Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

papildināts "Dinamo" lauž līgumu ar Šindelu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" lauž līgumu ar Šindelu
Jakubs Šindels
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" paziņojis, ka pēc abpusējas vienošanās tiek pārtrauktas līgumsaistības ar čehu uzbrucēju Jakubu Šindelu, kurš karjeru turpinās SM līgas kluba Oulu "Karpat" rindās.

25 gadus vecais uzbrucējs, kuru 2004. gada NHL draftā ar augsto 54. numuru izvēlējās Čikāgas "Blackhawks", divu gadu līgumu ar "Dinamo" noslēdza oktobra ievadā. Tomēr Čehijas jaunatnes izlašu rindās pasaules čempionātos spēlējušais Šindels cerības attaisnot neprata.

21 spēlē čehu uzbrucējs, kurš tika slavēts kā hokejists ar labu vārtu gūšanas garšu, guva tikai vienus vārtus, nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -10, 16 minūtes pavadīja uz noraidīto soliņa, uzvarēja 50,6% iemetienu un vidēji katrā spēlē laukumā pavadīja 12:32 minūtes.

Lēmums atbrīvoties no Šindela pakalpojumiem varētu būt saistīts ar "Dinamo" aktivitātēm spēlētāju tirgū - tiek baumots, ka klubs tuvākajā laikā papildināsies ar kanādiešu tautības uzbrucēju.

Vien neilgu brīdi pēc "Dinamo" paziņojuma par Šindela atlaišanu, Oulu "Karpat" paziņoja, ka čehu uzbrucējs komandai pievienosies uz pārbaudes laiku. Skaidrs, ka šāda vienošanās Šindelam bija jau tad, kad hokejists vēl oficiāli pārstāvēja Rīgas "Dinamo".

Nākamo regulārās sezonas spēli "Dinamo" aizvadīs otrdien, kad pulksten 20:00 viesos spēkosies pret Popradas "Lev" no Slovākijas.

Šobrīd ar 33 spēlēs sakrātajiem 46 punktiem "Dinamo" ieņem 7. vietu Rietumu konferences kopvērtējumā, 9. vietā (pirmā pozīcija, kas nenodrošina vietu izslēgšanas spēlēs) esošo "Lev" apsteidzot par 11 punktiem.

 +72 [+] [-]

, 2011-12-18 16:26, pirms 13 gadiem
Pārdzīvosim

 +18 [+] [-]

, 2011-12-18 16:27, pirms 13 gadiem
Yes!

 +38 [+] [-]

, 2011-12-18 16:28, pirms 13 gadiem
Tad jau Dinamo būs jauns spēlētājs.

 +18 [+] [-]

, 2011-12-18 16:28, pirms 13 gadiem
nu ko gaidam kādu jaunu papildinājumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-12-18 16:29, pirms 13 gadiem
biju pat aizmirsis, ka viņš vēl ir Dinamo sastāvā....

 +10 [+] [-]

, 2011-12-18 16:29, pirms 13 gadiem
NU tad veselais saprāts uzvarējis!

 +49 [+] [-]

, 2011-12-18 16:29, pirms 13 gadiem
A vai cik ''žēl''..

cerams savas snaipera dotības pierādīs citā komandā

  +6 [+] [-]

, 2011-12-18 16:29, pirms 13 gadiem
beidzot
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +6 [+] [-]

, 2011-12-18 16:31, pirms 13 gadiem
nekāds brīnums jau tas nav, ļoti pieticīgs priekš snaipegra
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +5 [+] [-]

, 2011-12-18 16:32, pirms 13 gadiem
Ar cik lielu patosu dažs labs Šindelu sagaidija, ar tikpat lielu pavada.

 +15 [+] [-]

, 2011-12-18 16:34, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šaubos. Jau paša Šindela nespēlēšana nāks par labu. Turklāt budžets un pieejamie spēlētāji ar ierobežoti.
Nop Puče ļoti pārliecinoši stāsta par kanādiešu centru.

 +64 [+] [-]

, 2011-12-18 16:34, pirms 13 gadiem
Galvanais lai Nieminens paliek! Viņi ar Lundmarku labi iet kopā.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:34, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šaubos. Jau paša Šindela nespēlēšana nāks par labu. Turklāt budžets un pieejamie spēlētāji ar ierobežoti.
Puče vienā rakstāatklāja, ka Dinamo tuvākajā laikā varētu pievienoties kāds labs ZA centrs tā kā viss ir iespējams

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 16:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar cik lielu patosu dažs labs Šindelu sagaidija, ar tikpat lielu pavada.
Nu ar Šindelu nekas dižš netika gaidīts, kad viņš ieradās, atšķirībā no Lundmarka un Nieminens.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar cik lielu patosu dažs labs Šindelu sagaidija, ar tikpat lielu pavada.
Dinamo līdzjutējiem patīk pārvērtēt ārzemju spēlētājus. Lai gan patiesībā viņi visi spēlē ļoti vāji vai pat nožēlojami (Šindels)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-12-18 16:36, pirms 13 gadiem
Ceeru, vina vietaa buus Latvijaa audzinats puika!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:36, pirms 13 gadiem
...bortā grūdējs... rakstīja: Puče vienā rakstāatklāja, ka Dinamo tuvākajā laikā varētu pievienoties kāds labs ZA centrs tā kā viss ir iespējams
Es esmu zaudējis ticību Sējējam. Viņš sevi ir izsmēlis... Pēdējie leģionāri ļoti vāji.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:38, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es esmu zaudējis ticību Sējējam. Viņš sevi ir izsmēlis... Pēdējie leģionāri ļoti vāji.
Tas ir cilveku faktors, ari Washingtona nedomaja ka Oveckinam tik smagi ies...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:38, pirms 13 gadiem
Nu tad beidzot...sen jau vajadzeja patriekt to aakstu....

  +6 [+] [-]

, 2011-12-18 16:39, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Tad jau Dinamo būs jauns spēlētājs.
nemīz trotis nebūs!

 +10 [+] [-]

, 2011-12-18 16:39, pirms 13 gadiem
Lundmarkam un Nieminenam kādu laba kalibra klāt jādabū un būs mums kas met golus

  +7 [+] [-]

, 2011-12-18 16:39, pirms 13 gadiem
Be First rakstīja: Galvanais lai Nieminens paliek! Viņi ar Lundmarku labi iet kopā.
Beidz jokot 14 spēles 0+0 un -4 . Nožēlojami. Kā bijušais NHLietis var tā nolaisties

  +3 [+] [-]

, 2011-12-18 16:39, pirms 13 gadiem
Vietaa buus speeleetaajs no Z-Amerikas!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-18 16:39, pirms 13 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: nemīz trotis nebūs!
es kaut ko par Trotteru teicu?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:40, pirms 13 gadiem
ar Cipuli gan aukleejas. es jau nez, kaads vinjam tas kontrakts. tjipa nedriikst mani aiztikt, citaadi ahuunaa kompensaacija.. vai kas tml. bet shindels jaa, bija laiks jau.. gan ka vinjsh jau pats saprata.
Slēpts komentārs: superatlets

     [+] [-]

, 2011-12-18 16:40, pirms 13 gadiem
tobymac rakstīja: Tas ir cilveku faktors, ari Washingtona nedomaja ka Oveckinam tik smagi ies...
Paklausies, nav ko piesaukt Ovečkina neveiksmes (30 vārti sezonā), ja mūsējie pat... Haralds Vasiļjevs labi pateica.

 +12 [+] [-]

, 2011-12-18 16:41, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Dāvana Ziemassvētkos? Paldies Normund!

Tagad tikai vēl Lucīti dabūt prom un būs labi
Kas tieši tev ir pret Luceniusu?

 +16 [+] [-]

, 2011-12-18 16:41, pirms 13 gadiem
Pēc pieredzes savā nākamajā komandā Šindels metīs golus .

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:41, pirms 13 gadiem
Beidzot prātīgs lēmums ! Jau laiciņu atpakaļ vajadzēja to darīt!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-18 16:42, pirms 13 gadiem
labas ziņas, uz viņa liktās cerības noteikti neattaisnoja. Bet nu vai tad tiešām vajag tagad skriet un pirkt jaunu ārzemnieku? pašmāju puikas par sliktu? Upītis manuprāt ļoti labi iekļāvies vēl tomēr ir arī Štāls un Bukarts pieejami kuri ar labi varētu tikt iekļauti sastāvā. Bet u izskatās ka viņu attīstība visiem jau pie kājas un galvenais nopirkt kādu vecu pensi kurš labākajā gadījumā nospēlēs līdz sezonas beigām.... Sējēj domā līdzi!!!!

     [+] [-]

, 2011-12-18 16:43, pirms 13 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: nemīz trotis nebūs!
A vot prikols ja būs...

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 16:43, pirms 13 gadiem
jocker rakstīja: Kas tieši tev ir pret Luceniusu?
0 vārti 33 spēlēs, un nemaz necenšās atšķirībā no Cipuļa, kurš ir nolādēts.

0 vārti leģionāram. Tas ir NOŽĒLOJAMI. Skumji ka RD līdzjutēji jau sāk samierināties ar šo nožēlojamību.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 16:43, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Beidz jokot 14 spēles 0+0 un -4 . Nožēlojami. Kā bijušais NHLietis var tā nolaisties
Legionaari kaa piektais ritenis shogad. Naak atminaa viena hokeja cilveeka jau sen teiktais, ka ar shaadu sniegumu vini vareetu pa 500 zlotiem menesi spelet.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:44, pirms 13 gadiem
jocker rakstīja: A vot prikols ja būs...
nu vecīt ja būs, tad es tev paziņošu

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 16:44, pirms 13 gadiem
Drīz būs jauns centrs, bet pēc manām domām jāaudzina savējie puikas! Neko padarīt - dzīvosim, redzēsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-12-18 16:45, pirms 13 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: beidz vienreiz kko par dinamo!
Namejs baigais skauģis
Mātes pupa knauķis
Metalurgs tam patīk dikti
Ledu sūkā viņi pikti

Antifans viņš Rīgai
Sūkā p1mpi bezdelīgai
Minska viņam arī tīk
Prieka kaka biksēs krīt
you made my day !

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:45, pirms 13 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: nu vecīt ja būs, tad es tev paziņošu
wot,Sējējs atradies.

     [+] [-]

, 2011-12-18 16:46, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: wot,Sējējs atradies.
vai tad nē?

  +4 [+] [-]

, 2011-12-18 16:46, pirms 13 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: beidz vienreiz kko par dinamo!
Namejs baigais skauģis
Mātes pupa knauķis
Metalurgs tam patīk dikti
Ledu sūkā viņi pikti

Antifans viņš Rīgai
Sūkā p1mpi bezdelīgai
Minska viņam arī tīk
Prieka kaka biksēs krīt
KRASAVA

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:46, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Paklausies, nav ko piesaukt Ovečkina neveiksmes (30 vārti sezonā), ja mūsējie pat... Haralds Vasiļjevs labi pateica.
Es neko... Es tik Sejeju aizstavu, saku ka calim smags darbs, jo calis nevar but dross par "preci"

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:46, pirms 13 gadiem
Daawux222 rakstīja: you made my day !
tagad viņš šito saņems, katrā komentāru kkur ko teiks sliktu par dinci :d

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:47, pirms 13 gadiem
orlando rakstīja: labas ziņas, uz viņa liktās cerības noteikti neattaisnoja. Bet nu vai tad tiešām vajag tagad skriet un pirkt jaunu ārzemnieku? pašmāju puikas par sliktu? Upītis manuprāt ļoti labi iekļāvies vēl tomēr ir arī Štāls un Bukarts pieejami kuri ar labi varētu tikt iekļauti sastāvā. Bet u izskatās ka viņu attīstība visiem jau pie kājas un galvenais nopirkt kādu vecu pensi kurš labākajā gadījumā nospēlēs līdz sezonas beigām.... Sējēj domā līdzi!!!!
Šindels bija centrs . Neviens no Tevis nosauktajiem viņu aizstāt nevar.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-18 16:47, pirms 13 gadiem
tobymac rakstīja: Es neko... Es tik Sejeju aizstavu, saku ka calim smags darbs, jo calis nevar but dross par "preci"
Tad laid Upīšus, Indrašus, Bukartus. Rezultāts tāds pats vai pat labāks, bet ar skatu nākotnē.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-18 16:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar cik lielu patosu dažs labs Šindelu sagaidija, ar tikpat lielu pavada.
kurš tad neskaitot sējeju sagaidīja šito kadru ar lielu patosu?

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:47, pirms 13 gadiem
Ļoti labi vismaz Nieminens palicis sastāvā, prieks.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 16:48, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Dāvana Ziemassvētkos? Paldies Normund!

Tagad tikai vēl Lucīti dabūt prom un būs labi
Ekspert ! Iesaku tev kārtīgi noskatīties pēdējo interviju ar Sējēju, kurā arī viņš pastāsta, kādiem nolūkiem tad ņemts Luceniuss.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 16:48, pirms 13 gadiem
X6 Yo rakstīja: Ekspert ! Iesaku tev kārtīgi noskatīties pēdējo interviju ar Sējēju, kurāarī viņš pastāsta, kādiem nolūkiem tad ņemts Luceniuss.
Laba spēle aizsardzībā? Neesmu to manījis

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:49, pirms 13 gadiem
Starp citu, "mūsu" melnā zvaigzne Erls ir pieteikts Špenglera kausā Davosas sastāvā. Rādot ļoti labu spēli kādā lejasgala komandā, tāpēc paņemts.

     [+] [-]

, 2011-12-18 16:49, pirms 13 gadiem
X6 Yo rakstīja: Ekspert ! Iesaku tev kārtīgi noskatīties pēdējo interviju ar Sējēju, kurā arī viņš pastāsta, kādiem nolūkiem tad ņemts Luceniuss.
Tieši, tā Luceniuss nākamgad spīdēs.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 16:49, pirms 13 gadiem
Kā nākamais sarakstā Cipulis. Un nestāstiet par to "melnā darba darītāju". Ja uzbrucējs nevar iemest, tad tas nav uzbrucējs.Kā tad šajā jomā Upītis? Kā uziet uz laukuma, tā iemet...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:49, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Laba spēle aizsardzībā? Neesmu to manījis
esmu manījis, ka tu kļūsti kā namejs, bet nu viņš ir labs aizsardzībā un vismaz kko dara

     [+] [-]

, 2011-12-18 16:50, pirms 13 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: esmu manījis, ka tu kļūsti kā namejs, bet nu viņš ir labs aizsardzībā un vismaz kko dara
Es neesmu lielākais RD fans, bet tu nevari noliegt, ka leģionāri ir vāji.

     [+] [-]

, 2011-12-18 16:52, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es neesmu lielākais RD fans, bet tu nevari noliegt, ka leģionāri ir vāji.
vāji var būt nebūtu tas ko teikt, bet nu viņi nespēlē uz visu ko var

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 16:53, pirms 13 gadiem
T/H rakstīja: Tieši, tā Luceniuss nākamgad spīdēs.
Dinamo fani gan ir unikāli.Viens sevī Sējēju saskata,cits gaišreģi.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:53, pirms 13 gadiem
Par to mums shodien jaaiedzer

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:53, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Šindels bija centrs . Neviens no Tevis nosauktajiem viņu aizstāt nevar.
pārkārtotu maiņas un ieliktu Lundmarku kā centru, viņam nemaz tik ļoti sliktās tas procents par Šindelu nav. Plus ārzemnieku uzbrucēju virknējums tāpat īsti neveido tādu spēli kā no viņiem (lielajiem profiņiem) gaida un pārkārtošana varbūt pat nāktu par labu. Tad sanāktu pa centriem - Sprukts, Lundmars, Wargs un Lucenius... vismaz līdz Džeriņš būs atpakaļ

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:54, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Dinamo fani gan ir unikāli.Viens sevī Sējēju saskata,cits gaišreģi.
es tev toreiz nepateicu, ka trotis aizies, ka ērls neieradīsies?

  +6 [+] [-]

, 2011-12-18 16:54, pirms 13 gadiem
Ko jūs noliekat Luceniusu,viņam tikai 22 gadi. Lai šogad iespēlējas šajā līmenī un nākošgad būs jau kā viens no līderiem,vēl pie tam ka viņš ir centrs,kurus grūti atrast.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-18 16:55, pirms 13 gadiem
Beidzot visi priecīgi.Dzirdēju,ka vietā it kā ņems Hītliju

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 16:55, pirms 13 gadiem
Man jau liekas, ka sen bija laiks. Par ilgu viņu noturēja DR sastāvā.
Manā skatijumā viņš pilnīgi neko neizdarīja DR labā.

     [+] [-]

, 2011-12-18 16:55, pirms 13 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: es tev toreiz nepateicu, ka trotis aizies, ka ērls neieradīsies?
a,vot,neatceros!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-18 16:57, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: a,vot,neatceros!
tad vairs neko nedabūsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-18 16:59, pirms 13 gadiem
vikings33 rakstīja: beidzot.
nākamais,cerams būs cipulis
šindelam vismaz bija vieni vārti,bet cipulim nav nevienu un neizskatās,ka būs vismaz vieni.kam ir vajadzīgs uzbrucējs ar 7 punktiem sezonā.runā,ka Dinamo nav daudz naudas,bet ar cipuli auklējas.lai taču spēlē Bukarts,Upītis,Vilkoits,Indrašis.
Cipulim ir 7 piespēles un skatoties var redzēt ka viņš ļoti ceņšas, ko par šindelu nevarēja teikt

     [+] [-]

, 2011-12-18 16:59, pirms 13 gadiem
...bortā grūdējs... rakstīja: Puče vienā rakstāatklāja, ka Dinamo tuvākajā laikā varētu pievienoties kāds labs ZA centrs tā kā viss ir iespējams
Puče jau vispār neko citu neprot, kā baumot un stulbi muldēt, žēl, ka Bisenieks atkal nav TV. Tur vismaz varēja dzirdēt par hokeju sīkumos.

     [+] [-]

, 2011-12-18 17:00, pirms 13 gadiem
dwayne wade rakstīja: Ko jūs noliekat Luceniusu,viņam tikai 22 gadi. Lai šogad iespēlējas šajā līmenī un nākošgad būs jau kā viens no līderiem,vēl pie tam ka viņš ir centrs,kurus grūti atrast.
Nākošgad viņš nebūs, ja tā turpināsies. Karamnovs ar pazuda...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:00, pirms 13 gadiem
Beidzot kāda prātīga darbība no Dinamo vadības

  +3 [+] [-]

, 2011-12-18 17:01, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nākošgad viņš nebūs, ja tā turpināsies. Karamnovs ar pazuda...
Karamnovs pārsvarā pa MHL dzīvojās.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:02, pirms 13 gadiem
dwayne wade rakstīja: Karamnovs pārsvarā pa MHL dzīvojās.
Ja Lucītim nebūtu gadi un tāds līgums tad ar dzīvotos.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:02, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nākošgad viņš nebūs, ja tā turpināsies. Karamnovs ar pazuda...
Ar Karamnovu ligums netika lausts tikai sportiska snieguma del.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-18 17:03, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja Lucītim nebūtu gadi un tāds līgums tad ar dzīvotos.
Nu poh,viņam vismaz visvairāk kautiņi Dinamo,veseli 2

  +3 [+] [-]

, 2011-12-18 17:03, pirms 13 gadiem
šogad leģionāri ir pašvaki. Luseniuss, Vargs un Lundmarks(cik nevajadzīgu noraidījumu ir nopelnījis, ak dies) vēl ir so so, tad Šindels, Melins un nu izskatās ka arī Nieminens ir izrādījušies ūdīgi pirkumi. par pirmajiem diviem tur nav ko piebilst, tad par Nieminenu jasaka, ka liels parsteigums tas nav, ka viņš neko ievērības cienīgu nerāda, jo ne pa velti viņu sezonas sākuma patrieca no Neftehimik. jacer, ka Džeriņam atgriežoties ierindā notiks vēl kādas parmaiņas sastāvā.
lūk arī DR statistika, ja kads vēl nav redzējis, kura var skaidri redzēt, ka Nieminens ir visnerezultatīvākais spelētājs ar 5. lielako speles laiku starp uzbrucējiem
Континентальная Хоккейная Лига - Статистика :...

  -2 [+] [-]

, 2011-12-18 17:04, pirms 13 gadiem
IllaGhee rakstīja: Ar Karamnovu ligumtiesibas netika laustas tikai sportiska snieguma del.
Interesanti Bet RD tie audzināšānas projekti kautkā nepadodas. Svets, Karamnovs, Trotters... Luceniuss nav KHL līmenis, un pēc sezonas šaubos vai būs savādāk.

     [+] [-]

, 2011-12-18 17:05, pirms 13 gadiem
dwayne wade rakstīja: Nu poh,viņam vismaz visvairāk kautiņi Dinamo,veseli 2
Normundam jātaisa treids ar Vityaz

     [+] [-]

, 2011-12-18 17:05, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Daļēji Luceniusu nevar uzskatīt par klasiko leģionāru, jo RD viņu draftēja, tātad savas ''sistēmas'' hokejists. Bet visā visumā piekrītu, ka leģionāri šogad ir vāji un Sējējam būtu laiks mainīt krēslu.
krēsli jāmaina pēc komandas neveismēm nevis dažu indivīdu attieksmes un snieguma dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-18 17:07, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Beidzot . Viena vīra zaudējums ir otra vīra iespēja. Kamēr nav tā kanādieša , tad var kadam no jaunajiem dot uzspelet.
Nieminens un Lucītis no tautieša dabūs papildus minūtes, ko izniekot...

  -2 [+] [-]

, 2011-12-18 17:10, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tad laid Upīšus, Indrašus, Bukartus. Rezultāts tāds pats vai pat labāks, bet ar skatu nākotnē.
Skats nākotnē? Kāda starpība, vai iespēlēt savējo vai leģionāru, ņemot vērā kā uz šamiem nav nekādu limitu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-18 17:12, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Skats nākotnē? Kāda starpība, vai iespēlēt savējo vai leģionāru, ņemot vērā kā uz šamiem nav nekādu limitu.
Savējais kļūs labāks. Ja Juliuss tā būtu nolēmis par Dārziņu vai Miķeli 1.sezonā?
Bet nē, Tev jau labāks 34 gadus vecs NHL atslidotājs ar 0 punktiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:17, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Savējais kļūs labāks. Ja Juliuss tā būtu nolēmis par Dārziņu vai Miķeli 1.sezonā?
Bet nē, Tev jau labāks 34 gadus vecs NHL atslidotājs ar 0 punktiem...
Nē, nu par Nieminenu es tagad nerunāju... Ar viņu viss skaidrs.

Ja runājam tieši par Lūci, viņs kaut savā neilgajā karjerā ir kaut ko sasniedzis, 50pts SM līga ir solīds rādītājs, saprastu, ja viņs būtu galvas tiesas sliktāks par to pašu Meiju, Bukartu, Podziņu, bet nav taču...

Ar Dārziņu un Miķeli galīgi nekorekts salīdzinājums. Tiem pašiem Bukartiem, Meijām jau cik iespējas tik dotas? Un ko? 10 spēlēs iekabina vienu golu...

Lūci jau nemēģina bīdīt pirmajās maiņās (sveiciens Mikušām un Jūlim), tagad viņs ir uz vienas līnijas ar visiem mūsu jaunajiem, un es uzskatu, ka viņš šamiem ir priekšā, cik jau tiek gaidīts no Bukarta pirmo divu maiņu sniegums, bet nekā, iespējas jau šamam bija gana.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:19, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Nē, nu par Nieminenu es tagad nerunāju... Ar viņu viss skaidrs.

Ja runājam tieši par Lūci, viņs kaut savā neilgajā karjerā ir kaut ko sasniedzis, 50pts SM līga ir solīds rādītājs, saprastu, ja viņs būtu galvas tiesas sliktāks par to pašu Meiju, Bukartu, Podziņu, bet nav taču...

Ar Dārziņu un Miķeli galīgi nekorekts salīdzinājums. Tiem pašiem Bukartiem, Meijām jau cik iespējas tik dotas? Un ko? 10 spēlēs iekabina vienu golu...

Lūci jau nemēģina bīdīt pirmajās maiņās (sveiciens Mikušām un Jūlim), tagad viņs ir uz vienas līnijas ar visiem mūsu jaunajiem, un es uzskatu, ka viņš šamiem ir priekšā, cik jau tiek gaidīts no Bukarta pirmo divu maiņu sniegums, bet nekā, iespējas jau šamam bija gana.
Lucis un mikušs ir izcils salīdzīnājums. Lucītim jāsaka paldies...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:20, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Nē, nu par Nieminenu es tagad nerunāju... Ar viņu viss skaidrs.

Ja runājam tieši par Lūci, viņs kaut savā neilgajā karjerā ir kaut ko sasniedzis, 50pts SM līga ir solīds rādītājs, saprastu, ja viņs būtu galvas tiesas sliktāks par to pašu Meiju, Bukartu, Podziņu, bet nav taču...

Ar Dārziņu un Miķeli galīgi nekorekts salīdzinājums. Tiem pašiem Bukartiem, Meijām jau cik iespējas tik dotas? Un ko? 10 spēlēs iekabina vienu golu...

Lūci jau nemēģina bīdīt pirmajās maiņās (sveiciens Mikušām un Jūlim), tagad viņs ir uz vienas līnijas ar visiem mūsu jaunajiem, un es uzskatu, ka viņš šamiem ir priekšā, cik jau tiek gaidīts no Bukarta pirmo divu maiņu sniegums, bet nekā, iespējas jau šamam bija gana.
Kad Bukartam tika dota iespēja spēlēt pirmajās divās maiņās ar 15 min spēles laiku?

  +4 [+] [-]

, 2011-12-18 17:23, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Kad Bukartam tika dota iespēja spēlēt pirmajās divās maiņās ar 15 min spēles laiku?
Brr, tagad tiešām negribās meklēt, bet esmu gandrīz uz 100% pārliecināts ka tāda spēle bija.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:26, pirms 13 gadiem
Mums viņa trūks.......

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:27, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Normundam jātaisa treids ar Vityaz
Pretī jāņem Timkinu...?
Slēpts komentārs: uuzinjsh

     [+] [-]

, 2011-12-18 17:28, pirms 13 gadiem
nekas negaidīts! ceru, ka beidzot ''dinamo'' atradīs tik tiešām kādu snaiperi, savādāk šis nebūs ''dinamo'' leģionāru gads.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 17:31, pirms 13 gadiem
Vietā Sagdens?

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:33, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Brr, tagad tiešām negribās meklēt, bet esmu gandrīz uz 100% pārliecināts ka tāda spēle bija.
Nav ko slinkot. Континентальная Хоккейная Лига - Игроки

Redzi, lielākais spēles laiks šosezon viņam bija 14 min. Tāda tipa uzbrucējam kā Bukarts tas ir mazs laiks. Tādiem kā Bukarts jāspēlē 16-20 min spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-18 17:36, pirms 13 gadiem
nu tad beidzot,Sējējs nāca pie prāta!!viennozīmīgi labākā ziņa šajā pārtraukumā

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:36, pirms 13 gadiem
mxs rakstīja: šogad leģionāri ir pašvaki. Luseniuss, Vargs un Lundmarks(cik nevajadzīgu noraidījumu ir nopelnījis, ak dies) vēl ir so so, tad Šindels, Melins un nu izskatās ka arī Nieminens ir izrādījušies ūdīgi pirkumi. par pirmajiem diviem tur nav ko piebilst, tad par Nieminenu jasaka, ka liels parsteigums tas nav, ka viņš neko ievērības cienīgu nerāda, jo ne pa velti viņu sezonas sākuma patrieca no Neftehimik. jacer, ka Džeriņam atgriežoties ierindā notiks vēl kādas parmaiņas sastāvā.
lūk arī DR statistika, ja kads vēl nav redzējis, kura var skaidri redzēt, ka Nieminens ir visnerezultatīvākais spelētājs ar 5. lielako speles laiku starp uzbrucējiem
http://www.khl.ru/stat/players/202/all/3719/
Nieminemam citi uzdevumi laukumā, ja neesi to pamanījis. Ja ņemot, trenneri zināja par viņa spēles stilu - ka golu daudz nebūs. man patīk, ka Dinamo ir kāds bez karsuma, miķeļa un podziņa, kas spēlē spēka spēli, tas ir, nobeidz ar spēka paņēmienu,

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:38, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nu ja attieksme un sniegums ir viena no galvenajām sastāvdaļām pēc kurām GM un galvenais treneris izvēlas savas komandas spēlētāju.
taisnība, bet tāpēc, ka spelētajs izrādās msls GM uzreiz nevajag iet prom, bet jaatlaiž spēlētajs un atri jamekle aizstājējs. par Sējēja darbu jasaka, ka vienīgais, kas neapmierina ir viņa ātrums, jo par to, ka Šindels ir jaatlaiz bija skaidrs jau pēc 5 spelēm, bet ta vieta tika nospēletas vairak ka 20.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:38, pirms 13 gadiem
Varbut Ankipanu izmantos! Nav ko kreslu deldet!

     [+] [-]

, 2011-12-18 17:41, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nav ko slinkot. Континентальная Хоккейная Лига - Игроки

Redzi, lielākais spēles laiks šosezon viņam bija 14 min. Tāda tipa uzbrucējam kā Bukarts tas ir mazs laiks. Tādiem kā Bukarts jāspēlē 16-20 min spēlē.


Tādiem kā Šindels arī takš ir jāspēlē 16-20 min spēlē, tad tik viņi spēj parādīt savu reālo spēku...

Nu come on... Neviens tevi uzreiz neliks pirmajaš maiņās un nedos 15 minūtes spēlē, tev tās ir jānopelna... Kā jau rakstīju iepriekš, Bukarts ne ar ko neizceļas uz pārējo jauno fona, lai viņam pēkši tagad dotu spēlēt pirmajā maiņā.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 17:43, pirms 13 gadiem
Labi!Tad vēl Cipuli nosūtam uz Liepāju vārtu garšas atgūšanai. Podziņu ar sūtam prom kaut kur tālāk ,lai viņu audzina citas komandas.Vārgais ar Lundmarku var palikt līdz sezonas beigām.Lucēniuss var palikt ,ja maksā lēti.Nieminens cenšas ,bet ar to nepietiek (par to naudu varbūt var dabūt labāku).
Vietā mūsu jaunos un kādu leģionāru labā formā pēc vajadzības

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:43, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Nu tagad gaidam troteru atpakaļ....nu notiek sarunas pagaidām.
Nebaumo, Troters nebūs. Bija sarunas ar viņu, bet viņš negribot.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-18 17:44, pirms 13 gadiem
bergs86 rakstīja: Nieminemam citi uzdevumi laukumā, ja neesi to pamanījis. Ja ņemot, trenneri zināja par viņa spēles stilu - ka golu daudz nebūs. man patīk, ka Dinamo ir kāds bez karsuma, miķeļa un podziņa, kas spēlē spēka spēli, tas ir, nobeidz ar spēka paņēmienu,
2. maiņas malejam uzbrucējam ar NHL pieredzi un samēra lielu spēles laiku vairakuma 14 spelēs 0 punktu ir biļete vienavirziena uz to vietu no kuras viņš ir atbraucis. par spēka speles spelētājiem var peikrist par Miķeli un Karsumu(kuri starpcitu ir arī ļoti rezultatīvi, atšķirība no soma), bet Podziņa maigie pieskārieni spēlētājiem, kuri jau paspejuši atdot ripu talāk nav ta spēka spele, kuru vajadzētu rādīt citiem par piemēru, pie tam jaatceras, ka Podziņš arī ir leģionārs, kurs nav galvas tiesu paraks par vietejiem jaunajiem spēlētājiem

  +3 [+] [-]

, 2011-12-18 17:44, pirms 13 gadiem
Kas naakoshaijs ?
Nieminens ?

  -2 [+] [-]

, 2011-12-18 17:45, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja:

Tādiem kā Šindels arī takš ir jāspēlē 16-20 min spēlē, tad tik viņi spēj parādīt savu reālo spēku...

Nu come on... Neviens tevi uzreiz neliks pirmajaš maiņās un nedos 15 minūtes spēlē, tev tās ir jānopelna... Kā jau rakstīju iepriekš, Bukarts ne ar ko neizceļas uz pārējo jauno fona, lai viņam pēkši tagad dotu spēlēt pirmajā maiņā.
Cik reizes teikt? Bukarts nav bijis, nav un nekad nebūs 4.maiņas spēlētājs.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:48, pirms 13 gadiem
Tulīt nobirs aplausu vētra.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:53, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Cik reizes teikt? Bukarts nav bijis, nav un nekad nebūs 4.maiņas spēlētājs.
Un ko tagad darīt, ja redziet 4. maiņas spēlētājs viņs nav pēc būtības, bet pirmo 3. maiņu līmeni viņš vienkārši nevelk...

Vai arī tu tagad gribi pacelt tēmu, ka Bukarts, tomēr ir neieraudzītais talants, kuram tika dotas desmitiem iespēju (es tagad nerunāju par tavu "fairy tail", ka jaunajam gurķim pēkši iedot 20 minūtes pirmajā maiņa, jo redziet viņs ir 1. maiņas spēlētājs pēc būtības), un gan Jūlis, gan Pekka gan arī visi pārējie vienkārši nesaskata viņā talantu?

     [+] [-]

, 2011-12-18 17:53, pirms 13 gadiem
jocker rakstīja: Kas tieši tev ir pret Luceniusu?
a kas baigi daudz sametis????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-12-18 17:57, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Laba spēle aizsardzībā? Neesmu to manījis
Luseniusam ir labākais lietderības koeficients komandā starp uzbrucējiem plus seši-labāks ir tikai Krišjānim-tas par kaut ko liecina. Darbu aizsardzībā ir grūtāk pamanīt.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:58, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Un ko tagad darīt, ja redziet 4. maiņas spēlētājs viņs nav pēc būtības, bet pirmo 3. maiņu līmeni viņš vienkārši nevelk...

Vai arī tu tagad gribi pacelt tēmu, ka Bukarts, tomēr ir neieraudzītais talants, kuram tika dotas desmitiem iespēju (es tagad nerunāju par tavu "fairy tail", ka jaunajam gurķim pēkši iedot 20 minūtes pirmajā maiņa, jo redziet viņs ir 1. maiņas spēlētājs pēc būtības), un gan Jūlis, gan Pekka gan arī visi pārējie vienkārši nesaskata viņā talantu?
Jūlis?? nesmīdini no jaunajiem uzbrucējiem viņš nevienam neuzticējās, tikai ārzemniekiem.

Tas, ka viņš nevelk KHL līmeni ir cits jautājums. Bet tāda tipa spēlētājam nedrīkst likt spēlēt 4.maiņā. Es uzskatu, ka Robim jau sen bija jābrauc uz čehiju, Slovākiju, Somiju lai attīstītos.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 17:59, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Jūlis?? nesmīdini no jaunajiem uzbrucējiem viņš nevienam neuzticējās, tikai ārzemniekiem.

Tas, ka viņš nevelk KHL līmeni ir cits jautājums. Bet tāda tipa spēlētājam nedrīkst likt spēlēt 4.maiņā. Es uzskatu, ka Robim jau sen bija jābrauc uz čehiju, Slovākiju, Somiju lai attīstītos.
Te es Tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2011-12-18 18:02, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Jūlis?? nesmīdini no jaunajiem uzbrucējiem viņš nevienam neuzticējās, tikai ārzemniekiem.

Tas, ka viņš nevelk KHL līmeni ir cits jautājums. Bet tāda tipa spēlētājam nedrīkst likt spēlēt 4.maiņā. Es uzskatu, ka Robim jau sen bija jābrauc uz čehiju, Slovākiju, Somiju lai attīstītos.
tas jau ir pavisam kas cits nevis ''Robim jābūt 1. maiņā + vairākumā + vēl sazin kur''. Piekrītu.

     [+] [-]

, 2011-12-18 18:02, pirms 13 gadiem
racha rakstīja: Vietā Sagdens?
vinjshs nav kauslis? man kautkaa arii liekas, ka trotters buus atpakalj.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-18 18:03, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tā jau nav tikai šīs sezonas problēma. Sējēja kļūdas sāk palikt sistemātiskas katru sezonu. No otras puses arī finansiālās iespējams RD nav lielas, kas bez šaubām apgrūtina GM darbu, bet vai var kvalitatīvāk strādāt, noteikti, ka var.
Savickis jau izsvītroja visus uzvārdus ko Sējējs pirms sezonas piedāvāja ,jo redz esot par dārgiem.Tad Sējējam atlika meklēt tik tādus ko var atļauties ,ar cerību ka kāds būs arī lietaskoks. Lai gan manuprāt vajadzēja ņemt nevis piecus vājus bet divus labus leģionārus,un pārējo aizpildīt ar mūsu jaunajiem.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 18:03, pirms 13 gadiem
Beidzot viens prātīgs lēmums!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 18:07, pirms 13 gadiem
beidzot!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 18:18, pirms 13 gadiem
bergs86 rakstīja: Nieminemam citi uzdevumi laukumā, ja neesi to pamanījis. Ja ņemot, trenneri zināja par viņa spēles stilu - ka golu daudz nebūs. man patīk, ka Dinamo ir kāds bez karsuma, miķeļa un podziņa, kas spēlē spēka spēli, tas ir, nobeidz ar spēka paņēmienu,
Ja neesi pamanīji tu esi muļķis, ieteiktu labāk nerakstīt neko un sevi par tādu nepataisīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-18 18:23, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Puče rakstīja, ka Troters ir aicināts, bet atteicies.
Cerēsim, ka tas kanādiešu centrs būs normāls skorers, nevis kārtējais melnstrādnieks.
Faktiski tuvākajā laikā jāizšķiras Nieminena liktenim, jo ar viņu tika slēgts līgums uz pārbaudes laiku līdz Ziemassvētkiem. Taču tad, ja Villi atlaidīs, jājautā, kurš no vietējiem vingeriem viņu spēs viņu aizstāt 2. maiņā?
Domāju ka labi vien ir ka viņš atteicās.
Runājot par Nieminenu, tad drīzākais ka nepaliks, jo no viņa tika gaidīts daudz vairāk un savādāk, domāju aizstājēju var atrast pat tagad neko neņemot vietā, cītīgi atstrādājot sliktāk jau nebūs.
Vēl var piebilst to ka nevajadzētu ari ļoti vainot Sējēju, jo viņš ņem to ko reāli var paņemt, neaizmirstot arī to ka tas nav vienpersonisks lēmums

     [+] [-]

, 2011-12-18 18:25, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Puče rakstīja, ka Troters ir aicināts, bet atteicies.
Cerēsim, ka tas kanādiešu centrs būs normāls skorers, nevis kārtējais melnstrādnieks.
Faktiski tuvākajā laikā jāizšķiras Nieminena liktenim, jo ar viņu tika slēgts līgums uz pārbaudes laiku līdz Ziemassvētkiem. Taču tad, ja Villi atlaidīs, jājautā, kurš no vietējiem vingeriem viņu spēs viņu aizstāt 2. maiņā?
Ņiživijs varētu pacelties uz 2. maiņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-18 18:27, pirms 13 gadiem
Veiksmi Tev sevi pierādīt citā komandā,gan jau esi labs spēlētājs,tikai katram ir sava komanda!

Good Luck Sindel!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 18:28, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Podziņam ir LR pase!
pēc pēdējā laikā lasītā man liekas, ka pats Podziņš vairs nezin kāda viņam pase ir jo ja viņš pats būtu zinajis ka viņam ir LR pase, tad nemaz nemēģinātu tikt RUS U-20

     [+] [-]

, 2011-12-18 18:31, pirms 13 gadiem
wīiiiiiiiiiii! beidzot

  -3 [+] [-]

, 2011-12-18 18:32, pirms 13 gadiem
Varbūt nopirks kārtīgu "policistu" no Kanādas. Vēl taču ar Vitjaz divas spēles jāspēlē ...

     [+] [-]

, 2011-12-18 18:36, pirms 13 gadiem
Itkā jau čalis centās! Bet... ja nevar iemest....
Laikam jau vnk nav tas klubs, kur viņam spēlēt!!!
Paskat kā bija ar Mikušu....

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 18:39, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Jā, nesen taču rakstīja, ka Pugovkins reģistrēts Dinamo ar Latvijas pilsoņa transfēra karti, kas bija formālais iemesls priekš IIHF, lai šamo nepalaistu ar Krieviju uz WJC.
vispār ta epopeja ļoti mīklaina, jo pirmais, kas atbalstīja Podziņa došanos uz krievu U-20 bija Sejējs, kuram ka kluba GM vajadzēja zinat, ka Podziņš reģistrēts ka Latvijas spelētājs, pec tam LHF uzstajās, ka Podziņam pēc spelēšanas krievu izlasē ir durvis ciet uz Latvijas izlasi, lai gan atkal LHF pārstavjiem vajadzēja zinat, ka Podziņš reģistrēts ka Latvijas spelētājs. Visbeidzot Krievijas hokeja federacijai vajdzēja zinat, ka Podziņš, kurs spēlē Krievijas atklataja hokeja čempionata, sava kluba ir reģistrets ka Latvijas speletajs. tik daudziem cilvekiem tik būtisks fakts paslīdējis garam, liekas diez gan neticami.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 18:46, pirms 13 gadiem
Godīgi sakot-gribētu Rīgā redzēt Iggulden..

  +4 [+] [-]

, 2011-12-18 18:47, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: Godīgi sakot-gribētu Rīgā redzēt Iggulden..
Godīgi sakot-gribētu Rīgā redzēt Parise...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: piekuns18

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 18:55, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Puče rakstīja, ka Troters ir aicināts, bet atteicies.
Cerēsim, ka tas kanādiešu centrs būs normāls skorers, nevis kārtējais melnstrādnieks.
Faktiski tuvākajā laikā jāizšķiras Nieminena liktenim, jo ar viņu tika slēgts līgums uz pārbaudes laiku līdz Ziemassvētkiem. Taču tad, ja Villi atlaidīs, jājautā, kurš no vietējiem vingeriem viņu spēs viņu aizstāt 2. maiņā?
Vo vo, visus atlaidīs un uz Špenglera kausu brauks ar Vilkoitu un Indraši. Mērķis spēlēt finālā - tad jau sastāvs jāpastiprina, pretinieki nopietni, iečeko
Spengler Cup - Offizielle Webseite
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 18:57, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es esmu zaudējis ticību Sējējam. Viņš sevi ir izsmēlis... Pēdējie leģionāri ļoti vāji.
es odmaju ka nakamsezona sejeja vieta ozo varetu likt

  +7 [+] [-]

, 2011-12-18 18:59, pirms 13 gadiem
man13gadi rakstīja: es odmaju ka nakamsezona sejeja vieta ozo varetu likt
a ozo par Latvijas prezidentu nevajadzētu ielikt?

     [+] [-]

, 2011-12-18 19:03, pirms 13 gadiem
švaks,čehs mums trāpījās,tas fakts...un nav ko tādu arī turēt...jācer uz labāku.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 19:07, pirms 13 gadiem
Sējēja pērle pamet grimstošo kuģi

  +4 [+] [-]

, 2011-12-18 19:11, pirms 13 gadiem
man13gadi rakstīja: es odmaju ka nakamsezona sejeja vieta ozo varetu likt
Tikai tad, kad Ozo beigs hokejista karjeru... Varētu apvienot menedžmentu ar trenera palīga darbu... Un pēc kādiem gadiem trenēt Dinamo kā galvenais treneris... Bez Ozo grūti iedomāties Dinamo

  +3 [+] [-]

, 2011-12-18 19:15, pirms 13 gadiem
Vincents Knovlzs rakstīja: Beidzot visi priecīgi.Dzirdēju,ka vietā it kā ņems Hītliju
jaa ar 8 mill algu =]

     [+] [-]

, 2011-12-18 19:19, pirms 13 gadiem
Šindels itkā esot pievienojies Oulu Karpat

 +12 [+] [-]

, 2011-12-18 19:19, pirms 13 gadiem
Vincents Knovlzs rakstīja: Beidzot visi priecīgi.Dzirdēju,ka vietā it kā ņems Hītliju
R.C rakstīja: jaa ar 8 mill algu =]
Nē, Hitlijs paņems DINAMO par 8 milj.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-12-18 19:27, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Tikai tad, kad Ozo beigs hokejista karjeru... Varētu apvienot menedžmentu ar trenera palīga darbu... Un pēc kādiem gadiem trenēt Dinamo kā galvenais treneris... Bez Ozo grūti iedomāties Dinamo
Tiešām dažiem Ozo ir prezidents un pasaules valdnieks.

Vai tad viņam ir jāpiepilda visu mazo pokemonu sapņi, varbūt viņš nemaz negrib būt treneris, kur nu vēl menedžeris.

Ābols, kurš ir Ozoliņa vienaudzis ir diezgan skaidrs kandidāts uz trenera vietu tuvā vai tālā nākotnē, 4 gadu pieredze KHL vien un tagad arī izlasē par asistentu.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 19:28, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: no cik štukām RD diez nācās šķirties, jo šķiet ar šo tomātu līgums bija uz 2 gadiem.
atlicis vēl tikt vaļā no 2 viem LAČ tomātiem - Pipuli un Luci. cerams šo amatieru vietā iepirks kko sakarīgāku
Tieši tā!. No viņiem ir tik pat liela jēga kā no Šindela.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-18 19:32, pirms 13 gadiem
piekuns18 rakstīja: Tieši tā!. No viņiem ir tik pat liela jēga kā no Šindela.
Nu, ja Luceniuss ir RD draftēts spēlētājs + vēl salīdzinoši jauns, tad no Cipuļa ngan ar steigu jātiek vaļā. Savā 4. KHL sezonā spēlē tā kā iesācējs.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-18 19:39, pirms 13 gadiem
Šindelu jau sev pievāca Oulu Kärpät

  -4 [+] [-]

, 2011-12-18 19:50, pirms 13 gadiem
Man jau liekas, ka ārzemnieku pietiek, pat nevar vissus atcerāties, kā sauc- lundmarks, holts nieminens, podziņšh(:d)....utt.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 20:20, pirms 13 gadiem
Žēl,bet tā būs labāk,puisis neatvērās,laikam traumas sekas.Lai veicas turpmāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 20:21, pirms 13 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Šindelu jau sev pievāca Oulu Kärpät
Lai veicas!!!

     [+] [-]

, 2011-12-18 20:27, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Vo vo, visus atlaidīs un uz Špenglera kausu brauks ar Vilkoitu un Indraši. Mērķis spēlēt finālā - tad jau sastāvs jāpastiprina, pretinieki nopietni, iečeko
http://www.spenglercup.ch/
Un nebūs sliktāk,jaunie jāpiešauj,nevar tik uz leģionāriem braukt,kas šogad nevelk,ne tā?

  -3 [+] [-]

, 2011-12-18 20:29, pirms 13 gadiem
VĀRTUSARGU VAJAG!!!! Ja Holts satraumējas, sezona ir beigusies. Man patīk Jučers utt., bet nu nav vēl līmenis, DINAMO VAJAG OTRU VĀRTSARGU!!!!!

     [+] [-]

, 2011-12-18 20:46, pirms 13 gadiem
Akmens jau otro reizi N. SĒjĒjA laukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 21:19, pirms 13 gadiem
Eww , jaanem tafgajs.
Brandon Sugden , shogad nespelee, jaanem vinsh.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 21:21, pirms 13 gadiem
Dinamo liidzjuteeju davana.
Sindels atlaists, Asveicam visus.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-18 21:32, pirms 13 gadiem
Sējējam būs jāiesvīst, lai pierādītu, ka viņš var atrast ko jēdzīgu. Pašreiz viņš noteikti ir vājākais ķēdes posms.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-18 21:39, pirms 13 gadiem
jocker rakstīja: Kas tieši tev ir pret Luceniusu?
lol, vinju vel aizstav
33 speles 0 vartu, lol, Mirasty ir guvis vairak

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 22:06, pirms 13 gadiem
cerams kad bus kads labs spēlētājs vietā!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 22:11, pirms 13 gadiem
Bija jau laiks vismaz 15 -20 speles atpakal!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-18 22:20, pirms 13 gadiem
Bail tikai, ka Sējējs tūlīt jaunu kanādiešu Šindelu vietā paņems, uz pāris gadiem vel pie tam. Galīgi nav ticības viņa GM kompetencei.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-18 23:14, pirms 13 gadiem
Papildinās kanādietis? Izklausās labi, bet cerams patiešām labs, kādam arī ir jābūt leģionāram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-19 01:51, pirms 13 gadiem
Liquid rakstīja: lol, vinju vel aizstav
33 speles 0 vartu, lol, Mirasty ir guvis vairak
Tu vispār spēles skaties?
Izskatās, ka tikai caur teksta translāciju un pa khl statistiku mētājies!!
Nav ko salīdzināt Tough-guy ar Playmaker...
Luceniuss Priekš 3-4 maiņas viņš ir ļoti labs...

     [+] [-]

, 2011-12-19 02:11, pirms 13 gadiem
Shindels = centrs
orlando rakstīja: labas ziņas, uz viņa liktās cerības noteikti neattaisnoja. Bet nu vai tad tiešām vajag tagad skriet un pirkt jaunu ārzemnieku? pašmāju puikas par sliktu? Upītis manuprāt ļoti labi iekļāvies vēl tomēr ir arī Štāls un Bukarts pieejami kuri ar labi varētu tikt iekļauti sastāvā. Bet u izskatās ka viņu attīstība visiem jau pie kājas un galvenais nopirkt kādu vecu pensi kurš labākajā gadījumā nospēlēs līdz sezonas beigām.... Sējēj domā līdzi!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-19 07:05, pirms 13 gadiem
mairis111 rakstīja: Tu vispār spēles skaties?
Izskatās, ka tikai caur teksta translāciju un pa khl statistiku mētājies!!
Nav ko salīdzināt Tough-guy ar Playmaker...
Luceniuss Priekš 3-4 maiņas viņš ir ļoti labs...
es ta skatos un ari aizeju uz Arenu kadreiz, kas vinsh par playmakeru, uzbrucejs ir un paliek uzbrucejs un tam ir jamet, pie tam Luceniusam ir momenti katra spele, atceries ka pret Ufu pedeja spele shis apspele vartsargu un aizmirst uzmest pa vartiem utt, legionars 3-4 mainja as ir vispar arprats, labak tur redzu Upiti uz pastavigo neka shitadu "playmakeru"

  +2 [+] [-]

, 2011-12-19 08:46, pirms 13 gadiem
Liquid rakstīja: es ta skatos un ari aizeju uz Arenu kadreiz, kas vinsh par playmakeru, uzbrucejs ir un paliek uzbrucejs un tam ir jamet, pie tam Luceniusam ir momenti katra spele, atceries ka pret Ufu pedeja spele shis apspele vartsargu un aizmirst uzmest pa vartiem utt, legionars 3-4 mainja as ir vispar arprats, labak tur redzu Upiti uz pastavigo neka shitadu "playmakeru"
Piedod, bet tu esi zābaks. Ja reiz uzbrucējs ir uzbrucējs tad ko Meija, Džeriņš, Cipulis dara komandā ? Jeb latvieši drīkst būt melno darbu darītāji kamēr no leģionāriem gaida Ovečkina līmeņa rezūltātu ? Iedod kāpostu un esmu pārliecināts tu redzēsi vismaz divas pilnas maiņas ar snaiperiem! Gudri dir*t nav malku cirst. Dinamo Rīga ir privāts uzņēmums un viņi darbojas kluba interesēs, t.i. Iekļūt playoff, vai tikt pusfinālā vai vēl sazin kas. Nav viņiem jāiespēlē jaunie latvieši, ne tu, ne valsts, ne kāds cits dod naudu tam. Jaunajiem jābūt priecīgiem ka Dinamo vispār dod iespēju, savadāk šie varētu kulties pa BAČ jo nevienam citam viņi nav un nebūs vajadzīgi, vismaz pagaidām.
Un Luceniuss ir draftēts, nevis speciāli pirkts bombardēšanai. Ko tad jūs nebraucat augumā NHL, ka šie draftē pirmajos raundos ārzemniekus, m? Jā protams, līmeni nevar salīdzināt, un tomēr! Dinamo ņem to, kas viņuprāt būs noderīgākais komandā tā pat kā NHL ņem tos kas viņuprāt būs nākotnes zvaigznes. Basta!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-19 08:49, pirms 13 gadiem
LABS, bet novēlots lēmums! Vajadzēja atbrīvot jau mēnesi atpakaļ.

ĻOTI CERU, ka NEVIENU jaunu leģionāru RD vairāk nepirks!!! Tie sevi neattaisno un grauj Latvijas hokeju. Kur lai spēlē mūsu spēlētāji, ja nemitīgi jāpērk/jāmanaina leģionāri. Sējēj, Tev kauns vispār ir???

  -1 [+] [-]

, 2011-12-19 08:51, pirms 13 gadiem
Bail, ka RD sāk pārvērsties par Minskas Dinamo, kur pilns ar leģionāriem! TĀDS RD mums NAV VAJADZĪGS!!!

     [+] [-]

, 2011-12-19 08:53, pirms 13 gadiem
Vai trūkst vietējo kadru? Piemēram, Štāls, Ankipāns, Bukarts!!! Kam mums leģionārus - pabiras? Sējēj, varbūt Tavā vietā arī vajag paņemt kādu leģionāru, ko? Kā tad Tu justos?

     [+] [-]

, 2011-12-19 09:42, pirms 13 gadiem
Cik var noprast,Šindels jaunu kontraktu bija jau sagādājis esot vēl iekš RD...jo patiesībā tālšāviens jau čalītim bija iespaidīgs,laikam šis ir tas gadījums,ka jāsaka, nav Pekas spēlētājs...Lai veicas!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-19 09:49, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Bail tikai, ka Sējējs tūlīt jaunu kanādiešu Šindelu vietā paņems, uz pāris gadiem vel pie tam. Galīgi nav ticības viņa GM kompetencei.
Bļāviens,ir tak cilvēki kam neaiziet,cik var malt...tak skaidri un gaiši pateica,kā tik sūdīga situācija spēlētāju tirgū nav sen bijusi,kas saistīts ar NHL algu griestu paaugstināšanu...iedod Sējējam piķi un tad spried!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-19 09:54, pirms 13 gadiem
madmatixx rakstīja: Piedod, bet tu esi zābaks. Ja reiz uzbrucējs ir uzbrucējs tad ko Meija, Džeriņš, Cipulis dara komandā ? Jeb latvieši drīkst būt melno darbu darītāji kamēr no leģionāriem gaida Ovečkina līmeņa rezūltātu ? Iedod kāpostu un esmu pārliecināts tu redzēsi vismaz divas pilnas maiņas ar snaiperiem! Gudri dir*t nav malku cirst. Dinamo Rīga ir privāts uzņēmums un viņi darbojas kluba interesēs, t.i. Iekļūt playoff, vai tikt pusfinālā vai vēl sazin kas. Nav viņiem jāiespēlē jaunie latvieši, ne tu, ne valsts, ne kāds cits dod naudu tam. Jaunajiem jābūt priecīgiem ka Dinamo vispār dod iespēju, savadāk šie varētu kulties pa BAČ jo nevienam citam viņi nav un nebūs vajadzīgi, vismaz pagaidām.
Un Luceniuss ir draftēts, nevis speciāli pirkts bombardēšanai. Ko tad jūs nebraucat augumā NHL, ka šie draftē pirmajos raundos ārzemniekus, m? Jā protams, līmeni nevar salīdzināt, un tomēr! Dinamo ņem to, kas viņuprāt būs noderīgākais komandā tā pat kā NHL ņem tos kas viņuprāt būs nākotnes zvaigznes. Basta!
Meija, Džeriņš, Cipulis ir vietējie, Luceniuss ir legs, es labāk redzu Vilkoitu ar 0 vārtiem nekā legu ar to pašu rezultātu, soms bija diezgan rezultatīvs dzimtenē, tagad nekā, leģenda par playmakeru utt ir nekas cits kā otmazka, uz izeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-19 11:02, pirms 13 gadiem
Labi, ka puisim būs uzreiz cits darbs!

     [+] [-]

, 2011-12-19 11:44, pirms 13 gadiem
Galvenais, ka abi rekordisti vēl ir uz vietas.

     [+] [-]

, 2011-12-19 13:37, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: ja sudiga situacija speletaju tirgu,tad nevajag nemt NEKO lai spele musejie !
Ja nemaldos Liepājas Metalurgā spēlē gandrīz tikai mūsējie - speshel for you !

  +2 [+] [-]

, 2011-12-19 13:58, pirms 13 gadiem
Viņa vietā ceru ieraudzīt Kasparu Saulieti !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-19 17:08, pirms 13 gadiem
Hmm, kad tad pastniekmeistaram parādīs durvis?

  -1 [+] [-]

, 2011-12-19 18:22, pirms 13 gadiem
jē! man 200. komentārs

     [+] [-]

, 2011-12-19 20:55, pirms 13 gadiem
Liquid rakstīja: Meija, Džeriņš, Cipulis ir vietējie, Luceniuss ir legs, es labāk redzu Vilkoitu ar 0 vārtiem nekā legu ar to pašu rezultātu, soms bija diezgan rezultatīvs dzimtenē, tagad nekā, leģenda par playmakeru utt ir nekas cits kā otmazka, uz izeju
Tici man, kamēr vien tu nebūsi saistīts ar Dinamo vairāk kā līdzjutējs, viņiem tavas vēlmes būs pie vienas vietas. Un es labāk redzu hokeja komandu kas spēj cīnīties ar jebkuru, nekā vērot latviešus sūkājot ledu un dzīvojot pa lejasgalu. Priekš tam tev ir Liepājas metalurgs un HK Rīga.