Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" ielaiž sešus vārtus un dāvā "Vityaz" pirmo uzvaru šogad

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" ielaiž sešus vārtus un dāvā "Vityaz" pirmo uzvaru šogad
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Trešās trešdaļas pirmajās trīs minūtēs ielaižot trīs bezatbildes vārtus, zaudējumu piedzīvojis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas izbraukumā ar 2:6 atzina Podoļskas "Vityaz" pārākumu, sagādājot sāncenšiem pirmo panākumu 2014. gadā. Rezultātu 12. minūtē atklāja Lauris Dārziņš, tāpat rīdzinieku rindās izcēlās Mārtiņš Cipulis.

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" pēdējā izbraukumā pirms olimpiskajām spēlēm devās bez komandas kapteiņa Sanda Ozoliņa un savainotā labākā snaipera Marsela Hosas, tādējādi visos 47 mačos piedalījušies četri spēlētāji - kanādieši Mets Robinsons, Pols Šehura un Kails Vilsons, kā arī 14 rezultativitātes punktus sakrājušais Vitālijs Pavlovs.

Rīdzinieki sāka aktīvāk, uzbrukumā iniciatīvu uzņemoties aizsargiem Rodrigo Laviņam, Georgijam Pujacam un Arvīdam Reķim. Taču rezultātu 12. minūtē atklāja Lauris Dārziņš. Viņš izrēķinājās ar Podoļskas "Vityaz" 36 gadus veco aizsargu Sergeju Rozinu, un mājinieku vārtsargu Ivanu Ļisutinu, kurš pirms divām nedēļām piedalījās Zvaigžņu spēlē, pārspēja ar metienu starp kājsargiem - 1:0 Dārziņš Rīgas "Dinamo" rindās pēdējos vārtus bija guvis 2011. gada 22. janvārī jeb pirms trim gadiem tieši pret "Vityaz".

Taču turpinājums rīdziniekiem bija neveiksmīgs. 22. minūtē noteikumus aiz sāncenšu vārtiem pārkāpa Rīgas "Dinamo" rezultatīvākais spēlētājs Kails Vilsons, un mājiniekiem bija nepieciešamas tikai 35 sekundes - neizšķirtu panāca Vjačeslavs Soloduhins, kurš Mikaelu Telkvistu pārspēja ar metienu starp kājsargiem un ar desmit rezultatīviem raidījumiem kļuva par Podoļskas "Vityaz" labāko snaiperi.

Tūdaļ ar vēl vienu solo atbildēja Dārziņš, tomēr ripa izlidoja cauri Ļisutina padusei, bet lidoja secen vārtu tālajam stabam.

Podoļskas "Vityaz" atbilde bija dzēlīga - Antons Koroļovs apsteidza Arvīdu Reķi un vienatnē izrēķinājās ar Telkvistu, atkal ripu raidot starp zviedru vārtsarga kājsargiem un pirmo reizi vadībā izvirzot mājiniekus - 2:1. Ļaunākais gan vēl tikai gaidīja.

Noslēdzošās trešdaļas pirmajās trīs minūtēs Podoļskas "Vityaz" guva trīs bezatbildes vārtus. Vispirms Maksims Afinogenovs par spīti Kristapa Sotnieka un Krišjāņa Rēdliha centieniem vienatnē tika galā ar Telkvistu, bet 4:1 panāca Aleksandrs Vasiļjevs, kurš apsteidza Pujacu un vēlreiz lika zviedram kapitulēt pēc izgājiena vienatnē.

43. minūtē Telkvista vietā stājās Jakubs Sedlāčeks, bet viņš kapitulēja pēc pirmā Podoļskas "Vityaz" metiena - 5:1 panāca Afinogenovs, izceļoties otro reizi mačā. Pieredzējušais uzbrucējs ripu raidīja tuvajā augšējā stūrī. Savukārt pēdējo 11 minūšu laikā vienības apmainījās vārtu guvumiem, Rīgas "Dinamo" rindās pirmo reizi kopš 1. novembra izceļoties Mārtiņam Cipulim.

Tādējādi Rīgas "Dinamo" otro reizi sezonā ielaida sešus vārtus un piedzīvoja neveiksmi ar 2:6. Izbraukums turpināsies parīt ar maču pret pēdējo divu gadu Kontinentālās hokeja līgas čempioni Maskavas "Dynamo", bet pēcāk pretī stāsies Austrumu konferences komandas - Kazaņas "Ak Bars" un Ņižņijnovgorodas "Torpedo".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists (Jakubs Sedlāčeks); Georgijs Pujacs - Mets Robinsons, Rodrigo Laviņš - Arvīds Reķis, Kristaps Sotnieks - Krišjānis Rēdlihs, Edgars Siksna; Marcels Haščāks - Pols Šehura - Miks Indrašis, Mārtiņš Cipulis - Džeimijs Džonsons - Lauris Dārziņš, Aleksandrs Ņiživijs - Kails Vilsons - Vitālijs Pavlovs, Māris Bičevskis - Rustams Begovs - Gunārs Skvorcovs, Deivids Sarkanis.

KHL regulārais čempionāts, 22. janvāris, Podoļska

Podoļskas "Vityaz" - Rīgas "Dinamo" 6:2 (0:1, 2:0, 4:1)

Vārti: 11:50 Dārziņš 0:1, 21:57 Soloduhins (Berdjukovs, Porselands, vair.) 1:1, 36:07 Koroļovs (Porselands, Ivanovs) 2:1, 41:15 Afinogenovs (Makejevs, Ivanovs) 3:1, 42:36 Vasiļjevs 4:1, 43:15 Afinogenovs (Ziazovs) 5:1, 48:53 Cipulis (Robinsons) 5:2, 51:12 Makejevs (Afinogenovs, Seļezņovs, vair.) 6:2
Soda minūtes: 18:8
Metieni: 27:31
Vārtsargi: Ivans Ļisutins - Mikaels Telkvists (no 42:36 Jakubs Sedlāčeks)

 +21 [+] [-]

, 2014-01-22 19:16, pirms 11 gadiem
kā nemākam tā nemākam pret vājiem spēlēt, pazors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:17, pirms 11 gadiem
Kam negadās
Slēpts komentārs: batista
Slēpts komentārs: W W E
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: labaa haizivs
Slēpts komentārs: andzinss

  +3 [+] [-]

, 2014-01-22 19:17, pirms 11 gadiem
Labaa zinja- 2 spelu summa dinamo +1.

 +35 [+] [-]

, 2014-01-22 19:17, pirms 11 gadiem
Šodien mūsējie izskatījās kā "Rīgas Džonsoni"

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:17, pirms 11 gadiem
Bezceriigi... diemzheel.
Vakars sabojaats..

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 19:18, pirms 11 gadiem
Nu diezgan bezcerīgi, nu labi- nožēlojami!
Slēpts komentārs: ZarinsKristapsLV
Slēpts komentārs: Synco

 +19 [+] [-]

, 2014-01-22 19:18, pirms 11 gadiem
Traģēdija, tā ir traģēdija, kas notiek ar to Dinamo, kopš Džonons atkal ieradies RD, apsveicu vismaz Dārziņu ar vārtiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-01-22 19:18, pirms 11 gadiem
Tūlīt jau atkal visi keponi bļaus,ka Dinamo lohi un nevar vinnēt,a kad mēs uzvaram tad jau visi baigie fanāti... FANI..

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:18, pirms 11 gadiem
RD uzdāvina sevi, Čehova to izbauda visās iespējamās vietās...
Slēpts komentārs: labaa haizivs
Slēpts komentārs: casiljas

  -4 [+] [-]

, 2014-01-22 19:19, pirms 11 gadiem
PAZOR.

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:19, pirms 11 gadiem
ŠODIEN IZSKATĪJĀS, KA GALVENAIS IR PIEDALĪTIES

 +13 [+] [-]

, 2014-01-22 19:19, pirms 11 gadiem
Patiesība viss sākās vēl gada beigas. Ar katru spēli varenāk!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:19, pirms 11 gadiem
āaaaaa cipjulis ....................
āboliņ..ir jāņem punkti kamēr vēl var...bet kāpēc tad dinamo to nedara....žeļ skatīties un to bezzobainību.... saņematies tak....

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:19, pirms 11 gadiem
Nākamajā spēlē Salvi vārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:19, pirms 11 gadiem
kauns...
Slēpts komentārs: PiparsOksiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-01-22 19:20, pirms 11 gadiem
KazahsLV rakstīja: Traģēdija, tā ir traģēdija, kas notiek ar to Dinamo, kopš Džonons atkal ieradies RD, apsveicu vismaz Dārziņu ar vārtiem.
Ir, ir traģēdija, ja nebūtu, tad jau visi muļķi par to nerakstītu.

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:20, pirms 11 gadiem
MJā, tā tomēr nevajadzēja...

  -3 [+] [-]

, 2014-01-22 19:20, pirms 11 gadiem
Lūk kā izskatās Rīgas Dinamo bez Ozoliņa!
Ceram uz sakarīgāku spēli Maskavā

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:20, pirms 11 gadiem
Teikšu ar Telly vārdiem: Ir jāpasmejas par sevi (jo visi smejas par tevi) un jāspēlē tālāk.
Citāts nav precīzs, bet man patika
Slēpts komentārs: labaa haizivs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:21, pirms 11 gadiem
Jutu ka vajadzeja overtime darba nemt!!!

  +5 [+] [-]

, 2014-01-22 19:21, pirms 11 gadiem
KazahsLV rakstīja: Traģēdija, tā ir traģēdija, kas notiek ar to Dinamo, kopš Džonons atkal ieradies RD, apsveicu vismaz Dārziņu ar vārtiem.
Nevainosim vienu Džonsonu,šodien visa komanda, var teikt, nospēlēja pasīvi, Tellkvistam ar šodien nebija diena!
Bet nu Ābola skatiens izskatījās iznīcinošs, ģērbtuvēs ies karsti

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:21, pirms 11 gadiem
Nu re, pēc 5. Ielaistajiem vārtiem sapratām, ka spēlējam hokeju nevis uz publisko slidotavu esam aizbraukuši – sākām spēlēt aktīvāk un agresīvāk, pat spēka paņēmienus sākām izpildīt.

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:21, pirms 11 gadiem
Kauns, vai, cerams, ka bedre. Nu, bet kaut ko tamlīdzīgu vairs negribas redzēt.

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:21, pirms 11 gadiem
Es par šo maču neko nezinu, gaidu 5dienu ar uzvaru.

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:22, pirms 11 gadiem
Bail iedomātoes kas notiks pret kaut kādu Zviedriju, tur tak Sedīni divatā visu mūsu izlasi apmudīs.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-22 19:22, pirms 11 gadiem
Eh, šitādu spēli palaidu garām. Kad ieslēdzu,tad visi vārti jau bija samesti.
Slēpts komentārs: Synco

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:22, pirms 11 gadiem
fagcentrs rakstīja: Bail iedomātoes kas notiks pret kaut kādu Zviedriju, tur tak Sedīni divatā visu mūsu izlasi apmudīs.
Bet rēdlihs vakar TV izteicās, ka gribētu olimpiādē pret Krieviju uzspēlēt un iedot ribās Ovečkinam.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:23, pirms 11 gadiem
Tāda būs mūsu Olimpiskā izlase Sočos

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:23, pirms 11 gadiem
Ja mums pirmajā sezonas pusē nebūtu tik daudz veiksmes stāvejusi klāt ,tad mēs šobrīd būtu ap 10-12 vietu..ŠOBRĪD MES VARAM REDZĒTU MŪSU PATIESO LĪMENI ..

  +3 [+] [-]

, 2014-01-22 19:23, pirms 11 gadiem
Viss Latvijas proletariāts pēc cītīgā darbā pavadītas dienas vēlas atpūsties gūstot pozitīvas emocijas no sava mīļā Dinamo, bet saņem spļāvienu sejā! Tautas komanda ibio! Šitā ņirgāties par saviem pasaulē labākajiem līdzjutējiem! KAUNS!

  +7 [+] [-]

, 2014-01-22 19:23, pirms 11 gadiem
Kas tie par debīliem baznīcas zvaniem? Vājprāts kaut kāds!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:23, pirms 11 gadiem
Žēl ka kā otrais nr. šajā spēlē nebija pieteikts 17 gadus vecais vārtsargs...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:23, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Piedodiet, bet vairāk par šo superklubu man nav ko teikt. Izgāšanās, kauns un beidzot Keponi saprot, ka ir ziepes.
Kā sāk zaudēt, tā noniecina.. tipiski.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-22 19:23, pirms 11 gadiem
labaa haizivs rakstīja: Tieši tāpēc es gāju uz treniņu nevis skatījos, kā spēle ģinamka. Hokejs < Florbols
florbols? cik tu sezonaa pelni, ja vien nespeelee zviedrijaa? ..uj pareizi.. NECIK..

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:24, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA2 rakstīja: Varena uzvara varenajā Podoļskas varoņu arēnā un kopumā skaista spēle!! Afinogenovs kā jaunībā!
АЛИСА "Небо славян" клип - YouTube

(līdzjūtība mazajiem, rupjajaiem keponiem)
Nēesi sajaucis portālus !?!?!?!?!?!?!?! tak eij izpaudies pie kirlicām !!!! Deļ kam kacināt tautu !?!?!?!?!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:24, pirms 11 gadiem
JOHAIDī Atnāca džonsons un līdzi atvilka Zāģus KĀ VAR ZAUDĒ VITYAZAM 6:2 Labi ka es skatos Kā akbars kapā pret slovan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:24, pirms 11 gadiem
NO COMMENTS
Turpinam dāvināt punktus?

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:25, pirms 11 gadiem
Tas ir labi, kas pirms olimpades Dinamiesus nolaiz uz zemes, ka dzive nekas nevienam tapat vien nepienakas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:26, pirms 11 gadiem
garais 193 rakstīja: Kas tie par debīliem baznīcas zvaniem? Vājprāts kaut kāds!!!!!
Ir, ir baznīca, pati galvenā.

AC/DC - Hells Bells - YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:26, pirms 11 gadiem
bez Ozo komandā valda pilnīga anarhija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:27, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Funs teiks, ka tas nekas, jo galvenais ir vērot kā mūsu Tautas klubs spēlē labākajā līgā pasaulē. Tās ir tādas emocijas, kādas pat izlase nespēj sniegt. Klaunu klauns jeb visu Keponu Kepons ir tas Funs.
Bet visi domaa ka tu esi klauns..ka tad taa?

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:27, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Girgensons vilks uzbrukumu
Girgensons apdirsīs pakaļkājas viņš spēlējot tajā sēta čēmpī neko neizdarīs Kovalčuks iedos tā ribā ka pat hokeju spēlēt negribēs

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:27, pirms 11 gadiem
9ronaldo2 rakstīja: Tūlīt jau atkal visi keponi bļaus,ka Dinamo lohi un nevar vinnēt,a kad mēs uzvaram tad jau visi baigie fanāti... FANI..
Nu šodien jau uzvarēt nevarēja, bet dusmas ne par to, to, ka viņi var tādu Vityaz uzvarēt tur nav divu domu, arī SKA mēs varam uzveikt, ebt mani personīgi visvairāk tracina, ka šo 6 sezonu laikā, budāmiem slaveniem ar punktu ziedošanu švakajiem, mēs neesam iemācījušies pieņemt to, ka pret kātru komandu jāspēlē ir agresīvi un centīgi (šodien tas sākās pēc 5:1), pret tādiem SKA, MDinamo mēs lidojam, atdodam visu sevi, pielietojam spēku paņēmienus, bet pret tādiem Amur, SLovan un Vityaz mēs tikai slidināmies un saspēlējamies, cerot, ka viegli uzvarēsim, tas ir pārāk uzkrītoši redzams! Neviens negrib piepūlēties, visi kaut kam taupās! Un tā noteikti ir Ābola taktika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-01-22 19:29, pirms 11 gadiem
Synco rakstīja: Olimpiade vel prieksh nekas nav nokavets
Nu,OS gan man nepatiktu,ja mūsējie kādā no spēlēm šādi tiktu pidorīti.
Bet kad tas notiek KHL, tad tas apzīmējams vienā vārdā-jauki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:30, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Nu šodien jau uzvarēt nevarēja, bet dusmas ne par to, to, ka viņi var tādu Vityaz uzvarēt tur nav divu domu, arī SKA mēs varam uzveikt, ebt mani personīgi visvairāk tracina, ka šo 6 sezonu laikā, budāmiem slaveniem ar punktu ziedošanu švakajiem, mēs neesam iemācījušies pieņemt to, ka pret kātru komandu jāspēlē ir agresīvi un centīgi (šodien tas sākās pēc 5:1), pret tādiem SKA, MDinamo mēs lidojam, atdodam visu sevi, pielietojam spēku paņēmienus, bet pret tādiem Amur, SLovan un Vityaz mēs tikai slidināmies un saspēlējamies, cerot, ka viegli uzvarēsim, tas ir pārāk uzkrītoši redzams! Neviens negrib piepūlēties, visi kaut kam taupās! Un tā noteikti ir Ābola taktika!
Un tagad padomā....kam taupās..? vai tiešām tuvākajā nākotnē nav nekā, kam taupīties?

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 19:30, pirms 11 gadiem
Ozoliņš ir 90% no uzbrukuma?
artis12342 rakstīja: Lūk kā izskatās Rīgas Dinamo bez Ozoliņa!
Ceram uz sakarīgāku spēli Maskavā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:31, pirms 11 gadiem
Tā turpināt ,piektdien būs žāģis ar 10-1 ja tikai pa stūriem dzīvos!Vitjaz iet uz vārtiem un iemet,gada sākumā mēs gājām uz vārtiem un guvām vārtus!Rēdlihs ar Laviņu lai iet mājās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:32, pirms 11 gadiem
Spēli neredzējum spriežot pēc rezultāta bijis labs "dupsenbāzen" (no vācu val.). Tikai Rīga, tikai Dinamo!

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:32, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un tagad padomā....kam taupās..? vai tiešām tuvākajā nākotnē nav nekā, kam taupīties?
Par to jau aizdomājos, bet ne jau visi uz OS laidīs! Bet gan jau mēs visi redzēsim, ka nākamās spēles varbūt zaudēsim, bet spēle būs agresīvāka, jo pretim grandi, bet pret vājajiem jau 6us gadus cenšamies slidināties, un mums tas labi izdodas, diemžēl!

  +6 [+] [-]

, 2014-01-22 19:32, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Piedodiet, bet vairāk par šo superklubu man nav ko teikt. Izgāšanās, kauns un beidzot Keponi saprot, ka ir ziepes.
Izgāšanās ir Tavs basketbola klubiņš "VEF"
Bet vislielākā izgāšanās ir Tevis laišana pasaulē. Vari nešaubīties, ka Dinamo Rīga spēlēs play-off, tapēc nebimbā, ūsas paliks slapjas.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 19:32, pirms 11 gadiem
butiba te pieradas ka lai kadi veci mums buutu komanda OZO ir vismaz 50% NO TAS!!

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:32, pirms 11 gadiem
pazors, cerams playoff netiks, jo nav pelnījuši un pataupīs fanu naudu..un Ābolam ir laiks atkāpties, nav ko gozēties saulītē, kur lielākais nopelns ir OZO..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:33, pirms 11 gadiem
Karsumam vismaz vārti, jāpaskatās būs tā spēle!

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:33, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Keponi savādāk nemaz nemāk domāt, jo viņu prāt visiem ir jābūt par Ģinamu, jo hokejs sākas un beidzas tikai un vienīgi ar Ģinamu.
ko nozime tava skatijuma kepons?

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:33, pirms 11 gadiem
Ābolu vajag atlaist,ja viņš nesaprot,ka Telkvistam jādod atpūta,visu pulveri viņš jau izšāvis....Sedlāčeks būtu no sākuma bijis vārtos,spēle būtu izvērsusies citādi!

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:34, pirms 11 gadiem
TomassKr rakstīja: Izgāšanās ir Tavs basketbola klubiņš "VEF"
Bet vislielākā izgāšanās ir Tevis laišana pasaulē. Vari nešaubīties, ka Dinamo Rīga spēlēs play-off, tapēc nebimbā, ūsas paliks slapjas.
+++
un tas par usam laabs

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:34, pirms 11 gadiem
ginama beidzas

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:34, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: ko Ješka nespēlē? nevelk vairs līmeni?
Ješka ir pārāk agresīvs aizsargs, Ābolam tādi neder!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:34, pirms 11 gadiem
Viss kartiba, ta ir apzinata taktika lai plovos pret SKA speletu.

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:34, pirms 11 gadiem
Vitok rakstīja: Ābolu vajag atlaist,ja viņš nesaprot,ka Telkvistam jādod atpūta,visu pulveri viņš jau izšāvis....Sedlāčeks būtu no sākuma bijis vārtos,spēle būtu izvērsusies citādi!
Būti bijis 4:1 mūsu labā. Sedlāčekam 2+1, 2 min un 58 atvairīti metieni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:34, pirms 11 gadiem
Nu vairums jau tikai noelšas,jo ipaši nav ko parmest Rigas dinamo lideriem šekuram,vilsonam,telvistam,indrašim-ka nekā pirmo sezonas pusi šie speletaji mus iepriecinaja ar uzvaram daudzam !!! Visi tak saprot džonsonam nekas pilniba nesanak !!!cik speles ja spelee bet liederibas koeficents jau lielos minusos aizgajis-tas pats ir ar ņiziviju !!! ehhhh... ko nu vairs nav jegas skatities pagatnee-jasak domat par nakamo maču
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:36, pirms 11 gadiem
pazors, cerams playoff netiks, jo nav pelnījuši un pataupīs fanu naudu..un Ābolam ir laiks atkāpties, nav ko gozēties saulītē, kur lielākais nopelns ir OZO...

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:36, pirms 11 gadiem
TE luk ari paradijas cik liela sastavdaa no mehanisma ir OZO!!!

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:37, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Girgensons vilks uzbrukumu
Nedod dievs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:38, pirms 11 gadiem
9 zaudējumu sērija...un tieši tagad. njaa. Pagalam švaka spēle. Pozitīvā ziņa - uzvarējām 2 spēļu summā, un arī Cipuļa gols super.

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:39, pirms 11 gadiem
suņa galvas. Ja kāds grib vel nedaudz izcelt uz Dinamo bedres rēķina, tad iesaku uz atlikušajām 3 spēlēm likt 1X un bilance būs pozitīva!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:39, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Par to jau aizdomājos, bet ne jau visi uz OS laidīs! Bet gan jau mēs visi redzēsim, ka nākamās spēles varbūt zaudēsim, bet spēle būs agresīvāka, jo pretim grandi, bet pret vājajiem jau 6us gadus cenšamies slidināties, un mums tas labi izdodas, diemžēl!
Situācija, diemžēl, vai par laimi, ir tāda, ka neiekļūt PO ir gandrīz neiespējami, pirmajās 2 vietās netiekam, mājas spēļu priekšrocību nevar saredzēt pat ar teleskopu, labāk ir spēlēt pret SKA, nekā pret jebko citu no astotnieka, vienīgā motivācija ir nokļūt priekšā Loko.
Vēl jāņem vērā, ka tas, kā tagad spēlē iespējamie pretinieki, arī ir fufelis, jo pēc olimpiskās pauzes viss var sagriezties otrādi. Un tātad, kur var sameklēt motivāciju RD spēlētāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:41, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un tātad, kur var sameklēt motivāciju RD spēlētāji?
Baznīcā....

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:41, pirms 11 gadiem
ir okey play-off bus cita spele tur pretinieki vajaki(kepkas sapnis)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh, šitādu spēli palaidu garām. Kad ieslēdzu,tad visi vārti jau bija samesti.
Ieslēdzi, lai papriecātos vai pašausminātos?

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:44, pirms 11 gadiem
Vāks ne spēle. Vienīgie aizsargi, kas spēlē ir Robinsons un Sotnieks. Par Duļevski - lai nelamātos ar 3stāvīgiem - paklusēšu((

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:44, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Vai dinamo ir jāuzskata par nopietnu komandu?
Varbut naw nopietna komanda, toties neprognozejama ir gan
var zaudēt nikuliem, bet neatstat variantus specigakam pretiniekam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:46, pirms 11 gadiem
eu bet kopš jaunā gada mes laižam te uzvara ,nakamaa spele zaudejums un tad atkal uzvara un atkal zaudejums !!!Jacer ka nakamo speli uzvaresim

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:46, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Baznīcā....
Šai melu fabrikai neuzticos principā (pat, ja tas būtu domāts nopietni).

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:47, pirms 11 gadiem
Dinamo zaudee, neviens pat neapplaudee.
Tikai vaimanas un nievas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:48, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Vienīgo, ko ir vērts paturēt ir NHL līmeņa špīleri - Cipuli.
Kas par vērtību!!!!
Salīdzinot ar pagājušo sezonu sametis par 400% vairāk bankas.
NETICAMI!!!
Eksperts deguna rubinashana?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:49, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: vajag kā ar VEF,iesaldēt algas,tad tādi Laviņi,Bukarti,Džonsoni spēlētu kā NHL
Pareizākais būtu atlaist 2 spēlētājus, gan no lielāko, gan mazāko algu gala, tādā veidā parādot, ka nevienam nav garantēta vieta komandā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:50, pirms 11 gadiem
UNCHILL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:51, pirms 11 gadiem
Skaisti, sezonas lielako dalu esam pavadijusi tresaja vieta, bet tagad izskatas ka varam palikt aiz svitras. Pret Vitjaz nedriksteja zaudet ar tadu bezcerigu rezultatu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:51, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Šai melu fabrikai neuzticos principā (pat, ja tas būtu domāts nopietni).
kam uzticies?
vēl variants man bija bārā(bet, es neuzticos bārmeņiem un oficantiem).
p.s. uz baznīcu nav obligāti jāiet sprediķus klausīties...

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:52, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pareizākais būtu atlaist 2 spēlētājus, gan no lielāko, gan mazāko algu gala, tādā veidā parādot, ka nevienam nav garantēta vieta komandā!
Pareizi, atlaižam Hossu un Bičevski. Neviens neko nesapratīs, bet tas nav būtiski. Galvenais, iedzīt BAILES. Pēc tam nekad vairs Dinamo nezaudēs. Nekad.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 19:53, pirms 11 gadiem
Hah,vot tas būtu smieklīgi,ja tagad visas spēles sāktu kāst

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:53, pirms 11 gadiem
Kopumā viss ir normāli ,jo galveno uzdevumu tikt play off komanda praktiski ir izpildījusi ,jo sevišķi ņemot vērā komandas budžetu tas ir ļoti labi.

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:54, pirms 11 gadiem
Pēdējā laika pazīmes nav tikai sakritība...
Es ceru, ka visu vēl var vērst pa labu.
PO pretī SKA vai MDinamo, ka es Jums saku....

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kam uzticies?
vēl variants man bija bārā(bet, es neuzticos bārmeņiem un oficantiem).
p.s. uz baznīcu nav obligāti jāiet sprediķus klausīties...
Pārāk plašs temats, lai te par to diskutētu. Esmu studējis teoloģiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:56, pirms 11 gadiem
Nu tas ir Pzdec!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 19:56, pirms 11 gadiem
24.media.tumblr.com

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:56, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Pārāk plašs temats, lai te par to diskutētu. Esmu studējis teoloģiju.
netaisos diskutēt...tikai pats atbildi...
kur pats sūtītu motivāciju meklēt jeb kam uzticies?
mans variants tev nav pieņemams

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:59, pirms 11 gadiem
Beidzot labs rezultāts, prieks, ka vārtus gūst tie, kam tie būs jāgūst olimpiskajās spēlēs, nevis leģionāri.

     [+] [-]

, 2014-01-22 20:00, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: netaisos diskutēt...tikai pats atbildi...
kur pats sūtītu motivāciju meklēt jeb kam uzticies?
mans variants tev nav pieņemams
Tu jautā par šodienas, 22. janvāra 2014. Dinamo? Nav un nebūs motivācijas, ja nu vienīgi normāla sportista motivācija uzvarēt, tikai, iespējams, tām citām komandām viņas ir vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:00, pirms 11 gadiem
Kā skolniekus nopēra!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:01, pirms 11 gadiem
Rodrigo Laviņš spēlējot KHL 203. spēlēs ir guvis 28. punktus... Kad beidzot Dinamo no viņa atbrīvosies? Piedod Rodžer, bet tavs laiks jau sen ir beidzies.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:01, pirms 11 gadiem
riichy rakstīja: Tas ir latvijas hokejs!
Kā Hosas vai Vilsoni neiemet, tā paši to nespējam izdarīt.. Vārtusargu nav, vienīgais kurš kautko prot dodas aiz okeāna pusē.Valsts spēcīgākajam klubam jāņem kautkādi ārzemju atviļināti "veterināri", kuri savās valstīs sen jau norakstīti un nomesti grāvmalē..
Žēl ka mūsu hokejs grimst arvien dziļāk un dziļāk..

Vienkāršī jau paliek savā ziņā pretīgi, neko citu nedzirdi, kā "Vārtus guva Hosa, Vilsons, šehura.."
Kāds tur patriosma gars? Fanot par kautkādu čehu un slovāku spēlētājiem? Manuprāt drīzāk pirms spēles lūgtu nospēlēt Slovāku vai čehu himnu.. Jo godīgi sakot, tā nav latvijas komanda.
Ko var gribēt? Latvijā nav hokeja attīstības programmas, ir tikai lozungi un treneru pulciņi naudas kāšanai no vecākiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 20:03, pirms 11 gadiem
Mēs esam stipri, mēs esam vareni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:04, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tu jautā par šodienas, 22. janvāra 2014. Dinamo? Nav un nebūs motivācijas, ja nu vienīgi normāla sportista motivācija uzvarēt, tikai, iespējams, tām citām komandām viņas ir vairāk.
varbūt ar to arī vajag sākt, ka pretinieki arī gatavojas un motivējas...
nevis Dinamo nav motivācijas...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:05, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Pareizi, atlaižam Hossu un Bičevski. Neviens neko nesapratīs, bet tas nav būtiski. Galvenais, iedzīt BAILES. Pēc tam nekad vairs Dinamo nezaudēs. Nekad.
Katru ideju var sagrozīt tā, lai viņu izpurgā! Vai tad Hossa ir vienīgais kurš saņem vienu no lielākajām algām, tas pats sakāms par Bičeviski [mazākās algas gadījumā]. Ko tādu Bičevskis rāda laukumā, lai par viņu runātu kā par talantu vai Latvijas hokeja balstu nākotnē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-22 20:06, pirms 11 gadiem
aj aj aaj ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:07, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ko var gribēt? Latvijā nav hokeja attīstības programmas, ir tikai lozungi un treneru pulciņi naudas kāšanai no vecākiem!
Atkal ar savām programmām
Kāda jēga rakstīt kaut kādas programmas un attīstības stadijas ja tam apakšā nav finansējuma?
atbildi kaut vienu reizi?
tu vari uzrakstīt pašu krutāko programmu vai pārkopēt no citiem?
bet tam nebūs nekādas jēgas, ja nav klubu un nav finansējuma, lai sistēma pastāvētu!
galveno resursu mums nav , nav klubu un nav finansējuma.
vecāki finansē savus bērnus, kā finansē tā viņa attīstās...

  -3 [+] [-]

, 2014-01-22 20:07, pirms 11 gadiem
Stulbākais tas, ka Ābols šiem sados, nākamā/aiznākamā spēlē grauzīs ledu, varbūt pat izgrauzīs kādus 3 punktus... un pret Torpedo atkal būs čušš...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:07, pirms 11 gadiem
Ar Ozo pavisam nesen mājās no Admirāļa atrāvāmies līdzīgi un pirms tam pret Magņitku.. mums jau tas budžets noteikti nav lielāks kā Vityaz, kā Ābols teica nevienā spēlē neesam favorīti, jācīnās... aizsardzība pašvaka pēdīgi, vārtsargam nepalīdz un vārtsargs nepalīdzēs tev.

     [+] [-]

, 2014-01-22 20:08, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt ar to arī vajag sākt, ka pretinieki arī gatavojas un motivējas...
nevis Dinamo nav motivācijas...
Lai nu kam, bet man jau nu nevarētu pārmest nesaprašanu, ka pretī vienmēr ir komanda, kura arī grib uzvarēt. Bet šobrīd ir tā, kā laikam nav bijis pa šiem 6 KHL gadiem. +vēl tā Olimpiāde.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:08, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Atkal ar savām programmām
Kāda jēga rakstīt kaut kādas programmas un attīstības stadijas ja tam apakšā nav finansējuma?
atbildi kaut vienu reizi?
tu vari uzrakstīt pasu krutāko programmu vai pārkopēt no citiem?
bet tam nebūs nekādas jēgas, ja nav klubu un nav finansējuma, lai sistēma pastāvētu!
Pie jebkura finansējuma ir vajadzīga programma, lai strādātu uz rezultātu nevis vienkārši strādāšanas pēc!!!

Tu biznesu arī bez plānošanas veic?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:10, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pie jebkura finansējuma ir vajadzīga programma, lai strādātu uz rezultātu nevis vienkārši strādāšanas pēc!!!

Tu biznesu arī bez plānošanas veic?
hokejs nav bizness...

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:10, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Katru ideju var sagrozīt tā, lai viņu izpurgā! Vai tad Hossa ir vienīgais kurš saņem vienu no lielākajām algām, tas pats sakāms par Bičeviski [mazākās algas gadījumā]. Ko tādu Bičevskis rāda laukumā, lai par viņu runātu kā par talantu vai Latvijas hokeja balstu nākotnē?
Ko tad tu atlaidīsi, un par ko?

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:11, pirms 11 gadiem
Ļoti ceru uz to ka Ābols nesaudzēs balss saites un tas dos rezultātus uz nākamo spēli

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:11, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: hokejs nav bizness...
Dzīvē viss ir bizness!!!

     [+] [-]

, 2014-01-22 20:12, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ko tad tu atlaidīsi, un par ko?
Par nolaidību! Piemēram, Rēdlihu vecāko un Laviņu.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:13, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pie jebkura finansējuma ir vajadzīga programma, lai strādātu uz rezultātu nevis vienkārši strādāšanas pēc!!!

Tu biznesu arī bez plānošanas veic?
Ja jau tu pats saki, ka pie JEBKURA finansējuma ir vajadzīga programma uz rezultātu, tad jau arī jāsaprot, ka rezultāts būs atkarīgs no finansējuma.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:14, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Dzīvē viss ir bizness!!!
nu ja protams kā es aizmirsu...
pat valdība pie mums nodarbojas ar biznesu jeb savu interešu lobēšanu...
kur nu vēl pašvaldības...
viss vienīgs bizness pie mums...

  -4 [+] [-]

, 2014-01-22 20:14, pirms 11 gadiem
Njā,a kāpēc kapāt ,ja CAPTEINIS sūc aliņu pie teļuka pohujā???? Saprotu čaļus un ļoti žēl Dinamo,ka samierinās ar 8.vietu un tikšanu PLAY OFF! Nav aizspriedumu pret OZO,bet kautkā neloģiski viss notiek.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:15, pirms 11 gadiem
vājo vai pusmironi (tas dinamo) viegli apsaukāt, kā palīdzēt ? Palasīju komentārus: jo vairāk mūsējie nevelk, pavediena nav, jo Zutis labākā formā, staro un laistās. Lai vismaz kādam cilvekam prieks, piem., no citu nelaimes..

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:15, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ja jau tu pats saki, ka pie JEBKURA finansējuma ir vajadzīga programma uz rezultātu, tad jau arī jāsaprot, ka rezultāts būs atkarīgs no finansējuma.
Tieši tā! Bet tas jau nenozīmē, ka būs slikts [nekvalitatīvs] rezultāts!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja protams kā es aizmirsu...
pat valdība pie mums nodarbojas ar biznesu jeb savu interešu lobēšanu...
kur nu vēl pašvaldības...
viss vienīgs bizness pie mums...
Vai tad tā nav? Ak, Tu naivuma iemiesojums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:18, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tieši tā! Bet tas jau nenozīmē, ka būs slikts [nekvalitatīvs] rezultāts!
Ja būs mazs (slikts) finansējums, tad būs slikts (nekvalitatīvs) rezultāts.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-22 20:19, pirms 11 gadiem
Ervīns Rommels rakstīja: Nekā no tā Bičevska nebūs, nav viņš pat VHL 3.maiņas cienīgs
Piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:19, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai tad tā nav? Ak, Tu naivuma iemiesojums!
nu ja
es gaidu finansējumu un programmu, kad tad beidzot zelta bedre pie mums būs no kuras visiem pasmelties...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:20, pirms 11 gadiem
palasījos komentārus pirms Dinamo spēlēm vajadzētu parādīt to melno ekrānu ar uzrakstu, ka var būt nepatīkami skati, cilvēki ar vājiem nerviem varētu novērsties, ja nevari izturēt, neskaties.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:21, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ja būs mazs (slikts) finansējums, tad būs slikts (nekvalitatīvs) rezultāts.
Kurš Tev tādas muļķības ir sastāstījis! Kāpēc skeletonisti un bobslejisti ar mazām finansēm var pa pirmām vietām cīnīties, bet hokejisti nē?

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:22, pirms 11 gadiem
Un tas viss sakas kad Dinamo samaksaja sodu par 18 novembra speli Beidziet spelet uz totolizatoru.. saprotam ka naudu vajag atgriezt Bet fani to ta nesaprotis

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja
es gaidu finansējumu un programmu, kad tad beidzot zelta bedre pie mums būs no kuras visiem pasmelties...
... vari jau gaidīt to pastardienu ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:24, pirms 11 gadiem
....viņi beidza spēlēt 17 spēles atpakaļ,Ziemassvētku eiforija turpinās,šķiet,ka ar tādu NEKĀDU spēli atlikušajās 7 spēlēs uzvaras vairs nespīd.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:27, pirms 11 gadiem
auzas,varētu nokrist līdz 8.vietai,tad varbūt savu pašpārliecinātību noliktu malā un sāktu domāt un pie reizes arī spēlēt.

     [+] [-]

, 2014-01-22 20:32, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kurš Tev tādas muļķības ir sastāstījis! Kāpēc skeletonisti un bobslejisti ar mazām finansēm var pa pirmām vietām cīnīties, bet hokejisti nē?
zini tādu jēdzienu kā konkurence?
bimbja stāstus par skeletonistiem esi lasījis?
par skeletonistu un bobslejistu jebkurš var kļūt pat sākot ar to nodarboties 25 gadu vecumā...
hokejā tas nav iespējams...
pie tam vēl ir strīdīgs jautājums kam to finanšu vairāk hokejistiem vai 2 skeletonistiem, ja izdala uz katru sportistu...
p.s. demagogs tomēr esi konkrēts....
salīdzināt hokeju ar bobsleju un skeletonu

  +5 [+] [-]

, 2014-01-22 20:37, pirms 11 gadiem
Sū.ds par zaudējumu, kam negadās. Sports ir sports. Pats trakākais, ka ar katru spēli, sniegums komandas izpildījumā paliek ar vien sliktāks un sliktāks. Tagad vēl piedevām abi vārtsargi vienā bedrē ar spēlētājiem ievandījušies. Te pat pieredzējušam trenerim būtu viela pārdomām, kur nu vēl iesācējam, Ābolam.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:38, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: zini tādu jēdzienu kā konkurence?
bimbja stāstus par skeletonistiem esi lasījis?
par skeletonistu un bobslejistu jebkurš var kļūt pat sākot ar to nodarboties 25 gadu vecumā...
hokejā tas nav iespējams...
pie tam vēl ir strīdīgs jautājums kam to finanšu vairāk hokejistiem vai 2 skeletonistiem, ja izdala uz katru sportistu...
p.s. demagogs tomēr esi konkrēts....
salīdzināt hokeju ar bobsleju un skeletonu
Es runāju par sistēmiskumu, lai kā bobsleistiem mainītos sastāvs, rezultāts ir nemainīgs, labākie starta laiki un reāla konkurence ar vadošajām [bagātām] lielvalstīm.

Kas tad liedz hokejistiem trenēties?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:39, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pie jebkura finansējuma ir vajadzīga programma, lai strādātu uz rezultātu nevis vienkārši strādāšanas pēc!!!

Tu biznesu arī bez plānošanas veic?
Belaru hokejam ir programma, finansējums, pat savs prezidents kurš 20 gadus lobē hokeja intreses, bet kādi rezultāti! Pirms 5-6 gadiem, Ivars&Co caurām dienām ņirgājās par "dumajiem" Latvijas hokeja faniem, kas nesaprot kāda laime gaidāma Baķkas hokeja valstībā! Vai tiem cilvēkiem tagad ir par kaut ko kauns? Nē, belarus vairs neslavē, bet ņirgāties par cilvēkiem un praviešus tēlot gan turpina.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:40, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: zini tādu jēdzienu kā konkurence?
bimbja stāstus par skeletonistiem esi lasījis?
par skeletonistu un bobslejistu jebkurš var kļūt pat sākot ar to nodarboties 25 gadu vecumā...
hokejā tas nav iespējams...
pie tam vēl ir strīdīgs jautājums kam to finanšu vairāk hokejistiem vai 2 skeletonistiem, ja izdala uz katru sportistu...
p.s. demagogs tomēr esi konkrēts....
salīdzināt hokeju ar bobsleju un skeletonu
par finansēm vienkārši iespārda- ja ir labs hokejists, tad ir iespēja nopelnīt tādu naudu,kādu bobslejā/skeletonā veči nekad nenopelnīs. atraduši arī ko salīdzināt! un neapnīk taču! ko tad mums nav to bobslejistu un skeletonistu, ja jau tas ir tik viegli? bet ir bari ar hokejistiem,kuri sev pat maizi nevar nopelnīt?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:40, pirms 11 gadiem
fall in love rakstīja: Ar Ozo pavisam nesen mājās no Admirāļa atrāvāmies līdzīgi un pirms tam pret Magņitku.. mums jau tas budžets noteikti nav lielāks kā Vityaz, kā Ābols teica nevienā spēlē neesam favorīti, jācīnās... aizsardzība pašvaka pēdīgi, vārtsargam nepalīdz un vārtsargs nepalīdzēs tev.
Skumīgi, ka mūsu treneriem ir tāda zaudētāju attieksme/nostāja. Mēs esam favorīti spēlēs pret Amur, Vityaz, NK Metallurg un vēl vairākām komandām. Un pret šādiem pretiniekiem jau būtu jāaiziet ar domu sakapāt, nevis vienmuļi slidinoties apspēlēt.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-22 20:42, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es runāju par sistēmiskumu, lai kā bobsleistiem mainītos sastāvs, rezultāts ir nemainīgs, labākie starta laiki un reāla konkurence ar vadošajām [bagātām] lielvalstīm.

Kas tad liedz hokejistiem trenēties?
tu laikam mani nesaprati...
hokeju sāk 5-6 gadu vecumā...
skeletons un bobslejs pēc 18 gadiem...
jūti atšķirību...
un konkurence....
20 gados sākt hokeju trenēties tu tālāk par Latvijas amatieru līgu nekad netiksi...
bet bobslejā vari kļūt par olimpisko čempionu..
pie vienāda sistemātiskuma un trenēšanāss, jeb vienādiem apstākļiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:44, pirms 11 gadiem
pikolo rakstīja: par finansēm vienkārši iespārda- ja ir labs hokejists, tad ir iespēja nopelnīt tādu naudu,kādu bobslejā/skeletonā veči nekad nenopelnīs. atraduši arī ko salīdzināt! un neapnīk taču! ko tad mums nav to bobslejistu un skeletonistu, ja jau tas ir tik viegli? bet ir bari ar hokejistiem,kuri sev pat maizi nevar nopelnīt?
tu 5 vai 6 gados vari pateikt tas būs hokejists vai nebūs kad viņi sāk?
20 gados kad sāk skeletonisti un bobslejisti tomēr var pateikt tas būs vai nē, pirms tam testi pie tam jānoliek...
tups salīdzinājums
20 gados neviens nesāk nodarboties ar hokeju, pat ja tam būtu visas dotības ....

  -3 [+] [-]

, 2014-01-22 20:44, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Belaru hokejam ir programma, finansējums, pat savs prezidents kurš 20 gadus lobē hokeja intreses, bet kādi rezultāti! Pirms 5-6 gadiem, Ivars&Co caurām dienām ņirgājās par "dumajiem" Latvijas hokeja faniem, kas nesaprot kāda laime gaidāma Baķkas hokeja valstībā! Vai tiem cilvēkiem tagad ir par kaut ko kauns? Nē, belarus vairs neslavē, bet ņirgāties par cilvēkiem un praviešus tēlot gan turpina.
Arī zviedriem, šveiciešiem un somiem ir programmas, tikai viņiem ir rezultāts! UN?

  +3 [+] [-]

, 2014-01-22 20:45, pirms 11 gadiem
Īstenībā nekāds pārsteigums.
Ja redz virsrakstu, ka pretinieku komanda ir vāja, nez cik zaudējumi jau vai tml., tā skaidrs - Dinamo labākajā gadījumā izcīnīs 1 punktu...

     [+] [-]

, 2014-01-22 20:46, pirms 11 gadiem
nilish rakstīja: Bet visi domaa ka tu esi klauns..ka tad taa?
Zutis nav klauns,viņš ir KOMPLEKSU nomākts dzīves pabērns! Normāli cilvēki tādu sviestu neraksta!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:48, pirms 11 gadiem
Un tā mēs pamazām nolaižamies līdz pagājušā gada līmenim. Ja tas nav no lielām slodzēm treniņos, tad šosezon nekā laba vairs nesagaidīsim.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:48, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Arī zviedriem, šveiciešiem un somiem ir programmas, tikai viņiem ir rezultāts! UN?
kāpēc domā, ka mums no 1000 jaunajiem hokejistiem jāizaug tādas pašas kvalitātes hokejistiem un tādā pašā daudzumā kā viņiem no 10000?
argumentē?

     [+] [-]

, 2014-01-22 20:51, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc domā, ka mums no 1000 jaunajiem hokejistiem jāizaug tādas pašas kvalitātes hokejistiem un tādā pašā daudzumā kā viņiem no 10000?
argumentē?
Kārtējais muļķīgais arguments? Kāpēc tad leiši izaudzina n-tos NBA spēlētājus? Kāpēc Islande roķenē ir regulāri topā? Pat nerunāsim par ex-Dienvidslāvijas pārstāvjiem, tie pa lielam visos sporta veidos [kurās ir tradīcijas] ir zvērā?

  +4 [+] [-]

, 2014-01-22 20:53, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Smiekli nāk par tiem Keponiem, kuri tagad Ģinamas katastrofālo sniegumu noveļ uz Džonsonu Viens spēlētājs nu nekādi neietekmē komandu tik ļoti, lai tiktu piedzīvots tāds kauns. Teicu, ka Ģinamas sniegums sezonas sākumā bija haļava un tagad tiek rādīts komandas atbilstošais pastarītes sniegums.
Vai patiešām mēs uz haļavu 5 gadus iekļūstam PO (šosezon vēl neesam tur bet ļoti ticams ka būsim).
Augustā rakstīju ka iekļūšana PO būs mums mazais varoņdarbs un tā uzskatu joprojām. Kaut vai 7-8 vieta bet tas ir lielisks sasniegums.
Kā Namejs to sauc - lūzeru domāšana, bet es to saucu par loģiskiem secinājumiem.
Dukuram jācīnās par zeltu , bosblsejistiem par sešnieku (varbūt par medaļām), Rastorgujuevam par desmitnieku utt, DR par iekļūšana PO. Tie ir spēkam atbilstoši secinājumi un pie tam uzskatu, ka kopumā ja esam PO tad jau esam nospēlējuši labāk kā varējām(to saku vērtējot komandu sastāvus). Sezonu vērtē kad tā beidzās. Tā jau būs izdevusies ja mēs tiksim PO.
Ja komandu skaitu palielinās līdz 32 , tad tas būs vēl grūtāk paveicams, bet tāpēc šī līga patīk un DR , ka pat neiekļūstot PO ir interesanti.
Ja par šodienas spēli tad bijām ļoti lēni un vārtsargi vāji. Spēle pilnībā neizdevusies. Nedomāju ka kaut kas var būtiski mainīties, jo izskatās pēc fiziskās bedres nevis kā cita.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 20:54, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kārtējais muļķīgais arguments? Kāpēc tad leiši izaudzina n-tos NBA spēlētājus? Kāpēc Islande roķenē ir regulāri topā? Pat nerunāsim par ex-Dienvidslāvijas pārstāvjiem, tie pa lielam visos sporta veidos [kurās ir tradīcijas] ir zvērā?
it kā runājam par hokeju...
bet tu tik pin iekšā to skeletonu ar bobsleju...
tagad basketbolu un handbolu...
vari fokusēties tikai uz hokeju?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 20:55, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Funs teiks, ka tas nekas, jo galvenais ir vērot kā mūsu Tautas klubs spēlē labākajā līgā pasaulē. Tās ir tādas emocijas, kādas pat izlase nespēj sniegt. Klaunu klauns jeb visu Keponu Kepons ir tas Funs.
Tu gan esi gudrs. Man DR katra spēle sagādā prieku. DR man ir bezzaudējuma variants tāpat kā Latvijas izlase OS (izkrist nevar un katra spēle sagādās prieku un lielsikas emocijas)

     [+] [-]

, 2014-01-22 20:59, pirms 11 gadiem
mana skatijuma sii spele bija sliktaka saja sezonaa , protams zell ka musejie kautkur pazaudejusi speli vispar saja gada, es domaju 1014.. bet es ceru ka ne uz ilgu laiku ka neka znaroks tuvojas gan jau sanemsimies pret vinu un vis bus riekstos . ka neka dazreiz stipras komandas ir vieglak uzvaramas
vismaz man ta liekas jo tad kautka esam sagatavojusies vairaak

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 21:03, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kārtējais muļķīgais arguments? Kāpēc tad leiši izaudzina n-tos NBA spēlētājus? Kāpēc Islande roķenē ir regulāri topā? Pat nerunāsim par ex-Dienvidslāvijas pārstāvjiem, tie pa lielam visos sporta veidos [kurās ir tradīcijas] ir zvērā?
Nu leišiem basketbolā pavisam noteikti ir lielāka masveidība kā mums. Cerēt, ka Latvija ar reġistrētiem 4000 hokejistu, vai cik tur bija, būs topā ir diezgan naivi.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 21:03, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: it kā runājam par hokeju...
bet tu tik pin iekšā to skeletonu ar bobsleju...
tagad basketbolu un handbolu...
vari fokusēties tikai uz hokeju?
Kāda starpība par ko runājam. Sistēmiskums un plānošana ir vajadzīga jebkurā PRO sporta jomā.

Halles ir, treneri ir, daudz maz apmaksāts [vecāku vai sponsoru] ledus ir. Tad skaties nākošo posmu, cik tas viss ir kvalitatīvs. Ko var uzlabot, pilnveidot, no kā atteikties. Kādi ir kontroles mehānismi. utt.

     [+] [-]

, 2014-01-22 21:05, pirms 11 gadiem
Labi, ka veel Podzins nespeleeja un ja tas veel buutu iemetis, tad buutu kronis visam :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 21:09, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāda starpība par ko runājam. Sistēmiskums un plānošana ir vajadzīga jebkurā PRO sporta jomā.

Halles ir, treneri ir, daudz maz apmaksāts [vecāku vai sponsoru] ledus ir. Tad skaties nākošo posmu, cik tas viss ir kvalitatīvs. Ko var uzlabot, pilnveidot, no kā atteikties. Kādi ir kontroles mehānismi. utt.
.... bezjēgā ar tevi runāt...

     [+] [-]

, 2014-01-22 21:12, pirms 11 gadiem
Gadās.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 21:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: .... bezjēgā ar tevi runāt...
Ja Tu kā argumentu mini aritmētisko vidējo temperatūru slimnīcā, tad tiešām ir grūti ar Tevi diskutēt. Es runāju par principiem, Tu par statistiku. Statistika ir procesa atainojums, tā jāizmanto kā kontroles mehānisms, nevis stratēģijas elements.

     [+] [-]

, 2014-01-22 21:14, pirms 11 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Gadās.

Pēdējā laikā pārāk bieži gadās

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 21:15, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: .... bezjēgā ar tevi runāt...
Nu, vai tad neesi pamanījis? Pulveris ir klāt pie katra zaudējuma un gudri pļūta par programmām, sistēmām, attīstību, it kā pats būtu 10 NHL večus izaudzinājis.

Sezonas sākumā viņa vārdu komentāros diez kā nemanīja... (saku 'vārdu', jo pašus tekstus jau sen esmu noignorējis, kopš tas lupata noirsa Vecvagaru par neveiksmīgo pēdējo spēli Tallinā basketa izlasē)

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 21:17, pirms 11 gadiem
Prieks,ka Dārziņš jau paspējis gūt punktus ,bet ,protams,grūti spēlēt bez diviem komandas līderiem - Ozo un Hossas..

     [+] [-]

, 2014-01-22 21:17, pirms 11 gadiem
pulveris kādreiz ir spējīgs uzrakstīt ko labu (?), vai arī te vislaik paudīs sev iepotēto negatīvismu/ līdzjūtība kā tēlam vai cilvēkam

  -3 [+] [-]

, 2014-01-22 21:20, pirms 11 gadiem
specha rakstīja: pulveris kādreiz ir spējīgs uzrakstīt ko labu (?), vai arī te vislaik paudīs sev iepotēto negatīvismu/ līdzjūtība kā tēlam vai cilvēkam
A par ko priecāties, ka kāšam lūzeriem?

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 21:21, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nu, vai tad neesi pamanījis? Pulveris ir klāt pie katra zaudējuma un gudri pļūta par programmām, sistēmām, attīstību, it kā pats būtu 10 NHL večus izaudzinājis.

Sezonas sākumā viņa vārdu komentāros diez kā nemanīja... (saku 'vārdu', jo pašus tekstus jau sen esmu noignorējis, kopš tas lupata noirsa Vecvagaru par neveiksmīgo pēdējo spēli Tallinā basketa izlasē)
ir jau manīts
viņš tos 10 NHL večus gatavs sagatavot tik pat īsā laikā, kā olimpisko čempionu skeletonā vai bobslejā. Sāk gatavot no 20 gadu vecuma...
ar sistēmu un programmu kā Lietuvā gatavo basketbolistus un Islandē handbolistus...

     [+] [-]

, 2014-01-22 21:25, pirms 11 gadiem
Vienigais par kuru ir prieks - Darzinju!
Ceru ka pret MD bus labaka spele!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 21:27, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāda starpība par ko runājam. Sistēmiskums un plānošana ir vajadzīga jebkurā PRO sporta jomā.

Halles ir, treneri ir, daudz maz apmaksāts [vecāku vai sponsoru] ledus ir. Tad skaties nākošo posmu, cik tas viss ir kvalitatīvs. Ko var uzlabot, pilnveidot, no kā atteikties. Kādi ir kontroles mehānismi. utt.
Tu nopietni domā ka var tā vienkārši jebkuru cilvēku paņemt un uztrenēt? Kalvītis savos dēlos iegrūda lielu naudu, bet Ozoliņi no viņiem neizauga.
Kanādā, Šveicē, Zviedrijā, Somijā ir kaudzēm hokejistu, kas arī ir cītīgi trenējušies, bet tagad labākajā gadijumā spēlē Itālijā, Vācijā, Anglijā, jeb vispār strādā kādā lielveikalā.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 21:28, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nu, vai tad neesi pamanījis? Pulveris ir klāt pie katra zaudējuma un gudri pļūta par programmām, sistēmām, attīstību, it kā pats būtu 10 NHL večus izaudzinājis.

Sezonas sākumā viņa vārdu komentāros diez kā nemanīja... (saku 'vārdu', jo pašus tekstus jau sen esmu noignorējis, kopš tas lupata noirsa Vecvagaru par neveiksmīgo pēdējo spēli Tallinā basketa izlasē)
Es esmu maksimālists un mēģinu saprast zaudējuma iemeslus, ja arī sakāpināto emociju izvirdumā pasaku kādu sliktu vai apvainojošu vārdu, tad par kuriem to saku, varu arī viņiem atvainoties. Attiecībā uz Veco junioru, tad atvaino, bet viņš tiešām finālā izgāzās vairāk kā palīdzēja izlasei. Toties par varonību un cīņassparu visu cieņu viņam!

Nemīz kvaukšķi, Tu arī esi ignore!

     [+] [-]

, 2014-01-22 21:30, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kārtējais muļķīgais arguments? Kāpēc tad leiši izaudzina n-tos NBA spēlētājus? Kāpēc Islande roķenē ir regulāri topā? Pat nerunāsim par ex-Dienvidslāvijas pārstāvjiem, tie pa lielam visos sporta veidos [kurās ir tradīcijas] ir zvērā?
Un tu esi 100% pārliecināts, ka iemetot tos mūsu 30-40 hokeja izlases kandidātus kaut kādā 10 gadu vecumā Somijas sakārtotajā hokeja sistēmā no viņiem visiem iznāktu NHL zvaigznes? Vai vismaz LV izlases līmeņa hokejisti? Un kāpēc lai viņi netrāpītu tajos 40 tūkstošos, kuri nekad nebūs ne tuvumā izlasēm?

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 21:38, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu nopietni domā ka var tā vienkārši jebkuru cilvēku paņemt un uztrenēt? Kalvītis savos dēlos iegrūda lielu naudu, bet Ozoliņi no viņiem neizauga.
Kanādā, Šveicē, Zviedrijā, Somijā ir kaudzēm hokejistu, kas arī ir cītīgi trenējušies, bet tagad labākajā gadijumā spēlē Itālijā, Vācijā, Anglijā, jeb vispār strādā kādā lielveikalā.
Es domāju, ka lietām ir jāpieiet racionāli un reāli. Skaidrs, ka Latvijā nevarēs sarīkot PRO vietējo čempionātu, skaidrs, ka katru gadu neizaudzināsim balderus, ozoliņus un irbes. Apzinos, ka aklais nekļūs par snaiperi un klibais par sprinteri.

Tikai Tevis pieminētajās valstīs ir hokeja attīstības programmas ar tam attiecīgu finansējumu, bet mums federācijas un viena kluba pārstāvji mēģina visu laiku iestāstīt, kādi viņi malači un varoņi, kā viņi nes hokeju tautai, ka bez viņiem šeit nekā nebūtu, utt., kaut reāli mēs redzam, ka par hokejistiem Latvijā kļūst nevis pateicoties viņiem, bet pateicoties vecākiem un par spīti viņiem!

     [+] [-]

, 2014-01-22 21:40, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un tu esi 100% pārliecināts, ka iemetot tos mūsu 30-40 hokeja izlases kandidātus kaut kādā 10 gadu vecumā Somijas sakārtotajā hokeja sistēmā no viņiem visiem iznāktu NHL zvaigznes? Vai vismaz LV izlases līmeņa hokejisti? Un kāpēc lai viņi netrāpītu tajos 40 tūkstošos, kuri nekad nebūs ne tuvumā izlasēm?
Treijs paņēma SWE pilsonību, vai LV viņš bija lieks?

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 21:40, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un tu esi 100% pārliecināts, ka iemetot tos mūsu 30-40 hokeja izlases kandidātus kaut kādā 10 gadu vecumā Somijas sakārtotajā hokeja sistēmā no viņiem visiem iznāktu NHL zvaigznes? Vai vismaz LV izlases līmeņa hokejisti? Un kāpēc lai viņi netrāpītu tajos 40 tūkstošos, kuri nekad nebūs ne tuvumā izlasēm?
Tieshi taa. Hokejaa mums trenejas 4k, no tiem, labi ja kaadi 30- ir starp labakajiem 200 sportistiem Latvijaa, tie tad ari ir Latvijas izlases speletaji.

Parejie labaakie- trenejas basketbolaa, futbolaa, volejbolaa un citur.

Ja tie 200 labaakie trenetos hokejaa, tad mes pat OS- cinitos par medaļaam stabili, bet labakie ir izkaisiti.

Lietuvieshiem vareetu buut kaadi 80% labaako- trenejas basketbolaa.Viniem 100-tiem profesionalu basketbolistu un vairaak ari iedzivotaaju valstii, tapec ari vini ir nopietns speeks basketbolaa...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 21:45, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Tieshi taa. Hokejaa mums trenejas 4k, no tiem, labi ja kaadi 30- ir starp labakajiem 200 sportistiem Latvijaa, tie tad ari ir Latvijas izlases speletaji.

Parejie labaakie- trenejas basketbolaa, futbolaa, volejbolaa un citur.

Ja tie 200 labaakie trenetos hokejaa, tad mes pat OS- cinitos par medaļaam stabili, bet labakie ir izkaisiti.

Lietuvieshiem vareetu buut kaadi 80% labaako- trenejas basketbolaa.Viniem 100-tiem profesionalu basketbolistu un vairaak ari iedzivotaaju valstii, tapec ari vini ir nopietns speeks basketbolaa...
Un atkal statistika! Jautājums, kāpēc leiši var sagatavot, bet latvieši nevar?

Palasi interviju: Imants Pļaviņš: Basketbols ir latviešu sporta...

Iz intervijas patīk šis citāts: "Redzi, pie metiena arī ir jāpiestrādā un tam ir jāseko līdzi. Ja tas paliek paviršs, tad nav jēgas mest. Dienvidslāvi savulaik teica - ja esi paviršs un met bez vēlmes trāpīt, tad labāk nemet."

Tad vēl viena intervija: Birjukovs: "Vienmēr atradīsim iespēju iekost"

Iz intervijas patīk šis citāts: "Ja savulaik igauņi mācījās no mums, tad šobrīd mums jau laikam ir jāmācās no viņiem. Piekritīsi, ka volejbolā Igaunija nu jau ir soli priekšā Latvijai?

Jā, viņiem ir sakārtota jauniešu sistēma. Katrā sporta zālē ir trenera kabinets, kur viņi ikdienā strādā ne tikai praktiski, bet arī apgūst teoriju, skatās video, lasa grāmatas. „Schenker” līgas komandas trenējas divas reizes dienā, darbs ir daudz profesionālāks. Labākie spēlē ārzemēs, bet jaunajiem ir iespēja spēlēt vietējās komandās. Redzot, kādi čaļi ir lielo komandu rezervē, varu droši teikt, ka Igaunijas komandas kļūs tikai spēcīgākas. Kas ir mums? Pāris jaunie un talantīgie RTU un Jelgavas komandās, daži mums, Daugavpils balstās uz pieredzējušajiem. Igaunijā darbs ar jaunatni ir plānveidīgs."

     [+] [-]

, 2014-01-22 21:54, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Un atkal statistika! Jautājums, kāpēc leiši var sagatavot, bet latvieši nevar?

Palasi interviju: Imants Pļaviņš: Basketbols ir latviešu sporta...

Iz intervijas patīk šis citāts: "Redzi, pie metiena arī ir jāpiestrādā un tam ir jāseko līdzi. Ja tas paliek paviršs, tad nav jēgas mest. Dienvidslāvi savulaik teica - ja esi paviršs un met bez vēlmes trāpīt, tad labāk nemet."

Tad vēl viena intervija: Birjukovs: "Vienmēr atradīsim iespēju iekost"

Iz intervijas patīk šis citāts: "Ja savulaik igauņi mācījās no mums, tad šobrīd mums jau laikam ir jāmācās no viņiem. Piekritīsi, ka volejbolā Igaunija nu jau ir soli priekšā Latvijai?

Jā, viņiem ir sakārtota jauniešu sistēma. Katrā sporta zālē ir trenera kabinets, kur viņi ikdienā strādā ne tikai praktiski, bet arī apgūst teoriju, skatās video, lasa grāmatas. „Schenker” līgas komandas trenējas divas reizes dienā, darbs ir daudz profesionālāks. Labākie spēlē ārzemēs, bet jaunajiem ir iespēja spēlēt vietējās komandās. Redzot, kādi čaļi ir lielo komandu rezervē, varu droši teikt, ka Igaunijas komandas kļūs tikai spēcīgākas. Kas ir mums? Pāris jaunie un talantīgie RTU un Jelgavas komandās, daži mums, Daugavpils balstās uz pieredzējušajiem. Igaunijā darbs ar jaunatni ir plānveidīgs."
Ja nebūs bērni, jeb materiāls ar ko stradat, tad tā sistēma neko nedos.
Igauņi volejbolaa piesaistija ari talantigus beernus no citiem sporta veidiem, daudzi aizgaja uz volejbolu, jo citos sporta veidos- panakumu nebija.

Nevareetu teikt, ka latvieshi nevar. PM: Hokejs 4 OS peec kaartas, basketbolaa ari medaļas un izlase tika Eiropaa 12-niekaa.

     [+] [-]

, 2014-01-22 22:02, pirms 11 gadiem
Tik nevarīgi sportisti darbojas šādos gadījumos-
1. pirms tam stipri "koduši"
2. nepatīk treneris
3. nemaksā algu
4. totalizators
Neesmu informēts, kurš ir šis gadījums.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-22 22:06, pirms 11 gadiem
Kas mūs nenogalina, padara stiprāku! Dinamo labākie!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 22:07, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Ja nebūs bērni, jeb materiāls ar ko stradat, tad tā sistēma neko nedos.
Igauņi volejbolaa piesaistija ari talantigus beernus no citiem sporta veidiem, daudzi aizgaja uz volejbolu, jo citos sporta veidos- panakumu nebija.


Nevareetu teikt, ka latvieshi nevar. PM: Hokejs 4 OS peec kaartas, basketbolaa ari medaļas un izlase tika Eiropaa 12-niekaa.
Par bērniem piekrītu, bet tas jau ir jautājums katram sev, braucot prom no Latvijas, vēlot Saeimu vai arī vienkārši taisot bēbi!

Par talantīgo bērnu piesaistīšanu, var piesaistīt, ja ir uz kurieni piesaistīt. Vai hokejs Latvijā to var darīt? Nedomāju.

Par latviešu varēšanu es nešaubos, tikai vajag organizēšanu jeb sistēmu, sauc to kā gribi. Pludmales volejs to pierāda. Arī grozinieki ir pamainījušies, ja agrāk spieda vairāk uz kvantitāti, tad tagad tam liek klāt arī kvalitāti.

     [+] [-]

, 2014-01-22 22:08, pirms 11 gadiem
muuseejie tik slikti speelee kopsh ziemassveetku briivdienaam. taada sajuuta, ka jabloko vinjus nodzenaaja. cerams, ka uz olimpiaadi atjaunosies speeki

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 22:16, pirms 11 gadiem
Eu,vīri, cik var malt vienu un to pašu?
Tāpat ir skaidrs,ka LV hokejs ir galīgā pakaļā, jo tiek stutēts tikai uz dažu entuziastu iniciatīvas.
Un vairāk šeit pat nav ko piebilst.

     [+] [-]

, 2014-01-22 22:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eu,vīri, cik var malt vienu un to pašu?
Tāpat ir skaidrs,ka LV hokejs ir galīgā pakaļā, jo tiek stutēts tikai uz dažu entuziastu iniciatīvas.
Un vairāk šeit pat nav ko piebilst.
..., bet takš kruta ir pazīmēties ar statistiku un vidējo temperatūru slimnīcā!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 22:21, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Belaru hokejam ir programma, finansējums, pat savs prezidents kurš 20 gadus lobē hokeja intreses, bet kādi rezultāti! Pirms 5-6 gadiem, Ivars&Co caurām dienām ņirgājās par "dumajiem" Latvijas hokeja faniem, kas nesaprot kāda laime gaidāma Baķkas hokeja valstībā! Vai tiem cilvēkiem tagad ir par kaut ko kauns? Nē, belarus vairs neslavē, bet ņirgāties par cilvēkiem un praviešus tēlot gan turpina.
Tu jau vari bubināt cik vien vēlies, bet belariem vismaz ir normāls pašmāju čempis+Augstākā līga un puslīdz normāla līmeņa junioru čempis.
Un es joprojām uzskatu,ka viņi savus spēlētājus ražos tikpat lielā daudzumā kā līdz šim.
Kas LV ir izaudzis no no jaunās paaudzes izlases līmenim? Daži Cicurska un Ļebeģeva audzēkņi.
Var jau stāstīt ka ir baiga kruta,ka RD kvalificējas KHL PO, bet kāds ir sausais atlikums no visa tā? Un vispār kāds ir sausais atlikums no šīs komandas?

     [+] [-]

, 2014-01-22 22:26, pirms 11 gadiem
gagelis2 rakstīja: Florbols - pe*inju speele!!!
Amatieru hokeju spēlē tikai wannabe Ovečkini.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 22:37, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un vispār kāds ir sausais atlikums no šīs komandas?
spēļu prakse dažiem izlases spēlētājiem/kandidātiem

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 22:46, pirms 11 gadiem
diemžēl izskatās ,ka dinamo ir tadā bedrē, ka pat kāda džonsona atskaitīšana te nepalīdzēs, forsēta forma, tgd sekas. Pašlaik 5.vieta P/O vs donbas nespīd.. TURAMIES

     [+] [-]

, 2014-01-22 22:48, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: spēļu prakse dažiem izlases spēlētājiem/kandidātiem
Līdz KHL un RD izveidei nenācās dzirdēt/lasīt, ka kādam no izlases spēlētājiem trūktu spēļu prakse. Katrs spēlēja kādā čempionātā, kurš atbilda šo spēlētāju meistarības līmenim un citām iespējām.
Un,ja Tu raksti,ka RD dod regulāru spēļu praksi virknei spēlētāju,tad tas diemžēl nekādi šajos sešos RD pastāvēšana gados nav ietekmējis LV izlases kopējo sniegumu PČ vai OS, un arī vietu pasaules izlašu rangā.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 22:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Līdz KHL un RD izveidei nenācās dzirdēt/lasīt, ka kādam no izlases spēlētājiem trūktu spēļu prakse. Katrs spēlēja kādā čempionātā, kurš atbilda šo spēlētāju meistarības līmenim un citām iespējām.
Un,ja Tu raksti,ka RD dod regulāru spēļu praksi virknei spēlētāju,tad tas diemžēl nekādi šajos sešos RD pastāvēšana gados nav ietekmējis LV izlases kopējo sniegumu PČ vai OS, un arī vietu pasaules izlašu rangā.
huy aizmirsa pateikt par nesamērīgi lielajām algām, kā arī dārgajiem auto pie Inbox halles DR treniņu laikā!

     [+] [-]

, 2014-01-22 22:58, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: huy aizmirsa pateikt par nesamērīgi lielajām algām, kā arī dārgajiem auto pie Inbox halles DR treniņu laikā!
Nu jā, tas gan ir varens ieguldījums LV ekonomikā. Cerams, ka klubs un spēlētāji vismaz godīgi maksā nodokļus.
Mani personiski vairāk interesē šī pasākuma sportiskā puse, jo dziļi vienalga cik kurš saņem naudas izteiksmē. Man ļoti gribās,lai mēs kādreiz reāli PČ (OS prasīt laikam nebūs īsti reāli) cīnītos par gana augstām vietām,un nevis zīlētu vai mēs uzvarēsim tādas ''hokeja lielvalstis'' kā Dāniju,Norvēģiju vai Austriju.
Un domāju,ka tas no manas puses nav nemaz tik daudz prasīts.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 23:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu jā, tas gan ir varens ieguldījums LV ekonomikā. Cerams, ka klubs un spēlētāji vismaz godīgi maksā nodokļus.
Mani personiski vairāk interesē šī pasākuma sportiskā puse, jo dziļi vienalga cik kurš saņem naudas izteiksmē. Man ļoti gribās,lai mēs kādreiz reāli PČ (OS prasīt laikam nebūs īsti reāli) cīnītos par gana augstām vietām,un nevis zīlētu vai mēs uzvarēsim tādas ''hokeja lielvalstis'' kā Dāniju,Norvēģiju vai Austriju.
Un domāju,ka tas no manas puses nav nemaz tik daudz prasīts.
Da beidz te nodarboties ar demagoģiju un citu tāda veida ...oģiju, tā teiktu biedri zaipis, 120 kg varcargs, hypocrisy ar savu līdzskrējēju armijām. Tas nav galvenais. Galvenais viņiem ir just līdz un priecāties par jebkādu parādīto sniegumu. Rezultāts nav galvenais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 23:25, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Līdz KHL un RD izveidei nenācās dzirdēt/lasīt, ka kādam no izlases spēlētājiem trūktu spēļu prakse. Katrs spēlēja kādā čempionātā, kurš atbilda šo spēlētāju meistarības līmenim un citām iespējām.
Un,ja Tu raksti,ka RD dod regulāru spēļu praksi virknei spēlētāju,tad tas diemžēl nekādi šajos sešos RD pastāvēšana gados nav ietekmējis LV izlases kopējo sniegumu PČ vai OS, un arī vietu pasaules izlašu rangā.
Tā iet ka hokeju skaties tikai no RD dibināšanas brīža.
Katru gadu bija strēķītis spēlētāju, kas sezonai sākoties nevarēja atrast sev klubu, kad pienāca PČ laiks, viena un tā pati runāšana, ko no viņiem var prasīt, ja ikdienā mūsējie spēlē pret stipri švakākiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2014-01-22 23:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Līdz KHL un RD izveidei nenācās dzirdēt/lasīt, ka kādam no izlases spēlētājiem trūktu spēļu prakse. Katrs spēlēja kādā čempionātā, kurš atbilda šo spēlētāju meistarības līmenim un citām iespējām.
Un,ja Tu raksti,ka RD dod regulāru spēļu praksi virknei spēlētāju,tad tas diemžēl nekādi šajos sešos RD pastāvēšana gados nav ietekmējis LV izlases kopējo sniegumu PČ vai OS, un arī vietu pasaules izlašu rangā.
Tavs jautājums bija par Dinamo, nevis par to kas bija pirms Dinamo. Es atbildēju. Pārējais ir lirika, nezinām kādas vietās būtu izlase, ja nebūtu Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 23:34, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: huy aizmirsa pateikt par nesamērīgi lielajām algām, kā arī dārgajiem auto pie Inbox halles DR treniņu laikā!
Jāatņem auto, jāapcerp algas un medaļas būs rokā.

     [+] [-]

, 2014-01-22 23:36, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tā iet ka hokeju skaties tikai no RD dibināšanas brīža.
Katru gadu bija strēķītis spēlētāju, kas sezonai sākoties nevarēja atrast sev klubu, kad pienāca PČ laiks, viena un tā pati runāšana, ko no viņiem var prasīt, ja ikdienā mūsējie spēlē pret stipri švakākiem spēlētājiem.
Jā, tas nebija labi, bet vismaz parādīja reālo LV spēku, toties tagad cilvēki par daudz saceras skatoties uz neadekvāto DR.

     [+] [-]

, 2014-01-22 23:36, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Jāatņem auto, jāapcerp algas un medaļas būs rokā.
Protams, var jau ironizēt.

     [+] [-]

, 2014-01-22 23:46, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jā, tas nebija labi, bet vismaz parādīja reālo LV spēku, toties tagad cilvēki par daudz saceras skatoties uz neadekvāto DR.
Ja adekvēti izvērtē mūs iespēto KHL, nekāda pamata lielām cerībām nav.

     [+] [-]

, 2014-01-22 23:46, pirms 11 gadiem
Kauns, bet gadās, arī SKA ir paspējuši pazemojoši zaudēt šosezon. Gaidu uzvaras pāris nākošajos mačos.

     [+] [-]

, 2014-01-22 23:51, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Skumīgi, ka mūsu treneriem ir tāda zaudētāju attieksme/nostāja. Mēs esam favorīti spēlēs pret Amur, Vityaz, NK Metallurg un vēl vairākām komandām. Un pret šādiem pretiniekiem jau būtu jāaiziet ar domu sakapāt, nevis vienmuļi slidinoties apspēlēt.
Vienmuļi paslidināties taisni iznāk tie kuri jūtas kā favorīti, tur tā doma Artim bija, ka nav vieglu pretinieku mums šajā līgā un uz katru spēli jāiznāk un jākapājas, citādi nekā mums nebūs.. ne reizi vien viņš to ir teicis ja kas, tā kā mantra .

     [+] [-]

, 2014-01-22 23:58, pirms 11 gadiem
Mačs nebija iepriecinošs, bet priecēja, ka attaisnojās Dārziņa solo gājiens. Ja turpināsies ierastā tendence, tad Karsums un Skudra mums ir uz grauda.

P.S. Kas bija kapteinis? (C)

     [+] [-]

, 2014-01-23 01:11, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jā, tas nebija labi, bet vismaz parādīja reālo LV spēku, toties tagad cilvēki par daudz saceras skatoties uz neadekvāto DR.
Nosacīti tomēr, jo tādiem čehiem, vāciešiem un zviedriem u.c. zvēriem ir savs vietējais čempis kur spēlēt normāli, mūsējie visur bija legi, tāpēc arī grūtāk nostiprināties tāds aspekts.

     [+] [-]

, 2014-01-23 10:38, pirms 11 gadiem
panemusi sastava pagajusa gada neveiksminieku Dzonsonu un tagad brinas , ka visiem pec kartas zaudee!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 11:59, pirms 11 gadiem
Pagājušajā sezonā 47 spēlēs RD bija 46 punkti, šogad 80. Vēl jums slikti??? Paskatiet rezultātus, visas līdervienības ir zaudējušas autsaideriem. 90% šejienes komentatoru ir totāli nejēgas.

     [+] [-]

, 2014-01-23 12:20, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Līdz KHL un RD izveidei nenācās dzirdēt/lasīt, ka kādam no izlases spēlētājiem trūktu spēļu prakse. Katrs spēlēja kādā čempionātā, kurš atbilda šo spēlētāju meistarības līmenim un citām iespējām.
Un,ja Tu raksti,ka RD dod regulāru spēļu praksi virknei spēlētāju,tad tas diemžēl nekādi šajos sešos RD pastāvēšana gados nav ietekmējis LV izlases kopējo sniegumu PČ vai OS, un arī vietu pasaules izlašu rangā.
Neesi aizdomājies, ka mēs esam A grupā un joprojām dzīvojam pa reitinga 11-13 vietu arī pateicoties DR.
Jau kuro reizi rakstu, ka DR dod iespēju latviešu hokejistiem , ja esi pietiekoši meistarīgs, uzreiz tikt komandā , kura spēlē spēcīgā līgā un kurā neskaitās leģionārs un tad var redzēt uz ko ir spējīgs šādā līgā.
Interesanti ir pavērot mūsu jaunos 4 maiņā ko var ko nevar paveikt. Ja nebūtu DR vai es viņus redzētu. Uzreiz saku ka vietējo Latvijas čempionātu pirms DR reti skatījos , jo interese bija ļoti maza (interesēja tikai rezultāti , īss spēles apraksts, statistika, bet skatīties maz vai nemaz un emocijas nekādas).
Uzsveru DOD IESPĒJU, kā tālāk sportists to izmanto , tas ir cits jautājums, viņam ir jāpilnveidojas tālāk jau procesa laikā, bet katram ir sava latiņa un piemēram arī pasaules labākie treneri no Meijas, Džeriņa neko vairāk neizspiestu, no Bukartu ļoti iespējams.
Tu gribi lai DR pajūk un ļoti daudziem cilvēkiem atkal hokejs būtu tikai 2 nedēļas gadā. Protams var skatīties vietējo čempi (bet tam nekad nebūs tāda auditorija un interese kā par DR, tas var patik vai ne, bet nespēju noticēt ka gada laikā uz vietējo čempionāta dažām spēlēm atnāk 8-10 tūkstoši un ir emocijas līdzjušana kaut uz pusi kā tagad DR spēlēs).
Var skatīties NHL, bet vai ir tādas emocijas līdzjušana par kādu komandu. Latvijas līdzjutējiem atņemt komandu par ko fano daudzi 7 mēnešu garumā. Protams ja DR nebūtu daudzi vairāk pievērstos izlasei , jo nekā cita jau hokejā vienkārši nav. Tā daži grib mākslīgi pievērst cilvēkus izlasei uz tā fona ka nekā jau cita vienkārši nav.
Esmu ar abām rokām par superklubu jebkurā sporta veidā Latvijā, kurš startē spēcīgā līgā. Futbolā mums ir sava līga-nu un kāda ir interese, basketbolā mums ir līga-un kāda interese. Vai mums basketbolā un futbolā ir kādi īpaši panākumi. Mums no komandu sporta veidiem vislabākās vietas izcīna florbolisti, vēl iepriecināja spidvejisti (bet 6 vieta pasaulē drīzāk ir izņēmums nekā likumsakarība).

     [+] [-]

, 2014-01-23 12:35, pirms 11 gadiem
походу хотят выйти на ментов или на сосисок чтобы ещё 1 сенсацию сотворить в плове

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 13:40, pirms 11 gadiem
vot "fanāti" - kurš ir teicis, ka Vitjaz ir vāja komanda? Turklāt Dinamo ar novājinātu sastāvu devušies savā pēdējā izbraukuma tūrē pirms Olimpiskajām spēlēm, kurās piedalīsies lielākā daļa komandas. Viss ir tikai likumsakarīgi!!

     [+] [-]

, 2014-01-23 14:41, pirms 11 gadiem
Korektais eksperts rakstīja: Normāla komanda tas Ģinamka Viens čalis, ķipa kapteinis, paņem brīvdienas kad grib Treneris taisa maiņas virknējumos pēc lozēšanas principa. Ja sezonas sākumā bija disciplīna, un spēles plāna ievērošana, tad tagad ir haoss. Laikam pārauga pašpārliecībā čaļi, tagad katrs velk uz sevi, nav komandas. Kopējais meistarības līmenis ir visszemākais visā līgā, diemžēl Uz pleyoffiem paņem Dārziņu- salātu kurš vispār nav normālas sppēles aizvadījis jau vairāk kā sezonu.. Un AHL pabiru- Džemiju Pilnīgu amatieri, kuram hokejs jau kādus 5 gadus neinteresē.
Senāk no vityaza muka un raudāja, bet vismazs uzvarēja. Tiesa pa muti ar dabūja Bet tagad nevar..
Secinājums viens.. Ģinamka ir amatieru komanda, kurai vieta ir vietējā čempī.. Bez leģionāriem tas tā ir 100%. Senāk Rīga2000 spēlēja augstākā līmenī, Kontinentālajā kausā.. Tikās ar AK Bars un spēlēja cienīgi.
Man žēl ka kādreiz leģendārā kluba vārdu aptraipa šie amatieri, no kauna ir zemē jāielien. Tā ir necieņa pret valsti, pret hokeju, un pret mani personīgi.
Es vērsīšos pie LHF un KHL vadības, ar lūgumu izskatīt šī '' hokeja kluba'' lietderību. Jo šobrīd demonstrētais sniegums ir klaja necieņa pret sportu, valst tēla graušana, amatierisms, neprofesionalitāte, degradācija! Kā arī maldīgas propogandas izplatīšana, jo par paraugu šo klubu un hokejistus jauniešiem nedrīkst pasniegt.. Viņi ir amatieri, ar mazo burtu.. Diemžēl.. Man kauns ka dzīvoju pilsētā, kurā spēlē šāda komanda...
Lūgums visiem mani atbalstīt, un pieprasīt Ģinama Rižan izstāšanos no KHL, un kluba nosaukuma maiņu. Jo šai hokeja parodijai nav sakara ar Rīgas Dinamo, kura spēlētāji cīnijās par medaļām, viņiem neinteresēja $$, viņi gribēja uzvarēt! Nauda nav slikta lieta, bet tā joprojām ir tikai lieta. Pldies par sapratni.. Izbeigsim šo cirku..!!!

Rižan Ģinama, ATKĀPIES!!!!!
cirvim vienmeer slikti vienalga kur tas atrastos. sunji rej, bet karavaana iet taalaak.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 14:44, pirms 11 gadiem
dzindzy rakstīja: Rodrigo Laviņš spēlējot KHL 203. spēlēs ir guvis 28. punktus... Kad beidzot Dinamo no viņa atbrīvosies? Piedod Rodžer, bet tavs laiks jau sen ir beidzies.
siikais vispaar sajeedz ko no sporta???? aizsargam nav jaaguust punktus. izstudee no saakuma sporta speeles. kaa arii lielais vairaakums, sheit gudrinieku

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 14:45, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: A par ko priecāties, ka kāšam lūzeriem?
un kas ir PULVERIS???? ) samalts

     [+] [-]

, 2014-01-23 14:47, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kārtējais muļķīgais arguments? Kāpēc tad leiši izaudzina n-tos NBA spēlētājus? Kāpēc Islande roķenē ir regulāri topā? Pat nerunāsim par ex-Dienvidslāvijas pārstāvjiem, tie pa lielam visos sporta veidos [kurās ir tradīcijas] ir zvērā?
taapeec, ka vinjiem beerni treneejas, bet neseezas pie maates pirktaa kompjuutera un gudros specus teelo