Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Video: Kalvītis: "Lēmumu par Arnasonu pieņēma menedžments"

Kristaps Driķis
Piedāvājam iespēju noskatīties nelielu fragmentu no Sporta Avīze + lielās sarunas ar Rīgas "Dinamo" valdes priekšsēdētāju Aigaru Kalvīti, kurš atklāj, kā komandā tiek pieņemti jauni spēlētāji, un kurš tos apstiprina vai noraida.

Pilna intervija ar Aigaru Kalvīti
sportaavize.lv

Kalvīša "Viens vai Otrs": Sports vai politika
Vērtējums: +26
1 2 43 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2010-11-25 11:53, pirms 14 gadiem
menedžmets, ibio - tipiska Kalvīša atmazka. Sataisa sūdus un tad vainīgais nav neviens. visu noraksta uz kaut ko vispārīgu. Vispār šitais džeks varētu atnākt arēnā un pateikt kādu svinīgu uzrunu, par menedžmenta patriotismu un tad solo nodziedāt Latvijas himnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-25 11:57, pirms 14 gadiem
Nu suudigs vinjam redzeejums par Mikushu!

  -3 [+] [-]

, 2010-11-25 11:57, pirms 14 gadiem
"apspriežam katru hokejistu, vai var uzminēt, vai nevar uzminēt, kādreiz jau arī neuzminam"

  -3 [+] [-]

, 2010-11-25 11:58, pirms 14 gadiem
Puče beigās varēja neuzdot jautājumu..tāpat nebija jēgas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +38 [+] [-]

, 2010-11-25 12:07, pirms 14 gadiem
Nezinu, vai Jūs man piekritīsiet. Bet man šķiet, ka šajās 4 minūtēs Kalvītis pateica vairāk, nekā Šuplers visā savā intervijā!

 +21 [+] [-]

, 2010-11-25 12:11, pirms 14 gadiem
Āmens draugi, no Mikuša mēs laikam vaļā netiksim. Nav viņš leģionāra vietas cienīgs nav. Mikušs nav bijis rezultatīvākais spēlētājs SVK, labākajā gadā viņš bija 2., bet 1. bija Palfijs, ar kuru Mikušs spēlēja vienā maiņā (te arī atbilde, kāpēc bija tik rezultatīvs). Bet galvenais nav statistika, bet spēle. Mikušs ir mazrezultatīvs un melno darbu arī dara slikti, ripu pieturēt nevar, pie bortiem zaudē, piespēles neprecīzas. Pēdējā spēlē tiesneši šim pieskaitījuši 2 piespēles, pie Reķa gola aiz vārtiem pameta ripu Ankipānam, kurš padeva uz vārtu priekšu, tas ok, pie Karsuma gola pats Mārtiņš pasēja Ankipānam, Ankipāns meta, GK atsita, Karsums iesita, kur te Mikušam piespēle? Šitā māžoties var tas pats Džeriņš, pie kam Džera vismaz pie bortiem ir spēcīgāks un kaut ko var izdarīt. Kāpēc audzināt kaut kādu "perspektīvu" slovāku, ja tādus pašus "perspektīvos" varam arī savā zemītē atrast, ko megapatrioti?

  +9 [+] [-]

, 2010-11-25 12:13, pirms 14 gadiem
normiic rakstīja: Nezinu, vai Jūs man piekritīsiet. Bet man šķiet, ka šajās 4 minūtēs Kalvītis pateica vairāk, nekā Šuplers visā savā intervijā!
tikai par Kariju Šveicē gan Kalvītis pasakas stāsta - nu nav viņš tur starp labākajiem. Tam pašam Arnasonam statistika šosezon pat vēl joprojām ir labāka.

 +22 [+] [-]

, 2010-11-25 12:16, pirms 14 gadiem
Petrovickis - pensionēts hokejists pats tu kalvīt esi pensionēts politiķis.

 +13 [+] [-]

, 2010-11-25 12:21, pirms 14 gadiem
carlito rakstīja: Āmens draugi, no Mikuša mēs laikam vaļā netiksim. Nav viņš leģionāra vietas cienīgs nav. Mikušs nav bijis rezultatīvākais spēlētājs SVK, labākajā gadā viņš bija 2., bet 1. bija Palfijs, ar kuru Mikušs spēlēja vienā maiņā (te arī atbilde, kāpēc bija tik rezultatīvs). Bet galvenais nav statistika, bet spēle. Mikušs ir mazrezultatīvs un melno darbu arī dara slikti, ripu pieturēt nevar, pie bortiem zaudē, piespēles neprecīzas. Pēdējā spēlē tiesneši šim pieskaitījuši 2 piespēles, pie Reķa gola aiz vārtiem pameta ripu Ankipānam, kurš padeva uz vārtu priekšu, tas ok, pie Karsuma gola pats Mārtiņš pasēja Ankipānam, Ankipāns meta, GK atsita, Karsums iesita, kur te Mikušam piespēle? Šitā māžoties var tas pats Džeriņš, pie kam Džera vismaz pie bortiem ir spēcīgāks un kaut ko var izdarīt. Kāpēc audzināt kaut kādu "perspektīvu" slovāku, ja tādus pašus "perspektīvos" varam arī savā zemītē atrast, ko megapatrioti?
Pilnīgi piekrītu. Mikuša vietā ir jāspēlē vietējam talantam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-11-25 12:30, pirms 14 gadiem
Nu vainu viens uz otru noliks! klasiski!

  +4 [+] [-]

, 2010-11-25 12:38, pirms 14 gadiem
...beigās Kalvītis ievilka elpu, lai atkal lietu ūdeni par konkrētu jautājumu... jāatdzīst viņam tas sanāk

     [+] [-]

, 2010-11-25 12:39, pirms 14 gadiem
Intervija būs interesanta viennozīmīgi. Ir redzams, ka tie gadi hokejā Kalvītim ir nesuši labu bagāžu. Tātad Kalvītis ir tuvu komandai, nevis tikai organizācijai.

 +11 [+] [-]

, 2010-11-25 12:46, pirms 14 gadiem
Latvijas ekonomika ari faktiski ir Arsona gadijums, t.i., sataisijam sudus, pie kaa vainigi bija "citi", bet tas radija konkurenci jeb iespeju laiku visiem!!

  +9 [+] [-]

, 2010-11-25 13:07, pirms 14 gadiem
kariju,svetu,arnsonu (par so gan saubas) mes nemacejam izmantot. tad varbut ar to jasak, ka vadibu japamaina- respektivi treneri. jo personigi man liekas ka komanda vairak uzvar uz urraaaa, nevis logiskas trenera taktikas

  +3 [+] [-]

, 2010-11-25 13:20, pirms 14 gadiem
Un kas pieņem lēmumus par tava dēliņa spēlēšanu izlasē??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2010-11-25 13:26, pirms 14 gadiem
pirmās 22 sekundes Kalvītis vienkārši velta skatītāja hipnotizēšanai par to, ka viņam būs taisnība, ar acu skatienu

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 14:22, pirms 14 gadiem
Viss skaidrs , Dinamo nekad nekļūdās , viņi tikai dažkārt neuzmin.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-25 14:29, pirms 14 gadiem
īstenībā pavasarī rādīja pa LTV1 kaut kādu raidījumu, kur bija Savickis. Viņš teica, ka viņš izlēma pieņemt arnasonu, jo komandā vajadzēja kaut ko mainīt. Tur vēl viņš teica, ka bija viņam arī doma ņemt Kerču, bet beigās nolēma paņemt šo.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-25 15:40, pirms 14 gadiem
Nezinu kāpēc, bet rodas neliels respekts pret Kalvīti! Patika kā visu stāsta, ar interesi gaidīšu pilno interviju!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-25 15:40, pirms 14 gadiem
Kalvītis pats nonāca pretrunā ar Mikušu. Kalvīt, Tu atkal neesi kļūdijies, vnk varbūt Mikušs te neiederas? Varbūt viņš būs pēc pāris gadiem labākais Lielbritānijas virslīgā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-25 15:59, pirms 14 gadiem
carlito rakstīja: Āmens draugi, no Mikuša mēs laikam vaļā netiksim. Nav viņš leģionāra vietas cienīgs nav. Mikušs nav bijis rezultatīvākais spēlētājs SVK, labākajā gadā viņš bija 2., bet 1. bija Palfijs, ar kuru Mikušs spēlēja vienā maiņā (te arī atbilde, kāpēc bija tik rezultatīvs). Bet galvenais nav statistika, bet spēle. Mikušs ir mazrezultatīvs un melno darbu arī dara slikti, ripu pieturēt nevar, pie bortiem zaudē, piespēles neprecīzas. Pēdējā spēlē tiesneši šim pieskaitījuši 2 piespēles, pie Reķa gola aiz vārtiem pameta ripu Ankipānam, kurš padeva uz vārtu priekšu, tas ok, pie Karsuma gola pats Mārtiņš pasēja Ankipānam, Ankipāns meta, GK atsita, Karsums iesita, kur te Mikušam piespēle? Šitā māžoties var tas pats Džeriņš, pie kam Džera vismaz pie bortiem ir spēcīgāks un kaut ko var izdarīt. Kāpēc audzināt kaut kādu "perspektīvu" slovāku, ja tādus pašus "perspektīvos" varam arī savā zemītē atrast, ko megapatrioti?
Par melno darbu pilnībā nepiekrītu, Mikušs ir viens no aktīvākajiem bortētājiem un cīnītājiem pie apmalēm komandā, un mēdz arī stičkās atbakstīt savējos, kad citas Balerīnas no malas skatās...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-25 17:07, pirms 14 gadiem
Ok, mikusam vieta pie karsuma un ankipana. Bet kur Trotters paliek?!

     [+] [-]

, 2010-11-25 17:34, pirms 14 gadiem
Nepatīk man tas Mikuš un viss. Atnāca un apgrieza kājām gaisā visu. Kāda jēga tādu čali turēt ja viņa vietā var spēlēt tas pats Karamnovs vai Podziņš.
Man kkā liekas kur ieliek Juraju tai maiņai ar punktiem tā švakāk.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-25 17:50, pirms 14 gadiem
Duucis rakstīja: Par melno darbu pilnībā nepiekrītu, Mikušs ir viens no aktīvākajiem bortētājiem un cīnītājiem pie apmalēm komandā, un mēdz arī stičkās atbakstīt savējos, kad citas Balerīnas no malas skatās...!
Jā, Mikušu pie bortiem var redzēt daudz, bet diemžēl kā divcīņas zaudētāju. Neko daudz viņš tur neizkapāt, ja salīdzina ar maiņas biedriem vai kaut vai 4.maiņu. Par centību es viņam nepārmetu, bet efektivitāte viņam ir maza. Ja Mikušs būtu Latvijas pilsons Jānis Bērziņš, man pretenziju nebūtu, lai jau cenšas.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-25 18:21, pirms 14 gadiem
Pārbaudīju un no sirds nosmējos. LABS
kristonkuls rakstīja: pirmās 22 sekundes Kalvītis vienkārši velta skatītāja hipnotizēšanai par to, ka viņam būs taisnība, ar acu skatienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-25 21:55, pirms 14 gadiem
un vai nav piemīlīgs kungs bildē
1 2 43 komentāri