Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

"Dinamo" gūst divus vārtus 19 sekundēs un uzvar bullīšos

"Dinamo" gūst divus vārtus 19 sekundēs un uzvar bullīšos
Rīgas "Dinamo" uzvaru nodrošināja kapteiņa Laura Dārziņa realizētais pēcspēles metiens
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pateicoties Linusa Videla un Andra Džeriņa vārtiem 19 sekunžu laikā otrās trešdaļas izskaņā un Laura Dārziņa realizētajam pēcspēles metienam, uz uzvaru takas atgriezās Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas izbraukumā atspēlēja divu vārtu deficītu un ar 4:3 bullīšos pieveica Pētera Skudras trenēto Ņižņijnovgorodas "Torpedo".

Lai gan Kontinentālās hokeja līgas klubam Rīgas "Dinamo" ceturtdien pārtrūka četru uzvarēto spēļu sērija, papildus motivācija mačam pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo", kas Rietumu konferencē atradās vienu pozīciju un divus punktus priekšā, nebija jāmeklē.

Likumsakarīgi, ka ievadā iniciatīva bija laukuma saimnieku rokās, taču "Dinamo" pirmajam un ceturtajam virknējumam kopīgiem spēkiem izdevās mainīt mača ritējumu: pārkāpums pret Māri Bičevski deva rīdziniekiem skaitlisko vairākumu, kuru vienu sekundi pirms pirmās trešdaļas beigām realizēja Miķelis Rēdlihs, pirmo reizi kopš 2011. gada janvāra izceļoties trīs spēlēs pēc kārtas.

Otrās trešdaļas pirmā puse Rīgas "Dinamo" bija pagalam neizdevusies, jo mājinieki desmit minūšu un četru sekunžu laikā guva trīs vārtus pēc kārtas. 1:1 panāca Vadims Krasnoslobodcevs, kurš pretuzbrukumā izmantoja Milana Jurčinas aizsegu un trāpīja tālajā stūrī, bet turpinājumā Ņižņijnovgorodas "Torpedo" divas reizes izdevās tikt pie Džefa Delorjē atvairītajām ripām: vairākumā Aleksandru Jerofejevu apsteidza Vladimirs Galuzins, bet laukuma saimnieku pārsvaru pēc metiena no zilās līnijas dubultoja somu uzbrucējs Jarko Immonens.

Taču Rīgas "Dinamo" spēlētāji nepadevās, vēl otrās trešdaļas noslēgumā gūstot vārtus ar 19 sekunžu intervālu un panākot 3:3. Vispirms M. Rēdliha nopelnīto vairākumu pēc viņa piespēles realizēja Linuss Videls, kurš guva pirmos vārtus kopš Ziemassvētkiem, bet neizšķirtu panāca Andris Džeriņš, kurš arī izcēlās astoto reizi sezonā. Turklāt Džeriņam rezultatīvi piespēlēja Rodrigo Ābols, ceturtajā spēlē "Dinamo" kreklā izceļoties ar pirmo rezultativitātes punktu.

Uguņošanai sekoja klusums, jo pamatlaika noslēdzošajās 20 minūtēs komandas aizsardzībā spēlēja piesardzīgi un bez kļūdām, līdz ar to sāncenšu cietokšņa apdraudēšanai ne vienmēr pietika spēka. Tādējādi uzvarētāja noskaidrošana tika atlikta līdz pagarinājumam, kurā Rīgas "Dinamo" šosezon nebija izcīnījusi nevienu uzvaru septiņos gadījumos, kamēr Ņižņijnovgorodas "Torpedo" bija izdevies gūt vienus vārtus 13 gadījumos.

Protams, spēlētāju rokas sasaistīja arī spēles augstā likme, tādēļ uzvarētāju izdevās noskaidrot tikai pēc 12 pēcspēles metieniem. Lai gan Jarko Immonens uzreiz tika galā ar Delorjē, turpinājumā kanādietis bija nepārspējams, kamēr Rīgas "Dinamo" rindās izcēlās Andris Džeriņš, bet punktu ar metienu no neērtā tvēriena pielika komandas kapteinis Lauris Dārziņš - 4:3.

Rīgas "Dinamo" ar 62 punktiem joprojām atrodas desmitajā vietā Rietumu konferencē, taču abas priekšā esošās komandas - Podoļskas "Vityaz" un Ņižņijnovgorodas "Torpedo" - sakrājušas tika par vienu punktu vairāk. Rīdziniekiem izbraukumā atlikušas vēl divas spēles: otrdien pret Maskavas CSKA, bet ceturtdien pret Čerepovecas "Severstal".

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Džefs Delorjē (Jakubs Sedlāčeks); Krišjānis Rēdlihs - Oskars Cibuļskis, Čejs Genovejs - Milans Jurčina, Kristaps Sotnieks - Aleksandrs Jerofejevs, Ralfs Grīnbergs; Roberts Bukarts - Linuss Videls - Miķelis Rēdlihs, Lauris Dārziņš - Broks Troters - Miks Indrašis, Gints Meija - Andris Džeriņš - Rodrigo Ābols, Kaspars Saulietis - Māris Bičevskis - Gunārs Skvorcovs, Mārtiņš Cipulis.

Pēcspēles metienu sērija

Broks Troters - vārtsargs, Jarko Immonens - 1:0, Andris Džeriņš - 1:1, Vojteks Voļskis - vārtsargs, Roberts Bukarts - vārtsargs, Jevgeņijs Mozers - vārtsargs, Jarko Immonens - vārtsargs, Miķelis Rēdlihs - vārtsargs, Vadims Krasnoslobodcevs - vārtsargs, Linuss Videls - vārtsargs, Deniss Kazionovs - vārtsargs, Lauris Dārziņš - 1:2

KHL regulārais čempionāts, 18. janvāris, Ņižņijnovgoroda

Ņižņijnovgorodas "Torpedo" - Rīgas "Dinamo" 3:4 (0:1, 3:2, 0:0, 0:1)

Vārti: 19:59 M. Rēdlihs (K. Rēdlihs, Videls, vair.) 0:1, 21:55 Krasnoslobodcevs (Galuzins) 1:1, 29:13 Galuzins (Mozers, Pepeļajevs, vair.) 2:1, 30:04 Immonens (Salminens, Pepeļajevs) 3:1, 37:05 Videls (K. Rēdlihs, M. Rēdlihs, vair.) 3:2, 37:24 Džeriņš (Ābols) 3:3, 65:00 Dārziņš 3:4
Soda minūtes: 6:8
Metieni: 28:20
Vārtsargi: Mihails Birjukovs - Džefs Delorjē


, 2015-01-18 18:35, pirms 10 gadiem
Interesanti....
, 2015-01-18 18:35, pirms 10 gadiem
PSRS dzimušais tagad raud
, 2015-01-18 18:36, pirms 10 gadiem
Nu ko, kukainis PSRS patriots dabūja pa pakaļu! Vienkārši ideāli, Play-off, mēs nākam!!!
, 2015-01-18 18:36, pirms 10 gadiem
Arī 2.punkti ir zelta vērtē.Paldies komandai ka nepadevās pie 1:3
, 2015-01-18 18:36, pirms 10 gadiem
Tikai apsveicami!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 18:36, pirms 10 gadiem
patikams vakara noslēgums.... malači
, 2015-01-18 18:36, pirms 10 gadiem
Malači! Pie 1:3 likās, ka jau beigas klāt, bet nē! Raksturīgi bija tas, ka bija cīņa par karu cm, viens otru līmēja bortā.
, 2015-01-18 18:36, pirms 10 gadiem
Šī tik bija spēle, tik nepiekāpīga, agresīva (bet ne rupja) - abas komandas parādīja mežonīgu cīņu! Prieks par lielisko atspēlēšanos un svarīgo extra punktu attiecībā pret Torpedo!
, 2015-01-18 18:36, pirms 10 gadiem
Atzīstas- cik daudzi padomāja kas par nah**, kad Džeriņš izgāja uz bullīti?
, 2015-01-18 18:36, pirms 10 gadiem
Malači, izgrauza uzvaru...
, 2015-01-18 18:37, pirms 10 gadiem
Malači Svarīga uzvara. Spēle kā konfekte šim vakaram.
, 2015-01-18 18:37, pirms 10 gadiem
Visi toto kraņči ar skeptiķiem var iet šņukstēt kaktā
, 2015-01-18 18:37, pirms 10 gadiem
Rasktura cīņa, rakstura uzvara un skaisti kapteinis ielika! Tādu Dinamo prieks skatīties
, 2015-01-18 18:37, pirms 10 gadiem
Svarīgi 2 punkti un vairs tikai 1 punkta attālumā no playoff zonas.
, 2015-01-18 18:37, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Atzīstas- cik daudzi padomāja kas par nah**, kad Džeriņš izgāja uz bullīti?
ne
, 2015-01-18 18:37, pirms 10 gadiem
Šosezon Skudru nominām!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 18:37, pirms 10 gadiem
Neslikta kompensācija par Rastiju.

Jāčīnās par tikšanu play off!

Malači, ka no 1:3 tika atpakaļ spēlē!
, 2015-01-18 18:38, pirms 10 gadiem
Komandas gars sodien uzvareja , visus ar uzvaru!
, 2015-01-18 18:38, pirms 10 gadiem
raivisss rakstīja: PSRS dzimušais tagad raud
Nekorekti teikts, lielaka dala Latvijas pilsonu ir dzimusi PSRS.
, 2015-01-18 18:38, pirms 10 gadiem
Po...h kāds kauss,es par sezonas turpinājumu un spēļu praksi uz PČ izlases kandidātiem.
, 2015-01-18 18:38, pirms 10 gadiem
Kapļi joprojām asi. Rodrigo sologājiens smuks.
, 2015-01-18 18:38, pirms 10 gadiem
Pjotrs Muravejs zaudēja, Gazprom Rīga uzvarēja!
, 2015-01-18 18:38, pirms 10 gadiem
Ehh būtu jau no sezonas sākuma šitā situšies,ta nebūtu jāskatās cik atliek līdz play off zonai

Tikai Skudru nesamin
, 2015-01-18 18:38, pirms 10 gadiem
uzvarēsim cska esam playoff
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 18:39, pirms 10 gadiem
Unikāla komanda! Malači!
, 2015-01-18 18:39, pirms 10 gadiem
Shis jau izskatijas kaa ists Play-off hokejs.
, 2015-01-18 18:39, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Atzīstas- cik daudzi padomāja kas par nah**, kad Džeriņš izgāja uz bullīti?
Par Bukartu tā nodomāju - gan šodien, gan spēlē pret SKA. Un interesē arī kāpēc Lauris tik vēlu meta - pats negribēja, vai trenera lēmums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 18:41, pirms 10 gadiem
Džeriņa bullits ka Lauris teiktu "iekrita mēsliņš"
, 2015-01-18 18:41, pirms 10 gadiem
Ja mēnesi atpakaļ pie 1:3 es būtu slēdzis ārā spēli,tad tagad zināju,ka šis Dināmo turpinās cīnīties,kā arī to darīja godam,komandai ir izveidojies spēcīgs raksturs,ja paceltu nākamo spēli pret CSKA,tas būtu ideāli,jo šī uzvara būtu 6 punktu vērtē.
, 2015-01-18 18:41, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Atzīstas- cik daudzi padomāja kas par nah**, kad Džeriņš izgāja uz bullīti?
Ja par dzerinu nobrinijos bet Bukarts kartejo reizi izgazas bulišos-bez māņkustibam grib apspelet-vnk metiens
, 2015-01-18 18:42, pirms 10 gadiem
Viņi drīkst zaudēt Amur, bet Znaroks un jo īpaši Skudra, ir jāēd bez zacenes...
, 2015-01-18 18:42, pirms 10 gadiem
Ābolam pirmais punkts, dinamo malači !
, 2015-01-18 18:42, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Atzīstas- cik daudzi padomāja kas par nah**, kad Džeriņš izgāja uz bullīti?
Paskaties atkaartojumu kaa paveicaas ar vartu guussanu )
, 2015-01-18 18:42, pirms 10 gadiem
Ozolinsh999, 18:07, ignorēt, atbildēt
Par Rīgas Dinamo un Skudras samīšanu!!! Ja vinnēsim tad visu vakaru to dziesmu klausīšos un dziedāšu!!

Turam pie vārda
, 2015-01-18 18:42, pirms 10 gadiem
Smaga uzvara!!! Tomeer saminaam Skudru !!! Ciinja turpinaas!!! Sarauj Dinamo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 18:43, pirms 10 gadiem
khl TV gan līmenis- lūzeru derbijam nevar pat komentētāju piesaistīt :-D Citādāk jau labi nocīnījās, Dārza un Džeras bullīši pa skaisto, tik nesaprotu, - kādēļ gan mūsu vietējo bullīšu meistaru izlaiž mest kā pēdējo?
, 2015-01-18 18:44, pirms 10 gadiem
Nezinu kaa juus , bet es gribu RIGU redzet playoff no visas sirds ! Gribu tas emocijas atcereties kad uzvarejam ska un visi vecie ir atpakal! PAR RIGU
, 2015-01-18 18:44, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Atzīstas- cik daudzi padomāja kas par nah**, kad Džeriņš izgāja uz bullīti?
es gan vairāk par Troteru tā padomāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 18:45, pirms 10 gadiem
Muravejs ir uz ceļiem, ko nu, tā turpināt Rīga.
, 2015-01-18 18:45, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: khl TV gan līmenis- lūzeru derbijam nevar pat komentētāju piesaistīt :-D Citādāk jau labi nocīnījās, Dārza un Džeras bullīši pa skaisto, tik nesaprotu, - kādēļ gan mūsu vietējo bullīšu meistaru izlaiž mest kā pēdējo?
KHL TV rādija Jokerit vs CSKA. Tas ko tu skatijies gjau bija TV streams bez komentētājiem!
, 2015-01-18 18:45, pirms 10 gadiem
gggg rakstīja: Ozolinsh999, 18:07, ignorēt, atbildēt
Par Rīgas Dinamo un Skudras samīšanu!!! Ja vinnēsim tad visu vakaru to dziesmu klausīšos un dziedāšu!!

Turam pie vārda
Man jau skan un tik dziedu Tu tikai Skudru nesamin, kas pagalmā vai tik tā nav lielcela gaarumā
, 2015-01-18 18:46, pirms 10 gadiem
Mums jādabon katrā spēlē punkti.
, 2015-01-18 18:47, pirms 10 gadiem
Gluži kā Salvadora Dali trakais skudrulācis, Dinamo valda pār skudrām
, 2015-01-18 18:47, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Atzīstas- cik daudzi padomāja kas par nah**, kad Džeriņš izgāja uz bullīti?
:-D Es.
, 2015-01-18 18:48, pirms 10 gadiem
Nedomāju ,ka TROTERS pastiprina Dārziņa un Indraša spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 18:51, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Nu vot tagad esam uz plovu robezhas. JA shaadi turpinas tad varam but pat 7. Bet nu skirba nekada SKA vai CSKA. Galvenais ir tikt plovos.
SKA ir reizes 3 ņemamāki salīdzinot ar CSKA tā kā atšķirība ir milzīga vai pretī ir SKA vai CSKA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 18:52, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: KHL TV rādija Jokerit vs CSKA. Tas ko tu skatijies gjau bija TV streams bez komentētājiem!
maybe, po*.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 18:53, pirms 10 gadiem
Ozolinsh999 rakstīja: Man jau skan un tik dziedu Tu tikai Skudru nesamin, kas pagalmā vai tik tā nav lielcela gaarumā
šeit būs oriģinālvariants no tālajiem 80.iem https://www.youtube.com/watch?v=qEC...
, 2015-01-18 18:55, pirms 10 gadiem
Purčiks-Hamburga nepietur rakstīja: šeit būs oriģinālvariants no tālajiem 80.iem https://www.youtube.com/watch?v=qECTGuxvrKE
paldies
, 2015-01-18 18:56, pirms 10 gadiem
Malači!
, 2015-01-18 19:00, pirms 10 gadiem
Fredža rakstīja: Ja mēnesi atpakaļ pie 1:3 es būtu slēdzis ārā spēli,tad tagad zināju,ka šis Dināmo turpinās cīnīties,kā arī to darīja godam,komandai ir izveidojies spēcīgs raksturs,ja paceltu nākamo spēli pret CSKA,tas būtu ideāli,jo šī uzvara būtu 6 punktu vērtē.
Kāda 6 p spēle?! Varētu padomāt, ka ciska arī cīnās uz plejoffa robežas.
, 2015-01-18 19:01, pirms 10 gadiem
prieks kur tu rodies? - kad izlienam no 1:3 un ar raksturu uzvaram ļoti asā spēka spēlē! kaut vai 2 punkti, bet tagad katrs punkts kā tuksnesī ūdens! paldies Rīgas Dinamo!
, 2015-01-18 19:03, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Atzīstas- cik daudzi padomāja kas par nah**, kad Džeriņš izgāja uz bullīti?
Es sencim prasiju wtf Ābols saspiedies vai ? iemeta es biju šokā teicu kkas te nav kārtibā , atkārtojumā sapratu DŽers var iemest jebkā gan ar roku gan ripai neklausot
, 2015-01-18 19:06, pirms 10 gadiem
Nīgrie lamā trenerus, spēlētājus, bet DR ņem punktus 6 spēli pēc kārtas. DR ir viena no sīkstākām komandām 7 gadu laikā KHL. Var spēlēt labi, var spēlēt slikti, bet komanda nelūzt.
, 2015-01-18 19:14, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Nīgrie lamā trenerus, spēlētājus, bet DR ņem punktus 6 spēli pēc kārtas. DR ir viena no sīkstākām komandām 7 gadu laikā KHL. Var spēlēt labi, var spēlēt slikti, bet komanda nelūzt.
tieši tā, īsi un konkrēti
, 2015-01-18 19:14, pirms 10 gadiem
Fredža rakstīja: Ja mēnesi atpakaļ pie 1:3 es būtu slēdzis ārā spēli,tad tagad zināju,ka šis Dināmo turpinās cīnīties,kā arī to darīja godam,komandai ir izveidojies spēcīgs raksturs,ja paceltu nākamo spēli pret CSKA,tas būtu ideāli,jo šī uzvara būtu 6 punktu vērtē.
Maza kļūda. DR vienmēr cīnās līdz galam arī pirms mēneša un diviem, atšķirība tā ka tagad izdodas un galvenā panākuma atslēga ir vārtsargu spēle, tāpat kā pirms gada Telkvista spēle. Ja vārtsargi velk tad punkti būs, citas atšķirības mūsu komandā nav. Komanda pie labiem vārtsargiem spēlē drošāk.
Nav Pujacs-kļūdu karalis, nav Masaļskis - neglāba komandu, laida ik pa brīdim vieglos metienus, nav Hossas - haltūrists aizsardzībā, nav Sčastļivijs-neslikts bet ne līderis un laikam padārgs, ņemts ar domu kā komandas "sapurinātājs" ģērbtuvēs. Viņi visi bija ar sliktiem lietderības koeficientiem-tas ka atlaida no komandas bija labi, bet mīnus ka vietā nav nekā. Mums ir Cipulis, Vilsons, Troters, kuri pilnībā pagaidām nav KHL līmenī, bet ko likt vietā.
VĀRTSARGU LABĀ SPĒLE IR PANĀKUMU ATSLĒGA, jo pie tādas vārtsargu spēles komandai ir daudz motivētāka spēlēt. Esmu novērojis ka DR mazliet zūd motivācija kad Masaļskis šogad, agrāk Jučers vai kāds cits sāka laist iekšā vidējus metienus, neglāba- zūd motivācija sisties jo vārtsargi nevelk.
, 2015-01-18 19:17, pirms 10 gadiem
Pēter,ja tagad atlaidīs no darb,tas nekas."Tvoi dom Sovetskij Sojuz ot Kamčatka do Kaļiņingrada.Gan kāds paņems
, 2015-01-18 19:18, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: vārtsargu spēles komandai ir daudz motivētāka spēlēt. Esmu novērojis ka DR mazliet zūd motivācija kad Masaļskis šogad, agrāk Jučers vai kāds cits sāka laist iekšā vidējus metienus, neglāba- zūd motivācija sisties jo vārtsargi nevelk.
Vauuu! Gadsimta atklājums sportacentrā!
, 2015-01-18 19:18, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Apgalvojums - Troters shobríd ir zem katras kritikas. Kas piekrít? Liekam +/-.
nepavelti līgums uz 2 sezonām, jādod vismaz viena lai iespēlētos un ļoti iespējams ka šamējam Sprukta sindroms..
, 2015-01-18 19:19, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Maza kļūda. DR vienmēr cīnās līdz galam arī pirms mēneša un diviem, atšķirība tā ka tagad izdodas un galvenā panākuma atslēga ir vārtsargu spēle, tāpat kā pirms gada Telkvista spēle. Ja vārtsargi velk tad punkti būs, citas atšķirības mūsu komandā nav. Komanda pie labiem vārtsargiem spēlē drošāk.
Nav Pujacs-kļūdu karalis, nav Masaļskis - neglāba komandu, laida ik pa brīdim vieglos metienus, nav Hossas - haltūrists aizsardzībā, nav Sčastļivijs-neslikts bet ne līderis un laikam padārgs, ņemts ar domu kā komandas "sapurinātājs" ģērbtuvēs. Viņi visi bija ar sliktiem lietderības koeficientiem-tas ka atlaida no komandas bija labi, bet mīnus ka vietā nav nekā. Mums ir Cipulis, Vilsons, Troters, kuri pilnībā pagaidām nav KHL līmenī, bet ko likt vietā.
VĀRTSARGU LABĀ SPĒLE IR PANĀKUMU ATSLĒGA, jo pie tādas vārtsargu spēles komandai ir daudz motivētāka spēlēt. Esmu novērojis ka DR mazliet zūd motivācija kad Masaļskis šogad, agrāk Jučers vai kāds cits sāka laist iekšā vidējus metienus, neglāba- zūd motivācija sisties jo vārtsargi nevelk.
laikam es kļudījos par to īsi un konkrēti
, 2015-01-18 19:24, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Vauuu! Gadsimta atklājums sportacentrā!
Uzraksti savu vērtējumu- ar interesi izlasītu tādu kārtīgu tavu aprakstu par DR - secinājumi, pamatojumi utt.
, 2015-01-18 19:26, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Maza kļūda. DR vienmēr cīnās līdz galam arī pirms mēneša un diviem, atšķirība tā ka tagad izdodas un galvenā panākuma atslēga ir vārtsargu spēle, tāpat kā pirms gada Telkvista spēle. Ja vārtsargi velk tad punkti būs, citas atšķirības mūsu komandā nav. Komanda pie labiem vārtsargiem spēlē drošāk.
Nav Pujacs-kļūdu karalis, nav Masaļskis - neglāba komandu, laida ik pa brīdim vieglos metienus, nav Hossas - haltūrists aizsardzībā, nav Sčastļivijs-neslikts bet ne līderis un laikam padārgs, ņemts ar domu kā komandas "sapurinātājs" ģērbtuvēs. Viņi visi bija ar sliktiem lietderības koeficientiem-tas ka atlaida no komandas bija labi, bet mīnus ka vietā nav nekā. Mums ir Cipulis, Vilsons, Troters, kuri pilnībā pagaidām nav KHL līmenī, bet ko likt vietā.
VĀRTSARGU LABĀ SPĒLE IR PANĀKUMU ATSLĒGA, jo pie tādas vārtsargu spēles komandai ir daudz motivētāka spēlēt. Esmu novērojis ka DR mazliet zūd motivācija kad Masaļskis šogad, agrāk Jučers vai kāds cits sāka laist iekšā vidējus metienus, neglāba- zūd motivācija sisties jo vārtsargi nevelk.
Šitais jau tikai tā, - cirks uz ledus, vai arī bērnus biedēt. Jāskatās labāk- ko Zemgus šonakt pret Detroitu iespēs.
, 2015-01-18 19:27, pirms 10 gadiem
Dinamo būs play off!
Kārtējo reizi pārliecinos ka KHL ne tik drīz sasnieks NHL līmeni!
Translācija un arēnas ledus bija šausmīgs!
Un runājot par rezultavitāti, tad kā var pirmajos Dinamo vārtos punktu ieskaitīt tikai Krišjānim!?? Esmu redzējis kā NHL ieskaita divas rezultatīvas piespēles vārtu guvumiem, kuri gūti veicot pārmetienu pāri visam laukumam, kad aizsargi netiek pie ripas, to iegūst uzbrucējs un raida to vārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 19:32, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Uzraksti savu vērtējumu- ar interesi izlasītu tādu kārtīgu tavu aprakstu par DR - secinājumi, pamatojumi utt.
Šodienas spēli es neredzēju, viedokļa nav, tik vien prieks ka to skudru uzvilka un ja pamanīji, es citēju tikai tavu atklāsmi par vārtsargu spēles ietekmi uz komandu, kas hokejā ir aksioma. ko Tu gribi lai es secinu, vai pamatoju? Komada spēlē labi, cīnās, vartsargi pavelk, izdodas samērā maz ielaist, kas ne pie augstas rezultativitātes palīdz vākt punktus. Pamatojums? Punktu skaits pēdējās spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 19:34, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Uzraksti savu vērtējumu- ar interesi izlasītu tādu kārtīgu tavu aprakstu par DR - secinājumi, pamatojumi utt.
vins tikai prot uzmest/ uzbraukt, bet nav spējīgs normāli priecāties par dinamo uzvaru, iesp., kautkur apdalīts vai ne tur skolojies
, 2015-01-18 19:37, pirms 10 gadiem
ugons12 rakstīja: Dinamo būs play off!
Kārtējo reizi pārliecinos ka KHL ne tik drīz sasnieks NHL līmeni!
Translācija un arēnas ledus bija šausmīgs!
Un runājot par rezultavitāti, tad kā var pirmajos Dinamo vārtos punktu ieskaitīt tikai Krišjānim!?? Esmu redzējis kā NHL ieskaita divas rezultatīvas piespēles vārtu guvumiem, kuri gūti veicot pārmetienu pāri visam laukumam, kad aizsargi netiek pie ripas, to iegūst uzbrucējs un raida to vārtos!
KHL var tuvoties NHL tuvākā laikā tikai vienā aspektā - meistarības līmenī pie viena noteikuma, ja pret Krieviju nebūs sankcijas. 'Pats šādam variantam neticu, jo Krievija Ukarinā netaisās piekāpties un sankcijas būs un iespējams vēl spēcīgākas un es teicu tuvoties nevis panākt meistarības līmeni. Starp KHL un NHL pastāv viena būstiska atšķurība-spēles stils. Un sēit jau tas ir gaumes jautājums. Kas kuram tuvāks. Citam nepatīk KHL vienkārši krievu dēļ un tikai tāpēc slavina NHL spēles stilu, meistarību utt.
Ko lai dara ja ļoti patīk kombinacionālais stils. KHL tas tomēr vairāk vai mazāk eksistē un tas pievelk. Gols tukšos vārtus -priekš manis kas var skaistāks. Līdzīgs uz to pusi bija šodien Videla gols. NHL arī ir goli tukšos vārtus, bet viņu spēles stilā dominē kas cits.
KHL trumpis -izspēles , kombinācijas.
NHL trumpis - domāšanas ātrums visās spēles izpausmēs.
Es nosaucu savus trumpjus. Citiem tie būs citi.
, 2015-01-18 19:38, pirms 10 gadiem
Sodniek kas vainas Videlam?
Regulari gust punktus
aizsardziba nav genijs bet nak!
Vareja Spruktam parbaudes laikam kontraktu iedot
Ja labi spele ta ka Darzinam- 3 gadi par pienemamu summu ja ne var iet d...
, 2015-01-18 19:39, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Šitais jau tikai tā, - cirks uz ledus, vai arī bērnus biedēt. Jāskatās labāk- ko Zemgus šonakt pret Detroitu iespēs.
Nu bet protams, Eiropas viena no labākām līgām ir cirks uz ledus. Hokejā ir NHL un tikai - nekā cita nav.
, 2015-01-18 19:41, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Šodienas spēli es neredzēju, viedokļa nav, tik vien prieks ka to skudru uzvilka un ja pamanīji, es citēju tikai tavu atklāsmi par vārtsargu spēles ietekmi uz komandu, kas hokejā ir aksioma. ko Tu gribi lai es secinu, vai pamatoju? Komada spēlē labi, cīnās, vartsargi pavelk, izdodas samērā maz ielaist, kas ne pie augstas rezultativitātes palīdz vākt punktus. Pamatojums? Punktu skaits pēdējās spēlēs.
Kāpēc tad tiklīdz pieminu Masaļski paliec neapmierināts- pats saproti, ka viņš nevilka komandu.
, 2015-01-18 19:44, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Žēl Skudru!!!!
Ja žēl, tad tikai nesamin.
, 2015-01-18 19:45, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc tad tiklīdz pieminu Masaļski paliec neapmierināts- pats saproti, ka viņš nevilka komandu.
Funi, tak beidz izdomāt kaut ko kā nav. Ne jau vārtsarga uzvārds ir būtiskais, es saku ka visi zina ka ja vārtsargs raustās, arī komanda nespēlē, Tu to pasniedzi kā baigo atklājumu. Masaļska atlaišana ir pamatota, ja komandas džeki paši atzist ja ar viņu vārtos komanda streso, tad nebūs aršanas. Tāpēc nefantazē.
, 2015-01-18 19:45, pirms 10 gadiem
Khl tuvosanas Nhl nemaz nenotiek!
Paris KRIEVIJAS zvaigznes pievienojas KHL kamer vairakums spele NHL un arzemnieki kas ir labakajos vai pat izturibas gados no NHL vispar uz Khl nebrauc!
Pat ar Jagra un Emerija piemeru tikko ka piedava NHL dodas prom!
Jaunie krievu prospekti ar!
Pat ar Somu Cehu un Slovaku klubiem nevar dabut to ko grib! ar
, 2015-01-18 19:49, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Nu bet protams, Eiropas viena no labākām līgām ir cirks uz ledus. Hokejā ir NHL un tikai - nekā cita nav.
Starp līgām nepārtraukti notiek klaunu rotācija, tomēr - atšķirība ir- uzstāties Montekarlo, vai arī stacijas laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 19:52, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Funi, tak beidz izdomāt kaut ko kā nav. Ne jau vārtsarga uzvārds ir būtiskais, es saku ka visi zina ka ja vārtsargs raustās, arī komanda nespēlē, Tu to pasniedzi kā baigo atklājumu. Masaļska atlaišana ir pamatota, ja komandas džeki paši atzist ja ar viņu vārtos komanda streso, tad nebūs aršanas. Tāpēc nefantazē.
Godīgi sakot es tevi un zaipi uztveru kā vienu veselu-vairs nesekoju kurš ko saka. Man veidojās tāda sajūta, ka jums viņš ir kā svētais-kritizēt nedrīkst. Iespējams tas ir tikai zaipim. Neviens līdz šim tā īpāši neizceļ vārtsargu spēles uzlabojumu, tāpēc es to daru.
Tu pats neesi pamanījis - ka tu centies piekasīties katram manam teikumam. Ja cits uzraksta to pašu ko es- tu viņam neko nesaki.
, 2015-01-18 19:54, pirms 10 gadiem
arvids1991 rakstīja: Khl tuvosanas Nhl nemaz nenotiek!
Paris KRIEVIJAS zvaigznes pievienojas KHL kamer vairakums spele NHL un arzemnieki kas ir labakajos vai pat izturibas gados no NHL vispar uz Khl nebrauc!
Pat ar Jagra un Emerija piemeru tikko ka piedava NHL dodas prom!
Jaunie krievu prospekti ar!
Pat ar Somu Cehu un Slovaku klubiem nevar dabut to ko grib! ar
un vēl ilgi nenotiks. Prestižs NHL un Stenlijam ir augstāks,arī algas vidēji krietni augstākas. Funs jau teica par meistarību,tā pie nosacījuma,ka nauda KHL nekļūst mazāk jau nu vēl var pietuvoties. Prestiža ziņā,tikai ja visos klubos nevis tikai stiprakajos+Rīga tiks atstrādāts mārketings.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 19:57, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Godīgi sakot es tevi un zaipi uztveru kā vienu veselu-vairs nesekoju kurš ko saka. Man veidojās tāda sajūta, ka jums viņš ir kā svētais-kritizēt nedrīkst. Iespējams tas ir tikai zaipim. Neviens līdz šim tā īpāši neizceļ vārtsargu spēles uzlabojumu, tāpēc es to daru.
Tu pats neesi pamanījis - ka tu centies piekasīties katram manam teikumam. Ja cits uzraksta to pašu ko es- tu viņam neko nesaki.
Tu pats atzīsti ka jauc mani ar zaipi, un pēc tam vēl samelo ka es piekasos katram teikumam, lai gan es nedaudz paironizēju par Tavu "atklājumu", kas bija maza daļa no visa Tava palaga. Jāsecina ka Tev galvā ķīselis un lielummānija iemetusies. Viena atziņa tiešām nav "katrs teikums"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 20:00, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tu pats atzīsti ka jauc mani ar zaipi, un pēc tam vēl samelo ka es piekasos katram teikumam, lai gan es nedaudz paironizēju par Tavu "atklājumu", kas bija maza daļa no visa Tava palaga. Jāsecina ka Tev galvā ķīselis un lielummānija iemetusies. Viena atziņa tiešām nav "katrs teikums"
Jūs abi vienkārši mīlat kasīties- katrs savā stilā. Neuztveru nopietni, kad sāksiet nopietni komnetēt , tad sākšu interesēties ko kurš raksta.
Lielimmānija man ir tikai attiecībā pret jums diviem un vēl dažu labu zušveidīgo, bet te ir arī daudzi prātīgi komentātāji, kuri raksta reti bet prātīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 20:06, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Jūs abi vienkārši mīlat kasīties- katrs savā stilā. Neuztveru nopietni, kad sāksiet nopietni komnetēt , tad sākšu interesēties ko kurš raksta.
Lielimmānija man ir tikai attiecībā pret jums diviem un vēl dažu labu zušveidīgo, bet te ir arī daudzi prātīgi komentātāji, kuri raksta reti bet prātīgi.
Namejs:-D
, 2015-01-18 20:07, pirms 10 gadiem
Vairākumā mums jau 13. vieta līgā. Tas ir īpaši labi arī tāpēc , ka mums nav tieši izteiktu vairākuma speciālistu.
, 2015-01-18 20:09, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Jūs abi vienkārši mīlat kasīties- katrs savā stilā. Neuztveru nopietni, kad sāksiet nopietni komnetēt , tad sākšu interesēties ko kurš raksta.
Lielimmānija man ir tikai attiecībā pret jums diviem un vēl dažu labu zušveidīgo, bet te ir arī daudzi prātīgi komentātāji, kuri raksta reti bet prātīgi.
Davai, bez "abi" es esmu viens. Jā, katrs "kasās" savā stilā, pat tev ir stils
, 2015-01-18 20:11, pirms 10 gadiem
Prieks bija skatīties kā sitāmies!Par katru laukuma centimetru katrā divcīņā!Un veiksme arī bija mūsu pusē,jo Dzeriņam reāli norāvās tas metiens bullīšos .Nu ko -PSRS pilsonim Skudram grūti laiki-ilgu laiku sezonas vidū tak bija ap 5.-6 vietu Rietumu konferencē,bet tagad -kas to zin ,vai play-offos tiks-pie kam nākošā spēle ar SKA...Sezonas vidū likās,ka visa Dinamo intriga šogad jau zudusi-bet nē -tomēr vēl cerības ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 20:15, pirms 10 gadiem
jocker, 18:36, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Atzīstas- cik daudzi padomāja kas par nah**, kad Džeriņš izgāja uz bullīti?

Tas pats arī par Bukarta iziešanu.....

Bet Džeriņš bij nagla...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 20:19, pirms 10 gadiem
namejs 9999 rakstīja: namejs, 12:36, pirms 10 stundām, ignorēt, atbildēt
Cerams, ka Ģinama tā normāli atrausies pa muguru.
Dzīvē viss slikti, sieva nedod, bērni neklausa, alga maza, valdībā dunduki.
, 2015-01-18 20:20, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Davai, bez "abi" es esmu viens. Jā, katrs "kasās" savā stilā, pat tev ir stils
Šajā jautājumā centīšos laboties un pasekošu tev un zaipim - kā kurš raksta. Piekrītu tev, tā ir mana kļūda nesekot līdzi ko kurš raksta.
, 2015-01-18 20:20, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Playoff hokejs . Ka tik Sedlačeku jau Delorjē nav izkonkurējis.
Sezonas pagaidām svarīgākajā spēlē Delorjē ielaida 3 ripas..
, 2015-01-18 20:21, pirms 10 gadiem
Mums, mēs.... Sajūta, ka Funis pats arī Ģjinamkā spēlētu
Jā , ar muti braukt viņš māk!
, 2015-01-18 20:26, pirms 10 gadiem
scores rakstīja: Mums, mēs.... Sajūta, ka Funis pats arī Ģjinamkā spēlētu
Jā , ar muti braukt viņš māk!
Daudzi saka par savām komandām mēs. Arī tv to esmu dzirdējis. Jā hokejā braucu ar muti, jo pats nekad mūžā hokeju spēlējis neesmu.
, 2015-01-18 20:30, pirms 10 gadiem
Skudram sestais zaudējums pēc kārtas, kādreiz šķita stabili būs PO zozā, bet... Skudra riskā ar savu darbu. Laikam pats sliktākais kas varētu būt ir Skudra DR treneris- ļoti nepatīkams variants. Ceru, ka tās ir tikai manas fantāzijas.
, 2015-01-18 20:33, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Šajā jautājumā centīšos laboties un pasekošu tev un zaipim - kā kurš raksta. Piekrītu tev, tā ir mana kļūda nesekot līdzi ko kurš raksta.
Visi mēs kļūdāmies, diemžēl pat es
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 20:43, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Skudram sestais zaudējums pēc kārtas, kādreiz šķita stabili būs PO zozā, bet... Skudra riskā ar savu darbu. Laikam pats sliktākais kas varētu būt ir Skudra DR treneris- ļoti nepatīkams variants. Ceru, ka tās ir tikai manas fantāzijas.
Tev nu gan fantāzijas. Tā jau vēl orgasmu var noraut:-D
, 2015-01-18 20:47, pirms 10 gadiem
Pagaidām viss ok, tā jāturpina.
, 2015-01-18 20:58, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Šajā jautājumā centīšos laboties un pasekošu tev un zaipim - kā kurš raksta. Piekrītu tev, tā ir mana kļūda nesekot līdzi ko kurš raksta.
es neko nerakstu, tu man nevari sekot...tev gan es sekoju ko tu raksti
ja laid lažas vai raksti ne pa tēmu, tad dabū pēc nopelniem...
par šo maču diemžēl neko nevaru pateikt, jo spēli neredzēju, bet sekoju tikai rezultātu izmaiņām SC tiešraides rakstā...bet pat tur tu "oblažalsja", ne pa tēmu rakstot un kļūdaini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-18 22:12, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Godīgi sakot es tevi un zaipi uztveru kā vienu veselu-vairs nesekoju kurš ko saka. Man veidojās tāda sajūta, ka jums viņš ir kā svētais-kritizēt nedrīkst. Iespējams tas ir tikai zaipim. Neviens līdz šim tā īpāši neizceļ vārtsargu spēles uzlabojumu, tāpēc es to daru.
Tu pats neesi pamanījis - ka tu centies piekasīties katram manam teikumam. Ja cits uzraksta to pašu ko es- tu viņam neko nesaki.
abi divi DEBILOIDI satitku,pa purnu abiem sadotu,ir par ko,ja kas
, 2015-01-18 22:50, pirms 10 gadiem
Šodien Delorjē vainot grēks, ielaida ielaižamos un izvilka tos, kas bija praktiski neņemami. Malacis. Pagaidām spēlē stabili.
, 2015-01-18 23:45, pirms 10 gadiem
Kāpēc mēs varam tikai tad kad ūdens smeļas mutē?Tas par visām dzīves jomām!Bet nu labinieks!!!
, 2015-01-18 23:46, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Apgalvojums - Troters shobríd ir zem katras kritikas. Kas piekrít? Liekam +/-.
Troters vel pavisam zaļš ir , Ābols pat labāks izskatījās kaut šī viņam ir dēbijas nedēļa !
, 2015-01-19 06:59, pirms 10 gadiem
video ir kaut kur pieejams?
, 2015-01-19 18:16, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: es neko nerakstu, tu man nevari sekot...tev gan es sekoju ko tu raksti
ja laid lažas vai raksti ne pa tēmu, tad dabū pēc nopelniem...
par šo maču diemžēl neko nevaru pateikt, jo spēli neredzēju, bet sekoju tikai rezultātu izmaiņām SC tiešraides rakstā...bet pat tur tu "oblažalsja", ne pa tēmu rakstot un kļūdaini
Tev pilnīga taisnība. Galvenais ir kādam sadot pēc nopelniem.