Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

"Dinamo" atkal izlaiž uzvaru un zaudē papildlaikā

"Dinamo" atkal izlaiž uzvaru un zaudē papildlaikā
Kriss Holts cīņā aiz saviem vārtiem. Foto: Aigars Prūsis

Šodien Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) Rīgas "Dinamo" aizvadīja mājas spēli Liepājā un ar 2:3 papildlaikā zaudēja Sanktpēterburgas "SKA". Vārtus mūsējo labā pamatlaikā guva Lauris Dārziņš un Kristaps Sotnieks.

Rīgas "Dinamo" nepavisam nevar justies droši par iekļūšanu "play-off", tāpēc ļoti svarīga bija arī šī spēle Liepājā pret "SKA", kas Rietumos atrodas augstajā 3. vietā. Rīdzinieku sastāvā notika viena maiņa - otro reizi šajā sezonā pie spēlēšanas netika Roberts Bukarts, kura vietā sastāvā tika iekļauts Ainārs Podziņš.

Liepājas hallē sākotnēji radās problēmas ar laukumu, tomēr pēc nelielas pauzītes mačs varēja sākties, un pirmajās minūtēs bīstamāk vārtus apdraudēja "Dinamo", pāris reizes liekot cīņā iesaistīties viesu vārtsargam Jakubam Štepanekam. "SKA" atguvās un Sanktpēterburgas ofensīva bija spēcīgāka - "Dinamo" pirmās divas maiņas pamatīgi tika iespiestas savā zonā, mūsējo darbībās valdīja panika. Paveicās, ka ofensīva pārtrūka pēc Petra Čajaneka spēles ar augsti paceltu nūju - "Dinamo" vairākums. Laukumā nāca 3. maiņa un ātri (14 sekunžu laikā) guva vārtus! Pēc Broka Trotera piespēles praktiski tukšos vārtos ripu raidīja Lauris Dārziņš, kuram vārti jau septītajā mačā pēc kārtas - 1:0! Turpinājumā risinājās visai līdzīga cīņa, bet "SKA" atspēlēties traucēja disciplīnas trūkums - viesi allaž pārkāpa noteikumus mūsējo zonā, pēdējā ceturtajā(!) gadījumā Aleksejam Jašinam izpelnoties pat 2+10 pret Marku Hartiganu. Diemžēl pārējie trīs vairākumi "Dinamo" izpildījumā bija nekādi - it nekas nesanāca. Dodoties pirmajā pārtraukumā - 1:0.

Vienādos sastāvos "Dinamo" spēlēja labāk nekā vairākumā, īpaši karstu pirtiņu sakurināja mūsu 4. maiņa, iespiežot pretinieku un izdarot pāris bīstamus metienus. Taisnības labad jāsaka, ka arī "SKA" itin bieži pārbaudīja Krista Holta meistarību - mūsu vārtsargs tika galā ar visiem viesu mēģinājumiem. Toties perioda vidū pusātrajā uzbrukumā "Dinamo" panāca 2:0 savā labā. Karsums piespēlēja ripu atpakaļ uz zilo līniju, un Kristaps Sotnieks to spēcīgi un precīzi raidīja Sanktpēterburgas kluba vārtos - 2:0! Drīz vien Jēkabs Rēdlihs nedaudz izvicināja dūres ar Jevgeņiju Artjuhinu, abiem izpelnoties pa četrām soda minūtēm, tomēr "Dinamo" bija jāspēlē mazākumā Jura Štāla noraidījuma dēļ. Pirmais mazākums tika nospēlēts ļoti veiksmīgi un uzreiz pēc izturēšanas tuvu 3:0 panākšanai bija Dārziņš - viņš apspēlēja pretinieku, tika aci pret aci ar vārtsargu, tomēr meta garām. "Dinamo" pie 2:0 spēlēja labi, taču nevajadzīgas peripetijas radās pašās beigās - atskanot finālsirēnai, ripu vārtos iemeta Jašins, un tiesneši ilgi mocījās ar lēmuma pieņemšanu. Galu galā likumsakarīgi vārti netika ieskaitīti. Pēc diviem periodiem - 2:0.

3. periodu "SKA" uzsāka ar ofensīvu - Holts izturēja, bet Hartigans nē, nopelnot divas minūtes. Vairākuma pretiniekiem praktiski nebija, jo uzreiz divas minūtes Čajanekam izkārtoja Sprukts. Diemžēl "Dinamo" spēlē četri pret četri ielaida - trešdaļas 6. minūtē Artjuhins ar uzmetienu no zilās līnijas pārsteidza Holtu, samazinot rezultāta starpību līdz 1:2. Sajūtot reālu iespēju glābt maču, "SKA" pilnībā pārņēma iniciatīvu, kamēr "Dinamo" nosēdās un cerēja nosargāt minimālo pārsvaru. Neizdevās - septiņas minūtes pirms pamatlaika beigām, vārtu priekšā esot burzmai, aizsargs Deniss Deņisovs ar patālu metienu trāpīja augšējā vārtu stūrī, un rezultāts kļuva 2:2. "Dinamo" bija izcila iespēja atgūt vadību, tomēr Karsums nespēja realizēt izgājienu viens pret vienu... Drīz vien mūsējie palika mazākumā pēc nevajadzīga Trotera pārkāpuma - bija jāiztur pusotra minūte līdz pamatlaika beigām. Izdevās - 2:2 un sekoja papildlaiks.

Papildlaikā labākās iespējas radās "Dinamo" - pēc Dārziņa piespēles no vārtu priekšas ar Štepaneku netika galā M.Rēdlihs. Līdzīgi notika Trotera un Štepaneka duelī. Toties "SKA" savu iespēju izmantoja - papildlaika pēdējās sekundēs savus otros vārtus guva Artjuhins, un "SKA" uzvarēja ar 3:2. Tikai punkts "Dinamo" - otro maču pēc kārtas izlaista uzvara pamatlaikā un pēcāk piedzīvots zaudējums.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Edgars Lūsiņš); Aleksandrs Ņiživijs – Marks Hartigans - Tomašs Surovijs; Jēkabs Rēdlihs - Sandis Ozoliņš; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns; Arvīds Reķis – Kristaps Sotnieks; Lauris Dārziņš - Broks Troters – Miķelis Rēdlihs; Krišjānis Rēdlihs - Guntis Galviņš; Ainārs Podziņš – Roberts Petrovickis – Juris Štāls

KHL regulārā sezona, 16. janvāris

Rīgas ''Dinamo'' – Sanktpēterburgas "SKA" 2:3 (1:0, 1:0, 0:2, 0:1)

Vārti: 7:19 Dārziņš (Troters, M.Rēdlihs (vair.)) 1:0, 29:06 Sotnieks (Karsums) 2:0, 45:30 Artjuhins (Gusevs), 53:10 Deņisovs (Fransons) 2:2, 64:54 Artjuhins (Afinogenovs) 2:3
Soda minūtes: 12:24
Metieni: 25:36
Vārtsargi: Holts - Štepaneks


, 2011-01-16 19:37, pirms 15 gadiem
Dinamo patīk dāvināt...nez,vnk nav vārdu.
, 2011-01-16 19:37, pirms 15 gadiem
6. nolādētas sekundes..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:37, pirms 15 gadiem
gruzīgi :///
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:37, pirms 15 gadiem
Nu nafig to Petrovicki njeema?! Vinsh tachu ir nulle jau kuro speeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:37, pirms 15 gadiem
Lauri tā TURĒT!
Atkārtošos, būtu labāk uz Dīķa notikusi spēle, tur mazāk bojājumu
Nu Kāda Škrobe Otro spēli pec kārtas bijām pelnījuši vairāk.
';
, 2011-01-16 19:37, pirms 15 gadiem
Kauns par Liepājas ledus halli!
, 2011-01-16 19:37, pirms 15 gadiem
Mūsējie paši vainigi, neiemet tu iemet tev.
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Kas mums ir tas aizsardzības treneris? Varētu palūgt atkāpties. Nu nav forši, ka aizsargi ļauj mest pa vārtiem 2x vairāk nekā paši metam.
Slēpts komentārs: siruan
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Kādam vēl ir jautājumi, kuru rīt atziis par nedēļas labāko uzbrucēju?

Bet žēl, ka zaudējām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Paldies liepājniekiem par "lielo" atblastu!! žēl, ka izlaidām uzvaru, bet prieks par kārtējo Laura golu
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Viens pozitivs citāts no spēles...
Krievu komentētāji: Klusa atmosfēra priekš Dinamo, tāda sajūta, ka spēle notiek Krievijā!
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Nu tas ir piz...ts!!!
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Kreipānam vairāk vajadzētu paklusēt. Cik tur trūka, lai viņš pierunātu ripu mūsu vārtos otās trešdaļas beigās.
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Lauri uz Nashvilu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Tik ilgi gaidīju bullīšus, bet nē, beidzamās sekundēs iesit
Degsme - 0 Atmosfēra - 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Kāpēc mēs paliekam tik eiropeiski? Proti, neko jaunu, radošu ieviest nemīloši. Acīmredzams, ka liepāja nav uzdevumu augstumos šovakar ar spēles organizēšanu. Centās, bet pārcentās (himnas izpildījums vispār apkaunojums Latvijai). Būtu spēle Skonto stadionā, nebūtu ne problēmas ar ledu, ne ar kondensātu, ne ar TV kamerām, kurās normāli spēli nevar baudīt, ne ar pasīviem skatītājiem. Žēl, ka Skonto stadionā tomēr nenotika, tā teikt KHL winter classic Nr.1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
7 sekunds un tad viss beidzās.. Prieks par tiem kas cīnijās līdz galam, bet daži momenti zem katras normas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Sačakarēja vakaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Un atkal nevaram nospelet speli lidz galam noturot uzvaru
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
kādēļ tā jāriskē papildlaikā???
žēl ka izlaida uzvaru pamatlaikā
bet nu, jāsaņemās un jāturpina cīnīties!
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
PO attaalinaas
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Murgsssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
, 2011-01-16 19:38, pirms 15 gadiem
Jāāāāāā! Arķuhins!!!!!!!!!!!!
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
kas notiek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
skumji, ka atkal, jau kādu 10 spēli šosezon izlaižam uzvaru
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu re! RD kārtējais punktiņš kabatā.
Nah tu ledu nesagatavoji kārtīgi?
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
Spartak vineja, Minska vineja nu mums vel sudigak!
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
Gruuti uzvareet tikai ar Troters mainu
P.S Akmentins komentetaju darzinaa vakar rezultaats nebija 3:2!!
Un pret CSKA buus zaudejuums jo ...
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
Njāaa, zhēl. :O
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
MInska uzvareja un Spartak ari, mus zaudejam , tas nav labi
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
Patika spēle uz mazākiem laukumiem dinamoskāka un fiziskāka. Sāk besīt kreipāna izbļāvieni "Ai" "Ahh" viņš taču ir komentētājs nevis kaut kāds vecis kas vienkārši skatās hokeju. Vienkārši **** no Dinamo spēles, no reāli 6 paņemti 2 punkti. Mums noraidījumi spēles beigās nav diciplīnas, ar tādu spēli PO nav ko darīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
Ja citiem tiek iemācīta uzvarētāju psihaloģija,tad Dinamo diametrāli pretāji-zaudētāju psihaloģija!!!
Vien žēl......
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
vnkyo rakstīja: Paldies liepājniekiem par "lielo" atblastu!! žēl, ka izlaidām uzvaru, bet prieks par kārtējo Laura golu
Kas mums liepājniekiem kaut kāds Rīgas Dinamo?
, 2011-01-16 19:39, pirms 15 gadiem
Bāc,kā tā var?! kā var tā zaudēt?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:40, pirms 15 gadiem
Es eju gulet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:40, pirms 15 gadiem
Ozolinam jasaprot ka aizsardziba ar eksiste!!!

autor, ludzu izlabo... 2x sezona Bukarts nespele!
, 2011-01-16 19:40, pirms 15 gadiem
diemžēl,paši vien vainīgi-nemācēja noturēt pārsvaru,bet labi,ka vismaz tas pats punkts ir.
Žēl,ka tā.
, 2011-01-16 19:40, pirms 15 gadiem
Mainat komentatoru kaut kads lol, vec ,, komentet nemaak un CKA pedejas 3 sekundes neka nepaspes izdariit jaa nepaspeja iesita golu jashins bet paveicas ka neieskaitija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:40, pirms 15 gadiem
Patriekt HARTIGANU!!!
, 2011-01-16 19:40, pirms 15 gadiem
Ko var gribēt ja met jau kuro spēli tikai viena maiņa. Ceru ka ši sezona RD sastava ir pedeja Hartiganam, Nizivijam un Ankipanam. Hartigans neko vairak nav spejigs izdarit ka tikai uztaisit 2 min.
, 2011-01-16 19:40, pirms 15 gadiem
mbeka rakstīja: atkal nopisa treso trezdalju,karsums lohs aizsava garam no pus metra!!
ko? Vārtusargs atsita... lol
, 2011-01-16 19:40, pirms 15 gadiem
Netiksim play off viismazs buuss emocijas PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:41, pirms 15 gadiem
''RD slimība'' - ta varetu saukt pedejo minusšu slimibu :S
, 2011-01-16 19:41, pirms 15 gadiem
Locix rakstīja: Kādam vēl ir jautājumi, kuru rīt atziis par nedēļas labāko uzbrucēju?

Bet žēl, ka zaudējām
tu manu komentu nekope labi? es jau to pateicu aizvakar
, 2011-01-16 19:41, pirms 15 gadiem
Šī bija tā saucamā raksturu spēle. Uzvarēja tā komanda, kura vairāk gribēja uzvarēt un spēja parādīt raksturu.
, 2011-01-16 19:41, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Bāc,kā tā var?! kā var tā zaudēt?!
Jo Troters neiemeta
, 2011-01-16 19:41, pirms 15 gadiem
Ui kā eksperts nolika toļiku: "Komentētāji spriedelēja..."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:41, pirms 15 gadiem
dziesma, ko ivars vairakas reizes lika hallē
YouTube
- YMCA
, 2011-01-16 19:41, pirms 15 gadiem
Un spēlē tikai Lauris,Miķelis,Broks,pārējie nemanāmi...vnk nožēlojami..Cik var tos punktus atdot,pēdējās minūtes,noraidījumi.žēl vnk.
Tā padrst māk tikai Dinamo...
, 2011-01-16 19:41, pirms 15 gadiem
Es klausu Miķeli, meklēju visur pozitīvo un par negatīvo publiski neerunāšu Man prieks par sočas vārtiem un par Lauri, kurš ir pamatīgi ieskrējies un turpina gūt vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:41, pirms 15 gadiem
KB rakstīja: ko? Vārtusargs atsita... lol
Holts šovakar vispār bija siets.
Abi Artjuhina goli tīri uz viņa sirdsapziņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:42, pirms 15 gadiem
es nesaprotu, kas ir ar latviešiem
kad iet, tad visi smaida, kad zaudē, tad objektivitāte pazūd līdz ar izdzerto alus daudzumu ...
tas taču SKA, punktu paņēmām ... a ko latvietis, jebšu vidējais hokeja līdzjutējs dara... aprej visus, pat neko nesaprotot ...nelaboja īpašība ... tad kad visvairāk vajag atbalstīt, tad vidējais līdzjutējs dara tieši pretēji ... skumji un žēl, ka vēl atļaujas sevi saukt par labākajiem pasaulē ... labākie ir tie, kuri spriež obejtīvi un piepilda arēnu arī tad, kad komanda zaudē 10 spēles pēc kārtas ... jūs no ģimenes arī kādu izstumsiet , ja viņam nepaveiksies ...
prieks par 1 punktu un prieks par 3 maiņu atkal būs labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:42, pirms 15 gadiem
njaa nu pa halli kkas jaasaak domaat jo driiz shitaada halle man liekas nemaz neljaus speeleet kur ik peec 5 min jaasaldee ledus klaat

jaameklee cita rezerves speelju vieta
, 2011-01-16 19:42, pirms 15 gadiem
Kāpēc vajadzēja braukt uz Liepāju??? Labāk būtu spēlējuši tepat Strēlnieku laukuma slidotavā!
, 2011-01-16 19:42, pirms 15 gadiem
B.L.A.D.
, 2011-01-16 19:42, pirms 15 gadiem
Hartigans vsp ģibils, piedotiet... jēga noraidīties, un tā visu sezonu, bezpantova noraidās... nedaudz sadomājies izskatās, uzreiz, ka neveikties sāk, noraidās, lai vismaz kāds viņu pamana...
, 2011-01-16 19:42, pirms 15 gadiem
TSNHOCKEY rakstīja: Dinamo smird visi liek man +++
Tev galvu sniegā!
, 2011-01-16 19:42, pirms 15 gadiem
SKA malači, ja DR nevar iesist un nosargāt, tad tā jau ir DR vaina.
, 2011-01-16 19:42, pirms 15 gadiem
Njāaa, zhēl.
, 2011-01-16 19:42, pirms 15 gadiem
Kāda himna ,tāda spēle.Liepāja galīgi auzās iebraukusi.Piektdien biju arēnā -šeit pa televizoru ieraugot tadus gājienus.......nu piedodiet.....
, 2011-01-16 19:42, pirms 15 gadiem
Nu jaa - diemzel Ozolina nomudisanas uzbrukuma un neslidosana atpakal bija iemesls, kadel zaudejam vartus...
p.s. Cik labi iesakas majas spelu cikls (2 uzvaras pamatlaika), tik ne parak turpinajums (2 zaudetas speles pedeja perioda). Bet nu jaa - iespejams 2dien svarigaka spele saja sezona pret CSKA - to nedrikst atlauties zaudet!
, 2011-01-16 19:43, pirms 15 gadiem
Saak jau apriebties!
, 2011-01-16 19:43, pirms 15 gadiem
Es neko nesaku,sporta ir jazaude ari,bet kad pasi sev var teik bedri izrok,jau kuro spelei!
Karsumam,jasanemas!
, 2011-01-16 19:43, pirms 15 gadiem
nah tādu šļuru ... ja negrib spēlēt un uzvarēt, tad nav ko iet laukumā. Kas tā par spēles organizāciju trešajā periodā??? Vienīgi Troters un Karsums kaut ko vēl darīja, bet pārējie slidinās pēc inerces ... Pie d!rsas tādu "hokeju"
, 2011-01-16 19:43, pirms 15 gadiem
Spēle pilnīgā pakaļā,halle un ledus pisec!!!!!!!!!!!
, 2011-01-16 19:43, pirms 15 gadiem
Tad kad ielaidām pirmos vārtus bija skaidrs,ka neuzvarēsim,nu nemākam mēs nospēlēt līdz galam,mēs tik daudz spēles esam tā zaudējuši. 2 periodus labi nospēlējam,bet pēdējo periodu kā kaut kādi neveiksminieki. Tur jau ir problēma trenerī. Būtu mums labs treneris tik bieži mēs tā nezaudētu. Tādas spēles ir vismaz 10.
, 2011-01-16 19:43, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Lauri tā TURĒT!
Atkārtošos, būtu labāk uz Dīķa notikusi spēle, tur mazāk bojājumu
Nu Kāda Škrobe Otro spēli pec kārtas bijām pelnījuši vairāk.
Ja Arena riga butu divas reizes vairak skatitaju uz speles neka ir vietas ari tur butu izkusis ledus
, 2011-01-16 19:43, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: ... jūs no ģimenes arī kādu izstumsiet , ja viņam nepaveiksies ...
Protams, kuram gan vajag enkuru
, 2011-01-16 19:43, pirms 15 gadiem
tikai 6 sekundes.
dusmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:43, pirms 15 gadiem
hartigana mainja nu vairs nekaada, 4turtaa vismaz censhas ciiniities, bet prieks, ka vismaz viens piecinieks velk speeles
, 2011-01-16 19:43, pirms 15 gadiem
da jejbogu ja tu esi ar 2 : 1 vadiba, nu liec 4 aizsardziba lai liek spelet un viens ganaas ap centru, nejau spelet atklatu hokeju.. un vel shita pad*rst overtime
, 2011-01-16 19:44, pirms 15 gadiem
Mok par cik ir jau liepaja, var dalju tur ari atstat... lai padoma... lidz nakamajai majas serijai... Piemeram spruktu - vechno tormozu. A ja, Kreipana "Gandriz [kads kko izdarija]" lkm bus firmas teiciens
, 2011-01-16 19:44, pirms 15 gadiem
vel man patils čigānzēns Kleins,pipec tā dziedāt
, 2011-01-16 19:44, pirms 15 gadiem
Tā atdot pēdējās sekundēs ripu papildlaikā... nu man nav ko teikt. Šodien rūgta diena i junioriem i Dinamo... this is not a hockey day for Latvian fans.
, 2011-01-16 19:44, pirms 15 gadiem
Vot lohi, nu tiesham trukst vardu. Pret Severstal un Ska bija janem 6 punkti, sliktakaja gadijuma 5. Bija iespejas bet beigas tikai 2 punkti. Tas ir katastrofali. Principa es jau teicu sen atpakal - Dinamo plejofos netiks. Ja ari tiks brinumaina karta tad trapis uz Loko un dzelzcelnieki vinus izdrates 4 speles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:45, pirms 15 gadiem
smart rakstīja: Ja Arena riga butu divas reizes vairak skatitaju uz speles neka ir vietas ari tur butu izkusis ledus
Jā,un SKA bija īpašs ledus uzliets.
Sliktam dejotājam (lasi hokejistam) arī olas traucē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:45, pirms 15 gadiem
niprais3 rakstīja: Viens pozitivs citāts no spēles...
Krievu komentētāji: Klusa atmosfēra priekš Dinamo, tāda sajūta, ka spēle notiek Krievijā! nu nezinu ja spele notiktu Krievija sodien, tad diez vai butu klusu , CKA lidzjutei nak rindam uz spelem
, 2011-01-16 19:45, pirms 15 gadiem
JAA vards vietaa ATKAL IZLAIŽ UZVARU!!!! !
, 2011-01-16 19:45, pirms 15 gadiem
Bla tā halle tāds pritons palicis, ta nolaists līmenis, citus gadus tā nebija.
Manā skatijumā Holts šito noraka, viņam vajag atpūsties.
, 2011-01-16 19:45, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Labi, ka auns ne kaza.
tev pa seju labaak par dirshanu
, 2011-01-16 19:46, pirms 15 gadiem
Diemžēl uzvarēt nevar tikai ar vienu maiņu
, 2011-01-16 19:46, pirms 15 gadiem
Vienigi Darzina mainja priece ar Lauri prieksgala, parejie gan ir amatieri, nevis profesionali hokejisti.
, 2011-01-16 19:46, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Vot lohi, nu tiesham trukst vardu. Pret Severstal un Ska bija janem 6 punkti, sliktakaja gadijuma 5. Bija iespejas bet beigas tikai 2 punkti. Tas ir katastrofali. Principa es jau teicu sen atpakal - Dinamo plejofos netiks. Ja ari tiks brinumaina karta tad trapis uz Loko un dzelzcelnieki vinus izdrates 4 speles.
Gudri di*st, nav malku cirst cienītais. Pirms kaut ko aplamāt, būtu kaut ko sasniedzis.
, 2011-01-16 19:46, pirms 15 gadiem
TSNHOCKEY rakstīja: Dinamo smird visi liek man +++
a tev dir*a nesmird?
, 2011-01-16 19:46, pirms 15 gadiem
Gaidam Ivaru mājās no darba, kad pastāstīs par saviem iespaidiem....
, 2011-01-16 19:46, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Vot lohi, nu tiesham trukst vardu. Pret Severstal un Ska bija janem 6 punkti, sliktakaja gadijuma 5. Bija iespejas bet beigas tikai 2 punkti. Tas ir katastrofali. Principa es jau teicu sen atpakal - Dinamo plejofos netiks. Ja ari tiks brinumaina karta tad trapis uz Loko un dzelzcelnieki vinus izdrates 4 speles.
Man gan shkjiet, ka tiksim PO un uzrausimies uz SKA Un tur jau, ei nu sazin kas un ka..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:47, pirms 15 gadiem
Tomer CKA ir un paliek hokeja grands, savakties un nospelet speles beigas ta lai uvaretu speli . Ta ir klase
, 2011-01-16 19:47, pirms 15 gadiem
Nemiroff rakstīja: Bla tā halle tāds pritons palicis, ta nolaists līmenis, citus gadus tā nebija.
Manā skatijumā Holts šito noraka, viņam vajag atpūsties.
Pats Tu esi pritons.
Acīmredzot LM hallē kaut kāda problēma ar saldējamo iekārtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Guevara
, 2011-01-16 19:47, pirms 15 gadiem
Ja emocijas sit augsut vilni, savaldies joptvai
Slēpts komentārs: puupols
, 2011-01-16 19:47, pirms 15 gadiem
Problēma nebija ledū,bet kan RD komandā kura no 2:0-pakāsa 2:3...Biski jāpadomā par aizsardzību...Kā parasti beigās zaudēta spēle ar kaut vai to pašu 1 punktu...Pats esmu Liepājnieks,pats trenējos tā ledus....vnk spēle notika tajā laika posmā kad ir sanākušas problēmas ar ledu.Pirms tam bija viss ok!!!Un par himmnu-ja džeks izlaida sākumā vienu pantiņu-vismaz ātrāk sākās spēle...a to var aizmigt...
, 2011-01-16 19:47, pirms 15 gadiem
lieciet man mīnusus
, 2011-01-16 19:48, pirms 15 gadiem
Nemiroff rakstīja: Bla tā halle tāds pritons palicis, ta nolaists līmenis, citus gadus tā nebija.
Manā skatijumā Holts šito noraka, viņam vajag atpūsties.
Pilnīgi piekrītu. Lūsiņš tak arī pastāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:48, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pats Tu esi pritons.
Acīmredzot LM hallē kaut kāda problēma ar saldējamo iekārtu.
aizej sačinī tad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:48, pirms 15 gadiem
Tiešām tā manliekas bija himnas izķēmošana, tā nevajadzēja..
, 2011-01-16 19:49, pirms 15 gadiem
1 Periods-ļoti labs
2 Periods-tīri sakarīgs, bet SKA sāka spiest
3 Periods-No comments, nu lab tik traki nebija, ja vien Karsums būtu trapijis....
Overtaims-Štepaneks glāba bet nu tā nemaz overtaims nebija tik slikts, tik nieka 6 sekundes....
, 2011-01-16 19:49, pirms 15 gadiem
niprais3 rakstīja: Viens pozitivs citāts no spēles...
Krievu komentētāji: Klusa atmosfēra priekš Dinamo, tāda sajūta, ka spēle notiek Krievijā! pie sevis arī tā nodomāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:49, pirms 15 gadiem
chuck_norris rakstīja: Kauns par Liepājas ledus halli!
Reāli kauns. Sētas līmenis
, 2011-01-16 19:49, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Kreipānam vairāk vajadzētu paklusēt. Cik tur trūka, lai viņš pierunātu ripu mūsu vārtos otās trešdaļas beigās.
Tev taisnība, Kreipāns gvelž baigo stulbumu (un bieži)
, 2011-01-16 19:49, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: OZO atdeva spēli.. 6as sekundes pirms pagarinajuma beigam speleties ar uguni uz pretinieka zilas linijas.. pieredzejis vecis, bet kljudas kaa puikam!
Tik pat labi var teikt, ka Karsums un Mikjelis ,jo neiemeta ljoti labaas epizodees(iipashi Karsums)... Protams ,tur bija Ozo kluuda ,bet nu taa gadaas .Tik pat labi Hots arii vareeja labaak nospeleet tajaa epizodee!
, 2011-01-16 19:49, pirms 15 gadiem
Salejam!
, 2011-01-16 19:50, pirms 15 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: scenārijas izdevīgajai 8/9 vietai
ES esmu pārliecināts par 75% ka būsimPo.
, 2011-01-16 19:50, pirms 15 gadiem
cik var tamborēties?
, 2011-01-16 19:50, pirms 15 gadiem
Šī gada slimība - izlaist uzvaru pēdējās sekundēs, zaudēt pēdējās sekundēs - žēl.
, 2011-01-16 19:50, pirms 15 gadiem
saškene rakstīja: pie sevis arī tā nodomāju
ahahaha, nais
, 2011-01-16 19:50, pirms 15 gadiem
Ozoliņš "NEDAUDZ" aizrāvās...
, 2011-01-16 19:50, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Šis nokārtošanās veids ir dabiska vajadzība, tad pēc tava teiktā katram cilvēkam ir jādod pa seju. Malacis sāc to darīt
nee, vnk tu man nepatiic
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:51, pirms 15 gadiem
Mhh, RD tak pret vienu no līgas stiprākajām komandām spēlēja. Bet lielākā daļa raud, ka RD neapspēlēja SKA uz vienas slidas. idioti...
Un tie kas uzskata, ka vajadzētu kaunēties par to, ka RD dabūja spēlēt nepiemērotā zālē, var droši iet un uzēst dzelteno sniegu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:51, pirms 15 gadiem
chuck_norris rakstīja: Kauns par Liepājas ledus halli!
Liepāja bija tā, kas 2006 g. gatava ar bija rīkot PČ,būtu tas noticis ,tad arī mačs būtu normālā hallē ar 8000 skatītāju vietām.Toreiz Indriksons bija tas kurš aizlika kāju priekšā Liepājai,un kur tad ir tā Indriksona halle.Cik ātri uzcēla, tik ātri nogrāva,Indriksons ir atbildīgs par to ,kāpēc mums nav otras normālas halles Latvijā!Pietiek brukt Liepājai virsū ,ēdiet nost Guņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:52, pirms 15 gadiem
līdz playoffam spēle vēl krietni jāuzlabo, pagaidām vēl patālu līdz optimālajam līmenim... bet gan jau.
, 2011-01-16 19:52, pirms 15 gadiem
Guevara rakstīja: Dinamo var gatavoties nākamais sezonai... Cerams, ka nākamā sezona sāksies bez Hartigana, Petrovicka, Karamnova, Telkvista, Jēkaba - bezjēdzigie spēlētāji kuri aizņem vietu...
Īsts fans esi, ja jau domā ,ka komanda netiks PO.Āksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:52, pirms 15 gadiem
Nu kā var tā zaudēt, jau kuro spēli! ļaut pretiniekam šitā atspēlēties, galvenokārt, uz pašu kļūdām! No 2:0 zaudējam ar 2:3, lieliski!!!!
, 2011-01-16 19:52, pirms 15 gadiem
Paldies Paulam ka jaspele tada atmosfera. Jau ieprieks japaredz, sastadot kalendaru, kam dzimene. Jo musu spicei jau ambicijas netrukst. Pauls to spilgti pieradija. Nez ka jutas sovakar tas slagermeistars
, 2011-01-16 19:52, pirms 15 gadiem
mūsu nomināli pirmā maiņa galīgi nevarīga ......
, 2011-01-16 19:53, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Liepāja bija tā, kas 2006 g. gatava ar bija rīkot PČ,būtu tas noticis ,tad arī mačs būtu normālā hallē ar 8000 skatītāju vietām.Toreiz Indriksons bija tas kurš aizlika kāju priekšā Liepājai,un kur tad ir tā Indriksona halle.Cik ātri uzcēla, tik ātri nogrāva,Indriksons ir atbildīgs par to ,kāpēc mums nav otras normālas halles Latvijā!Pietiek brukt Liepājai virsū ,ēdiet nost Guņu!
Tam čekistam es savus pirkstus klāt nelikšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:53, pirms 15 gadiem
Holtam melnie uznaaca! OZO aizskreeja uzbrukumaa! Karsums vartiem shodien metaa paari! Vecos Ska veteraanus nevarejaam noskriet!
Sotnieks, Darziņa maiņa labi nospeleeja arii Karsums godam speleeja, bet viņam shodien negaaja! Hartigana noraidiijums vispaar + Trotera!
, 2011-01-16 19:53, pirms 15 gadiem
Vsp nesaprotu, ar kuru galu Shupis doma?! Kada hera pec Mikjelim labako deva?! Manuprat labako bij jadod Podzinjam... Vareja redzet, ka chalis censhas un vsp ljoti labi izskatijas vai ari Sotniekam (par pagajusho speli vel)! ehz... Shupim un Znarokam, shita lkm slimiba...abi dod labakos ne pa temu biezi vien...
, 2011-01-16 19:53, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Un man vienkārši ir pilnīgi vienalga Nevienam nevaru izpatikt. Atvaino!
tu centies buut gudrs, bet tev nesanaak
, 2011-01-16 19:53, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Apsveicu ar SKA uzvaru
Es jau vienreiz rakstīju,iebāz savu zuti biksēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:54, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: no 7 : 0 zāģis 7 : 10... katastrofa shodien
kur tadu labu zaliti panemi?
, 2011-01-16 19:54, pirms 15 gadiem
Seejeejam jaaiemaina vesels triinieks pret citiem speeleetaajiem uz play-off!Nizevijs-Hartigans-Surovijs!Ankipaans vnk jaatbriivo,un jaacelj uz augshu staals.Petrovickis arii jaatbriivo!
Speeleetaaju mainjas:
Darzins-Troters-M.Redlihs
Karsums-Sprukts-Staals
Jauns-Jauns-Jauns
Karamnovs-Dzerins-Bukarts
, 2011-01-16 19:55, pirms 15 gadiem
smart rakstīja: kur tadu labu zaliti panemi?
no Junioriem
, 2011-01-16 19:55, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: un Tavs pipuks arii pacentaas treschdaljas beigaas,lai taa uzvara attaalinaatos...
a tu neesi pamanijis, ka ta jau ir norma mums! pedejas 5min un obligati bus noraidijums!
, 2011-01-16 19:55, pirms 15 gadiem
Iverson3 rakstīja: Īsts fans esi, ja jau domā ,ka komanda netiks PO.Āksts
Esmu tāds pats fans kā Ivars... Un āksts esi Tu Iverson3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:55, pirms 15 gadiem
tāda sajūta, ka trešā maiņa raujas un dara visu, lai uzvarētu, bet pārējie ņem un visu norok...jā, jā, zinu, teiksiet, ka tā nav, bet vienalga dusma...vai ir par daudz prasīts, lai pirmā maiņa iemestu vismaz vienu golu!
, 2011-01-16 19:55, pirms 15 gadiem
Yashinam vajadzeeja dot noraidiijumu liidz speeles beigaam! Taads muudzis visu laiku ar elkoni sejaa Ridziniekiem!
, 2011-01-16 19:56, pirms 15 gadiem
raimix59 rakstīja: Paldies Paulam ka jaspele tada atmosfera. Jau ieprieks japaredz, sastadot kalendaru, kam dzimene. Jo musu spicei jau ambicijas netrukst. Pauls to spilgti pieradija. Nez ka jutas sovakar tas slagermeistars
tu esi saspiedis galvu
, 2011-01-16 19:57, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: neaiztieciet toljiku! ir cilveeku grupa,par kuriem smieties nav smuki un eetiski
Tu grib teikt, ka toljiks ir slims? (parast par tadiem nav smuki smieties)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:58, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tas man kaut kā neinteresē. Starp citu teikumu sāk ar lielo burtu un teikuma beigās liek pieturzīmi. Domāju, ka vismaz 1. klasē ej, tur to sāk mācīt.
cmooon, bullshit
, 2011-01-16 19:58, pirms 15 gadiem
Otrās trešdaļas beigas-Kreipāns: ,,SKA vairs nepaspēs neko izdarīt,,-rezultātā vārti labi ka pussekundi pēc siģnāla, bet varēja arī uzmest ātrāk. Papildlaika beigas-Kreipāns: ,,Labi ka mūsējais paspēja atgriezties,,-rezultātā tomēs nepaspēja gan un 2-3.
Pirms 2 dienām kad Severstaļ panāk neizšķirtu 3-3 neviens komentātājs pat nepamana ka bija rikošets no mūsu spēlētāja.
Tā varētu turpināt-labāk lai Kreipāns komentē futbolu-tur viņš ir lielāks specs-bumba lielāka, var vieglāk pamanīt, lēnāka spēle, nav tik liela burzma.
, 2011-01-16 19:58, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas mums liepājniekiem kaut kāds Rīgas Dinamo?
ko Tu te vispār kunksti, kur tas Tavs LM vispār ir? sētas komanda. un Liepājas ledus halle - kā dziļākajā Krievijas ģerevņā! atradies sīkpirdis, liepājnieki laikam tikai ar muti braukt māk, nožēlojami!

kas attiecas uz spēli - neieguvām 1pt,bet gan zaudējām 2! šodien tieši to pašu, ko aizvakar var teikt...
, 2011-01-16 19:58, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: un Tavs pipuks arii pacentaas treschdaljas beigaas,lai taa uzvara attaalinaatos...
bet RD tak tajā mazākumā neielaida
, 2011-01-16 19:58, pirms 15 gadiem
Interesanti kāds Šupim pamatojums pagarinājumā samainīt aizsargu pārus un Soču ar Krišjāni nosēdināt malā? Darīt, lai no malas izskatās, ka viņš kaut ko dara?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:59, pirms 15 gadiem
m2tv rakstīja: Reāli kauns. Sētas līmenis
nu ko tu vari muldet es nesaprotu? mums ir tikai viena liela ledus arena un ta ir arena RIga, un visas parejas arenas ir vienada limena!!!!! un pie tam Liepajas halle ir kadus 10 gadus veca jau
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 19:59, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: cerēt jau tu mudak vari bet kas tevi s..du vērā ņems
Puika-a kas tevi interesē ,pīpē zāli viern tālāk......fui
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:00, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: bet RD tak tajā mazākumā neielaida
Taja mazakuma bij 2-2... Un ja nebutu ta mazakuma, iespejams izrautu aro 3pts... pashas pamatlaika beigas daudz netruka...
, 2011-01-16 20:00, pirms 15 gadiem
Diemžēl viena ripa uz Holta rēķina.Jā, un mūsējo spēle beidzamajā trešdaļā.Vismaz viens punkts, a varēja vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:00, pirms 15 gadiem
G`day Mate! rakstīja: tāda sajūta, ka trešā maiņa raujas un dara visu, lai uzvarētu, bet pārējie ņem un visu norok...jā, jā, zinu, teiksiet, ka tā nav, bet vienalga dusma...vai ir par daudz prasīts, lai pirmā maiņa iemestu vismaz vienu golu!
neizskatās, ka pirmajā maiņā Hartiganam būtu īpaša vēlme pakustēties!
šod uz viņa pusi tika raidītas labas piespēles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:00, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: es nesaprotu, kas ir ar latviešiem
kad iet, tad visi smaida, kad zaudē, tad objektivitāte pazūd līdz ar izdzerto alus daudzumu ...
tas taču SKA, punktu paņēmām ... a ko latvietis, jebšu vidējais hokeja līdzjutējs dara... aprej visus, pat neko nesaprotot ...nelaboja īpašība ... tad kad visvairāk vajag atbalstīt, tad vidējais līdzjutējs dara tieši pretēji ... skumji un žēl, ka vēl atļaujas sevi saukt par labākajiem pasaulē ... labākie ir tie, kuri spriež obejtīvi un piepilda arēnu arī tad, kad komanda zaudē 10 spēles pēc kārtas ... jūs no ģimenes arī kādu izstumsiet , ja viņam nepaveiksies ...
prieks par 1 punktu un prieks par 3 maiņu atkal būs labi
Pilnīgi piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:01, pirms 15 gadiem
Jā ,mūsu nomināli 1.maiņa izskatās bēdīgi un Hartigana noraidījumi sāk apnikt.Lai cik tas dīvaini neliktos,bet Podziņš 4.maiņā jau otrajā spēlē izskatījās labāk par Bukartu.Nu ko -rīt jātur īkšķi par to,lai Salavats vinnē Torpedo.
, 2011-01-16 20:01, pirms 15 gadiem
Tad kad pazudis Supis, tad ari pazudis sadi zaudejumi
, 2011-01-16 20:01, pirms 15 gadiem
Šupi uz Loko
, 2011-01-16 20:01, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Vispār tika zaudēti 3 punkti
2 vai 3, tas šajā gadījumā vairs diži neko nemaina
, 2011-01-16 20:01, pirms 15 gadiem
ralfino rakstīja: a, ja nenoraidītos. DR moz iemestu?!
kā būtu,ja būtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:02, pirms 15 gadiem
Shogad Rīgas Dinamo iegūs nomināciju:Komanda katoraja vipuskajet pobedu iz ruk!Komanda ,kas vienmeer izlaizh uzvaru no rokaam!Diemzheel ,bet taa ir!Uz roku pirkstiem nevar saskaitiit cik taadas speeles ir bijushas Rīdziniekiem,un šīsdienas spēle vēl nebija trakākā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:03, pirms 15 gadiem
satann rakstīja: Tad kad pazudis Supis, tad ari pazudis sadi zaudejumi
Nav teikts! Ar znaroku priekshgala musejie spele tieshi tapat... Shad tad ideali, shad tad amatieru limeni... taka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:03, pirms 15 gadiem
Daudzi slavē Štālu-prasa pacelt uz citu maiņu. Viņš šodien kopumā Dinamo rindās šosezon spēlēja 5 spēli-šodien otrā periodā izdarīja pirmo un vienīgo metienu šajās 5 spēlēs kopumā, labas piespēles no viņa neredzu-jā sitās pamatīgi cīnās, bet nekas nesanāk, pluss pagaidām pret viņu ir nopelnīti daži noraidījumi. Ja kāds saka ka viņam mazs spēles laiks tad parēķināju 5 spēlēs kopumā laukumā bijis vairāk par 38 minētēm . Šodien vairāk par 8 minūtēm.
, 2011-01-16 20:03, pirms 15 gadiem
Nemaz nejautājiet galv. trenerim neko, jo tāpat zinām, ka šī bija viena no labākajām, skaistākajām spēlēm, taču arī viens no pelnītākajiem zaudējumu zaudējumiem. Ar tādiem diegiem leģionāriem nekādi pleiofi ne tikai nespīd, bet arī nav pelnīti. Tur vienkārši nav ko darīt. Neesmu pesimists, bet jau kuro reizi norokam uzvarētu spēli. Jautājums arī tāds: ko dara un kādai vajadzībai domāti Rīgas "D" komandai treneri?
, 2011-01-16 20:04, pirms 15 gadiem
Vairak par 8.vietu un Loko mums nekas nespid,parak nestabili spelejam,bet SKA 1. karta tapat nebutu labak,bet ja sita turpinasim izlaist 3 punktus katra spele,tad nedabusim ari Lokomotivi,jo Torpedo mus apsteigs.....
, 2011-01-16 20:04, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Domā, ka CSKA būs tik viegli uzvarēt? Es šaubos.
zuti,kāpēc tā ienīsti RD,jo trešo spēli esi par viesu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:04, pirms 15 gadiem
ralfino rakstīja: Himnas izp[ildījums bija galīgi garām, tad jau labāk lai 2 meitenes no Dziedošajām ģimenēk dzied
es reecu kad pateica ka Kleins izpildis Latvijas himnu, jo zinu ka vinam jau vairs nav ta balss gandriz katru dienu ir piedzeries Pablo Rokkafeinica Liepaja
, 2011-01-16 20:05, pirms 15 gadiem
Holts bik noguris liekas..uzmaniba zud... bet nju kura spele pa kartai jau ... chalim atvilkt elpu vajag lai cik labs ari nebutu speletajs.. jaatpushas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:06, pirms 15 gadiem
smart rakstīja: es reecu kad pateica ka Kleins izpildis Latvijas himnu, jo zinu ka vinam jau vairs nav ta balss gandriz katru dienu ir piedzeries Pablo Rokkafeinica Liepaja
nu ta himna toc bija pazors,pat musejie dazi smaidija vinu klausoties,ne vins normali nodziedaja un vel ta stulba gitara....
, 2011-01-16 20:06, pirms 15 gadiem
Bez Laura kāds cits ar var iemest..... Apnicis skatīties uz nerealizētiem momentiem. Hartigans grib, Karsums pat ļoti grib, Troters cenšas... bet finālā nevar.
, 2011-01-16 20:06, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: vecais beidzot zagjis! 2 pec kartas, 3. bus 2 dien pret CSKA!!

jasvin
Vai - bērniņš ir pamodies. Vēl visu neizlasīju. vai paspēji uzralkstīt ka šeit visi spēlē kā pagadās-PO vot tur tik būs īstās spēles, ja neesi uzrakstījis tad kauns Tev -sen kopš vakardienas to neesmu lasījis.
varbūt uzraksti uzreiz ka atlikušās 9 spēles mēs visas zaudēsim lai Tev nav lieki jāraksta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:06, pirms 15 gadiem
Trottera kārtējā ideālā pieslēle un prieks par Soču, bet nu no Hartigana nekādas jēgas.
, 2011-01-16 20:07, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Seejeejam jaaiemaina vesels triinieks pret citiem speeleetaajiem uz play-off!Nizevijs-Hartigans-Surovijs!Ankipaans vnk jaatbriivo,un jaacelj uz augshu staals.Petrovickis arii jaatbriivo!
Speeleetaaju mainjas:
Darzins-Troters-M.Redlihs
Karsums-Sprukts-Staals
Jauns-Jauns-Jauns
Karamnovs-Dzerins-Bukarts
Es gandriz parliecinats ka bus jauns jauns lidz play off
, 2011-01-16 20:07, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Vot lohi, nu tiesham trukst vardu. Pret Severstal un Ska bija janem 6 punkti, sliktakaja gadijuma 5. Bija iespejas bet beigas tikai 2 punkti. Tas ir katastrofali. Principa es jau teicu sen atpakal - Dinamo plejofos netiks. Ja ari tiks brinumaina karta tad trapis uz Loko un dzelzcelnieki vinus izdrates 4 speles.
pietiks ar trim spēlēm... ja reiz LOKO tā spēlē pat regulārajā, tad kas būs PO pat domāt negribu
, 2011-01-16 20:07, pirms 15 gadiem
kanto21 rakstīja: Holts bik noguris liekas..uzmaniba zud... bet nju kura spele pa kartai jau ... chalim atvilkt elpu vajag lai cik labs ari nebutu speletajs.. jaatpushas..
Nav jau isti ko likt vieta... tur ta nelaime... Un Lusinjsh ar hz ka nospeletu, kgan domaju pret CSKA vienju ari ieliks..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:07, pirms 15 gadiem
kam bija taisnīiba mazie geji???
, 2011-01-16 20:07, pirms 15 gadiem
Seawolf rakstīja: Bez Laura kāds cits ar var iemest..... Apnicis skatīties uz nerealizētiem momentiem. Hartigans grib, Karsums pat ļoti grib, Troters cenšas... bet finālā nevar.
Troters vel noderes, vismaz piespeles labas dod,Surovijam vienkarsi neiet,aizsardziba vins ir labs,bet Petrovickis ar Hartiganu pedejas speles ir vienkarsi nulles...
, 2011-01-16 20:08, pirms 15 gadiem
Kauns par izpildīto himnu,kur pat Hartigans ar Karsumu atļāvās pasmieties,kauns par Liepājas ledus halli,precīzāk ledu.Šovakar skatoties ierakstā KHL kanālā, visa Krievija varēs izsmieties par eirosavienības valsti.Cerams ,ka Liepājai pēdējo reizi uzticēs tāda līmeņa mačus.Bet kas attiecās uz pašu hokeju,tad Bisinieka kungam protams taisnība.Ar spēles disciplīnu kaut kas RD nav kārtībā un arī Sandis nevar būt nekāda svētā govs.Spēles pēdējās minūtes tomēr jāspēlē ar vēsu galvu.
, 2011-01-16 20:08, pirms 15 gadiem
saškene rakstīja: neizskatās, ka pirmajā maiņā Hartiganam būtu īpaša vēlme pakustēties!
šod uz viņa pusi tika raidītas labas piespēles...
uz Hartiganu šobrīd dusmojos, tāpēc neizteikšos par viņu, tik vien kā tas, ka tieši viņa maiņai būtu jārada rezultāts, ja ne gluži, tad vismaz jāpalīdz uzvarēt, iemetot kaut 1 golu, kura, tad galu galā ir 1.maiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:08, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Par ko kaifo??? mamma rīt uz bērnudārzu nevedīs,mājās paliksi???
, 2011-01-16 20:09, pirms 15 gadiem
Nu nepaveicās
Bet Liepājā daudz kas nebija kārtībā. Himnas laikā vnk aizgāju uz tualeti, tas toč bij apkaunojums.
, 2011-01-16 20:09, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tas, ka esmu par viesu komandu, nenozīmē, ka ienīstu Dinamo Rīga. Man ir savi iemesli kādēļ es neizrādu īpašas simpātijas šim projektam.
velviens kam Irbes sindroms piemeties.. pff...
, 2011-01-16 20:10, pirms 15 gadiem
Atvainojos lietotājam Alexij-tas nebij dmāts Jums ,bet "zutim"
, 2011-01-16 20:10, pirms 15 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: no Junioriem
ko ta vini tirgo? nezinaju Paldies par zinju
, 2011-01-16 20:10, pirms 15 gadiem
Tik pretigs ledus tajā šķūnī.
, 2011-01-16 20:11, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Neticu, ka tiks augstāk pat 8. vietu. Ja spēlē tikai viena maiņa un pārējie dzen luni, tad labāk vispār netik izslēgšanas spēlēs un neapkaunot Latviju.
kapēc tu sedzies zem vīrieša nika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:11, pirms 15 gadiem
miljums rakstīja: Tik pretigs ledus tajā šķūnī.
bet nav jau ari jegas Latvija celt vel kadu normalu halli,ja mums var teikt ir tikai 1 komanda uz kuru kads vispar atnak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:13, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tas, ka esmu par viesu komandu, nenozīmē, ka ienīstu Dinamo Rīga. Man ir savi iemesli kādēļ es neizrādu īpašas simpātijas šim projektam.
Tad neststāj savus debīlos komentārus.
, 2011-01-16 20:13, pirms 15 gadiem
halle protams shkjunis... ok 10g... Sporta pils jau ar nebij diesko lielaka, zato bij vecaka, tur ta tadu problemu ta nebija, ari ja vinja bij parpildita...
, 2011-01-16 20:14, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Esmu cilvēks ar savu domāšanu! Man nospļauties ko saka Irbe.
Skatoties uz tavu logotipu var saprast ka tev ari ir nosplausties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:14, pirms 15 gadiem
Ir četri spēlētāji,kas bojā kopējo fonu R.Dinamo Nizevijs-Hartigans-Surovijs un arī Ankipans!Surovijs būtu noderīgs spēlējot mazākumā,3 mainja vinjam buutu ideaals varians,bet nekaadaa gadiijumaa vairaakumaa,vinja metienu realizaacija ljoti shvaka!Par Ankipaanu,tad briizhiem vinjs ir ljoti noderiigs aizsardziibaa,bet uzbrukumaa vnk nekam neder,arii vecums dara savu, liidz ar to 4 mainja un ne augstaak!Hartigans slinks un vecs-shaadam hokejam neder!Nizeviijs pats saapiigaakais!,itkaa baigi skrien un darbojaas,bet nesanaak,ir noveerojams arii tas ,ka pamaz speeka,arii vecums!Bet manupraat Nizeviju norok mainjas partneri!
, 2011-01-16 20:14, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: schis jau ir noticies fakts.arii schovakar vareeja redzeet,ka komanda gaida 3.mainju kad naaks un tikai tad bija uzbrukums.
jā, trešā maiņa prot pavilkt komandu, bet ne jau viena pati izvilkt visas spēles. labi, viņiem šobrīd iet tā spēle, bet vajag taču palīdžet vēl kādai maiņai, jo savādāk izvelkam labi, ja 1 punktu, gluži kā ar Laura hat-trick - sabojāja čalim visu prieku par to, jo bez viņa neviens cits nevarēja iemest un zaudējām. Trešā maiņa taču nav pārcilvēki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:15, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: vecais beidzot zagjis! 2 pec kartas, 3. bus 2 dien pret CSKA!!

jasvin
Tu jau te uzvedies kā kārtīgs krievs, viņiem ir tāds teiciens "tas nekas ka pašam māja nodega, galvenais ka kaimiņam govs nosprāga".
Starp citu, paši Krievi uzskata ka tā viņiem ir viena no sliktākajām, viņus raksturojošajām īpašībām, kas saglabājusies vēl no pad-laikiem.
Krievi saprot ka par to vajag kaunēties, bet Tu kā nākamais urla (tas nav tautības, bet uzvedības apzīmējums), ar to lepojies. Malacis, urlapāni vienmēr tālu tikuši dzīvē.
, 2011-01-16 20:16, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Kauns par izpildīto himnu,kur pat Hartigans ar Karsumu atļāvās pasmieties,kauns par Liepājas ledus halli,precīzāk ledu.Šovakar skatoties ierakstā KHL kanālā, visa Krievija varēs izsmieties par eirosavienības valsti.Cerams ,ka Liepājai pēdējo reizi uzticēs tāda līmeņa mačus.Bet kas attiecās uz pašu hokeju,tad Bisinieka kungam protams taisnība.Ar spēles disciplīnu kaut kas RD nav kārtībā un arī Sandis nevar būt nekāda svētā govs.Spēles pēdējās minūtes tomēr jāspēlē ar vēsu galvu.
diemžel ir pienākusi daļēja paaaudžu maiņa hartiganam petrovickim ankipānam laviņam reķim varbūt pat ņiživijam un ozoliņam-galva var,bet kājas ne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:16, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: Isak sakot, man vienakrsi nepatik, ka no hokja LV biznesmenji nem tadu naudu!


man nav antipatijas pret RD, man lielas antipatijas ka RD tiek uzskarigs par superklubu un

Aigars kalvitis un citi nem no cilvekiem pa 15ls no biletem
pargaji fanot par CSKA,jo mums pret viniem nakama spele??? ieprieks bilde visu laiku bija lacis,jo tad ari pret Atlantu spelejam
, 2011-01-16 20:16, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Daudzi slavē Štālu-prasa pacelt uz citu maiņu. Viņš šodien kopumā Dinamo rindās šosezon spēlēja 5 spēli-šodien otrā periodā izdarīja pirmo un vienīgo metienu šajās 5 spēlēs kopumā, labas piespēles no viņa neredzu-jā sitās pamatīgi cīnās, bet nekas nesanāk, pluss pagaidām pret viņu ir nopelnīti daži noraidījumi. Ja kāds saka ka viņam mazs spēles laiks tad parēķināju 5 spēlēs kopumā laukumā bijis vairāk par 38 minētēm . Šodien vairāk par 8 minūtēm.
Nu,ja ieliek spēlēt kopā ar veterānu,kas ir pašvakā formā un jauno čali,kas vēl iīr pazaļš-tad neko jau daudz nevar cerēt.Ieliktu uzspēlēt teiksim Ankipāna vietā vairākas spēles-tad varētu spriest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:18, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: no sezonas sakuma esu par CSKA, viniem irl ielisks jauno krievu speletaju kodols!
man ar nav nekas pret CSKA,bet sogad viniem galigi neiet,beigas pat Vityazi sos apsteigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:19, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tas, ka esmu par viesu komandu, nenozīmē, ka ienīstu Dinamo Rīga. Man ir savi iemesli kādēļ es neizrādu īpašas simpātijas šim projektam.
uztaisi labāku mazais ēzeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:22, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Interesanti kāds Šupim pamatojums pagarinājumā samainīt aizsargu pārus un Soču ar Krišjāni nosēdināt malā? Darīt, lai no malas izskatās, ka viņš kaut ko dara?
Manuprāt, šeit vairāk ir jāpārmet Ignatjevam. Neizskatās, ka viņš atstrādā savu algu. Aizsardzība klibo un ja jau viņš RD ir aizsargu treneris, tad beidzot kkādam taustāmam rezultātam jābūt, nevis jāstaigā visu laiku pa to soliņu.
Arī K. Rēdliha gadījumā. Kādus tik komentārus nenākas lasīt par viņu. Jā, atzīstu, pēc traumas kas viņam bija sezonas sākumā ja nemaldos, viņš daudz kļūdas, it īpaši pedējā laikā. Manuprāt, Ignatjevs kā treneris nemāk noskaņot spēlētāju. Izskatās Ka Krišjānim brīžiem vnk nav pārliecības. Žēl, jo domāju, ka visi atceras kāds viņš bija pagājušās sezonas beigās, un 2009 gada PČ spēlēja vienā maiņā ar Skrastiņu, nu ne jau par skaistām acīm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:23, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: OZO atdeva spēli.. 6as sekundes pirms pagarinajuma beigam speleties ar uguni uz pretinieka zilas linijas.. pieredzejis vecis, bet kljudas kaa puikam!
mulkibas
Sandis lieliski dzina komandu uz prieksu un izdevibas bija, tikai neizmantotas
savukart nekludas tikai tie kas neko nedara
, 2011-01-16 20:24, pirms 15 gadiem
Pirmā maiņa ir smagi sabremzējusies - Saša nevar, Marks negrib, bet Surovijs nemāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:24, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Jēga gadu no gada uzstādīt mērķi iekļūt izslēgšanas spēlēs. Kāds labums tam visam. Ir jāspēj sasniegt ko vairāk, ne tikai aprobežoties ar iekļūšanu izslēgšanas spēlēs.
visu nosaka nauda,ja Salavatam,AK Bars vai Lokomotiv butu tads pats budzets vini ar domatu par vispar ieklusanu play off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:26, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: paskaties VITJAZI, NES ARA TOP KOMANDAS!! ari budzets?
nu, bet tas ir atseviskas speles,pagaidam tapat vini ir pedejie...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:26, pirms 15 gadiem
Labi ka ir kaut punkts,kāmēr Torpedosi zaudē tas mums der,bet play off negribas no 8.vietas jo tad Lokomotiv mūs iznīcinās,bet Znaroks gan ir ņemams! Izšķirošā spēle būs ar Minsku tas ir fakts!!!
, 2011-01-16 20:26, pirms 15 gadiem
Mums tie zāģi jau par biežu, vairak beidzot jauzvar!
, 2011-01-16 20:27, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: man ar nav nekas pret CSKA,bet sogad viniem galigi neiet,beigas pat Vityazi sos apsteigs.
taču "D" pamanīsies viņiem skaisti zaudēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:27, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Maldies, nauda visu neizsaka
varbut,bet Demitras,Jagri un Radulovi ar no zila gaisa nekrit.....
, 2011-01-16 20:27, pirms 15 gadiem
Nekad man nebija bijis vēl tāds kauns par himnas izpildījumu, kāds tas bija šodien. Ārprāts.
Pat hokejisti nenoturējās un ierēca par šo cirku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:31, pirms 15 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Nekad man nebija bijis vēl tāds kauns par himnas izpildījumu, kāds tas bija šodien. Ārprāts.
Pat hokejisti nenoturējās un ierēca par šo cirku.
Piekrītu, liepājnieki ar himnu visu salaida sviestā, riktīgs pazorņiks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ĀPSIS007
, 2011-01-16 20:34, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: + NAUDA UZ LAUKUMA NESPELE!

ATBILDI!

JA DINAMO NESPEJ PARADIT NEKO IEVERIBAS CIENIGU, TAD KAPEC

NO CILVEKIEM JAPRASA 15 LS PAR BILETI (NAV NEDAUDZ GLJEVI, KA TIKAI IZREDZETIE VAR REDZET SPELES????????) , JAMALDINA KA TAS IR SUPER KLUBS! KUR REZULTATI??

UZLIEKAT CENU, UZ VIJAZ SPELEM BILETES MAKSA 1 LS, UN SPELE VINI TA PAT KA RIGAS DINAMO

TAPAT ARI UZ CSKA 1LS


PEKSNI ATBRAUCU UZ RIGU, IEEJU ARENA - 15 LS BILETE, 15X DARGAK KA UZ SPELI CSKA!
vini to var atlauties,kas cits atliek,ja pat par to 1 latu nenak neviens skatities,bet mums lielaka dala naudas klubam rodas tiesi no sim biletem,neko padarit...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:36, pirms 15 gadiem
ĀPSIS007 rakstīja: Troteru un Petrovicki - uz Metalurga 4-to maiņu !!!!!!!!!!!!!!!1
Bļ*,kpc Troteru?Viņa maiņa bija vienīgā,kas laukumā kko jēdzīgu darīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:38, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: bl* nespeju sagaidit speli pret CSKA!! tas bus labs
bus bus,galvenais,ka Suplers vares teikt,ka skaista spele,pat ja Dinamo atkal zaudes
, 2011-01-16 20:38, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Bļ*,kpc Troteru?Viņa maiņa bija vienīgā,kas laukumā kko jēdzīgu darīja
Par NORAIDĪJUMU !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:39, pirms 15 gadiem
ĀPSIS007 rakstīja: Par NORAIDĪJUMU !
nu,ja mes uzskaititu katru noraidijumu visas speles,tad Hartiganam neatrastos vieta pat Liepajas 4. maina,pec taviem secinajumiem.....
, 2011-01-16 20:39, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Bļ*,kpc Troteru?Viņa maiņa bija vienīgā,kas laukumā kko jēdzīgu darīja
Par NORAIDĪJUMU !

58:24Удаление. 91.Брок Троттер (Динамо Р). 2мин. Подножка.
39:02Удаление. 3.Марк Хартиган (Динамо Р). 2мин. Задержка клюшки соперника.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:40, pirms 15 gadiem
Hartigans

1) NEmet iekšā
2) ĻAUJ IEMEST pretiniekiem, pelnot pilnīgus BEZJĒGAS noraidījumus....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:42, pirms 15 gadiem
ĀPSIS007 rakstīja: Par NORAIDĪJUMU !
jā,viens nevajadzīgs nortaidījums šajā spēlē un Broks ir kritis tavā nežēlistībā tas jau nekas,ka viņš iedeva lielisku piespēli Laurim pec kuras attiecīgi tika gūti vārti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:44, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: var tikt, cska vel palikusas 10 speles!

kur poblema apsteigt RD?


GALVENAIS lai tiktu PO CSKA vajag panemt 3 spele spret Rigas dinamo
Nav problēmu, Torpedo palaižam garām pats par sevi, ciska, lai kožās, bet tabulā būs VIRS Rīgas.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:50, pirms 15 gadiem
RD ir TIKAI maza hokeja sastāvdaļa, jā, pazīstami, jā, daži runā latviski, bet neredzu, par ko par viņiem cepties, gan +++, gan negatīvi..tā, pavāja provinces komanda, jā, labākā, ko LPSR teritorijā pierakstīta, bet - būsim reāli - GAZPROMa pažobeles projekts...
, 2011-01-16 20:50, pirms 15 gadiem
Patrixxs rakstīja: Manuprāt, šeit vairāk ir jāpārmet Ignatjevam. Neizskatās, ka viņš atstrādā savu algu. Aizsardzība klibo un ja jau viņš RD ir aizsargu treneris, tad beidzot kkādam taustāmam rezultātam jābūt, nevis jāstaigā visu laiku pa to soliņu.
Arī K. Rēdliha gadījumā. Kādus tik komentārus nenākas lasīt par viņu. Jā, atzīstu, pēc traumas kas viņam bija sezonas sākumā ja nemaldos, viņš daudz kļūdas, it īpaši pedējā laikā. Manuprāt, Ignatjevs kā treneris nemāk noskaņot spēlētāju. Izskatās Ka Krišjānim brīžiem vnk nav pārliecības. Žēl, jo domāju, ka visi atceras kāds viņš bija pagājušās sezonas beigās, un 2009 gada PČ spēlēja vienā maiņā ar Skrastiņu, nu ne jau par skaistām acīm.
Domāju gan, ka čalim kritusiespārliecība par saviem spēkiem, jo sezonassākumā pret viņu izturējās kāpret nevienam nevajadzīgu spēlētāju, vai jau esi aizmirsiscikilgi Krišs sēdēja uz rezervistu soliņa? Tādaslietas psiholoģiskiļoti iespaido un var just, kaspēlē bailīgak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:53, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: domāju ka šāds himnas izpildīšanas stils ir jāpārtrauc un steidzami. nezinu kas šo idiotismu ievazāja bet nu jau kādus gadus 5 tas notiek, turklāt pēdējos gadus arvien apkaunojošāk. kapēc mēs ņirgājamies par savu himnu, nudien...
Es neesmu pret himnas dziedāšanu pirms spēles, sevišķi, ja dzied fani vai kvalitatīvs solists. Bet tas, kā to šodien izdarīja Kleins ir kaut kas man neaptverams...cirks par velti, pat vairāk..ja himnu sāk dziedāt visādi kraukļi un vārnas, tad es esmu pret, pie tam, ja vēl vārdus jauc... Pilnīgi saprotu hokejistus, kuri stāvēdami viņam blakus, sāka rēkt..
, 2011-01-16 20:53, pirms 15 gadiem
lūk šādas spēles parāda Šuplera autoritāti komandā... nu nevar vairs viņš noskaņot. neviens Sotnieks nepalīdzēs,ja šādi galotnes zaudēsim. Holtam vajadzētu iedot atpūtu, var redzēt, apnicis stāvēt...
, 2011-01-16 20:53, pirms 15 gadiem
VVF atdevās Kremlim jau pirms gadiem 30, kad tika savervēta, TP atdotā Abrene bija tikai normāls OTKATS...ieguvējs ir tikai Kremlis....paturot SIA LR enerģētiskajā atkarībā....Un RD ir pabiras no uzvarētāju galda, lai mēs negrauztu sprāguša ēzeļa ausis....
, 2011-01-16 20:54, pirms 15 gadiem
chuck_norris rakstīja: Kauns par Liepājas ledus halli!
Kauns par RD!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 20:58, pirms 15 gadiem
Nekaunies bet iemacies uzvareet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:00, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kādi vēl varoņi? Viņi palīdz nabadzīgajiem, bezpajumtniekiem, invalīdiem? NĒ!!! Kas viņi par varoņiem. Varoņi ir tie cilvēki, kas cīnījās par brīvu Latvijas valsti. Mūsdienu jaunatnei ir nospļauties par visiem cilvēkiem, kas gājuši bojā, lai mums būtu labi. Viņiem, ka tik pieliet mūļus, nopīpēties un sastrādāt nepatikšanas. Tie tavi varoņi cīnās pret noziedzību? Tas, ka tu divas stundas lūri kā bezjēdzīgi tiek skraidelēts pa laukumu nepalīdz cilvēkiem, kuriem tiešām ir nepieciešama sabiedrības palīdzība. Tikpat ātri tie lielie kungi jums šito visu var atņemt un tici man viņiem ir pohuj par tautu. Svarīgāks ir sava maka saturs.
Vai drīkstētu pajautāt - ko tu vispār meklē sporta portālā?

Varbūt aizej uz bmwpower un sāc sludināt, ka autiņi ir mēsls un tiem nav nākotnes, un visiem jāiet kājām?

Lai gan - jēgas nekādas. Labāk aiziešu ko lietderīgu padarīt, nevis lasīt murgus komentāros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:03, pirms 15 gadiem
smart rakstīja: nu ko tu vari muldet es nesaprotu? mums ir tikai viena liela ledus arena un ta ir arena RIga, un visas parejas arenas ir vienada limena!!!!! un pie tam Liepajas halle ir kadus 10 gadus veca jau
Tad arī spēlējam tai vienā vai nevienā. Liepājas halle apkakājās no Baltijas jūras līdz pat Klusajam okeānam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:06, pirms 15 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Es neesmu pret himnas dziedāšanu pirms spēles, sevišķi, ja dzied fani vai kvalitatīvs solists. Bet tas, kā to šodien izdarīja Kleins ir kaut kas man neaptverams...cirks par velti, pat vairāk..ja himnu sāk dziedāt visādi kraukļi un vārnas, tad es esmu pret, pie tam, ja vēl vārdus jauc... Pilnīgi saprotu hokejistus, kuri stāvēdami viņam blakus, sāka rēkt..
vini kas nopietni reca?;DD
, 2011-01-16 21:06, pirms 15 gadiem
Sāpīgi, BEt-PELNĪTI par spēli 3ā trešdaļā....
, 2011-01-16 21:09, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: + NAUDA UZ LAUKUMA NESPELE!

ATBILDI!

JA DINAMO NESPEJ PARADIT NEKO IEVERIBAS CIENIGU, TAD KAPEC

NO CILVEKIEM JAPRASA 15 LS PAR BILETI (NAV NEDAUDZ GLJEVI, KA TIKAI IZREDZETIE VAR REDZET SPELES????????) , JAMALDINA KA TAS IR SUPER KLUBS! KUR REZULTATI??

UZLIEKAT CENU, UZ VIJAZ SPELEM BILETES MAKSA 1 LS, UN SPELE VINI TA PAT KA RIGAS DINAMO

TAPAT ARI UZ CSKA 1LS

PEKSNI ATBRAUCU UZ RIGU, IEEJU ARENA - 15 LS BILETE, 15X DARGAK KA UZ SPELI CSKA!
Tu taču neesi īsti pie pilna prāta. Visi krievu mediji ir pieskandināti ar atziņām ka Krievijā nav nekādu reālu klubu, visi Krievu klubi pastāv tikai no sponsoru un gubernatoru labvēlības, jo pašiem nav vispār nekā, tikai parādi.
Šobrīd tiek pārdots Saturn futbola klubs, kurš tad muļķis tādu sūdu pirks ja viņu vienīgais aktīvs ir autobuss.
Jāsaka tāpat kā manā iepriekšējā komentārā, krievi paši to apzinās kā nopietnu problēmu, bet Tu tik turpini malt visādas muļķības.
, 2011-01-16 21:09, pirms 15 gadiem
Gols ko holts ielaida no zilas un karsuma izgajiens kur neiemeta...ja ne tad vinne. Zela ka nesanaca sos uzraut, ta ir principa lieta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:10, pirms 15 gadiem
žēl, ka manam Brokiņam dzimšanas dienā tāds rūgts zaudējums+neviena gola.
viņš nebija to pelnījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:11, pirms 15 gadiem
No Apollo

Arturs - Pensionars 16.01.2011 19:58 Ziņot!

ASK uzvara ir sportiska taisnība,jo nedrīks uzvarēt vājākais.Tas ir Sējēja zaudējums,tas ir Dinamo sponsoru pelnīts zaudējums,jo komandā nedrīkst spēlēt ārzemju viduvējības,viņi aizņem mūsējo vietas un neļauj tiem augt.Acīmredzot šis ir arī Šuplera pēdējais gads šeit.Paldies par paveikto ,bet jāsaka sveiki.Grūti latviešu nenovīdības dēļ teikt,ka treneru duetam vajadzētu beidzot būt latviešiem,piemēram - H.Vītoliņš,Ābols,spēlējošaia treneris OZO.Ne Znaroku,ne jo vēl vairāk Beresņevu, nevēlos šeit redzēt.Kopumā ļoti neveiksmīga komlektācija.Latviešu ,kuri velk ,ir knaps desmitnieks. Troters ir vienīgais leģionārs kuram 2 periodiem pietiek spēka,bet arī ne vairāk.Hartigans var spēlēt sētas komandā,bet ne KHL.Holts nevelk tik daudz spēles pēc kārtas un viņa vājums kopumā tomēr ir tālie metieni.Galu galā viņu izglāba tikai sirēna pēc Jašina metiena,bet šie 2 giganta nākošie metieni viņam nebija pa spēkam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:12, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Visi nē, bet daļa gan par to ierēca.
njaa nepamaniju bet himnas izpildijums tiesam atstoj
, 2011-01-16 21:13, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: + NAUDA UZ LAUKUMA NESPELE!

ATBILDI!

JA DINAMO NESPEJ PARADIT NEKO IEVERIBAS CIENIGU, TAD KAPEC

NO CILVEKIEM JAPRASA 15 LS PAR BILETI , JAMALDINA KA TAS IR SUPER KLUBS! KUR REZULTATI??

UZLIEKAT CENU, UZ VIJAZ SPELEM BILETES MAKSA 1 LS
Kāpēc 15 ls es eju par 6 latiem, ja ir students, pensionārs-3 lati/tās ir lētākās biļetes/. ja būtu 1 lats būtu problēma dabūt biļetes-labāk dārgāk bet zinu ka tās būs. Neesmu biezais pelnu maz, bet naudu Dinamo atlikšu un nemaz nav žēl ka tā tiek Kalvītim vai vēl kādam ,,briesmonim,, es maksāju par hokeju un kā zinam tad pirkums ir darījums kurš izdevīgs abām pusēm-ja gribi pērc negribi nepārc biļeti.
visādi tur zuši elektriskie un 71 nummuri gudri spriež ka vajag to un to -ja gūsti prieku no laba hokeja-KHL tāds ir-tad maksā un ej. Jautājums kāpēc arī citur pasaulē iet un skatās savas mīļotās komandas futbolā , hokejā, basketbolā arī tad ja viņas cīnās par palikšanu līgās, ja zin ka stabili netiks PO anglijā pat 2 līgas mači futbolā ir apmeklēti.
Sports sagādā prieku kā tāds, ja nespēj gūt baudu nevajag skatīteis nevis vaimanāt-skatieties pa Tv kā brauc M. Dukurs-pirmais pasaulē, kā brauc mūsu motocikli ar blakusvāģiem-ja jau Jums interesē tikai augstas vietas. Es katrā spēlē gūstu baudu, prieku un ceru uz uzvaru-nedomāju par tālāko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:17, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kādi vēl varoņi? Viņi palīdz nabadzīgajiem, bezpajumtniekiem, invalīdiem? NĒ!!! Kas viņi par varoņiem. Varoņi ir tie cilvēki, kas cīnījās par brīvu Latvijas valsti. Mūsdienu jaunatnei ir nospļauties par visiem cilvēkiem, kas gājuši bojā, lai mums būtu labi. Viņiem, ka tik pieliet mūļus, nopīpēties un sastrādāt nepatikšanas. Tie tavi varoņi cīnās pret noziedzību? Tas, ka tu divas stundas lūri kā bezjēdzīgi tiek skraidelēts pa laukumu nepalīdz cilvēkiem, kuriem tiešām ir nepieciešama sabiedrības palīdzība. Tikpat ātri tie lielie kungi jums šito visu var atņemt un tici man viņiem ir pohuj par tautu. Svarīgāks ir sava maka saturs.
Viņi ir varoņi jo sagādā prieku daudzās mājās, zinu nabadzīgus cilvēkus kuriem gandrīz vienīgais prieks paskatīties pa TV Dinamo. Ja spēj iepriecināt simtiem tūkstošus cilvēkus savā valstī tad tie ir varoņi.
Ne jau viss mērāms naudā. Ja man piedāvātu 100 000 latu un prasītu paņemsi naudu, bet komanda uz visiem laikiem pazudīs-es neņemtu/protams ka tāds komerciāli domājošs cilvēks kā Tu tam neticēs-tā ir Tava problēma/, bet ja man Dinamo ir daudz svarīgāks par naudu tad padomā ko viņi dod ne tikai man bet tautai kopumā.
Ir jūtams ka Tev tas skauž-nepatīk ka cilvēki vienkārši prot priecāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:23, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Kas mums ir tas aizsardzības treneris? Varētu palūgt atkāpties. Nu nav forši, ka aizsargi ļauj mest pa vārtiem 2x vairāk nekā paši metam.
Nu ja tu vispār interesētos par Dinamo tad jau zinātu, ka aizsargus trenē Viktors Ignatjevs! Nav nekāds NHL, ka katru reizi aizsargiem jāguļas zem ripām! Viņi jau darīja visu kas bija viņu spēkos un hokejs bez kļūdām nav hokejs! Un gribētu redzēt kā pats spēlētu aizsardzībā!
, 2011-01-16 21:23, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nejauc mani te iekšā!
Vat tad Tu neizteicies negatīvi par Dinamo , viņu mērķiem, varoņiem.
, 2011-01-16 21:24, pirms 15 gadiem
Ko juus apceļat pashi neko neizdariitu juus laikam daudz gribat bet maz dabuujat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:29, pirms 15 gadiem
Galvenais nepalikt 8.vietā tabulā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:30, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tās ir emocijas un prieks uz pāris stundām! Pēc tam viss atgriežas vecajās sliedēs. Ar iepriecināšanu par varoni nekļūsi! Es arī neņemtu to naudu. Labprāt redzētu kā Dinamo spēlē, bet tikai ar dažām izmaiņām. Komandā ir nepieciešamas pārmaiņas un ceru, ka tas tiks darīts pēc šīs sezonas. Kā jau teicu sekoju šim projektam līdz visas šīs trīs sezonas.
Man neskauž, jo ir citas lietas par kurām priecāties. Es labāk izlasu kādu labu grāmatu, dodos pārgājienos, izbraucienos, vēroju dabu. Tas man sagādā prieku. Labi katrs priecājas kā māk, bet man šis projekts nepatiks kamēr tur nesāksies pārmaiņas.
Kādas pārmaiņas Tu gribi-vadībā/tas būs grūti/, treneri citu-ļoti nepatīk mētāšanās a rtreneriem-
Suplers ir labs treneris-to viņš pierāda kjau trešo sezonu.Nesaku ka ideāls, var būt arī labāks, bet zinot mūsu iespējas labs, ja mainīs drīzāk būs sliktāks. ļoti patīk viņa inteliģence, mierīgais nosvērtais raksturs, neciešu autoritārus trenerus-un mūsu mentalitātei tādi nav vajadzīgi, varbūt krieviem vajag bļaut, kliegt . Sējējs leģionārus kopumā nolasa labus-protams ne visi ir super, bet atkal atduramies pret finansēm. ļoti patīk ka mūsu komandā spēlē rakstura ziņā cilvēcīgi cilvēki-bieži esmu dzirdējis ka neņemam tikai komandā rakstura dēļ. To ka komandā ir laba gaisotne leicina Hartigana, petrovicka atgriešanās. ļoti nevēlētos ka komandas gaisotne mainītos. Pagaidām spiežam no komandas ārā maksimums-10 un 13 vieta regulārā čempī-tie ir labi rādītāji. Ja gribam mērķi pusfinālu, finālu-tad ir jābūt citam budžetam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:34, pirms 15 gadiem
atkal 2 punkti palaisti vējā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 21:40, pirms 15 gadiem
Palasīju,ko raksta krievu līdzjutēji:himna nekāda,rīdzinieku vartsargs nekāds,ska uzbrukums nekads,labi ,ka rīdzinieki organizēja sev vartus----diemžēl japiekrīt,bet Liepājai kauns.......
, 2011-01-16 21:41, pirms 15 gadiem
chuck_norris rakstīja: Kauns par Liepājas ledus halli!
Uzbuve Jaunu , Idiot . Paleposimies! Tavai zinašanai ta ir uzbuveta 1998 gadā , , tomer nav parak jauna un moderna
, 2011-01-16 21:44, pirms 15 gadiem
Kreipāns ar savu steigšanos notikumiem pa priekšu tā var krist uz nerviem!!!

Otrajā trešdaļā dažas sekundes pirms beigām viņš varonīgi pasaka: VISS esam izturējuši šo trešdaļu!!! un hops Jašins iemet Holtam! un viņš būtu izdarījis metienu sekundi ātrāk un iespējams jau tad rezultāds kļūtu 2:1!
Nākamā pērle Kreipānam bija jau pagarinājuma pēdējās sekundēs- un atkal vārtu zaudējums!
Dažreiz tas viņa komentēšanas stils vnk tracina!
, 2011-01-16 21:44, pirms 15 gadiem
killerbarbiecocainee rakstīja: vini kas nopietni reca?;DD
nopietni gan...protams, ne jau visi, sevišķi jautri bija Karsumam ar Miķeli, saprotu viņus
, 2011-01-16 21:46, pirms 15 gadiem
Tā himna bija vienkārši es pat nezinu kā viņu raksturot..
Varbūt tad vēl vajadzētu uzaicināt Ozolu(nekā personīga), lai norepo mūsu himnu... Kaut kāds sviests
, 2011-01-16 21:46, pirms 15 gadiem
Kā man besī šitās spēles dinamo izpildījumā, kad zaudē 3 periōdu. 1 un 2 periodu nospele normali bet 3 spele no aizsardziibas domajot ka 1 vartu parsvars daudz ko dod!
, 2011-01-16 21:46, pirms 15 gadiem
sabojāja garastavokli un savu situāciju tabulā
Noņemt no algas par šādām kļūdām un attieksmi !
, 2011-01-16 21:49, pirms 15 gadiem
Palasīju krievu lidzjutēju atziņas:himna apsmiek,rīdzinieku vārtsargs nekāds,labi ,ka rīdzinieki sev atveda vārtus---jāpiekrīt......Kauns liepājai-tur nav ko teikt.....
, 2011-01-16 21:49, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Kauns par izpildīto himnu,kur pat Hartigans ar Karsumu atļāvās pasmieties,kauns par Liepājas ledus halli,precīzāk ledu.Šovakar skatoties ierakstā KHL kanālā, visa Krievija varēs izsmieties par eirosavienības valsti.Cerams ,ka Liepājai pēdējo reizi uzticēs tāda līmeņa mačus.Bet kas attiecās uz pašu hokeju,tad Bisinieka kungam protams taisnība.Ar spēles disciplīnu kaut kas RD nav kārtībā un arī Sandis nevar būt nekāda svētā govs.Spēles pēdējās minūtes tomēr jāspēlē ar vēsu galvu.
Un kur ir tā labā ledus halle bez arēnas Rīga??
, 2011-01-16 21:51, pirms 15 gadiem
ALKO rakstīja: Kreipāns ar savu steigšanos notikumiem pa priekšu tā var krist uz nerviem!!!

Otrajā trešdaļā dažas sekundes pirms beigām viņš varonīgi pasaka: VISS esam izturējuši šo trešdaļu!!! un hops Jašins iemet Holtam! un viņš būtu izdarījis metienu sekundi ātrāk un iespējams jau tad rezultāds kļūtu 2:1!
Nākamā pērle Kreipānam bija jau pagarinājuma pēdējās sekundēs- un atkal vārtu zaudējums!
Dažreiz tas viņa komentēšanas stils vnk tracina!
Bet ne jau Kreipāns iemet to izšķirošo golu.
, 2011-01-16 21:53, pirms 15 gadiem
nemiersmc rakstīja: Uzbuve Jaunu , Idiot . Paleposimies! Tavai zinašanai ta ir uzbuveta 1998 gadā , , tomer nav parak jauna un moderna
turklāt, liepāja gribēja celt lielāku halli uz pč 2006, tikai kādam šķita izdevīgāk iedot guntim naudu viņa halles pārveidošanai, lai pēc tam visu nograutu.
ne jau liepājas halle zaudēja, bet rīgas dinamo hokejisti, turklāt- zaudēja savā stilā
, 2011-01-16 21:59, pirms 15 gadiem
pikolo rakstīja: turklāt, liepāja gribēja celt lielāku halli uz pč 2006, tikai kādam šķita izdevīgāk iedot guntim naudu viņa halles pārveidošanai, lai pēc tam visu nograutu.
ne jau liepājas halle zaudēja, bet rīgas dinamo hokejisti, turklāt- zaudēja savā stilā
Un kas tajā lielākajā ledus hallē notiks??
Ja tagad uz BAČ spēlēm nāk 1200-1300 (agrāk pat uz pusi mazāk) skatītāju.
Domā,ka liepājniekiem tik lielas pakaļas,ka katram vajag vismaz 3 sēdekļus??
Bet par to RD zāģi pareizi piebildi.
, 2011-01-16 22:00, pirms 15 gadiem
mazinja12344 rakstīja: Tā himna bija vienkārši es pat nezinu kā viņu raksturot..
Varbūt tad vēl vajadzētu uzaicināt Ozolu(nekā personīga), lai norepo mūsu himnu... Kaut kāds sviests
var redzēt, ka esi lasījusi manu komentāru video sadaļā
, 2011-01-16 22:04, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Kauns par izpildīto himnu,kur pat Hartigans ar Karsumu atļāvās pasmieties,kauns par Liepājas ledus halli,precīzāk ledu.Šovakar skatoties ierakstā KHL kanālā, visa Krievija varēs izsmieties par eirosavienības valsti.Cerams ,ka Liepājai pēdējo reizi uzticēs tāda līmeņa mačus.Bet kas attiecās uz pašu hokeju,tad Bisinieka kungam protams taisnība.Ar spēles disciplīnu kaut kas RD nav kārtībā un arī Sandis nevar būt nekāda svētā govs.Spēles pēdējās minūtes tomēr jāspēlē ar vēsu galvu.
Cerams , ka Tev kadreiz bus liegts rakstit komentarus !!! Kleins izpildija himnu lieliski, Liepajas Dveselei raksturoti ! Protams žel ka Tev neizdevas pierunat Maestro . lai spele notiktu tomer Arena Rīgā. vai nu jau švaki centies! Riebjas tie apd*rseji
, 2011-01-16 22:04, pirms 15 gadiem
Skatos,ka arī savdabīgi atskaņotā LV himna ir traucējusi RD uzvarēt.
Laucinieki plosās uz nebēdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 22:11, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: pret CSKA no shansi jums dzeki
no chance jau kādu laiku ir tavam vefam...
, 2011-01-16 22:13, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas tajā lielākajā ledus hallē notiks??
Pirms PČ 2006 par arēnu Rīga klīda runas ,ka diezvai atmaksāsies uzturēt šo arēnu.....
, 2011-01-16 22:14, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: + NAUDA UZ LAUKUMA NESPELE!

ATBILDI!

JA DINAMO NESPEJ PARADIT NEKO IEVERIBAS CIENIGU, TAD KAPEC

NO CILVEKIEM JAPRASA 15 LS PAR BILETI (NAV NEDAUDZ GLJEVI, KA TIKAI IZREDZETIE VAR REDZET SPELES????????) , JAMALDINA KA TAS IR SUPER KLUBS! KUR REZULTATI??

UZLIEKAT CENU, UZ VIJAZ SPELEM BILETES MAKSA 1 LS, UN SPELE VINI TA PAT KA RIGAS DINAMO

TAPAT ARI UZ CSKA 1LS

PEKSNI ATBRAUCU UZ RIGU, IEEJU ARENA - 15 LS BILETE, 15X DARGAK KA UZ SPELI CSKA!
nu tad bomzi neej uz areenu
, 2011-01-16 22:16, pirms 15 gadiem
nav pretenziju ne pret Liepājas halli, ne himnu, tas ir normāli, saprotami un piedodami, taču publika... škiet, ka kopš tiem laikiem, kad laistīja Beresņevam alu uz galvas, nekas uz labo pusi nav gājis. Uz meiteņu basi Liepājā tomēr gāja inteliģentāka un aizrautīgāka publika, bet uz hoķi - kaut kāds krievvalodīgs metalurgu proletariāts dermantīna žokejnīcās ar semuškām kabatās un mātes vārdiem uz lūpām... ne jau visi, bet nu liela daļa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 22:19, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Pirms PČ 2006 par arēnu Rīga klīda runas ,ka diezvai atmaksāsies uzturēt šo arēnu.....
Rīgā ir apmēram 800 tūkstoši iedzīvotāji, bet Liepājā nedaudz virs 80 tūkstošiem, un tas daudz ko izsaka. Pie tam arēna Rīga ir multi arēna, bet LOLH ir tīrā ledus halle.
Uz šo brīdi Liepājai lielāku ledus halli nevajag. Kad regulāri piepildīs šo,tad var padomāt par lielāku, bet ne patreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 22:23, pirms 15 gadiem
Pirma maina pilnigi nulle, kkas ir jadoma, Surovijs ar Hartiganu man konkreti besi. Hartigans pilnigi nekads ir, speka panemieni nekadi, Nizivijs vispar iznemot ripas parturesanu neko vairak nejedz
Dzerins labaks par Petrovicki, na...j to slovaku te vajadzeja, nakamaja spele noteikti Dzerinam jaspele Petrovicka vieta(Dzeris,Stals,Podzins) Bukarts diemzel sogad nav Dinamo pamatspeletajs, LM vai HK Riga japiestrada pie savas meistaribas, lai butu tads ka Mikelis, seit ar 5min spele neizaugs par labu speletaju, Podzinam 18gados rudijums labak noderes.
Aizsargi nekadi - sausmas, kur ir specigi metieni no zilas linija, uzbruceji nevar izkombineties ar Niziviju prieksgala, tad noteikti 15.metieniem spele butu jabut no aizsargiem, ka brivs ta no visa speka skell pa vartiem, tas bus daudz ienesigak.
, 2011-01-16 22:24, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: VEF visus mase ara stabili +16 lidz pat +40 no problem, esmu LEPNS KA ESMU VEF FANS
ko? LU vai/un Turību??? pareizi te viens pieminēja - melnā katastrofa, vismaz visos startautiskajos turnīros... ā, pareizi, tikko rock vinnēja, igauņi basī protams ir klasi augstāki par krieviem hokejā anekdote tu, ne fans...
, 2011-01-16 22:27, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: cska fanu sektora japalur
kad palūri, neaizmirsti atgādināt, ka pirms nedēļas biji Atlanta fans, cska fani novērtēs
, 2011-01-16 22:27, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Rīgā ir apmēram 800 tūkstoši iedzīvotāji, bet Liepājā nedaudz virs 80 tūkstošiem, un tas daudz ko izsaka. Pie tam arēna Rīga ir multi arēna, bet LOLH ir tīrā ledus halle.
Uz šo brīdi Liepājai lielāku ledus halli nevajag. Kad regulāri piepildīs šo,tad var padomāt par lielāku, bet ne patreiz.
Nedomāju ka Liepāja būtu ledushali būvējusi tikais hokejam,tādu nu nebūtu vajadzīgs.2006 g. arī basi Liepājā nebija kur spēlēt,to centru uzbūvēja tikais pēc tam,gan jau plānos bija vien multifunkc. hale .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 22:31, pirms 15 gadiem
Jā(( Skumji(( Un konkurenti izcīnījuši uzvaras((. JĀSAŅEMĀS.
, 2011-01-16 22:32, pirms 15 gadiem
Vel mazliet attiecībā uz Liepājas ledus halli.
Kreipāns smagi samuldējās, ka ledus bojājas tāpēc,ka halle bija pilna ar cilvēkiem. LM hallē ir bijuši gandrīz 3000 cilvēku uz LAČ finālu, un ledum nebija nekāda vaina. Un gaisa temperatūra+12C-+13C LM ledus hallē ir patstāvīgi.
Pēc neoficiālas informācijas pie vainas ir pēdējā mēneša laikā ledū iesaldētās KHL reklāmas, kas laikam pabojājušas ledus struktūru.
Visu sezonu nebija problēmas ar ledu, bet arī BAČ pēdējās spēlēs,kas bija Liepājā, arī problēmas ar ledus kvalitāti parādijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 22:37, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: VEF visus mase ara stabili +16 lidz pat +40 no problem, esmu LEPNS KA ESMU VEF FANS
Labi salīdzinām-Dinamo spēlē otrā stiprākā līgā KHL, tātad VEF arī vajadzētu spēlēt otrā stiprākā līgā basketbolā-tātad Spānijā/aiz NBA/.
Kura pēc spēka ir BBL-nu grūti teikt bet desmitniekā nav. Laikam tas varētu būt ja Dinamo spēlētu teiksim Polijas čempī, tas atbilst VEF spēlei BBL. UN tad es teiktu esmu lepns ka Dinamo Polijas čempī hokejā visus grauj ar 3-5 vārtu starpību-smieklīgi skanētu.
, 2011-01-16 22:40, pirms 15 gadiem
nu pagaidam musejie irstabili 8 nav ko vel miizst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-01-16 23:10, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: pofigisms? Es biju arena, ko tad visvarenais zhalgiris nevinneja ar + 20? un ko atveda visu eiroligas sastavu? vareja tak ka parasti uz Latviju vest otru vai treso -
pat erioligas vertigakais speletajs MARCUS BROWN - vinsh speleja bet tika labi nosegts!

nebutu berzins metis garam sodus viss butu!
arguments "kas būtu, ja būtu" nekad nav ticis augstu vērtēts bet bieži lietots gan - "kas būtu, ja RD būtu SKA budžets? un ja Karsums šovakar būtu metis iekšā 1:1? un cik maksātu VEF biļetes arēnā, ja VEFs spēlētu turnīros, kas kādu tiešām interesē?
, 2011-01-17 03:02, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos,ka arī savdabīgi atskaņotā LV himna ir traucējusi RD uzvarēt.
Laucinieki plosās uz nebēdu.
ES atkal skatos, ka daudzi aizmirsuši pret ko mēs spēlējām
, 2011-01-17 03:13, pirms 15 gadiem
Paulam sava jubeleja, lai nebojātu tautai svētkus jāsvin mājās nevis Arena Riga! Tas arī viss.
, 2011-01-17 07:27, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: ES atkal skatos, ka daudzi aizmirsuši pret ko mēs spēlējām
Ja nebūtu MUĻĶĪGI zaudēts,tad es Tev piekristu, bet tā nē.
SKA šoreiz bija ņemami.
, 2011-01-17 07:28, pirms 15 gadiem
>>>namejs9999
Ja lasīji uzmanīgi es precizēju par ledus sagatavošanu ,nevis halli.Un ledus sagatavots bija tads ,ka katru periodu nācas pa laukumu skraidīt vīrietim ar ūdens spaini un lāpstu.Bieži tādu klaunādu negadās redzēt.Tas var būt vienu,nu labi divas reizes,nevis regulāri.Kas attiecās uz himnu.Nu nezinu.Varbūt supermuzikāli cilvēki to izprata,bet tādus var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem ,kuri raksta,ka himna izpildīta lieliski.Visos iespējamos Latvijas interneta saitos ir milzu kritika par šo gara darbu.Tiesa himnu tu nepieminēji.Tā ir vienkārši atbilde tam nākošam kritizētājam.Aizmirsu viņa niku.Negribas desmit komentus rakstīt.
, 2011-01-17 08:21, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: >>>namejs9999
Ja lasīji uzmanīgi es precizēju par ledus sagatavošanu ,nevis halli.Un ledus sagatavots bija tads ,ka katru periodu nācas pa laukumu skraidīt vīrietim ar ūdens spaini un lāpstu.Bieži tādu klaunādu negadās redzēt.Tas var būt vienu,nu labi divas reizes,nevis regulāri.Kas attiecās uz himnu.Nu nezinu.Varbūt supermuzikāli cilvēki to izprata,bet tādus var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem ,kuri raksta,ka himna izpildīta lieliski.Visos iespējamos Latvijas interneta saitos ir milzu kritika par šo gara darbu.Tiesa himnu tu nepieminēji.Tā ir vienkārši atbilde tam nākošam kritizētājam.Aizmirsu viņa niku.Negribas desmit komentus rakstīt.
Patiešām nezinu,kas pēdējā mēneša laikā ir noticis ar LM halles ledu, bet kā jau rakstiju, tad pēc neoficiāla info pie vainas esot darbības ar KHL reklāmām. Visu sezonu LM halles ledum nebija nekādas vainas.
Attiecībā uz himnu.
Seit mēs atkal parādam savu provincialitāti, jo uzskatām,ka valsts himnai ir jaskan tikai tā un nekādi citādi.Piemēram,to pašu ASV himnu es esmu dzirdējis daudz un dažādos izpildijumos. Gan heavy metal, gan repojot. Himnas būtība jau no tā nemainās, bet tikai pierāda valsts daudzšķautnaitību viņas sabiedrībā.
, 2011-01-17 08:40, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz himnu.
Seit mēs atkal parādam savu provincialitāti, jo uzskatām,ka valsts himnai ir jaskan tikai tā un nekādi citādi.
Alguns bija sašutis, ka dziedošās ģimenes neizpildīja himnu.
, 2011-01-17 08:49, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: es precizēju par ledus sagatavošanu ,nevis halli.Un ledus sagatavots bija tads ,ka katru periodu nācas pa laukumu skraidīt vīrietim ar ūdens spaini un lāpstu.
Bet bija arī tas, ka tad kad bijām iespiedušies savā aizsardzības zonā,SKA ledus netraucēja,bet tad kad pārmetienu dēļ SKA nevarēja nomainīties,tā norāda uz ledu.
, 2011-01-17 08:53, pirms 15 gadiem
Petrovicka vieta būtu labāk KERČU ņēmuši
vai arī lai ļauj jaunajiem spēlēt...izmesta nauda
, 2011-01-17 09:17, pirms 15 gadiem
m2tv rakstīja: Tad arī spēlējam tai vienā vai nevienā. Liepājas halle apkakājās no Baltijas jūras līdz pat Klusajam okeānam
slageristi izdzen RD no majam un tagad ubagojas pie Liepajas, plus vel nevar vinneet un vel ko piikst.fuuuuuuuu
, 2011-01-17 09:21, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: >>>namejs9999
Ja lasīji uzmanīgi es precizēju par ledus sagatavošanu ,nevis halli.Un ledus sagatavots bija tads ,ka katru periodu nācas pa laukumu skraidīt vīrietim ar ūdens spaini un lāpstu.Bieži tādu klaunādu negadās redzēt.Tas var būt vienu,nu labi divas reizes,nevis regulāri.Kas attiecās uz himnu.Nu nezinu.Varbūt supermuzikāli cilvēki to izprata,bet tādus var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem ,kuri raksta,ka himna izpildīta lieliski.Visos iespējamos Latvijas interneta saitos ir milzu kritika par šo gara darbu.Tiesa himnu tu nepieminēji.Tā ir vienkārši atbilde tam nākošam kritizētājam.Aizmirsu viņa niku.Negribas desmit komentus rakstīt.
tak blin pieelpoja un piedvesa visu halli. Tc tak strauji mainaas......
, 2011-01-17 09:54, pirms 15 gadiem
kasparello rakstīja: tak blin pieelpoja un piedvesa visu halli. Tc tak strauji mainaas......
Nebūs īsti taisnība, jo kad vasarā ar CSKA spēlēja draudzības maču,tad bija vel karstāks, un uz ielas temperatūra bija +25C. Tad ledum nebija nekāda vaina.
, 2011-01-17 10:22, pirms 15 gadiem
Man ir dažas domas par ceturto maiņu :
Štāls tur iederas ideāli, Petrovickis ir stipri par lēnu, arī iemetienus nevar vinnēt, derētu viņu nomainīt pret Džeriņu, kas ir krietni fiksāks, Podziņs labāk izskatās par Bukartu, kurš noteikti nav 4. maiņas spēlētājs. Trešajā - zaudētajā periodā šo maiņu nemaz laukumā nelaida ! Vārti papildlaikā gan ir uz Ozo sirdsapziņas !
, 2011-01-17 10:26, pirms 15 gadiem
Nu pret SKA jau arī punkts nav slikti. Daudz draņķīgāk būtu, jau zaudētu pamatlaikā. Protams, ka žēl , neizdevās vismaz 2 punktus dabūt, bet ja arī papildlaikā nebūtu ielaiduši, ar bullīšiem, ņemot vērā spēles ar Severstaļ bēdīgo pieredzi, arī nevar zināt, vai būtu beidzies labi.Bet vispār uzskatu, ja pamatlaiks nospēlēts neizšķirti, zaudējums papildlaikā vai bullīšos nav "īsts" zaudējums, tāpat attiecīgi uzvara nav pilnvērtīga.Agrāk taču vispār nebija tāda papildlaika, - ja neizšķirts, katram pa punktam un viss!Nu tā skraidīšana ar spainīti un lāpstu, lai savestu ledu kārtībā, izskatījās komiski, bet ko lai citu dara, ja draņķīga ledus kvalitāte
, 2011-01-17 10:34, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiešām nezinu,kas pēdējā mēneša laikā ir noticis ar LM halles ledu, bet kā jau rakstiju, tad pēc neoficiāla info pie vainas esot darbības ar KHL reklāmām. Visu sezonu LM halles ledum nebija nekādas vainas.
Attiecībā uz himnu.
Seit mēs atkal parādam savu provincialitāti, jo uzskatām,ka valsts himnai ir jaskan tikai tā un nekādi citādi.Piemēram,to pašu ASV himnu es esmu dzirdējis daudz un dažādos izpildijumos. Gan heavy metal, gan repojot. Himnas būtība jau no tā nemainās, bet tikai pierāda valsts daudzšķautnaitību viņas sabiedrībā.
Par hokeju un vēl vairāk ledu neizteikšos , gan jau bija objektīvs iemēsls, bet par himnu piekrītu tev pilnībā. ASV tiešām himnu ir nācies dzirdēt ļoti daudzos variantos un Klains jau nu nav parasts mietpilsonis kurš izpildīs to tradicionālajā skanējumā. Tie kas kritizē laikam tikai Paula šlāgerus un dažādas talantu fabrikas klausās un Krievijai tur vispār nav ,ko kritizēt kā gribam tā dziedam himnu.
, 2011-01-17 10:52, pirms 15 gadiem
kasparello rakstīja: tak blin pieelpoja un piedvesa visu halli. Tc tak strauji mainaas......
Varbūt izelpās bija par daudz alkohola un tas to ledu bojā!Bet par himnu-normāli-kas vainas-vai tad visu laiku kāds viens standarts-tad jau jāsaka,ka Arēnā Rīga ir dzirdēta gan pašķība dziedāšana,gan melodijas pārveide pēc savas gaumes,gan vārdu jaukšana(pats dziedu labā korī-tāpēc varu spriest!).Man himna Kleina izpildījumā likās oriģināla-un nodziedāja arī labi. Bet par spēli-jau kuro spēli mēs 3.trešdaļā sākam spēlēt uz rezultāta noturēšanu,pretinieks to jūt,uzspiež vēl vairāk-un sekas ilgi nav jāgaida.Arī kapteinim tomēr 15 sekundes līdz spēles beigām nevajadzētu dot piespēli šķērsām zonai-lai gan komentētāji teica,ka mēs spēlējām uz uzvaru-mazāk vilšānās laikam būtu,ja būtu tikuši līdz soda metieniem.
, 2011-01-17 10:55, pirms 15 gadiem
Cerams tādas spēles vairs neatkārtosies!
Nākamreiz Ventspilī vajag spēlēt tur labāka halle vienīgi vietu mazāk
, 2011-01-17 11:04, pirms 15 gadiem
Komandu šobrīd norok Ņiživijs ar savu muģīšanos visās zonās, Hartigans ar slinkošanu, Surovijs ar nespēju trāpīt vārtos, Petrovickis ar "raķetes ātrumu". Sprukta maiņai neiet spēle, bet viņi vismaz cenšas, 1.maiņa necenšas.
, 2011-01-17 11:22, pirms 15 gadiem
Šodien paziņos KHL nedēļas spēlētājus. Es lieku uz to, ka Dārzs būs nedēļas uzbrucējs.
, 2011-01-17 11:43, pirms 15 gadiem
ai,taks kas taa spelee? Holts kaa irbe staveja vartos,arbut nedaudz labak. aizsardzibas nebija un speli beigas noraka lieckalninsss. jaa....vareja vairaak papipeet.
, 2011-01-17 12:08, pirms 15 gadiem
Vismaz KHL.ru saitā reportāža ir samērā labvēlīga Liepājai.
Континентальная Хоккейная Лига - Шок для Лиепаи

KHL komentētājs gan samērā augstprātīgi un aizbildnieciski runāja (noskatījos tikai sākumu).

Himnas laikā aizslēdzu prom. Vēl saprastu tādu klusinātu versiju uz akustiskās gīčas (tādu folk-bardisku), kāpēc ne? Bet tādu pusroka fūzi? Nu nē... Kā reiz tas man likās provinciālistiski... Tāda baigā tieksme pārspļaut Metropoli.

btw - par reklāmām uz ledus ir taisnība. Viss kopā sanāca - gan ledus halles direktors pārcentās, gan laika apstākļi. Par spīti tam, ka BAČ cilvēki slavējuši vienmēr Liepājas ledu...
, 2011-01-17 14:39, pirms 15 gadiem
G`day Mate! rakstīja: var redzēt, ka esi lasījusi manu komentāru video sadaļā
Vispār neesmu, jo video neskatos....
, 2011-01-17 14:53, pirms 15 gadiem
ble čai juus vispar esat padomajusi par to, ka veiksme var ari pagriesties uz abam pusem ko ?
lieli dirs#ji un macitaji kad jus tur laukuma noliktu pat slidot nemacetu blin ka tracina sitie pargudrie cilveki
, 2011-01-17 14:55, pirms 15 gadiem
N evarat tureet spriedzi ludzu neskatieties ka spele Dinamo Riga
nevienam citam jau tas pilniba neinterese