Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Hokeja izlasē Gudļevska vietu ieņem Muštukovs

Jānis Celmiņš

Hokeja izlasē Gudļevska vietu ieņem Muštukovs
Ervīns Muštukovs
Foto: www.oik.dk

Šodien Latvijas hokeja izlasei pievienojies Dānijas vicečempions, vārtsargs Ervīns Muštukovs, bet no kandidātu loka svītrots HK „Rīga” pamatvārtsargs Kristers Gudļevskis, sarunā ar portālu Sportacentrs.com pavēstīja Latvijas Hokeja federācijas preses sekretārs Māris Gorbunovs.

Jau vēstīts, ka vakar pirmo reizi kopā ar izlasi uz ledus trenējās nesen par Šveices čempionu kļuvušais uzbrucējs Ronalds Ķēniņš. Tāpat vakar uz slidām bija arī Māris Bičevskis, kurš esot apārstējis savainojumu un, lai gan par simts procentiem gatavs vēl neesot, raujas treniņos. Šodien uz ledus bija vēl viena jauna seja - Dānijas vicečempions, vārtsargs Ervīns Muštukovs. Pateicību par dalību līdzšinējos treniņos tikmēr treneri teikuši Kristeram Gudļevskim.

Nākamās nedēļas sākumā, 30.aprīlī un 1.maijā Latvijas hokeja izlase aizvadīs pēdējās divas pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta, divreiz (abas dienas plkst. 17:00) tiekoties ar Francijas valstsvienību.

Pasaules čempionāts norisināsies no 4. līdz 20.maijam. Latvija savas grupas spēles aizvadīs Stokholmā, kur pretiniekos būs Krievija, Zviedrija, Čehija, Vācija, Norvēģija, Dānija un Itālija.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-24 12:00, pirms 12 gadiem
Izskatās, ka piesaistīt izlasei DR trenerus bija kļūda. Kā var noprast, tad Jerofejevs un Raitums netiek aicināti, lai gan vēl 2 pārbaudes spēles priekšā. Interesanti, kā būs ar Pavlovu? Centra spēlē, kā nekā, neteiktu, ka viņš nevarētu pakutināt Armanda Bērziņa nervus cīņā par vietu sastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 12:03, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Izskatās, ka piesaistīt izlasei DR trenerus bija kļūda. Kā var noprast, tad Jerofejevs un Raitums netiek aicināti, lai gan vēl 2 pārbaudes spēles priekšā. Interesanti, kā būs ar Pavlovu? Centra spēlē, kā nekā, neteiktu, ka viņš nevarētu pakutināt Armanda Bērziņa nervus cīņā par vietu sastāvā.
varbuut Pavlovs vareetu, varbuut arii nevareetu. es neteiktu, ka A.Beerzinjsh nevareetu pakutinaat dizhaa centra Pavlova nervus ciinjaa par vietu sastaavaa, it iipashi jau taapeec, ka vinjsh kopaa ar valstsvieniibu treneejas jau labu laicinju!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 12:07, pirms 12 gadiem
juhans rakstīja: varbuut Pavlovs vareetu, varbuut arii nevareetu. es neteiktu, ka A.Beerzinjsh nevareetu pakutinaat dizhaa centra Pavlova nervus ciinjaa par vietu sastaavaa, it iipashi jau taapeec, ka vinjsh kopaa ar valstsvieniibu treneejas jau labu laicinju!
Bērziņš ir vecāks un pieredzējušāks. Taču citādi- ne viens, ne otrs nav panaceja. Kā saka - na bezrybje i žaba ryba

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 12:09, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Izskatās, ka piesaistīt izlasei DR trenerus bija kļūda. Kā var noprast, tad Jerofejevs un Raitums netiek aicināti, lai gan vēl 2 pārbaudes spēles priekšā. Interesanti, kā būs ar Pavlovu? Centra spēlē, kā nekā, neteiktu, ka viņš nevarētu pakutināt Armanda Bērziņa nervus cīņā par vietu sastāvā.
lielākā problēma ir tā, ka Raitums ar Pavlovu vēl joprojām ir aizņemti savā pamatdarba vietā - klubā. Ja Raituma gadījumā tā vēl nav tik liela problēma (viņš ir vārtsargs nevis laukuma spēlētājs), tad Pavlovam tas jau tīri objektīvi nogriež ceļu uz izlasi.
Slēpts komentārs: Namejs

     [+] [-]

, 2012-04-24 12:16, pirms 12 gadiem
Nu vismaz vienā spēlē pret frančiem, manuprāt, Muštukovu redzēsim vārtos. Otra spēle jādod Masaļskim, lai iejūtas spēlējot pret negranda izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 12:18, pirms 12 gadiem
naninoi rakstīja: SA+ Matulis man atbildēja,ka Pujacs piekritis spēlēt!
Bet es arī neesmu šaubījies, ka viņš ir piekritis.

Tomēr pilnīgi noticēšu tad, kad zināšu, ka viņš ir izlases treniņā. Turklāt, kā jau augstāk minēts, nereti tādas sezonas beigas izsūc ne tikai fiziskos, bet arī garīgos spēkus, un spēlētājs ir nekāds.

Ja (un tas jau ir no fantastikas krājumiem) RD kādreiz aizspēlētos līdz Gagarina finālam vai kaut vai konferences finālam, bail iedomātos, kas tad notiktu, ja visi 100% uzreiz neparādītos uz ledus, lai gatavotos PČ.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 12:20, pirms 12 gadiem
Edgars rakstīja: Savukārt ja mēs runājam par Skvorcovu, tad paši liepājnieki jau noraka viņa iespējas nepalaižot uz Dāniju.
Nerunā muļķības. LM bija gatavi izmaksāt Skvorcovam biļeti uz Dāniju, lai šis brauc uzreiz pēc spēles vēl pirms sērijas beigām. Bet izlasei viņš nebija vajadzīgs... Varam tikai minēt, kāpēc.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-24 12:20, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Bērziņš ir vecāks un pieredzējušāks. Taču citādi- ne viens, ne otrs nav panaceja. Kā saka - na bezrybje i žaba ryba
protams! viens otra cieniigi.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 12:22, pirms 12 gadiem
guntis86 rakstīja: Nu vismaz vienā spēlē pret frančiem, manuprāt, Muštukovu redzēsim vārtos. Otra spēle jādod Masaļskim, lai iejūtas spēlējot pret negranda izlasi.
A Jučeram nevajag iejusties? Loģiski būtu pirms paša čempja tieši šos abus divus (ar Masalu) iespēlēt.... par trešo tur kaut Kirovs var tribīnēs sēdēt... šaubos vai Muštukovs spēs izkonkurēt Jučeru no Nr.2 vietas līdz ar to pa lielam ir poh*j, kas tur aiz viņiem par trešo tribīnēs sēž!

  +6 [+] [-]

, 2012-04-24 12:30, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Nu jā, Bērziņš jau pareizās tautības
uz shaada "iemesla" saskatiishanu tad arii provocee Ķeļegraffs. it kaa raksts ir par hokeju, bet patiesiibaa - Jerofeejevu (Pavlovu) neaicina, jo vinji ir krievi. pretiigi! tas, ka shaadai neaicinaashanai shogad ir objektiivi iemesli, Ķeļegraffam un vieteejai sc.com urlu kopienai nav svariigi, jo veelamo tie censhas uzdot par realitaati.

 +11 [+] [-]

, 2012-04-24 12:44, pirms 12 gadiem
juhans rakstīja: uz shaada "iemesla" saskatiishanu tad arii provocee Ķeļegraffs. it kaa raksts ir par hokeju, bet patiesiibaa - Jerofeejevu (Pavlovu) neaicina, jo vinji ir krievi. pretiigi! tas, ka shaadai neaicinaashanai shogad ir objektiivi iemesli, Ķeļegraffam un vieteejai sc.com urlu kopienai nav svariigi, jo veelamo tie censhas uzdot par realitaati.
Nu par to tautību jau nu vispār telegrāfs un visi pārējie varētu paklusēt varētu padomāt, ka par aizsargiem atbildīgais Ignatjevs ir tīrasiņu letiņš 10 paaudzēs.
Saistība ar tautību tur ir stipri minimāla, kā atceros, jau no pirmās sezonas, Sējējs ar Abolu deklarēja ka komandā neaicinās gaisa jaucējus (tas ka to vidu ir bijuši arī 1-2 kadri kuriem it kā ar latviešu valodu ir problēmas nenozīmē, ka dalījums ir pēc tautībām, jo Saulieti tak ar 2-3 sezonas ģinamka negribēja pat tuvumā redzēt), šī iemesla dēļ, arī Dinamo nekad uz pārbaudi nav aicinājuši dažus LV spēlētājus ar smagākiem raksturiem, lai nebojātu komandas iekšējo klimatu

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 13:07, pirms 12 gadiem
juhans rakstīja: uz shaada "iemesla" saskatiishanu tad arii provocee Ķeļegraffs. it kaa raksts ir par hokeju, bet patiesiibaa - Jerofeejevu (Pavlovu) neaicina, jo vinji ir krievi. pretiigi! tas, ka shaadai neaicinaashanai shogad ir objektiivi iemesli, Ķeļegraffam un vieteejai sc.com urlu kopienai nav svariigi, jo veelamo tie censhas uzdot par realitaati.
Par Jerofejevu starp citu jau pagājušonedēļ bija tāda ziņa, ka izlasei aizsargu pietiek, tūlīt būs Žora un Bārtulis un tāpēc Jerofejevu neaicinās, jo pārējie jau ir paspējuši 3 nedēļas kopā trenēties.

  +7 [+] [-]

, 2012-04-24 13:20, pirms 12 gadiem
Tas par tām tautībām ir fufelis, bet RD lobijs ir jūtams. Jerofejevs ir stabils KHL un izlases līmeņa aizsargs un pat nepaicināt ir stipri nepareizi. Čalis vienmēr ir atsaucies visiem aicinājumiem spēlēt izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 13:46, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tas par tām tautībām ir fufelis, bet RD lobijs ir jūtams. Jerofejevs ir stabils KHL un izlases līmeņa aizsargs un pat nepaicināt ir stipri nepareizi. Čalis vienmēr ir atsaucies visiem aicinājumiem spēlēt izlasē.
Par RD lobiju neiebilstu, par aicinājumiem arī... bet KHL līmeņa aizsargs?
Viņam neatradās vieta vienā no vājākajām KHL komandām...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 14:13, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Par RD lobiju neiebilstu, par aicinājumiem arī... bet KHL līmeņa aizsargs?
Viņam neatradās vieta vienā no vājākajām KHL komandām...
Jautājums protams diskutabls, bet es uzskatu ka ir...Ja Tu tā nedomā necentīšos pārliecināt, mēs tak varam katrs domāt savādāk. Man ir savi argumenti, bet tagad īsti nav laika gari drukāt un te izpausties

     [+] [-]

, 2012-04-24 14:26, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Jautājums protams diskutabls, bet es uzskatu ka ir...Ja Tu tā nedomā necentīšos pārliecināt, mēs tak varam katrs domāt savādāk. Man ir savi argumenti, bet tagad īsti nav laika gari drukāt un te izpausties
Nē, viss OK. Ja ir, tad ir, es neredzu vajadzību nezko tur izvērst
Es tikai par faktiem
Slēpts komentārs: R.C
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-24 15:52, pirms 12 gadiem
als rakstīja: A Jučeram nevajag iejusties? Loģiski būtu pirms paša čempja tieši šos abus divus (ar Masalu) iespēlēt.... par trešo tur kaut Kirovs var tribīnēs sēdēt... šaubos vai Muštukovs spēs izkonkurēt Jučeru no Nr.2 vietas līdz ar to pa lielam ir poh*j, kas tur aiz viņiem par trešo tribīnēs sēž!
Pret Dāniju jau iejutās

     [+] [-]

, 2012-04-24 15:53, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tapat loti mac saubas, ka Lavins un ik ipasi Andersons ir labaki par Jerofejevu. Veisn jau ir vecs un nevarigs, otrs ir savos labakajos gados, bet ir talakais RD rezervists, kurs divu sezonu laika KHL limeni ir aizvadijis uz vienas rokas pirkstiem saskaitamu skaitu spelu.
Par Laviņu piekrītu,par Jerofejevu grūti ko teikt,kamēr nav redzēts,bet par Andersonu nepiekrītu,beidzot Ignatjevam jālabo kļūda un jādod puisim iespēja sevi pierādīt.Dikti gaidītais Bārtulis nav labākā formā par Andersonu,turklāt redzētajās spēlēs Andersons ir pat ļoti cienījamā formā.Kaut vai epizodē,kur spēka paņēmienu veica pret milzeni Svitovu.Diezin,vai kāds cits no mūsu stāriem pēc 2 nosēdinātām sezonām vēl spētu vispār kko paveikt.

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:19, pirms 12 gadiem
Jerofejevs starpcitu, 2007.gada WC 5 spēlēs atdeva 3 piespēles.. kurš vēl no aizsargiem mums tik daudz autdod PČ laikā? Jāņem vēl vērā, ka viņš pašlaik ir ideālā formā un ir labākais BLR čepja aizsargs ar tikpat puntkiem cik spēlēm.. tiešām mums tādu nevajag?!

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:22, pirms 12 gadiem
juhans rakstīja: bet varbuut taa nemaz ar' nav?! Ķeļegraffs kaa pieraadiitu un pashsaprotamu pasniedz, ka Jerofeejevs ir noteikti labaaks par kaa minimums diviem RD aizsargiem, bet kur tas ir pieraadiits??? savukaart pats Jerofeejevs kaa iemeslu savai neaicinaashanai uz Riigu - gan valstsvieniibu, gan DR - min: nu vinjsh jau pats zin kaapeec, bet neveelas par sho teemu publiski izpausties. kaads tad ir tas neizpauzhamais iemesls??? varbuut vinjsh nemaz nav tik droshi labaaks par citiem valstsvieniibas kandidaatiem?

es pats sekoju liidz Jerofeejeva panaakumiem, un ar prieku redzeetu vinju speelejam arii Riigaa. tomeer shaadi izteicieni man shkjiet nepienjemami un pretenzijas nepamatotas.
Un kas tur nepieņemams, viņš jau vārdus nesauca, neko neteica konkrēti, bet izteica savas domas. Jerofejevs ir sakarīgs čalis un mums tāds izlasē ļoti noderētu. Cerams, Abols un Ignatjevs ņemsies pie prāta, kā nekā agrāk plecu pie pleca visi spēlēja.

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:23, pirms 12 gadiem
juhans rakstīja: es pats sekoju liidz Jerofeejeva panaakumiem, un ar prieku redzeetu vinju speelejam arii Riigaa. tomeer shaadi izteicieni man shkjiet nepienjemami un pretenzijas nepamatotas.
Un kas tur nepieņemams, viņš jau vārdus nesauca, neko neteica konkrēti, bet izteica savas domas. Jerofejevs ir sakarīgs čalis un mums tāds izlasē ļoti noderētu. Cerams, Abols un Ignatjevs ņemsies pie prāta, kā nekā agrāk plecu pie pleca visi spēlēja.

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:24, pirms 12 gadiem
Muštukovs varēs tagad sevi pierādīt, cik apjautājos zinātājiem (vai arī tādiem, kuri par zinātājiem izliekas), vaina neesot tajā, ka Muštukovs negrib, bet ka īsti izlases līmeni nevar! Es gan tam nepiekrītu, un gribu redzēt Masaļskim konkurenci!
lai veicas!

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:26, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Par RD lobiju neiebilstu, par aicinājumiem arī... bet KHL līmeņa aizsargs?
Viņam neatradās vieta vienā no vājākajām KHL komandām...
Pirms izsaki šādus spriedumus, paskaties, kādu sastāvu Novokuzņecka savāca pirms sezonas.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-24 16:35, pirms 12 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Jāņem vēl vērā, ka viņš pašlaik ir ideālā formā un ir labākais BLR čepja aizsargs
kaa Tu zini, ka vinjsh ir ideaalaa formaa. atljaushos iebilst, ka vinjsh ir labaakais BLR chempja aizsargs. arii ne Kazahstaanas.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-24 16:38, pirms 12 gadiem
phKRIII rakstīja: c''mon
ko cmon, Ervins ir viens no labakajiem vartsargiem Eiropa

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 16:44, pirms 12 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Jerofejevs starpcitu, 2007.gada WC 5 spēlēs atdeva 3 piespēles.. kurš vēl no aizsargiem mums tik daudz autdod PČ laikā? Jāņem vēl vērā, ka viņš pašlaik ir ideālā formā un ir labākais BLR čepja aizsargs ar tikpat puntkiem cik spēlēm.. tiešām mums tādu nevajag?!
Tu nejauc gadījumā ar Tribuncovu?? Jerofejevs tikko paņēma SVK kausu kopā ar Bratislavas Slovan - un statistika viņam ir reg. č. 0+4 - 15 spēles, play-off 1+3 - 16 spēles

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 16:45, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nē, viss OK. Ja ir, tad ir, es neredzu vajadzību nezko tur izvērst
Es tikai par faktiem
Cik RD špīleru būtu KHL komēs ja nebūtu RD? Un ar visu to - mēs esam PO komanda Domāju ka saprotams - daudzi spēlētu zemākā līmenī, bet iemetot KHLā, fakts parāda ka viņi velk arī to līmeni, protams katraam sava loma un pienesums....tas tā - lirikai

  +1 [+] [-]

, 2012-04-24 16:46, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Par RD lobiju neiebilstu, par aicinājumiem arī... bet KHL līmeņa aizsargs?
Viņam neatradās vieta vienā no vājākajām KHL komandām...
Neatradās vietā kā leģionāram. Domā Sotnieks, Cibuļskis, Tribuncovs, Reķis, Bārtulis, Andersons, Jēkabs vai Krišs varētu noraut līgumu kādā krievu KHL klubā? Nu ļoti šaubos. Atkal notiek tas pats, kas ar Jučeru - ieraksts CV ar padsmit KHL spēlēm automātiski nodrošina otrā vārtsarga pozīciju. Gribās objektivitāti.

     [+] [-]

, 2012-04-24 16:58, pirms 12 gadiem
Aizvadītajās divās pārbaudes spēlēs pret Krievijas izlasi neapmierināts ar uzbrucēja Roberta Bukarta sniegumu palicis Latvijas hokeja valstsvienības treneru korpuss, vēsta laikraksts «Diena».

TVNET :: Hokejs - Latvijas izlases treneri...

  -1 [+] [-]

, 2012-04-24 17:01, pirms 12 gadiem
kkkk

  +2 [+] [-]

, 2012-04-24 17:06, pirms 12 gadiem
viņš pretendē uz 3šā vartusarga statusu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja