Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

Mediji: Rīgas "Dinamo" varētu pievienoties krievu uzbrucēji Paršins un Černovs

Mediji: Rīgas "Dinamo" varētu pievienoties krievu uzbrucēji Paršins un Černovs
Pēteris Skudra un Deniss Paršins (#27) līgas 10. sezonā. Foto: KHL.ru

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" savu sastāvu varētu papildināt ar Krievijas uzbrucējiem Pāvelu Černovu un Denisu Paršinu, vēsta krievu mediji.

Kā jau ziņots, jaunieceltais galvenais treneris Pēteris Skudra vakar atklāja, ka klubs panācis vienošanos "ar trim četriem krieviem".

Deniss Paršins parakstījis līgumu uz vienu gadu, atklāj KHL insaideri "ArenaBreda". Patlaban 34 gadīgais uzbrucējs Skudras vadībā savulaik divas sezonas ir spēlējis Ņižņijnovgorodas "Torpedo". Individuāli labākā viņam bija 2014.-2015. sezona, kad Omskas "Avangard rindās sakrāja 57 (25+32) rezultativitātes punktus 63 mačos. Pagājušajā sezonā sāka Magņitogorskas "Metallurg" (10+5 punkti 49 spēlēs), bet februārī pievienojās Košices vienībai Slovākijā (3+1 punkti 9 cīņās).

"Vakar pāreju mutiski apstiprināja Pāvels Černovs, kurš visu vasaru meklēja darbu," informē apskatnieks Aleksejs Ševčenko. "Černovs nogaidīja un guva labu iespēju sevi apliecināt. Pāvels var spēlēt zemākajos virknējumos, bet var iekļūt arī "Top 6". Ņemot vērā, kādus jaunpienācējus piedāvā Rīgai, viņam būs iespēja sevi parādīt uzbrukumā."

30 gadus vecais uzbrucējs pagājušajā sezonā spēlēja Podoļskas "Vityaz" (6+13 punkti 63 cīņās), bet individuāli labākā viņam sanāca 2014.-2015. sezona, kad Čerepovecas "Severstal" rindās sakrāja 35 (17+18) rezultativitātes punktus 53 mačos.

Izmantotie resursi:
t.me/arenabreda
sport-express.ru


, 2020-07-25 14:50, pirms 4 gadiem
Nu nez, 34 gadi, pēc statiem redzams ka vairs nevar nevlek kā agrāk, mož izšaus bet iespeja maza
Otro vispaŗ nav jēgas komentet,
, 2020-07-25 14:58, pirms 4 gadiem
O, Skudra piesaista kadrus ar Slovākijas līgas pieredzi
Bet vispār gaidu pensionāru forčekingu
, 2020-07-25 15:04, pirms 4 gadiem
Joprojām RD sevi sauks par izlases bāzes klubu?
, 2020-07-25 15:07, pirms 4 gadiem
dafs rakstīja: Nu nez, 34 gadi, pēc statiem redzams ka vairs nevar nevlek kā agrāk, mož izšaus bet iespeja maza
Otro vispaŗ nav jēgas komentet,
Petrovicka variants ar šiem diviem 3.maiņa visticamāk par 2/3 ir nokomplektēta.
Slēpts komentārs: peterborough
Slēpts komentārs: peterborough
, 2020-07-25 15:15, pirms 4 gadiem
dafs rakstīja: Nu nez, 34 gadi, pēc statiem redzams ka vairs nevar nevlek kā agrāk, mož izšaus bet iespeja maza
Otro vispaŗ nav jēgas komentet,
Nesaprotu tavu izbriinu, abi "gatavi" speeleetaaji... ar ko vini buus sliktaaki par Protapoviciem un Slepetsiem.
Parshinam vajg dot speeleet taapat kaa Chernovam, a paareejie Lipsbergi, Mareni, Batnas lai kapaa aizsardziibaa.
Pluss ja buus aizsargi ar pieredzi kas maak un speej piesleegties uzbrukumam rezultaats buus!
Ne velti Skudra teica ka vajg aizsargus kas speej speeleet ar ripu... "iznest" no aizsardziibas.
Slēpts komentārs: marcanato
, 2020-07-25 15:40, pirms 4 gadiem
marcanato rakstīja: Katru gadu 1 un tas pats variants
Ar ko muuseejie jaunie ir sliktaaki par shiem???
Ar ko sliktāki?
Nu, kā tā korektāk pateikt? Nu, laikam ar to, ka viens Paršins iepriekšējā sezonā iemeta 2x vairāk golus nekā VISI Rīgas komandas jaunie (U-25) uzbrucēji kopā ņemti.
, 2020-07-25 15:46, pirms 4 gadiem
Edgars rakstīja: Joprojām RD sevi sauks par izlases bāzes klubu?
A kurš tad Liepāja???
, 2020-07-25 16:32, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar ko sliktāki?
Nu, kā tā korektāk pateikt? Nu, laikam ar to, ka viens Paršins iepriekšējā sezonā iemeta 2x vairāk golus nekā VISI Rīgas komandas jaunie (U-25) uzbrucēji kopā ņemti.
Problēma ir izteikumos, ka Dinamo ir izlases bāzes klubs (nu tā vismaz oficiāli iepriekšējā sezonā Dinamo tika pasniegts un nav dzirdēts, ka to atceltu) Ja Dinamo ir izlases bāzes klubs, tad tur būtu jāatrodās vieta maksimāli daudz vietējiem un jārotē tie nevis vieta jāizpilda ar 3. šķiras leģiem. Parsins gan priekš pēdejiem gadiem skan tīri solīdi, taču ja vārtos tiks ņemti visādi Fukales un 3.-4. maiņu veidos krievi, kanādieši un citu zemju pārstāvji ne-latvieši, turklāt bez taustama rezultāta, tad, kur veidojas tas bāzes klubs? Tīri no paša Dinamo interesem būtu iespēlēt vairāk jaunos (īstos jaunos respektīvi u-20 vecuma no HK Rīga nevis tevis nosaukto u-25 vecumu), lai noturētu savā sistēmā labākos nevis tie dotos tālēs zilajās, kā tas pats Švanenbergs vai Voris - gan + fanu un mazliet nopietnāku fanu acīs - sak ir sava sistema, piramīda, gan tāds jaunais puika ir lētāks kā viduvējs legionārs, gan ķeksīti var ievilkt pretī bāzes kluba uzdevumu izpildei. A tagad sanāk tiek vākta veterānu komanda.
, 2020-07-25 16:34, pirms 4 gadiem
Ja šie abi domāti 3.maiņai, piemēram, kopā ar Miķeli, tad ir ļoti zolīdi. Ja priekš top6, tad bēdīgi. Bet neticu, ka šie plānoti kā top6. Principā iet viss uz to, ka būs 3 labas maiņas, nevis kā citus gadus - tikai viena.
, 2020-07-25 16:36, pirms 4 gadiem
Gūža rakstīja: Ja šie abi domāti 3.maiņai, piemēram, kopā ar Miķeli, tad ir ļoti zolīdi. Ja priekš top6, tad bēdīgi. Bet neticu, ka šie plānoti kā top6. Principā iet viss uz to, ka būs 3 labas maiņas, nevis kā citus gadus - tikai viena.
Ir tikai 1 bet. Pat ja Dinamo savaktu 4 labas, vienlīdzīgas maiņas, bez baigi spiciem večiem, bet solīdiem spēlētājiem - nav jau rezervju ar ko aizvietot tos, kas traumēti vai nav formā, jo nav fermas...
, 2020-07-25 16:37, pirms 4 gadiem
Petro molodčiks! Veido kaujasspējīgu vienību!
, 2020-07-25 16:37, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ir tikai 1 bet. Pat ja Dinamo savaktu 4 labas, vienlīdzīgas maiņas, bez baigi spiciem večiem, bet solīdiem spēlētājiem - nav jau rezervju ar ko aizvietot tos, kas traumēti vai nav formā, jo nav fermas...
Tāpat šajā klubā loģika nav bijusi un nebūs.
, 2020-07-25 16:40, pirms 4 gadiem
Nu Petruha skaties man
, 2020-07-25 16:43, pirms 4 gadiem
Gūža rakstīja: Ja šie abi domāti 3.maiņai, piemēram, kopā ar Miķeli, tad ir ļoti zolīdi. Ja priekš top6, tad bēdīgi. Bet neticu, ka šie plānoti kā top6. Principā iet viss uz to, ka būs 3 labas maiņas, nevis kā citus gadus - tikai viena.
Tā kā Skudra gribēja aizsargu, kas prot turēt ripu, šis nebūtu slikts variants
https://www.eliteprospects.com/play...
, 2020-07-25 16:44, pirms 4 gadiem
Gūža rakstīja: Tāpat šajā klubā loģika nav bijusi un nebūs.
Pirmajos gados, kamēr Savickis nebija vienīgais šefs un pa vidu maisījās arī hokejam vismaz nosacīti tuvāki cilvēki loģika bija. Bija gan ferma bačā, gan sasaiste ar Latvijas čempi, veidojās bērnu piramīda, arī sastavs tika veidots pārdomāti - daļa no tiem leģiem ko tad nolika un šķita, kapēc tadu ņem, kāpēc tādu tur, salīdzinot ar to, ko brīziem ņem pēdejos gados šķistu kā zvaigznes.
, 2020-07-25 16:56, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Problēma ir izteikumos, ka Dinamo ir izlases bāzes klubs (nu tā vismaz oficiāli iepriekšējā sezonā Dinamo tika pasniegts un nav dzirdēts, ka to atceltu) Ja Dinamo ir izlases bāzes klubs, tad tur būtu jāatrodās vieta maksimāli daudz vietējiem un jārotē tie nevis vieta jāizpilda ar 3. šķiras leģiem. Parsins gan priekš pēdejiem gadiem skan tīri solīdi, taču ja vārtos tiks ņemti visādi Fukales un 3.-4. maiņu veidos krievi, kanādieši un citu zemju pārstāvji ne-latvieši, turklāt bez taustama rezultāta, tad, kur veidojas tas bāzes klubs? Tīri no paša Dinamo interesem būtu iespēlēt vairāk jaunos (īstos jaunos respektīvi u-20 vecuma no HK Rīga nevis tevis nosaukto u-25 vecumu), lai noturētu savā sistēmā labākos nevis tie dotos tālēs zilajās, kā tas pats Švanenbergs vai Voris - gan + fanu un mazliet nopietnāku fanu acīs - sak ir sava sistema, piramīda, gan tāds jaunais puika ir lētāks kā viduvējs legionārs, gan ķeksīti var ievilkt pretī bāzes kluba uzdevumu izpildei. A tagad sanāk tiek vākta veterānu komanda.
Ko katrs tur ir teicis, tas paliek viņu sirdsapziņai.

Ja par visu pārējo - no vienas puses mēs varam runāt par dilemmu - ņemt jaunos un mīcīties pa to pašu purvu pa kuru jau vairākus gadus mīcās, vai arī savākt vidēju komandu un mēģināt izvilkt līdz plejofiem.

No otras - vai ir daudz tādu, kas U20 vecumā ir gatavi uzreiz ielēkt KHL līmenī? Var jau dīkt, ka "labāk vietējos jaunos", bet kur tad ir tie jauno un nenovērtēto pūļi, ko Dinamo ir nomarinējuši?

No MHL (JUNIORIEM!) ielēkt KHL, kas ir viena no pasaules TOP līgām... nu, tur vajag būt jau labam talantam un NHL drafta pirmās puses kandidātam. Vai arī atkal tiek runāts par "labdarības kvotām", kad komandā jaunos ņem, jo tā vajag, nevis tāpēc, lai spēlē?

Tāpēc, nu, tāda provokatīva doma - Latvijas hokeja resursi ir par maziem un tas nav spējīgs uzturēt divas TOP līmeņa komandas. Ja nosacītie izlases kandidāti spēlē pa visu pasauli, vienkārši nav kas viņus aizstāj.

Tāpēc jebkurš normāls HC/GM meklēs iespēju pastiprināt komandu ar ārzemniekiem. Šajā gadījumā - sev ļoti labi zināmiem kadriem.
, 2020-07-25 16:59, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pirmajos gados, kamēr Savickis nebija vienīgais šefs un pa vidu maisījās arī hokejam vismaz nosacīti tuvāki cilvēki loģika bija. Bija gan ferma bačā, gan sasaiste ar Latvijas čempi, veidojās bērnu piramīda, arī sastavs tika veidots pārdomāti - daļa no tiem leģiem ko tad nolika un šķita, kapēc tadu ņem, kāpēc tādu tur, salīdzinot ar to, ko brīziem ņem pēdejos gados šķistu kā zvaigznes.
Viss sākas un beidzas ar naudu. Ja tā ir, tad ārzemnieki ir labi. Nosacītie NHL bottom-6 spēlētāji. Ja tās nav, tad meklē no Alpu līgām (tēlaini izsakoties).

Jau tā nelielais budžets šogad ir nogriezts vēl par ~35%. Tāpēc, domāju, ir jācer uz Skudras sakariem un pārliecināšanas spējām, lai viņš varētu savākt gana labu ārzemnieku brigādi.
, 2020-07-25 17:07, pirms 4 gadiem
piedodiet, TRENER, ja es apvemšos no šo legu uzskaitījuma: sorry, nekā personīga/ ZB
, 2020-07-25 17:12, pirms 4 gadiem
Urā, Rīgas miskaste savāca nevienam nevajadzīgus krievu hokejistus! Gagarina kauss Rīgas miskastei garantēts!
, 2020-07-25 17:27, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ko katrs tur ir teicis, tas paliek viņu sirdsapziņai.

Ja par visu pārējo - no vienas puses mēs varam runāt par dilemmu - ņemt jaunos un mīcīties pa to pašu purvu pa kuru jau vairākus gadus mīcās, vai arī savākt vidēju komandu un mēģināt izvilkt līdz plejofiem.

No otras - vai ir daudz tādu, kas U20 vecumā ir gatavi uzreiz ielēkt KHL līmenī? Var jau dīkt, ka "labāk vietējos jaunos", bet kur tad ir tie jauno un nenovērtēto pūļi, ko Dinamo ir nomarinējuši?

No MHL (JUNIORIEM!) ielēkt KHL, kas ir viena no pasaules TOP līgām... nu, tur vajag būt jau labam talantam un NHL drafta pirmās puses kandidātam. Vai arī atkal tiek runāts par "labdarības kvotām", kad komandā jaunos ņem, jo tā vajag, nevis tāpēc, lai spēlē?

Tāpēc, nu, tāda provokatīva doma - Latvijas hokeja resursi ir par maziem un tas nav spējīgs uzturēt divas TOP līmeņa komandas. Ja nosacītie izlases kandidāti spēlē pa visu pasauli, vienkārši nav kas viņus aizstāj.

Tāpēc jebkurš normāls HC/GM meklēs iespēju pastiprināt komandu ar ārzemniekiem. Šajā gadījumā - sev ļoti labi zināmiem kadriem.
Paziņojums par bāzes klubu - Dinamo bija Savicka un LHF. Tā kā pietiekami oficiali, tikai reālos darbos tā nav. Protams, ka no rezultāta viedokļa iespēlēt savu u-20 ir risks, kas var nenest rezultātu, taču tīri no tevis vēlāk (nakamajā komentārā) aprakstītā - nauda, tas ir labs solis. Ja redz ar 3. šķiras leģiem rezultāta nav, tad labāk dot "labdarības kvotu" vietējam čalim - iespēlēs savējo, maksās lētāk, sava sistēma - labak būt priekšpēdējam ar saviem puikām kā ārzemniekiem. Ja izrādās talants - var pēc tam pārdot. Ārzemniekus tāpat reti paraksta ilgāk kā uz gadu. Vietējo vieglak piesiet, jo īpaši jauno. Turklāt, iespēlējot savu vietējo čali, var arī veidot sistēmu - MHL vecuma spēlmaņus trenēt spēlēt noteiktā stilā - tā teikt, lai ņēm ko gribi stils ir aptuveni vienāds. Kā tas ir tajā pašā Somijā, Zviedrijā, Kanādā. Es saprotu no MHL būs grūti dabūt gatavu top6 kadru KHL blicei (vismaz tadai, kas sitīsies par PO), taču sagatavot 3. maiņai ar cerību uz ko vairāk var, tas pats par aizsargiem un vārtsargiem. Un ņemot vērā finanses un skautingu - ir vieglāk sagatavot savu vietējo produktu, iestrādāt shemas, sistēmu, kā katru gadu ņemt 3. šķiras preci un cerēt, ka izšaus.
, 2020-07-25 17:29, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: A tagad sanāk tiek vākta veterānu komanda.
... kas 3.periodā jau atkal vairs kājas pavilkt nevarēs pie Skudras piedāvātā "forčekinga un presinga hoķa" un es pieļauju, ka atkal būs ļoti daudz spēlu, kur TRTD pakāsīs tieši spēles galotnē vai 3. periodā.
, 2020-07-25 17:44, pirms 4 gadiem
Ja kāds grib, lai RD kļūst par izlases bāzes klubu, tad arī valdībai, vai vismaz pašvaldībai jānāk ar finansiālajiem ieguldījumiem komandā...
Citādi sanāk ka kāda fiziskā persona iegulda Krievijas sponsoru naudu Latvijas izlases attīstībā?
Nu tak totāls murgs!!!
Ne rubli no Krievijas tad neredzēt,!!!
🌽
, 2020-07-25 17:48, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Paziņojums par bāzes klubu - Dinamo bija Savicka un LHF. Tā kā pietiekami oficiali, tikai reālos darbos tā nav.
Pavasarī šajā sakarā pat biju topiku izveidojis

Bet vai vajag, lai Dinamo būtu izlases bāzes klubs? Barys un Minska ir spilgtākie piemēri, kādēļ vajadzētu izvairīties no "bāzes kluba". Jā, Barys salasījuši spēcīgākos kazahus, un katru gadu paraksta 7-8 leģionārus. Viņiem naudas pietiek, tādēļ viņiem leģionāri vienmēr ir spēcīgi un klubs rāda labus rezultātus KHL, bet kur ir viņu izlase? Lifteri.

Ar belariem ir līdzīga situācija, tik pati Minska neko nespēj sasniegt KHL un arī izlase pēdējos gados ir nolaidusies. Atšķirība ir tāda, ka belariem ir spēlētāju resursi, ir daudz jauno spēlētāju OHL, WHL, QMJHL, kur dažiem ir potenciāls aizsisties līdz NHL.

Labāk, lai Dinamo spēlē 8-10 leģionāri un labākie pieejamie LV spēlētāji, savukārt tie, kuriem ir iespēja spēlēt ZA un Eiropas top līgās, labāk spēlēt tajās līgās. Bet tas tik tā, mans personīgais viedoklis, kurš tikai balstās uz Minskas un Nursultanas/BLR un KAZ izlašu piemēriem
, 2020-07-25 18:26, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Pavasarī šajā sakarā pat biju topiku izveidojis

Bet vai vajag, lai Dinamo būtu izlases bāzes klubs? Barys un Minska ir spilgtākie piemēri, kādēļ vajadzētu izvairīties no "bāzes kluba". Jā, Barys salasījuši spēcīgākos kazahus, un katru gadu paraksta 7-8 leģionārus. Viņiem naudas pietiek, tādēļ viņiem leģionāri vienmēr ir spēcīgi un klubs rāda labus rezultātus KHL, bet kur ir viņu izlase? Lifteri.

Ar belariem ir līdzīga situācija, tik pati Minska neko nespēj sasniegt KHL un arī izlase pēdējos gados ir nolaidusies. Atšķirība ir tāda, ka belariem ir spēlētāju resursi, ir daudz jauno spēlētāju OHL, WHL, QMJHL, kur dažiem ir potenciāls aizsisties līdz NHL.

Labāk, lai Dinamo spēlē 8-10 leģionāri un labākie pieejamie LV spēlētāji, savukārt tie, kuriem ir iespēja spēlēt ZA un Eiropas top līgās, labāk spēlēt tajās līgās. Bet tas tik tā, mans personīgais viedoklis, kurš tikai balstās uz Minskas un Nursultanas/BLR un KAZ izlašu piemēriem
Es pilnīgi piekrītu, šeit vairak birokrātija - ja jau bāzes klubs,tad, lai rīkojās atbilstoši. Tajā pat laikā man nebūtu nekas pretī, ja klubs iespēlētu savus jaunos talantus un to darītu no sezonas sākuma nevis tikai, kad sezona jau nolieta podā. Protams, ka nevajag sastāvu ko veido 99% latviešu, jo tas vai nu būs ļoti šķidrs un KHL līmeni m neatbilstošs vai tam vienkārsi nebūs naudas seguma. Taču man pat ļoti patiktu atgriešanās pie tā modeļa kas bija pirmajos 4-6 gados. Labākie pieejamie pieredzejušie latvieši +- 1 maiņa ar solīdiem leģiem + pāris perspektīvi jaunie un atlikušās vietas aizpilda labi čekeri - latvieši. Arī to var nosaukt par bāzes klubu, jo ir darbs garantētiem izlases kadriem, kā arī reālām rezervēm un solīdi leģi var spēļu laikā šo to iemācīt. Variants, kad puskomanda ir leģionāri (jo īpaši ja tie ir 3. šķiras) neko nedod ne izlasei, ne pašam Dinamo. Pie tāda, kā Aburts saka razklada, labak tad, lai viss sastāvs ir no pāris top vietējiem un pārējie ir gurķi - Dinamo var kļūt par tiltu uz ok Eiropas līgām, ja parāda sevi labi KHL.
, 2020-07-25 18:57, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es pilnīgi piekrītu, šeit vairak birokrātija - ja jau bāzes klubs,tad, lai rīkojās atbilstoši. Tajā pat laikā man nebūtu nekas pretī, ja klubs iespēlētu savus jaunos talantus un to darītu no sezonas sākuma nevis tikai, kad sezona jau nolieta podā. Protams, ka nevajag sastāvu ko veido 99% latviešu, jo tas vai nu būs ļoti šķidrs un KHL līmeni m neatbilstošs vai tam vienkārsi nebūs naudas seguma. Taču man pat ļoti patiktu atgriešanās pie tā modeļa kas bija pirmajos 4-6 gados. Labākie pieejamie pieredzejušie latvieši +- 1 maiņa ar solīdiem leģiem + pāris perspektīvi jaunie un atlikušās vietas aizpilda labi čekeri - latvieši. Arī to var nosaukt par bāzes klubu, jo ir darbs garantētiem izlases kadriem, kā arī reālām rezervēm un solīdi leģi var spēļu laikā šo to iemācīt. Variants, kad puskomanda ir leģionāri (jo īpaši ja tie ir 3. šķiras) neko nedod ne izlasei, ne pašam Dinamo. Pie tāda, kā Aburts saka razklada, labak tad, lai viss sastāvs ir no pāris top vietējiem un pārējie ir gurķi - Dinamo var kļūt par tiltu uz ok Eiropas līgām, ja parāda sevi labi KHL.
Zinot, kā Skudra rotēja Torpedo sastāvu, jaunie tik un tā pie savas iespējas tiks. Gan "robu lāpīšanas", gan spēlētāju rotācijas ietvaros. Tas, vai kāds no jaunajiem sev doto iespēju būs spējīgs izmantot un izšaus, būs atkarīgs no viņiem pašiem. Un, protams, no Skudras būs atkarīgs, vai šis uzticēsies viņiem.

Par pirmajām sezonām - pa lielam jau visi labākie LVA spēlētāji tolaik bija Dinamo, ja neskaita spēlētājus, kuri kapāja NHL/AHL (Tādi, kā Bārtulis, Skrastiņš, Daugaviņš, u.c.). Tur arī tie labie rezultāti nāca. Eiropas Top līgās, ja pareizi atceros, spēlēja tik pāris cilvēki. Pārējie bija DR. Un arī sakarīgiem leģionāriem nauda bija. Nevaru iztēloties Savicki tagad paņemam Hossas, Vilsona, Hartigana līmeņa spēlētājus. Protams, tolaik gadījās visādi Šindeli un Arnasoni, bet pēdējos gados tādu ir vairāk. Tik ar Videlu, Biļalovu un Maijoni trāpīja desmitniekā.
, 2020-07-25 19:18, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Zinot, kā Skudra rotēja Torpedo sastāvu, jaunie tik un tā pie savas iespējas tiks. Gan "robu lāpīšanas", gan spēlētāju rotācijas ietvaros. Tas, vai kāds no jaunajiem sev doto iespēju būs spējīgs izmantot un izšaus, būs atkarīgs no viņiem pašiem. Un, protams, no Skudras būs atkarīgs, vai šis uzticēsies viņiem.

Par pirmajām sezonām - pa lielam jau visi labākie LVA spēlētāji tolaik bija Dinamo, ja neskaita spēlētājus, kuri kapāja NHL/AHL (Tādi, kā Bārtulis, Skrastiņš, Daugaviņš, u.c.). Tur arī tie labie rezultāti nāca. Eiropas Top līgās, ja pareizi atceros, spēlēja tik pāris cilvēki. Pārējie bija DR. Un arī sakarīgiem leģionāriem nauda bija. Nevaru iztēloties Savicki tagad paņemam Hossas, Vilsona, Hartigana līmeņa spēlētājus. Protams, tolaik gadījās visādi Šindeli un Arnasoni, bet pēdējos gados tādu ir vairāk. Tik ar Videlu, Biļalovu un Maijoni trāpīja desmitniekā.
Lai kā neņirgtu par Arnasonu vai to pašu Suplera ārlaulības dēlu Mikušu - liela daļa pēdejo gadu leģu viņiem var pienest ūdeni. Cik daudz pēdejo gadu leģionāru, spētu 4. maiņa pelnīt punktu katrā otrajā spēlē, kā to darīja nemotivētais kodējs Arnasons?
, 2020-07-25 19:31, pirms 4 gadiem
als rakstīja: ... kas 3.periodā jau atkal vairs kājas pavilkt nevarēs pie Skudras piedāvātā "forčekinga un presinga hoķa" un es pieļauju, ka atkal būs ļoti daudz spēlu, kur TRTD pakāsīs tieši spēles galotnē vai 3. periodā.
Viss atkarīgs no fiz. sagatavotības. NHL vienlīdz labi skrien kā 20, tā 30 un 40 gadīgie. Gan jau, ka Skudra, ņemot komandā sev zināmus kadrus, zina arī kā viņi strādā treniņos.
, 2020-07-25 19:34, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Lai kā neņirgtu par Arnasonu vai to pašu Suplera ārlaulības dēlu Mikušu - liela daļa pēdejo gadu leģu viņiem var pienest ūdeni. Cik daudz pēdejo gadu leģionāru, spētu 4. maiņa pelnīt punktu katrā otrajā spēlē, kā to darīja nemotivētais kodējs Arnasons?
Būtībā - jā. Kad pēdējo reizi DR pievienojās kaut kāds leģis ar tik solīdu vai tuvu tam NHL pieredzi? Leino? Galjardi uz 10 spēlēm? Protams, ar NHL pierakstu nepietiek, lai šeit aizietu spēle. Tie paši Maijone, Videls, Kristo, Salmela, Klārks, Makmillans, Stollerijs Rīgā sevi parādīja pietiekami labi. Protams, ar Hossu nevar salīdzināt, bet neko sliktu par šiem čaļiem nevar teikt. Interesanti, vai DR parakstīs Gillīsu atkal?
, 2020-07-25 19:47, pirms 4 gadiem
Apskatījos, Klārka sakarā kļūdījos - viņam šeit diez ko labi negāja. Tiesa, pirms tam SHL bija labi stati, un pēc tam NL 2 labas sezonas aizvadīja. Un pēdējais ar salīdzinoši lielu NHL pieredzi bija kā reiz Galjardi 17./18. sezonā.
, 2020-07-25 19:49, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Būtībā - jā. Kad pēdējo reizi DR pievienojās kaut kāds leģis ar tik solīdu vai tuvu tam NHL pieredzi? Leino? Galjardi uz 10 spēlēm? Protams, ar NHL pierakstu nepietiek, lai šeit aizietu spēle. Tie paši Maijone, Videls, Kristo, Salmela, Klārks, Makmillans, Stollerijs Rīgā sevi parādīja pietiekami labi. Protams, ar Hossu nevar salīdzināt, bet neko sliktu par šiem čaļiem nevar teikt. Interesanti, vai DR parakstīs Gillīsu atkal?
Sestito, Leino ,Galiardi. Itkā jau nevajag obligati to NHL pieredzi - tevis nosauktajiem tās nav vai ir minimāla, taču tad gribētos vismaz solīdu spēli AHL vai Eiropas top līgās (kas arī ne vienmēr nostrādā - ir RD bijusi tās pašas DEL un FIN līgu "griezēji", kas RD neparāda neko), runa ir par to, ka tā vietā, lai dotu jaunulim - tam pašam Švanenbergam, Fjodorovam, Vorim, Ošeniekam utt., labak nopirks medni kokā - pensionāru Gimajevu, kanādiešu caurumu vartos Fukali (ceru, ka tā būs tikai pastes pīle), jaunos krievu puišus, kas itkā bija labi, vismaz Protapovičs un Seģikovs, taču ņemot nebija garantiju, ka būs puslīdz ok, rezultāts. Uz tā fona, kas te pēdejos gados, izņemot Majoni, Biļalovu un Videlu ņemti, pat alkāns Žerdevs liekās solīds. Tieši tāpēc saku - labak tad jau lai spēlē jaunais latvietis nekā pirkt čupu ārzemnieku atbiru, ja rezultats vienāds, vismaz dot iespēju savējam
Par Gilisu - pirmajā sezonā jau Giliss nebija slikts, vareja redzēt kāpēc NHL viņu vajadzeja 150+ spēlēs. Bet pēc tam traumas, vecums... Nebrīnos ja parakstīs un ja viņš būs vienīgais tāda tipa ārzemnieks, pat nebēdāšos - viņš varētu būt solīds čekeris + mentors citiem ZA džekiem un jaunajiem. Bet ja ņem kārtīgu sauju ar ārzemniekiem-čekeriem, nē paldies.
, 2020-07-25 19:52, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Apskatījos, Klārka sakarā kļūdījos - viņam šeit diez ko labi negāja. Tiesa, pirms tam SHL bija labi stati, un pēc tam NL 2 labas sezonas aizvadīja. Un pēdējais ar salīdzinoši lielu NHL pieredzi bija kā reiz Galjardi 17./18. sezonā.
Tas arī pierāda, ka labi stati neko negarantē. Senāk bija arī tāds Lī Svets. Līdzīgi kā Majone top aizsargs somos, pie mums nekas nesanāca, bet pēc tam paspēja debitēt NHL. Tāpat arī Šucs, kas citur KHL un DEL spēlēja ok, Rīgā krita ārā no sastāva. Un vel daži labi. Protams, atceroties, kā Rīgā spēlēja tie paši Iguldens, Vargs, Hossa, pirmajā piegājienā Vilsons, tas pats Troters, Karija - šī brīža leģionari (lielākoties) šķiet skumīgi. Pat Lucēniuss ar savu 1 golu sezonas beigās (un padsmit piespēlēm) šķiet monstruāls.
, 2020-07-25 19:56, pirms 4 gadiem
cerams, ka ēštons paliks
agrāk ir arī pie skudras spēlējis