Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Šuplers nepiekrīt Znarokam

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Šuplers nepiekrīt Znarokam
Juliuss Šuplers
Foto: www.hcsalavat.ru

Šodien Kontinentālās hokeja līgas (KHL) play-off 1. kārtas otrajā spēlē Rīgas "Dinamo" Maskavā ar 4:8 zaudēja vietējam "Dynamo". Pēcspēles preses konferencē abi treneri atkal nebija vienisprātis - šoreiz Oļegs Znaroks paziņoja, ka rīdzinieki 3. periodā nosēžas, kam nepiekrita mūsējo treneris Jūliuss Šuplers.

"Dynamo" treneris Oļegs Znaroks: "Visus apsveicu ar uzvaru! Ar ko sabarojām uzbrucējus? Tikai ar auzu putru. Kāpēc paļāvāmies uz šturmu un atklātu spēli? Jau iepriekšējā mačā pamanījām, ka rīdzinieki 3. periodā nosēžas. Spēciņu mums ir vairāk. Tāpēc arī nolēmām no paša mača sākuma spiest. Vai traucēja pauzes sakarā ar ledus labošanu? Jā, protams, tas traucē. Komanda spiež un pēkšņi, bāc, pauze. Pretinieks paspēj atgūties. Tas ļoti traucē. Kur mums jāpieliek? Tikai psiholoģijā."

"Dinamo" treneris Juliuss Šuplers: "Ne pārāk labi sākām spēli, ielaidām divas ripas, bet īpaši sāpīgi par trešajiem ielaistajiem vārtiem - pirms pašas sirēnas. Savukārt par izšķirošo epizodi kļuva tā, kurā noņēmām vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju un neveiksmīgi nospēlējām sešatā pret pieciem. Viss ir priekšā! Un, starp citu, par to, ka esam nosēdušies, nepiekrītu! Ir problēmas psiholoģiskajā ziņā, bet ar fizisko formu nekādu problēmu nav!"

Atgādinām, ka pēc 1. spēles nesakrita abu treneru viedokļi par mača iznākumu - Znaroks uzskatīja, ka uzvarētāju likteni izšķīra veiksme, kamēr Šuplers uzsvēra, ka rīdzinieki uzvarējuši pelnīti, jo izveidoja vairāk momentu.

Izmantotie resursi:
Советский спорт

 +77 [+] [-]

, 2011-02-24 23:10, pirms 14 gadiem
Saprati Znarok?

 +52 [+] [-]

, 2011-02-24 23:11, pirms 14 gadiem
Būs action treneru starpā.....

  -2 [+] [-]

, 2011-02-24 23:13, pirms 14 gadiem
Varēja kaut bildi atrast, kur fona nav random cita komanda.

 +47 [+] [-]

, 2011-02-24 23:13, pirms 14 gadiem
Nu tā arī jābūt uz play-off žēl ka mums nav Ivanāns lai uz laukuma būtu līdzvērtīga spriedze...

 +40 [+] [-]

, 2011-02-24 23:14, pirms 14 gadiem
Znars brīžiem .irš kā čeļabinskas traktors. Nekas viņam šogad nespīd!
Slēpts komentārs: Jurchiks15

 +35 [+] [-]

, 2011-02-24 23:17, pirms 14 gadiem
Nepatīk tas ka, mūsējie pielāgojas pretiniekam nevis uzspiežam savu spēli

 +10 [+] [-]

, 2011-02-24 23:17, pirms 14 gadiem
vai man viens var paskaidrot kapeec Dynamo Maskava und Dinamo Riga??????

  +3 [+] [-]

, 2011-02-24 23:20, pirms 14 gadiem
Jaa tas Saimons,,,puiki baidas no winja,,vienaa zinja zeel ka mums ar kaads kauslis nav aizkeeries
dadz ko var izkirt vinja faktors

 +33 [+] [-]

, 2011-02-24 23:21, pirms 14 gadiem
Mr Kastro rakstīja: Nepatīk tas ka, mūsējie pielāgojas pretiniekam nevis uzspiežam savu speeli
Guli mierīgs-tā ir ierasta praksu, ka spēli uzspiež mājinieki! Pacieties...

Lieta kas besī- ka ūsainais sevi par ķeizaru zīmē- kad vinnē, tad ahūni stiprāki, visās frontēs, bet kad ieēd(šogad regulāri), tad- tie taču mani čaļi un es viens viņus esmu izaudzinājis. Urla ar Vācijas pasi!

 +48 [+] [-]

, 2011-02-24 23:24, pirms 14 gadiem
ja mūsējie izdarīs pareizos secinājumus, šis 8:4 var nospēlēt pret Maskavu. Ja mūsējie izanalizēs video un izies laukumā apņēmības pilni nekādā gadījumā tādu marasmu aizsardzībā neatkārtot, Znaroks varēs zvanīt Kiram un uzdot jautājumu - Kad man jābūt darbā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-24 23:29, pirms 14 gadiem
Znaroks vnk pakaitinaja Juli nedaudz sava veida spelites ari trenera laucinja..kaa NBA Fils Dzeksons tas loti labi piekopj
Slēpts komentārs: melikesport
Slēpts komentārs: mysipo

 +10 [+] [-]

, 2011-02-24 23:35, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Šuplers pret Znaroku kurš kuru
viņiem abiem vajag pirms speeleem,kaa bokseri preses konferencēs pielieto otra iebiedēšanas taktiku! piem. Šuplers: Es to ūsaino ar diviem kreisajiem uzbrucējiem noguldiišu uz ledus! utt...

 +10 [+] [-]

, 2011-02-24 23:37, pirms 14 gadiem
Runājot ar Znaroka vārdiem-> Oļeg, šodien jums vienkārši paveicas!

  -3 [+] [-]

, 2011-02-24 23:37, pirms 14 gadiem
melikesport rakstīja: Piekritu tikai tam ka muus shtaukaa.ikai Karsums ar Galvinu pretii spurojaas.
Nu Ozoliņu aizmirsi nosaukt... Bet pārējie, jā, parasti latvieši, ļauj lai drāž...

 +16 [+] [-]

, 2011-02-24 23:38, pirms 14 gadiem
Ehh cik ļoti es gribu sagaidīt Znaroka aplauzienu, kad ar diviem zaudējumiem dosies projām no Rīgas!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-24 23:39, pirms 14 gadiem
mysipo rakstīja: Vai tad viņam jāsak, kaut kas "Mēs esam sūds" stilā?
Nē, bet viņam brīžiem ir problēmas ar cieņu pret pretiniekiem! Arī Pč viņš ir stāstījis, ka viņa čaļi ir visstiprākie-tikai parasti pirms spēlēm, nevis pēc! Minhauzens viņš ir, kurš uz Vītoliņa shēmām dzīvo!

     [+] [-]

, 2011-02-24 23:41, pirms 14 gadiem
Es nesaprotu Znaroks speleja PSRS laika, LV Izlase un vinam ir ari Vacijas pilsoniba ? murgs kkads!! Bet runajot par temu- Nu taisniba ir abiem es domaju ka uz psihalogisko ari musejie pagura pec 6tajiem varteim!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-24 23:42, pirms 14 gadiem
melikesport rakstīja: Piekritu tikai tam ka muus shtaukaa.ikai Karsums ar Galvinu pretii spurojaas.
2 spēlēs neredzēju nevienu epizodi kur kāds n.omīztu! Kaut vai šodien Sotnieks vs Saimons-nekāda respekta! Znaroka beigu sākums...
Slēpts komentārs: kungs

 +12 [+] [-]

, 2011-02-24 23:46, pirms 14 gadiem
Es Šuplera vietā būtu teicis, ka viksme bija Dynamo pusē blaaa blaa blaa, mees juus uzvareesim.

     [+] [-]

, 2011-02-24 23:54, pirms 14 gadiem
Znarok, tev šito sēriju neuzvarēt ! :p

  +7 [+] [-]

, 2011-02-25 00:03, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Nē, bet viņam brīžiem ir problēmas ar cieņu pret pretiniekiem! Arī Pč viņš ir stāstījis, ka viņa čaļi ir visstiprākie-tikai parasti pirms spēlēm, nevis pēc! Minhauzens viņš ir, kurš uz Vītoliņa shēmām dzīvo!
neaizmirsti, ka vins ir treneris un komandas vaditajs, vinam ir jadara viss lai komanda uzvaretu. vinam komanda ir jaievies parlieciba par saviem spekiem. Znaroks LV izlasei ir lielisks treneris kautvai ar to vien, ka ir izdzinis musejiem no prata tos mazvertibas kompleksus, kas bijusi lidzsim. vienmer ir bijis ''ko tad nu mes... ''.
tiesi tapec MVD pagajusaja gada par vinu cinijas, tiesi tapec LV izlase vins tiek tik loti cienits, vins ir ka tevs speletajiem, kurs aizstav savejos un pat visbedigakaja situacija teiks ''bet mani puikas ir vienkarsi super cali un isti veci, ta uzvara r tikai kluda, manejie nakamaja spele paradis kur vezi ziemo''
protams, var jau darit pec tava prata un priecaties par treneri supleru, kas smejas, ka Latvija katrs kurs ir parslidojis pari centra linijai sevi sauc par hokejistu.

  -3 [+] [-]

, 2011-02-25 00:03, pirms 14 gadiem
Znarok, tev pat uusu noskuusana neliidzees:d
Riigas fani, taa jau ir puse no uzvareetas speeles.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 00:06, pirms 14 gadiem
beidziet tachu pashi sev melot. Kas shodien darijas uz laukuma. 3/3 vispar RD bija bezspecigi. Periodiski ieskreja zona un tas ari viss. Un nu nezinu vai pareizi ir Znaroku nolikt. Pagajushaja sezona finals, shogad neskaitot zaudejumu seriju parliecinosha sezona.
Man domat, ka shuplera vel augt un augt lidz zna4oka un Hara limenim. RD vel vienu panjems, bet ari bus viss
Dinamo nav fiziski gatavi spelet pret Maskavas Dynamo. Labi ka vismaz ir Ozolins RD, kurs uztur komandu

  +2 [+] [-]

, 2011-02-25 00:18, pirms 14 gadiem
Man gan liekas, ka pēc pagājušā gada pieredzes, kad mūsējie paņēma pirmo kārtu jau kopš pirmās spēles, šodien mūsējie bik atlaida bremzes, sak', ja uzvarējām pirmo, mierīgi paņemsim otro... Nu ko, viela pārdomām un domājams, ka uz 6dienas spēli mūsējie būs noskaņojušies nopietnāk. To arī novēlu!
Es par savējiem!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-25 00:34, pirms 14 gadiem
Mr Kastro rakstīja: Nepatīk tas ka, mūsējie pielāgojas pretiniekam nevis uzspiežam savu spēli
a kāda ir mūsu spēle tad?

  +3 [+] [-]

, 2011-02-25 00:35, pirms 14 gadiem
Kopumā jau Znars neko nepareizu neteica! Tas, ka RD arī sezonas gaitā 3. periodos nosēdās un bieži vien tieši tajos 3. periodos pakāsa spēles vai punktus, tas ir fakts! Vienā SA+ rakstā ir pat tīri statistiski apkopota RD spēle par periodiem un RD šajā "rādītājā" 3. periodos ir 22(!) vietā... t.i priekšpēdējie visā līgā....

     [+] [-]

, 2011-02-25 00:35, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: neaizmirsti, ka vins ir treneris un komandas vaditajs, vinam ir jadara viss lai komanda uzvaretu. vinam komanda ir jaievies parlieciba par saviem spekiem. Znaroks LV izlasei ir lielisks treneris kautvai ar to vien, ka ir izdzinis musejiem no prata tos mazvertibas kompleksus, kas bijusi lidzsim. vienmer ir bijis ''ko tad nu mes... ''.
tiesi tapec MVD pagajusaja gada par vinu cinijas, tiesi tapec LV izlase vins tiek tik loti cienits, vins ir ka tevs speletajiem, kurs aizstav savejos un pat visbedigakaja situacija teiks ''bet mani puikas ir vienkarsi super cali un isti veci, ta uzvara r tikai kluda, manejie nakamaja spele paradis kur vezi ziemo''
protams, var jau darit pec tava prata un priecaties par treneri supleru, kas smejas, ka Latvija katrs kurs ir parslidojis pari centra linijai sevi sauc par hokejistu.
Atgādināt vietu pēdējā PČ? Lai viņš to Sandim pasaka, ka viņš ir vājš! Bet principā jāpiekrīt-Znars būs kārtējo reizi motivējis latviešu hokejistus un tiks skūts, tikai lai pēc tam nečīkst, ka kkāds tur Boikovs vai Tolpeko bija savainots un tas patraucēja! Ja jau ahūnais mužiks, tad līdz galam!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-25 00:40, pirms 14 gadiem
Par to, ka mūsējie nav fiziski gatavi nepiekrītu. Uzskatu, ka RD zaudēja tīri taktiski. Ja pavēro spēli, viens MD spēlētājs vienmēr uz petaka un traucē vārtsargam, aizsedzot redzamību u.t.t. A kas notiek pie MD vārtiem? Mūsējie mīž tur iet, jo uzreiz tiks aizslaucīti prom. Ja RD izdomās, ka tikt galā ar šitiem dežurantiem uz petaka, tad var cīnīties.
Uzskatu, ka tehniskā un fiziskā ziņā šīs abas komandas ir līdzīgas (vienīgais MD ir 4 spēkos līdzvērtīgas maiņas) visu izšķirs treneru lēmumi, psiholoģija un vēlme uzvarēt.
Pilnīgi piekrītu tev, ka Šuplers no Značoka stipri atpaliek. Neticu, ka viņš būs tas, kas spēs īstajā brīdī noskaņot komandu cīņai.
Labi, ka RD ir OZO.

Iws91 rakstīja: beidziet tachu pashi sev melot. Kas shodien darijas uz laukuma. 3/3 vispar RD bija bezspecigi. Periodiski ieskreja zona un tas ari viss. Un nu nezinu vai pareizi ir Znaroku nolikt. Pagajushaja sezona finals, shogad neskaitot zaudejumu seriju parliecinosha sezona.
Man domat, ka shuplera vel augt un augt lidz zna4oka un Hara limenim. RD vel vienu panjems, bet ari bus viss
Dinamo nav fiziski gatavi spelet pret Maskavas Dynamo. Labi ka vismaz ir Ozolins RD, kurs uztur komandu

  +6 [+] [-]

, 2011-02-25 00:41, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Kopumā jau Znars neko nepareizu neteica! Tas, ka RD arī sezonas gaitā 3. periodos nosēdās un bieži vien tieši tajos 3. periodos pakāsa spēles vai punktus, tas ir fakts! Vienā SA+ rakstā ir pat tīri statistiski apkopota RD spēle par periodiem un RD šajā "rādītājā" 3. periodos ir 22(!) vietā... t.i priekšpēdējie visā līgā....
Tad pēc tevis teiktā un statistikas sanāk, ka pērnajā sezonā mēs bijām baigi fiziski stiprāki, ja atceramies visus tos combekus! Nu nevajag mānit pašiem sevi-fizuha +/- visiem ir vienāda, bet ir ari desmitiem citu faktoru, kas izškir spēli. Par šodienas maču-tikai aklie neredzēja, ka uzvarētāju noteica vārtsargu sniegums!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-25 00:46, pirms 14 gadiem
Besī ārā Oļega Z. lielīšanās un blatošana !!!!!!!!! Kad ,uzvarēsi sēriju tad i varēsi lielīties !!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-25 00:49, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: neaizmirsti, ka vins ir treneris un komandas vaditajs, vinam ir jadara viss lai komanda uzvaretu. vinam komanda ir jaievies parlieciba par saviem spekiem. Znaroks LV izlasei ir lielisks treneris kautvai ar to vien, ka ir izdzinis musejiem no prata tos mazvertibas kompleksus, kas bijusi lidzsim. vienmer ir bijis ''ko tad nu mes... ''.
tiesi tapec MVD pagajusaja gada par vinu cinijas, tiesi tapec LV izlase vins tiek tik loti cienits, vins ir ka tevs speletajiem, kurs aizstav savejos un pat visbedigakaja situacija teiks ''bet mani puikas ir vienkarsi super cali un isti veci, ta uzvara r tikai kluda, manejie nakamaja spele paradis kur vezi ziemo''
protams, var jau darit pec tava prata un priecaties par treneri supleru, kas smejas, ka Latvija katrs kurs ir parslidojis pari centra linijai sevi sauc par hokejistu.
ļoti labi atceros kā znarogs dzena no mūsējiem mazvērtibas kompleksus
pirms mača ar zviedriem... "Cerību nav, bet centīsimies lai nebūtu sagrāve..."
Pēc sagrāves pret krieviem 8 - 2 "..tie taču krievi, tur nav variantu, olimpiskie čempioni...
Kā domājat, vai Dinamo kādreiz spēlēs gagarina finālā? Znarogs: "Domāju ka nē."

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 00:56, pirms 14 gadiem
SKatoties spēli tik ļoti gribējās lai mūsu sastavā ir Ivanāns, kurš pievalda visus Saimonus & CO

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 01:03, pirms 14 gadiem
jā diemžēl, šodien mūsu kokmanda jau no paša sākuma izskatījās "ižšķīdusi". Nekādu argumentu. Bet Maskava izskatījās ļoti "koncetrēti" un varēja redzēt ka viņiem bija plāns.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-25 01:10, pirms 14 gadiem
kuš, tāpat numerologs visu izšķirs

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 01:52, pirms 14 gadiem
Lai vai kaa!!!nekas nav beidzie!!!Lai vai kaa znaroks bija pasteidzies!!!
Riiiga vienu vismaz riigaa panems, un kad riiga jutiiis ka nav taalu, tad Znachokam nav vairs variantu!mees maakam svineet, iedod tik vienu iemeslu pietuvoties SVINIBAM!
Es ticu!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 03:56, pirms 14 gadiem
Dikti sen jau nav paticis Znaroka kungs, bet tagad vēl vairāk..
Ps. ar tādu spēli arī MD nekur tālu netiks ja arī vinnēs sēriju, par ko es dikti šaubos

  +4 [+] [-]

, 2011-02-25 05:27, pirms 14 gadiem
Interesanti, ko tad Znaroks ar ar tadu noskaņošanas māku ir nolaidis Latviju līdz 12. vietai IIHF rangā? Krieviem dibenu laizīt un ar 2:8 kāst ir noskaņošanas māka? Viņam Maskavā ir 5 maiņas, kamēr Šupleram trīs, mums arī tādu Saimonu noderētu uz pleijofiem piepirkt klāt. Da tas Znaroks ir bidlo un paliks, bez cieņas pret pretinieku, tik īdēt var par saviem savainojumiem, kad 20 uzbrucēji sastāvā

  -1 [+] [-]

, 2011-02-25 05:43, pirms 14 gadiem
znarok,vnk atziisti,ka shii vnk bij juusu diena-jums lidojas viss ieksaa kas vien var lidot,un ja tu ceri,ka saadi tu vinneesi seeriju,tad tu nu gan esi naivs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-25 06:55, pirms 14 gadiem
aizver muti Zmarok..tu esi atlaists!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-25 08:01, pirms 14 gadiem
Sērija ar tiem treneriem kļūst arvien asāka un interesantāka

  +4 [+] [-]

, 2011-02-25 08:07, pirms 14 gadiem
Nākamjā spēlē starp treneriem gaidāms kautiņš..

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 08:14, pirms 14 gadiem
Jaa, ta znaroka lielisanas toc besi! Kad jau vinne 8-4 tad smaidigs. A ka bij 1-1 tad visus tiesnesus lama un psiho. Nedomaju gan ka musejie baigi baidas no Saimona, vnk speles uzdevums nav daudzie noraidijumi.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-25 08:20, pirms 14 gadiem
Parasti lielībnieki paliek ar garu degunu... Novēlu Znarokam palikt ar garām ūsām!!!

     [+] [-]

, 2011-02-25 08:30, pirms 14 gadiem
Uzskatu, ka tieši Karsumam būtu jākļūst par Komorovu 2 un tas arī drusku ietekmētu savādāk spēles gaitu.... Vai ir kādi citi kandidāti uz Komorova vietu no RD komandas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 08:39, pirms 14 gadiem
ainius rakstīja: Jaa tas Saimons,,,puiki baidas no winja,,vienaa zinja zeel ka mums ar kaads kauslis nav aizkeeries
dadz ko var izkirt vinja faktors
Saimons vakar uzskatāmi saimniekoja. Uz play-off tāds spēlētājs ļoti noderīgs

  +8 [+] [-]

, 2011-02-25 08:41, pirms 14 gadiem
lossado rakstīja: jā diemžēl, šodien mūsu kokmanda jau no paša sākuma izskatījās "ižšķīdusi". Nekādu argumentu. Bet Maskava izskatījās ļoti "koncetrēti" un varēja redzēt ka viņiem bija plāns.
Jā, mūsējie varbūt arī nebija 100% nokoncentrējušies, bet ar visu to tīri jēdzīgs būtu skats, tikai ielaida tos 3. vārtus (nolaidīgi, it sevišķi, ja to dara kapteinis, precīzāk nedara, kas jādara), kas nosvēra speli par labu MD. Protams, esot vadībā, viņi varēja atļauties spēlēt tādu hokeju, kāds nu bija redzams, bet ne jau tas ir tagad baigā recepte pret RD. Vakar iekrita 2 goli ''caur burzmu'', citreiz neiekritīs.

Tas, kas nopietni apdraud RD izredzes, drīzāk ir atkal nejēdzīgais spēļu kalendārs (vismaz 1.kārtā, neesmu skatījies, kā ir tālāk), 4 spēles 5 dienās, tas ir nenopietni. Krītas spēles kvalitāte, un pamatīgi. Var jau izmuldēties krustām šķērsām par to, ka visiem tā ir (arī ledus parasti ir vienāds), BET, ir komandas, kuras sekmīgāk var spēlēt ''uz gaļu'', un komandas, kuru spēles modeļi balstās uz tālām un ne tik tālām, bet precīzām piespēlēm (uz šo attiecas arī ''sliktais ledus''). RD gadījumā pie neliela saguruma puskomanda vairs ''nespēj apstrādāt ripu''(kā man vakar šis teikums no komentētāju puses apriebās). Jā, vajadzēja iepirkt kādus pāris Baflinus vai Saimonus, tad varētu arī nopietni cirsties uz petaka, bet nav jau par ko.

Pirmajā sezonā jau bija šitas murgs, pēc tam visi teica- ''Jā, tas nekur neder, tas nav normāli, utt.'' Pagājšgad pārgāja uz NHL sistēmu (katru 2.dienu), viss bija OK. Šogad atkal sviests...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-02-25 09:08, pirms 14 gadiem
draga1989 rakstīja: EJIET MURGOJIET CITUR TUR IR KRIEVIJA UN VINJU LIGA VINJI SAIMNIEKI NEVIS JUS PASAKAT PALDIES KA JUS TUR SPELEJAT!
Loģiskāk būtu, ja tu ietu murgot citur- tur, kur ir Krievija, kur ir viņu līga un, kur tavi saimnieki.

P.S. Ar pastāvīgi ieslēgtu capslock raksta tikai idioti.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-25 09:09, pirms 14 gadiem
draga1989 rakstīja: EJIET MURGOJIET CITUR TUR IR KRIEVIJA UN VINJU LIGA VINJI SAIMNIEKI NEVIS JUS PASAKAT PALDIES KA JUS TUR SPELEJAT!
Vecīt, ko Tu jau no paša rīta pīpē?!?!...

  -2 [+] [-]

, 2011-02-25 09:10, pirms 14 gadiem
Man patik Maskas speles stils ,agresivs, ...Tapec ari Saimons tik biezi tika radits , jo vins speleja ta ka ir jaspele play off AGRESIVI, NEKAUNIGI
A kads ir musu Dinamo Rigas stils ....?

  +3 [+] [-]

, 2011-02-25 09:16, pirms 14 gadiem
draga1989 rakstīja: EJIET MURGOJIET CITUR TUR IR KRIEVIJA UN VINJU LIGA VINJI SAIMNIEKI NEVIS JUS PASAKAT PALDIES KA JUS TUR SPELEJAT!
Mauc no wap.. Vai normāls cilvēks no rīta ieslēdz telefonu, lai purkšķīnātu netā bez mazākās smadzeņu klātbūtnes savos izteikumos? Retorisks jautājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 09:33, pirms 14 gadiem
visi taču redzēja,ka vakar pēdējā periodā RD neko vairs nespēja izdarīt. pirms tam bija labas izdevības. znarokam pilnīga taisnība, ka RD nosēžās fiziski. starp citu vakar arī abiem vārtsargiem vajadzēja nospēlēt labāk, jo tika ielaistas vismaz divas ripas, kas bija jāņem. Komarovs un Saimons - pagaidām ir lielākās RD problēmas + jāmet vairāk pa vārtiem, ja nav spēka izspēlēt un iemest tīri - Gārnets arī nav nekāds pārcilvēks...

     [+] [-]

, 2011-02-25 09:34, pirms 14 gadiem
satann rakstīja: Man patik Maskas speles stils ,agresivs, ...Tapec ari Saimons tik biezi tika radits , jo vins speleja ta ka ir jaspele play off AGRESIVI, NEKAUNIGI
A kads ir musu Dinamo Rigas stils ....?
Nekā tāda briesmīgi agresīva vakar neredzēju, MD spēlēja kā komanda, kurai obligāti jāuzvar, ko nevarēja teikt par mūsējiem.

RD stils balstās uz ciešu spēli aizsardzībā (kas vakar ne sevišķi izdevās, atkal jau dēļ nepilnīgas koncentrēšanās- droši vien pieļauta kaut kāda kļūda uzstādījumā uz izbraukumu, paņemt 1 spēli) un, kas zīmīgi, uz ripas atņemšanu (nevis spēli uz korpusu, tas dažreiz pieviļ un šķiet kaitinoši), kas strauji pāraug ļoti bīstamos pretuzbrukumos Uzbrukumos stils ir pēc iespējas izspēlēt uz ''nokaujošu'' metienu, nevis mest pie pirmās iespējas, tāpēc arī parasti DR ir mazāk metienu par pretiniekiem. Tieši pateicoties šim stilam, Dinamo tiek uzskatīts par ne visai ērtu pretinieku jebkam KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-25 09:35, pirms 14 gadiem
Eu, izskatas ka tas gudrais ar lokomativ logotipu sen nau dabūjis pa galvu-kas urīns galvā???

     [+] [-]

, 2011-02-25 09:47, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Kam intereē vai Šuplers piekrīt ? Trešajā periodā ļoti bieži Dinamo vienkārī padodas kā memmīši! Un atklātajā hokejā Šuplers vispār ir NULLE!
Kur tad tu to atklāto hokeju redzēji? Pēc 6:4? Sākot ar 5:2 MD pārgāja uz aizsardzību, mūsējie uz 1.numuru. Līdz 5:2 savukārt DR nespēlēja nekādu atklāto hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 09:59, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Tas, ka viņiem nesanāca jau cita lieta ! Maskavas Dinamo viņiem pa laukumu tik vienkārši skraidīt neļaus! Jebkurā gadījuma pilnīgi savādāka spēle nekā vakardien!
Ja neesi pamanījis, tad RD vieglāk ir spēlēt tieši pret atklāto hokeju mīlošajām komandām (pie kurām noteikti nevar pieskaitīt Znaroka MD).
Un savādāka spēle sākās ar to brīdi, kad iekrita tas skaistais rikošets no mūsējā nūjas. Tāda nu izvērtās tā spēle. Lai gan pirmajiem kārtīgs moments bija RD. Iekristu, būtu atkal cita spēle.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-25 10:27, pirms 14 gadiem
Njā! Kādā no iepriekšējiem pasaules chempionātiem Karsums noteikumu robežās izslēdza gan Zviedru, gan Austrieti... Kāpēc viņš tik švaki spēlē Dinamo sastāvā? Man jau sāk likties, ka viņš ir aizmirsis, kas ir fizisks hokejs. Tā kā derētu parādīt noteikumu robežās Saimonam un Komarovam, kurš ir noteicējs, un lai znarokam ir iemesls attaisnoties, tjip, ka mums ir savainotie, tāpēc pakāsām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-25 10:41, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Jo te viņš dabūs pretim. Toreiz zviedri bija tādi apbrīnojami nīkulīgi, bet mūsējie kā zvēri. Austrieši bija šokā ! Sezonā gan tiešām pietrūkst asākas spēles, bet Karsums viens nevar tā spēlēt, kamēr citi slidinās!
Es runāju par elementāriem spēka paņēmieniem. Nevis kaušanos. Atskaitot Laviņu, dažreiz Ješku, pārējie vienkārši slidinās un vajadzības gadījumā vienkārši pabloķē pretinieku.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-25 10:45, pirms 14 gadiem
Podziņš tā spēlē spēka spēli, ka pat pretinieku nevajag, lai noslēgtu spēka paņēmienu! Borti dreb vien!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-25 10:47, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Podziņš tā spēlē spēka spēli, ka pat pretinieku nevajag, lai noslēgtu spēka paņēmienu! Borti dreb vien!
Sorry! Īsti nesapratu tavu domu gājienu

  +2 [+] [-]

, 2011-02-25 10:55, pirms 14 gadiem
melikesport rakstīja: Piekritu tikai tam ka muus shtaukaa.ikai Karsums ar Galvinu pretii spurojaas.
Laikam citu spēli esi skatījies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-25 11:46, pirms 14 gadiem
Nu man šķiet ka Oļegs pareizi saka, trešā perioda beigas Maskavieši bija daudz svaigāki.

     [+] [-]

, 2011-02-25 11:46, pirms 14 gadiem
piekritu znarokam, to vareja loti labi redzet, ka nav fiziska mums, un to vinsh pieradis velreiz, diemzel.. kautvai 7taja spele. Ja Suplers nav macijies no kludam un nemaces savus speletejus ta teikt uzvilkt uz katru speli, tad atri vien si serija beigsies.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-25 11:55, pirms 14 gadiem
Pie rezultāta 4:5, kad mūsējiem bija jāšturmē Maskavas aisardzība, mēs pat zonā normāli vairs neiegājam kur nu umetam pa vārtiem. Ja godīfi, tiešam likās ka mūsējiem vairs nav spēka.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 12:00, pirms 14 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Besī ārā Oļega Z. lielīšanās un blatošana !!!!!!!!! Kad ,uzvarēsi sēriju tad i varēsi lielīties !!!!!!
vienīgi žēl Oļega, jo tas nenotiks

     [+] [-]

, 2011-02-25 12:12, pirms 14 gadiem
Znaroks atkal ar degunu mākoņus stumda, uzvilksim tad raudās!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-25 13:27, pirms 14 gadiem
Šoreiz gan vairāk jāpiekrīt Znarokam - jau pirmajā spēlē bija redzams, ka 3. periodā mūsējie klupa, krita, uz ledus neturējās, par kaut kādu ātrumu pat nerunājot... Labi, ka paveicās pagarinājuma sākumā iemest, jo ja tas nenotiktu, mūsējos atkal smērētu pa bortiem, nogurdinātu ar presingu un šaubos, ka būtu bijusi uzvara...

Vispār izskatās pilnīgi otrādi - ar psiholoģisko mūsējiem viss ir kārtībā, bet ar fizisko manāmi atpaliekam no maskaviešiem. Tāpēc uzdevums ir samest daudz ripu pirmajos periodos un pārējā laikā noturēties.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 13:31, pirms 14 gadiem
[quote hypocrisy]
Jā, mūsējie varbūt arī nebija 100% nokoncentrējušies, bet ar visu to tīri jēdzīgs būtu skats, tikai ielaida tos 3. vārtus (nolaidīgi, it sevišķi, ja to dara kapteinis, precīzāk nedara, kas jādara), kas nosvēra speli par labu MD.

Kāds vēl tev kapteinis ???!!! Cibuļskis savējo nenosedza!

     [+] [-]

, 2011-02-25 13:32, pirms 14 gadiem
Šuplers ir goda vīrs,bet Znaroks ir Maskavas rupors.

     [+] [-]

, 2011-02-25 13:53, pirms 14 gadiem
Un ja jau mes tik svaki izskatamies 3aja perioda bet spejam uzvaret, tad kas butu ja mes speletu visu speli ar pilnu atdevi, tad MD nebutu izredzu.
un nejau fiziskaja visa lieta, vairak jau tiesi psihalogija un katra speletaja galva

     [+] [-]

, 2011-02-25 13:59, pirms 14 gadiem
Mēs trešajā periodā iemetām golu un panācām 1 vārtu starpību, kas vainas? Spēli šoreiz iegāza vārtsargi, Saimona golu Holts nedrīkstēja laist iekšā. Bet ko jūs gribat, abus mačus Maskavā uzvarēt? 2:0 jau būtu par 80% uzvarēta sērija. 1-1 un servē tagad Dinamo. Pirmajā spēlē būs svaigāki, otro var vilkt uz emocionālo un pēc tam jau spēles ik pēc dienas

     [+] [-]

, 2011-02-25 15:15, pirms 14 gadiem
Kāda starpība - PIEKRĪT vai NEPIEKRĪT? Galvenais ir uzvarēt spēli un pārējais viss tikai tāda pīļu čurāšana priekš žurkanālistiem.