Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Savickis piedāvā Hārtlijam vadīt Rīgas "Dinamo"

Agris Suveizda

Savickis piedāvā Hārtlijam vadīt Rīgas "Dinamo"
Bobs Hārtlijs
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Vakar Rīgas "Dinamo" valdes priekšsēdētājs Juris Savickis tikās ar Latvijas hokeja izlases galveno treneri Bobu Hārtliju, vēstīts komandas mājaslapā. Tās laikā notika vairāku ar hokeju saistītu jautājumu apspriešana.

"Tikšanās laikā Juris Savickis interesējās par Latvijas hokeja valstvienības gatavošanos gaidāmajam pasaules čempionātam, kas šogad no 5. līdz 21. maijam notiks Vācijas pilsētā Ķelnē un Francijas galvaspilsētā Parīzē," teikts Rīgas "Dinamo" paziņojumā. "Juri Savicki īpaši interesēja galvenā trenera viedoklis par Rīgas "Dinamo" hokejistu sniegumu aizvadītajās pārbaudes spēlēs, kā arī viņu gatavība un izredzes iespējamajai dalībai hokeja valstvienības sastāvā."

"Sarunas laikā tika apspriestas arī Rīgas "Dinamo" un Boba Hārtlija sadarbības iespējas Kontinentālās hokeja līgas desmitajā sezonā, kurā Bobam Hārtlijam tika piedāvāts kļūt par Dinamo komandas galveno treneri. Juris Savickis un Bobs Hārtlijs nolēma turpināt uzsākto sarunu par iespējamo sadarbību, vienojoties par Rīgas "Dinamo" piedāvājuma konkretizāciju tuvākajā laikā," paziņojumā turpināts.

Kopš somu speciālista Kari Heikiles atlaišanas 2016. gada janvāra sākumā rīdzinieku galvenā trenera vietas izpildītāja un pēc tam arī pilnvērtīga galvenā trenera funkcijas pilda ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs. Aizvadītajā sezonā "Dinamo" ar 58 punktiem 60 spēlēs palika pēdējā vietā Rietumu konferencē un Kontinentālajā hokeja līgā apsteidza vienīgi Austrumu konferences vājāko vienību Novokuzņeckas "Metallurg", kura ieguva 40 punktus. Iepriekš "Dinamo" galvenā trenera amatā bijis arī slovāks Jūliuss Šuplers, soms Peka Rautakallio un pašreizējais Toljati "Lada" galvenais treneris un Latvijas izlases asistents Artis Ābols.

56 gadus vecais Hārtlijs trenera karjeras laikā strādājis ar tādām Nacionālās hokeja līgas komandām kā Kolorādo "Avalanche", Atlantas "Trashers" un Kalgari "Flames", 2001. gadā aizvedot "Avalanche" līdz Stenlija kausam. 2015. gadā Hārtlijs, strādājot ar "Flames", tika atzīts par sezonas labāko treneri. Divas sezonas Hārtlija vadībā savulaik strādāja Sandis Ozoliņš, bet vienu – Ronalds Ķēniņš, kopā ar kanādieša trenēto Cīrihes "Lions" kļūstot par Šveices čempionu. Kontinentālajā hokeja līgā Hārtlijs vēl nav strādājis. Atgādinām, ka Šveices mediji nesen ziņoja, ka Hārtlijam piedāvājumu izteicis Šveices klubs "Fribourg-Gotteron".

Izmantotie resursi:
AS DINAMO RĪGA padomes priekšsēdētāja Jura...

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:10, pirms 8 gadiem
Baigais pavērsiens!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:13, pirms 8 gadiem
Savadak vinu Te bus gruti noturet!

 +15 [+] [-]

, 2017-04-25 12:14, pirms 8 gadiem
jautājums droši vien ir tikai par piķi

     [+] [-]

, 2017-04-25 12:14, pirms 8 gadiem
***** sev..

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:15, pirms 8 gadiem
hahaha Hārtlijs noteikti nevarēs atteikties no šādas laimes

 +26 [+] [-]

, 2017-04-25 12:16, pirms 8 gadiem
Būtu ļāvis valstsvienibas trenerim strādāt, nevis ar savu kolhozu plijies virsū!

 +31 [+] [-]

, 2017-04-25 12:16, pirms 8 gadiem
Lai Starkovs vada Dinamo!

  +9 [+] [-]

, 2017-04-25 12:17, pirms 8 gadiem
welcome to the kolhoz

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:17, pirms 8 gadiem
buutu jau forši..pieļauju ka ta arii Zemgus un ķēniņš ar savu brālēnu spēlētu, jo Hārtlijs prasiitu lielāku budzetu, jo ar tik mazu viņš neapņemtos......viņš gribētu dināmo pēc savas spēles stila pārveidot un ar tiem spēlētājiem kas ir- to paveikt nevareetu

     [+] [-]

, 2017-04-25 12:18, pirms 8 gadiem
Varbūt ievedīs kārtību Dinamo staļļos!Lai gan būs spiests saskarties ar čekistu gājieniem un krievisko bardaku!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 12:19, pirms 8 gadiem
Davai nē..

 +24 [+] [-]

, 2017-04-25 12:20, pirms 8 gadiem
PēterisP rakstīja: jautājums droši vien ir tikai par piķi
zinot, kādi cilvēki ir Kalvītis un Savickis, visticamāk viņi grib apvienot izlases treneri un DR treneri, lai ietaupītu savu naudu, uz valsts rēķina. Hārtlijam paprasa konkrētu summu par izlases un DR vadīšanu, pēc tam lielāko daļu apmaksā no LHF kases. DR krievu sponsori laimīgi, jo mazāk naudas jāgrūž, Kalvītis ar Savicki apmierināti, jo nav jāmeklē nauda, Latvija kā valsts oficiāli sponsorē Dinamo. Bet tas jau bija gaidāms uzreiz pēc LHF prezidenta vēlēšanām, ka Kalvīša un Koziola mērķis būs dzīt naudu no federācijas uz Dinamo. Protams, lai mana teorija strādātu izlasei un DR vajag vienu un to pašu treneri.
Slēpts komentārs: cobham

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:22, pirms 8 gadiem
Zemgus tak skaidri un gaiši pateica, ka nespēlēs KHL. Viņam noteikti atradīsies vieta kādā NHL klubā.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:23, pirms 8 gadiem
Franja rakstīja: Zemgus tak skaidri un gaiši pateica, ka nespēlēs KHL. Viņam noteikti atradīsies vieta kādā NHL klubā.
To veciit veel nevar zinaat

  +8 [+] [-]

, 2017-04-25 12:23, pirms 8 gadiem
Kalvītis pieņems Bobu Latvijas gāzē par darbinieku un varēs trenēt gan LV izlasi gan RD meistarus.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 12:25, pirms 8 gadiem
Ja godīgi, tad tas jau nav slikti. Trenera pārraudzībā būtu visi hokejisti. Tāpat viņam ineteresētu DR spēlētāju pēc iespējas labāk sagatavot čempionātam! ES PAR!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 12:25, pirms 8 gadiem
Cik paredzams čekista gājiens

  +4 [+] [-]

, 2017-04-25 12:27, pirms 8 gadiem
Kā treneris izcils , domāju būtu lielisks treneris priekš RD.

 +15 [+] [-]

, 2017-04-25 12:27, pirms 8 gadiem
Es boba vietā neietu

  -3 [+] [-]

, 2017-04-25 12:30, pirms 8 gadiem
Nu vispar jau ta butu normala prakse, ka gan valstsvienibai, gan tas bazes komandu RD trenetu viens un tas pats cilveks, kas ieprieksejas nu jau 9 sezonas ta ari nekad nenotika. Tiesa, tur jau ir vairaki faktori, lai tas notiktu vai nenotiktu. Pirmkart jau finansiala puse, plus pirms dazam dienam paradijas informacija, ka Bobam it ka piedava darbu Sveicee. Plus RD nakamas sezonas budzets - cik liels tas bus un izejot no ta, uz kadiem sasniegumiem RD var ceret? Nedomaju, ka Hartlijs bus apmierinats ar pedejo vietu Rietumos, par ieklusanu play off pat nerunajot. Nu un protams, sastava komplektacija gaidamajai sezonai, kura teiksanai butu jabut ari Bobam, ne tikai GM un Savickim... vardsakot jautajumu vairak neka atbilzu.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:32, pirms 8 gadiem
Būtu krutāk, ja šis projekts vispār vairs nebūtu..
Bet, ja jau sāk meklēt galveno treneri, tad laikam kaut kas tomēr būs :/

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 12:33, pirms 8 gadiem
Būtu jau forši! RD spēlētāji tomēr IR nozīmīgi izlasei, lai kā to daži negribētu atzīt. Iespēja trenēties visu kluba sezonu ar izlases treneri - super. Tāpat negribētos, lai Hārtlijs izlasē ir vienreizējs pavasara notikums. Bukarts arī vienā intervijā teica, ka būtu interesanti redzēt, ko Hārtlijs spēj paveikt ilgākā laika posmā.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 12:35, pirms 8 gadiem
Gan jau, ka Boba lēmumu ietekmēs arī spēlētāju sniegums PČ. Diez vai noraidīs Šveices piedāvājumu, ja mūsējie paliks 13. vietā. Viņš noteikti grib strādāt ar potenciāli spēcīgu bāzīti.

  +7 [+] [-]

, 2017-04-25 12:35, pirms 8 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Nu vispar jau ta butu normala prakse, ka gan valstsvienibai, gan tas bazes komandu RD trenetu viens un tas pats cilveks, kas ieprieksejas nu jau 9 sezonas ta ari nekad nenotika. Tiesa, tur jau ir vairaki faktori, lai tas notiktu vai nenotiktu. Pirmkart jau finansiala puse, plus pirms dazam dienam paradijas informacija, ka Bobam it ka piedava darbu Sveicee. Plus RD nakamas sezonas budzets - cik liels tas bus un izejot no ta, uz kadiem sasniegumiem RD var ceret? Nedomaju, ka Hartlijs bus apmierinats ar pedejo vietu Rietumos, par ieklusanu play off pat nerunajot. Nu un protams, sastava komplektacija gaidamajai sezonai, kura teiksanai butu jabut ari Bobam, ne tikai GM un Savickim... vardsakot jautajumu vairak neka atbilzu.
Jā, tā ir lieliska prakse! Kazahstānā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 12:38, pirms 8 gadiem
loģiski, tas jau bija gaidāms. Ja krievs sauc, kāpēc nealgot labu treneri?
Jautājums, vai Bobs būs ar mieru.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:38, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Jā, tā ir lieliska prakse! Kazahstānā.
Ari Baltkrievija.
Jebkura gadijuma, ka saka - nepameginasi, neuzzinasi.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:38, pirms 8 gadiem
gagarins uz Rīgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2017-04-25 12:39, pirms 8 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Ari Baltkrievija.
Jebkura gadijuma, ka saka - nepameginasi, neuzzinasi.
Ir lietas, kuras jau citi ir pamēģinājuši. Izlase ir izlase, klubs ir klubs un to jaukt nevajag.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 12:41, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Es boba vietā neietu
nekad tev nebūt Boba vietā

  -3 [+] [-]

, 2017-04-25 12:42, pirms 8 gadiem
Tad jau bīdis kolhozniekus izlasē. Interešu konflikts.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 12:43, pirms 8 gadiem
Ja Dinamo trenēs Hārtlijs, tad visticamāk, viņš nekādu mazo algu nesaņems. Nebūs jau nekādi 10-12k mēnesī, ko saņēma Suplers utt.
Treneris ļoti labs, bet mazāk nauda paliks labiem leģionāriem un vietējiem.
Tad jau Ozo būtu kā asistents.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:44, pirms 8 gadiem
Normunds Sējējs - iepriekšējo sezonu vadīja RD - labi zin spēlētājus un kāpēc tad šo neiecēla par izlases treneri, ja jau visi grib apvienot šos amatus (joks protams)
te jau viens teica, kamēr nezinās cik liels budžets būs RD tikmēr Bobs neies uz RD tas nu ir fakts, vēl ir jautājums - vai vispār RD būs ..zinot ar visiem solījumiem utt tur vēl visu vasaru domāju būs runāšana ap to kas un kā

 +13 [+] [-]

, 2017-04-25 12:48, pirms 8 gadiem
Kas ir savickis?

     [+] [-]

, 2017-04-25 12:48, pirms 8 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Ari Baltkrievija.
Jebkura gadijuma, ka saka - nepameginasi, neuzzinasi.
Baltkrievi jau labu laiku kā ir atteikušies no šīs prakses, jo rezultātu tā nedeva.

     [+] [-]

, 2017-04-25 12:50, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Baltkrievi jau labu laiku kā ir atteikušies no šīs prakses, jo rezultātu tā nedeva.
tur jau noteikti pats Alexandrs Lukašenko visu ņems savās rokās

  +7 [+] [-]

, 2017-04-25 12:52, pirms 8 gadiem
Kas tas par Savicki ir?

     [+] [-]

, 2017-04-25 12:53, pirms 8 gadiem
bobiits rakstīja: tur jau noteikti pats Alexandrs Lukašenko visu ņems savās rokās
baltkrievu izlasei jau 3. sezonu galvenais treneris ir: Eliteprospects.com - Dave Lewis .

     [+] [-]

, 2017-04-25 12:57, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Baltkrievi jau labu laiku kā ir atteikušies no šīs prakses, jo rezultātu tā nedeva.
Ja neko nejaucu, tad galvenais ir Dave Luis, bet vina paligs tas kurs Dinamo Minskai galvenais, neatceros, ka vinu sauca.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 12:58, pirms 8 gadiem
Vismaz šobrīd varēja nesmirdināties ar šo puslatviešu pusčekistu parazītu komandu. Lai Hārtlijs tur strādātu??? Juris mūs par muļķiem uzskata
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:00, pirms 8 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Ja neko nejaucu, tad galvenais ir Dave Luis, bet vina paligs tas kurs Dinamo Minskai galvenais, neatceros, ka vinu sauca.
Vudkrofts ir viens no asistentiem

  -4 [+] [-]

, 2017-04-25 13:02, pirms 8 gadiem
Bob, if you're reading this.
NO, NO, NO!
';

  +4 [+] [-]

, 2017-04-25 13:02, pirms 8 gadiem
Hartlijam tas butu jauns izaicinajums, butu interesanti. Butu jauna uguntinja Dinamkai.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-25 13:08, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Hārtlijs jau Aldarīti ir paprovējis?
cerams, ka nē!

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:11, pirms 8 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:12, pirms 8 gadiem
Vai dieniņ, cik negaidīts pavērsiens!

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:14, pirms 8 gadiem
ghettostar rakstīja: Bob, if you're reading this.
NO, NO, NO!
https://www.youtube.com/watch?v=HhT...

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 13:18, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: zinot, kādi cilvēki ir Kalvītis un Savickis, visticamāk viņi grib apvienot izlases treneri un DR treneri, lai ietaupītu savu naudu, uz valsts rēķina. Hārtlijam paprasa konkrētu summu par izlases un DR vadīšanu, pēc tam lielāko daļu apmaksā no LHF kases. DR krievu sponsori laimīgi, jo mazāk naudas jāgrūž, Kalvītis ar Savicki apmierināti, jo nav jāmeklē nauda, Latvija kā valsts oficiāli sponsorē Dinamo. Bet tas jau bija gaidāms uzreiz pēc LHF prezidenta vēlēšanām, ka Kalvīša un Koziola mērķis būs dzīt naudu no federācijas uz Dinamo. Protams, lai mana teorija strādātu izlasei un DR vajag vienu un to pašu treneri.
Piedod, bet izklausās pēc pļūtīšanas.

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:19, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Hārtlijs jau Aldarīti ir paprovējis?
Vienīgi pie vafelēm Aldari var klāt dzert

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:19, pirms 8 gadiem
Kur var atrast pašreizējo izlases kandidātu sarakstu?? Varbūt kāds var ielikt linku vai ierakstīt šeit?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:21, pirms 8 gadiem
Hhahaha.... Viņam nav naudas lai savāktu laicīgi komandu un nopirktu normālus spēlētājus,te viņš uz Hārtliju sacerējies! Jurka dzen jokus kā parasti... Un nez par kādiem Dinamo spēlētājiem viņš interesējās,oficiāli līgums ir tik Balinskim

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:23, pirms 8 gadiem
es par!

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:29, pirms 8 gadiem
Priekš RD ļoti labs variants. Ir kvalitatīvs treneris - vairāk iespēju dābūt labus spēlētājus + sponsori var atmest vairāk piķi.

  +4 [+] [-]

, 2017-04-25 13:34, pirms 8 gadiem
Nu jāsaka kā ir - savulaik tā arī tika domāts, ka LV izlasi un RD vadīs viens un tas pats treneris un ka RD būs izlases bāzes komanda. Doma jau bija laba, bet nekad tā arī netika realizēta. Par aizkulišu spēlītēm cita runa, bet ja to tīri professionāli varētu izdarīt, tad izlases rezultāts noteikti uzlabotos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-04-25 13:42, pirms 8 gadiem
vitax rakstīja: Priekš RD ļoti labs variants. Ir kvalitatīvs treneris - vairāk iespēju dābūt labus spēlētājus + sponsori var atmest vairāk piķi.
Neesi naivs, jo ne jau trenera vārds ietekmē sponsoru izvēli. Tam ir pavisam citi kritēriji. Piemēram, reklāmas auditorija, kura šo reklāmu ieraudzīs.

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:45, pirms 8 gadiem
MartinsTTT rakstīja: Lai Starkovs vada Dinamo!
MĒS GRIBAM JŪLI!!!!

  -4 [+] [-]

, 2017-04-25 13:47, pirms 8 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Nu jāsaka kā ir - savulaik tā arī tika domāts, ka LV izlasi un RD vadīs viens un tas pats treneris un ka RD būs izlases bāzes komanda. Doma jau bija laba, bet nekad tā arī netika realizēta. Par aizkulišu spēlītēm cita runa, bet ja to tīri professionāli varētu izdarīt, tad izlases rezultāts noteikti uzlabotos.
Kā būs, ja būs-tas ir neatbildēts jautājums, bet ja KrHuLv ar šī trenera piesaisti mēģinās viņu algot no LHF budžeta, tad kopumā LV hokejam no tā labuma būs už ļoti maz. LHF budžets jau tā nav no tien lielākajiem, un maksājot algu KrHuLv galvenajam trenerim no tā, tas nozīmē, ka nebūs nauda bērnu,jauniešu un junioru hokeja attīstībai, kas ir visa pamatu pamats. Turpināsies viss pa vecam u.t.i. hokejs būs turīgo vecāku bērnu sporta veids, un nevis talantīgāko.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 13:52, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: baltkrievu izlasei jau 3. sezonu galvenais treneris ir: Eliteprospects.com - Dave Lewis .
Cik elites izlasēm, ir galvenie treneri kas nestrādā kādā klubā?

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:52, pirms 8 gadiem
Jurka, a nauda Tev ir ?

  +6 [+] [-]

, 2017-04-25 13:52, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesi naivs, jo ne jau trenera vārds ietekmē sponsoru izvēli. Tam ir pavisam citi kritēriji. Piemēram, reklāmas auditorija, kura šo reklāmu ieraudzīs.
Ja komanda nevar uzvarēt, tad ir arī nekādas auditorijas nebūs... Treneri un spēlētāji ar vārdu piesaista publiku un arī potenciālos sponsorus.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-25 13:59, pirms 8 gadiem
vitax rakstīja: Ja komanda nevar uzvarēt, tad ir arī nekādas auditorijas nebūs... Treneri un spēlētāji ar vārdu piesaista publiku un arī potenciālos sponsorus.
Par ko Tu runā? Dinamo naudu dod krievi. Kamēr dod, tikmēr kaut Suveizda viņus trenē, kad nedos, tad komandas nebūs.
Vnk šokē, ka šajā info laikmetā, kad viss jau ir 100x aprakstīts vēl jālasa kaut kādi patosa komantāri par "sponsoriem" un "bāzesklubiem"

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 14:04, pirms 8 gadiem
tākā tādi bomži.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:10, pirms 8 gadiem
Cincendorfs rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=HhTv2kSBMhc
https://www.youtube.com/watch?v=9o1...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 14:15, pirms 8 gadiem
Hārtlijam nenāktu par ļaunu iziet īso kursu mūspuses ģeopolitikas mācībā, varbūt kā krietns vīrs sarunā ar krievu rubļiem tad spētu pateikt tiem: "paldies, nē!"

Bet no otras puses, kāda velna pēc viņam vajadzētu aptraipīt savu balto kažoku ar dubļiem lēkājot pa šīs līgas paņčkelēm? Neredzu argumentus, kāpēc lai viņš piekristu...

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 14:20, pirms 8 gadiem
Nezin, vai Hārtlijs ir ieinteresēts vadīt jebkuras līgas autsaiderus.

  -4 [+] [-]

, 2017-04-25 14:24, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Palasot komentārus,liekas ka te kaut kādi ampļi salasijušies!Ir iespēja LV klubam (vienīgajam profesionālajam)piesaistīt pasaules klases treneri,a te lielākā daļa spečoku atkal ir pret!Kā tad vēl lai hokejs attīstās,ja ne vien iepludinot svaigas ,progresīvas asinis?tieši tāpattak darīja krievi pēc kara,iepludinot savā hokejā latviešus un čehus!Tieši tāpat izdarīja arī LPSR,iepludinot savā nogrimušajā hokejā krievus jau 70tajos...un tikai cirvis var neredzēt rezultātus šādu progresīvo vēsmu iepludināšanai!bet brīvajā Latvijā nevajag,mēs jau paši gudri!
šī iespēja ir, bija un būs. Tikai kāpēc tam jābūt arī izlases trenerim? Un nekādi krievi te nav jāiepludina, tāpat kā latvieši un čehi netika iepludināti, kā Tu to pasniedz. Tika paņemtas viņu zināšanas - praktiskās un teorētiskās. Ne RD, ne LHF neviens to neliedz, sevišķi šajā info laikmetā.
Tu kaut kā tur samudžināji un pārspīlēji pamatīgi, lai tik uzkāstu "brīvajai Latvijai".

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 14:26, pirms 8 gadiem
Pandora rakstīja: Nezin, vai Hārtlijs ir ieinteresēts vadīt jebkuras līgas autsaiderus.
Tas tiešām būtu interesants fakts, jo kā mālē masu mēdiji, tad NHL viņš gribēja trenēt tikai līdervienības, bet Kolchoza līgā tas tagad trenēs autsaiderus.
Ar katru dienu ko viņš iepazīs LV hokeja saimniecībā, viņam šī vēlme varētu kļūt už ļoti niecīga.

  -4 [+] [-]

, 2017-04-25 14:26, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: šī iespēja ir, bija un būs. Tikai kāpēc tam jābūt arī izlases trenerim? Un nekādi krievi te nav jāiepludina, tāpat kā latvieši un čehi netika iepludināti, kā Tu to pasniedz. Tika paņemtas viņu zināšanas - praktiskās un teorētiskās. Ne RD, ne LHF neviens to neliedz, sevišķi šajā info laikmetā.
Tu kaut kā tur samudžināji un pārspīlēji pamatīgi, lai tik uzkāstu "brīvajai Latvijai".
PSRS laiku marazmātiķis Ļoņka savā stilā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-04-25 14:32, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: šī iespēja ir, bija un būs. Tikai kāpēc tam jābūt arī izlases trenerim? Un nekādi krievi te nav jāiepludina, tāpat kā latvieši un čehi netika iepludināti, kā Tu to pasniedz. Tika paņemtas viņu zināšanas - praktiskās un teorētiskās. Ne RD, ne LHF neviens to neliedz, sevišķi šajā info laikmetā.
Tu kaut kā tur samudžināji un pārspīlēji pamatīgi, lai tik uzkāstu "brīvajai Latvijai".
Par to brivo Latviju pa lielam cilvekam taisniba. Varbut ne visiem 100 % , bet taisniba. Kapec nepiesaistit tik tiesam labu specialistu un zinosu cilveku. Tikai tu to negribi vai nespej saprast!
Ieprieks jau mineju, ka iegutu gan klubs, gan izlase. Tikai jaatrod gan finansialie, gan visi citi kopsauceji starp Bobu un RD vadibu, kas nebut nav vienkarsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:39, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Tu tagad jau reāli kā Namgejs gvelz!Sanervozējies esi,vai?Kurā vietā ierakstīju,ka jāiepludina krievi LV hokejā?Atkal lasīt nemāki,vai uzdod vēlamo par esošo?tik ļoti sirds sāp par krieviem,ka redzi viņus pat sapņos?
Lietoju Tavus terminus un ja kas, es Tevi personiski necentos aizskart. Neesmu sanervozējies.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 14:42, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: vispār jau uzkāsu nevis Latvijai,bet gan tiem,kuriem jau Hatlija pievienošanās Rd izraisa tirpas!Bet nu,kā tyu pats parasti saki-katrs jau redz to,ko grib redzētNe tevi,Ne Nameju,ne vēl jo vairāk kaut k''adu jirgenu-rozenkrancu es ar Latviju neasociēju
Pa iepludināšanu varbūt arī ne īsti pareizi izteicos,bet biju domājis tieši par viņu hokeja zināšanu izmantošanu!Tai pat laikā,domāju ,zini,ka vairāki LV hokejisti uzreiz pēc kara spēlēja vadošjā PSRS hokeja komandā!nezinu,kā to saukt-man liekas ka der ari vārds iepludināšana!
Par Hārtliju-trenējot RD,viņš krietni vairāk apgrozīsies LV hokeja virtuvē,nekā sēžot kaut kur amerikā pie kompja!un klausot tos gudreļus,kas viņam tagad sastāvā bīda spruktu ar Cipuli!
Ja noskatītos interviju, tad zinātu, ka Spruktu sastāvā iebīdija Hartlijs, nevis "gudreļi".
Koziols jau skaisti runā, sola mācīt, mācīties un spert tos soļus zināšanu apgūsānā (treneru aomācības, vienotas sistēmas izveide, treniņmetodikas u.t.t.) redzēs kas no tā iznāks.
Nepatīk man tas ka izlasei un RD ir viens treneris, nepatīk. Vari nezkā apsaukāt un zākāt mani, domas nemainīšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:47, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Es arī necentos tevi aizskart,smaidiņus tak salikupiedod,ja izskatās,ka cenšos Tev uzbraukt!!
Kopumā man nepatīk tas viens treneris RD un izlasei, bet jaunās LHF lietu redzējums liekas daudz tīkamāks un modernāks, cerams ka bšu arī reālie darbi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:49, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Tu varbūt esi viens no retajiem,kuru te cienu kā cilvēku,kurš saprot hokeju(nevis operē ar interneta datiem)!
Arī koziols ne jau pats no hokeja tik daudzsajēdz,lai pats kādam kaut ko mācītu!Tieši hārtlis varētu būt tas,kas to visu Tevis nosaukto ienes LV hokejā!Un ienest viņš to var atrodoties šeit,Latvijā,nevis esot aiz okeāna!
Nu,ja Spruktu bīda Hartlijs,tad es vairs kaut ko nesaprotu...lai gan,spruktē spēlējot neesmu gadiem redzējis,ja nu tiešām ir megaprogress tajā ITA 2līgā.....nu bet zini kā-paskatīsimies uz laukuma...
Nē, Kozis nemācīs. Protams ka mācīs "hartliji", viņs būs tas, kurš viņus aicinās u.t.t.
Hartlijs jau februārī esot Spruktam zvanījis. Lai gan cik no Matuļa sapratu, vakar Sprukts esot laicīgi (ir oficiālais treniņs un tad seko ledus laiks, kad var metienu patrenēt u.t.t.) no treniņa notinies, Hartlijam tādi nepatīkot

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:51, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Mani termini?Nu iekopē,kur es uzrakstīju,ka saistībā ar Hartliju LV hokejā šobrīd jāiepludina krievi?jā,es kā vēsturisku faktu to uzrakstīju,bet nekādi to neasociēju ar šodienu!Ja nu kas,tad vairākkārtīgi esmu izteicies,ka esmu kategoriski pret jebkādām naturalizācijām jebkurā sporta veidā!
Da ladna, es nemalšu tagad atkal to plati, Tu ne tā noformulēji, es ne tā sapratu, nav svarīgi to tagad analizēt, vēlāk viens otra domu esam jau sapratuši un ejam uz priekšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 14:59, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Es boba vietā neietu
Pie tam, Bobam ir piedāvāts vadīt Šveices līgas klubu. Es izvēlētos to - Eiropas viducī, sakārtota infrastruktūra, minimāli pārlidojumi (ja vispār).
Ja Bobs izvēlēsies KHL, tad par galveno iemeslu varu izvirzīt tieši naudas jautājumu. Redzēs!

     [+] [-]

, 2017-04-25 15:04, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Nu redzi,bet es vienmēr esmu skatījis RD un LV hokeju kā kopīgu organismu!Ievēro-LV hokeju,nevis LV izlasiUn manā skatījumā šobrīd stagnē gan LV hokejs,gan RD...izejot no stagnācijas vienam,arī otrs automātiki izies no stagnācijas...
amatieru hokejā,kāds ir LČ,Hārtlija zināšanas jau nu noteikti nav pielietojamas...manuprāt!
Es ceru ka mācīsies, attīstīsies primāri bērnu hokejs un visu līmeņu treneri.

     [+] [-]

, 2017-04-25 15:07, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Nu re-pirmais uzaicinātais jau ir-Hartlijs!Un tad paskaiti,cik LV hokeja cilvēki spieto ap D-spēlētāji,treneri,menedžeri-tiem visiem būs iespēja apgūt šīs jaunās vēsmas uz savas ādas!Kā arī-neesmu dzirdējis,ka RD treniņi būtu slēgtie-tātad jebkurš LV treneris varēs kaut vai sēdēt tribīnēs un veikt pierakstus ,analīzi..tas savukārt varētu veicināt kaut kādu jaunu vēsmu ieplūšanu gan LČ,gan jauniešu hokejā..vai tad tā nav?
To jau varēja vislaik. Nu ok, šosezon laiakm nebija daudz ko pierakstīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 15:18, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Nu redzi,bet es vienmēr esmu skatījis RD un LV hokeju kā kopīgu organismu!Ievēro-LV hokeju,nevis LV izlasiUn manā skatījumā šobrīd stagnē gan LV hokejs,gan RD...izejot no stagnācijas vienam,arī otrs automātiki izies no stagnācijas...
amatieru hokejā,kāds ir LČ,Hārtlija zināšanas jau nu noteikti nav pielietojamas...manuprāt!
LV hokejs un vispār sports kā tāds sāks kkadu kāpumu ārā no stagnācijas, kad tiks sakartota bērnu un jauniešu sistēma, kad federacijās būs patiesi konkrētā sporta entuziasti, nu tādi, kas nevis vārdos, bet darbos būs gatavi atdot savam sportam visu. Paskaties, kas notiek federācijās- visur piesūkušies bijušie čekisti, shēmotāji un izsaimniekotāji, kuriem morāle pat nav nulles līmenī, bet ar mīnuss zīmi un kamēr tas nemainīsies, tikmēr viens Hārtlijs tur būs bijis nebijis.

     [+] [-]

, 2017-04-25 15:18, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Vot tas jau būs atkarīgs no pašu treneru vēlmes izmantot radušos iespēju!Nezinu,vai tagad LV izlases treniņus apmeklē daudz bērnu un jauniešu trenerus,veic kaut kādus konspektus...vai ti dara virslīgas klubu treneri?
Ne jau Koziols ar savām idejām varēs palīdzēt,ja paši treneri negrībēs līst ārā no savas iesildītās komforta zonas!
Tur tā doma ir par to, ka jāizstrādā vienota treniņsistēma. Konkrēts plāns treneriem. Kurā vecumā, ko un kā trenēt. Un izskaust to muļķibu, kad 11 gadu vecumā obligāti jāuzvar visi un visur, nosēdinot puskomandu malā..... Un arī attiecīgus kontroles mehānismus. tas pēc plāna, kā realizēs es nezinu. Pats saprotu, ka formāts "iešu uz Rd treniņu un blociņā pierakstīšu" ir nenopietns. Bet protams, arī tas par sliktu nenāk, ja kāds vēlas pašizglītoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 15:20, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Tāpēc jau RD iebīdīja savus cilvēkus LHF!!lai tiktu arī pie LV un IIHF naudas!kura tas vēl nav redzams?
Tā nauda nav tik liela, lai noturētu RD, ja krievs nedos naudu. nav tur 15 mio
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 15:25, pirms 8 gadiem
Cerības ir mazas , bet tās ir. Būtu lieliski ja izdotos vienoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 15:35, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Šito Tu jau kā politiko lozungu uzrakstijiKāds tur sakars-čekisti,ne čekisti-Tev jau tagad kā sūdīgam krievam visur SS rādāsbet piekrītu,ka pamatā visam ir šo federāciju biedru vēlme strādāt sava sporta veida labā!!Lai gan nezinu,vai tā pavisam idejas vārdā vispār kāds kaut kur strādā-visur federāciju darboņi domā arī par savu labumu...varbūt Zintis ekmanis ir ideālists-nezinu,vienīgais,ko šobrīd varu iedomāties!
Gribi teikt, ka 'čekists' nav zīmogs uz mūžu? Patoss, ne patoss, bet kamēr būs sporta funkcionāri, kas visur saskatīs tikai savu labumu, tikmēr par kāpsanu āra no stagnācijas Tu vari aizmirst. Es tacu nesaku, ka kādam ir jāstrādā par velti, bet ir taču atšķirība, vai ir cilvēks, kas dara visu, kas viņa spēkos kopējā labuma vārdā un par to saņem algu, vai arī ir cilvēks, kas dara visu, kas ir viņa spēkos, lai kkā veiksmīgāk sashēmotu, kā pec iespējas vairāk naudas novirzīt sev UN par to saņem algu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 15:40, pirms 8 gadiem
Šādu piedāvājumu izsaka vienreiz dzīvē! Hartlijam obligāti jāpieņem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 15:42, pirms 8 gadiem
Kāds ir rezis POL-KAZ ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 15:46, pirms 8 gadiem
Nu paga, paga, jā protams RD nebūtu labākais variants Hartlija karjeras attistīšanai, bet ja tas tomēr notiks, tad ja Jūs atceraties , bija RD viens leģionārs , neatceros viņa uzvārdu, viņš teica : " Ne vienmēr nauda ir galvenais kas ir faktors lēmuma pieņemšanai, ja komandai ir izcils treneris kurš spēj aizvest komandu līdz augstiem mērķiem, tad izvēle ir acīm redzama. " kaut kā tā viņš izteicās toreiz. Un vēl neaizmirstiet cik daudz jaunus un talantīgus hokejistus pazīst Hartlījs, un iespējams viņš būs tas kurš spēj izveidot izcilu komplektāciju komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 15:57, pirms 8 gadiem
Pandora rakstīja: Nezin, vai Hārtlijs ir ieinteresēts vadīt jebkuras līgas autsaiderus.
Šveicē ņemtu domāju ka KHL autsaideri ir labāk kā Šveicē.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 15:59, pirms 8 gadiem
ghettostar rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=9o19CaOSuD8
Divi pseidolettiņu pērtiķi Cincedorfs un Ghettostar apmainās ar holivudas trulajām nēģeru stulbībām, pipec, intelekta līmenis mūsdienu jaunatnei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 16:04, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: vispār jau uzkāsu nevis Latvijai,bet gan tiem,kuriem jau Hatlija pievienošanās Rd izraisa tirpas!Bet nu,kā tyu pats parasti saki-katrs jau redz to,ko grib redzētNe tevi,Ne Nameju,ne vēl jo vairāk kaut k''adu jirgenu-rozenkrancu es ar Latviju neasociēju
Pa iepludināšanu varbūt arī ne īsti pareizi izteicos,bet biju domājis tieši par viņu hokeja zināšanu izmantošanu!Tai pat laikā,domāju ,zini,ka vairāki LV hokejisti uzreiz pēc kara spēlēja vadošjā PSRS hokeja komandā!nezinu,kā to saukt-man liekas ka der ari vārds iepludināšana!
Par Hārtliju-trenējot RD,viņš krietni vairāk apgrozīsies LV hokeja virtuvē,nekā sēžot kaut kur amerikā pie kompja!un klausot tos gudreļus,kas viņam tagad sastāvā bīda spruktu ar Cipuli!
Es pat nebrīnītos, ja tuvākajās dienās parādītos tādi megaidioti, kuri no visas sirds novēlētu LV izlasei fiasko, tikai lai bobs nepievienotos pretīgajam kremļa projektam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 16:07, pirms 8 gadiem
Turpmākais plāns: Dinamo pārcelt uz NHL, Savickim lieliska iespēja saņemt augstāku KGB dienesta pakāpi; utt.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 16:10, pirms 8 gadiem
Tad jau izlasi no dinamo kaplētājiem vispār nevarēs atbrīvot. Kas no tā iznāks?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 16:15, pirms 8 gadiem
Vai tad neviens joprojam nav pamanijis ta saucamo "Pahara sindromu" , kad Latvijas hokeja izlase nespej gut vartus , gruti iedomaties so izlasi pasaules cempionata , pat Hartlijs uz solinja izskatas apnicis , savu bravuru sak mest malaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 16:20, pirms 8 gadiem
tāda līmeņa treneri varētu atļauties tikai SKA un Magņitka, varbūt vēl kāda.... Savickis vienkārši troļļo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 16:42, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Es pat nebrīnītos, ja tuvākajās dienās parādītos tādi megaidioti, kuri no visas sirds novēlētu LV izlasei fiasko, tikai lai bobs nepievienotos pretīgajam kremļa projektam
Būs Tev ar ko cīnīties!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 16:48, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Lūdzu, krievu hakeri nonesa PČ ukr lapu http://wmia2017.iihf.com/
Beidz, nevar būt?!!! Viņi(krievi) tak ir tik balti un pūkaini! Miera balodīši gatavie! Pārējie gan ir maitas(krievu vārdiem runājot)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 17:15, pirms 8 gadiem
Puiki kazakstāņi nebeidz pārsteigt! Šodien pacēluši lielo. KHL 1/4 finālists overā nomocījis Malborkas Bomberus! Verī nais zīmējums.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 17:35, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Ar Hartliju par ligumu megina vienoties ari Sveices cempja lejasgala komanda, taka domaju nav nemaz tik traki!
Nu, tad viņa opcijas ir A Šveices lejasgala kome B KHL lejasgala kome. Tu domā, ka KHL tik daudz augstāk kotējas? Kas noteikti KHL augtāks ir - atalgojums. Redzēs.

Bet varbūt Bobs zina, kas ir īstais RD trumpis? RD ir tramplīns, ar kuru, aizvadot labu vienu gadu, pa tiešo var ielēgt bagāto KHL klubu maciņos.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 17:44, pirms 8 gadiem
Tas Bobam būtu zemākais pakāpiens karjeras kāpnēs. Nedomāju ka piekritīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 17:48, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Es pat nebrīnītos, ja tuvākajās dienās parādītos tādi megaidioti, kuri no visas sirds novēlētu LV izlasei fiasko, tikai lai bobs nepievienotos pretīgajam kremļa projektam
Viņi tic, ka izkrišana ir vienīgais attīstības veids Latvijas hokejam. Tiesa neviens nemāk izskaidrot kā tieši notiks progresēšana izkrišanas gadījumā.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 17:49, pirms 8 gadiem
bonis2 rakstīja: Nu, tad viņa opcijas ir A Šveices lejasgala kome B KHL lejasgala kome. Tu domā, ka KHL tik daudz augstāk kotējas? Kas noteikti KHL augtāks ir - atalgojums. Redzēs.

Bet varbūt Bobs zina, kas ir īstais RD trumpis? RD ir tramplīns, ar kuru, aizvadot labu vienu gadu, pa tiešo var ielēgt bagāto KHL klubu maciņos.
par Bobu arī interesējas ZAmerikā. Un Krievija ir diezgan slēgta šobrīd ārzemju treneriem... (pavisam nē, bet tas tiek ļoti ierobežots).
Un ja runā par Šveici, tad tādus sadžives apstākļus kā Šveicē šeit iedāvāt viņam nevar.

     [+] [-]

, 2017-04-25 18:41, pirms 8 gadiem
Ja Dinamo ir ar perspektīvu un iespēlē sastāvā jaunos - Golovkovu, Kuldu, Lipsbergu u.t.t. , tad domāju Hārtlijs būtu ļoti piemērots, jo tādiem kā Lauris, Miķelis, Vitālijs , Gints vairs neko iemācīt nav iespējams. Pie tam Ozo kā asistentam būtu laba skola turpmākajās trenera gaitās. Galvenais lai pietiek naudiņas, gan Bobam, gan Ozo, gan labiem leģionāriem.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 18:46, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kas ir savickis?
atstrādātas klišejas- izdoma kaut ko jaunu: savickis ir priekšnieks tai komandai, kuras gaitām tu rūpīgi seko līdz. Slikti būt apmātam divkosim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 18:52, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: par Bobu arī interesējas ZAmerikā. Un Krievija ir diezgan slēgta šobrīd ārzemju treneriem... (pavisam nē, bet tas tiek ļoti ierobežots).
Un ja runā par Šveici, tad tādus sadžives apstākļus kā Šveicē šeit iedāvāt viņam nevar.
Kāda vaina ir dzīvei Rīgā, turkllāt pelnot labu naudu?

     [+] [-]

, 2017-04-25 18:55, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Nu ko, Burts ir autā.........................korejieši visus ņem priekšā, bet šams no kazahiem baidījās

Prozit!
Galvenais, lai pseidoKazahi nietiek uz eliti, pret viņiem man ir īpašas "simpātijas" vēl no PSRS čempionāta Ustj-Kamenogorskas Torpedo laikiem

     [+] [-]

, 2017-04-25 18:59, pirms 8 gadiem
maris777 rakstīja: Ja Dinamo ir ar perspektīvu un iespēlē sastāvā jaunos - Golovkovu, Kuldu, Lipsbergu u.t.t. , tad domāju Hārtlijs būtu ļoti piemērots, jo tādiem kā Lauris, Miķelis, Vitālijs , Gints vairs neko iemācīt nav iespējams. Pie tam Ozo kā asistentam būtu laba skola turpmākajās trenera gaitās. Galvenais lai pietiek naudiņas, gan Bobam, gan Ozo, gan labiem leģionāriem.
Piekrītu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 19:31, pirms 8 gadiem
BOB trenējot DINAMO tu būsi tikai zaudētājs...., pie tam sabojāsi savu reputāciju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 20:06, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Burtam pirms Ukrainas spēles http://v-n-zb.livejournal.com/9908239.html?utm_source=twsharing&utm_medium=social
Volk, labāk pasaki, kas ir noticis ar IIHF mājaslapas 1. divīzijas A. grupas sadaļu?
Ne jau nu Krievu hakeri tur uzdarbojās, tādām glupām herņām es neticu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 20:19, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Bet kas tad cits? Es jau protams to 100% nezinu, bet līdz šim tādi kāzusi nevienā div. un nevienā gadā negadījās.
Mongoļpērtiķi, kā teiktu Banss
Nesaprotu, kāda tam jēga? Ko ar to kāds grib panākt?

     [+] [-]

, 2017-04-26 14:35, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Divi pseidolettiņu pērtiķi Cincedorfs un Ghettostar apmainās ar holivudas trulajām nēģeru stulbībām, pipec, intelekta līmenis mūsdienu jaunatnei
Tava valoda kaut ko liecina arī par Tavu intelektu.. jo, esmu Latvijas republikas pilsonis, man IR vairākas augstākās izglītības, strādāju labi apmaksātu darbu un man dzīvē visa pietiek. Savukārt Tev gan ieteiktu turpināt izglītoties..