Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

"Dinamo" izlaiž uzvaru un "bullīšos" piekāpjas "Lokomotiv"

"Dinamo" izlaiž uzvaru un "bullīšos" piekāpjas "Lokomotiv"
Andris Džeriņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien zaudējumu Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas spēlē piedzīvoja Rīgas "Dinamo", kas 58. minūtē izlaida uzvaru un ar 1:2 pēcspēles metienos piekāpās Jaroslavļas "Lokomotiv". Vienīgos vārtus pēc Ginta Meijas piespēles guva Andris Džeriņš.

Pirmā labā iespēja bija mājiniekiem: vairākumā pēc piespēles no aizvārtes pa ripu netrāpīja "Lokomotiv" uzbrucējs Jegors Averins. Par momentu izšķērdēšanu Jaroslavļas hokejisti gandrīz samaksāja uzreiz pēc vairākuma beigām – rīdzinieki aizskrēja pretuzbrukumā četratā pret diviem aizsargiem, taču Kaspara Daugaviņa raidītā ripa ceļu vārtos neatrada.

Pēc Miķeļa Rēdliha pārkāpuma pret Miku Indraši trešdaļas izskaņā pie skaitliskā vairākuma tika arī "Dinamo". Treneri laukumā laida četrus uzbrucējus, vienīgais aizsargs bija uzbrukumiem pieslēgties mīlošais Matjē Karls, taču "dinamiešu" daudzie metieni nespēja trāpīt mērķī – pēc pirmajām 20 minūtēm bija bezvārtu neizšķirts.

Otrās trešdaļas ievadā uz vārtiem mērķtiecīgi lauzās M. Rēdlihs, taču viņu apturēja Māris Jučers. Veiksme nebija arī Aleksandra Ņiživija sabiedrotā – vairākumā Daugaviņš viņam piespēlēja uz tukšu vārtu stūrī, taču ripa aizslīdēja garām nūjai. Savukārt Andrim Džeriņam problēmu ar trāpīšanu tukšos vārtos nebija!

Piecas sekundes pirms trešdaļas ekvatora Gints Meija pa kreiso malu ieslidoja "Lokomotiv" zonā un nodemonstrēja, ka metienu izdarīs pats. Viņam izdevās piemuļķot mājinieku vārtsargu Vitāliju Koļesņiku – viņš negaidīja piespēli, un Džeriņš iemeta tukšajos Jaroslavļas vārtos. Pirms noslēdzošās trešdaļas rezultāts bija 1:0 Rīgas "Dinamo" labā.

Varēja gan būt arī neizšķirts – "Lokomotiv" četras minūtes pēc rīdzinieku izvirzīšanās vadībā raidīja ripu Jučera sargātajos vārtos, taču tas notika pēc tiesneša svilpes. Iemesls bija pamatots – "Dinamo" vārti bija izgrūsti.

Laba iespēja dubultot "Dinamo" pārsvaru bija Mārtiņam Karsumam, taču viņa metienu pēc Karla piespēles atvairīja Koļesņiks, glābdams "Lokomotiv". Diemžēl 58. minūtē ielaida rīdzinieki – zviedru aizsargs Stefans Krunvals veica izcilu individuālo reidu, apspēlējot vairākus "Dinamo". Viņa no vidējas distances mestā ripa trāpīja Jučera sargāto vārtu tālajā augšējā stūrī – 1:1.

Uzvarētāju nācās noskaidrot pēcspēles metienu sērijā. Sezonas pirmos metienus realizējušie Ņiživijs un Robs Šremps pievīla, taču Džeimijs Džonsons no neērtā tvēriena raidīja ripu zem vārtu pārliktņa. Diemžēl Jučers nākamos divus mājinieku raidījumus nespēja tvert. Iespēja pagarināt sēriju bija Ņiživijam, tomēr ripa apstājās pie "Lokomotiv" vārtsarga – Jaroslavļas uzvara ar 2:1.

Nākamā spēle "Dinamo" otrdien Ņižņijnovgorodā pret "Torpedo". Tās sākums pulksten 18:00.

Pēcspēles metienu sērija:

Aleksandrs Ņiživijs – vārtsargs, Maksims Truņovs – garām, Robs Šremps – vārtsargs, Aleksejs Kručiņins – vārtsargs, Džeimijs Džonsons – 0:1, Niklass Hagmans – 1:1, Emils Gaļimovs – 2:1, Aleksandrs Ņiživijs - vārtsargs

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Māris Jučers (Mikaels Telkvists); Guntis Galviņš – Krišjānis Rēdlihs, Matjē Karls – Arvīds Reķis, Oskars Cibuļskis – Kristaps Sotnieks, Mārtiņš Porejs; Mārtiņš Karsums – Džeimijs Džonsons – Miks Indrašis, Robs Šremps – Andris Džeriņš – Gints Meija, Aleksandrs Ņiživijs – Kaspars Daugaviņš – Aleksandrs Žirū, Raitis Ivanāns – Māris Bičevskis – Elvijs Biezais, Miks Lipsbergs.

KHL regulārā sezona, 23. septembris, Jaroslavļa

Jaroslavļas "Lokomotiv" – Rīgas "Dinamo" 2:1 (0:0, 0:1, 1:0, 1:0)

Vārti: 29:55 Džeriņš (Sotnieks, Meija) 0:1, 57:02 Krunvals 1:1, 65:00 Gaļimovs 2:1
Soda minūtes: 6:8
Metieni: 38:33
Vārtsargi: Vitālijs Koļesņiks – Māris Jučers


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:29, pirms 13 gadiem
Džonsons normāli iepļāva pašā augšā
, 2012-09-23 18:30, pirms 13 gadiem
nu jaa uzbrukums ir augstaa liimenii... sezonas beigaas noderees sie pazaudetie punkti... bet nu neko dariit malaciites vismaz 1p
, 2012-09-23 18:30, pirms 13 gadiem
nu žēl...
Slēpts komentārs: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:30, pirms 13 gadiem
Tas ir lāsts 2-1 Nu momenti daudz,bet 2-1 kā vienmēr
, 2012-09-23 18:30, pirms 13 gadiem
izgaazti bulishi
, 2012-09-23 18:30, pirms 13 gadiem
tiešām riebjas ,uzvarētu spēli zaudējam
, 2012-09-23 18:30, pirms 13 gadiem
Naivi jau bija cerēt, ka ar 1:0 vinnēsim... Jāstrādā pie rezultativitātes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:30, pirms 13 gadiem
bartulim vaarti donbass sastavaa....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:30, pirms 13 gadiem
Ņiživijs bullīšu karalis? Cik ilgi viņu turēs uz veciem lauriem? Viņš jau sezonām ilgi nespēj iemest vairāk par vienu no pieciem bulīšiem. Tāds karalis...
, 2012-09-23 18:31, pirms 13 gadiem
nu, protams, atkal tie sasperjodi un negatīvi....
, 2012-09-23 18:31, pirms 13 gadiem
Nu bļin tik sliktu bulīti no Ņiživija nekad neesmu redzējis un cerams arī neredzēšu.
, 2012-09-23 18:31, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: nebūtu tie uzpirktie tiesneši - Dyjanama jau sēdētu ar 0 punktiem
Kur šitā tīrus vārtus loko neiskaitīja
Negribi būt man sparinga partners,apsolos nenosist.!
, 2012-09-23 18:31, pirms 13 gadiem
Kronwalled!!!
, 2012-09-23 18:31, pirms 13 gadiem
Ta ari spelejam , iesitam pirmie un izlaizam uzvaru!
, 2012-09-23 18:31, pirms 13 gadiem
Bijām pelnījuši to un šito, skaisti nospēlējām! Nu un? Skaistais zaudējums.
Protams, spēle nebija slikta, bet diemžēl zaudējums. Laiks sākt spēlēt tā lai uzvaru var nodrošināt laicīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:31, pirms 13 gadiem
hehe 2.gadu tradīcija pad*rst spēli pēdējas min, kronvals malacis, drošvien karjeras labākais gols, psc 2 apspēlēja un vēl zem pārlikņa.
Slēpts komentārs: kafijas pauze
, 2012-09-23 18:31, pirms 13 gadiem
Žēl, Jučers bija pelnījis sauso spēli.
Slēpts komentārs: Ralfinolv
, 2012-09-23 18:32, pirms 13 gadiem
Niživija laiks pagāja, ne bullīti var iemest,ne maiņu saturēt,uz Liepāju
, 2012-09-23 18:32, pirms 13 gadiem
"Ja tu reiz esi uzbrucējs un divas trīs spēles nevari iemest kaut vienus vārtus, tad tu ne velnam nederi. Vienu kaut kā iemoki un pusgadu priecājies, tas nav pareizi."
Šos vārdus saka viens no visu laiku izcilākajiem
Latvijas hokejistiem Juris Repsis (pasu galda kļūdas dēļ pazīstams arī kā Juris
Reps).
Vai mēs, letiņu puikas, vairāk nevaram? |...
, 2012-09-23 18:32, pirms 13 gadiem
Lai arī kā es cienītu Sašu ,jaatdzīšt šo spēli diemžēl noraka viņš,bija diezgan lēns ,neizmantoja savas iespējas,neiemeta tukšos vārtos,arī nevienu no abiem bullīšiem nerealizēja,žēl,ka tā.
, 2012-09-23 18:32, pirms 13 gadiem
Meijas un Džeriņa saspēle bija kaut kas fantastisks.
Tomēr Ģinama atkal nevar iemest vairāk par vienu golu. Tas arī ir kaut kas fantastisks.
, 2012-09-23 18:32, pirms 13 gadiem
Meijas piespēle vienkārši konfekte...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:32, pirms 13 gadiem
kafijas pauze rakstīja: paldies caurumam juceram! Vismaz smiekli sanca
nu jurčers jau nu točna vainīgs nebija !
, 2012-09-23 18:32, pirms 13 gadiem
Ksenija Šlotska rakstīja: nu, protams, atkal tie sasperjodi un negatīvi....
Jā, atver komentāru sadaļu, un no vienas vietas pelēks teksts: Slēpts komentārs [niks]. Un tā puslapa vismaz.
, 2012-09-23 18:32, pirms 13 gadiem
Neatceros, kad Nizivijs butu sitis garam abus soda metienus viena spele! Nepatikami ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:33, pirms 13 gadiem
Nu cik var?????? Zb jau. Sevišķi komentetaju texti ka puiši nospēlēja labi. Kurajā caurumā? Zāģis taču!
, 2012-09-23 18:33, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: nebūtu tie uzpirktie tiesneši - Dyjanama jau sēdētu ar 0 punktiem
Kur šitā tīrus vārtus loko neiskaitīja
Ja vārti ir izgrūsti no vietas pirms ripa šķērso vārtu līniju , tad vārtu guvums netiek ieskaitīts. Piekrītu ka mums šajā situācijā vienkārši palaimējās, bet Tu atkal pierādīja ka nezini hokeja noteikumus. Labāk paņem hokeja noteikumus-palasi, pamācies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:33, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: varoni - ej labāk paspēlējies ar lellēm!!
Oooo iedzer mammas pienu un aizveries
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:34, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: lohi
nj'a, ne tev vien'igajam Mr- ar jodu riebjas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:35, pirms 13 gadiem
Savicka kungs, LUDZU, nezelojiet naudu, noperciet VIENU labu centra uzbruceju!!! LUDZU!
, 2012-09-23 18:35, pirms 13 gadiem
nu ko - 3 punkti jau bij kabatā , paņēmām vienu ... Cerams, ka tā ir nejaušība nevis tendence
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:35, pirms 13 gadiem
Objektīvi - Spēle bija līdzīga, bet pelnīts zaudējums, loko 2 reiz izglābās un par to vien bija pelnijusi uzvaru. Problēmas nav spēlētājos, fanos vai komentāru rakstītājos, bet trenerī kurš nespēj savākt komandu izšķirošajos brīžos jau kuro reizi, bet dāvā punktus pretiniekiem,. iespējams man kāds iebildīs, bet ne pa velti ir teiciens, ka Zivs sāk pūt no galvas. Vai tiešam Peka neredz, ka pēdējās minūtēs spēlētājiem ir savākties viss grūtāk???? nu paņem 30 sek pārtraukumu, ar to apturot iekarsošos pretiniekus un savāc savu komandu, notušā stresu emocijas da vienalga ko......
, 2012-09-23 18:35, pirms 13 gadiem
žēl, Ņiživijs jau pamatlaikā varēja izšķirt spēles likteni...
, 2012-09-23 18:35, pirms 13 gadiem
Ralfinolv rakstīja: sp'ele, kur abas komandas bija pelniju6as 3 punktus. Bullishu uzvareja Mikjelis es teiktu, zinaja ka tikt galaa un arii gan jau Juchera vaajaa vietas zin
Kāds sakars Miķelim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:36, pirms 13 gadiem
kafijas pauze rakstīja: paldies caurumam juceram! Vismaz smiekli sanca
jučers šeit 100 punkti nav vainīgs
, 2012-09-23 18:36, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Ja šitā spēlēs pret Torpedo, tad RD paņems Torpedo bez variantiem
Torpedo sodien panema Spartaku bez variantiem! Nebus viegli.
, 2012-09-23 18:36, pirms 13 gadiem
haha, gribēja ar 1:0 uzvarēt, parodija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:36, pirms 13 gadiem
jaanis810 rakstīja: Ko, lai saka, jāgūst pamatlaikā ir vairāk pa 2 vārtiem un tad jau varam cerēt uz uzvarām un punktiem!
Jāliek likmes, cik ilgi šādi komentāri vēl būs aktuāli šeit
, 2012-09-23 18:36, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: "Ja tu reiz esi uzbrucējs un divas trīs spēles nevari iemest kaut vienus vārtus, tad tu ne velnam nederi. Vienu kaut kā iemoki un pusgadu priecājies, tas nav pareizi."
Šos vārdus saka viens no visu laiku izcilākajiem
Latvijas hokejistiem Juris Repsis (pasu galda kļūdas dēļ pazīstams arī kā Juris
Reps).
http://www.sporto.lv/raksts/vai_mes_letinu_puikas_vairak_nevaram
Jocīgi , tad jau sanāk ka mums katram uzbrucējam jāgūst vismaz 17 vārti.52 spēles katrā trešajā jāgūst. Spēlē ir 12 uzbrucēji tātad 12 reiz 17 = 204 mums būs 52 spēlēs. Protams ironija, bet nevajag jau pārspīlēt arī izteikumiem. Ovečkins neguva vārtus 8 spēles pēc kārtas NHL-vai tad viņu uzskata par sliktu uzbrucēju.
, 2012-09-23 18:37, pirms 13 gadiem
Ņiživijs pilnīga nulle-pamatlaikā noraka izgājienu 2:1 un tad vēl divi pēcspēles metieni.
, 2012-09-23 18:37, pirms 13 gadiem
nē ĀLL 5-1, NEIZSKAISTINI, ESI OBJEKTĪVS
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Lielā Galda Biedri šodien bija paņēmuši brīvdienu un nodarbojās ar svarīgākām lietām par kaučuka dzenātāju varējuma analīzi, proti, vēroja Anglijas premjerlīgu futbolā.
Mūsu izvēlētā iespēja paklusēt atkal izrādījās zelta vērta- pie neizdevīga kofa, RD tomēr izmocīja neizšķirtu pret izteikti spēcīgāku klubu. Pēc aizvakardienas grābiena pret Atlant kaut kas tāds jau bija gaidāms. Lai nākamajā spēlē mūs atkal drāztu pēc pilnas programmas. Tad arī strādāsim un liksim likmes.
Atgādinu, ka LG prognožu bilance saglabā nevainojamu trāpījumu procentu 100% jeb 5 no 5.
, 2012-09-23 18:37, pirms 13 gadiem
vienīgasi prieks, ka DŽERIŅŠ !!!!!!!! labi nospēlēja šodien. Mūsu vienīgā DR cerība.
, 2012-09-23 18:37, pirms 13 gadiem
saška raka,raka un beidzot arī noraka komandu.spēles laikā netrāpija tukšos vārtos(divas reizes),un vēl labu iespēju neizmantoja,abus bullīšus arī izčakarēja.baisa spēle viņam
jau kuro reizi šosezon mums elementāri neveicas:saškas momenti,Karsumam pārītis.Visu laiku pietrūkst milimetri,sekundes simtdaļa.Kad beidzot arī mums paveiksies?
Nespēlējam jau slikti,bet nedaudz veiksmes tomēr noderētu
, 2012-09-23 18:38, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Vēl viens paraugs - indivīds ar paaugstinātu IQ
izsitis Tev tas sparings pēdējās rievas tā jau kantainajā galviņā
Nāc sit,rievas man var rasties tikai no smiekliem ieraugot tevi!
, 2012-09-23 18:38, pirms 13 gadiem
slikta spēle mūsu izpildijumā
, 2012-09-23 18:38, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: puika ej labāk paraudi spilvenā. gan jau Rižjaņa Dyjanamo pa visu sezonu izmocīs arī kādu uzvaru
Nu mazais pokemonīti, brauc uz Japānu-tā ir pokemonu dzimtene. Tu pat komentāru uzrakstīt nevienu normālu neesi spējīgs
, 2012-09-23 18:38, pirms 13 gadiem
Bla, kaa tu vari zinat ar cik vinji gribeja uzvaret.?
idiots.
catcorpse rakstīja: haha, gribēja ar 1:0 uzvarēt, parodija
, 2012-09-23 18:38, pirms 13 gadiem
Zaudējums gan nebij pelnīts,Neko Loko neparādīja,diemžēl klibo realizācija......Pēc statistikas iemet 30% bullīšu-te nav traģēdijas,zaudējām vnk. 3 punktus....uzvarētā spēlē....
, 2012-09-23 18:38, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Ko tas paralītiķis Ņiživijs dara Dinamo ??? Dinamo Paraolimpieši.
Cerams, ka tev kājas nopūs, tad redzēsi kā smieties par invalīdiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:38, pirms 13 gadiem
Kāpēc tam idiotam #17 NEDZĪVAJAM vajadzēja 2x dot mest????
Vai tiešām RD atsit naudu Toļikos,ka tik "skaisti " zaudē????
, 2012-09-23 18:39, pirms 13 gadiem
Nikujasse rakstīja: Naivi jau bija cerēt, ka ar 1:0 vinnēsim... Jāstrādā pie rezultativitātes!
kas tur naivi - es cerēju gan 3 min bija palikušas!!!!!!! Papildlaiku kka nispēlēja pārliecinoši....
, 2012-09-23 18:39, pirms 13 gadiem
(mister negative) vajadzētu tev bietē iedot,bet negribās gar tavu sū*dugo dvēseli grābstīties!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:39, pirms 13 gadiem
Pirmajā lapā 13 slēpti komentāri, otrajā 15.

Ja man šodien būtu dzimšanas diena un pūšot sveces vajadzētu kaut ko ievēlēties, nedomājot lūgtu Ņiživija brīvdienas uz 10+ spēlēm.
, 2012-09-23 18:40, pirms 13 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Kāds sakars Miķelim?
nezinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:40, pirms 13 gadiem
IR VAIRĀKI VARIANTI, MISTER NEGATIVE VAJAG BRILLES UN DZIRDES APARĀTU, VAI ARĪ TICAMĀKAIS HOKEJA NOTEIKUMI VIŅAM SVEŠI, GALVENAIS VIRTUĀLI PAVEMT INTERNETĀ
sarkanskupats rakstīja: Tu pokemon, vārti bija izgājuši no vietas. Ej izaudz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:41, pirms 13 gadiem
Reķim vajadzēja stiprāk pa roku uzsist Gaļimovam#72
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:41, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: nelaidīs nelaidīs
ej labāk palsi kādu grāmatu un izcel plusā IQ, nevis smirdi te par sparingu!
Skaidrs ņuņņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:42, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Ši to pienaglot ģerbtuvēs
Atskaitot Karsumu, parejie "ne velna neder". Kur palikusi tadi meistari ka Hatulevs, Balderis, Repsis? Kur? Kad paradisies jauns Znaroks, Kercs, Belavskis, Zoltoks, Skrastins, Ozo? Nav vairs kas iemet. Nav.
, 2012-09-23 18:42, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: nelaidīs nelaidīs
ej labāk palsi kādu grāmatu un izcel plusā IQ, nevis smirdi te par sparingu!
man patīk-negatīvais sāk domāt padomus pats sev. Vēl joprojām gaudu no Tevis kādu analītisku saturīgu komentāru, vai patiešām veltīgi, pat Vinnijs Pūks ar zāģu skaidām laikam ir gudrāks
, 2012-09-23 18:42, pirms 13 gadiem
bichuks rakstīja: kpc vsp otreiz Ņiživijam lika mest? būtu Džonsons vai Šremps! vienalga, ka , bet nejau Saša!
Tapec , ka Sasa lidz sim nereizi nebija kludijies divas reizes pec kartas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:43, pirms 13 gadiem
Pedeja vieta nav aiz kalniem vel kadas 2-3 speles un bus ok
, 2012-09-23 18:43, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: nebūtu tie uzpirktie tiesneši - Dyjanama jau sēdētu ar 0 punktiem
Kur šitā tīrus vārtus loko neiskaitīja
Eu puis,ej čista ārtēties!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:44, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Ņiživija 4 gadus vecie lauri vēl joprojām spīd, ka treneris neredz, ka apakšā kājas un rokas jau sen kā mieru metušas
neprot menedžeris savlaicīgi reaģēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:44, pirms 13 gadiem
Ja šeit SC nebūtu dažu indivīdu, tad pēc Ģinamas spēlēm komentāru sadaļā vējš svilpotu.
Tā vismaz dažiem, pēc Ģinamas zaudējumiem, ir kur savu negatīvo enerģiju izgāzt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:45, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: jā pēdējo analītisko komentāru no tevis redzēju kko šādu - "pirmo periodu spēlējām slikti, pārējos labi". Nu labs analītiķis no Tevis ir iznācis
Domāju ka esi lasījis arī citus manus rakstus un labi zini , ko es rakstu. Bet vispār spēlē ar Atlant rakstīju ka spēlējām slikti 1 perioda pirmās 7 minūtes.
, 2012-09-23 18:45, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: nelaidīs nelaidīs
ej labāk palsi kādu grāmatu un izcel plusā IQ, nevis smirdi te par sparingu!
jā,tomēr esi mīslis,un tikai māki muldēt pa tukšos.re,džeks tevi izaicināja,aizej,pierādi savu pārākumu nevis tikai smirdi
, 2012-09-23 18:45, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: nu un uz ko vēl tavs bērna prāts ir spējīgs??
Ja tam cilvēkam ir bērna prāts,tad tev ir gliemja prāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:46, pirms 13 gadiem
Kamer mums nebus pirmais vārtsargs,tikmer tā tam būs būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:46, pirms 13 gadiem
[quote namejs_9999]
Ja šeit SC nebūtu dažu indivīdu, tad pēc Ģinamas spēlēm komentāru sadaļā vējš svilpotu.
Tā vismaz dažiem, pēc Ģinamas zaudējumiem, ir kur savu negatīvo enerģiju izgāzt.
[/quote

Precīzs raksturojums par sevi. Bravo !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:47, pirms 13 gadiem
es jau sapratu ka ja 3. perioda vidū vēl ir 1:0 tad būs zāģis. Ar vieniem gūtiem vārtiem uzvarai nebūt
, 2012-09-23 18:47, pirms 13 gadiem
teetislaacis rakstīja: jā,tomēr esi mīslis,un tikai māki muldēt pa tukšos.re,džeks tevi izaicināja,aizej,pierādi savu pārākumu nevis tikai smirdi
Saproti cilvēks tik spēj piepūšamo lelli piekaut,i to tā rada viņam miesas bojājumus uz pāris mēnešiem!
, 2012-09-23 18:47, pirms 13 gadiem
Pushkin2 rakstīja: Kamer mums nebus pirmais vārtsargs,tikmer tā tam būs būt.
Vispār jau Jučeru var vienīgi vainot tajā, ka viņš joprojām laukuma spēlētāju vietā nav sācis golus mest pretinieku vārtos.
, 2012-09-23 18:48, pirms 13 gadiem
kura zaude ar rezultātu 1:2 un izvirzoties vadībā spēles sākumā?
, 2012-09-23 18:49, pirms 13 gadiem
l_b_c rakstīja: žēl, Ņiživijs jau pamatlaikā varēja izšķirt spēles likteni...
ļoti cienu Sašu , noņemu cepuri par visu ko viņš ir izdarījis mūsu hokeja labā, bet diemžēl jāatzīst - ... viņš kļūst arvien lēnāks un vājāks ... Pat 3. maiņā viņš ir vājākais un bremzē visas maiņas spēli , a likt tādu spēlētāju 4.maiņā nav nekādas jēgas. 4.maiņā jākapā jauniem ērzeļiem - enerdžaizeriem + tāds kā Ivanāns ,kurš var iebiedēt un nolikt pie vietas jebkuru pretinieku. Arī vairākumā un pēcspēles metienos Sašas skills ir stipri noplacis . So , Pekkam ir jāizdara secinājumi ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:49, pirms 13 gadiem
kobebryant33 rakstīja: Varbūt PIETIKS NOLIKT SAŠU.
da ne jau viņš vienīgais neiemeta bullīti, tāda ir spēle, neko nevar darīt citreiz sanāk skaisti iemest, citreiz noslīd varbūt ripa no lapstiņas, citreiz varbūt neēsi gatavs par 100% un tad gadās tādi, nekādi metieni.
Var jau ari nenolikt,bet sodien pirmaja variant vins aizmirsa uzmest,bet otraja meta buliti gandriz no zilas linijas.
, 2012-09-23 18:49, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Puišēl tu māki tikai internetā smakot. Davai 21:00 Saharova ielā 20,protams ja tevi tik vēlu mamma laidīs
Ak Dievs kāds jēlums....
, 2012-09-23 18:50, pirms 13 gadiem
Bartulim atkal varti Donbasa uzvara
, 2012-09-23 18:50, pirms 13 gadiem
Es domaju,ka visi piekritiis-vainigs ir protams VIASAT!
, 2012-09-23 18:50, pirms 13 gadiem
Vispār esam žēlīgi pret misteru negativo

dzīvo tumsā,mitrā pagrabā. Un ja tantiņa atnāk pēc ievārījuma,nokrīt no smiekliem un rēc trīs dienas ieraugot to cūk purni
, 2012-09-23 18:50, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: jaupurē sīs sporta veids - voleja, futenes un baša labā
Nesatraucies, noliek jau parasti tos par ko dusmojas jo pārdzīvo viss labāk, ne futene, ne voleibols kur nu vēl grozāmetēju sports, pat tuvu nestāv un nestāvēs šādām emocijām, kaut arī dažreiz negatīvām bet patiesām, sādīgs hokejs šodien , bet mūsu Tādēļ jasu esam ~ 11 pasaulē, PASAULĒ a kur futbols 111 manliekas, labi ~ 80
, 2012-09-23 18:50, pirms 13 gadiem
ATVAINOJOS par savu supereksperta komentāra neprecizitāti - iepriekcināja ne tikai DŽERIŅŠ !!!!!!!!, bet tas, ka mēs arī nospēlējām CIENĪGI !!!!!!
, 2012-09-23 18:50, pirms 13 gadiem
Jolki palki, tādi episko bullīti uzmest un vel Ņiživījs, kuram ir tik nožēlojam plaukstas metiens
, 2012-09-23 18:50, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: jaupurē sīs sporta veids - voleja, futenes un baša labā
Kamer spele par krievu naudu po. Krievi jau citos sportos neieguldis. Brinos ka cekists Savickis kure tenisu. Hokejs Rigaa krievam ir logs uz Eiropu. Redz jau cehi sak piedalities.
, 2012-09-23 18:51, pirms 13 gadiem
teetislaacis rakstīja: saška raka,raka un beidzot arī noraka komandu.spēles laikā netrāpija tukšos vārtos(divas reizes),un vēl labu iespēju neizmantoja,abus bullīšus arī izčakarēja.baisa spēle viņam
jau kuro reizi šosezon mums elementāri neveicas:saškas momenti,Karsumam pārītis.Visu laiku pietrūkst milimetri,sekundes simtdaļa.Kad beidzot arī mums paveiksies?
Nespēlējam jau slikti,bet nedaudz veiksmes tomēr noderētu
MEISTARĪBA
, 2012-09-23 18:51, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Puišēl tu māki tikai internetā smakot. Davai 21:00 Saharova ielā 20,protams ja tevi tik vēlu mamma laidīs
Oho, nav tālu no manis. Tulīt uzlikšu popkornu cepties un nāku skatīties!
, 2012-09-23 18:51, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Šo citātu skolās vajadzētu par paraugu turēt - par tēmu - kā nolaist savu IQ līdz pilnīgai nullei
Mja tu savā palīgskolā vari palepoties,kādu citātu atradi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:52, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Oho, nav tālu no manis. Tulīt uzlikšu popkornu cepties un nāku skatīties!
Sagatavojies ilgi smieties.Humora vakars garantēts
, 2012-09-23 18:52, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: jēlums
Tev starp kājām kaut kas Jēls!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:54, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: par ČEH brīnos 68 sakarā
jā ungāri atcerās 1956.to un tāpēc nepiedalās
, 2012-09-23 18:54, pirms 13 gadiem
Un tagad saakam par Maskavas Dinamo nespeeju. Knapi vienus vaartus pret SKA iemet... Psc ne? Te jau iet peec scenaarija Dumb and dumber... Kurs kuru?
, 2012-09-23 18:54, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Es, sūkātāj, kaut ko teicu par invalīdiem ???
Ko tavā cepures turamajā ķermeņa daļā nozīmē vārds paraolimpietis ?
, 2012-09-23 18:54, pirms 13 gadiem
Jūs visi gandrīz esat nožēlojami Kaut ko baigi draud viens otram, apsaukā, ņirgājas. Jūs visi esiet nepieauguši sīkie, vai arī nepieauguši pieaugušie, ejiet tak izaudziet. Smieklīgi lasīt -ej noslauki mātes pienu no lūpām, aiztaisi muti muļķi, atbrauc uz saharova ieu un es tev sadošu
Sēžu un rēcu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:55, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: pareizi, un tas esi tu!
Klau tu ar negribi pievienoties Negative uz saharova ielu.Cirkam tak jāturas kopā
, 2012-09-23 18:55, pirms 13 gadiem
pilniba piekritu niziviju sen vajag sutit uz liepajas metalurgu
, 2012-09-23 18:55, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: par ČEH brīnos 68 sakarā
Nav labi jaukt politiku ar sportu. Tad jau CZ vajadzetu ignoret visas speles kur jaspele ar krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:56, pirms 13 gadiem
Pekam šos vajadzētu ieslēgt arēnā, lai nenāk ārā kamēr nesametīs 1k ripas Jau kuro reizi pārliecinošu spēli pagrūžam
, 2012-09-23 18:57, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: a tev tur darbs uz ielas?
Jā atnāksi dabūsi kārtīgu drāzienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:57, pirms 13 gadiem
Nu beidzot var droši patiekt, ka playoff nespīd

P.S.
Sašu tak kopā ar Duļevski vajadzēja uz Liepāju sūtīt.
, 2012-09-23 18:57, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Labi jādodas.
p.s. GGGG tiešām, klausi mani un ej izlasi kādu grāmatu

baiiiii

Mr.-
Nu vot tikai pirst vien internetā māk!
, 2012-09-23 18:57, pirms 13 gadiem
kobebryant33 rakstīja: Varbūt PIETIKS NOLIKT SAŠU.
da ne jau viņš vienīgais neiemeta bullīti, tāda ir spēle, neko nevar darīt citreiz sanāk skaisti iemest, citreiz noslīd varbūt ripa no lapstiņas, citreiz varbūt neēsi gatavs par 100% un tad gadās tādi, nekādi metieni.
Da beidz!
Es piemēram parasti par savējiem negatīvo paturu pie sevis un komentāros nereti aizstāvu. Bet nu Ņiživijs ir pilnīga katastrofa šosezon sākoties regulārajam čempim. Ātrums ir nenormāli krities. Dēļ tā pazūd arī viņa tehnika. Visa maiņa dēļ viņa normāli zonā nevar ieiet. Pie bortiem divcīņās viņš zaudē vienos vārtos. Šodien pāris reizes pat izskatījās, ka viņš speciāli izvairās no ripas iegūšanas. Bulīšus nemaz neminēšu, jo šajā spēlē Koļesņiks paķēra uz izbrīnu ar savu nūju.

Vai nu Saškam forma visu sezonas sākumu ir galīgā pakaļā, vai arī viņš ir sasniedzis to vecumu, kad šādu līmeni vairs nespēj pavilkt. Vēl pagājušo sezon domās ņēmu cepuri nost viņa priekšā, bet šosezon... drausmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 18:58, pirms 13 gadiem
wrigley rakstīja: Nesatraucies, noliek jau parasti tos par ko dusmojas jo pārdzīvo viss labāk, ne futene, ne voleibols kur nu vēl grozāmetēju sports, pat tuvu nestāv un nestāvēs šādām emocijām, kaut arī dažreiz negatīvām bet patiesām, sādīgs hokejs šodien , bet mūsu Tādēļ jasu esam ~ 11 pasaulē, PASAULĒ a kur futbols 111 manliekas, labi ~ 80
salīdzināji hokeju ar futbolu, kuru spēlē visos kontinentos un visās valstīs. Āfrikas kontinentā futbolu spēlē visās valstīs , cik tur spēlē hokeju? CIk Austrālijā spēlē hokeju? Cik Dienvidamerikā spēlē hokeju, un vēl visās zemēs, kurās vidējā gada gaisa temperatūra ir ap +20 grādi pēc celsija.
Ambīlis toč >.
, 2012-09-23 18:59, pirms 13 gadiem
ar vienu golu pat futbolā grūti uzvarēt, kaut ja arī paliktu 1:0, tāpat nebūtu par ko gavilēt... bēdīgi, ne paši spēlējam, ne pretiniekam ļaujam. Pekka laikam vēl nav sapratis, ka Ņiživija gājienu no kreisās puses jau visa līga zināja pirms viņa ierašanās. Patika vēl komentētāju teiktais, vārtsargs pabaidīja ar nūju un no tā Ņiživījs apjuka, nu nez... vai tādam 'bullīšu lielmeistaram' no parastas nūjas vicināšanas vajadzētu apjukt.
, 2012-09-23 18:59, pirms 13 gadiem
Juri$$$, 08:55, pirms 10 stundām
domāju būs niča un viss izšķirsies bullīšos!
, 2012-09-23 18:59, pirms 13 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Juri$$$, 08:55, pirms 10 stundām
domāju būs niča un viss izšķirsies bullīšos!
Vanga! (pray)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 19:00, pirms 13 gadiem
Riktigi interesanti verot cinas komentaros! Gandriz ka krievu babuli savulaik rinda pec desam!
, 2012-09-23 19:02, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tas nozīmē "invalīds, kas sporto", kas Dinamo īstenībā arī ir !!! Ja tu esi invalīds, un es apvainoju tevi, salīdzinot ar Dinamo nespējniekiem, tad atvainojos !!!
Pārlasi 10 x mūsu sarunu un šoreiz padomā ar pareizo ķermeņa daļu. Tavā gadījumā tev būs vajadzīga rakstiska instrukcija lai to atrastu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 19:07, pirms 13 gadiem
laba speele no dinamo puses!!
, 2012-09-23 19:07, pirms 13 gadiem
eziitis rakstīja: Da beidz!
Es piemēram parasti par savējiem negatīvo paturu pie sevis un komentāros nereti aizstāvu. Bet nu Ņiživijs ir pilnīga katastrofa šosezon sākoties regulārajam čempim. Ātrums ir nenormāli krities. Dēļ tā pazūd arī viņa tehnika. Visa maiņa dēļ viņa normāli zonā nevar ieiet. Pie bortiem divcīņās viņš zaudē vienos vārtos. Šodien pāris reizes pat izskatījās, ka viņš speciāli izvairās no ripas iegūšanas. Bulīšus nemaz neminēšu, jo šajā spēlē Koļesņiks paķēra uz izbrīnu ar savu nūju.

Vai nu Saškam forma visu sezonas sākumu ir galīgā pakaļā, vai arī viņš ir sasniedzis to vecumu, kad šādu līmeni vairs nespēj pavilkt. Vēl pagājušo sezon domās ņēmu cepuri nost viņa priekšā, bet šosezon... drausmas.
Jau pagājušajā sezonā Ņiživijs nebija vilcējs, jā, kamēr bija svaigums vēl daudz maz, bet pie ilgstošākas spēļu sērijas uz beigām kājas knapi vilka!
, 2012-09-23 19:08, pirms 13 gadiem
spele nebija slikta, bet momentu relaizacija jau kuru speli saliek punktinuus uz i labi ka vismaz punktinjsh ir, bet jau kuru sezoni ka tik beigas nav jakow elkonjos par izlaistajiem punktiem
, 2012-09-23 19:09, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: salīdzināji hokeju ar futbolu, kuru spēlē visos kontinentos un visās valstīs. Āfrikas kontinentā futbolu spēlē visās valstīs , cik tur spēlē hokeju? CIk Austrālijā spēlē hokeju? Cik Dienvidamerikā spēlē hokeju, un vēl visās zemēs, kurās vidējā gada gaisa temperatūra ir ap +20 grādi pēc celsija.
Ambīlis toč >.
kāda starpība ko kur spēlē.... Amerikā visi redneki normāli rēc par k-kādu ''sokeru'', lai gan viņu spēlē visā pasaulē, es piem. rēcu par volejbolistiem Latvija vai to orientēšanās federācijas bosu, kas k-ko par hokeja hallēm di**a virsū... ja varat izcīnīt top sporta statusu Latvijā, tad izcīniet, nevis BĻ** kaut ko prasiet tāpēc, ka jums ir gari mati, mātei nav bijis naudas ar tēvu vai pašiem normālu parametru, lai ietu hokejā vai basī trenēties un tad aizgājis uz k-kādu gandbolu vēl di** kaut ko, ka redz pasaulē tas sports ir tik populārs vai kā orientēšanās sportā, ka redz Latvijai ir nenormāli panākumi tur....

Tad, kad orientierists pelnīs 10 ļimakus sezonā skrienot pa mežu 20 000 skatītāju klātienē, kas katrs pa biļeti met 100 dolārus, tad es tev piekritīšu
, 2012-09-23 19:11, pirms 13 gadiem
Burbulis plīst. Ņiživijs labākais bullīšu speciālists
, 2012-09-23 19:12, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: kāda starpība ko kur spēlē.... Amerikā visi redneki normāli rēc par k-kādu ''sokeru'', lai gan viņu spēlē visā pasaulē, es piem. rēcu par volejbolistiem Latvija vai to orientēšanās federācijas bosu, kas k-ko par hokeja hallēm di**a virsū... ja varat izcīnīt top sporta statusu Latvijā, tad izcīniet, nevis BĻ** kaut ko prasiet tāpēc, ka jums ir gari mati, mātei nav bijis naudas ar tēvu vai pašiem normālu parametru, lai ietu hokejā vai basī trenēties un tad aizgājis uz k-kādu gandbolu vēl di** kaut ko, ka redz pasaulē tas sports ir tik populārs vai kā orientēšanās sportā, ka redz Latvijai ir nenormāli panākumi tur....

Tad, kad orientierists pelnīs 10 ļimakus sezonā skrienot pa mežu 20 000 skatītāju klātienē, kas katrs pa biļeti met 100 dolārus, tad es tev piekritīšu
Nu, nu mierīgāk! Gan volejs un roķene Eiropā ir pietiekami populāri sporta veidi un spēlētājiem maksā daudz maz pieklājīgas algas, pat salīdzinājumā ar basketu! To, ka Latvijā atsevišķu federāciju darboņi ir sacūkojuši savus sporta veidus, tāpēc sportisti nav jānoliek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 19:15, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: kāda starpība ko kur spēlē.... Amerikā visi redneki normāli rēc par k-kādu ''sokeru'', lai gan viņu spēlē visā pasaulē, es piem. rēcu par volejbolistiem Latvija vai to orientēšanās federācijas bosu, kas k-ko par hokeja hallēm di**a virsū... ja varat izcīnīt top sporta statusu Latvijā, tad izcīniet, nevis BĻ** kaut ko prasiet tāpēc, ka jums ir gari mati, mātei nav bijis naudas ar tēvu vai pašiem normālu parametru, lai ietu hokejā vai basī trenēties un tad aizgājis uz k-kādu gandbolu vēl di** kaut ko, ka redz pasaulē tas sports ir tik populārs vai kā orientēšanās sportā, ka redz Latvijai ir nenormāli panākumi tur....

Tad, kad orientierists pelnīs 10 ļimakus sezonā skrienot pa mežu 20 000 skatītāju klātienē, kas katrs pa biļeti met 100 dolārus, tad es tev piekritīšu
Te man tev jāpiekrīt, it sevišķi saprotot to, ka mūsu platuma grādos un futbols... diez ko neiet kopā. Toties indoor sporta veidi ir izcili piemēroti Latvijas apstākļiem, un tāpēc hokejs ar basketbolu ir top 2 sporta veidi, pareizāk gan es pat teiktu ka ir hokejs un tad ir viss pārējais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 19:18, pirms 13 gadiem
LOHOMOTIVE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 19:26, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja šeit SC nebūtu dažu indivīdu, tad pēc Ģinamas spēlēm komentāru sadaļā vējš svilpotu.
Tā vismaz dažiem, pēc Ģinamas zaudējumiem, ir kur savu negatīvo enerģiju izgāzt.
Cik noprotu, tāda arī ir portāla nostāja, ja? Bēdīgi.
Atceros vēl pirms Dinamo atdzimšanas kādas te diskusijas bija. Par NHL, par Latvijas basketu, par futbolu. Komentāri nebija tik daudz, bet tos bija interesanti lasīt. Bija strīdi, bet sakarīgi argumenti tika likti galdā. Tagad populārākie vārdi portālā laikam ir pokemons, kepka.
Un ja viens no portāla autoriem Rīgas Dinamo (laikam jau labākā portāla prece) sauc par Ģinama, tad nav brīnums, ka šī vieta tā pievelk visus tos troļļus.
, 2012-09-23 19:28, pirms 13 gadiem
Nišivijs ir veteran, bet domāju ka viņam laiks likt nost SO King titulu.
, 2012-09-23 19:28, pirms 13 gadiem
vienīgais pozitīvais šajā spēlē bija tas, ka nebija jāklausās zaharova vemšanā visas spēles garumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 19:33, pirms 13 gadiem
lai kaut ko rakstīt jāpagaida kamēr slimie beigs smirdēt ........
, 2012-09-23 19:34, pirms 13 gadiem
catcorpse rakstīja: vienīgais pozitīvais šajā spēlē bija tas, ka nebija jāklausās zaharova vemšanā visas spēles garumā.
DŽERIŅŠ !!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 19:39, pirms 13 gadiem
kas pasēts vējā, tas pasēts (3p.)...kaut kā tas periodu izskaņas mums smagi atkožas un sāpina. Arī izlasei.
p.s.
khl video inženieris , kurš " liek spēles laiku uz ekrāna", šodien reāli bija " dūmā" ...

p.p.s.
Ikrnpk rakstīja: ...Tad, kad orientierists pelnīs 10 ļimakus sezonā skrienot pa mežu 20 000 skatītāju klātienē, kas katrs pa biļeti met 100 dolārus, tad es tev piekritīšu...
lappps ! +1
, 2012-09-23 19:48, pirms 13 gadiem
Rīgas gūto vārtus skaits sākot no pirmās spēles (neskaitu tukšos vārtus un pēcspēles metienus): 1,2,1,1,2,2,2,1. Uz Rīgas zaudētie vārti spēlē:
2,2,2,2,1,1,4,1. Sajūta kā futbolā un kas apbrīnojami pie tik ļoti izteiktas mazrezultatīvas spēles mums nav neviena spēle uz nulles-ne iemesto, ne ielaisto vārtu ziņā. Aizsardzība ja klibo to uzlabot ir grūtāk, uzbrukumā momenti ir un potenciāls arī ir vismaz 4-5 uzbrucējiem noteikti , gan jau meklējam vārtu guvējus no NHL ko var dabūt.
Interesanti kāds būs turpinājums, bet nespēju noticēt ka arī turpmāk metīsim mazāk par 2 ripām spēlē.
, 2012-09-23 19:49, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Te man tev jāpiekrīt, it sevišķi saprotot to, ka mūsu platuma grādos un futbols... diez ko neiet kopā. Toties indoor sporta veidi ir izcili piemēroti Latvijas apstākļiem, un tāpēc hokejs ar basketbolu ir top 2 sporta veidi, pareizāk gan es pat teiktu ka ir hokejs un tad ir viss pārējais.
Latvija ir baigos ziemeļos. Vairāk uz dienvidu platuma grādiem esošajās Zviedrijā un Norvēģijā futbols gan kaut kā ir pamanījies būt #1 sporta spēle
, 2012-09-23 19:51, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Rīgas gūto vārtus skaits sākot no pirmās spēles (neskaitu tukšos vārtus un pēcspēles metienus): 1,2,1,1,2,2,2,1. Uz Rīgas zaudētie vārti spēlē:
2,2,2,2,1,1,4,1. Sajūta kā futbolā un kas apbrīnojami pie tik ļoti izteiktas mazrezultatīvas spēles mums nav neviena spēle uz nulles-ne iemesto, ne ielaisto vārtu ziņā. Aizsardzība ja klibo to uzlabot ir grūtāk, uzbrukumā momenti ir un potenciāls arī ir vismaz 4-5 uzbrucējiem noteikti , gan jau meklējam vārtu guvējus no NHL ko var dabūt.
Interesanti kāds būs turpinājums, bet nespēju noticēt ka arī turpmāk metīsim mazāk par 2 ripām spēlē.
Par uzbrucējiem no NHL vari diemžēl aizmirst.Savickis skaidri pateica,ka naudas nav un nevienu nepirks.
, 2012-09-23 19:53, pirms 13 gadiem
pinokio rakstīja: Par uzbrucējiem no NHL vari diemžēl aizmirst.Savickis skaidri pateica,ka naudas nav un nevienu nepirks.
Nesen lasīju citu info, ka tiek skatīti varianti. Droši vien ko par lēto var dabūt(pierunāt)
, 2012-09-23 19:59, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Nesen lasīju citu info, ka tiek skatīti varianti. Droši vien ko par lēto var dabūt(pierunāt)
Stipri šaubos,vai kāds labs uzbrucējs gribēs par sviestmaizi šeit spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 20:06, pirms 13 gadiem
pinokio rakstīja: Stipri šaubos,vai kāds labs uzbrucējs gribēs par sviestmaizi šeit spēlēt.
Daudzi nepiekritīs, bet piemēram Žirū ir ļoti labs uzbrucējs-brīnums kā mēs viņu esam dabūjuši-viens no pēdējo gadu AHL labākajiem uzbrucējiem.
Cilvēki ir dažādi-daudziem bet ne visiem svarīgākais ir nauda, cits grib būt izteikts līderis komandā , citam patīk ja mājās ir labi līdzjutēji un gan jau NHL ir spēlētāji kuriem ir abas šīs iezīmes izteiktas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 20:34, pirms 13 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Lielā Galda Biedri šodien bija paņēmuši brīvdienu un nodarbojās ar svarīgākām lietām par kaučuka dzenātāju varējuma analīzi, proti, vēroja Anglijas premjerlīgu futbolā.
Mūsu izvēlētā iespēja paklusēt atkal izrādījās zelta vērta- pie neizdevīga kofa, RD tomēr izmocīja neizšķirtu pret izteikti spēcīgāku klubu. Pēc aizvakardienas grābiena pret Atlant kaut kas tāds jau bija gaidāms. Lai nākamajā spēlē mūs atkal drāztu pēc pilnas programmas. Tad arī strādāsim un liksim likmes.
Atgādinu, ka LG prognožu bilance saglabā nevainojamu trāpījumu procentu 100% jeb 5 no 5.
par to paldies, nu jau pat rezultātu var sākt noteikt ne tikai pēc LG prognozēm, bet pat tad,kad no prognozēm atturas, pat tur 100% trāpījums,ka RD tomēr kādu punktu dabūs.
Nez,cik Bamslis šodien pakāsa, liekot uz abu uzvarām, cerībā latu uzvārīties?
, 2012-09-23 20:38, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Neļurksti, tvaika ielā šodien bija atslēgts internets
Tu jau sāc iedvest līdzjūtību,goda vārds...
, 2012-09-23 20:44, pirms 13 gadiem
Neņemat ļaunā Džeriņa un Meijas fani, bet gribu redzēt beidzot RD kādu īstu NHL veci
, 2012-09-23 20:46, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Burbulis plīst. Ņiživijs labākais bullīšu speciālists
Bija kā bija bet tomēr pēc nepārliecinoša pirmā metiena tomēr vajadzēja laist kādu Shrempu vai citu legionaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 20:57, pirms 13 gadiem
Ar tik vāju uzbrukumu KHL nav ko darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 21:13, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Rīgas gūto vārtus skaits sākot no pirmās spēles (neskaitu tukšos vārtus un pēcspēles metienus): 1,2,1,1,2,2,2,1. Uz Rīgas zaudētie vārti spēlē:
2,2,2,2,1,1,4,1. Sajūta kā futbolā un kas apbrīnojami pie tik ļoti izteiktas mazrezultatīvas spēles mums nav neviena spēle uz nulles-ne iemesto, ne ielaisto vārtu ziņā. Aizsardzība ja klibo to uzlabot ir grūtāk, uzbrukumā momenti ir un potenciāls arī ir vismaz 4-5 uzbrucējiem noteikti , gan jau meklējam vārtu guvējus no NHL ko var dabūt.
Interesanti kāds būs turpinājums, bet nespēju noticēt ka arī turpmāk metīsim mazāk par 2 ripām spēlē.
Nu ar to tev būs jāsamierinās un max. gūto vārtu skaitu sezonas beigās varam pielīdzināt pareizinot spēļu skaitu ar 1.5 nu ko darīt, ja pretinieku vārtos vienmēr kāds stāv
, 2012-09-23 21:19, pirms 13 gadiem
***mister_negative_3 rakstīja: nebūtu tie uzpirktie tiesneši - Dyjanama jau sēdētu ar 0 punktiem.Kur šitā tīrus vārtus loko neiskaitīja

Njā, lūk stulbums ne, ka vārtu līnija nav zig-zagā. Un tādā kārtīgā, pa visu vārtsarga laukumu. Varbūt spēli tomēr vajag skatīties skaidrā, lai redzi visas nianses?
, 2012-09-23 21:22, pirms 13 gadiem
absoulutie luzeri, 1-2 goli 1 spele , bullshi visi garam, pat vijaz tik maz nemet, uz ko jus cerat Nemakulji? man nav VIASATS un nekad nebus shitos muzhigos amatierus un setniekus var cirka redzet
, 2012-09-23 21:25, pirms 13 gadiem
Savickis uztur leto vergu klubu savam biznesam, pareizi, kam tadi nemakulji no rd vajadzigi, nebutu RD speletu monarhā Latvijas chempi
, 2012-09-23 21:25, pirms 13 gadiem
Rīdzinieki pelnīti izcīnijuši punktu kākomanda,diemžēl zaudētie vārti spēlē un izšķirošie bullišos ir pretinieka individuālo spēlētāju meistarības apliecinājums,kas bija augstāks par mūsējo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 21:27, pirms 13 gadiem
Tagad Torpedo atslanis amatierus un KHL pedeja vieta tabula garantet a
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-23 22:24, pirms 13 gadiem
rutor rakstīja: Savickis uztur leto vergu klubu savam biznesam, pareizi, kam tadi nemakulji no rd vajadzigi, nebutu RD speletu monarhā Latvijas chempi
Saukt kremļa pakalpiņu par biznesmeni ir apkaunojuši.
, 2012-09-23 22:29, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Žēl,ka Miķelis neielika golu!
Viņam un arī Spruktam un Dārziņam latiņu ir uzstādījis Cipulis gūstot 12 vārtus Habarovskas sastāvā.Ja viņi to nespēs sezonas laikā atkārtot ,tad sākšu rakstīt par viņiem žultainus komentārus ,tāpat kā daļa to darīja iepriekšējā sezonā Cipuļa gadījumā.
, 2012-09-23 22:43, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Viņam un arī Spruktam un Dārziņam latiņu ir uzstādījis Cipulis gūstot 12 vārtus Habarovskas sastāvā.Ja viņi to nespēs sezonas laikā atkārtot ,tad sākšu rakstīt par viņiem žultainus komentārus ,tāpat kā daļa to darīja iepriekšējā sezonā Cipuļa gadījumā.
Nav īsti korekts salīdzinājums. Amur nav (nebija) tas pats, kas AKbars, Loko vai šāgada CSKA.
, 2012-09-23 22:49, pirms 13 gadiem
artis12342 rakstīja: Neņemat ļaunā Džeriņa un Meijas fani, bet gribu redzēt beidzot RD kādu īstu NHL veci
Un kas tad būs? Starp citu tieši ''vecis'' šobrīd nevar atrast nekur darbu. Nu tas, kurš pagājšgad bija RD.
, 2012-09-23 22:49, pirms 13 gadiem
Man sāk nepatikt Pekas hokejs,uz lielajiem laukumiem nav labi...
, 2012-09-23 22:49, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: lohi
Tu,Red Scorpion,Fox,mister negative3 un vel dazi trolli!
, 2012-09-23 22:54, pirms 13 gadiem
inis rakstīja: Mīkstie...
Kamēr nesāks mest vairāk par 2vārti spēlē,tikmēr uz neko vairāk cerēt nav ko....
Ļevam arī tikai vienā spēlē vairāk par 2 goliem.
, 2012-09-23 23:12, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nav īsti korekts salīdzinājums. Amur nav (nebija) tas pats, kas AKbars, Loko vai šāgada CSKA.
Kā saka krievi ,hokejs arī Āfrikā ir hokejs.
, 2012-09-23 23:37, pirms 13 gadiem
Loko nospeleja drausmigi..
, 2012-09-23 23:44, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ļevam arī tikai vienā spēlē vairāk par 2 goliem.
Uzvaretajus nenosoda cik vartus ir guvusi.
, 2012-09-23 23:48, pirms 13 gadiem
KHL apskatnieki mums tic: v Jaroslavļe, gde igratj trudno ļjubomu soperņiku rižāņe ne stuševaļisj. Ožidāetsja, chto po hodu turņīra oņi pribavjat. Tātad tuša nav izlieta un tiks pielikts! Ņižņij Novgorodā vēl ziema nav, tātad ir iespējams viņiem stingri norādīt, kur pārziemos vēži!!! Iemetot 3 brīnumripas uz to var cerēt!
, 2012-09-24 00:08, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nav īsti korekts salīdzinājums. Amur nav (nebija) tas pats, kas AKbars, Loko vai šāgada CSKA.
tak shiem specigaki partneri-vieglak iemest
, 2012-09-24 00:15, pirms 13 gadiem
Mūsējos ķēris Cipuļa lāsts, fiksi jāņem atpakaļ.
, 2012-09-24 09:08, pirms 13 gadiem
Sāpīgs zaudējums, bet varēja būt vēl sliktāk - zaudēt pamatlaikā un pat punktu nedabūt.Par to, kā varēja būt, ja 3min pirms beigām tas Krunvals nebūtu ...ut.t. - tas jau ir no sērijas "būtu tantei riteņi..."
, 2012-09-24 10:19, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Kā saka krievi ,hokejs arī Āfrikā ir hokejs.
reali doma ka pipulis ak bars sastava iemestu kadu ripuli ? tapec ari dzive ir ta ka tadi ka ak bars uz cipuliem pat virsu neskatas. amur ir setas klubs ka dinamo
, 2012-09-24 10:55, pirms 13 gadiem
Miikstie! Kaa vienmeer! Parodijas!