Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' pret ''CSKA'' - trilleris bullīšos un uzvara

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' pret ''CSKA'' - trilleris bullīšos un uzvara
Aleksandrs Ņiživijs bija lielisks - 1+1 un realizēti abi ''bullīši''
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Uzvaru Kontinentālās hokeja līgas spēlē guvis Rīgas ''Dinamo'', kas savā laukumā ar 4:3 pēcspēles metienos parspēja Maskavas ''CSKA''. Vārti, piespēle un uzvaras bullītis Aleksandram Ņiživijam.

Savainojumu beidzot apārstējis aizsargs Oskars Cibuļskis, tādējādi 22 gadus vecais hokejists tika pieteikts kā 7. aizsargs. Likumsakarīgi vieta vārtos atkal bija atvēlēta Krisam Holtam, kuram 8. spēle pēc kārtas. Savukārt otro maču pēc kārtas pirmo reizi sezonā izlaida uzbrucējs Roberts Bukarts, kura vietā atkal 18 gadus vecais Ainārs Podziņš.

Spēles ievadā iniciatīva bija maskaviešu rokās, tomēr gūt cerēto rezultātu neizdevās. Tiesa, viesi 3. minūtē ieguva vairākumu (tikai otrais noraidījums sezonā Podziņam), daudz kombinēja, taču neko lāgā bīstamu neizveidoja. ''Dinamo'' rindās aktīvākās bija nomināli pēdējās maiņas - Broka Trotera un Roberta Petrovicka komandētie trio vairākas reizes apmetās ''CSKA'' zonā, apdraudēja vārtus, bet atklāt rezultātu neprata. Bez lieliem pārtraukumiem ritošā spēle (''vienā rāvienā'' aizvadītas aptuveni astoņas minūtes!) pirmajās 20 minūtēs palika vienmuļa - metienos pieci pret trim rīdzinieku labā!

Nākamās 20 minūtes vienības iesāka ievērojami apņēmīgāk, pirmo minūšu laikā radot krietni vairāk izdevību. Labākais moments bija Aleksandram Ņiživijam - hokejists 4. minūtē izrāvās viens pret ''CSKA'' vārtsargu, taču ripu meta pāri. Turpinājumā rīdzinieku centieni neapsīka, kārtējo karuseli sarīkojot Trotera maiņai, bet, neskatoties uz vairākiem metieniem, vadībā joprojām neizdevās izvirzīties. Neiemet tu, iemetīs tev. Proti, ''CSKA'' uzbruka ilgstoši, iespieda mūsējos zonā, līdz rezultatīvākais hokejists Jans Mareks varēja vienatnē izrēķināties ar Holtu - 1:0.

Par laimi, viesu prieki bija gaužām īsi (tieši 101 sekunde) - pirmo iegūto vairākumu ar lielisku metienu vārtu augšējā stūrī noslēdza Ņiživijs, panākdams 1:1! Sašam 11. vārti sezonā, tādējādi panākts Miķelis Rēdlihs un Mārtiņš Karsums. Līdz trešdaļas beigām rezultāts nemainījās, tādēļ uzvarētāja noskaidrošana bija jāatliek uz izšķirošo periodu. To komandas sāka vienādi piesardzīgi, apstākļiem labāk adaptējoties mājiniekiem.

Kamēr maskavieši labus momentus neveidoja, ''Dinamo'' aktīvi devās uz vārtiem, izveidoja pamatīgu apjukumu, ko izmantoja Marks Hartigans - veiksmīga pieslēgšanās un 2:1! Kanādiešu uzbrucējam 13. vārti sezonā, bet tikai pirmie šogad. Diemžēl, bet dinamieši pārliecinoši apliecināja sliktākās komandas godu trešajos periodos - vispirms Iļja Zubovs izmantoja Holta kļūdu un izlīdzināja rezultātu, bet tad Mareks pēc uzvarēta iemetiena atstāja jaņos visus, gūstot otros vārtus spēlē un atkal izvirzot vadībā ''CSKA'' - 3:2.

Rīdziniekiem nācās krasi mainīt domas un bija jāsamierinās ar šoku - nevis jādomā par trīs punktu nosargāšanu, bet gan par viena iegūšanu. Holtu nomainīja sestais laukuma spēlētājs, Maskavas komandas vārtu priekšā valdīja apjukums, kuru izmantoja mūsējie - ripa veiksmīgi atlēca pie Miķeļa Rēdliha, kurš to raidīja vārtos! 3:3 63 sekundes pirms pamatlaika beigām. Loģiski, ka nekas nemainījās, tādējādi jāspēlē papildlaiks.

To apņēmīgāk sāka armijnieki, bet rīdzinieki, nobremzējuši viesu ofensīvu, devās mērķtiecīgos uzbrukumos. Tomēr pagarinājuma izskaņa pagāja zem ''CSKA'' spiediena - vairākums, kurā bija teicamas izdevības izraut uzvaru. Veiksme bija rīdzinieku sabiedrotā - uzvarētājs jānoskaidro pēcspēles metienos. Atkal veiksme bija rīdzinieku pusē - Aleksandrs Ņiživijs iemeta divus no diviem, ļaujot gūt divus punktus!

Nākamā spēle pēc divām dienām pret neveiksmēs iestigušo Maskavas ''Dynamo'', kam 10 zaudējumi pēc kārtas.

Pēcspēles metienu sērija:

Lauris Dārziņš – vārtsargs, Jans Mareks – vārtsargs, Broks Troters – vārtsargs, Deniss Paršins – 0:1, Aleksandrs Ņiživijs – 1:1, Vjačeslavs Kozlovs – vārtsargs, Jans Mareks – vārtsargs, Aleksandrs Ņiživijs 2:1

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Kriss Holts (Edgars Lūsiņš); Jēkabs Rēdlihs - Sandis Ozoliņš, Arvīds Reķis - Kristaps Sotnieks, Krišjānis Rēdlihs - Guntis Galviņš, Oskars Cibuļskis; Aleksandrs Ņiživijs - Marks Hartigans - Tomāšs Surovijs, Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns, Lauris Dārziņš - Broks Troters - Miķelis Rēdlihs, Ainārs Podziņš - Roberts Petrovickis - Juris Štāls

KHL regulārā sezona, 18. janvāris

Rīgas ''Dinamo' - Maskavas ''CSKA'' 4:3 (0:0, 1:1, 2:2, 1:0)

Vārti: 30:27 Mareks (Paršins) 0:1, 32:08 Ņiživijs (Surovijs, vair.) 1:1, 50:31 Hartigans (Surovijs, Ņiživijs) 2:1, 54:53 Zubovs (Kozlovs) 2:2, 55:28 Mareks 2:3, 58:57 M.Rēdlihs (Dārziņš) 3:3, 65:00 Ņiživijs 4:3
Soda minūtes: 6:4
Metieni: 27:19
Vārtsargi: Kriss Holts - Sergejs Gaidučenko

 +21 [+] [-]

, 2011-01-18 21:53, pirms 14 gadiem
Ņiživijs-spēcīgi!Malacis

 +36 [+] [-]

, 2011-01-18 21:53, pirms 14 gadiem
Saša nebeidz pārsteigt!
Apsveicu Jūli ar 100'o uzvaru!

 +16 [+] [-]

, 2011-01-18 21:53, pirms 14 gadiem
Sasha!!!!!!!!!!Vienkarši perfekti!! Meistars kas meistars

 +10 [+] [-]

, 2011-01-18 21:53, pirms 14 gadiem
DINAMO SPRIDZINA!!! ŅIŽIVIJS VELK!!!

 +16 [+] [-]

, 2011-01-18 21:53, pirms 14 gadiem
REDZ KA SAŠA VAR ARĪ TĀ!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 21:53, pirms 14 gadiem
beidzot izgrieza pogas tam CSKA

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 21:53, pirms 14 gadiem
Malaci DINAMO Nizivijam nervi nav Apsveicam Šupleru

 +31 [+] [-]

, 2011-01-18 21:53, pirms 14 gadiem
Izrādās, ka Ņiživijs māk iemest arī savādāk! :O

  +8 [+] [-]

, 2011-01-18 21:54, pirms 14 gadiem
Jūlim uz 100to,100 jāierauj...

 +18 [+] [-]

, 2011-01-18 21:54, pirms 14 gadiem
Saša ir Atpakaļ! Darziņs turpina vākt punktus! Pelnīta uzvara

     [+] [-]

, 2011-01-18 21:54, pirms 14 gadiem
Ņiživijs :*

 +11 [+] [-]

, 2011-01-18 21:54, pirms 14 gadiem
Ņiživijs satrennējies jaunus bullīšus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-18 21:55, pirms 14 gadiem
Mēs nepaņēmām divus, bet gan pazaudējām vienu punktu...
Slēpts komentārs: totti*
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2011-01-18 21:55, pirms 14 gadiem
Malači Dinamo.! Un Ņiživijam novēlu tādas pašas spēles.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-01-18 21:55, pirms 14 gadiem
Karīnai uzvaras garša mutē ... :O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-01-18 21:55, pirms 14 gadiem
kas par drāmu.....malači....
P.S. Luuuuudzu kāds nopērk CSKA baltas ķiveres..... krīt jau uz nerviem

 +30 [+] [-]

, 2011-01-18 21:56, pirms 14 gadiem
Kreipāns gan izcēlās: Šī Šupleram ir simtā uzvara, strādājot Krievijā... Whatta Fu*k??? Līdz šim uzskatīju, ka dzīvojam Latvijā! Simtā uzvara KHL, der priekš manis!
anywayz - malači!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-18 21:56, pirms 14 gadiem
Vā bez nerviem bet viss labs kas labi beidzas. Saša atkal savā elementā bullīšos

  +5 [+] [-]

, 2011-01-18 21:56, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: spele beidzas?
Guevara rakstīja: tev spēle beidzās jau 1945.gadā

Dienas koments

 +20 [+] [-]

, 2011-01-18 21:56, pirms 14 gadiem
Ņiživījs > Mareks

  +4 [+] [-]

, 2011-01-18 21:56, pirms 14 gadiem
Saša the best! Izvilka mums 2vus punktus ar savam zelta rokām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2011-01-18 21:56, pirms 14 gadiem
Ņiživijam hat-trick!

 +26 [+] [-]

, 2011-01-18 21:56, pirms 14 gadiem
Ņiživijs kā vecajos labajos laikos atnes uzvaru Dinamo!!!!!

  +9 [+] [-]

, 2011-01-18 21:56, pirms 14 gadiem
Yuuuhuuuu Ņiživijs malacis!

 +12 [+] [-]

, 2011-01-18 21:56, pirms 14 gadiem
Beidzot sašam kkas jauns bullišos! vnk emoocijas 100000000!! DINAMO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 21:56, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: Bļaviens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Labi, ka ir saridon!!!!!!!!!!!!!!!Šupler,atkāpies!
** prom ?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 21:57, pirms 14 gadiem
Burvīgi, prieks par šo uzvaru un diviem ļoti vajadzīgajiem punktiem. Ir mūsējiem raksturs un cīņasspars, malači!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 21:58, pirms 14 gadiem
Viens braalis tik taisa suudus nepaartraukti,otrs ruccii!Lai to sarkano purnu,suuta uz LM

 +10 [+] [-]

, 2011-01-18 21:58, pirms 14 gadiem
1 minutē 2 vārtus ielaist to gan ir jāmāk, bet prieks par uzvaru, beigās jau čaļi atdeva visu ko var

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 21:58, pirms 14 gadiem
Nevar nenoliegt, ka uzvara bullīšos mazināja niknumu par kārtējo lažu 3. periodā, bet TĀ VAIRS NEVAR DARĪT. Visu sezonu tā pasēt punktus, kuri jau gandrīz ir kabatā. Ja nemaldos šādi punkti, kuri mums "gandrīz" jau ir varētu būt tuvu pie diviem desmitiem. Un tagad jāpadomā, cik mēs augstu būtu, ja kaut puse no tiem būtu!!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-18 21:58, pirms 14 gadiem
Prieks par Ņiživiju, Hartiganu, Holtu, jo izturēja bullīšus !
apsveicu ar uzvaru

  -3 [+] [-]

, 2011-01-18 21:58, pirms 14 gadiem
Ouu,bļāā mani nabaga nervi

Nē,nu malači,visi

Žēl,ka Trottiņš bez punktiem,bet arī viņam bija sava daļa nopelnu 3. vārtos,žēl arī,ka viņš neiemteta bullīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-18 21:59, pirms 14 gadiem
Bravo sasha pirmo reizi iemet 2 buliishus

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 21:59, pirms 14 gadiem
prieks! museejies turejas malachi! sashka atnesa mums veiksmi uz beigaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-18 21:59, pirms 14 gadiem
zashibis :O:O:O:O

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 21:59, pirms 14 gadiem
nervi cupa!!!!!!!!! :O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:00, pirms 14 gadiem
Kārtējā beznervu spēle. Labi, ka beigās izcīnījām uzvaru.
Saša šodien lielisks!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:00, pirms 14 gadiem
Nu ko,beidzot vārtus guva arī 1. maiņa. cerams, ka Hartigans pēc šiem vārtiem atkal būs uz viļņa. Pie koncentrācijas 3.periodā ir smagi jāpiestrādā. Pārējais viss mani +/- apmierina.

Malači puiši, prieks par uzvaru.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-18 22:00, pirms 14 gadiem
Nu SAŠA malacis!
cilvēkiem arēnā - medus maize!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:01, pirms 14 gadiem
kaadeelj Mikelim ir jaavelk regulaari noi s*diem paareejie braalji?!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:01, pirms 14 gadiem
Nost ar Jūli!!! Prieks, ka tomēr nepasēja visus punktus, bet pārāk dāsni dalam tos pretiniekiem...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:01, pirms 14 gadiem
Kautkas jauns no Ņiživija.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-18 22:02, pirms 14 gadiem
Kas par Reķa prikolu balsošanā?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:02, pirms 14 gadiem
Kā teicu,ja Ņiživijs iemetīs uzvarēsim,nekļūdījos. Un Ņiživijs ir mākslinieks,vārtusargu viņš sarausta pēc sirdspatikas

  -2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:02, pirms 14 gadiem
Kur visi tie paslēpušies, kas pirms spēles rakstija, ka pret CSKA 3 punkti garantēti??
Kaut kā visi kautrīgi to pat nepiemin.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:02, pirms 14 gadiem
henrijz rakstīja: Kreipāns gan izcēlās: Šī Šupleram ir simtā uzvara, strādājot Krievijā... Whatta Fu*k??? Līdz šim uzskatīju, ka dzīvojam Latvijā! Simtā uzvara KHL, der priekš manis!
anywayz - malači!
Protams, ka Rd malači, kā tad savādāk, atkal bijām vadībā un visu izsējām! WOW! Fantastisks sniegums!
Es te tagad "neheitoju", man vienkārši žēl, ka mana mīļā komanda visu paši sev sarežģī, vēl aizvien RD ir nerealizēts potenciāls, ceru, ka mūsējiem izdosies atvērties pa īstam! Un uz palikšanu!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-18 22:03, pirms 14 gadiem
Kādā jēgā visi pa Reķi sabalsojuši?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:03, pirms 14 gadiem
A kur palika Niživija nod1rsēji,ka nemākot mest bullīšus u.t.t? Blee spele vnk visus nervus apeeda! I`m so HAPPY!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:04, pirms 14 gadiem
viens vārds - MALAČI!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:04, pirms 14 gadiem
Big Gangsta rakstīja: Kādā jēgā visi pa Reķi sabalsojuši?
Sen pujka bija pelnijis,vienigi varbut shodien iisti nemaniju tik aktiivu kaa citu dienu!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:05, pirms 14 gadiem
Fantastiska spele, Nizivijam tads savdabigs hat-trick Malaci

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:05, pirms 14 gadiem
šodien mūsu laimīgā diena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:05, pirms 14 gadiem
henrijz rakstīja: Kreipāns gan izcēlās: Šī Šupleram ir simtā uzvara, strādājot Krievijā... Whatta Fu*k??? Līdz šim uzskatīju, ka dzīvojam Latvijā! Simtā uzvara KHL, der priekš manis!
anywayz - malači!
Komandas +/- varbūt bija tās pašas, kas KHL, bet tā bija pavisam cita līga kur Jūlis agrāk trennēja. Tā kā šoreiz tavs tautu naida kurinošais komentārs neizdevās

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:05, pirms 14 gadiem
Dinamo sirds zāles atkal vajag, bet prieks!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:05, pirms 14 gadiem
Kā teica žurnākiste Rubene: "Uzvaras garša ir mutē"

  -2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:06, pirms 14 gadiem
elninjo2 rakstīja: Kā teica žurnākiste Rubene: "Uzvaras garša ir mutē"
Viegli pārprast ;D

  +4 [+] [-]

, 2011-01-18 22:06, pirms 14 gadiem
tik aizraujoshi bulliishi jau sen nebija bijushi!!! malachi!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:06, pirms 14 gadiem
elninjo2 rakstīja: Kā teica žurnākiste Rubene: "Uzvaras garša ir mutē"
Jā, es jau domāju kāds apspēlēs to mutē teicienu .... Nevienam jau nepaliak nemanīts
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:06, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: viš nav znaroks
Tu gribi teikt ka tikai Znaroks var iedzert snabi?

  -4 [+] [-]

, 2011-01-18 22:07, pirms 14 gadiem
Neparliecina tapat Hartigans ar Niziviju tas ka Nizivijs labi met bulisus tas jā, bet no spēles ta pat slikti. Sodien iemeta ka ari Hartigans, bet tagad atkal būs vairaku spēļu klusums ka ierasts.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:07, pirms 14 gadiem
elninjo2 rakstīja: Kā teica žurnākiste Rubene: "Uzvaras garša ir mutē"
Nu vinai laikam visas domas ir par garsu mutee

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:07, pirms 14 gadiem
Jauki, ka tomēr papildlaikā uzvara, bet tizli, ka atkal punktu pretiniekam uzdāvināja!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-18 22:07, pirms 14 gadiem
Nizivinjs Supleram uzdaavina 100`o uzvaru!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur visi tie paslēpušies, kas pirms spēles rakstija, ka pret CSKA 3 punkti garantēti??
Kaut kā visi kautrīgi to pat nepiemin.
Taapat kaa Tu kautriigi nepiemini ka RD zaagjees pret CSKA vienos vaartos..

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:08, pirms 14 gadiem
Archii rakstīja: 1 minutē 2 vārtus ielaist to gan ir jāmāk, bet prieks par uzvaru, beigās jau čaļi atdeva visu ko var
Un loti labi ka soreiz vartsarga nonemsana uz sesto laukuma speletaju nostradaja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:08, pirms 14 gadiem
StonedRanger rakstīja: Taapat kaa Tu kautriigi nepiemini ka RD zaagjees pret CSKA vienos vaartos..
Parādi kur es ko tādu esmu rakstijis.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:09, pirms 14 gadiem
henrijz rakstīja: Kreipāns gan izcēlās: Šī Šupleram ir simtā uzvara, strādājot Krievijā... Whatta Fu*k??? Līdz šim uzskatīju, ka dzīvojam Latvijā! Simtā uzvara KHL, der priekš manis!
anywayz - malači!
Kreipānam tas ir piedodami.

  +7 [+] [-]

, 2011-01-18 22:09, pirms 14 gadiem
Kam pa godu pēc spēles beigām foto un vēl sieviete pa vidu? Kāds nezin?

  -4 [+] [-]

, 2011-01-18 22:10, pirms 14 gadiem
Tas ko es redzēju laukumā, Dinamo modelis, šīs sezonas modelis sevi gandrīz ir izsmēlis, tas ir jūtams gan no treneru korpusa puses, gan no laukuma spēlētāju puses. Ja šīs sezonas beigās netiks veiktas nekādas pārmaiņas, tad būs bēdīgi. Runājot par CSKA, ļoti patika vārtsarga Gaidučenko spēle, domājams nākotnē CSKA ir ieguvuši stabilu 1.nr, arī Zubovs beidzot ir atradis savu vietu komandā, CSKA nākamā sezona zīmējas diezgan pozitīvās krāsās, viss atkarīgs no komandas vadības un treneru korpusa lēmumiem starpsezonā.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:10, pirms 14 gadiem
varat man nepiekrist,
bet man Jēkabs rēdlihs liekas šī brīža enkurs.tas par noraidījumiem un disciplīnu..(jau kuro spēli pēc kārtas?)
prieks par Ņiživija bulīti, tomēr nebija sekmīgi bet bullīšus beidzot met Troters.
Dārzs malacis, Reķis labi spēlēja, par Holtu viņa emocijas parāda to, ka arī pats tomēr nav apmierināts ar spēlē ielaistajām ripām.Īstenībā gaidu Telqvistu nejau ka Holts spēlētu slikti bet ir jābūt 2 vārtusargam vnk kko jaunu vajag.
4 maiņa- man šķiet pretiniekam reāli deg ledus, pateicoties Štālam un Podziņam+ Petrovicky.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:10, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Joprojām laid biksēs par savu komentāru?
Tā izskatās....

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:11, pirms 14 gadiem
edgar21 rakstīja: Kam pa godu pēc spēles beigām foto un vēl sieviete pa vidu? Kāds nezin?
Par godu tam sievietem

  +7 [+] [-]

, 2011-01-18 22:11, pirms 14 gadiem
Jeeeeee real nizivijs is back.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:12, pirms 14 gadiem
Tas autors ir Podziņa fans?Tikai 2.noraidījums sezonā. (cik spēlēs?).Cik PIRMĀS reizes Bukarts izlaidīs sezonā??? 10, 38, 53? Saprotu,ka autors ir uzvilcies no pirmās reizes,bet diemžēl tā visiem ir tikai viena!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:13, pirms 14 gadiem
Njaa Holtam kārtējie kasjaki,iepriekšējā spēlē arī ielaida metienu no centra,shodien gamakus divus,it sevišķi pirmais!Kas tur notiek Telkvistu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Guevara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-18 22:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Gan jau Maskavas Dinamo tā zaudējumu sērija beigsies.
Tu esi slims vai kaa ar tevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-01-18 22:16, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parādi kur es ko tādu esmu rakstijis.
Gruuti atrast, jo visi Tavi komentaari zem miinusiem ir nosleepti starp paareejiem, un protams neapgalvoju ka rakstiiji tieshi taa vaards vaardaa, bet nu galveno domu jau var izvilkt no Taviem komentaariem. Nevajag jau teelot naivu. Tu RD ieniisti tik pat ljoti cik seetas krancis pirmo ieraudziito kakji. Un man par to Tevis zheel, ka neatbalsti saveejos, bet atklaati sporta portaalaa spljauj viniem sejaa. Aij cik RD ir suudiigs un kaada vinja ir luuzeru komanda.. Vai nav vienalga? Puishi censhas un speelee un ja briizhiem kaut kas nesanaak, tad nekas, sanaaks naakamajaa speelee.. Visaam komandaam jau nevar buut taadi staari kaa tavam MnD.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:16, pirms 14 gadiem
Trešais gols ir uz Trotera sirdsapziņas!Lūk ko nozīmē,ja nēsi centra spēlētajs un iemetienu speciālists,Mareks 100% izmantoja sho Trotera mainjas trūkumu!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:17, pirms 14 gadiem
Noderēs tālākajām spēlēm pacilājums komandai,tieši pirms izbraukuma.
Aizraujoša spēle,neskaties uz kļūdām.Sports bez emocijām nav sports,un šeit bija afigenna daudz emocijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:17, pirms 14 gadiem
Edavārdi rakstīja: Komandas +/- varbūt bija tās pašas, kas KHL, bet tā bija pavisam cita līga kur Jūlis agrāk trennēja. Tā kā šoreiz tavs tautu naida kurinošais komentārs neizdevās
Nekas kurinošs nemaz nav ieplānots - tomēr dodu priekšroku, ja nav atlaides uz vienu pusi, tad lai viņas nav arī uz otru pusi! Lai arī ir vairāk kā skaidrs, ka KHL ir uz RSL pamata, tomēr tās ir divas dažādas ēras un principā vajadzētu jau nu skaitīt visu no nulles!

  -4 [+] [-]

, 2011-01-18 22:17, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Trešais gols ir uz Trotera sirdsapziņas!Lūk ko nozīmē,ja nēsi centra spēlētajs un iemetienu speciālists,Mareks 100% izmantoja sho Trotera mainjas trūkumu!
Īstenībā jau troters tur neveiksmīgi nokrita/paklupa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:18, pirms 14 gadiem
tas chalis preses konferencee laaabs

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:18, pirms 14 gadiem
Varēja ierēkt par preses konferenci
viens zhurnalists nu ljoti apbizhojies bija par Dinamo uzvaru
Beigas vislaik murminaja ka maskava atigrajetsa

  -4 [+] [-]

, 2011-01-18 22:18, pirms 14 gadiem
Šoreiz tīrākais bobis...Atkal kad varēja paņemt 3 punktus-nedabujām gandrīz nekko...Bieži tā negadās ka Miķelim ripa izlsīd uz nūjas un viņš vel iemet brīnumainā kārtā...Un ja Šupim jāpadomā un jāpaskatās uz komandas sastāvu...Varbūt ir kāds līdzīgāks kas var iemest kā Ņiživijs...Nu Dārziņš un Troters nav tie kas iemetis bulīšus...Iepriekšējā reizē jau tas pierādijās vien...Nebūtu Ņiživijs,tad atkal 1 punkts...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:18, pirms 14 gadiem
Preses konference labaa, to vienu vajadzeeeja atspaardiit, taads lunis

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:19, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: +1, labi ierēcu
Nē nu joks bija labs. Tev pat jāatzīst, bet kas par daudz, tas par skādi...

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:19, pirms 14 gadiem
kursh skatijas preses konfarenci, kas bija pirmaja rinda tas krievs??? cik sapratu, tad kads no CSKA parsavjiem? jo trenerim pec atbildem paradija *piz du tebja* kad busi maskava

  +5 [+] [-]

, 2011-01-18 22:19, pirms 14 gadiem
Pēc spēles intervijā kas tas bija par žurnālistu, kas tik ļoti gribēja aizvainot gan J.Šupleru gan pretiniek CSKA galveno treneri? Un pēc intervijas vēl atļāvās svešā mēlē nobļauties ka RīgasDināmo Maskavā dabūšot pa pakaļu ?

Vai tādu žurnālistu vēl drīkst ielaist? Viņš jau neuzdeva ne grammu jautājuma, bet gan aizvainoja abus trenerus!

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:20, pirms 14 gadiem
Speedsters rakstīja: kursh skatijas preses konfarenci, kas bija pirmaja rinda tas krievs??? cik sapratu, tad kads no CSKA parsavjiem? jo trenerim pec atbildem paradija *piz du tebja* kad busi maskava
? sīkāk paskaidro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:20, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: RD turpina barot pretiniekus (un pie tam nosacīti vājākus) ar punktiem.
Sezonas laikā salecās krietni daudz šo punktu.
Bet no kā tad mēs tos punktus ņemam-no stiprākajiem.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:20, pirms 14 gadiem
Kurs redzeja preskonferenci pec speles es domaju esat sokaa, kads tur debils bija , tipo jautajumu uzdod bet pats sak runat kada CSKA komanda ir laba un ka Rigas Dinamo Maskava izvaros!! WTF?

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:21, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: Pēc spēles intervijā kas tas bija par žurnālistu, kas tik ļoti gribēja aizvainot gan J.Šupleru gan pretiniek CSKA galveno treneri? Un pēc intervijas vēl atļāvās svešā mēlē nobļauties ka RīgasDināmo Maskavā dabūšot pa pakaļu ?

Vai tādu žurnālistu vēl drīkst ielaist? Viņš jau neuzdeva ne grammu jautājuma, bet gan aizvainoja abus trenerus!
Jā tas gan,tāds lohs.Stulbumu savu izrādīja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-18 22:21, pirms 14 gadiem
Kāpēc Reķis bija sabalsots kā labākais spēlētājs LTV7 balsojumā? vēl joprojām nespēju to saprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:21, pirms 14 gadiem
ah,jēēē,bez trillera jau neiztikt.Nervi pabojati ne pa jokam.Ņiživijs-vnk super-augstas klases spēlētājs

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:22, pirms 14 gadiem
Pēc spēles intervijā priekšējā rindā bija žurnālists kas sāka apvainot Šupleru nemākulībā un utt, + pēc visas intervijas parādīja nepiedienīgu žestu mūsu trenerim! Draudot ka Maskavā vēl parādīšot!!

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:22, pirms 14 gadiem
Bojan Krkič rakstīja: Kāpēc Reķis bija sabalsots kā labākais spēlētājs LTV7 balsojumā? vēl joprojām nespēju to saprast.
Tas gan man nedaleca,kāpēc Reķis

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:23, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: Pēc spēles intervijā priekšējā rindā bija žurnālists kas sāka apvainot Šupleru nemākulībā un utt, + pēc visas intervijas parādīja nepiedienīgu žestu mūsu trenerim! Draudot ka Maskavā vēl parādīšot!!
A ko Šuplers teica pretī ?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:23, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Īstenībā jau troters tur neveiksmīgi nokrita/paklupa.
Īstenībā vinjš zaudēja iemetienu,nokrita vinjs,jo mēģinaja spelēt uz priekšu,lai dotos uzbrukumā nepadomājot par aizsardzību,tāpat kā Dārzinjš aŗī lauzas uz priekšu līdz ar to nepaspēja palīdzēt aizsardzībā!Šī ir centrālā uzbrucēja 100% kļūda!Vinjš nenoregule visu maiņu kā pareizi rīkoties tadās situācijās!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:23, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: A ko Šuplers teica pretī ?
pasmaidija

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:23, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: A ko Šuplers teica pretī ?
Stepiitis nolika pie vietas

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:24, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur visi tie paslēpušies, kas pirms spēles rakstija, ka pret CSKA 3 punkti garantēti??
Kaut kā visi kautrīgi to pat nepiemin.
Vai tad daudzi tā rakstīja, kaut kā nepamanīju. Cienu visas līgas futbolā, hokejā, kur pirmā vieta var zaudēt , spēlēt neizšķirti ar pēdējo vietu. Tagad nav garantijas ka piemēram Loko uzvarēs savā laukumā Novokuzņecku, kur tad vēl Dinamo spēlēs, nekad nevar garantēt uzvaru vai zaudējumu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:26, pirms 14 gadiem
Bojan Krkič rakstīja: Kāpēc Reķis bija sabalsots kā labākais spēlētājs LTV7 balsojumā? vēl joprojām nespēju to saprast.
Muusdienu tehnologijas rullee

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:26, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: atdodam punktus par brīvu
info@dinamoriga.lv
Neviens jau neko neatdeva, var pat teikt, ka šoreiz dinamiešiem stipri paveicās, jo parasti spēles beigās viņi mēdz izlaist uzvaru pamatlaikā, nevis nopelnīt papaildlaiku. Jebkurā gadījumā tajā spēles nogrieznī kurā CSKA izdevās panākt vadību viņi bija labāki, turklāt arī pamatlaika beigās un papildlaikā viņi izskatījās labāk par rīdziniekiem. Šī drīzāk bija veiksme un divi punkti, nevis neveiksme un zaudēts 1 punkts.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:26, pirms 14 gadiem
Nekas mums vēl laika ir uzvarēt Galvenais no man skatpunkta ir tikt 7 vai 6 vietā, 8 mums neder jo tad play-off LOK mums pretī stāsies

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:27, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: Nekas mums vēl laika ir uzvarēt Galvenais no man skatpunkta ir tikt 7 vai 6 vietā, 8 mums neder jo tad play-off LOK mums pretī stāsies
Lok mums nevar buut pretii nekaadi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:28, pirms 14 gadiem
Kāds nezin,kas notiek ar Telkvistu,kad vinjš atgriezīsies?Jo ar vienu vārtusargu play-off Rīdziniekiem nav ko darīt!Holts jau tagat sāk buksēt!

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:28, pirms 14 gadiem
buuuuu rakstīja: Lok mums nevar buut pretii nekaadi.
Kā nevar paskaties tabulu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:28, pirms 14 gadiem
Spēle Dināmo stilā, nu nevaram trešā perioda beigu daļu bez noraidījumiem nospēlēt, tā play-offā būs grūti(ja tiksim vēl).Labi, ka vismaz šoreiz izdevās beigās uzvarēt.Holtam izturību.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:29, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Kāds nezin,kas notiek ar Telkvistu,kad vinjš atgriezīsies?Jo ar vienu vārtusargu play-off Rīdziniekiem nav ko darīt!Holts jau tagat sāk buksēt!
Šuplers teica ka vēl nebūs jo viņa trauma ir jāsadziedē kārtīgi, cik nopratu viņu gatavos tikai uz play-off!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:29, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Krišjāni un Jēkab Rēdlihi - paldies Jums par sniegumu.Jūs oficiāli tieka nosūtīti uz Liepājas Metalurgu
Pareizi darīja aizsargs,ka turēja pretinieku,savādāk tāpat būtu vārti.Nevajag vainot aizsargu,tas ir viņa pienākums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:30, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: Kā nevar paskaties tabulu!!!
Loko ir no citas diviizijas. Mums pretii var buut Msk Dinamo, vai Ska.
Taa saprotu

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:30, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Papēti tabulu
Nu? Lok 1 vieta mums patreiz 8vieta. 1vieta spēlē ar 8 vietu
Ja netiksim augstāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:31, pirms 14 gadiem
Bojan Krkič rakstīja: Kāpēc Reķis bija sabalsots kā labākais spēlētājs LTV7 balsojumā? vēl joprojām nespēju to saprast.
vai tad nebija visvislabākais visskaistākais ātrākais spēcīgākais un noderīgākais

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:31, pirms 14 gadiem
Bojan Krkič rakstīja: Kāpēc Reķis bija sabalsots kā labākais spēlētājs LTV7 balsojumā? vēl joprojām nespēju to saprast.
kas to darija,malaci! komanda gars sacel,sis ir viens no veidiem.ta turpinat.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:32, pirms 14 gadiem
buuuuu rakstīja: Loko ir no citas diviizijas. Mums pretii var buut Msk Dinamo, vai Ska.
Taa saprotu
Johaidī!! Briles uzvelc! Rietumi un ziemeļi ir. Ziemeļi cīnas savā starpā dienvidi savā !!! Jopcik!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:32, pirms 14 gadiem
Shogad kaut kā negribētos,lai Rīdzinieki play-off izietu uz SKA,būtu priecīgs,ka tie būtu Maskavas Dināmo,Atlant,vai Lokomativ!

  +6 [+] [-]

, 2011-01-18 22:33, pirms 14 gadiem
Jūs esat aizmirsuši par MIĶELI vinš izdarīja galveno darbu, tā es sen nebiju bļāvis, vienīgi kaimiņi nesaprata, bet man po..j

  +7 [+] [-]

, 2011-01-18 22:33, pirms 14 gadiem
tripalka rakstīja: kaadeelj Mikelim ir jaavelk regulaari noi s*diem paareejie braalji?!
Kāpēc Ozo neviens nekritizē par noraidījumu papild laikā,tad arī varējām zaudēt 2punktus.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:33, pirms 14 gadiem
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -... Lūk dažiem lai iemet actiņas uz tabulu

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:34, pirms 14 gadiem
Patreizējā situācija ja šodien būtu play-off

Континентальная Хоккейная Лига - Турнирная таблица
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:35, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: Nekas mums vēl laika ir uzvarēt Galvenais no man skatpunkta ir tikt 7 vai 6 vietā, 8 mums neder jo tad play-off LOK mums pretī stāsies
SKA un maskavieši tavuprāt der? Diezgan interesants domu gājiens. SKA divreiz uz tā paša grābekļa neuzkāps tas ir vairāk kā skaidrs. OHK no otras puses ir izteikta izslēgšanas spēļu komanda, ko nevarētu teikt par RD. Piektā vieta ir patālāk jau, ar to es gribu teikt, ka pretī nāks spēcīga komanda , turklāt izslēgšanas spēles un regulārais čempionāts ir divas nesalīdzināmas lietas.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:35, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: SKA un maskavieši tavuprāt der? Diezgan interesants domu gājiens. SKA divreiz uz tā paša grābekļa neuzkāps tas ir vairāk kā skaidrs. OHK no otras puses ir izteikta izslēgšanas spēļu komanda, ko nevarētu teikt par RD. Piektā vieta ir patālāk jau, ar to es gribu teikt, ka pretī nāks spēcīga komanda , turklāt izslēgšanas spēles un regulārais čempionāts ir divas nesalīdzināmas lietas.
Ev KROKSI KĀDA STABILĀ VIETA Minskai? Gaidu paskaidrojumus!!!!!! Viņiem 2 spēles vairāk un nekas tur stabils nav. Tad jau RD stabilāk 8.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:35, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: ta ari paliks!


Sezonu dinamo pabeugs ar apsmejosiem zaudejumiem pret LOKO
Aizmirsti!!! Tev tādu prieku nedos

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:36, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur visi tie paslēpušies, kas pirms spēles rakstija, ka pret CSKA 3 punkti garantēti??
Kaut kā visi kautrīgi to pat nepiemin.
Vairāk gan tika manīts viens cits kurš sludināja,ka CSKA zāģu sērijai pienākšot gals
NAMEJS 9999, 08:24, pirms 14 stundām, atbildēt
Atcelt Ziņot
Visas sērijas reiz beidzas.
Arī CSKA (un Maskavas Dinamo) zaudējumu sērijai reiz pienāks gals

  -3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:36, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: Johaidī!! Briles uzvelc! Rietumi un ziemeļi ir. Ziemeļi cīnas savā starpā dienvidi savā !!! Jopcik!
Puisiit!
1kaart ir konferences - Austumi un Rietumi ( kuri var tikai finaalaa tikties)!
Katra konference sadaliita diviizijaas - Bobrova, Tarasova rietumos, un Chernisheva, Harlamova - austrumos.
Pirmajaa kaartaa speelee nevis vnk 1. un 8. savaa konferencee, bet 1. un peedeejaa savaa DIVIIZIJAA!!!
Loko NAV muusu diviizijaa!

Vismaz pag. gadaa taads nolikums bija

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:36, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: Šuplers teica ka vēl nebūs jo viņa trauma ir jāsadziedē kārtīgi, cik nopratu viņu gatavos tikai uz play-off!
Nu sūdīgi,ja tā būs!Holts līdz play-off būs izpumpējies,bet kad Telkvists atgriezīsies,veel nebuus gatavs raadiit labu sniegumu!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:36, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ev KROKSI KĀDA STABILĀ VIETA Minskai? Gaidu paskaidrojumus!!!!!! Viņiem 2 spēles vairāk un nekas tur stabils nav. Tad jau RD stabilāk 8.
1 spēle vairāk kā Rīgai, šīs spēles 2 punkti vēl nav ielikti tabulā.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:37, pirms 14 gadiem
6 vietā varam tikt Bet pretiniekos tad būs SKA vai Atlant

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:38, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: 1 spēle vairāk kā Rīgai, šīs spēles 2 punkti vēl nav ielikti tabulā.
Es redzu, ka nav. Bet tad jau tu būsi kļūdījies aprēķinos, mums 8. vieta ir stabilāka par 9. nekā tava 6. pret 8.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:38, pirms 14 gadiem
Pēdējais_vācietis Halt die Fotze! Sie letztere Arsch. Verdammte Scheisse!

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:38, pirms 14 gadiem
buuuuu rakstīja: Puisiit!
1kaart ir konferences - Austumi un Rietumi ( kuri var tikai finaalaa tikties)!
Katra konference sadaliita diviizijaas - Bobrova, Tarasova rietumos, un Chernisheva, Harlamova - austrumos.
Pirmajaa kaartaa speelee nevis vnk 1. un 8. savaa konferencee, bet 1. un peedeejaa savaa DIVIIZIJAA!!!
Loko NAV muusu diviizijaa!

Vismaz pag. gadaa taads nolikums bija
Ko tad gribi teikt KHL kļūdas savā tabulā ?

Континентальная Хоккейная Лига - Турнирная таблица

Paskaties cik reizes links būs jāliek!!?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 22:38, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: Pēdējais_vācietis Halt die Fotze! Sie letztere Arsch. Verdammte Scheisse!
Varbūt pietiks, ej gulēt. Nav forši vairāk tavi joki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:39, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Varbūt pietiks, ej gulēt. Nav forši vairāk tavi joki
tas nav joks, bet uz*irsiens ! Ej gulēt ja gribās, es, piemēram, nesen pamodos un negulēšu 72h...

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:40, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: 6 vietā varam tikt Bet pretiniekos tad būs SKA vai Atlant
SKA vai Maskava...

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:40, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: SKA vai Maskava...
Domā maskava vēl kritīs uz leju?

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:41, pirms 14 gadiem
buuuuu rakstīja: Puisiit!
1kaart ir konferences - Austumi un Rietumi ( kuri var tikai finaalaa tikties)!
Katra konference sadaliita diviizijaas - Bobrova, Tarasova rietumos, un Chernisheva, Harlamova - austrumos.
Pirmajaa kaartaa speelee nevis vnk 1. un 8. savaa konferencee, bet 1. un peedeejaa savaa DIVIIZIJAA!!!
Loko NAV muusu diviizijaa!

Vismaz pag. gadaa taads nolikums bija
vai tiesam,man ta liekas ka tu kludies.kapec mums bija jacinas ar SKA pagajuso gad.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:41, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: Ko tad gribi teikt KHL kļūdas savā tabulā ?

Континентальная Хоккейная Лига - Турнирная таблица

Paskaties cik reizes links būs jāliek!!?
Nu tad paskaties turpat, kas ir kuraa diviizijaa
Un izlasi veelreiz kaartiigaak ko raxtiju - kas ir diviizija, un kas konference. Turpat khl.ru ir sadalijums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:42, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: tas ja mes vispar tiksim play-off
Domāju, ka tikai lielas katastrofas gadījuma Dinamo netiks play-off, lai arī Torpedo ir nospēlējuši 3 spēles mazāk, viņiem tie 9 punkti jāizcīna jebkurā gadījumā. Taču arī augstāk par sesto vietu maz ticams, ka RD tiks, tātad secinājumus izdari pats.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:43, pirms 14 gadiem
jo ska IR muusu diviizijaa.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:43, pirms 14 gadiem
Visreālāk,ka Rīdzinieki play-off izies uz Lokomatīvi,otrs variants SKA.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:44, pirms 14 gadiem
buuuuu rakstīja: Puisiit!
1kaart ir konferences - Austumi un Rietumi ( kuri var tikai finaalaa tikties)!
Katra konference sadaliita diviizijaas - Bobrova, Tarasova rietumos, un Chernisheva, Harlamova - austrumos.
Pirmajaa kaartaa speelee nevis vnk 1. un 8. savaa konferencee, bet 1. un peedeejaa savaa DIVIIZIJAA!!!
Loko NAV muusu diviizijaa!

Vismaz pag. gadaa taads nolikums bija
Nezinu no kurienes tu shitaadu briinumu izraavi.. Speelee 1. ar 8., 2. ar 7., 3. ar 6. un 4. ar 5. Taas diviizijas ir tikai tapeec lai nebuutu tik daudz garo izbraukumu un tiek noteiktas komandas ar kuraam jaaizvada 4 (vai kaa shogad 5) speeles.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:44, pirms 14 gadiem
buuuuu rakstīja: Nu tad paskaties turpat, kas ir kuraa diviizijaa
Un izlasi veelreiz kaartiigaak ko raxtiju - kas ir diviizija, un kas konference. Turpat khl.ru ir sadalijums.
Kas tu auns? Vēl krievu valodā rakstīt uz melna fona! "Ja rīt play-off" tad kāds būtu to izkārtojums!! Jopcik labprāt saderētu ar tevi Pat komentētāji teica ka LOK mums galīgi neder
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:44, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: Domā maskava vēl kritīs uz leju?
Mēs netiksim augstāk par 6 vietu. Es būtu priecīgs par 7.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:44, pirms 14 gadiem
re ku saprotamaak buus -

Дивизион Боброва
М Команда И О
1 ОХК Динамо 44 76
2 СКА 43 74
3 Спартак 44 64
4 Динамо Р 46 64
5 ЦСКА 44 48

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:45, pirms 14 gadiem
StonedRanger rakstīja: Nezinu no kurienes tu shitaadu briinumu izraavi.. Speelee 1. ar 8., 2. ar 7., 3. ar 6. un 4. ar 5. Taas diviizijas ir tikai tapeec lai nebuutu tik daudz garo izbraukumu un tiek noteiktas komandas ar kuraam jaaizvada 4 (vai kaa shogad 5) speeles.
Viesn vismaz saprat paldies tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:46, pirms 14 gadiem
buuuuu rakstīja: re ku saprotamaak buus -

Дивизион Боброва
М Команда И О
1 ОХК Динамо 44 76
2 СКА 43 74
3 Спартак 44 64
4 Динамо Р 46 64
5 ЦСКА 44 48
Divīziju neskata play-off tabulā bet gan konferenci!! Jopcik tu lasīt proti? Paskaties pagājušā gada piemēru!!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:46, pirms 14 gadiem
bl.e pag gadaa taa bija!
visi veel kliedza ka uz MVD nekaadi nevaram pirmajaa kaartaa iziet, vienalga vini 1., vai 2rie, un mees 7., vai 8tie!

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:46, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: kura maskava?
Znaroka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:47, pirms 14 gadiem
Возможные пары 1/4 финала плей-офф конференций Чемпионата Континентальной хоккейной лиги 2010-2011 с расписанием будущих матчей по состоянию на 18 января 2011 г.

varbūt krieviski nesaproti?

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:47, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: tev velvienreis jasaka? kapec tad pagajuso sezon ar ska cinijamies?
jo ska bija 1 diviizijaa, mees peedeejie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:49, pirms 14 gadiem
buuuuu rakstīja: bl.e pag gadaa taa bija!
visi veel kliedza ka uz MVD nekaadi nevaram pirmajaa kaartaa iziet, vienalga vini 1., vai 2rie, un mees 7., vai 8tie!
Tu mazaak klausies ko te visi kliedz. Puse no tiem kliedzoshajiem no hokeja saprot tikpat cik cuuka no astronautikas.

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:49, pirms 14 gadiem
setelo rakstīja: Da beidz te di**ties! nezinu cik tev gadi vai no kurienes tu esi, bet šķiet ka no Hokeja neko nejēdz
es ned.irshos, varbuut kljuudos, bet pag gadaa taa bija.
ok, whatever.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:49, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: te vairs neskaitas harlamova vai bobrova, bet bet gan austrumi un rietumi.
Nezinu vai jēga viņam ko teikt Vai nu viņš speciāli muļķi tēlo vai ir neārstējams muļķis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:51, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Ņiživijs-spēcīgi!Malacis
Nepiekrītu! Ar viņa pieredzi un talantu, katrā spēlē jābūt malacim! Protams, nenoniecinu Viņa iespēto šajā spēlē, bet tam nav jābūt katram 15-tajam mačam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:52, pirms 14 gadiem
buuuuu rakstīja: bl.e pag gadaa taa bija!
visi veel kliedza ka uz MVD nekaadi nevaram pirmajaa kaartaa iziet, vienalga vini 1., vai 2rie, un mees 7., vai 8tie!
Ko,strīdaties-pareizi1-8, 2-7, 3-6,4-5 vietām.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 22:56, pirms 14 gadiem
klau roli19, beidz njunjaat vienreiz!!! Ko var pie viena raksta 3 REIZES zaageet - Holts shvaks, Telkvists savainots, viss pakaljaa...

     [+] [-]

, 2011-01-18 22:56, pirms 14 gadiem
Visticamāk,ka mūsu konferencē 1.buus Lokomative 2.SKA ,nevis Maskavas Din.,jo problēmas ar satāvu 3.Maskavas Din 4.Atlant
Un Rīdziniekiem visticamak pretīm nāks 1.Lokomatīve,vai 2.SKA!Mūsējie 6. vietā varētu būt,un iziet uz 3.Maskavas Din.,tikkai tad,ja vinētu no 4 atlikusajam spēlēm veselas trīs,un Spartaks no atlikusajam spelēm panjemtu 30%,bet Minskas Dinamo 50% punktu,taa tāda manējaa prognoze,liekas diezgan reāla!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 22:56, pirms 14 gadiem
Tas viņiem par tām sarkanajām ķiverēm izbraukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 23:02, pirms 14 gadiem
cepums tam hakerītim, kas par Reķi sabalsoja!
kkā parasti vins nevienam acīs nelec, bet kkā ir sakrājis vienu no labākajiem( ja ne pašu labāko) +/- komandā!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 23:14, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: ehhhh CSKA nepelnits zaudejums,nepelnits
Vispār jau tev ir daļēja taisnība .Zaudēt itkā nebija pelnijusi neviena komanda . Tas ka CSKA bija bišķi labāka gan taisnība .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-18 23:25, pirms 14 gadiem
Digars rakstīja: Vairāk gan tika manīts viens cits kurš sludināja,ka CSKA zāģu sērijai pienākšot gals
NAMEJS 9999, 08:24, pirms 14 stundām, atbildēt
Atcelt Ziņot
Visas sērijas reiz beidzas.
Arī CSKA (un Maskavas Dinamo) zaudējumu sērijai reiz pienāks gals
Vai tad es rakstu,ka šī sērija pārtrūks pret RD????

     [+] [-]

, 2011-01-18 23:26, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Dinamo zu halavu ieguva 2, CSKA 1

ir kkadi baigie prieki!


CSKA nakamie pretinieki ir VITJAZ, dinamo ir maskavas dinamo


tagad saksies izbraukuma serija kura ka vienmer dinamo neies
Vai tad Tu nerakstīji ka mēs stabili zaudēsim. Mājās 5 spēlēs 10 punkti-neviens zaudējums pamatlaikā.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-18 23:28, pirms 14 gadiem
Spele godigi teikshu bija dir**aa, halava ka Mikelis tur zem parlikna trapija, a ta 0 punkti un seit komentari jau butu cita gaisotne, loti pasivi spelejam aizsardziba - vainigi uzbruceji vini pienacigi nesagaida pretinieka speletajus, kas uznem atrumu un tad jau aizsargiem ir gruti vinus apturet, sada tendence jau ir pedejas 5 speles, tieshi Severtal lieliski sadi speleja un izmantoja savas izdevibas, ari parejas komandas no labaka gala sadi speles un sados musejiem, kkas ir jamaina! Redzes ka bus 4dien pret Znaroku.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-18 23:31, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: un aizmirsi piebilst pret LOKO darit navko
KO Tu visu laiku vari čikstēt-vai esi ;ads mazs slims bērns. Pret ACSK stabili zaudēsim, tagad sāksies izbraukuma sērija, kurā būs slikti, mums nav izredzes pret Loko-vai Tu visu laiku čikstēsi kā bāba-man ir slikti , tas ir slikts, to es nevaru. Nu tad uzraksti uzreiz ka visas spēles mēs zaudēsim.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-18 23:59, pirms 14 gadiem
Gagarinam droši vien būtu obidno ja viņa kauss nokļūtu LV!

     [+] [-]

, 2011-01-19 00:04, pirms 14 gadiem
kas par emocijām šovakara spēlē, vau, jāteic daudz arī Holts izvilka pagarinājumā!

     [+] [-]

, 2011-01-19 00:28, pirms 14 gadiem
Nesaprotu kadel uzvaras bulliti netiek statistika ieskaititi ka varti! Ka tas ir aiz dika otra puse! Kadam ir paskaidrojums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-19 00:49, pirms 14 gadiem
Malači!!! ';

     [+] [-]

, 2011-01-19 00:57, pirms 14 gadiem
Par skaistám uzvarám!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-19 08:44, pirms 14 gadiem
OZO un Rēdliha noraidījumi 100% attaisnoti, tur nebija variantu, vismaz Ozo variantā 99% būtu banka(
Man cits jautājums - KUR PALICIS Bukarts ar 'Džeriņu?? VIŅI IR N-TĀS REIZES LABĀKI PAR KAUT kaut kādu Pugovkinu un Karamnovu((

  +2 [+] [-]

, 2011-01-19 09:17, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: agri vai velu, halavu serija partrukst
Šeit pilnībā Tev piekrītu,pretinieku haļavas pret mums beigsies un tad mēs ņemsim 3 punktus.

     [+] [-]

, 2011-01-19 09:32, pirms 14 gadiem
kas par spēli.....

     [+] [-]

, 2011-01-19 09:35, pirms 14 gadiem
Paveicās mums.Ceska bija labāka.Nezinu ko darīs pleiofā ar tādu spēli.Ar šitādu spēli aizsardzībā.Nogurusi jau ir komanda,jau kura spēle pēc vienas dienas.Eh būtu mums tāds Košečkins Holta vietā,būtu stabili punkti 10 vairāk.Tātad komandas komplektācija nav labi veikta.Arī uzbrukumā varēja būt labāk.Nav riktīgas triecienmaiņas.1.maiņā visi trīs uzbrucēji nav diez ko lieli augumā,grūti gar bortiem,turklāt gadi,gadi.Individuāli visi tehniski spēlētāji,bet vienā maiņā nevajadzēja likt.Tas pats ir arī ar bijušo maiņu Bukarts,Džeriņš,Meija.Štāls priekš ceturtās labāk noder.Kapātājs,kuru pie bortiem uzreiz nenostum.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-19 09:50, pirms 14 gadiem
Trilleris kārtīgs, labas beigas, viss labs (lai gan aizsardzība ne pārāk, bet nu, nekas), Holts tiešām mazliet laikam noguris spēlēdams jau kuro spēli pēc kārtas, kas ir pilnīgi saprotami, tādēl dikti vajadzētu Telkvistam atstāt lazareti .Bet malači, tomēr, ļoti pozitīvas emocijas beigu beigās gan pašiem, gan faniem.Uzvara tiešām bija ļoti vajadzīga, tieši psiholoģiskā momenta dēļ (kā jau Miķelis un komentētāji teica pēc spēles).Protams, arī 2 punkti ir vairāk kā 1

     [+] [-]

, 2011-01-19 10:21, pirms 14 gadiem
carbons rakstīja: Paveicās mums.Ceska bija labāka.Nezinu ko darīs pleiofā ar tādu spēli.Ar šitādu spēli aizsardzībā.Nogurusi jau ir komanda,jau kura spēle pēc vienas dienas.Eh būtu mums tāds Košečkins Holta vietā,būtu stabili punkti 10 vairāk.Tātad komandas komplektācija nav labi veikta.Arī uzbrukumā varēja būt labāk.Nav riktīgas triecienmaiņas.1.maiņā visi trīs uzbrucēji nav diez ko lieli augumā,grūti gar bortiem,turklāt gadi,gadi.Individuāli visi tehniski spēlētāji,bet vienā maiņā nevajadzēja likt.Tas pats ir arī ar bijušo maiņu Bukarts,Džeriņš,Meija.Štāls priekš ceturtās labāk noder.Kapātājs,kuru pie bortiem uzreiz nenostum.
Gribētos zināt ar ko Ķošečkins ir labaķs par Holtu. Holtam atvairītie metieni 92,2%, Košečkinam-90,9%. Holts vidēji ielaiž 2,5 ripas spēlē, Košečkins 2,9. Spēļu skaits abiem vienāds-27.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-19 13:10, pirms 14 gadiem
JUGRA rulleee...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-19 13:53, pirms 14 gadiem
Ņiživija abi bullīši ļoti meistarīgi.. Pirmajā meta (un iemeta) tieši tad, kad vārtsargs izmeta nūju, lai izsistu ripu.. Cepuri nost, otrais jau kā pēc grāmatas, redz, ka var arī no otras puses apspēlēt.

Žēl, protams, ka neizdevās gūt visus 3 punktus. Un jācer, ka čaļi nebūs pārāk noguruši pēc 3 papildlaikiem pēc kārtas un pārlidojuma uz Maskavu.

     [+] [-]

, 2011-01-19 14:18, pirms 14 gadiem
Jekabs Redlihs speles zvaigzne!!!!!
sak besit jau sitie vina noraidijumi 3 perioda beigas jau 2 speli noraidas un ielaiz golu

     [+] [-]

, 2011-01-19 14:38, pirms 14 gadiem
Kam nav sveša krievu valoda ,ir iespēja noskatīties interviju ar veco '
'mūdzi'' Borisu Mihailovu un viņa redzējumu par CSKA nedienām!
Легендарный нападающий сборной СССР по хоккею...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-19 14:43, pirms 14 gadiem
3. vārtus cska guva pēc tam. kad Kr. Rēdlihs kārtējo "precīzo" piespēli iedeva. Sanāca pārmetiens...pēc tam iemetiens pie mūsu vārtiem un tālāk viss jau zināms un lai šis nedir*, ka 100% bija pārleicināts par uzvaru.
DetroiD rakstīja: Jekabs Redlihs speles zvaigzne!!!!!
sak besit jau sitie vina noraidijumi 3 perioda beigas jau 2 speli noraidas un ielaiz golu

     [+] [-]

, 2011-01-19 16:53, pirms 14 gadiem
kapec izskiroso buliti neskaita statistika???

     [+] [-]

, 2011-01-19 17:04, pirms 14 gadiem
Gaidām atpakaļ Telkvistu (ar nelielu cerību). Tiešām rodas sajūta, ka Holts nav spējīgs līmenī nospēlēt vairākas spēles pēc kārtas. Atkal muļķīgi zaudēti vārti un neiegūts punkts (3 vietā 2). Labi, ka bullīšos mums labi veicās, citādi atkal nebūtu nekāda prieka. Hartigana maiņa šoreiz līmenī. Tas priecē. Ņiživis vispār pēdējā laikā priecē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-19 17:42, pirms 14 gadiem
Saša bullīšu karalis