Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Spruktam 2+2, ''Dinamo'' uzvara viesos pret līderi

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Spruktam 2+2, ''Dinamo'' uzvara viesos pret līderi
Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Uzvaru Kontinentālās hokeja līgas spēlē izcīnījis Rīgas ''Dinamo'', kas dramatiskā un rezultatīvā spēlē viesos ar 5:3 pārspēja līderi Magņitogorskas ''Metallurg''. Uzvaru ar lielisku sniegumu kaldināja uzbrucējs Jānis Sprukts, kurš guva divus vārtus un izdarīja divas rezultatīvas piespēles.

Šodienas spēlē Rīgas ''Dinamo'' treneri vārtu drošību bija nolēmuši uzticēt amerikānim Krisam Holtam. Izmaiņas bija arī aizsardzībā: savainotā Kristapa Sotnieka vietā šodien spēlēja Krišjānis Rēdlihs, savukārt Rodrigo Laviņu nomainīja Jēkabs Rēdlihs. Tikmēr uzbrukumā izmaiņu nebija.

Spruktam 1+1, ''Dinamo'' pārliecinošā vadībā

Spēle pret līdervienību rīdziniekiem sākās pat negaidīti veiksmīgi - jau 57. sekundē Miķelis Rēdlihs, saņēmis piespēli no Jāņa Sprukta, aizlauzās līdz Iļjas Proskurjakova vārtiem un pārspēja viņu, vadībā izvirzīdams ''Dinamo'' - 1:0. Arī turpinājumā neliels pārsvars piederēja viesiem, tomēr reālu vārtu gūšanas iespēju nebija nevienai no komandām, lai gan spēle bija pietiekam ātra, aktīva un uz vārtiem vērsta.

Mača gaita bija izlīdzinājusies, bet pozicionāla kļūda ''Metallurg'' izpildījumā, un rezultāts kļuva vēl iepriecinošāks: uzbrukums trijatā pret vienu aizsargu, un Sprukts šoreiz vārtus guva pats, izpildīdams asu un negaidītu metienu (2:0). Neskatoties uz Ģirta Ankipāna noraidījumu un mājinieku centieniem, rezultāts nemainījās: pēc pirmajām 20 minūtēm rīdziniekiem divu vārtu handikaps.

''Metallurg'' pārsvars pieaug, ''Dinamo'' saglabā divu vārtu handikapu

Otrā trešdaļa rīdziniekiem sākās veiksmīgi: realizēts vairākums un iegūts trīs vārtu pārsvars - Sprukts pievērsa mājinieku uzmanību, un Krišjānim Rēdliham ripa bija jāieraida tukšos ''Metallurg'' vārtos. Viņam tas izdevās - 3:0. Magņitogorskas hokejisti rokas nenolaida, cenšoties atspēlēties. Loģiski, vairāk darba bija Holtam, taču viņš spēlēja pārliecinoši.

Vārtus sausā tomēr neizdevās noturēt - 14. minūtē somu uzbrucējs Petri Kontiola, izmantodams vairākumu, samazināja rīdzinieku pārsvaru - 3:1 ''Dinamo'' labā. Turpinājumā labas iespējas bija abām vienībām, taču rezultāts nemainījās. Tātad pirms pēdējām 20 minūtēm divu vārtu pārsvars viesiem. Tomēr jau Ufā rīdzinieki pamanījās izsēt divu vārtu handikapu...

''Dinamo'' nesalūzt un notur uzvaru

Sākoties izšķirošajam periodam, mājinieki aktīvi devās iekarot ''Dinamo'' vārtus. Viņiem tas visai drīz izdevās - Sergejs Fjodorovs saņēma ripu izdevīgā pozīcijā un to raidīja virs Holta pleca, samazinot komandas deficītu līdz minimumam - 2:3 trešdaļas piektajā minūtē. Joprojām vadībā ''Dinamo'', tomēr pamats satraukumam bija. Turpinājumā mājinieki arvien aktīvāk devās rīdzinieku vārtu virzienā, taču, pateicoties Holta un visas komandas pūlēm, izdevās saglabāt vadību.

Vēl vairāk - Lauris Dārziņš ar krietnu veiksmes palīdzību ceturto reizi pārspēja mājinieku vārtsargu, dubultodams ''Dinamo'' pārsvaru. Sekoja smagas minūtes mazākumā: trijatā pret sešiem pretspēlētājiem, jo ''Metallurg'' nomainīja vārtsargu. To izmantoja Sprukts, pielikdams punktu mājinieku centiem un uzstādīdams galarezultātu - 5:3. Viņam izcils mačs - divi vārti un trīs rezultatīvas piespēles!

25 spēlēs ''Dinamo'' nopelnījis 37 punktus. Nākamā spēle svētdien pulksten 14:00 pret Čeļabinskas ''Traktor''.

"Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Mikaels Telkvists)
Aleksandrs Ņiživijs – Marks Hartigans – Tomašs Surovijs; Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis; Mārtiņš Karsums – Jurajs Mikušs - Ģirts Ankipāns; Krišjānis Rēdlihs – Arvīds Reķis; Lauris Dārziņš – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs; Jēkabs Rēdlihs – Guntis Galviņš; Roberts Bukarts – Andris Džeriņš – Gints Meija, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 19. novembris

Magņitogorskas "Metallurg" - Rīgas "Dinamo" 3:5 (0:2, 1:1, 2:2)

Vārti: 0:57 M. Rēdlihs (Sprukts) 0:1, 12:38 Sprukts (Dārziņš) 0:2, 21:22 Kr. Rēdlihs (Sprukts, M. Rēdlihs, vair.) 0:3, 33:55 Kontiola (Hlistovs, Āltonens, vair.) 1:3, 44:56 Fjodorovs (Lisins) 2:3, 54:11 Dārziņš 2:4, 57:40 Sprukts (Bukarts, t.v., maz.) 2:5, 58:08 Atjušovs (Lisins, vair.) 3:5
Soda minūtes: 10:14
Vārtsargi: Proskurjakovs - Holts

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +38 [+] [-]

, 2010-11-19 18:20, pirms 14 gadiem
Jaņķels zvērs!!

 +34 [+] [-]

, 2010-11-19 18:20, pirms 14 gadiem
na jums lielie dirsē*i..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: beidzot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +66 [+] [-]

, 2010-11-19 18:20, pirms 14 gadiem
Sprukta maiņai kasti alus!
Slēpts komentārs: TROTTERlove

 +45 [+] [-]

, 2010-11-19 18:20, pirms 14 gadiem
Pie 3:2 jau bija tāda kā Deja vu sajūta! Malači, ka vismaz šoreiz izvilka spēli līdz galam

  +9 [+] [-]

, 2010-11-19 18:20, pirms 14 gadiem
Sprukts monstruāls

 +12 [+] [-]

, 2010-11-19 18:20, pirms 14 gadiem
Vislielākie malači Sprukts un mūris Holts...

 +11 [+] [-]

, 2010-11-19 18:20, pirms 14 gadiem
Skaista spele Skaista Uzvara...!!!!!!!!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-11-19 18:20, pirms 14 gadiem
Spelee,ka finalaa!
Nervi pa galam!

 +41 [+] [-]

, 2010-11-19 18:21, pirms 14 gadiem
Skaidrs ir viens, Redlihs-Sprukts-Dārziņš vajadzētu kļūt par vadošo nevis 3. maiņu! Apsveicams sniegums, paldies veči!

  +4 [+] [-]

, 2010-11-19 18:21, pirms 14 gadiem
Skaista spēle!
Sprukts plosās! (rock)
Holtam sauso spēli vajadzēja!
MALAČI!!!

 +17 [+] [-]

, 2010-11-19 18:21, pirms 14 gadiem
pagājušajā spēlē 50 metieni, šajā 51, nākamajā 52?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-19 18:21, pirms 14 gadiem
Sezonas sakuma,nebiju parliecinats par Holtu!!
Tagad cepuri nost vinja prieksa!!

  +9 [+] [-]

, 2010-11-19 18:22, pirms 14 gadiem
Janka-MONSTRS.Gandrīz nervu sabrukums bija!!
Slēpts komentārs: risks

  +9 [+] [-]

, 2010-11-19 18:22, pirms 14 gadiem
ES BŪT SIRMS!

  +9 [+] [-]

, 2010-11-19 18:22, pirms 14 gadiem
Nu tad beidzot 3 punkti kabatā!

 +10 [+] [-]

, 2010-11-19 18:23, pirms 14 gadiem
Cerams, ka parādītais labais sniegums nebūs tikai mirkļa vājums!! Bet gan renesance spēles disciplīnā!!
Priesk par uzvaru!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-11-19 18:23, pirms 14 gadiem
kaa darzinsh ielika 4tos vaartus, vnk pizg*c

 +13 [+] [-]

, 2010-11-19 18:23, pirms 14 gadiem
Malači, pie 2:3 magņitas spiediena, jau likās, ka sū*i būs..! Tiešām vēlreiz malači!

     [+] [-]

, 2010-11-19 18:24, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Pagājušajā spēlē bija 55 metieni
diemžēl atceros tikai , ka no onlina bija 50, nepaskatījos protokolu vēlāk, domāju būs smukāki skaitļi, bet lietas būtību tas nemaina.

  +8 [+] [-]

, 2010-11-19 18:24, pirms 14 gadiem
Sprukts šodien vnk monstrāls
Pēc 2:3 domāju ka zaudēs, bet malači

  -1 [+] [-]

, 2010-11-19 18:24, pirms 14 gadiem
Cik tur truka, lai ari shaja spele zaudetu... bet nu viss labs, kas labi beidzas !

 +10 [+] [-]

, 2010-11-19 18:24, pirms 14 gadiem
Šuplers : unas ņetu takova kak- pervaja, vtoraja. treķaja i šetvjortaja smena una esķ pervaja i tri četvjortije

  +7 [+] [-]

, 2010-11-19 18:24, pirms 14 gadiem
Lieliski!!! Sprukts ar partneriem salika magņitkai.

  +8 [+] [-]

, 2010-11-19 18:24, pirms 14 gadiem
Spruktu var tagad saukt par ''punktumashinu'' ?

  +7 [+] [-]

, 2010-11-19 18:24, pirms 14 gadiem
Nervi beigti, zhel ka nervu shuunaas neatjaunojas Apsveicu ar 3p kuri tiesham sen nebija nopelniiti

 +13 [+] [-]

, 2010-11-19 18:24, pirms 14 gadiem
Lūk tāpēc es MĪLU hokeju!
Sprkts noplosījas ne pa jokam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-11-19 18:25, pirms 14 gadiem
Pagājušgad rēcāt kā Dinamo no 0:3 un 0:4 atspelejaas a kad pashiem lidzigi gadas tad smiekli mazi un pielec ari ka tas nav nemaz viegli parsvaru noturet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-11-19 18:25, pirms 14 gadiem
pipars2323 rakstīja: "Čaks Noriss" ar Dārziņu uztaisīja spēli!
Kā var kaut ko tik stūlbu izdomāt ?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 18:25, pirms 14 gadiem
ka jau teica, Dinamo speles skatoties, garlaicigi tochna nebus... bet sirds drpes, tok japerk vairuma... Laika kad speleja 6:3, domaju sirds pa mut izleks... MALACHI!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 18:26, pirms 14 gadiem
A kā sanāca, ka pie 4 vārtiem Jānim nav piespēles? Cik atceros, tad taču pēc uzvarētā iemetiena Lauris iemeta? Vai arī viņš izcīnija ripu pēc zaudētā? Sorry, nepiefiksēju.

  +6 [+] [-]

, 2010-11-19 18:26, pirms 14 gadiem
1 maina ar savu 20:00 ir tikpat rezultatiiva kaa 4taa ar 8:00, pedeejais laiks kautko mainit.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 18:26, pirms 14 gadiem
Sakapājām, Stenlija kapā

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 18:26, pirms 14 gadiem
Labi ka taa

 +11 [+] [-]

, 2010-11-19 18:27, pirms 14 gadiem
Derdziga Magnitkas augstpratiga attieksme, tapec ipashs prieks, ka pie ceturta gola Darzinsh apspeleja Antjuhovu - vienu no lecigakajiem
Sandim respect par epizodi, kuraa neatbildeja Kvasham

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 18:27, pirms 14 gadiem
gascoigne rakstīja: Man vienam likās, ka Magņitagorskā halle tiek izgaismota ar svecēm? Tumšs kā nēģera pakaļā
Tur laikam cer uz fanu fotoaparātu zibspuldzēm un kameru gaismām.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 18:27, pirms 14 gadiem
Skaista spēle. Sprukts malacis, cerams arī Karsums kādreiz atvērsies.

  +5 [+] [-]

, 2010-11-19 18:27, pirms 14 gadiem
Spēle fantastiska!
Sprukta maiņa vnk.WOW
Nervi čupā!
sportacentrs nokāries!
Dažos vārdos sakot LIELS Paldies Dinamo par garastāvokļa uzlabošanu!

P.S. Toļikam manliekas jābrauc uz Indiju par Guru mācīties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-11-19 18:28, pirms 14 gadiem
2+2 Pret KHL lideriem , drosi vien ir katra hokejista sapnis Apsveicu visus ar uzvaru!!

     [+] [-]

, 2010-11-19 18:28, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: pagājušajā spēlē 50 metieni, šajā 51, nākamajā 52?
Ko dod tie piecdesmit metieni??
Ja mums 20 procentu realizācija......un pie tam vēl Holts vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 18:29, pirms 14 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: P.S. Toļikam manliekas jābrauc uz Indiju par Guru mācīties!
nu lidz guru vel talu, bet izskataas, ka vismaz iemacijies nepiesaukt nelaimi

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 18:30, pirms 14 gadiem
ai ai ai

tagad visi lielie dirseeji miizh karstu par Spruktu..

Speele laba, malachi!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 18:30, pirms 14 gadiem
Super!!!!
Nervi nobojāti, bet Super!!!

Šī uzvara bija nepieciešama!!! Gan jau Šuplers biku pabāra!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 18:30, pirms 14 gadiem
KHL protokolā Jānim Spruktam sanāk 2+4

  +4 [+] [-]

, 2010-11-19 18:31, pirms 14 gadiem
es teiktu, ka spruktam bija 2+3, kad darzins iemeta, sprukts uzvareeja iemetienaa un piespeeleeja darzinam....

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 18:32, pirms 14 gadiem
beidzot 3 punkti

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 18:32, pirms 14 gadiem
Tagad ir skaidrs kapēc zaudējām Salavatam un vēl citās spēlēs vis vienkārši - Sprukta maiņa pa maz vārtus sameta.

 +18 [+] [-]

, 2010-11-19 18:32, pirms 14 gadiem
emiLL rakstīja: KHL protokolā Jānim Spruktam sanāk 2+4
Kā var būt 2+4, ja tikai 5 vārti iemesti??
Kas ta viņš pats sev piespēlēja, vai vienā uzbrukumā piespēlēja divreiz

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 18:32, pirms 14 gadiem
Superīga un skatāma spēle. Malači

  -4 [+] [-]

, 2010-11-19 18:33, pirms 14 gadiem
kvašĀ whazaaaa Kreipān. psec skanu nogriezu ka izbesija kvašĀ. tak taja valoda garburtu nav ibio

  +6 [+] [-]

, 2010-11-19 18:33, pirms 14 gadiem
Mani ļoti iepriecināja 3. maiņas sniegums un Krišjāņa Rēdliha labā spēle aizsardzībā, nekad neesmu sapratis, kāpēc viņš tik maz tiek pie spēlēšanas, pagājušās sezonas viens no stabilākajiem aizsargiem RD..

  -1 [+] [-]

, 2010-11-19 18:33, pirms 14 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: 51-26 metienu attieciba

Jankai 2 metieni divi varti
Jā man švāģers jau trīs dienas met ,bet tā ar pie vārtiem nav ticis .

  -4 [+] [-]

, 2010-11-19 18:34, pirms 14 gadiem
likās, ka Spruktam ir hattrick.. laikam kaut ko pārskaitījos... Sķiet, ka bez Sotnieka Dinamo arī ir gatava uzvarām... Tomēr bez viņa tas vairs nav tas

     [+] [-]

, 2010-11-19 18:35, pirms 14 gadiem
uz ātru aci biju tikai ieskatījies..sorry, tomēr 2+2 viņam.

  +9 [+] [-]

, 2010-11-19 18:37, pirms 14 gadiem
AA un labi ,ka izdevās uzvarēt ar Krišjāni sastāvā!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 18:39, pirms 14 gadiem
Ļoti labi trešā maiņa nokapāja. Malači!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 18:39, pirms 14 gadiem
Bokšōrē normāli uzvārdi, - Sprukts, Dārziņš, Rēdlihs...
Kaut biežāk tā būtu.

  +6 [+] [-]

, 2010-11-19 18:40, pirms 14 gadiem
Sprukts savu maiņu atradis

  -2 [+] [-]

, 2010-11-19 18:43, pirms 14 gadiem
SKA, Minska zaudeeja, 3-9 vieta 10p robezhas.

  +8 [+] [-]

, 2010-11-19 18:43, pirms 14 gadiem
vispār jau Jankam vajadzētu būt 2+3 , jo tajos vārtos, kurus iemeta Dārziņš, Janka taču pirms tam izcīnīja iemetienu

  +6 [+] [-]

, 2010-11-19 18:43, pirms 14 gadiem
Naša Russia jauna tēma: v Magņitagorske mužiki na stoļko surovi što hokej v temnaķe smotrjat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-11-19 18:44, pirms 14 gadiem
1.maiņa - Latviešu puikas. Dārzenis, Miķels un Janka. Zveraaaaaa! Pretinieks dabūs bietē

  +9 [+] [-]

, 2010-11-19 18:44, pirms 14 gadiem
Krišjānim lielāks spēles laiks jādod, lai iegūst pārliecību, citādi visu laiku viņu tā rausta, ko tad var gribēt ?! viņš ir ļoti labs aizsargs, ja vien nerausta kā puņķi uz drāts, diemžēl tas ir tas, ko Jūlis dara...

Sprukta maiņa šodien vienkārši spridzināja... katram uzbrucējam pa vārtiem kopumā interesanta, spraiga, skatāma spēle, tikai jātiek vaļā no tā "spēles pēdējo minūšu panika ak dievs kur iet ko darīt" sindroma, kas rada nevajadzigu jucekli savā zonā, bet visādi citādi, viss ok (:

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 18:45, pirms 14 gadiem
jābūt 2+3, jo Dārziņa golā, Sprukts vinnēja iemetienu, pēc kura tika gūti vārti.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-19 18:45, pirms 14 gadiem
Isteniba vineejaam pateicosties Magnjitkas trenerim, vispar ljoti divaini ka vinjsh pie speles 5:3 nonjem vartsargu, tur ari bez 6 speletaja ir nenormals parsvars, bet ielaizhot tukshos vartos skaiti spele jau ir beigusies. Iemetot mums lielaja vairakuma butu visadi turpinajumi un ja ari neiemestu tad butu vel 5:4, kura varetu samazinat rezultatu lidz minimumam un tad beigas njemt vartsargu nost. Kaut ka nelogiski tas bija + vel njemot vera ka bija palicis vairak par 4min ko spelet.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-19 18:45, pirms 14 gadiem
ļoti vajadzīga uzvara.Holts baigais malacis.Jūlim vajadzeetu ta kaa izlemt to pirmaa vaartsarga lietu.Variantu šķiet nav .Telkvists liekas nav tik stabils.Pret Salavatu kaadi paaris vaarti uz viņa sirdsapziņas.

 +10 [+] [-]

, 2010-11-19 18:49, pirms 14 gadiem
Veiksmes maate atdeva paraadu par Ufu

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 18:49, pirms 14 gadiem
smilchs2 rakstīja: jābūt 2+3, jo Dārziņa golā, Sprukts vinnēja iemetienu, pēc kura tika gūti vārti.
Nav jau teikts, ka Spruktam to piespēli vēlāk neieskaitīs

  -4 [+] [-]

, 2010-11-19 18:53, pirms 14 gadiem
Pelnīts zāģis Magņitkai.
Ta iet ka nenovērtē pretinieku.
Var jau Kreipāns daudz ko stāstīt,ka Magņitkai nav izteikts pirmais vārtsargs, bet reālā dzīve pierāda ko citu. Esmu redzējis (KHL TV) kaut kur 5-6 spēlēs ar Magņitkas piedalīšanos, bet tikai vienā vārtos stāvēja Proskurjakovs. Un pie tam pret vienu no KHL lejas gala komandām. Varbūt es kļūdos,bet šķiet,ka pret Amur. Pret visām citām komandām vārtus sargāja Gelašvilī.
Kad es ieraudziju,kas sargās Magņitkas vārtus, tad jau man kļuva skaidrs, ka džeki stumj ar deguniem mākoņus. Un spēle to arī pierādija.

     [+] [-]

, 2010-11-19 18:54, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: SKA, Minska zaudeeja, 3-9 vieta 10p robezhas.
SKA vel neko nezaudēja,jo tur tikai 2 periods tiko sākās.

     [+] [-]

, 2010-11-19 18:57, pirms 14 gadiem
Spruktu visi tagad baigi slavē (malacis protams), bet ja nākošā spēlē šim neies,tad sāksies vecā dziesma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 19:00, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pelnīts zāģis Magņitkai.
Ta iet ka nenovērtē pretinieku.
Var jau Kreipāns daudz ko stāstīt,ka Magņitkai nav izteikts pirmais vārtsargs, bet reālā dzīve pierāda ko citu. Esmu redzējis (KHL TV) kaut kur 5-6 spēlēs ar Magņitkas piedalīšanos, bet tikai vienā vārtos stāvēja Proskurjakovs. Un pie tam pret vienu no KHL lejas gala komandām. Varbūt es kļūdos,bet šķiet,ka pret Amur. Pret visām citām komandām vārtus sargāja Gelašvilī.
Kad es ieraudziju,kas sargās Magņitkas vārtus, tad jau man kļuva skaidrs, ka džeki stumj ar deguniem mākoņus. Un spēle to arī pierādija.
taas jau viņu problēmas

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 19:02, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spruktu visi tagad baigi slavē (malacis protams), bet ja nākošā spēlē šim neies,tad sāksies vecā dziesma.
tā jau ir ierasta lieta. visas šitās notiršanas...tas nav pat ne objektīvi, ne subjektīvi, tas vispār nav nekas ok labi, šodien labi nokapāja, bet tas nenozīmē, ka tā būs vienmēr, nevajag sadomāties un sacerēties. bet kāda jēga kko skaidrot, tāpat vnm viens un tas pats. besī

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 19:04, pirms 14 gadiem
edzus72 rakstīja: taas jau viņu problēmas
Nē,protams, un tāpēc jau rakstu,ka pretinieku nenovērtēšana viņiem bija pelnīta.
Būtu vismaz paskatijušies video spēlei Salavat:RD, tad varbūt nebūtu nekādas vaļības atļāvušies.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 19:06, pirms 14 gadiem
Rīgas ''Dinamo'' treneri vārtu drošību bija nolēmuši uzticēt amerikānim Krisam Holtam.

Holts ir no Kanādās
Spēlē lieliska!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 19:08, pirms 14 gadiem
nu janka noplosijas, cepuri nost!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 19:08, pirms 14 gadiem
pirma maina bukse
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 19:14, pirms 14 gadiem
prieks par uzvaru, vispār par visiem
kļūdas pat kkā aizmirsās uz beigām..

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 19:16, pirms 14 gadiem
Viena maiņa ir (ceturtā arī normāli), varētu vēl Trotteru kopā ar Ņiživiju un Surovy iemēģināt, moška šāds trijnieks jēdzīgāk sāktu spēlēt.

  +9 [+] [-]

, 2010-11-19 19:18, pirms 14 gadiem
Hartiganam neizmaksaat algu,zb jau,nespeelee vispaar

  +4 [+] [-]

, 2010-11-19 19:18, pirms 14 gadiem
butu veseligi pirmo mainu pamainit, uzdzit asinis, jaunas vesmas.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 19:19, pirms 14 gadiem
DRS420 rakstīja: Rīgas ''Dinamo'' treneri vārtu drošību bija nolēmuši uzticēt amerikānim Krisam Holtam.

Holts ir no Kanādās
Spēlē lieliska!
Māte viņam amerikāniete, tēvs kanādietis. Pašam Holtam ir ASV pase.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 19:20, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Ivar, tev pašam neapnīk tās muļķības par pretinieka nenovērtēšanu u.t.t.? Nav nekāda nenovērtēšana, vienkārši neviena komanda nevar visas spēles (un pat vienas spēles robežās) nospēlēt par visiem 100. Neapstrīdu, ka Metalurgā spēlē lieli meistari, bet mūsējie bieži vien spēja uzspiest savējo spēli, par ko viņus var tikai uzslavēt.
Tā nav muļķība, jo visi KHL zin,ka šosezon Proskurjakovs vairs ne tuvu nav tāds kā pagājušā sezonā, un tāpēc Heikila viņam neuztic sargāt vārtus pret KHL top komandām.
Un,ja godīgi, tad šodien arī Prokurjakovs varēja spēlēt labāk.
Ja, Holts glāba RD tiešā vārda nozīmē, tad viņš laida iekšā tīri ņemamas ripas.
Tas ,protams,viss tīri mans subjektīvais viedoklis. Vienkārši es arī esmu redzējis Magņitku daudz labāk spēlējot. Spēles sākums vispār no viņu puses bija kā lēno divplākšņu lidojums.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 19:28, pirms 14 gadiem
KautKasLabs rakstīja: Sprukta maiņai kasti alus!
Tad jau nākamajā spēlē nebūs kas spēlē!

 +10 [+] [-]

, 2010-11-19 19:28, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā nav muļķība, jo visi KHL zin,ka šosezon Proskurjakovs vairs ne tuvu nav tāds kā pagājušā sezonā, un tāpēc Heikila viņam neuztic sargāt vārtus pret KHL top komandām.
Un,ja godīgi, tad šodien arī Prokurjakovs varēja spēlēt labāk.
Ja, Holts glāba RD tiešā vārda nozīmē, tad viņš laida iekšā tīri ņemamas ripas.
Tas ,protams,viss tīri mans subjektīvais viedoklis. Vienkārši es arī esmu redzējis Magņitku daudz labāk spēlējot. Spēles sākums vispār no viņu puses bija kā lēno divplākšņu lidojums.
vienmēr kad spēlē citi vis ir krutāk, ātrāk un daudz diženāk. Agrāk visi krāmēja biksēs no SM, atleik tur Bērzam golu iemest kā tā lāiga ir nekāda. MHLs tak ar bija ūberlīga, HKR tur pa spici ņemas, izrādās nekā ture neesot....Tas ka līderis pret seredņaku ieleik otro kīperu automātā nenozīmē baigo nenovērtēšanu. Te katrs tāpat tagad katru zin, ne pirmo gadu spēlē. Nu nospēlēja MM kā nospēlēja, pakāsa spēli jo šajā bija švakāki uz šo brīdi, tāds ir hokejs, te visi uzvar visus, cits biežāk, cits retāk, un galarezultātu nosaka vesels komplekss, nevis viena diagnoze ko tu centies iegalvot.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-19 19:29, pirms 14 gadiem
HOSSSSA rakstīja: kā teiktu Laviņš bad baunces magņitkai
malači
Labāk lai viņš neko nesaka,lai sēž un skatās kā Krišjānis spēlē ...

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 19:32, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Ivar, tev pašam neapnīk tās muļķības par pretinieka nenovērtēšanu u.t.t.? Nav nekāda nenovērtēšana, vienkārši neviena komanda nevar visas spēles (un pat vienas spēles robežās) nospēlēt par visiem 100. Neapstrīdu, ka Metalurgā spēlē lieli meistari, bet mūsējie bieži vien spēja uzspiest savējo spēli, par ko viņus var tikai uzslavēt.
Kaut kas līdzīgs, kā pagājušajā sezonā, kad pēc zaudējumu sērijas, tikās ar SKA komandu. Nospēlēja cieši, agresīvi un galvenais bez lielām kļudām! Toreiz sākās garais uzvaru ceļš un iekļūšana play-off! Ja velk paralēles, varbūt arī šoreiz uzspīdēs saulīte.

     [+] [-]

, 2010-11-19 19:34, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: Darzinjs baigais malacis,ka sanjemies.klape ieksha katra machaa
Tas gan ir tiesa! MALACIS!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 19:35, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: vienmēr kad spēlē citi vis ir krutāk, ātrāk un daudz diženāk. Agrāk visi krāmēja biksēs no SM, atleik tur Bērzam golu iemest kā tā lāiga ir nekāda. MHLs tak ar bija ūberlīga, HKR tur pa spici ņemas, izrādās nekā ture neesot....Tas ka līderis pret seredņaku ieleik otro kīperu automātā nenozīmē baigo nenovērtēšanu. Te katrs tāpat tagad katru zin, ne pirmo gadu spēlē. Nu nospēlēja MM kā nospēlēja, pakāsa spēli jo šajā bija švakāki uz šo brīdi, tāds ir hokejs, te visi uzvar visus, cits biežāk, cits retāk, un galarezultātu nosaka vesels komplekss, nevis viena diagnoze ko tu centies iegalvot.
Zināma taisnība Tev ir, bet tieši Tu biji tas,kas man centies iestātīt, ka jebkuram cilvēkam (pat ar visdzelžaināko raksturu) iezogās galvā pašpārliecinātības velniņš. Kaut vai dziļi zemapziņā.
Nu acīm redzot MM spēlētājiem tāds bija iezadzies pēc sagrāves par CSKA.
Kā Tu spēsi izskaidrot to,ka viņi trešā periodā spēja ieslēgt pavisam citus ātrumus,kad jau ūdens smēlās mutē? Tikai šodien RD spēlētāji nepielaida vairs tās kļūdas,kas bija pret Salavat.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 19:39, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Ivar, tev pašam neapnīk tās muļķības par pretinieka nenovērtēšanu u.t.t.? Nav nekāda nenovērtēšana, vienkārši neviena komanda nevar visas spēles (un pat vienas spēles robežās) nospēlēt par visiem 100. Neapstrīdu, ka Metalurgā spēlē lieli meistari, bet mūsējie bieži vien spēja uzspiest savējo spēli, par ko viņus var tikai uzslavēt.
Ja,kas tad par kādu savas spēles uzspiešanu Tu raksti?
Cik minūtes Magņitka spēlēja RD pavadā?
kaut kas pavisam cits,ka RD spēlētāji prata izmantot pretinieka klūdas,kas arī patiesībā ir jamāk.
piemērs,kad Miķēlis guva pirmo golu, tad neizskatijās, ka magņitkas aizsargs īpaši censtos mesties palīgā savam vārtsargam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 19:47, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināma taisnība Tev ir, bet tieši Tu biji tas,kas man centies iestātīt, ka jebkuram cilvēkam (pat ar visdzelžaināko raksturu) iezogās galvā pašpārliecinātības velniņš. Kaut vai dziļi zemapziņā.
Nu acīm redzot MM spēlētājiem tāds bija iezadzies pēc sagrāves par CSKA.
Kā Tu spēsi izskaidrot to,ka viņi trešā periodā spēja ieslēgt pavisam citus ātrumus,kad jau ūdens smēlās mutē? Tikai šodien RD spēlētāji nepielaida vairs tās kļūdas,kas bija pret Salavat.
Loģiski ka hokeju spēlē cilvēki, ar savām vājībām u.t.t. Es nesaku ka MM gāja kā dullas mušas, bet neredzēju arī baigo nenovērtēšanu un atslidošanu tip gan jau mēs viņus tāpat. Regulārās sezonas ierindas spēle kurā viduvējība pieveica līderi. Tā gadās. Vieni bija vairāk mobilizējušies, vairāk gribēja un savu panāca. Protams ka RD priekš viņiem nav kā sarkanā lupata bullim, bet sava cieņa un respekts ir, gana saspringtas spēles vienmēr bijušas un RD pat zaudējot spēles pret viņiem bieži ir bijuši tuvu uzvarai, vai vismaz punktiem. Varētu teikt ka diezgan ērta komanda, cik nu vispār ērts kādam var būt MM

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 19:49, pirms 14 gadiem
arī grūstīšanās mūsējiem sanāca labi, neatstājām vārtsargu

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 19:51, pirms 14 gadiem
Interesantumi no statistikas, ko, droši vien, daudzi pat neiedomājas.

Metieni pa vārtiem mājās RD- 266, kas ir sliktākais rādītājs līgā. Salīdzinājumam Magņitka (1.vieta,)-589.
Metieni izbraukumā RD- 447(!), ceturtais rādītājs līgā.
Iemestie vārti mājās RD- 28, sestie no beigām.
Iemestie vārti viesos RD- 53, pirmā vieta līgā.

Skatoties uz šo, šķiet, brūk mīts par savējām sienām un sesto spēlētāju, ne? Varbūt ''fanu'' pieprasījums pēc obligātām uzvarām, veic ne to labāko ''palīdzību''?

     [+] [-]

, 2010-11-19 19:54, pirms 14 gadiem
Skots Stivens rakstīja: arī grūstīšanās mūsējiem sanāca labi, neatstājām vārtsargu
jā, šodien ievēroju, ka mūsējie bija reti agresīvi. uz citu komandu fona tas nebūtu nekas, bet priekš mūsējiem - apsveicami!

  -2 [+] [-]

, 2010-11-19 19:56, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Kā DINAMO to izdarīja?Kā viņi uzvarēja bez Trottera?
pareizāk sakot bez telkvista!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-19 20:01, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Interesantumi no statistikas, ko, droši vien, daudzi pat neiedomājas.

Metieni pa vārtiem mājās RD- 266, kas ir sliktākais rādītājs līgā. Salīdzinājumam Magņitka (1.vieta,)-589.
Metieni izbraukumā RD- 447(!), ceturtais rādītājs līgā.
Iemestie vārti mājās RD- 28, sestie no beigām.
Iemestie vārti viesos RD- 53, pirmā vieta līgā.

Skatoties uz šo, šķiet, brūk mīts par savējām sienām un sesto spēlētāju, ne? Varbūt ''fanu'' pieprasījums pēc obligātām uzvarām, veic ne to labāko ''palīdzību''?
Pa tiem iemestiem vārtiem, mums ir mājās aizvadītas 9 spēles , bet izbraukumā 16 . vidējais iemesto ripu skaits spēlē : mājās 3,11 un izbraukumā 3,3 .

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 20:02, pirms 14 gadiem
1000% -tīgi piekrītu Fanduļa teiktajam,ka pēc sportiskā principa pirmajai maiņai vajadzētu būt Sprukta maiņai!Tik nemanām ir (PUNKTU ZIŅĀ) Hartigana trīnieks!ĻOTI laikā nāca Dārziņa vārti!Līdz trešās trešd.vidum kad mūsējie tikai meta no zonas ārā ripu,man jau sāka mākt šaubas vai tādā stilā izdosies nosargat pārsvaru!Kā saka uzvarētāji sastāvu nemaina,un jācer ka pret Traktoru nebūs nekadas sastāva izmaiņas!

     [+] [-]

, 2010-11-19 20:06, pirms 14 gadiem
I.M 79 rakstīja: 1000% -tīgi piekrītu Fanduļa teiktajam,ka pēc sportiskā principa pirmajai maiņai vajadzētu būt Sprukta maiņai!Tik nemanām ir (PUNKTU ZIŅĀ) Hartigana trīnieks!ĻOTI laikā nāca Dārziņa vārti!Līdz trešās trešd.vidum kad mūsējie tikai meta no zonas ārā ripu,man jau sāka mākt šaubas vai tādā stilā izdosies nosargat pārsvaru!Kā saka uzvarētāji sastāvu nemaina,un jācer ka pret Traktoru nebūs nekadas sastāva izmaiņas!
Ja nu vienīgi pakoriģēt Galviņa-J.Rēdliha pāri. Īsti Galviņam šosezon neiet.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-19 20:07, pirms 14 gadiem
tieši šodien tā pievērsu uzmanību, ka Hartiganam > pirmajās 13 spēlēs 9 vārti + 4 piespēles = 13 punkti ; pēdējās 12 spēlēs 1 vārti + 1 piespēle = 2 punkti ...
jā, labi, var teikt, ka beidzot savukārt pēdējās 12 spēlēs Dārziņš atvēries ne pa jokam , bet nu tik un tā !

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 20:11, pirms 14 gadiem
Spruksts nodeva uguņus.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-19 20:12, pirms 14 gadiem
ERIX rakstīja: Pa tiem iemestiem vārtiem, mums ir mājās aizvadītas 9 spēles , bet izbraukumā 16 . vidējais iemesto ripu skaits spēlē : mājās 3,11 un izbraukumā 3,3 .
Vai tad es nerunāju par lielāku realizācijas % viesos? Turklāt tajās 7 mājas spēlēs tie 3,11 vēl ir jāsamet, nemaz nerunājot par 3,33.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 20:39, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Vai tad es nerunāju par lielāku realizācijas % viesos? Turklāt tajās 7 mājas spēlēs tie 3,11 vēl ir jāsamet, nemaz nerunājot par 3,33.
Ja tā skaita, tad objektīvi ir statistisko salīdzinājumu taisīt sezonas beigās un nevis tagad taisīt secinājumus vaidoties pēc pieņēmuma ka izbraukumā turpināsim gūt vidēji tikpat vārtus kā līdz šim ,bet mājās vārtus gūt kaut bišķi vairāk nevarēsim.
Es to ko tu uzrakstīji rakstītu šādi:
metieni pa vārtiem vidēji spēlē
mājās : 27,93 , viesos : 29,6
gūtie vārti vidēji spēlē
mājās : 3,11 , viesos : 3,3
realizēto metienu % vidēji spēlē
mājās : 10,53 , viesos : 11,86
un tagad teikšu tā, diez vai šī starpība, lai ar par labu izbraukuma spēlēm, ;šie 1,67 metieni uz vārtiem, šie 0,19 gūtie vārti un šis realizēto metienu % 1,33 būtu pamats kaut kādām nebūt diskusijām vai analīzei par to kā palīdz vai nepalīdz komandai savas arēnas sienas un līdjutēju, fanu klātbūtne.

     [+] [-]

, 2010-11-19 20:41, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Māte viņam amerikāniete, tēvs kanādietis. Pašam Holtam ir ASV pase.
Vados pēc info, kas ir dinamoriga.eu

  -2 [+] [-]

, 2010-11-19 20:45, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja nu vienīgi pakoriģēt Galviņa-J.Rēdliha pāri. Īsti Galviņam šosezon neiet.
nu šodien viņam neko pārmest nevar, bet tiesa, ka šīs sezonas Guntis, nav tas pats, kas pagājušās sezonas Guntis.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-19 20:53, pirms 14 gadiem
grafix69 rakstīja: pareizāk sakot bez telkvista!!!
Bez kāda Telkvista?Es runāju tikai un vienīgi par Trotteru!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-19 20:53, pirms 14 gadiem
Labaiss!!!!!

     [+] [-]

, 2010-11-19 20:58, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: vieni vārti. piektie. galvenais ka mums joprojām ir divi augstas klases vārtsargi. tikpat labi arī Holtam kļūdas gadās
Brač ,redzeeju speeli atkaartojumaa.Pirmais arii taads balodis vien bija.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 21:03, pirms 14 gadiem
Principā Spruktam ir 2+3, ko gan jau KHL izmainīs kādreiz. Jo tieši Sprukts uzvarēja iemetienā un padeva Larī ripu, kurš iemeta vārtos.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 21:14, pirms 14 gadiem
jau dzelzela kausā varēja redzēt kurs ir vadosais vārtsargs.. bet visi jau tik skatas pec vestures nevis tagadnes sniegumiem.. un joprojam pieradas kurs ir tas labakais un var redzet cik musejie jutas droši kad holts vārtos. Bez maz vai atgadina tos laikus kad edgars stāvēja un musejie ar gāja ar masu un drošības sajutu Sprukts malacis.!!!! gaidu kad hartigans beidzot ko atkal parādīs.. malacis jau vins ir ka spele tā kā ir labak komandai nevis vina statistikai ( ka to darija hosa)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-19 21:19, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Māte viņam amerikāniete, tēvs kanādietis. Pašam Holtam ir ASV pase.
viņam ir abas pases.

  +5 [+] [-]

, 2010-11-19 21:20, pirms 14 gadiem
Latviešu puikas parādīja , ka galvenais tomēr kalēja darbā ir, kur un kad uzsist ,neviss nesāties ar lielu āmuru pa smēdi un uzskatīt sevi par labāko kalēju !

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 21:21, pirms 14 gadiem
51 metiens pamūsu vārtiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 22:24, pirms 14 gadiem
valcha rakstīja: tieši šodien tā pievērsu uzmanību, ka Hartiganam > pirmajās 13 spēlēs 9 vārti + 4 piespēles = 13 punkti ; pēdējās 12 spēlēs 1 vārti + 1 piespēle = 2 punkti ...
jā, labi, var teikt, ka beidzot savukārt pēdējās 12 spēlēs Dārziņš atvēries ne pa jokam , bet nu tik un tā !
kaut kā 1. maiņa ir manāmi "iepauzējusi". pa to laiku uzbrucēju rezultativitātes TOPs jau izskatās šādi:
Aleksandrs Ņiživijs 7+12
Tomašs Surovijs 8+10
Lauris Dārziņš 8+10
Marks Hartigans 10+5
Miķelis Rēdlihs 7+8
Jānis Sprukts 5+10

Lauris Dārziņš ir panācis Suroviju. aber Miķelim Rēdliham un Jānim Spruktam ir tikpat punktu, cik Markam Hartiganam...

pilns TOP: Dinamo Magņitogorskā “audzina” KHL...

     [+] [-]

, 2010-11-19 22:43, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Māte viņam amerikāniete, tēvs kanādietis. Pašam Holtam ir ASV pase.
Holtiņam ir abu valstu pases;gan ASV, gan Kanādas.

Официальная домашняя страница фан-клуба Динамо...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-19 22:57, pirms 14 gadiem
prieks par uzvaru, tomēr kaut kas nav kārtībā ja praktiski visus vārtus gūst viens uzbrucēju trijnieks un pat negribas iedomāties, kādas būtu bijušas pēdējās spēles ja nebūtu sprukta maiņas...man šķiet, ka šupleram jāķeras klāt hartigana maiņai, jo šie pamatīgi iegrimuši, vēl jāpaskatās, kādas izmaiņas būs ar trotera atgriešanos

  +1 [+] [-]

, 2010-11-20 01:40, pirms 14 gadiem
Petrovich27 rakstīja: kaut kā 1. maiņa ir manāmi "iepauzējusi". pa to laiku uzbrucēju rezultativitātes TOPs jau izskatās šādi:
Aleksandrs Ņiživijs 7+12
Tomašs Surovijs 8+10
Lauris Dārziņš 8+10
Marks Hartigans 10+5
Miķelis Rēdlihs 7+8
Jānis Sprukts 5+10

Lauris Dārziņš ir panācis Suroviju. aber Miķelim Rēdliham un Jānim Spruktam ir tikpat punktu, cik Markam Hartiganam...

pilns TOP: http://petrovich27.wordpress.com/2010/11/19/dinamo-magnitogorska-audzina-khl-liderus/
vel jau mums ir ozo,bet to pat uzbruceji nespej izkonkuret

  +1 [+] [-]

, 2010-11-20 03:11, pirms 14 gadiem
Nu ko, Sprukts starp petendentiem uz KHL nedēļas labākā uzbrucēja titulu.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-20 04:48, pirms 14 gadiem
Vai man vienīgajam šeit liekas, ka arī 5.vārtos piedalījās Sprukts, tīri uzvarot iemetienu pēc kā ripa nonāca pie Dārziņa, kas apspēlējis pretiniekus iemeta golu? :S

     [+] [-]

, 2010-11-20 12:32, pirms 14 gadiem
Malacis Sprukts

     [+] [-]

, 2010-11-20 13:09, pirms 14 gadiem
daudz jau netrūka, lai šo uzvaru pad..irstu. spēlējot pēdējo minūti vairākumā, tā vien likās, ka ir vēlmi šo spēli atkal zaudēt. vadīties savā zonā un vēl tik neizteiksmīgi un haotiski saspēlējoties... tiešām, Dināmo neprot normāli spēlēt visas 60 minūtes..... uzvara nāca vienkārši pretiniekam kļūdoties....

     [+] [-]

, 2010-11-20 14:20, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā nav muļķība, jo visi KHL zin,ka šosezon Proskurjakovs vairs ne tuvu nav tāds kā pagājušā sezonā, un tāpēc Heikila viņam neuztic sargāt vārtus pret KHL top komandām.
Un,ja godīgi, tad šodien arī Prokurjakovs varēja spēlēt labāk.
Ja, Holts glāba RD tiešā vārda nozīmē, tad viņš laida iekšā tīri ņemamas ripas.
Tas ,protams,viss tīri mans subjektīvais viedoklis. Vienkārši es arī esmu redzējis Magņitku daudz labāk spēlējot. Spēles sākums vispār no viņu puses bija kā lēno divplākšņu lidojums.
Ko Tu neteiksi, tikai statistika rāda, ka Iļja ir nospēlējis šosezon jau 10 spēles un pēc statistikas 92.6 % atvairīto un 2.17 vārti vidēji ielaisti kopvērtējumā ir 9. vietā visā līgā apsteidzot Krisu.

     [+] [-]

, 2010-11-21 00:22, pirms 14 gadiem
ERIX rakstīja: Ja tā skaita, tad objektīvi ir statistisko salīdzinājumu taisīt sezonas beigās un nevis tagad taisīt secinājumus vaidoties pēc pieņēmuma ka izbraukumā turpināsim gūt vidēji tikpat vārtus kā līdz šim ,bet mājās vārtus gūt kaut bišķi vairāk nevarēsim.
Es to ko tu uzrakstīji rakstītu šādi:
metieni pa vārtiem vidēji spēlē
mājās : 27,93 , viesos : 29,6
gūtie vārti vidēji spēlē
mājās : 3,11 , viesos : 3,3
realizēto metienu % vidēji spēlē
mājās : 10,53 , viesos : 11,86
un tagad teikšu tā, diez vai šī starpība, lai ar par labu izbraukuma spēlēm, ;šie 1,67 metieni uz vārtiem, šie 0,19 gūtie vārti un šis realizēto metienu % 1,33 būtu pamats kaut kādām nebūt diskusijām vai analīzei par to kā palīdz vai nepalīdz komandai savas arēnas sienas un līdjutēju, fanu klātbūtne.
Labi jau, labi, nenervozē, RD mājas realizācijas procenti ir 6. līgā (ļoti labi), viesos -2. līgā (izcili), tā ka ņaudēt par sniegumu vispār nevajadzētu, ja reāli skatās uz spēlētāju līmeni. Tikai nezkāpēc to ņaudētāju ''pučistu'' kaut kā daudz uzradies. Kādā brīdī derētu šeit iebliezt statistiku par Tihonova un Jurzinova Dinamo, varbūt daļai atvēstu smadzenes, kaut gan, kā vēsta paruna - ''ja cilvēks ir miris, tas ir uz ilgu laiku, bet ja dumjš - uz visiem laikiem...''