Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Kluba padome: "Dinamo" jāiekļūst Gagarina kausa finālā

Kluba padome:  "Dinamo" jāiekļūst Gagarina kausa finālā
Juris Savickis (pa kreisi)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vakar, 21. februārī notika AS „Dinamo Rīga” padomes sēde, kurā tika izskatīts jautājums par Rīgas „Dinamo” startu Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārajā čempionātā, kā arī noteikts uzdevums „play-off”.

AS „Dinamo Rīga” padomes locekļi novērtēja Rīgas „Dinamo” startu 2010./2011. gada sezonas KHL regulārajā čempionātā kā ļoti labu, turklāt pozitīva iezīme bija tā, ka komandas spēles kvalitātei bija tendence uzlaboties.

AS „Dinamo Rīga” padomes locekļi kā mērķi uz „play-off” mačiem komandai noteica iekļūšanu Gagarina kausa finālā.

Pirmo Gagarina kausa izcīņas spēli rīdzinieki aizvadīs jau rīt, kad viesos tiksies ar Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa vadīto Maskavas "Dynamo" vienību.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv


, 2011-02-22 11:55, pirms 14 gadiem
nu laikam, lai sasniegtu nepieciešamo rezultātu, vajag izvirzīt maximumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 11:56, pirms 14 gadiem
pareiz ir !!!
, 2011-02-22 11:57, pirms 14 gadiem
Ko Juris pīpē???
, 2011-02-22 11:57, pirms 14 gadiem
Atraduši vieglāko ceļu, kā tikt vaļā no Šuplera...?
, 2011-02-22 11:57, pirms 14 gadiem




slapjie sapnji
, 2011-02-22 11:57, pirms 14 gadiem
Beidzot hokejā ambīcijas, sāka besit jau Kirova 4daļfināls!
, 2011-02-22 11:58, pirms 14 gadiem
nu tad vareja ari kausu pieprasit,kas jau tur paliek
, 2011-02-22 11:59, pirms 14 gadiem
Vai nu šāds mērķis ir noteikts, lai tiktu vaļā no Šuplera vai arī no pašas komandas. Ceru, ka pirmais variants. Ar šitādiem caurumiem aizsardzībā un reāli nekādām rezervēm uz finālu cerēt ir ļoti pat dīvaini. Man būt domāt, ka arī šoreiz lielisks rezultāts būs tikt pāri pirmajai kārtai.
, 2011-02-22 11:59, pirms 14 gadiem
''A žopa ņe sļipņet ?''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 12:00, pirms 14 gadiem
nebutu jau sudigi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 12:00, pirms 14 gadiem
Domām ir spēks!!!!

Respect...

Tāpatās nav ko zaudēt! Lai veicas...
, 2011-02-22 12:01, pirms 14 gadiem
Krisux rakstīja: nebutu jau sudigi...
Esi reālists, manuprāt, maximums ko RD var izspiest ir 1/2, ar ļoti lielām sakritībām un veiksmes formulām.
, 2011-02-22 12:01, pirms 14 gadiem
reaals iemesls,lai padziitu Supleru!
, 2011-02-22 12:02, pirms 14 gadiem
Da labi!!
, 2011-02-22 12:03, pirms 14 gadiem
Jākoriģē uzdevumu: Jāiekļūst Gagarina kausa finālā, KUR JĀIZCĪNA STENLIJA KAUSS.
Vot tagad skan smuki un pārliecinoši, galvenais - tas ir izpildāms uzdevums, ja drusciņ puikas saņemas.
, 2011-02-22 12:03, pirms 14 gadiem
Viņi tur ar galvu draudzējās?! Kāds Gagarins, ja tur jau vietas nepietiks Loko, Magņitkai, Ak Bars u.c. grandiem
, 2011-02-22 12:04, pirms 14 gadiem
Visiem līdzīgas emocijas izlasot rakstu
, 2011-02-22 12:05, pirms 14 gadiem
vo dulli.... a ja nu uzvarēs.... sāksies karš
, 2011-02-22 12:06, pirms 14 gadiem
Normāls mērķis. Mēŗķi nenosprauž lai tas būtu viegli izpildāms, bet gan lai būtu, kur tiekties!

Bet nu būs interesanti. Neticu, ka izpildīs... Laikam varēsim vēl pāris spēles paskatīties kā Jūlis dzied himnu un tad atā, atā..
, 2011-02-22 12:07, pirms 14 gadiem
pretinieki šokā
, 2011-02-22 12:07, pirms 14 gadiem
nikneims rakstīja: Esi reālists, manuprāt, maximums ko RD var izspiest ir 1/2, ar ļoti lielām sakritībām un veiksmes formulām.
kurš teica ka neesmu? Es neteicu ka vini tur speles... ;D
, 2011-02-22 12:08, pirms 14 gadiem
palabojiet, ja kļūdos - vai Savickis atbild par smieklu gāzes piegādēm??? Kaut kad ap gadumija padome bija uzlikusi par pienākumu pastiprināt komandu un Rīgā atgriezās Petrovickis. Tas arī viss pastiprinājums.
Nav īsti saprotams, kas tad piepeši liek runāt par Gagarina finālu? 2:3 pagarinājumā par Salavatu? Spēcīgā vārtsargu līnija? Spēcīgs treneru štābs?
Protams, slikts tas Savickis, kurš negrib kļūt par Abramoviču, bet nu visu pēc kārtas, visu pēc kārtas! Vispirms, teiksim, tik līgas desmitniekā regulārās sezonas kopvērtējumā, tad sešniekā, tad tikt pie 90 - 100 punktiem sezonā un tad jau varam atļauties tādu joku, kā paziņot: "A. davai, šoreiz par finālu pasitamies?"

Savicka kungs! Trekno Aigar! Ar stulbumu NAV jālielās!
, 2011-02-22 12:09, pirms 14 gadiem
Normāls mērķis un nekas neizpildāms tas nav, ticu ka varam kļūt par čempioniem,šosezon tam ir īpaši labi apstākļi!
, 2011-02-22 12:09, pirms 14 gadiem
Da ko tur finālā,uzreiz kausu!
, 2011-02-22 12:09, pirms 14 gadiem
Ozo-ja zin ko darit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pinta
, 2011-02-22 12:12, pirms 14 gadiem
Doma jau nav slikta izvirzot tik augstu mērķi, lai komandai nav japārstartējas, ja saniedz zemāk izvirzītu mērķi. Tomēr nedomāju, ka RD ar patreizējiem resursiem ir spējīgi ko vairāk par Play off 1-2 kārtu.
, 2011-02-22 12:15, pirms 14 gadiem
Tik pat labi varēja pateikt, ka mums jānokļūst līdz Marsam mēneša laikā...
, 2011-02-22 12:15, pirms 14 gadiem
ja Dinamo paņem kausu un finālā uzvar Ak Bars, tad arī jaunākais Hossa būs kļuvis par tādu pašu nelaimes putnu kā vecākais brālis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 12:19, pirms 14 gadiem
knapi tikuši play-off, vēl kausu arī gribēs klātienē redzēt.nu nu...
, 2011-02-22 12:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Doma jau nav slikta izvirzot tik augstu mērķi, lai komandai nav japārstartējas, ja saniedz zemāk izvirzītu mērķi. Tomēr nedomāju, ka RD ar patreizējiem resursiem ir spējīgi ko vairāk par Play off 1-2 kārtu.
mums ir fārmklubs kas palīdzēs pakritušos resursus uzprišināt

Ja nopietni, tad es uzskatu ka Štāls šogad labi palīdzēja LM un fārmklubs palīdzēja Štālam iespēlēties, nezaudēt spēļu praksi.
Varbūt palīdzība abpusēji nav baigi liela, bet teikt ka viņas nav, arī nebūtu pareizi.
, 2011-02-22 12:19, pirms 14 gadiem
Kāds vēl fināls?! MAN VAJAG KAUSU UN TIKAI!
, 2011-02-22 12:20, pirms 14 gadiem
beidzot normāls, skaidri definēts mērķis, nevis no sērijas ''jo tālāk, jo labāk" vai ''nospēlēt godam'' . žetons Savickim par šo, bez šādām mērķu nospraušanām tos nekad nesasniegt! + Bus iemesls arī Šupleram pateikt paldies par darbu
, 2011-02-22 12:20, pirms 14 gadiem
Tāds jau ir tas sports, vienmēr j'atiescas uz pilnību, savādāk jau nevar būt, bet vai tas izdodas tas jau ir cits stāsts..
, 2011-02-22 12:21, pirms 14 gadiem
Andromeeds rakstīja: Viņi tur ar galvu draudzējās?! Kāds Gagarins, ja tur jau vietas nepietiks Loko, Magņitkai, Ak Bars u.c. grandiem
ja tu parzinātu nolikumu, tad zinātu,ka Tu nosauci tikai vienu kas traucē mums tur iekļūt...
, 2011-02-22 12:21, pirms 14 gadiem
"AS „Dinamo Rīga” padomes locekļi novērtēja Rīgas „Dinamo” startu 2010./2011. gada sezonas KHL regulārajā čempionātā kā ļoti labu" un "AS „Dinamo Rīga” padomes locekļi kā mērķi uz „play-off” mačiem komandai noteica iekļūšanu Gagarina kausa finālā."
kkā neiet kopā šie divi teikumi- kā komandai, kurai 7. ā vieta redz bija ļoti labs sasniegums, mērķis var būt Gagarina fināls??
Protams, šī teksta galvenā doma visiem ir saprotama- arī "jumts" ir sapratis, tā teikt, kur tikai var iemest kko Šupis
, 2011-02-22 12:23, pirms 14 gadiem
Padomes ēkā, liftam durvis pareizi nestrādā.
, 2011-02-22 12:23, pirms 14 gadiem
Nu jau gan mazliet no fantastikas pasaules ...
, 2011-02-22 12:25, pirms 14 gadiem
ja komandai tiešām augsti mērķi, tad labāk par tiem paklusēt nevis bļaut...principā DR ir pa spēkam mazs brīnums, taču kāpēc viss ir jāsabojā ar skaļiem paziņojumiem ?? tāda neapdomīga rīcība vienmēr bēdīgi beigusies...piemēru - cik uziet...
, 2011-02-22 12:26, pirms 14 gadiem
Lai par kaut ko taadu,pat teoreetiski domaatu,no saakuma pie tiem 10 budžeta ļimoniem,ir jaapieliek klaat veel kaadi 40,lai ir kaa TOP komandaam,kad briivi var pirkt labaakos speeleetaajus! Tikai Latvijas hokejs gan no taa nekaadu labumu neieguus!
Pagaidaam Savicka kunga mistiskajiem izteikumiem ir tikai viens izskaidrojums... naakamajaa sezonaa kluba ģeneraalsponsors «СОГАЗ» tiek nomainiits pret «N2O»(smieklu gāze),un dariijums tiek atziimeets jau tagad,prezenteejot jaunaa sponsora produktu!
, 2011-02-22 12:27, pirms 14 gadiem
UZSKATU, KĀDA JĒGA NO KOMANDAS, JA NECĪNĀS PAR ZELTU!!!!
, 2011-02-22 12:28, pirms 14 gadiem
Šuplers ir normāls treneris,es par to lai paliek!!!
, 2011-02-22 12:29, pirms 14 gadiem
Sējējs tak savā intervijā teica, ka uz Playoffiem būšot "bumba"... Vai viņš bija šo paziņojumu un plānus domājis?!?!...
, 2011-02-22 12:29, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: mums ir fārmklubs kas palīdzēs pakritušos resursus uzprišināt

Ja nopietni, tad es uzskatu ka Štāls šogad labi palīdzēja LM un fārmklubs palīdzēja Štālam iespēlēties, nezaudēt spēļu praksi.
Varbūt palīdzība abpusēji nav baigi liela, bet teikt ka viņas nav, arī nebūtu pareizi.
Jebkurā lietā var atrast pozitīvu momentu.
LM un RD sadarbībā tas, ka jau rakstiji, bija iespēja RD spēlētājiem (kaut arī pāris) uzturēt spēļu praksi, bet priekš LM labi bija, kad RD spēlētāji bija īstā brīdī tad kad bija traumēti LM līderi (Brahmanis un Navarenko).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 12:29, pirms 14 gadiem
Normālas prasības! Cik ta var balansēt uz PO un 1. kārtas robežas! Katrā ziņā izskatās, ka arī beidzot kluba vadība ir sapratusi, ka arī viņi beidzot grib tikt vaļā no Jūļa!
, 2011-02-22 12:31, pirms 14 gadiem
ūja, ūja... džeki, nokāpjiet no augstumiem! lai arī kā man gribētos, tas tomēr ir par skaļu teikts! Protams, komandai to novēlu, bet nu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 12:35, pirms 14 gadiem
Da kur viņi bez manis b.. , tiks, tiks
, 2011-02-22 12:35, pirms 14 gadiem
nikneims rakstīja: Atraduši vieglāko ceļu, kā tikt vaļā no Šuplera...?
Zasiģelsja pareņ!Nado nameknuķ, čto pora domoj".....
, 2011-02-22 12:36, pirms 14 gadiem
pilnīgs, kukū, bet gribētos jau gan!
, 2011-02-22 12:37, pirms 14 gadiem
visi uz Dinamo
, 2011-02-22 12:38, pirms 14 gadiem
Bet par godu Gagarina kausa izcīnīšanai Savickis apņemas lidot kosmosā
, 2011-02-22 12:40, pirms 14 gadiem
Nebuus nekaads tralji, valji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 12:41, pirms 14 gadiem
Mērķis ir pareiz, tikai cik sasniedzams ar šo komandu, bet nu ja jau spēlē kādā līgā tad mērķis nemaz nedrīks būt savādāks, kaut vai ar kādu komandu. Zemāki mērķi ir tikai nīkuļiem kuru te ir lilākā daļa.
, 2011-02-22 12:42, pirms 14 gadiem
Andromeeds rakstīja: Viņi tur ar galvu draudzējās?! Kāds Gagarins, ja tur jau vietas nepietiks Loko, Magņitkai, Ak Bars u.c. grandiem
a nafiga tad vispār piedalīties ja nav mērķis kko izcīnīt
, 2011-02-22 12:42, pirms 14 gadiem
Ļoti pareizi, visos startos mēķiem jābūt viss augstākajiem!! Kā gan savādāk!!
, 2011-02-22 12:42, pirms 14 gadiem
Dajoš kausu!!!!
, 2011-02-22 12:42, pirms 14 gadiem
A kas no tā, ka finālā? Savickim lielais čungurs?
, 2011-02-22 12:44, pirms 14 gadiem
Nākam Sezonā jauns treners!
, 2011-02-22 12:44, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: visliel'akie caurumi aizsardzībā ir traumēti,bet par pārējo var piekrist
kuri tavuprāt? Laviņš ar koeficientu +6, vai Reķis ar koef +4
, 2011-02-22 12:45, pirms 14 gadiem
Nākamais paziņojums, atbildes gājiens no Kirova: "Lipmans uzstāda mēķi izlasei- 1. vieta PČ!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 12:46, pirms 14 gadiem
Un ja nu tiek? Tad jau visiem, kas šeit smejas būs tāds neliels aplauziens. Pretējā gadījumā, ja Dinamo izkrīt pirmajā kārtā muļkos paliek savickis, kas nespēj reāli novērtēt komandas spējas

nav jau tā, ka nevaram vinnēt jebkuru rietumu komandu, jautājums ir par to, vai varam uzvarētu sēriju pret rietumu augšgala komandām, ja viņas cīnās ar pilnu atdevi.
, 2011-02-22 12:48, pirms 14 gadiem
Kas pagajusogad bija MVD ,sezonas sakuma?Nekas!!Kas sezonas beigas?Vicecempioni!!Jus,neticat savai komandai(ne par visiem)?Varbut,SKA,PLAY-OFF,ari netika uzviklts,skaisti?Varbut,SKA,speleja ar treso sastavu?Rodas sajuta,ka viens-otrs ir ne istaja sadala sacis komentet..
, 2011-02-22 12:48, pirms 14 gadiem
kalvis00 rakstīja: Nākamais paziņojums, atbildes gājiens no Kirova: "Lipmans uzstāda mēķi izlasei- 1. vieta PČ!"
Kirovs var būt visāds, taču viņš nav dumjš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 12:53, pirms 14 gadiem
Ar šādiem mērķiem varam iebraukt tikai auzās - Šuplers jau arī nav muļķis un saprot, ka šādi diezgan nereāli uzdevumi izvirzīti, lai no viņa atbrīvotos. Un kāda motivācija būs trenerim uz šo play-off, ja viņš zin, ka pēc tam tiks atbrīvots?
, 2011-02-22 12:55, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Hallo! Sezona ir beigusies! 7. vieta!
sezona nav beigusies, tagad tikai pa īstam sāksies
, 2011-02-22 12:55, pirms 14 gadiem
Ja paskatamies vēsturē - viss ir iespējams. 88jā knapi tika playoff, un " še tev fašist granāta" - sudrabs!
, 2011-02-22 12:58, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: pretinieki šokā
Jaa un pāris komandas jau ir atteikušās no līdzdalības Gagarina kusa izcīņas, T.I. AK Bars un SKA. Pārējās vēl domā kā palīdzēt Rīgai iekļūt finālā!
, 2011-02-22 12:58, pirms 14 gadiem
Finālā RD - Jugra...
, 2011-02-22 12:59, pirms 14 gadiem
Savickis savu gazi par daudz saostijies!
, 2011-02-22 12:59, pirms 14 gadiem
Royal rakstīja: Ar šādiem mērķiem varam iebraukt tikai auzās - Šuplers jau arī nav muļķis un saprot, ka šādi diezgan nereāli uzdevumi izvirzīti, lai no viņa atbrīvotos. Un kāda motivācija būs trenerim uz šo play-off, ja viņš zin, ka pēc tam tiks atbrīvots?
kā ir ar mērķu uzstādīšanu? vieni uzstāda - otri akceptē. Ja ir uzstādīts mērķis - fināls un treneris neiebilst - tad viņš piekrīt. Nav taču topiks par to, ka Juris ir prasījis finālu, bet Julijuss teicis - nē, nepiekrītu, esmu demotivēts, tas nav iespējams. Gaidiet lielās lietas - Julijuss ir pieņēmis izaicinājumu un metas kaujā. Ja nebūs finālā - brauks mājās ar vilcienu uz Bratislavu un palides par darbu
, 2011-02-22 13:00, pirms 14 gadiem
Royal rakstīja: Ar šādiem mērķiem varam iebraukt tikai auzās - Šuplers jau arī nav muļķis un saprot, ka šādi diezgan nereāli uzdevumi izvirzīti, lai no viņa atbrīvotos. Un kāda motivācija būs trenerim uz šo play-off, ja viņš zin, ka pēc tam tiks atbrīvots?
Galvenais jau nav Dārza rūķis, bet gan pārējie, kuri atrodas uz soliņa Ja viņiem motivācija nemainīsies, tad jau arī komandas spēle Play-off arī nemainīsies
, 2011-02-22 13:00, pirms 14 gadiem
Raksta fotogrāfijā Medvedevs rāda Savickim kāda izmēra ir kauss un kā to noturēt.... bet šamais tāds neticīgs izskatās Vai tad finālā zāģis ieplānots???
, 2011-02-22 13:01, pirms 14 gadiem
Kas vainas uzstādijumam? Nav ko aprobežoties ar pirmo kārtu. Še, tev ir jāuzvar tikai tas un tikai vienīgi tas pretinieks (pēc tam varēsi darīt, ko tu gribi). Tā arī beidzas tā uguntiņa un tālāk nekur netiek. Lai tik sitas un plēšas par finālu. Nav tādas komandas KHL, kuru nevarētu uzvarēt.
, 2011-02-22 13:01, pirms 14 gadiem
kalvis00 rakstīja: Galvenais jau nav Dārza rūķis, bet gan pārējie, kuri atrodas uz soliņa Ja viņiem motivācija nemainīsies, tad jau arī komandas spēle Play-off arī nemainīsies
he, nu var jau piekrist
, 2011-02-22 13:01, pirms 14 gadiem
xxx77lv rakstīja: Finālā RD - Jugra...
Jā- Masala izvelk Jugru finālā un kausu pasniedz pats Gagarins
Pasapņot jau nav slikti
, 2011-02-22 13:01, pirms 14 gadiem
tie visi kas noniecina šo mērķi ir kārtīgi latviešu lūzeri, reālā kalpu un autsaideru domāšana. Skaidrs, lai kaut ko lielu sasniegtu, vispirms ir jāizvirza lieli mērķi. pareizi ir, un pat ja neizdosies, tāpat pareizi. beidzot. citādi latviešu sporta funkcionāri ir ieviesuši tradīciju izvirzot par mērķi nostartēt cienīgi. tāds mērķis nevar pastāvēt sportā.
, 2011-02-22 13:02, pirms 14 gadiem
Dinamo Riga vecajos laikos stabili cīnijās par 2/3/4 vietu PSRS čempī. Kāpēc lai tas tagad tā nebūtu? Dārzs ar Miķeli var kļūt par jaunajiem līgas līderiem. Kas Rudņevs bija pirms 4 mēnešiem???? Parasts sunis. Šodien jau 7 ļimoni par viņu var dabūt. Veči uz priekšu! Balderis/Petrovs/Harlamovs/Krutovs//Aitiņs un Malciņš arī parasti sētas puikas kādreiz bija un mātei pupu sūkāja
, 2011-02-22 13:03, pirms 14 gadiem
Varēja jau uzreiz pateikt, ka jāpaņem kauss.

Realitāte gan ir pavisam cita - ja ne kāds stiprāks pretinieks, tad krievu tiesneši noteikti parūpēsies par to, lai ārzemju klubs augstāk par 2.kārtu nespēlētu. Citādi tā būs pamatīga pļauka krievu hokeja pašapziņai!
, 2011-02-22 13:03, pirms 14 gadiem
Zemekis rakstīja: kā ir ar mērķu uzstādīšanu? vieni uzstāda - otri akceptē. Ja ir uzstādīts mērķis - fināls un treneris neiebilst - tad viņš piekrīt. Nav taču topiks par to, ka Juris ir prasījis finālu, bet Julijuss teicis - nē, nepiekrītu, esmu demotivēts, tas nav iespējams. Gaidiet lielās lietas - Julijuss ir pieņēmis izaicinājumu un metas kaujā. Ja nebūs finālā - brauks mājās ar vilcienu uz Bratislavu un palides par darbu
Ai nu beidz, tas ledus pingvīns sen vairs neko nevada... tikai reizēm salej...
, 2011-02-22 13:03, pirms 14 gadiem
slikts ir tas zaldāts...........
, 2011-02-22 13:05, pirms 14 gadiem
Shogad ar Shupleru lidz finalam netiks,bet lidz pusfinalam ir jatiecas un merkjis jaliek augstaks par pecpusi ,un tad sasniegs maksimalo.Beidzot no RD vadibas paradas ambicijas nevis piksteshana par "iespejams talak" tikshanu!Sen bija laiks.
Un es nesaprotu par ko te vairums ,atvainojiet,pinkshch?Dinamo shi gada sastavaa ,play ofaa bija jatiek no ,vismaz Atlant pozicijam,tad pusfinals butu pat LOTI reals un pashsaprotams!Punkts.
, 2011-02-22 13:06, pirms 14 gadiem
DUBOVIJ rakstīja: Dinamo Riga vecajos laikos stabili cīnijās par 2/3/4 vietu PSRS čempī. Kāpēc lai tas tagad tā nebūtu? Dārzs ar Miķeli var kļūt par jaunajiem līgas līderiem. Kas Rudņevs bija pirms 4 mēnešiem???? Parasts sunis. Šodien jau 7 ļimoni par viņu var dabūt. Veči uz priekšu! Balderis/Petrovs/Harlamovs/Krutovs//Aitiņs un Malciņš arī parasti sētas puikas kādreiz bija un mātei pupu sūkāja
Kādu 2-4.vietu? Par kuru Dinamo tu runā? Maskavas? Rīgas Dinamo augstākais bija 2.vietā vienreiz un 1977.gadā - 4.vietā. Parasti komanda atradās starp 5. un 8.vietu. Un nevar salīdzināt divas dažādas komandas, kuras šķir 20 gadi. Labs piemērs ir CSKA...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 13:07, pirms 14 gadiem
o jā!
, 2011-02-22 13:08, pirms 14 gadiem
partija skazala,komsomol vipolņil
, 2011-02-22 13:08, pirms 14 gadiem
Man nav saprotama rd politika,pirms play off visas komandas pastiprinaja sastavus kamer rd neko lietaS laba nedarija,un tagad vel izvirzit tadu merki ka play off finals,kaut ka stulbi izklausas,saprastu ja butu papildinajusi sastavu ar kadu labu speletaju.
, 2011-02-22 13:10, pirms 14 gadiem
jā.domāju konferences finālu!pārskatījos.
, 2011-02-22 13:15, pirms 14 gadiem
onkols rakstīja: palabojiet, ja kļūdos - vai Savickis atbild par smieklu gāzes piegādēm??? Kaut kad ap gadumija padome bija uzlikusi par pienākumu pastiprināt komandu un Rīgā atgriezās Petrovickis. Tas arī viss pastiprinājums.
Nav īsti saprotams, kas tad piepeši liek runāt par Gagarina finālu? 2:3 pagarinājumā par Salavatu? Spēcīgā vārtsargu līnija? Spēcīgs treneru štābs?
Protams, slikts tas Savickis, kurš negrib kļūt par Abramoviču, bet nu visu pēc kārtas, visu pēc kārtas! Vispirms, teiksim, tik līgas desmitniekā regulārās sezonas kopvērtējumā, tad sešniekā, tad tikt pie 90 - 100 punktiem sezonā un tad jau varam atļauties tādu joku, kā paziņot: "A. davai, šoreiz par finālu pasitamies?"

Savicka kungs! Trekno Aigar! Ar stulbumu NAV jālielās!
Tādi kā tu nekad tāpēc arī neuzvar
, 2011-02-22 13:15, pirms 14 gadiem
oi nevaru beigt smieties - izlasīju virsrakstu - un vēl joprojām smejos - jūlis, petrovickis un surovijs tak ne tikai aizvedīs mūs uz finālu, bet izcīnīs arī gagarina kausu. nu sen neko tik smieklīgu nebiju lasījis, šis joks laikam pretendē uz gada smieklīgāko notikumu.
, 2011-02-22 13:16, pirms 14 gadiem
Nu padome dara labi,jo čaļiem ir uz ko tiekties!
Savickis nejau izlozēja šo uzstādījumu,viņi to apsprieda un lūk!
A,kas notiks ja gagarina kauss būs Rīgā,tad visi būs starā,tādā gadījumā,neko nesaku par komentiem,bet domājat ko Jūs tur rakstat,vai tam ir kāda jēga,kā jaunākā ziņā tā 100 komenti bļed šitas tā,tas nav iespējams un tā tik uz priekšu!
, 2011-02-22 13:18, pirms 14 gadiem
Ko tik švaki? Iekļūs puiki finālā, un tā vietā, lai cīnītos par kausu, priecāsies par padomes uzdevuma izpildīšanu? Tiešām, īsti locekļi...
Slēpts komentārs: onkols
, 2011-02-22 13:20, pirms 14 gadiem
Shuplera dienas skaitiitas.... ;(
, 2011-02-22 13:21, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Šuplers ir normāls treneris,es par to lai paliek!!!
Pilnigi,piekritu!
, 2011-02-22 13:22, pirms 14 gadiem
Atceros saukli..."Tagad vai nekad"....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 13:24, pirms 14 gadiem
ko tik pieticīgi?
, 2011-02-22 13:25, pirms 14 gadiem
Kāpēc tik pieticīgi, būtu uzreiz Kausu prasījuši
, 2011-02-22 13:26, pirms 14 gadiem
Mērķis jau skaists-dzirdēt ir patīkami, bet tagad sāku domāt kā to realizēt. Vspirms jāuzvar Znaroks tad visticamāk Loko un pēc tam varētu būt SKA-visur pretiniekiem būs sava laukuma priekšrocības, pēc komplektācijas un individuālās meistarības pretinieki ir stiprāki-īpaši Loko un SKA. Pie tam katra komanda jāuzvar 4 reizes-nejaušības elements ārsteiguma moments tiek izslēgti.
Secinājums lai izpildītu uzdevumu mums ir jābūt meistraīgākiem kā komandai par vadošajām KHL komandām. Cepuri nost ja iekļūsim finālā, bet esmu par 100% pārliecināts, ka visi laikraksti to nodēvēs par pārsteigumu noteikti, droši vien arī par sensāciju. Ja iegūtu Gagarina kausu tā noteikti būtu sensācija. Sapņot jau varam. Saprotams ka es kā parasts līdzjutējs sapņoju par finālu, patīkami ka komandai augsti mērķi, bet ja patiešām to vēlētos tad sezonā vajadzēja pastiprināties -piemēram Šatans , Saimons Maskavā.
No traumām neizbēgsim, bet ar rezervēm pašvaki. Nesaku ka Bukarts , Podziņš , Štāls būtu vāji, bet tik augstiem mērķiem viņi nevelk-tad arī 4 maiņai jābūt spēcīgai.
Protams cerēšu līdz pēdējam, bet varētu kāds pateikt kādas ir likmes uz to ka Dinamo Rīga iekļūs KHL finālā, var jau uzlikt 100 latu ka iegūstam Gagarina kausu, fantastisku peļņu iegūtu bet cik % tas ir reāli.
Bet līdzjutējiem sapņot nav aizliegts.
, 2011-02-22 13:27, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: beidzot normāls, skaidri definēts mērķis, nevis no sērijas ''jo tālāk, jo labāk" vai ''nospēlēt godam'' . žetons Savickim par šo, bez šādām mērķu nospraušanām tos nekad nesasniegt! + Bus iemesls arī Šupleram pateikt paldies par darbu
Pilnībā piekrītu...ko tad vajadzēja uzlikt mērķi pārvarēt pirmo kārtu...un ja tas notiek...ai nu veči,var jau atslābt,viss sasniegts!!!...vienīgais,nedomāju,ka šis mērķis ir kaut kādā veidā jāskata kontekstā ar Šuplera vakances drošību.
, 2011-02-22 13:29, pirms 14 gadiem
Es par finālu un Kausu!
, 2011-02-22 13:32, pirms 14 gadiem
jurim sals nav nacis par labu
, 2011-02-22 13:40, pirms 14 gadiem
taa padome laikam drusku ir saspiedusies!!!!!
tas tak ir nereali, labakajaaaa gadijumaa musejie parvares pirmo kartu!!!
lai noklutu finalaa mums vajag daudz reiz labakus legionarus!!!
, 2011-02-22 13:44, pirms 14 gadiem
kapeec gan nee!!
, 2011-02-22 13:47, pirms 14 gadiem
fināls tas minimums
, 2011-02-22 13:49, pirms 14 gadiem
New Wasjuki
, 2011-02-22 13:50, pirms 14 gadiem
IESPAIDIIGI
, 2011-02-22 13:51, pirms 14 gadiem
Paskataties uz vinu sejam,tur viss skaidrs! >>>> ';
, 2011-02-22 13:52, pirms 14 gadiem
nu te jau skaidrs,ka tiek gatavota liguma nepagarinasana ar Supleru
, 2011-02-22 13:53, pirms 14 gadiem
chau! ataa rakstīja: New Wasjuki
bet kāda gan šodien būtu pasaule bez tādiem ka ostaps, juris, utt.
, 2011-02-22 13:56, pirms 14 gadiem
Ko var cepties duraki, gan jau ka valde ar pasmaidīja kad šito deklarēja, tik intonāciju no rakstītā nevar saprast. Tie cilvēki pa lielam ir ar lielāku IQ kā te lielākā daļa, tāpēc beidzat ar savām sviestainajām spēku samēru analīzēm spīdēt.
, 2011-02-22 13:57, pirms 14 gadiem
Varbūt no sākuma vajadzēja uzstādīt mērķi, lai visas izslēgšanas spēles notiek normālos laikos!!!! Pirmā spēle 23.02.2011 sākas 16.00 ??? WTF? varbūt uzreiz varējāt ielikt 8.00 no rīta?? Nūū skolnieki protams redzēs.. Bet tie, kas strādā, kas reāli saņem naudu un varētu viņu iztērēt biļetēs vai suvenīros neredz, jo strādā... Stepīti ziepēs...
, 2011-02-22 13:58, pirms 14 gadiem
Kāds var paskaidrot, kā veidojas pāri turpmākajā kausa izcīņā, kura vieta ar kuru spēlē? 1-8, 2-7, 3-6, 4-5, tas ir skaidrs, bet vai tagad jau ir zināms ar ko uzvaras gadījumā var nākties spēlēt nākamajā cīņā?
, 2011-02-22 13:59, pirms 14 gadiem
nu labi gudrie.... a ko darisim kad Šūpi atlaidis?! ko ?? tad ari vares dinamo misene izmest.... Šuplers ir treneris kurs pat ir iemacijies Latvijas himnu a jus gudriši te kko gudri tik runajat....

Merķis ir pat ļoti labs....un reāls tikai vaig spelet labi un cinities lidz pedejam tad ari bus rezultats...
, 2011-02-22 14:03, pirms 14 gadiem
juri, tu ar galvu domā.
, 2011-02-22 14:05, pirms 14 gadiem
jabut augstiem merkiem lai sasniegtu augstus rezultatus
, 2011-02-22 14:07, pirms 14 gadiem
riko30 rakstīja: Kāds var paskaidrot, kā veidojas pāri turpmākajā kausa izcīņā, kura vieta ar kuru spēlē? 1-8, 2-7, 3-6, 4-5, tas ir skaidrs, bet vai tagad jau ir zināms ar ko uzvaras gadījumā var nākties spēlēt nākamajā cīņā?
Pēc būitības tālāk vajadzētu iet 1:8 pret 4:5 un 2:7 pret 3:6 ..
, 2011-02-22 14:07, pirms 14 gadiem
Nu,veči,interesanti,bet vai tad nevajadzēja savādāk komplektēt sastāvu.Domāju,tas ir gājiens,lai pēc tam tiktu vaļā no Jūļa,sak mērķis netika sasniegts.
, 2011-02-22 14:07, pirms 14 gadiem
man jau liekas ka mērķis ir laba doma . tikai tik daudz tiešām nevajag pīpēt, knapi tikuši play-off un jau baigie gudrinieki, vismaz parādiet ka variet pārliecinoši tikt tajā pašā play - off ar vismaz 100 punktiem, bet tad jau var likt tik augstus mērķus
tas ir tikai iemesl lai atbrīvotos no juliusa 100%, Sējējs jau minēja kaut ko lielu, tad nu domāju ka tas arī ir jauns treneris
, 2011-02-22 14:09, pirms 14 gadiem
Var necepties tā padome.
Znarokam RD tomēr zaudēs 7 smagās spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 14:10, pirms 14 gadiem
Šogad konferences finālā, nākošgad finālā
, 2011-02-22 14:11, pirms 14 gadiem
Un LAT izlasei pasaules chempii jaaizciina bronzas medaljas(vismaz)!
, 2011-02-22 14:16, pirms 14 gadiem
.. un nakamgad Stenlija kapa finālā!
, 2011-02-22 14:17, pirms 14 gadiem
LOL,kādā finālā? kas tas vispār par mērķi? kausu vajag dabūt
, 2011-02-22 14:18, pirms 14 gadiem
Pilnīgs sviests ! Priekš kam tādi paziņojumi ?
Piemēram, ikviena komanda, kas piedalās NHL plejofos zina, ka cīnās par Stenlija kausu un nekādu citu mērķu tur nav, līdz ar ko atkrīt jebkurš idiotisks paziņojums par kaut kādiem komandas mērķiem.
Vai var būt stulbāks mērķis kā iekļūt finālā un tur zaudēt ?

Kā jau te ļaudis saka - ja būtu pirms plejofiem pastiprinājušies, nokomplektējuši 4 kaujasspējīgas maiņas (nevis Petro un Pogu), tad varētu plātīties ar kaut kādiem mērķiem, bet tagad izklausās pēc tukšas runāšanas.

šķiet, ka Traktors jau pirms sezonas paziņoja, ka spēlēs finālā, tā ka Savickim pat šitos lūzerus nav izdevies pārspļaut
, 2011-02-22 14:19, pirms 14 gadiem
Elementāri ,watson !
, 2011-02-22 14:20, pirms 14 gadiem
kad vienreiz mees beiksim domaat kaa vergu tauta.Sapnosim par buudinu ,uzcelsim buudinu ,sapnosim par pili ,uzcelsim pili....
, 2011-02-22 14:21, pirms 14 gadiem
naw neiespejami.
, 2011-02-22 14:22, pirms 14 gadiem
šaādi var tikt galā ar Šupleru. cik tad ilgi viņš ir iedomājies sēdēt komforta zonā un attaisnoties par naudu utml, vajag rezultātu un rezultāts nebūs... ka es jums saku, Znaroks DR saplosīs pa vīlēm... bet labākas nākotnes vārdā tas pat būtu ieteicams... (protams, es ceru, ka tiksim finālā, bet kaut kā neticas, ka pārvarēsim Znaroku)
, 2011-02-22 14:25, pirms 14 gadiem
Agents07 rakstīja: Varbūt no sākuma vajadzēja uzstādīt mērķi, lai visas izslēgšanas spēles notiek normālos laikos!!!! Pirmā spēle 23.02.2011 sākas 16.00 ??? WTF? varbūt uzreiz varējāt ielikt 8.00 no rīta?? Nūū skolnieki protams redzēs.. Bet tie, kas strādā, kas reāli saņem naudu un varētu viņu iztērēt biļetēs vai suvenīros neredz, jo strādā... Stepīti ziepēs...
Krieviem 23. februāris ir brīvdiena kā nebija pat PSRS laikos
, 2011-02-22 14:31, pirms 14 gadiem
riko30 rakstīja: Kāds var paskaidrot, kā veidojas pāri turpmākajā kausa izcīņā, kura vieta ar kuru spēlē? 1-8, 2-7, 3-6, 4-5, tas ir skaidrs, bet vai tagad jau ir zināms ar ko uzvaras gadījumā var nākties spēlēt nākamajā cīņā?
Nē.Vispirms jāpagaida, kā beigsies pārējās sērijas, tikai tad varēs saprast, kas ar ko tālāk spēlēs.
Ja mūsējie uzvar MD, tad jāredz, kā nospēlēs Minska pret Jaroslavļu, ja Minska zaudē, tad mūsējie spēlē ar Loko, ja Minska uzvar, tad jāskatās, kādi ir varianti.Utt...
, 2011-02-22 14:39, pirms 14 gadiem
Ļoti adekvāts un mērķtiecīgs uzstādījums. Kā jau daudzi SC lietotāji atzīst, jau tagad ir jāsāk rēķināt, ar kuru komandu mums būs jāsatiekas 2. un pat 3. kārtā.
Skaidrs, ka uz Maskavas Dinamo un Znaroku nebūtu tālredzīgi ne pārāk daudz spēka, enerģijas patērēt, ne kaut ko no viņu taktikas pētīt un analizēt.
Faktiski pret Znaroku galvenais uzdevums ir izvairīties no savainojumiem un iesildīties turpmākajām cīņām jau nopietnākā Gagarina kausa izcīņas stadijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 14:41, pirms 14 gadiem
neko sliktu tajaa nesaskatu, kaa jau vislaik saka play-off tas ir pa visam cits turniirs un cita ciinja, noveelu veiksmi un galvenais izturiibu un veseliibu

ceru ka vismaz konferences finaals buus un atkal mazs kaapiens Dinamo uz augshu

par Supleru domaaju ka vinsh prieksh riigas ir ljoti labs treneris un nedomaaju ka pagaidaam varam dabuut labaaku, jaa peec gadiem 2 vai 3 ceru uz Arti AAbolu bet tagad vinsh veel ir par zalju

Veiksmi Play-off speelees. !!!
, 2011-02-22 14:45, pirms 14 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Vai nu šāds mērķis ir noteikts, lai tiktu vaļā no Šuplera vai arī no pašas komandas.
Manuprāt, diezgan precīzs secinājums. Ja komandai, kas knapi kvalificējas izslēgšanas spēlēm, izvirza tādus mērķus, tad skaidrs, ka tur ir kāds zemteksts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 14:49, pirms 14 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Krieviem 23. februāris ir brīvdiena kā nebija pat PSRS laikos
Paldies par info..
, 2011-02-22 14:50, pirms 14 gadiem
...un es gribu katru rītu uz darbu lidot ar heli....
bet ambīcijas ir laba lieta, priekš kam tad spēlēt ja ne dēļ uzvarām, bet šis ir mazliet par skaļu....pietiktu ja izvirzītu mērķi un uzdevumu pacīnīties par divīzijas finālu un tad var uzlikt mēŗķi par lielo finālu!
, 2011-02-22 14:51, pirms 14 gadiem
Padome sapīpējusies !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2011-02-22 14:58, pirms 14 gadiem
Laviņš -tas būs garants ,ka fināls būs!!!!!!!!!!! Bet vispar smieklīgi,Visai līgai SAvickis kļūs par apsmieklu.
, 2011-02-22 15:00, pirms 14 gadiem
Dinamo kā komandai tas ir pa spēkam,bet ne ar Šupi priekšgalā...
, 2011-02-22 15:03, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: HA HA HA HA HA ! AR ŠUPLERU GAGARINA KAUSA FINĀLĀ!???? !? UN JA NĒ????????????????
Ar Tevi Gagarina kausā būtu labāk?
, 2011-02-22 15:10, pirms 14 gadiem
labs joks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 15:15, pirms 14 gadiem
Par finālu !!!!!!!!!!
, 2011-02-22 15:17, pirms 14 gadiem
Tas jau ir mērķis, kuru jāuzstāda pilnīgi visām komandām, kuras ir play offā tikušas. Nu nerakstīs tak , tikt pāri pirmajai kārtai un tālāk pakāst!!! Es uzskatu normāls mērķis, skaidrs, ka tas ir praktiski neiespējami, bet ir mērķis un aiziet!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 15:31, pirms 14 gadiem
savickis galīgi ar galvu nedomā? ja mēs tagad netiksim līdz finālam viņš tāda muļķa lomā paliks..psc, krievu laikrastos mūs vnk apsmej par šitādu teikumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 15:32, pirms 14 gadiem
Tieši vajadzēja uzlabot garstāvokli, tagad būs attaisnojums atbrīvoties no Jūļa, bet ar RD jau neko nevar zināt...
, 2011-02-22 15:36, pirms 14 gadiem
vadība pa augstu lēkā, būtu prieks ja sasniegtu trešo kārtu, protams,fināls jau būtu ideāli, bet nemocīsim džekus,savādāk var sanākt ka nākamajā sezonā nebūs kam spēlēt,būs viss daudz maz sasniegts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 15:40, pirms 14 gadiem
Vot tā ir jāvada biznes-jāuzstāda augstākā cena jau no sākuma -lai ir kur atkāpties pec tam!!!
, 2011-02-22 15:40, pirms 14 gadiem
Nu ja par tiksanu finala bus jacensas
, 2011-02-22 15:45, pirms 14 gadiem
Augsts mērķis, bet tikai atbalstāms , vienmēr jātiecas pēc augstākā! Ja nu sanāk kā grieķu futbola izlasei 2004. gada EČ, to taču neviens neparedzēja...

Brūss Lī ir teicis : "Kauns nav zaudēt, kauns ir samazināt mērķi, pēc kā tiecies". Veiksmi mūsu puišiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 15:53, pirms 14 gadiem
Kaut kā neatceros, ka tie, kas tagad te lec gaisā un priecājas par absurda mērķa uzstādīšanu, olimpiādes laikā būtu runājuši par medaļām, kuras obligāti jāņem LV izlasei.
, 2011-02-22 15:55, pirms 14 gadiem
Vooow vaitik nav par skaļu teikts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 16:05, pirms 14 gadiem
Vai tad jau aprīlis sācies? katrā ziņā es jau tikai par!
, 2011-02-22 16:22, pirms 14 gadiem
uhuu!!! es par to tikai priecāšos, ja mūsējie nonesīs zvaigznes no debesīm!!!
..zemūdens akmeņi ir milzīgi..jo pretējā gadījumā, vadība būs iegādājusies vienvirziena biļeti Šupleram..tā teikt - pārbaudīsim beidzot uz ko tad Šūpis ir spējīgs - gribēs savu vietu - izdomās kā tikt finālā(sapņi, sapņi)
, 2011-02-22 16:24, pirms 14 gadiem
ha ha ha
, 2011-02-22 16:34, pirms 14 gadiem
Ar znaroku sarunas ,lai pastumj mus parejos jau vienos vartos saliksim
, 2011-02-22 16:34, pirms 14 gadiem
EW ziniet ko, pilnīgi pretīgi skatīties cik te visi ir pesimistiski!
labi VARBŪT tas ir grūti sasniedzams mērķis, taču tas ir labi, ka izvirza tik augstu mērķi, savādāk būs takā pagāšgad, pirmajai kārtai tikām pāri, un PAR CIK uzdevums bija iekļūt 2. kārtā mes turpat arī vien palikām!
PAR DINĀMOOOO!
, 2011-02-22 16:35, pirms 14 gadiem
Andromeeds rakstīja: Viņi tur ar galvu draudzējās?! Kāds Gagarins, ja tur jau vietas nepietiks Loko, Magņitkai, Ak Bars u.c. grandiem
Ceru ka tas bij sarkasms
, 2011-02-22 16:48, pirms 14 gadiem
nekas nereaals tas nav!
, 2011-02-22 16:50, pirms 14 gadiem
Es mērķi atbalstu,bet lasot Dinamo mājaslapas komentus, viens koments bija tāds: Dinamo uzvar pirmajā kārtā Znaroks brīvs, Dinamo zaudē otrajā kārtā Šuplers brīvs un nākamajā sezonā DR galvenais treneris Znaroks! Tas liek aizdomāties,vai tiešām tāds ir DR vadības plāns!!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 17:01, pirms 14 gadiem
tak vnk lai motivētu komandu. Uzdzītu asinis faniem. Komercprodukts taču
, 2011-02-22 17:10, pirms 14 gadiem
gagarini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 17:19, pirms 14 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Tūlīt dabūšu kaudzi mīnusu, bet varbūt tā ir tā Sējēja "bomba" attiecībā uz treneriem. Man šāds variants pat patiktu, jo tad atkristu problēma - izlase brīva, treneri aizņemti un otrādi. Un ar Znaroku tikšana KHL finālā būtu reāla, atceramies, ko viņš izdarīja ar MVD, tā nebija nekāda ūbersuper zvaigžņu un budžeta komanda. Turklāt, man šķiet, ka Znaroks allaž ir apskaudis Šupleru, ka viņš strādā ar viņa čaļiem. Nezinu, kā ir un būs, bet, ja nu tomēr Šūpis būs prom, tad gribētos redzēt vietā Znaroku..tikai mans viedoklis.
Mēs laikam atradām Sējēja "Bombu" pirms tā uzsprāgs!
, 2011-02-22 17:19, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Es mērķi atbalstu,bet lasot Dinamo mājaslapas komentus, viens koments bija tāds: Dinamo uzvar pirmajā kārtā Znaroks brīvs, Dinamo zaudē otrajā kārtā Šuplers brīvs un nākamajā sezonā DR galvenais treneris Znaroks! Tas liek aizdomāties,vai tiešām tāds ir DR vadības plāns!!?
Reālāk būtu šādi: RD izkrīt 1. vai varbūt tomēr 2.kārtā, atlaižam Šupleru (Sportacentrā neapvaldāmas un muļķīgas gaviles), Znaroks arī izkrīt 1.vai 2.kārtā, viņš pēc sezonas samainās vietām ar Bikovu (Salavata līdzjutēju gaviles), nākamajā sezonā RD atnāk cits treneris (kura kvalifikācija nav augstāka kā Šupleram (jo uz mazbudžeta klubu neviens supertreneris nenāks lai nesabojātu savu CV), RD nostartē vāji, neiekļūst PO (Sportacentrā neizpratne, visi meklē attaisnojumus citur, nevis trenerī), Dinamo padomei nenākas izvirzīt fantastiskus mērķus, visi ir laimīgi.
, 2011-02-22 17:22, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Dinamo uzvar pirmajā kārtā Znaroks brīvs, Dinamo zaudē otrajā kārtā Šuplers brīvs un nākamajā sezonā DR galvenais treneris Znaroks!
Tūlīt dabūšu kaudzi mīnusu, bet varbūt tā ir tā Sējēja "bomba" attiecībā uz treneriem. Man šāds variants pat patiktu, jo tad atkristu problēma - izlase brīva, treneri aizņemti un otrādi. Un ar Znaroku tikšana KHL finālā būtu reāla, atceramies, ko viņš izdarīja ar MVD, tā nebija nekāda ūbersuper zvaigžņu un budžeta komanda. Turklāt, man šķiet, ka Znaroks allaž ir apskaudis Šupleru, ka viņš strādā ar viņa čaļiem. Nezinu, kā ir un būs, bet, ja nu tomēr Šūpis būs prom, tad gribētos redzēt vietā Znaroku... tikai mans viedoklis.
, 2011-02-22 17:23, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Reālāk būtu šādi: RD izkrīt 1. vai varbūt tomēr 2.kārtā, atlaižam Šupleru (Sportacentrā neapvaldāmas un muļķīgas gaviles), Znaroks arī izkrīt 1.vai 2.kārtā, viņš pēc sezonas samainās vietām ar Bikovu (Salavata līdzjutēju gaviles), nākamajā sezonā RD atnāk cits treneris (kura kvalifikācija nav augstāka kā Šupleram (jo uz mazbudžeta klubu neviens supertreneris nenāks lai nesabojātu savu CV), RD nostartē vāji, neiekļūst PO (Sportacentrā neizpratne, visi meklē attaisnojumus citur, nevis trenerī), Dinamo padomei nenākas izvirzīt fantastiskus mērķus, visi ir laimīgi.
Man nekas nav pret Šupleru,vēlos lai viņš paliek,te citi raksta ka vajag citu,bet kur garantija ka ar to citu vispār tiekam PO!!? Bet šī varētu būt tā "BOMBA"!!!
, 2011-02-22 17:26, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Mēs laikam atradām Sējēja "Bombu" pirms tā uzsprāgs!
šis variants ir vienīgais, kas izsauks "bombas" efektu mūsu tik "latviskajos" līdzjutējos.
, 2011-02-22 17:31, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Man nekas nav pret Šupleru,vēlos lai viņš paliek,te citi raksta ka vajag citu,bet kur garantija ka ar to citu vispār tiekam PO!!? Bet šī varētu būt tā "BOMBA"!!!
pēc Sējēja intervijas var noprast, ka Šuplera dienas ir skaitītas+vēl šāds mērķis, loģiski, ka ņem treneri ar pieredzi KHL, nevis kādu gurķi, kam 1.sezona KHL + Znaroks un mūsējie ir kā cimdiņš ar rociņu, lai cik ļoti tas kādam nepatiktu..manas domas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 17:37, pirms 14 gadiem
Nekas neizdaraams tas nav,ja komanda savaaksies pa visiem 100%,ja nedaudz paveiksies,tad tas ir izdaraams!!!
, 2011-02-22 17:38, pirms 14 gadiem
Fināls, un nekādi "es domāju, es gribēju!"
, 2011-02-22 17:39, pirms 14 gadiem
Šuplers kā treneris pilnībā apmierina. Komanda ar mazu budžetu nevar dabūt supertreneri. Vēl patīkamāk ka treneris ir demokrāts nevis autoritārs-neiznes ,,netīro veļu ,, ārpus komandas, lai arī līdzjutēji bieži pārmet trenerim pārāk maigu apiešanos, bet tā jau ir treneru ābece ja gribi lai Tava komanda vai kāds spēlētājs spēlē sliktāk tā sāc publiski kritizēt. Šis mērķis ir robeža starp utopiju un realitāti-laikam jau ar mērķi Šupleru noņemt-jautājums ko likt vietā.
, 2011-02-22 17:41, pirms 14 gadiem
Uzprieksu kauja,Latviesu Strelnieki!Bez cinas nav uzvaru!
, 2011-02-22 17:49, pirms 14 gadiem
ja vinji tiks talak pa tresho kaartu, jakaapj uz korjka!
, 2011-02-22 17:49, pirms 14 gadiem
Aizrijos ar saldējumu, izlasot virsrakstu. :d
, 2011-02-22 17:55, pirms 14 gadiem
Savickis ir losbergs nr.1 ciemaa, KGB is back baby
, 2011-02-22 18:01, pirms 14 gadiem
kā gan savādāk
, 2011-02-22 18:05, pirms 14 gadiem
nju augsti merki warbut pat parak augsti bet wajag jau izvizit augstus merkus
, 2011-02-22 18:12, pirms 14 gadiem
viņi domā arī, vai vienkārši pasaka to kas pirmais ienāk prātā
, 2011-02-22 18:14, pirms 14 gadiem
Acīmredzot mācās no savām kļūdām:
Pagāšgad kad pārvarējām pirmo kārtu, bosi jau pateica uzdevums izpildīts un pagarināja līgumu ar Šupleru, arī tas ietekmēja komandu pirms spēlēm ar MVD. Tagad uzstāda mērķi ļoti augstu, lai dotu lielāku motivāciju spēlētājiem un treneriem. Tas nebūt nenozīmē ka uzdevumam obligāti jābut izpildītam.
, 2011-02-22 18:23, pirms 14 gadiem
Ilūzijas par Gagarinu Dinamo Juniors - Latvijas čempions
, 2011-02-22 18:24, pirms 14 gadiem
Nu jau večiem sakāpis smadzenēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 18:35, pirms 14 gadiem
Savickim škrobe ka mūsējie tika Play-off, tagad spēlētājiem jāmaksā piemaksas. Tāpēc ar tādu kosmosu izdomāja... Bet ja nu mūsējie izšauj...
, 2011-02-22 18:37, pirms 14 gadiem
Es beidzot sapratu fišku .Rīdzenieku vietā būs pārģērbti un labi nomaskēti Vašingtonas Capitāls spēlētāji , a mūsējie dosies pāri okeanam nospēlēt līdz PO Vašingtonas vietā . Īsta pieredzes apmaiņa un īstā Sējēja BOMBA .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 18:38, pirms 14 gadiem
es pilnībā atbalstu šito ideju, un nav ko gvelzt par to ka ir nereāli utt, redz muļķi , galvu saspieduši utt. te ir tā lieta, ka mums nav uzvarētāju gara, psiholoģijas nezinu kā pareizi saukt, galvenai tik vienmēr nu kaut ko pa vidam ,nu ko ta mēs utt. pilnībā atbalstu, tik uz priekšu... Paskataties uz leišu basketu, vajag audzināt uzvarētājus ne viduvējības....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 18:52, pirms 14 gadiem
ka tad, RD padome tiesam tam tic?
, 2011-02-22 19:20, pirms 14 gadiem
a ņi za žirna!!!mi jeli v play-off popalki!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 19:32, pirms 14 gadiem
Vajag maksimumu>>>GAGARINA KAUSU!!!
, 2011-02-22 19:37, pirms 14 gadiem
Labi jau ir tas, ka šī laikam ir pirmā sezona, kad RD ir spējuši samest vairāk ripu nekā paši ir ielaiduši, tas ir turbo pozitivi!!!
Bet ja runa iet par Gagarina kausu, nu lieliski, laikam jau tālab tāds uzstādījums, lai šamējie nedomā ka pietiks tikai ar pirmās kārtas uzvarēsanu un tad varēs atpūsties
, 2011-02-22 19:39, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Vajag maksimumu>>>GAGARINA KAUSU!!!

Nu jā, es arī tā īsti nesapratu, kāda jēga ir uzstādīt mērķi iekļūt finālā, nevis iegūt kausu? Ko tad tajā finālā darīs? Mērķis izpildīts, nemaz negribēs pret AkBarsu vairs spēlēt, galīgi apkaunosies.
Vispār jau, ja nopietni, mērķis var būt tikai viens - katra nākamā spēle, uz ko arī spēlētāji koncentrējas, ne jau uz kaut kādu mistisku finālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-22 20:04, pirms 14 gadiem
Šitais jau ir kaut kas līdzīgs ''Tagad vai Nekad''-visai glupjš izteikums no mūsu ''hokeju labi parzinošās'' hokeja vadības.
, 2011-02-22 20:05, pirms 14 gadiem
Var jau saprast vinus šogad esam par vietu augstāk izgājuši no regulārās līdz ar to mērķi arī augstāki
, 2011-02-22 20:16, pirms 14 gadiem
AS „Dinamo Rīga” padomes locekļi novērtēja Rīgas „Dinamo” startu 2010./2011. gada sezonas KHL regulārajā čempionātā kā ļoti labu!
Labi ka ne izcila
Viduveeja mana skatiijumaa ir max ko var dot
hmmm finaals!!!Nu te Shupler diez vai numeralogi spees ko liidzeet , vieniigais pateiks tev veiksmiigu datumu lidojumiem uz Slovaakiju
, 2011-02-22 20:51, pirms 14 gadiem
Parsteigums tas buutu, sensaacija - nee.
Pagajusho gadu mees piesitam top konferences komandu un tad siiva cinja zaudeejam Maskavai. Visas speles pret Dynamo bija lidzigas ipashi 3,4,5 , kas nosvera seriju par labu Maskavai. Viena ripa tur vai shur un nevr zinat kursh pagajusho gad 1/4 finalu buutu panjeemis. Kaa mes zinam shii komanda pagajusho gad finala 3:4 zaudeeja.

Es uzskatu meerkjis ir labs, nu varbuut vareja buut 1/2 finals, bet nekas zemaaks + ja kas varesim tikt valjaa no Shupja. Ideaali.
, 2011-02-22 20:52, pirms 14 gadiem
Cik atceros viens no Znaroka komandas musu Sandim ieskaldija,domaju ka 'soreiz Znarkam naaks atmaksa ar samaksu kopaa.
, 2011-02-22 21:03, pirms 14 gadiem
riko30 rakstīja: Kāds var paskaidrot, kā veidojas pāri turpmākajā kausa izcīņā, kura vieta ar kuru spēlē? 1-8, 2-7, 3-6, 4-5, tas ir skaidrs, bet vai tagad jau ir zināms ar ko uzvaras gadījumā var nākties spēlēt nākamajā cīņā?
...nav
, 2011-02-22 21:32, pirms 14 gadiem
Āksti!!! Savu galveno uzdevumu viņi jau ir izpildījuši, priecājieties! Maskavas Dinamo ir komanda ar kuru var cīnīties, bet uzvarēt, tas pašreiz, nav KLUBA PADOMES SPĒKOS1
, 2011-02-22 21:33, pirms 14 gadiem
cody rakstīja: ...nav
loko vai minska
, 2011-02-22 21:45, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: loko vai minska
Komanda, kura būs visaugstāk (ja zaudē Minska), attiecīgi - Loko. Ja Minska vinnē, tad otrā augstākā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-23 04:32, pirms 14 gadiem
Velns, īstiem līdzjutējiem jau nu nebūtu ko raudāt "Vai, vai, tik stipras komandas nāks playoffos pretī, ko nu mēs, mēs jau te tikai tāpat statisti KHL...", bet gan (neskatoties uz kluba padomi) vajadzētu atbalstīt RD - sak, aiziet, veči, bliežam uz priekšu, līdz finālam!!!
, 2011-02-23 09:59, pirms 14 gadiem
tak davai uzreiz arī var pateikt, ka visi pretinieki jāuzvar ar vismaz 3 ripu pārsvaru katrā spēlē, jo pārāk jau niecīgs tas uzstādījums.. Gagarinu tak var paņemt arī vietējie sētas zēni - Petjka, Žora, Kira..
, 2011-02-23 15:21, pirms 14 gadiem
jūs arī esat dīvaini,kad dinamo tika PO visi teica nu tgd jatiek finālā,jāizcīna kauss,a kā dinamo vadība uzreiz oasaka ka mērķis ir tikt finālā,tad visi kā pajoļi čist gūsim kausu utt.