Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

M.Rēdlihs un Sprukts izkārto "Dinamo" uzvaru

M.Rēdlihs un Sprukts izkārto "Dinamo" uzvaru
Miķelis Rēdlihs un Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pateicoties Miķeļa Rēdliha trim rezultatīvajām piespēlēm un Jāņa Sprukta diviem gūtajiem vārtiem, šovakar uzvaru Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas spēlē izcīnīja Rīgas "Dinamo", kas ar 4:1 pārliecinoši pieveica Maskavas "Spartak".

Šodien "Dinamo" sastāvā pēc pleca savainojuma izārstēšanas atgriezās kanādiešu uzbrucējs Džeimijs Lundmarks, kurš pēdējo reizi spēlēja 29. oktobrī. Viņš ieņēma neveiksmīgā Mārtiņa Cipuļa vietu otrajā virknējumā, latvieti atbīdot uz trešo maiņu. Savukārt nespēlēja Juris Štāls.

"Spartak" vārtos bija tikai 20 gadus vecais Daniils Kudļajevs, kurš debitēja pirms divām dienām sagrāvē pret Sanktpēterburgas SKA, bet šodien pirmo reizi sāka spēli. Tieši tāpēc mājinieki pirmajās minūtēs centās izdarīt metienus pie pirmās iespējas, bet maskavieši tam bija gatavi, daudz metienu bloķējot un palīdzot vārtsargam "sajust spēli". Bezzobains bija arī "Dinamo" vairākums, kurā labākais moments bija "Spartak" 24 gadus vecajam uzbrucējam Vadimam Berdņikovam.

Aktīvs bija arī divas sezonas Rīgā pavadījušais slovāks Marsels Hosa, 20 minūšu laikā izdarot trīs metienus. Savukārt Lundmarka muļķīgā noraidījuma laikā no vārtu priekšas brīnumaini netrāpīja viesu uzbrucējs Oļegs Gubins. Lai gan "Dinamo" izdarīja 10 metienu, neviens nebija bīstams. Tādējādi pēc pirmās trešdaļas tablo vēstīja likumsakarīgu bezvārtu neizšķirtu – 0:0.

Nākamās 20 minūtes Rīgas "Dinamo" hokejistiem izvērtās krietni labākas un veiksmīgākas – izdevās gūt trīs bezatbildes vārtus un panākt 3:0. Vispirms 22. minūtē Mārtiņš Karsums kuriozi guva 12. vārtus sezonā un panāca 1:0. Viņš, atrodoties ar muguru pret vārtiem, nepaskatījās un raidīja ripu starp Kudļajeva kājsargiem.

Jau pēc 2:34 minūtēm Jānis Sprukts mainīja Miķeļa Rēdliha metiena trajektoriju un dubultoja "Dinamo" pārsvaru – 2:0. M. Rēdlihs asistēja arī Karsumam, tādējādi tiekot pie 21. rezultatīvās piespēles. Savukārt 29. minūtē Gints Meijas no aizvārtes piespēlēja jaunajam Jurim Upītim, kurš netraucēts guva jau otros vārtus trīs spēlēs un panāca 3:0.

Noslēdzošās trešdaļas ievadā "Spartak" pēc Cipuļa metiena no vārtu zaudējuma glāba Kudļajevs. Neizdevās realizēt arī sekojošo vairākumu, taču pēcāk pirmo reizi sezonā divus vārtus vienā spēlē guva Sprukts, panākdams 4:0 "Dinamo" labā. Viņam lieliski piespēlēja Krišjānis Rēdlihs, tāpat rezultatīva piespēle viņa jaunākajam brālim – Miķelim.

Diemžēl 49. minūtē "Spartak" uzbrucējs Romāns Ļudučins izmantoja rīdzinieku kļūdu virkni aizsardzībā, pārspējot Krisu Holtu un panākot 1:4. Mača izskaņā "Spartak" hokejistiem bija problēmas ar savaldību, bet tas netraucēja Rīgas "Dinamo" iegūt trīs punktus. Mūsējie ar 32 punktiem 24 spēlēs joprojām ieņem 8. vietu Rietumu konferencē.

Tagad rīdzinieki dosies izbraukumā pa austrumiem – vispirms atkalredzēšanās ar Maskavas CSKA, pēcāk spēles pret Austrumu konferences vienībām Novokuzņeckas "Metallurg", Habarovskas "Amur" (nākamajā svētdienā pulksten 8:00), Novosibirskas "Sibir" un Ufas "Salavat Yulaev". Savukārt nākamā mājas spēle vien 5. decembrī pret Ufu.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš – Jēkabs Rēdlihs, Arvīds Reķis – Kristaps Sotnieks(2), Rodrigo Laviņš; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs(2), Ville Nieminens – Frēdriks Varjs – Džeimijs Lundmarks(4), Ainārs Podziņš – Jakubs Šindels – Mārtiņš Cipulis, Juris Upītis – Niklass Luseniuss – Gints Meija

KHL regulārā sezona, 20. novembris, Rīga

Rīgas "Dinamo" – Maskavas "Spartak" 4:1 (0:0, 3:0, 1:1)

Vārti: 21:24 Karsums (M. Rēdlihs) 1:0, 22:58 Sprukts (M. Rēdlihs) 2:0, 28:28 Upītis (Meija) 3:0, 46:34 Sprukts (M. Rēdlihs, K. Rēdlihs) 4:0, 48:40 Ļudučins (Ružička) 4:1
Soda minūtes: 8:10
Metieni: 23:27
Vārtsargi: Kriss Holts – Daniils Kudļajevs


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 18:59, pirms 14 gadiem
Mūsējie šodien bija vienkārši lieliski,ar to arī apsveicu

Tik nesaprotu,parasti leģionārus ņem lai būtu galvastiesu pārāki pa vietējiem spēlētājiem,Varbūt kādus trīs aizsutīt prom.Paņemt tiešām vienu sakarīgu veci,dot lielāku laiku Podziņam,Upītim,vel iekļaut sastāvā Bukartu! 4.maiņā vel kādu jauno paaicināt!
, 2011-11-20 19:00, pirms 14 gadiem
Pārliecinoša uzvara! Prieks par Dinamo!
, 2011-11-20 19:00, pirms 14 gadiem
Upītis kaut kā labāk met, nekā dažs cits...
Laba spēle.
, 2011-11-20 19:00, pirms 14 gadiem
Lielakais prieks par Upiti,malacis.
Slēpts komentārs: gggg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:01, pirms 14 gadiem
MIķelītis monstrs
Slēpts komentārs: puika_labs_
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:02, pirms 14 gadiem
Malač i puiši!
Lundmarkam šovakar pērienu.
Upītim un Spukta maiņai cepumu kasti, kā jau ierasts izvilka mūs uzbrukumā.
Pastniekam šovakar divi piegādāti sūtījumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: MrEmeschEmess
, 2011-11-20 19:02, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: HAĻAVA
Haļava būs tad kad tu 18 gados noliksi 6 klases eksāmenu!!
, 2011-11-20 19:02, pirms 14 gadiem
Cipulim laikam jāiededz lāpa!
Slēpts komentārs: kols00
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Raimonds Ļitviņenko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gggg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: Modritis
, 2011-11-20 19:04, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: nu Meija vēl ir jauniņas bez pieredzes.
tā kā par viņu mēs varam reāli runāt pēc 2 sezonām
cipulis vnk ir parodija
Meija 24 gados, 4. sezona Dinamo ir jauniņais bez pieredzes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:05, pirms 14 gadiem
Es esmu vienīgais vai kā, bet te ir tikai sīkie kas savu heiterismu un sūdu spēj dzīt tikai netā?
, 2011-11-20 19:05, pirms 14 gadiem
Apsveicu īstos RD līdzjutējus ar uzvaru.
Šķiet,ka RD spēlētāji būs norakuši vel vienu KHL komandas galveno treneri.
Joprojām neatbildēts ir jautājums, kas vel RD var ko izdarīt regulāri bez Sprukta maiņas. Ko šajā komandā joprojām dara Luceniuss, Šindels,Lundmarks. Arī Villes pirkuma lietderība jau sāk mākt šaubas.
, 2011-11-20 19:05, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: 6. klasē ir eksāmeni? FAIL
īpaši tavam IQ -valsts ieskaite!
, 2011-11-20 19:05, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pastnieks šovakar pārsteidza. Upītis arī. Interesanti vai nākamajā spēlē upei izdosies iemest vēl kādu baranku.
Komandas otrais rezultatīvākais spēlētājs pārsteidza?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:05, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: HAĻAVA
...esi tu!
Dinamo malači!
Slēpts komentārs: extremists
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:06, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: 6. klasē ir eksāmeni? FAIL
Vispār jau ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:06, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: nevis lāpa, bet cipulim sen bija jākapā LM
vnk nesaprotu iemeslu kādēl te ar viņu auklējas.
laikam jau tāpēc, ka LV izlases spēlētājs - reāli izlasē nav kas spēlē un lai nebūtu tukša vieta, auklējas ar šo klaunu
Jūtu, ka novembrī būs vārti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:06, pirms 14 gadiem
karotajs28 rakstīja: Tevi paņēmu pakaļā
Nebūtu slikti,ja Tu tā izdarītu,bet tam čalim kautkāds posttraumatiskais stress...acīmredzot smagas problēmas bijušas jaunībā un tagad mēģina visus padarīt par tādiem, kāds ir bijis pats(skatīt piemēru ar viņa citātu par lietotāju "karstgalvis" - Haļava būs tad kad tu 18 gados noliksi 6 klases eksāmenu!!).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:06, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: nevis lāpa, bet cipulim sen bija jākapā LM
vnk nesaprotu iemeslu kādēl te ar viņu auklējas.
laikam jau tāpēc, ka LV izlases spēlētājs - reāli izlasē nav kas spēlē un lai nebūtu tukša vieta, auklējas ar šo klaunu
Klauns esi Tu! Cipulis ir viens no lietderīgākajiem Rīgas Dinamo spēlētājiem, un to it īpaši apliecināja šodienas spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:07, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: 6. klasē ir eksāmeni? FAIL
ir,ir bet tev nezinat jo macies 5taja.
, 2011-11-20 19:07, pirms 14 gadiem
wareeja arii sauso apsweicu ar uzwaru !
, 2011-11-20 19:07, pirms 14 gadiem
Cipulis turpina gaidīt Ziemassvētkus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:08, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pastnieks šovakar pārsteidza. Upītis arī. Interesanti vai nākamajā spēlē upei izdosies iemest vēl kādu baranku.
Es Upīša izpildijumā esmu šosezon redzējis vairāk kā 10 spēles, un tāpēc man savs viedoklis par viņu ir.
Vārtu gūšanas čujs viņam ir, bet viņš nav kapātājs. Daļējs attaisnojums tam varētu būt viņa mazais augums. Kaut gan tas pats Sttraupe ,kas ar Upīti cīnās vienā maiņā LM, arī ar salīdzinoši nelielo augumu ir daudz lielāks kapātājs.
, 2011-11-20 19:09, pirms 14 gadiem
Pat bērnudārzā dažiem levels ir augstāks, nekā te dažam labam runātājam.
, 2011-11-20 19:09, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: 6. klasē ir eksāmeni? FAIL
Nu ja vel bērnudārzs jāpabeidz!!
, 2011-11-20 19:09, pirms 14 gadiem
gggg rakstīja: Haļava būs tad kad tu 18 gados noliksi 6 klases eksāmenu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apsveicu īstos RD līdzjutējus ar uzvaru.
Šķiet,ka RD spēlētāji būs norakuši vel vienu KHL komandas galveno treneri.
Joprojām neatbildēts ir jautājums, kas vel RD var ko izdarīt regulāri bez Sprukta maiņas. Ko šajā komandā joprojām dara Luceniuss, Šindels,Lundmarks. Arī Villes pirkuma lietderība jau sāk mākt šaubas.
Šindels tāpat kā Cipulis cenšas.
, 2011-11-20 19:10, pirms 14 gadiem
Latvieši velk Dinamo,leģionāri apaļas nulles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:10, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: dzirciema 43/7 gaidu!!!!kad esi klāt durvju kods - 3387
Tādas adreses nav,ja tu domā Dzirciema 43a-7 (68. vidusskola)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:10, pirms 14 gadiem
DELIVERED!!!!
, 2011-11-20 19:10, pirms 14 gadiem
Raimonds Ļitviņenko rakstīja: Ozoliņš atkal fantastiski nospēlēja. Nesaprotu, par ko Sprukts dabūja labākā spēlētāja balvu!
par 2 goliem
, 2011-11-20 19:11, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: nu tā ir tikai parodija par lietderīgo spēlētāju - ja viņš ir kapātājs, tad viņam ir jāspēlē4.maiņa, nevis jābremzē 2trā.
un tas ir fakts
Kur ir rakstīts, ka Cipulis spēlē 2. maiņā?
, 2011-11-20 19:11, pirms 14 gadiem
Viena mainja tik normaali speelee.Ko paareejaas-slidinaas?
, 2011-11-20 19:11, pirms 14 gadiem
gggg rakstīja: Tādas adreses nav,ja tu domā Dzirciema 43a-7 (68. vidusskola)
Taču pēcstundu ir tik daudz, ka skolā jādzīvo arī svētdienās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:13, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Taču pēcstundu ir tik daudz, ka skolā jādzīvo arī svētdienās
No galdu apakšas dator klasē kasa košļenes nost
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:14, pirms 14 gadiem
, 2011-11-20 19:14, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: esmu 68.vidusskolas apsargs
Man žēl tās skolas un skolēnus,ja tu esi apsargs

Viņi pilnīgi noteikti var justies droši !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:14, pirms 14 gadiem
labāk, lai dinamo velk viena maiņa nekā neviena meeeeh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:15, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Latvieši velk Dinamo,leģionāri apaļas nulles.
Štāls, Džeriņš, Cipulis, arī Meija, kuram 3. punkts 17. spēlēs.

Lundmarkam, Vargam, Luceniusam ir vairāk punktu nekā šiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:16, pirms 14 gadiem
spēle tā nepatikā kā rezultāts ! prieks par DR
, 2011-11-20 19:16, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: ozliņa maiņa ir 2trā - cipulis tur līdzās parodē.ko vēl tu vēlies dzirdēt?

Parādi man, kur tas rakstīts, ka tā ir otrā maiņa? Ja nevari parādīt, tad maršs mācīties! Kad būsi manā vecumā, tad sapratīsi, kā ir auklēties ar tādiem kā Tu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:17, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Štāls, Džeriņš, Cipulis, arī Meija, kuram 3. punkts 17. spēlēs.

Lundmarkam, Vargam, Luceniusam ir vairāk punktu nekā šiem.
pff,salīdzināji
, 2011-11-20 19:17, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: maita, nenomelno cipuli, viņa ir 5ci punkti
Un 0 golu, bet punktu tāpat mazāk nekā leģionāriem.
, 2011-11-20 19:17, pirms 14 gadiem
karotajs28 rakstīja: Ja tu padejosi,tad pat Cipulis iemetīs
a t š u j i e s
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:18, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: pff,salīdzināji
Kāpēc nesalīdzināt, vienas komandas spēlētāji, visi uzbrucēji.
, 2011-11-20 19:18, pirms 14 gadiem
karsums-miķelis-spruksts nu tur visi redz ka tie vilks komandu !!! šindels un cipulis -nu man liekas ka vinu vietā butu kadu labaku atraduši!!!! Nu pastieties kaa upitis 3-4 speles un ar 2 vartu guvumiem bte tie spelee 2-3 maiņās bet nekā !!! Trenera riciba nav saprotama
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es Upīša izpildijumā esmu šosezon redzējis vairāk kā 10 spēles, un tāpēc man savs viedoklis par viņu ir.
Vārtu gūšanas čujs viņam ir, bet viņš nav kapātājs. Daļējs attaisnojums tam varētu būt viņa mazais augums. Kaut gan tas pats Sttraupe ,kas ar Upīti cīnās vienā maiņā LM, arī ar salīdzinoši nelielo augumu ir daudz lielāks kapātājs.
bet nejau visiem ir jabut kapatajiem. pietiek dzivot ar so sado mazo domas virzienu, ka mes neko citu neprotam ka kapaties.
ka Peka teica, Upitis loti labi lasa speli, ir gudrs uzbrucejs.
atceries, ka sezonas sakuma vins teica, ka vins mekle tiesi tada tipa speletajus. nav svarigi vai tu sobrid atbilsti sim limenim vai ne, bet galvenais vai tu saproti hokeju.
Pienemu, ka Peka vinam uzticesies arvien vairak un rekinas ar vinu ilgtermina, ka no vina varetu sanakt tada tipa speletajs kurs ierakstas vina speles plana.
, 2011-11-20 19:19, pirms 14 gadiem
Malači puikas.
Cipa Cēsis Tev tic un gaida.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:19, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Kāpēc nesalīdzināt, vienas komandas spēlētāji, visi uzbrucēji.
Atšķirība tikai tāda,ka tevis nosauktajiem algas divreiz mazākas nekā tiem leģionāriem.
, 2011-11-20 19:19, pirms 14 gadiem
Rautakallio jasak saprast,ka Dinamo ista spele ir no aizsardzibas, ka ari daleji sodien,sezonas sakuma daudz uzbrukam,metam pat 2reiz vairak par pretiniekiem,bet tapat zaudejam.....
, 2011-11-20 19:19, pirms 14 gadiem
Es domāju, ka varam atvadīties no Spartak galvenā trenera.. Nu ja ne pēc šīs spēles tad pēc nākamās, protams, ja būs zāģis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:20, pirms 14 gadiem
Žurnālisti presenē kā vienmēr līmenī Viens krievs uzdod 4 jautājumus, mūsējie ir spējīgi uz diviem, no kuriem viens ir par Cipuli un kāpēc viņš nemet iekšā. Līmenis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:21, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Atšķirība tikai tāda,ka tevis nosauktajiem algas divreiz mazākas nekā tiem leģionāriem.
Tieši tāpēc jau ir mazākas.
, 2011-11-20 19:22, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: puišel kad nedaudz izpratīsi hokeju, tad sapratīsi.tā kā klāj gultu un dodies gulēt, tev rīt uz skolu
Kas ir? Vairs nav ko atbildēt? Ja Tu domā vidusskolu, tad tā man jau ir pabeigta pirms vairākiem gadiem, bet Tev gan derētu ne tikai citīgi apmeklēt skolu, bet arī papildus mācīties mājās, jo Tava latviešu valodas gramatika ir sākumskolas līmenī.
, 2011-11-20 19:22, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: upīti nav 3-4 spēls un 2 vārti.
viņam ir 2 spēles un 2 vārti
Upiitim ir 3 spelees, un divi VAA|RTI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:25, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Upītim ir 17minutes un 2vārti ,bet M.Cipuļa kungam 23 spēles un ovāla 0
Ā un vēl vidēji 15min spēlē
Ar ko Cipuļa nulle atšķiras no Luceniusa nulles? Ar kaut kādu īpaši lielāku ovālumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:26, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: upīti nav 3-4 spēls un 2 vārti.
viņam ir 2 spēles un 2 vārti
Cipulim japaliek vins vismaz kapa aizsardziba,ir ari lietas,ko nepamana bez vartiem un piespelem,Lundmarku un Sindelu prom.....
, 2011-11-20 19:27, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: reāli vajadzētu uzdot pārmetošus jautājumus kāpēc Pipulis vēl nespēlē LM sastāvā.
domāju, ka tādēl - ka LM gadījumā, ja viņiem nosūta cipuli pasludina bankrotu-jo paņemot šo spēlētāju 3 maiņas nemetīs golus, tas ir točna
Preses konference pēc SPĒLES ir domāta, lai uzdotu jautājumus par SPĒLI, nevis par to kādēļ kāds spēlētājs šosezon vēl nav guvis vārtus... nu man vismaz šķiet, ka tā vajadzētu būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:29, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: domāju, ka mums vēl vienu cipuli vajadzētu upīsa vietā, lai ir 2 pilnīgi nekam nederīgi kapātāji vane??
Vari ņirgt par Cipuli cik vēlies, bet viņš ir LABS spēlētājs.
, 2011-11-20 19:30, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: piekrītu par gramatiku - rakstu vienkārši, lai mazie sapratsu
sc man ir kā šovs
par gramatiku piedomāju, kad biedzu stradiņus
šobrīd kaitinu pokemonus
Ko studēji un kurā gadā pabeidzi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:30, pirms 14 gadiem
Laba spēle ar skaistu uzvaru beigās. Sprukta maiņa kā vienmēr lieliska.
Izturību tālajā izbraukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:32, pirms 14 gadiem
Palika iespaids ka mūsējie šodien izskatījās nedaudz paguruši vai ne tik svaigi, bet 2 spēle pēc pārtraukuma. tad atceros vienu Karsuma teikumu-pārtraukumā trenējamies tā it kā būtu pirmssezonas nometne-tātad smagi un cik zinu pēc smagām nometnēm ir periods pēc kāda laika kad kājas kļūst smagas un neskrienās-ir fiziska bedre-protams pirmssezonas tā ir apzināta. Neesmu speciālists, bet radās jautājums vai tās smagās kājas nedaudz nebija šodien. Kopumā ja tā būtu tas nav slikti jo pēc nometnēm un fiziskām bedrēm - kopumā ir uzlabojums fiziskajā ziņā. Uzvarējām jo bijām pacietīgi, šodien bijām veiksmīgāki un arī Spartaks bija pavājš. Labs rezultāts pie nu teiksim vidējas spēles. Ir bijušas labas spēles kurās zaudējām-pret Avangard, Barys, Spartak (Maskavā).
, 2011-11-20 19:34, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: bet nejau visiem ir jabut kapatajiem. pietiek dzivot ar so sado mazo domas virzienu, ka mes neko citu neprotam ka kapaties.
ka Peka teica, Upitis loti labi lasa speli, ir gudrs uzbrucejs.
atceries, ka sezonas sakuma vins teica, ka vins mekle tiesi tada tipa speletajus. nav svarigi vai tu sobrid atbilsti sim limenim vai ne, bet galvenais vai tu saproti hokeju.
Pienemu, ka Peka vinam uzticesies arvien vairak un rekinas ar vinu ilgtermina, ka no vina varetu sanakt tada tipa speletajs kurs ierakstas vina speles plana.
Un tieši tāpēc RD ir tieši tur kur ir, jo Pekkas spēles koncepcija izgāzās jau pašā sākumā. Un izgāzās tāpēc,ka RD nav kapātāji, kas var spēlēt šo somu un NHL hokeju. Nav to spēlētāju,kas varētu spēlēt spēka hokeju kādu no paša sākuma sludināja Pekka savās vīzijās.
Vienīgais,kas to regulāri spēj ir šeit SC noniecinātais Cipulis. Tikai žēl,ka Mārtiņam totāli neveicās ar momentu realizāciju.
, 2011-11-20 19:35, pirms 14 gadiem
Pekas Niminens izskatās ka arī bus liels lietas koks no kura varētu uztaisīt plāno galdinu. Žēl ka latviešu puikām nākas vilkt lauka to somu un viņa varzu Šindelus, Luceniusus utt. Es santīmu pat nedotu par viņiem visiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:35, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Palika iespaids ka mūsējie šodien izskatījās nedaudz paguruši vai ne tik svaigi, bet 2 spēle pēc pārtraukuma. tad atceros vienu Karsuma teikumu-pārtraukumā trenējamies tā it kā būtu pirmssezonas nometne-tātad smagi un cik zinu pēc smagām nometnēm ir periods pēc kāda laika kad kājas kļūst smagas un neskrienās-ir fiziska bedre-protams pirmssezonas tā ir apzināta. Neesmu speciālists, bet radās jautājums vai tās smagās kājas nedaudz nebija šodien. Kopumā ja tā būtu tas nav slikti jo pēc nometnēm un fiziskām bedrēm - kopumā ir uzlabojums fiziskajā ziņā. Uzvarējām jo bijām pacietīgi, šodien bijām veiksmīgāki un arī Spartaks bija pavājš. Labs rezultāts pie nu teiksim vidējas spēles. Ir bijušas labas spēles kurās zaudējām-pret Avangard, Barys, Spartak (Maskavā).
Pret Barys 0-5 es par labu speli nenosauktu,ta bija sliktaka sezona,vienalga cik,tad izdevibu bija.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:36, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: upīti nav 3-4 spēls un 2 vārti.
viņam ir 2 spēles un 2 vārti
Upītim ir 3 spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:36, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tieši tāpēc RD ir tieši tur kur ir, jo Pekkas spēles koncepcija izgāzās jau pašā sākumā. Un izgāzās tāpēc,ka RD nav kapātāji, kas var spēlēt šo somu un NHL hokeju. Nav to spēlētāju,kas varētu spēlēt spēka hokeju kādu no paša sākuma sludināja Pekka savās vīzijās.
Vienīgais,kas to regulāri spēj ir šeit SC noniecinātais Cipulis. Tikai žēl,ka Mārtiņam totāli neveicās ar momentu realizāciju.
Tieši tā. Praktiski Cipulis ir vienīgais, kurš spēlē agresīvu hokeju.
, 2011-11-20 19:36, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Nu tad lai Cipulis brauc uz Liepāju un spēlē Mečī! Interesanti, ko tad tu teiktu.
Es viņu sagaidītu Liepājas ledus hallē ar atplēstām rokām, jo LM šobrīd totāli trūkst pieredzējuši spēlētāji.
, 2011-11-20 19:38, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: Pret Barys 0-5 es par labu speli nenosauktu,ta bija sliktaka sezona,vienalga cik,tad izdevibu bija.....
Uz to spēli biju klātienē un pēc tam pa tv noskatījos jo klātienē nu nekādi nesapratu kā var zaudēt pie tik labas spēles. Arī pa tv sapratu ka tā bija laba-galvenais ir cik momentus tu veido un cik pretinieks-pēc momentiem bija mums liels pārsvars.
, 2011-11-20 19:39, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tieši tāpēc RD ir tieši tur kur ir, jo Pekkas spēles koncepcija izgāzās jau pašā sākumā. Un izgāzās tāpēc,ka RD nav kapātāji, kas var spēlēt šo somu un NHL hokeju. Nav to spēlētāju,kas varētu spēlēt spēka hokeju kādu no paša sākuma sludināja Pekka savās vīzijās.
Vienīgais,kas to regulāri spēj ir šeit SC noniecinātais Cipulis. Tikai žēl,ka Mārtiņam totāli neveicās ar momentu realizāciju.
nejauc divas dazadas lietas. Kapasanu un spelesanu somu hokeju. tas nav viens un tas pats.
Somu hokejs ir agresivs uzbrukuma hokejs kur pirmkart jau spele gudru hokeju. Kapasana ir tas ko dara Podzins, Ankipans un vel dazi labi, vienkarsi ka suns skrien pakal ripai un triec pretinieku borta.
Katra gadijuma ari Peka preses konference izteicas, ka Upitis ir vina stila hokejists un vins ar vinu rekinas.
, 2011-11-20 19:39, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Tieši tā. Praktiski Cipulis ir vienīgais, kurš spēlē agresīvu hokeju.
Tāpēc jau Pekka pacieš to ka Mārtiņš nevar iemest. Viņš Mārtiņā redz to ko viņš labprāt saskatītu RD vairumam spēlētāju u.t.i. cīņas sparu, agresivitāti u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:41, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: godīgi.
politoloģiju, 4cus gadus atpakaļa(pabeidzu) - kreituse, ostrovsa, šadirsksi, spolītis utt. ja zini sapratīsi kas un kā un ka reāli šis ir tikai šovs "D
Labi. Īstenībā jau man vienalga, bet lai nu paliek.
, 2011-11-20 19:41, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: nejauc divas dazadas lietas. Kapasanu un spelesanu somu hokeju. tas nav viens un tas pats.
Somu hokejs ir agresivs uzbrukuma hokejs kur pirmkart jau spele gudru hokeju. Kapasana ir tas ko dara Podzins, Ankipans un vel dazi labi, vienkarsi ka suns skrien pakal ripai un triec pretinieku borta.
Katra gadijuma ari Peka preses konference izteicas, ka Upitis ir vina stila hokejists un vins ar vinu rekinas.

Nedzen fufeli.
Somu hokejs ir analogs NHL hokejam, kur nekad nav dominējuši taktiskā domāšana, bet gan spēka spēle ar daudziem metieniem uz vārtiem.
, 2011-11-20 19:42, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apsveicu īstos RD līdzjutējus ar uzvaru.
Šķiet,ka RD spēlētāji būs norakuši vel vienu KHL komandas galveno treneri.
Joprojām neatbildēts ir jautājums, kas vel RD var ko izdarīt regulāri bez Sprukta maiņas. Ko šajā komandā joprojām dara Luceniuss, Šindels,Lundmarks. Arī Villes pirkuma lietderība jau sāk mākt šaubas.
Luceniuss ar skatu uz nākošo sezonu. Lundmarkam esot iedodas kādas 5 spēles, ja nekas nebūs, laidīs vaļā. Šindels ir Mikušs2, nesaprotu, kā viņu varēja parakstīt uz divām sezonām. Ville arī nevelk, redzēs kā ies viņam izbraukumā.
, 2011-11-20 19:43, pirms 14 gadiem
man vienīgajam likās,ka Ozoliņš šodien pilnigi nekāds?
, 2011-11-20 19:43, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Uz to spēli biju klātienē un pēc tam pa tv noskatījos jo klātienē nu nekādi nesapratu kā var zaudēt pie tik labas spēles. Arī pa tv sapratu ka tā bija laba-galvenais ir cik momentus tu veido un cik pretinieks-pēc momentiem bija mums liels pārsvars.
Nu iespejams,bet zaudejot 0-5 majas gruti saskatit,ko labu
, 2011-11-20 19:44, pirms 14 gadiem
All-In-One* rakstīja: Es esmu vienīgais vai kā, bet te ir tikai sīkie kas savu heiterismu un sūdu spēj dzīt tikai netā?
Tu nēsi vienīgais...,vienkārši to sīko kas te izpaužās ir krietni vairāk! Kautkā taču vajag izcelties!
, 2011-11-20 19:44, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Tā nu gan nav tiesa. Pekas hokeja tieši Karsums jūtas kā zivs ūdenī. Ne velti tieši šosezon Mežonis ir kļuvis par labāko Dinamo snaiperi.
Laikam viņam vajag sniegt privātstundas Cipulim, kā realizēt metienus.
Nav gadijies dzirdēt,ka Pekka būtu slavējis Karsumu.
, 2011-11-20 19:45, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: godīgi.
politoloģiju, 4cus gadus atpakaļa(pabeidzu) - kreituse, ostrovsa, šadirsksi, spolītis utt. ja zini sapratīsi kas un kā un ka reāli šis ir tikai šovs "D
aha, un man ir triskarsais doktora grads rakesu zinatne. Stradaju NASA, kamer Obama neredz tikmer SC rakstu komentarus
pec taviem komentariem spriezot tev ir labi ja 7 klasu izglitiba. Politologs atradies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:46, pirms 14 gadiem
Prieks par spēli
Apsveicu puišus!
, 2011-11-20 19:46, pirms 14 gadiem
robis133 rakstīja: Upītis kaut kā labāk met, nekā dažs cits...
Laba spēle.
ja nebūtu piespēle, tad arī upītim nebūtu vārtu. ta ka nevajag visu uz vienu spēlētāju likt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:46, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Luceniuss ar skatu uz nākošo sezonu. Lundmarkam esot iedodas kādas 5 spēles, ja nekas nebūs, laidīs vaļā. Šindels ir Mikušs2, nesaprotu, kā viņu varēja parakstīt uz divām sezonām. Ville arī nevelk, redzēs kā ies viņam izbraukumā.
Sindelam vel nav 28 gadi, ja paraksta, tad ne mazak ka uz 2 sezonam.
tagad lai sejejs doma ka tikt no tada ''brinuma'' valja
, 2011-11-20 19:46, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: Nu iespejams,bet zaudejot 0-5 majas gruti saskatit,ko labu
Tieši tāpēc man šī spēle ļoti iespiedās atmiņā kā paradokss. Arī gribēju īsti saprast kā var zaudēt 0-5 pie labas spēles. Droši vien mani te noēdīs, bet šodien neuzskatu ka spēle bija laba-Spartak bija nekāds pie 1 un 2 vārtiem veiksme. Pie neizteiksmīgas spēles uzvaram 4-1. Ir reizes kad abas komandas spēlē labi-vienai jāzaudē un ir reizes kad neviena nespēlē labi - nu kādai jāuzvar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:48, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav gadijies dzirdēt,ka Pekka būtu slavējis Karsumu.
Nepaliec smieklīgs, paskaties uz Karsuma lomu komandā un zināsi ko par viņu domā. Tas ka paslavē Jučeru, nenozīmē ka uzskatu viņu par labāku kā Holtu.....
, 2011-11-20 19:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Nedzen fufeli.
Somu hokejs ir analogs NHL hokejam, kur nekad nav dominējuši taktiskā domāšana, bet gan spēka spēle ar daudziem metieniem uz vārtiem.
pats nedzen fufeli pasaki Pekam ka somu hokejs ir NHL analogs un vins tev galvu nokodis
speles stils ir lidzigs NHL, bet ne tads pats.
un neviena bridi neesmu teicis, ka tur strada kautkada taktiska domasana. Taktiska spele jau ir zviedru hokejs.
vienkarsi ir atskiriba, vai tu skrien ka vejs un ka miets atduries un galva esi visai padums, vai tu reali saproti hokeju un to ka si spele tiek speleta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:52, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Nepaliec smieklīgs, paskaties uz Karsuma lomu komandā un zināsi ko par viņu domā. Tas ka paslavē Jučeru, nenozīmē ka uzskatu viņu par labāku kā Holtu.....
Tas ka Karsums labi iederās Pekkas hokeja redzējumā (kaut gan šobrīd nav īsti skaidrs kāds ir šis redzējums) ir gluži loģiski,jo viņš gana ilgi spēlējis aiz okeāna.
, 2011-11-20 19:57, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: pats nedzen fufeli pasaki Pekam ka somu hokejs ir NHL analogs un vins tev galvu nokodis
speles stils ir lidzigs NHL, bet ne tads pats.
un neviena bridi neesmu teicis, ka tur strada kautkada taktiska domasana. Taktiska spele jau ir zviedru hokejs.
vienkarsi ir atskiriba, vai tu skrien ka vejs un ka miets atduries un galva esi visai padums, vai tu reali saproti hokeju un to ka si spele tiek speleta.
Hokejā bez vārtu gūšanas un piespēļu dalīšanas eksistē vel virkne elementu bez kā nav iespējams.
Un tāpēc ka virknei RD un LM spēlētāju pietrūkst šo elementu, tad tāpēc arī ir virkne spēles, kas tiek sačakarētas pašās spēles galotnēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 19:58, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: uzprasi jebko par stradiņiem/pasniedzējiem/stdijām utt.visu atbildēšu.
reāli ši man ir laika nosišana ar mērķi kaitināt mazos dinamiešus
ko man tie tavi stradini dos, ne es zinu, kas tur pasniedz, ne mani tas interese. tu jau vari man sastastit, ka esi ar Liepanu sadzeris un Lapinas jaunkundzi gulejis. Tik pat labi es tev varu paprasit ko tu zini par Liepajas tehnikuma lektoriem, ari varesu tev brinumus sastastit.
jebkura gadijuma, ja tu esi 4 gadus atpakal beidzis politologus, tad man tevis zel, acim redzot esi bijis drankigs stundents. citi politologi 4 gadus pec studiju beigam strada vai ka dazs labs tumsas solists jau ir politika iesaistits, bet tu sedi no rita lidz vakaram SC un spelejies ar berniem
, 2011-11-20 20:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka Karsums labi iederās Pekkas hokeja redzējumā (kaut gan šobrīd nav īsti skaidrs kāds ir šis redzējums) ir gluži loģiski,jo viņš gana ilgi spēlējis aiz okeāna.
Un japiekrīt kolēģim ka Tu aplauzies FIN un NHL nosaucot par analogiem...Un taktika ir visur, vai tas spēka hokejs, vai kombicionālais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 20:05, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hokejā bez vārtu gūšanas un piespēļu dalīšanas eksistē vel virkne elementu bez kā nav iespējams.
Un tāpēc ka virknei RD un LM spēlētāju pietrūkst šo elementu, tad tāpēc arī ir virkne spēles, kas tiek sačakarētas pašās spēles galotnēs.
jebkura gadijuma, Peka izsakas, ka upitis ir loti cerigs un atbilst vina koncepcijai par to kadam jabut hokejistam, tapec jadoma, ka ar Upiti viss +/- ir kartiba
tas ka mums ir pilns hokejs ar pusfabrikatiem, nav nekads noslepums. Bet ta ir visur pasaule. nav mums tie resursi tik daudz lai atlasitu komandu no viniem genijiem vien. Nevajag domat, ka pie mums dzimst vai butu jadzimst talantigakiem speletajiem ka citviet pasaule. ir naivi ceet, ka katrs kurs sak spelet hokeju bus ar Ozo laukuma paredzesanas spejam un Baldera slidojumu. labi ja 1% speletaju ir vispuseji labi apveltiti ar talantu. katram ir savas vajas puses. Ik pa laikam jau mums paradas pa kadam dimantinam, ka Balderis, Ozo, Girgensons, kuri ir pasaules meroga zvaigznes. Bet nav jau ta ka pie mums uz 100 speletajiem butu mazak tadu meistaru ka pie kanadiesiem. ja paskatas cik % no NHL draftetajiem latviesiem tur ari uzspele, tad mes esam apsoluti lideri. aptuveni puse no draftetajiem letiniem ir aizvadijusi kaut vienu speli NHL.
, 2011-11-20 20:07, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: lai es iztiktu un man vēl paliktu pāri, man dienā ir jāstrādā 5cas stundas.ko man atlikušo laiku darīt??
labi, nav mana darisana... bet vai tev pasam nav kauns, ka politologs budams brivo laiku pavadi SC telojot mulki un kaitinot bernus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 20:48, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Un japiekrīt kolēģim ka Tu aplauzies FIN un NHL nosaucot par analogiem...Un taktika ir visur, vai tas spēka hokejs, vai kombicionālais
Protams ka taktika ir pat spēlējot spēka hokeju.
Es mazliet neprecīzi uzrakstiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 20:57, pirms 14 gadiem
A ko to Cipuli vien var lamāt? Ko tad dara mūsu t.s. leģionāri? Daudz ir iemetuši? Ok, var Varju vēl nesaku neko, a pārējie?
, 2011-11-20 20:59, pirms 14 gadiem
karotajs28 rakstīja: Kad atvērsies Cipulis lai dieviņš nogrāpstās un cilvēki lūdz par mūsu pretinieku likteni.
Kad Ņišviš atgriezīsies cerēsim, ka netaisīs tādas pašas ziepes, ko darīja pirms šīs un pēc iepriekšējās traumas.
Meija ir ļoti līdzīga stila spēlētājs kā Cipulis, ceru, ka viņu negaida šāds pats nozākāšanas vilnis, kā tas ir ar Mārtiņu.
Un Vēl kas.. Šogad Dinamo spēlē pavisam savādāk kā iepriekšējos gados, tādēļ lūdzu negaidiet tādus pašus rezultātus kā pagājušo gad un vispār nevajag gaidīt labu sniegumu šogad, jo tas būs ilgs laiks, kamēr komanda pieradīs un sapratīs kā spēlēt un saprasties ar partneriem šajā spēles manierē, kādu piedāvā treneris Rautakalio. Nekas traks taču pagaidām nav noticis. Esam tabulā apmēram turpat kur visus iepriekšējos gadus. Tikai atšķirībā no iepriekšējiem gadiem rezultāti spēles izskaņā nav 5:4 un tam līdzīgi, bet ir 2:1 utt. Bet ar to ir jāsamierinās Kamērt notiek komandas pārbūvēšana. Un pasarg Dievs, ka Šobrīd Šuplers vadītu šo modeli, no tā sanāktu vien čiks, tādēļk ļausim Rokijam pabeigt iesākto darbu, kas arī mūsu spēlētājiem noderēs izlasē, kas man personīgi ir svarīgāka ,ka Dinamo, kādēļ tas būs noderīgi, tādēļ, ka Tedis mūsu spēlētājiem piedāvās ja ne gluži tādu pašu tad samērā līdzīgu spēles modeli, un tieši ar šādu modeli manuprāt, mēs sasniegs daudz vairāk kā ar Padomju hokeja stila iezīmēm....
Zapojs vai vienkārši birst nost?
, 2011-11-20 21:04, pirms 14 gadiem
Ieejot feisbukā pirmajā lapā redzu šo---->
nu baigais krasavecs
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 21:40, pirms 14 gadiem
Ludvigers rakstīja: man vienīgajam likās,ka Ozoliņš šodien pilnigi nekāds?
nebija gan
, 2011-11-20 21:41, pirms 14 gadiem
Lieliska uzvara un Sprukta maiņa velk visu komandu.
, 2011-11-20 21:49, pirms 14 gadiem
dinamo97 rakstīja: Lieliska uzvara un Sprukta maiņa velk visu komandu.
Vot un tas man nepatīk visvairāk, ka tikai Sprukta maiņa var iemest. Agri vai vēl baterijas nosēdīsies un ko tad??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-20 22:24, pirms 14 gadiem
Rēdlihs vnk plosās
, 2011-11-20 22:27, pirms 14 gadiem
Vispār Karsumam bija 1+1, besī šitie punktu skaitītāji.. vienu golu jau nozaga, tagad vēl piespēli..
, 2011-11-20 23:33, pirms 14 gadiem
ripinieks rakstīja: Vispār Karsumam bija 1+1, besī šitie punktu skaitītāji.. vienu golu jau nozaga, tagad vēl piespēli..
Viss kārtībā
Хоккей. КХЛ. Регулярный чемпионат. Игра номер...
, 2011-11-20 23:50, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: uzprasi jebko par stradiņiem/pasniedzējiem/stdijām utt.visu atbildēšu.
reāli ši man ir laika nosišana ar mērķi kaitināt mazos dinamiešus
uz pusslodzi (vai 1/4, kas varētu būt 5 stundas) Stradiņos stradājošais apsargs, sētnieks vai varbūt barjeru cilājošais elements iebraukšanai no sētas puses (pēc tavu komentāru rakstura nekad nenoticēšu, ka esi kas vairāk par minēto profesiju līmeņa pārstāvi) - vari populāri nodefinēt, kas ir "mazais dinamietis"? kaut kas tev līdzīgs, tikai 10 gadus jaunāks un ar perspektīvu intelektā tevi apsteigt tuvāko pāris gadu laikā?
, 2011-11-21 00:00, pirms 14 gadiem
biju uz spēli (šogad pirmo reizi) un jāatzīst, ka ļoti patika redzētais! gan tas, ka rezultātu taisa latviešu puikas (1. maiņa vienkārši sarausta lupatās jebkuru pretinieku maiņu), gan tas, kā cenšas jaunie (Podziņš, Upītis, Meija)... un Laviņš joprojām bloķē jebkuru metienu sevi nežēlojot, arī Ozoliņš atkal ir līmenī, vienīgi no leģionāriem gan tikai Ville bija redzams... tiešām patika komanda, ceru, ka puikas ir uz viļņa
, 2011-11-21 00:59, pirms 14 gadiem
Cipulis kārtējo reizi izvilka maču. Mārtiņ, tikai uz priekšu !
, 2011-11-21 02:13, pirms 14 gadiem
Cipulis jāsūta uz LM ,lai iemet pārīti golus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-11-21 08:56, pirms 14 gadiem
Patiesībā es sākudomāt par vien a topika rakstīšanu. proti, vai mums nav par daudz ārzemnieku. Mums šovrīd ir veseli septiņi ārzemnieki! Tik daudz kādu laiku nebija bijis. Pie tam no 12 uzbrucējiem 6 ir ārzemnieki. Godīgi sakot, man mazinās interese par dinamo, jo es nefanoju par komandu bez satura, proti, par komandu bez mūse'jiem spēlētājiem. Pie kam, nu nav mums izcili ārzemnieki. Viņi ne ar ko nav labāki par mūsējiem, be tiek turēti laukumā un tiek atņemt avieta mūsējiem. Ankipāns, Bukarts, Indrašis. Aiz borta. kad vēl vesels būs Ņiživijs un Džeriņš. Kas ies malā. Baidos, ka var gādities ka LAtvijas izlase aizkrīt uz B grupu. Līdzīgi kā savā laikā Vācijai bija lielas problēmas, kad Latvija viņus lika ar 8:0. Jo vācieši spēlēja pēdējās maiņās uyn nebija, kas uzņemas līdera lomu.
NAMEJS 9999 rakstīja: Apsveicu īstos RD līdzjutējus ar uzvaru.
Šķiet,ka RD spēlētāji būs norakuši vel vienu KHL komandas galveno treneri.
Joprojām neatbildēts ir jautājums, kas vel RD var ko izdarīt regulāri bez Sprukta maiņas. Ko šajā komandā joprojām dara Luceniuss, Šindels,Lundmarks. Arī Villes pirkuma lietderība jau sāk mākt šaubas.
, 2011-11-21 09:01, pirms 14 gadiem
Pilnīgi Tev piekrītu!
Pietiktu ar kādiem trim četriem. Toties ļoti labiem. Mums ir septiņi un no lielas daļas nekādas jēgas nav. Žēl, ka dianmo nav leģionāru kvotas.
Marius rakstīja: patīk kā Miķelis plosās, arī Upītis. diemžēl leģionāri, kuriem taču it kā vajadzētu būt komandas vilcējiem, neattaisno sevi. tas liek vēlreiz domāt par to ka čupas viduvēju leģionāru vietā vajag tikai pāris, bet tiešām augstas klases spēlmaņus
, 2011-11-21 09:30, pirms 14 gadiem
Ļoti labi, tā jāturpina mūsējiem.Ja kaut katru 2.spēli mūsējie spēlētu tik labi kā vakar (tas , protams, nenozīmē zaudējumus starp īpaši veiksmīgajām spēlēm).Ja neskaita kārtējo 3 punktu pakāšanu pēdējās 15 sekundēs, lieliska cīņa bija arī pret SKA - nu labi, ka vismaz pagarinājums bija veiksmīgs, paldies Galviņam.Tagad gara, grūta izbraukumu sērija, bet jācenšas arī tajā savākt punktus, cik vien var.To arī novēlu!Un Cipulim beidzot veiksmi