Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" budžets būs 12-13 miljoni eiro, visa komanda vakcinējusies pret Covid-19

Rolands Eliņš

"Dinamo" budžets būs 12-13 miljoni eiro, visa komanda vakcinējusies pret Covid-19
Juris Savickis, Edgars Buncis un Sergejs Zubovs. Foto: Raimonds Volonts/Dinamo Rīga

KHL klubs Rīgas "Dinamo" šodien rīkoja preses konferenci, kurā kluba vadība, galvenais treneris un vairāki spēlētāji pastāstīja par gatavošanos nākamajai sezonai un atbildēja uz mediju jautājumiem.

"Dinamo" valdes priekšsēdētājs Juris Savickis savā uzrunā uzsvēra, ka par spīti tam, ka KHL iepriekšējā sezona norisinājās pēc pilnas programmas daudzu komandu iespējas ietekmēja Covid-19 slimība, kas skāra arī Rīgas "Dinamo" vienību. "Saslima treneris, saslima spēlētāji, bija grūti. Taču ar to visu domāju, ka aizvadījām labu sezonu, parādījām labu sniegumu vairākās spēlēs, vismaz dažās," Savickis sacīja par 2020./21. gada sezonu, kurā "Dinamo" izcīnīja piecas uzvaras 60 spēlēs.

Savickis norādīja, ka liela atšķirība no iepriekšējā gada ir tas, ka komandas komplektācija šoreiz sākta krietni agrāk un ka jaunajam galvenajam trenerim Sergejam Zubovam bija laiks sagatavot komandu, tāpat Savickis publiski uzteica kluba jauno ģenerālmenedžeri Edgaru Bunci par līdz šim paveikto darbu.

Savickim tika vaicāts par kluba budžeta situāciju, un viņš paskaidroja, ka situācija nav īpaši mainījusies: "Klubam ir desmit miljonu budžets, tad parasti nāca 1.5-2 miljoni no biļešu tirdzniecības, un tad vēl kaut kur tiek pielasīts kāds pusmiljons. Nu, apmēram tā būs arī šoreiz. Protams, daudz kas atkarīgs no tā, kā attīstīsies situācija ar skatītāju ielaišanu arēnā."

Kluba ģenerālmenedžeris Edgars Buncis norādīja, ka biļešu tirdzniecību paredzēts sākt augusta beigās un ka biļetes būs pieejamas tikai vakcinētajām un Covid-19 pārslimojušajām personām: "Taču pašreizējā situācijā labā ziņa ir tā, ka šādos apstākļos nav nepieciešama distancēšanas un sejas maskas, attiecīgi varam piepildīt visu arēnu. Vēlos norādīt, ka šobrīd ar negatīviem Covid-19 testiem spēles nevarēs apmeklēt." Buncis arī atklāja, ka pret Covid-19 vakcinējušies visi komandas spēlētāji, kā arī komandas personāls.

Savickis pauda cerību uz panākumiem bagātu sezonu, kā arī norādīja, ka "Dinamo" uzskata par Latvijas izlases bāzes komandu un vilkmi visam Latvijas hokejam. Viņš arī vēlējās savas uzrunas beigās izteikt savas pārdomas par sportu kā tādu: "Sports ir miers. Sports vieno tautas un valstis, un "Dinamo" ir instruments, lai attiecības starp tautām būtu pēc iespējas labākas, jo tā mēs varam izdzīvot. Drošības ziņā nav nekas svarīgāks par labām attiecībām ar kaimiņvalstīm, un tas ir īpaši svarīgi arī Latvijai. "Dinamo" šajā ziņā nedaudz, bet arī palīdz veidot šīs attiecības un rāda ceļu."

Tikmēr komandas jaunais galvenais treneris Sergejs Zubovs uzteica kluba apstākļus un sastāva komplektāciju, kas šobrīd, viņaprāt, esot ļoti labā līmenī. Uz žurnālistu jautājumiem Zubovs pārsvarā atbildēja kodolīgi, ar smaidu norādot, ka kluba vadības dotais laiks spēcīgas komandas izveidei ir trīs mēneši un ka viņa komanda spēlēs tradicionālu hokeju: "Iemest vairāk vārtus nekā iemet pretinieki. Tāda arī ir pamatbūtība." Tāpat Zubovs piekrita jautājumā paustajam, ka komandā viņa un ģenerālmenedžera pienākumi ir nodalīti.

Preses konferencē piedalījās arī "Dinamo" hokejisti Lauris Dārziņš, Kristaps Sotnieks, Nerijus Ališausks, Aleksandrs Protapovičs un Lukašs Radils. Dārziņš ar smaidu norādīja, ka viņu par komandas kapteini vēl saukt pāragri, jo komanda par to vēl nav vienojusies, kamēr Sotnieks izteicās, ka treniņnometnē paveikts ļoti smags darbs.

Preses konferences ieraksts

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 16:05, pirms 3 gadiem
savickijs jau pirmajā presenē nolaiza moskavītu pautus.
nauda jāatstrādā!
perņa, marš čipoties !!!
Slēpts komentārs: maris777
Slēpts komentārs: Ndeki

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 16:13, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: savickijs jau pirmajā presenē nolaiza moskavītu pautus.
nauda jāatstrādā!
perņa, marš čipoties !!!
Tev nekad nekas nav pa prātam! Laikam esi hoķa pensis. Gan jau pats uts līdīsi uz spēlēm Arēnā?!

  +5 [+] [-]

, 2021-08-16 16:16, pirms 3 gadiem
Latvijā nav žurnālistu
Neviena sakarīga jautājuma
Matulis vispār klauns

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 16:18, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Latvijā nav žurnālista
Neviena sakarīga jautājuma
Matulis vispār klauns
tāpēc jau jurkins var bezsakarā gvelzt par tautu draudzību

 +10 [+] [-]

, 2021-08-16 16:20, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: savickijs jau pirmajā presenē nolaiza moskavītu pautus.
nauda jāatstrādā!
perņa, marš čipoties !!!
Vai tu atbildi par saviem vārdiem, ka vakcinācija ir čipošana?
Labi, kaut kāds Ndeki var tā domāt, bet tu?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 16:21, pirms 3 gadiem
(O_O) rakstīja: Vai tu atbildi par saviem vārdiem, ka vakcinācija ir čipošana?
Labi, kaut kāds Ndeki var tā domāt, bet tu?
nu tak nesāc ņerkstēt par kaut kādu kuiņu

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 16:34, pirms 3 gadiem
darbagalds rakstīja: Tev nekad nekas nav pa prātam! Laikam esi hoķa pensis. Gan jau pats uts līdīsi uz spēlēm Arēnā?!
Man izlase patīk!
Slēpts komentārs: cobham

  +5 [+] [-]

, 2021-08-16 16:47, pirms 3 gadiem
Juris Savickis rakstīja: ''Taču ar to visu domāju, ka aizvadījām labu sezonu, parādījām labu sniegumu vairākās spēlēs.''
Klauns prot smīdināt!

  -4 [+] [-]

, 2021-08-16 16:48, pirms 3 gadiem
Molodčiki, dinamieši! Visas latviešu tautas vārdā teiksim paldies par iespēju klātienē baudīt pasaules mēroga hokeju! Nevaru vien sagaidīt, kad Arēna vērs savas durvis letiņu hokeja draugiem!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 16:53, pirms 3 gadiem
Kapusta ir, tad jau var masēt!

 +14 [+] [-]

, 2021-08-16 16:55, pirms 3 gadiem
>>> cobham
Ja lokdauns arī būs, tad tikai "pateicoties" antivakseriem.

  +4 [+] [-]

, 2021-08-16 16:58, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Molodčiki, dinamieši! Visas latviešu tautas vārdā teiksim paldies par iespēju klātienē baudīt pasaules mēroga hokeju! Nevaru vien sagaidīt, kad Arēna vērs savas durvis letiņu hokeja draugiem!
Tu vari nez cik gadu laikā iemācīties jaunus tekstus? Tu saki paldies latviešu tautas vārdā - tad izmanto latviskus izteicienus nevis molodčiki. Nemaz nerunājot par to, ka lielai daļai latviešu tautas tāds Dinamo ir vai nu pie vienas vietas vai skabarga dibenā.

  +9 [+] [-]

, 2021-08-16 16:59, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Mani var Arēnā negaidīt. Un pārējiem vakcinētiem diemžēl drīz būs aplauziens, kad slimos vairāk kā nepotētie. Ap okt/nov lokdauns būs atpakaļ
Beidzot kaut ko sakarīgu uzrakstīji. Es arī domāju, ka lokdauns varētu būt atpakaļ ap to laiku. PALDIES, antivakseri, ka es arī šogad varēšu rudeni/ziemu pavadīt bez sporta un koncertiem. Paldies.

 +10 [+] [-]

, 2021-08-16 17:00, pirms 3 gadiem
Ja 5 uzvaras 60 spēlēs ir laba sezona, tad skaidrs, ka laba sezona bija kabatai... Tiešām nevienam žurnālistam nepietika dūšas pajautāt, kāda tad skaitītos slikta sezona?

  +7 [+] [-]

, 2021-08-16 17:01, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Mani var Arēnā negaidīt. Un pārējiem vakcinētiem diemžēl drīz būs aplauziens, kad slimos vairāk kā nepotētie. Ap okt/nov lokdauns būs atpakaļ
Vispār, jau matemātiski tas būs loģiski. Ja potēti būs vairāk, kā puse iedzīvotāju, tad ir diezgan loģiski, ka pastāv iespēja, ka procentuāli liela daļa (vai pat lielākā) būs potēti. Starpība tikai tāda būs, ka lielākā daļa potēto slimos bez simptomiem (vēl izteiktak, kā tas bija kopējai masai 1. un 2. vilnī( un nepalielinās noslodzi slimnīcām

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 17:02, pirms 3 gadiem
sezona vēl nav sākusies, bet jau vispārējs izsmiekls!
kauns un negods tā krievu līgas komandele ģinamo ar savickiju priekšgalā!

  -3 [+] [-]

, 2021-08-16 17:03, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Beidzot kaut ko sakarīgu uzrakstīji. Es arī domāju, ka lokdauns varētu būt atpakaļ ap to laiku. PALDIES, antivakseri, ka es arī šogad varēšu rudeni/ziemu pavadīt bez sporta un koncertiem. Paldies.
kas ta sportot neļauj?

  +4 [+] [-]

, 2021-08-16 17:05, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kas ta sportot neļauj?
Es biju domājis apmeklēt pasākumus. Labi saprati.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 17:15, pirms 3 gadiem
Sports- tas ir miers/ N. Ozerovs

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 17:20, pirms 3 gadiem
Sezonas mērķis: izcīnīt vairāk kā 5 uzvaras pamatlaikā- tagad ir uzdevums/ Augstu kvalitāti katrā darba vietā !

     [+] [-]

, 2021-08-16 17:22, pirms 3 gadiem
Gods un uzslavas Dinamiešiem

  +5 [+] [-]

, 2021-08-16 17:23, pirms 3 gadiem
Un cik no budžeta tērēs spēlātāju algās? Jo ar tādu naudu - sastāvs pārāk bomzīgs

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 17:44, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es biju domājis apmeklēt pasākumus. Labi saprati.
Labi labi, jābūt precīzam. Savādāk man jāsmejas, kad paziņas sūdzas ka nevarot sportot un esot uzresnējuši

  +4 [+] [-]

, 2021-08-16 17:51, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: >>> cobham
Ja lokdauns arī būs, tad tikai "pateicoties" antivakseriem.
Pretpotekļi vakar vai aizvakar esot pamatīgi plosījušies
Es gan neko tādu nemanīju
Bet netā rakstīja

     [+] [-]

, 2021-08-16 17:53, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Klauns prot smīdināt!
Analizē nevis apvaino

  +5 [+] [-]

, 2021-08-16 17:53, pirms 3 gadiem
Labāk būtu klusējis par tautu draudzību kaimiņiem un to ,ka sports nav politika.Bet sports ir politikas ierocis un tarakāns ar huilo ļoti slikti kaimiņi ir.

  +5 [+] [-]

, 2021-08-16 18:01, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Latvijā nav žurnālistu
Neviena sakarīga jautājuma
Matulis vispār klauns
Latvijā ir daudz žurnālistu, bet ne visiem Savickijs maksā, lai uzdotu pareizos jautājums. Matulis, Celmiņš, Brože, abi FaceOff džeki - pārējos drošvien iekšā nemaz nelaiž, jo var izdomāt uzjautāt kko dīvainu,

  -4 [+] [-]

, 2021-08-16 18:06, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Mani var Arēnā negaidīt. Un pārējiem vakcinētiem diemžēl drīz būs aplauziens, kad slimos vairāk kā nepotētie. Ap okt/nov lokdauns būs atpakaļ
Piekrītu vakcinētie lopiņi uzbrūk nevakcinētajiem, jo mes tak esam drauds, nekas tiekamies 18.08 pie prezidenta pils 20:00 ar Gobzemu priekšgalā, uztaisīsim nevakcinēto ballīti

  -3 [+] [-]

, 2021-08-16 18:07, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Beidzot kaut ko sakarīgu uzrakstīji. Es arī domāju, ka lokdauns varētu būt atpakaļ ap to laiku. PALDIES, antivakseri, ka es arī šogad varēšu rudeni/ziemu pavadīt bez sporta un koncertiem. Paldies.
nemaz netaisos dēļ tevis vai kāda cita vakcinēties, mana izvēle ir NĒ un paliks tāda nostāja

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 18:11, pirms 3 gadiem
ui! ja dinamo špricējas, tad es arī... bedzot pārliecināja!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 18:16, pirms 3 gadiem
Varbūt SC varētu palikt brīvā zona no vakcinēto - nevakcinēto cīņām, ir Delfi, Tvnet un citi,, patiesie'' mediji, kurvar izteikties par šo tēmu..

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 18:16, pirms 3 gadiem
Aleksandrs Ovečkins rakstīja: nemaz netaisos dēļ tevis vai kāda cita vakcinēties, mana izvēle ir NĒ un paliks tāda nostāja
Īsts pretpoteklis👍🤣

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 18:20, pirms 3 gadiem
jeepis59 rakstīja: Varbūt SC varētu palikt brīvā zona no vakcinēto - nevakcinēto cīņām, ir Delfi, Tvnet un citi,, patiesie'' mediji, kurvar izteikties par šo tēmu..
Lai tak plēšas, vairāk klikšķu, vairāk reklāmas, vairāk naudas, lielākas algas, kvalitātīvāks saturs!!!

  -4 [+] [-]

, 2021-08-16 18:26, pirms 3 gadiem
Ja Valdība vēlas lai es vakcinējos tad izvirzu prasības ministru prezidentam Krišjāņim Kariņam.

1. Uzņemties atbildību par ievadīto vakcīnu manā organisma, blakņu vai negatīvu seku gadijumā pilnība segt man izveseļošanos, nāves gadijuma izmaksāt 100000eur kompensāciju manai ģimenei.

2. Piespriest man gada atvaļinājumu no valsts budžeta, izmaksājot katru mēnesi ap 1000eur no nodokļu maksātāju naudas.

3. Nodrošināt bezmaksas sabiedrisko transportu, apdrošināt manu veselību/dzīvību līdz mūža galam.

4. Garantēt darbu valsts pārvaldē augstā amatā, 3 gadu laikā no vakcīnas veikšanas, ar minimālo algu 2000eur mēnesi + apmaksātu dzīves vietu.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 18:27, pirms 3 gadiem
Aleksandrs Ovečkins rakstīja: Ja Valdība vēlas lai es vakcinējos tad izvirzu prasības ministru prezidentam Krišjāņim Kariņam.

1. Uzņemties atbildību par ievadīto vakcīnu manā organisma, blakņu vai negatīvu seku gadijumā pilnība segt man izveseļošanos, nāves gadijuma izmaksāt 100000eur kompensāciju manai ģimenei.

2. Piespriest man gada atvaļinājumu no valsts budžeta, izmaksājot katru mēnesi ap 1000eur no nodokļu maksātāju naudas.

3. Nodrošināt bezmaksas sabiedrisko transportu, apdrošināt manu veselību/dzīvību līdz mūža galam.
un 4. ģinamo abonomentu līdz mūža galam blakus perņam!

     [+] [-]

, 2021-08-16 18:47, pirms 3 gadiem
Ulllis rakstīja: ui! ja dinamo špricējas, tad es arī... bedzot pārliecināja!!!
Šodien bez govs pases nekur

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 18:51, pirms 3 gadiem
Saules mūžu mūsu Dinamo

     [+] [-]

, 2021-08-16 18:57, pirms 3 gadiem
Smuka bilde. Tur čekists skaidro,ka laba iepriekšējā sezona bijusi.Pēc Bunča un Zubova ģīmjiem redzams,ka viņi nesaprot šo KGBdemagoģiju..

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 18:59, pirms 3 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Latvijā ir daudz žurnālistu, bet ne visiem Savickijs maksā, lai uzdotu pareizos jautājums. Matulis, Celmiņš, Brože, abi FaceOff džeki - pārējos drošvien iekšā nemaz nelaiž, jo var izdomāt uzjautāt kko dīvainu,
Kuri tad mūsu žurnālisti (vismaz sporta jomā) uzdod tos sāpīgos, asos jautājumus? Situācija ar futbolu, basketu - rakt sāk, kad ir jau sūdi vai materiālu nomet deguna priekšā. Arī citos sporta veidos, kad ir intervija pamatā jautā standarta jautājumus.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 19:00, pirms 3 gadiem
Aleksandrs Ovečkins rakstīja: Piekrītu vakcinētie lopiņi uzbrūk nevakcinētajiem, jo mes tak esam drauds, nekas tiekamies 18.08 pie prezidenta pils 20:00 ar Gobzemu priekšgalā, uztaisīsim nevakcinēto ballīti
Tusē, tusē ar Gobzemu. Pasaucat vēl jauno politikas supertandēmu Šleseru un Didrihsoni.

     [+] [-]

, 2021-08-16 19:04, pirms 3 gadiem
Aleksandrs Ovečkins rakstīja: Ja Valdība vēlas lai es vakcinējos tad izvirzu prasības ministru prezidentam Krišjāņim Kariņam.

1. Uzņemties atbildību par ievadīto vakcīnu manā organisma, blakņu vai negatīvu seku gadijumā pilnība segt man izveseļošanos, nāves gadijuma izmaksāt 100000eur kompensāciju manai ģimenei.

2. Piespriest man gada atvaļinājumu no valsts budžeta, izmaksājot katru mēnesi ap 1000eur no nodokļu maksātāju naudas.

3. Nodrošināt bezmaksas sabiedrisko transportu, apdrošināt manu veselību/dzīvību līdz mūža galam.

4. Garantēt darbu valsts pārvaldē augstā amatā, 3 gadu laikā no vakcīnas veikšanas, ar minimālo algu 2000eur mēnesi + apmaksātu dzīves vietu.
Sory visas vietas aizņemtas

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 19:05, pirms 3 gadiem
Zubovu cienu,kā vienu no Ozoliņa laika aizsargiem,bija laikam labāks

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 19:06, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tusē, tusē ar Gobzemu. Pasaucat vēl jauno politikas supertandēmu Šleseru un Didrihsoni.
Tā Didrihsone arī ģēlā? Nu ta ir tā lielā lūpa, kuru noheitoja jo šamā paslavēja normālo ģimeni?

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 19:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Tā Didrihsone arī ģēlā? Nu ta ir tā lielā lūpa, kuru noheitoja jo šamā paslavēja normālo ģimeni?
Runāja baigo runu Slesera jaunās partijas dibināšanas kongresā/pretobligātās vakcīnas pasākumā un mētāja #PALDIESAinār savos IG postos. Un, jā tā pati, kas biki uzbrauca homo un tāpēc aizgaja skandāls. Tapat kā par to, ka itkā tirgo aļika lupatas, kā baigo zīmolu Un bez viņas Šlesera jaunajā bandā bariņs veco vēžu, kaut vai Krištopāns.

  +4 [+] [-]

, 2021-08-16 19:18, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Runāja baigo runu Slesera jaunās partijas dibināšanas kongresā/pretobligātās vakcīnas pasākumā un mētāja #PALDIESAinār savos IG postos. Un, jā tā pati, kas biki uzbrauca homo un tāpēc aizgaja skandāls. Tapat kā par to, ka itkā tirgo aļika lupatas, kā baigo zīmolu Un bez viņas Šlesera jaunajā bandā bariņs veco vēžu, kaut vai Krištopāns.
Politiskie līķi grib, lai tauta samet reanimācijai

  -4 [+] [-]

, 2021-08-16 19:21, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: >>> cobham
Ja lokdauns arī būs, tad tikai "pateicoties" antivakseriem.
Aizbrauc uz izraelu un paskaties kas notiek valstī kur ap 70-80% čipoto.
Kapēc vakcinētie veikalos iet ar maskām? Vai tad nestrādā brīnumpote?

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 19:26, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Aizbrauc uz izraelu un paskaties kas notiek valstī kur ap 70-80% čipoto.
Kapēc vakcinētie veikalos iet ar maskām? Vai tad nestrādā brīnumpote?
izraelā pilnībā vakcinēti 62.60% no 9,326,000 lielas populācijas
ceru, ka izglītības pietiks izrēķināt, cik ir nevakcinēto
saprast, kāpēc visiem tādā gadījumā ir jāsargājas, tev tāpat nav dots

  -3 [+] [-]

, 2021-08-16 19:42, pirms 3 gadiem
BREAKING!!!

Kijevā tauta protestē pie prezidenta rezidences pret viņa valdību, kas neatbilst Ukrainas interesēm. Tiek plānots pieņemt likumu par Ukrainas galvenās bagātības - miljonu hektāru auglīgo melnzemju nodošanu publiskā tirgū. Kur rokas jau berzē ASV megakorporācijas. Kurām pilni konti sadrukāto ASV valdības dolāru un tās bez problēmām pārsolīs ukraiņus, kas tādējādi paliks bez zemes. Protesti akurāt tādi paši kā Maidanā 2014. gadā - specnazs, riepu dedzināšana, pūļi utt, bet vai jebkam no Rietumu liberālmedijiem tas interesē? Tikai kad vajadzēja gāzt no varas Ukrainas valdību, kas tādu zemes tirgošanu neveica, tad gan protestētāji (kam maksāa rietumi) bija "brīvības cīnītāji", bet tagad, kad pie varas rietumu ieliktenis un darīs ko vajag, tie tautas protestētāji var ieskrieties ja vajag, noslānīs ar stekiem demokrātiski, un neviens neiepīkstēsies

Hohma Baķka noturējās pret šo scenāriju un savu zemi neatdos, rūpnīcas neprihvatizēs, tāpēc jau liberastglobālistiem viņš kā dadzis pakaļā

     [+] [-]

, 2021-08-16 19:47, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: Sports- tas ir miers/ N. Ozerovs
Vispār tur Ozerovs bija domājis nevis miers, bet PASAULE
SPORT-ETO MIR!

     [+] [-]

, 2021-08-16 19:48, pirms 3 gadiem
Nu, ta šogad būs! Kāds Gagarina maršruts ar divstāvu busu?

     [+] [-]

, 2021-08-16 20:00, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Nu, ta šogad būs! Kāds Gagarina maršruts ar divstāvu busu?
Šogad nē, nākamgad Martā- Aprīlī

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 20:02, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Runāja baigo runu Slesera jaunās partijas dibināšanas kongresā/pretobligātās vakcīnas pasākumā un mētāja #PALDIESAinār savos IG postos. Un, jā tā pati, kas biki uzbrauca homo un tāpēc aizgaja skandāls. Tapat kā par to, ka itkā tirgo aļika lupatas, kā baigo zīmolu Un bez viņas Šlesera jaunajā bandā bariņs veco vēžu, kaut vai Krištopāns.
Krištopānu zināju. Man viš nepatīk, bet tas tai varzā ir ar smadzenēm, pārējie lohi.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 20:08, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Politiskie līķi grib, lai tauta samet reanimācijai
par šo sasmējos labi teikts! bet nu, atradīsies arī politiskie nekrofīli, par to nešaubies, atliek tik cerēt, ka ne pietiekami daudz..

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 20:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Krištopānu zināju. Man viš nepatīk, bet tas tai varzā ir ar smadzenēm, pārējie lohi.
populists un nekas vairāk. tam jau gan ar laikam kādu smadzeņu gabalu vaig.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 20:28, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: par šo sasmējos labi teikts! bet nu, atradīsies arī politiskie nekrofīli, par to nešaubies, atliek tik cerēt, ka ne pietiekami daudz..
pirmais mēģinājums nesanāca
Tagad pauze garāka, redzēs to atmiņas garumu

     [+] [-]

, 2021-08-16 20:28, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Vispār tur Ozerovs bija domājis nevis miers, bet PASAULE
SPORT-ETO MIR!
To mēs pa īstam vairs neuzzināsim, Savickijs arī akcentēja miera aspektu

     [+] [-]

, 2021-08-16 20:33, pirms 3 gadiem
Nu tas čekists ir ne tikai kaitīgs, bet arī smieklīgs. Kā Daugavas lībieši pieņēma vācu dāvanas un ticību (pēc tam nomazgāja ), tā tagad letiņi ēd gāzes naudiņas un cerams pēc tam pasūtīs Svētjurīti un viņa puikiņas uz poda. Ja nepasūtīs, tad neko darīt, kremļa maigais vates (piedodiet, varas) glāsts būs bijis par stipru...

     [+] [-]

, 2021-08-16 20:34, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: populists un nekas vairāk. tam jau gan ar laikam kādu smadzeņu gabalu vaig.
Un to saka kas, attīstībai par-progresīvo elektorāts

     [+] [-]

, 2021-08-16 20:36, pirms 3 gadiem
varbūt tomēr didrihšon ?

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 20:41, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un to saka kas, attīstībai par-progresīvo elektorāts
jā jā, kļavulapa, lielais Vilis ir ahūni gudrs un runā baigo štelli priekš tāda, kuram klimata pārmaiņas ir sorosīta izgudrojums, tā tiešām arī varētu šķist, priekš tādiem kā tu, tā jaunā Šlesera partija arī ir izveidota, galvenais neaizmirsti nobalsot, kad pienāks laiks

  -3 [+] [-]

, 2021-08-16 20:45, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: jā jā, kļavulapa, lielais Vilis ir ahūni gudrs un runā baigo štelli priekš tāda, kuram klimata pārmaiņas ir sorosīta izgudrojums, tā tiešām arī varētu šķist, priekš tādiem kā tu, tā jaunā Šlesera partija arī ir izveidota, galvenais neaizmirsti nobalsot, kad pienāks laiks
Vot tici vai nē, nevienas vēlēšanas kā balsotājs neesmu palaidis garām, kopš esmu balsstiesīgs. Pat uz eiroparlamenta vēlēšanām biju, kurā aktivitāte bija ap 30-40%.
Klimata pārmaiņas ir Sorosa propaganda, un tas nav jāuztver nopietni. Klimata pārmaiņas faktu kā tādu nenoliedzu, jo klimata pārmaiņas vienmēr bija un būs, nonstopā. Cilvēka ieguldījuma apgalvojums tajā visā gan ir pārspīlēts. Es ilgi biju NA vēlētājs, patreiz nav doma partiju mainīt, taču ja man liktu izvēlēties starp Šleseru vai pretīgajiem liberastiem... Nu labāk Šlesera banda

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 20:46, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: >>> cobham
Ja lokdauns arī būs, tad tikai "pateicoties" antivakseriem.
Potētie nepārnēsā un neslimo? Ja tā tad moš jāpaņem, bet pēc pēdējiem datiem vairāk kā 80%^ iedzīvotāju sapotējusī Izraēla ir ciet Lok*auni ir pateicoties valdības vēlmei sagrābt varu un tam ka Kariņam daudz kas ir apsolīts par vakcīnu izplatīšanu. Kur ir tās miroņu kaudzes? 99,5% izdzīvošanas iespēja un valstis jātaisa ciet? izvelciet galvas no smiltīm

     [+] [-]

, 2021-08-16 20:46, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vot tici vai nē, nevienas vēlēšanas kā balsotājs neesmu palaidis garām, kopš esmu balsstiesīgs. Pat uz eiroparlamenta vēlēšanām biju, kurā aktivitāte bija ap 30-40%.
Klimata pārmaiņas ir Sorosa propaganda, un tas nav jāuztver nopietni. Klimata pārmaiņas faktu kā tādu nenoliedzu, jo klimata pārmaiņas vienmēr bija un būs, nonstopā. Cilvēka ieguldījums tajā gan ir pārspīlēts. Es ilgi biju NA vēlētājs, patreiz nav doma partiju mainīt, taču ja man liktu izvēlēties starp Šleseru vai pretīgajiem liberastiem... Nu labāk Šlesera banda
Tu kaut kādu NA pīkstienu dzirdēju geju nedēļā?

     [+] [-]

, 2021-08-16 20:49, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Tu kaut kādu NA pīkstienu dzirdēju geju nedēļā?
Speciāli no Rīgas izbraucu nedēļā, kad tas viss ārprāts mūsu galvaspilsētā notikās. Zinu NA nostāju šajā jautājumā, kuru atbalstu. Par šīs nedēļas notikumiem gan neko nezinu, tik twiterī mazliet pasekoju kā pederasti čīkstēja, cik sūdīga valsts LV ir jo viņus neakceptējot

     [+] [-]

, 2021-08-16 20:53, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Speciāli no Rīgas izbraucu nedēļā, kad tas viss ārprāts mūsu galvaspilsētā notikās. Zinu NA nostāju šajā jautājumā, kuru atbalstu. Par šīs nedēļas notikumiem gan neko nezinu, tik twiterī mazliet pasekoju kā pederasti čīkstēja, cik sūdīga valsts LV ir jo viņus neakceptējot
nekas tāds uz ielām redzams nenotika, vismaz pārdaugavā
bet smieklīgi ka viņi pārmīzuši ielīda alā

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 20:53, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vot tici vai nē, nevienas vēlēšanas kā balsotājs neesmu palaidis garām, kopš esmu balsstiesīgs. Pat uz eiroparlamenta vēlēšanām biju, kurā aktivitāte bija ap 30-40%.
Klimata pārmaiņas ir Sorosa propaganda, un tas nav jāuztver nopietni. Klimata pārmaiņas faktu kā tādu nenoliedzu, jo klimata pārmaiņas vienmēr bija un būs, nonstopā. Cilvēka ieguldījuma apgalvojums tajā visā gan ir pārspīlēts. Es ilgi biju NA vēlētājs, patreiz nav doma partiju mainīt, taču ja man liktu izvēlēties starp Šleseru vai pretīgajiem liberastiem... Nu labāk Šlesera banda
Balsot par Šlesera bandu ir tas pats, kas balsot šajās vēlēšanās par Kaimiņa un Gobzema bandu - pāris paslēpušies veco vēžu (ne velti runāja, ka aiz viņiem bija gan Meroni, gan tas pats Šlesers) un sauju "jaunās elpas politiķu", kam kaut kādas zināšanas varbūt arī ir, bet ne jau, lai vadītu valsti - paskaties uz to pašu Petraviču vai mūsu gandrīz kultūras ministru Kiviču. Šai bandā ir tieši tādi paši kadri.

     [+] [-]

, 2021-08-16 20:55, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Balsot par Šlesera bandu ir tas pats, kas balsot šajās vēlēšanās par Kaimiņa un Gobzema bandu - pāris paslēpušies veco vēžu (ne velti runāja, ka aiz viņiem bija gan Meroni, gan tas pats Šlesers) un sauju "jaunās elpas politiķu", kam kaut kādas zināšanas varbūt arī ir, bet ne jau, lai vadītu valsti - paskaties uz to pašu Petraviču vai mūsu gandrīz kultūras ministru Kiviču. Šai bandā ir tieši tādi paši kadri.
Lasiji ko rakstīju? Patreiz nav doma par viņiem balsot, tācu drīzāk viņi, nekā Viņķeles, Pūces, Pleši un viss tas riebīkais liberastiskais flangs

     [+] [-]

, 2021-08-16 20:56, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nekas tāds uz ielām redzams nenotika, vismaz pārdaugavā
bet smieklīgi ka viņi pārmīzuši ielīda alā
Jo viņiem bail iet pelēkajos pārdaugavas 9stāvu rajonos, varbūt aģītī vēl uzdrīkstētos, tas maksimums centrā drošāk jo nodrošināta mentu esamība

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 20:58, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Klimata pārmaiņas ir Sorosa propaganda, un tas nav jāuztver nopietni. Klimata pārmaiņas faktu kā tādu nenoliedzu, jo klimata pārmaiņas vienmēr bija un būs, nonstopā. Cilvēka ieguldījuma apgalvojums tajā visā gan ir pārspīlēts.
teica zinātnieks kļavulapa, kurš dzīvo Jegavas dzīvoklī un vienīgā sajēga par dabas procesiem ir, ka vakarā, pēc x izdzertiem aliem, kad saule noriet, tā visticamāk, ka no rīta uz pohām parādīsies pretējā pusē

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:01, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: teica zinātnieks kļavulapa, kurš dzīvo Jegavas dzīvoklī un vienīgā sajēga par dabas procesiem ir, ka vakarā, pēc x izdzertiem aliem, kad saule noriet, tā visticamāk, ka no rīta uz pohām parādīsies pretējā pusē
Kur tu ellē ratā, pāķos, vietā kur pat asfaltēta ceļa nav dzivojošā skuķe un pseidozinātniece rāvi ka es i no Jelgavas?

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:04, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jo viņiem bail iet pelēkajos pārdaugavas 9stāvu rajonos, varbūt aģītī vēl uzdrīkstētos, tas maksimums centrā drošāk jo nodrošināta mentu esamība
nekādu gājienu tu nenotika, cik zinu
bet nacionāļi mīzelīgi sēdēja ēnā

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:04, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kur tu ellē ratā, pāķos, vietā kur pat asfaltēta ceļa nav dzivojošā skuķe un pseidozinātniece rāvi ka es i no Jelgavas?
kāda starpība, no kurienes tu esi, jeburas apdzīvotas un arī neapdzīvotas vietas, kurai tu esi uzkritis par slogu, intelekta vidējais līmenis katastrofāli krītas

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:07, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nekādu gājienu tu nenotika, cik zinu
bet nacionāļi mīzelīgi sēdēja ēnā
Tu veco labo Gustāvo kādreiz klausījies/klausies? Nu pirms aizgāja ciet un kļuva par Astralursmirusi... Laba frāze vienā dziesmā: ''nav jau problēmu, lai jau bubina, lai jau vicinās''.
Lēnā garā sāku piekrist, lai jau tie nožēlojamie izpaužās, bet laulību likums lai paliek tāds, kādam tam jābūt!

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:08, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kāda starpība, no kurienes tu esi, jeburas apdzīvotas un arī neapdzīvotas vietas, kurai tu esi uzkritis par slogu, intelekta vidējais līmenis katastrofāli krītas
Saka ravētāja-traktoriste tev normālu vīru vajag, kurš izaudzinās. Tāda izlaista un ietiepīga patreiz esi. Saņemies!

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 21:10, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Saka ravētāja-traktoriste tev normālu vīru vajag, kurš izaudzinās. Tāda izlaista un ietiepīga patreiz esi. Saņemies!
Pats neesi tas normālais vīrs vai baidies?

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:10, pirms 3 gadiem
katrā ziņā, patīkami, ka joprojām ir cilvēku stulbums, kurš mani vēl spēj pārsteigt, kkā likās, ka tas nav vairs iespējams, bet uz kļavulapu vienmēr var paļauties jopcik bumbiņ, simtiem zinātnieki no visas pasaules desmitiem gadus novēroja, pētīja, rēķināja un kaukulēja, ņemot vērā neskaitāmus aspektus, kopīgi nonāca pie viena secinājuma, savus pētījumus detalizēti publicēja uz 3500 lapām, bet kļavulapa zin labāk! kāpēc gan ne sorosīts, ibio rio tu gadījumā uz plakanas zemes nedzīvo?

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:11, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Pats neesi tas normālais vīrs vai baidies?
Man jau ir laba, skaista un konservatīva dāma, par mani neuztraucies

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 21:11, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu veco labo Gustāvo kādreiz klausījies/klausies? Nu pirms aizgāja ciet un kļuva par Astralursmirusi... Laba frāze vienā dziesmā: ''nav jau problēmu, lai jau bubina, lai jau vicinās''.
Lēnā garā sāku piekrist, lai jau tie nožēlojamie izpaužās, bet laulību likums lai paliek tāds, kādam tam jābūt!
Kā tu vari klausīties Gustavo - tavs mentors tevi ar exporta pudeli štaukās!

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:12, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu veco labo Gustāvo kādreiz klausījies/klausies? Nu pirms aizgāja ciet un kļuva par Astralursmirusi... Laba frāze vienā dziesmā: ''nav jau problēmu, lai jau bubina, lai jau vicinās''.
Lēnā garā sāku piekrist, lai jau tie nožēlojamie izpaužās, bet laulību likums lai paliek tāds, kādam tam jābūt!
ak tad tomēr klusēšana ir īstā taktika?

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:12, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kā tu vari klausīties Gustavo - tavs mentors tevi ar exporta pudeli štaukās!
Tev nepatīk?
Es uzsveru - vecais labais Gustāvo

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 21:12, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kā tu vari klausīties Gustavo - tavs mentors tevi ar exporta pudeli štaukās!
par šādu var uzsēdināt uz tās pudeles...

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:13, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ak tad tomēr klusēšana ir īstā taktika?
Laikam, tomēr. Grūti pateikt. Publiskā lamāšana un mobings viņiem dod tādu ''hailaitu''.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 21:13, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Lasiji ko rakstīju? Patreiz nav doma par viņiem balsot, tācu drīzāk viņi, nekā Viņķeles, Pūces, Pleši un viss tas riebīkais liberastiskais flangs
Runair par to, ka balso par vieniem vai otriem - rezultāts būs viens un tas pats. Starpība apmēram, kā iepriekšējās ASV vēlēšanās - liverasti ir ala Klintone - sūdi, ko viņi vārīs ir aptuveni paredzami. Bet Šlesergobzemieši ir kā Tramps - tas, kas šiem prātā var ienākt ir neparadzemi. TIkai atšķirībā no Trampa šī banda nav pat nosacīti veiksmīgi biznesmeņi, līdz ar to cerēt uz kaut kādu "viņi bāž sev kabatās, bet mums ar kaut kas atlec" ir naivi cerēt.

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:13, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tev nepatīk?
Es uzsveru - vecais labais Gustāvo
Es runāju par tavu mentoru - Aburtu. Paprasi ko viņš domā par visu veida repu un hiphopu

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 21:14, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Saka ravētāja-traktoriste tev normālu vīru vajag, kurš izaudzinās. Tāda izlaista un ietiepīga patreiz esi. Saņemies!
tev normālas smadzenes vaig. tas gan, diemžēl, ir vēl neiespējamāk, kā man vīrs, normāls vai nenormāls

  -3 [+] [-]

, 2021-08-16 21:15, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Runair par to, ka balso par vieniem vai otriem - rezultāts būs viens un tas pats. Starpība apmēram, kā iepriekšējās ASV vēlēšanās - liverasti ir ala Klintone - sūdi, ko viņi vārīs ir aptuveni paredzami. Bet Šlesergobzemieši ir kā Tramps - tas, kas šiem prātā var ienākt ir neparadzemi. TIkai atšķirībā no Trampa šī banda nav pat nosacīti veiksmīgi biznesmeņi, līdz ar to cerēt uz kaut kādu "viņi bāž sev kabatās, bet mums ar kaut kas atlec" ir naivi cerēt.
Tramps valsti ļoti veiksmīgi vadija visus 4 gadus. Nebūs tev pie kā piepppisties

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 21:15, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es runāju par tavu mentoru - Aburtu. Paprasi ko viņš domā par visu veida repu un hiphopu
Zinu ko viņš domā. Nu un? Vecais labais Gustavo bija/ir/būs labs!

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 21:16, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tev normālas smadzenes vaig. tas gan, diemžēl, ir vēl neiespējamāk, kā man vīrs, normāls vai nenormāls
Nebrīnos, ka aizvien esi vecmeitas statusā. Kurš normāls džeks uz šitādu ilgstoši skatīsies?

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:17, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Latvijā nav žurnālistu
Neviena sakarīga jautājuma
Matulis vispār klauns
Matulis vienmēr ir bijis klauns tik diemžēl pagalam nesmieklīgs... jautājumiņi arī bieži vien ir nevis "asprātīgi", bet kaitinoši...

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 21:17, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tramps valsti ļoti veiksmīgi vadija visus 4 gadus. Nebūs tev pie kā piepppisties
Veiksmīgi vadīja? Viņa vadīšanas laikā, beidzot lūza vadzis un BLM un tamlīdzīgi sūdi aizgāja pa pieskari. Nemaz nerunājot par sačakarētu ārpolitiku un visu pārējo. Nav teikts, ka ar Klintoni būtu labāk, taču noteikti iztiktu bez skandāliem reizi mēnesī. Tad jau tu laikam sapņo par Gobzemu un Kaimiņu, kā preža un ministru preža vietu ieņēmējiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 21:20, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nebrīnos, ka aizvien esi vecmeitas statusā. Kurš normāls džeks uz šitādu ilgstoši skatīsies?
pieņemot, ka sevi uzskati par normālu, tad jāpasakās mātei dabai, ka tādi uz mani neskatās. ir nepierādāma pārliecība, ka katram, uz kuru kļavulapa ilgstoši skatās, iet bojā vēl neizpētīts daudzums pelēkās vielas

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:26, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Laikam, tomēr. Grūti pateikt. Publiskā lamāšana un mobings viņiem dod tādu ''hailaitu''.
nu kurš runā par lamāšanu un mobingu?
Es dzirdēju viedokļus, labi formulētus, inteliģentus par tradicionālo ģimeni u.t.t., bet lai kurš runāja, tie nebija NA

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 21:30, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Molodčiki, dinamieši! Visas latviešu tautas vārdā teiksim paldies par iespēju klātienē baudīt pasaules mēroga hokeju! Nevaru vien sagaidīt, kad Arēna vērs savas durvis letiņu hokeja draugiem!
sputniku dupsī un ieņem rindu pēc abonamentiem!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 21:39, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jo viņiem bail iet pelēkajos pārdaugavas 9stāvu rajonos, varbūt aģītī vēl uzdrīkstētos, tas maksimums centrā drošāk jo nodrošināta mentu esamība
Es visu vasaru nostaigāju ar LGBTQ+ masku, dažādos rajonos, maskačku ieskaitot. Ar muti brūķēt var tikai sc komentāros, visādi citādi uz ielas ir mierīgi. Ir šādi tādi komentāri, bet es tikai pasmaidu par tiem (vēl jo vairāk, ka man sagadījies piedzimt hetero)

  +4 [+] [-]

, 2021-08-16 21:44, pirms 3 gadiem
Žetons komandai par vakcinēšanos. Šiem puišiem gana smadzeņu, lai neklausītos veceņu tenkās un dzīvotu 21. gadsimtā nevis slimos viduslaikos! Ceru uz labiem rezultātiem šosezon, reiz taču Dinamo atkal jāveras vaļā! Veiksmi latviešu puikām un arī leğionam!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 21:53, pirms 3 gadiem
He-he-he
Matulis no LHF galma žurnālista pārmeties par Mīkstā Jura galma žurnālistu.
Nu, jā! Nauda nesmird.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 21:55, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tramps valsti ļoti veiksmīgi vadija visus 4 gadus. Nebūs tev pie kā piepppisties
Tev bieži reālā dzīvē apkārtējie saka, ka esi dumjš?

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 21:57, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev bieži reālā dzīvē apkārtējie saka, ka esi dumjš?
Gan jau tikpat bieži, cik tev

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:00, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es visu vasaru nostaigāju ar LGBTQ+ masku, dažādos rajonos, maskačku ieskaitot. Ar muti brūķēt var tikai sc komentāros, visādi citādi uz ielas ir mierīgi. Ir šādi tādi komentāri, bet es tikai pasmaidu par tiem (vēl jo vairāk, ka man sagadījies piedzimt hetero)
Kāpēc tu ar to varavīksnes simboliku tā lepojies?

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:01, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev bieži reālā dzīvē apkārtējie saka, ka esi dumjš?
Neesmu baigi dzirdējis. Nav ne tuvu tik traki, kā tev mīnu kuģī savulaik

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:01, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Politiskie līķi grib, lai tauta samet reanimācijai
Vaiņodē par Vili vai Krištopānu sauc sivēnus, lai, kad jau kā cūkas, tos nokaujot nebūtu žēl.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:03, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neesmu baigi dzirdējis. Nav ne tuvu tik traki, kā tev mīnu kuģī savulaik
Neticu, jo zinu, ka esi tirsējs.
Tik dumjš cilvēks noteikti par to regulāri tiek informēts.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:04, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zinu ko viņš domā. Nu un? Vecais labais Gustavo bija/ir/būs labs!
varbūt un viņam izdevās arī sačakarēt Prāta Vētras 2009. g. albumu

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:06, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc tu ar to varavīksnes simboliku tā lepojies?
Kurā brīdī teicu, ka lepojos? Drīzāk esmu apbēdināts, ka 2021.gadā ir joprojām jāatgādina, ka ir arī cilvēki, kuriem nav nodrošinātas tādas pašas tiesības kā citiem un kurus apsaukā un pazemo.

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:07, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Kurā brīdī teicu, ka lepojos? Drīzāk esmu apbēdināts, ka 2021.gadā ir joprojām jāatgādina, ka ir arī cilvēki, kuriem nav nodrošinātas tādas pašas tiesības kā citiem un kurus apsaukā un pazemo.
kas nav nodrošināts?

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:09, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es visu vasaru nostaigāju ar LGBTQ+ masku, dažādos rajonos, maskačku ieskaitot. Ar muti brūķēt var tikai sc komentāros, visādi citādi uz ielas ir mierīgi. Ir šādi tādi komentāri, bet es tikai pasmaidu par tiem (vēl jo vairāk, ka man sagadījies piedzimt hetero)
labs psihologs, vienīgi- sado/mazo

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 22:09, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neticu, jo zinu, ka esi tirsējs.
Tik dumjš cilvēks noteikti par to regulāri tiek informēts.
Tici vai nē, man po barabanu.
Biju Liepājā pirms mēneša, un pārliecinājos, ka tu tur esi populārāks nekā es biju iedomājies

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:10, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: varbūt un viņam izdevās arī sačakarēt Prāta Vētras 2009. g. albumu
Manlieks 2006 vai 07 iznāca viņa pēdējais labais albūms. Kopš tā brīža vektors uz leju

  +4 [+] [-]

, 2021-08-16 22:11, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tici vai nē, man po barabanu.
Biju Liepājā pirms mēneša, un pārliecinājos, ka tu tur esi populārāks nekā es biju iedomājies
maikas ar bocmaņa ģīmi tirgo vai kas?

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:11, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Kurā brīdī teicu, ka lepojos? Drīzāk esmu apbēdināts, ka 2021.gadā ir joprojām jāatgādina, ka ir arī cilvēki, kuriem nav nodrošinātas tādas pašas tiesības kā citiem un kurus apsaukā un pazemo.
Aizej vēl pie mammas pačīksti

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:11, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tici vai nē, man po barabanu.
Biju Liepājā pirms mēneša, un pārliecinājos, ka tu tur esi populārāks nekā es biju iedomājies
Nevajag tev vēlamo uzdot par faktisko!

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:12, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: varbūt un viņam izdevās arī sačakarēt Prāta Vētras 2009. g. albumu
Sačakarēt es teiktu beidzamais jēdzīgais prātinieku disks,jo pēc tā sākās tikai veco dziesmu atražošana.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 22:12, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: maikas ar bocmaņa ģīmi tirgo vai kas?
Daži cllvēki, kuri pat šeit komentsadaļā neuzturās un sportam seko stipri mazāk nekā mēs piemēram, zin kas viņš tāds, jo pilsētā runā

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:13, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Daži cllvēki, kuri pat šeit komentsadaļā neuzturās un sportam seko stipri mazāk nekā mēs piemēram, zin kas viņš tāds, jo pilsētā runā
nu tip dižeksperts un nākamais mērs?
a tu random cilvēkiem par bocmani taujāji?

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:16, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Kurā brīdī teicu, ka lepojos? Drīzāk esmu apbēdināts, ka 2021.gadā ir joprojām jāatgādina, ka ir arī cilvēki, kuriem nav nodrošinātas tādas pašas tiesības kā citiem un kurus apsaukā un pazemo.
Nepiekrītu!
Attiecībā uz ģimeniskām vērtībām es esmu un būšu konservatīvs, un nekad nepieņemšu nekādu citu ģimenes formu kā vīrietis+sieviete+bērni.
Pārējā visā LGBT nesaskatu nekādu tiesību ierobežojumus. Man pie kājas ar ko kāds guļ gultā, bet tiko visādi slimnieki, jā tieši slimnieki, sāk uzspiest savu mazākuma vērtības vairākumam, tad man kā demokrātiskas valsts pilsonim tas nav pieņemami.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:17, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Sačakarēt es teiktu beidzamais jēdzīgais prātinieku disks,jo pēc tā sākās tikai veco dziesmu atražošana.
pieļauju, ka pēdējais labais bija - 4 krasti ar bronzu, lapsu u.c/ micrec'2005

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:17, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Daži cllvēki, kuri pat šeit komentsadaļā neuzturās un sportam seko stipri mazāk nekā mēs piemēram, zin kas viņš tāds, jo pilsētā runā
Jā, jā? Ko neteiksi!
Uz katra stūra runā par mani, un, nemaz nerunājot, katra tirgus tantiņa zin, kas es esmu.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:21, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu tip dižeksperts un nākamais mērs?
a tu random cilvēkiem par bocmani taujāji?
Ar kadriem kas sportam kaut cik necik pietuvināti gāja vaļā expertēšana par un ap sportu, līdz bocmanim nonācām runājot par spēļu komentēšanu, ieminējos par bocmani un visi viņu zināja

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:22, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepiekrītu!
Attiecībā uz ģimeniskām vērtībām es esmu un būšu konservatīvs, un nekad nepieņemšu nekādu citu ģimenes formu kā vīrietis+sieviete+bērni.
Pārējā visā LGBT nesaskatu nekādu tiesību ierobežojumus. Man pie kājas ar ko kāds guļ gultā, bet tiko visādi slimnieki, jā tieši slimnieki, sāk uzspiest savu mazākuma vērtības vairākumam, tad man kā demokrātiskas valsts pilsonim tas nav pieņemami.
Tā retā reize, kad bocmans kaut ko jēdzīgu uzraksta

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:25, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: pieņemot, ka sevi uzskati par normālu, tad jāpasakās mātei dabai, ka tādi uz mani neskatās. ir nepierādāma pārliecība, ka katram, uz kuru kļavulapa ilgstoši skatās, iet bojā vēl neizpētīts daudzums pelēkās vielas
Pelēkā viela, salīdzinot ar IEDZIMTO izredzētību, ir absolūts NEKAS! Vienkārši, tas ir vienīgais faktors, ar ko tu vari attaisnot savu ne visai izdevušos ekzistenci
Kļavulapam ar pretējā dzimuma simpātijām nav nekādu problēmu, tev, savukārt, ir tikai attaisnojumi, tipa, ka tas nemaz neesot vajadzīgs pilnvērtīgai dzīvei

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:26, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ar kadriem kas sportam kaut cik necik pietuvināti gāja vaļā expertēšana par un ap sportu, līdz bocmanim nonācām runājot par spēļu komentēšanu, ieminējos par bocmani un visi viņu zināja
Jā, vai cik dīvaini, ka pazīst cilvēku, kurš komentē spēles, un apgrozās sportistu aprindās.
Kā tas tā var būt?

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 22:28, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, vai cik dīvaini, ka pazīst cilvēku, kurš komentē spēles, un apgrozās sportistu aprindās.
Kā tas tā var būt?
Un kā tu domā, kādas atsauksmes, un ne tikai par spēļu komentēšanu? vai taisnība, ka tev bail rādīties stadiona teritorijas tuvumā, īpaši pirms FKL notikumiem?

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:28, pirms 3 gadiem
ja spēlē Eiropā- skaidrs, bet citu KHL klubu izvēle ir īpatnēja, protams, nauda ar ruslandes eksotiku un bardaku- Daugaviņš, Dzierkals, Rih. Bukarts, Indrašis, un Krastenberjs/ Ōsterreich

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:31, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kā tu domā, kādas atsauksmes, un ne tikai par spēļu komentēšanu? vai taisnība, ka tev bail rādīties stadiona teritorijas tuvumā, īpaši pirms FKL notikumiem?
Zutis uzreiz turpat palēcienā ar kāju pa seju?

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:32, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pelēkā viela, salīdzinot ar IEDZIMTO izredzētību, ir absolūts NEKAS!
tip var būt stulbs, bet ja sevi pasludina par izredzēto, tad viss labi?
šito jau čurbani vislaik skandē

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:32, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Zutis uzreiz turpat palēcienā ar kāju pa seju?
Zutis vai tad nav klasiskais bokseris? : Kādi vēl palēcieni? Varbūt arī kaut ko jaucu

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:32, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kā tu domā, kādas atsauksmes, un ne tikai par spēļu komentēšanu? vai taisnība, ka tev bail rādīties stadiona teritorijas tuvumā, īpaši pirms FKL notikumiem?
Nu, ja pat Kreipis un citi profesionāli sporta komentētāji tiek aprieti, tad es kā absolūts amatieris nepredentēju uz nedalītu tautas mīlestību.
Atbildot uz jautājumu-es nekomentēju visādas baumas un murgus.

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:36, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pelēkā viela, salīdzinot ar IEDZIMTO izredzētību, ir absolūts NEKAS! Vienkārši, tas ir vienīgais faktors, ar ko tu vari attaisnot savu ne visai izdevušos ekzistenci
Kļavulapam ar pretējā dzimuma simpātijām nav nekādu problēmu, tev, savukārt, ir tikai attaisnojumi, tipa, ka tas nemaz neesot vajadzīgs pilnvērtīgai dzīvei
Abi divi ar savu brāļa dēlu esat vienādi
Riktīgi mačo atradušies
Ko reālu dzīvē esat paveikuši?

  -3 [+] [-]

, 2021-08-16 22:36, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tip var būt stulbs, bet ja sevi pasludina par izredzēto, tad viss labi?
šito jau čurbani vislaik skandē
Izredzētie ir visi Baltie, ar normālu fizisko, astrālo un garīgo ķermeni Ja fiziskajam ir kaut kādi defetki, značit nav izredzētais un tas nav radies tāpat vien, tas vienkārši liecina par to, ka daudz kas ir jāpielabo turpmākajā dzīvē!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:39, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Izredzētie ir visi Baltie, ar normālu fizisko, astrālo un garīgo ķermeni Ja fiziskajam ir kaut kādi defetki, značit nav izredzētais un tas nav radies tāpat vien, tas vienkārši liecina par to, ka daudz kas ir jāpielabo turpmākajā dzīvē!
Cik tev IQ, izredzētais?

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:39, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Zutis vai tad nav klasiskais bokseris? : Kādi vēl palēcieni? Varbūt arī kaut ko jaucu
tas bija tēlaini

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:40, pirms 3 gadiem
Vot davai konkrēts pienesums Francijai?

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:40, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Izredzētie ir visi Baltie, ar normālu fizisko, astrālo un garīgo ķermeni Ja fiziskajam ir kaut kādi defetki, značit nav izredzētais un tas nav radies tāpat vien, tas vienkārši liecina par to, ka daudz kas ir jāpielabo turpmākajā dzīvē!
tu to labo ar exportu?

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:41, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pelēkā viela, salīdzinot ar IEDZIMTO izredzētību, ir absolūts NEKAS! Vienkārši, tas ir vienīgais faktors, ar ko tu vari attaisnot savu ne visai izdevušos ekzistenci
Kļavulapam ar pretējā dzimuma simpātijām nav nekādu problēmu, tev, savukārt, ir tikai attaisnojumi, tipa, ka tas nemaz neesot vajadzīgs pilnvērtīgai dzīvei
izredzētais, kas kļančī naudu ielu stūros paldies par kūkām, es došu priekšroku pelēkajai vielai

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:42, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Cik tev IQ, izredzētais?
Gribi pārbaudīt? Nav problēmu, aiziesim kopā kaut kur Mārupē uz publisko internetu, ja tāds tur ir, un uztaisīsim sacensību, kuram ir lielāks IQ?

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:43, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Gribi pārbaudīt? Nav problēmu, aiziesim kopā kaut kur Mārupē uz publisko internetu, ja tāds tur ir, un uztaisīsim sacensību, kuram ir lielāks IQ?
Publiskais internets tagad ir wifi un tas ir uz katra stūra

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:43, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Gribi pārbaudīt? Nav problēmu, aiziesim kopā kaut kur Mārupē uz publisko internetu, ja tāds tur ir, un uztaisīsim sacensību, kuram ir lielāks IQ?
varart uzspēlēt "čūsku" tavā podziņtelefonā

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:43, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: izredzētais, kas kļančī naudu ielu stūros paldies par kūkām, es došu priekšroku pelēkajai vielai
Tur arī, grozi kā gribi, pelēkā viela ir iesaistīta Bez tās tur nu nekādi!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:43, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Publiskais internets tagad ir wifi un tas ir uz katra stūra
lielais galds ar lielo datoru nav uz katra stūra

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:45, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: lielais galds ar lielo datoru nav uz katra stūra
Man brīžiem šķiet, ka nedzīvo Francijā, bet Āfrikā

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:46, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Publiskais internets tagad ir wifi un tas ir uz katra stūra
Cik reizez var atkārtot, es NELIETOJU miniatūros ekrāna bakstekļus un spaidekļus! Man ir vajadzīga klaviatūra ar pogām un pēc iespējas lielākām!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:46, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Gribi pārbaudīt? Nav problēmu, aiziesim kopā kaut kur Mārupē uz publisko internetu, ja tāds tur ir, un uztaisīsim sacensību, kuram ir lielāks IQ?
Akmens laikmets

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:47, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Cik reizez var atkārtot, es NELIETOJU miniatūros ekrāna bakstekļus un spaidekļus! Man ir vajadzīga klaviatūra ar pogām un pēc iespējas lielākām!
Portatīvais arī nav?

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:48, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Man brīžiem šķiet, ka nedzīvo Francijā, bet Āfrikā
nav tālu, kaimiņi ar īstie

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:48, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tur arī, grozi kā gribi, pelēkā viela ir iesaistīta Bez tās tur nu nekādi!
apmēram tāda pati, kā lielajam Vilim, lai savu populisma sūdu dzītu. kā jau sākotnēji teicu, kkādu smadzeņu gabalu tam vajag, bet pārāk daudz ne, tik nedaudz vairāk, kā vidējai kļavulapai, un tas, diemžēl, ir gaužām maz

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:49, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nav tālu, kaimiņi ar īstie
Drīz Francijā visi atgriezīsies pie podziņtelefoniem

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:50, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Man brīžiem šķiet, ka nedzīvo Francijā, bet Āfrikā
Debīls esi!? Tu visu progresīvo drīz noteiksi mērot ar adatu un mikroskopu? Es tā negribu, man labāk lai ir labi sataustāmas pogas un tehnoloģiju līmenis te vispār ņi pri čom! Vienkārši tā nav mana vaina, ka tehnoloģijas attīstas taustāmības mazināšanās virzienā

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:52, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: apmēram tāda pati, kā lielajam Vilim, lai savu populisma sūdu dzītu. kā jau sākotnēji teicu, kkādu smadzeņu gabalu tam vajag, bet pārāk daudz ne, tik nedaudz vairāk, kā vidējai kļavulapai, un tas, diemžēl, ir gaužām maz
Kā tad, kā tad, visi kas ir pret gejiem, resnajām feministēm un pērtiķiem ir popūlisti un pie tam vēl bez pelēkās vielas!

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:55, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nav tālu, kaimiņi ar īstie
Kā tu vari zināt, kādi ir mani kaimiņi? Esi personiski viņus redzējis, runājis, mani apspriedis?
Ja gribi, varu iepazīstināt, pats pārliecināsies, kas viņi tādi ir

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:55, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Debīls esi!? Tu visu progresīvo drīz noteiksi mērot ar adatu un mikroskopu? Es tā negribu, man labāk lai ir labi sataustāmas pogas un tehnoloģiju līmenis te vispār ņi pri čom! Vienkārši tā nav mana vaina, ka tehnoloģijas attīstas taustāmības mazināšanās virzienā
ja kas tā arī esot - pēdējo 500 gadu rūpnieciskā attīstība ir tā izmainījusi cilvēlu dzīves, bet tā ir daudz par strauju jo ķermeņa evolūcija netiek tam līdzi (tam vajag 10tūkstošgades kā minimums) tāpēc ir daudzas arodslimības, jo organisms nav pielāgojies ne sēdēšanai ofisā ne rāpošanai pa krustojumiem.
Mūsu ķermenis jauprojām vipiemērotākais ir medīšanai-vākšanai.

Beidzot esi pateicis ko gudru, bet es sapratu ka netīšām

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:56, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Kā tu vari zināt, kādi ir mani kaimiņi? Esi personiski viņus redzējis, runājis, mani apspriedis?
Ja gribi, varu iepazīstināt, pats pārliecināsies, kas viņi tādi ir
tu tak stāstīji kā gāji gaļu zupā mest es visu tik pēc tevis paša teiktā, man nekas nav jāizdomā

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:56, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Debīls esi!? Tu visu progresīvo drīz noteiksi mērot ar adatu un mikroskopu? Es tā negribu, man labāk lai ir labi sataustāmas pogas un tehnoloģiju līmenis te vispār ņi pri čom! Vienkārši tā nav mana vaina, ka tehnoloģijas attīstas taustāmības mazināšanās virzienā
Mūziku ar klausies uz vecā magnetofona Majaka?

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:57, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Kā tad, kā tad, visi kas ir pret gejiem, resnajām feministēm un pērtiķiem ir popūlisti un pie tam vēl bez pelēkās vielas!
ja feministe ir tieva, tad ir ok?

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 22:57, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ja kas tā arī esot - pēdējo 500 gadu rūpnieciskā attīstība ir tā izmainījusi cilvēlu dzīves, bet tā ir daudz par strauju jo ķermeņa evolūcija netiek tam līdzi (tam vajag 10tūkstošgades kā minimums) tāpēc ir daudzas arodslimības, jo organisms nav pielāgojies ne sēdēšanai ofisā ne rāpošanai pa krustojumiem.
Mūsu ķermenis jauprojām vipiemērotākais ir medīšanai-vākšanai.

Beidzot esi pateicis ko gudru, bet es sapratu ka netīšām
Beidz tak te ar tiem krustojumiem! Ir daudzas, pat ĻOTI daudzas lietas, kuras es daru ārpus tā, tikai tu spītīgi papagaiļo tikai un vienīgi par to!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:58, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu tak stāstīji kā gāji gaļu zupā mest es visu tik pēc tevis paša teiktā, man nekas nav jāizdomā
Vai ta tie bija kaimiņi? Tu vispār soobražeješ? Lai mani kaimiņi būtu čurbāni?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 22:59, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ja feministe ir tieva, tad ir ok?
Kaut kā vēl nesmu redzējis feministes, kuras pēc modelēm izskatītos

     [+] [-]

, 2021-08-16 22:59, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Beidz tak te ar tiem krustojumiem! Ir daudzas, pat ĻOTI daudzas lietas, kuras es daru ārpus tā, tikai tu spītīgi papagaiļo tikai un vienīgi par to!
Vot konkrēti ko no aburta iegūst Francijas valsts?

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 23:00, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Vot konkrēti ko no aburta iegūst Francijas valsts?
Valsts neko, Franku tauta, tā jau ir cita štelle, nedrīkst jaukt pilnīgi divus dažādus jēdzienus

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:01, pirms 3 gadiem
A šamiem diez sputņiku plecā šaus?

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 23:02, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Kaut kā vēl nesmu redzējis feministes, kuras pēc modelēm izskatītos
es tiešām negribu zināt, uz ko un kur tu ikdienā skaties

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:02, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Mūziku ar klausies uz vecā magnetofona Majaka?
Kāpēc? Dators ir pieslēgts tur kur vajag ar HDMI sistēmu, klausos labā kvalitātē caur kolonkām
TV tieši tāpat

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:04, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ja feministe ir tieva, tad ir ok?
Feministes 99,9% gadījumos izskatās pēc konkrētākā ārprāta, precīzāk sakot - KATASTROFAS

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:07, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Mūziku ar klausies uz vecā magnetofona Majaka?
Skatos, tu vispār nerubī, par ko es rakstu! Man ar jaunājām tehnoloģijām problēmu nav, man ir nepatika pret spaidāmajiem un bakstāmajiem ekrāniem un pret jauno tehnoloģiju miniaturizāciju!
Kā arī pret šo bakstekļu un spaidekļu lietošanu pubilskajās vietās ar nokārtajiem galvām un kakliem, ko es uzskatu par masu psihozi!

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:07, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Beidz tak te ar tiem krustojumiem! Ir daudzas, pat ĻOTI daudzas lietas, kuras es daru ārpus tā, tikai tu spītīgi papagaiļo tikai un vienīgi par to!
tāpēc ka tas ir pilnīgi pretēji tam ko agrāk te pats sludināji par balā cilvēka kodeksu. tāpēc pieminu un pieminēšu.

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:09, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Vai ta tie bija kaimiņi? Tu vispār soobražeješ? Lai mani kaimiņi būtu čurbāni?
brauci entos km lai iemestu gaļu zupā? tak turpat tev blakus viss notika

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tāpēc ka tas ir pilnīgi pretēji tam ko agrāk te pats sludināji par balā cilvēka kodeksu. tāpēc pieminu un pieminēšu.
Krustojumi ir BALTO cilvēku bizness, tā kā nekādu pretrunu šeit nav

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:10, pirms 3 gadiem
Kodekss ir pieejams drukātā veidā? Uz lielām lapām, ar lieliem burtiem?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:11, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Krustojumi ir BALTO cilvēku bizness, tā kā nekādu pretrunu šeit nav
Kaukāziešus nelaid biznesā?

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:11, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Krustojumi ir BALTO cilvēku bizness, tā kā nekādu pretrunu šeit nav
nē, pats sludināji savādāk. tāpēc es krustojumu pieminu, tā ir mana lielākā vilšanās. tas būtu tas pats kā uzzināt ka Znaroks ir gejs.

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:11, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: brauci entos km lai iemestu gaļu zupā? tak turpat tev blakus viss notika
Ja, piemēram, tu dzīvo Dammes ielā, bet Arābu tirgus ir pie vecās Viļņas, turpat Imantā, tu tos čurbānus arī par kaimiņiem sauktu?

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:12, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ja, piemēram, tu dzīvo, Dammes ielā, bet Arābu tirgus ir pie vecās Viļņas, turpat Imantā, tu tos čurbānus arī par kaimiņiem sauktu?
principā jā, savs rajons vien ir

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:13, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Kaukāziešus nelaid biznesā?
Kaukāzieši tur vispār nelien! Viņem ir cita veida štelles

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:14, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Kaukāzieši tur vispār nelien! Viņem ir cita veida štelles
nav zaudējuši paščieņu

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:16, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Feministes 99,9% gadījumos izskatās pēc konkrētākā ārprāta, precīzāk sakot - KATASTROFAS
o, skatos, papildus dabas pētniecībai, brīvajā laikā nodarbojies arī ar statistiku

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:18, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: o, skatos, papildus dabas pētniecībai, brīvajā laikā nodarbojies arī ar statistiku
google saka ka Marlēna Dītriha ar bijusi feministe

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:19, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: o, skatos, papildus dabas pētniecībai, brīvajā laikā nodarbojies arī ar statistiku
Pašai, parastai latvju pāķei un lauku skuķenei būdam līdz tiem Sorosa finansēto zinātnieku līmenim kā līdz mēnesim. Bet nē, mazā knīpa redz zinot kas ar planētu notiek harvardā nestudēji gadijumā?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:20, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nē, pats sludināji savādāk. tāpēc es krustojumu pieminu, tā ir mana lielākā vilšanās. tas būtu tas pats kā uzzināt ka Znaroks ir gejs.
Kāda vēl, nahren, vilšanās! Ja pats noķļūtu tādā situācija, pats tur arī rāpotu Cik daudz tādu varoņu caur mnīm nav gājūši cauri, tipa, tu ko, es NEKAD MŪŽĀ roku nepastiepšu! Pagiet pāris nedēļas, pats raujas jo citas izvēles nav! Starp tiem bija gan militāristi, gan bandīti, gan menti, gan profesori, gan skolotāji, karoče, visādi tipi, kuri nonākuši lielās problēmās Nekas traks, pateicoties man izķepurojās Tikai es pieminu to, ka tu te apgalvo kaut ko par lielo vilšanos, tas ir vienkārši tāpēc, ka pats neesi izbaudījis visu to, ko ir pārdzīvojuši mani klienti NEKAD NESAKI NEKAD, it sevišķi par lietām, par kurām tev nav absolūti nekāda sajēga!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:21, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nav zaudējuši paščieņu
Aga, zagt ir labāk? Tirgot narkotikas?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:24, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Kāda vēl, nahren, vilšanās! Ja pats noķļūtu tādā situācija, pats tur arī rāpotu Cik daudz tādu varoņu caur mnīm nav gājūši cauri, tipa, tu ko, es NEKAD MŪŽĀ roku nepastiepšu! Pagiet pāris nedēļas, pats raujas jo citas izvēles nav! Starp tiem bija gan militāristi, gan bandīti, gan menti, gan profesori, gan skolotāji, karoče, visādi tipi, kuri nonākuši lielās problēmās Nekas traks, pateicoties man izķepurojās Tikai es pieminu to, ka tu te apgalvo kaut ko par lielo vilšanos, tas ir vienkārši tāpēc, ka pats neesi izbaudījis visu to, ko ir pārdzīvojuši mani klienti NEKAD NESAKI NEKAD, it sevišķi par lietām, par kurām tev nav absolūti nekāda sajēga!
tu te tagad nefleitē!
nav runas par kaut kādiem "nekad mūžā" vai ko tādu! ja es līdz tam nonākšu, tad ari nāksies atzīt ka esmu degradējies.
runa ir par to ko pats postulēji kā pareizu, ko dara baltais un kas ir čortu kompetencē. Un parazītisms ir čortiem, pats to apgalvoji.
tā ka nevajag tagad apvainoties, ja tavas tēzes izmanto pret tevi.
un nestāsti ko es esmu vai neesmu izbaudījis

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:26, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Aga, zagt ir labāk? Tirgot narkotikas?
manās acīs ne viens ne otrs nav labāki, bet parāda ka tiem kauns rāpot, tāpēc pelna viņuprāt cienījamāk

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:27, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: manās acīs ne viens ne otrs nav labāki, bet parāda ka tiem kauns rāpot, tāpēc pelna viņuprāt cienījamāk
Ar ko burts Rīgā vai Bauskā nodarbojās?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:27, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Ar ko burts Rīgā vai Bauskā nodarbojās?
tirgoja dilles tirgū

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:28, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu te tagad nefleitē!
nav runas par kaut kādiem "nekad mūžā" vai ko tādu! ja es līdz tam nonākšu, tad ari nāksies atzīt ka esmu degradējies.
runa ir par to ko pats postulēji kā pareizu, ko dara baltais un kas ir čortu kompetencē. Un parazītisms ir čortiem, pats to apgalvoji.
tā ka nevajag tagad apvainoties, ja tavas tēzes izmanto pret tevi.
Tas nav parazītisms! Tev ir jāredz klātienē viss tas process lai kaut ko no tā saprastu! Tā drīzāk ir izrāde, šovs, apmēram tas pats, kas muzicēšana ielās, to tu arī par parazītismu uzskati? Tu vienkārši sev prātā esi ieborējis to, ka tā ir ubagošana un uz ceļiem rāpošana, patiesībā nekas tam tuvu pat nav! Tā dara Čavas, tikai ne mēs!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:28, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pašai, parastai latvju pāķei un lauku skuķenei būdam līdz tiem Sorosa finansēto zinātnieku līmenim kā līdz mēnesim. Bet nē, mazā knīpa redz zinot kas ar planētu notiek harvardā nestudēji gadijumā?
ak jel, neesi tik skarbs pret mani! pāķe, skuķene un knīpa, kā gan man pārdzīvot šos izsmacinātos uzbraucienus

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:29, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tas nav parazītisms! Tev ir jāredz klātienē viss tas process lai kaut ko no tā saprastu! Tā drīzāk ir izrāde, šovs, apmēram tas pats, kas muzicēšana ielās, to tu arī par parazītismu uzskati? Tu vienkārši sev prātā esi ieborējis to, ka tā ir ubagošana un uz ceļiem rāpošana, patiesībā nekas tam tuvu pat nav! Tā dara Čavas, tikai ne mēs!
tas ir parazītisms lai kā tu te netaisītos to izskaistināt

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:29, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tas nav parazītisms! Tev ir jāredz klātienē viss tas process lai kaut ko no tā saprastu! Tā drīzāk ir izrāde, šovs, apmēram tas pats, kas muzicēšana ielās, to tu arī par parazītismu uzskati? Tu vienkārši sev prātā esi ieborējis to, ka tā ir ubagošana un uz ceļiem rāpošana, patiesībā nekas tam tuvu pat nav! Tā dara Čavas, tikai ne mēs!
Vēl pasaki, ka tas ir šovbizness

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:29, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ak jel, neesi tik skarbs pret mani! pāķe, skuķene un knīpa, kā gan man pārdzīvot šos izsmacinātos uzbraucienus
puiks izmisis, velk ārā smago artilēriju

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:30, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Vēl pasaki, ka tas ir šovbizness
Lauris Reiniks, ibio

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:31, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ak jel, neesi tik skarbs pret mani! pāķe, skuķene un knīpa, kā gan man pārdzīvot šos izsmacinātos uzbraucienus
Gan jau pārdzīvosi, netēlo mirstošu gulbi

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:31, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Lauris Reiniks, ibio
ja sirds nesadegs neparasti, tad saskrāpēs tev mašīnu

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:32, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Vēl pasaki, ka tas ir šovbizness
Ja tas nes reālus ienākumus, nevis izfantazētus, tātad var teikt arī tā Tikai īstajā šovbiznesā vajag šo to ieguldīt, manā gadījumā bez ieguldījumiem kā tādiem var iztikt, gluži tāpat, kā arī bez nodokļiem

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:32, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: puiks izmisis, velk ārā smago artilēriju
jū, tas čalis reizēm rauj jumtu nost

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:34, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Lauris Reiniks, ibio
Nesalīdzini mani ar to nožēlojamo nolaizīto poperi Atceros viņa pērlīgo šedevru, tipa, sirsniņa sildīta ziemelī staltā

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:35, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Nesalīdzini mani ar to nožēlojamo nolaizīto poperi Atceros viņa pērlīgo šedevru, tipa, sirsniņa sildīta ziemelī staltā
labi, paliksiem pie čurbana

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:37, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Debīls esi!? Tu visu progresīvo drīz noteiksi mērot ar adatu un mikroskopu? Es tā negribu, man labāk lai ir labi sataustāmas pogas un tehnoloģiju līmenis te vispār ņi pri čom! Vienkārši tā nav mana vaina, ka tehnoloģijas attīstas taustāmības mazināšanās virzienā
Tehnoloģijas attīstās tam, lai ir pēc iespējams mobīlākas - lai tev nav obligāti jāsēž 4 sienās. Lai vari strādāt jebkurā pasaules vietā. Tas pats attiecās uz vienkāršu saziņu. Nez, ko tu ar savu domāsanu un kļeņčīšanas biznesu darīsi, ja pakāpeniski visur ieviesīs alternatīvās peļņas metodes un izzudīs monētas un papīrīši - ja visur tikai ar karti/ibanku/bitcoin un tamlīdzīgiem "brīnumiem"

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:40, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: puiks izmisis, velk ārā smago artilēriju
Sen gribēju jautāt, neesat radi gadijumā? Tu ar neputni vai zaipis ar neputni?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:42, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Sen gribēju jautāt, neesat radi gadijumā? Tu ar neputni vai zaipis ar neputni?
netupī

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:43, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tehnoloģijas attīstās tam, lai ir pēc iespējams mobīlākas - lai tev nav obligāti jāsēž 4 sienās. Lai vari strādāt jebkurā pasaules vietā. Tas pats attiecās uz vienkāršu saziņu. Nez, ko tu ar savu domāsanu un kļeņčīšanas biznesu darīsi, ja pakāpeniski visur ieviesīs alternatīvās peļņas metodes un izzudīs monētas un papīrīši - ja visur tikai ar karti/ibanku/bitcoin un tamlīdzīgiem "brīnumiem"
Esmu jau par to padomājis Esmu pat runājis ar mentiem, ko tādā gadījumā lai daru?
PA DE PROBĻEM, tie saka, reģistrējies kā pašnodarbinātais, dabūsi savu karšu terminālu un dragā tik vaļā ar to!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:45, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Feministes 99,9% gadījumos izskatās pēc konkrētākā ārprāta, precīzāk sakot - KATASTROFAS
Ņemot vērā, ka mūsdienās feminismi atbalsta diezgan liela daļa slavenu mūziķu, aktrišu, modeļu - tiešām uzskati, ka gandrīz visas ir ārprāts? Turklāt, noteikti arī runā par feminismu ta negatīvajā feminazi izpratnē jebšu vīriešu nīšanā, divkosībā utt. Kāda vaina klasiskajam feminismam, kurš radās pirms 50*+ gadiem - sieviešu un vīriešu vienlīdzībai? Manuprāt, tas nav nekas slikts, ka abiem dzimumiem ir VIENĀDAS iespējas izvēlēties karjeras, izglītības iespējas un saņemt par to vienādu (ja to nodrošina katra individuālā darbinieka atdeve) atalgojumu

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:46, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ņemot vērā, ka mūsdienās feminismi atbalsta diezgan liela daļa slavenu mūziķu, aktrišu, modeļu - tiešām uzskati, ka gandrīz visas ir ārprāts? Turklāt, noteikti arī runā par feminismu ta negatīvajā feminazi izpratnē jebšu vīriešu nīšanā, divkosībā utt. Kāda vaina klasiskajam feminismam, kurš radās pirms 50*+ gadiem - sieviešu un vīriešu vienlīdzībai? Manuprāt, tas nav nekas slikts, ka abiem dzimumiem ir VIENĀDAS iespējas izvēlēties karjeras, izglītības iespējas un saņemt par to vienādu (ja to nodrošina katra individuālā darbinieka atdeve) atalgojumu
Tak viņs no galvas nespētu nosaukt 10 feministes, tuk urkšķ kaut ko

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:46, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Esmu jau par to padomājis Esmu pat runājis ar mentiem, ko tādā gadījumā lai daru?
PA DE PROBĻEM, tie saka, reģistrējies kā pašnodarbinātais, dabūsi savu karšu terminālu un dragā tik vaļā ar to!
Es gribu redzēt, kā tantuks tev maksās ar bitconiem vai altcoiniem

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:47, pirms 3 gadiem
Matuļis vienkārši āksts. Kā vienmēr.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:49, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tehnoloģijas attīstās tam, lai ir pēc iespējams mobīlākas - lai tev nav obligāti jāsēž 4 sienās. Lai vari strādāt jebkurā pasaules vietā. Tas pats attiecās uz vienkāršu saziņu. Nez, ko tu ar savu domāsanu un kļeņčīšanas biznesu darīsi, ja pakāpeniski visur ieviesīs alternatīvās peļņas metodes un izzudīs monētas un papīrīši - ja visur tikai ar karti/ibanku/bitcoin un tamlīdzīgiem "brīnumiem"
Vēl kas, ir liela šķirba, vai tu strādā ārpus 4 sienām vai arī tupi nenovērs acis no sava spaidekļa praktiski 24/7 režīmā, kas bieži vien ir vērojams , it sevišķi Rīgā Ir jābūt kaut kādai robežai jeb mēram, labāk attīstīt visu nevis atvieglojot lietošanas režīmu, bet gan pilnveidojot pašas tehnoloģijas Tas nozīmē, labāk ir laika mašīna jeb mūžīgais dzinējs lielajā smagajā čemodānā, nekā kaut kāds tur sūda repa gabals ar adatu kaut kādā tur izredzēto pērtiķu saitā meklējams

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:50, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Tak viņs no galvas nespētu nosaukt 10 feministes, tuk urkšķ kaut ko
tak viņš vispār nesaprot, kas tas feminisms tāds ir, kur vēl kko nosaukt. kkas no sērijas ar burtu un dzimtbūšanu - kkādu vārdu dzirdējis, pats izdomā, ko tas nozīmē un dragā

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:53, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Vēl kas, ir liela šķirba, vai tu strādā ārpus 4 sienām vai arī tupi nenovērs acis no sava spaidekļa praktiski 24/7 režīmā, kas bieži vien ir vērojams , it sevišķi Rīgā D
ja, tieši RĪgā! Nekur pasaulē tā nav, tikai ļaunajā Latvijā un ļaunajā Rīgā

un pasaki ka neesi tupenis

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:55, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es gribu redzēt, kā tantuks tev maksās ar bitconiem vai altcoiniem
Ja būs vēlme maksāt, maksās, kā vien varēs Galevanais visā šajā padarīšanā ir pati vēlme, pie ka ir īpaši jāpiestrādā, tas ir pamatu pamats, veids atradīsies pats par sevi,var teikt, automātiski

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:55, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Vēl kas, ir liela šķirba, vai tu strādā ārpus 4 sienām vai arī tupi nenovērs acis no sava spaidekļa praktiski 24/7 režīmā, kas bieži vien ir vērojams , it sevišķi Rīgā Ir jābūt kaut kādai robežai jeb mēram, labāk attīstīt visu nevis atvieglojot lietošanas režīmu, bet gan pilnveidojot pašas tehnoloģijas Tas nozīmē, labāk ir laika mašīna jeb mūžīgais dzinējs lielajā smagajā čemodānā, nekā kaut kāds tur sūda repa gabals ar adatu meklējams
Laika mašīna būtu sūdīgākais ko maz var izgudrot (nu ja mēs te zinātnisko fantāziju slēdzam iekšā ) Tagad iedomājies vidējo uzņēmumu. Pirms 50 gadiem CCCP viss notiktu caur garām nevajadzīgām sapulcēm, poļitrunām vai telefonsarunām, cerot, ka vajadzīgais ir uz vietas. Šobrīd tu vari droši vadīt biznesu sēžot okeāna krastā, barčikā, hokejhallē - nu kur tīkamāk. Galvenais, lai strādā spaidāmais un internets. Daļa to, ko sauc par "24/7" dzīvo ekrānā arī 24/7 dzīvo, jo a gan tā veido saziņu, gan biznesu. (Es nerunāju par jauniešiem un bērniem, kam jānolūr kārtejais tupais video). Tā pati birža vai kriptovalūtas - tu tam seko visu laiku, seko, kā nāk naudiņa kontā un krietni vieglāk vari noreaģēt un izglābt savas finanses. Nemaz nerunājot par to, ka iegādāties biļetes uz pasākumiem vai transportu (un tās arī parādīt) ir vieglāk kā jebkad agrāk un ja nebūtu visādu zoomu, wifi un tamlīdzīgu "brīnumu", tāds covid (vienalga īsts vai izdomāts) tiešām iedzītu pasauli pilnīgā bankrotā.

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:56, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ja būs vēlme maksāt, maksās, kā vien varēs Galevanais visā šajā padarīšanā ir pati vēlme, pie ka ir īpaši jāpiestrādā, tas ir pamatu pamats, veids atradīsies pats par sevi,var teikt, automātiski
Tu parādi man pensionāru, kurš saprot, kas ir kriptovalūta. Labs jautājums vai pats vispār zini, kas tas par zvēru. Un, jā, jāstrādā lūdzoties vai skrāpējot vāģi - tā nu toč ir goda lieta, pasaules kroņa cienīga.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:56, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ja, tieši RĪgā! Nekur pasaulē tā nav, tikai ļaunajā Latvijā un ļaunajā Rīgā

un pasaki ka neesi tupenis
Tādos apmēros NEKUR pēdējo 5-6 gadu laikā neko tamlīdzīgu redzējis neesmu Pat Ziemeļu Virdžīnijā, kur biju 2019. gadā

     [+] [-]

, 2021-08-16 23:56, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ņemot vērā, ka mūsdienās feminismi atbalsta diezgan liela daļa slavenu mūziķu, aktrišu, modeļu - tiešām uzskati, ka gandrīz visas ir ārprāts? Turklāt, noteikti arī runā par feminismu ta negatīvajā feminazi izpratnē jebšu vīriešu nīšanā, divkosībā utt. Kāda vaina klasiskajam feminismam, kurš radās pirms 50*+ gadiem - sieviešu un vīriešu vienlīdzībai? Manuprāt, tas nav nekas slikts, ka abiem dzimumiem ir VIENĀDAS iespējas izvēlēties karjeras, izglītības iespējas un saņemt par to vienādu (ja to nodrošina katra individuālā darbinieka atdeve) atalgojumu
Vienādas iespējas tas ir lieliski , bet bēda jau tā ka bļauj visskaļāk tie kas vēlās vienādu rezultātu

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:56, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ja būs vēlme maksāt, maksās, kā vien varēs Galevanais visā šajā padarīšanā ir pati vēlme, pie ka ir īpaši jāpiestrādā, tas ir pamatu pamats, veids atradīsies pats par sevi,var teikt, automātiski
čurbanu padarīšana

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:59, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tādos apmēros NEKUR pēdējo 5-6 gadu laikā neko tamlīdzīgu redzējis neesmu Pat Ziemeļu Virdžīnijā, kur biju 2019. gadā
jā jā, tikai Rīgā
cirvis

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 23:59, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu parādi man pensionāru, kurš saprot, kas ir kriptovalūta. Labs jautājums vai pats vispār zini, kas tas par zvēru. Un, jā, jāstrādā lūdzoties vai skrāpējot vāģi - tā nu toč ir goda lieta, pasaules kroņa cienīga.
Tu pats ar sevi pretrunā nonāc No vienas puses, kā viņi man maksās, no otras puses, paši neko no tā nesajēdz un tāpēc arī cietīs, nespējot samaksat arī citviet Tak ja līdz kaut kam tādam situācija arī nonāks, viss atrisināsies pats par sevi un visai ātri

  -1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:00, pirms 3 gadiem
Ko Tur savicikis pīpē? grib aizpildīt arēnu ar švakcinētajiem! jau tāpat nevar aizpildīt, bet tagad būs -60% ... Diskriminējot skatītājus, diez vai tāds klubs ir vajadzīgs un atbalstāms. Nožēlojami!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:01, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jā jā, tikai Rīgā
cirvis
Vao tad es teicu, ka TIKAI Rīgā?
Es teicu, ka Rīgā VISVAIRĀK, no tām vietām, kurās esmu bijis pēdējos gados!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:01, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tādos apmēros NEKUR pēdējo 5-6 gadu laikā neko tamlīdzīgu redzējis neesmu Pat Ziemeļu Virdžīnijā, kur biju 2019. gadā
tu runā par to pašu Rietumvirdzīniju, kurā dēļ valdības satelītiem ir pilsēta, kurā aizliegts, lietot wifi un citus sakaru tipus? Un vispār ir tele sakaru pārklājumā top5 sūdīgākajos ASV štatos?

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:04, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: tu runā par to pašu Rietumvirdzīniju, kurā dēļ valdības satelītiem ir pilsēta, kurā aizliegts, lietot wifi un citus sakaru tipus? Un vispār ir tele sakaru pārklājumā top5 sūdīgākajos ASV štatos?
Nekādā gadījumā! Es runāju par Northern Virginia, kura atrodas blakus USA galvaspilsētai Vašingtonai Var teikt, ka tā ir Vašingtonas piepilsēta

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:04, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tu pats ar sevi pretrunā nonāc No vienas puses, kā viņi man maksās, no otras puses, paši neko no tā nesajēdz un tāpēc arī cietīs, nespējot samaksat arī citviet Tak ja līdz kaut kam tādam situācija arī nonāks, viss atrisināsies pats par sevi un visai ātri
Tā kā tu neizrādi nekādu signālu, ka tu pats sajēdz, kas ir kripto - tev pirmajam būs jārisina jautājums, kā pie šādas situācijas tev kāds maksās. Gan jau, ka ja līdz tam nonāks penžam palīdzēs iemācīties, kā ko kas. Bet ja tev problēma ir pat nopirkt biļeti uz spēlēm un "alerģija" pret modernajām tehnoloģijām, kā tādām - tev tas būs tikpat smagi un šaubos vai, kāds diži iesprings, lai pamācītu mašīnu skrāpētāju.

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:04, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Vao tad es teicu, ka TIKAI Rīgā?
Es teicu, ka Rīgā VISVAIRĀK, no tām vietām, kurās esmu bijis pēdējos gados!
jo ir internets, nespēj to apjēgt? tiko pindosiem būs tāds internets, tā šie arī lūrēs un taviem frankčurbaniem tas pats. Estos un vēl daudzkur jau lūr, jo tur super nets.
man nav saprotams tā lūrēšana, bet tādi laiki. nu tev ka tik kaut ko saistītu ar Latviju aptirst un savu bomžošanu kā kaut ko megasvarīgu padarīt.

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:06, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Nekādā gadījumā! Es runāju par Northern Virginia, kura atrodas blakus USA galvaspilsētai Vašingtonai Var teikt, ka tā ir Vašingtonas piepilsēta
Tad, visticamāk, muldi... Ziemeļvirdžīnija ir viens no ASV tehnocentriem...

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:08, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jo ir internets, nespēj to apjēgt? tiko pindosiem būs tāds internets, tā šie arī lūrēs un taviem frankčurbaniem tas pats. Estos un vēl daudzkur jau lūr, jo tur super nets.
man nav saprotams tā lūrēšana, bet tādi laiki. nu tev ka tik kaut ko saistītu ar Latviju aptirst un savu bomžošanu kā kaut ko megasvarīgu padarīt.
Man svarīgi lai cilvēki, it sevišķi jaunie, pa ielām staigātu ar paceltām acīm un galvām, kā to daru es, nevis ar saliektām no bakstīšanas un lūrēšanas mugurām, karoče, acis ir priekš tā lai skatītos taisni un galva lai turētu to augšā!

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:09, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jo ir internets, nespēj to apjēgt? tiko pindosiem būs tāds internets, tā šie arī lūrēs un taviem frankčurbaniem tas pats. Estos un vēl daudzkur jau lūr, jo tur super nets.
man nav saprotams tā lūrēšana, bet tādi laiki. nu tev ka tik kaut ko saistītu ar Latviju aptirst un savu bomžošanu kā kaut ko megasvarīgu padarīt.
Varbūt pirms 2 gadiem arī tur bija klusāk vai vazājās tumsā apkārt un neredzēja. Šobrīd es neticu, ka tur spaida mazāk, kā pie mums. Nets Z-Virdžīnījā ir top līmenī. Ar visiem sūda instagramiem, tiktokiem, augmentētās realitātes spēlēm, video zvaniem un protams arī biznesa iespējām - neticu, ka tur šobrīd cilveki nedzīvo ekrānā.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:09, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Man svarīgi lai cilvēki, it sevišķi jaunie, pa ielām staigātu ar paceltām acīm un galvām, kā to daru es, nevis ar saliektām no bakstīšanas un lūrēšanas mugurām, karoče, acis ir priekš tā lai skatītos taisni un galva lai turētu to augšā!
nu tu saliecies krustojumā, šie klanās telefonam. visi jūs lohi.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:10, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Man svarīgi lai cilvēki, it sevišķi jaunie, pa ielām staigātu ar paceltām acīm un galvām, kā to daru es, nevis ar saliektām no bakstīšanas un lūrēšanas mugurām, karoče, acis ir priekš tā lai skatītos taisni un galva lai turētu to augšā!
Būtu priecājies. CIlvēks ar saliketu muguru ir ar zemāku redzes loku - vieglāk pamanīs, kādu no taviem darbiniekiem krustojumā.

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:10, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tad, visticamāk, muldi... Ziemeļvirdžīnija ir viens no ASV tehnocentriem...
Zinu, taču tas netraucē cilvēkiem turēt visus datorus mājās un tur savas virtuālās lietas darīt, nevis publiskajās vietās, kā tas notiek Rīgā, galvenokārt no vēlmes pazīmeties

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:10, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Varbūt pirms 2 gadiem arī tur bija klusāk vai vazājās tumsā apkārt un neredzēja. Šobrīd es neticu, ka tur spaida mazāk, kā pie mums. Nets Z-Virdžīnījā ir top līmenī. Ar visiem sūda instagramiem, tiktokiem, augmentētās realitātes spēlēm, video zvaniem un protams arī biznesa iespējām - neticu, ka tur šobrīd cilveki nedzīvo ekrānā.
gan jau ka dzīvo, pat ziņu ainās kādā reportāžā regulāri redzams ka fona cilvēki lūr telefonā ejot savās ģēlās

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:12, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Zinu, taču tas netraucē cilvēkiem turēt visus datorus mājās un tur savas virtuālās lietas darīt, nevis publiskajās vietās, kā tas notiek Rīgā, galvenokārt no vēlmes pazīmeties
Tu tiešām biji ASV? Nejauc ar kaut kādu citu valsti? ASV un zīmēties ir sinonīmi Tieši no turienes nāk 90% sociālo tīklu, aplikāciju, kuru pamatmērķis ir krāt like par stulbiem video un bildēm ( un zināmai daļai no tā arī pelnot naudu) Nevienā citā valstī tu tik labi nenopelnīsi naudu tieši ar zīmēšanos, kā ASV.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:12, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Zinu, taču tas netraucē cilvēkiem turēt visus datorus mājās un tur savas virtuālās lietas darīt, nevis publiskajās vietās, kā tas notiek Rīgā, galvenokārt no vēlmes pazīmeties
ar ko pazīmēties? ar trubu kas ir katram sīkajam? tupais čurbans

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:13, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu tiešām biji ASV? Nejauc ar kaut kādu citu valsti? ASV un zīmēties ir sinonīmi Tieši no turienes nāk 90% sociālo tīklu, aplikāciju, kuru pamatmērķis ir krāt like par stulbiem video un bildēm ( un zināmai daļai no tā arī pelnot naudu) Nevienā citā valstī tu tik labi nenopelnīsi naudu tieši ar zīmēšanos, kā ASV.
ļaunums sakne ir Rīga

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:13, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Būtu priecājies. CIlvēks ar saliketu muguru ir ar zemāku redzes loku - vieglāk pamanīs, kādu no taviem darbiniekiem krustojumā.
Ņi hrena,tieši otrādi! Ja kādu redzu mašīnā spaidot ekrānu pie ruļļiem, priekš tam ir skaļa svilpe, kura svilpj tieši ausī! Pēc šādas te terāpijas vēlme bakstīt ruļļojot aktritīs uz ilgu laiku!

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:14, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ļaunums sakne ir Rīga
Tur visi zīmējas, visur ir liberasti, basketbolisti un lapsenes. Un ja tu iebrauc no ārzemēm tevi liek cietumā.

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:16, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ņi hrena,tieši otrādi! Ja kādu redzu mašīnā spaidot ekrānu pie ruļļiem, priekš tam ir skaļa svilpe, kura svilpj tieši ausī! Pēc šādas te terāpijas vēlme bakstīt ruļļojot aktritīs uz ilgu laiku!
Kur es teicu par spaidīšanu pie stūres? Es teicu par saliektu muguru no spaidīšanas. Par spaidīšanu pie stūres ne tikai ausī jāsvilpj. Lai arītu noteikti ieraugot telefonu kaut salonā domā, ka viņu spaida 24/7. Navigācija tev arī noteikti ir salokāmā karte.

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:16, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ļaunums sakne ir Rīga
Nepārspīlē! Ja tā būtu, nebūtu tur braucis

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:18, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kur es teicu par spaidīšanu pie stūres? Es teicu par saliektu muguru no spaidīšanas. Par spaidīšanu pie stūres ne tikai ausī jāsvilpj. Lai arītu noteikti ieraugot telefonu kaut salonā domā, ka viņu spaida 24/7. Navigācija tev arī noteikti ir salokāmā karte.
Pēdejos divus teikumus nesapratu

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:20, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pēdejos divus teikumus nesapratu
rāpo gulēt, nekas tev nav jāsaprot

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:21, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Būtu priecājies. CIlvēks ar saliketu muguru ir ar zemāku redzes loku - vieglāk pamanīs, kādu no taviem darbiniekiem krustojumā.
Pamanīs ko? Tu gribi teikt, ka manējie rāpo? Cik primitīvs tu esi, ka piebalso visiem pārējiem lohiem pie šādas trulas versijas!

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:25, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pamanīs ko? Tu gribi teikt, ka manējie rāpo? Cik primitīvs tu esi, ka piebalso visiem pārējiem lohiem pie šādas trulas versijas!
nu jau sapratām, arī palēkā, paplātās, kūleņus pamet un visādi citādi čurbaniski pazemojas

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:26, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: rāpo gulēt, nekas tev nav jāsaprot
Tu noteikti, kad brauc garām autiņš un auto salonā redzi mobilo, domā, ka šoferis 24/7 viņu spaida. Un noteikti, kā navigāciju, lai atrastu, kur un kā braukt, sēžot savā agilā vai, kas tev par autiņu bija, neizmanto telefonu vai navigācijas iekārtu, bet gan "vecās, labās" lielās puslogu aizklājošās kartes.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:28, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pamanīs ko? Tu gribi teikt, ka manējie rāpo? Cik primitīvs tu esi, ka piebalso visiem pārējiem lohiem pie šādas trulas versijas!
Man vienalga rāpo, guļ, sēž vai tirš. Ja pēc tevis pasniegtā senāk, tas krustojuma darbs, būtībā ir piespiest izmantot jūsu "sniegtos pakalpojumus" respekts no tā tāpat neradīsies.

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:32, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu noteikti, kad brauc garām autiņš un auto salonā redzi mobilo, domā, ka šoferis 24/7 viņu spaida. Un noteikti, kā navigāciju, lai atrastu, kur un kā braukt, sēžot savā agilā vai, kas tev par autiņu bija, neizmanto telefonu vai navigācijas iekārtu, bet gan "vecās, labās" lielās puslogu aizklājošās kartes.
Runa bija tieši par spaidīšanu, nevis par nolikto blakus navigāciju Tur var labi saskatīt gan feisbuku, gan instagrammu, gan triperi un citus mēslus, tieši par to es runāju Navigāciju es ļoti labi atšķiru, tāpēc ir arī bieži gadījumi, kad es un mani padotie arī par ceļvediem piestrādājam, proti, norādam pareizo virzienu Arī tas ietilpst krustojuma darbinieka pienākumos, kā arī palīdzēt pastumt vāģi, vai nomainīt riepu, karoče, tur ir dažādi neierastie uzdevumi

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:35, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Runa bija tieši par spaidīšanu, nevis par nolikto blakus navigāciju Tur var labi saskatīt gan feisbuku, gan instagrammu, gan triperi un citus mēslus, tieši par to es runāju Navigāciju es ļoti labi atšķiru, tāpēc ir arī bieži gadījumi, kad es un mani padotie arī par ceļvediem piestrādājam, proti, norādam pareizo virzienu Arī tas ietilpst krustojuma darbinieka pienākumos, kā arī palīdzēt pastumt vāģi, vai nomainīt riepu, karoče, tur ir dažādi neierastie uzdevumi
jā, tagad sāc tirst ka jūs tur arī mašīnas skrūvē un motorus mainat. tāds tirsējs

     [+] [-]

, 2021-08-17 00:41, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jā, tagad sāc tirst ka jūs tur arī mašīnas skrūvē un motorus mainat. tāds tirsējs
Katru BALTO DIENU gadās kāds negadījums! Visbiežākais tam iemesls ir tieši bakstekļu lietošana pie ruļļiem Kā rezultātā kāds vai kāda iedrāžas kādam vai kādai pakaļā Tādos gadījumos darba ir da hrena un vairāk Pirmā lieta, ir atbrīvot krustojumu lai kāds no manējiem varētu tālāk pelnīt
Otrā prioritāte lai nebūtu konfliktu un skandālu
Trešā lai ātrāk visi iesastītie aizpeistos prom, apmēram tā

  -1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:53, pirms 3 gadiem
Davai, visi kopā! Sāāāārauuuj, sāāāārauuuj! Sāāāāāŗrauuuj, sāāāārrrauuujjj ūūūūn: TRTD! Nu, šosezon točna būs!
Ko Upesdeglis, Birojs un Staffku finansists?

  -3 [+] [-]

, 2021-08-17 07:12, pirms 3 gadiem
Vakcinējusies pret šmovid, tātad slimos turpmāk daudz vairāk...

     [+] [-]

, 2021-08-17 07:43, pirms 3 gadiem
lacis67 rakstīja: Vakcinējusies pret šmovid, tātad slimos turpmāk daudz vairāk...
Glīts tu neesi, bet stulbs gan

     [+] [-]

, 2021-08-17 09:15, pirms 3 gadiem
Sejejs vel ir kkur iebidits?

     [+] [-]

, 2021-08-17 09:56, pirms 3 gadiem
lacis67 rakstīja: Vakcinējusies pret šmovid, tātad slimos turpmāk daudz vairāk...
Jā, neej pārāk tālu no mājam, jo zeme ir plakana! Ka nenokrīti pāri malai.