Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Holts: "Šosezon man ir bijušas sliktākas spēles"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Holts: "Šosezon man ir bijušas sliktākas spēles"
Kriss Holts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas „Dinamo” vārtsargs Kriss Holts pēc vakardienas zaudējuma Mitišču „Atlant” Sportacentrs.com atzina, ka nav nomākts par zaudējumu. Pašam individuāli šosezon ir bijušas dažas sliktākas spēles.

„Nemaz tik slikti nejūtos pēc šodienas spēles. Man šosezon ir bijušas daudz sliktākas. Piemēram? Varu nosaukt pirmo spēli „Spartak” laukumā (Holts pēc trim ielaistiem vārtiem 30. minūtē tika nomainīts - V. B.). Ir bijušas vēl dažas nejaukas. Šī nebija tikai man slikta spēle.

Visa komanda sāka ļoti vāji. „Atlant” spēlēja ļoti augstā tempā, kam mēs nebijām gatavi. Mēs vēlējāmies tā sākt. Ja neskatās uz mača pirmajām divām minūtēm, rezultāts bija 2:2. Tikai pats sākums neizdevās, viņi iemeta divas ātrus vārtus, bet mums nācās iedzīt,” vakardienas zaudējumu pret „Atlant” komentēja Kriss Holts.

„Dinamo” pirmais vārtsargs atzina, ka nebija noraizējies par to, ka varētu tikt nomainīts: „Nē, mani tas neuztrauktu. Ja laiks iet nost no laukuma, tad jāiet. Šosezon tas noticis trīs reizes. 44 spēlēs trīs reizes tikt nomainītam nav slikta vidējā statistika. Tādai piekristu katru sezonu. Četrus vārtus ielaist gan bija dīvaini.”

””Atlant” iemeta labus vārtus, pat pēdējie tādi bija. Zinu, ka no mūsu pozīcijām skatoties, ceturtie vārti neizskatījās labi, taču jāsaka, ka Junass Andersons uzmeta ļoti labi. Tā bija „raķete”. Pat bez priekšā skatu aizsedzoša aizsarga tādus metienus grūti atvairīt. Parasti es uzbrucēju neslavētu, bet šoreiz gan to izdaru. Citā dienā varbūt izdotos lieliskā stilā atvairīt.

Pirmo vārtu gadījumā bija atkārtots metiens pēc bloķēta metiena. Iļja Kablukovs iemeta „caur” trim spēlētājiem. Ripu ieraudzīju tikai tad, kad tā bija tikusi garām minētajiem hokejistiem. Aizskāru to, taču novērst vārtu guvumu neizdevās. Pēc ielaistajiem diviem ātriem vārtiem Sergejam Naumovam pateicu, ka jūtos ļoti labi. Sak, viņi nopelnīja abus vārtus, bet mums ir vēl 55 minūtes laika, lai labotu situāciju,” norādīja Holts.

Holts nešaubās, ka pirms izslēgšanas spēlēm jācenšas saglabāt labs noskaņojums ar attiecīgiem rezultātiem: „”Play off” turnīru nekādā gadījumā negribam sākt pēc zaudējumu sērijas. Neviens šobrīd nespēlē vieglprātīgi. Sākumā mums pietrūka asuma. Nākamajā spēlē labāk jāsāk. Tā, kā tas bija pret „Spartak”. Vēlreiz saku, ka tā nemaz nebija tik ļoti slikta spēle.”

Vaicāts, kāpēc nespēlēja pēdējā izbraukuma pirmajā mačā pret SKA, Holts atklāja, ka vēl nebija atguvies no savainojuma: „Iepriekšējā izbraukumā man bija cirkšņa savainojums. Tad spēlēju ar sakostiem zobiem. Izlašu pārtraukumā vispār netrenējos, bet pirmajā spēlē pēc pauzes treneri izvēlējās ielikt vārtos Māri Jučeru. Man tas nozīmēja vēl divas papildus dienas savainojuma izdziedēšanai, par ko nebiju apvainojies.

Māris tikko bija lieliski nospēlējis Latvijas izlasē. Es šosezon esmu spēlējis ļoti daudz – 44 no 51 spēles. Zinājām, ka sezonas beigās Jučers tiks pie iespējas uzspēlēt vairāk. Treneri nolēma viņu izlaist Sanktpēterburgā. Viņš nospēlēja gana labi, lai uzvarētu, taču nespējām iemest pietiekami daudz vārtu. Tā tas bijis daudzās Māra spēlēs. Jučers noteikti vēl spēlēs pirms izslēgšanas mačiem.”

Holts atklāja, ka pilnībā atguvies no savainojuma vēl nav, taču ir tuvu tam: „Drīz būšu optimālā formā, taču arī tagad nevaru sūdzēties. Savainojums mani neatturēs no spēlēšanas un nevar būt par attaisnojumu sliktam sniegumam, ja tāds gadās.”

„Dinamo” regulārajā sezonā atlikuši vēl trīs mači, visi notiks savā laukumā – trešdien pret „Sibir”, piektdien pret Novokuzņeckas „Metallurg”, bet svētdien pēdējā spēle pret „Amur”.

1 2 41 komentārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-02-20 16:16, pirms 13 gadiem
Holts atklāja, ka pilnībā atguvies no savainojuma vēl nav, taču ir tuvu tam: „Drīz būšu optimālā formā, taču arī tagad nevaru sūdzēties. Šitas bija labs Ja jau nevari sūdzēties tad Dinamo nav ko darīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-02-20 16:26, pirms 13 gadiem
zēnam mazliet sakāpis galvā - bet nākošgad būs atpakaļ Amerikā un deldēs soliņu kaut kur AHL - tagad izbauda savas karjeras augstāko punktu

  +8 [+] [-]

, 2012-02-20 16:26, pirms 13 gadiem
Ceru ka plyofā parādīs ko māk

 +29 [+] [-]

, 2012-02-20 16:26, pirms 13 gadiem
Es arī uzskatu,ka tris no četrām šaibām,bija vienkārši perfekti metieni,ar ļoti augstu precizitāti!Nau ko nodurt galvu,vajag tik vairāk golus no mūsu uzbrucējiem,ar vārtsargiem mums viss ir kārtībā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Smokijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Martijs Maksorlijs
Slēpts komentārs: Sportiskais Kobolds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +72 [+] [-]

, 2012-02-20 16:42, pirms 13 gadiem
Dinamo nekad nevarēs atļauties TOP vārtsargu, bet Holta cena ir ļoti adekvāta viņa sniegumam-labs vidusmēra vārtsargs.
Ir arī labā ziņa- Jučers bez 5 min. ir sasniedzis Holta līmeni, tāpēc par nākamo sezonu nav ko cepties-lai Holts kaut dragā kopā ar Red Hot Chilli Peppers...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-02-20 16:49, pirms 13 gadiem
piekrītu viedoklim, ka jāļauj spēlēt fJūčeram, jo Holts ir sista kārts. Nav stabilitātes. Arī pret Atlant - otrie un ceturtie vārti ir uz viņa sirdsapziņas. Un vēl stāsta, ka nav bijusi slikta spēle... Būtu palasījis, ko saka treneris !
""Rautakallio ir vīlies par katru komandas spēlētāju ""....

Labi jau ir sevi slavēt, taču jābūt arī objektivitātes pilienam.

 +13 [+] [-]

, 2012-02-20 16:54, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: ko?
Kas tad bija Masaļskis? viņš un Daniels Sperle bija labākie, kas ir bijuši.
Bez šaubām! Tikai žēl, ka Dinamo budžets Sperli varēja pavilkt vien 1,5 mēnesi, bet par Masaļski nerunāsim vispār-čalim Dinamo dūži pat nevarēja ģipsi uzsaukt...

 +55 [+] [-]

, 2012-02-20 17:03, pirms 13 gadiem
Ja Holts būtu tikpat sauss kā Luceniuss,
Ja Luceniuss mestu tāpat kā Hossa,
bet Hossa Tiesto vietā klausītos Holtu,
tad Dinamo būtu neuzvarami.

 +13 [+] [-]

, 2012-02-20 17:31, pirms 13 gadiem
Es varbūt izteikšos ķecerīgi.... bet man liekas, ka RD uz sava vidējā līmeņa ir vienmēr dabūjuši klasi augstākus vārtsargus. Ja neskaita sezonas vidus pārpratumu ar Sperli, visi mums bijuši lieliski.
Un šogad... mums ir mūsu līmeņa vārtsargu līnija. Jā, nauda ir ietaupīta. Bet... vai tas ir to vērts?
Es negribētu baigi nolikt Holtu. Arī par šo spēli, jo metieni tiešām bija labi. Pēdējos divus golus atvairīt būtu ļoti grūti. Bet varbūt viņam tiešām piedienētos otrā vārtsarga loma...

Teorētiski būtu labi atdabūt Masaļski (saku - teorētiski, jo tikpat labi Edgars, visu izsverot, ir ar mieru būt par otro numuru par lielāku naudu, nekā par pirmo šeit, un par krietni mazāku summu).
Tiesa, tad ar jauno audzināšanu tā ir, kā ir. Pazemināt Jučeru par trešo arī nebūtu prātīgi. Progress gada laikā, IMHO, ir diezgan jūtams.

  -2 [+] [-]

, 2012-02-20 17:37, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Dinamo nekad nevarēs atļauties TOP vārtsargu, bet Holta cena ir ļoti adekvāta viņa sniegumam-labs vidusmēra vārtsargs.
Ir arī labā ziņa- Jučers bez 5 min. ir sasniedzis Holta līmeni, tāpēc par nākamo sezonu nav ko cepties-lai Holts kaut dragā kopā ar Red Hot Chilli Peppers...
Holts ir tik pelnījis roku paspiest RHCP, nevis "dragāt" ar viņiem.

 +11 [+] [-]

, 2012-02-20 17:48, pirms 13 gadiem
Fans 3 rakstīja: Holts ir tik pelnījis roku paspiest RHCP, nevis "dragāt" ar viņiem.
Ja tie RHCP spēs nostāvēt uz slidām, varēs spiest Holtam ne tikai roku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2012-02-20 18:19, pirms 13 gadiem
Es jau gan nezinu, pēc kā te vērtē vārtsargus, laikam pēc kāda man nezināma parametra (piem. tas, kurš labāk māk ģitāru spēlēt- sliktāks vārtsargs vai tml), bet ja paskatās pēc atvairīto metienu procenta, tad labākie, kas bijuši RD ir Pruseks- 94,0%, Holts- 92,4% un Tellkvists- 92,2%. Šosezon Holtam 91,9, kas tāpat pārspēj Masaļski- 91,5 RD sastāvā.

  +7 [+] [-]

, 2012-02-20 18:39, pirms 13 gadiem
markuss13 rakstīja: pa kadu masalski jus te runaja pa to caurumu kurs kurs sez visu sezonu mala vajag no krievijas piesaistit vartusargus un aisargus normalus tik daudz cik latviesi kludas taa nav nekur aisardziba piemers ozolins rekis redlihi vienas kludas aisardziba kads sakars vartusargam vajag pastities uz speletajiem ari ne tikai uz vartusargu bet masalskis caurums lai paliek kur ir un ceru ka vins izlase ari netiks mums ir ari citi vartusargi ceru ka treneri to pamanis
Izskatās pēc verbālas caurejas. Vai tiešām ir tik grūti 5 rindiņu garumā vismaz vienu pieturzīmi ielikt?

  +6 [+] [-]

, 2012-02-20 18:42, pirms 13 gadiem
Zemekis rakstīja: zēnam mazliet sakāpis galvā - bet nākošgad būs atpakaļ Amerikā un deldēs soliņu kaut kur AHL - tagad izbauda savas karjeras augstāko punktu
Manuprāt, Tu neesi objektīvs, pārmetot Holtam...

Kāpēc nepārmet laukuma spēlētājiem, ka tie N/to x nevar iemest vairāk par 2 ripām? !!!!

Ja šamējie mestu, tad varētu šo spēli uzvarēt ar 5:4 vai vairāk...

  +2 [+] [-]

, 2012-02-20 18:43, pirms 13 gadiem
Pilnīgi piekrītu!
hypocrisy rakstīja: Es jau gan nezinu, pēc kā te vērtē vārtsargus, laikam pēc kāda man nezināma parametra (piem. tas, kurš labāk māk ģitāru spēlēt- sliktāks vārtsargs vai tml), bet ja paskatās pēc atvairīto metienu procenta, tad labākie, kas bijuši RD ir Pruseks- 94,0%, Holts- 92,4% un Tellkvists- 92,2%. Šosezon Holtam 91,9, kas tāpat pārspēj Masaļski- 91,5 RD sastāvā.

  +9 [+] [-]

, 2012-02-20 19:01, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Es jau gan nezinu, pēc kā te vērtē vārtsargus, laikam pēc kāda man nezināma parametra (piem. tas, kurš labāk māk ģitāru spēlēt- sliktāks vārtsargs vai tml), bet ja paskatās pēc atvairīto metienu procenta, tad labākie, kas bijuši RD ir Pruseks- 94,0%, Holts- 92,4% un Tellkvists- 92,2%. Šosezon Holtam 91,9, kas tāpat pārspēj Masaļski- 91,5 RD sastāvā.
Pilnībā piekrītu, bet tie latvieši tādi ir, ka nekad nebūs labi un viņam arī ir salīdzinoši daudz sausās spēles!
Jāatzīst, ka ir reizes, kad viņš ielaiž caur kājsargiem, bet ir vairāk reiži ,kad glābj un cik tad var uzvarēt, ja visu sezonu var teikt mums vairāk pa 2 goliem reti kad ir!

 +26 [+] [-]

, 2012-02-20 19:13, pirms 13 gadiem
Neaizmirstiet, ka "Dinamo" iepriekš bija 2 izcili vārtsargi, kas krietni atviegloja uzdevumu treneriem, un arī viņiem pašiem bija psiholoģiski vieglāk. Tagad principā viss ir uz Holta pleciem. Jučeram 0-5.

Par Edžu - nekāds spožais viņš nemaz nav, laikam jau esat aizmirsuši laikus, kad viņš spēlēja "Dinamo", un kādas lažas bija viņam pašam. Un paskatities, kā viņam iet Yugrā, 4-8, 91.8, 2.45. Tāpat laikam esat aizmirsuši arī budžetu, piedodiet, "Dinamo" nevar atļauties Timu Tomasu.

Un kāpēc pie visa tiek vainots tikai un vienīgi vārtsargs? Cik lažas ir sataisījuši mūsu defi, kad tiek ielaisti visi tie muļķīgie goli?
Galviņš - 22 punkti, koef. +8
K. Rēdlihs - 20 punkti, koef. +15
Ozoliņš - 19 punkti, koef. -15 Uz šī cilvēka sirdsapziņas šosezon ir tik pat goli cik uz Holta. Par to man šaubu nav.

Un starp citu, mēs esam ielaiduši ~ to pašu ko Minska, SKA, Torpedo, Atlants. Bet iemestie goli ir krietni mazāk.

Tāpat kāpēc taranējat cilvēku par to, ko viņš dara brīvajā laikā? Muzicē, twīto (paskatities cik daudzi TOP sportisti to dara, vieni no labākajiem pasaulē), nu un? Kāpēc Jūs atļaujaties to cilvēkam pārmest? Citi savā brīvajā laikā spēlē golfu, kārtis, skatās filmas, iet uz bāru, kāpēc tas netiek pārmests? Nezināju, ka sportistiem ir tikai jāgūļ un jātrenējas (daudzu viedoklis), jo viņi jau nav cilvēki, bet prece.
Slēpts komentārs: Lundmarks

  +6 [+] [-]

, 2012-02-20 19:41, pirms 13 gadiem
Lundmarks rakstīja: Holts man liekās ar katru sezonūu ar vien sliktāk un sliktāk spēle vārtos, gan jau takā zādrots sacerējies par savu ģitāru ppc.
Kad tavs Lunmārks saks mest,tad "latvieši-hokeja eksperti" uz Holtu neskatīsies ar tik šķību aci!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-02-20 21:23, pirms 13 gadiem
jaunu varociku dr! Holts ar savu nestabilitati, ka play off tas viss vel vairak neiegriez, atklati sakot man besii holts, salidzinot ar masalski, saplaks!
1 2 41 komentārs