Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

"Dinamo" pievienojas centra uzbrucējs Šekura

"Dinamo" pievienojas centra uzbrucējs Šekura
Pols Šekura
Foto: Buffalo Sabres

Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" rindas papildinājis kanādiešu centra uzbrucējs Pols Šekura, kuram ir 92 spēļu pieredze Nacionālajā hokeja līgā (NHL). Šo sezonu viņš sāka Prāgas "Lev", trīs spēlēs pie punktiem netiekot.

Rīgas "Dinamo" sezonas ievads nav izdevies – klubs ar deviņās spēlēs iegūtajiem deviņiem punktiem ieņem 11. vietu Rietumu konferencē, apsteidzot vien Čehovas "Vityaz", debitanti Doņeckas "Donbass" un Minskas "Dinamo". Viens no galvenajiem neveiksmju iemesliem ir momentu realizācija – rīdzinieki ar 16 vārtiem dala trešo sliktāko rādītāju līgā.

"Dinamo" jau iepriekš bija problēmas ar centra uzbrucējiem, tāpēc Džeimijam Džonsonam vai Andrim Džeriņam nereti nācās spēlēt divos virknējumos. Tagad caurums aizlāpīts – panākta vienošanās ar kanādieti Polu Šekuru, kurš sezonas ievadu aizvadīja Prāgas "Lev" sastāvā.

Viņš bija viens no pirmajiem leģionāriem, kas pievienojās "Lev", tomēr Šekura nespēja nostiprināties pamatsastāvā. Vakar pēc abpusējas vienošanās puses šķīrās, un tieši "Lev" mājaslapā bija atrodama pirmā informācija par Šekuras nākamo galamērķi – Rīgu. Viņš aizvadījis trīs spēles, kurās pie punktiem nav ticis. Tāpat neitrāls ir viņa lietderības koeficients.

Portālā Eliteprospects.com Šekura tiek raksturots kā labs slidotājs un cīnītājs iemetienos. Savukārt 178 centimetrus garajam un 87 kilogramus smagajam hokejistam pietrūkst auguma parametru un agresivitātes. Tāpat minēts, ka Šekura labāk darbojas aizsardzībā nevis uzbrukumā.

Šekura NHL aizvadījis 92 spēles, gūstot 10 vārtus un 10 reizes palīdzot to izdarīt partneriem. Viņš pārstāvējis divas komandas – Tampabejas "Lightning" un Bufalo "Sabres". Centra uzbrucējam ne reizi neizdevās iegūt vienvirziena līgumu, tādēļ daudz nācies spēlēt fārmklubos. Amerikas Hokeja līgā Šekura aizvadījis 271 spēli, atzīmējoties ar 193 (82+111) punktiem.

Viņš Rīgā ieradās jau 25. septembra vakarā. Iespējams, "Dinamo" kreklā Šekura debitēs jau 28. septembrī, kad rīdzinieki savā laukumā uzņems tiešos konkurentus – Maskavas "Spartak" hokejistus.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu


, 2012-09-26 01:17, pirms 12 gadiem
stārs
, 2012-09-26 01:18, pirms 12 gadiem
Rīga sāk mosties no pirmsziemas miega
, 2012-09-26 01:19, pirms 12 gadiem
Nopietni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 01:21, pirms 12 gadiem
Sējējs piemet RD kaut ko tas vien parāda kādā līmenī šobrīd ir RD vadība un klubs kā tāds briesmīgi.....Kauns diez Svētajam Jurim nav?
, 2012-09-26 01:21, pirms 12 gadiem
chr1sT rakstīja: Kas tas par pabiru? Nu jau Lev saak atkritumus izgaazt Riigaa? Vaajpraats... Peedeejaa vieta Rietumos garanteeta.
Nu sito cali var ideali viena vaardaa nosaukt angliski : REJECT!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 01:23, pirms 12 gadiem
kas tad kravā koferus uz LM
, 2012-09-26 01:24, pirms 12 gadiem
cmon nevajag uzreiz nod..st pat neredzot ka vins spele,labaks jau bus pa daziem labiem!
, 2012-09-26 01:24, pirms 12 gadiem
Vēl viens, kam ir problēmas ar momentu realizāciju.Kas tad RD kāda pusfabrikātu noliktava?Zbal!!!
, 2012-09-26 01:24, pirms 12 gadiem
cerams,ka kludos,bet vai nebus kartejais,,Arnasons,,
, 2012-09-26 01:25, pirms 12 gadiem
Ты Кто Такой Давай До Свидания
, 2012-09-26 01:25, pirms 12 gadiem
Var jau saprast RD izmisumu bet nu šis izskatās pec ļoti interesanta izmisuma Lev iet pa priekšu visiem Sējējs turpina spodrināt savu CV...bet te paņem vienu kas nekur īsti neko nav sadarījis...Ja šis glābšanas salmiņš neizglābs, tas nozīmēs Pekkas iesūtīšanu iekš bezdarbniekiem?!?
, 2012-09-26 01:25, pirms 12 gadiem
Vai tā var būt, ka Dinamo pēkšņi parādījusies nauda, vai arī NHL lokauts ir tik stipri sačākarējis tirgu, ka šis ir gatavs neest un spēlēt?
, 2012-09-26 01:25, pirms 12 gadiem
starpcitu jau jau vins ir atkritums,tad tads var teju 100 speles nhl nospelet,tad jau sanak ka lielaka dala dinamo ir atkritumi?
, 2012-09-26 01:26, pirms 12 gadiem
Pozitīvi- pieleca tas ka centru tomēr vajag. Dēļ lokauta gan jau arī ka lētāk dabūja... būsim reāli- nav naudas mums NHL playeriem tāpēc cerēsim ka šis atvērsies
, 2012-09-26 01:26, pirms 12 gadiem
tupax23 rakstīja: cmon nevajag uzreiz nod..st pat neredzot ka vins spele,labaks jau bus pa daziem labiem!
Vai no komandas atskaita dēļ labā snieguma?
, 2012-09-26 01:27, pirms 12 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: kas tad kravā koferus uz LM
Nez vai pietiks drosmes Ņiživiju nosūtīt... ta jau redzēs
, 2012-09-26 01:29, pirms 12 gadiem
tupax23 rakstīja: starpcitu jau jau vins ir atkritums,tad tads var teju 100 speles nhl nospelet,tad jau sanak ka lielaka dala dinamo ir atkritumi?
Vec tev liekas Daugaviņš ir stabils NHL vecis?spēlē par kapeikām par līgumu jācīnās caur tiesu utt.Komandām iekš NHL atraugas ir gana daudz ne visi ir Malkini un Ovečkini bet 3-4-5 ešalons kurā ir arī Daugaviņš nav glābēji un nesēji. Paskaties Žirū..viņš AHL visiem pogas grieza ārā...NHL nenoturējās nemaz tik ilgi...un tagad ar % realizācijas ir švaks
, 2012-09-26 01:29, pirms 12 gadiem
oj. šis čalis bija tak laukumā kad Karsums iemeta golu NHL'ā Tampas laikos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 01:32, pirms 12 gadiem
Citēju "hokejistam pietrūkst auguma parametru un agresivitātes. Tāpat minēts, ka Šehura labāk darbojas aizsardzībā nevis uzbrukumā." ū no vīņa gaidīsim daudz punktu..
, 2012-09-26 01:33, pirms 12 gadiem
"Tāpat minēts, ka Šehura labāk darbojas aizsardzībā nevis uzbrukumā."

Perdon bet vai aizsardzība ir galvenā problēma jebšu doma ir ka vēl labāka aizsardzība un pietiks ar 1,2 vārtiem???
, 2012-09-26 01:38, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Viņš tikai tur 3 spēles nospēlēja! Realizācija... debestiņ
Nu nebrauks Krosbijs vai Stemkoss uz šejieni..
Tu karjeras status palūri un tad oponē, cukurbiete!
, 2012-09-26 01:40, pirms 12 gadiem
nu lai veicās,izskatās,ka Sējējs būs ieteicis,tikai cerams,ka tas ir labi gribēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 01:45, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu lai veicās,izskatās,ka Sējējs būs ieteicis,tikai cerams,ka tas ir labi gribēts
Sējējs ieteicis? Sējējs viņu atlaida( acīmredzot, jo nebija pietiekami labs Lev) un un iesmērēja šo pārpalikumu Opuļskim, kurš pagaidām atstāj pilnīga nespējnieka iespaidu.
, 2012-09-26 01:48, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Bija runa par nospēlēto Lev komandā, kāli!
Tad jau mēs varētu saprasties, ja esam dārzeņi, bet dzīvē kā redzi es skatos plašāk par Lev un trim spēlēm.Piedod par lieko asumu, es atvainojos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 01:54, pirms 12 gadiem
Es piemēram ļoti cerēju ka uz lokauta laiku "Dinamo" izdosies piesaistīt kādu ar Nhl pieredzi centru, kā piemēram klīda baumas par Koreju Periju. (Irbe ar Valteru ārī runāja par to ka faniem varētu piesaistī kādu Nhl spēlētāju, lai arēna būtu pilnāka) Šovakar "Dinamo" parādija savu nostāju..skumji bet manuprāt šīs visas lietas kopā - Izbraukumu spēļo nerādīšana tiešraidē, nerezultatīvā, zaudējumpilnā spēle spēlētāju izvēle atstās tukšas vietas arēnas krēslos....
, 2012-09-26 01:56, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: Sējējs ieteicis? Sējējs viņu atlaida( acīmredzot, jo nebija pietiekami labs Lev) un un iesmērēja šo pārpalikumu Opuļskim, kurš pagaidām atstāj pilnīga nespējnieka iespaidu.
paskaties kaut uz to pašu Pujacu,kā viņš spēlēja Sibirj un Avangard,kā Dinamo,tas vien,ka kāds spēlētājs neder vienai komandai nenozīmē,ka tāpat neder citai,kas spēlē citā sistēmā, Hossu ar pirms gada Spartaks atlaida,a mums bija tieši laikā
, 2012-09-26 02:01, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Bet Sējējs taču pats jums visiem te bija nespējnieks, vai ne tā?
Nē, Sējējs ir lielisks GM
, 2012-09-26 02:08, pirms 12 gadiem
Kārtējais AHL stārs
, 2012-09-26 02:09, pirms 12 gadiem
Karsums-Džonsons-Indrašis
Daugaviņš-Šehura-Žirū
Šremps-Džeriņš-Meija
Ivanāns-Biezais-Bičevskis
Izskatās nedaudz sakārtotāk. Saškam vietu sastāvā neredzu.

Di.rsējiem, čīkstētājiem: tak samierinaties, ka no augstā plaukta neviens pie mums nebrauks. Lokauta upuri izvēlas vai nu palikt pie ģimenēm, vai brauc pēc lielas naudas, vai dodas sakārtotā vidē uzturēt fizuhu. Ko rīga no tā var piedāvāt? NEKO!!! Atbalstīsim tos, kas pie mums spēlē! Bet te pat nemaz neuzzinot neko par spēlētāju, viņš tiek nolikts, pirms vēl uz ledus uzkāpis. Tak triniet par SKA, Real, City fanot, ja nespējat samierināties ar mūsu klubu max iespējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 02:20, pirms 12 gadiem
protams ka vareja, iespejams, pa to pasu laiku panemt kadu NHL veci kurs atbrauktu un kas to lai zin kads vins butu bet es domaju ka Dinamo izdarija pareizi, jo ka paskatas tad Lev iet pa auksu sobrid dzeks nospelejis 3 speles vinu sastava pec Z-Amerikas nav vel apklimatizejies ta ka viss var vel but, un protams katra bridi var lauzt ligumu un panemt kaut ko citu, bet nu es esmu pilnigi par to ka DR nenem nekadus NHL vecus jo ar viniem neko nevar zinat un ja nu peksni novembri beidzas LOkauts tad ko daris tas komandas kas panemusas tas zvaigznes, vinam peksni vesela maina pazudis un tad dinamo bus parejie kas nebus panemusi NHL vecus bus uzvaretaji!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 02:53, pirms 12 gadiem
RD Rullē jau kuro sezonu divi goli spēlē. Viegli vinnēt totalizatoros
, 2012-09-26 02:57, pirms 12 gadiem
norcha 172 rakstīja: Vēl viens, kam ir problēmas ar momentu realizāciju.Kas tad RD kāda pusfabrikātu noliktava?Zbal!!!
No kurienes tad tu tik gudrs, ka zini, ka viņam problēmas ar realizāciju? Atkal kārtējais vietējais "eksperts" uzradies, kas no hokeja neko nejēdz, bet visus gānīt pirmajā vietā?!
Ja nemēģināsi makšķerēt, nekādu zivi nenoķersi! Un arī makšķerējot, tu jau nezini, kas tev to pludiņu rausta - grundulis vai varbūt trekns breksis! Vispirms vajag piecopēt! Novērtēsim, un tad spriedīsim!
, 2012-09-26 04:17, pirms 12 gadiem
jorens63 rakstīja: cerams,ka kludos,bet vai nebus kartejais,,Arnasons,,
Lai arī Arnasons izskatījās, ka viņam neinteresē hokejs, viņš punktus krāja pietiekami labi priekš viņa attieksmes. Kaut mūsu pašreizējiem leģionāriem tā veiktos ar visu cenšanos
, 2012-09-26 05:29, pirms 12 gadiem
Eliteprospects.com - Mark Bell

Es jau kopš Dinamo atjaunošanas katru gadu maļu, ka vajag šitam kanādietiem dot "otro iespēju". Džekam tāpat ka Ozo bija problēmas ar zaļo pūķi, bet tās veiksmīgi atrisinājis pēdējos gados. Draftēts kā 1 kārtas 8 numurs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 06:45, pirms 12 gadiem
Kapec citas KHL komandas, pat ne bagatakas, piesaista NHL lokauta laika gana kvalitativus speletajus, bet Dinamo panem kautkadu, citam jau vairs nevajadzigu, pabiru?
, 2012-09-26 06:48, pirms 12 gadiem
, 2012-09-26 07:23, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Karsums-Džonsons-Indrašis
Daugaviņš-Šehura-Žirū
Šremps-Džeriņš-Meija
Ivanāns-Biezais-Bičevskis
Izskatās nedaudz sakārtotāk. Saškam vietu sastāvā neredzu.

Di.rsējiem, čīkstētājiem: tak samierinaties, ka no augstā plaukta neviens pie mums nebrauks. Lokauta upuri izvēlas vai nu palikt pie ģimenēm, vai brauc pēc lielas naudas, vai dodas sakārtotā vidē uzturēt fizuhu. Ko rīga no tā var piedāvāt? NEKO!!! Atbalstīsim tos, kas pie mums spēlē! Bet te pat nemaz neuzzinot neko par spēlētāju, viņš tiek nolikts, pirms vēl uz ledus uzkāpis. Tak triniet par SKA, Real, City fanot, ja nespējat samierināties ar mūsu klubu max iespējām.
Ko Daugaviņam darīt 2. maiņā? Tas, ka viņš spēlē 4. maiņā NHL (vai sēž uz beņķīša) neuztaisa viņu par ļoti labu spēlētāju, kuru bez skatīšanās jau 3. spēlē likt otrajā maiņā
, 2012-09-26 07:25, pirms 12 gadiem
nu nu kurš tad malā sēdēs ? Jonsons Sremps daugavins vai ivanans ? : D
, 2012-09-26 07:34, pirms 12 gadiem
Nu ok, bet šitam čalim taču algu arī vajag maksāt, vai ne? Un ja viņš būtu tik labs, nebūtu patriekts no Prāgas. Skaidrs, ka centrs, kas var vinnēt iemetienus ir vajadzīgs, pirmajai maiņai tāds ir Džonsona izskatā, tagad šis čalis var būt centrs priekš Žirū un Daugaviņa. Bet vai tiešām nevarēja sazīmēt kaut ko labāku.... Šim čalim cipars algā noteikti ir kkur 200k, un dēļ viņa cilvēki uz arēnu vairāk neies. Lai nu kā, bet cerams, ka čalim izdosies.
, 2012-09-26 07:36, pirms 12 gadiem
Komandai var būt vizuāla'tēla politika , spēlētājus lai arī cik labs viņš būtu atskaita , jo neiederās pēc auguma parametriem
rainmaker rakstīja: Vai no komandas atskaita dēļ labā snieguma?
, 2012-09-26 07:45, pirms 12 gadiem
chr1sT rakstīja: Kas tas par pabiru? Nu jau Lev saak atkritumus izgaazt Riigaa? Vaajpraats... Peedeejaa vieta Rietumos garanteeta.
Kas tā par čīkstēšanu. Vēl nav nospēlējis nevienu spēli , bet jau kritizē.
Tad jau Hossa bija Spartak pabira. Laikam kāds domā ka KHL komandas mums atdos labākos spēlētājus.
, 2012-09-26 07:49, pirms 12 gadiem
Kārtējā pabira... Vienā komandā KHL līmeni neturēja, zin, baigi nu tgd Rīgā spīdēs...
, 2012-09-26 07:49, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Kas tā par čīkstēšanu. Vēl nav nospēlējis nevienu spēli , bet jau kritizē.
Tad jau Hossa bija Spartak pabira. Laikam kāds domā ka KHL komandas mums atdos labākos spēlētājus.
Nu, palasot aprakstus, tiešām sāk likties, ka komandā ir vieni ņipri mazulīši, kas aši skrien, kapājas, bet līdz golam netiek. Un tagad vēl viens...

No otras puses, Pruseks arī bija atbira. Hossa tāpat. Hartigans arī puslīdz normāli nospēlēja otro sezonu RD (vismaz sākums bija graujošs).
, 2012-09-26 07:50, pirms 12 gadiem
Nu, kapēc?!? Kapēc tieši lokauta laikā dabūjam, ko šādu? Ja jau tomēr ir tā nauda, tad var kaut ko no NHL dabūt, līdzīgu kā Daugaviņš.
, 2012-09-26 07:50, pirms 12 gadiem
Cipulis 2! Buutu laba maiņa Cipulis- Šehura- Šindels!
Ar shitaadu dinamo ilgi var peldeet- peldeet pa turniirtabulas leju!!!
, 2012-09-26 07:52, pirms 12 gadiem
Bet tas gan ir taisnība, ka tautiņai būs labi tikai tad, ja tiks savākts kāds Ivanān-veidīgs (kas bajgi mochiis viseiem pa poornu ble!!!) vai, es nezinu, superskorers no NHL.
, 2012-09-26 07:59, pirms 12 gadiem
Nu šī laikam izskatās lielākā zvaigzne,ko "Gagarina iekarotājs" Savickis var atļauties.Statistika NHL lieliska -vidēji deviņās spēlēs vieni vārti.Super! Tādi mums trūkst
, 2012-09-26 08:04, pirms 12 gadiem
chr1sT rakstīja: Kas tas par pabiru? Nu jau Lev saak atkritumus izgaazt Riigaa? Vaajpraats... Peedeejaa vieta Rietumos garanteeta.
citreiz tāds "pabira" ir daudzreiz labāks par kādu no zvaigznēm
, 2012-09-26 08:05, pirms 12 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Nu, kapēc?!? Kapēc tieši lokauta laikā dabūjam, ko šādu? Ja jau tomēr ir tā nauda, tad var kaut ko no NHL dabūt, līdzīgu kā Daugaviņš.
TAK IGNATJEVS PATEICA, NAV NAUDA! un NHL spēlētāja nebūs, ko jūs varat tralināt.. Jā čalis neizskatās tas iespaidīgākais pēc statistikas, bet tak ļaujiet nospēlet pāris spēles, tad redzēsim..
Džonsons arī nav nekāds špīlers, ja paskatās viņa AHL statistiku, tas pats kas Šehuram, pat sliktāk.
takšto vēl redzēsim.
, 2012-09-26 08:09, pirms 12 gadiem
Sējējs uz puslodzi vēl joprojām piestrādā RD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 08:18, pirms 12 gadiem
vel viens kaplis, lol...
, 2012-09-26 08:21, pirms 12 gadiem
off topic
Amerikāņu pieprasa KHL.
ASV televīzijas kanāli vēlas pārraidīt KHL...
, 2012-09-26 08:22, pirms 12 gadiem
Trukst uzbruceju,kuri var iemest ripu vartus,bet panema uzbruceju,kurs nav agresivs un vairak spele aizsardziba,neviss gust vartus,nonsens!
, 2012-09-26 08:24, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Nu šī laikam izskatās lielākā zvaigzne,ko "Gagarina iekarotājs" Savickis var atļauties.Statistika NHL lieliska -vidēji deviņās spēlēs vieni vārti.Super! Tādi mums trūkst
Tad jau sanāk lielisks spēlētājs, gandrīz 2,5 reizes labāks nekā Karsums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 08:27, pirms 12 gadiem
Man ar likās kā tieši "cīnītāji" mums trūkst!
, 2012-09-26 08:28, pirms 12 gadiem
labs aizsardzībā, sūdīgs uzbrukumā! Vai Dinamo tādu vajadzēja? Sviests
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 08:34, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Muļķības!
Seko jaunākajam info , drīz būs atspēkojums
Ja krieviem ir simtiem kanāli, tad ASV noteikti tūkstoši un kas par brīnumu ka kāds grib rādīt KHL. Atceries kāds šeit bija sašutums kad Eiropā nevarēja redzēt NHL sezonas sākumu.
, 2012-09-26 08:39, pirms 12 gadiem
Nav naudas, nav izklaides - tāds bija teiciens????.... bet RD vienmēr sākums bāls, ticu, ka mūsējie čaļi saņemsies un sāks riktīgi kapāt, visiem jāsaspēlējas un dvēsele mums tāda mīksta, viss būs OK tikai nevajag parādīt ka necienam savus večus, viņi taču kapā cik spēj..
, 2012-09-26 08:41, pirms 12 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: stārs
nu nu,
nepel vel - RD tieši tie atkritēji parasti rāda labāko sniegumu. Savukārt lielie stāri parasti izgāžas.
, 2012-09-26 08:41, pirms 12 gadiem
nu tagad gan viss. vienīgais prieks, ka viasats kratīsies nost nākamgad
, 2012-09-26 08:45, pirms 12 gadiem
nevajag pļūtīt, jādod čalim iespējā, tad spriedīsim.
, 2012-09-26 08:47, pirms 12 gadiem
Ja jau ir lokauts, varbūt paņemt kādu treneri no NHL, lai piepalīdz mūsējiem bikiņ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 08:54, pirms 12 gadiem
Ja jau viņš specializējās aizsardzībā, tad laikam tiešām Pekas taktika ir iesist 1-2 vārtus un censties neielaist nevienu... Bēdīgi!
, 2012-09-26 08:55, pirms 12 gadiem
Starp citu runājot par naudām - RD ir tiešām nepatīkamā situācijā. Galvenais sponsors (Itera) tika "piespiests" sponsorēt RD klubu. Sākumā bija ideja par Gazprom kā sponsoru, bet to nerealizēja, lai nebūtu acīmredzams Krievijas sponsors. Itera kā nekā ir saistīta ar Latviju. Tā kā Itera nav ne mazākā intereses par hokeju, viņi pilda tikai dažu līgas darboņu pavēles un piespēlē minimāli noteikto summu. Te es nedomāju par Savicki. Viņš šajā rindā ir pašās beigās. Mums gan derētu cits GM no Krievijas (Žirinovskis varbūt) tad nauda plūstu aumaļām. Taču vai tas patiktu mūsu pastalniekiem? Šaubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:01, pirms 12 gadiem
Pirmais, ko ieraudzīju bija ''Buffalo'' logo, uz mirkli aizsapņojos
Bet tas tā. Interesanti būtu pamerīt IQ līmeni portāla lietotājie, puse nesaprot, ko raksta , ka tik nolikt kādu. Vai tas ir jau kļuvis par LV tautas zīmolu un iezīmi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:08, pirms 12 gadiem
Lai pastiprinātu uzbrukumu nolīgstam uzbrucēju, kurš labāk spēlē aizasrdzībā...
, 2012-09-26 09:08, pirms 12 gadiem
nedod dievs šis 5dien ieliks 2 bankas, tad visi mega bļāvēji čurās biksēs aiz priekiem ku labs pirkums padevies
Tādi pārgudrie hokeja eksperti....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:11, pirms 12 gadiem
Ko tur runāt par sponsoriem - arvien vairāk parādās, ka Gagarina kausa pretendents šosezon - Rīgas Dinamo tāds ķap, ļap projekts, ja pat atmet visu pretīgo Krievijas ietekmes un KGB politisko fonu. Smiekli nāk par šīm visām Iterām. Normālus spēlētājus komanda nevar dabūt, nosprāgt arī it kā neļauj, bet kadru ziņā jāiztiek ar visādiem atbirumiem. Un dumjā latviešu tauta sajūsmā. Ko gan bauriem vēl vajag
, 2012-09-26 09:13, pirms 12 gadiem
cerams,ka beidzot vairāk par diviem vārtiem varēs iesist,savādāk šī sērga sāk ievilkties. Lai veicas Dinamo.
, 2012-09-26 09:14, pirms 12 gadiem
Tegeroi rakstīja: Cipulis 2! Buutu laba maiņa Cipulis- Šehura- Šindels!
Ar shitaadu dinamo ilgi var peldeet- peldeet pa turniirtabulas leju!!!
Tādam kā Tev nesaprast ko laukumā darīja Cipulis un godīgi sakot no šodienas sastāva bez pirmās maiņas visi ir vai nu vienā līmenī ar viņu vai vēl pat sliktāki.To parāda izgājieni viens pret vārtsargu un bullīši vienvārd sakot zems meistarības līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:19, pirms 12 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Nu, kapēc?!? Kapēc tieši lokauta laikā dabūjam, ko šādu? Ja jau tomēr ir tā nauda, tad var kaut ko no NHL dabūt, līdzīgu kā Daugaviņš.
Vai ta nav līdzīgs? Ar mocīšanos pēc NHL līgumiem spēļu skaitu un punktiem,manuprāt pat bikiņ labāks!
, 2012-09-26 09:20, pirms 12 gadiem
rainmaker rakstīja: Var jau saprast RD izmisumu bet nu šis izskatās pec ļoti interesanta izmisuma Lev iet pa priekšu visiem Sējējs turpina spodrināt savu CV...bet te paņem vienu kas nekur īsti neko nav sadarījis...Ja šis glābšanas salmiņš neizglābs, tas nozīmēs Pekkas iesūtīšanu iekš bezdarbniekiem?!?
Cik atceros Hossa arī pirms RD neko dižu nebija sadarījis...vai ta tiešām pirmā dzirdēšana,ka katram hokejistam ir komandas kurās viņš iederas un pretēji...da varbūt jāļauj džekam sevi parādīt un tad ko spriest!!!???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:33, pirms 12 gadiem
Davai čaļi saņemās!
, 2012-09-26 09:34, pirms 12 gadiem
uzbrucejus vajg, naudas nav, lai tik nak,hosam citos klubos ar slikti gaja,cerams tapat ar shim tipaazam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:38, pirms 12 gadiem
Murgs!!!!!!Uzbruceejs kas labaak speelaa aizsardziibaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ar aizsardziibu viss kaartiibaa-kur uzbruceeki kas var vaartus guut????Karsums viens token nepavilks visu komandu!
, 2012-09-26 09:38, pirms 12 gadiem
LV ekspertu zeme ar pietaisītām biksēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:41, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Paši nezinat, ko gribat... Un kā jums patiktu, ja neveikmju gadījumā citiu klubu fani mestos virsū Dārziņam, Masaļskim un nākotnē Ozo?
Par to šeit neviens nedomā,jo uzskata ka vienīgie pareizie!Vai šie ''eksperti''kaut reizi ir palasījuši krievu klubu fanu komentārus-stipri šaubos!Salīdzinoši kaut vai Kz,kāda tur attieksme pret savām komandām,iesaku palasīt! shaiba.kz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:42, pirms 12 gadiem
Priekš kam viņš mums, ja LEVam palika nevajadzīgs.
, 2012-09-26 09:42, pirms 12 gadiem
mums jau kā vienmēr tiek tie kuri citiem nav vajadzīgi
, 2012-09-26 09:43, pirms 12 gadiem
Nav tas zvaigžņotākais vecis..bet no otras puses mūsu esošie centri baigi lažo iemetienos, momentu realizācija švaka..loģiski ka tiek meklēts kāds uzlabojusmus,..pesso nav , tāpēc dārgu nevar atļauties..un lūk Jums Ščehura, paskatīsim kas šis par putni..var jaubūt ka spēle aizies..no otras puses sezona ir gara, būs traumas..lieks pieredzējis vecis netraucēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:45, pirms 12 gadiem
aizsardzība jau mums diezgan normāla, samērā maz ielaiž, metēju vajag!ar divām ripām spēlē neko vairāk par neizšķirtu nevar dabūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:46, pirms 12 gadiem
Somu-čehu-kanādiešu provokācija un sazvērestība ar mērķi gāzt Lipsbergu, nekas vairāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:47, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Karsums-Džonsons-Indrašis
Daugaviņš-Šehura-Žirū
Šremps-Džeriņš-Meija
Ivanāns-Biezais-Bičevskis
Izskatās nedaudz sakārtotāk. Saškam vietu sastāvā neredzu.

Di.rsējiem, čīkstētājiem: tak samierinaties, ka no augstā plaukta neviens pie mums nebrauks. Lokauta upuri izvēlas vai nu palikt pie ģimenēm, vai brauc pēc lielas naudas, vai dodas sakārtotā vidē uzturēt fizuhu. Ko rīga no tā var piedāvāt? NEKO!!! Atbalstīsim tos, kas pie mums spēlē! Bet te pat nemaz neuzzinot neko par spēlētāju, viņš tiek nolikts, pirms vēl uz ledus uzkāpis. Tak triniet par SKA, Real, City fanot, ja nespējat samierināties ar mūsu klubu max iespējām.
un mums nav sakārtota vide lai uzturētu fizuhu? tikai nevajag, te ir labāk nekā Krievijā ar savu mūžīgo bardaku. Naudu gan nevaram nekādu piedāvāt, tas tiesa un tāpēc jau arī pie mums nebrauc. A žēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:50, pirms 12 gadiem
RD kepkas tur īkšķus, ka atsāksies NHL, citādāk līdz playoff kā līdz marsam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:56, pirms 12 gadiem
rainmaker rakstīja: Vec tev liekas Daugaviņš ir stabils NHL vecis?spēlē par kapeikām par līgumu jācīnās caur tiesu utt.Komandām iekš NHL atraugas ir gana daudz ne visi ir Malkini un Ovečkini bet 3-4-5 ešalons kurā ir arī Daugaviņš nav glābēji un nesēji. Paskaties Žirū..viņš AHL visiem pogas grieza ārā...NHL nenoturējās nemaz tik ilgi...un tagad ar % realizācijas ir švaks
Daugava otrajā spēlē ielika golu, a šim trijās 0, khl-ā. Tādēļ nafig tādus ņemt, ar tādiem vai bez ,mēs tāpat vilksimies pa leju . Labāk vietējo Pavlovu būtu iespēlējuši,čalis ar labu augumu un naudu pietaupītu.
, 2012-09-26 09:57, pirms 12 gadiem
Nav jau tā statistika čalim nemaz tik briesmīga. Spruktam NHL bija 14 spēlēs 1+2, bet mums viņš bija vadošais centrs. CSKA viņš savukārt ir pilnīgs nulle. Šim čalim Ļevā negāja, bet varbūt pie ģimas atvērsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 09:58, pirms 12 gadiem
Liekas,ka Sējējs arī esot "Lev" rindās pilda GM pienākumus RD,jo saprot,ka Opuļskis no tādām lietām neko nesajēdz un nevienu spēlētāju nespēj piesaistīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:01, pirms 12 gadiem
Galvenais uzdevums būtu vadībai saņemties un tikt vaļā no Ņiživija. Jau pagājušajā sezonā tiem legiem, kurus lika maiņā ar Ņiživiju, spēle negāja. Šogad ir tas pats.
, 2012-09-26 10:01, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Mani sajūsmina daudzi komentāri - vēl līdz PlayOffam tālu, vēl viss priekšā !!!
Pieliešu darvas karoti jūsu medus mucā:
1. Mēs vēl neesam spēlējuši ne ar vienu no grandiem, līdz šim mums pretiniekos ir bijušas vidusmēra komandas;
2.Dotajā brīdi mēs esam superstabila apakšgala komanda - gandrīz visiem, kas mums ir priekšā ir par 1 - 2 spēlēm mazāk;
3.Aukšgala komandām, kurām ir 9 spēles kā mums, ir gandrīz 2X vairāk punktu nekā Dinamo, un viņas stabili pelna punktus;
4.Visās 9 šosezonas spēlēs Dinamo pieļauj vienas un tās pašas kļūdas, tātad pie kļūdu labojuma neviens nestrādā, viss ir palaists pašplūsmā;
5.Peka spītīgi turās pie savas koncepcijas, kaut arī ir acīmredzams, ka viņa neder ne mūsējiem, ne leģionāriem;
6. Kā jau minēju, šogad konkurence ir tāda kāda nevienu sezonu nav bijusi.
Un tagad nosauciet kaut vai pāris iemeslus, kuri palīdzēs mums tikt PO !!!
"Gan jau spēle aizies" varat nesaukt, tas ir priekš zīdaiņiem - spēle pati par sevi nekad neaizies, ja kaut ko kardināli nemainīs.
Raksti CV Jurim !
CSKA, LOKO, LEV, ATLANT - vidusmērs ? Tev grands tikai SKA, AK BARS un MAGNITKA skaitās ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:02, pirms 12 gadiem
Sējējs pilnā rīklē rēc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:03, pirms 12 gadiem
Ko var čīkstēt nav centru nav centru.... nav naudas nav naudas....
A jaunieši???? Ir mums centri jauni gurķi reku vai tad Bičevskis slikti kapā? Paņem centru no HK Rīga un lai čalis krāj pieredzi. Savādāk nekāda labuma paņem NHL vienu no 3-4 maiņas spēlētājiem un cerēt ka viņš atvērsies, jādomā uz priekšu skat cik ilgi marinēja ja nebūtu Nolans Inrašim iespēju devis tad kārtējo reizi nomarinētu normālu jaunieti kam ir perspektīve kas jāattīsta, protams neviens negrib attīstīt, bet gan gatavu produktu, tāpēc jau mums tā izaugsme sākumā bremzēja tagad vismaz pozitīvi ka Indrašis ir sastāvā un Bičevskis un Biezais arī dabū uzspēlēt Jāsāk attīstīt jaunie jasamazina mērķi jo būsim reāli mums naudas nav tik daudz lai varētu salasīt top10 komandu KHL cits veids kā panākt augstus rezultātus ir caur jaunajiem respektīvi attīstīt skautošanu un iegūt labākas drafta iespējas vai nu arī iespēlēt jaunos lielajā komandā mums tak vel ir Upits un vēl daudzi citi, tā kā nav ko čīkstēt Viss mums ir tikai vajag pareizi izmantot mums pieejamos resursus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:05, pirms 12 gadiem
Dinamo bija baumas ka varētu pievienoties Perijs vai Saku Koivu bet nu par šo kadru nezinu
, 2012-09-26 10:05, pirms 12 gadiem
cesko rakstīja: Galvenais uzdevums būtu vadībai saņemties un tikt vaļā no Ņiživija. Jau pagājušajā sezonā tiem legiem, kurus lika maiņā ar Ņiživiju, spēle negāja. Šogad ir tas pats.
Ņiživijs neiederas Pekas komandā,jo viņam vairāk padodas tāds hokejs,kādu spēlē pie Šuplera-ar izspēlēm un kombinācijām,nevis agresīvs,orientēts uz spēka spēli.Ņiživijs nav slikts arī tagad,bet nav viņa spēles stils.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:06, pirms 12 gadiem
tas nozīmē, ka būs vēl kāds papildinājums liepājas meistarkomandai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:08, pirms 12 gadiem
zilgm rakstīja: nedod dievs šis 5dien ieliks 2 bankas, tad visi mega bļāvēji čurās biksēs aiz priekiem ku labs pirkums padevies
Tādi pārgudrie hokeja eksperti....
Tu tici pasakām, būs labi ja divreiz uzmetīs pa vārtiem.
, 2012-09-26 10:10, pirms 12 gadiem
Vajag RD un LM samainīties Lai RD uzspēlē BAČ,bet LM - KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:11, pirms 12 gadiem
Vai tad tik tiesam dinamo nevareja kadu no NHL jedzigu speletaju dabut ?
, 2012-09-26 10:12, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Kāpēc viņam nerēkt, ja Dinamo menedžeris ir galīgs... Opuļskis - spēlētājs krietni zem vidējā līmeņa, nezin vai būs kārtīgs GM !!!
Sējējam jau žēl paliek un cenšas kaut nedaudz palīdzēt,kamēr Opuļskis sēž un urbina degunu vai Sportacentrā komentārus drukā
, 2012-09-26 10:17, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kārtējā AHL pabira! Kļūst nožēlojami skatīties kā Svētais un co ņirgājas par saviem līdzjutējiem.
piekrītu. vai nu krietni augstāka plaukta uzbrucējus, un tieši šobrīd, vai nah..j vispār šito projektu. neredzu jēgu piedalīties ja velkamies pa pēdējām vietām
, 2012-09-26 10:18, pirms 12 gadiem
Kursis69 rakstīja: Ko var čīkstēt nav centru nav centru.... nav naudas nav naudas....
A jaunieši???? Ir mums centri jauni gurķi reku vai tad Bičevskis slikti kapā? Paņem centru no HK Rīga un lai čalis krāj pieredzi. Savādāk nekāda labuma paņem NHL vienu no 3-4 maiņas spēlētājiem un cerēt ka viņš atvērsies, jādomā uz priekšu skat cik ilgi marinēja ja nebūtu Nolans Inrašim iespēju devis tad kārtējo reizi nomarinētu normālu jaunieti kam ir perspektīve kas jāattīsta, protams neviens negrib attīstīt, bet gan gatavu produktu, tāpēc jau mums tā izaugsme sākumā bremzēja tagad vismaz pozitīvi ka Indrašis ir sastāvā un Bičevskis un Biezais arī dabū uzspēlēt Jāsāk attīstīt jaunie jasamazina mērķi jo būsim reāli mums naudas nav tik daudz lai varētu salasīt top10 komandu KHL cits veids kā panākt augstus rezultātus ir caur jaunajiem respektīvi attīstīt skautošanu un iegūt labākas drafta iespējas vai nu arī iespēlēt jaunos lielajā komandā mums tak vel ir Upits un vēl daudzi citi, tā kā nav ko čīkstēt Viss mums ir tikai vajag pareizi izmantot mums pieejamos resursus
Parādi kurš ir tas HKR centrs ko iespēlēt? sastāvam tika pieteikts Lipsbergs, bet Peka ātrie vien saprata, ka viņš KHL šobrīd neder. Kas ir pašsaprotami, jo pat HKR viņš bija zemāks par zāli, brīnums, ka viņu vispār paturēja RD sistēmā.
Šī brīža situācija ar HKR spēlētājiem ir vienkārši briesmīga. Ir malējais Upītis, kurš pērn pāris spēlēs RD sastāvā tā nouguņoja... sameta vairākus golus.
Bet centri vienkārši nav.
Liepājā ir ļoti perspektīvs jaunais centrs Kuzmenkovs, bet to Liepāja tā pat vien Rīgai neatdos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:21, pirms 12 gadiem
tiešām vairs nav pieejami normāla izmēra spēlētāji, kas varētu kapāt pie vārtiem? 178cm.. tad gan kapaataajs.. centrs
domaaju, ka RD vajadzeetu vismaz paariiti veel kaadu vismaz 190cm speeleetaajus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:22, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Iedod RD 10 milj. varēs sapirkt tādus spēlētājus, ka nu tikai
Rinne Minskā pa velti spēlēs...bet mēs finansiāli palīdzam Lauvām...
, 2012-09-26 10:22, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Karsums-Džonsons-Indrašis
Daugaviņš-Šehura-Žirū
Šremps-Džeriņš-Meija
Ivanāns-Biezais-Bičevskis
Izskatās nedaudz sakārtotāk. Saškam vietu sastāvā neredzu.

Di.rsējiem, čīkstētājiem: tak samierinaties, ka no augstā plaukta neviens pie mums nebrauks. Lokauta upuri izvēlas vai nu palikt pie ģimenēm, vai brauc pēc lielas naudas, vai dodas sakārtotā vidē uzturēt fizuhu. Ko rīga no tā var piedāvāt? NEKO!!! Atbalstīsim tos, kas pie mums spēlē! Bet te pat nemaz neuzzinot neko par spēlētāju, viņš tiek nolikts, pirms vēl uz ledus uzkāpis. Tak triniet par SKA, Real, City fanot, ja nespējat samierināties ar mūsu klubu max iespējām.
Kā, neuzzinot.?!Spēlētājs, kura stiprā puse ir aizsardzība.
, 2012-09-26 10:26, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Vai tad Šečura nav līdzīgs Daugaviņam?
Ahl vidēji punkti/spelē -0,71/0,59
NHL - 0,22/0,17

Gandrīz ka dvīņi! Šečuram + par pieredzi
Gan tik lielāks "rūķis" par Daugavu! Arī nav tīrais centrs(C/RW), bet izskatās, ka ir kārtējais RD imports no sērijas "varu spēlēt arī par centru, ja vajag"! Neredzu ar ko šitas čalis būtu tagad dikti labāks par citiem mūsu tagadējiem džonsongiroks veidīgajiem importiem! RD tiešām vajag vēl vienu "pusklibu" leģionāru? Moš ta labāk, lai tas pats Lipsbergs/Upītis mācās un rūdās KHL vidē...? Ka' zi' uz tām sezonas beigām no šiem jaunajiem čaļiem, tad var būt pat lielāka jēga. Indrašis jau arī "kartupeļu laukā" neizauga....
, 2012-09-26 10:28, pirms 12 gadiem
Izskatās, ka Dinamo R patīk iepirkties Second hand veikalos
, 2012-09-26 10:30, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tu domā, ka Opuļska niks ir "aris no kombuliem4" ???
Kaut kāda saistība jau varētu būt domājams,ka tā Kombuļu Inese ar Opuļska svētību tur plika pie arēnas ritentiņus grieza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:32, pirms 12 gadiem
Dodiet čalim iespēju,nenorociet pirms laika!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:35, pirms 12 gadiem
vispār slinkums te kaut ko rakstīt, bet nu par šo ziņu nevaru atturēties. Šī RD jaunieguvuma profils ir precīzs apraksts, no kāda tipa spēlētājiem būtu jātiek vaļā, nevis jāņem papildus. PSC kautkāds...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:35, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Kāpēc viņam nerēkt, ja Dinamo menedžeris ir galīgs... Opuļskis - spēlētājs krietni zem vidējā līmeņa, nezin vai būs kārtīgs GM !!!
Vai tad labs spēlētājs nozīmē labu GM ?? Hallo ?
, 2012-09-26 10:37, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Parādi kurš ir tas HKR centrs ko iespēlēt? sastāvam tika pieteikts Lipsbergs, bet Peka ātrie vien saprata, ka viņš KHL šobrīd neder. Kas ir pašsaprotami, jo pat HKR viņš bija zemāks par zāli, brīnums, ka viņu vispār paturēja RD sistēmā.
Šī brīža situācija ar HKR spēlētājiem ir vienkārši briesmīga. Ir malējais Upītis, kurš pērn pāris spēlēs RD sastāvā tā nouguņoja... sameta vairākus golus.
Bet centri vienkārši nav.
Liepājā ir ļoti perspektīvs jaunais centrs Kuzmenkovs, bet to Liepāja tā pat vien Rīgai neatdos
Vitālijs Pavlovs. Piņķos pārbaudes spēlē pret vhl klubu 1+1, tanī spēlē neko sliktāks nebija par Džeriņu .Labs iemetienos. Augums 1,95m-98kg .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:47, pirms 12 gadiem
Collina rakstīja: Vai tad labs spēlētājs nozīmē labu GM ?? Hallo ?
kā var kādu sameklēt un atvest no CA vai US, ja nezin angleni?
, 2012-09-26 10:48, pirms 12 gadiem
Vien vards tikai sakams - KAPEC? NHL ir lokauts un bars ar spileriem mekle klubu bet Opulskis redz izdomajis visus gudriba parsist un njemt atbiras kas citiem klubiem nav vajadzigas. Pie tam vel shitas dzeks nav un nebus metejs, labak butu. Karrejais Shindels/Nieminens/Mikuss/Arnassons. NEVIENAM NEITERESE SHITIE SKWTITIES UZ KAUTKADIEM VIDUVEJIEM ARZEMNIEKIEM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 10:54, pirms 12 gadiem
dzirdeju, ka sim loti garso ari stiprie dzerieni.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 11:01, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Var paskatīties iepriekšējo 2-3 sezonu komentārus – tur noteikti, tagadējie komentāru "varoņi" noliek Sējēju līdz ar zemi – tagad izrādās baigi labais GM
Te acīmredzmi daudzi neaprot vienu lietu, ka ne jau Sējējs vai Opuļskis tur kaut ko izvēlas! RD GMs ir plika peška, marionete kas pilda vadības norādijumus! Vajadzētu reiz visiem saprast, ka lēmumus par viena vai otra spēlētāja iegādi pieņem citur - augstākos "plauktos"! Bez Svētā J akcepta neviens spēlētājs netiktu parakstīts! Vajag atgādināt kā tika atrasts un piesaistīts Arnasons(Skudra pa taisno piedāvāja šo kadru St.Jurim) un kur par šo faktu Sējējs uzzināja (no preses)?
, 2012-09-26 11:02, pirms 12 gadiem
da vismaz šitas, nav jau snaiperis, bet vismaz centrs bija vajadzīgs, ka nav naudas labam centram, ta nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 11:05, pirms 12 gadiem
RD pie katostrofālas vārtu realizācijas nopērk čali, kuru raksturo kā aizsardzības orientētu nevis agresīvu uzbrucēju. Paskaidrojiet man kāds loģiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 11:12, pirms 12 gadiem
Bet kopumā skatoties-kāda jēga pētīt,kas par NHL spēlētājiem ir citām komandām ,ja RD nespēj iemest spēlē vairāk par 2 vārtiem un nav jau tā,ka zaudē komandām,kurās ir sūrie NHL veči.Tomēr pirmssezonas sagatavošanās posms ir pagājis un tas visām komandām ir vienāds,pārbaudes spēles ir nospēlētas,bet,pagaidām liekas,ka maiņas nav saspēlētas un notiek tāda kā "čamdīšanās tumsā".
, 2012-09-26 11:12, pirms 12 gadiem
rainmaker rakstīja: Sējējs piemet RD kaut ko tas vien parāda kādā līmenī šobrīd ir RD vadība un klubs kā tāds briesmīgi.....Kauns diez Svētajam Jurim nav?
a kaa bija ar Marselu Hossu...? Dinamo vinjsh bija ljoti rezultatiivs, bet kad aizgaaja uz Ak bars-neee.... un kad atnaaca atpakalj, atkal bija rezultatiivs... taakaa nevajag teikt, ka ATKRITUMS... varbuut vinjam vnk LEV nebija tas speeles stils, kaads ir Dinamo..>!!!

tas ir mans viedoklis...(dziivosim redzeesim...)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 11:18, pirms 12 gadiem
WILDE1 rakstīja: Tas, ka Ščehura ir kādreiz spēlējis arī kā vingeris, nenozīmē, ka viņš ir slikts centrs. Eliteprospects eksperts viņu raksturo kā 2-virzienu centru, kurš ir labs aizsardzībā un lielisks iemetienos (tieši iemetienos RD pašreizējie centri reāli lažo- gandrīz katrā spēlē vairāk zaudē, nekā uzvar).
Un tā kā Ģinama pašreiz spēlē ar 3 centriem (Daugava tomēr ir vingeris, bet M.Lipsbergs nevelk KHL līmeni), tad centrs ir vajadzīgs. Cita lieta, ka vajadzēja centru- skoreri, bet tādi daudz maksā, un Ščehura, atlaists no Ļeva, daudz nevar prasīt.
Taču RD īpašnieki ir reti neadekvāti frukti- GM un spēlētāju noalgašanai atvēl grašus un vienlaikus izvirza nereālu mērķi- Lady GagaRina kausu!
Tas, ka RD "administrātori" ir reti neadekvāti frukti es Tev pilnīgi piekrītu, to viņi ir pierādijuši šo gadu gaitā, bet ka ŠčeČura būs priekš RD "īstais čalis, īstajā laikā" gan tomēr apšaubu..... iespējams, ka čalim (kā jau arī citiem ZA leģionāriem, kas ir pieraduši spēlēt uz mazajiem laukumiem) ir problēmas aklimatizēties pie KHL lielajiem laukumiem. Spēles stils vismaz pie Pekas nav diži savādāks par ZA spēlēto... tātad vienīgais iemesls kapēc šiem spēlētajiem te tik labi neiet varētu būt tieši problēmas ar aklimatizēšanos pie lielajiem laukmiem. Arī Troters ne jau no pirmās spēles turpat pa punktam spēlē sāka vākt.... čalim sākumā vispār negāja, tik uz sezonas beigām atvēras (protams arī ne bez Laura un Miķeļa palīdzības).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 11:22, pirms 12 gadiem
noxey, šito uzvārdu neizdodas izrunāt kā Perry vai Koivu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 11:29, pirms 12 gadiem
Šaubos vai tas bija labākais variants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 11:35, pirms 12 gadiem
Bļ*, palasijū komentārus, katrs uztrais noliek šo čali, tas ir vnk psc! Sēžat pie PC un gudri dir*at! Tak paskataties kā paspēlēs pirmās spēles un tad izskataties, tā pat vien viņš neaizvadītu NHL gandrīz simts spēles un AHL nespēlētu tik rezultatīvi! Nekad neko nevar zināt, mošk čali mūsu sastāvā ies pat ļoti labi un būs, kas realizē momentus! Un tā kā centrs mums ir vajadzīgs un neko labāku dinamo "spečuki" nevarēja dabūt, tad jāsamierinās ar to, kas mums ir, tiešām mošk čalim veiksies un būs rezultatīvs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 11:41, pirms 12 gadiem
sportacentrs ieliek visiem spēlētājiem kkādas nhl bildes, tie tāpāt ne**** nevar izdarīt, tie paši latvieši rezultātu taisa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 11:49, pirms 12 gadiem
Leģionāru mums pietiek, savējos jāatstumj malā. Ņīživiju,Laviņu,Ankipānu..
, 2012-09-26 11:50, pirms 12 gadiem
o b*e te jau siikie supereksperti nodir* kad vienu speeli nemaz nav nospeeleejis..muļkīšu bars
, 2012-09-26 12:02, pirms 12 gadiem
ko jūs ziniet varbūt RD viņu uztaisīs par zvaigzni, tāpat kā dažus labus spelētājus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 12:20, pirms 12 gadiem
Da lai puika uzspeelee paaris speeles un tad redzees kaa vinjam ies, tak Riigaa visi savaadaak speelee, Hosa, Daarzins, Mikelis utt, bet citur neiet, Žiruu atkal citur speelee kaa staars bet te nekriit goli, moz shis kkas liidziigs, bet nu mums jau tomer vairaak vajadzeeja uzbruukosho centru, shis jau labaak speeleejot aizsardzibaa
, 2012-09-26 12:23, pirms 12 gadiem
Lai čalis nāk un spēlē. Vērtēsim pēc tam.

Un viņa statistika AHL ir iespaidīga. Ja to visu viņš spēj izdarīt, būdams labs arī aizsardzībā (kā raksta), tad vispār ir vērtīgs ieguvums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 12:36, pirms 12 gadiem
Iesaku atcerēties Troteru,kas sākumā neko nerādija, un visi auroja tāpat kā tagad te visi auro!Bet kas notika beigās? Uzbrukuma līderis!
Nu Lūk, ko es gribu pateikt par tagadējiem leģionāriem-džekiem ir iekšā,to no malas var redzēt,slidojums,tehnika, laukuma pārredzēšana, bet viņi vēl nav pieraduši pie vienīgās lietas, laukuma atškirībām, kas tomēr kopumā izmaina spēli.Kad tas viss saliksies kopā un pareizajos plauktos, tad es domāju kādas 7:1 8:2 Spēles mēs šosezon redzēsim.
Un arī par šo džeku, domāju,ka ar laiku sevi parādīs,jo samest 50 golus ir jāvar arī āfrikā.
Ir tikai sezonas sākums, lūdzu nosodīsim Opuļski,Savicki,Viasat u.c. sezonas beigās - ja protams nekas nebūs izdevies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 12:47, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Vai tad Šečura nav līdzīgs Daugaviņam?
Ahl vidēji punkti/spelē -0,71/0,59
NHL - 0,22/0,17

Gandrīz ka dvīņi! Šečuram + par pieredzi
Tikai Sečura ir mazs un viegls + nav pietiekami agresīvs, ja var ticēt aprakstam un tas ir liels mīnuss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 13:08, pirms 12 gadiem
PO neredzēt. Jālūdz,lai lokauts beidzas. Kautgan no otras puses gribas redzēt arī zvaigznes spēlējam.
Nezinam kas notiek komandas ģērbtuves,bet gribas domāt,ka kapteinis ir jāmaina.bullīšos kad mums iemeta golu vienā no iepriekšējām spēlēm,kamera uz vienu brīdi rādīja,ka Galvins par kautko nirdz.Īstajā brīdi par ko smieties atradis.Saucās kapteinis?
, 2012-09-26 13:10, pirms 12 gadiem
Idioti kgb čekisti,taukmūļi,banānzemes prezidenti!Būtu ņēmuši mūsu pašu latviešu puikas spēlēt,nevis kaut kādus pat Levam nevajadzīgus mudakus! Viņš ne ar ko nebūs labāks par tiem ārzemju algotņiem,kas jau spēlē Dinamo tagad!Labāk būtu tikuši vaļā no tiem kas jau ir,nevis ņemusi jaunus profamatierus!
, 2012-09-26 13:16, pirms 12 gadiem
Normunds: "Klau, Juri, mēs te atbrīvojāmies no viena liekā kanādieša, centrs, nu tā, nekas īpašs, negribi?"
Juris: "O, super, paldies Tev Normund. Man tagad jebkas, kas kustās, noderēs"
Normunds: "Bet viņš nav nekāds metējs!"
Juris: "Ai, tas nekas, nav svarīgi, galvenais, lai cīnās"
, 2012-09-26 13:18, pirms 12 gadiem
Dzokondo piekrītu.par to naudu panem vienu NHL grabinataju un parejos,lai musejie letiņi.
, 2012-09-26 13:19, pirms 12 gadiem
Ko jus kunkstat, butu priecajusies ka letini vispar spele tik augsta limeni. pec jusu domam ja viss butu kartiba ,uzbruceji mestu golus tad mes panemtu gagarina kausu? nu nebus ta, nav mums tas limenis tads un pat ar malkinu un krosbiju ierinda riga to kausu nepanemtu.
latviesiem nav uzvaretaju psihologija, liesiem turpreti basi tada ir, tapec jau ari vini vienmer ir vieni no pretendentiem uz medalam.
, 2012-09-26 13:19, pirms 12 gadiem
Kamēr vēl čalis pie iekāpšanas lidmašīnā pārskaita nūjas, tikmēr Dinamo Mn arī mums garām: izbraukumā 3:2 pret Amur
, 2012-09-26 13:21, pirms 12 gadiem
Gan jau nav nemaz tik slikts spēlētājs. Lai jau pamēģina, labāk tomēr būs nekā ar 3 centriem maukt visu sezonu.

Lai veicas !
, 2012-09-26 13:21, pirms 12 gadiem
Obana labs.Haha
, 2012-09-26 13:23, pirms 12 gadiem
Es jau domāju, ka uzreiz parakstīt līgumu ir riskanti. Es ģenerālmenedžera vietā piedāvātu tikai tryout līgumu. Ja atveries uzreiz, paliec, neatveries, laimīgu taciņu....
, 2012-09-26 13:23, pirms 12 gadiem
gan jau ka Sējējs vienkārši lai nebūtu jamaksā lielas kompensācijas par līguma laušanu ar to Ščehuru, sarunāja ka piemeklēs viņam jaunu darbavietu... un pameta Rīgai šito fruktu.. un Rīga kā muļķīši ar atvērtām rokām paķēra.. un ja nekas no viņa nebūs, tad Rīga dabūs lauzt līgumu un maksāt šim kompensāciju..
nē nu var jau būt ka šis atveras un viss ir normāli.. bet nu tomēr, šitā ņemt un grābt praktiski uz dullo, spēlētājus kas ir aizsardzības tipa un kas izvairās no agresīvas spēles.. kad mums problēmas ir tieši uzbrukumā..
, 2012-09-26 13:23, pirms 12 gadiem
Var teikt ko grib,katram speletajam ir sava komanda.Tapec jau ari stari censhas komandas nemainit,bet spele tur,kur vinam iet spele.
, 2012-09-26 14:01, pirms 12 gadiem
Izskatās par Arnasona un Sindela krustojuma.
, 2012-09-26 14:03, pirms 12 gadiem
Jā, protams, mums nav naudas nhl spēlētājiem, bet kaut kādai šveices līgai ir? Torntons, Nash un vel daudzi labi spēlētāji devušies uz Šveicēm un vel daudz kakainām līgām... Muļķības GM vienkārši iespērda ne nauda, 100% dodu, ka ir iespējams pa mazām naudām piesaistīt labus spēlētājus, ja vien GM ir pietiekoši daudz smadzeņu!!
, 2012-09-26 14:18, pirms 12 gadiem
Redzēsim kas no tā sanāks. Tas pats jau ir ar Hosu, Rīgā met 30 ripas sezona, bet citos klubos neveicas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 14:30, pirms 12 gadiem
Cipulim ar tak nav vēl līgums

Ko gaidam Opuļska kungs...
, 2012-09-26 14:37, pirms 12 gadiem
kur ir trotter
, 2012-09-26 14:41, pirms 12 gadiem
jocker rakstīja: Pozitīvi- pieleca tas ka centru tomēr vajag. Dēļ lokauta gan jau arī ka lētāk dabūja... būsim reāli- nav naudas mums NHL playeriem tāpēc cerēsim ka šis atvērsies
Ir jau ir... Bet vai ar tādiem pozitīviem pirkumiem Gagarins atbrauks uz Rīgu kā cer RD vadība?
, 2012-09-26 14:48, pirms 12 gadiem
SC komentāri jau vairs ne ar ko neatķiras no Delfu raudātāju gara darbiem. NEKAS NEKAD NAV LABI! Citur viss ir fantastiski, tik pie mums viss ir pilnīgā dibuā! Jūs paskataties no malas uz sevi, cik Jūs smieklīgi ar šito raudāšanu izskataties.
Mikušs laikam viens no tiem, kuru no.irsa visvairāk. Visi kliedza, naaah mums tādu lūzeri?!? Tagad viņš Jums sejā var spļaut.
Trotters - tikai retais joprojām saskatīja viņā potenciālu, kad čalim ~10 bezpunktu spēļu sērija bija. Beigās visi mājās sūtītāji raudāja, kad viņš ameta klubu.
Sējējs - no 100 pļūtītājiem 99 prasīja viņa skalpu, kad pagājušo sezonu nebija paveicies ar leģionāru selekciju. Arī iepriekšējās sezonas Normunds tika no.irsts no galvas līdz kājām. Tagad jau viņš bez maz vai labākais GM pasaulē.
Šuplers, Holts no bimbuļu rokas tika atlaisti miljoniem reižu. Šodien jau labākie fani pasaulē gatavi ņemt tos atpakaļ apmaiņā pret Pekku un Telkvistu + bonusā Jučers.
Vienu dienu Jūs kliedzat, ka jādod spēles laiks letiņiem, jālaiž spēlēt jaunos. Viena neveiksmīga spēle un naaaah tos letiņus, naaaaah tos jaunos. DODIET PERIJUS!

Īsāk sakot Jums nekad nav un nebūs labi. Un vairumā gadījumu gan jau vaina nav Dinamo, bet Jūsu nesakārtotajā dzīvē, kur negatīvisma ir vairāk kā pozitīvā. Un tad Jūs lienat anonīmi visur, kur vien var ielīst un no.iršat visu, ko vien var no.irst, lai tik pa kripatiņu paši uz mirkli labāk justos. NOŽĒLOJAMI!!!

Polam novēlu pēc iespējas ātrāk iejusties komandā! Viss būs OK!
, 2012-09-26 14:50, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Tagad jā, jo nav vairs te... Šeit jau visi labi, kas reiz bijuši, pat Šuplers..
Nav Šuplers labs gan!
, 2012-09-26 15:00, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: SC komentāri jau vairs ne ar ko neatķiras no Delfu raudātāju gara darbiem. NEKAS NEKAD NAV LABI! Citur viss ir fantastiski, tik pie mums viss ir pilnīgā dibuā! Jūs paskataties no malas uz sevi, cik Jūs smieklīgi ar šito raudāšanu izskataties.
Mikušs laikam viens no tiem, kuru no.irsa visvairāk. Visi kliedza, naaah mums tādu lūzeri?!? Tagad viņš Jums sejā var spļaut.
Trotters - tikai retais joprojām saskatīja viņā potenciālu, kad čalim ~10 bezpunktu spēļu sērija bija. Beigās visi mājās sūtītāji raudāja, kad viņš ameta klubu.
Sējējs - no 100 pļūtītājiem 99 prasīja viņa skalpu, kad pagājušo sezonu nebija paveicies ar leģionāru selekciju. Arī iepriekšējās sezonas Normunds tika no.irsts no galvas līdz kājām. Tagad jau viņš bez maz vai labākais GM pasaulē.
Šuplers, Holts no bimbuļu rokas tika atlaisti miljoniem reižu. Šodien jau labākie fani pasaulē gatavi ņemt tos atpakaļ apmaiņā pret Pekku un Telkvistu + bonusā Jučers.
Vienu dienu Jūs kliedzat, ka jādod spēles laiks letiņiem, jālaiž spēlēt jaunos. Viena neveiksmīga spēle un naaaah tos letiņus, naaaaah tos jaunos. DODIET PERIJUS!

Īsāk sakot Jums nekad nav un nebūs labi. Un vairumā gadījumu gan jau vaina nav Dinamo, bet Jūsu nesakārtotajā dzīvē, kur negatīvisma ir vairāk kā pozitīvā. Un tad Jūs lienat anonīmi visur, kur vien var ielīst un no.iršat visu, ko vien var no.irst, lai tik pa kripatiņu paši uz mirkli labāk justos. NOŽĒLOJAMI!!!

Polam novēlu pēc iespējas ātrāk iejusties komandā! Viss būs OK!
Diezvai Pols iejutīsies. Paskatoties, kā Mikuss krāmē mūsējiem golus, tad vnk secinājums- mūsu DIR... vadība neprot izmantot "svešus" spēlētājus.. Un ne jau "raudātāji" ir vainīgi. Viņi vnk pieraduši iet līdzi plūsmai(negatīvajai).
, 2012-09-26 15:00, pirms 12 gadiem
rainmaker rakstīja: "Tāpat minēts, ka Šehura labāk darbojas aizsardzībā nevis uzbrukumā."

Perdon bet vai aizsardzība ir galvenā problēma jebšu doma ir ka vēl labāka aizsardzība un pietiks ar 1,2 vārtiem???
Kut kāds murgs kāpēr RD ir vajadzīgi citu KHL klubu atkritēji. RD vadība laikam nemācās no kļūdām, jo visi iepriekš RD bijušie citu klubu artritēji ir bijuši pilnīgas nulles.
, 2012-09-26 15:06, pirms 12 gadiem
Līdz šīs dienas rītam cerēju, ka tās ir baumas, liels pārpratums.
Kāpēc atkritumu mašina piestāj Rīgā.
Cerēju kaut vai uz to pašu Zubrus, kas RD varētu spēlēt par mazu atalgojumu, bet še tev.
Varu saderēt, ka as Opuļskis ar Zuruss nemaz nav runājis un šo RD ieguva nevis ar Opuļska palīdzību, bet ar Sējēja.
, 2012-09-26 15:08, pirms 12 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Cipulim ar tak nav vēl līgums

Ko gaidam Opuļska kungs...
a, opuļskis tik pudelēe un glāzītē skatās, tā kā būs pakaļaaaa....
, 2012-09-26 15:12, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Ooo sveiks!
Seko Jankam? Pedejā spēlē 2 goli, vot! Tak sto gatavojies
Tu man atgādini uz ko un par ko sadarējām!!! Labakais - iemet linku!
, 2012-09-26 15:16, pirms 12 gadiem
kur tagad NIEMINENS SPĒLĒ, kads nezina, mošk to veco buku vr izsaukt??
, 2012-09-26 15:21, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Mani sajūsmina daudzi komentāri - vēl līdz PlayOffam tālu, vēl viss priekšā !!!
Pieliešu darvas karoti jūsu medus mucā:
1. Mēs vēl neesam spēlējuši ne ar vienu no grandiem, līdz šim mums pretiniekos ir bijušas vidusmēra komandas;
2.Dotajā brīdi mēs esam superstabila apakšgala komanda - gandrīz visiem, kas mums ir priekšā ir par 1 - 2 spēlēm mazāk;
3.Aukšgala komandām, kurām ir 9 spēles kā mums, ir gandrīz 2X vairāk punktu nekā Dinamo, un viņas stabili pelna punktus;
4.Visās 9 šosezonas spēlēs Dinamo pieļauj vienas un tās pašas kļūdas, tātad pie kļūdu labojuma neviens nestrādā, viss ir palaists pašplūsmā;
5.Peka spītīgi turās pie savas koncepcijas, kaut arī ir acīmredzams, ka viņa neder ne mūsējiem, ne leģionāriem;
6. Kā jau minēju, šogad konkurence ir tāda kāda nevienu sezonu nav bijusi.
Un tagad nosauciet kaut vai pāris iemeslus, kuri palīdzēs mums tikt PO !!!
"Gan jau spēle aizies" varat nesaukt, tas ir priekš zīdaiņiem - spēle pati par sevi nekad neaizies, ja kaut ko kardināli nemainīs.
Patīk ja analizē pa punktiem , bet tad tas ir jādara precīzi.
Zem mums ir 5 komandas tabulā, nokurām -2 ir tikpat spēļu cik mums, 2-viena spēle mazāk,1-3 spēles mazāk.
Kas ir grands-tas kurš kādreiz bija labs vai kurš tagad ir topā. Mēs šogad esam spēlējuši ar kopējās tabulas 2,3, 4,5,6 vietu-vai tie neskaitās grandi tikai tāpēc ka pirms gada bija vājāki. Mēs šogad esam daudz spēlējuši ar šīgada spēcīgajām komandām.
Mēs šogad vēl neesam spēlējuši ar komandām kuras tabulā atrodas 17-26.vietātātad pēdējām 10 vietām neesam tikušies.
Pirms gada mums pirmās 10 spēlēs bija 8 punkti-vai kaut kas kardināli tika mainīts-nē vienkārši komanda iespēlējās. Šogad būs grūtāk jo konkurence lielāka. No 5 zaudējumiem pamatlaikā 4 ir ar vienu vārtu starpību-mūs neviens negrauj. Katra spēle ir kā cīņa.
, 2012-09-26 15:23, pirms 12 gadiem
artis12342 rakstīja: Kut kāds murgs kāpēr RD ir vajadzīgi citu KHL klubu atkritēji. RD vadība laikam nemācās no kļūdām, jo visi iepriekš RD bijušie citu klubu artritēji ir bijuši pilnīgas nulles.
Un ko tad Tu iesaki ņemt-citu komandu labākos, varbūt NHL zvaigznes. Jāņem ko ir iespēja un jāskatās. Kā kaut ko paņem tā jau lamājās ka būs slikts.
, 2012-09-26 15:25, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: SC komentāri jau vairs ne ar ko neatķiras no Delfu raudātāju gara darbiem. NEKAS NEKAD NAV LABI! Citur viss ir fantastiski, tik pie mums viss ir pilnīgā dibuā! Jūs paskataties no malas uz sevi, cik Jūs smieklīgi ar šito raudāšanu izskataties.
Mikušs laikam viens no tiem, kuru no.irsa visvairāk. Visi kliedza, naaah mums tādu lūzeri?!? Tagad viņš Jums sejā var spļaut.
Trotters - tikai retais joprojām saskatīja viņā potenciālu, kad čalim ~10 bezpunktu spēļu sērija bija. Beigās visi mājās sūtītāji raudāja, kad viņš ameta klubu.
Sējējs - no 100 pļūtītājiem 99 prasīja viņa skalpu, kad pagājušo sezonu nebija paveicies ar leģionāru selekciju. Arī iepriekšējās sezonas Normunds tika no.irsts no galvas līdz kājām. Tagad jau viņš bez maz vai labākais GM pasaulē.
Šuplers, Holts no bimbuļu rokas tika atlaisti miljoniem reižu. Šodien jau labākie fani pasaulē gatavi ņemt tos atpakaļ apmaiņā pret Pekku un Telkvistu + bonusā Jučers.
Vienu dienu Jūs kliedzat, ka jādod spēles laiks letiņiem, jālaiž spēlēt jaunos. Viena neveiksmīga spēle un naaaah tos letiņus, naaaaah tos jaunos. DODIET PERIJUS!

Īsāk sakot Jums nekad nav un nebūs labi. Un vairumā gadījumu gan jau vaina nav Dinamo, bet Jūsu nesakārtotajā dzīvē, kur negatīvisma ir vairāk kā pozitīvā. Un tad Jūs lienat anonīmi visur, kur vien var ielīst un no.iršat visu, ko vien var no.irst, lai tik pa kripatiņu paši uz mirkli labāk justos. NOŽĒLOJAMI!!!

Polam novēlu pēc iespējas ātrāk iejusties komandā! Viss būs OK!
Principā, visu jau pateica eziitis. Vissakarīgākais komentārs.
Lielākā daļa no tiem, kas te pinkšķ un vaid un apsaukā jaunpienācēju, ir vienkārši infantīli, ar smagi impotentu hokeja saprašanu.

Jūs varētu salasīties visi kopā un dibināt jaunu Rīgas hokeja klubu! Kur problēma ? Maciņš par plānu? Prātiņš par īsu? Nu tad spēlējiet kaut kādus fantasy menedžer spēles un veidojiet savas superkomandas, kādas vien patīk. Vismaz izpausties varēsiet pozitīva virzienā.
, 2012-09-26 15:29, pirms 12 gadiem
Cik daudzi no Jums pirms 4 gadiem domāja, ka Dinamo būs stabila play-off komanda iekš KHL katru gadu???

Daudzi raud par to, ka izpārdeva visus savējos labākos spēlētājus! Bet tāds jau mazbudžeta komandām ir tas liktenis.

Kādi Miķelis, Sprukts, Dārziņš bija pirmajos gados??? Tieši tā, viņiem bija vēl daudz jāaug līdz mūsdienu līmenim.

Nu un varbūt kkas līdzīgs notiks atkal! Un pēc dažiem gadiem mums būs komanda no spēcīga vietējo spēlētāju kodola!

Ar aizsargiem man liekas nedaudz savādāka situācija! Pirmajās sezonās jaunie (Cibuļskis, Sotnieks) spēlēja labāk (mans subjektīvai viedoklis), varbūt uz jaunības entuziasma rēķina.

Nu un ja beigās šis gads būs tāds, kādu Jūs te daudzi mālējat (kkur pa tabulas lejasdaļu), tad gaidīsim nākošo sezonu. Arī šādai sezonai būs plusi, šogad nopietnāku spēļu praksi ieguvušie paliks pieredzējušāki, vadība redzēs, kas ir kas (cerams) attiecībā uz spēlētājiem, to kvalitātes attīstību un iedos kādam brīvlaišanas vēstuli!

Bet tagad skatamies, kas notiks Oktobrī, tad jau kko vairāk varēs pateikt!
, 2012-09-26 15:29, pirms 12 gadiem
eziitis, 14:48, pirms 37 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Īsāk sakot Jums nekad nav un nebūs labi. Un vairumā gadījumu gan jau vaina nav Dinamo, bet Jūsu nesakārtotajā dzīvē, kur negatīvisma ir vairāk kā pozitīvā. Un tad Jūs lienat anonīmi visur, kur vien var ielīst un no.iršat visu, ko vien var no.irst, lai tik pa kripatiņu paši uz mirkli labāk justos. NOŽĒLOJAMI!!!

Ļoti labi pateikts par visiem negatīvistiem. Tādi jau viņi arī ir-pašu nesakārtotā dzīve arī izraisa negatīvas domas, dusmas utt. Tad arī gāž te visu slikto ārā.
Grūti iedomāties ka kāds labs ģimenes cilvēks, omulīgs, labs darbs, alga, ir dzīvespriecīgs te sēdēs un visu laiku kaut ko lamās. Pašiem slikti un tad meklē ko vēl sliktu varētu atrast. Jo cilvēks ir pozitīvāks jo vairāk pozitīvo atradīs. Cilvēks ir tendēts uz pozitīvo vai negatīvo un to arī meklē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 15:43, pirms 12 gadiem
Žēl ka mans koments 7lapā bet nūu , tad kad Karsums iemeta pirmo golu nhl vinsh bij maiņā ar Ščehura un to var redzet
Martins KARSUMS - First goal in NHL (2009) -...
, 2012-09-26 15:44, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Juri, pa ilgiem laikiem man jāpiekrīt Tev! Lieliska valsts, lieliski līdzjutēji, labs līmenis. Prieks, ka novērtē NLA un Šveici. Ar kolhozu tur nav ko pat salīdzināt.
Dažreiz arī jāpiekrīt, ja runā par sadzīvi tad Krieviju un Šveici pat salīdzināt nevar-diena pret nakti. Labs līmenis arī hokejā. NHL večiem uz laiku nav obligāti jāraujās un KHL . Runa ir par to ka visādi zuši un citi paužot savu attieksmi cenšas pie katars iespējas pazemot gan KHL gan Dinamo gan spēlētājus gan līdzjutējus - žēl ka ir cilvēki kuri cenšas noķengāt ko var- tas norāda gan intelektu gan kultūras līmeni. Bet atkārtošos tāds līmenis ir Dinamo nīdējiem-tas arī pasaka galveno.
Palasi psiholoģijā kādi ir cilvēki kas par katru cenu grib kādu apsaukāt, kādu pazemot un dara to regulāri. Dinamo spēlētājus nav žēl- tiem ir potenciāls kur augt, bet nīdējiem nav potenciāla-viņu izaugsme nav iespējama. Nekas varbūt nākošās dzīvēs nāks pie prāta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 16:02, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Cik tad daudz tādu ir bijis? Pirmais nāk prātā Hossa, tad vēl Melins...
HOSA jua nebija 0 llle...
, 2012-09-26 16:08, pirms 12 gadiem
Ko var ņuņāt, tak nevienu spēli čalis vēl nav nospēlējis, atradīs ķīmiju ar partneriem un būs viss zašebis.
Mūsu pirmās maiņas Džonsonam AHL tāda pati statistika kā Šehuram, neredzu pamatu brēkai..
, 2012-09-26 16:15, pirms 12 gadiem
Nu samierinieties - DINAMO NAV NAUDAS LABĀKIEM SPĒLĒTĀJIEM
, 2012-09-26 16:17, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: SC komentāri jau vairs ne ar ko neatķiras no Delfu raudātāju gara darbiem. NEKAS NEKAD NAV LABI! Citur viss ir fantastiski, tik pie mums viss ir pilnīgā dibuā! Jūs paskataties no malas uz sevi, cik Jūs smieklīgi ar šito raudāšanu izskataties.
Mikušs laikam viens no tiem, kuru no.irsa visvairāk. Visi kliedza, naaah mums tādu lūzeri?!? Tagad viņš Jums sejā var spļaut.
Trotters - tikai retais joprojām saskatīja viņā potenciālu, kad čalim ~10 bezpunktu spēļu sērija bija. Beigās visi mājās sūtītāji raudāja, kad viņš ameta klubu.
Sējējs - no 100 pļūtītājiem 99 prasīja viņa skalpu, kad pagājušo sezonu nebija paveicies ar leģionāru selekciju. Arī iepriekšējās sezonas Normunds tika no.irsts no galvas līdz kājām. Tagad jau viņš bez maz vai labākais GM pasaulē.
Šuplers, Holts no bimbuļu rokas tika atlaisti miljoniem reižu. Šodien jau labākie fani pasaulē gatavi ņemt tos atpakaļ apmaiņā pret Pekku un Telkvistu + bonusā Jučers.
Vienu dienu Jūs kliedzat, ka jādod spēles laiks letiņiem, jālaiž spēlēt jaunos. Viena neveiksmīga spēle un naaaah tos letiņus, naaaaah tos jaunos. DODIET PERIJUS!

Īsāk sakot Jums nekad nav un nebūs labi. Un vairumā gadījumu gan jau vaina nav Dinamo, bet Jūsu nesakārtotajā dzīvē, kur negatīvisma ir vairāk kā pozitīvā. Un tad Jūs lienat anonīmi visur, kur vien var ielīst un no.iršat visu, ko vien var no.irst, lai tik pa kripatiņu paši uz mirkli labāk justos. NOŽĒLOJAMI!!!

Polam novēlu pēc iespējas ātrāk iejusties komandā! Viss būs OK!
Kurš tagad slavē Sējēju ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-26 16:27, pirms 12 gadiem
guncis52 rakstīja: Nu samierinieties - DINAMO NAV NAUDAS LABĀKIEM SPĒLĒTĀJIEM
Tieši TĀ!
, 2012-09-26 16:29, pirms 12 gadiem
Bija Pečura, tagd velns viņ zin kāda....
, 2012-09-26 16:36, pirms 12 gadiem
guncis52 rakstīja: Nu samierinieties - DINAMO NAV NAUDAS LABĀKIEM SPĒLĒTĀJIEM
Tieši tā, tapēc jāklapē tā bodīte ciet un jāfano par latviešiem citos klubos, nav tur ko darīt DRG, kur spēlē lielie puikas!
, 2012-09-26 17:35, pirms 12 gadiem
Šito sezonu var norakstīt. Gaidam nākamo.
, 2012-09-26 17:43, pirms 12 gadiem
Viens spēlētājs neko krasi neizmainīs.
, 2012-09-26 18:34, pirms 12 gadiem
Nu vājprāts
, 2012-09-26 18:38, pirms 12 gadiem
Pilnīgi rēka rauj - savākušies hokeja expertu experti. Spēlētājs vēl nemaz nav redzēts sastāvā, bet visi jau noliek. Levā neiederējās varbūt te rādīs brīnumus - cik nav tādu piemēru. Komanda, tās spēles stils, spēlētājam uzdotie uzdevumi, spēlētāja vietalaukumā tas viss tik daudz izšķir. Bija arī tāds Amerikāņu aizsargs, kuru Dinamo patrieca, bet tad viņš somijā bija līgas rezultatīvākais spēlētājs un, ja nemaldos lauza kaut kādu somijas līgas rekordu attiecībā uz rezultativitāti. Un tādu piemēru ir ļoti daudz. Dosim iespe'ju un tad arī runāsim.
, 2012-09-26 18:42, pirms 12 gadiem
ko jūs noliekat šo spēlētāju jūs tie kas noliekat viņu par viņu labāk nespēlētu
viņš vēl pat nevienu spēli nav nospēlējis un jau noliekat
, 2012-09-26 18:58, pirms 12 gadiem
Regbists rakstīja: kur tagad NIEMINENS SPĒLĒ, kads nezina, mošk to veco buku vr izsaukt??
Nieminens tagad ir viens no rezultatīvakajiem SM-liiga(4spēles 2+4) , viņam nafig to KHL šobrīd.
, 2012-09-26 19:04, pirms 12 gadiem
sējējs atmeta šo to svētajam jurim!
, 2012-09-26 19:12, pirms 12 gadiem
Ricardoo rakstīja: Pilnīgi rēka rauj - savākušies hokeja expertu experti. Spēlētājs vēl nemaz nav redzēts sastāvā, bet visi jau noliek. Levā neiederējās varbūt te rādīs brīnumus - cik nav tādu piemēru. Komanda, tās spēles stils, spēlētājam uzdotie uzdevumi, spēlētāja vietalaukumā tas viss tik daudz izšķir. Bija arī tāds Amerikāņu aizsargs, kuru Dinamo patrieca, bet tad viņš somijā bija līgas rezultatīvākais spēlētājs un, ja nemaldos lauza kaut kādu somijas līgas rekordu attiecībā uz rezultativitāti. Un tādu piemēru ir ļoti daudz. Dosim iespe'ju un tad arī runāsim.
Tu laikam domāji Lī Svetu, čalis Somijā labi noplosījās, ieguva "Pekka Rautakallio" kausu kā labākais aizsargs līgā.
, 2012-09-26 20:17, pirms 12 gadiem
mikuš dinamo sastāvā arii bija pabira, bet pēc tam sita naglas dinamo zārkā pēc spēlēm pret viņu
chr1sT rakstīja: Kas tas par pabiru? Nu jau Lev saak atkritumus izgaazt Riigaa? Vaajpraats... Peedeejaa vieta Rietumos garanteeta.
, 2012-09-26 21:46, pirms 12 gadiem
Vnk super
, 2012-09-26 21:59, pirms 12 gadiem
bayliss rakstīja: Ņiživijs neiederas Pekas komandā,jo viņam vairāk padodas tāds hokejs,kādu spēlē pie Šuplera-ar izspēlēm un kombinācijām,nevis agresīvs,orientēts uz spēka spēli.Ņiživijs nav slikts arī tagad,bet nav viņa spēles stils.
Jā,es pat šobrīd uzdrošinātos jau apgalvot,ka tas nav pat īsti RD spēles stils ko piedāvā Peka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja