Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Dzelzceļa kausa turpinājums: "Dinamo" pret "Ak Bars"

Dzelzceļa kausa turpinājums: "Dinamo" pret "Ak Bars"
Rīgas "Dinamo"
Foto: Vladislavs Proškins, f64

Šovakar pulksten 19:30 Arēnā Rīga Latvijas Dzelzceļa kausa izcīņas otro spēli aizvadīs mājiniece Rīgas "Dinamo", kas turpina gatavoties jaunajai Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) sezonai. Pēc zaudējuma Minskai vakar šodien rīdzinieki centīsies uzveikt Kazaņas "Ak Bars". Tiešraide TV6 un m.lmt.lv

Vakar divu "Dinamo" komandu duelī pārāka izrādījās tā, kas no Baltkrievijas galvaspilsētas - 1:2. Vienīgos rīdzinieku vārtus guva Marcels Hosa, kurš izmantoja Jura Upīša un Mika Indraša piespēles, lai vairākumā pēdējās trešdaļas septītajā minūtē panāktu līdzsvaru (1:1). Tomēr atlikušajās minūtēs Edgaram Masaļskim nācās kapitulēt otro reizi vakara gaitā, kad Nogačjovs aptuveni piecas minūtes pirms beigām izcīnīja uzvaru Minskai.

Šovakar mūsējiem pretī stāsies Kazaņas "Ak Bars" vienība. Divkārtējā KHL čempione turnīru vakar sāka ar panākumu. Bijušā Krievijas izlases stūrmaņa Zinetulas Biļaļetdinova vadītie puiši ar rezultātu 4:2 apspēlēja Jaroslavļas "Lokomotiv", ko pārstāv latviešu centrs Jānis Sprukts. Kazaņieši pirmie nonāca iedzinējos, otrajā trešdaļā pārņēma vadību (2:1), bet pēdējās 20 minūtēs pēc vārtu ielaišanas (2:2) jaunais talants Vladimirs Tkačovs atguva vadību un pieredzējušais Mihails Varnakovs sekundi līdz beigām tukšos vārtos pielika izsaukuma zīmi - 4:2.

"Dinamieši" vakar neizmantoja labas iespējas, kā piemēram, spēli lielajā vairākumā jeb pieciem pret trim. "Šī komandai bija pirmā spēle turnīrā, bet man - pirmā sezonā. Vēl ar visu jāaprod, kā arī jāsaprot, kādu hokeju spēlē Kontinentālajā hokeja līgā. Lai saprastu, kā spēlēt, tomēr ir vajadzīgas pāris spēles," spēli komentēja "Dinamo" slovāku aizsargs Milans Jurčina. "Ar vieniem gūtiem vārtiem spēli uzvarēt nevar, savas iespējas ir jāprot izmantot."

"Ak Bars" komandai šajā starpsezonā pievienojušies astoņi spēlētāji, tostarp četri ārzemnieki. Viņu starpā arī Zviedrijas izlases vārtsargs Anderss Nilsons, kurš tā arī nespēja īsti nostiprināties NHL, neraugoties uz savulaik augsto drafta numuru (62.). Pievienojās arī cits zviedrs ar NHL pieredzi - uzbrucējs Oskars Molers, kurš pagājušo sezonu pavadīja dzimtenē. Baltkrievu uzbrucējs Sergejs Kosticins šovasar nolēma otro sezonu pēc atgriešanās no aizokeāna pavadīt Kazaņā (pagājušajā sezonā Omskas "Avangard"). Kazaņā savu otro sezonu KHL aizvadīs arī kanādietis ar Portugāles pasi Džastins Azevedo. Līdz spēlēšanai NHL tā arī neticis, centrs KHL debitēja Prāgas "Lev" rindās, 48 mačos savācot 27 punktus.

Otro dienu turnīrā jau 15:30 sāks spēle starp Jaroslavļas "Lokomotiv" un Minskas "Dinamo".

Rīgas "Dinamo" sastāvs Latvijas Dzelzceļa kausa izcīņai

Vārtsargi: Edgars Masaļskis un Jakubs Sedlāčeks.
Aizsargi: Ēriks Ševčenko, Čejs Genovejs, Mārtiņš Porejs, Krišjānis Rēdlihs, Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis, Georgijs Pujacs un Milans Jurčina.
Uzbrucēji: Lauris Dārziņš, Artūrs Ozoliņš, Gunārs Skvorcovs, Jānis Ozoliņš, Kaspars Saulietis, Miķelis Rēdlihs, Pjotrs Ščastļivijs, Andris Džeriņš, Mārtiņš Cipulis, Miks Indrašis, Roberts Bukarts, Marcels Hosa, Gints Meija, Juris Upītis un Māris Bičevskis.

Rīgas "Dinamo" pārbaudes spēles

DatumsLaiksVietaPretinieksRezultāts
1. augusts18:00LiepājaŅeftekamskas "Toros"0:3
8. augusts18:30TukumsNovosibirskas "Sibir"1:2
9. augusts17:00PiņķiNovosibirskas "Sibir"4:1
14. augusts16;00UfaUfas "Salavat Yulaev"3:2
15. augusts12:00UfaMitišču "Atlant"2:3
16. augusts10:00UfaMagņitogorskas "Metallurg"2:0
17. augusts10:00UfaSanktpēterburgas SKA1:3
26. augusts19:30RīgaMinskas "Dinamo"1:2
27. augusts19:30RīgaKazaņas "Ak Bars"
29. augusts19:30RīgaJaroslavļas "Lokomotiv"
30. augusts17:00RīgaSpēle par vietu

Latvijas Dzelzceļa kausa kalendārs

DatumsLaiksSpēle
26. augusts15:30Kazaņas "Ak Bars" - Jaroslavļas "Lokomotiv"
19:30Rīgas "Dinamo" - Minskas "Dinamo"
27. augusts15:30Jaroslavļas "Lokomotiv" - Minskas "Dinamo"
19:30Rīgas "Dinamo" - Kazaņas "Ak Bars"
29. augusts15:30Kazaņas "Ak Bars" - Minskas "Dinamo"
19:30Rīgas "Dinamo" - Jaroslavļas "Lokomotiv"
30. augusts13:00spēle par vietu
17:00Rīgas "Dinamo" spēle par vietu

, 2014-08-27 10:54, pirms 11 gadiem
Bez šaubām šī spēle ir dienas centrālā ziņa!

Tas ka spēlē šodien arī nacionālā basketbola izlase.. tas ir otrais plāns, jo priekšplānā ir Dinamo Rīga!

ps: šī ziņa nebija jāliek pie dienas galvenajām ziņām, bet gan pie ikdienas ziņām un ne jau tāpēc ka kkas būtu pret Dinamo, bet gan tāpēc kā šī ir TIKAI pārbaude spēle!!

Latvijai šodien centrālie notikumi sportā ir Nacionālās vīriešu basketbola izlases spēle un Ernesta Gulbja mačs Ņujorkā US Open!
, 2014-08-27 10:58, pirms 11 gadiem
Viennozīmīgi sabradāsim!
, 2014-08-27 10:59, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bez šaubām šī spēle ir dienas centrālā ziņa!

Tas ka spēlē šodien arī nacionālā basketbola izlase.. tas ir otrais plāns, jo priekšplānā ir Dinamo Rīga!

ps: šī ziņa nebija jāliek pie dienas galvenajām ziņām, bet gan pie ikdienas ziņām un ne jau tāpēc ka kkas būtu pret Dinamo, bet gan tāpēc kā šī ir TIKAI pārbaude spēle!!

Latvijai šodien centrālie notikumi sportā ir Nacionālās vīriešu basketbola izlases spēle un Ernesta Gulbja mačs Ņujorkā US Open!
Kāds traucē nelasīt par Dinamo, bet uzreiz ķerties pie basketbola? Laikam jau tomēr tie, kas raksta zin, ko cilvēki vairāk lasa!
, 2014-08-27 11:03, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bez šaubām šī spēle ir dienas centrālā ziņa!

Tas ka spēlē šodien arī nacionālā basketbola izlase.. tas ir otrais plāns, jo priekšplānā ir Dinamo Rīga!

ps: šī ziņa nebija jāliek pie dienas galvenajām ziņām, bet gan pie ikdienas ziņām un ne jau tāpēc ka kkas būtu pret Dinamo, bet gan tāpēc kā šī ir TIKAI pārbaude spēle!!

Latvijai šodien centrālie notikumi sportā ir Nacionālās vīriešu basketbola izlases spēle un Ernesta Gulbja mačs Ņujorkā US Open!
Saņemies, un beidz vienreiz raudāt!
Katru dienu tavas sēru vēstis jālasa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 11:07, pirms 11 gadiem
Es wsp nepievēršu uzmanību, kurus notikumus liek kā galvenos.
Manis pēc tur var kaut par pokera turnīru kādu ziņas likt.
Ja man vajag ko atrast, es patinu uz leju.
, 2014-08-27 11:12, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Viennozīmīgi sabradāsim!
Vakar jau Minsku sabradājām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 11:15, pirms 11 gadiem
Vakar darbā ierēcām, ka Rīgas ģinamo mierīgi var spēlēt EHL (entuziastu hokeja līga). Viņu nolikums paredz, ka līgā spēlē amatieri (respektīvi par spēlēšanu nesaņem algu). Gluži kā Dinamo vīri!
, 2014-08-27 11:27, pirms 11 gadiem
Poish rakstīja: Vakar darbā ierēcām, ka Rīgas ģinamo mierīgi var spēlēt EHL (entuziastu hokeja līga). Viņu nolikums paredz, ka līgā spēlē amatieri (respektīvi par spēlēšanu nesaņem algu). Gluži kā Dinamo vīri!
Būtu jau labāk, teicis taisnību, ka viens pats ierēci par savu gadsimta-mega joku, kamēr pārējie kolēģi neizpratnē klusēja...
, 2014-08-27 11:28, pirms 11 gadiem
Vispār piekrītu Zuteļa vakardienas teiktajam par to, ka nav labi, ka kapteinis un kapteina asistents ir krievi... Tas lēnām turpina šo te krievu projektu īstenot... Labāk, ka Dārziņš būtu kapteinis.
, 2014-08-27 11:31, pirms 11 gadiem
sportists961 rakstīja: Vispār piekrītu Zuteļa vakardienas teiktajam par to, ka nav labi, ka kapteinis un kapteina asistents ir krievi... Tas lēnām turpina šo te krievu projektu īstenot... Labāk, ka Dārziņš būtu kapteinis.
Kādā sakarā Dārziņš? Krievu klubam, kas spēlē krievu līgā, arī kapteinim jābūt krievam. Cieti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 11:53, pirms 11 gadiem
Yee man TV6 beidzot ir atpakaļ skaņa.
Vairs nebūs toļikā jāklausās, kaut gan tas Ivanovs, vai ka tur vinu sauca, man patika.
, 2014-08-27 11:55, pirms 11 gadiem
ļoti labi, keponu armijas rindās jau jaušama dalīšanās... vēl bik un saprāts uzvarēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 12:10, pirms 11 gadiem
Gaidam uzvaru!
, 2014-08-27 12:22, pirms 11 gadiem
Rīgas KGB, uz priekšu, Nadeždas kausu varēs prezentēt Stūra nama ekspozīcijā!

Starp citu, vajadzētu abus Ozoliņus nogrimēt, nu tā, ar grumbām un nelielu sirmumu, varbūt izdosies pretinieku paņemt uz izbrīna... Slido tā mierīgi, te no kreisās Sandis un no labās... arī Sandis. Noliec nūju, izsauc psihiatru un ej uz ģērbtuvēm, bet Rīga tikmēr met vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 12:37, pirms 11 gadiem
alfredo rakstīja: Nogrims dinamo un ko tad vainosiet?
Ko vainosim? Kas mēs, kāds kravas kults? Raudāsim, kāpēc vairs neplūst naudiņa no Krievzemes? Klubs var spēlēt jebkurā līgā, Kambodžas dzelteno nekhmeru alternatīvajā līgā vai Pola Pota kausā, bet ir svarīgi, lai pilsēta un līdzjutēji, un kluba biedri uztur savu komandu, tikai tad kādam ir TIESĪBAS uzdot jautājumu, ko vainot, ja nogrims komanda. Mums tādu tiesību nav, ne tev, ne man. Tas nav mūsu klubs, tas nav mūsu pilsētas klubs, tas nav mūsu zemes klubs, tas ir Krievzemes gāzes klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 13:04, pirms 11 gadiem
Eu, veči, man tāds jautājums - kāpēc, piemēram, Amerikā neviens necepas, ka Bruklinas Nets (NBA klubs) pieder krievam? Kāpēc tur cilvēki atbalsta to komandu un neviens neko viņiem nepārmet par to, kaut gan pieder krievam? Kāpēc Chelsea spēles neviens neboikotē, tāpēc ka klubs pieder Abramovicam? utt.
Jūs jau dažbrīd jau par traku te maucat.

Un atkārtošu velreiz - es atbalstu Dinamo tikai tādēl ka tur spēlē latvieši, mūsu pāšu izlases spēlētāji, un man ir dziļi vienalga no kurienes nāk nauda.

Pie kājas, bāžat man tos mīnusus, ja Jums no tā paliek vieglāk.
, 2014-08-27 13:08, pirms 11 gadiem
M rakstīja: Ko vainosim? Kas mēs, kāds kravas kults? Raudāsim, kāpēc vairs neplūst naudiņa no Krievzemes? Klubs var spēlēt jebkurā līgā, Kambodžas dzelteno nekhmeru alternatīvajā līgā vai Pola Pota kausā, bet ir svarīgi, lai pilsēta un līdzjutēji, un kluba biedri uztur savu komandu, tikai tad kādam ir TIESĪBAS uzdot jautājumu, ko vainot, ja nogrims komanda. Mums tādu tiesību nav, ne tev, ne man. Tas nav mūsu klubs, tas nav mūsu pilsētas klubs, tas nav mūsu zemes klubs, tas ir Krievzemes gāzes klubs.
Kā čīkstējāt un kašķi meklējāt, tā arī turpināsiet, tikai citās sadaļās.
Panorāmā stāstija, pagājušajā nedēļā tika prezentēts pētijums visā pasaulē, nu tad cienijamie čīkstuļi varu jūs apsveikt, esam eiropas lielākie īgņas. Pētijumā pirms pieciem gadiem vismaz bijām priekšpēdējie, aiz mums bija Raša, tagad arī tos apsteidzām.
, 2014-08-27 13:08, pirms 11 gadiem
Tas pats VEF arī tieši tāds pats krievu tirsas laizitajs, kā Dinamo!
Tikai nez kāpēc, te dažš labs izdomā ieganstus, un apgalvo pretējo.
Jaunupam nekas neliedz uzmest VTB.
, 2014-08-27 13:09, pirms 11 gadiem
Lieliska iespēja nopelnīt liekot naudu uz ''Ak Bars''!
, 2014-08-27 13:10, pirms 11 gadiem
Salvatorre rakstīja: Lieliska iespēja nopelnīt liekot naudu uz ''Ak Bars''!
Gribu redzēt pēc spēles beigām screenshotu no tevis, ka esi vinnejis kaut centu.
, 2014-08-27 13:12, pirms 11 gadiem
Es domāju,ka labāk skatīties kā Latvija sakauj rumāņus basī,nekā skatīties ''Dinamo'' vājo realizāciju un kārtējo zāģi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 13:14, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Eu, veči, man tāds jautājums - kāpēc, piemēram, Amerikā neviens necepas, ka Bruklinas Nets (NBA klubs) pieder krievam? Kāpēc tur cilvēki atbalsta to komandu un neviens neko viņiem nepārmet par to, kaut gan pieder krievam? Kāpēc Chelsea spēles neviens neboikotē, tāpēc ka klubs pieder Abramovicam? utt.
Jūs jau dažbrīd jau par traku te maucat.

Un atkārtošu velreiz - es atbalstu Dinamo tikai tādēl ka tur spēlē latvieši, mūsu pāšu izlases spēlētāji, un man ir dziļi vienalga no kurienes nāk nauda.

Pie kājas, bāžat man tos mīnusus, ja Jums no tā paliek vieglāk.
Pie viņiem medicīna labāka, savlaicīgāk atklāj psihiskas slimības. Ja cilvēki skatās hokeju un domā par Putinu, tad tur kaut kas nav riktīgii, droši vien kad redz durvju šķirbu, iedomājas sievieti un metās virsū.
, 2014-08-27 13:15, pirms 11 gadiem
mavaans rakstīja: Es domāju,ka labāk skatīties kā Latvija sakauj rumāņus basī,nekā skatīties ''Dinamo'' vājo realizāciju un kārtējo zāģi.
Ja LTV7 piedāvātu spēli skatīties LIVE, tad es skatītos.
, 2014-08-27 13:16, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Gribu redzēt pēc spēles beigām screenshotu no tevis, ka esi vinnejis kaut centu.
Es pats totalizatoru nespēlēju, bet šodien apskatoties koeficentus un ieraugot ka likme uz AK Bars uzvaru ieskaitot neizškirtu ir 1,50 nodomāju, ka grēks būtu nepateikt citiem. Būsim reāli - rhyzhaja dinama spēlētāji ir noguruši, nepaēduši, nemotivēti. Līdzīga situācija kāda bija pirms pāris gadiem Daugavpils Daugavā - spēlētāji pārtiek no ''big bon'' un banāniem. Visu cieņu hokejistiem par cerībām un ticību, ka Kremlis kādu centu ieskaitīs arī RD kontā, taču tā nenotiks. Šodien pret Ak Bars gaidāms bezcerīgs zāģis, vismaz ar 2 vārtu starpību.
, 2014-08-27 13:16, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pie viņiem medicīna labāka, savlaicīgāk atklāj psihiskas slimības. Ja cilvēki skatās hokeju un domā par Putinu, tad tur kaut kas nav riktīgii, droši vien kad redz durvju šķirbu, domā par sievieti un metās virsū.
Par to Ameriku runājot, tad tur jau cilvēki iet skatīties pirmām kārtām sportu, nevis domā kam klubs pieder.
Bet šeit izskatās, kā cilvēki vispirms domā par to, no kurienes nāk nauda, nevis kas tajā komandā reāli spēlē un ko vispār tā spēlē.
, 2014-08-27 13:18, pirms 11 gadiem
Salvatorre rakstīja: Es pats totalizatoru nespēlēju, bet šodien apskatoties koeficentus un ieraugot ka likme uz AK Bars uzvaru ieskaitot neizškirtu ir 1,50 nodomāju, ka grēks būtu nepateikt citiem. Būsim reāli - rhyzhaja dinama spēlētāji ir noguruši, nepaēduši, nemotivēti. Līdzīga situācija kāda bija pirms pāris gadiem Daugavpils Daugavā - spēlētāji pārtiek no ''big bon'' un banāniem. Visu cieņu hokejistiem par cerībām un ticību, ka Kremlis kādu centu ieskaitīs arī RD kontā, taču tā nenotiks. Šodien pret Ak Bars gaidāms bezcerīgs zāģis, vismaz ar 2 vārtu starpību.
Ok.
Uzmet eiriķi uz Bars uzvaru, dabūsi 1.50 euro
, 2014-08-27 13:19, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ok.
Uzmet eiriķi uz Bars uzvaru, dabūsi 1.50 euro
Ja spēlē, tad jāmet vismaz 20 eiro.
, 2014-08-27 13:22, pirms 11 gadiem
maartinz rakstīja: Atbalstīt dinamo ir tas pats, kas atbalstīt fašistisko/okupantu valsti krieviju!!!
Par saviem vārdiem ir jāatbild.
, 2014-08-27 13:31, pirms 11 gadiem

Raksts ir par Hokeju,bet palasot komentarus,parlasu citu cilveku nedienas
Veci - Seit nav dienasgramata

Veiksmi,par uzvaru!
, 2014-08-27 13:37, pirms 11 gadiem
"Ļoti cienijamie cilvēki" kuriem prioritāte ir "īstens latviešu apmaksāts sporta veids" basketbols un sporta jaucējus ar politiku - lūdzu liekat mieru SC sadaļā hokejs. Jūsu komentāri un domu gājieni šeit ir pilnīgi lieki un nevajadzīgi. Domāju, es un citi hokeja fani ir noguruši no jūsu vaimanām un grib vnk. apspriest (dotajā sadaļā) tematus, kas tos patiesi interesē. Nu liekat savus komentārus citās sadaļās vai sociālajos tīklos ...
, 2014-08-27 13:41, pirms 11 gadiem
Salvatorre rakstīja: Ja spēlē, tad jāmet vismaz 20 eiro.
esi padomajis,ka pec tam to žuksni notriekt?
, 2014-08-27 14:03, pirms 11 gadiem
rādīs kaut kur tiešraidē?
, 2014-08-27 14:08, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Eu, veči, man tāds jautājums - kāpēc, piemēram, Amerikā neviens necepas, ka Bruklinas Nets (NBA klubs) pieder krievam? Kāpēc tur cilvēki atbalsta to komandu un neviens neko viņiem nepārmet par to, kaut gan pieder krievam? Kāpēc Chelsea spēles neviens neboikotē, tāpēc ka klubs pieder Abramovicam? utt.
Jūs jau dažbrīd jau par traku te maucat.

Un atkārtošu velreiz - es atbalstu Dinamo tikai tādēl ka tur spēlē latvieši, mūsu pāšu izlases spēlētāji, un man ir dziļi vienalga no kurienes nāk nauda.

Pie kājas, bāžat man tos mīnusus, ja Jums no tā paliek vieglāk.
atbilde ir pavisam vienkārša: tāpēc, ka tiem cilvēkiem galvā ir smadzenes, bet Dinamo nīdējiem dzeltenīgs šķidrums...
, 2014-08-27 14:11, pirms 11 gadiem
viss ir labi rakstīja: rādīs kaut kur tiešraidē?
TV6, TV5.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 15:48, pirms 11 gadiem
Nebūtu slikti, ja būtu kāds normāls sporta portāls, kurš ļoti rūpētos par savu prestižu kā sporta portālu un nekavējoties bloķētu visādus ākstus , kuri nāk tikai ar mērķi provocēt,kurināt naidu utt. Kā raksta kaut kādas muļķibas ne par tematu tā no portāla ārā. Arī tie, kuri viņiem atbild ne par tēmu (arī es tā daru bieži) no portāla ārā. Savādāk SC pārvēršas par cirku, vai te ir normāli analītiski komentāri jeb ākstu un klaunu saiets.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 16:10, pirms 11 gadiem
Dažus satrauc ka ziņas par DR ir SC starp TOP-4 ziņām. Paskatāmies uz šo lietu bez jebkādiem aizspriedumiem.
Kādas ziņas būtu jāliek TOP -4? Vai tās , par kurām ir vislielākā interese jeb tās , kuras patiešām ir ļoti nozīmīgas. Starp cilvēkiem būs aizstāvji abiem viedokļiem. Pamatā jau interneta portālos svarīgākās ziņas liek tās , kuras visvairāk interesē cilvēkus. Kas šodien ir svarīgāks? Gulbis, basketbola izlase vai DR, bet varbūt čempionu līgas spēles futbolā.
Gulbis sāk turnīru -pirmā kārta it kā mazāk nozīmīgs, bet Grand Slam (jautājums diskutējams), Latvijas basketbola izlase ir nodrošinājusi vietu finālturnīrā, bet lai izlaistu 1 vietu grupā ir jāmāk zaudēt ar 23 punktiem.
DR tikai pārbaudes turnīra kārtējā spēle.
Kam visvairāk cilvēki sekos līdzi Latvijā - DR, Gulbim, izlasei vai ČL futbolā. Kuru es no šiem 4 nosaukšu kā visneinteresantāko , tā šī notikuma fani uzreiz centīsies aizstāvēt savu turnīru.
Varēja SC pats kādreiz izskaidrot, kā notiek izvēle , ko liek TOP-4 ziņās.
Man personīgi ir vienalga vai DR ir Top ziņa vai ne. Man galvenais, lai būtu kaut kur atrodams pēc iespējams vairāk info par DR.
Citiem tas laikam ir šausmīgi svarīgi. Ko redzu no apkārtējās sabiedrības. Interese par DR ir liela un tāpēc to liek pie TOP ziņām. Pārbaudes turnīrs un 5800 skatītāji (biļetes nav lētas). Kad DR atradās KHL pēdējā vietā uz spēlēm nāca 4000 skatītāji (dažas reizes bija 3000+). Kura komanda atrodoties pēdējā vietā savāks tik daudz skatītāju klātienē un pie tv.
Tas daudziem nepatīk , nevar samierināties un tāpēc vienkārši "norej" komandu.
Ja par DR zudīs interese, par citiem notikumiem tā pieaugs, tad TOP ziņas mainīsies. Ir pieprasījums, būs piedāvājums.
, 2014-08-27 16:15, pirms 11 gadiem
Varbūt kāds var padalīties, kur varēs internetā skatīties spēli no ārzemēm. Vakar tā arī neatradu
Par Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 16:29, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tas pats VEF arī tieši tāds pats krievu tirsas laizitajs, kā Dinamo!
Tikai nez kāpēc, te dažš labs izdomā ieganstus, un apgalvo pretējo.
Jaunupam nekas neliedz uzmest VTB.
Neliedz uzmest VTB? kur tad spēlēt ? ar šo vef sastāvu eirolīgā(sory) bet nespēlēs VEF.
Btw basis LTV7 19:00
, 2014-08-27 16:33, pirms 11 gadiem
Go0dFather rakstīja:
Raksts ir par Hokeju,bet palasot komentarus,parlasu citu cilveku nedienas
Veci - Seit nav dienasgramata

Veiksmi,par uzvaru!
Dinamo rakstu komentus vairs nevajag lasīt, domā- lasīšu par sportu, bet te cilvēku nedienas un Politika
, 2014-08-27 16:35, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Nebūtu slikti, ja būtu kāds normāls sporta portāls, kurš ļoti rūpētos par savu prestižu kā sporta portālu un nekavējoties bloķētu visādus ākstus , kuri nāk tikai ar mērķi provocēt,kurināt naidu utt. Kā raksta kaut kādas muļķibas ne par tematu tā no portāla ārā. Arī tie, kuri viņiem atbild ne par tēmu (arī es tā daru bieži) no portāla ārā. Savādāk SC pārvēršas par cirku, vai te ir normāli analītiski komentāri jeb ākstu un klaunu saiets.
Piekrītu par to ka te jau normālu komentu par tēmu ir tikai kādi 25 %.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 17:23, pirms 11 gadiem
Būtu jau labāk translētu viens kanals gan izbraukuma,gan mājas spēles neviss sadalījuši pa 2.kanāliem 50/50 spēles,gudri gan.
, 2014-08-27 17:33, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Atšķirība tik tajā vecīt, ka VEF atbalstītāji gandrīz vienprātīgi, nu vismaz 80% ir par to, lai VEF izstājas no VTB. Arī es tai skaitā ! A dinamovcu fani ar putām uz lūpām pret izstāšanos no KHL ! KHL pāri visam!

P.s. Tāds neliels sīkums - vtb spēlēs neskan vecā PSRS himna katru otro, trešo dienu Latvijas galvaspilsētas sporta arēnā, liekot celties kājās un to godināt visiem latviešu hokeja līdzjutējiem. Kādam tas var šķist sīkums, bet doma tam pavisam noteikti ir skaidra. Arī es biju par spēlēšanu VTB līdz šim, jo spēcīgi pretinieki, bet man ir kaut kāda pašcieņa šajā brīdī. nah.uj to vtb. protams, spēles jau skatīšos un priecāšos par uzvaru, bet ceru, ka reiz nāks apgaismīga un izstāsies.
VEF ir alternatīvas-BBL, eirokausi. Basketbolā ir lielākas iespējas nākotnē izveidot jaunu sacensību modeli, kurā var piedalīties Ziemeļeiropas komandas vai kāds cits variants. Basketbols ir visu sezonu Latvijā vismaz ar BBL un eirokausiem.
Vai DR ir alternatīva kur spēlēt. Un vēl viena lieta. Ja VEF spēlētu pēc spēka 2 līgā pasaulē sezonas garumā un tur būtu normāla vidusmēra komanda, tad fani nez vai gribētu atteikties no šīs līgas. Piemēram Spānijas līgā un nebūtu VEF nereāli uzvarēt Real vai Barcelona. Iedomājies kāda būtu ažiotāža.
DR spēlē KHL kas Eiropā ir spēcīgākā līga (ir kas iebilst tam , tad saku speciāli priekš tiem ,kaut vai 2-3 spēcīgākā) un man personīgi ļoti nepatīk krievi un Krievija,tāpēc ir īpašs gandarījums kad DR spēlē pret krievu komandām. Ir daudz lielāka vēlme tieši uzvarēt krievus. Uzvara pār Krieviju jebkurā sporta veidā daudziem latviešiem ir ļoti svarīgs faktors. Vai tā ir izlase vai komanda.
Par himnu. Grūti pateikt kā ir citiem. Es dzīvē esmu iemācījies neklausīties , ja man kaut kas nepatīk. Godīgi saku - Krievijas himnas vārdus nezinu. Kādreiz esmu tos lasījis, bet esmu lasījis daudzu valstu himnu vārdus. Galvenais ka arēnā skan Latvijas himna-īpaši patīk , kad to dzies visa arēna kopā, redzami karogi tribīnēs.
Tas tāpat kā padomju laiku pasākumos Latvijā, arī Dziesmu svētkos. Vienmēr saķumā vajadzēja pāris dziesmas kas slavina partiju, Ļeņinu, komunismu utt. un pēc tam viss latviskais skan. Patīkama sajūta. Kas nepatīk izpilda, noklausās, norunā formāli un pēc tam no sirds izpriecājās.
Uztvere ir katram cilvēkam individuāli un smadzenes izskalot caur DR ir neiespējami.
Nobeigumā KHL patīk tāpēc, ka tā ir ļoti spēcīga līga, labs hokejs, redzam klātienē hokeja zvaigznes (esošās un rietošās). Ko var darīt ka Krievijai ir laba hokeja līga. Spīdvejistiem ir labāk, viņi var startēt ļoti spēcīgā Polijas līgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 18:02, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Tak ir skaidrs, ka lielākā daļa normāli domājošo tagad nekļūs lojāli krievijai dēļ dinamo, bet kaut kādai daļai, kaut vai nelielai šis maigās varas projekts galvas sagroza un sākās visādi teksti- Nu nav jau nemaz tā krievija tik slikta un ir forši, ka viņi dod mums naudu, un par to ukrainas jautājumu tur grūti spriest, ja neesam iekšā! " Kaut kāda daļa jau ir tādi kurus izdodas pietuvināt kaut vai neitrālam viedoklim , kaut vai tās pašas ukrainas jautājumā caur šo dinamo projektu. Protams, tādus kā tevi tas neizmainīs un tas labi, bet ir tādi kas uzķeras, ko ievelk savā politiskajā nostājā. Dinamo projekts ir labs manipulācijas instruments. Loģiski, ka visus neizmainīsi, bet pietiks jau ar pāris desmitiem, varbūt simtu šo gadu laikā, kas tad arī tālāk ar saviem uzskatiem centīsies pārliecināt savus tuvos, varbūt draugus utml. Tā tam ir iespēja vairoties. Protams, tie tūkstoši sīko, kas apmkelē spēles pat nezin, kas tā krievija utml, tāpat meitenes un sievietes, kas fano. Un loģiski, ka procentsu 90% šis maigās varas projekts noteikti neizmaina krievijas interesēs. Bet pietiek jau ar mazumiņu.
Man tak arī draugi, radi skatās dinamo, šad tad kad satiekamies pie tv iedzeram alu, hoķis fonā, viss normāli. Džeki jau saka - ā tu jau vairs neskaties ! bet tas jau neliedz baudīt vakaru un nepazudina draudzību. Katram savi uzskati.
Esmu novērojis tendenci , ka pateicoties DR jaunā paaudze kļūst patriotiskāka, Krievijas nosodījums tikai palielinās. Rodas aizdomas, ka to sāk saprast arī DR tiešie sponsori un tie kas aiz viņiem stāv, ka maigā vara darbojās nepareizā virzienā. Tiek panākts pretējs efekts. Šī doma daudziem DR nēlabvēļiem ļoti nepatīk, tāpēc cenšas to apstrīdēt.
Man pašam visu mūžu tā ir bijis, jo vairāk saskaries ar Krieviju (ekskursijās, lasi, klausies, jo lielāka nepatika ir pret šo valsti). Jaunieši arī dzird no DR jaunajiem hokejistiem un HK Rīga (tie kas personīgi ir runājuši ar hokejistiem,ir paziņas) par to kāda ir dzīve Krievijā, kāds kultūras līmenis utt. Tas tikai vairo negatīvo nostāju pret Krieviju.
Kamēr krievi nesaprot,ka DR vairo lielākai daļai patriotiskās jūtas pret Latviju, tikmēr ņemam ko krievi dod.
, 2014-08-27 18:03, pirms 11 gadiem
priecē ka tvaicenē internets par brīvu, ir kur "varoņiem " izkliegties.
, 2014-08-27 18:19, pirms 11 gadiem
ozolinsh12 rakstīja: Braucam uz Arēnu un atbalstam Našu komandu! Tolko pobeda! Rizan v perjod!
vairojās kā cūku mēris.
iznicinam=ignorēt
, 2014-08-27 18:25, pirms 11 gadiem
basketa sadaļai tādu aktivitāti savākt grūti, hokejs tomēr Latvijas sportā N.1
, 2014-08-27 19:04, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Atšķirība tik tajā vecīt, ka VEF atbalstītāji gandrīz vienprātīgi, nu vismaz 80% ir par to, lai VEF izstājas no VTB. Arī es tai skaitā ! A dinamovcu fani ar putām uz lūpām pret izstāšanos no KHL ! KHL pāri visam!

P.s. Tāds neliels sīkums - vtb spēlēs neskan vecā PSRS himna katru otro, trešo dienu Latvijas galvaspilsētas sporta arēnā, liekot celties kājās un to godināt visiem latviešu hokeja līdzjutējiem. Kādam tas var šķist sīkums, bet doma tam pavisam noteikti ir skaidra. Arī es biju par spēlēšanu VTB līdz šim, jo spēcīgi pretinieki, bet man ir kaut kāda pašcieņa šajā brīdī. nah.uj to vtb. protams, spēles jau skatīšos un priecāšos par uzvaru, bet ceru, ka reiz nāks apgaismīga un izstāsies.
Es jau neko, bet Tu esi veicis kādu aptauju, ka vari to skaitli - 80% lietot?
Paskaties uz to apmeklētības ciparu, cik Dinamo katru spēli savāc.
Tur jābūt ir aklam, lai teiktu, ka hokejs LV NAV nr.1 sporta veids.
Un sezonas spēlēm biļetes ir ļoti dārgas, bet tāpat 8000+ regulāri uz katru spēli bija.
Un, piemēram, VEF? Viņiem biļešu cenas ir smieklīgi mazas, bet kāds ir apmeklējums? Pat labākajos laikos nekā daudz nav.

Sorry, varbūt aizgāju ne pa tēmu. Un VEF situācijā nekad neesmu iedzilinājies, mani tas vienkārši neinteresē!

Un padomā loģiski - ja Dinamo izstāsies no KHL, tad Rīgā lielā hokeja vairs nebūs. Bet loģiski ka es tāpēc esmu pret!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 19:30, pirms 11 gadiem
TV6 ielika reklāmu Krievijas himnas laikā. Sīkums, bet patīkami.
, 2014-08-27 19:44, pirms 11 gadiem
kazaņa veido uzbrukumus pēc kaut kāda plāna, mēs spēlējam diezgan haotiski, brīžiem liekas ka ejam uz priekšu uz labu laimi.
, 2014-08-27 19:46, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: TV6 ielika reklāmu Krievijas himnas laikā. Sīkums, bet patīkami.
kas tur patīkams ja pirms sporta spēles sākuma tiek izrādīta necieņa pretiniekam?
, 2014-08-27 19:58, pirms 11 gadiem
VilhelmsL rakstīja: kas tur patīkams ja pirms sporta spēles sākuma tiek izrādīta necieņa pretiniekam?
Necieņas izrādīšana tā noteikti ir, bet šoreiz necieš paši Kazaņas hokejisti, jo viņi to neredz. Tā ir necieņa pret Krieviju kā pret valsti, kura to pati ir nopelnījusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 20:08, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Necieņas izrādīšana tā noteikti ir, bet šoreiz necieš paši Kazaņas hokejisti, jo viņi to neredz. Tā ir necieņa pret Krieviju kā pret valsti, kura to pati ir nopelnījusi.
Es to redzu un redzu ka mēs nemākam cienīt pretinieku.
, 2014-08-27 20:36, pirms 11 gadiem
Ieliekat kāds online video translāciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 21:12, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Pasakiet ar kādu Nr. spēlē Mollers, paldies.
45...tas kurš visu laiku stiklā lādē!
, 2014-08-27 21:13, pirms 11 gadiem
Tiklīdz rezultāts par labu RD, šeit iestājas klusums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 21:17, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tiklīdz rezultāts par labu RD, šeit iestājas klusums.
Iedomājies, kas notiks, ja Ak Bars izlīdzinās...
, 2014-08-27 21:18, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Iedomājies, kas notiks, ja Ak Bars izlīdzinās...
Tas tiesa.
Lai gan šobrīd tas ir samērā maz ticams

Jau otrais gols (tik ļoti briesmīgajā) vairākumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 21:20, pirms 11 gadiem
Pirmie iemestie vārti, rodas pārliecība un spēle iet no rokas. Ļoti raksturīgi Dinamo Rīga komandai.
, 2014-08-27 21:20, pirms 11 gadiem
Tatāri pēc šāda kaunpilna zaudējuma vel izdomās noņemt naudu Ak Bars un atdod Rīgai
, 2014-08-27 21:23, pirms 11 gadiem
ahh nesadevās sausā spēle bet tiguntā ir uzvara rokās
, 2014-08-27 21:28, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis007 rakstīja: Skatos, ka Keponi pavisam zaudējuši loģisko spriestspēju un saprātu. Ja nepatīk kāda viedoklis, tad šai krievu komandai, kas bāzējās Latvijā ir sava mājaslapa, kur Jūs visi varat draudzīgi viens otram paglaudīt galviņas. Nozombēti čīkstuļi Jūs esat, bet kad būs jau par vēlu, tad sapratīsit, ka atbalstīt šo krievu Projektu Latvijā bija kļūda. Sametaties pa visiem un kā pateicību par Ģinamo aizsūtāt Putinam kādas veltes no Latvijas un protams, neaizmirstat nodziedāt Krievijas Republikas himnu, kad atrodaties Arēnā.
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-27 21:47, pirms 11 gadiem
Vai Biļaļetdinovam pēc noteikumiem nevajadzēja būt kostīmā un kaklasaitē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja