Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" atspēlējas un bullīšos izcīna ceturto uzvaru pēc kārtas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" atspēlējas un bullīšos izcīna ceturto uzvaru pēc kārtas
Jakubs Sedlāčeks
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Ceturto uzvaru pēc kārtas izcīnījis Rīgas "Dinamo", kas izbraukumā ar 2:1 pēcspēles metienos pieveica Bratislavas "Slovan". Izšķirošo bullīti realizēja Patriks Mulens, skaisti izslidinot ripu starp vārtsarga kājsargiem. Izlīdzinājumu otrajā trešdaļā panāca Tims Sestito.

Spēles teksta tiešraide

Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Normunds Sējējs izvēlējās pret Bratislavas "Slovan", kas Rietumu konferences kopvērtējumā atrodas tikai divas vietas augstāk, vārtos likt čehu Jakubu Sedlāčeku, nevis trīs uzvaras pēc kārtas izcīnījušo Jāni Kalniņš, kurš turklāt pirmdien aizvadīja pirmo sauso spēli Kontinentālajā hokeja līgā, atvairot 24 Kazaņas "Ak Bars" metienus.

Izdarītā izvēle neatmaksājās, jo ceturtajā minūtē laukuma saimnieki rezultātu atklāja tieši pēc Sedlāčeka kļūdas. Viņš netika galā ar metienu no zilās līnijas, ļaujot ripai izslīdēt starp kājsargiem, un pirmais pie tās bija amerikānis Džefs Tafs, kurš no vārtu līnijas iebakstīja ripu tīklā un panāca 1:0 Bratislavas "Slovan" labā. 35 gadus vecais uzbrucējs iepriekšējos desmit mačos bija izcēlies tikai vienu reizi.

Pirmās trešdaļas noslēgumā Bratislavas "Slovan" radās lieliska iespēja dubultot pārsvaru – piespēle no aizvārtes pēc rikošeta no Krišjāņa Rēdliha slidas nonāca līdz Tomāšam Kopeckim, kurš kopā ar Detroitas "Red Wings" un Čikāgas "Blackhawks" izcīnījis Stenlija kausu, tomēr uzbrucējam no diviem metriem neizdevās pārcelt ripu pāri uz ledus guļošajam Sedlāčekam.

Neizmantoto iespēju īpaši rūgti nācās atcerēties 26. minūtē, kad Rīgas "Dinamo" panāca izlīdzinājumu – 1:1. Pretuzbrukumu mazākumā ievadīja Patriks Mulens, izvirzot Gintu Meiju un Timu Sestito pret vienu aizsargu. Kapteinis piespēlēja, bet Sestito ar vienu pieskārienu pielika punktu, gūstot ceturtos vārtus sezonā un izceļoties pirmo reizi kopš 21. oktobra.

Tomēr neizpalika arī briesmas pie rīdzinieku vārtiem, jo Sedlāčeks vēlreiz netika galā ar metienu no zilās līnijas, ripai izspraucoties starp kājsargiem. Talkā vārtsargam gribēja doties Aleksandrs Jerofejevs, bet viņš vairākas reizes neveiksmīgi netrāpīja pa ripu. Briesmas likvidēja pats Sedlāčeks, pēdējā brīdī ripai virsū uzliekot cimdu, ar kuru tur nūju, nevis tver ripas.

Uzvarētāju neizdevās noskaidrot nedz pamatlaikā, lai gan 55. minūtē Māris Bičevskis izdarīja piespēli Laurim Dārziņam, bet viņam neizdevās uztvert ripu, nedz pagarinājumā, kad bīstamāk uzbruka Bratislavas "Slovan", taču pēc metieniem no tuvas un tālas distances īstajā vietā un laikā bija Sedlāčeks, bet nepieciešamajos momentos talkā nāca arī komandas biedri.

Bullīšos Rīgas "Dinamo" uzvaru atnesa amerikāņu aizsargs Patriks Mulens, kurš pēc vairākām māņu kustībām viltīgi izslidināja ripu starp laukuma saimnieku vārtsarga Barija Brasta kājsargiem – 2:1. Par ceturto uzvaru pēc kārtas parūpējās arī Sedlāčeks, kurš tika galā ar 33 sāncenšu metieniem un bija viltīgs bullīšos, divas reizes metoties Bratislavas "Slovan" uzbrucējiem kājās un nemaz neļaujot izdarīt metienu.

Nākamo spēli Rīgas "Dinamo" aizvadīs pēc divām dienām, izbraukumā tiekoties ar Zagrebas "Medveščak", un Horvātijas komanda Rietumu konferencē ieņem priekšpēdējo vietu, apsteidzot tikai rīdziniekus. Komandu starpā tagad ir seši punkti.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Jakubs Sedlāčeks (Jānis Kalniņš); Georgijs Pujacs – Patriks Mulens, Aleksandrs Jerofejevs – Ralfs Freibergs, Krišjānis Rēdlihs – Oskars Cibuļskis, Uvis Balinskis; Gints Meija – Tims Sestito – Miķelis Rēdlihs, Gunārs Skvorcovs – Pjotrs Ščastļivijs – Edgars Kulda, Lauris Dārziņš – Māris Bičevskis – Miks Indrašis, Kaspars Saulietis – Vitālijs Pavlovs – Roberts Lipsbergs.

Bratislavas "Slovan" – Rīgas "Dinamo" 1:2 (1:0, 0:1, 0:0, 0:1)

Vārti: 3:17 Tafs (Smoleņāks, Novāks) 1:0, 25:40 Sestito (Mulens, Meija) 1:1, 65:00 Mulens 1:2
Soda minūtes: 10:12
Metieni: 34:23
Vārtsargi: Berijs Brasts – Jakubs Sedlāčeks

 +15 [+] [-]

, 2016-11-17 20:42, pirms 8 gadiem
Būtu Ozo jau no sezonas sākuma bijis...

  +2 [+] [-]

, 2016-11-17 20:42, pirms 8 gadiem
Ozo

 +12 [+] [-]

, 2016-11-17 20:42, pirms 8 gadiem
Sveicu DR ar 4to uzvaru!

  +6 [+] [-]

, 2016-11-17 20:43, pirms 8 gadiem
sarkanbaltsarkanā lentīte sējējam labi izskatijās, žēl ka nespelejam pret kādu no rus top komandām.... būtu vēl patīkamak

 +11 [+] [-]

, 2016-11-17 20:43, pirms 8 gadiem
Malači, pozitīvi! Tā tik turpināt!

  +6 [+] [-]

, 2016-11-17 20:43, pirms 8 gadiem
kaarteejaa rakstura speele! Malachi!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-17 20:43, pirms 8 gadiem
Teicama dāvana mums visiem no Dinamiešiem 18. novembra svētkos-lieliskās uzvaru takas turpinājums!

  +4 [+] [-]

, 2016-11-17 20:43, pirms 8 gadiem
Jau sāku apsvērt domu aiziet uz kādu spēli

  +5 [+] [-]

, 2016-11-17 20:43, pirms 8 gadiem
Tikai Rīga , tikai Dināmo!skaista uzvara!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-17 20:44, pirms 8 gadiem
Ozo vaig ofic ari izlase par trener paligu.
Skudra,ozo,irbe butu izlase ideali

  +7 [+] [-]

, 2016-11-17 20:44, pirms 8 gadiem
Acīmredzams ir Ozoliņa efekts, žēl tikai, ka spelētāji nesāk spēlēt kamēr viņiem kāds ar bomi pa galvu nesit.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-17 20:45, pirms 8 gadiem
Spēle diezgan garlaicīga sanāca,bet iznākums der.

 +14 [+] [-]

, 2016-11-17 20:45, pirms 8 gadiem
Sito dinamo nevar pazit... Vai tiesam tas ir Ozo nopelns??? Paldies par hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-11-17 20:46, pirms 8 gadiem
vēl pasauli nav pāršalkusi ziņa par Porziņģa 35 punktiem, kā jau nāks nākamās ziņas par Dinamo uzvaru.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-17 20:48, pirms 8 gadiem
Šonakt porzingis mums davinas Latvijai davanu

     [+] [-]

, 2016-11-17 20:48, pirms 8 gadiem
Ahoi !

  +3 [+] [-]

, 2016-11-17 20:49, pirms 8 gadiem
Malači, īsta vīru spēle un godam izcīnīta uzvara! Lieliski!

  +2 [+] [-]

, 2016-11-17 20:49, pirms 8 gadiem
Jauzvar ari piekto speli pec kartas!!! Visus ar uzvaru!

 +10 [+] [-]

, 2016-11-17 20:52, pirms 8 gadiem
Ozoliņš pat ir iemācījis mūsējiem bullīšus mest
Paldies veči par cīņu!

  +3 [+] [-]

, 2016-11-17 20:53, pirms 8 gadiem
aigar21bab rakstīja: Šonakt porzingis mums davinas Latvijai davanu
Uzvārdi jāraksta ar lielo burtu-dunduk!!!

  +3 [+] [-]

, 2016-11-17 20:56, pirms 8 gadiem
Un tomēr ar Ozoliņu Dinamo atdzimst!
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529

  +2 [+] [-]

, 2016-11-17 20:59, pirms 8 gadiem
Nah to čehu,jāliek savējais vārtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-11-17 20:59, pirms 8 gadiem
Gan jau kāds atceras vienu dīvainu likumsakarību DR sakarā, ko diezgan bieži pieminu. Kārtējo reizi to pierādām. Sezonas sākumā kad zaudējām vienu spēli pēc otras DR kopumā spēlēja labi, laukumā biežāk dominēja, izdarījām metienus vairāk par pretiniekiem un spēles ... zaudējam.
Tagad 4 uzvaras pēc kārtas un neteiktu ka mēs tajās esam dominējuši, ka esam ļoti labi spēlējuši. Bieži sākam ļoti smagi spēles (arī šodien).
4 uzvaras pēc kārtas un nevienā no šīm 4 spēlēm neesam metuši vairāk par pretinieku.
DR uzvar spēles ja mazāk met pa vārtiem, bet ja laukumā dominē un spēlē labi vai ļoti labi , tad drīzāk zaudēs.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-17 20:59, pirms 8 gadiem
Metalic rakstīja: Nah to čehu,jāliek savējais vārtos.
Sākumā nolažojās, buļļos nostāvēja tīri labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-17 21:12, pirms 8 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Kalniņš paspēs izspēlēties Puisim viss priekšā ! Labi ka mums ir stabili 2 vārtsargi.. Likās ka aiz Sedly muguras neviena nav, bet ir ne tikai aiz muguras, ir jau blakus un priekšā !
Ideāli uz nākamo sezonu būtu Edžu dabūt Dinamo, un Kalniņu !
edža ka pirmais vairs neder.... savu jau ir nostāvējis..... savas 15 speles var un ka otrais. bet tas ir max....un kalniņš būs jau labi savu vertību pacēlis pēc šīs sezonas....

  +2 [+] [-]

, 2016-11-17 21:20, pirms 8 gadiem
Laba rakstura uzvara. Arii trolliishi kkur pazudushi.
VIeniigais beediigais, ka nenormaali aciis kriit Pujacs ar savaam kljuudaam. Es ljoti cienu vinju par savu attieksmi pret izlasi un vispaar, kaa hokejistu, bet RD vnk nav vinja komanda (neapshaubaami vinjsh ir augsta liimenja aizsargs, bet Riigaa vinjam ir kkaads laasts)

 +10 [+] [-]

, 2016-11-17 21:20, pirms 8 gadiem
Kā tad tā? Te taču daži "ekperti" pilnā pārliecībā solīja 10 zāģu sēriju

  +4 [+] [-]

, 2016-11-17 21:25, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā tad tā? Te taču daži "ekperti" pilnā pārliecībā solīja 10 zāģu sēriju
Eksperti pazuduši Tāda aizdoma, ka ekspertu grupa pastāvēja no viena Biroja saimnieka tipāža, tiklīdz Briojs ir autā, tā arī eksperti klusē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2016-11-17 21:30, pirms 8 gadiem
Nav nedz paša Biroja, nedz Upesdegļa, Zuša, Vilciena, Bimbambola, Resnā Putna, Bārdainā Sifona un tamlīdzīgo pērrtiķbolistu anti Hokeja čortu, kurš varētu būt viens un tas pats personāžs, tikai uz doto brīdi izrubījies (izrubīts)

  +1 [+] [-]

, 2016-11-17 21:31, pirms 8 gadiem
Apsveicu visus ar pelnītu Dinamo uzvaru! Un sveicu visus SC lietotājus un vadību Latvijas 98 dzimšanas dienā!

     [+] [-]

, 2016-11-17 21:32, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Nav nedz paša Biroja, nedz Upesdegļa, Zuša, Vilciena, Bimbambola, Resnā Putna, Bārdainā Sifona un tamlīdzīgo pērrtiķbolistu anti Hokeja čortu, kurš varētu būt viens un tas pats personāžs, tikai uz doto brīdi izrubījies (izrubīts)
Nu jau, nu jau. Izteikti atšķirīgi tipāži tie ir. Lai to pašu R-vilciena stilu atdarinātu, jābūt riktīgam talantam. Izņemot Putnu un Sifonu.

     [+] [-]

, 2016-11-17 21:33, pirms 8 gadiem
maris_zunda_338808323143173 rakstīja: Apsveicu visus ar pelnītu Dinamo uzvaru! Un sveicu visus SC lietotājus un vadību Latvijas 98 dzimšanas dienā!
Paldies saku savā vārdā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-17 21:33, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: SEDLIŅŠ IELAIDA 1 NO 34 UN JŪS SAKĀT, KA NEATMAKSĀJAS ddd IDI ŅI
kas te smird peec nipeļiem?Aaaa cultivate elpa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-17 21:35, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: Ai, jānoskatās KHL HD mačs pret Minsku- Ozo 1.spēle- labākam miegam = ))
Tu tak pagājušo sezonu biji lielākais Dinamo nolicējs , tagad par baigo fanu sāc uzmesties

     [+] [-]

, 2016-11-17 21:37, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Paldies saku savā vārdā!
Nav par ko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-17 21:39, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: ka tik tu neesi bik saspiedies? Vienmēr esmu atbalstījis Dinamo.. Pagājušajā gadā es teicu, lai visi nomierinās- esam, kur esam un būs tā, kā būs
Tu beidz fantazēt , kopā ar Upesdegli aurojat ka dinamo pēdējo sezonu spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-17 21:43, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: IDIŅŠ!!! Vienmēr esmu karojis pret Upesdegli un savu mūžu neesmu tādu domu pat pieļāvis! Auzas! Bet- pateicos- nebiju domājis, ka kādam griežu vēl no pagājušas sezonas
ātri gan tu kažoku uz otru pusi abgriezi!!!
Ko tavs Draugs Antons par to teiks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-17 21:54, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: pilnīgi nav vairs ko lasīt! aiz garlaicības mēģināšu pat sagaidīt Tampu ar Bufalo, mošk naktsargi ar kko pārsteigs. Ko tu?
Pētiķbola tēmā no rīta izlasīji infu, kuru es speciāli priekš tevis iemetu? Koroče, pie mums brauc Žiriks ar Krievijas Armijas vīru kori! Pēc Marinas Le Penas ielūguma, 25. novembrī, Taraskonā (tas ir blakus ciemats pāri upei Ronai), ieja par brīvu, visu apmaksā vietējā FN pakļautā pašvaldība, jau jūtu, ka būs riktīga pjanka

     [+] [-]

, 2016-11-17 22:05, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu jau, nu jau. Izteikti atšķirīgi tipāži tie ir. Lai to pašu R-vilciena stilu atdarinātu, jābūt riktīgam talantam. Izņemot Putnu un Sifonu.
Kāda problēma uztaisīt izteikti atšķirīgus tipāžus daudzveidības labad? Redzi, fakts paliek fakts, ja nav kaut viena no nosauktajiem, nav vispār NEVIENA, značit kaut kas ir noticis ar KlonBimbiSwordu

  +1 [+] [-]

, 2016-11-17 22:13, pirms 8 gadiem
kur tad visi heiteri palikuši?

     [+] [-]

, 2016-11-17 22:14, pirms 8 gadiem
LemOnz rakstīja: kur tad visi heiteri palikuši?
nav ko teikt

     [+] [-]

, 2016-11-17 22:19, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kāda problēma uztaisīt izteikti atšķirīgus tipāžus daudzveidības labad? Redzi, fakts paliek fakts, ja nav kaut viena no nosauktajiem, nav vispār NEVIENA, značit kaut kas ir noticis ar KlonBimbiSwordu
Tu nevari tik dažādus rokrakstus un izteikšanās manieres tik konsekventi ieturēt. Piemēram, viiens no ražīgākajiem profilu štancētājiem bija Arturiks no Carnikavas, āža kāja no maisa līda ārā faktiski uzreiz. R-vilciens, Upesdeglis, Bimbis ir unikāli kadri. Par basketbolistiem Sifonu, resno putnu neko nesaku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-17 22:36, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Būtu Ozo jau no sezonas sākuma bijis...
Starp citu, viņš sezonas sākumā jau bija uz dažiem Dinamo treniņiem, bet acīmredzot, nespēja vienoties.

     [+] [-]

, 2016-11-17 22:44, pirms 8 gadiem
zutis_799348595640205312 rakstīja: Es te, ko jūs? Nevar vairs akstīties, sc,com bloķē pat par neko.
Apsveicu Ģjinamu ar uzvaru, Ozoliņa faktors ar katru spēli sāk kļūt patiesāks. Cik spēles pēc kārtas ir punkti?
p.s. interesanti, ka tiek bloķēti tādi kā mēs, bet visi jenoti, teemu, kas te sludina Krievijas varenību brīvi raksta figņu. Vakar tas pats bija pie Porziņģa raksta, visi runā par krāniem, bet nobloķē tik huli un vēl vienu. Te nav nekādas loģikas vairs, uzēdušies uz dažiem no mums un viss.
Paraudi, tev tas piestāv
Slēpts komentārs: Runčuks

  +3 [+] [-]

, 2016-11-17 22:52, pirms 8 gadiem
Runčuks rakstīja: just līdzi klubam līga, kurā 1/3 klubu ir problēmas ar algu izmaksu, līgā, kur vienu sezonu klubs tiek kausa finālā, bet nākamai sezonā jau ir pazudis, līgā, kur mākslīgi izveidoti klubi spēlē arēnās ar 50 skatītājiem tribīnēs? tas var interesēt tikai neizglītotu proletariātu, kurš neredz tālāk par arēnā nopirktā alus glāzes malu tad nav nozīmes ne rezultātam, ne kontekstam, pālis galvā un tā izraisīta eiforija pāri visam...
Vēl viens anonīmais pērtiķbolists Atradis profilu, kurš vēl nav nobloķēts?

  +2 [+] [-]

, 2016-11-17 22:55, pirms 8 gadiem
zutis_799348595640205312 rakstīja: Es te, ko jūs? Nevar vairs akstīties, sc,com bloķē pat par neko.
Apsveicu Ģjinamu ar uzvaru, Ozoliņa faktors ar katru spēli sāk kļūt patiesāks. Cik spēles pēc kārtas ir punkti?
p.s. interesanti, ka tiek bloķēti tādi kā mēs, bet visi jenoti, teemu, kas te sludina Krievijas varenību brīvi raksta figņu. Vakar tas pats bija pie Porziņģa raksta, visi runā par krāniem, bet nobloķē tik huli un vēl vienu. Te nav nekādas loģikas vairs, uzēdušies uz dažiem no mums un viss.
Neparko, ņirgājies? Tu kad reģistrējies, noteikumus izlasīji?

  -4 [+] [-]

, 2016-11-17 23:04, pirms 8 gadiem
Basketbols nav pērtiķbols nekāds normāls sporta veids. Hokejs ir bardaks,cirks.

     [+] [-]

, 2016-11-17 23:08, pirms 8 gadiem
Nāk atpakaļ kaut kas no vecā labā Dinamo. OZO!!!

  -3 [+] [-]

, 2016-11-17 23:24, pirms 8 gadiem
Varu tik nosmieties, kā šeit tiek veidots personības kults.
Ja kāds nav pamanījis, tad izņemot AK Bars, KrHuLv šajās uzvarētās spēlēs uzvarēja sava līmeņa komandas. un arī tad ne pārāk viegli. Par kaut kādu ozo faktoru varēs sākt runāt/rakstīt, kad KrHuLv sāks regulāri vinnēt šīs sezonas KHL līderkomandas.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-17 23:29, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Vēl viens anonīmais pērtiķbolists Atradis profilu, kurš vēl nav nobloķēts?
1/ pirms mani apvainot par anonīmo, dod vien savu personas kodu, deklarēto adresi, kontaktinformāciju,
2/ mierīgi šeit komentēju un dalos ar viedokli jau 9 gadus, kamēr tu (ar mazo "t" šoreiz rakstu apzināti, jo manās acīs esi nožēlojams proletariāts un nicināms vidējais "purčika" blokmāju rezidents), spazmatiski ik pa pāris dienām atjauno savu profilu, jo nespēj pat pāris dienas te eksistēt kādu rupji neapvainojot, kā rezultātā tiec izbanots... nožēloms bidla?

  -2 [+] [-]

, 2016-11-17 23:36, pirms 8 gadiem
Laikam pāris cilvēkiem nav smadzeņu pietrūkst zinašanu. Basketbols ir sakārtots nav neviena problēma.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-17 23:37, pirms 8 gadiem
Runčuks rakstīja: 1/ pirms mani apvainot par anonīmo, dod vien savu personas kodu, deklarēto adresi, kontaktinformāciju,
2/ mierīgi šeit komentēju un dalos ar viedokli jau 9 gadus, kamēr tu (ar mazo "t" šoreiz rakstu apzināti, jo manās acīs esi nožēlojams proletariāts un nicināms vidējais "purčika" blokmāju rezidents), spazmatiski ik pa pāris dienām atjauno savu profilu, jo nespēj pat pāris dienas te eksistēt kādu rupji neapvainojot, kā rezultātā tiec izbanots... nožēloms bidla?
Pabarojiet regulāri viņu un viņam līdzīgās bidlas, un viņi ilgi no šejienes nepazudīs.
Takā paši vien esat vainīgi, un tāpēc tagad nevajag bozties.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-17 23:45, pirms 8 gadiem
Es,ka basketbolists cienu hokeju,bet redzu,ka hokejā ir ļoti daudz problēmu,tapēc vēlos, lai šīs problēmas tiktu atrisinātas, jo ātrāk, jo labāk citādi Latvijas hokeja tik stagnē un bardaks tur ir liels,kas tika pārņemts no Kirova Lipmana.Viens vārds,kas notiek Latvijas hokeja federācijā ir bardaks

  -2 [+] [-]

, 2016-11-17 23:47, pirms 8 gadiem
Man daudzi hokejisti teikuši,ka viņi piekrīt,kad hokeja federācija ir viens liels bardaks nekas nav sakartots. Tapēc viņi saka, kaut nu mums būtu tāda federācija,ka basketbola,kur nav problēmu nekādu.

     [+] [-]

, 2016-11-17 23:47, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varu tik nosmieties, kā šeit tiek veidots personības kults.
Ja kāds nav pamanījis, tad izņemot AK Bars, KrHuLv šajās uzvarētās spēlēs uzvarēja sava līmeņa komandas. un arī tad ne pārāk viegli. Par kaut kādu ozo faktoru varēs sākt runāt/rakstīt, kad KrHuLv sāks regulāri vinnēt šīs sezonas KHL līderkomandas.
Nu admirāļi un minskieši ir reali play-off kandidāti šogad, bet nu ja uzskatam, ka RD līmenis ir tik labs, ka jācīas par play-off, tad protams, tev ir taisnība.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-18 00:54, pirms 8 gadiem
Birojam atslegts internets,patikams klusums P.s. piesledzos uz 3/3,bet aizmigu. Pamodos uz bullishiem. Japaker horvati un tad jau vares lenam ari tabula paskatities.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-18 00:58, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Nav nedz paša Biroja, nedz Upesdegļa, Zuša, Vilciena, Bimbambola, Resnā Putna, Bārdainā Sifona un tamlīdzīgo pērrtiķbolistu anti Hokeja čortu, kurš varētu būt viens un tas pats personāžs, tikai uz doto brīdi izrubījies (izrubīts)
Cimmermanis arī būs pederi izšāvis.

     [+] [-]

, 2016-11-18 01:42, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Sākumā nolažojās, buļļos nostāvēja tīri labi
Neiet runa par buļļiem,mums savējos vajag trennēt.Čehijā ...uij tev ieliks vārtos latvieti ja būs līdzvērtīgs čeham

     [+] [-]

, 2016-11-18 07:02, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varu tik nosmieties, kā šeit tiek veidots personības kults.
Ja kāds nav pamanījis, tad izņemot AK Bars, KrHuLv šajās uzvarētās spēlēs uzvarēja sava līmeņa komandas. un arī tad ne pārāk viegli. Par kaut kādu ozo faktoru varēs sākt runāt/rakstīt, kad KrHuLv sāks regulāri vinnēt šīs sezonas KHL līderkomandas.
Ar šādu sastāvu, tas ir iespējams? RD var trenēt pasaules labāko treneru konsīlijs, tāpat viņi nekad nesāks regulāri uzvarēt sezonas līderus.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 09:13, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Man daudzi hokejisti teikuši,ka viņi piekrīt,kad hokeja federācija ir viens liels bardaks nekas nav sakartots. Tapēc viņi saka, kaut nu mums būtu tāda federācija,ka basketbola,kur nav problēmu nekādu.
Pērtiķbols tiek tendenciozi stutēts NO AUGŠAS, iepretī sabiedrības interesēm, jau krietnu laiku tā lobijs mēģina sabiedrībai iezombēt destruktīvu domu par "nacionālo sporta veidu", tāpēc arī tas tiek finansēts no valsts visvairāk par citiem sportiem Taču Latvijas auditorija ir masveidā orientēta uz Hokeju Tātad, ir jālikvidē pērtiķbola lobijs un visus tā resursus jāiegulda Hokeja federācijā un "bardaks" tiks automātiski novērsts!

     [+] [-]

, 2016-11-18 09:19, pirms 8 gadiem
Atkal divi rakstīja: Cimmermanis arī būs pederi izšāvis.
Manuprāt, viens un tas pats kadrs vien ir

     [+] [-]

, 2016-11-18 09:22, pirms 8 gadiem
Metalic rakstīja: Neiet runa par buļļiem,mums savējos vajag trennēt.Čehijā ...uij tev ieliks vārtos latvieti ja būs līdzvērtīgs čeham
Nav tik traki, es domāju, ka izvēlējās Sedlo tāpēc, kā Bratislava viņam nav sveša pilsēta, gluži tāpat, kad Masaļska blice spēlē Rīgā, praktiski vienmēr treneri bāž kastē Edgaru

  +2 [+] [-]

, 2016-11-18 10:18, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varu tik nosmieties, kā šeit tiek veidots personības kults.
Ja kāds nav pamanījis, tad izņemot AK Bars, KrHuLv šajās uzvarētās spēlēs uzvarēja sava līmeņa komandas. un arī tad ne pārāk viegli. Par kaut kādu ozo faktoru varēs sākt runāt/rakstīt, kad KrHuLv sāks regulāri vinnēt šīs sezonas KHL līderkomandas.
Jābūt laikam ļoti nelaimīgam, lai kaut ko tādu sarakstītu. Bez Ozo 25 spēlēs 15 punkti , ar Ozo 6 spēlēs 14 punkti. Vismaz patīkami, ka tu atzīsti, ka DR līmenis ir PO zona, jo nosauci par DR līmeni arī Minsku un Admiral.

     [+] [-]

, 2016-11-18 10:38, pirms 8 gadiem
DR uz viļņa

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 10:48, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Jābūt laikam ļoti nelaimīgam, lai kaut ko tādu sarakstītu. Bez Ozo 25 spēlēs 15 punkti , ar Ozo 6 spēlēs 14 punkti. Vismaz patīkami, ka tu atzīsti, ka DR līmenis ir PO zona, jo nosauci par DR līmeni arī Minsku un Admiral.
Tu kārtējo reizi izcēli savu debīlismu, ja domā, ka mana laime vai nelaime kaut kādā mērā saistīta ar sportā pasaulē notiekošo. Izcils stulbums!

  -2 [+] [-]

, 2016-11-18 10:54, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Jābūt laikam ļoti nelaimīgam, lai kaut ko tādu sarakstītu. Bez Ozo 25 spēlēs 15 punkti , ar Ozo 6 spēlēs 14 punkti. Vismaz patīkami, ka tu atzīsti, ka DR līmenis ir PO zona, jo nosauci par DR līmeni arī Minsku un Admiral.
Vai vari pateikt lumpeni , kur vēl, regulāri Latvijā tiek atskaņota psrs himna?
Priecīgus svētkus!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 11:03, pirms 8 gadiem
scores rakstīja: Vai vari pateikt lumpeni , kur vēl, regulāri Latvijā tiek atskaņota psrs himna?
Priecīgus svētkus!
Nekur! Jo tā vairs nav PSRS himna, bet gan mūsdienu Krievijas Federācijas! Vajadzētu ierosināt, lai visas himnas tiktu atskaņotas kopā ar tekstiem, lai noņemtu visus jautājumus šai sakarā

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 11:13, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu kārtējo reizi izcēli savu debīlismu, ja domā, ka mana laime vai nelaime kaut kādā mērā saistīta ar sportā pasaulē notiekošo. Izcils stulbums!
Laimīgs vai nelaimīgs, bet tu esi MEGAATKARĪGS no neta un konkrēti no SC portāla! Skaties, bocmani Ivar, ka tik fanātiski aizraujoties ar planšeti, nepalaid savu kuģi ar visiem jūrniekiem pa burbuli!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 11:14, pirms 8 gadiem
scores rakstīja: Vai vari pateikt lumpeni , kur vēl, regulāri Latvijā tiek atskaņota psrs himna?
Priecīgus svētkus!
PSRS himnu es jau sen neesmu dzirdējis.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 11:15, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu kārtējo reizi izcēli savu debīlismu, ja domā, ka mana laime vai nelaime kaut kādā mērā saistīta ar sportā pasaulē notiekošo. Izcils stulbums!
Laimīgi cilvēki ir laimīgi un viņus sīkumi nesatrauc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-18 11:30, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Nekur! Jo tā vairs nav PSRS himna, bet gan mūsdienu Krievijas Federācijas! Vajadzētu ierosināt, lai visas himnas tiktu atskaņotas kopā ar tekstiem, lai noņemtu visus jautājumus šai sakarā
Sorry par off topic!
Zinot ka esi ar sirdi un dvēseli basketbolā un kā kvēlākajam basketa fanam ,gribēju uzzināt tavu lietpratēja viedokli - cik olimpiskos ciklus varētu turpināties ASV dominance basketā ?
Varbūt tas būs mūžīgi?

  -2 [+] [-]

, 2016-11-18 11:51, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Laimīgi cilvēki ir laimīgi un viņus sīkumi nesatrauc.
Un kurš Tev teica, ka man ļoti uztrauc, kā veicas tai krievu miskastei?
Ja Tu kaut ko esi izštukojis savā prātiņā, un sev vēlamo pieņēmis par faktisko, tad tā jau ir Tava problēma,un nevis manējā.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-18 11:54, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: PSRS himnu es jau sen neesmu dzirdējis.
Jā, jā,Funs!
Mēs taču zinām, kad puikas uz Tava malkas šķūnīša durvīm uzšņāps trīs burtu lamu vārdu krievu valodā, tad arī Tev šķitīs, ka šķūnītī ir tas, kas uzšņāpts uz durvīm,un nevis malka.

     [+] [-]

, 2016-11-18 12:02, pirms 8 gadiem
scores rakstīja: Sorry par off topic!
Zinot ka esi ar sirdi un dvēseli basketbolā un kā kvēlākajam basketa fanam ,gribēju uzzināt tavu lietpratēja viedokli - cik olimpiskos ciklus varētu turpināties ASV dominance basketā ?
Varbūt tas būs mūžīgi?
Humorists Man ir galīgi po barabanu, kas un cik ilgi tajā pērtiķbolā dominēs
Tieši tāpat, kurš ir un būs pasaules reperu jeb atraktīvāko fekāliju izlaidēju topā, jeb misteru/mis transvestītu konkursa uzvarētājs, sūds ir un paliek sūds

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 12:14, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kurš Tev teica, ka man ļoti uztrauc, kā veicas tai krievu miskastei?
Ja Tu kaut ko esi izštukojis savā prātiņā, un sev vēlamo pieņēmis par faktisko, tad tā jau ir Tava problēma,un nevis manējā.
Pašpietiekamo Ivaru nekas po žizņi neuztrauc, bet viņš pastāvīgi ne tikai par visu fanātiski raksta, bet arī praktiski visam piedēvē klāt negatīvu auru

     [+] [-]

, 2016-11-18 12:54, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Pašpietiekamo Ivaru nekas po žizņi neuztrauc, bet viņš pastāvīgi ne tikai par visu fanātiski raksta, bet arī praktiski visam piedēvē klāt negatīvu auru
Precīzi vārdi par viņu - "visam negatīva aura".

     [+] [-]

, 2016-11-18 13:28, pirms 8 gadiem
Spēle ļoti patika, visu cieņu puišiem, ka cīnās līdz galam. Paldies, Ozo, par spēli un Sējejam.

     [+] [-]

, 2016-11-18 13:43, pirms 8 gadiem
neesmu specss, bet OZO ir ķēriens!

  -2 [+] [-]

, 2016-11-18 14:12, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Precīzi vārdi par viņu - "visam negatīva aura".
Funs, ir viena lieta par ko es ļoti uztraucos u.t.i., ka tik infantiliem cilvēkiem kā Tu, ir dota iespēja strādāt par pedagogu, un tādējādi dota iespēja čakarēt mūsu nākotnes prātus.
Tāpēc vien es esmu par to likumu,ka tādus pedagogus no skolām jādzen ar sūdainu koku.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-18 14:22, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funs, ir viena lieta par ko es ļoti uztraucos u.t.i., ka tik infantiliem cilvēkiem kā Tu, ir dota iespēja strādāt par pedagogu, un tādējādi dota iespēja čakarēt mūsu nākotnes prātus.
Tāpēc vien es esmu par to likumu,ka tādus pedagogus no skolām jādzen ar sūdainu koku.
Diemžēl, Latvijā pedagoga un policista profesijām ir ļoti zems statuss. Tāpēc nav konkurences un ir tā kā ir.

     [+] [-]

, 2016-11-18 14:28, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funs, ir viena lieta par ko es ļoti uztraucos u.t.i., ka tik infantiliem cilvēkiem kā Tu, ir dota iespēja strādāt par pedagogu, un tādējādi dota iespēja čakarēt mūsu nākotnes prātus.
Tāpēc vien es esmu par to likumu,ka tādus pedagogus no skolām jādzen ar sūdainu koku.
Tikpat labi var teikt ka esmu slikts policists , ārsts, sētnieks, zinātnieks utt. Argumentu nav , tikai tukši apgalvojumi.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-18 14:57, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Pētiķbola tēmā no rīta izlasīji infu, kuru es speciāli priekš tevis iemetu? Koroče, pie mums brauc Žiriks ar Krievijas Armijas vīru kori! Pēc Marinas Le Penas ielūguma, 25. novembrī, Taraskonā (tas ir blakus ciemats pāri upei Ronai), ieja par brīvu, visu apmaksā vietējā FN pakļautā pašvaldība, jau jūtu, ka būs riktīga pjanka
Tu esi vienkārši debīls.

  -3 [+] [-]

, 2016-11-18 15:02, pirms 8 gadiem
Namej! Ja tev atrastos laiks pakustināt smadzenes(protams,ja tādas ir),tad saprastu,ka Ozo faktors ir ļoti liels. Sējējs nekad nav bijis labs hokejists,un treneris ir vēl sūdīggāks. Spēlētāji vienkārši Ozo respektē,bet tāds Sējējs var muldēt,cik grib.

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:04, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tikpat labi var teikt ka esmu slikts policists , ārsts, sētnieks, zinātnieks utt. Argumentu nav , tikai tukši apgalvojumi.
Loģika vienkārša, arguments arī ir tikai viens, proti DR atbalstīšana, značit automātā ir jādzen prom ar sūdainu koku! Tikpat labi arī es varu pateikt, ka būtu jādzen visus Hillarijas, bēgļu un gejpraidu fanus, kādu mācību iestādēs arī netrūkst un kuri vēl vairāk skalo smadzenes bērniem, nekā "prokremliskie elementi" Dinamo līdzjūtēji

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:06, pirms 8 gadiem
scores rakstīja: Vai vari pateikt lumpeni , kur vēl, regulāri Latvijā tiek atskaņota psrs himna?
Priecīgus svētkus!
Lumpeni, tu jau noteikti būtu laimīgs,ja 5reiz dienā dzirdētu ASV himnu. Tas,ko tu saki,ir pilnīgi nevietā. Varbūt vēlies,lai Ņujorkā tagad pirms spēlēm dziedātu Latvijas himnu?

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:06, pirms 8 gadiem
večukiņš rakstīja: Tu esi vienkārši debīls.
Vai vari argumentēt? Vai es kaut ko nepareizi vai neprecīzi uzrakstīju?
Vari pārbaudīt, ja vēlies, visa informācija ir internetā

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:13, pirms 8 gadiem
večukiņš rakstīja: Tu esi vienkārši debīls.
Re kur ir, un tu saki debīls https://www.myprovence.fr/agenda-cu...

  +2 [+] [-]

, 2016-11-18 15:14, pirms 8 gadiem
"krievu miskaste" tā kāds regulāri apsaukā DR klubu. Es pat vissliktāko cilvēku, valsti vai ko citu tā neapsaukāju. Bet kādam ir viegli mētāties ar apvainojumiem. īpaši viņš apvaino savas valsts labākos hokejistus, kuri darbojās šajā klubā, savas valsts izlases hokejistus.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 15:14, pirms 8 gadiem
večukiņš rakstīja: Namej! Ja tev atrastos laiks pakustināt smadzenes(protams,ja tādas ir),tad saprastu,ka Ozo faktors ir ļoti liels. Sējējs nekad nav bijis labs hokejists,un treneris ir vēl sūdīggāks. Spēlētāji vienkārši Ozo respektē,bet tāds Sējējs var muldēt,cik grib.
Tas faktors ir redzams tikai ilgtermiņā, un nevis, atnāca noklakšķināja ar pirkstu, un viss notiek.
Ja Tu gribi saprast,kas notiek patiesībā, tad Tev ir jāseko kas notiek kopumā līgā, kurā startē Ģinama.
Piemēram, kad tika uzvarēts MnD, tad Tev un tev līdzīgi domājošiem vajadzēja zināt, ka MnD tā bija tikai kārtējā zaude ieilgušā zaudējumu ķēdītē. Tāpat Amur un Admiral, kuras nekad nav labi spēlējušas izbraukuma turnejās.
Protams, ka jāņem vērā šīs sezonas kopainu, tad kaut kāds pacēlums Ģinamai jau ir, bet vai tas ir Ozo faktors neņemos apgalvot, jo šobrīd rit sezonas trešais mēnesis uz beigām, kad daudzām komandām ir sākušās fiziskās bedres utt. Par cik Ģinamai sezonas visa pirmā puse bija viena liela bedre, tad agrāk vai vēlāk bija jānotiek kāda pagrieziena punktam, jo vel sliktāk jau nebija iespējams spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:18, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Loģika vienkārša, arguments arī ir tikai viens, proti DR atbalstīšana, značit automātā ir jādzen prom ar sūdainu koku! Tikpat labi arī es varu pateikt, ka būtu jādzen visus Hillarijas, bēgļu un gejpraidu fanus, kādu mācību iestādēs arī netrūkst un kuri vēl vairāk skalo smadzenes bērniem, nekā "prokremliskie elementi" Dinamo līdzjūtēji
Šajā jautājumā par bēgļu un gejpraidu faniem ,pilnīgi tev piekrītu. Bet vai tava vēlme per Latvijas sportu aprobežojas ar tik zemu līmeni,kāds ir LČ futbolā? Un tie,kas pļūta,ka KHL degradē hokeju Latvijā,lai aiziet nošaujas. Bez KHL Latvijas izlase vairs nebūtu A grupā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:20, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: Pats tu Debils (ar īso i) bet Sējējs spēlēja Čehijas un Slovākijas līgu zvaigžņu spēlē
Manis pēc kaut Mongolijas All-star. Redz,es atceros,cik tizls viņš bija vēl vecā Dinamo sastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 15:20, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: "krievu miskaste" tā kāds regulāri apsaukā DR klubu. Es pat vissliktāko cilvēku, valsti vai ko citu tā neapsaukāju. Bet kādam ir viegli mētāties ar apvainojumiem. īpaši viņš apvaino savas valsts labākos hokejistus, kuri darbojās šajā klubā, savas valsts izlases hokejistus.
Neslēpies aiz vārdiem ''mūsu valsts''. Kādreiz aiz tādiem tika slavināti čekisti, sarkanie strēlnieki, Arāja brigāde utt Katrā laikmetā tiek slavināti un heroizēti savi varoņi, bet ne vienmēr viņi tāpat tika uztvērti kādā no nākošajiem laikmetiem.
Būsim vismaz atklāti paši pret sevi, un sauksim lietas īstajos vārdos u.t.i. viņi ir vienkārši algotņi, kuriem ir po, kur un kam tie spēlē, bet galvenais ka tik labi maksā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:22, pirms 8 gadiem
večukiņš rakstīja: Šajā jautājumā par bēgļu un gejpraidu faniem ,pilnīgi tev piekrītu. Bet vai tava vēlme per Latvijas sportu aprobežojas ar tik zemu līmeni,kāds ir LČ futbolā? Un tie,kas pļūta,ka KHL degradē hokeju Latvijā,lai aiziet nošaujas. Bez KHL Latvijas izlase vairs nebūtu A grupā.
Vai tad es kādreiz kaut ko biju rakstījis pret KHL? Par futbola virslīgu ar īpaši neesmu sajūsmā, kā daudzi šeit esošie Tu droši vien sajauci adresātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-11-18 15:23, pirms 8 gadiem
večukiņš rakstīja: Bez KHL Latvijas izlase vairs nebūtu A grupā.
Kārtējais muļķīgais apgalvojums, jo tāpat skaidrs, ka tas nekādi vairs nav pierādāms. Toties labs materiāls, lai dzītu demagoģiju.

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:25, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: Oi, be. Id iots! tad moš viņām bija tikai 20 gadi? Toč, lohs tu esi.
Dzert vajag mazāk
Tā vien liekas,ka tev vēl pat nav 20 gadi,ka tik stulbi izrunājies.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-18 15:25, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neslēpies aiz vārdiem ''mūsu valsts''. Kādreiz aiz tādiem tika slavināti čekisti, sarkanie strēlnieki, Arāja brigāde utt Katrā laikmetā tiek slavināti un heroizēti savi varoņi, bet ne vienmēr viņi tāpat tika uztvērti kādā no nākošajiem laikmetiem.
Būsim vismaz atklāti paši pret sevi, un sauksim lietas īstajos vārdos u.t.i. viņi ir vienkārši algotņi, kuriem ir po, kur un kam tie spēlē, bet galvenais ka tik labi maksā.
Viņiem nav vienalga kur spēlē, bet ir lepni, ka var spēlēt Latvijas bagātākajā un labākajā klubā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 15:28, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Viņiem nav vienalga kur spēlē, bet ir lepni, ka var spēlēt Latvijas bagātākajā un labākajā klubā.
Es saprotu, ka Tu katrā cilvēkā spēj ielīst iekšā, un tur noteikt viņa psiholoģisko domu stāvokli.
Un krievu miskastes leģi, vispār katrā spēlē iet ar vienu domu laukumā-mēs spēlējam par ''mūsu valsti'' Latviju.
Funs, nepaliec aizvien stulbāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:31, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Viņiem nav vienalga kur spēlē, bet ir lepni, ka var spēlēt Latvijas bagātākajā un labākajā klubā.
Tā viņi varbūt saka gan. Bet primārās ir materiālās intereses. Nevienam citam pasaules klubam nav pozīcijas ''latvietis'' un tādu algu nemaksātu.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-18 15:31, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: BTW- ielīst katrā ir mans skills un, namej- Tevi esmu atkodis, tikai nesaprotu, kam Tev to vajag? Zombijs
Ivars šodien ir uzvilcies ne pa jokam, ka tik mēnešreizes nesākās, vai vēl trakāk, Ivars ir stāvoklī

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:32, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ivars šodien ir uzvilcies ne pa jokam, ka tik mēnešreizes nesākās
Gruzīns tagad kūrēs Liepājas futbolu, vot šis fakts daudziem tur kā ar sirpi pa olām nobrauca

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:34, pirms 8 gadiem
Sējēja potenciāls bija ļoti tuvs tam Ozoliņam,kur aizsūtīja nomainīt Ņiživiju.Tas tā priekš Cultivate.

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:35, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Gruzīns tagad kūrēs Liepājas futbolu, vot šis fakts daudziem tur kā ar sirpi pa olām nobrauca
Neko daudz par to Gruzīnu nezinu, esmu vairākas intervijas redzējis, ja kas, tīri cilvēciski tāds tips škiet pozitīvs, ļoti karstasinīgs un temperamentīgs

  -2 [+] [-]

, 2016-11-18 15:36, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Gruzīns tagad kūrēs Liepājas futbolu, vot šis fakts daudziem tur kā ar sirpi pa olām nobrauca
Pēc nulle slikti aizvadītās sezonas FKL sakarā mani personiski jau vairs nekas nespēj pārsteigt. Laikam jau jāsāk pieņemt, ka Māris bija labs sportists, bet ,vismaz pēc aizvadītās sezonas spriežot, sūdīgs kluba prezidents.

     [+] [-]

, 2016-11-18 15:43, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc nulle slikti aizvadītās sezonas FKL sakarā mani personiski jau vairs nekas nespēj pārsteigt. Laikam jau jāsāk pieņemt, ka Māris bija labs sportists, bet ,vismaz pēc aizvadītās sezonas spriežot, sūdīgs kluba prezidents.
Māris taču noturēja klubu virs ūdens, kad bruka Metalurgs. Kāds tu nepateicīgs! Tagad Liepājai pienācis laiks sevī uzņemt Skonto mantojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-18 16:02, pirms 8 gadiem
Lūk tavs apgalvojums
"viņi ir vienkārši algotņi, kuriem ir po, kur un kam tie spēlē, bet galvenais ka tik labi maksā."
Un lūk otrs tavs apgalvojums.
"Es saprotu, ka Tu katrā cilvēkā spēj ielīst iekšā, un tur noteikt viņa psiholoģisko domu stāvokli."
Pats bieži saka tas nav pierādāms, otrā cilvēkā neielīdīsi, kā tu to zini, bet pats bieži šos savus apgalvojumus neievēro.
Kā tu zini ka viņiem ir vienalga kur spēlēt. Kādēļ Sestito pat neatsaucās un nelikās ne zinis par Kazaņas interesi par viņu pagājušās sezonas beigās. Atbildu-Sestito nav vienalga kur spēlēt.

     [+] [-]

, 2016-11-18 16:03, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: es labāk paļaušos uz faktu, ka viņš ir spēlējis CHE-SLO līgas zvaigžņuspēlē, nevis ticēšu kādam, kurš 50g laikā nejēdz tādus elementārus vārdus kā debils, mobils
tā ir tava brīva izvēle. Ja jau tev tuvāka Īslande,ne Islande.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-18 16:05, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc nulle slikti aizvadītās sezonas FKL sakarā mani personiski jau vairs nekas nespēj pārsteigt. Laikam jau jāsāk pieņemt, ka Māris bija labs sportists, bet ,vismaz pēc aizvadītās sezonas spriežot, sūdīgs kluba prezidents.
ja jau tev tā besij DR ko tu te vispār dari?tādi idioti kā tu ir daudz tikai tādus nevar saprast.

     [+] [-]

, 2016-11-18 16:23, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Māris taču noturēja klubu virs ūdens, kad bruka Metalurgs. Kāds tu nepateicīgs! Tagad Liepājai pienācis laiks sevī uzņemt Skonto mantojumu.
Nē,protams, ka par to visi Liepājas futbola mīļi (es tajā skaitā) Mārim ir ļoti pateicīgi, ka viņš un Liepājas pašvaldība neļāva nogrimt futbolam Liepājā. Tomēr dzīve iet uz priekšu, un FKL ir vajadzīgs progress, un ne tikai vecā mantojuma noturēšana uz ūdens, un, zināmā mērā,izpārdošana.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 16:28, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Lūk tavs apgalvojums
"viņi ir vienkārši algotņi, kuriem ir po, kur un kam tie spēlē, bet galvenais ka tik labi maksā."
Un lūk otrs tavs apgalvojums.
"Es saprotu, ka Tu katrā cilvēkā spēj ielīst iekšā, un tur noteikt viņa psiholoģisko domu stāvokli."
Pats bieži saka tas nav pierādāms, otrā cilvēkā neielīdīsi, kā tu to zini, bet pats bieži šos savus apgalvojumus neievēro.
Kā tu zini ka viņiem ir vienalga kur spēlēt. Kādēļ Sestito pat neatsaucās un nelikās ne zinis par Kazaņas interesi par viņu pagājušās sezonas beigās. Atbildu-Sestito nav vienalga kur spēlēt.

Sestito vienkārši zināja,kas par klubu ir AK Bars, jeb īsāk sakot, visticamāk, ar Dārziņa starpniecību nostrādāja ''klusais telefons''. Kazaņā tika aplauzts, gan Hosa, gan Dārziņš, un tad kāpēc gan lai tur iedzīvotos Sestito, kur nav pat Dārziņa līmenī, kad tas devās uz Kazaņu.
Manis pēc Tu vari ticēt kam vien vēlies, bet 50+ gados naivums cilvēku negrezno.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-18 16:43, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka Tu katrā cilvēkā spēj ielīst iekšā, un tur noteikt viņa psiholoģisko domu stāvokli.
Un krievu miskastes leģi, vispār katrā spēlē iet ar vienu domu laukumā-mēs spēlējam par ''mūsu valsti'' Latviju.
Funs, nepaliec aizvien stulbāks.
Tu jau vairākus gadus, Funim aizrādi cik viņš ir stulbs, komentē viņa katru otro komentāru un tajā pašā laikā uzsver ka ar šādiem, tādiem.......krievu troļļiem nediskutē. Nav tā ka Tu pats esi pretrunu pilns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-18 17:16, pirms 8 gadiem
Man pofig Funs, bet interesanti, kāpēc viņš nevarētu strādāt skolā? Nelojāls? Kā izpaužās tā nelojalitāte? Nekad (!!!) neesmu redzējis neviena viņa komentāru kas par to liecinātu. Vienmēr no Ivara un vēl daža laba nāk ārā, "ja tu domā tā...., tad tas ir tā....(ko paši safantazē). Neatceros kam pieder vārdi, " es pateicu, tikai un vienīgi to ko teicu, nevis ko jūs vēl piefazantējāt".

     [+] [-]

, 2016-11-18 17:23, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: haloo?? ir debilitāte. sakne debil- kas nemaina izloksni. Un mana izvēle ir Islande nevis īsā zeme =))
Tavs otrais vārds arī ir-debil.

     [+] [-]

, 2016-11-18 17:38, pirms 8 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Man pofig Funs, bet interesanti, kāpēc viņš nevarētu strādāt skolā? Nelojāls? Kā izpaužās tā nelojalitāte? Nekad (!!!) neesmu redzējis neviena viņa komentāru kas par to liecinātu. Vienmēr no Ivara un vēl daža laba nāk ārā, "ja tu domā tā...., tad tas ir tā....(ko paši safantazē). Neatceros kam pieder vārdi, " es pateicu, tikai un vienīgi to ko teicu, nevis ko jūs vēl piefazantējāt".
Tas, ka Funis nevar strādāt skolā, pastāvīgi nāk ārā no daudzu DR heiteru mutēm Argumentu kā tādu nav vispār, ja nu vienīgi tāds primitīvs domugājiens, ka ja reiz iestājas par DR, značit ir automātiski bīstams sabiedrībai un izglītības sfērai, neko sakarīgāku šie troļļi izgudrot nav spējīgi

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 17:38, pirms 8 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Man pofig Funs, bet interesanti, kāpēc viņš nevarētu strādāt skolā? Nelojāls? Kā izpaužās tā nelojalitāte? Nekad (!!!) neesmu redzējis neviena viņa komentāru kas par to liecinātu. Vienmēr no Ivara un vēl daža laba nāk ārā, "ja tu domā tā...., tad tas ir tā....(ko paši safantazē). Neatceros kam pieder vārdi, " es pateicu, tikai un vienīgi to ko teicu, nevis ko jūs vēl piefazantējāt".
Neatceros, kurš, bet viens šeit reiz bija par Funi uzrakstījis komentāru, kurš perfekti izteica Fuņa un viņiem līdzīgo būtību.
Komentārā, īsi rakstot, bija rakstīts sekojošs teksts-bezprincipa radījums, kurš 18. novembrī ar roku uz sirds dzied Latvijas himnu, bet, ja nepieciešams, tad 9. maijā klusi zem deguna bubina PSRS himnu. Pilnīgs bezprincipu radījums, kurš sava personiskā labuma dēļ ir gatavs atteikties no daudz kā.
Vislabāk Funs savu būtību atklāja pēc krievu saceltās ažiotāžas par latvju zīmju deju arēnā Rīga. Ceru, ka atceries ko viņš rakstīja?
Nezinu cik viņš lojāls, vai nelojāls, bet to ka viņš ir cilvēks pilnīgi bez kaut kādiem principiem, tas man ir vairāk kā skaidrs. Un tādiem nevajag uzticēt darbu ar bērniem un jauniešiem.

     [+] [-]

, 2016-11-18 17:42, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tas, ka Funis nevar strādāt skolā, pastāvīgi nāk ārā no daudzu DR heiteru mutēm Argumentu kā tādu nav vispār, ja nu vienīgi tāds primitīvs domugājiens, ka ja reiz iestājas par DR, značit ir automātiski bīstams sabiedrībai un izglītības sfērai, neko sakarīgāku šie troļļi izgudrot nav spējīgi
Man liekas, tur Funis vairāk kaitināts tika. Tas pats Banss, piemēram, uz zoba pavilka. Nav viņš nelojāls, bet gan naiva prievīte.

     [+] [-]

, 2016-11-18 17:42, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neatceros, kurš, bet viens šeit reiz bija par Funi uzrakstījis komentāru, kurš perfekti izteica Fuņa un viņiem līdzīgo būtību.
Komentārā, īsi rakstot, bija rakstīts sekojošs teksts-bezprincipa radījums, kurš 18. novembrī ar roku uz sirds dzied Latvijas himnu, bet, ja nepieciešams, tad 9. maijā klusi zem deguna bubina PSRS himnu. Pilnīgs bezprincipu radījums, kurš sava personiskā labuma dēļ ir gatavs atteikties no daudz kā.
Vislabāk Funs savu būtību atklāja pēc krievu saceltās ažiotāžas par latvju zīmju deju arēnā Rīga. Ceru, ka atceries ko viņš rakstīja?
Nezinu cik viņš lojāls, vai nelojāls, bet to ka viņš ir cilvēks pilnīgi bez kaut kādiem principiem, tas man ir vairāk kā skaidrs. Un tādiem nevajag uzticēt darbu ar bērniem un jauniešiem.
Vislielākais bezprincips šeit esi TU! Tev nu točna nevajadzētu uzticēt kuģi ar padotiem jūrniekiem, savādāk nemitīgi troļļojot darba laikā visa tava komanda var aiziet pa burbuli

     [+] [-]

, 2016-11-18 17:43, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Man liekas, tur Funis vairāk kaitināts tika. Tas pats Banss, piemēram, uz zoba pavilka. Nav viņš nelojāls, bet gan naiva prievīte.
Ta jau ir tuvāk patiesībai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-18 17:50, pirms 8 gadiem
Tu,mīsli,varbūtdroši vien arī esi plānā galdiņa urbējs.

     [+] [-]

, 2016-11-18 17:52, pirms 8 gadiem
Bocmanis= visrseržants uz sauszemes, vecākais no nevirsniekiem. Burt, tu armijā tiki dabūjis kādu pakāpi?

     [+] [-]

, 2016-11-18 17:59, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bocmanis= visrseržants uz sauszemes, vecākais no nevirsniekiem. Burt, tu armijā tiki dabūjis kādu pakāpi?
Biju kareivis, bet uz beigām pildīju kaprāļa funkcijas Makaronus toreiz deva negribot, jo bija jāpaceļ algas (ja to vispār verāja saukt par algu, tā, ikmēneša uvalu pabalsts

  +1 [+] [-]

, 2016-11-18 18:01, pirms 8 gadiem
Labi, es pagaidām OFF, pieslēdzos Čehijas Ekstralīgai, citiem arī to pašu rekomendēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-18 18:05, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: tas, ka tev nestāv, nenozīme, ka arī pārējiem ir prostata, lamzak =))
Nu tev gan ir tik vien spēju,kā šeit papļūtīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-18 18:20, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: =) Zini, ja tā būtu, tad es šeit nepļūtītu =))) bet es i' kruts un man ir poverī
Šī atbilde jau norāda,kāds cirvis esi.

     [+] [-]

, 2016-11-18 18:41, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neslēpies aiz vārdiem ''mūsu valsts''. Kādreiz aiz tādiem tika slavināti čekisti, sarkanie strēlnieki, Arāja brigāde utt Katrā laikmetā tiek slavināti un heroizēti savi varoņi, bet ne vienmēr viņi tāpat tika uztvērti kādā no nākošajiem laikmetiem.
Būsim vismaz atklāti paši pret sevi, un sauksim lietas īstajos vārdos u.t.i. viņi ir vienkārši algotņi, kuriem ir po, kur un kam tie spēlē, bet galvenais ka tik labi maksā.
tups! Just Tups...žēl, ka esi latvietis..kauns

     [+] [-]

, 2016-11-18 18:50, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: tups! Just Tups...žēl, ka esi latvietis..kauns
Atceros, pāris gadus atpakaļ, Ivars izdeva uberkruto pērli, tipa, Rīgas Dinamieši ir līdzdalībnieki smagā noziegumā, kuru pret Latvijas valsti veic čekistu ielikteņi un Kremļa režīms, apmēram tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-18 19:04, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Atceros, pāris gadus atpakaļ, Ivars izdeva uberkruto pērli, tipa, Rīgas Dinamieši ir līdzdalībnieki smagā noziegumā, kuru pret Latvijas valsti veic čekistu ielikteņi un Kremļa režīms, apmēram tā
Sliktākais, ka tādu te ir dauzd..laizot R -šie domā, ka ir patrioti......ehhhh.....Lai tik RUS visssss badddd....idioti...ja strādātu ar krieviem---moš apjēgtu...nez vai

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 19:15, pirms 8 gadiem

Uzminiet, kas tas ir-divas bidlas paslēpušies ārzemēs, tēlo lielos patriotus, un tos,kuri būs tie lēmēji un mācītāji, kā mums šeit Latvijā dzīvot? Kā viņus sauc?

     [+] [-]

, 2016-11-18 19:18, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Uzminiet, kas tas ir-divas bidlas paslēpušies ārzemēs, tēlo lielos patriotus, un tos,kuri būs tie lēmēji un mācītāji, kā mums šeit Latvijā dzīvot? Kā viņus sauc?
ja par mani--esmu LV..biju UK 6 gadus..LV ir ok, ja nebūtu tādu cirvju, kā Tu, būtu EST līmenis...Bidla tu...Muļķis...Tups, token

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 19:45, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neatceros, kurš, bet viens šeit reiz bija par Funi uzrakstījis komentāru, kurš perfekti izteica Fuņa un viņiem līdzīgo būtību.
Komentārā, īsi rakstot, bija rakstīts sekojošs teksts-bezprincipa radījums, kurš 18. novembrī ar roku uz sirds dzied Latvijas himnu, bet, ja nepieciešams, tad 9. maijā klusi zem deguna bubina PSRS himnu. Pilnīgs bezprincipu radījums, kurš sava personiskā labuma dēļ ir gatavs atteikties no daudz kā.
Vislabāk Funs savu būtību atklāja pēc krievu saceltās ažiotāžas par latvju zīmju deju arēnā Rīga. Ceru, ka atceries ko viņš rakstīja?
Nezinu cik viņš lojāls, vai nelojāls, bet to ka viņš ir cilvēks pilnīgi bez kaut kādiem principiem, tas man ir vairāk kā skaidrs. Un tādiem nevajag uzticēt darbu ar bērniem un jauniešiem.
Jā, tāpat domāju arī tagad!
Diemzhēl daudzi ir līdzīgi tādam kā Funis, fiziski vājsh un viegli manipulējams pilsonis .
Atkal jāuzdod tas pats jautājums jau nto reizi- kapēc kāds caur juri iegāž komandā 15 citronus jau 9 gadu????
Tapec kad mēs Fuņveidīgie nēsam aizmirsti un par mums visu laiku domā un nedod dievs pamēģinās pārbaudīt kā darbojās 5 pants.
Augsta ranga analītiķis brīdina: III pasaules...

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 19:47, pirms 8 gadiem
Ivars tak nav lietas kursā, ka es ar drīz atgriezīšos Līdz ar Trampa uzvaru nāks arī gaidāmās pārmaiņas it visur Eiropā un paslēpušies būs tādi Ivari, jo nezinās, kurā vietā patvērumu meklēt

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 19:50, pirms 8 gadiem
scores rakstīja: Jā, tāpat domāju arī tagad!
Diemzhēl daudzi ir līdzīgi tādam kā Funis, fiziski vājsh un viegli manipulējams pilsonis .
Atkal jāuzdod tas pats jautājums jau nto reizi- kapēc kāds caur juri iegāž komandā 15 citronus jau 9 gadu????
Tapec kad mēs Fuņveidīgie nēsam aizmirsti un par mums visu laiku domā un nedod dievs pamēģinās pārbaudīt kā darbojās 5 pants.
http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/635136-augsta_ranga_analitikis_bridina_iii_pasaules_kars_var_sakties_latvija
Tavam piektajam pantam ir pienācis KIRDIKT! Samierinies ar to! Tiko noskatījos Franku ziņas, Tramps ir ielicis PAREIZOS cilvēkus administrācijā, tak što, DREBIET LIBERASTI UN TOLERASTI!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 20:03, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tavam piektajam pantam ir pienācis KIRDIKT! Samierinies ar to! Tiko noskatījos Franku ziņas, Tramps ir ielicis PAREIZOS cilvēkus administrācijā, tak što, DREBIET LIBERASTI UN TOLERASTI!!!
Ja par 5 pantu tev izrādīsies taisnība , tad zaudētājs būsi arī Tu!
Baltijas drošības garants pagaidām ir Lietuva un Polija , tie neatdos nevienu 2cm un sitīsies līdz nāvei , Latvija un Igaunija ir viegli ņemami.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 20:05, pirms 8 gadiem
scores rakstīja: Jā, tāpat domāju arī tagad!
Diemzhēl daudzi ir līdzīgi tādam kā Funis, fiziski vājsh un viegli manipulējams pilsonis .
Atkal jāuzdod tas pats jautājums jau nto reizi- kapēc kāds caur juri iegāž komandā 15 citronus jau 9 gadu????
Tapec kad mēs Fuņveidīgie nēsam aizmirsti un par mums visu laiku domā un nedod dievs pamēģinās pārbaudīt kā darbojās 5 pants.
http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/635136-augsta_ranga_analitikis_bridina_iii_pasaules_kars_var_sakties_latvija
Nepamēģinās, jo RU jau daudzi ir sapratuši, ka nekāda Eiropas pārdalīšana 39-tā gada stilā nebūs. Viņi jau pēc Turcijas reālās rīcības janvārī, kad turki mierīgi notrieca vatņiku lidmašīnu, pierādīja, ka tikai vārdos un caur ekonomiskie paņēmieniem tie ir gatavi stāties pretī NATO valstīm. Nekādus militārus paņēmienus tie neizmantoja.
Teiksim tā, ļoti daudz krievi no valdošā klana ir ieguldījuši Eiropā, gan legāli, gan arī nelegāli.
Un man smiekli nāk par tiem,kuri cer uz Trampa nākšanas pie varas. Laikam lumpeņiem nav ne mazākās nojausmas,kas ir ASV politiskā konjuktūra.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 20:10, pirms 8 gadiem
scores rakstīja: Ja par 5 pantu tev izrādīsies taisnība , tad zaudētājs būsi arī Tu!
Baltijas drošības garants pagaidām ir Lietuva un Polija , tie neatdos nevienu 2cm un sitīsies līdz nāvei , Latvija un Igaunija ir viegli ņemami.
Viņš cer vatņiekiem ielīst bez ziepēm.
Attiecībā uz 5. pantu īpaši uztraukties nevajag, jo mūsu sabiedrotie JAU IR Latvijā. Tas ir pietiekoši, lai mums jau būtu zināmas garantijas par 5. panta aktivizēšanu. Ja pēkšņi viņi dotos prom, un nākošā gada sākumā neatbrauktu tie Kanādas, Polijas utt. mūsu sabiedrotie, tad tiešām būtu pamats uztraukties, bet kamēr viņi ir šeit, tikmēr es esmu pārliecināts, ka mūsu sabiedrotie nedos savus karavīrus nesodīti iznīcināt vatņikiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 20:12, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ivars tak nav lietas kursā, ka es ar drīz atgriezīšos Līdz ar Trampa uzvaru nāks arī gaidāmās pārmaiņas it visur Eiropā un paslēpušies būs tādi Ivari, jo nezinās, kurā vietā patvērumu meklēt
Nesaprotu, par ko tu Trampu iztēlojies? Kaut kādu fīreru, cara tētiņu vai to kungu? Nestrādās tas viss tā. Nav viņam tik garas rociņas, ietekme tik liela, lai piepildītu savu programmu, fantāzijas vai kā tur nosaukt. Bet Republikāņu partijas kurss kāds līdz šim bijis?

     [+] [-]

, 2016-11-18 20:19, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš cer vatņiekiem ielīst bez ziepēm.
Attiecībā uz 5. pantu īpaši uztraukties nevajag, jo mūsu sabiedrotie JAU IR Latvijā. Tas ir pietiekoši, lai mums jau būtu zināmas garantijas par 5. panta aktivizēšanu. Ja pēkšņi viņi dotos prom, un nākošā gada sākumā neatbrauktu tie Kanādas, Polijas utt. mūsu sabiedrotie, tad tiešām būtu pamats uztraukties, bet kamēr viņi ir šeit, tikmēr es esmu pārliecināts, ka mūsu sabiedrotie nedos savus karavīrus nesodīti iznīcināt vatņikiem.
Man gan ir nelielas aizdomas ka lielie dūzhi varētu pārdalīt ietekmes zonas un dēļ baltijas nesākt tresho pasaules karu.
Esmu lasījis kad baltijas uzņemshana nato tiek uzskatīta par kļūdu pashā nato!
Cerēsim kad es kļūdos.

     [+] [-]

, 2016-11-18 20:22, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nesaprotu, par ko tu Trampu iztēlojies? Kaut kādu fīreru, cara tētiņu vai to kungu? Nestrādās tas viss tā. Nav viņam tik garas rociņas, ietekme tik liela, lai piepildītu savu programmu, fantāzijas vai kā tur nosaukt. Bet Republikāņu partijas kurss kāds līdz šim bijis?
To lumpeņiem ir grūti saprast, ka ASV prezidentam nav absolūtās monarhijas varas iespējas. Kādreiz ir ļoti lietderīgi zināt,kas sēž ASV Senātā un Pārstāvju palātā. Der atcerēties dažas nianses,piemēram, ka republikāņi agresīvi uzstāja, lai ASV Ukrainas armijai dod letālos ieročus, bet tieši Obama, kurš uzlika veto tam. Tāpat der atcerēties, kā savulaik tika novākts Niksons no ASV prezidenta amata caur Votergeitu utt.
Un, vispirms jau der atcerēties, ka ASV nav RU, kur tautas lielākā daļa vienmēr paļāvusies/pakļāvusies ''caram tētiņam''.

     [+] [-]

, 2016-11-18 20:24, pirms 8 gadiem
forši..sadaļā par hokeju---runājam par 3. PK......Kurš te ir kūdītājs???Ja RUS vajadzētu, sen mūs nopirktu, idioti

     [+] [-]

, 2016-11-18 20:34, pirms 8 gadiem
scores rakstīja: Man gan ir nelielas aizdomas ka lielie dūzhi varētu pārdalīt ietekmes zonas un dēļ baltijas nesākt tresho pasaules karu.
Esmu lasījis kad baltijas uzņemshana nato tiek uzskatīta par kļūdu pashā nato!
Cerēsim kad es kļūdos.
Patreiz Eiropā un pasaulē nav ne tuvu tāda politiskā situācija, kā tas 30-tos gados XX. gadsimta. Tad lielākās daļas Eiropas valstu valdīja vairāk vai mazāk autoritāras personas, kurām nebija ne ar ko jārēķinās. Piemēram, somiem vieniem no retajiem bija saglabājusies parlamentāra valsts iekārta, un tas bija noteicošais, ka viņi nolēma pretoties Staļina centieniem Somiju paņemt ''sausām kājām''.
Paldies Dievam, šobrīd Eiropā valda vairāk vai mazāk demokrātiskas valsts institūcijas, un tas ir normāli, ka kāda valdība vai prezidents ir citādās domās kā mēs, bet viņiem nomainoties šie uzskati var mainīties.
Zini, man personiski šķiet, ka visi tie raksti ar dažādām analīzēm ir tikpat vērti, kā tie, kuros katru gadu un mēnesi kāds pasludina drīzu pasaules galu. Protams, ka kaut kādas vērā ņemamas atziņas tajās ir, bet nevajag aizmirst, ka tur viss balstās uz pieņēmumiem.
Stulbi ir tas, ka mūsu masu mēdiji tos pārpublicē, ka absolūtās patiesības, un vairums civilpersonu to tā arī uztver. Atceries kāda ažiotāža bija sabiedrībā, kad kādā tur gadā 21, decembrī gaidīja pasaules galu, jo redz bija izpētīts, ka inku kalendārs tajā datumā beidzas. Masu mēdiji tautu patracināja, bet neviens par to neatbildēja.
Ceru,ka saprati manu domu gājienu šajā garā penterī?

     [+] [-]

, 2016-11-18 20:45, pirms 8 gadiem
scores rakstīja: Ja par 5 pantu tev izrādīsies taisnība , tad zaudētājs būsi arī Tu!
Baltijas drošības garants pagaidām ir Lietuva un Polija , tie neatdos nevienu 2cm un sitīsies līdz nāvei , Latvija un Igaunija ir viegli ņemami.
Kādā veidā es būšu zaudētājs? Kāda vēl tur Lietuva, kāda vēl Polija, ko tu te murgo? Ja tuvākajā laikā Eiropā pie varas nāks labējās partijas, tad automātiski pārmaiņas notiks arī A-Eiropā, turklāt pozitīvas priekš A-Eiropas pārmaiņas, jo tiks apturēta bēgļu iepludināšana, multi- kulti destruktīvā ideoloģia, politkorektisms un citas debīlās šņagas, kuras tos pašus Poļus uztrauc krietni vairāk, nekā kaut kādu tur Liepājas paranoiķu izdomāta Krievu Ugroza

     [+] [-]

, 2016-11-18 20:51, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nesaprotu, par ko tu Trampu iztēlojies? Kaut kādu fīreru, cara tētiņu vai to kungu? Nestrādās tas viss tā. Nav viņam tik garas rociņas, ietekme tik liela, lai piepildītu savu programmu, fantāzijas vai kā tur nosaukt. Bet Republikāņu partijas kurss kāds līdz šim bijis?
ASV līdz šim bija tas destruktīvais spēks, kurš no iekšienes visāos veidos un formās demolēja Eiropu! Tagad tam visam būs pielikts trekns punkts! es redzu perspektīvu veselā saprāta atjaunošanai trīs spēku koalīcijā: Tramps-Putins-Eiropas labējās partijas, lai atpestītu Eiropu no politkorektisma sērgas un atgrieztos pie tradicionālajām Eiropeiskām vērtībām!

     [+] [-]

, 2016-11-18 20:53, pirms 8 gadiem
scores rakstīja: Man gan ir nelielas aizdomas ka lielie dūzhi varētu pārdalīt ietekmes zonas un dēļ baltijas nesākt tresho pasaules karu.
Esmu lasījis kad baltijas uzņemshana nato tiek uzskatīta par kļūdu pashā nato!
Cerēsim kad es kļūdos.
Man arī ir tieši tādas pašas cerības, nevis aizdomas, atšķirībā no tevis, ka pārdalīs sfēras un attīrīs Balto Zemi no visādām neķītrām parādībām, kuras ir radušās pēdējās trijās-četrās dekādēs!!!

     [+] [-]

, 2016-11-18 21:13, pirms 8 gadiem
Dažam labam bidlam derētu šo izlasīt. Алексей Цветков: "Сумерки в Америке" tas tā, lai pārāk nesasapņojas.

     [+] [-]

, 2016-11-18 21:26, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dažam labam bidlam derētu šo izlasīt. Алексей Цветков: "Сумерки в Америке" tas tā, lai pārāk nesasapņojas.
Izlasīju rakstu, un tālāk? Viss ir vienkārši, es esmu PAR minētajām rakstā idejām, savukārt raksta autors ir PRET un te arī ir visa starpība Viņu māc bažas, mani cerības, viņš baidās atgriešanos pie minētām lietām, es ar cerībām un nepacietību to gaidu!

     [+] [-]

, 2016-11-18 21:32, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Izlasīju rakstu, un tālāk? Viss ir vienkārši, es esmu PAR minētajām rakstā idejām, savukārt raksta autors ir PRET un te arī ir visa starpība Viņu māc bažas, mani cerības, viņš baidās atgriešanos pie minētām lietām, es ar cerībām un nepacietību to gaidu!
Skaties, ko RFS futbolisti urļuki sameistarojuši-
https://www.youtube.com/watch?v=8oo...

     [+] [-]

, 2016-11-18 21:34, pirms 8 gadiem
-----А вот 50-е, с их сегрегацией, отчетливым неравенством полов и телеидиллиями с воспеванием этого неравенства на фоне послевоенного экономического бума куда более похожи на закодированный в предвыборных лозунгах идеал. Если копнуть дальше, то вспомнится массовое интернирование американцев японского происхождения в годы Второй мировой войны. Или отказ бегущим из нацистской Германии евреям во въезде. Или массовую депортацию мексиканцев из США в 30-е годы, в том числе имевших американское гражданство. Или, если уж идти до конца, долгое табу на иммиграцию лиц неправильного цвета кожи и неправильной религии с континентов, которые не называются "Европа", в том числе даже жителей южных стран самой Европы, как не соответствующих твердым нордическим стандартам. В каком-то смысле и с какой-то точки зрения это была пора нерушимого расового мира.---
Kāda vaina visā šeit minētajā? Kā jau teicu, raksta autors to uzskata par šausmām, es par absolūti normālu parādību!

     [+] [-]

, 2016-11-18 21:41, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Skaties, ko RFS futbolisti urļuki sameistarojuši-
https://www.youtube.com/watch?v=8ooIXoQxdzs
Tā arī domāju, ka tas būs reps Diemžēl, bet Eirpopā muzikantu aprindās Rīga ir bēdigi slavena kā repa gandrīz vai galvasplisēta A-Eiropā Tas ir attiecināms gan uz Lettiņiem, gan uz Krieviski runājošiem Bļin, atbraukšu, sākšu to sērgu apkarot pimāmkārtām, ne vardarbīgi, tīri mākslinieciski P.S. tas ir nekas cits, kā iepriekšējās USA administrācijas jaunatnes zombēšanas produkts un rezultāts

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 21:53, pirms 8 gadiem
Dievam laikam bija ļoti garlaicīgi tajā brīdī, kad viņš nolēma saražot tādas bidlas kā A-burts? Lai būtu par ko paņirgt.

     [+] [-]

, 2016-11-18 21:53, pirms 8 gadiem
Kā tas būs praktiski- mākslinieciski apkarot?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 21:57, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kā tas būs praktiski- mākslinieciski apkarot?

Bez komentāriem?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-18 21:59, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neatceros, kurš, bet viens šeit reiz bija par Funi uzrakstījis komentāru, kurš perfekti izteica Fuņa un viņiem līdzīgo būtību.
Komentārā, īsi rakstot, bija rakstīts sekojošs teksts-bezprincipa radījums, kurš 18. novembrī ar roku uz sirds dzied Latvijas himnu, bet, ja nepieciešams, tad 9. maijā klusi zem deguna bubina PSRS himnu. Pilnīgs bezprincipu radījums, kurš sava personiskā labuma dēļ ir gatavs atteikties no daudz kā.
Vislabāk Funs savu būtību atklāja pēc krievu saceltās ažiotāžas par latvju zīmju deju arēnā Rīga. Ceru, ka atceries ko viņš rakstīja?
Nezinu cik viņš lojāls, vai nelojāls, bet to ka viņš ir cilvēks pilnīgi bez kaut kādiem principiem, tas man ir vairāk kā skaidrs. Un tādiem nevajag uzticēt darbu ar bērniem un jauniešiem.
Atbildēšu tev īsi bet ļoti godīgi. Man ir nedaudz no darbaholiķa un ļoti daudz ko upurēju tieši sava darba dēļ un tieši personiskais labums man interesē daudz mazāk par kopējo labumu. Upurēju veselību, brīvo laiku, daudzus hobijus utt. Arī DR spēles reti apmeklēju tieši darba dēļ. Bie
ži lai labāk sagatavoties stundām neapmeklēju kaut ko kas man interesē.
Un par ugunskrustu svētkos. Tu bieži piemin vienu konkrētu faktu, bet pārējos manus teikumus tēlo ka neesi lasījis ,dzirdējis.
Vēlreiz speciāli tev-man ļoti patīk senlatviešu zīmes, mums, skola ir dekorēta ar tām, arī pēc manas iniciatīvas, skolēni tās mācās, audzinu cieņu pret tām. Par šo pasākumu ko tu piemini-nezin kuro reizi to saku - nevajag nevienu speciāli kaitināt. Pirms spēles ar Krievijas komandu parādīt ugunskrustu-kādēļ vajag kaut ko speciāli provocēt.
Un akd atkal sāksi lamāt cik nepareizi es domāju tad neaizmirsti arī manus nākošos teikumus ko rakstīšu. Bija šodien uz Staro Rīga un man nepatīk ka neredzēju senlatviešu ornamentus kas dominētu , rotātu Rīgu. ļoti vēlos lai šīs zīmes , arī ugunskrusts būtu redzams daudzās vietās Rīgā un citur Latvijā. Latvijas valsts svētkos ir jābūt senlatviešu zīmēm dažādos veidolos.
Vienīgais ko neatbalstu tās ir speciālas provokācijas. Varbūt tev kādreiz pieleks mana doma, bet laikam švaki jo kaitināšana , provokācijas ir tieši tas kas tev ļoti patīk un to tu uzskati par normu.

     [+] [-]

, 2016-11-18 22:04, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kā tas būs praktiski- mākslinieciski apkarot?
Vienkārši, uztaisīt pašam kaut ko daudzreiz labāku

     [+] [-]

, 2016-11-18 22:10, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Atbildēšu tev īsi bet ļoti godīgi. Man ir nedaudz no darbaholiķa un ļoti daudz ko upurēju tieši sava darba dēļ un tieši personiskais labums man interesē daudz mazāk par kopējo labumu. Upurēju veselību, brīvo laiku, daudzus hobijus utt. Arī DR spēles reti apmeklēju tieši darba dēļ. Bie
ži lai labāk sagatavoties stundām neapmeklēju kaut ko kas man interesē.
Un par ugunskrustu svētkos. Tu bieži piemin vienu konkrētu faktu, bet pārējos manus teikumus tēlo ka neesi lasījis ,dzirdējis.
Vēlreiz speciāli tev-man ļoti patīk senlatviešu zīmes, mums, skola ir dekorēta ar tām, arī pēc manas iniciatīvas, skolēni tās mācās, audzinu cieņu pret tām. Par šo pasākumu ko tu piemini-nezin kuro reizi to saku - nevajag nevienu speciāli kaitināt. Pirms spēles ar Krievijas komandu parādīt ugunskrustu-kādēļ vajag kaut ko speciāli provocēt.
Un akd atkal sāksi lamāt cik nepareizi es domāju tad neaizmirsti arī manus nākošos teikumus ko rakstīšu. Bija šodien uz Staro Rīga un man nepatīk ka neredzēju senlatviešu ornamentus kas dominētu , rotātu Rīgu. ļoti vēlos lai šīs zīmes , arī ugunskrusts būtu redzams daudzās vietās Rīgā un citur Latvijā. Latvijas valsts svētkos ir jābūt senlatviešu zīmēm dažādos veidolos.
Vienīgais ko neatbalstu tās ir speciālas provokācijas. Varbūt tev kādreiz pieleks mana doma, bet laikam švaki jo kaitināšana , provokācijas ir tieši tas kas tev ļoti patīk un to tu uzskati par normu.
Koks ar diviem galiem Tās pašas Svastikas ir arī Slāvu tautu kultūras un vēstures neatņemama sastāvdaļa un tieši tāpēc es uzskatu, ka tā nebūt nav nekāda kaitināšana un to vajadzētu aiznest arī Krieviem tikai tā, lai viņi to uzņemtu par solidaritātes zīmi vienotās Varenās Baltās Rases ietvaros!

     [+] [-]

, 2016-11-18 22:12, pirms 8 gadiem
Re kur video par Senslāvu Svastikām https://www.youtube.com/watch?v=54E...

     [+] [-]

, 2016-11-18 22:14, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Vienkārši, uztaisīt pašam kaut ko daudzreiz labāku
Aha, un tad jauniešiem pēkšņi zvīņās no acīm nokritīs un nāks apgaismība.

     [+] [-]

, 2016-11-18 22:15, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Aha, un tad jauniešiem pēkšņi zvīņās no acīm nokritīs un nāks apgaismība.
Vismaz ir jāparāda pareizais virziens, jeb fizikas valodā runājot, VEKTORS

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 22:18, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Vismaz ir jāparāda pareizais virziens, jeb fizikas valodā runājot, VEKTORS
Stacijas tunelī dziedāsi?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 22:22, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Aha, un tad jauniešiem pēkšņi zvīņās no acīm nokritīs un nāks apgaismība.
Vai tad Tev vel nav skaidrs, ka A-burts visur un vienmēr ir viss viss viss. Un patreiz viņš atrodas trimdā, nu kā Rainis savulaik.
Viņš domā, ka šeit visi viņu gaida, un viņam nokāpjot no lidmašīnas trapa visi tagad kritīs ceļos, un dvesīs- mēs esam tavā rīcībā,Dievišķais Trampa sūtni. Tūlīt mēs te izskausim visus citādāk domājošos, un cilvēkus ar citu ādas krāsu.

     [+] [-]

, 2016-11-18 22:24, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Stacijas tunelī dziedāsi?
Vecīt, man ir attiecīga izglītība mūzikas producēšanā, tak čto ņem augstāk, krietni augstāk Visticamāk, ja viss ies kā ieplānots, tfu, tfu, tfu, sākšu ar savu skaņu ierakstu studijas izveidošanu...

     [+] [-]

, 2016-11-18 22:24, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Atbildēšu tev īsi bet ļoti godīgi. Man ir nedaudz no darbaholiķa un ļoti daudz ko upurēju tieši sava darba dēļ un tieši personiskais labums man interesē daudz mazāk par kopējo labumu. Upurēju veselību, brīvo laiku, daudzus hobijus utt. Arī DR spēles reti apmeklēju tieši darba dēļ. Bie
ži lai labāk sagatavoties stundām neapmeklēju kaut ko kas man interesē.
Un par ugunskrustu svētkos. Tu bieži piemin vienu konkrētu faktu, bet pārējos manus teikumus tēlo ka neesi lasījis ,dzirdējis.
Vēlreiz speciāli tev-man ļoti patīk senlatviešu zīmes, mums, skola ir dekorēta ar tām, arī pēc manas iniciatīvas, skolēni tās mācās, audzinu cieņu pret tām. Par šo pasākumu ko tu piemini-nezin kuro reizi to saku - nevajag nevienu speciāli kaitināt. Pirms spēles ar Krievijas komandu parādīt ugunskrustu-kādēļ vajag kaut ko speciāli provocēt.
Un akd atkal sāksi lamāt cik nepareizi es domāju tad neaizmirsti arī manus nākošos teikumus ko rakstīšu. Bija šodien uz Staro Rīga un man nepatīk ka neredzēju senlatviešu ornamentus kas dominētu , rotātu Rīgu. ļoti vēlos lai šīs zīmes , arī ugunskrusts būtu redzams daudzās vietās Rīgā un citur Latvijā. Latvijas valsts svētkos ir jābūt senlatviešu zīmēm dažādos veidolos.
Vienīgais ko neatbalstu tās ir speciālas provokācijas. Varbūt tev kādreiz pieleks mana doma, bet laikam švaki jo kaitināšana , provokācijas ir tieši tas kas tev ļoti patīk un to tu uzskati par normu.
Es zinu ka cilvēki mainās, bet pirmais iespaids pēc tā info ko viņš pats dod citiem ir gandrīz vai nesagraujams uz ļoti ilgu laiku.

     [+] [-]

, 2016-11-18 22:31, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es zinu ka cilvēki mainās, bet pirmais iespaids pēc tā info ko viņš pats dod citiem ir gandrīz vai nesagraujams uz ļoti ilgu laiku.
Es īpaši dzīvē neesmu mainījies. Neliels darbaholisms ir bijis vienmēr (jo patīk mans darbs) , patriotisms manī ir kopš bērnības, kādreiz bija kaut kas tuvu perfekcionistam (jaunībā), bet sapratu, ka tas var tikai pilnībā sabeigt nervus, kaut kā to sevī pārvarēju.
Man nepatīk ja kādu speciāli provocē (kādu kurš neko sliktu nav darījis nevajag provocēt).

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 22:36, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es īpaši dzīvē neesmu mainījies. Neliels darbaholisms ir bijis vienmēr (jo patīk mans darbs) , patriotisms manī ir kopš bērnības, kādreiz bija kaut kas tuvu perfekcionistam (jaunībā), bet sapratu, ka tas var tikai pilnībā sabeigt nervus, kaut kā to sevī pārvarēju.
Man nepatīk ja kādu speciāli provocē (kādu kurš neko sliktu nav darījis nevajag provocēt).
Tad iznāk, ka mēs savā valstī nedrīkstam neko darīt, kas mums ir etnogrāfiski, tradicionāli utt. svarīgs, jo nedod Dievs mēs kādu kaut kur pasaulē izprovocēsim.
Mēs nedrīkstam, piemēram, iet lāpu gājienus, jo redz arī to RU kāds var ne tā saprast, un tas arī jau tika pasniegts RU TV tā kā tika pasniegts.
Zini, beidzot sāc justies tā, ka Tu esi savā valstī, un nevis tā itkā mēs joprojām esam viena no 15 PSRS republikām, un mums jābaidās par to ko Maskavā teiks par to ko mēs šeit darām.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 22:38, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es īpaši dzīvē neesmu mainījies. Neliels darbaholisms ir bijis vienmēr (jo patīk mans darbs) , patriotisms manī ir kopš bērnības, kādreiz bija kaut kas tuvu perfekcionistam (jaunībā), bet sapratu, ka tas var tikai pilnībā sabeigt nervus, kaut kā to sevī pārvarēju.
Man nepatīk ja kādu speciāli provocē (kādu kurš neko sliktu nav darījis nevajag provocēt).
Labi saprotu, ka 30g darba stāžs ar sākumskolas knēveļiem var atstāt spēcīgu iespaidu uz psihi, lietu uztveri utt.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-18 22:43, pirms 8 gadiem
Re cik interesants info. Ne nosmieties, kau gan diez vai te ir kas smieklīgs.
Ņujorkas mērs paziņojis Trampam, ka aizsargās...

  +1 [+] [-]

, 2016-11-18 22:52, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad iznāk, ka mēs savā valstī nedrīkstam neko darīt, kas mums ir etnogrāfiski, tradicionāli utt. svarīgs, jo nedod Dievs mēs kādu kaut kur pasaulē izprovocēsim.
Mēs nedrīkstam, piemēram, iet lāpu gājienus, jo redz arī to RU kāds var ne tā saprast, un tas arī jau tika pasniegts RU TV tā kā tika pasniegts.
Zini, beidzot sāc justies tā, ka Tu esi savā valstī, un nevis tā itkā mēs joprojām esam viena no 15 PSRS republikām, un mums jābaidās par to ko Maskavā teiks par to ko mēs šeit darām.
Neesi mani sapratis. Esmu par to lai mēs savā valstī darām to ko vēlamies. Šodien redzēju Rīgas centrā lāpu gājienu-iespaidīgi, ļoti daudz tajā piedalījās. Ir atsevišķi gadījumi. Tu taču arī savā dzīvoklī nedarīsi visu ko gribi , ja atnāk ciemiņi.
Piemēram man atnāk ciemos 3 draugi un es zinu ka viņiem patīk estrāde, šlāgermūzika un ļoti nepatīk metāls, smagais roks.
Tu sagaidot uzliec Metallica, pēc tam Rammstein. Tu taču esi SAVĀ DZĪVOKLĪ, SAVĀS MĀJĀS. Kādēļ mēs svētkos Rīgas ielās nedejojam ar ugunskrustu, ko es vēlētos. bet tieši tad kad ir krievu klubs.
Pieklājīgi kad cilvēki kaut mazliet paseko līdzi kas otram patīk vai ne. Tu taču savus ciemiņus savās mājās necienā ar ēdienu kas viņiem negaršo (ko tu zini pirms viņu atnākšanas).
Jeb tomēr tu speciāli savās mājās dari visu to kas otram nepatiks , jo tās ir tavas mājas un tev vienalga ko citi domā.
Kādēļ tagad valsts svētkos nebija ugunskrusts, es vēlējos lai būtu.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-18 22:55, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Labi saprotu, ka 30g darba stāžs ar sākumskolas knēveļiem var atstāt spēcīgu iespaidu uz psihi, lietu uztveri utt.
Ja pareizi uztver darbu , dzīvi ,tad šāds darbs dod ļoti daudz pozitīvas lietas dzīvē un veido labu cilvēka raksturu, nostiprina to.

     [+] [-]

, 2016-11-19 09:36, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vislabāk Funs savu būtību atklāja pēc krievu saceltās ažiotāžas par latvju zīmju deju arēnā Rīga. Ceru, ka atceries ko viņš rakstīja?
Kopš tās spēles ir pagājuši trīs gadi, tagad pasaki cik Latvijas pasākumos 3 gadu laikā, Tu esi redzējis ugunskrustu? Droši vien nevienā! Vienīgais gadījums kas dzirdēts, ir par zālāju pie prezidenta pils, kur sētnieks bija kko līdzīgu izpļāvis ar zāles pļāvēju.