Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Tiešraide: Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo'' 3:2 PM (spēle galā)

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Tiešraide: Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo'' 3:2 PM (spēle galā)
Kristaps Sotnieks. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Kārtējo mājas spēli aizvada Rīgas ''Dinamo'' hokejisti, kas pirmo reizi šosezon uzņems Minskas ''Dinamo'' komandu. Rīdzinieku vārtos pēc vienas spēles izlaišanas atgriezies Kristers Gudļevskis, tāpat atpakaļ ir arī divas spēles izlaidušais aizsargs Kristaps Sotnieks.

Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo'' 2:2 (0:1;1:0;1:1)

Vārti: 01:14 Būts (Vīrkošs, Haudens) 0:1, 28:43 Makmilans (Ališausks, Dzierkals) 1:1, 49:44 Dārziņš (Majone, Rēdlihs) 2:1, 59:57 Tereščenko (Pulkinens, Kosticins)
Soda minūtes: 4:10
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis - Junass Enrūts

3:2 uzvara bullīšos! Gudļevskis atvairīja trīs no četriem pretinieku bullīšiem, kamēr Majone, Dārziņš un Rēdlihs meta precīzi.

65` Papildlaiks beidzies. Uzvarētājs būs jānoskaidro pēcspēles metienu sērijā.

65` Vairākumā izdevās ilgi nostāties pretinieku zonā, Majone un Dzierkals izdarīja metienus no tuvas distances, bet vārti netika gūti.

63` Sotnieks drosmīgi rāvās uz priekšu pa labo malu un tiek apturēts ar noteikumu pārkāpumu. Pirms divu minūšu vairākuma Ankipāns paņem pusminūtes pārtraukumu.

61` Sācies papildlaiks, no kura Rīgas "Dinamo" komanda šoreiz būtu ļoti labprāt izvairījusies.

Vārti! 2:2 Minska raida ripu Gudļevska vārtos, pāris sekundes pirms pamatlaika beigām panākot neizšķirtu.

60` 55 sekundes pirms beigām Minska ņem pārtraukumu un nomaina vārtsargu pret papildu uzbrucēju.

59` Rīgas hokejisti arvien vairāk piespiežas saviem vārtiem, kas pagaidām nes rezultātu, proti, ļauj noturēt pārsvaru.

55` Mājinieki pietur ripu pretinieku zonā, taču gandrīz iekrīt uz pretuzbrukumu.

53` Gudļevskis tver ripu pēc ļoti bīstama Sergeja Kosticina metiena.

53` Minskieši pretuzbrukumā neizmanto teicamu iespēju panākt izlīdzinājumu - uzbrukuma smailē nonāk pirmos vārtus guvušais Būts, kurš tukša vārtu stūra priekšā nespēj trāpīt pa Gudļevska atsisto ripu.

50` VĀRTI! Mājinieki izvirzās vadībā! Rīdzinieki cīņā notur ripu uzbrukuma zonā, Rēdlihs atrod brīvo Dārziņu, kurš ar spēcīgu šāvienu neatstāj variantus Enrūtam - 2:1!

48` Ar pāris bīstamiem uzbrukumiem atbild arī viesi. No zilās līnijas spēcīgu plaukstas metienu izpilda Džonatons Blūms, bet Gudļevskis ripu redz un atvaira.

46` Pretuzbrukumā labā metiena pozīcijā nonāk Džeriņš, vārtsargs ripu atsit.

44` Bīstamu plaukstas metienu izpilda Mitinens, Enrūts kārtējo reizi glābj savu komandu.

43` Jau pilnos sastāvos divreiz aizsardzībā tiek iespiesti rīdzinieki, bet līdz brīviem metieniem viesi netiek.

41` Mača trešais periods sācies formātā četri pret četri - apbusēju noraidījumu izcieš Kristaps Zīle un Andrejs Stepanovs.

40` Otrā trešdaļa noslēgusies. Tās laikā mājinieki pārgāja uz spēli ar trim maiņām.

37` Uzbrukuma smailē nonāk Ališausks, kurš izpilda bīstamu metienu, apslidojot vārtus - viesus atkal glābj vārtsargs.

36` Šis vairākums rīdzinieku izpildījumā jau krietni saturīgāks. Viesu vārti tiek apšaudīti no vairākām pozīcijām, taču Enrūts ripu savā cietoksnī neielaiž.

34` Rīdzinieki spēlē ļoti pašaizliedzīgi un mazākumu iztur. Vairākkārt komandu glābj arī Gudļevskis. Izlecot no noraidīto soliņa, ripu saņem Ališausks, kurš izraujas vienatnē pret Enrūtu. Nerijus no mugurpuses tiek neatļauti kavēts, taču arī šoreiz tiesneši soda metienu nepiešķir. Mājiniekiem gan vairākums tik un tā.

32` Pirmoreiz mazākumā paliek arī mājinieki. Ališausks, cenšoties kavēt pretinieka izgājienu viens pret vienu, pārkāpj noteikumus, bet soda metienu tiesneši nepiešķir.

29` VĀRTI! Rīgas komanda izlīdzina rezultātu. Teicams reids pa labo flangu padodas Makmilanam, kurš lielā ātrumā izraujas līdz vārtiem, ar korpusu meistarīgi piesedz ripu un no tuvas distances izpilda precīzu metienu - 1:1!

28` Līderiem vairākumā joprojām spēle nevedas, bet mājinieku treneri dod iespēju sevi apliecināt arī jaunajiem Danielam Bērziņam un Emīlam Ģēģerim, kuri darbojas kopā ar Gintu Meiju un aizsargiem Marku Dzaneti, un Kristapu Sotnieku. Tieši šim virknējumam arī izdodas izveidot bīstamāko momentu - Sotnieks met no zilās līnijas, bet Bērziņš nepaspēj pirmais pie atlēkušās ripas.

26` Viesi kļūdās aiz saviem vārtiem un nopelna otro noraidījumu mačā.

25` Rīdzinieki vienādos sastāvos teju divas minūtes iespiež pretiniekus aizsardzības zonā, veic divas pilnas nomaiņas, taču vārtus negūst - Nerijus Ališauska un Frenka Razgala metieni tiek atvairīti.

22` Makmilans iekļauts vienā maiņā ar Dzierkalu un Razgalu, bet Džeriņš spēlē kopā ar Gintu Meiju un Emīlu Ģēģeri.

21` Sācies mača otrais periods. Brendona Makmilana vietā ar Dārziņu un Miķeli Rēdlihu tagad spēlē Matiass Mitinens.

20` Pirmā trešdaļa noslēgusies. Rīdzinieki izbēg no vārtiem ģērbtuvēs - komanda atkal iekrīt pretuzbrukumā, bet viesu hokejists norībina vārtu stabu.

18` Vairākumā mājiniekiem tikai pēdējās 20 sekundēs izdodas nostiprināties pretinieku zonā, Minska mazākumā nosargā vārtus neskartus.

16` Teicamas iespējas atklāt rezultātu Balinskim un Dārziņam - Uvis nokavē metiena izpildīšanas brīdi, bet Laura raidītā ripa lido garām tukšam stūrim. Rīdzinieki gan tikuši pie pirmā vairākuma.

13` Rīdzinieki pretuzbrukumā izspēlē līdz brīvam Marka Dzaneti metienam, Enrūts ripu burzmā pamana un tver.

11` Mājinieki paliek sprīža attālumā no otrā vārtu zaudējuma. Viesi pārtver ripu un izveido ātru pretuzbrukumu divatā pret vienu aizsargu, ar piespēlēm izrausta rīdzinieku aizsardzību, taču Aleksandrs Kitarovs tukšu vārtu priekšā netrāpa pa ripu.

9` Spēles sākumā vairāk uzbrukuši mājinieki, kuriem izdevies pārņemt iniciatīvu. Tomēr sniegums pagaidām nepārliecina - pie katras kļūdas seko bīstams viesu pretuzbrukums.

5` Pēc uzvarēta iemetiena pretinieku zonā iegūst Mārtiņš Dzierkals, met no asa leņķa, vārtsargs pamanās ripu atsist, taču pazaudē to no sava redzesloka. Ripa nokrīt vārtu priekšā, bet viesi spēj to atgūt un novērst briesmas pie saviem vārtiem.

3` Ar pirmo bīstamo momentu atbild arī rīdzinieki, tomēr līdzīgā situācijā Junass Enrūts paliek nepārspēts.

2` VĀRTI! Viesi ātri izvirzās vadībā. Patriks Vīrkošs met no zilās līnijas, Kristers Gudļevskis atsit ripu vārtu priekšā, kur Marks Dzaneti nespēj kavēt Deividu Būtu - uzbrucējs raida vārtos atlēkušo ripu. 0:1.

1` Spēle var sākties! Rīdzinieku rindās kā pirmā laukumā dodās Andra Džeriņa maiņa.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Kristers Gudļevskis (Timurs Biļalovs); Uvis Balinskis - Metjū Majone, Kristaps Zīle - Nerijus Ališausks, Marks Dzaneti - Sergejs Gimajevs, Kristaps Sotnieks; Lauris Dārziņš - Brendons Makmilans - Miķelis Rēdlihs, Frenks Razgals - Andris Džeriņš - Mārtiņš Dzierkals, Gints Meija - Oskars Batņa - Vitālijs Pavlovs, Rihards Marenis - Daniels Bērziņš - Matiass Mitinens, Emīls Ģēģeris.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 19:28, pirms 6 gadiem
Tiesraide seit - HokejaTV - Hokeja Tiesraides
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-01-24 19:38, pirms 6 gadiem
Tikai rāmu garu! Tiek konsekventi pildīts Pernambucano plāns- spēlēšana ar pusspēku. Molodčiki dinamieši!

     [+] [-]

, 2019-01-24 19:44, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: FUNS rakstīja: Mjā. Esi smags gadījums. Visus bērnus kuri nepilda mājas darbus liekam kolonijā vismaz uz gadu. Tu redzēsi kā uzlabosies mājas darbu izpilda. Mērķis attaisno līdzekļus.
Kauns Tihonovam ka nespēj būt cilvēks. Laikam vispār cilvēkam sirds krūtīs nebija. Tāds cinisms viņā valdīja.

galvā pi.sts esi,vai?tas par bērnu un koloniju!bērns ir jāmīl un viņam jāvelta laiks!tad nekad nebūs problēmu ar mājasdarbiem!a Tev jau laiks ir tikai komentus stulbus skricelēt-tāpēc bērniem ar kolonijām jādraud!Funi,turpinam diskusiju
Mja. Vai tu uz Zemes atrodies? Patiešām visi bērni vienmēr izpilda visus mājas darbus? Kur tu to esi redzējis. Visi un vienmēr.
Mans piemērs nepatika, bet kad Tihonovs neciena savus spēlētājus, tas tev šķiet normāli. Ja cilvēks nedrīkst pat uz tuvākā cilvēka bērēm aizbraukt viena ciniska trenera dēļ - tur tu kaut kā mīlestību nepiemini.
Mans piemērs bija cinisks, tāds pats kā Tihonova reālais gājiens.

     [+] [-]

, 2019-01-24 19:47, pirms 6 gadiem
Spēlē pret Slovan ļoti nepatika 1.periods un vairākums. Patika mazākums un 3.periods.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-24 19:48, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: FUNS rakstīja: Mjā. Esi smags gadījums. Visus bērnus kuri nepilda mājas darbus liekam kolonijā vismaz uz gadu. Tu redzēsi kā uzlabosies mājas darbu izpilda. Mērķis attaisno līdzekļus.
Kauns Tihonovam ka nespēj būt cilvēks. Laikam vispār cilvēkam sirds krūtīs nebija. Tāds cinisms viņā valdīja.

galvā pi.sts esi,vai?tas par bērnu un koloniju!bērns ir jāmīl un viņam jāvelta laiks!tad nekad nebūs problēmu ar mājasdarbiem!a Tev jau laiks ir tikai komentus stulbus skricelēt-tāpēc bērniem ar kolonijām jādraud!Funi,turpinam diskusiju
tihons neatlaida uz tēva izvadīšanu, bet ļoņa neaizies brīvprā'tīgi, jo galvenais ir karjas 1 rt

eniņš

ļoņa neaizies uz tēva izvadīšanu, jo galvenais ir karjeras 1 neizlaistais treniņš- skatīt iepriekšējā DR raksta komentu beigās-
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-01-24 19:50, pirms 6 gadiem
Var nemaz neskatīties, Rīgad Dinamo zaudēs

     [+] [-]

, 2019-01-24 19:52, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Es jau Tev teicuspēlētājam bija izvēle!!!viņš to izdarīja!
Tihonova metodēm bija rezultāts!patīk Tev tas vai nē!bet profesionālais sports nav nevainīgu jaunavu klosteris!!Tu parādīji,ka no sporta nesajēdz neko,tikai komentārus rakstīt vari
Mērķis attaisno līdzekļus-tā var teikt ciniķis. Kauns Tihonovam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 19:56, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: palasi tos komentus-es tev atbildēju!Sevišķi stulbiem atkārtošos-es iespļaušu acīs nelaidējam un iešu uz bērēm!!
tu esi bārenis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:01, pirms 6 gadiem
Привет товарищ Фунис

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:01, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: kauns Tev!jo gan jau ka dzīvē arī uz saviem mērķiem ej,nedomājot par līdzekļiemtik līdz tihonovam un viņa mērķiem Tev kā cūkai līdz kosmosamtāpēc jau arī tādas glupības raksti
Nezinu bazāru, bet mans domāt, ka Tu latviešu valodu nesaproti tādā līmenī, lai diskutētu ar Funi
bet nu miskaste jau pilnīga

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:01, pirms 6 gadiem
Starp dinamkas faniem klope sportacentra komentāros spēles laikā

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:02, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Starp dinamkas faniem klope sportacentra komentāros spēles laikā
es tiktikko zaptsmaizītes tik pagatavoju

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:03, pirms 6 gadiem
Funi ko apvainojies? Kādā valodā ar kremli sazinies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:04, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tev smaga bērnība bija?koka mantiņas?un tu pret viņām sasities?
patriotisms bez robežām

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:06, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Funi nevar piesksaitīt pie tradicionāliem DR faniem
attīrat savas rindas no netracionāļiem
p.s. kas vipār ir tradicionāls dinamkas fans?

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:07, pirms 6 gadiem
DR briesmīgs 1.periods.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:08, pirms 6 gadiem
Atkal kārtējais RD mēsls... Paši momentu spēj izveidot uz svētkiem, bet pretinieks katru reizi, kā dabū ripu, tā panika RD zonā... Kādi playofi? Bez variantiem!!!

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:08, pirms 6 gadiem
Nav Videls, nav varianti

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:10, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Atkal kārtējais RD mēsls... Paši momentu spēj izveidot uz svētkiem, bet pretinieks katru reizi, kā dabū ripu, tā panika RD zonā... Kādi playofi? Bez variantiem!!!
Gudijs taureni ielaida vai spēlētāji atveda?

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:10, pirms 6 gadiem
Eh, si sportaventrs.com publika! Kur ir kaut viens komentars par speles gaitu???
Ipasi, tas ir akmens, Funi, taba darzina! Kur analize, pardomas in viss patejais??

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:10, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: kauns Tev!jo gan jau ka dzīvē arī uz saviem mērķiem ej,nedomājot par līdzekļiemtik līdz tihonovam un viņa mērķiem Tev kā cūkai līdz kosmosamtāpēc jau arī tādas glupības raksti
Ejot uz mērķi nekad neaizmirsti ka esi cilvēks un nekad neneodari ļaunu citiem ,lai sasniegtu savu mērķi.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:11, pirms 6 gadiem
bija jau jābūt 0-3

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:11, pirms 6 gadiem
DR šādas spēles prot uzvarēt. Ja sāk ļoti slikti , tad ik pa brīdim viss mums beidzās labi. Tā kā pēc ļoti vāja 1.perioda gaidu mūsu uzvaru šodien.

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:12, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Eh, si sportaventrs.com publika! Kur ir kaut viens komentars par speles gaitu???
Ipasi, tas ir akmens, Funi, taba darzina! Kur analize, pardomas in viss patejais??
Viņam citas prioritātes.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-24 20:12, pirms 6 gadiem
zaipis kā īsts DR Fans visam seko

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Gudijs taureni ielaida vai spēlētāji atveda?
Vitjaz 0-6, Soči 0-1 savā laukumā. Tātad viņiem arī jāsaka kādi PO? bEZ VARIANTIEM.

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:14, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: zaipis kā īsts DR Fans visam seko
Ja zaipis tā turpinās arī nākamo sezonu, ierosinu pie arēnas viņam veltīt kādu zelta plāksni un DR fanu kustību saukt par zaipismu.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-24 20:15, pirms 6 gadiem
pūce rakstīja: Funi ko apvainojies? Kādā valodā ar kremli sazinies?
Latīņu

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:15, pirms 6 gadiem
Pagaidām viss pēc plāna.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:15, pirms 6 gadiem
/loņa, tu krievs vai turks- par kādām tradīcijām ?..

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:15, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Gudijs taureni ielaida vai spēlētāji atveda?
Nu vārtsargu vainot pēc vairākiem rikošetiem baigi negribās... Pilnīgi noteikti paši atveda... Un 0:1 vēl ir labi, varēja arī 0:3 būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:18, pirms 6 gadiem
Njā, dikti vājš pirmais periods, visi RD uzbrukumi tiek novirzīti pie bortiem, joprojām uzskatu ka nespējam mainīt taktiku, spēles gaitā, tas ir treneru feils, ceru ka 2.un 3. periodā saņemsies, jo vairākums pēdējās spēlēs nekāds, kaut nesen Ankipāns sita pie krūts apsolot krietni uzlabot, neredzu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:18, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vitjaz 0-6, Soči 0-1 savā laukumā. Tātad viņiem arī jāsaka kādi PO? bEZ VARIANTIEM.
Bet viņi biežāk uzvar, nekā zaudē un tomēr krietni saturīgāku hokeju spēlē...

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:19, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: ir cilvēki,kam svarīga ģimene,ir,kam svarīga karjera!ja izvēlies karjeru,tad neraudi,ka tev nav ģimenes!
Tikai jebkurā gadījumā saglabā cilvēcismu. Cits mēģina abus apvienot un atrod veiksmīgu vidusceļu, bet ja grib pilnībā nodotis abiem tad visticamāk nesanāks. Tikai nevar būt tā ka karjeras vai ģimenes dēļ pilnībā cieš otra puse.

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:21, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Bet viņi biežāk uzvar, nekā zaudē un tomēr krietni saturīgāku hokeju spēlē...
No pēdējām 10 spēlēm Vitjaz un Soči punktus ņēma 6 spēlēs , mēs 8. Tikai mums ir daudz 1punktu spēles. Kopumā pēdējās 10 spēlēs mums un Vitjaz 11 punkti, Sočiem 9.

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:21, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: DR fani varētu būt ļoti dažādi, taču nezinu tādus, kuri vēlēšanās balsoja par Vienotību vai Attīstībai PAR un pieturētos pie liberastiskiem uzskatiem, kādi ir Funim
par ko balso tradicionālie dinamkas fani?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:23, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: ir cilvēki,kam svarīga ģimene,ir,kam svarīga karjera!ja izvēlies karjeru,tad neraudi,ka tev nav ģimenes!
runāt, rakstīt proti, bet vēl jāiemācās domāt latviski, lonja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:24, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kā var uzlabot vairākumu, ja, pirmkārt, pastāvīgi kāš iemetienos, otrkārt, kad ripa tiek izmesta no zonas, tai vietā, lai pēc iespējas ātrāk to dabūtu atpakaļ, mūsējie smagnēji slidinās pa savu zonu, zaudē vērtīgas sekundes, stāvot aiz saviem vārtiem, kurš gudrinieks šādu takltiku ieviesa?
vairākumu dinamka spēlē priekš netradicionālajiem faniem tagad. funs ir starā no dinamkas vairākuma

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: par ko balso tradicionālie dinamkas fani?
Attīstībai Par un nenožēloju. Par eiropeiskām vērtībām Latvijā.

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:29, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vairākumu dinamka spēlē priekš netradicionālajiem faniem tagad. funs ir starā no dinamkas vairākuma
Pret Slovan man vairākums nepatika.

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:30, pirms 6 gadiem
Vairākumā KHL esam 10.vietā, mazākumā 5.vietā. Lielisks mazākums-vienā līmenī ar CSKA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:31, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Latīņu
Konspirācijai? Diez kā latīniski ir Savickis?

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:32, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tradicionālās Eiropeiskas vērtības ir pavisam savādākas, nekā tās, kuras pauž liberasti
par funi skaidrs, par ko balso tradicionāļi burti, perņas un loņas?

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:33, pirms 6 gadiem
pūce rakstīja: Konspirācijai? Diez kā latīniski ir Savickis?
Ārsti raksta latīņu valodā un neko nevar saprast. Tā arī sarakstos ar Kremli-es nesaprotu ko viņi raksta, viņi ko es rakstu.

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:34, pirms 6 gadiem
pūce rakstīja: Konspirācijai? Diez kā latīniski ir Savickis?
varbūt excrementis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:38, pirms 6 gadiem
Molodčiki! Teicams darba gols!

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:41, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par citiem nezinu, es par Nacionālo Fronti Francijā pašvaldībās (prezidenta un parlamenta vēlēšanās balso tikai FRA pilsoņi) LV līdzīgu politisko spēku, diemžēl, nav, tāpēc nebalsoju vispār
Un par ko tā nacionālā fronte iestājas vai pret ko?

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:41, pirms 6 gadiem
Interesants fakts,kurš nav glaimojošs daudziem šeit komentētājiem .Dārziņš bieži te tiek kritizēts, lamāts, izsmiets utt., bet viņš šosezon ir rezultatīvākais Latvijas hokejists KHL. Rezultatīvāks par Indraši, Karsumu, Daugaviņu. Guvis arī vārtus vairāk par viņiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:42, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Interesants fakts,kurš nav glaimojošs daudziem šeit komentētājiem .Dārziņš bieži te tiek kritizēts, lamāts, izsmiets utt., bet viņš šosezon ir rezultatīvākais Latvijas hokejists KHL. Rezultatīvāks par Indraši, Karsumu, Daugaviņu. Guvis arī vārtus vairāk par viņiem.
tradicionālie dinamkas fani visus norej pēc zāģiem, netracionāļi tikai Gudiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:45, pirms 6 gadiem
Nesapratu kādēļ nav bullītis? Ko nezinu hokeja noteikumos? Ja spēlētājs ieejot zonā ir viens pret vārtsargu tad jādod soda metiens.

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tradicionālie dinamkas fani visus norej pēc zāģiem, netracionāļi tikai Gudiju
Kad pēdējās spēlēs noriets Gudļevskis?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-24 20:47, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par Tradicionālām Eiropeiskām vērtībām, pret tolerastiju, liberastiju, islamizāciju, āfrikanizāciju un amerikanizāciju
laikam vatņiku maz vēl tur, ka pret tiem pagaidām nav

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:47, pirms 6 gadiem
Labvakar! Kā spēle?

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:48, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Labvakar! Kā spēle?
par ko balsoji vēlēšanās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-01-24 20:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: par ko balsoji vēlēšanās?
Negāju. Un pareizi beigās vien būšu darījis.

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:50, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Negāju. Un pareizi beigās vien būšu darījis.
esi tradicionāls dinamkas fans kā burts vai ļona vai netradicionālis - funs?

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: esi tradicionāls dinamkas fans kā burts vai ļona vai netradicionālis - funs?
Ar ko atšķiras abas kategorijas?

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:54, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ar ko atšķiras abas kategorijas?
no burta sapratu, ka fuņi balso par vienotību un liberastiem, tradicionāļi neiet uz vēlēšanām vai par vatņikiem balso laikam būsi tradicionālis neaizejot uz vēlēšanām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:55, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kur esmu teicis, ka par vatņikiem balso?
ļona par saskanu balsoja! pats teica!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:56, pirms 6 gadiem
2.periods jau tāds ļoti labs. Paraugs kā jāspēlē. Viens no labākiem periodiem šajā sezonā.Sports ir sports. 1.periods mums ļoti slikts. 2periods ļoti labs. Brīnumainās pārvērtības. Pavadītais laiks pretnieku zonā 2.periodā. DR 7:54. Minskai 2:28. Metieni 2.periodā 15-2 DR labā.

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:57, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ar ko atšķiras abas kategorijas?
Tu i gudris! Sēdies, 1!

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: no burta sapratu, ka fuņi balso par vienotību un liberastiem, tradicionāļi neiet uz vēlēšanām vai par vatņikiem balso laikam būs tradicionālis neaizejot uz vēlēšanām
Jā, tad es tajā tradicionālajā grupā esmu.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 20:57, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: ko tirs!!!neko tev teicis neesmu!tevi pat redzējis neesmu!
lab kļūdījos, rakstīji sportacentra komentāros, ka par saskaņu balso!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:58, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Tu i gudris! Sēdies, 1!
Sorry, neesmu lietas kursā kurš par ko vēlēšanās balsojis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:59, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Bet viņi biežāk uzvar, nekā zaudē un tomēr krietni saturīgāku hokeju spēlē...
Esi redzējis kā viņi pēdējā laikā spēlē vai tikai tuftu dzen par saturīgo sniegumu?

     [+] [-]

, 2019-01-24 20:59, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Sorry, neesmu lietas kursā kurš par ko vēlēšanās balsojis.
domā mani arī tas uztrauc?
Es vairāk esmu satraukts par Tavu neizlēmību atbalstīt klātienē

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:00, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: [quote zaipis]
no burta sapratu, ka fuņi balso par vienotību un liberastiem, tradicionāļi neiet uz vēlēšanām vai par vatņikiem balso laikam būsi tradicionālis neaizejot uz vēlēšanām
Starp citu, LV normāliem Krieviem ar nav īsti par ko balsot Saskaņa ir centriska, ne šāda, ne tāda, Krievu Savienība vispār ir galīgi kreisā ar makrsistiskām piekrāsām
krievu savienība tak tur visi no izredzētās tautas, kas Latvijā runā vatņiku valodā

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:01, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: domā mani arī tas uztrauc?
Es vairāk esmu satraukts par Tavu neizlēmību atbalstīt klātienē
Domā hokeju?
Iespējams aiziešu pret Spartaku vai Jokerit.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:02, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nevarēju tā rakstīt!jo nebalsoju!esmu aburta kategorijā!
nu lab nebalsoji, bet domās atbalstīji...braucot pa plašo Krievijas šoseju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:04, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Normālam karjeristam vienmēr cieš ģimene!!!ģimenes vcilvēkam karjera ir poh!nenosodu ne vienus ne otrus,bet Tu gan nosodi karjeristu!
Vairāk cienu ģimenes cilvēkus, bet karjeristus cilvēcības ietvaros nekad nenosodu. Pat atbalstu. Es darbam sevi ziedoju ļoti daudz, bet ne karjeras dēļ. Vienkārši darbs patīkun neraujos darbā naudas vai kaut kādu apbalvojumu dēļ, bet tādēļ ka patīk un daru ko vērtīgu citiem. Skolēnus daudz nomocu pirms olimpiādēm, ļoti spiežu papildus māc;īties nežēlojot sevi, bet ir bijuši kad mēnesi gatavojās un skolēns saslimst vai pat ar ģimeni aizbrauc ceļojumā uz ārzemēm tieši olimpiādes laikā. Es nekad viņiem nepārmetu to. Tā ir dzīve. Ielieku darbā visu ko varu, bet cienu citus kā cilvēkus un viņu vajadzības.

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:07, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nesapratu kādēļ nav bullītis? Ko nezinu hokeja noteikumos? Ja spēlētājs ieejot zonā ir viens pret vārtsargu tad jādod soda metiens.
Īsti arī nesapratu, kādreiz tas bija bulis 100%,tagad nesaprotu, jau iepriekš vienā spēlē bija tādi pati situācija un arī neiedeva bullīti, varbūt kas mainijies noteikumos..

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:10, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: Īsti arī nesapratu, kādreiz tas bija bulis 100%,tagad nesaprotu, jau iepriekš vienā spēlē bija tādi pati situācija un arī neiedeva bullīti, varbūt kas mainijies noteikumos..
Gribētos lai kāds tiesnesis ik pa brīdim izskaidrotu precīzi strīdīgās epizodes hokejā.

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:10, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: Īsti arī nesapratu, kādreiz tas bija bulis 100%,tagad nesaprotu, jau iepriekš vienā spēlē bija tādi pati situācija un arī neiedeva bullīti, varbūt kas mainijies noteikumos..
Ja ir, kā Funis saka, tad šķiet, ka zonā vēl notika apvešana- viņš izlīda starp diviem. Varbūt, kļūdos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:14, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Tā tik nākamsezon būs komanda ar zirgu , balci , ķēni !!! gūdis kā jau prognozēju pievienojies - izcila oža !!!
burts tak teica, ja smirdēsi dinamkas rakstos, tad basketa izlasei būs zāģis un PČ netiks

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:14, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Tur nu Tev piekrītu , izskatās ka man šīs ar bija pēdējās vēlēšanas !!! HE HE :
par bimbambola fani balso?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:17, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: KHL TV ir tāds raidījums СУДЕЙСКАЯ, tur iztirzā strīdīgās epizodes un izskaidro strīpaino lēmumus
Zinu. Ik pa brīdim paskatos kad sanāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:17, pirms 6 gadiem
Paskatieties pa khl kanālu raidījumu tiesnešu istaba tur tiek izskaidrotas epizodes kāpēc tajā un citā epizodē ir tāds tiesneša lēmums....Dinamo epizodes arī šad tad parāda un izskaidro...

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:18, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: kādēļ domā ka mani tas uztrauc ? ja netiks , tad netiks ko darīt ?
raudāsiet februārī un heitosiet hokeja izlasi pavasarī

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:18, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: precīzāk ?
par ko balso vēlēšanās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-01-24 21:20, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: kur es iesmirdēju ? izteicu tik savas prognozes par tuvākās nākotnes Dinamo pastiprinājumiem !!!
nafig tu novēli Balceram, Girgensonam un Ķēniņam spēlēt dinamkā? ceru pēc šīs sezonas Gudis vairs nebūs dinamkā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:24, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: kādēļ domā ka mani tas uztrauc ? ja netiks , tad netiks ko darīt ?
Gribi ieteikumu? Aizej... pakarājies

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:27, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Es nenovēlu , tas ir tikai laika jautājums kad viņi pievienosies !!!
tev kaut kādi funiski sapņi, laikam ar par liberastiem balsoji
laika jautājums ir tikai , cik ilgi krievi dos šim projektam!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:28, pirms 6 gadiem
Nu bāc, Lauris uguņo pēdējā laikā.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:28, pirms 6 gadiem
Viskrutākais navarots hokejistam ir uzreiz "dzīvajā" apskatīt golu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:29, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: paldies par labajiem vārdiem !!!

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:29, pirms 6 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nu bāc, Lauris uguņo pēdējā laikā.
Ja negrib palikt par klaunu un izsmaieklu un turpmaakas sezonaas strauji degradeeties tad vienkarsi ir ideaals moments lai peec sezonas nosleegtu karjeru un ceru ka vinjam tuvi cilveeki nopietni ietekmees un paluugs un pasakidros un paliidzees pienjemt sho leemumu !

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:32, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Ja negrib palikt par klaunu un izsmaieklu un turpmaakas sezonaas strauji degradeeties tad vienkarsi ir ideaals moments lai peec sezonas nosleegtu karjeru un ceru ka vinjam tuvi cilveeki nopietni ietekmees un paluugs un pasakidros un paliidzees pienjemt sho leemumu !
Lauris nākošsezon dinamkā spēlēs!

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:32, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Tur nu Tev piekrītu , izskatās ka man šīs ar bija pēdējās vēlēšanas !!! HE HE
Man jau patika kā liela daļa pirms vēlēšanam par KPV bija safanojušies.
Šķiet vakar lasīju, ka Gobzems liecināšot pret Kaimiņu. Karoč jūk pa visām vīlēm laukā tā kpv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:35, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: 2021. gadā Rīgā tas varētu notikt, ne ātrāk
Man liekas, ka Dārziņš šopavasar jau nebūs izlasē! Viņš īsti nav Hārtlija piekoptā hokeja spēlētājs un ar Koziolu diezvai šis atkal būs draugos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:40, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: tas ir no Jurkas mineta prasmēm atkarīgs !!!
Jurka ar funi varēs sūkāt cik grib huilo impi, ja klapēs ciet , tad aizklapēs kā Jūrmalas praidu!

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:41, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Visticamāk, pats Lauris to vēl nezin, proti, nav konkrētu plānu uz doto brīdi
nāks pavasaris, nāks apskaidrība ,kas un kā! pagājušā gadā viņš nespēlēja! nez vai kas ir mainījies viņa un Koziola attiecībās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:45, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Redzēsim
nuja! tavs krustdēls uz Spartu pārgājis, tu vēl neko neesi iepirdis rakstā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:47, pirms 6 gadiem
Malači. Ko lai saka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:49, pirms 6 gadiem
Ankipāns pēc ielaistajiem triisstaaviigos matj perematj vardus blaava uz vaininiekiem no solinja !

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:49, pirms 6 gadiem
Malači, puiši. Neko teikt...

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:50, pirms 6 gadiem
Vai gadiijumaa shinii sezonaa Dinamo chekisti nebuus kaadus vesturisku KHL neparsitamu rekodu uzstaddijusi peec taa cik daudz reizes tika sezonas laikaa speeleets papildlaiks ?!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:50, pirms 6 gadiem
Tā not...rst gslotni prot tikai Rīgas Dinamo.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 21:50, pirms 6 gadiem
Pipec lohi!

     [+] [-]

, 2019-01-24 21:52, pirms 6 gadiem
Gudijs nesaprata momentu kad bij maksimaali jaalien laukaa no vaartiem, ko nekad nedariitu ikdienas situaacijaa, un tad 99% vaarti nekristu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-01-24 22:02, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: īsti Dinaburgas fani tā nerunā !!!
Es neesmu Dinaburgas fans...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-24 22:09, pirms 6 gadiem
Punkta glābšanas operācija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja