Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

Oficiāli: Pēteris Skudra - Rīgas "Dinamo" galvenais treneris

Oficiāli: Pēteris Skudra - Rīgas "Dinamo" galvenais treneris
Pēteris Skudra. Foto: Rīgas "Dinamo"

Latvijas hokeja speciālists Pēteris Skudra iecelts par Rīgas "Dinamo" galveno treneri, šodien vēsta Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs.

"20. jūlijā notika AS “Dinamo Rīga” padomes un valdes paplašinātā sēde. Padome apstiprināja Pēteri Skudru par kluba galveno treneri uz nākamo sezonu. Padome uzdeva galvenajam trenerim Skudram izstrādāt komandas sagatavošanās plānu, kā arī iesniegt padomei priekšlikumus par galvenā treneru asistentu un komandas spēlētāju kandidātiem," informē klubs.

Plašākus komentārus Pēteris Skudra sniegt šodien nevēlējās, solot uz visiem jautājumiem atbildēt trešdien, kad notiks kluba organizētā preses konference. "Šobrīd ir jāsāk strādāt," īsi sarunā ar portālu Sportacentrs.com teica treneris.

Kā jau ziņots, piektdien Rīgas "Dinamo" un galvenais sponsors "Gazprom Export" parakstīja līgumu uz nākamo sezonu. Tādējādi var sākt parakstīt līgumus ar treneriem un spēlētājiem, lai turpinātu startēt KHL. Tika lēsts, ka līgums ar galveno sponsoru ļaus virzīties uz priekšu ar platiem soļiem, no kuriem pirmais varētu būt paziņojums par jauno galveno treneri. 47 gadus vecais Skudra kotējās kā viens no galvenajiem pretendentiem uz šo posteni.

Atgādinām, ka "dinamieši" sesto reizi pēc kārtas netika KHL izslēgšanas spēlēs un šopavasar finišēja turnīra tabulas priekšpēdējā vietā. Pēc neveiksmīgās sezonas klubs nolēma neturpināt sadarbību ar treneriem, tostarp Ģirtu Ankipānu, kurš galvenā trenera amatu savienoja ar ģenerālmenedžera pienākumiem.

Spēlētāja karjeras laikā Skudra bija vārtsargs: Latvijas izlasē (1992-1997), NHL klubos (1997-2003), Krievijas klubos (2003-2007). Pēc hokejista karjeras beigām sāka darboties kā Čerepovecas "Severstal" vārtsargu treneris, bet 2012. gadā kļuva par Novosibirskas "Sibir" galvenā trenera asistentu. Latvietis bija viens no retajiem bijušajiem vārtsargiem, kurš kļuva par kluba galveno treneri. Latvijas hokeja speciālists no 2013. līdz 2018. gadam vadīja Ņižņijnovgorodas "Torpedo", komanda piecas reizes iekļuva izslēgšanas spēlēs, bet pirmo kārtu pārvarēja tikai 2016. gadā. Pagājušajā sezonā sāka kā Čeļabinskas "Traktor" galvenais treneris, taču novembra sākumā tika atlaists.


, 2020-07-20 13:42, pirms 5 gadiem
Tu tikai Skudru nesamin
, 2020-07-20 13:42, pirms 5 gadiem
Bus interesanti. Prieks,ka Skudra bus galvenais treneris.
Nebus vairs te nekadas pastaigas. Atri iedzis resoektu speletajos.
Slēpts komentārs: hokejists77
, 2020-07-20 13:44, pirms 5 gadiem
Jā atslidotāji pensionāri var sākt stresot
, 2020-07-20 13:46, pirms 5 gadiem
Skudra ir, Ģēģeris ir...
6 priekšnieki ir...

varam sākt ceļu uz Gagārinu...
, 2020-07-20 13:47, pirms 5 gadiem
Ļoti labi!

Tagad no vietējajiem savākt:
Bārtuli, A.Kuldu, Cibuļski, Karsumu, Indraši, Dārziņu, Džeriņu, M.Rēdlihu, Jevpalovu, Binduli, Dzierkalu, Ri.Bukartu, Sotnieku!

Priekš 4.maiņas un rezervistiem paturēt Meiju, R.Lipsbergu, Zīli, Ģēģeri, Bērziņu. +daži no baumu leģionāriem: Desousa, Komareks, Storms, Samuelsons, Ališausku ar var atstāt! Un pats galvenais labu GK līniju. Nebūtu pat iebildumu, ja atstātu Salāku+Makarovu...
, 2020-07-20 13:49, pirms 5 gadiem
Pie viņa jau neviens negribēja spēlēt un vēl būs jādzīvo krievijā,jobcik 🤣
, 2020-07-20 13:55, pirms 5 gadiem
Apsveicu bijušo latvieti, amerikāni un tagadējo rosijancu Pjotru ar darbu rasejas hokeja čempionātā!
, 2020-07-20 13:58, pirms 5 gadiem
Tagad jau nu noteikti labākie vietējie dinamo negribēs spēlēt. Būs tikai čekeri un lēti leģi. Ar nepacietību gaidu Skudras nervu noturību pec 10 zāģu serijas.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2020-07-20 13:59, pirms 5 gadiem
Tagad gaidām līgumu ar Pavlovu un Meiju 😀
, 2020-07-20 14:00, pirms 5 gadiem
Tad jau tā ir pirmā reize kopš 2015./16. sezonas (Tad atlaida Heikili un vietā ielika Sējēju), kad Savickijs ir paņēmis par galveno treneri reālu galveno treneri
, 2020-07-20 14:05, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Apsveicu bijušo latvieti, amerikāni un tagadējo rosijancu Pjotru ar darbu rasejas hokeja čempionātā!
Tīri tehniski viņš tagad ir eesti, jo mājas ir Tallinā
, 2020-07-20 14:06, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Novēlu veiksmīgi izgāztu sezonu!
Interesanti, kuram būs stiprāki nervi-Muravejam, vai tomēr spēlētājiem?!
Un ko tu, visu sporta veidu viedais jefiņ di--īsi, ja sezona nebūs izgāzta?
Dzēsīsi sevi no portāla?
, 2020-07-20 14:08, pirms 5 gadiem
Beidzot varbūt būs kārtība un ņems džekus, kas tiešām grib spēlēt un progresēt.. pirmās 3x maiņas lai savāc spēcīgas..5-6 latviešus

un 4.maiņu, lai dod iespēju galīgi jaunajiem Ģēģerim, Bērziņam, Grīnbergam, Zabusovam, Ošeniekam.. lai jaunie skrien un cīnās.
Varbūt izaugs kāds talants, citādāk, esam entos gadus spēlējuši ar dažiem bāleliņiem, bet progress ne rezultātos, ne viņos.

Nevajag vairs nekādus Pavlavus, Meija, Mareņus, Džeriņus, Batņu - nospēlē džeki 50 spēles, un neko neizdara un nekas neliecina, ka džeki progresēs, nav vairs tas vecums.
, 2020-07-20 14:09, pirms 5 gadiem
darbagalds rakstīja: Un ko tu, visu sporta veidu viedais jefiņ di--īsi, ja sezona nebūs izgāzta?
Dzēsīsi sevi no portāla?
Nē, mēģinās Tev iestāstīt, ka viņam vienalga ir taisnība. Un, līdz ar to, neizdzēsīsies.
, 2020-07-20 14:14, pirms 5 gadiem
Jauno sezonu jau ir izgāzis Savickis!!! Skudru ielika lai mēģina saglābt Jura reputāciju!
, 2020-07-20 14:14, pirms 5 gadiem
Ankepons asistents?
, 2020-07-20 14:14, pirms 5 gadiem
Redzēsim kā ies Skudram.

Ar tik nabadzīgu klubu viņš KHL nav strādājis. Rīgai nav fārmkluba, ir visu zinošā valde u. c. apstākļi, kas traucē normālu darbu, lai par kaut ko vispār cīnītos. Nerunājot par niecīgo budžetu.

Bet tomēr nav leģionāru limita un daudz brīvo aģentu tirgū šajā brīdī. Kāds smiesies, bet KHL spēlēt, kaut caur DR cer daudz spēlētāju, gan labi, gan viduvēji.

Nepatīk man Skudra galīgi, bet beidzot Rīga varētu spēlēt mazliet uzbrūkošāku hokeju. Cenšoties Traktoru pārveidot no aizsardzības komandas par uzbrūkošāku komandu Skudra izgāzās. Vai izdosies Rīgā? Atkarīgs no tā ko parakstīs un kā parakstītie spēlēs. Spēles stils jau apmēram skaidrs kāds gaidāms.

No svara būs spēle nevienādos sastāvos, labs kīpers, un kāds aizsargs, kurš var aizmest ripu kaut vai tikai līdz vārtiem.

Jebkurā gadījumā, vai var būt vēl sliktāk, kā bija? Zemāk par pēdējo vietu nenokrist
, 2020-07-20 14:18, pirms 5 gadiem
darbagalds rakstīja: Un ko tu, visu sporta veidu viedais jefiņ di--īsi, ja sezona nebūs izgāzta?
Dzēsīsi sevi no portāla?
Kāda tev darīšana ko es (ne)darīšu? Kaut kā neatceros, ka būtu tev, vai kādam citam, prasījis padomu.
Takā-atslābsti!
, 2020-07-20 14:20, pirms 5 gadiem
Šitam pa asistentiem J.Osipovu un V.Lindermanu.A.Gapoņenko par ekipējuma menedžeri,T.Ždanoka par masieri.Un jaunais Dinamo talismanis-Beness Aijo.
, 2020-07-20 14:27, pirms 5 gadiem
Vēl jāpiebilst, ka Pēteris Skudra ir "Radio Marija" vadītājs Latvijā!
, 2020-07-20 14:32, pirms 5 gadiem
Nevienam nevajadzīgs treneris pārņēma nevienam nevajadzīgu komandu, prieks, kur tu rodies...
Paskatīsimies uz Muraveja ģīmi pēc tam, kad pēc 10 spēlēm komandai būs tikai 3 punkti...
, 2020-07-20 14:35, pirms 5 gadiem
"Dengi ne pahnut"

Domaaju ka vispiemeerotaakais, profesionaalaakais un pieredzeejushaakais no visiem potencialajiem kandidaatiem.

Ceru ka 1+3 uzbruceeji tiks aatri atstaadinaati vai arii liigumu nesleegshana...
, 2020-07-20 14:37, pirms 5 gadiem
Ahaaa😀 kad Skudra laizīja krievu pakaļas un nolēja ar mēsliem Dinamo. Kad gadiem uzmeta Latviju un Latvijas izlasi, tad līdz šim visi esošie Dinamo fani viņu nolika kā pēdējo suni, nodevēju, kangaru, krievu vaboli, bet protams, tāpat kā tas bija ar Bārtuli, kolīdz ir zem Ģinamo karoga, tā kažokus met uz otru pusi un visi pagātnes grēki tiek piedoti un tiek pieņemts savā bariņā. Protams, jo Dinamo fani nav cilvēku ar savu nostāju, pašapziņu un mugurkaulu. Tos var locīt kā vien grib, un tie locīsies līdzi vējiem. Nožēlojami. Tagad Skudram applaudēs un veltīs ovācijas ar tādiem tekstiem kā - beidzot kāds pieredzējis speciālists! Hei labs lēmums! Vismaz pārzina krievu hokeju! Beidzot tas kas mums ir vajadzīgs😀Sarauj Skuuudra, saaaraauuj!!! Hei hei hei! 😀 Tik nožēlojami. Ko tik par aldari un brīvu vakaru no sievas neizdarīsi, pašam velnam kurpes spodrināsi.
, 2020-07-20 14:43, pirms 5 gadiem
Es ieteiktu visiem nejaukt nacionālo izlasi ar kaut kādu klubu...ja Muravejs trenēs Dinamo - laipni lūgts!...
, 2020-07-20 14:44, pirms 5 gadiem
Un pēkšņi visi Skudras pagātnes grēki tiek piedoti.
, 2020-07-20 14:44, pirms 5 gadiem
Skudru vārtos (lai taupītu līdzekļus), Pasti uzbrukumā... Paste, Ankipāns, Ģēģeris, re, vesels trijnieks. Aizsardzībā varbūt var sarunāt, lai Sanča uzkapā vēl vienu sezonu.
Slēpts komentārs: hokejists77
, 2020-07-20 14:48, pirms 5 gadiem
ST2 rakstīja: Un pēkšņi visi Skudras pagātnes grēki tiek piedoti.
Kādi grēki?
, 2020-07-20 14:56, pirms 5 gadiem
Man nekas nav pret Skudru kā Dinamo treneri..
, 2020-07-20 15:00, pirms 5 gadiem
Labs treneris, taču par vēlu ielika. Sagatavošanās posms nemaz nav noticis, jo bāzi neviens neliek, nez pat spēlēji vēl nav parakstījuši līgumus. Bet labi, ka tas Anikpāna murgs beidzās, šogad pēc 6 gadu pauzes varētu ievērtēt, kādi būs leģionāri un varbūt būs labs gads. Vismaz Krievu eksperti Rīgas Dinamo pārmaiņas vērtējuši ar + zīmi
, 2020-07-20 15:03, pirms 5 gadiem
Petruha molodčiks! Apsveicu ar atgriešanos dzimtajās ārēs Viens no nelokāmākajiem letiņiem mūsdienu hokejā.
, 2020-07-20 15:04, pirms 5 gadiem
Skudra pacels DR vēl nebijušos augstumos!
, 2020-07-20 15:06, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Labs treneris, taču par vēlu ielika. Sagatavošanās posms nemaz nav noticis, jo bāzi neviens neliek, nez pat spēlēji vēl nav parakstījuši līgumus. Bet labi, ka tas Anikpāna murgs beidzās, šogad pēc 6 gadu pauzes varētu ievērtēt, kādi būs leģionāri un varbūt būs labs gads. Vismaz Krievu eksperti Rīgas Dinamo pārmaiņas vērtējuši ar + zīmi
Vnk fenomenāli, sastāvā tiesības uz troteru un Gēgeris, bet pārmaiņas ar pluss zīmi!
, 2020-07-20 15:06, pirms 5 gadiem
Skudra ar Presi Nerunās!
Ne jau 1 reizi Skudra apvainojas uz Presi un nerunā!
Ar Latvijas sporta žurnalistiem - Skudra nerunā kopš 2004 gada!
, 2020-07-20 15:11, pirms 5 gadiem
Krievu klubam krievu treneris - viss atbilstoši.
, 2020-07-20 15:18, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ahaaa😀 kad Skudra laizīja krievu pakaļas un nolēja ar mēsliem Dinamo. Kad gadiem uzmeta Latviju un Latvijas izlasi, tad līdz šim visi esošie Dinamo fani viņu nolika kā pēdējo suni, nodevēju, kangaru, krievu vaboli, bet protams, tāpat kā tas bija ar Bārtuli, kolīdz ir zem Ģinamo karoga, tā kažokus met uz otru pusi un visi pagātnes grēki tiek piedoti un tiek pieņemts savā bariņā. Protams, jo Dinamo fani nav cilvēku ar savu nostāju, pašapziņu un mugurkaulu. Tos var locīt kā vien grib, un tie locīsies līdzi vējiem. Nožēlojami. Tagad Skudram applaudēs un veltīs ovācijas ar tādiem tekstiem kā - beidzot kāds pieredzējis speciālists! Hei labs lēmums! Vismaz pārzina krievu hokeju! Beidzot tas kas mums ir vajadzīgs😀Sarauj Skuuudra, saaaraauuj!!! Hei hei hei! 😀 Tik nožēlojami. Ko tik par aldari un brīvu vakaru no sievas neizdarīsi, pašam velnam kurpes spodrināsi.
Tu šeit redzi RD fanu masveida atbalsta?
, 2020-07-20 15:36, pirms 5 gadiem
oxa rakstīja: Skudra ar Presi Nerunās!
Ne jau 1 reizi Skudra apvainojas uz Presi un nerunā!
Ar Latvijas sporta žurnalistiem - Skudra nerunā kopš 2004 gada!
Pareizi! Lai nerunā! Apnicis jau "nevaru puišiem neko pārmest, darīja ko varēja, nepaveicās, ka ielaidām. Būtu iemetuši un nebūtu ielaiduši, varbūt uzvarētu."

Lai dzīvo "rezultāts ir uz tablo, vairāk nav, ko teikt."
, 2020-07-20 15:36, pirms 5 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu šeit redzi RD fanu masveida atbalsta?
Nu kuru tu centies apmānīt. Dēļ Skudras iecelšanas amatā ne par vienu fanu mazāk nepaliks. Tāpat bija ar Bārtuli, nodir sa līdz zemei, līdz nokļuva dinamo😀 uzreiz saakaas, kas bijis, bijis, ko tur vairs cepties uttml
, 2020-07-20 15:37, pirms 5 gadiem
Atliek vien novēlēt veiksmi
, 2020-07-20 15:44, pirms 5 gadiem
pernambucano rakstīja: Petruha molodčiks! Apsveicu ar atgriešanos dzimtajās ārēs Viens no nelokāmākajiem letiņiem mūsdienu hokejā.
Varēsi baudīt abonementa priekšrocības
, 2020-07-20 15:52, pirms 5 gadiem
Петр Муравей

lai veicas.
, 2020-07-20 16:03, pirms 5 gadiem
Interesanti kāds ir Skudras kluba attīstības plāns bez fārmkluba? Kāda perspektīva?
, 2020-07-20 16:15, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu kuru tu centies apmānīt. Dēļ Skudras iecelšanas amatā ne par vienu fanu mazāk nepaliks. Tāpat bija ar Bārtuli, nodir sa līdz zemei, līdz nokļuva dinamo😀 uzreiz saakaas, kas bijis, bijis, ko tur vairs cepties uttml
Kurš konkrēti ir kaut ko tādu teicis par Bārtuli?
Manās acīs viņš joprojām ir nodevējs.
, 2020-07-20 16:19, pirms 5 gadiem
Beidzot! Labākais no pieejamajiem risinājumiem! Tagad savākt labu sastāvu, un uz priekšu!
, 2020-07-20 16:21, pirms 5 gadiem
Gadiem neesmu skatījies RD spēles, bet ar Skudru pie stūres varētu atgriezties interese kādu spēli noskatīties. Pēdējos gados RD kritiski trūka treneris ar personību. Lai arī Skudra ir pretrunīga personība un saprotamu iemeslu dēļ daudziem varētu nepatikt, tomēr jāatzīst, ka viņš atšķirībā no Ankipāna var spēlētājus paņemt pie vienas vietas, ja vajag.
Neticu runām, ka latviešu spēlētāji negribēs spēlēt pie Skudras. Kur tad viņi citur liksies? Tādu algu neviens no viņiem nekur citur nesaņems.
, 2020-07-20 16:22, pirms 5 gadiem
oxa rakstīja: Skudra ar Presi Nerunās!
Ne jau 1 reizi Skudra apvainojas uz Presi un nerunā!
Ar Latvijas sporta žurnalistiem - Skudra nerunā kopš 2004 gada!
Atceros dažus pēdējos pasaules čempionātus, kuros Skudra ar Latvijas medijiem ir gana raiti runājis. Tiesa gan, kā eksperts, nevis hokejists
, 2020-07-20 16:39, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ahaaa😀 kad Skudra laizīja krievu pakaļas un nolēja ar mēsliem Dinamo. Kad gadiem uzmeta Latviju un Latvijas izlasi, tad līdz šim visi esošie Dinamo fani viņu nolika kā pēdējo suni, nodevēju, kangaru, krievu vaboli, bet protams, tāpat kā tas bija ar Bārtuli, kolīdz ir zem Ģinamo karoga, tā kažokus met uz otru pusi un visi pagātnes grēki tiek piedoti un tiek pieņemts savā bariņā. Protams, jo Dinamo fani nav cilvēku ar savu nostāju, pašapziņu un mugurkaulu. Tos var locīt kā vien grib, un tie locīsies līdzi vējiem. Nožēlojami. Tagad Skudram applaudēs un veltīs ovācijas ar tādiem tekstiem kā - beidzot kāds pieredzējis speciālists! Hei labs lēmums! Vismaz pārzina krievu hokeju! Beidzot tas kas mums ir vajadzīgs😀Sarauj Skuuudra, saaaraauuj!!! Hei hei hei! 😀 Tik nožēlojami. Ko tik par aldari un brīvu vakaru no sievas neizdarīsi, pašam velnam kurpes spodrināsi.
tu komentārus pirms sevis pārskatīji? tur 50/50 at best, bet tas jau neintresē personu, kam vienmēr taisnība.
, 2020-07-20 16:51, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Novēlu veiksmīgi izgāztu sezonu!
Interesanti, kuram būs stiprāki nervi-Muravejam, vai tomēr spēlētājiem?!
Vēlēt izgāšanos - nožēlojami. Lai arī ne tuvu ne pirmā reize.
, 2020-07-20 16:52, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ahaaa😀 kad Skudra laizīja krievu pakaļas un nolēja ar mēsliem Dinamo. Kad gadiem uzmeta Latviju un Latvijas izlasi, tad līdz šim visi esošie Dinamo fani viņu nolika kā pēdējo suni, nodevēju, kangaru, krievu vaboli, bet protams, tāpat kā tas bija ar Bārtuli, kolīdz ir zem Ģinamo karoga, tā kažokus met uz otru pusi un visi pagātnes grēki tiek piedoti un tiek pieņemts savā bariņā. Protams, jo Dinamo fani nav cilvēku ar savu nostāju, pašapziņu un mugurkaulu. Tos var locīt kā vien grib, un tie locīsies līdzi vējiem. Nožēlojami. Tagad Skudram applaudēs un veltīs ovācijas ar tādiem tekstiem kā - beidzot kāds pieredzējis speciālists! Hei labs lēmums! Vismaz pārzina krievu hokeju! Beidzot tas kas mums ir vajadzīgs😀Sarauj Skuuudra, saaaraauuj!!! Hei hei hei! 😀 Tik nožēlojami. Ko tik par aldari un brīvu vakaru no sievas neizdarīsi, pašam velnam kurpes spodrināsi.
Itkā basketā būtu savādāk. Tagad vai nekad paaudze, vef ar jaunupu - to arī sagaida ar prieku, to pašu Kambalu basketā, ik pa brīdim izlasē sapņoja ieraudzīt atkal Biedriņu un Valteru - neskatoties uz pagātnes grēkiem, KP tizlos izteikumus arī momentā aizmirsa, kad izlasē uzspēlēja. Un tā var turpināt un turpināt..
, 2020-07-20 17:22, pirms 5 gadiem
Ideāls treneris šim vates projektam, jo pats vatenieks-kangars. Kā saka tāds tādu atrod....
Slēpts komentārs: shineon
Slēpts komentārs: ak68
, 2020-07-20 18:19, pirms 5 gadiem
Ja nauda nav , nebūs arī nekāda spēle, var par treneri likt arī ždanoku,savādāk nebūs.
, 2020-07-20 18:34, pirms 5 gadiem
Apsveicu RD kaislīgākos līdzjutējus. Jāsāk gatavoties sezonai, un kārtot Krievijas vīzas, lai klātēnē varētu skatīt savu komandu.
, 2020-07-20 19:02, pirms 5 gadiem
Ļoti labs gājiens! Šis puika mācēs sapurināt komandu nekā Ankipāns!
, 2020-07-20 19:19, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu kuru tu centies apmānīt. Dēļ Skudras iecelšanas amatā ne par vienu fanu mazāk nepaliks. Tāpat bija ar Bārtuli, nodir sa līdz zemei, līdz nokļuva dinamo😀 uzreiz saakaas, kas bijis, bijis, ko tur vairs cepties uttml
Kas faniem būtu jādara?
Manās un domāju ka daudzu citu cilvēku acīs, viņi ir liekuļi un viņiem ar šo nastu jādzīvo tālāk.
Klubs atbild par sevi, Bārtulis un Skudra, personīgi par sevi.
Es gan pa šiem gadiem esmu pieradis, ka Tavi ieteikumi, ne par gramu neatšķiras no komunistu idejām.
, 2020-07-20 19:32, pirms 5 gadiem
Labs, gaidīsim atgriešanos izslēgšanas spēlēs,,,
, 2020-07-20 19:56, pirms 5 gadiem
Bļāviens, visi gudrie Skudras nolicēji. Skudras interviju ar V.Valteru pārraidē Ģenerāļa stūrmaņi kāds ir skatījies? Visu pastāstīja par to LV izlases un NHL laiku. Kā bija, tā bija. Apstākļi. Nav viņš nekāds nodevējs un LV nīdējs. Nevar ne ar Vētru, ne I.Miglinieku, ne Bārtuli salīdzināt. Cita štelle. Nenosodu.
, 2020-07-20 19:58, pirms 5 gadiem
hockeypro rakstīja: Ļoti labs gājiens! Šis puika mācēs sapurināt komandu nekā Ankipāns!
Nu ko jūs par to sapurināšanu. Tad jau Traktor arī varēja sapurināt, bet neizdevās un viņiem bija 4x lielaks budžets un attiecīgi sastāvs, bet nekā. Manā skatījumā un to pierādīja jau Torpedo laikos, ka viņš ir Psihopāts ne treneris
, 2020-07-20 20:02, pirms 5 gadiem
atbrauks trotters, šremps ieprecējies lv
skat, divi jau ir
, 2020-07-20 20:56, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: atbrauks trotters, šremps ieprecējies lv
skat, divi jau ir
Tu aizmirsi lielisko Džēmiju Džonsonu!
, 2020-07-20 21:06, pirms 5 gadiem
Pjotrs Muravejs!!
, 2020-07-20 22:09, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Novēlu veiksmīgi izgāztu sezonu!
Interesanti, kuram būs stiprāki nervi-Muravejam, vai tomēr spēlētājiem?!
Novēlu laimēt loterejā smadzenes...
, 2020-07-20 22:19, pirms 5 gadiem
Muravejam vietējo, pensionāru, daiļslidotāju- favorītu sastāvā nebūs, cerams. Cerība mirst pēdējā, geibētos atkal hokeju skatīties!
, 2020-07-20 22:24, pirms 5 gadiem
Labi, bērni Skudras nolicēji, aizgājuši aijāt pie mātes pupa 😎,,,
Rīt prasīs tētim kur var redzēt RD spēles, vai varēs pa TV fanot?
🤩🤩🤩
, 2020-07-20 22:28, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: Beidzot varbūt būs kārtība un ņems džekus, kas tiešām grib spēlēt un progresēt.. pirmās 3x maiņas lai savāc spēcīgas..5-6 latviešus

un 4.maiņu, lai dod iespēju galīgi jaunajiem Ģēģerim, Bērziņam, Grīnbergam, Zabusovam, Ošeniekam.. lai jaunie skrien un cīnās.
Varbūt izaugs kāds talants, citādāk, esam entos gadus spēlējuši ar dažiem bāleliņiem, bet progress ne rezultātos, ne viņos.

Nevajag vairs nekādus Pavlavus, Meija, Mareņus, Džeriņus, Batņu - nospēlē džeki 50 spēles, un neko neizdara un nekas neliecina, ka džeki progresēs, nav vairs tas vecums.
ui šitie gudrie eksperti..kā maksāja tā spēlēja, ja mēnešiem nemaksā, tad neviens neraus pakaļu pušu un treneris ar tur nepalīdzēs.
, 2020-07-20 22:32, pirms 5 gadiem
playthegame rakstīja: Gadiem neesmu skatījies RD spēles, bet ar Skudru pie stūres varētu atgriezties interese kādu spēli noskatīties. Pēdējos gados RD kritiski trūka treneris ar personību. Lai arī Skudra ir pretrunīga personība un saprotamu iemeslu dēļ daudziem varētu nepatikt, tomēr jāatzīst, ka viņš atšķirībā no Ankipāna var spēlētājus paņemt pie vienas vietas, ja vajag.
Neticu runām, ka latviešu spēlētāji negribēs spēlēt pie Skudras. Kur tad viņi citur liksies? Tādu algu neviens no viņiem nekur citur nesaņems.
Negribi padalīties ar info no kura laika 1400 eur skaitās TĀĀĀDA alga ?
, 2020-07-20 22:36, pirms 5 gadiem
shineon rakstīja: Vairs neskatīšos ģinamas spēles, ja par galveno treneri iecelts pjotrs muravejs, kurš cik gadus pēc kartas uzmeta lv izlasi pasaules čempjos. Tādu nodevēju iecelt vēl par lv kluba treneri? Lai brauc uz savu rasssiju.
Patiesībā viņš neuzmeta, viņš skaidri pateica, nespēlēs, a tagad atroc vēsturi un padomā kāpēc tas notika. Liels nopelns faniem un žurnālistiem. Čalis atbrauca pat ar nelielu traumu, bet tad satraumējās vēl vairāk un paprasīja nomaiņu, pēc kā viņu burtiski nokrāva mēsliem, aiztiekot pat tuviniekus. Cilvēkam tas bija jāpacieš, ja?
, 2020-07-20 22:47, pirms 5 gadiem
pernambucano rakstīja: Novēlu laimēt loterejā smadzenes...
loterejā!!!! perduča latvietība laužās ārā pa visām vīlēm! kā saka - purčika bidlu sevī nenoslēpsi
, 2020-07-20 23:37, pirms 5 gadiem
ST2 rakstīja: Un pēkšņi visi Skudras pagātnes grēki tiek piedoti.
Pagātnes grēki? Tas,ka viņam pamatigi uzgāza samazgas par slikto spēli Turku PČ 1997.gadā,neskatoties uz to,ka vārtsargs spēlē salaida ripas,nospēlējot nedaudz vairāk kā trešdaļu ar lauztu pirkstu? Spēlēja,jo gribēja palidzēt komandai Tas,ka pēc gadiem gribēja Značoka izlasē spēlēt, atbrauca ,trenējās kopā-bet mugura lika sevi manīt-vai tie kādi grēki?
Skudra nav Ozi,atcerēsimies,kā tauta sapriecājās(tajā skaitā arī es),uzzinot,ka Sandis trenēs Dinamo.Kas sanāca,negribas atcerēties.Ne jau viens galvenais treneris var pavilkt jau nodzītus zirgus vai nepieredzējušus kumeļus
Jā- prieks par Skudru kā DR galveno treneri.
, 2020-07-20 23:38, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Novēlu veiksmīgi izgāztu sezonu!
Interesanti, kuram būs stiprāki nervi-Muravejam, vai tomēr spēlētājiem?!
kādēļ novēlēt otram ļaunu?
, 2020-07-20 23:54, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Itkā basketā būtu savādāk. Tagad vai nekad paaudze, vef ar jaunupu - to arī sagaida ar prieku, to pašu Kambalu basketā, ik pa brīdim izlasē sapņoja ieraudzīt atkal Biedriņu un Valteru - neskatoties uz pagātnes grēkiem, KP tizlos izteikumus arī momentā aizmirsa, kad izlasē uzspēlēja. Un tā var turpināt un turpināt..
Ne Kambala,ne Ādolfs,Biedrs,ne Bērzs un Šķēle nebija pelnījuši,lai,pateicoties galvenā aģitatora Buļa viedoklim par viņiem pēc Gdaņskas EČ,šo plejādi izolētu no valsts izlases un praktiski sačakarējot tuvākos gadus Latvijas izlases basketā.Bija jārod kompromiss-jo arī mēs bijām uzmesti-mums bija liegts skatīties uz šo sportistu meistarību un gūt no tā kaifu!
Ir sarpība,salīdzinot ar Miglinieka un Vētras "paveikto",domāju,ka ja notiktu brīnums un viņus uzaicinātu spēlēt izlasē-attiekmsme būtu savādāka.
, 2020-07-20 23:59, pirms 5 gadiem
striker rakstīja: Ne Kambala,ne Ādolfs,Biedrs,ne Bērzs un Šķēle nebija pelnījuši,lai,pateicoties galvenā aģitatora Buļa viedoklim par viņiem pēc Gdaņskas EČ,šo plejādi izolētu no valsts izlases un praktiski sačakarējot tuvākos gadus Latvijas izlases basketā.Bija jārod kompromiss-jo arī mēs bijām uzmesti-mums bija liegts skatīties uz šo sportistu meistarību un gūt no tā kaifu!
Ir sarpība,salīdzinot ar Miglinieka un Vētras "paveikto",domāju,ka ja notiktu brīnums un viņus uzaicinātu spēlēt izlasē-attiekmsme būtu savādāka.
Te var piekrist, lai kā tur nebūtu basketbolisti viņi bija labi. Sliktākais ir tas, ka komandas vadība savārīja mēs...us un tos novēla uz spēlētājiem, lielākie grēķāži tika uztaisīti tie, kuri patiesībā vismazāk savārīja ziepes .

Diez kurš ļāva atpūtas vakaru puišiem sāksim ar to? Jeb tomēr bija jāsaka, komandai vsjo stapē, pa būdām, gatavojamies. Kurš šeit vainīgs spēlētāji vai komandas vadība ?

Piekrītu smieklīgi, ka Buļa, kurš bija pakalpiņš un viens no aizvainotajiem, vnk visu pagrieza pa savam viedokli maģiski ņem par patiesību lai gan tur pat 40% taisn'bas nebija, nemaz nerunāsim par Šņepsturi
, 2020-07-21 00:02, pirms 5 gadiem
striker rakstīja: Ne Kambala,ne Ādolfs,Biedrs,ne Bērzs un Šķēle nebija pelnījuši,lai,pateicoties galvenā aģitatora Buļa viedoklim par viņiem pēc Gdaņskas EČ,šo plejādi izolētu no valsts izlases un praktiski sačakarējot tuvākos gadus Latvijas izlases basketā.Bija jārod kompromiss-jo arī mēs bijām uzmesti-mums bija liegts skatīties uz šo sportistu meistarību un gūt no tā kaifu!
Ir sarpība,salīdzinot ar Miglinieka un Vētras "paveikto",domāju,ka ja notiktu brīnums un viņus uzaicinātu spēlēt izlasē-attiekmsme būtu savādāka.
Kambala, Ādolfs,Biedrs,Bērzs un Šķēle tajā laikā priekš profesionālā sporta jau bija gados. Par sportistiem man viņus grūti nosaukt, ar to, kā viņi piegāja basketbolam, ar to attieksmi neko nebija iespējams sasniegt, tikai tu to nesajēdz. Dzērāji un tusētāji ne profi. No viņu spēles nekādu kaifu neguvu, pontu un ārišķības gan bija daudz. Visas svarīgās spēles vienmēr zaudēja, vienīgais pretinieks uz ko bija spējīgi noskaņoties bija braļukas. Paldies Buļam par to atskaiti, ja tās nebūtu, tad ne Strēlnieks, ne Šķēle jaunakais, ne brāļi Berčas, ne Timma izlasē nebūtu tikuši. Nebūtu 2017. gada 5 vietas eiropā un tā saucamās zelta paaudzes.
, 2020-07-21 00:14, pirms 5 gadiem
Par hokeju 1997.g. Bijām Turku. Nekāda diža figņa tur nebija. Visi pieauguši veči var salekties.
Par basketbolu. Bijām Gdaņskas EURObasketā. Spēlē ar FRA trešajā rindā lejā pie grīdas. Ja Pārkers nesarautu gabalos, tad viņiem (FRA) par otrās ceturtdaļas veikumu būtu jāiet kazas ganīt. archive.fiba.com: 2009 EuroBasket
, 2020-07-21 00:16, pirms 5 gadiem
bayliss rakstīja: Šitam pa asistentiem J.Osipovu un V.Lindermanu.A.Gapoņenko par ekipējuma menedžeri,T.Ždanoka par masieri.Un jaunais Dinamo talismanis-Beness Aijo.
Tu pats tiko nosauci tos, kuri pēc būtības ir tavi sugas brāļi, proti, DR heiteri Tie Latvijas Krievvalodgie, kuri atbalsta Dinamo, ir PROLATVISKI! Ne līkdegunīgie žīdkomunisti, a-ka Ždanoka vai Lindermans, ne nacbolu pērtiķis Beness- Hujeness, nekad neatbalstīs Lettiņus Hokejā un vispār sportā!
, 2020-07-21 00:19, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Kambala, Ādolfs,Biedrs,Bērzs un Šķēle tajā laikā priekš profesionālā sporta jau bija gados. Par sportistiem man viņus grūti nosaukt, ar to, kā viņi piegāja basketbolam, ar to attieksmi neko nebija iespējams sasniegt, tikai tu to nesajēdz. Dzērāji un tusētāji ne profi. No viņu spēles nekādu kaifu neguvu, pontu un ārišķības gan bija daudz. Visas svarīgās spēles vienmēr zaudēja, vienīgais pretinieks uz ko bija spējīgi noskaņoties bija braļukas. Paldies Buļam par to atskaiti, ja tās nebūtu, tad ne Strēlnieks, ne Šķēle jaunakais, ne brāļi Berčas, ne Timma izlasē nebūtu tikuši. Nebūtu 2017. gada 5 vietas eiropā un tā saucamās zelta paaudzes.
Piekrītu katram vārdam! Gdaņskas čempja "profi" sevi pilnībā diskreditēja tajā vasarā jau pirms čempja. Visu to viņu dzeršanu un šņaukšanu pats arī piedzīvoju vērojot, jo strādāju izklaides biznesā tajā laikā, tā kā visu cieņu biju pret to varzu pilnībā pazaudējis. Tādus vipendronus no tiem klauniem bija jāsaskatās, kauns atcerēties. Neko viņi nebija pelnījuši ar tādu attieksmi. Visi viņi bija jānoņem no trases toreiz un jo ātrāk, jo labāk nākotnei.
, 2020-07-21 00:20, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Kambala, Ādolfs,Biedrs,Bērzs un Šķēle tajā laikā priekš profesionālā sporta jau bija gados. Par sportistiem man viņus grūti nosaukt, ar to, kā viņi piegāja basketbolam, ar to attieksmi neko nebija iespējams sasniegt, tikai tu to nesajēdz. Dzērāji un tusētāji ne profi. No viņu spēles nekādu kaifu neguvu, pontu un ārišķības gan bija daudz. Visas svarīgās spēles vienmēr zaudēja, vienīgais pretinieks uz ko bija spējīgi noskaņoties bija braļukas. Paldies Buļam par to atskaiti, ja tās nebūtu, tad ne Strēlnieks, ne Šķēle jaunakais, ne brāļi Berčas, ne Timma izlasē nebūtu tikuši. Nebūtu 2017. gada 5 vietas eiropā un tā saucamās zelta paaudzes.
Katram savs viedoklis.Tāpēc jau arī viņus iznēma no aprites-bija līdzigs viedoklis diskābeļu piešķīrējiem.
Man sagādāja kaifu-gan Kambalas spēka spēle,gan Šķēles filigrānie caurgājieni(Eiropas līmenis un ne tikai),gan Ādolfa saspēles vadīšana (mums labāku tad nebija- Janka Strēlnieks vēl tikai kā zvaigzne lēca),gan Bērza un Biedra meistarstiķi. Bija jāatrod kopromiss-ja vien gribētu.Ienāktu šī mūsu jaunā paaudze,kuru Bagijs uztjūnēja agri vai vēlu,nekur neviens nepazustu,jā gan.
Jā,ja jau Buļs tad tik ļoti būtu pārliecināts par saviem subjektīvi sarakstītajiem raksturojumiem,kuri negaidīti nāca gaismā,tad jau nebūtu tā noraustījies,ka pavisam nopietni neapspriestu par savu emigrāciju
, 2020-07-21 00:22, pirms 5 gadiem
Nu, tajos laikos lati/usd/euro vēlās kā no pārpilnības raga. Nebija prasme uzkrāt un ieguldīt. Tāpēc tagad Maximas krāvēju komandā ar pa kādam stāram varēsim sagaidīt.
, 2020-07-21 00:28, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Par hokeju 1997.g. Bijām Turku. Nekāda diža figņa tur nebija. Visi pieauguši veči var salekties.
Par basketbolu. Bijām Gdaņskas EURObasketā. Spēlē ar FRA trešajā rindā lejā pie grīdas. Ja Pārkers nesarautu gabalos, tad viņiem (FRA) par otrās ceturtdaļas veikumu būtu jāiet kazas ganīt. http://www.fiba.basketball/pages/eng/fa/game/p/gid/4/grid/B/rid/6365/sid/6328/_/2009_EuroBasket/statistic.html
O,jā.Es arī biju,piemēram Gdaņskā.Tad jau arī Tu redzēji,ka pēc svarīgās spēles ar fričiem ( arī vadības asistentu neprasmes skaitīt līdz 9) Hammans ātrā prieka riksī uzskrēja Kambalas elkonim,nevis otrādi..
, 2020-07-21 00:29, pirms 5 gadiem
Pirms tās spēles aizbraucām, jo jutām, ka s... briest! Polijas/Lietuvas robežpunkta TV ilgi bolījām acis par neizdošanos (skaitīt nemācēšanu)
, 2020-07-21 00:33, pirms 5 gadiem
Pie hokeja. Šosezon vienkārši savāksies un " vsem nakostiļjajut "
, 2020-07-21 00:33, pirms 5 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas faniem būtu jādara?
Manās un domāju ka daudzu citu cilvēku acīs, viņi ir liekuļi un viņiem ar šo nastu jādzīvo tālāk.
Klubs atbild par sevi, Bārtulis un Skudra, personīgi par sevi.
Es gan pa šiem gadiem esmu pieradis, ka Tavi ieteikumi, ne par gramu neatšķiras no komunistu idejām.
DR Fani ir liekuļi, interesanti, kāpēc? Piemēram es, NEKAD neesmu nolicis Pēteri Skudru, jo faktiski, nebija par ko Sprukts ar savu atteikumu 2010. gadā Latvijas izlasei iegrieza krietni vairāk, jo tieši tas gads varētu būt atspēriena punkts tālākajai virzībai uz IIHF ranga stabilu astotnieku
, 2020-07-21 00:48, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: DR Fani ir liekuļi, interesanti, kāpēc? Piemēram es, NEKAD neesmu nolicis Pēteri Skudru, jo faktiski, nebija par ko Sprukts ar savu atteikumu 2010. gadā Latvijas izlasei iegrieza krietni vairāk, jo tieši tas gads varētu būt atspēriena punkts tālākajai virzībai uz IIHF ranga stabilu astotnieku
tu tak paliec arvien lielāks mudaks
, 2020-07-21 00:52, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Par hokeju 1997.g. Bijām Turku. Nekāda diža figņa tur nebija. Visi pieauguši veči var salekties.
par notikumiem 1997. lielākā daļa līdzjutēju uzzināja tikai no Pučes Zelta mirkļiem, kad pjotrs jau bija neaktuāls. Viņu gānīja par klusēšanu, nepaskaidrošanu faniem, nekad nepateica tieši ka vairs nespēlēs, bija dažas reizes kad sākumā solīja un tad uzmeta. gnīda nevis skudra.
, 2020-07-21 00:57, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tu tak paliec arvien lielāks mudaks
Mudaks esi tu, jo nesaproti, ka tieši tanī gadā, proti, 2010. jā, prasījās kā ēst pirmā maiņa Dārziņš-Sprukts-Rēdlihs. kuras, diemžēl, nebija ... Līdz ar to arī nenotika ilgi gaidītais turpinājums 2009. gadam Sprukta "nogurums" toreiz kapitāli sabojāja atmosfēru gan izlasē, gan Dinamo, gan arī LV Hokejā kopumā
, 2020-07-21 01:00, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Mudaks esi tu, jo nesaproti, ka tieši tanī gadā, proti, 2010. jā, prasījās kā ēst pirmā maiņa Dārziņš-Sprukts-Rēdlihs. kuras, diemžēl, nebija ... Līdz ar to arī nenotika ilgi gaidītais turpinājums 2009. gadam Sprukta "nogurums" toreiz kapitāli sabojāja atmosfēru gan izlasē, gan Dinamo, gan arī LV Hokejā kopumā
cirvis
, 2020-07-21 01:47, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Mudaks esi tu, jo nesaproti, ka tieši tanī gadā, proti, 2010. jā, prasījās kā ēst pirmā maiņa Dārziņš-Sprukts-Rēdlihs. kuras, diemžēl, nebija ... Līdz ar to arī nenotika ilgi gaidītais turpinājums 2009. gadam Sprukta "nogurums" toreiz kapitāli sabojāja atmosfēru gan izlasē, gan Dinamo, gan arī LV Hokejā kopumā
Ja vārdu "nogurums" liec pēdiņās, tad atliek tikai secināt, ka pats savā piedzīvojumu pilnajā dzīvē šādu ķermeņa un prāta stāvokli neesi piedzīvojis.. iespaidīgi, lai neteiktu vairāk! Ja nebūtu slinkums, paironizētu gari un plaši par šo lai vai kā, mēs pārējie, parastie cilvēki, reiz pa reizei tā jūtamies, un kad ir sasniegta nopietnā noguruma pakāpe, tad faktiski vienīgais pareizais lēmums ir 'pietiek, ir jāpaiet maliņā, jāatpūšas un jāatgūst spēki', jo ne tikai tiek riskēts ar savu veselību, bet arī ir tāds sīkums, kā fakts, ka tieši uz noguruma fona mēs pieņemam vissliktākos lēmumus un pieļaujam visstulbākās kļūdas. Komandu sportā tas ir diezgan kritiski. Protams, saprotu, ka tev kā cilvēkam, kas mauc cauri dzīvei kā Duracel zaķis uz kokaīna, šo visu noguruma konceptu ir grūti izprast, bet tā nu mēs vienkāršie cilvēki reizēm jūtamies, tur neko darīt nevar
, 2020-07-21 02:07, pirms 5 gadiem
Skatos, ka ar humora izjūtu džekiem pašvaki! Jokus vispār nesaprot. Pirms vairākām stundām nedaudz angliski paironizēju, ka Skudra (iespējams!) aizvedīs Dinamo līdz Gagarina kausam, bet te, skatos, laikam nav sapratuši, jo salikuši mīnusus uz nebēdu. Un vēl. Kāpēc gan Skudras uzvārdu nevar tulkot angliski, ja te gandrīz katrs trešais komentētājs atļaujas to rakstīt krievu mēlē? Es jau visu saprotu, kas un kāpēc, bet tomēr... Tā dažādībai uzrakstīju to angliski. Un vispār tas angļu valodā manuprāt skan labāk ka krievu versijā.
, 2020-07-21 07:44, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Mudaks esi tu, jo nesaproti, ka tieši tanī gadā, proti, 2010. jā, prasījās kā ēst pirmā maiņa Dārziņš-Sprukts-Rēdlihs. kuras, diemžēl, nebija ... Līdz ar to arī nenotika ilgi gaidītais turpinājums 2009. gadam Sprukta "nogurums" toreiz kapitāli sabojāja atmosfēru gan izlasē, gan Dinamo, gan arī LV Hokejā kopumā
Tas sabojāja atmosfēru tikai tiem, kuri domā, ka spēlētāji ir roboti un izlase ir kaut kas tik svēts, ka 1 atteikums pa 10 gadiem ir tautas nodevība.