Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Petrovickis: "Grūti spēlēt vietā, kur faniem nepatīku"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Petrovickis: "Grūti spēlēt vietā, kur faniem nepatīku"
Juliusam Šupleram Roberta Petrovicka talants patīk. Faniem?
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas „Dinamo” kanādiešu vārtsargs Kriss Holts pēc šodien izcīnītās uzvaras ar 2:1 pret Maskavas „Dynamo” atzina, ka 3. periodā pieļaujot rupju kļūdu izgājienā aiz vārtiem, bija nobijies, ka viņa kļūda izšķirs spēles iznākumu. Savukārt uzbrucējs Roberts Petrovickis sūkstījās par to, ka Rīgas faniem viņš nepatīkot.

Holts: „Nobijos, ka kļūšu par lielāko neveiksminieku Rīgā”

„Treneris Juliuss Šuplers neko nepaskaidroja, kāpēc šodien vārtos biju es, nevis Mikaels (Telkvists). Tellijs nospēlēja trīs spēles četrās dienās un joprojām vēl atgūstas no ceļgala savainojuma sekām. Viņš jau ir vesels, taču tāda slodze nebūtu viegla nevienam. Lēmums tika pieņemts, ka spēlēšu es. Domāju, ka sev atvēlētajā laikā nospēlēju labi. Manuprāt, lielākajai daļai vārtsargu, spēlējot šādā ritmā, kad nav viena izteikta pirmā numura, būtu grūti, taču mēs ar Telkvistu tiekam galā ļoti labi – visu sezonu tā ir, ka spēlējam, sēžam, spēlējam, sēžam... Uzskatu, ka šādā ritmā ir grūti psiholoģiski vājiem spēlētājiem. Ja esi visu laiku ritmā, kārtīgi trenējies un esi gatavs jebkurā brīdī doties laukumā, viss būs kārtībā. Vai stāvēšu vārtos otrdien? Nav ne jausmas. Kā jau teicu, man neko nesaka – kāpēc spēlēju vai nespēlēju konkrētā spēlē,” par savu vietu komandā stāsta Kriss Holts.

Holts atklāja, ka viņam patīk Maskavas „Dynamo” asais spēles stils: „Godīgi sakot, man tas patīk! Tas, ka viņi spēlē pārāk fizisku hokeju, viņiem „iegriezis”, jo 3. spēlē „Dynamo” bija daudz noraidījumu. Arī šodien pagarinājumā visu izšķīra viņu noraidījums, pēc kura guvām uzvaras vārtus. Dažreiz ir labi, ka komandā ir tāda tipa „asie” hokejisti, taču citreiz tas nāk par sliktu. „Dynamo” ir tieši otrais gadījums. Mēs esam spējuši saglabāt disciplīnu un neatbildēt uz provokācijām, nedarām neko stulbu un izmantojam savas iespējas.”

„Maskavas noraidījumu pagarinājumā man grūti komentēt, jo slikti redzēju to epizodi. Ja reiz mūsu spēlētājam tika nosista ķivere, tad kaut kas nebija kārtībā, jo ķiveres nav tik viegli dabūt nost. „Dynamo” šoreiz vairākās epizodēs izspruka sveikā cauri, nedabūjot divas minūtes. Kaut vai pret Lauri Dārziņu bija tīrs pārkāpums (klupināšana), kad viņam bija vārtu gūšanas moments,” komentēja Holts.

Kanādiešu vārtsargs uzsver to, ka sērijā nekas vēl nav beidzies: „Protams, mums ir 3-1 pārsvars, taču „Dynamo” ir ļoti laba komanda, kas var iemest daudz vārtu. Ja kādā brīdī būsim atslābinājušies, tas beigsies slikti. Jebkurā gadījumā viss ir atkarīgs no mums. Jāspēlē enerģiski un par visiem 100% katrā spēlē – tas ir mūsu rokraksts. Ja necīnāmies kārtīgi, mums nav daudz cita, ko piedāvāt. Par nogurumu nevaram sūdzēties, tāpat arī situācija ar savainojumiem nav pārāk kritiska. Ja dabūsim atpakaļ Hartiganu, mums būs gandrīz optimāls sastāvs. Jūtamies labi, ir ļoti daudz pozitīvu emociju.”

Vaicāts par savu misēkli trešajā periodā ar ripas aizmešanu aiz vārtiem un došanos tai pakaļ, Holts atklāja, ka tajā brīdī bija nobijies, ka „Dynamo” gūs vārtus un uzvarēs: „Pretinieks izdarīja tālu metienu, ripu notvēru. Ozo bija pagriezies pret mani un taisījos viņam dot ripu, taču tad Sandis aizgriezās prom, un tā vēl divas reizes. Pēc tam ripa man izslīdēja no rokām, aizmetu to aiz vārtiem un pats devos pakaļ. Tajā brīdī manī „ielidoja” Komarovs (Leonīds). Jau sabijos, ka zaudēšu ripu, un viņi iemetīs to vārtos, spēle būs galā. Jau pārbijos, ka būšu lielākais neveiksminieks Rīgā. Labi, ka viss beidzās citādāk. Pēc tam varējām atļauties nedaudz pasmieties par to epizodi.”

Petrovickis: „Grūti spēlēt vietā, kur faniem nepatīku”

Slovāku veterāns Roberts Petrovickis pēc šodienas spēles atklāja, ka viņam ir grūti spēlēt „Dinamo”, jo vairums fanu ir pret viņu: „Šī man ir ļoti grūta sezona. Daru visu, ko spēju. Nav jau viegli spēlēt vietā, kur reti kurš par tavu spēli saka pozitīvas lietas. Viņi nesaprot hokeju. Vai es lasu presi? Nē, bet es jūtu negatīvu attieksmi pret sevi. Koncentrējos uz spēli, smagi strādāju. Ko gan citu vēl varu darīt?”

„Ar Aleksandru Ņiživiju un Tomašu Suroviju visu sezonu nespēlēju, tāpēc ir grūti pēkšņi ielēkt tajā maiņā, taču cenšos. Izmantoju savu lielo pieredzi. Šodien mums bija divas iespējas, taču „play off” ir grūti iemest. Varbūt paveiksies nākamajā spēlē,” spēlēšanu kopā ar Ņiživiju un Suroviju komentēja Petrovickis.

Petrovickis uzsvēra to, ka šodienas mačs krasi atšķīrās no tā, kāds bija vakar: „Gandrīz visas ripas, ko vakar metām, lidoja vārtos. Šodien bija pavisam citādāka spēle. Uzvarēja komandas gars. Tas, ka nospēlējām papildus vēl vienu periodu pagarinājumā, mums nebūs kā mīnuss pirms nākamās spēles, jo arī viņi šodien spēlēja tikpat ilgi, cik mēs. Spējot uzvarēt pagarinājumā, pierādījām to, ka varam fiziski izturēt tik smagus mačus.

Vai tu esi apmierināts(a) ar Petrovicka spēli?

  • 1435

  • 484

  • 302


 +35 [+] [-]

, 2011-02-28 00:02, pirms 14 gadiem
Nebaidies Kriss ,Tu šodien ''izvilki''spēli ! Viss jau būs kārtībā!
Tellijs droši vien sargās vārtus Maskavā.

+169 [+] [-]

, 2011-02-28 00:06, pirms 14 gadiem
jā , petro nespēlē , kā pagājušo sezonā , bet galvenai , ka cīnās ... par to vien + ... un podus arī nav nekādus sagāzis ... vina pieredze tiesi noder play -off

 +29 [+] [-]

, 2011-02-28 00:07, pirms 14 gadiem
Nu es neteikšu, ka Petro slikti spēlē, vienkārši nav vēl iespēlējies, un Holts arī vienmēr būs mūsu varonis

 +66 [+] [-]

, 2011-02-28 00:07, pirms 14 gadiem
Holta darbība tajā momentā lika sirdij nodrebēt!

 +25 [+] [-]

, 2011-02-28 00:08, pirms 14 gadiem
Jā, šoreiz Petrovicka spēlei īpaši piesieties nevarēja. Protams, mīnuss, ka nopelnīja 2 minūtes, bet citādi viņa spēle izskatījās pavisam savādāka kā iepriekš - labā ziņā savādāka.
Slēpts komentārs: punna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 00:08, pirms 14 gadiem
pirmais nevari būt Tev vienmēr priekšā būs Znaroks un Vaiders

 +23 [+] [-]

, 2011-02-28 00:09, pirms 14 gadiem
Petro šinī maiņā izskatās neslikti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +40 [+] [-]

, 2011-02-28 00:10, pirms 14 gadiem
Play-off Petro ir atdzīvojies, tā kā nav tik slikti! Nezinu, kurs tur pret viņu kaut ko runā!

 +18 [+] [-]

, 2011-02-28 00:10, pirms 14 gadiem
Runājot par Petro - Zīmīgi ir visnotaļ garais lemuma pieņemšanas laiks, ko viņš izdara, piespēlējot, vai darot jebko citu - tomēr ir arī cita lieta - paskatoties šodienas iemetienu statistiku, viņš bija labākais no mūsu iemetējiem! Protams, ar Harty salīdzināt viņu ir pagrūti, arī ar viņu pašu pagājušā sezonā, kad manuprāt viņš fiziski izskatījās krietni labāk, bet nav tik traki - ceru, ka Petro vēl tiks pie iespējas sevi parādīt no labākās puses( neskaitot iemetienus).

  +8 [+] [-]

, 2011-02-28 00:11, pirms 14 gadiem
Interesanti, nebiju gan manījis, ka kāds izsvilptu Petro. visai dīvaini teksti no viņa,psc pateikt, ka fani ir pret viņu

 +13 [+] [-]

, 2011-02-28 00:12, pirms 14 gadiem
Latviešu līdzjutējs ir vienkāršs - iemet golu (atdod piespēli) - patiksi. Nemet golu - nepatiksi. Pilnīgi apmierinoša prasība, ja runa ir par uzbrucēju. Jauno primārais uzdevums ir dot atpūsties līderiem, bet džekiem ar pieredzi vajadzētu tā kā iekrāt arī kādu punktu.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 00:12, pirms 14 gadiem
Nedomāju, ka nepatīk Petrovickis, bet to, ka viņš nerāda tādu sniegumu kā vēlētos no leģionāra.
Viņam bija pauze bez hokeja un, kad atnāca uz Dinamo, nebija labākajā formā. Tika pamētāts pa maiņām un ceturtajā tika kapāties. Domāju, ka to var darīt arī teiksim Džeriņš. Vienkārši neīstajā laikā Petrovickis ienāca Dinamo. Bet uzvarētājus netiesā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +80 [+] [-]

, 2011-02-28 00:15, pirms 14 gadiem
Vajag izveodot plakātu ar labvēlīgu un mīļu uzrakstu tieši Petrovickim. Varbūt tas viņam palīdzēs iejusties labāk.

  +8 [+] [-]

, 2011-02-28 00:16, pirms 14 gadiem
Petro šodien bija malacis,labi,nav viņš no ātrākajiem mūsu kommandā,bet ar ceļu bez cīņas nevienam negriezīs,īpaši patika epizode pie Garneta vārtiem,kad viņš divu ielenkumā tik bakstīja un bakstīja pa kājsargiem
Slēpts komentārs: rolis19

 +24 [+] [-]

, 2011-02-28 00:17, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Vajag izveodot plakātu ar labvēlīgu un mīļu uzrakstu tieši Petrovickim. Varbūt tas viņam palīdzēs iejusties labāk.
Petrovicky - We Do Like you! GO GO GO!
iemetīs vēl izšķirošo golu!

 +32 [+] [-]

, 2011-02-28 00:18, pirms 14 gadiem
Zel Petrovicka, bet faniem tiesam Vins ir jauznem jo Robis ir ka neka Dinamo speletajs un censas darit visu ka jau pats saka! Vismaz es Robim ticu!!!!!

 +21 [+] [-]

, 2011-02-28 00:19, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Nu Petrovickis lielas kļūdas netaisa,bet baigi lielais cīņas spars no viņa neredzās!Un praktiski katru cīņu pie bortiem zaudē,iemetienos arii shvaks!Par ko lai cilveeki vinju atbalstiitu,un teiktu,ka baigais chalis!Nee taa nav!Un tapeec arii nav ko vinju miileet un slaveet!
Petro šodienas iemetienu statistika:
10/15 (66.7)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rolis19

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 00:19, pirms 14 gadiem
liidzjuteeji ir pret situaaciju kaada izveertusies, jo nevienam nepatiik ka 4.mainjaa speelee pieredzeejis legjionaars nevis kaads no jaunajiem, bet shajaa situaacijaa pie taa ka Hartiganam ir trauma tas ir pluss

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 00:19, pirms 14 gadiem
tagad Znarokam vēl viena galovolomka,kas būs mūsējiem vārtos,ej un saproti ko teikt,mest pa gaisu vai pa ledu
Slēpts komentārs: rolis19

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 00:23, pirms 14 gadiem
nu petrovickis gan ir divainis cetrutajaa mainjaa knapi velk un saka kapeec es nepatiiku. tagad plova 2 mainjaa rukaa kaa mazai s ezis nu taks prieks skatiities,kur agraak bija sis tavs atrums un azarts?)) bet kaa jau te ieprieks rakstiija uzvareetajus netiesaa)) taa turet !!!!

 +23 [+] [-]

, 2011-02-28 00:23, pirms 14 gadiem
Pat sametās žēl Petro, bet viņam ir jāsaprot arī fons, kam pateicoties viņš it tādā ne tik mīlētā pozīcijā. Līdzjutējiem ir grūti aizmirst Mikuša lobēšanu visās iespējamajās situācijās. Ir pareizi, ka mums nav skaidrs, kāpēc nepieciešams leģionārs 4ajā maiņā. Slikti, ka viņš nekad nav nospēlējis pilnu sezonu DR, viņš vienmēr ir kko lāpījis, bet viņa labais vārds no Hossas laiks netiek aizmirsts, tas ir fakts. Viņam ir uzticības kredīts, nevajag krist panikā. Un tad vēl arī tas, ka lavieši pirmām kārtām pateiks slikto, bet tas jau nenozīmē, ka tav arī labo lietu.
Par Holtu nosmējos, tik īsā brīdī tik daudz satraucās un vēl par ko - par to, ko padomāsim mēs... How sweet....

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 00:23, pirms 14 gadiem

 +10 [+] [-]

, 2011-02-28 00:23, pirms 14 gadiem
Vienkārši Petrovickis ar Ņivižiju un Suroviju sader kopā labāk. Pat vakar, kad nācās iejusties citā maiņā spēles vidū, bija sajūta, ka tas ir pavisam cits spēlētājs.

  +8 [+] [-]

, 2011-02-28 00:24, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Viena lieta ir centiiba,bet otra lieta ir iznaakums!Taakaa nav ko aizstaaveet!
Lai butu iznakums vaig labas domas un atbalstu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-02-28 00:28, pirms 14 gadiem
dinamo2011 rakstīja: Lai butu iznakums vaig labas domas un atbalstu!
Ar atbalstu vinjs taas speeka ciinjas pie bortiem nevinees,un aatrumu neatguus!Tas ir fakts!Vecums nenaak viens!Tas ir vinja speeju kalngals,ko mees shodien redzeejaam!Un labaaks vinjs nepaliks!

  +7 [+] [-]

, 2011-02-28 00:29, pirms 14 gadiem
edgee rakstīja: Interesanti, nebiju gan manījis, ka kāds izsvilptu Petro. visai dīvaini teksti no viņa,psc pateikt, ka fani ir pret viņu
vai tu gribi,lai sameklēju rakstu,kad tikko Petro paņēma uz RD un kā visi teica ''nafig mums to slovāku pensionāru? labāk dodat mūsu jaunajiem spēlēt!''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 00:30, pirms 14 gadiem
un vispaar....uzvareetaajus netiesaa!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 00:32, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Pat sametās žēl Petro, bet viņam ir jāsaprot arī fons, kam pateicoties viņš it tādā ne tik mīlētā pozīcijā. Līdzjutējiem ir grūti aizmirst Mikuša lobēšanu visās iespējamajās situācijās. Ir pareizi, ka mums nav skaidrs, kāpēc nepieciešams leģionārs 4ajā maiņā. Slikti, ka viņš nekad nav nospēlējis pilnu sezonu DR, viņš vienmēr ir kko lāpījis, bet viņa labais vārds no Hossas laiks netiek aizmirsts, tas ir fakts. Viņam ir uzticības kredīts, nevajag krist panikā. Un tad vēl arī tas, ka lavieši pirmām kārtām pateiks slikto, bet tas jau nenozīmē, ka tav arī labo lietu.
Par Holtu nosmējos, tik īsā brīdī tik daudz satraucās un vēl par ko - par to, ko padomāsim mēs... How sweet....

Ai, nu ned**sieties par tiem slovākiem, kur nevajag.. Znarokam viņu vairāk kā mums...

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 00:32, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Ar atbalstu vinjs taas speeka ciinjas pie bortiem nevinees,un aatrumu neatguus!Tas ir fakts!Vecums nenaak viens!Tas ir vinja speeju kalngals,ko mees shodien redzeejaam!Un labaaks vinjs nepaliks!
Tas ir skaidrs ka Robis neko daudz nevar vairak pietreneties, bet komandai Vins var palidzet! Bet loti svarigi ir kadas ir speletaja sajutas un domas galva kad esi uz laukuma manuprat! Ir tacu atskiriba vai spele ar garastavokli kad Visi ir par Tevi un ari neveiksmes saka uz prieksu nevis kritizee??
Slēpts komentārs: rolis19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-02-28 00:33, pirms 14 gadiem
Es atļaušos piedāvāt savu plakāta variantu Petrovicka uzmundrināšanai... "Petro,We like you too"

 +10 [+] [-]

, 2011-02-28 00:34, pirms 14 gadiem
steins rakstīja: Es atļaušos piedāvāt savu plakāta variantu Petrovicka uzmundrināšanai... "Petro,We like you too"
Tici man tas butu speletajam lielaka davana kada varetu but!

  +7 [+] [-]

, 2011-02-28 00:35, pirms 14 gadiem
Nesaprotu tos kas nodirsh Petrovicki, protams gribaas jau, ka katrs met tik iekshaa, bet nu komandaa ir jaabuut taadiem kas izdariis melno darbu, kaa Ankijs un Roberts, shodien izshaava Girts, naakamreiz varbuut izshaus Robchiks!

Hey Robert,
Cheer up, we know that you are trying hard and am sure your play off goals will come soon! Some people just aren't very patient!

pot pot Slovensky útočník!!!

  +9 [+] [-]

, 2011-02-28 00:37, pirms 14 gadiem
Mieru Petro,viss ir ok

  +8 [+] [-]

, 2011-02-28 00:37, pirms 14 gadiem
vajag faniem bišķi čali uzmundrināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 00:38, pirms 14 gadiem
dinamo2011 rakstīja: Tas ir skaidrs ka Robis neko daudz nevar vairak pietreneties, bet komandai Vins var palidzet! Bet loti svarigi ir kadas ir speletaja sajutas un domas galva kad esi uz laukuma manuprat! Ir tacu atskiriba vai spele ar garastavokli kad Visi ir par Tevi un ari neveiksmes saka uz prieksu nevis kritizee??
Protams ,ka ir svariigi apzinaaties ,kad par tavu speeli priecaajaas cilveeki,nevis kritizee visulaiku!Bet skatiitaajus arii var saprast,kapeec tad taa kritika ir saakusies-taapeec,ka neraada veelamo sniegumu!un ar to arii vinjam ir jaasamierinaas!Vinja vecumaa,kad speeleetaajs noriet taa notiek,un veelaak buus veel trakaak,ja neaizies prom no lielaa hokeja pareizajaa laikaa!

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 00:40, pirms 14 gadiem
bridgwater rakstīja: es par so plakatu!!!tad uz nakamo speli taisam tadus un dodamies atbalstit petro un dinamo riigu!
Es ari, bet man tas vienkarsi nav iespejams.. Manaas iespejas ir tikai verot speles pa TV bet ja to kads izdaritu un pacenstos tas butu jauki tas butu parak pat jauki!!

 +10 [+] [-]

, 2011-02-28 00:42, pirms 14 gadiem
Atklāti sakot pārlasot komentārus ,kuri skar Petrovicki ,gribētos atzīmet ,ka tie ir visai korekti un taisnīgi un visai slavējoši,tā kā atliek vien kādam Petro draugam tos izlasīt un iztulkot šim un dzīve kļūs rožaināka.
Tā ka Petro, ''netur kreņķi'' ,bet cīnies tik tādā pašā garā kā pēdējās spēlēs -Latvijā tomēr Tevi mīl!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 00:42, pirms 14 gadiem
Phenomenal rakstīja: Nu es neteikšu, ka Petro slikti spēlē, vienkārši nav vēl iespēlējies, un Holts arī vienmēr būs mūsu varonis
Es domāju, ka gan līdzjutējiem, gan pašam Petro jāapzinās loma, kura viņam atvēlēta šajā komandas modelī - pieredzējis centrs, kuram jāaizstāj iespējamie kritušie vadošajās maiņās. Kas zin, cik ievilksies Dinamo šīpavasara pleiofi, Petrovickim vēl var sanākt kādā cīņā nospēlēt pirmo vijoli. Turklāt, ja Hartigana trauma izrādīsies gana nejauka, tas var notikt vistuvākajās spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 00:44, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Protams ,ka ir svariigi apzinaaties ,kad par tavu speeli priecaajaas cilveeki,nevis kritizee visulaiku!Bet skatiitaajus arii var saprast,kapeec tad taa kritika ir saakusies-taapeec,ka neraada veelamo sniegumu!un ar to arii vinjam ir jaasamierinaas!Vinja vecumaa,kad speeleetaajs noriet taa notiek,un veelaak buus veel trakaak,ja neaizies prom no lielaa hokeja pareizajaa laikaa!

Varbut nemsim piemeru Forsbergu nav labs piemers bet manas domas - intervija kad Vins pazinoja par sava hokejista karjeras beigam jau kuro reizi Vins to pazinoja bet nekas, Vins apraudajas.. Es noticeju ka sis cilveks mileja loti hokeju un mil! Un manuprat sadi cilveki ir daudz un ar tadiem spelu laikiem un panakumiem kadi ir Viniem sie cilveki to VAR atlauties pieradit sevi vel nevis pamest hokeju! Vins savu sniegumu censas tikai pieradit! Hokejs visu so cilveku dzive nav vienkarsa speele!
Slēpts komentārs: Andzza

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 00:46, pirms 14 gadiem
Nu es domaju ka daudzi gaidija ka Petrovickis speelees ne varbuut labaak, bet nu rezultatiivaak gan,jo itkaa jau vins izdara to melno darbu un ir ok, bet nu peec iepriekseejas sezonas gribeejas tiesi punktus vairaak no vina, bet nu taa ka vins nepatiik lidzjuteejiem, taa gan nav!!!

 +15 [+] [-]

, 2011-02-28 01:01, pirms 14 gadiem
Nu taisnība jau ir, ja tā paskatās katrā rakstā par Dinamo faneļi viņu norej. Vai tas ir pamatoti vai nē ir jau cits jautājums, bet viņš ir šā brīža grēkāzis un visu pasaules likstu iemesls.
Man personīgi patīk viņa spēle playoff.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 01:09, pirms 14 gadiem
Zel mazliet ir kad tadi vardi skan! Taisniba ir ta ka tas ir loti atkarigs no ta ka cilveks juutas un kads ir cilveka noskanojums! Bet play off nevar uzvaret viens cilveks var uzvaret KOMANDA! Ticu ka musejie turppinas atbalstit visus speletajus un ari Roberts jutisies labi sajaa komanda ka tas bija pagaisezon!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 01:20, pirms 14 gadiem
Petrovickis pie kluba izvēles nav vainīgs,viņš spēlē kā patreiz prot.Jaunāks,diemžēl,neviens cilvēks nevar kļūt. Par viņa iesaistīšanu Dinamo lai atbild tie,kas to darīja..

     [+] [-]

, 2011-02-28 01:22, pirms 14 gadiem
Ja regulārajā sezonā Petro būtu spelējis kā tagad - pretenziju būtu mazāk, bet vienalga īsti nav attaisnojams, ka leģionārs spēlē 4. maiņā, turklāt ņemot vērā, ka latviešu spēlētājs (Džeriņš) viņa vietā spēlē tikpat labi. Vaina jau nav Petro - viņš cenšas, vaina ir Šuplerā un Sējējā, kuriem nevajadzēja aicināt 38 gadīgu leģionāru ar pavāju fizisko sagatavotību, kurš aizņem jaunā letiņa vietu. Labi - tagad viņš ir pirmajā maiņā, bet tas, arī ir nepelnīti, Džeriņš viņa vietā spēlētu tikpat labi.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 01:28, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ja regulārajā sezonā Petro būtu spelējis kā tagad - pretenziju būtu mazāk, bet vienalga īsti nav attaisnojams, ka leģionārs spēlē 4. maiņā, turklāt ņemot vērā, ka latviešu spēlētājs (Džeriņš) viņa vietā spēlē tikpat labi. Vaina jau nav Petro - viņš cenšas, vaina ir Šuplerā un Sējējā, kuriem nevajadzēja aicināt 38 gadīgu leģionāru ar pavāju fizisko sagatavotību, kurš aizņem jaunā letiņa vietu. Labi - tagad viņš ir pirmajā maiņā, bet tas, arī ir nepelnīti, Džeriņš viņa vietā spēlētu tikpat labi.
Taisniba! Bet no otras puses Vins tika nemts ka pieredzejusais speletajs lai ari ta palidzetu! Domaju ka neviens nevar noliegt ka Roberts pagaisezon mums LOTI daudz palidzeja lai tiesi Dinamo parvaretu pirmo play off kartu?!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 01:37, pirms 14 gadiem
Ļoti labi saprotu Petrovicki. Viņš taču nav vainīgs, ka nonācis šādā situācijā, viņu mētā te šur, te tur, tad jau vaina Šupleram jāuzņemas! Viņš cenšas, cik var, taču ir šuneļu bars, ko iedvesmo dažu lielo suņu negatīvisms, un tad sākas apriešana.
Taču šie rējēji nav visi Dinamo fani (tādi jau rej uz katru, kas dotajā brīdī neizskatās tik labi, kā šiem gribētos!), Robert, lai sokas spēle, liec lietā savu pieredzi un palīdzi kaldināt Dinamo uzvaras! Viss būs labi!
Slēpts komentārs: valcha

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 04:42, pirms 14 gadiem
manasdomas rakstīja: Taisniba! Bet no otras puses Vins tika nemts ka pieredzejusais speletajs lai ari ta palidzetu! Domaju ka neviens nevar noliegt ka Roberts pagaisezon mums LOTI daudz palidzeja lai tiesi Dinamo parvaretu pirmo play off kartu?!
Ja godīgi, tad pagājušās sezonas beigās tas vairs nebija tas Petro, kas tā priecēja mūs, kad pievienojās RD. Play-off ? Arī nekas īpašs, viens no, nevis līderis, kādam būtu jābūt leģionāram.

  +7 [+] [-]

, 2011-02-28 05:25, pirms 14 gadiem
Būtībā kad Petro ielika tagad pēc Hartigana savainojuma 1. maiņā, Petro jau pirmajā uzbrukumā padeva rezūltatīvu piespēli, tāpēc pēc manām domām, vis maz Play-off Petro galīgi nav tas kas velk uz leju Dinamo

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 07:33, pirms 14 gadiem
žēl ka viņš nelasi presi,labāk lai palasa lai zin ka vieniem patīk,otriem nē,tas ir tikai normāli!es biju priecīga ka viņš tika atpakaļ komandā,vienmēr ir bēdīgi kad sākas jaunā sezona un skaties o tā jau nav vairs un tā arī,visiem jau nevari patik 100%

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 07:52, pirms 14 gadiem
Nu nevajag - Petro labi šaibu pietur - respect.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 08:14, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Nu Petrovickis lielas kļūdas netaisa,bet baigi lielais cīņas spars no viņa neredzās!Un praktiski katru cīņu pie bortiem zaudē,iemetienos arii shvaks!Par ko lai cilveeki vinju atbalstiitu,un teiktu,ka baigais chalis!Nee taa nav!Un tapeec arii nav ko vinju miileet un slaveet!
veciit, tu hoki vispaar skaties ?

     [+] [-]

, 2011-02-28 08:19, pirms 14 gadiem
Ja tas izgajiens būtu beidzies drusku savādāk, tad ne tikai Rīgā.....

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 08:28, pirms 14 gadiem
taja bridi kad Holts tur sataisija piedzivojumus aiz vartiem, gribejas packu ar validolu izdzert!

     [+] [-]

, 2011-02-28 08:39, pirms 14 gadiem
Ir patīkami lasīt, ka komandā ir augsts komandas gars, ka katrs komandas spēlētājs baidās izkrist no tā posma un pārdzīvo neveiksmes, visu cieņu Šupleram un Ozoliņam par šādas komandas izveidi, kur puikas sitās viens par otru.

  +9 [+] [-]

, 2011-02-28 08:51, pirms 14 gadiem
pozetivus plakatus ar Petrovicki!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 08:53, pirms 14 gadiem
beidziet holt vs petreovick the best man bija zel ka vins jau no sakuma nebij DR sastava ! vins tak pagaisgad kapaja zveraa

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 08:53, pirms 14 gadiem
majaskefirs rakstīja: vai tu gribi,lai sameklēju rakstu,kad tikko Petro paņēma uz RD un kā visi teica ''nafig mums to slovāku pensionāru? labāk dodat mūsu jaunajiem spēlēt!''
gribi teikt ka tas nav taisnība? džeriņš meija bukarts karamnovs štāls podziņš 4ā maiņā tikpat labi kapātu, es gan pieļauju ka petro tika ņemts kā ielāps, ja nu kas, kā tagad harty, tad vismaz ir kāds pieredzējis ko likt 1a maiņā, tiesa, lielas jēgas tam nav, bet vismaz īpaši arī nesabojā. nav viņš slikts, bet leģionāram jābūt DAUDZ labākam par vietejo, bet ja pat nav īpaši labāks par jaunajiem..

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 09:00, pirms 14 gadiem
Pirms gada man Petrovicka spēle ļoti patika, pat bija žēl, ka viņu palaida prom, likās jau kā daļa komandas, atgriežoties, ja būtu kaut pāris ripas vairāk iemetis, viss būtu ok un nebūtu tagad jāsūkstās.. tāds būtu mans pamatojums tam, kāpēc mani neapmierina viņa spēle..

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 09:08, pirms 14 gadiem
Tach kaadam vajag pateikt Petrovickim ka 90% patiik kaa vins speelee, varbuut nav tik daudz to % bet nu dzekam buus lielaaks prieks speeleet, nevis ka tagad gandriiz izbraukumaa labaak vinam patiik nekaa muusu paarpildiitajaa areenaa, sportacentrs.com to vareet izdariit domaaju ka peec tam vins speeleetu daudz labaak, areenaa veel vajadzeetu simsonam tiesi vinju kaukaa uzmundrinaat ar skatiitaaju paliidziibu lai vins juut

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 09:09, pirms 14 gadiem
es neliekuļošu ... man Petrovicka(daļēji arī Trotera) piesaiste komandai vēl joprojām šķiet kļūda ... kāda jēga no viņa, kad spēlē 4tā maiņā, ok pieredze laba lieta, bet no ārzemnieka(turklāt pieredzējuša) vajadzētu būt līdera sniegumam ... tad jau labāk, lai Štāls, Meija, Džeriņs utml spēlē

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 09:13, pirms 14 gadiem
Gan jau,ka puse petro teiktā ir vnk izrauts no konteksta.. Un diezvai viņam arēnā Rīga nepatīk spēlēt,bet,kas zin..!!

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 09:17, pirms 14 gadiem
Nu ar Petro ir vnk taada situaacija, ne jau ka vinjsh nepatiik kaadam, bet prieksh 1./2. mainjas legjionaara ir pa vecu/leenu/shvaku (un ne jau taapeec ka necenstos, bet taapeec, ka vairs nesanaak), bet savukaart 4. mainjaa mees labaak redzam jaunos dzekus, kas ir Dinamo un izlases naakotne..

Bet vakar un aizvakar ljoti labas speeles vinjam, kaa teica komenteetaaji- skatu vinjsh nebojaa un lielas lazhas netaisa.. Par iemetieniem gan liels pluss vinja kontaa..

Taakaa kopumaa ar vinja speeli domaaju ka fani ir apmierinaati, vieniigi vinja vietaa vareetu buut arii citi speeleetaaji tikpat labi..

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 09:20, pirms 14 gadiem
Zheel, ka Petrovickis taa domaa - vismaz man vinjsh vienmeer ir simpatizeejis kaa hokejists un fakts, ka vinjsh arii shajaa sezonaa ir Riigas rindaas, man tikai sagaadaa prieku - jaa, ok - sniegums varbuut nav tik pozitiivs kaa gribeetos, bet come on - savu vinjsh izdara un dara to ar patiesu atdevi - taaka vismaz mans kaa fana viedoklis un attieksme pret Robertu ir tikai pozitiiva

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 09:20, pirms 14 gadiem
Valents rakstīja: Tach kaadam vajag pateikt Petrovickim ka 90% patiik kaa vins speelee, varbuut nav tik daudz to % bet nu dzekam buus lielaaks prieks speeleet, nevis ka tagad gandriiz izbraukumaa labaak vinam patiik nekaa muusu paarpildiitajaa areenaa, sportacentrs.com to vareet izdariit domaaju ka peec tam vins speeleetu daudz labaak, areenaa veel vajadzeetu simsonam tiesi vinju kaukaa uzmundrinaat ar skatiitaaju paliidziibu lai vins juut
jā, nebūtu slikti arēnā uzmundrināt Petro pa skaļruņiem, lai skatītāji viņu atbalsta...kā spēlētājs jau nav slikts, tikai trenera dēļ tāda attieksme pret viņu. tāpat kā pret Mikušu

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 09:22, pirms 14 gadiem
Nav tā, ka man viņš nepatīk, es vienkārši neesmu īpaši apmierināts ar viņa spēli. Domāju, ka daudziem nepatika, ka viņš šajā sezone atkal atgriezās atpakaļ, jo kāds bija cerējis ieraudzīt kādu latviešu jauno spēlētāju

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 09:25, pirms 14 gadiem
Nekad neesmu neko sliktu teicis un domajis par Petro, pagajushajaa sezona bija labaaks, shaja vairak nemanaams, bet uz PO +/- ir ok

     [+] [-]

, 2011-02-28 09:26, pirms 14 gadiem
man jautājums tāds...a pret ko mums tālāk sanāk spēlēt pusfinālā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: maris777

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 09:39, pirms 14 gadiem
ottolarijs rakstīja: beudzot uzrakstīts, ka komarovs(jeb košmarovs) ir Leonīds, neviss tur kautkāds Leo. to beidzot vajadzētu ltv7 iemācīties, nemaz nerunājot par Kreipānu, kurš nevar noturēties nevienu spēli, nenodzidājis tam urlam kādu slavas dziesmu. un , ko var visu laiku vārīties par to , ka viņš Igaunijā dzimis. nu un, tāds pats urla kādu ir ir pilna Latvija, kas tagad arī katrs Pasaules blandoņa krievs , kas Latvijā piedzimis jāceļ debesīs? laikam tas Komarovs Kreipānam at......kājis
Vispār jau tavs urla Komarovs pat krieviski runāt kārtīgi neprot.

  -3 [+] [-]

, 2011-02-28 09:42, pirms 14 gadiem
Domāju, ka lielākai daļai, tāpat kā man, nav personīga patika vai nepatika pret Petroviciki - vienkārši uzskats, ka šīs sezonas komandas modelī viņš neiederas. Jo labākajā gadījumā ir vienlīdzīgs ar ceturtās maiņas hokejistiem, bet tur ir jāspēlē vietējiem hokejistiem, nevis leģionāram. Bet viņš jau pie tā nav vainīgs - kur maksā un aicina, tur spēlē.
Toties man nepatika ir pret Šupleru, jo viņš visur mēģina ielikt savējos hokejistus, bieži vien ir sajūta, ka nerēķinoties ar komandas interesēm.

  +7 [+] [-]

, 2011-02-28 09:49, pirms 14 gadiem
Tagad nākamājā mājas spēlē dodamies uz arēnu ar plakātu: `We love our Petro!`
Par savējiem, kā nekā.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 09:52, pirms 14 gadiem
Kur esi dzirdējis, ka nepatīc??? Muļķības...Tavs terminātora skatiens vien ir ko vērts!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 09:53, pirms 14 gadiem
Petrovickis spele labi es domaju ka vins spele 4. maina tapec ka 2 un 3 mainu ara jaukt nedrikst 1. mainas 4. speletajs

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 10:03, pirms 14 gadiem
Petro pie Ņiživija un Surovija padara lielāku darba apjomu ,nekā Hartigans !

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 10:10, pirms 14 gadiem
nākamajā spēlē kad sauksim dinamo sastāvu bļausim petro petro me love you

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:13, pirms 14 gadiem
Nav jau īpaši par ko Petrovicki slavēt. Vecajam bukam vajaga pašam kaut ko nozīmīgu paveikt, lai attaisnotu savu iekļaušanu RD sastāvā. Citādi izskatās, ka droši vien ar krietni mazāku algu spēlējošie Bukarts, Podziņš, Džeriņš ne ar ko nav sliktāki par Petrovicki. Līdz ar to rodas jautājums - kam mums šis slovāku leģionārs!

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:14, pirms 14 gadiem
edgee rakstīja: Interesanti, nebiju gan manījis, ka kāds izsvilptu Petro. visai dīvaini teksti no viņa,psc pateikt, ka fani ir pret viņu
Čalis vel nav iejuties vienkārši, jo manu prāt šis Dinamo pamatīgi atšķrias no tā, kurā viņš spēlēja.
Par viņa spēli neko sliktu nevaru teikt un gluži par varoni dēvēt arī nē, bet cīņas spars ir un ganjau ar laiku lidos arī ripas vārtos.Veiksmi!

TIKAI RĪGA TIKAI DINAMO!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:15, pirms 14 gadiem
Jaa , Holta izgājiens no vārtiem bišķi lika satraukties, labi , ka beidzās viss tā, ka pēc tam var pasmieties.Ļoti patīk, ka Kriss (ticu, ka tā domā arī pārējā komanda)saprot, ka sērijā nebūt nekas vēl nav izšķirts un tagad 2 spēles Maskavā būs super smagas (jauki, ja būs tikai 1, bet labāk priekšlaikus uz to nepaļauties) , uz katru jāgatavojas kā uz pirmo.Par Petrovicka spēli neko pārāk sliktu jau nu teikt nevar, bet pārāk slavēt jau arī nav par ko

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 10:15, pirms 14 gadiem
raitelis rakstīja: nākamajā spēlē kad sauksim dinamo sastāvu bļausim petro petro me love you
Pilniigi atbalstu - domaaju, ka Petro nenaaktu par ljaunu sajust, ka skatiitaaji ir AR vinju, nevis PRET - kas zin, ko vinjsh uz laukuma sadariitu, ja pilniibaa atveertos

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 10:16, pirms 14 gadiem
Nu ir tā, ka viņa darbībās nevarētu redzēt, ka viņam acis degtu - visu laiku ir sajūta, ka viņš tikai atspēlē to laiku, kas viņam atvēlēts uz laukuma - podus negāž - bet rauties ar neraujas - nav sliktākais variants - bet ja no maiņas 5 spēlētājiem vienam ir tā diezgan vienalga kas notiek - līdz ar to visa maiņa tiek bremzēta - tā bija 4. maiņā un tagad tā ir 1. maiņā - kā ripa pie Petrovicka - tā vai nu viņš viņu pazaudē, vai nu griba ātri piespēlāt un tā lielākoties nonāk pie pretiniekiem.
Fanu cieņa arī ir jānopelna - ar cīņassparu un smagu darbu!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 10:17, pirms 14 gadiem
Mož vajg nākamajā spēlē(cerams, ka tā jau būs 2. play-off kārta), kas notiks arēnā Rīga kaut ko uzrīkot Petro, lai puika nejūtas tik atstumts un nemīlēts???

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:18, pirms 14 gadiem
De_Grad rakstīja: Pilniigi atbalstu - domaaju, ka Petro nenaaktu par ljaunu sajust, ka skatiitaaji ir AR vinju, nevis PRET - kas zin, ko vinjsh uz laukuma sadariitu, ja pilniibaa atveertos
saimonam ar nūju pa zobiem izrautu pēdējā mūsu uzvarā pār moskaw dynamo

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:19, pirms 14 gadiem
jociņš

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:20, pirms 14 gadiem
mēs tādas cūkas nebūsim kā viņi

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 10:28, pirms 14 gadiem
Viss tracis ap Petro sākās dēļ tā, ka paņēma Mikušu un nostūma Džeriņu. Kad Mikuš bija prom, visi gaidija, ka ņems kādu no saviem zēniem. To pašu Štālu vai Džeriņu, bet Mikuša vietā paņēma Petro. Un nebija svarīgi vai tas ir Petrovickis vai Štans vai Demitra. Šupim kritām krāgā, lai dod iespēju pašmāju puikām. Pret Petrovicki nekā nav. Pat otrādi. Man viņš jau pagājušā sezonā simpatizēja un tagad ir playoffi, kad nav prātīgi par katru makti sastāvā iemest jaunos letiņus, bet gan vajadzīgi spēlētāji ar pieredzi. Tā kā visas kārtis Petrovickim rokā.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 10:31, pirms 14 gadiem
Petrovicki neklausies neadekvātus, tev neko nevajag mums pierādīt, tu jau pierādiji mums pagajušajā sezonā, kas tu esi par spēlētāju. Un šajā sezonā pierādi, ka esi augstas klases spēlētājs.

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:34, pirms 14 gadiem
Rīgas „Dinamo” amerikāņu vārtsargs Kriss Holts pēc šodien izcīnītās uzvaras ar 2:1 pret Maskavas „Dynamo” ..............
Kāds te nezin ka Holts ir Kanādietis

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:40, pirms 14 gadiem
nu ja godiigi, patika kad Petro speeleeja ar jaunajiem vienaa mainjaa, vareeja labi redzeet ka tas vinjiem naaca par labu, tagad 4 mainjai bez pieredzeejushaa buka taa speele nevedaas, protams ka chalji kapaa kaa velni, bet pietruukst biki meistariibas

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 10:41, pirms 14 gadiem
ryansykes1991 rakstīja: man jautājums tāds...a pret ko mums tālāk sanāk spēlēt pusfinālā?
SKA

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 10:55, pirms 14 gadiem
NeilPryde rakstīja: SKA
100% ne SKA, tu neesi gudrs!
Loko, vai Atlant, vel nav zinams
Labak Petro lai spelē, bet tikai ne Mejā vai Podziņš

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 11:03, pirms 14 gadiem
derētu uzmundrināt Robi, citādi viņš ir galīgi sašļucis. Pagājušā sezonā viņu daudzi atbalstīja, un Petro spēlēja normāli. Iespējams,ka viņam vēl būs jāspēlē vienā maiņā ar Sašu un Tomašu, tā ka Petro noskaņojums var stipri ietekmēt šīs maiņas spēli, un līdz ar to visa RD spēli

  +8 [+] [-]

, 2011-02-28 11:04, pirms 14 gadiem
kas pa muļķībam, Petro?!
Don't listening any stupid rumors!
You're really FANTSTIC player, Robert! We're very thankful for that you're with us! We love You!

  +8 [+] [-]

, 2011-02-28 11:08, pirms 14 gadiem
duskaa rakstīja: kas pa muļķībam, Petro?!
Don't listening any stupid rumors!
You're really FANTSTIC player, Robert! We're very thankful for that you're with us! We love You!
PetrovickyLove

     [+] [-]

, 2011-02-28 11:15, pirms 14 gadiem
Gaidīja Petro atbrauca brālis Ronalds tas arī ir viens no iemesliem,kāpēc tā atieksme tāda,jo pēc spēles liec kurā maiņā gribi perfekti pilda trenera uzdevumu.Tādus spēlētājus grib jebkurš treneris.Ceturtā maiņa ar Petro ir stabila vērtība un neitralizatori Spruktieši,ātrie mazie Troterieši vairākuma brandža ar Sašeņku labs kokteilis kas līdzinās NHL kur arī ir izteikta specializācija katrai maiņai.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 11:28, pirms 14 gadiem
par petrovicki neko slikti nevar teikt....
es domaju ka jebkuram buttu gruti ienakt komandas sastava uz sezonas beigam un vel uzreiz no 4tas mainas parlekt pirmaja plejofa turnira....
visi labakie vardi par vinu....

     [+] [-]

, 2011-02-28 11:30, pirms 14 gadiem
Kā jau Sējējs teica- Preto ir labākais/brīvais ceturtais centrs, ko uz šo brīdi varam atļauties... Ja viņš te jutīsies slikti, tad zaudētājs jau tieši būs Dinamo/mēs! Cepiet labu plakātu

 +10 [+] [-]

, 2011-02-28 11:40, pirms 14 gadiem
Robim ir samelots!!! Kā rāda daudzie pozitīvie komentāri, tad fani ir par Petro! Petro uz priekšu! Un derētu vairāk rezultavitātes punktu!!!
Gan jau ka kāds "īstais" žurnaļuga atkal ir ko izspļāvis par Petro! ;(
Gribētos cerēt, ka sporta žurnalisti ir pakāpi labāki par saviem amata brāļiem no dzeltenās preses!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-02-28 11:40, pirms 14 gadiem
Supleram daudzus lēmumus pieņem ar numeroloģijas/numerologa palīdzību. Neticiet, nevajag. Nekomentēšu.
Tā kā Holt - tevi ielika vārtos, jo sakrita numuriņi.
Principā jau vienalga, jo metode strādā. Bet dīvaini gan...

  +7 [+] [-]

, 2011-02-28 11:41, pirms 14 gadiem
Par Petrovicki domāju lūk, ko....
Ja 4.maiņā ieliktu kaut vai to pašu Dārziņu vai Hartiganu - arī viņiem nemaz tik spīdoši neietu ar punktu krāšanu, jo būtu mazs spēles laiks, jauni un maz pieredzējuši maiņas partneri, kuri pie tam bieži tiktu mainīti.
Toties tagad izpaužas treneru tālredzība (par ko gan viņiem ir nācies dzirdēt pārmetumus no mūsu alus eksperta Matuļa), dodot Petrovickim, nevis kādam no HK "Rīga" spēles laiku 4.maiņā.
Petrovickis ar savu pieredzi tagad var ielēkt Hartigana vietā pirmajā maiņā, kas tam pašam Džeriņam būtu grūtāk izdarāms.
Jūliusam ir jārisina šīs sezonas uzdevumi...
Un jaunie un perspektīvie nekur nepazudīs.... Pienāks arī viņu laiks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-28 12:18, pirms 14 gadiem
Atceros pirms gadiem 15 Roberts Petrovickis spēlē Slovākija- Latvija tīšām ar nūju iebrauca Bondarevam sejā, salauza mūsējam degunu, uz ledus bija asiņu jūra, bet tiesnesis pat 2 minūtes neiedeva...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-02-28 12:33, pirms 14 gadiem
Petrovicki,mēs Tevi cienam,un tu esi pelnījis spēlēt ''Dinamo''

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 12:34, pirms 14 gadiem
erikxxl rakstīja: 100% ne SKA, tu neesi gudrs!
Loko, vai Atlant, vel nav zinams
Labak Petro lai spelē, bet tikai ne Mejā vai Podziņš
SKA vai LOKO

     [+] [-]

, 2011-02-28 12:43, pirms 14 gadiem
tiem kam nepatīk Petrovickis, var teik to ka mūsu jaunie spēlētāji ir ieguvuši daudz pieredzes spēlējot kopā ar Petrovicki, paskataties kā viņi tagad spēlē, varu teikt ka Dināmo un mūsu izlase ir ieguvus daudz!!!!

Viņš ir iedvesis pārliecību jaunajos spēlētājos cīņai!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 12:50, pirms 14 gadiem
Lai tik kapā vecais vilks !
Šupleram šī r pēdējā mācība - jaunajiem vietējiem ir jādod iespēja un viņi to arī pierāda, ka spēj būt interesantāki un produktīvāki par slovāku hokejistu karjēras norietā! KHL šajā sezonā pierāda ,ka te nebūs NHL pansionāts ,jo ir spēcīga jauno hokejistu līga MHL , no kuras katru gadu nāks papildinājums .

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 12:55, pirms 14 gadiem
Nav jau iemesla teikt, ka kāds no Dinamo nepatīk, jo mēs taču esam vadībā play-off

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 13:04, pirms 14 gadiem
Man pret Petro nav nekādu pretenziju, slikti, ka ir tāda daļa, kas liek viņam tā justies... Manas domas, ka labi, ka viņš ir 4.maiņā, jo tā jaunajiem ir laba skola, ka ir kāds, kas viņus var pamacīt, utml.

Līdzjutējiem vajag atbalstīt Petro tā skaļāk - lai viņa sajūtas mainās.

     [+] [-]

, 2011-02-28 13:08, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: SKA vai LOKO
bet ja Mnsk dinamo vinee loko un mees dinamo msk,kurai no kamandam tad buutu jaaspeelee pret ska,mums vai minskai?

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 13:08, pirms 14 gadiem
Nevis Rīgā fani nesaprot hokeju, bet pat ļoti labi to saprot. Fanu cieņa un labvēlība ir jānopelna! Petrovicka parādīšanās sastāvā, kādēļ uz laukuma netka jaunie, kuri bija gatavi grauzt ledu, tāpat kā viņa spēles kvalitāte līdz play-offiem bija ļoti apšaubāma. Šobrīd jā, var viennozīmīgi teikt ka play-off mačos viņš izskatās un spēlē daudz labāk un iederās komandā. Tā ka Petro var nesatraukties par labo attieksmi pret viņu šeit turpmāk, ja sniegums būs adekvāts.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 13:12, pirms 14 gadiem
[quote trt17]
tiem kam nepatīk Petrovickis, var teik to ka mūsu jaunie spēlētāji ir ieguvuši daudz pieredzes spēlējot kopā ar Petrovicki, paskataties kā viņi tagad spēlē, varu teikt ka Dināmo un mūsu izlase ir ieguvus daudz!!!!
Tu joko?Ko var iegūt no spelētāja,kurš atbrauc uz Dinamo acīmredzamā neformā,ir ļoti lēns,regulāri noraidās un pazaudē ripu...
Es neesmu sajūsmā par viņa spēli arī 1.maiņā,jo uzreiz vairākumu izspēlēs ir problēmas(viņš labi iederējās 4.maiņā,bet vai spēlei 4.maiņā ir nepieciešams leģionārs?Kā pozitīvais veikums šajās 4 play-off spēlēs ir tiešām labā piespēle Cibuļskim,kurai sekoja Ņiživija vārtu guvums 3.spēlē.Pagājušosezon,kad viņš ieradās, bija sākumā cita līmeņa Petrovickis,bet uz beigām play-offos-arī nekāds.

  +8 [+] [-]

, 2011-02-28 13:16, pirms 14 gadiem
Petrovickim visu cieņu kā jau visai komandai, nesaprotu, kāpēc viņš domā, ka faniem nepatīk

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 13:17, pirms 14 gadiem
Liela daļa fanotāju ir uzbūvēti ļoti vienkārši! Komanda vinnē-visi malači! Ja kādas 3-4 spēles pakāš-visi ........... . Vajag skatīt štelli kopumā!
Darbs psihologiem: cilvēks, parādu nomocīts, darbā neiet, utt.utt. atnāk uz hokeju ar cerību, ka nu tur taču toč ies kā pa sviestu. Un jptv, arī tur neiet! Uz ko dusmas izlikt? Uz kaimiņu tribīnēs vai čomiem nevar, var atrauties štangā! A davai, ierakstīs kādu anonīmo internetā-tā un tā, tas un tas ir baigais lūzers un tam laiks pensijā un tādā garā.....
Ja kāds grib likt komandā savus cilvēkus, nav nekā vienkāršāka! Jākļūst par treneri(vismaz KHL līmeņa) vai jāapgroza mio un mio latu, no kuriem lielu daļu var kraut hokejā. Pats arī tad var iet laukumā. Pirmajā maiņā. Ar vidējo spēles laiku 25min
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-02-28 13:51, pirms 14 gadiem
bus japablauj vina vards majas speles lai chalis atgust parliecibu ka sheit ir savejais

  +7 [+] [-]

, 2011-02-28 13:54, pirms 14 gadiem
Nu nav jau Petrovickis lideris,bet labi,ka mums tagad bija tads pieredzejis buks,ko iemest hartigana vieta..play offi..ta tomer ir vieta kur pieredzei ir nozime..un kaut kadam rezervem komandai ir jabut..

  +5 [+] [-]

, 2011-02-28 14:05, pirms 14 gadiem
Negribu vērst uzmanību sliktajām lietām un pārmest divkosību, es uzsvēršu labo - absolūtajam vairumam SC komentētāju tomēr ir jūtas!

     [+] [-]

, 2011-02-28 14:18, pirms 14 gadiem
nav jau tā, ka nepatīk! Vienkārši RD fani atceras ko Petrovickis rādīja iepriekšējā sezonā un diemžēl ir jāatzīst, ka šogad pienesums punktu izteiksmē ir mazāks un tāpēc RD fani priekšroku 4. maiņā, protams, dod mūsu pašu jaunajiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2011-02-28 14:20, pirms 14 gadiem
vnk daži fani nesaprot, ka šitais nav tas pats petrovickis, kas jau bija un visu imidžu nopisa visai petrovicku dzimtai...
GL petro!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 14:42, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: SKA vai LOKO

Nevaru saprast - kapēc tu tik stulbs esi un spītīgs?
Pameiginašu vel reiz paskaidrot, SKA nevar būt 100%, ja vinne LOko, tad mes ar Loko, ja vinnē inska, tad Minska ar SKA, mes ar Atlant vai Severstal, visu saprati? a Gudrinieks?
Koroče 80%-Loko, 12%- Atlant, 8%-Severstal, 0%- Minsk un SKA)))

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 14:43, pirms 14 gadiem
Nu Petro, nav jau tā, ka nepatīc, vienkārši citus slavē vairāk, un tas ir normāli, nekad neesmu dzirdējis, ka fani būtu pret, tāpat viņš dara savu darbiņu 4 maiņā un bez tā nebūtu komandas.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 15:20, pirms 14 gadiem
Nu viens no gadījumiem, par ko Petrovickis varētu būt dzirdējis, ir Astašenko video. Neatceros, kādi pie tā bija komentāri, bet tā varētu būt.

Gan jau vēl kādam pasprucis kaut kas.

Būtu forši, ja ne komandas biedrs, tad vismaz kāds žurnālists nodotu viņam ziņu, ka tik slikti jau nemaz nav.

Astašenko gan ārdās, gan Kazahstānā, gan Anglijā, neko citu kā soda minūtes krāt neprot, žēl, ka neuzrāda +/-, varētu ko vairāk izsecināt.

Eliteprospects.com - Kaspars Astasenko

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 15:30, pirms 14 gadiem
Un tagad lūdzu pasakiet Petrovickim, ka balojums ir bijis labveligs @ sportacentrs.com

Vecis tak cīnās un viss ir ok. 4 maiņa tomēr nav tik pamanāma pat biju aizmirsis par viņu, bet tagad kad samainīja , atkal varēja redzēt , ka viņš kapā!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 15:37, pirms 14 gadiem
Petrovickis laukumā izskatās krietni labāk par daudziem citiem, so, tikai par viņu! varbūt vinjam ar tiem punktiem neveicas, bet spēlē viņš labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 15:50, pirms 14 gadiem
Petrovicki, rīt izslegsi Saimonu vai vismaz iegāzīsi viņam tā kārtīgi pa seju, nebūs nviena DR fana, kuram Tu nepatīc.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 15:52, pirms 14 gadiem
Laiks Petrovickim ierādīt Komarovam viņa vietu, tad viņš kļūs par fanu mīluli.
bet nu ja godīgi, itkā jau gaidam no viņa kaut ko vairāk, bet tomēr jāsaprot, ka viņš sezonas laikā ir mainījis komandu, un ir jāiespēlējas, turklāt pleijofos viņš rāda visai patīkamu sniegumu.

     [+] [-]

, 2011-02-28 16:04, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: nožēlojami.. tas salaga, atbrauc negatavs, saņemt LV piķi, uz laukuma neko nerādot un vēl kko atļaujas pļerkstēt par faniem un teikt, ka viņi nesaprot hokeju. Man liekas tieši saprot - un ļoti labi. Petro šogad te nebija ko darīt....
tu jau tiešām neko nesaproti. Nezinu Petro līguma summu, bet jebkurā gadījumā tā nav tava nauda, par ko te raudi. Un par to neko nerādīšanu- ja neredz, tā ir tava vaina. Fiziskais gan pietrūkst, kā jau veterānam, bet meistarību un funktieri uzreiz var redzēt

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 16:06, pirms 14 gadiem
Tu nepatīc tikai tiem ,kur neko nesaprot no hokeja un tikai domā par tiem speletajiem kuri gūst vārtus , bet tu esi melnā darba darītājs.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 16:25, pirms 14 gadiem
manuprāt Petrovicskis spēle labi nav nekādus podus savārijis un mums noder tik pieredzējis spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-28 16:30, pirms 14 gadiem
Slēpts komentārs: fusho

     [+] [-]

, 2011-02-28 16:35, pirms 14 gadiem
nav nekādu pretenziju labs hokejists!

     [+] [-]

, 2011-02-28 16:36, pirms 14 gadiem
Leģionāri jau parasti tiek aicināti lai taisītu rezultātu. Tas, ka kāds konkrēts sportists varbūt ir labs cilvēks un ļoti pieredzējis, maz kādu interesē. Paigaidām liekas, ka šī sezona Petrovickim nav īpaši izdevusies, arī tās sākums Somijā. Bet vēl jau nekas nav beidzies, īpaši izslēgšanas spēlēs ir visas iespējas situāciju mainīt un kļūt par varoni.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-28 16:37, pirms 14 gadiem
Petrovicki neker krenki- pirmamkartam tu esi labs cilveks(tiesh un atklats) ka speletajs ar nav zeme metams- protams gadi nav tie svaigakie bet meistariba nenoliedzami tev ir!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 16:41, pirms 14 gadiem
Neviens nav ideāls. Petro viss būs ok. Vel nedaudz piedod klāt un būs viss kā vajag..

     [+] [-]

, 2011-02-28 16:42, pirms 14 gadiem
Pagājušogad Petro bija vnk daudz redzamāks uz laukuma!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-02-28 17:07, pirms 14 gadiem
Varbut nakamaja spele vajadzetu kadu saukli jauku priekš petrovicka ar plakatu Taču tā lai saprot- visticamak anglu val !

     [+] [-]

, 2011-02-28 17:08, pirms 14 gadiem
Pēdējās spēlēs Petro labi spēlē un no sastāva nebūt nekrīt ārā

  +7 [+] [-]

, 2011-02-28 17:12, pirms 14 gadiem
Pietro !
Necepies ! Ir jau labi un nav tā ka faniem Tu nepatīc... Protams, mums patiktu redzēt savā komandā Ovečkinu, bet... Tu esi darījis daudz laba mūsu komandā un ticu, arī Tu savu golu iemetīsi Nododiet, lūdzu, labos komentārus Pietro... Nav viņš mums neko sliktu izdarījis....

     [+] [-]

, 2011-02-28 17:45, pirms 14 gadiem
nu visiem izpatikt nevar

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 17:47, pirms 14 gadiem
Ta petro ir zbis chalis!! jaa nesokas kaa bijaam gaidijushi! bet war redzeet ka wecis ciinaas katraa epizodee un nekad nepiekaapjas!!
Your are wrong Petro! Fans will always be there for you!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 17:47, pirms 14 gadiem
Noteikti! šo čali ir jāatbalsta!
Palffy rakstīja: Tagad nākamājā mājas spēlē dodamies uz arēnu ar plakātu: `We love our Petro!`
Par savējiem, kā nekā.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 17:50, pirms 14 gadiem
Nepatīk man tas ,ka viņam ir iemesls tā domāt,bet viņam nav pat ko pārmest,tiešām cenšas,cīnās + vel pieredz,pat kautkā žēl paliek viņa,ka viņš tā domā,vajadzētu viņu kkā uzmundrināt faniem

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 17:57, pirms 14 gadiem
trakais fans rakstīja: bus japablauj vina vards majas speles lai chalis atgust parliecibu ka sheit ir savejais
PIEVIENOŠOS!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 18:04, pirms 14 gadiem
Eu, davai fanu klubs vai kas tur, uztaisiet plakātu tipa 'We love you, PETRO !' Savādāk kaut kā stulbi sanāk un nav tas pavisam labi, ja mūsu spēlētājs tā domā. Spēle tad arī moš aizies...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 18:15, pirms 14 gadiem
nenāktu par ļaunu uzmundrināt petrovicki

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 18:24, pirms 14 gadiem
Nez, nav tikt raki. Nelikas ka publikai nepatīk Roberts.
Man no iepriekšejas sezonas patika viņa spēle jau. Jā, šosezon nav gluži tik labs, bet tik un ta pieredzejis un svarīgs spēlētajs šādiem playofiem.
Varētu kadu atbalsta plakāteli šim uzbliezt, lai čalis nepārdzīvo. Mēs esam par visu komandu un uzvar, un zaudē visi, nevis tikai Petrovickis

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 18:36, pirms 14 gadiem
Dinamo komanda turās lielā mērā uz līdzjutēju atbalstu, ja Petrovickis tiks atbalstīts spēlē, iegūs papildu motivāciju censties

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 18:45, pirms 14 gadiem
Robčik...cepuri Tev nost,neesmu neko tādu dzirdējis,varbūt,ka ir kaut kādi indivīdi,kas neko no hokeja nesaprot un pasaka kaut kādu murgu,bet par tiem Tev ir vissmazāk jāuztraucas....Tevi šeit LV mīl,ciena u.t.t.To,ko ceturtā maiņa padara laukumā,retai komandas 4-tai maiņai tas izdodas!Tā kā galvu augšā un uz priekšu.Mēs par Tevi...Robert Petrovicki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 19:01, pirms 14 gadiem
bridgwater rakstīja: roberts petrovickis ir nhl limena uzbrucejs
recigakais komentars shodien

     [+] [-]

, 2011-02-28 19:03, pirms 14 gadiem
katrs spēlētājs komandai kko dod, kaut vai neiemetot ripu vai rezulativu piespeli iedevis...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 19:06, pirms 14 gadiem
Dīvaini, ka treneri tā čakarē vārtsargus, bet Holts riktīgi labi turējās!
Petrovickis arī savu sniegumu ir uzlabojis, salīdzinot ar to, kāds tas bija uzreiz pēc viņa ierašanās. Tā, ka Petro - turies, viss būs labi!

  -3 [+] [-]

, 2011-02-28 19:09, pirms 14 gadiem
Kā Petrovickis kaut ko tik stulbu var pateikt?

     [+] [-]

, 2011-02-28 19:31, pirms 14 gadiem
Nezinu ka citiem, bet man patika Petrovicka mainja ar Podzinju un Stalu!!!!! Tad cinjas gars ka viniem visu sezonu bija kamer tie speleja kopa, neradzeju nevienam, neskaitot Trotera mainju!!!!! Man prieks ka vinsh ir pie mums!!!!Vinja pieredze ljoti noder tagad...

  +7 [+] [-]

, 2011-02-28 19:34, pirms 14 gadiem
Nākamajas mājas spēlēs jāparāda kaut vai ar plakātiem, ka fani viņu mīl tik un tā.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 19:50, pirms 14 gadiem
Robert, lidzjuteji saprot hokeju un tieshi tapec ir pretenzjas. Ari tas, ka arzemniekam jabut ieverojami parakam par vietejiem. Ja es redzu, ka tu vairakas ripas atved savos vartos,jo esi kaut kur aiz vartiem, "savejo"speletaju neturi un vinsh no vartu priekshas iemet. To lidzjuteji redz.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 20:12, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Nebaidies Petrovicki! Šuplers riebjas vēl vairāk!
Šuplers riebjas tikai tev!Pārējiem nekas pagaidām nav pretī pret Šūpi un Petrovicki!Kārtējais tavs neapdomīgais un stulbais viedoklis !

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 20:17, pirms 14 gadiem
kas vinam tas pa mulkibam ienakusas galva

     [+] [-]

, 2011-02-28 20:21, pirms 14 gadiem
4. maiņā petrovickis izkatās diezgan labi. Priekš pirmās maiņas gan diemžēl nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-28 20:35, pirms 14 gadiem
Neķer kreņļķi, Robi. Būs labi.
Jautājums nekorekts. Apmierina vai neapmierina. Pēdējās divās spēlēs ir pat ļoti O.K. Pirms tam? Labs nekas nebija. Mans uzskats tāds, ka leģionāram jābūt tāda līmeņa spēlētājam, lai tas varētu spēlēt pirmajā, otrajā min. trešajā maiņā. Ar ko Džeriņš pēdējā spēlē ceturtajā maiņā bija sliktāks par Petrovicki? Ne ar ko. Pat labāks.

     [+] [-]

, 2011-02-28 20:39, pirms 14 gadiem
Inetux rakstīja: Nākamajas mājas spēlēs jāparāda kaut vai ar plakātiem, ka fani viņu mīl tik un tā.
Varbūt džekam tas iedos tādu dopingu. Tādu dopingu!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 21:06, pirms 14 gadiem
eu kāds nezina,kur var atrast iespējams Petroviska kādu email?...varētu viņam ko uzrakstīt,par to,kad mēs par visiem leģionāriem kuri cīnās par Dinamo esam priecīgi un pateicīgi...
runājot par Krisa komentāru...ceru,kad nedaudz piebremzēsi ar iešanu ārā no vārtiem,jo redzi,kā var notikt....
nu ko par 4. uzvaru rītdien...

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 21:24, pirms 14 gadiem
yes.we.did. rakstīja: eu kāds nezina,kur var atrast iespējams Petroviska kādu email?...varētu viņam ko uzrakstīt,par to,kad mēs par visiem leģionāriem kuri cīnās par Dinamo esam priecīgi un pateicīgi...
runājot par Krisa komentāru...ceru,kad nedaudz piebremzēsi ar iešanu ārā no vārtiem,jo redzi,kā var notikt....
nu ko par 4. uzvaru rītdien...
iedomajos to pashu bet varbut varetu kadu saukli vai ko uz dinamofanu aizsutit un sarunat nakamaja majas spele iedrosinat ? !

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 21:47, pirms 14 gadiem
Nu Kriss ar savu ripas aizmešanu, lika lielai daļai fanu ieņemt validolu

     [+] [-]

, 2011-02-28 23:50, pirms 14 gadiem
ko jūs skaitat tos punktus, pagājušo gadu 1 maiņa ap 20 min. spēles laika un partneri hosa un niživijs, šogad ceturtā ar vidēji 7 min. un katru reizi citi partneri, kaut kā nemanu ne Meijam, ne Bukartam, ne Podziņam, ne Džeriņam kaut 10 rezultativitātes punktiem, ko tad gaidīt no petrovicka

  -3 [+] [-]

, 2011-03-01 10:29, pirms 14 gadiem
Da ko vinhsh iid vajag kapaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ko ta vinhs atbrauca dailhslidoshanu raadiit lai panhem alinhu

     [+] [-]

, 2011-03-02 15:03, pirms 14 gadiem
henrijz rakstīja: Petrovicky - We Do Like you! GO GO GO!
iemetīs vēl izšķirošo golu!
ne jau angliski-vajag kko čehu valodā

     [+] [-]

, 2011-03-02 21:54, pirms 14 gadiem
man patīk Petrovicka spēlē, iepriekšējā sezona ar Hosu un Ņiziviju nu super, šajā sezonā protams ka ar jaunajiem kopā neveicas