu komandas spēli. Komandā bija daudz labu, taču jau pavecu hokejistu. Spēlē ar Somiju slovāki vēl pirmajā trešdaļā kustējās, taču pēc tam viņi ''iesēdās'' un pretinieks sāka dominēt.''

''Runājot par Latvijas izlases sniegumu, tad lai novērtējumu dod treneri un federācijas vadība. Tagad pat runā, ka ''Dinamo'' vainīgs. Ziniet, izlasei pirms čempionāta bija pusotrs mēnesis laika. Latvija, tāpat kā dāņi, teica, ka uz čempionātu brauc aizvadīt vienu svarīgu spēli. Šajā laikā uz šo svarīgo spēli varēja sagatavoties ar jebkuru sastāvu. Jā, pietrūka mums Mārtiņa Karsuma, Kaspara Daugaviņa, taču arī bez viņiem mums ir spēlētāji. Hokejisti aizvadīja lielisku spēli ar Baltkrieviem, taču jāsaka, ka izšķirošajās spēlēs mums pietrūka izteikta līdera, kurš varētu uzņemties iniciatīvu,'' tā Sējējs.

Izmantotie resursi:
www.allhockey.ru

Vai Rīgas "Dinamo" ir vainojams izlases sliktajā spēlē?

  • 265

  • 743


 +35 [+] [-]

, 2011-05-10 09:48, pirms 14 gadiem
Vai mēs būtu varējuši tā cīnīties ar čehiem un pat atņemt punktu somiem bez DR pieredzes?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 09:50, pirms 14 gadiem
Dinamo var vainot, tikai tāpēc, ka nebija sagatavojuši otru Latvijas izlases vārtsargu. Cerams, ka šajā sezonā šī kļūda tiks labota.

     [+] [-]

, 2011-05-10 09:50, pirms 14 gadiem
sliktam dejotājam olas traucē, gan jau kādam arī dinamo traucē...
mīnusus var atrast daudz, es gan izceltu plusus drīzāk, dēļ dinamo izlase nospēlēja ļoti cienīgi pret somiem/čehiem, un tur varēja mierīgi arī 2as uzvaras būt, neatceros kad pēdējo reizi mēs pēc spēles satura cīnījāmies līdzīgi ar tādiem pretiniekiem..

 +18 [+] [-]

, 2011-05-10 09:52, pirms 14 gadiem
Nav vainas Dinamo,bet gan spēlētājos kas atēdušies.
Tas ir koks ar diviem galiem.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-10 09:56, pirms 14 gadiem
Un ja spēlētu citās KHL komandās, tad nebūtu atēdušies?

 +13 [+] [-]

, 2011-05-10 09:56, pirms 14 gadiem
Rīgas Dināmo nav vainojams nesekmīgā izlases sniegumā, bet gan paši spēlētāji, kuri visticamāk pēc pietiekoši garās sezonas (priekš vidējā Latviešu Hokejista) nespēja sevi vairs tā kārtīgi nomotivēt..pagarināt sezonu un aiztāvēt valsts godu..!!!
Pasekojiet līdzi Jāgram-39 gadi..,liekas ka viņam ar motivāciju nav nekādu problēmu, viņš joprojām grib pierādīt sevi...!!!
Labāk zīle rokā(līgums ar DR vai kādu citu turīgu komandu), nekā mednis kokā-bet tā jau laikam ir mūsu visu Latviešu lielāka problēma...!?!

     [+] [-]

, 2011-05-10 09:58, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Vai mēs būtu varējuši tā cīnīties ar čehiem un pat atņemt punktu somiem bez DR pieredzes?
Noteikti.
Kā tas ir pierādijies arī pirms tāds RD parādijās. Un kad jau arī vecie (CCCP laika) dinamieši praktiski vairs nespēlēja izlasē.

     [+] [-]

, 2011-05-10 10:00, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Un ja spēlētu citās KHL komandās, tad nebūtu atēdušies?
Tad būtu KHL klubiem sevi japierāda, ka ir vērts pagarināt līgumu vai noslēgt jaunu.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 10:00, pirms 14 gadiem
Runā vieni un tie paši kas bija pret RD jau no dibināšanas brīža un citu sporta veidu līdzjutēji. Daži no viņiem tīri sakarīgi cilvēki, bet kā izdzird RD, tā sāk kombinēt tekstu lai atkal kaut ko viņiem piekarinātu.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:02, pirms 14 gadiem
pamazam ar shitajam visam babu sarunam tas DR sak kretinet ara. DR te, DR tur, mosties ar DR, dodies gulet ar DR. Jums pashiem nepiegriezhas? tas ir vnk klubs. pie sprices tur nav istie, kkas jau nav ari tur isti kartiba. bet visur kkas vnm ir.
P.S. liekas, ka bez DR Latvija vairs neka cita nav

 +19 [+] [-]

, 2011-05-10 10:07, pirms 14 gadiem
Sāksim ar to, ka izlase nenospēlēja slikti.
Pusotru maču nospēlēja slikti - pret slovēņiem un pa pusei pret dāņiem. i viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: garais83

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:13, pirms 14 gadiem
tad jau arī citi klubi, kuros mūsējie spēlē, ir vainojami pie zaudējuma. Teorētiski sanāk, ka starp čempionātiem hokejisti citur nevar spēlēt, jo piekusīs utt.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:14, pirms 14 gadiem
Sējējs pats atbildēja uz virsrakstā minēto.
Izšķirošajos brīžos pietrūkst līdera. Nu par ko tad Jūs īsti to Dārziņu uztaisījāt? Kamēr vēl spēlēja īpaši manāms nebija, kā Latvijas labāk apmaksātais uzbrucējs. Izveidojāt preci, vai hokejistu? Skopais Normund maksā ne tikai divreiz vien, nevajag marinēt vietējos puikas skatītāju rindās, dad nebūs jāklausās pārmetumi...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 10:15, pirms 14 gadiem
garais83 rakstīja: Nevis RD ir vainīgs,bet gan KHL! Tā ir nūģu līga,nevis otrā stiprākā pasaulē! paskatieties kur esam mēs,kur baltkrievi,kazahu vispār te nav un krievi arī necik augstu nau tikuši,varbūt saņemsies! Secinājums-KHL spēlē tikai tie kas grib miljonus par to ka viņš te ir,nevis par tūkstošim kapāties(vairāk tas attiecas uz krievu klubiem)! Un visbeidzot Slovāki,arī palika ārpus 8nieka,arī viņi nu jau ir iekšā KHL!
Saņemsies 1/4 finālā pret Kanādu? Pret Somiju nesaņēmās....

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:15, pirms 14 gadiem
Tas kas saka, ka Rīgas Dinamo traucē LV izlasei, rūkti maldās! Tad jau sanāk, ka NHL traucē Kanādas un Amerikas izlasēm

 +15 [+] [-]

, 2011-05-10 10:16, pirms 14 gadiem
Jasaka, ka izlase nospeleja tikai vienu sliktu speeli- pret Sloveeniju.
Daaniju izvilka vinu vartsargs, ne pa velti vinu pagajushogad nodrafteeja un nakamgad vinsh speles Elitserien.
Atjeedzamies nu neesam tik stipri lai bez 8-9 izlases pamatspeletaaajiem, mes sagrautu Daaniju, uzvareetu Somiju, dabutu punktus pret Čehiju, visu speeli spiestu uz Austrijas, Baltkrievijas vaartiem.

Atgadinashu shogad nespeleja Skrastins, Bartulis, Galvins, Lavins, Karsums, Sprukts, Daugavins, pret Daaniju faktiski nespeleja Darzins, Kulda. Otrajaa posmaa nespeleja Darzins, maz speleja K. Redlihs.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-10 10:16, pirms 14 gadiem
Un ko tad lai saka par Šveices līgu? Viņi ļoti labi nostartēja?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:17, pirms 14 gadiem
Izlasēs spēlē valsts līderi, valsts labākie hokejisti, ja mums 2/23 ir no viena kluba, tad vai nu tas klubs ir KHL čempions, vai mums izlasē ir pilns ar otrā plāna aktieriem. Izlasē ir katrā maiņā jābūt labam līderim, klubā tas anv nepieciešams, katram savs darbs.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:18, pirms 14 gadiem
Tad jau es tgt izsecināju - Jo vairāk trennējies un iegūsti spēles pieredzi(praksi), jo sliktāk sāc spēlēt! Muļķības... KHL un Rīgas Dinamo tieši attīsta mūs un ļoti labi attīsta.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:18, pirms 14 gadiem
RobertsR rakstīja: Tas kas saka, ka Rīgas Dinamo traucē LV izlasei, rūkti maldās! Tad jau sanāk, ka NHL traucē Kanādas un Amerikas izlasēm
Salīdzini Olimpiskās spēles un PČ...

     [+] [-]

, 2011-05-10 10:18, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Saņemsies 1/4 finālā pret Kanādu? Pret Somiju nesaņēmās....
Lai tā būtu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 10:20, pirms 14 gadiem
RobertsR rakstīja: Tad jau es tgt izsecināju - Jo vairāk trennējies un iegūsti spēles pieredzi(praksi), jo sliktāk sāc spēlēt! Muļķības... KHL un Rīgas Dinamo tieši attīsta mūs un ļoti labi attīsta.
Attīsta tikai dažus, Bukarts ar Meiju abi tev apliecinās, ka bez HK Rīga viņi ne tuvu nebūtu tādā līmenī, jo tur viņi varēja skriet, nevis sēdēt 55 min uz soliņa.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-10 10:21, pirms 14 gadiem
RobertsR rakstīja: Tas kas saka, ka Rīgas Dinamo traucē LV izlasei, rūkti maldās! Tad jau sanāk, ka NHL traucē Kanādas un Amerikas izlasēm
Un kur tad ir amerikāņi? Nevis RD traucē,bet KHL traucē latvijas izlasei!

  +8 [+] [-]

, 2011-05-10 10:28, pirms 14 gadiem
RobertsR rakstīja: Tad jau es tgt izsecināju - Jo vairāk trennējies un iegūsti spēles pieredzi(praksi), jo sliktāk sāc spēlēt! Muļķības... KHL un Rīgas Dinamo tieši attīsta mūs un ļoti labi attīsta.
Meistariiba un pieredze pieaug visiem (citam vairaak citam mazaak), tachu attieksme un atdeve PC laikaa samazinaas

Jo PC vinjiem vairs nav tik svariigs turniirs, Jankas piemeers to apliecina...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-05-10 10:31, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Un ko tad lai saka par Šveices līgu? Viņi ļoti labi nostartēja?
šis PČ pierādija ka ar šādu reglamentu nevar turpināt izspēlēt gada galveno turnīru, viens klupiens un basta. Tos pašus norvēģus mēs pārbaudes spēlēs apspēlējām bez problēmām, kurš teiks ka franči ir labāki par belariem, viņi pārbaudes spēlē pret itāļiem izskatijās vienkārši pēc spokiem, es paredzēju ka francija jau nu šogad točna izkritīs. Paldies dievam šis reglaments beidz pastāvēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:33, pirms 14 gadiem
Tā jau ir, ka dažādu izlašu līmenis elites līgā ir stipri izlīdzinājies. Var jau būt, ka KHL līga ir nākamā aiz NHL, tomēr arī daudzas Eiropas līgas nepavisam nav zemē metamas. Lai cik arī labi sagatavotos Latvijas izlase, tik un tā pat tādā spēlē kā pret dāņiem ir nepieciešama arī veiksme. Labs piemērs šogad ir Norvēģija, kam arī nav visi labākie spēlētāji, tomēr ir izdevies iekļūt ceturtdaļfinālā. Nemaz tik slikti nebija arī austrieši, brīžiem viņu spēles stils pat likās labāks kā mūsējais, tomēr uzvarēja Latvija.

     [+] [-]

, 2011-05-10 10:33, pirms 14 gadiem
Domāju ka netraucē gan RD, pietrūka mums cīņas spara atsevišķos spēles brīžos,kā arī līderis nebija izteikts, jāmaina kapteinis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-05-10 10:34, pirms 14 gadiem
Dinamo dibināšana ( krieviem gan patīk teikt, ka atjaunošana, jo tas labāk atbilst KHL dibināšanas mērķiem - mazais CCCP) Latvijā tika pasniegta ar lozungu, ka tas ir Latvijas izlases interesēs, jo Dinamo būs izlases bāzes klubs. Bet vai tik Sējējs nebija tas, kurš kā RD ģenerālmenedžeris teica, ka izlase var spēlēt kaut vai Ž grupā? Ja spēlētāju darba devējam ir tāda attieksme pret LV izlasi, kādu mēs gribam spēlētāju attieksmi?

  +5 [+] [-]

, 2011-05-10 10:34, pirms 14 gadiem
Ivoxs rakstīja: Nav vainas Dinamo,bet gan spēlētājos kas atēdušies.
Tas ir koks ar diviem galiem.
Principā jau spēle izlasē ir jābūt goda lietai un vēlmei to darīt, un nekādā sakara ar naudām tur nevajadzētu būt. Jāskatās uz tiem, kas grib spēlēt un laužas spēlēt, daži pat pārcentušies ir ar to piemēram, Daugaviņš ar to lielo tatoo bet citādi viss pozitīvi, ja ir vēlme un krūtīs plūst sarkanbaltsarkanais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-10 10:39, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Dinamo var vainot, tikai tāpēc, ka nebija sagatavojuši otru Latvijas izlases vārtsargu. Cerams, ka šajā sezonā šī kļūda tiks labota.
kurš tev ir teicis, ka Dinamo uzdevums ir gatavot izlasei vārtsargus? nevajag murgot...

     [+] [-]

, 2011-05-10 10:40, pirms 14 gadiem
Uzskatu,ka izlase nospeeleeja labi,ja nebuutu RD,tad shaubos vai mees taa speetu nospeeleet pret somiem un chehiem,kur tikai nedaudz pietruuka,lai dabuutu punktus.Paskataties kaa chehi dod valjaa tagad,un es stipri shaubos vai bez RD pirdedzes mees speetu taa pret vinjiem nospeeleet.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:40, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Vecīt ZELTA vārdi Piekrītu vārds vārdā
Starp citu vecīt, es uzskatu ka basī arī tas dalijums grupās pa četri nekam neder, jums tas ir vēl izteiktāk. Izsķirošā spēlē var zaudēt 1-2% punktu starpību, reizēm neveiksmīgi bumba izgriežas no groza un psc, jābrauc mājās. Tas nav objektīvi ja tādi sīkumi var izšķirt turnīra likteni.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-10 10:41, pirms 14 gadiem
Dinamo ir vainīgs tikai ar to, ka maksā pārāk lielu algu iedomīgiem latviešiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-10 10:42, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Ārprāts, ko tu tur raksti muļķības? Aizdomājies kādreiz tālāk arī! Tu gribi teikt, ka ar šiem spēlētājiem ar kuriem Latvija spēlēja šogad, viņiem nevajadzētu tāpat būt spēcīgākiem par kaut kādas Dānijas hokeja līgas vietējiem spēlētājiem, +vienu no nhl? Un par slovēņiem nerunāsim, kur visi spēlē pārsvarā savā līgā, bļin, kas ir slovēnijas līga vispār? Gribi teikt, ka ar bez šiem tevis nosauktajiem, Latvijai tāpat nebija jāuzvar viņi, jo tāpat kaut kādam Bukartam un Džeriņam būtu jābūt, ja ne nomināli labākiem, tad vismaz viena līmeņa hokejistiem, tomēr ar pieredzi KHL, nekā slovēnijas līgas puikām un tāpat Dānijas? Ko tu te runā un meklē sviestainus attaisnojumus, kas vispār nav pamatoti..
Daanji ir speeciiga komanda,kaut vai paskaties kaa vinji nospeeleeja pagaajushogad,taa kaa nevajag jaukt daanjus ar austriju,vai sloveeniju.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:42, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Attīsta tikai dažus, Bukarts ar Meiju abi tev apliecinās, ka bez HK Rīga viņi ne tuvu nebūtu tādā līmenī, jo tur viņi varēja skriet, nevis sēdēt 55 min uz soliņa.
Pirmkārt - Meija nespēlē HK Rīga un nekad nav spēlējis Otrkārt, Bukarts pats teica ka Rīgas Dinamo viņš ir dabujis lielu pieredzi un tā ir tā vieta kur viņš grib turpināt spēlēt

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:43, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Ārprāts, ko tu tur raksti muļķības? Aizdomājies kādreiz tālāk arī! Tu gribi teikt, ka ar šiem spēlētājiem ar kuriem Latvija spēlēja šogad, viņiem nevajadzētu tāpat būt spēcīgākiem par kaut kādas Dānijas hokeja līgas vietējiem spēlētājiem, +vienu no nhl? Un par slovēņiem nerunāsim, kur visi spēlē pārsvarā savā līgā, bļin, kas ir slovēnijas līga vispār? Gribi teikt, ka ar bez šiem tevis nosauktajiem, Latvijai tāpat nebija jāuzvar viņi, jo tāpat kaut kādam Bukartam un Džeriņam būtu jābūt, ja ne nomināli labākiem, tad vismaz viena līmeņa hokejistiem, tomēr ar pieredzi KHL, nekā slovēnijas līgas puikām un tāpat Dānijas? Ko tu te runā un meklē sviestainus attaisnojumus, kas vispār nav pamatoti..
slovēņi ar savu komandu spēlē Austrijas EBEL līgā, kuru šogad pats sāku skatīties, līmenis ļoti labs.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:43, pirms 14 gadiem
garais83 rakstīja: Nevis RD ir vainīgs,bet gan KHL! Tā ir nūģu līga,nevis otrā stiprākā pasaulē! paskatieties kur esam mēs,kur baltkrievi,kazahu vispār te nav un krievi arī necik augstu nau tikuši,varbūt saņemsies! Secinājums-KHL spēlē tikai tie kas grib miljonus par to ka viņš te ir,nevis par tūkstošim kapāties(vairāk tas attiecas uz krievu klubiem)! Un visbeidzot Slovāki,arī palika ārpus 8nieka,arī viņi nu jau ir iekšā KHL!
kārtējais auns, kas izdzirdējis žurnālistu uzdirsienus par KHL sāks to visur klaigāt kā savu viedokli... kur spēlēt RD nav ne tava, ne arī pārējo fanu lietu, RD ir komanda, kas izveidota dalībai tieši KHL līgai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 10:46, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Un, aizmirsu piezīmēt, ka es neteiktu, ka Latvija izskatījās labāk pat par tiem pašiem austriešiem, vienkārši šaibas veiksmīgi sakrita, kas vien varēja, bet otrā galā no gandrīz 50 metieniem tik viena iegāja, bet tas tā. Vismaz pēc spēles Austrija noteikti bija pelnījusi vismaz neizšķirtu, ja ne uzvaru, bet tāpēc jau tas ir sports, ka citreiz uzvar tas kam nav it kā pēc loģikas nebūtu jāuzvar tajā mačā.
Nu es gan taa neteiktu,bet to ka hokeja liimenis izliidzinaas tas gan ir fakts,jo tiem kas speelee elitee visiem ir pietiekami augsts liimenis.

     [+] [-]

, 2011-05-10 10:46, pirms 14 gadiem
Vainojami ir spēlētāji, kuri sajutās KHL zvaigznes un nepsējēja ar uguntiņu acīus, jo redz bija nogururšu(pēc 60 spēlēm, neksaitam, ka citi aizvādīja virs 80 spēlēm sezonā)

runā, ka Lipmans mūsējiem piesolījis prēmijas pēc Slovēnijas spēles, lai šie paliek A grupā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:51, pirms 14 gadiem
te visi lielās cik cienīgi esam nospēlējuši pret čehiem un somiem, bet varbūt tas tāpēc ka čehi un somi nespēlēja pret mums ar pilnu atdevi , tomēr arī ir tikai cilvēki un iedomājās ka gan jau tāpat uzvarēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:54, pirms 14 gadiem
xXxXxXx rakstīja: kārtējais auns, kas izdzirdējis žurnālistu uzdirsienus par KHL sāks to visur klaigāt kā savu viedokli... kur spēlēt RD nav ne tava, ne arī pārējo fanu lietu, RD ir komanda, kas izveidota dalībai tieši KHL līgai
Rīgas Dinamo tak ir tautas komanda. Un tautas komandas mērķis nav sagatavot izlases hokejistus? Arī dibinot Dinamo viens no mērķiem bija sagatavot izlases hokejistus. Vajag drusku sekot līdzi, ko mīļotā kluba vadība runā un tikai pēc tam komentēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 10:59, pirms 14 gadiem
šis ir tas džeks, kuram vienalga, kurā grupā spēlē Latvijas izlase, ja? varbūt derētu Sējēja kungam padomāt, ka viņa darba vietas arī nebūtu, ja Latvijā nebūtu hokeja pavasaru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-10 11:08, pirms 14 gadiem
Klubs nav vainīgs, visi spēlē kādā klubā. Spēlētāja attieksmei nevajadzētu mainīties līdz ar resnāka kontrakta parakstīšanu, bet tā diemžēl notiek.

Vispār Sējējs kā parasti neizmanto daudzas labas iespējas paklusēt. Viņš šad tad kko arī prātīgu pasaka, bet kopsummā pārāk daudz pļūtī. Tas nav viņa uzdevums.

Esmu tikai par LV komandu spēcīgā līgā, bet man riebjās, ka KHL ir mākslīgi uzpūtis spēlētāju algas ar tiem gāzes miljoniem. Komandu atalgojumam jābūt samērojamam ar ekonomisko situāciju. Tagad tā ir bagātu zēnu spēļmantiņa "es gribu Jāgru!" - "Nē, es!" - "Maksāju 2x vairāk!"

Varat man likt mīnusus vai kvadrātsaknes, bet es ceru, ka Sprukts tiks aizmainīts uz citu klubu. Tas, ka viņš nespēlēja, ir viens, tas nav nekas dikti nosodāms, bet tā vaikstīšanās ir cic jautājums.. Tad jau labāk kko būtu sapļūtījis, pateicis, ka sāp veca trauma utt nevis mistiski smaidījis un klusējis kā pusaudzis ar aizvainotu pašcieņu. Ja kkas nav pieņemams, tā arī saki. Ja baidies teikt, tad nekacini tautu, pasaki man sāp kreisās klavihordas klavikula un miers mājās. Zemtekstu minēšana nevienam nav vajadzīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 11:10, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu bet protams, dinamo fans teiks, ka visur vienkārši līmenis ir cēlies un paldies Dinamo, ka vispār ir un ceļ mūsu līmeni, a cilvēks no malas ar vēsu galvu varbūt teiks, ka Dinamo spēlētājiem ir sagrozījis prātiņus un tie domā, ka ir pie pasaules hokeja slavas debesīm, un ka visi kritīs viņu priekšā, aizbrauc un nekrīt ne sūda.
Labāk bija agrāk, vai ne? Masala – varočiks Vācijas 3. līgā, Meija, Ankipāns, Sotnieks un kas tur vēl LAČ, Dārziņš, Rēdlihs, Cipulis - BAČ, Cibuļskis, Galviņš - Austrija utt. - tad viņi daudz labāk savus skilus kačāja, vai ne?

Vienkārši tev nepatīk RD - tapēc arī objektīvu spriedumu no tevis ir bezcerīgi sagaidīt....

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 11:11, pirms 14 gadiem
vienkaarshi ir lielisks iemesls, lai kaadu vainotu - Dinamo sanak, ka pashi speletaji vaino sev, jo lielaka dalja jau tur ari spele

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 11:13, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu labs , slikts, tas jau katra subjektīvs viedoklis. ja man to teiktu kkāds kārtīgs hokeja eksperts,piemēram, Zembergs, tad es ticētu, bet nejau nezināms SC lietotājs piedod, negribu aizskart, bet nu.
vari ticēt/neticēt, tur spēlē daudz ziemeļamerikāņi, es šogad pats reizēm KHL lejasgala, garlaicīgo spēļu vietā labāk izvēlējos skatīties EBEL līgu. Tur spēlē austriešu klubi, slovēņi, horvāti, ungāri, jo katra valsts atsevišķi nevar sev sarīkot kārtīgus sparing mačus. BBL jau arī radās ne jau Baltijas draudzības vārdā, bet gan lai būtu vairāk labu spēļu. Kas būtu ar VEFa spēlētājiem ja viņi tikai dragātu vietējā čempī, degradācija un karjeras čakarēšana.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 11:13, pirms 14 gadiem
Vainot Dinamo izlases neveiksmēs ir tas pats, kas vainot valdību pie tā, kāpēc, neko nedarot un darbadienā plkst. 11os dirnot pie kompja, vēl neesmu bagāts un laimīgs.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-10 11:17, pirms 14 gadiem
ne tik daudz vainojams "Dinamo", bet gan KHL projekts ar savām lielajām algām. Izlases spēlētāji kādreiz rāvās uz izlasi, lai sevi parādītu un iegūtu lielāku līgumu nākošajai sezonai un bija priecīgi ja tas kļuva lielāks kaut par pāris simts dolāriem, bet tagad KHL nosaka cik drīkst būt mazākā alga, kaut summa neatbilst spēlētāja līmenim. tagad visi saņem lielās algas un domā, ka ir lielie STĀRI (arī basketbolisti). Kaut neko ievērības cienīgu nav sasnieguši.
Spruktam ar pārāk liela alga Dinamo, lai rautos izlasē, par kapeikām. NHL taču viņš arī varēja spēlēt, bet šie piedāvāja par mazu algu, lai varētu pabeigt mētei māju.
Vecs sportists ir teicis:"vispirms lielie līgumi ir jāziedo, sava vārda izveidošanai uz pasaules kartes, bet pēc tam, vārds pats Tev pelnīs naudu(lielos līgumus).

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 11:18, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Skopais Normund maksā ne tikai divreiz vien, nevajag marinēt vietējos puikas skatītāju rindās, dad nebūs jāklausās pārmetumi...
Par marinēšnu piekrītu, bet ne jau Normis tur to sastāvu uz spēli nosauca.... ar to nodarbojās mūsu ex- supertreneris, kuram te visi dažbrīd bija "klibi vai nekādi" vai vispār "nebija" (no sērijas: "u nas zhe ņet adekvatnoj zameni") kaut Džeriņš ar Bukartu tribīnēs tuso, bet Jūlis meklē un iesaista viņu vietā kaut kādus "pusklibus" (un ne pa matu ne labākus) savus tautiešus!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 11:19, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Ārprāts, ko tu tur raksti muļķības? Aizdomājies kādreiz tālāk arī! Tu gribi teikt, ka ar šiem spēlētājiem ar kuriem Latvija spēlēja šogad, viņiem nevajadzētu tāpat būt spēcīgākiem par kaut kādas Dānijas hokeja līgas vietējiem spēlētājiem, +vienu no nhl? Un par slovēņiem nerunāsim, kur visi spēlē pārsvarā savā līgā, bļin, kas ir slovēnijas līga vispār? Gribi teikt, ka ar bez šiem tevis nosauktajiem, Latvijai tāpat nebija jāuzvar viņi, jo tāpat kaut kādam Bukartam un Džeriņam būtu jābūt, ja ne nomināli labākiem, tad vismaz viena līmeņa hokejistiem, tomēr ar pieredzi KHL, nekā slovēnijas līgas puikām un tāpat Dānijas? Ko tu te runā un meklē sviestainus attaisnojumus, kas vispār nav pamatoti..
Pret Latviju un ne tikai pret Latviju lietas kartoja tie, kas nespelee Daanijaa, vai nesaista hokeja naakotni Daaniju- proti speles augstaakaa liimenii.

eliteprospects.com

  -3 [+] [-]

, 2011-05-10 11:20, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tu debīls esi? Es tev prasu cik tādu ir?
visi

     [+] [-]

, 2011-05-10 11:20, pirms 14 gadiem
Šaj izlasei ar Dinamo maz sakara.. M.Rēdlihs, Ņiživijs, saujiņa aizsargu un Dinamo/LM rotētājmaiņa...
Par līderu motivāciju jau runāts daudz un dikti rakstos kā arī komentāros, bet man liekas, ka Latvijas hokeja lielākā problēma, kas atbalsojas izlasē, ir kvalitatīva vietējā čempja trūkums..

  +5 [+] [-]

, 2011-05-10 11:25, pirms 14 gadiem
Varbūt vainosim Dallas Stars, ka nepagarināja ar Skrastiņu līgumu, Senators, ka tika tālāk un Daugaviņš nevar palīdzēt, KHL ka savainoja Karsumu, NHL, ka Bārtulis iedzīvojās savainojumā??? Varbūt, vainosim LHF, ka Latvijā netrenē spēlētājus uz PČ un nenodrošina ar visu nepieciešamo, bet spēlētāji spēlē dažādās komandās un iedzīvojas savainojumā?

Izlasē nemaksā naudu, bet spēlēt izlasē ir goda lieta, ja paši spēlētāji nav gatavi pārstāvēt savu valsti un nevēlas cīnīties, tad var vainot visu pasauli.
Var runāt par trenera atbilstību un spēlētāju attieksmi, bet nevar runāt, ka viens vai otrs klubs vainīgs, vai kāda līga.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-10 11:27, pirms 14 gadiem
cesko rakstīja: Ja spēlētāju darba devējam ir tāda attieksme pret LV izlasi, kādu mēs gribam spēlētāju attieksmi?
Tieši tā! Normis pats ļoti "labu" piemēru un attieksmi (pret izlasi) parādija saviem padotajiem.... diemžēl daži arī to ņēma par piemēru....

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 11:30, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Ārprāts, ko tu tur raksti muļķības? Aizdomājies kādreiz tālāk arī! Tu gribi teikt, ka ar šiem spēlētājiem ar kuriem Latvija spēlēja šogad, viņiem nevajadzētu tāpat būt spēcīgākiem par kaut kādas Dānijas hokeja līgas vietējiem spēlētājiem, +vienu no nhl? Un par slovēņiem nerunāsim, kur visi spēlē pārsvarā savā līgā, bļin, kas ir slovēnijas līga vispār? Gribi teikt, ka ar bez šiem tevis nosauktajiem, Latvijai tāpat nebija jāuzvar viņi, jo tāpat kaut kādam Bukartam un Džeriņam būtu jābūt, ja ne nomināli labākiem, tad vismaz viena līmeņa hokejistiem, tomēr ar pieredzi KHL, nekā slovēnijas līgas puikām un tāpat Dānijas? Ko tu te runā un meklē sviestainus attaisnojumus, kas vispār nav pamatoti..
Par kādu Slovēnijas līgu tu te murgo? Lielākā daļa slovēņu spēlē EBEL (Austrijas elites čempī), kas nebūt nav slikts čempis!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-10 11:31, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Par marinēšnu piekrītu, bet ne jau Normis tur to sastāvu uz spēli nosauca.... ar to nodarbojās mūsu ex- supertreneris, kuram te visi dažbrīd bija "klibi vai nekādi" vai vispār "nebija" (no sērijas: "u nas zhe ņet adekvatnoj zameni") kaut Džeriņš ar Bukartu tribīnēs tuso, bet Jūlis meklē un iesaista viņu vietā kaut kādus "pusklibus" (un ne pa matu ne labākus) savus tautiešus!
tiešām izlasē pārsteidza cik labi izskatijās RD marinētie spēlētāji, gan šajā, gan norvēģijas turnīrā. Tagad var tikai minēt kas būtu, ja Jūlis nevilktu uz RD slovāku draugus.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 11:36, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu labs , slikts, tas jau katra subjektīvs viedoklis. ja man to teiktu kkāds kārtīgs hokeja eksperts,piemēram, Zembergs, tad es ticētu, bet nejau nezināms SC lietotājs piedod, negribu aizskart, bet nu.
vari ieskatīties šeit Elite Prospects tur ir gana NHL draftētie vīri.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 11:37, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: slovēņi ar savu komandu spēlē Austrijas EBEL līgā, kuru šogad pats sāku skatīties, līmenis ļoti labs.
Slovēņiem tur pat ir divas komandas - Ļubļanas Olimpija un Acroni Jesenice!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 11:39, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Slovēņiem tur pat ir divas komandas - Ļubļanas Olimpija un Acroni Jesenice!
+ vēl vesela rinda slovēņu spēlē citos EBEL klubos

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 11:43, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: tiešām izlasē pārsteidza cik labi izskatijās RD marinētie spēlētāji, gan šajā, gan norvēģijas turnīrā. Tagad var tikai minēt kas būtu, ja Jūlis nevilktu uz RD slovāku draugus.
Par to jau arī runa... ar ko tāds Mikuš vai jau pavecais un neko daudz jau vairs nevarošais Petro bija labāki par Džeru vai Bukartu? Ne ar ko! Ja vēl Bukarts pie HK Rīga varēja formu uzturēt, tad Džeriņš savu palielu sezonas daļu konkrēti pa tribīnēm "notusoja"....

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 11:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: + vēl vesela rinda slovēņu spēlē citos EBEL klubos
= un ta mēs brīnamies "a čota tie slovēņi tik labi tagad spēlē"....

     [+] [-]

, 2011-05-10 11:50, pirms 14 gadiem
PČ viss bija super,vnk nepaveicās!Tape Sejejs var neburt drāmu

     [+] [-]

, 2011-05-10 11:56, pirms 14 gadiem
kaads luudzu vareetu pastaastiit tieshi kaads naakamgad buus reglaments un kaa taas grupas dalaas, un vai tas buus + muusu izlasei.... esmu palaidis garaam

     [+] [-]

, 2011-05-10 11:56, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Slovēņiem tur pat ir divas komandas - Ļubļanas Olimpija un Acroni Jesenice!
Tad kad Tev uzradīsies kāds kaskadieris, antenas uzlabotājs, noteikti jāpieliek galvu uz Astra 19,2 East. Es austriešu TV kanālu Servus TV uzskatu par vienu no labākajiem ieguvumiem pēdējā gada laikā.

     [+] [-]

, 2011-05-10 12:04, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tad kad Tev uzradīsies kāds kaskadieris, antenas uzlabotājs, noteikti jāpieliek galvu uz Astra 19,2 East. Es austriešu TV kanālu Servus TV uzskatu par vienu no labākajiem ieguvumiem pēdējā gada laikā.
Nekodētais kanāls?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 12:10, pirms 14 gadiem
Runajot par Dinamo, gribētu Saulieti redzēt RD rindās...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 12:11, pirms 14 gadiem
intars128 rakstīja: kaads luudzu vareetu pastaastiit tieshi kaads naakamgad buus reglaments un kaa taas grupas dalaas, un vai tas buus + muusu izlasei.... esmu palaidis garaam

2 grupas (tagadējo 4 vietā) pa 8 komandām katrā! Katra ar katru savas grupas komandu izspēlē pa vienai spēlei = 7 spēles pēc kā katras grupas 1-4 vieta kapā pleyoffus par medaļām (cik atceros ar otras grupas 1-4 vietām = 1A vs 4B 2A vs 3B u.t.t.) 5-7 katras grupas izlasei čempis pēc grupu turnīra ir beidzies un viņi brauc mājās, bet paliek Elitē kamēr katras grupas 8. vietas ceļo divīziju zemāk.... tas īsumā viss! Mums noteikti tas būtu labāk, jo pazudīs negadijuma moments vienā spēlē (kā piem. šogad ar dāņiem) un pat pakāšot kādam nomināli (nosacīti) vājākam pretiniekam vienā spēlē tāpat tad saglabāsim cerības vismaz uz 5-7 vietu grupā....

     [+] [-]

, 2011-05-10 12:15, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Nekodētais kanāls?
paradokss bet jā! Vēl tur ir vācu Sport 1 un austriešu TW1 kas rāda izlašu spēles. Vācija vispār atļaujas stipri daudz sportu rādīt nekodēti, tai skaitā F1 un Kļičko cīņas, vācu valodas zinātājiem tas vispār ir zelta pavadonis.
Ukraiņiem ir kanāls "peršij automobiļnij", viņi šajās brīvdienās sāka rādīt F1 un šamajiem tieši šo vienu pārraidi jākodē, bet vācu RTL ir pofig.

     [+] [-]

, 2011-05-10 12:15, pirms 14 gadiem
intars128 rakstīja: kaads luudzu vareetu pastaastiit tieshi kaads naakamgad buus reglaments un kaa taas grupas dalaas, un vai tas buus + muusu izlasei.... esmu palaidis garaam
2 apakšgrupas - katrā pa 8 komandām. Abu apakšgrupu komandas aizvadīs 1 riņķa turnīru, tiekoties, katra ar katru - kopā katrai komandai 7 spēles apakšgrupā. Katras apakšgrupas labākās komandas tālāk turpinās cīnīties 1/4 finālā, 5. 6. un 7. v apakšgrupā čempionāts būs beidzies, savukārt, abas 8. vietas izkritīs no Elites.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 12:21, pirms 14 gadiem
Nu shita teikt taas ir muljkjiibas - pilniigas muljkjiibas! Un arii visu chempi - nenospeleja slikti - bet taa kaa vareeja, jaa vareeja mazliet vairak paveikties bet tikpat labi arii nepaveikties ( savi % sevishkji pirmajas 2 speles pienakas arii tiesneshu darzinjaa), bet talak - chehi un vel jo vairak somi savu speeli izvilka tikai uz musu dzheku kljuudaam kas bija es pat uzskatu paarlieku lielas centiibas rauties uz priekshu deelj, veel man liekas ka puikas vienkashi nobijas no taa ko var izdariit - un tas radiija papildus lieko uztraukumu. vieniigais kas mazliet grauzh - 7 bulliishi un neviens nebija kastee - !!! NEVIENS!! Sloveenji- nu nabaga vaartinieks - shita vinjam censteis vienk izsist cauri - atkal parlieku liela centiiba uznjemties iniciatiivu un pirmajiem samest kaucuku, bet nesanaaca ((( nu BLR un austrija - tur bez variantiem - speku sameers bija redzams - un tas viss ... bez Lavinja, Galvinja.,Bārtuļa, Skrastina, Daugavinja, Karsuma, Sprukta, Jerofejeva, Kulda tikai 3 machus Dārzinjsh arii ne visus kapaaja - taa ka potenciaals veel ir labs!!!!
Galvenais izdariit iistos secinajumus no shii pasaules chempja!!! un arii tas nakama gada chempis bus ar citu reglamentu...

     [+] [-]

, 2011-05-10 12:40, pirms 14 gadiem
Sejeja Kungs, ja KHL ir vainigs pie izlases neveiksmem, tad NHL ir vainigs pie ASV izlases neizteiksmiigaa snieguma PC...
Sejeja kungs, Jus tachu lieliski saprotat, ka tas ir no serijas " viena tante teica"...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 12:48, pirms 14 gadiem
ko prasīt no Normunda? SAVāCA lielo naudas maisu...un pofig Latvija ...kā izlase
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:01, pirms 14 gadiem
garais83 rakstīja: Nevis RD ir vainīgs,bet gan KHL! Tā ir nūģu līga,nevis otrā stiprākā pasaulē! paskatieties kur esam mēs,kur baltkrievi,kazahu vispār te nav un krievi arī necik augstu nau tikuši,varbūt saņemsies! Secinājums-KHL spēlē tikai tie kas grib miljonus par to ka viņš te ir,nevis par tūkstošim kapāties(vairāk tas attiecas uz krievu klubiem)! Un visbeidzot Slovāki,arī palika ārpus 8nieka,arī viņi nu jau ir iekšā KHL!
cik tad kazaku ir taja Baris?!

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:04, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: cik tad kazaku ir taja Baris?!
etniskais kazahs ir viens, taču bez Kazahstānas pases ir tikai kādi 5-6 no komandas.

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:08, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: etniskais kazahs ir viens, taču bez Kazahstānas pases ir tikai kādi 5-6 no komandas.
man gan šķiet, ka 5-6 ir kazaki (vismaz ar kazahstanas pasi), un pārējie ir importi..

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 13:11, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: KHL busot SPELETAJU SAGATAVOSANA NACIONALAJAI IZLASEI.un tas bus OFICIALI dokumentets kluba statutos!procesu kontroles pats BATJKA LUKASENKO jautajims,KAPEC MES NEVARETU IZDARIT KAUT KO LIDZIGU?
Mums RD nemaz nepieder Diez vai tas Makarovs ka pieder RD buus ar mieru...
Belariem skaidrs kaa Batka saka taa arii buus

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:24, pirms 14 gadiem
Ja kāds uzskata ka Dinamo ir vainīgs izlases sliktajā rezultātā-13.vieta, tad ir jāsaka ka Dinamo ir vainīgs izlases labajā spēlē ar čehie, somiem, baltkrieviem, palaba bija austriešiem, vidēja spēle ar dāņiem /teiks ka nepaveicās mums ar dāņiem citi nories ka runā par veiksmi, ar somiem mums noveicās spēles beigās, ar dāņiem viņiem beigās veicās/, slikta spēle bija tikai viens ar slovēņiem tam ir vairāki iemesli-spēle uzreiz naķošā dienā-galvenais ka psiholoģiski salūzām-nebijām gatavi ar tik labu sniegumu spēlēt par palikšanu un ja svētdien slovēņi zināja ka netiks tālāk un otrdien spēle ir vāciešiem bija treniņrežīmā, bet mums cīņa ar dāņiem trešdien, nebija līdera kas uzņemas vadību izlasē.
Lamāt par slikto sniegumu var tikai aklais-jā rezultāts ir slikts bet ne ļoti slikts-12 komanda pēc reitinga izcīna 13 vietu-pats fakts nav nekas šausmīgs-protams gribējās augstāk, vairāk, bet spēles kvalitāte laba , normāla-tad jau jāvaino Dinamo ka rādam labu spēli.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 13:30, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: cik tad kazaku ir taja Baris?!
kaZahu. Tās ir divas dažādas tautas.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 13:31, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Ārprāts, ko tu tur raksti muļķības? Aizdomājies kādreiz tālāk arī! Tu gribi teikt, ka ar šiem spēlētājiem ar kuriem Latvija spēlēja šogad, viņiem nevajadzētu tāpat būt spēcīgākiem par kaut kādas Dānijas hokeja līgas vietējiem spēlētājiem, +vienu no nhl? Un par slovēņiem nerunāsim, kur visi spēlē pārsvarā savā līgā, bļin, kas ir slovēnijas līga vispār? Gribi teikt, ka ar bez šiem tevis nosauktajiem, Latvijai tāpat nebija jāuzvar viņi, jo tāpat kaut kādam Bukartam un Džeriņam būtu jābūt, ja ne nomināli labākiem, tad vismaz viena līmeņa hokejistiem, tomēr ar pieredzi KHL, nekā slovēnijas līgas puikām un tāpat Dānijas? Ko tu te runā un meklē sviestainus attaisnojumus, kas vispār nav pamatoti..
Vienā spēlē ari Ufa zaudē Vitjaz, arī slovēņi var uzvarēt Latviju utt. arī baltkrievi olimpiādē var uzvarēt zviedrus-varu atkārtot Tavus vārdus - kādas muļķibas Tu raksti. Kas tad notika Pēterburgā 2000 gadā kad uzveicām NHL krievus- tā ir viena spēle

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 13:33, pirms 14 gadiem
Ja jau DINAMO būtu vainīgs tad kāpēc izlases līderi bijā pārsvarā tie kuri tajā spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:42, pirms 14 gadiem
janka1127 rakstīja: Ja jau DINAMO būtu vainīgs tad kāpēc izlases līderi bijā pārsvarā tie kuri tajā spēlē?
neraudi, dārgais sējējs vienkārši mēģināja "smalki" uzbraukt Lipmanim un Znarokam, jo Lipmanis ne parāk glaimojoši izteicās par dažiem večiem DR vadībā, kad tie paziņoja, ka Ozo amats izlasē traucējis viņam koncentrēties spēlei

  +6 [+] [-]

, 2011-05-10 13:44, pirms 14 gadiem
ovečka rakstīja: kaZahu. Tās ir divas dažādas tautas.
Kazahi ir tauta (etnoss). Kazaki agrāk bija militarizēti zemnieki, kas sargāja robežas. Mūsdienās kazaku kustība ir vēsturiski, etnografisks jampadracis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 14:45, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu bet protams, dinamo fans teiks, ka visur vienkārši līmenis ir cēlies un paldies Dinamo, ka vispār ir un ceļ mūsu līmeni, a cilvēks no malas ar vēsu galvu varbūt teiks, ka Dinamo spēlētājiem ir sagrozījis prātiņus un tie domā, ka ir pie pasaules hokeja slavas debesīm, un ka visi kritīs viņu priekšā, aizbrauc un nekrīt ne sūda.
Tev rokas nenogurst rakstot visas šīs stūlbības? Piedāvā alternatīvu. Protams - LM ar dalību BAČā? Nu nav vairs LM. Tad varbūt Lietuvas Enerģētiķi palīdzēs celt mūsu hokeja līmeni? Tak domā ko raksti.

     [+] [-]

, 2011-05-10 14:48, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Man liekas, ka kārtējā buļļa kaka:
1. Pirmais un galvenais uzdevums ir sagatavot labus jauniešus un juniorus, lai viņi varētu atrast labu darbu labos klubos un labās eiropas līgās...
2. Ja čempionāts notiktu sezonas vidū, tad būtu jēga no kluba, kā izlases kodola, bet tā kā uz PČ sagatavošanās laiks ir 1-1,5 mēn., tad pa šo laiku var pienācīgi taktiski-fiziski sagatavoties arī tad, ja katrs spēlētājs ir no sava kluba, drīzāk man liekas izlases bāzes klubam ir negatīvs efekts - puiki jau 2-3 gadu diendienā redz vienus un tos pašu purnus un diez vai tas veicina kaut kādu degsmi, ir jau piegriezušās tās partneru sejas....
3. Galvenais jau nav, lai visi izlases čaļi spēlētu RD, bet galvenais ir, lai visi spēlētu kvalitatīvās un spēcīgās līgās un labos klubos un uz izlasi ierastos pēc labi aizvadītas sezonas....
4. Sezonas laikā pārbaudes turnīros maksimāli iespēlēt un izmēģināt tuvākās izlases rezerves, lai būtu jau skaidrs, kas notiks un būt gataviem, ja kāds no vadošajiem izkrīt no sastāva (kā tas bija Sprukta, Karsuma gadījumā)...
Viedi vārdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 15:20, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: vispar jau pasaules 4empionatus varetu rikot nevis maija bet februari.tad visiem klubiem,ari NHL ir partraukumi.olimpiskajos gados 4empi varetu vispar nerikot.un ta katru gadu varetu savakties objektivi specigakie savu valstu parstavji.un ja speles pec jaunas sistemas,tad viss nostasies savas vietas un nevienam nebus nekadas pretenzijas par veiksmi,neveiksmi pagarinajumos, bullisos un t.t. VISS BUS PASU SPELETAJU ROKAS!
ko TU murgo? kāds pārtraukums februārī ir NHL??? NHL Hockey Schedule for February 2011 - NHL.com... - Tu kaut vienu dienu februārī redzi, kad NHL nebija spēles??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 15:23, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: paga,paga.bet ka tad bija pagajuso gadu?
Olimpiskās spēles

bet kopumā februāris galīgi ir galīgi nepiemērots priekš PČ - visur Eiropā pēdējās kārtas pirms play-offiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 15:29, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: tad vajag atrast tadu laika posmu,lai VISI specigakie varetu piedalities savas valsts nacionalajas izlases.IIHF butu japanak vienosanas ar VISAM pasaules ligam,NHL ieskaitot.nesaprotu,KAPEC LIDZ SIM TAS NAV IZDARITS?
tāpēc, ka NHL nerespektē IIHF vēlmes. Un IIHF nav argumentu, lai NHL piespiestu to darīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 15:34, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Lūdzu visiem pieņemams laiks - septembris bet tad sagatavošanās posms jau jāsākas jūlija beigās.
nu nez vai - klubu pirmssezonas periodā rīkot PČ... nekas labs tur nesanāktu... visi klubi nostātos pret to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 15:42, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: tada gadijuma IIHF varetu ieslegt nezeligo mehanismu attieciba uz NHL.proti uzdot VISAM NACIONALAJAM HOKEJA FEDERACIJAM uzlikt VETO uz savu valstu hokejistu peidalisanos NHL ja gadijuma NHL vadiba neies preti IIHF federacijas noteikumiem.tas ta4u ipasi nesitis pa resno jenkiu un kanadiesu kabatam,ja tiks nodrosinata vienreiz gada divu nedeliu spelesana savas nacionalajas izlases.eh,butu IIHF prezidents tads tips ka LUKASENKO!
Un Tu domā, ka NHL piekāptos?
otrkārt, kā Tu aizliegtu tādam Ovečkinam vai Sediniem spēlēt NHL?? viņi vnk uzspļautu uz to IIHF lēmumu un turpinātu spēlēt NHL.

     [+] [-]

, 2011-05-10 16:15, pirms 14 gadiem
Vin6 kaut ko jauc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 16:39, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: vispar jau pasaules 4empionatus varetu rikot nevis maija bet februari.tad visiem klubiem,ari NHL ir partraukumi.olimpiskajos gados 4empi varetu vispar nerikot.un ta katru gadu varetu savakties objektivi specigakie savu valstu parstavji.un ja speles pec jaunas sistemas,tad viss nostasies savas vietas un nevienam nebus nekadas pretenzijas par veiksmi,neveiksmi pagarinajumos, bullisos un t.t. VISS BUS PASU SPELETAJU ROKAS!
tad LV izlase ne reizi nenoklutu lidz bullisiem, bet butu izkritusi no elites.........

     [+] [-]

, 2011-05-10 16:49, pirms 14 gadiem
Viens ir skaidrs,ja kādreiz izlase bija vieta,kur spēlētājs varēja atrādīties un izsisties,kā saka tautās,tad tagad šīs funkcijas ir pārņēmis R.Dinamo...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-10 17:37, pirms 14 gadiem
Interesanti, aizpagājušajā 'PČ, kad izlase uzvarēja Zviedriju, Šveici, pie kam tika 1/4 finālā, kur ļoti labi nospēlēja ar Kanādu - kas to veicināja?Sezonas laikā tāpat hokejisti nevalstās mājās uz dīvāna un neauklē sievas un bērnus, tāpat kādā komandā spēlē- vai tas ir RD, vai kas cits.Tieši tas, ka izlases spēlētāju liela daļa visu sezonu spēlē vienā komandā, ir pozitīvs moments priekš izlases.Vaina izlases vājā sniegumā meklējama pavisam kur citur, nav ko izdomāt tādas muļķības ka RD pie tā vainojams - tas pat izklausās dīvaini

     [+] [-]

, 2011-05-10 18:06, pirms 14 gadiem
Рижское Динамо дало нашему хоккею много- опыт, практику на высшем уровне, возможность профессионального роста . Так же оно дало возможность зарабатывать деньги ДОМА и постоянно быть в центре внимания собственных болельщиков, что в свою очередь отняло желание биться на ЧМ.
Посмотрите, кто у нас тащил каманду- Ципулис из амурской тайги, Пуяц из тайги сибирской, да Букартс с Микелисом, вроде из нашего леса, да только Лаурис у них перед глазами, переезжающий к татарам за немалые деньги.
Вывод- Динамо для игроков и зрителей - супер, лучше варианта не придумаешь. А вот у игроков сборной мотивацию отбирает изрядно. Нет худа без добра и наоборот.

     [+] [-]

, 2011-05-10 18:13, pirms 14 gadiem
Re ko raxta championat.ru :

Состав ярославского "Локомотива" может пополнить латвийский защитник Карлис Скрастиньш, сообщает РИА "Новости" со ссылкой на источник, близкий к клубу. Отметим, что 36-летний хоккеист с 1998 года выступает в НХЛ. В минувшем сезоне он защищал цвета "Далласа", сыграв 74 матча и набрав 8 (3+5) очков.

     [+] [-]

, 2011-05-10 19:12, pirms 14 gadiem
Kur pirms Dinamo izveides spēlēja Dārziņš, M. Rēdlihs? Kur ja nebūtu Dinamo šodiem spēlētu Bukarts, Sotnieks, Cibuļskis un Meija un, vai viņi šajā čempī vispār būtu starp kandidātiem, nemaz nerunājot par viņu sniegumu šogad. Tajā paša laikā ar lieliem soļiem izlasei tuvojas tāds Dobreņkijs un Kurmis.
Tik pat labi varam vainot Birmingemas Senators, Stars un Flyers.

Jau biļesu cenas uz pārbaudes spēlēm daudz ko izteica par LHF vadību. Viņi bez DR nespēj pat noteikt optimālo biļešu cenu. Viens ir maksāt ls 15 kad arēnā tiekas DR pret Jāgru, Veinhandlu, Jašinu, Mareku, ta kaut vai pret Hosu, kas cits, kad Latvijas rezervisti tiekas pret Norvēģijas rezervistiem. Un tad nu domā, ja domā kāpēc uz Dinamo cilvēki iet bet uz izlasi nē.

     [+] [-]

, 2011-05-10 19:31, pirms 14 gadiem
Šie cilvēki laikam tiešām ir aplami.
Lokomotīvei zaudējām tādēļ, ka S.Ozoliņš pievērsās izlasei, tātad izlase vainīga. Izlase, zaudē dēļ dinamo.
Nevajag citus vainot savu kļūdu dēļ.

     [+] [-]

, 2011-05-10 19:55, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Kur pirms Dinamo izveides spēlēja Dārziņš, M. Rēdlihs? Kur ja nebūtu Dinamo šodiem spēlētu Bukarts, Sotnieks, Cibuļskis un Meija un, vai viņi šajā čempī vispār būtu starp kandidātiem, nemaz nerunājot par viņu sniegumu šogad. Tajā paša laikā ar lieliem soļiem izlasei tuvojas tāds Dobreņkijs un Kurmis.
Tik pat labi varam vainot Birmingemas Senators, Stars un Flyers.

Jau biļesu cenas uz pārbaudes spēlēm daudz ko izteica par LHF vadību. Viņi bez DR nespēj pat noteikt optimālo biļešu cenu. Viens ir maksāt ls 15 kad arēnā tiekas DR pret Jāgru, Veinhandlu, Jašinu, Mareku, ta kaut vai pret Hosu, kas cits, kad Latvijas rezervisti tiekas pret Norvēģijas rezervistiem. Un tad nu domā, ja domā kāpēc uz Dinamo cilvēki iet bet uz izlasi nē.
Precīzi uzrajstīji manas domas. Piekrītu par 100%-Rīgas Dinamo attieksme pret līdzjutējiem ir daudz labāka nekā LHF attieksme.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 21:17, pirms 14 gadiem
Vajag sagatavot otro vārtusargu, kas turpinās iesākto pēč masaļska...
bet nut agad jau vel sākas tas , ka jāmeklē jauna ņiža

Niža TU ESI PRO! Es par tevi vienmēr fanošu un izlases sirdī vienmēr būsi ar savu texniku! MALACIS! PALDIES TEW par šo čempionāta tavu ineceatīvu uzņemties Kapteiņa loomu patt bez C uz formas

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 21:23, pirms 14 gadiem
Sāksim ar to, ka IZLASES SNIEGUMS NEBIJA SLIKTS!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 22:06, pirms 14 gadiem
Bez RD Latvijas hokejs pamazām iznīktu! Latvijas izlase nospēlēja labi ar dažām neveiksmēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-11 10:05, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: Sāksim ar to, ka IZLASES SNIEGUMS NEBIJA SLIKTS!!!
Tur jau tā lieta, ka sniegums bija labs, bet rezultāts bija slikts. nenoskaņojās pret Dāņiem pienācīgi, pieļauju ka mūsējie ceturtdaļfinālā būtu tikuši ja dāņus būtu pieveikuši.