Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Hokeja izlasē Gudļevska vietu ieņem Muštukovs

Jānis Celmiņš

Hokeja izlasē Gudļevska vietu ieņem Muštukovs
Ervīns Muštukovs
Foto: www.oik.dk

Šodien Latvijas hokeja izlasei pievienojies Dānijas vicečempions, vārtsargs Ervīns Muštukovs, bet no kandidātu loka svītrots HK „Rīga” pamatvārtsargs Kristers Gudļevskis, sarunā ar portālu Sportacentrs.com pavēstīja Latvijas Hokeja federācijas preses sekretārs Māris Gorbunovs.

Jau vēstīts, ka vakar pirmo reizi kopā ar izlasi uz ledus trenējās nesen par Šveices čempionu kļuvušais uzbrucējs Ronalds Ķēniņš. Tāpat vakar uz slidām bija arī Māris Bičevskis, kurš esot apārstējis savainojumu un, lai gan par simts procentiem gatavs vēl neesot, raujas treniņos. Šodien uz ledus bija vēl viena jauna seja - Dānijas vicečempions, vārtsargs Ervīns Muštukovs. Pateicību par dalību līdzšinējos treniņos tikmēr treneri teikuši Kristeram Gudļevskim.

Nākamās nedēļas sākumā, 30.aprīlī un 1.maijā Latvijas hokeja izlase aizvadīs pēdējās divas pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta, divreiz (abas dienas plkst. 17:00) tiekoties ar Francijas valstsvienību.

Pasaules čempionāts norisināsies no 4. līdz 20.maijam. Latvija savas grupas spēles aizvadīs Stokholmā, kur pretiniekos būs Krievija, Zviedrija, Čehija, Vācija, Norvēģija, Dānija un Itālija.

 +20 [+] [-]

, 2012-04-24 10:33, pirms 13 gadiem
kapec Jerofejevs ar izlasi nav?

 +31 [+] [-]

, 2012-04-24 10:38, pirms 13 gadiem
Jerofejevs teica, ka grib spēlēt izlasē, Baldonieks atkal nevar saszavīt.

  +8 [+] [-]

, 2012-04-24 10:41, pirms 13 gadiem
Simpsons9999 rakstīja: Jerofejevs teica, ka grib spēlēt izlasē, Baldonieks atkal nevar saszavīt.
abiem tikai aizvakar bija pēdējā spēle - Muštukovs paspēja atbraukt, Jerofejevs vēl ne.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-24 10:49, pirms 13 gadiem
Kaut kur lasīju, ka Jerofejevs uz izlasi netiks aicināts.

  +7 [+] [-]

, 2012-04-24 10:53, pirms 13 gadiem
Simpsons9999 rakstīja: Jerofejevs teica, ka grib spēlēt izlasē, Baldonieks atkal nevar saszavīt.
ZZ krdīts beidzās :d

  +4 [+] [-]

, 2012-04-24 10:54, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Kaut kur lasīju, ka Jerofejevs uz izlasi netiks aicināts.
Kur tieši? Tādu info kaut kā neesmu pamanījis

  -2 [+] [-]

, 2012-04-24 10:54, pirms 13 gadiem
Kā tur lietas obstajit ar Pujacu? Gribēs spēlēt? Būs noguris? Cerams nebūs kārtējais Baldonieka pārpratums.
Slēpts komentārs: M

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 11:11, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Телеграф.lv: Муштукова в Риге ждут, чемпиона...

http://www.telegraf.lv/news/erofeev-ne-vyzvali-v-sbornuyu-i-flag-im-v-ruki
Jerofejevs un Ķeļegraffs dzen politiku - Jerofejevu neaicina uz valstsvieniibu un DR, jo:
...Ерофееву, как видно, места в этой команде нет. Резонно? Не совсем. Во всяком случае он провел в Словакии отличный сезон, и как минимум двух защитников рижского «Динамо» он точно не хуже.

— Зря не надейся – в Ригу не позовут.
— Я знаю. И знаю почему. Только не хочу на эту тему распространяться. Не Рига, так будет другой клуб.

 +30 [+] [-]

, 2012-04-24 11:11, pirms 13 gadiem
tr00 rakstīja: Kā tur lietas obstajit ar Pujacu? Gribēs spēlēt? Būs noguris? Cerams nebūs kārtējais Baldonieka pārpratums.
Es domāju, ka vajag viņam taisni pirms izšķirošās kausa spēles visu laiku zvanīt un trobelēt un piedraudēt ar mūžīgu SC lietotāju naidu, ja viņš jau rītvakar nesēdīsies lidmašīnā uz Rīgu.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 11:13, pirms 13 gadiem
flipsider un Shmidzis taču rakstīja:
Ka izlasē klāt nāks Jerofejevs, Bārtulis un Pujacs.
Tāpēc arī pārbaudes mačos mēs izmantojām tikai 7 aizsargus.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 11:13, pirms 13 gadiem
tr00 rakstīja: Kā tur lietas obstajit ar Pujacu? Gribēs spēlēt? Būs noguris? Cerams nebūs kārtējais Baldonieka pārpratums.
jautājums, vai paspēs atiet no šī garā KHL maratona... pieredze rāda, ka tādi spēlētāji PČ vairs īsti nevelk... vismaz LV izlasē tā ne reizi vien ir bijis...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 11:14, pirms 13 gadiem
Nu es nezinu,cik tieši nopietnam iemeslam ir jābūt,lai Jerofejevu neaicinātu!!!

 +20 [+] [-]

, 2012-04-24 11:14, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Cik politkorekti. Paldies teikt = pagaidām kakāt sūtīt?
paldies par palīdzību izlasei treniņos pilnvērtīgi gatavoties pasaules čempionātam. paldies par to, ka palīdzēja izlasei, labi zinot, ka tiek gaidīti papildspēki un ir palīgs pirms šo papildspēku saņemšanas. savukārt pašam ieguvums - ļoti neslikti sparinga partneri sezonas izskaņas treniņos.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 11:15, pirms 13 gadiem
juhans rakstīja: Jerofejevs un Ķeļegraffs dzen politiku - Jerofejevu neaicina uz valstsvieniibu un DR, jo:
...Ерофееву, как видно, места в этой команде нет. Резонно? Не совсем. Во всяком случае он провел в Словакии отличный сезон, и как минимум двух защитников рижского «Динамо» он точно не хуже.

— Зря не надейся – в Ригу не позовут.
— Я знаю. И знаю почему. Только не хочу на эту тему распространяться. Не Рига, так будет другой клуб.
Bet ta ari ir. RD treneri (Abols un Ignatjevs) nav ipasi ieintereseti nemt Jerofejevu, ja var iztikt ar RD speletajiem.
Tapat atsuti ir ari LM speletaji Skvorcovs, Mickevics, Straupe un Kalnins, kuri noteikti nav sliktaki par piemeram Upiti vai Gudlevski.
Kamer izlase stradas RD ieinteresetie treneri tikmer izvele starp diviem vienadiem speletajiem vienmer prieksroka tiks dota RD speletajam.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 11:23, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Es domāju, ka vajag viņam taisni pirms izšķirošās kausa spēles visu laiku zvanīt un trobelēt un piedraudēt ar mūžīgu SC lietotāju naidu, ja viņš jau rītvakar nesēdīsies lidmašīnā uz Rīgu.
SA+ Matulis man atbildēja,ka Pujacs piekritis spēlēt!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 11:25, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Bet ta ari ir. RD treneri (Abols un Ignatjevs) nav ipasi ieintereseti nemt Jerofejevu, ja var iztikt ar RD speletajiem.
Tapat atsuti ir ari LM speletaji Skvorcovs, Mickevics, Straupe un Kalnins, kuri noteikti nav sliktaki par piemeram Upiti vai Gudlevski.
Kamer izlase stradas RD ieinteresetie treneri tikmer izvele starp diviem vienadiem speletajiem vienmer prieksroka tiks dota RD speletajam.
Tas ir tas, ko jau teicu tajā brīdī, kad uzzināju, ka Nolana palīgi būs Ābols un Ignatjevs (respektīvi, kadri no RD sistēmas).

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 11:27, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Телеграф.lv: Муштукова в Риге ждут, чемпиона...

http://www.telegraf.lv/news/erofeev-ne-vyzvali-v-sbornuyu-i-flag-im-v-ruki
tencinu

  +4 [+] [-]

, 2012-04-24 11:28, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Bet ta ari ir.
bet varbuut taa nemaz ar' nav?! Ķeļegraffs kaa pieraadiitu un pashsaprotamu pasniedz, ka Jerofeejevs ir noteikti labaaks par kaa minimums diviem RD aizsargiem, bet kur tas ir pieraadiits??? savukaart pats Jerofeejevs kaa iemeslu savai neaicinaashanai uz Riigu - gan valstsvieniibu, gan DR - min: nu vinjsh jau pats zin kaapeec, bet neveelas par sho teemu publiski izpausties. kaads tad ir tas neizpauzhamais iemesls??? varbuut vinjsh nemaz nav tik droshi labaaks par citiem valstsvieniibas kandidaatiem?

es pats sekoju liidz Jerofeejeva panaakumiem, un ar prieku redzeetu vinju speelejam arii Riigaa. tomeer shaadi izteicieni man shkjiet nepienjemami un pretenzijas nepamatotas.

     [+] [-]

, 2012-04-24 11:30, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Tas ir tas, ko jau teicu tajā brīdī, kad uzzināju, ka Nolana palīgi būs Ābols un Ignatjevs (respektīvi, kadri no RD sistēmas).
arii tam es piekriitu...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 11:31, pirms 13 gadiem
juhans rakstīja: bet varbuut taa nemaz ar' nav?! Ķeļegraffs kaa pieraadiitu un pashsaprotamu pasniedz, ka Jerofeejevs ir noteikti labaaks par kaa minimums diviem RD aizsargiem, bet kur tas ir pieraadiits??? savukaart pats Jerofeejevs kaa iemeslu savai neaicinaashanai uz Riigu - gan valstsvieniibu, gan DR - min: nu vinjsh jau pats zin kaapeec, bet neveelas par sho teemu publiski izpausties. kaads tad ir tas neizpauzhamais iemesls??? varbuut vinjsh nemaz nav tik droshi labaaks par citiem valstsvieniibas kandidaatiem?

es pats sekoju liidz Jerofeejeva panaakumiem, un ar prieku redzeetu vinju speelejam arii Riigaa. tomeer shaadi izteicieni man shkjiet nepienjemami un pretenzijas nepamatotas.
runa jau ir par izsaukšanu uz izlases treniņnometni (kur arī Tedis varētu novērtēt viņa lietderību tieši šajā brīdī; un izlemt vai ņemt uz PČ vai neņemt) - cita lieta, ka Teļegrafs to baigi tendenciozi pasniedz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-24 11:39, pirms 13 gadiem
beidzot beigs raudat Muštukovs ka iespēju nedod! Tagad ir ņem pierādi un pēc tam neraudi ka tevi neviens neaicina un neuztver nopietni.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-24 11:42, pirms 13 gadiem
Aknas čupā rakstīja: beidzot beigs raudat Muštukovs ka iespēju nedod! Tagad ir ņem pierādi un pēc tam neraudi ka tevi neviens neaicina un neuztver nopietni.
pozno piķ Borzhomi...

  +6 [+] [-]

, 2012-04-24 11:43, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Телеграф.lv: Муштукова в Риге ждут, чемпиона...

http://www.telegraf.lv/news/erofeev-ne-vyzvali-v-sbornuyu-i-flag-im-v-ruki
Da tur tas telegrāfs atkal visdrīzākais "vodu muķī"! — Знаешь, все идет к тому, что и не позвонят. Насколько я понял, на тебя в сборной Латвии не рассчитывают. Intervētājs laikam ir kāds Baldonieka pietuvinātais, ja jau tik labi zin kam viņš zvanīs vai nezvanīs!

  +4 [+] [-]

, 2012-04-24 11:45, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tencinu
Nav par ko. Es reizēm brīnos, kāpēc tas Telegraf vienmēr ir labi informēts, daudz ko izrok pirmie, tad visi uz šiem atsaucas. Protams, caurspīdīgie mājieni par vienīgā krieva ( mociks paņemts kadru trūkuma dēļ) neņemšanu man nepatīk.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-24 11:47, pirms 13 gadiem
juhans rakstīja: bet varbuut taa nemaz ar' nav?! Ķeļegraffs kaa pieraadiitu un pashsaprotamu pasniedz, ka Jerofeejevs ir noteikti labaaks par kaa minimums diviem RD aizsargiem, bet kur tas ir pieraadiits??? savukaart pats Jerofeejevs kaa iemeslu savai neaicinaashanai uz Riigu - gan valstsvieniibu, gan DR - min: nu vinjsh jau pats zin kaapeec, bet neveelas par sho teemu publiski izpausties. kaads tad ir tas neizpauzhamais iemesls??? varbuut vinjsh nemaz nav tik droshi labaaks par citiem valstsvieniibas kandidaatiem?

es pats sekoju liidz Jerofeejeva panaakumiem, un ar prieku redzeetu vinju speelejam arii Riigaa. tomeer shaadi izteicieni man shkjiet nepienjemami un pretenzijas nepamatotas.
Protams, ir gruti pateikt, kurs ir labaks, kurs sliktaks. Ik ipasi jau aizsargu konkurence, kur tada objektiva raditaja lai noteiktu labako aizsargu nav, bet fakts paliek fakts, ka piemeram LM lideri Skvorcovs, Kalnins, Mickevics jau sen ir atsuti, bet RD speletaji Upitis un gudlevskis ilgi noturejusies. Ja vel upitis varetu but apmeram Skvorcova un Mickevica limeni, tad Gudlevskim lidz Kalnina limenim vel tals cels ejams.
Tapat loti mac saubas, ka Lavins un ik ipasi Andersons ir labaki par Jerofejevu. Veisn jau ir vecs un nevarigs, otrs ir savos labakajos gados, bet ir talakais RD rezervists, kurs divu sezonu laika KHL limeni ir aizvadijis uz vienas rokas pirkstiem saskaitamu skaitu spelu.

  +6 [+] [-]

, 2012-04-24 11:47, pirms 13 gadiem
juhans rakstīja: — Зря не надейся – в Ригу не позовут.
— Я знаю. И знаю почему. Только не хочу на эту тему распространяться.
Šitas vispār iespārda! tas telegrāfa intervētājs nav nākamais RD GMs??? Visu tik labi zin!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 11:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: jautājums, vai paspēs atiet no šī garā KHL maratona... pieredze rāda, ka tādi spēlētāji PČ vairs īsti nevelk... vismaz LV izlasē tā ne reizi vien ir bijis...
Ar viņu jau vispār interesanri, ja atmiņa neviļ Pujacs pēc pagājušā čempja kaut ko runāja par nespēlēšanu vairāk izlasē, taču pēc kāda laika atkal runā ka it kā izlasē spēlēšot un kā izrādās ir lielākais izlase patriots, kā tad tu īsti ir

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 11:53, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: LM lideris ir vilks Gipters , kursh aizsargs budams pedeja PO spele hat trik uztaisija.
absoluuta taisniiba! tikai Gipters nav tik bezkauniigs kaa Jerofeejevs un Ķeļegraffs.

  +6 [+] [-]

, 2012-04-24 11:56, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: caurspīdīgie mājieni par vienīgā krieva ( mociks paņemts kadru trūkuma dēļ) neņemšanu
Tas vispār neiztur nekādu kritiku, jo izlasē ir/būs vēl vairāki krievu tautības spēlētāji - Širokovs, Pujacs, varbūt arī Kulda.

 +15 [+] [-]

, 2012-04-24 11:58, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Tas ir tas, ko jau teicu tajā brīdī, kad uzzināju, ka Nolana palīgi būs Ābols un Ignatjevs (respektīvi, kadri no RD sistēmas).
Nu pag tad jau Naumovs nebūtu zvanījis Muštukovam, bet kā 3. uz PČ būtu bez diskusijām paņēmis Gudļevski.
Savukārt ja mēs runājam par Skvorcovu, tad paši liepājnieki jau noraka viņa iespējas nepalaižot uz Dāniju. Indrašis ar Upīti tur labi nospēlēja un pacēla tur savas akcijas.
Bez tam mazais Jass jau nu noteikti nav DR sistēmā, bet Nolanam ir iepaticies.

 +10 [+] [-]

, 2012-04-24 11:59, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Tas vispār neiztur nekādu kritiku, jo izlasē ir/būs vēl vairāki krievu tautības spēlētāji - Širokovs, Pujacs, varbūt arī Kulda.
Nu tak pilnīgi āksti tie "telegrāfisti"! Vai arī provokātori... 9. maijs nav aiz kalniem...

  -2 [+] [-]

, 2012-04-24 12:00, pirms 13 gadiem
Izskatās, ka piesaistīt izlasei DR trenerus bija kļūda. Kā var noprast, tad Jerofejevs un Raitums netiek aicināti, lai gan vēl 2 pārbaudes spēles priekšā. Interesanti, kā būs ar Pavlovu? Centra spēlē, kā nekā, neteiktu, ka viņš nevarētu pakutināt Armanda Bērziņa nervus cīņā par vietu sastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 12:03, pirms 13 gadiem
Namejs rakstīja: Izskatās, ka piesaistīt izlasei DR trenerus bija kļūda. Kā var noprast, tad Jerofejevs un Raitums netiek aicināti, lai gan vēl 2 pārbaudes spēles priekšā. Interesanti, kā būs ar Pavlovu? Centra spēlē, kā nekā, neteiktu, ka viņš nevarētu pakutināt Armanda Bērziņa nervus cīņā par vietu sastāvā.
varbuut Pavlovs vareetu, varbuut arii nevareetu. es neteiktu, ka A.Beerzinjsh nevareetu pakutinaat dizhaa centra Pavlova nervus ciinjaa par vietu sastaavaa, it iipashi jau taapeec, ka vinjsh kopaa ar valstsvieniibu treneejas jau labu laicinju!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 12:07, pirms 13 gadiem
juhans rakstīja: varbuut Pavlovs vareetu, varbuut arii nevareetu. es neteiktu, ka A.Beerzinjsh nevareetu pakutinaat dizhaa centra Pavlova nervus ciinjaa par vietu sastaavaa, it iipashi jau taapeec, ka vinjsh kopaa ar valstsvieniibu treneejas jau labu laicinju!
Bērziņš ir vecāks un pieredzējušāks. Taču citādi- ne viens, ne otrs nav panaceja. Kā saka - na bezrybje i žaba ryba

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 12:09, pirms 13 gadiem
Namejs rakstīja: Izskatās, ka piesaistīt izlasei DR trenerus bija kļūda. Kā var noprast, tad Jerofejevs un Raitums netiek aicināti, lai gan vēl 2 pārbaudes spēles priekšā. Interesanti, kā būs ar Pavlovu? Centra spēlē, kā nekā, neteiktu, ka viņš nevarētu pakutināt Armanda Bērziņa nervus cīņā par vietu sastāvā.
lielākā problēma ir tā, ka Raitums ar Pavlovu vēl joprojām ir aizņemti savā pamatdarba vietā - klubā. Ja Raituma gadījumā tā vēl nav tik liela problēma (viņš ir vārtsargs nevis laukuma spēlētājs), tad Pavlovam tas jau tīri objektīvi nogriež ceļu uz izlasi.
Slēpts komentārs: Namejs

     [+] [-]

, 2012-04-24 12:16, pirms 13 gadiem
Nu vismaz vienā spēlē pret frančiem, manuprāt, Muštukovu redzēsim vārtos. Otra spēle jādod Masaļskim, lai iejūtas spēlējot pret negranda izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 12:18, pirms 13 gadiem
naninoi rakstīja: SA+ Matulis man atbildēja,ka Pujacs piekritis spēlēt!
Bet es arī neesmu šaubījies, ka viņš ir piekritis.

Tomēr pilnīgi noticēšu tad, kad zināšu, ka viņš ir izlases treniņā. Turklāt, kā jau augstāk minēts, nereti tādas sezonas beigas izsūc ne tikai fiziskos, bet arī garīgos spēkus, un spēlētājs ir nekāds.

Ja (un tas jau ir no fantastikas krājumiem) RD kādreiz aizspēlētos līdz Gagarina finālam vai kaut vai konferences finālam, bail iedomātos, kas tad notiktu, ja visi 100% uzreiz neparādītos uz ledus, lai gatavotos PČ.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 12:20, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Savukārt ja mēs runājam par Skvorcovu, tad paši liepājnieki jau noraka viņa iespējas nepalaižot uz Dāniju.
Nerunā muļķības. LM bija gatavi izmaksāt Skvorcovam biļeti uz Dāniju, lai šis brauc uzreiz pēc spēles vēl pirms sērijas beigām. Bet izlasei viņš nebija vajadzīgs... Varam tikai minēt, kāpēc.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-24 12:20, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Bērziņš ir vecāks un pieredzējušāks. Taču citādi- ne viens, ne otrs nav panaceja. Kā saka - na bezrybje i žaba ryba
protams! viens otra cieniigi.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 12:22, pirms 13 gadiem
guntis86 rakstīja: Nu vismaz vienā spēlē pret frančiem, manuprāt, Muštukovu redzēsim vārtos. Otra spēle jādod Masaļskim, lai iejūtas spēlējot pret negranda izlasi.
A Jučeram nevajag iejusties? Loģiski būtu pirms paša čempja tieši šos abus divus (ar Masalu) iespēlēt.... par trešo tur kaut Kirovs var tribīnēs sēdēt... šaubos vai Muštukovs spēs izkonkurēt Jučeru no Nr.2 vietas līdz ar to pa lielam ir poh*j, kas tur aiz viņiem par trešo tribīnēs sēž!

  +6 [+] [-]

, 2012-04-24 12:30, pirms 13 gadiem
Namejs rakstīja: Nu jā, Bērziņš jau pareizās tautības
uz shaada "iemesla" saskatiishanu tad arii provocee Ķeļegraffs. it kaa raksts ir par hokeju, bet patiesiibaa - Jerofeejevu (Pavlovu) neaicina, jo vinji ir krievi. pretiigi! tas, ka shaadai neaicinaashanai shogad ir objektiivi iemesli, Ķeļegraffam un vieteejai sc.com urlu kopienai nav svariigi, jo veelamo tie censhas uzdot par realitaati.

 +11 [+] [-]

, 2012-04-24 12:44, pirms 13 gadiem
juhans rakstīja: uz shaada "iemesla" saskatiishanu tad arii provocee Ķeļegraffs. it kaa raksts ir par hokeju, bet patiesiibaa - Jerofeejevu (Pavlovu) neaicina, jo vinji ir krievi. pretiigi! tas, ka shaadai neaicinaashanai shogad ir objektiivi iemesli, Ķeļegraffam un vieteejai sc.com urlu kopienai nav svariigi, jo veelamo tie censhas uzdot par realitaati.
Nu par to tautību jau nu vispār telegrāfs un visi pārējie varētu paklusēt varētu padomāt, ka par aizsargiem atbildīgais Ignatjevs ir tīrasiņu letiņš 10 paaudzēs.
Saistība ar tautību tur ir stipri minimāla, kā atceros, jau no pirmās sezonas, Sējējs ar Abolu deklarēja ka komandā neaicinās gaisa jaucējus (tas ka to vidu ir bijuši arī 1-2 kadri kuriem it kā ar latviešu valodu ir problēmas nenozīmē, ka dalījums ir pēc tautībām, jo Saulieti tak ar 2-3 sezonas ģinamka negribēja pat tuvumā redzēt), šī iemesla dēļ, arī Dinamo nekad uz pārbaudi nav aicinājuši dažus LV spēlētājus ar smagākiem raksturiem, lai nebojātu komandas iekšējo klimatu

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 13:07, pirms 13 gadiem
juhans rakstīja: uz shaada "iemesla" saskatiishanu tad arii provocee Ķeļegraffs. it kaa raksts ir par hokeju, bet patiesiibaa - Jerofeejevu (Pavlovu) neaicina, jo vinji ir krievi. pretiigi! tas, ka shaadai neaicinaashanai shogad ir objektiivi iemesli, Ķeļegraffam un vieteejai sc.com urlu kopienai nav svariigi, jo veelamo tie censhas uzdot par realitaati.
Par Jerofejevu starp citu jau pagājušonedēļ bija tāda ziņa, ka izlasei aizsargu pietiek, tūlīt būs Žora un Bārtulis un tāpēc Jerofejevu neaicinās, jo pārējie jau ir paspējuši 3 nedēļas kopā trenēties.

  +7 [+] [-]

, 2012-04-24 13:20, pirms 13 gadiem
Tas par tām tautībām ir fufelis, bet RD lobijs ir jūtams. Jerofejevs ir stabils KHL un izlases līmeņa aizsargs un pat nepaicināt ir stipri nepareizi. Čalis vienmēr ir atsaucies visiem aicinājumiem spēlēt izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 13:46, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tas par tām tautībām ir fufelis, bet RD lobijs ir jūtams. Jerofejevs ir stabils KHL un izlases līmeņa aizsargs un pat nepaicināt ir stipri nepareizi. Čalis vienmēr ir atsaucies visiem aicinājumiem spēlēt izlasē.
Par RD lobiju neiebilstu, par aicinājumiem arī... bet KHL līmeņa aizsargs?
Viņam neatradās vieta vienā no vājākajām KHL komandām...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 14:13, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Par RD lobiju neiebilstu, par aicinājumiem arī... bet KHL līmeņa aizsargs?
Viņam neatradās vieta vienā no vājākajām KHL komandām...
Jautājums protams diskutabls, bet es uzskatu ka ir...Ja Tu tā nedomā necentīšos pārliecināt, mēs tak varam katrs domāt savādāk. Man ir savi argumenti, bet tagad īsti nav laika gari drukāt un te izpausties

     [+] [-]

, 2012-04-24 14:26, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jautājums protams diskutabls, bet es uzskatu ka ir...Ja Tu tā nedomā necentīšos pārliecināt, mēs tak varam katrs domāt savādāk. Man ir savi argumenti, bet tagad īsti nav laika gari drukāt un te izpausties
Nē, viss OK. Ja ir, tad ir, es neredzu vajadzību nezko tur izvērst
Es tikai par faktiem
Slēpts komentārs: R.C
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-24 15:52, pirms 13 gadiem
als rakstīja: A Jučeram nevajag iejusties? Loģiski būtu pirms paša čempja tieši šos abus divus (ar Masalu) iespēlēt.... par trešo tur kaut Kirovs var tribīnēs sēdēt... šaubos vai Muštukovs spēs izkonkurēt Jučeru no Nr.2 vietas līdz ar to pa lielam ir poh*j, kas tur aiz viņiem par trešo tribīnēs sēž!
Pret Dāniju jau iejutās

     [+] [-]

, 2012-04-24 15:53, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Tapat loti mac saubas, ka Lavins un ik ipasi Andersons ir labaki par Jerofejevu. Veisn jau ir vecs un nevarigs, otrs ir savos labakajos gados, bet ir talakais RD rezervists, kurs divu sezonu laika KHL limeni ir aizvadijis uz vienas rokas pirkstiem saskaitamu skaitu spelu.
Par Laviņu piekrītu,par Jerofejevu grūti ko teikt,kamēr nav redzēts,bet par Andersonu nepiekrītu,beidzot Ignatjevam jālabo kļūda un jādod puisim iespēja sevi pierādīt.Dikti gaidītais Bārtulis nav labākā formā par Andersonu,turklāt redzētajās spēlēs Andersons ir pat ļoti cienījamā formā.Kaut vai epizodē,kur spēka paņēmienu veica pret milzeni Svitovu.Diezin,vai kāds cits no mūsu stāriem pēc 2 nosēdinātām sezonām vēl spētu vispār kko paveikt.

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:19, pirms 13 gadiem
Jerofejevs starpcitu, 2007.gada WC 5 spēlēs atdeva 3 piespēles.. kurš vēl no aizsargiem mums tik daudz autdod PČ laikā? Jāņem vēl vērā, ka viņš pašlaik ir ideālā formā un ir labākais BLR čepja aizsargs ar tikpat puntkiem cik spēlēm.. tiešām mums tādu nevajag?!

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:22, pirms 13 gadiem
juhans rakstīja: bet varbuut taa nemaz ar' nav?! Ķeļegraffs kaa pieraadiitu un pashsaprotamu pasniedz, ka Jerofeejevs ir noteikti labaaks par kaa minimums diviem RD aizsargiem, bet kur tas ir pieraadiits??? savukaart pats Jerofeejevs kaa iemeslu savai neaicinaashanai uz Riigu - gan valstsvieniibu, gan DR - min: nu vinjsh jau pats zin kaapeec, bet neveelas par sho teemu publiski izpausties. kaads tad ir tas neizpauzhamais iemesls??? varbuut vinjsh nemaz nav tik droshi labaaks par citiem valstsvieniibas kandidaatiem?

es pats sekoju liidz Jerofeejeva panaakumiem, un ar prieku redzeetu vinju speelejam arii Riigaa. tomeer shaadi izteicieni man shkjiet nepienjemami un pretenzijas nepamatotas.
Un kas tur nepieņemams, viņš jau vārdus nesauca, neko neteica konkrēti, bet izteica savas domas. Jerofejevs ir sakarīgs čalis un mums tāds izlasē ļoti noderētu. Cerams, Abols un Ignatjevs ņemsies pie prāta, kā nekā agrāk plecu pie pleca visi spēlēja.

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:23, pirms 13 gadiem
juhans rakstīja: es pats sekoju liidz Jerofeejeva panaakumiem, un ar prieku redzeetu vinju speelejam arii Riigaa. tomeer shaadi izteicieni man shkjiet nepienjemami un pretenzijas nepamatotas.
Un kas tur nepieņemams, viņš jau vārdus nesauca, neko neteica konkrēti, bet izteica savas domas. Jerofejevs ir sakarīgs čalis un mums tāds izlasē ļoti noderētu. Cerams, Abols un Ignatjevs ņemsies pie prāta, kā nekā agrāk plecu pie pleca visi spēlēja.

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:24, pirms 13 gadiem
Muštukovs varēs tagad sevi pierādīt, cik apjautājos zinātājiem (vai arī tādiem, kuri par zinātājiem izliekas), vaina neesot tajā, ka Muštukovs negrib, bet ka īsti izlases līmeni nevar! Es gan tam nepiekrītu, un gribu redzēt Masaļskim konkurenci!
lai veicas!

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:26, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Par RD lobiju neiebilstu, par aicinājumiem arī... bet KHL līmeņa aizsargs?
Viņam neatradās vieta vienā no vājākajām KHL komandām...
Pirms izsaki šādus spriedumus, paskaties, kādu sastāvu Novokuzņecka savāca pirms sezonas.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-24 16:35, pirms 13 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Jāņem vēl vērā, ka viņš pašlaik ir ideālā formā un ir labākais BLR čepja aizsargs
kaa Tu zini, ka vinjsh ir ideaalaa formaa. atljaushos iebilst, ka vinjsh ir labaakais BLR chempja aizsargs. arii ne Kazahstaanas.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-24 16:38, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: c''mon
ko cmon, Ervins ir viens no labakajiem vartsargiem Eiropa

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 16:44, pirms 13 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Jerofejevs starpcitu, 2007.gada WC 5 spēlēs atdeva 3 piespēles.. kurš vēl no aizsargiem mums tik daudz autdod PČ laikā? Jāņem vēl vērā, ka viņš pašlaik ir ideālā formā un ir labākais BLR čepja aizsargs ar tikpat puntkiem cik spēlēm.. tiešām mums tādu nevajag?!
Tu nejauc gadījumā ar Tribuncovu?? Jerofejevs tikko paņēma SVK kausu kopā ar Bratislavas Slovan - un statistika viņam ir reg. č. 0+4 - 15 spēles, play-off 1+3 - 16 spēles

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 16:45, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nē, viss OK. Ja ir, tad ir, es neredzu vajadzību nezko tur izvērst
Es tikai par faktiem
Cik RD špīleru būtu KHL komēs ja nebūtu RD? Un ar visu to - mēs esam PO komanda Domāju ka saprotams - daudzi spēlētu zemākā līmenī, bet iemetot KHLā, fakts parāda ka viņi velk arī to līmeni, protams katraam sava loma un pienesums....tas tā - lirikai

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 16:46, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Par RD lobiju neiebilstu, par aicinājumiem arī... bet KHL līmeņa aizsargs?
Viņam neatradās vieta vienā no vājākajām KHL komandām...
Neatradās vietā kā leģionāram. Domā Sotnieks, Cibuļskis, Tribuncovs, Reķis, Bārtulis, Andersons, Jēkabs vai Krišs varētu noraut līgumu kādā krievu KHL klubā? Nu ļoti šaubos. Atkal notiek tas pats, kas ar Jučeru - ieraksts CV ar padsmit KHL spēlēm automātiski nodrošina otrā vārtsarga pozīciju. Gribās objektivitāti.

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:58, pirms 13 gadiem
Aizvadītajās divās pārbaudes spēlēs pret Krievijas izlasi neapmierināts ar uzbrucēja Roberta Bukarta sniegumu palicis Latvijas hokeja valstsvienības treneru korpuss, vēsta laikraksts «Diena».

TVNET :: Hokejs - Latvijas izlases treneri...

  -1 [+] [-]

, 2012-04-24 17:01, pirms 13 gadiem
kkkk

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 17:06, pirms 13 gadiem
viņš pretendē uz 3šā vartusarga statusu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-24 17:36, pirms 13 gadiem
Beidzot viens vārtu vīrs vismaz ievērības cienigs,pārējie izskatās slābani.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-24 18:00, pirms 13 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-24 18:44, pirms 13 gadiem
landskorona rakstīja: http://www.sportlemon.tv/c-3.html
Tu tak esi spamu čempions!
ja vēl neesi pamanījis, šī ir diskusija par Latvijas izlasi nevis MHL!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 18:45, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: par kadu iespeju tu runa? vins tiks laukuma tikai ja Masalskis un Ju4ers ABI UZREIZ bus savainoti(vai diskvalificeti) citu variantu NAV
kāpēc tāda pārliecība, ka Jučers labāks par Muštukovu?

     [+] [-]

, 2012-04-24 18:49, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: par kadu iespeju tu runa? vins tiks laukuma tikai ja Masalskis un Ju4ers ABI UZREIZ bus savainoti(vai diskvalificeti) citu variantu NAV
Juchers ir taads monstrs, ka Masaljskim arii variantu nav

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 18:50, pirms 13 gadiem
tr00 rakstīja: Neatradās vietā kā leģionāram. Domā Sotnieks, Cibuļskis, Tribuncovs, Reķis, Bārtulis, Andersons, Jēkabs vai Krišs varētu noraut līgumu kādā krievu KHL klubā? Nu ļoti šaubos. Atkal notiek tas pats, kas ar Jučeru - ieraksts CV ar padsmit KHL spēlēm automātiski nodrošina otrā vārtsarga pozīciju. Gribās objektivitāti.
Šis iebildums gan ir pareizs. Kā leģionāram, protams, ir grūtāk.

Tas tiešām nenozīmē, ka es negribētu Jerofejevu redzēt izlasē - pasarg Dies. Es tikai drusku šaubos, vai viņš tiešām būtu tik ļoti labs...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 18:51, pirms 13 gadiem
ARAGON, atvaino par tieshumu, cik Tev ir gadu?

     [+] [-]

, 2012-04-24 18:57, pirms 13 gadiem
Āā, pirms stundas ziņots, ka Jerofejevs tiek gaidīts izlasē ceturtdien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-24 19:05, pirms 13 gadiem
Par Gudļevski, - atbalstu. Ja godīgi, baigais caurums šogad un ja nervozē, vispār zāģis garantēts komandai.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-24 19:13, pirms 13 gadiem
Evgeni Malkin rakstīja: Mustakovs vienmer ir bijis caurums tur neko nevar lidzet ...
caurums jau shkjiet ir Tava specialitaate, uzreiz var maniit lietprateeju.

     [+] [-]

, 2012-04-24 19:19, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tas par tām tautībām ir fufelis, bet RD lobijs ir jūtams. Jerofejevs ir stabils KHL un izlases līmeņa aizsargs un pat nepaicināt ir stipri nepareizi. Čalis vienmēr ir atsaucies visiem aicinājumiem spēlēt izlasē.
Ta jau ir pedeja laika.
Tie kas grib sisties un kko pieradit tos nenem, bet tie uz kuriem cer izlase dzied vecas dziesmas, popularakas no tam:
''nu varbuuut''
''nu nezinu''
''skatisimies ka bus ar mikrotraumam''
''esmu pa vecu lai apvienot klubu un izlasi''
un absolutais visu laiku hits ''sezona bija pa garu, laikam speka izlasei nepietiks''

     [+] [-]

, 2012-04-24 19:23, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Ta jau ir pedeja laika.
Tie kas grib sisties un kko pieradit tos nenem, bet tie uz kuriem cer izlase dzied vecas dziesmas, popularakas no tam:
''nu varbuuut''
''nu nezinu''
''skatisimies ka bus ar mikrotraumam''
''esmu pa vecu lai apvienot klubu un izlasi''
un absolutais visu laiku hits ''sezona bija pa garu, laikam speka izlasei nepietiks''
jauki! un tagad pastaasti, kursh konkreeti ir teicis shaadus vaardus?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 19:29, pirms 13 gadiem
Beidzamo reizi ,kad Jerofejevu paņēma uz PČ ,viņu tāpat nosēdināja rezervē pēc pirmajām spēlēm ,jo ātrumā viņš zaudēja ļoti daudzas cīņas.Uzskatu ,ka viņš pat Andersonu neizkonkurēs,kaut gan pieklājības dēļ uz treniņiem varēja izsaukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-24 19:34, pirms 13 gadiem
juhans rakstīja: jauki! un tagad pastaasti, kursh konkreeti ir teicis shaadus vaardus?
hm piemeru daudz.
ja paraknaties pa arhiviem sakot no pamatiem, domaju varetu pat izdot simpatisku ilustretu gramatu!
P.S.
Tu esli livs?

  +4 [+] [-]

, 2012-04-24 19:34, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: LV izlase vel nav spelejusi Gagarina kausa ieguveji vai finalisti es ar to gribeju pateikt,ka tie kas vairs,pec tavas pieredzes spriezot, NEVELK tapec, ka radies ir robs speliu prakse,ta4u cita pieredze rada,tiem kuriem sadu robu nav vai ir mazliet mazak,no speliu ritma nav izgajusi
Gan Ņiživijs,gan Tambijevs ir atbraukuši no krievijas otrās līgas mačiem praktiski no beidzamās spēles uzreiz uz PČ ,un rezultātā viņi izlasē bija tukšas vietas.Arī tāds Eiropas zvaigzne kā Radulovs pagājušajā PČ bija redzami noguris,nerunājot par tiem ,kas ierodas no NHL ,Ovečkins vispār bija nekāds fiziskajā sagatavotībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-24 20:22, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: hm piemeru daudz.
ja paraknaties pa arhiviem sakot no pamatiem, domaju varetu pat izdot simpatisku ilustretu gramatu!
P.S.
Tu esli livs?
sirdii un peec izcelsmes - esmu!

arhiivos visu ko var atrast, es biju domaajis - shopavasar. man ir radies iespaids, ka shopavasar nav gluzhi taa, ka Tie kas grib sisties un kko pieradit tos nenem, bet tie uz kuriem cer izlase dzied vecas dziesmas.

     [+] [-]

, 2012-04-24 20:29, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Tas vispār neiztur nekādu kritiku, jo izlasē ir/būs vēl vairāki krievu tautības spēlētāji - Širokovs, Pujacs, varbūt arī Kulda.
Širokovs, kurš beidzis latviešu skolu?!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 20:31, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Bukarts arī nespēlēs čempī, Nolanam nepatīk viņa sniegums.
kas tur kam patikt, spēka fizuha nekāda

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 20:34, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Širokovs, kurš beidzis latviešu skolu?!
tas pats, kursh maaciijies Riigas 23.vidusskolaa (tagad - Lomonosova gjimnaazija).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-24 20:41, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: čav aleksej
labvakar, dēls, tu esi dumjš vai izliecies?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 21:46, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Bet ta ari ir. RD treneri (Abols un Ignatjevs) nav ipasi ieintereseti nemt Jerofejevu, ja var iztikt ar RD speletajiem.
Tapat atsuti ir ari LM speletaji Skvorcovs, Mickevics, Straupe un Kalnins, kuri noteikti nav sliktaki par piemeram Upiti vai Gudlevski.
Kamer izlase stradas RD ieinteresetie treneri tikmer izvele starp diviem vienadiem speletajiem vienmer prieksroka tiks dota RD speletajam.
Cik zinu, Nolans īpaši nerespektē Ābola un Ignatjeva viedokli, jo sen jau pamanījis RD spēlētāju lobēšanu no viņu puses ...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 21:58, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Kaut kur lasīju, ka Jerofejevs uz izlasi netiks aicināts.
Телеграф.lv: Ерофеев: «Не вызвали в сборную? И...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-24 22:05, pirms 13 gadiem
Babajs rakstīja: http://www.telegraf.lv/news/erofeev-ne-vyzvali-v-sbornuyu-i-flag-im-v-ruki
toties šeit rakstīts, ka Jerofejevs klāt (izlases treniņnometnē) būs ceturtdien: Baldonieks: «Flyers» ar Bārtuli izrīkojās... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-24 22:49, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Gan Ņiživijs,gan Tambijevs ir atbraukuši no krievijas otrās līgas mačiem praktiski no beidzamās spēles uzreiz uz PČ ,un rezultātā viņi izlasē bija tukšas vietas.Arī tāds Eiropas zvaigzne kā Radulovs pagājušajā PČ bija redzami noguris,nerunājot par tiem ,kas ierodas no NHL ,Ovečkins vispār bija nekāds fiziskajā sagatavotībā.
Nu, bet ir ar bijis tā, ka pa taisno no playofiem atbrauc Irbe, Ozoliņš, Žoltoks un viņi ir pārliecinoši labākie izlasē. Ozoliņš vispār Soltleiksitijā ieskrēja ar slovākiem uzspēlēt, atdeva četrus rezultatīvus pasus un aizbrauca prom.
Bet vienā ziņā gan tev piekritīšu - par tagadējiem izlases spēlētājiem šādas pārliecības nav.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 23:30, pirms 13 gadiem
modriitis rakstīja: Nu, bet ir ar bijis tā, ka pa taisno no playofiem atbrauc Irbe, Ozoliņš, Žoltoks un viņi ir pārliecinoši labākie izlasē. Ozoliņš vispār Soltleiksitijā ieskrēja ar slovākiem uzspēlēt, atdeva četrus rezultatīvus pasus un aizbrauca prom.
Bet vienā ziņā gan tev piekritīšu - par tagadējiem izlases spēlētājiem šādas pārliecības nav.
Olimpiāde un PČ nav īsti salidzinami, pirmais ir pa sezonu, otrs pašās beigās....

     [+] [-]

, 2012-04-25 00:25, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Olimpiāde un PČ nav īsti salidzinami, pirmais ir pa sezonu, otrs pašās beigās....
Bet manis nosauktie arī uz Pč devās, pa taisno no kluba pēdējās spēles.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-25 00:34, pirms 13 gadiem
modriitis rakstīja: Bet manis nosauktie arī uz Pč devās, pa taisno no kluba pēdējās spēles.
Parasti uz tiem kurus gaida līdz pēdējam tiek liktas cerības, uz otrā plāna aktieriem tik ilgi negaida un bez iespēlēsanas sastāvā nemet un ja čalis čempī nedabū 3+4 tad tiek pasludināts par "nekādu"

     [+] [-]

, 2012-04-25 01:14, pirms 13 gadiem
Pakrati Dinduli-2 rakstīja: nomierinies, saldumiņ
pakratiiji jau? tad jau var ar mieriigu sirdi iet guleet.

     [+] [-]

, 2012-04-25 08:40, pirms 13 gadiem
Baldonieka komentāri par Bārtuli un viņa klubu - PILNĪGA PLĀNPRĀTIŅA MURGI(( Kā var ko tādu pateikt par komandu un spēlētāju, ko saista līgums???
Jau sen esmu teicis - to idiotu no izlases jātur šāviena attālumā, bet ar viņa intelektu no žurnālistiem - ballistiskās raķetes šāviena attālumā.

     [+] [-]

, 2012-04-25 09:07, pirms 13 gadiem
TomyGun rakstīja: Cik zinu, Nolans īpaši nerespektē Ābola un Ignatjeva viedokli, jo sen jau pamanījis RD spēlētāju lobēšanu no viņu puses ...
Cita zīle atkal atnesa vēsti, ka Nolans jūtas ignorēts no citu treneru puses - tie, tipa, savā starpā tik sačukstas, ar viņu nerēķinās...

     [+] [-]

, 2012-04-27 11:05, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Cita zīle atkal atnesa vēsti, ka Nolans jūtas ignorēts no citu treneru puses - tie, tipa, savā starpā tik sačukstas, ar viņu nerēķinās...
Nu tad jau tas ir abpusēji, bet galavārds jau vnm Nolanam ...