Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

"Dinamo" ar sezonas lielāko uzvaru nonāk punkta attālumā no "play-off" zonas

"Dinamo" ar sezonas lielāko uzvaru nonāk punkta attālumā no "play-off" zonas
Oskars Batņa un partneri priecājas par gūtiem vārtiem. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Rīgas „Dinamo” KHL regulārās sezonas pēdējā mačā savā laukumā ar 5:0 sakāva Bratislavas „Slovan” un nonāca viena punkta attālumā no Rietumu konferencē astotajā vietā esošās „Vityaz”, kas šodien cieta zaudējumu. Rīgas komandai šī bija sezonas pirmā uzvara ar vairāk nekā trīs vārtu pārsvaru. Pa diviem punktiem guva Džeriņš, Meija un Sotnieks, bet sausā spēle Biļalovam.

Spēles teksta tiešraide

Rīgas ''Dinamo'' komanda spēli sāka identiskā sastāvā kā iepriekšējo, kurā izcīnīta uzvara pār Minskas ''Dinamo''. Pirmās spēles minūtes abām komandām bija nepieciešamas, lai ieskrietos, bet pamazām pārsvaru ieguva rīdzinieki, izveidojot vairākas labas iespējas atklāt rezultātu. Jau otrajā minūtē teicama iespēja bija Emīlam Ģēģerim, kurš, palicis pilnīgi brīvs, no vārtu priekšas raidīja ripu Jakuba Štepaneka ķērājcimdā. Bīstami pa viesu vārtiem meta arī Metjū Majone un Brendons Makmilans, taču ''Slovan'' vārtsargs ļāva savējiem nenonākt iedzinējos.

Pirmā perioda pašā izskaņā ar pirmajiem bīstamajiem momentiem atbildēja arī ''Slovan'', galvenokārt izmantojot mājinieku kļūdas un nesaprašanās aizsardzības zonā. Žiga Jegličs pārtvēra Nerijus Ališauska piespēli, pēc tam apmānīja aizsargu, taču no tuvas distances meta pāri vārtiem.

Pēdējā trešdaļas minūtē savu meistarību visā spožumā nodemonstrēja Timurs Biļalovs, glābjot ''Dinamo'' no vārtu zaudējuma - pilnīgi viens vārtu priekšā bija atstāts ''Slovan'' rezultatīvākais spēlētājs Džefs Tefs. Uzbrucējs uzreiz izpildīja metienu, bet Biļalovs nospēlēja lieliski, akrobātiskā veidā noguļoties uz sāniem un ar augstu paceltu kājsargu ripu atsitot.

Otrā perioda sākumā ''Dinamo'' komandai pirmoreiz nācās pārkāpt noteikumus, lai novērstu ļoti bīstamu situāciju pie saviem vārtiem. Mazākumā izdevās vārtus nosargāt neskartus, vairākus bīstamus ''Slovan'' metienus atvairot Biļalovam. Turpinājumā rīdzinieki saglabāja pārsvaru ripas kontrolē, taču arvien retāk sanāca tikt pie brīviem metieniem. Spēles 35. minūtē ''Dinamo'' gan beidzot izdevās atklāt rezultātu, otro maču pēc kārtas izceļoties Oskaram Batņam.

Daudz nopelnu partnera vārtu guvumā Emīlam Ģēģerim, kurš izkārtoja Batņam teicamu situāciju. Ģēģeris ceļā uz vārtiem apspēlēja pretspēlētāju un pēc tam nomānīja pārējos ''Slovan'' aizsargus, un vārtsargu, piespēlējot sev aiz muguras gar vārtiem, bet tur ripu ieguva Batņa, kurš ar atkārtotu mēģinājumu no vārtu priekšas pārspēja Štepaneku (1:0). Trīs minūtes vēlāk ''Arēna Rīga'' tribīnes piepildījušie ''Dinamo'' līdzjutēji varēja uzgavilēt vēlreiz, jo vairākumā viņu mīluļi dubultoja pārsvaru - precīzs plaukstu metiens vārtu augšējā stūrī padevās Līnusam Videlam, kurš bija precīzs 23. reizi sezonā. Labu darbu vārtu priekšā padarīja arī Makmilans, nosedzot vārtsargam redzamību.

Trešās trešdaļas sākumā ''Dinamo'' tika pie vēl viena vairākuma. Turklāt minūti bija iespējams spēlēt arī piecatā pret trim, jo noteikumus pret Makmilanu vārtu priekšā pārkāpa Štepaneks. Pēc tiesneša svilpes vārtsargam neizturēja nervi - Štepaneks nedaudz iedunkāja tiesnesi, tiekot noraidīts līdz spēles beigām. Čeha vietu ''Slovan'' vārtos ieņēma Mihals Vojvoda, kurš jau drīz kapitulēja.

Majone raidīja ripu pa vārtu pārliktni, bet vārtus mājiniekiem nedaudz vēlāk izdevās gūt ļoti kuriozā veidā - Ališausks pa gaisu gar apmali ieraidīja ripu uzbrukuma zonā, Vojvoda jau bija devies aiz vārtiem to savākt, bet pēkšņi ripa laimīgā rikošetā pret apmali izleca vārtu priekšā, kur to tukšos vārtos raidīja Andris Džeriņš, izceļoties trešo spēli pēc kārtas (3:0).

Mača izskaņā "Slovan" spēlēja asi, un kautiņā iesaistījās Kristaps Zīle, aizstāvot partneri Bērziņu. "Dinamo" pēdējās minūtēs tika pie diviem vairākumiem, kurus realizēja Rihards Marenis, prasmīgi raidot vārtos vārtsarga gaisā atsisto ripu (tam sekoja ilga video atkārtojuma pētīšana, vārtus tomēr ieskaitot), un Džeriņš, kurš bija precīzs ātrajā uzbrukumā.

Uzvara ar 5:0 ir "Dinamo" lielākais panākums šosezon - iepriekš pārliecinošākais panākums bija gūts ar rezultātu 3:0. Turklāt sperts arī svarīgs solis izslēgšanas spēļu virzienā, jo sasniegta 60 punktu robeža, kamēr tuvākā konkurente "Vityaz" šodien cieta sakāvi un apsteidz "Dinamo" vairs tikai par vienu punktu.

Rīgas komandai vēl atlikušas spēles viesos pret „Severstal” un CSKA, kamēr „Vityaz” sagaida divi mači mājās pret „Avtomobilist” un Minskas „Dinamo”.

Rīgas ''Dinamo'' - Bratislavas ''Slovan'' 5:0 (0:0;2:0;3:0)

Vārti: 34:32 Batņa (Ģēģeris) 1:0, 37:31 Videls (Majone, Dārziņš vair.) 2:0, 44:14 Džeriņš (Ališausks, Zīle, vair.) 3:0, 57:00 Marenis (Sotnieks, Meija) (vair.) 4:0, 59:00 Džeriņš (Meija, Sotnieks) (vair.) 5:0
Soda minūtes: 7:37
Vārtsargi: Timurs Biļalovs - Jakubs Štepaneks (no 42:25 Mihals Vojvoda)

Rietumu konferences tabula

V.KomandaSUUPZPZVārtiP
1.Maskavas CSKA6042909186:74102
2.Sanktpēterburgas SKA6043458202:7999
3.Jaroslavļas ''Lokomotiv''60346515158:11285
4.Helsinku ''Jokerit''60315618187:15878
5.Maskavas ''Dynamo''60266622148:13670
6.Maskavas ''Spartak''60217824156:15364
7.HC ''Sochi''601791024141:15562
8.Podoļskas ''Vityaz''60225727129:16161
9.Rīgas ''Dinamo''601871025124:14860

Piezīme: pasvītrotās komandas jau nodrošinājušas dalību izslēgšanas turnīrā.


, 2019-02-18 21:59, pirms 6 gadiem
Slovana skalps kūļājas pie lāčplēšu jostām!
Tikai Rīgā, tikai Dinamo!
Priekā!
Apsveicu letiņus ar uzvaru!
, 2019-02-18 22:03, pirms 6 gadiem
Celmiņš pālī vada "ekspertu" studiju
, 2019-02-18 22:03, pirms 6 gadiem
Timuru būs grūti noturēt uz nākošo sezonu. Lieliska spēle un izcila statistika!
, 2019-02-18 22:03, pirms 6 gadiem
Nu b*e veči šitā jāturpina arī nākamajās divās spēlēs...vairākums super
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 22:05, pirms 6 gadiem
iihf750 rakstīja: gribi minetu pa 20e?
mākslīgi uzskrūvētas cenas nepatīk dodu 2,50
, 2019-02-18 22:05, pirms 6 gadiem
Slvanam tas otrais vārtsargs Vojvoda galigi nekads metiens un varti caurais maiss.
Stepānekam diskābelis būs labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 22:07, pirms 6 gadiem
Beidzot arī DR krīt goli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 22:11, pirms 6 gadiem
Sen ar Lokomativi nav spelets....

Paldies par speeli,un vairakumu!!!
, 2019-02-18 22:11, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vēl ir viens ļoti svarīgs faktors, gūto -zaudēto vārtu starpībā līdz ar šo spēli un mēs apsteidzam Vitjaz Tas ir otrs kritērijs pēc uzvarām pamatlaikā, ko skatās vienādu pukntu gadījumā
neesi aptaurēts? otrs kritērijs ir uzvaras OT/SO
, 2019-02-18 22:12, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vēl ir viens ļoti svarīgs faktors, gūto -zaudēto vārtu starpībā līdz ar šo spēli, kā arī ar Vitjaz kāsienu pret CSKA, mēs apsteidzam Vitjaz Tas ir otrs kritērijs pēc uzvarām pamatlaikā, ko skatās vienādu pukntu gadījumā
ākst, apskaties vispirms cik Vitjazam uzvaru pamatlaikā, tad skaiti ripas!
, 2019-02-18 22:13, pirms 6 gadiem
Žēl,ka nebija vairāk šādu spēļu šosezon.
, 2019-02-18 22:17, pirms 6 gadiem
izskatās, ka beigās tikšanai PO pietrūks puspunkta...
, 2019-02-18 22:20, pirms 6 gadiem
Kur tie logi kuei kliedza ka lika bettu uz Slovan uzvaru , noteikti aiz bēdām 2lgos suslainos pļumpē aiz garāžām 😂😂😂
, 2019-02-18 22:20, pirms 6 gadiem
Pa lielam, ja gribam spēlēt play off ir jāuzvar CSKA, iespēja ir tikt utr kur vēlamies! 2 spēles 4 punkti un punkts! Vitjazam 2 spēles labākajā gadījumā 0 punktu, bet sliktākajā no mūsu puses raugoties 2 punkti tiks iegūti pret minsku! Auto neuzvarēs Vitjazi pēdējā laikā sliktu spēli rāda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 22:20, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ākst, apskaties vispirms cik Vitjazam uzvaru pamatlaikā, tad skaiti ripas!
Vai nav vienalga, priekā
, 2019-02-18 22:21, pirms 6 gadiem
Nu ko? Daudziem te sāksies lielā rēķināšana,diemžēl skatoties atlikušajā spēļu kalendārā,pat ja notiks brīnuma atkārtojums un ceturtā uzvara pēc kārtas Čerepovecā,tas mums diemžēl neko negarantēs ,jo ir absolūti maz ticams,ka Minska spēs atņemt punktus Vitjazam un vēl mazāk ticams,ka Soči neuzvarēs pēdējā kārtā Slovan savās mājās.Tātad vajag punktus arī pret CSKA.Pēdējās piecās sezonās deviņi zaudējumi ar vienu aizķertu punktiņu ar "armijniekiem".Es kā pesimists domāju ,ka mūsu cerības izplēnēs Čerepovecā,jo arī viņi ir uz viļņa,pie tam apakšgalā starp krievu komandām gan austrumu,gan rietumu zonā notiek milzīga cīņa par labāko vietu kopējā tabulā,tādēļ,ka diviem klubiem draud izslēgšana no KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 22:21, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: mākslīgi uzskrūvētas cenas nepatīk dodu 2,50
Svarīgi ir pirmie 20cm
, 2019-02-18 22:22, pirms 6 gadiem
kā tad tā - eksperti kalkulēja un rēķināja kas jāizdara, lai apsteigtu Sočus, bet beigās izrādās, ka Vitjaz galvenie nogulētie konkurenti?
, 2019-02-18 22:23, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vēl ir viens ļoti svarīgs faktors, gūto -zaudēto vārtu starpībā līdz ar šo spēli, kā arī ar Vitjaz kāsienu pret CSKA, mēs apsteidzam Vitjaz
Tas ir otrs kritērijs pēc uzvarām pamatlaikā, ko skatās vienādu pukntu gadījumā
Kauns, burt, tāds KHL fans, bet tādas rupjas kļūdas - vārtu starpība ir tikai 4.papildrādītājs pēc uzvarām pamatlaikā, uzvarām OT, uzvarām bullīšos.
, 2019-02-18 22:23, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pareizi, neprecīzi paskatījos
vienāds punktu skaits neder, vajag par vienu vairāk!
, 2019-02-18 22:24, pirms 6 gadiem
Kur palika visi, kuri teica, ka Kalniņš ir labāks par Timuru? Es pateicu, ka Timurs labāks un visi mani nodisa. A tagad? Timurs līgā ir top 7 atvairīto procentu ziņā, Kalniņš 27 no 30.
, 2019-02-18 22:24, pirms 6 gadiem
Par godu uzvarai atrāvu belugu, skaisti dzīvot neaizliegsi
Prozit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 22:26, pirms 6 gadiem
Pirmdienā uz Slovan 8700 skatītāji.Tā ir atbilde dažiem pukstētājiem par sezonu kopumā, par to ka no komandas skatītāji novēršas utt.
, 2019-02-18 22:26, pirms 6 gadiem
Vēl ir aktuāls jautājums, ko darīs Goodlevsky nākošgad. No reāla varoņa un spēlēm NHL līdz soliņa sildītājam.
, 2019-02-18 22:26, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Neaptaurētais, pasaki, kā var būt vienādu punktu gadījumā, kā arī ar vienādu uzvaru skaitu pamatlaikā, kādai no komandām priekšrocība uzvarās OT/SO?
Pirmie 1x uzvar OT, bet otri 2x zaudē OT.
, 2019-02-18 22:26, pirms 6 gadiem
Jāgaida Funa un Pernaka analīze no arēnas
Mani neviens neveda, dzēru pie TV
, 2019-02-18 22:27, pirms 6 gadiem
Pirmkart, paldies RD par teicamu pedejo majas speli regularaja turnira. Pat ja netiekam play off, sezona tomer butu javerte ar plusa zimi. Bet nu vel japacinas - kamer ir kaut mazaka teoretiska iespeja tikt, tikmer jacinas. Un jatic nelielam brinumam, jacensas pieveikt gan Severstal, gan CSKA. Protams, arkartigi sarezgits uzdevums, bet ka jau teicu, jatic brinumam. Lai veicas, RD!
, 2019-02-18 22:28, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmdienā uz Slovan 8700 skatītāji.Tā ir atbilde dažiem pukstētājiem par sezonu kopumā, par to ka no komandas skatītāji novēršas utt.
Kā atmosfēra? Būtu mani aizvedis varētu no bāra izdziedāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 22:29, pirms 6 gadiem
Ja ar 60 vai vairāk punktiem netiekam PO, tad neko darīt. Esam jau tagad paņēmuši 48% no iespējamiem punktiem. Tas ir PO līmenī.
, 2019-02-18 22:30, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pie vienādu punktu un pamatlaika uzvaru skaita?
Hokejs nav matemātika, lai menedžeris rēķina
Baudi gaišo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 22:32, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Nu ko? Daudziem te sāksies lielā rēķināšana,diemžēl skatoties atlikušajā spēļu kalendārā,pat ja notiks brīnuma atkārtojums un ceturtā uzvara pēc kārtas Čerepovecā,tas mums diemžēl neko negarantēs ,jo ir absolūti maz ticams,ka Minska spēs atņemt punktus Vitjazam un vēl mazāk ticams,ka Soči neuzvarēs pēdējā kārtā Slovan savās mājās.Tātad vajag punktus arī pret CSKA.Pēdējās piecās sezonās deviņi zaudējumi ar vienu aizķertu punktiņu ar "armijniekiem".Es kā pesimists domāju ,ka mūsu cerības izplēnēs Čerepovecā,jo arī viņi ir uz viļņa,pie tam apakšgalā starp krievu komandām gan austrumu,gan rietumu zonā notiek milzīga cīņa par labāko vietu kopējā tabulā,tādēļ,ka diviem klubiem draud izslēgšana no KHL.
Es arī PO neticu.
Bet jāatzīst, ka šī sezona bija diez gan laba. Līdz pēdējam cīnās par PO.
Iepriekšējos gados bija ierasts, ka balto karogu izkar ap z-svētkiem.
, 2019-02-18 22:32, pirms 6 gadiem
Lai kā 2 mēnešu garais “play off” noslēgsies, šī sezona priekš manis ir ļoti pozitīvs pārsteigums.
, 2019-02-18 22:32, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja ar 60 vai vairāk punktiem netiekam PO, tad neko darīt. Esam jau tagad paņēmuši 48% no iespējamiem punktiem. Tas ir PO līmenī.
Pērnais garantēja, ka bratislavieši tiks ģērēti, vīrs un vārds, tik žēl, ka 1,5 kofs bija
, 2019-02-18 22:34, pirms 6 gadiem
Dzērājus alusvēderus arēnā neielaist.
, 2019-02-18 22:35, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Dzērājus alusvēderus arēnā neielaist.
Kāpēc? Kas tad ir tie, kuri stāv rindā pēc aldarīša?
Tas, ka Tu vairs nevari dzert, nenozīmē, ka citi ir dzērāji
, 2019-02-18 22:36, pirms 6 gadiem
Gin4a bija arēnā?
, 2019-02-18 22:37, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmdienā uz Slovan 8700 skatītāji.Tā ir atbilde dažiem pukstētājiem par sezonu kopumā, par to ka no komandas skatītāji novēršas utt.
Tā drīžāk izskatījās un izklausījās pēc pateikšanās komandai par kaut cik ciešamo sezonu pēc n gadu pārtraukuma, kā nekā par 98% pēdējā sezonas spēle. Kādreiz pat pustukša arēna spēja labāk dzīt špiļakus uz priekšu. Pat es aizgāju.
, 2019-02-18 22:38, pirms 6 gadiem
Tagad Sportu studijā lielisks sižets par Dzierkalu ģimeni. Pirms tam nezināju, ka Dzierkala māsa spēlē LV volejbola izlasē.
, 2019-02-18 22:38, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja ar 60 vai vairāk punktiem netiekam PO, tad neko darīt. Esam jau tagad paņēmuši 48% no iespējamiem punktiem. Tas ir PO līmenī.
Interesanti - PO iekļūst vairāk kā 50% komandu, bet te kāds stāsta, ka 48% ir PO līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 22:41, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vēl ir viens ļoti svarīgs faktors, gūto -zaudēto vārtu starpībā līdz ar šo spēli, kā arī ar Vitjaz kāsienu pret CSKA, mēs apsteidzam Vitjaz
Tas ir otrs kritērijs pēc uzvarām pamatlaikā, ko skatās vienādu pukntu gadījumā
Nu kaut vai soda minūšu skaitu, Vitjazam uzvaras pamatlaikā vairāk - šis punkts mums pret sočiem pašlaik spēlē par labu. Lai apsteigtu Vitjaz, ir jābūt par 1 p-tu vairāk.
, 2019-02-18 22:41, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Austrumos dažas komandas tiek plovā ar vēl zemāku procentu punktu par Dinamo
Pat padomijā austrumi bija vājāki par rietumiem
, 2019-02-18 22:42, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv raksta-Es arī PO neticu.
Bet jāatzīst, ka šī sezona bija diez gan laba. Līdz pēdējam cīnās par PO.
Iepriekšējos gados bija ierasts, ka balto karogu izkar ap z-svētkiem.

Būtībā piekrītu,vismaz intriga līdz sezonas beigām.Tomēr ,ja tā nopietni paskatās,tad rīdziniekiem izslēgšanas spēlēs nav ko darīt,iekļūstot tur no 8 vai 7 pozīcijas.Pārāk liels ir "armijnieku" pārsvars pār pārējām rietumu zonas komandām.
, 2019-02-18 22:44, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Gin4a bija arēnā?
Šosezon neesmu bijis, bet tika nosūtīti eksperti! Lai skatās kā tauta uzvedas un vai keponi no visas sirds skandē: Dināāāā-moooo!
Trešo periodu neskatījos. Kļuva žēl slovācēnus. Atbrauca uz Rīgu un pagalam neviesmīlīga uzņemšana
Funs ar Perni jau ceļa jūtīs uz Čerepovecu un Maskavu Piemaskavā abonements derīgs līdz 9.maijam.
Slovan vārtsargs kutuzkā?
, 2019-02-18 22:44, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmdienā uz Slovan 8700 skatītāji.Tā ir atbilde dažiem pukstētājiem par sezonu kopumā, par to ka no komandas skatītāji novēršas utt.
sezonas svarīgākā un pēdējā spēle (kā paši hokejisti saka izšķiroša play-off spēle), lielas cerības uz drošu uzvaru - tātad atvadas no lieliski spēlējošajiem mīluļiem (tavā vērtējumā) - manuprāt mazs cipars ...
, 2019-02-18 22:46, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: aksels82inbox.lv raksta-Es arī PO neticu.
Bet jāatzīst, ka šī sezona bija diez gan laba. Līdz pēdējam cīnās par PO.
Iepriekšējos gados bija ierasts, ka balto karogu izkar ap z-svētkiem.

Būtībā piekrītu,vismaz intriga līdz sezonas beigām.Tomēr ,ja tā nopietni paskatās,tad rīdziniekiem izslēgšanas spēlēs nav ko darīt,iekļūstot tur no 8 vai 7 pozīcijas.Pārāk liels ir "armijnieku" pārsvars pār pārējām rietumu zonas komandām.
Nu PO ir PO. Protams, ka pret cisku vai ska tās izredzes ir tuvu 0, bet sērija un visas spēles sākas no 0:0... Bet nu ko nu par to, pašlaik tikšan playoff jau būs varoņdarbs, jo visticamāk vajadzēs 3-4 punktus.
, 2019-02-18 22:47, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: aksels82inbox.lv raksta-Es arī PO neticu.
Bet jāatzīst, ka šī sezona bija diez gan laba. Līdz pēdējam cīnās par PO.
Iepriekšējos gados bija ierasts, ka balto karogu izkar ap z-svētkiem.

Būtībā piekrītu,vismaz intriga līdz sezonas beigām.Tomēr ,ja tā nopietni paskatās,tad rīdziniekiem izslēgšanas spēlēs nav ko darīt,iekļūstot tur no 8 vai 7 pozīcijas.Pārāk liels ir "armijnieku" pārsvars pār pārējām rietumu zonas komandām.
Manuprāt, vienalga, kas PO nāktu pretī. Galvenais jau būtu pats fakts, ka pēc 5 gadu pauzes PO ir sasniegts. Nu nav jau reāli ar tik mazu budžetu uz ko vairāk cerēt.
Avto ir lielisks piemērs cik lielu lomu khl spēlē nauda. Kad viņiem tās nebija, arī nekādu sasniegumu nebija.
, 2019-02-18 22:50, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Manuprāt, vienalga, kas PO nāktu pretī. Galvenais jau būtu pats fakts, ka pēc 5 gadu pauzes PO ir sasniegts. Nu nav jau reāli ar tik mazu budžetu uz ko vairāk cerēt.
Avto ir lielisks piemērs cik lielu lomu khl spēlē nauda. Kad viņiem tās nebija, arī nekādu sasniegumu nebija.
saimnieks lai velk no savas kabatas ārā, nevis apsaimnieko to ko Kremlis atmet katru sezonu tā ņaudēšana par budžetu katru gadu ir smieklīga no daudziem, sākot ar saimnieku!
, 2019-02-18 22:51, pirms 6 gadiem
Varbūt Ališausku der naturalizēt?
Ja jau basketbolā - Ostlers, futbolā - Torress. Ališausks nepavisam nekrīt ārā no plejādes, vai ne? un kāpēc gan ne...?
, 2019-02-18 22:51, pirms 6 gadiem
Art_Is rakstīja: Varbūt Ališausku der naturalizēt?
Ja jau basketbolā - Ostlers, futbolā - Torress. Ališausks nepavisam nekrīt ārā no plejādes, vai ne? un kāpēc gan ne...?
lai dinamkā spēlētu nav vajadzības naturalizēt kaut ko
, 2019-02-18 22:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: saimnieks lai velk no savas kabatas ārā, nevis apsaimnieko to ko Kremlis atmet katru sezonu tā ņaudēšana par budžetu katru gadu ir smieklīga!
Lai uzzvana Limpanam. Varbut viņam nav kur naudu likt.
Nu bet pag, tie ir reāli fakti. Lab, šosezon Dinamo paši visu satirsa. Vajadzēja Bratislavā punktus ņemt.
, 2019-02-18 22:55, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lai uzzvana Limpanam. Varbut viņam nav kur naudu likt.
man vienalga kam viņš zvana, kamēr nebūs izveidots klubs ar piramīdu timēr neko negaidat. kā ikpavasara komandeles vākšanu no pāri palikušajiem, kam nav vēl līguma un meklēties caurkritošos AHL, ECHL kapļos. tagad arī caurkritušos krievus vāc pie sevis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 23:04, pirms 6 gadiem
Heiteri pa krūmiem, bet tā vietā parādās kārtējie naturalizētāji!
, 2019-02-18 23:04, pirms 6 gadiem
Nākamā spēle ir izšķiroša par Play off jo pret CSKA tiks ierauta zaudējums
, 2019-02-18 23:07, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Neaptaurētais, pasaki, kā var būt vienādu punktu gadījumā, kā arī ar vienādu uzvaru skaitu pamatlaikā, kādai no komandām priekšrocība uzvarās OT/SO?
Nolikumu izlasi.Uzvaras pamatlaikā,tad papildlaikā,tad soda metienos un tikai tad vārtu attiecība.Ja vēl nepielēca,tad neaptaurētais būsi vien pats
, 2019-02-18 23:08, pirms 6 gadiem
Franko rakstīja: Kur palika visi, kuri teica, ka Kalniņš ir labāks par Timuru? Es pateicu, ka Timurs labāks un visi mani nodisa. A tagad? Timurs līgā ir top 7 atvairīto procentu ziņā, Kalniņš 27 no 30.
Nezvai tevi kāds šausmīgi dotirsa Timura kvēlfan. Uz to brīdi tā statistika procentā un vidēji ielaistajās ripās bija stipri minimāla, lai apgalvotu, ka kāds ir baigi labāks par otru. Tikai tāds sīkums, ka galvenajā statistikas ailē Kalniņam šobrīd ir par 9 uzvarām vairāk +/- vienādā spēļu skaitā. Viņam īstais spēks būs jārāda plovos.
, 2019-02-18 23:10, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nezvai tevi kāds šausmīgi dotirsa Timura kvēlfan. Uz to brīdi tā statistika procentā un vidēji ielaistajās ripās bija stipri minimāla, lai apgalvotu, ka kāds ir baigi labāks par otru. Tikai tāds sīkums, ka galvenajā statistikas ailē Kalniņam šobrīd ir par 9 uzvarām vairāk +/- vienādā spēļu skaitā. Viņam īstais spēks būs jārāda plovos.
Jokerit plovos kā vienmēr nolies, kam tur jānolej
, 2019-02-18 23:10, pirms 6 gadiem
HC Vityaz-Dinamo Mn+ HC Sochi-Slovan=2 mēn.Bahamu salās!
, 2019-02-18 23:17, pirms 6 gadiem
Nu, te jau normāla intriga uz regulārā beigām. Parasti jau laicīgi ir zināms par kuru būs jāsapņo, par Nadžezdu vai Gagarinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 23:28, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Diezgan maz variantu, ja vienādu punktu gadījumā būtu arī vienādi visi tevis minētie kritēriji
Kauns KHL fanam nezināt papildkritērijus pie vienāda punktu skaita. Ai, ai, burt.
, 2019-02-18 23:29, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Jokerit plovos kā vienmēr nolies, kam tur jānolej
Kā būs tā būs!
Te tik Timura fani sāk notirst Kalniņu un Gudļevski. Redz 93%. Tas nekas, ka ar Timuru vārtos ir uzvarēts tieši tik biežāk, cik spēles vārtos viņam ir vairāk.
, 2019-02-18 23:33, pirms 6 gadiem
Spēle laba. Džeki malači. Tagad jāuzvar Severstal un jācer uz to, ka ieilgs Vitjaz zaudējumu sērija vai beidzot beigsies Sochu veiksme.
P.s. žēl, ka raksta autors liek maldinošu virsrakstu, jo PO zona ir 2 punktu attālumā.
, 2019-02-18 23:39, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Kā būs tā būs!
Te tik Timura fani sāk notirst Kalniņu un Gudļevski. Redz 93%. Tas nekas, ka ar Timuru vārtos ir uzvarēts tieši tik biežāk, cik spēles vārtos viņam ir vairāk.
ceru, ka dinamkā vairs neviens negribēs spēlēt Latvijas izlases varotčiks. lai krievu un mongoļu caurumi priecē fuņus!
, 2019-02-18 23:43, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Diezgan maz variantu, ja vienādu punktu gadījumā būtu arī vienādi visi tevis minētie kritēriji
Tas cik liela vai maza ir iespēja rādītājiem sakrist, nemaina to, ka tāds ir nolikums.
, 2019-02-18 23:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ceru, ka dinamkā vairs neviens negribēs spēlēt Latvijas izlases varotčiks. lai krievu un mongoļu caurumi priecē fuņus!
Nu, nu. Tikai galīgi pajoļi apsmej Kalniņu, kam tagad karjera iet uz urrā (tikai jācer, ka nepateiks nē izlasei, kā pagājušajā gadā) un Gudi, kam ir pro karjeras labākā sezona. Turklāt RD nav tā sliktākā vieta, kur nonākt latviešu vārtsargam. Pieverot acis uz tādiem, kas pēc 1 neveiksmīgas speles gatavi izmest no komandas, RD ir vieta, kur neatkarīgi no tā vai esi 1. vai 2. vārtsargs, dabūsi zināmu spēļu skaitu, zinot to, ka RD bieži ir caura aizsardzība, nāksies pasvīst - laba prakse, labā čempionātā.
, 2019-02-18 23:46, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: P.s. žēl, ka raksta autors liek maldinošu virsrakstu, jo PO zona ir 2 punktu attālumā.
Zona ir 1 punkta attālumā, bet lai zonā iekļūtu vajag 2
, 2019-02-18 23:47, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu, nu. Tikai galīgi pajoļi apsmej Kalniņu, kam tagad karjera iet uz urrā (tikai jācer, ka nepateiks nē izlasei, kā pagājušajā gadā) un Gudi, kam ir pro karjeras labākā sezona. Turklāt RD nav tā sliktākā vieta, kur nonākt latviešu vārtsargam. Pieverot acis uz tādiem, kas pēc 1 neveiksmīgas speles gatavi izmest no komandas, RD ir vieta, kur neatkarīgi no tā vai esi 1. vai 2. vārtsargs, dabūsi zināmu spēļu skaitu, zinot to, ka RD bieži ir caura aizsardzība, nāksies pasvīst - laba prakse, labā čempionātā.
es ar saku, ka pajoļi, bet fuņi saka ir eksperti
p.s. vienalga man pārliecība ir, ka lai labāk spēlē citur...nav pateicīga vieta spēlēt izlases spēlētājiem.
, 2019-02-18 23:48, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Zona ir 1 punkta attālumā, bet lai zonā iekļūtu vajag 2
Tas 1 punkta attālums neko nedod. Kāda jēga izcelt to, ka nopelnot punktu paliksi ar garu degunu. Es to virsrakstu lasu ar izlaisto vārdu iekļūšanas - līdz iekļūšanai 2 punkti.
, 2019-02-18 23:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es ar saku, ka pajoļi, bet fuņi saka ir eksperti
p.s. vienalga man pārliecība ir, ka lai labāk spēlē citur...nav pateicīga vieta spēlēt izlases spēlētājiem.
Vārds eksperts, diemžēl, SC būtu jāuztver kā lamu vārds. Gan pateicoties tādiem kā HMB, Vilciens, Zutis, gan dažam labam lielajam ekspertam starp žurnālistiem tv studijās un raidījumos (ne tikai saistībā ar RD bet sportu kā tādu). Tā kā viņi paši sevi lamā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-18 23:55, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Interesanti - PO iekļūst vairāk kā 50% komandu, bet te kāds stāsta, ka 48% ir PO līmenis.
Matemātika laikam galīgi nav tava stipr;a puse. Ja PO iekļūst vairāk par ousi komandu, tad varētu pirtikt arī ar 40-45 % punktiem. Ieslēdz loģiku un padomā.
, 2019-02-18 23:58, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tīri teorētiski trešais kritērijs vairs vispār nenozīmē NEKO Jo, kam vairāk uzvaras OT, tam attiecīgi mazāk uzvaras buļļos Tātad uzreiz pēc uzvarām papildlaikos var droši rēķināt vārtu starpību
NHL vispār SO netiek skatīts. tur tikai uzvaras pamatlaikā un overtaimā kopā skaita, kā pirmais kritērijs, ja punkti vienādi. tad savstarpējās spēles un vārtus cik guvis.
, 2019-02-18 23:59, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tīri teorētiski trešais kritērijs vairs vispār nenozīmē NEKO Jo, kam vairāk uzvaras OT, tam attiecīgi mazāk uzvaras buļļos Tātad uzreiz pēc uzvarām papildlaikos var droši rēķināt vārtu starpību
Ne obligāti. Ja tev ir vienāds uzvaru skaits, uzvaru skaits papildlaikos, tas nenozīmē, ka tu neesi spēlējis vairāk reizes bullīšos, tādējādi savācot tikpat/vairāk punktu
, 2019-02-19 00:01, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Arī tev problēmas ar matemātiku. PO iekļūst 16 komandas, pa 8 no katras konferences. Cik atceros līgā nav 32 komandu un nevienā konferencē nav 16 komandu. Tātad PO tiek vairākums.
Tieši tā. Ja tiek vairākums tad ticamākā versija ka nevajag obligāti 50% punktu, var pietikt arī ar mazāk. Vajadzīgo punktu skaitu palielina tas, ka dažās spēlēs komandas paņem 2 dažās 3 punktus kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-19 00:04, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Savstarpējās spēles es vispār izslēgtu kā vērtēšanas kritēriju VISOS SPORTOS! Nav tas godīgi, jo faktiski sanāk tā, ka viena spēle ir divreiz vērta
Pirmajā vietā vienmēr un visur liktu vārtu starpību!
viena spēle griež PČ, tas gan, tas man ar punkts nepatīk, ka augstāk tas kurš uzvarējis savstarpējo spēli.
klubu čempjos, tas jau ir objektīvāk, tur daudz spēļu spēlē NHL konferencē . tagad arī krieviem tā nav 1-2 spēles bet vismaz 4.
p.s. klubu čempjos savstarpējā spēle nav nekur noteicošais kritērijs, bet uzvaru skaits vispirms.
, 2019-02-19 00:05, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Savstarpējās spēles es vispār izslēgtu kā vērtēšanas kritēriju VISOS SPORTOS! Nav tas godīgi, jo faktiski sanāk tā, ka viena spēle ir divreiz vērta
Pirmajā vietā vienmēr un visur liktu vārtu starpību!
Tad tādām komandām, kā Rīga vai Latvijas izlase, kas parasti ne tuvu nav tās rezultatīvākās būtu maz cerību. Tieši tāpēc primārais papildrātītājs ir uzvaras. Iedomājies tik īsu turnīru kā PČ. Atliek kādu pamatīgi sagraut un pašam, nevienam smagi nekāst un skaities labāks. Tas nekas, ka varbūt sagrāvi komandu, kam tajā brīdī jau uz visu bija vienalga un atslidoja.
, 2019-02-19 00:06, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tad tādām komandām, kā Rīga vai Latvijas izlase, kas parasti ne tuvu nav tās rezultatīvākās būtu maz cerību. Tieši tāpēc primārais papildrātītājs ir uzvaras. Iedomājies tik īsu turnīru kā PČ. Atliek kādu pamatīgi sagraut un pašam, nevienam smagi nekāst un skaities labāks. Tas nekas, ka varbūt sagrāvi komandu, kam tajā brīdī jau uz visu bija vienalga un atslidoja.
PČ vienādu punktu gadījumā pirmais kritērijs ir savstarpējā spēle.
, 2019-02-19 00:07, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pie vienādu punktu, uzvaru pamatlaikā un papildlaikā skaita nevar tā būt!
Var. Tev ir 20 uzvaras pamatlaikā, 5 uzvaras papildlaikā un abām komandām 54 punkti, bet atšķirās uzvaru skaits bullīšos. Kā? Elementāri. 1 komanda 2 reizes spēlējusi bullīsus un abas reizes uzvarējusi, otra 4 reizes spēlējusi bullīšus bet visas zaudējusi. Tā arī var izveidoties tā situācija, kad papildlaika uzvaru skaits vēl nav izšķirošais.
, 2019-02-19 00:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: PČ vienādu punktu gadījumā pirmais kritērijs ir savstarpējā spēle.
Es to zinu, es vienkārši saku, ka manuprat, vārtu attiecība, kā papildrādītājs ir viegli ietekmējams - viena ļoti veiksmīga/neveiksmīga spēle var ļoti ietekmēt to.
, 2019-02-19 00:10, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Var. Tev ir 20 uzvaras pamatlaikā, 5 uzvaras papildlaikā un abām komandām 54 punkti, bet atšķirās uzvaru skaits bullīšos. Kā? Elementāri. 1 komanda 2 reizes spēlējusi bullīsus un abas reizes uzvarējusi, otra 4 reizes spēlējusi bullīšus bet visas zaudējusi. Tā arī var izveidoties tā situācija, kad papildlaika uzvaru skaits vēl nav izšķirošais.
Ko tu vispār skaidro tam divlitreņu dzērājam? Viņš man gribēja ieborēt, ka pēc pamatlaika uzvarām skatās vārtu attiecību
, 2019-02-19 00:12, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pie vienādu punktu, uzvaru pamatlaikā un papildlaikā skaita nevar tā būt!
Pat Rīgai ar Sočiem tāda situācija var izveidoties. Ja Soči pamatlaikā uzvar nākamo spēli, bet Rīga uzvar vienu papildlaikā un otru bullīšos. Tad nāksies ķerties pie vārtu attiecības, jo abām komandām būs 64 punkti, 18 pamatlaika uzvaras, 6 papildlaika un 3 buļļu uzvaras. Un šada situācija RD nozīmētu sezonas beigas, jo Sociem labāka vārtu attiecība
, 2019-02-19 00:12, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Ko tu vispār skaidro tam divlitreņu dzērājam? Viņš man gribēja ieborēt, ka pēc pamatlaika uzvarām skatās vārtu attiecību
Lai nepielīp vēl kādam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-19 00:17, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ja viena komanda ir divreiz tikusi pie buļļiem, bet otra četreiz, tātad kaut kas tur neštimmē kopā ar kopējo papildlaiku skaitu
Neviens nerēķina kopējo skaitu. Rēķina uzvaru skaitu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-19 00:58, pirms 6 gadiem
Atmosfēra bija fantastiska, lielais vilnis ai , ai. Fani arī labi Slovan Damooooooooi!
, 2019-02-19 01:40, pirms 6 gadiem
Franko rakstīja: Vēl ir aktuāls jautājums, ko darīs Goodlevsky nākošgad. No reāla varoņa un spēlēm NHL līdz soliņa sildītājam.
Sildīs ar dvīnēm gultu
, 2019-02-19 07:35, pirms 6 gadiem
Un vēl,palasot krievu sporta saitus,gribētos 'nomierināt" pašus lielākos optimistus.Neaizmirsīsim kādā līgā mēs spēlējam,tas ir Krievijas čempionāts,lai arī saucās lepni KHL un rezultātā tas nāk ar saviem plusiņiem un vēl sliktāk,saviem trekniem mīnusiem.Un neglābjami,kā tas bija PSRS laikos,tā tas arī ir tagad,izšķirošos brīžos lielāku lomu spēlē kabineta spēlītes un sportiskai pusei šeit ir minimāla nozīme.NHL līgā jūs varat gaidīt pārsteigumus pēdējās kārtās no jebkuras komandas,kur autsaiders var apspēlēt komandu ,kura ar vienu kāju ir playoffā,šeit tā tas neiet cauri.Būtībā jau mēnesi atpakaļ bija noformējies abās zonās astotnieks un tā tas arī paliks,viss pārējais ir tikai putas.Šajā palagā vēl iemetīšu teikumu no centrālā krievu sporta saita Championat.com un tas skan tādi-В пользу «Витязя» в концовке битвы за плей-офф говорит тот факт, что подмосковной команде играть дома с немотивированными клубами — минским «Динамо» и «Автомобилистом». Оба наверняка не планируют сильно напрягаться.Kuri nesaprot krieviski,iztulkošu.Vitjaz komandas labā cīņā par playoffu spēlē fakts,ka komanda spēlēs mājās ar nemotivētiem klubiem-Minskas Dinamo un Automobilistu.Abas šīs komandas droši vien neplāno stipri iespringt.
Vai vēl kādam ir kādi jautājumi?Es pat nebrīnīšos,kad Automobīlists dos saviem līderiem atpūsties pirms izslēgšanas spēlēm.Tā kā rīdzinieku cerības ir tikai uz papīra teorētiski,bet praktiski tās līdzinās nullei.
, 2019-02-19 08:10, pirms 6 gadiem
Kā pietrūkst 5-6 punkti kuri tika stulbi pasēti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-19 09:02, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tikpat labi var arī teikt, ka Severstaļ un CSKA nebūs motivēti
Ja Vitjaz abas spēles uzvar tad tas ir pilnīgi po... cik motivēti vai nemotivēti ir šie abi.
, 2019-02-19 09:13, pirms 6 gadiem
Prieks bij vakar redzēt dzīvē FUNI kā šis izskatās, kad pēc spēles apsveica Timuru kā sezonas labāko! Simsons pat pieteica pa visu arēnu viņu kā FUNI!
, 2019-02-19 09:49, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Prieks bij vakar redzēt dzīvē FUNI kā šis izskatās, kad pēc spēles apsveica Timuru kā sezonas labāko! Simsons pat pieteica pa visu arēnu viņu kā FUNI!
šis ir saimnieka krancis - fuņa?
';
, 2019-02-19 10:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: šis ir saimnieka krancis - fuņa?
Smagi šaubos, ka šis ir Funis-Lunis, jo šim nekādi nedotu 50+.
, 2019-02-19 13:02, pirms 6 gadiem
Pirmais brīnums ir jāpaveic čerepovecā, jo tā komanda pēdējos gados ir ļoti neērts pretinieks. Tālā par brīnumiem pēts spēles!