Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Hosa iemet divus, "Dinamo" pirmo reizi uzvar Čeļabinskā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Hosa iemet divus, "Dinamo" pirmo reizi uzvar Čeļabinskā
Marsels Hosa
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" ar uzvaru Čeļabinskā noslēgusi četru izbraukuma spēļu tūri. Vietējos "Traktor" hokejistus rīdzinieki apspēlēja ar 3:2. Uzvarētāju labā divus vārtus guva Marsels Hosa, bet viens rezultatīvs raidījums Ģirta Ankipāna kontā. "Dinamo" šodien pirmo reizi četros mēģinājumos uzvarējusi Čeļabinskā.

"Dinamo" ar spēli Čeļabinskā pret Austrumu konferences līderi "Traktor" noslēdza četru spēļu izbraukumu. Rīdzinieku sastāvā pēc vienas spēles izlaišanas atpūtas nolūkos atgriezās līga nedēļas labākais vārtsargs Kriss Holts. Spēlēja arī Aleksandrs Ņiživijs, bet malā nācās palikt Mārtiņam Cipulim

Viesiem izdevās fantastisks sākums, jo jau 76. sekundē ripa ielidoja Maikla Gārneta sargātajos vārtos. Vārtu priekšā vislabāko reakciju nodemonstrēja Ģirts Ankipāns, iemetot vārtos atlēkušo ripu. Perioda turpinājumā abas komandas pa reizei uzspēlēja vairākumā, taču labumu no tā neguva. Noslēdzoties pirmajai trešdaļai, 1:0 pārsvars "Dinamo".

Otrā perioda 6. minūtē mājiniekus no otro vārtu zaudējuma glāba Gārnets, bet tūlīt pat "Traktor" parādīja, kā jāgūst vārti. Ar tālu un spēcīgu metienu Krisu Holtu pārspēja Genādijs Razins – 1:1.

Atspēlējušies "Traktor" hokejisti aktīvāk aizvadīja trešdaļas otro pusi, taču nākamos vārtus guva mūsējie. Lieliski aiz Gārneta vārtiem nospēlēja Niklass Luseniuss, atrada vārtu priekšā brīvo Marselu Hosu – 2:1. Tas notika nieka 19 sekundes pirms trešdaļas beigu signāla.

Pēdējās trešdaļas piektajā minūtē "Traktor" otro reizi panāca izlīdzinājumu, kad Holts ielaida Konstantīna Panova no asa leņķa mesto ripu – 2:2. "Dinamo" atbilde bija ļoti ātra. Pēc precīzi 60 sekundēm Hosa no neliela attāluma guva savus otros vārtus, atjaunojot "Dinamo" pārsvaru – 3:2.

"Dinamo" divas reizes spēlēja vairākumā, taču bez panākumiem. Nepilnas četras minūtes pirms mača beigām divas minūtes Ankipānam. "Dinamo" izturēja divas sarežģītas minūtes un arī visu atlikušo laiku pēc tam, svinot pirmo uzvaru Čeļabinskā – 3:2.

"Dinamo" ar 60 punktiem pacēlusies uz 7. vietu Rietumu konferencē, aizejot garām CSKA, kas šodien vēl spēlēs. Nākamais mačs "Dinamo" paredzēts 24. janvārī "Arēnā Rīga" pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo".

KHL regulārā sezona, 19. janvāris, Čeļabinska

Čeļabinskas "Traktor" – Rīgas "Dinamo" 2:3 (0:1, 1:1, 1:1)

Vārti: 01:16 Ankipāns (Hosa) 0:1, 25:41 Razins (Rjabikins, Panovs) 1:1, 39:41 Hosa (Luseniuss) 1:2, 44:36 Panovs 2:2, 45:36 Hosa (Ozoliņš, Cibuļskis) 2:3
Soda minūtes: 8-4
Metieni: 29-23
Vārtsargi: Gārnets – Holts

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

+124 [+] [-]

, 2012-01-19 17:09, pirms 13 gadiem
Uzreiz iedomajos, kā Normunds Sējējs sava kabinetā uzliek kājas uz galda un ar smaidu uz lūpām aizpīpē cigāru!

Hossas atgriešanās Dinamo,acīmredzot, nāk par labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2012-01-19 17:09, pirms 13 gadiem
Malachi!!!

 +86 [+] [-]

, 2012-01-19 17:09, pirms 13 gadiem
Hossa: ''esmu atgriezies mājas!''

 +25 [+] [-]

, 2012-01-19 17:10, pirms 13 gadiem
bez stulbām kļūdām un ar disciplīnu, rezultāts 3punkti!

 +40 [+] [-]

, 2012-01-19 17:10, pirms 13 gadiem
Prieks skatīties šādu Dinamo sniegumu. Arī konferences līderus esam spējīgi sakaut.

Nevar neatzīmēt arī Hossas sniegumu. Cerams, ka būs iespelējies. Tā tik turpināt!!!

Un Ak Bars šovakar jāpacenšas Šupleram sadot pa pēcpusi. AIZIET!!! :O

 +23 [+] [-]

, 2012-01-19 17:10, pirms 13 gadiem
HOSSA malacis!!! Kopumā laba spēle!!! Prieks

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 17:10, pirms 13 gadiem
well, thats what i'm talking about!

 +30 [+] [-]

, 2012-01-19 17:10, pirms 13 gadiem
Lūk ko nozīmē ja nav muļķīgu noraidījumu !

 +37 [+] [-]

, 2012-01-19 17:11, pirms 13 gadiem
Baudams Hokejs
Hossa malacis,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2012-01-19 17:11, pirms 13 gadiem
paldies Marsel!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 17:11, pirms 13 gadiem
hossigais ! Laba spēle arī kopumā!

 +15 [+] [-]

, 2012-01-19 17:11, pirms 13 gadiem
Ir Hossa, ir varianti!

 +11 [+] [-]

, 2012-01-19 17:11, pirms 13 gadiem
Lieliski! NĒKADU PARSTEIGUMU! KĀ VIENMĒR PRET SPECIGIEM PRETINIEKIEM! MALAČI DŽEKI!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-01-19 17:11, pirms 13 gadiem
Hossa vnk. kandidats uz nedelas labaka uzbruceja balvu..

Dinamo malachi ...

 +21 [+] [-]

, 2012-01-19 17:11, pirms 13 gadiem
hossa malacis, svarīgi 3 pts

 +10 [+] [-]

, 2012-01-19 17:11, pirms 13 gadiem
Apsveicu RD līdzjutējus.

  +8 [+] [-]

, 2012-01-19 17:12, pirms 13 gadiem
Hossa vnk super,gan piespēle Ģirtam,gan pašam 2goli,par spīti visiem nolicējiem!

Mūsējie malači,uzvara pār austrumu līdervienību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2012-01-19 17:12, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Cerams, Holts atdos savu šīs spēles algu Hosam.

Atkal 2 ripas uz Holta rēķina! Kāds All-Star? Ņirgāšanās par līdzjutējiem?
Tā jau ir paranoja vai modes lieta ik pēc katriem zaudētiem vārtiem saskatīt Holta kļūdas. Tas, cik reizes viņš glāba jau neskaitās, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2012-01-19 17:12, pirms 13 gadiem
Dinamo izjauca Traktoru pa detaļām

 +31 [+] [-]

, 2012-01-19 17:12, pirms 13 gadiem
Dināmo tiešām ir Hossas komanda!
Prieks par uzvaru!

 +23 [+] [-]

, 2012-01-19 17:12, pirms 13 gadiem
Mums ir jauna triecien maiņa???

  +8 [+] [-]

, 2012-01-19 17:12, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apsveicu RD līdzjutējus.
Paldies

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:13, pirms 13 gadiem
Lieliska spēle un uzvara. Neko pielikt, ne atņemt. Holtam trenēt pretinieka metienu no aizvārtes atvairīšanu. Tagad - par Barsu uzvaru pār cisku!

 +15 [+] [-]

, 2012-01-19 17:13, pirms 13 gadiem
Ko jus holtu tik apdirshat.. Uzvarejam? Protams uzvarejam..
Butu jurchers vartos rezultats butu pavisam citadaks,tas ir daudz sliktaaks

 +21 [+] [-]

, 2012-01-19 17:13, pirms 13 gadiem
Hosa atradis mājas!
te ir tava īstā vieta-DINAMO RĪGA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 17:13, pirms 13 gadiem
25 минМощный щелчок Редлихсона останавлавиет Гарнетт.

šis labs

  +8 [+] [-]

, 2012-01-19 17:13, pirms 13 gadiem
Neapšaubāmi Marsela Hosas komanda ir Rīgas "Dinamo"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-01-19 17:13, pirms 13 gadiem
Nu lielisks mačš vienā plauktā ar uzvarām pret Salavatu, Amuru, ļoti labi pretiniekus sagaidījām vidus zonā, prieks par Marcelu, atkal kā vecajos labajos laikos!!
p.s-nezinu kā jums, bet man mači pret Traktoru vienmēr būs īpaši, sakarā ar viņu "gudrajiem" līdzjutējiem!!!
Apsveicu visus!!!
Slēpts komentārs: Krokodils

 +10 [+] [-]

, 2012-01-19 17:14, pirms 13 gadiem
Heiterpižiki pirms spēles kliedza,ka nu tik Kuzņecovs hetrikus metīs Rīdzinieku vārtos,beigās sanāca,ka Hosa parādīja kā tā ripa jādabū traktoru kastē! apsveicu!

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:14, pirms 13 gadiem
Hossas komanda = DINAMO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:14, pirms 13 gadiem
Trollface rakstīja: Uzreiz iedomajos, kā Normunds Sējējs sava kabinetā uzliek kājas uz galda un ar smaidu uz lūpām aizpīpē cigāru!

Hossas atgriešanās Dinamo,acīmredzot, nāk par labu.
Ne jau Sējējs, bet J.Savickis.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:14, pirms 13 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ko jus holtu tik apdirshat.. Uzvarejam? Protams uzvarejam..
Butu jurchers vartos rezultats butu pavisam citadaks,tas ir daudz sliktaaks
Daži laikam nesaprot, ka hokejā abas komandas gūst vārtus, nevis katra uzvara ir "sausā".

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 17:14, pirms 13 gadiem
malači turpinam tā arī rīgā pret torpedo!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 17:14, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apsveicu RD līdzjutējus.
reizēm esi arī objektīvs,apsveicu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 17:15, pirms 13 gadiem
A, tu kamdēļ pieguli visiem visās gultās, tikai ne savējā?
ElektriskaisZutis rakstīja: Tagad jāpameklē raksts par Hosas atgriešanos līgā un jāparēc par kepkām, kuri mētā savu kažociņu no vienas puses uz otru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 17:15, pirms 13 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ko jus holtu tik apdirshat.. Uzvarejam? Protams uzvarejam..
Butu jurchers vartos rezultats butu pavisam citadaks,tas ir daudz sliktaaks
Jā, jāatzīst, neskatoties un mēsliņu ko ielaida no nulles leņķa, Holts atkal aizvadīja lielisku spēli vairākas reizes izvilka komandu kur likās ka jau būs, domāju būtu Jučers rezultāts būtu mazliet savādāks, kaut gan nevar jau neko tādu zināt, kā būtu ja būtu.....
Visā visumā malači mūsējie, viens no līgas līderiem kārtējo reizi uzveikts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 17:16, pirms 13 gadiem
Vecā Dinamo laikā Rīgā bija sauklis "Traktors turpat kur citi āmuri!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 17:17, pirms 13 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ko jus holtu tik apdirshat.. Uzvarejam? Protams uzvarejam..
Butu jurchers vartos rezultats butu pavisam citadaks,tas ir daudz sliktaaks
Neviens Holtu neapdir*. Holts ir komandas vilcējs pēdējā laikā. Jāatzīst, ka otrais gols šodien gan bija Holta vaina, tomēr tas, cik daudz viņš šodien izvilka.. rezultāts būtu pilnīgi cits, ja nebūtu Holts vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-01-19 17:17, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Slovāks atbrauca uz Rīgu un parādīja kurš te ir saimnieks , traģikomiski Latvijas hokejam
Mazliet jauc – slovāku pārstāvis, kuri tā nepatika Pekkam, parāda kādai rezultivitatei ir jābūt leģionāriem, nemestu mūsējie šogad, RD būtu zem Avto....

  +8 [+] [-]

, 2012-01-19 17:17, pirms 13 gadiem
Komandas uzvara.
"2 H" = Hosa un Holts ir pamatakmeņi, bet enivei - KOMANDA.
Pufaikas bija sagatavojušās vieglai pastaigai.
Blickkrīgam.
Nesanāca ...- latvju un ārzemju APVIENOTAIS leģions bija vienots.
paņemiet mūs
Nevariet ? - paši vainīgi .... - MUMS NEINTERESĒ JŪSU VIETA TABULĀ !!!!!
pufaikciems tur un te(?) - sēro....

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 17:17, pirms 13 gadiem
Hossa ir majās....
prieks, ka tieši Rigas komanda viņs rada spēli tadu, kadu visi gaidija ak bars, spartak utt

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:18, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Nesaprotu... spēlējam pie dzelžainā Rautakallio, kam svarīgi kā visi spēlēgan uzbrukumā, gan aizsardzībā, bet Hosa tiek laukumā ne tikai vienādos sastāvos vai vairākumā, bet arī mazākumā spēlē (!!!!)... vai tad Peka nezina cik švaks un slinks Marsels ir aizsardzībā??? Armands Puče taču zin, pats ir hokeju spēlējis augstā līmenī un pārzin spēles nianses sīkumos...
shodien tavi vaardi skan kaa tuksh zvans mucaa. tu redzeeji kaa hosa skreeja aizsardziibaa?

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:18, pirms 13 gadiem
Patikami skatītites

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:18, pirms 13 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ko jus holtu tik apdirshat.. Uzvarejam? Protams uzvarejam..
Butu jurchers vartos rezultats butu pavisam citadaks,tas ir daudz sliktaaks
būtu šodien bijusi tāda pati aizsardzība kā pret Baris tad jau arī rezultāts būtu bijis sliktāks.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-19 17:18, pirms 13 gadiem
Hosa ir un būs mans mīļākais leģionārs Dinamo rindās. 2:1 ieliekam Traktoram motorā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-01-19 17:18, pirms 13 gadiem
Eu, davaj suutam Hossu prom, prieksh kam mums taads meitenju miiletajs???Neko citu nedara, slinko aizsardziiba, uzbrukumaa arii pazudis, dauzas tik pa klubiem un klausas Tiesto...Nafig ar suudainu mietu!!!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-19 17:19, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Nesaprotu... spēlējam pie dzelžainā Rautakallio, kam svarīgi kā visi spēlēgan uzbrukumā, gan aizsardzībā, bet Hosa tiek laukumā ne tikai vienādos sastāvos vai vairākumā, bet arī mazākumā spēlē (!!!!)... vai tad Peka nezina cik švaks un slinks Marsels ir aizsardzībā??? Armands Puče taču zin, pats ir hokeju spēlējis augstā līmenī un pārzin spēles nianses sīkumos...
Hosa jūt zināmu vai nu neveiklību vai aizvainojumu par savu spēli Spartakā. Tāpēc ļoti cenšas. Rautakallio kā treneris man ir noslēpums, bet viņš uzticas spēlētājiem, turklāt visiem un visās situācijās. Tas ir ļoti interesanti, un, šajā gadījumā, stimulējoši. Tas viss summējas Hosas gadījumā, imho.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:19, pirms 13 gadiem
Nē, nu šito nejauko Rautakalio! Viņš taču speciāli visai komandai liek spēlēt uz hossu! Pilnīgi fui!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 17:19, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nebūtu Hosa, nebūtu uzvara!
Kas tas par primitīvu bērnišķīgu secinājumu

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 17:19, pirms 13 gadiem
superatlets rakstīja: Patikami skatītites
ka mums beidzot ir kārtīgs leģionārs.
tiem, kas baidījās, ka Hosa nerukās aizsardzībā laikam jau mute ciet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:20, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Atgādināšu tik, ka pēdējās 3 spēlēs, ja mēs tīrajā laikā gūtos vārtus skaitām Barys ir iemetis vidēji 5.3 ripas spēlē..... 5 SKA, 6 šodien Atlantam... var jau būt, ka vaina tur nav nemaz tik liela Jučeram.....
Nu jā, daļēji arī jāpiekrīt tev...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 17:21, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Kas tas par primitīvu bērnišķīgu secinājumu
Pavēro spēles statistiku

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:21, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nē, nu šito nejauko Rautakalio! Viņš taču speciāli visai komandai liek spēlēt uz hossu! Pilnīgi fui!
Patiik tavs koments, bet daudzi vinju nesapratiis

  -4 [+] [-]

, 2012-01-19 17:22, pirms 13 gadiem
Brīnumi notiek!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:22, pirms 13 gadiem
cicerons123456 rakstīja: shodien tavi vaardi skan kaa tuksh zvans mucaa. tu redzeeji kaa hosa skreeja aizsardziibaa?
Bērns, tas cilvēks taču ironizēja...
Slēpts komentārs: jurkoo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 17:22, pirms 13 gadiem
1.maiņa nekāda, Leģionāri - Vargs un Lundmarks, kā Cipuļi. Lai gan Cipa dara melno, bet atsēdināt vajadzēja jau sen uz pāris mačiem, tad varbūt arī atvērtos. Paši gan jau nesaprot kā uzvarēja. Taču uzvara ir uzvara. Hosa-Ankipāns paveica. Holts bez kļūdām nespēj nostāvēt. (tie sausie bija labi, taču pret avtomoilist Jučers ar nostāvētu)
Luseniuss nākamsezon būs labs, zēns progresē. Ceru, ka pēc allstars atdzīvosies 1.maiņa, ja nesakāps galvā. Miķelim jau 6 spēles sausā. Bet varbūt jau par vēlu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-19 17:23, pirms 13 gadiem
jooptvai rakstīja: Pavēro spēles statistiku
To es zinu Hossam 2+1, bet tas jau nemaina sprieduma primitīvismu

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:23, pirms 13 gadiem
Laba spēle, pelnīta uzvara, visi malači, bet vislielākais nopelns Hosam! Sen vajadzēja atpakaļ uz Dinamo!

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:23, pirms 13 gadiem
Matteo rakstīja: Vecā Dinamo laikā Rīgā bija sauklis "Traktors turpat kur citi āmuri!"
Bija veel arii : Kas prieksh visa Dinamo ir viens Traktors ?

Bet vispar laba komanda, spele atri un skatami, daudz meistariigu hokejistu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:24, pirms 13 gadiem
Dinamo ieguus Gagarinu un Hossa kljuus par gada riidzinieku hahaha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 17:24, pirms 13 gadiem
Elektriskais zutis gadījumā nav kaut kāds mutants no sitas planētas???

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 17:25, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: To es zinu Hossam 2+1, bet tas jau nemaina sprieduma primitīvismu
2+1 nozīmē, ka iemeta divus vārtus un atdeva piespēli trešo vārtu guvumā. Respektīvi, varētu teikt, ka nokārtoja uzvaru. Viss normāli.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-19 17:25, pirms 13 gadiem
malači..prieks par Anki, Lusi un Hosu! laba spēle, atskaitot Holta pigorus!
Miķelis galīgi nevelk....Sprukts tāpat! Karsums k/ko grib vēl ņemties, bet šie abi mazliet bremzē viņu!

Bet gan atgūs formu.....pa lielam jau pateicoties viņiem esam play off zonā! Bet prieks par citām maiņām, kuras parāda, ka prot arī iemest!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-01-19 17:27, pirms 13 gadiem
35 mači Spartakā un 6+11, jeb mačā 0.48 pts
7 mači Rīgā un 4+2 jeb mačā 0.86 pst
lai nu kā bet Hosa šodien izdarīja savu, negribu viņu te saslavēt, bet šodien nebija kas iemet. Miķelis laikam ar Cipuli saderējuši. Pēc Davosas 7 mačos 0+1 un -4 lietder.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:28, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tik pasaki, ka nav taisnība!
Bet protams ka nav taisnība-bez Hossas spēle būtu savādāka-varbūt uzvarētu , varbūt zaudētu, bet nu ka bez Hossas noteikti nebūtu uzvara var apgalvot cilvēks kurš hokeju nesaprot vai bērns un plus noteikti DR nīdēji. Vai tad pēc Traktor -SKA spēles var teikt nebūtu
Kuzņecova nebūtu Traktor uzvara, jo Kuzņecovam bija 2+1 un traktor uzvarēja 3-1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-01-19 17:30, pirms 13 gadiem
Vargam šogad 0+0
Lundmarkam šogad 0+0
Lusenius 0+3

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 17:30, pirms 13 gadiem
Atbraucu no darba redzu laba darba diena gan man, gan RD !! plus vel prieks ka viena no 22 zuša favorītu komanda zaudējusi!!!

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 17:31, pirms 13 gadiem
Lūk ko nozīmē, ka hokejists spēlē īstajā komandā!

  -4 [+] [-]

, 2012-01-19 17:31, pirms 13 gadiem
Nu re... kā jau vienmēr esmu prātojis... Hosu mums vajag. Nafig prom Lundmarku, Vargu. Samazinām algu Luceniusam. Par ietaupīto dabūjam atpakaļ Dārziņu un iespēlējam jaunos. Nekādu vairs stulbu šindeļu un melinu variantu

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:31, pirms 13 gadiem
MARSEĻ GOSSA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 17:34, pirms 13 gadiem
Jessy rakstīja: Nu re... kā jau vienmēr esmu prātojis... Hosu mums vajag. Nafig prom Lundmarku, Vargu. Samazinām algu Luceniusam. Par ietaupīto dabūjam atpakaļ Dārziņu un iespēlējam jaunos. Nekādu vairs stulbu šindeļu un melinu variantu
Luseniusam ir līgums uz nākamo sezonu, turklāt zēnam tikai 22 gadi. Jā nu bija gaidīts vairāk, taču viņš jau nu noteikti ir vislētākais leģionārs. Varbūt Ville bija ap viņa naudām.

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:34, pirms 13 gadiem
Jessy rakstīja: Nu re... kā jau vienmēr esmu prātojis... Hosu mums vajag. Nafig prom Lundmarku, Vargu. Samazinām algu Luceniusam. Par ietaupīto dabūjam atpakaļ Dārziņu un iespēlējam jaunos. Nekādu vairs stulbu šindeļu un melinu variantu
diezgan utopiski, bet būtu jau forši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:34, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Hosa nav nekāda zemes naba,bet RD viņām iet. Viņs te jūtās uz 100 %. Zinu kāpēc viņam negāja AK Bars, viens vārds Krikunovs. Dārziņam pēc atlabšanas arī būs āmen. Hosa,Mietinens,Bergfors un saraksts vēl turpināsies. Spartak šosezon ir amatieru komanda. Ja nespēlē komanda,vienatnē neko daudz neiemetīsi.
Arī šodien Hosa nespēlēja viens,viņam vajag tādu,kas pienes granātas. Bet atšķirībā no dažiem labiem viņš tās granātas iemet. Tas arī viss. + Viņam tagad pēcpuse svilst,jo ja nespēs spēlēt RD,talāk gaida Varenā Vacijas Līga
+1
Respect!
atņēmi vārdus man....

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 17:34, pirms 13 gadiem
Laba spēle! Hosa sāk uzņemt apgriezienus!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:35, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Ar Hosu ir atgriezusies spēļu skatāmība un tagad varam vinnēt KHL TOP komandas
Un pirms tam vaitad nevarējām?
Ak šie nabaga klauni

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:35, pirms 13 gadiem
Trollface rakstīja: Uzreiz iedomajos, kā Normunds Sējējs sava kabinetā uzliek kājas uz galda un ar smaidu uz lūpām aizpīpē cigāru!

Hossas atgriešanās Dinamo,acīmredzot, nāk par labu.
Tieši tā par Hossu... un lai ko arī saka,Ņiživija atgriešanās arī uzreiz dod pievienoto vērtību...nu nav tehnikas ziņā labāku par vņu RD sastāvā!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 17:36, pirms 13 gadiem
Bet es jau Luceniusu nekritizēju Man ļoti patīk kā viņš spēlē. Es tikai saku- nav golu, var samazināt algu... un ietaupīt

zhurnaalists rakstīja: Luseniusam ir līgums uz nākamo sezonu, turklāt zēnam tikai 22 gadi. Jā nu bija gaidīts vairāk, taču viņš jau nu noteikti ir vislētākais leģionārs. Varbūt Ville bija ap viņa naudām.

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:37, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ko tu te tagad fantazē! Statistika visu pierāda! Hosa iemeta 2 golus un atdeva piespēli. Pārējie viņam palīdzēja, bet uzvaru nodrošināja HOSA!!! Paskaties cik nevarīgi ir visi pārējie uzbrucēji.
Bez Kuzņecova komandā ir vēl citi, kas spēj iemest golus. Dinamo ir tikai Karsums, kurš pēdējā laikā ir tik pat mīksts kā Sprukts un Miķelis.
Domāju ka Tu hokejā esi gudrāks-nezinu varbūt arī esi un tikai aiz tā ka neieredzi DR tā raksti tad saprotams, ja Tu patiešām tā domā, tad līdzjūtība..padomā pats Tavs teikums-ka Bez Hossas mēs šodien neuzvarētu - tas ir kategorisks apgalvojums, nevis pieņēmums un tas jau pierāda Tavu aprobežoto domāšanas stilu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-19 17:38, pirms 13 gadiem
Vargam tas -14 visu izsaka.
Lundmarks esot no NHL, viņu pat DEL neņemtu.

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:39, pirms 13 gadiem
Jessy rakstīja: Bet es jau Luceniusu nekritizēju Man ļoti patīk kā viņš spēlē. Es tikai saku- nav golu, var samazināt algu... un ietaupīt
Jā, tas gan. Nav golu. Ir jau kur piesieties arī viņam, bet nu tikai tad kad būs izviesti Lundmarks un Vargs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 17:40, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Nu ko visiem pokemoniem mutes ciet, ar visu pārgudro Puči un straupenieku Matuli priekšgalā. Hossa parāda visiem impotentiem RD uzbrucējiem kā tā štelle jādara.
P.s. labi, ka Peka vismaz nācis pie prāta un parodiju par hokejistu Cipuli nosēdinājis malā!!
+++ Par Matuli, tā tas stagnāts apd***ās ar prognozēm par Ozoliņa atgriešanos hokejā, tā pat tagad par Hossu, ja reiz ir kāds žuraļuga kas besī tad tas ir Kiras rupors Matulis, īsāk - banāns!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 17:41, pirms 13 gadiem
Mums 3 aizsargi ir rezultatīvāki par Lundmarku un Vargu!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 17:42, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tagad jāpameklē raksts par Hosas atgriešanos līgā un jāparēc par kepkām, kuri mētā savu kažociņu no vienas puses uz otru.
Spēli neredzēju,bet prieks par uzvaru.Es varu iedomāties,ko rakstīji spēles laikā-tu debīlais zuti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:43, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: vispār Lundmarks ir no Eliserien... un nav tā NHL arī tāda superlīga, ka tur visi būs top špīleri uzreiz, sk. kaut vai Bergforsa un Mietinena mocīšanos AK Bars.... tas pats Daugaviņš, ja RD spēlētu- nu nav viņš labāks ne pa Hossu, ne Karsumu, ne Miķeli.... Tas, ka kāds 3-4. maiņā var kapāt NHl nenozīmē, ka viņi būs izcili KHL, jo tur arī viņiem ir citi uzdevumi kā top 6 uzbrucējiem....
Piekrītu. Karsums un Sprukts jau ar kad ieradās nebija nekādi stāri.

     [+] [-]

, 2012-01-19 17:43, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: vispār Lundmarks ir no Eliserien... un nav tā NHL arī tāda superlīga, ka tur visi būs top špīleri uzreiz, sk. kaut vai Bergforsa un Mietinena mocīšanos AK Bars.... tas pats Daugaviņš, ja RD spēlētu- nu nav viņš labāks ne pa Hossu, ne Karsumu, ne Miķeli.... Tas, ka kāds 3-4. maiņā var kapāt NHl nenozīmē, ka viņi būs izcili KHL, jo tur arī viņiem ir citi uzdevumi kā top 6 uzbrucējiem....
nu nu...Daugavinsh butu viens no lideriem Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 17:44, pirms 13 gadiem
Hossito
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-19 17:46, pirms 13 gadiem
Hossa backa!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 17:49, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tagad jāpameklē raksts par Hosas atgriešanos līgā un jāparēc par kepkām, kuri mētā savu kažociņu no vienas puses uz otru.
Noteikti pameklē , varbūt atradīsi arī manu komnetāru kad uzzināju ka Hossa spēlēs Rīgā-rakstīju ka Hossa aizsardzībā ir slikts un ļoti slikts, vēl rakstīju ka ceru uz Peku un Hossa kaut cik strādās aizsardzībā-vismaz elementārā līmenī un izskatās ka tā arī ir un vēl izteicu prognozi ka DR Hossam spēle aizies un vārtus viņš drīzāk sametīs pietiekoši-pagaidām izskatās visas prognozes piepildās-speciāli vēroju ko Hossa dara aizsardzībā-nesaku ka ir labs bet vismaz nehaltūrē un strādā vismaz pietiekošā līmenī, bet to ka viņš 2 sezonas bija pat ļoti slikts aizsardzībā-tas ir fakts un prieks ka tas izskatās būs mainījies uz labo pusi.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 17:51, pirms 13 gadiem
lacoste_123 rakstīja: nu nu...Daugavinsh butu viens no lideriem Dinamo
Tas, ka kāds spēlē NHL pilnīgi neko nenozīmē. Varbūt agrāk bija savādāk, tagad cik esmu skatījies NHL, izteikta spēka spēle, daudz metienu, bet lai teiktu, ka tas ir kkas woow... Uz lielajiem laukumiem neviena NHL komanda KHL augšgalu uz vienas slidas neapspēlētu...
Tas pats arī ar spēlētājiem. Šodien pēc visas loģikas Traktoram bija viegli jāuzvar, koeficients 4.80 uz Rīgu visu izsaka, bet kā saka, parjadok bjot klass, šoreiz tas tika izteikti parādīts, kā ar spēles disciplīnu var uzveikt nosacīti spēcīgāku pretinieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-01-19 17:54, pirms 13 gadiem
Holts pedālis, visi pārējie malači!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

     [+] [-]

, 2012-01-19 18:00, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kādēļ tu domā, ka viņš būtu viens no līderiem?
Kaut vai tapeec, ka vinsh spele NHL, ljoti labi iederetos arii Pekas velamajaa Ziemeljamerikas hokejaa. Daugavinsh ir labs, prieksh RD vinsh buutu zelts, gan strada defense, gan cinas vartu prieksha, bezkauniigs ciniitajs. Tads RD buutu vajadziigs

  -1 [+] [-]

, 2012-01-19 18:00, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: kas ir ''viens no''... Sprukts arī ir ''viens no''... Nesaku, ka viņam būtu Šindeļa statistika, bet tur jau tā lieta, ka viņš varētu būt tajā tālākajā ''viens no'' galā....
Labi, lai buutu kaa saki. Tu nebiji viens no tiem, kas breeca, ka Hossu taalak no RD?

     [+] [-]

, 2012-01-19 18:00, pirms 13 gadiem
Beidzot ir otra maina,kas var uztaisit speli.Vel tik jaiespelejas Nizivijam un ies ari tai mainai,sodien jau momenti bij.Kad speli vares uztaisit tris mainas nevis viena,tad bus ari rezultats.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 18:01, pirms 13 gadiem
Jessy rakstīja: Bet es jau Luceniusu nekritizēju Man ļoti patīk kā viņš spēlē. Es tikai saku- nav golu, var samazināt algu... un ietaupīt
Taču ja paskatās, ka Luseniusam ir labākais +/- komandā tā bilde tik slikta nešķiet. Labāks par viņu ir tikai Krišs, kas ir aizsargs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-01-19 18:01, pirms 13 gadiem
Amerigo_Vespucci rakstīja: Muchos Grasiaz Marcell!
apsveicu

     [+] [-]

, 2012-01-19 18:02, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Daugaviņam nav lielas starpības, uz kādiem laukumiem spēlēt, viņš ir Karsuma stila un līmeņa spēlētājs- spēj kapāt kā divvirzienu spēka uzbrucējs, gan aizsardzībā un mazākumā labi pastrādāt, gan arī punktus vākt, ja ieliek stiprākā maiņā (pg B-Sens Kaldera kausa izcīņā viens no līgas top skoreriem bija, arī LV izlasē lietderīgi un rezultatīvi ir spēlējis).
Tie ir tikai vārdi. Ar to es neapstrīdu, ka viņš tāds ir, tikai nevar tagad automātiski teikt, ka DR viņš būtu līderis. Kamēr viņš nebūs aizvadījis vairākas spēles Dinamo sastāvā, tas ir no sērijas kā būtu, ja būtu. Kaut vai pēc statistikas Lundmarkam kopā ir ap 100 punktiem NHL - tad jau šeit viņam būtu jāmet katrā otrajā spēlē. Daudz ko nosaka, cik piemērots spēlētājs ir komandai un cik ērti viņš tajā jūtas.

  -2 [+] [-]

, 2012-01-19 18:03, pirms 13 gadiem
Olympus7 rakstīja: Tas, ka kāds spēlē NHL pilnīgi neko nenozīmē. Varbūt agrāk bija savādāk, tagad cik esmu skatījies NHL, izteikta spēka spēle, daudz metienu, bet lai teiktu, ka tas ir kkas woow... Uz lielajiem laukumiem neviena NHL komanda KHL augšgalu uz vienas slidas neapspēlētu...
Tas pats arī ar spēlētājiem. Šodien pēc visas loģikas Traktoram bija viegli jāuzvar, koeficients 4.80 uz Rīgu visu izsaka, bet kā saka, parjadok bjot klass, šoreiz tas tika izteikti parādīts, kā ar spēles disciplīnu var uzveikt nosacīti spēcīgāku pretinieku.
pashas top NHL komandas no 10 spelem top KHL komandas uzvaretu 8-9 reizes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 18:04, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Vāks, slavenā Sandriņa Sen neredzēta. Laikam atgriezusies no Maskavas ar Hosu kopā
cik tu attapiigs

     [+] [-]

, 2012-01-19 18:05, pirms 13 gadiem
Dollars rakstīja: mums tagad ir 2 trieicen mainas un kad abas atversies tad gaidam labu rezultatu..
Nekas Cipulis drīz viņas atvērs

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 18:06, pirms 13 gadiem
lacoste_123 rakstīja: pashas top NHL komandas no 10 spelem top KHL komandas uzvaretu 8-9 reizes
Objektīvs pamatojums tam? Tas, ka spēlētāju uzvārdi tur ir skanīgāki un lielāki ātrumi nav arguments. Kamēr šādas spēles nav notikušas, teikt, ka uzvarētu tas vai tas ir visai muļķīgi.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 18:06, pirms 13 gadiem
nu baigi labi, visu dienu neklausos ne radio, neeju internetā, domāju - aizbraukšu mājās, noskatīšos Lattelekomā ierakstā kā live... bet satieku čomu un šis apsveic ar uzvaru... paldies, draugs!
bet par Hosu - nedrīkst aizmirst, ka viņš šeit ir tikai tāpēc, ka pats gribēja, nevis Sējējs izķīmiķoja, tā kā tā ir RD veiksme Hosas neveiksmē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 18:13, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Šķiet, ka atceros to tavu komentāru pie tā raksta. Aizsardzība viņš ir slikts, to jau atceros kopš 1. sezonas. Ja Dinamo tiks izslēgšanas spēlēs, tad gribētos redzēt, ko Hosa iespēs tur! Vai būs tik pat jēls kā abas pirmās sezonas vai tomēr beidzot rādīs līdera cienīgu spēli. Spēlē pret Maskavas Dinamo viņa kļūda vislabāk iekrita acīs, kad deva piespēli šķiet aizsargam, bet pretinieks pārtvēra un aizgāja uzbrukumā. Viss beidzās ar bullīti. Pirmās spēles aizsardzībā īpaši nesteidzās atpakaļ, bet tagad jau izskatās diezgan cienījami. Varbūt Pekka sadevis pa kaklu vai arī puisis grib nopelnīt labu līgumu.
Spēlē pret Maskavas Dinamo Hossa tamlīdzīgas piespēles uzbrukumā kad tās pārķēra deva vairākas- tajā spēlē Hossa savārīja lielas ziepes un diezgan bieži, bet labi ka tā beidzās un domāju ka Peka tomēr sadeva Hossam par ļoti riskanto spēli uzbrukuma zonā un arī aizsardzībā pret Maskavu Hossa bija slikts, bieži grēkoja, bet to nerakstīju, jo Hossas dievinātāji mani tur pamatīgi noēstu ka es kritizēju viņu elku.
Cenšos rakstīt to ko redzu un nekad necenšos vērtēt kā to dara lielākā fanu daļa. Piemēram - Sandis man patīk un viņa spēlē meklē tikai labo un Cipulis man nepatīk un viņa spēlē meklē tikai slikto.
šodien Hossa bija pat ļoti labs, jo man īpaši patika ka pie rezultatīvas spēles viņš arī savā zonā strādāja, bet iepriekš bieži bija pirms 2 sezonām kad Hossa iemet piemēram 2 vārtus , bet koeficients ir mīnus aizsardzībā viens pats savārījis tik daudz ka komanda zaudēja faktiski viņa kļūdu dēļ, bet ej iestāsti kādam ka spēlētājs kurš iemet 2 vārtus var arī norakt spēli. Protams tad spēlētājam ir
īpaši "jāpacenšas" , bet arī tā var gadīties.
Šodien nav tas gadījums. Hossa noteikti bija labākais laukumā.
Gribētos ka no leģionāriem nākošgad paliek Holts, Hossa, Lusenisu.
Lundmarks nespēlē savu spēju līmenī, izskatās ka viņš noteikti var labāk un vai paturēt ...jāskatās ko var dabūt vietā labāku vai šindelveidīgo. Vargu gan negribas nākošgad-izskatās ka viņš spēlē maksimālo spēju robežās.
Ļoti patīk Luseniusa loma komandā un darbs ko viņš paveic. TO jau parāda ka viņam ir labākais lietderības koeficients komandā.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -1 [+] [-]

, 2012-01-19 18:16, pirms 13 gadiem
DINAMO ir Hosas komanda, tas ir acīmredzams, bet par dažu labu leģionāru gan vajadzētu mazliet padomāt, tāds Upīts jau sametis vairāk par Luceniusa ... nullīti. Par Hosu protams liels prieks, tas ir tas vilcējspēks, kas mūsu komandai tieši šobrīd bija vajadzīgs un tagad galvenais nepalaisties disciplīnā, ar to,ka ir golu metējs vien nepietiek 8)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 18:19, pirms 13 gadiem
Sanak mums pietruka tikai Hosa,kurs var iemest un ari atdot piespeli jo parejie neko izdarit nevar ,es tik nesaprotu cik ilgi var saspeleties un nevis pats uzmest pa vartiem,laikam vinus tur slana ja pats met un neiemet,tapec visi tikai viens otram dod piespeles

     [+] [-]

, 2012-01-19 18:19, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: varbūt teiksi arī, ka apgalvojumi= NHL ir ievērojami stiprāka līga par KHL= ir muļķīgi?
Vidējais līmenis - neapšaubāmi NHL augstāks. KHL to bremzē, galvenokārt, tādas komandas kā Vityaz, daļēji arī Avtomobilist. Spēles ziņā abas varētu cīnīties ar jebkuru komandu, taču pirmajiem primārais ir izkauties, otrie ir palaidušies, par arēnu un vispārējo līmeni nerunāsim.
Šeit gan runa gāja par augšgalu. Tur es tik pārliecinoši nerunātu par to, kurš ir labāks.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 18:21, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: varbūt teiksi arī, ka apgalvojumi= NHL ir ievērojami stiprāka līga par KHL= ir muļķīgi?
Organizatoriskā ziņā un viss kas saistās ar ārpusspēli-menedžments, reklāmas utt-noteikti NHL un KHL nav salīdzināms-KHL tur izskatās kā pelēkais zvirbulis. Tieši spēles un meistarības ziņā NHL vienkārši ir pārāka, bet ne jau super pārāka. NHL lielāks ātrums, arī domāšanas ātrums-grūtisalīdzināt jo stili krasi atšķiras un laukuma izmēri.
NHL man patīk sliktāk skatīties jo patīk kombinacionāls hokejs, bet vienkārši mest pa vārtiem un cīnīties vārtu priekšā-ir interesanti bet ja tas ir viens no svarīgākiem elementiem tad tomēr tas nav tas. Skaistākie vārti ir ko izkombinē līdz tkšiem vārtiem, tāpēc saikne Miķelis - Lauris kas darbojās iepriekšējā sezonā man šķita super-bieži iemeta tukšos vārtos.
Ja kāds iebildīs ka NHL ir labāka, jo tur ir spēka cīņa , ātrums,lieliski meistari, daudz metieni-viņam piekritīšu, jo katram savs-kam patīk tāds stils tam tikai NHL jāskatās, kam patīk kombinācijas skaistas izspēles, tad cita runa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-01-19 18:28, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uzvara par SKA ar Traktor nospēlēja ļaunu joku, jo džeki sevi pārvērtēja domājot,ka ja var uzraut SKA,tad kas priekš viņiem ir tāds Rīžkoje Ģinama.
Ilgi gan domāji
Tāds āksts

 +11 [+] [-]

, 2012-01-19 18:30, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uzvara par SKA ar Traktor nospēlēja ļaunu joku, jo džeki sevi pārvērtēja domājot,ka ja var uzraut SKA,tad kas priekš viņiem ir tāds Rīžkoje Ģinama.
haha, nu es jau domāju....kā gan tu neierakstīsi, lai zinām galveno iemeslu kāpēc dinamo vinnēja traktoru!
Es biju domājis, ka tiešām labi nospēlējām, samērā disciplinēti, ar labu taktiku utt.
Bet nē....pareizi tak, traktors nesepēlēja uz pilniem apgriezieniem, jo, pēc viņu domām, kas tad ir rižkoje ģinama!
Totāls ujibanaks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-01-19 18:32, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uzvara par SKA ar Traktor nospēlēja ļaunu joku, jo džeki sevi pārvērtēja domājot,ka ja var uzraut SKA,tad kas priekš viņiem ir tāds Rīžkoje Ģinama.
Murgu seriāls turpinās. Tev gan nāk ārā - laikam Traktorā spēlē visi pirmo gadu un domā tāpat kā Tu un protams viņi aizmirsuši ka zaudēja Automobilist.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2012-01-19 18:38, pirms 13 gadiem
Miķelim ir sportiskās formas bedre, jācer, ka drīz beigsies! Nav triecienmaiņas, nav arī spēles vairākumā! Labi, ka parādās vēl viena maiņa, kas kaut ko var iemest; Hosa, Luceniuss, Ankipāns! Varbūt, ar Ņiživija atgriešanos sāks spēlēt vēl viena maiņa? Luceniuss, ja baro Hosu ar tādām piespēlēm, kā spēlēs pret CSKA un Traktoru, pats var golus vispār nemest!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-19 18:38, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams,protams,
Kur tad Traktor uzvarēt varenos Rižāņinus.
Viņi kā otrā labākā komanda KHL ir tikai tā-sagadīšanās pēc.
Neesi apsvēris domu iet ārstēties?
Jau 4. sezonu viens un tas pats...viens un tas pats, un nabaga muļķis kā nemācās tā nemācās no savām kļūdā un pats no sava stulbuma

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 18:40, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams,protams,
Kur tad Traktor uzvarēt varenos Rižāņinus.
Viņi kā otrā labākā komanda KHL ir tikai tā-sagadīšanās pēc.
Re šis komentārs arī pierāda ka šitas āksts nespēj objektīvi vērtēt DR, jo uzskata ka DR nevar uzvarēt stiprus pretiniekus pateicoties savai spēlei, bet uzvar tikai tad ja pretinieks nenovērtē, vārtsargs iegāž, noguruši utt.
Viņš nespēj atzīt ka DR spēlējot labi uzvar ļoti spēcīgu komandu. Labi ka viņš tā uzraksta jo pierāda savu (ne)domāšanas veidu, kuram nav nekāda sakara ar loģiku.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 18:44, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Re šis komentārs arī pierāda ka šitas āksts nespēj objektīvi vērtēt DR, jo uzskata ka DR nevar uzvarēt stiprus pretiniekus pateicoties savai spēlei, bet uzvar tikai tad ja pretinieks nenovērtē, vārtsargs iegāž, noguruši utt.
Viņš nespēj atzīt ka DR spēlējot labi uzvar ļoti spēcīgu komandu. Labi ka viņš tā uzraksta jo pierāda savu (ne)domāšanas veidu, kuram nav nekāda sakara ar loģiku.
Bet kad LM kādas neizprotamas sagadīšanās pēc uzvar kādu stipru komandu tad gan viņš ir uber kritiķis

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 18:45, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Ģinamka šajās četrās sezonās būtu ļoti uzlabojuši savu sniegumu?
Kā kuļās kā pliki pa nātrēm,tā to dara joprojām.
zābaks kas zābaks ka tik kādu apriet un nolikt

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 18:45, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Ģinamka šajās četrās sezonās būtu ļoti uzlabojuši savu sniegumu?
Kā kuļās kā pliki pa nātrēm,tā to dara joprojām.
Nu vismaz stabila PO komanda nevis ka daža laba ')

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 18:46, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Ģinamka šajās četrās sezonās būtu ļoti uzlabojuši savu sniegumu?
Kā kuļās kā pliki pa nātrēm,tā to dara joprojām.
Divus gadus no vietas TOP 8 liigaa, nu izbeidz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 18:48, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams,protams,
Kur tad Traktor uzvarēt varenos Rižāņinus.
Viņi kā otrā labākā komanda KHL ir tikai tā-sagadīšanās pēc.
Nevajag jau visiem pārspīlēt – nav jau KHL komandām tik izteikti atšķirīgs tas spēks, atskaitot pāris, tā ka jebkurā spēlē uzvarēt var gan viena, gan otra komanda. Un tas pats Traktors var būt ļoti lielā mērā pateicīgs par savu vietu tieši Gārnetam... Cik esmu skatījies Traktora spēles, nemaz tik pārliecinoši viņi nav...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 18:49, pirms 13 gadiem
Namejs nesen rakstīju ka neciešot neloģiskus vai neobjektīvus cilvēkus(precīzi neatceros) un vēl kad CSKA spēles laikā kaut ko uzvar tad pierakstīja šādi - "DR fanu kaitināšanai" un rezultātu kur CSKA uzvar . Tagad gaidu objektivitāti no šī ķēma ziņu- DR fanu iepriecināšanai- CSKA - Bars 1-2 (2 perioda beigās).

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 18:57, pirms 13 gadiem
SAŅEMAT VISI HOSAS HEITERI

     [+] [-]

, 2012-01-19 18:57, pirms 13 gadiem
Man patika ieraksts khl.ru texta tiešsaistē;
25 минМощный щелчок Редлихсона останавлавиет Гарнетт.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 19:00, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Ģinamka šajās četrās sezonās būtu ļoti uzlabojuši savu sniegumu?
Kā kuļās kā pliki pa nātrēm,tā to dara joprojām.
Nezinu ka ir ar Dinamo, bet tu gan ar katru sezonu paliec ar vien tizlāks un tizlāks,gala rezultāts ir tāds ka ar tevi diskutēt vispār nav ne par ko vairāk un beigu beigās tu esi tāds pats trollis kā pēdējais duraks, bimabam boli un visi citi āksti.....tā kā piedod bet konkrēti esi noriebies...pievienoju savam garajam ākstu sarakstam...IGNORE

  -3 [+] [-]

, 2012-01-19 19:04, pirms 13 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Divus gadus no vietas TOP 8 liigaa, nu izbeidz
Ja Tu uzskati,ka tas ir grandiozs panākums,tad lai tā arī būtu.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 19:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu uzskati,ka tas ir grandiozs panākums,tad lai tā arī būtu.
Nū jā amatieru līgas čempiontituls ir kaut kas !!!
Slēpts komentārs: Ruck&Maul

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 19:10, pirms 13 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Diez kur šobrīd būtu Dinamo, ja Rietumos spēlētu 12 komandas?
Nu minimums ka 8tie!!! ja tagad 7tie!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 19:16, pirms 13 gadiem
Hosas krekli atkal modē

 +15 [+] [-]

, 2012-01-19 19:18, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu uzskati,ka tas ir grandiozs panākums,tad lai tā arī būtu.
Mēģinu atrast kur būtu rakstīts ka tas ir grandiozs panākums bet neatradu-Namejam jau sāk rādīties. Bet es pats domāju ka tas ir liels panākums-var teikt ka ne nauda nosaka visu, bet koamnda ar vienu no mazākajiem budžetiem līgā-4 gadus pēc kārtas PO (paskaitīju ka 4 gadus PO būs bijušas tikai 10 komandas) un divreiz starp TOP-8 (no trijām iespējām). Nezinu uz ko re;ali cer citi bet man kā DR fanam ja pirms 3 gadiem pateiktu budžetu un rezultātus tas būtu tuvu fantastikai.
ļoti daudz koamandas visā pasaulē necīnās reāli par medaļām , tituliem, kausiem, bet fanu pulks ir milzīgs. Droši vien šī āksta acīs visi kas jūt līdzi komandām kas nevar kaut ko izcīnīt ir stulbi.
Interesanti kādēļ Anglijas zemākajās futbollīgās ir daudz fanu-taču tik un tā par čempioniem nekļūs.
Kāpēc arī Automobilist koamndai ir savi fani un līdzjutēji-tāpēc ka viņi mīl un ciena savu komandu, kāpeč liepājas Metalurgam ir savi fani(vienu mēs labi zinam) - arī tāpēc ka viņi ir savas pilsētas, komandas patrioti.
Nav obligāti komandai kaut kas jāizcīna, lai viņai būtu līdzjutēji.
Protams ja smadzenes nav tad šādas lietas nepielec.
Un ja DR tagad būtu 23 pēdējā vietā - arī tad viņa būtu mana un vēl daudzu citu komanda, un justu līdzi katrā spēlē un sagādātu prieku par to ka redzu kā koamanda spēlē-varbūt labi, varbūt slikti bet tā ir mana komanda.
Tieši šāds domāšanas veids stipri kaitina, jo viņš cer ka DR sāks zaudēt , kaut kad netiks PO un fani novērsīsies-jā daļa pazudīs, bet noteikti ne visi un komandai joprojām būs līdzjutēji.
Āksts laikam nezin ko nozīmē būt komandas fanam un priecāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Leflērs

     [+] [-]

, 2012-01-19 19:29, pirms 13 gadiem
uraura pagaidam ACSK ar panu SUPLERU ZAUDE AK BARSAM 3-1 ,TA TURPINAT ACSK

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 19:32, pirms 13 gadiem
Minska tiek grauta no SY puses - 2:6
CSKA- Ak BARS – 2:3 pagaidām...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 19:38, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Minska tiek grauta no SY puses - 2:6
CSKA- Ak BARS – 2:3 pagaidām...
viss - esam atkal 7. vietā .
tā tam būs būt.
Cisku ak bars uzvilka.
2-3

     [+] [-]

, 2012-01-19 19:41, pirms 13 gadiem
cloud rakstīja: viss - esam atkal 7. vietā .
tā tam būs būt.
Cisku ak bars uzvilka.
2-3
Lai dzīvo Krikunovs ar saviem padzītajiem leģionāriem !!

     [+] [-]

, 2012-01-19 19:41, pirms 13 gadiem
Begās jau vairs nelika šaibu ,šaibu Traktar (:

     [+] [-]

, 2012-01-19 19:42, pirms 13 gadiem
Gaidu no objektīvā Nameja komentāru CSKA-BARS 2-3 spēle beigusies.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-19 19:46, pirms 13 gadiem
Yolais rakstīja: Nū jā amatieru līgas čempiontituls ir kaut kas !!!
Laikam nāksi pie prāta tikai tad,kad RD uzvilks LM 10:0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-19 19:51, pirms 13 gadiem
Šodien Hosa izcili pierādija kāpēc viņam maksā miljonus! Viņš ir uzbrucējs un met vārtus,var atļauties paviršību aizsardzībā! Ja Sējējs vēl ar Hosu nau pagarinājis līgumu uz 2 gadiem,tad Sējējs Dzen luni!

  +6 [+] [-]

, 2012-01-19 19:53, pirms 13 gadiem
Tur kur Uzticas un atbalsta tur arī metīšu iekšā! /Hossa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 19:55, pirms 13 gadiem
Elektriskais Zuti-vēlreiz pārliecinos,ka tev ir kaut kāds personisks naids pret Dinamo. Biedriņu tu šodien slavē par to,ka iemetis 6 punktus. Viss ir OK,bet atlēkušās bumbas 20 minūtēs būtu jāsarauš vairāk kā 3.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-19 19:59, pirms 13 gadiem
Olympus7 rakstīja: Tā jau ir paranoja vai modes lieta ik pēc katriem zaudētiem vārtiem saskatīt Holta kļūdas. Tas, cik reizes viņš glāba jau neskaitās, vai ne?
beidz uz berniem dusmoties

     [+] [-]

, 2012-01-19 20:00, pirms 13 gadiem
Cipuli,macies tacu reiz ka jamet!!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 20:13, pirms 13 gadiem
Hosa fantactic! Bet Ankipāns arī labs, jau kuro spēli kāds gols!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 20:30, pirms 13 gadiem
Viss lielākais prieks par Ankipānu! Dinamo tādi spēlētāji vajadzīgi, kapātājs iemet vārtus un pats galvenais ar lielu pieredzi!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 20:51, pirms 13 gadiem
Viena no labākajām Dinamo šīssezonas spēlēm!Patīkami,ka Cipulis beidzot nosēdināts malā pārdomāt dzīvi,biju diezgan skeptisks par Ankipāna varējumu šosezon,bet jāatzīst,ka viņš tagad ir labā formā,ko jau varēja redzēt 4.maiņā,bet labi,ka treneri nāca pie prāta atjaunot veco saikni-Ankipāns -Hosa-tomēr taču ilgi kopā nospēlējuši!Bet man liekas,ka 1.maiņu gan vajadzētu drusku pajaukt-kaut kas tur ir ieklemmējies un arī vairākumi galīgi neiet.Tagad ar Torpedo un CSKA stipri nozīmīgas spēles,jo var pacīnīties arī par 6.vietu!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 21:01, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu uzskati,ka tas ir grandiozs panākums,tad lai tā arī būtu.
Ieprieksejos divus gadus ligaa bija 24 komandas. Es saku, ka TOP 8 divus gadus no vietas ir labs panakums, prieks taa kadas mums iespejas un budzets. KHL liimenis ir ljoti augsts un uzvaret MD un SKA play off ir liels panakums Riigai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-01-19 21:57, pirms 13 gadiem
Dinamo šoreiz paveicās un pat ļoti. Traktor bija labāki visos rādītājos. Un visi Rīdzinieki kā muļķīši baidās uzmest, visu laiku atdodot ripu Hossam. Šim nabagam visa atbildība jāuzņemas.
Nākamajā spēle varbūt varētu kādu citu izvirzīt snaipera lomā, ar to Es domāju, visu spēli atbildību par metieniem uzņemas, piemēram, Cibuļskis, vai Sotnieks.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 22:17, pirms 13 gadiem
miķelim divas rupjas kļūdas aizsardzībā, par laimi tad mums neiemeta, bet tāda sajūta, ka miķelis nespēlē aizsardzībā, nevis Hossa...., Nu jau ne tikai Sprukts sāk izskatīties uz ledus neveikli, bet arī Karsums tāds lācīgs, lempīgs......

  +1 [+] [-]

, 2012-01-19 22:22, pirms 13 gadiem
Malači, Vīri! Hossa vienīgais leģionārs, kas māk iemest, kad to visvairāk vaig, lucis smuki piespēli atdeva, bet pašam ar ta kā būtu jāsāk mest.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-19 22:42, pirms 13 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Viena no labākajām Dinamo šīssezonas spēlēm!Patīkami,ka Cipulis beidzot nosēdināts malā pārdomāt dzīvi,biju diezgan skeptisks par Ankipāna varējumu šosezon,bet jāatzīst,ka viņš tagad ir labā formā,ko jau varēja redzēt 4.maiņā,bet labi,ka treneri nāca pie prāta atjaunot veco saikni-Ankipāns -Hosa-tomēr taču ilgi kopā nospēlējuši!Bet man liekas,ka 1.maiņu gan vajadzētu drusku pajaukt-kaut kas tur ir ieklemmējies un arī vairākumi galīgi neiet.Tagad ar Torpedo un CSKA stipri nozīmīgas spēles,jo var pacīnīties arī par 6.vietu!
Pirmai maiņai vienkārši zvaigžņu urīns sakāpis galva ....

  +3 [+] [-]

, 2012-01-19 22:45, pirms 13 gadiem
Ko Jūs tā uztraucaties par uzbrucēja Hossas aizsardzību??? Nu ir jums Cipulis- ripulis aizsardzībā, nu kāda jēga? Atkal nav labi, ne?!?!? Uzbrucējam skaita golus!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-19 23:07, pirms 13 gadiem
Euuuu, nu kur jūs esat visi Hosas heiteri un aplicēji...Pučes domu graudu piekritēji....Hosu mums nevajag, Hosa haltūrē aizsardzībā, tas vairs nav tas Hosa u.t.t. In your F..cking face!!!! Es jau pēc spēles ar barisu (Hosam 1+1) rakstīju, ka Hosa cenšās un skoreris iekš RD. Un arī tad atradās tādi, kas kaut ko šņukstēja par Hosas mīnusiem. Tad uzrakkstiet arī tagad kaut ko "gudru"...jo taču vienmēr kaut kas nav labi!!! Ja nemaldos 7 spēlēs Hosam 6 punkti..!!!! Ir komentāri, āksti!!????

     [+] [-]

, 2012-01-19 23:10, pirms 13 gadiem
Absolūti piekrītu....koments vietā, ja runa par kļūdām un aizsardzību.
line1 rakstīja: miķelim divas rupjas kļūdas aizsardzībā, par laimi tad mums neiemeta, bet tāda sajūta, ka miķelis nespēlē aizsardzībā, nevis Hossa...., Nu jau ne tikai Sprukts sāk izskatīties uz ledus neveikli, bet arī Karsums tāds lācīgs, lempīgs......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-20 00:37, pirms 13 gadiem
lai ka tur ari nebutu..Hosa Latvija jutas labi..un to vienmer vins ir teicis ..ari spele lidz ar to padodas

  +2 [+] [-]

, 2012-01-20 01:17, pirms 13 gadiem
PIRMAA uzvara shosezon ar 3 guutajiem vaartiem!!! un 2. speele shosezon vispaar, kad DR guust 3 vartus! interesants fakts !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-20 03:31, pirms 13 gadiem
reimondo rakstīja: parodiju?? Kāpēc Niku nesēdina malā? Mārtiņs vismaz met pa vārtiem..
Jā ,tiešām,kāpēc Karsumu nesēdina malā? Liekas,ka kādu mēnesi vajadzētu atpūsties. Un,ja vēl zvaigžņu spēle sakāps galvā,tad ir sūdi lieli.

     [+] [-]

, 2012-01-20 03:34, pirms 13 gadiem
sandza rakstīja: PIRMAA uzvara shosezon ar 3 guutajiem vaartiem!!! un 2. speele shosezon vispaar, kad DR guust 3 vartus! interesants fakts !
Tak aizver savu pāksti,ņaudētāj.

     [+] [-]

, 2012-01-20 03:51, pirms 13 gadiem
Labi,ka ir tāds specs,kā NAMEJS .Viņš ir spicākais džeks savā pagalmā. Tas ir daudz,jo kaut ko darīt profesionālā līmenī viņam nesanāk. Ir jābūt katrm savām domām,bet,ja iet runa par Dinamo- Namejs ar Zuti paliek neadekvāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-20 08:16, pirms 13 gadiem
Nu spēle kā konfekte, prieks skatīties...

     [+] [-]

, 2012-01-20 09:25, pirms 13 gadiem
Labs hokejs!Prieks par uzvaru, vislielākais paldies par to, protams, Hossam un viņa maiņai

     [+] [-]

, 2012-01-20 11:10, pirms 13 gadiem
Hossa istais Dinamietis! Vinam tikai Dinamo jaspele, tur vinam ista vieta!!!

     [+] [-]

, 2012-01-20 11:24, pirms 13 gadiem
Neiebildīšu, ja Hossa būs arī nākamsezon.
Redzēs, ja piķi nekāš pārāk smagi.
Peka ir apmierināts, tad lai spēlē. Nākamsezon diez vai būs Miķelis.

     [+] [-]

, 2012-01-20 15:42, pirms 13 gadiem
EUcerin rakstīja: Viss lielākais prieks par Ankipānu! Dinamo tādi spēlētāji vajadzīgi, kapātājs iemet vārtus un pats galvenais ar lielu pieredzi!
Man gan prieks par Cipuli