Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" Arēnā atkal fiasko, sērijā 1-3

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Dinamo" Arēnā atkal fiasko, sērijā 1-3
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Šodien Kontinentālās hokeja līgas (KHL) play-off 2. kārtas 4. spēlē Rīgas "Dinamo" savā mājas arēnā bez variantiem ar 2:6 zaudēja Jaroslavļas "Lokomotiv", un tādējādi rezultāts sērijā kļuvis 3-1 mūsu pretinieku labā. Rīdzinieku sastāvā abi vārti šovakar Jāņa Sprukta kontā.

Spēles teksta tiešraide

Pēc trim spēlēm "Dinamo" sērijā atradās iedzinējos ar 1:2, tāpēc pirms došanās uz 5. spēli Jaroslavļā šodien Rīgā noteikti bija jāuzvar, lai nenonāktu bezdibeņa malā un izlīdzinātu rezultātu sērijā. Mūsējo sastāvā atgriezās Guntis Galviņš, 4. uzbrucēju trijniekā Juris Štāls nomainīja Andri Džeriņu, bet vārtos stājās Kriss Holts.

Pretinieku triecienmaiņa jau pirmajā uzbrukumā lika iesvīst Holtam. Savukārt pēc spēlētas minūtes uz noraidīto soliņu devās Marks Hartigans. "Lokomotiv" vairākuma iespēju izmantoja - Jozefa Vasičeka teicamu piespēli vārtos pārvērta Pāvols Demitra un 0:1. Mūsējie apjuka, sekoja vēl viens viesu uzbrukums, kas noslēdzās ar Sanda Ozoliņa noraidījumu. Un arī šoreiz jaroslavļieši vairākumu izmantoja - Aleksandrs Kaļjaņins pie tālā staba izmantoja Genādija Čurilova piespēli. Šokējošs 0:2 jau pašā sākumā. 8. minūtē arī "Dinamo" tika pie vairākuma, un izcilu iespēju neizmantoja Miķelis Rēdlihs. Mūsējie pēc vairākuma beigšanās turpināja uzbrukt un pēc kāda laika Lauris Dārziņš izkārtoja vēl divas soda minūtes pretiniekiem. Šoreiz "Dinamo" uzbruka vēl bīstamāk un tikai ar lielas veiksmes palīdzību viesu vārtu vīrs Dmitrijs Kočņevs palika sauss. Mūsējie nekrita izmisumā un atspēlēja vienus vārtus, jau spēlējot vienādos sastāvos. Rodrigo Laviņš pie zilās līnijas izcili pamanīja un piespēlēja Jānim Spruktam, kurš izgājienā viens pret vienu meta precīzi - 1:2! Diemžēl uzreiz noraidījumu izpelnījās Tomāšs Surovijs, un "Lokomotiv" vairākumu izmantoja jau trešo reizi. Ripu no sava redzesloka pazaudēja Holts, un no neliela attāluma ripu vārtos burtiski iemeta Aleksandrs Gaļimovs - 1:3. Vēlāk labu momentu radīja mūsu 4. maiņa - ripu tvēra Kočņevs. Savukārt perioda beigās arī ar trešo mēģinājumu neizdevās materializēt vairākumu, lai gan iespējas atkal bija. Pēc 20 minūtēm - 1:3.

Mājinieki, līdzjutēju dzīti, 2. periodu uzsāka aktīvi, taču iekarot "Lokomotiv" vārtus nebija viegli - viesi pārgāja uz spēli no aizsardzības, cerot ķert mūsējos uz pretuzbrukumiem. Vairākas reizes pie Kočņeva vārtiem izdevās radīt paniku, bet ne vairāk. Toties viesi, mūsējiem neveiksmīgi mainoties, trešdaļas vidū izgāja divatā pret vienu aizsargu un iemeta ceturtos vārtus - uzbrukumu noslēdza Aleksandrs Koroļuks un 4:1. Rezultāta starpību samazināt varēja Hartigans, taču, nonācis aci pret aci ar Kočņevu, nespēja ripu pacelt ar nūjas neērto pusi. Citā epizodē Kočņevs nesavaldījās, nopelnot divas soda minūtes - beidzot "Dinamo" realizēja vairākumu! Nīkulīgā izspēlē iniciatīvu rokās ņēma Sandis Ozoliņš, izdarot mērķtiecīgu metienu - pēc cīņas vārtu priekšā otros vārtus mačā guva Sprukts un 2:4. Pēcāk rīdzinieki pirmo reizi izturēja mazākumu (gan ar vārtu stabiņa palīdzību...), taču "Lokomotiv" pašā perioda izskaņā guva tik svarīgos piektos vārtus - darba vārti Alekseja Mihnova kontā un 2:5 pirms pēdējām 20 minūtēm.

Neizskatījās, ka pēdējā periodā "Dinamo" būtu gatava uz varoņdarbiem. "Lokomotiv" momenti bija pat labāki, un tas galu galā atspoguļojās arī uz rezultāta tablo. Broka Trotera nesavaldības dēļ bija jāspēlē mazākumā, un Karels Rahuneks ar tālu plaukstas metienu kārtējo reizi sarūgtināja mūsējos, realizējot ceturto vairākumu šajā spēlē - jau 6:2 viesu labā. Atlikušais laiks bija vairs tikai formalitāte - 6:2 "Lokomotiv" uzvara un 3-1 arī viņu labā sērijā. Parīt (trešdien) Jaroslavļā 'Dinamo" jāuzvar, citādi sezona būs galā.

KHL izslēgšanas spēles (2. kārtas 4. spēle), 14. marts

Rīgas "Dinamo" – Jaroslavļas ''Lokomotiv'' 2:6 (1:3, 1:2, 0:1)

Vārti: 02:23 Demitra (Vasičeks, Subotins, vair.) 0:1, 04:11 Kaļjaņins (Čurilovs, Gaļimovs, vair.) 0:2, 14:20 Sprukts (Laviņš) 1:2, 16:00 Gaļimovs (Guskovs, Kaļjaņins, vair.) 1:3, 30:29 Koroļuks (Rudenko, Kaļimuļins) 1:4, 35:14 Sprukts (Ozoliņš, Surovijs, vair.) 2:4, 39:35 Mihnovs (Tkačenko, Rahuneks) 2:5, 49:35 Rahuneks (Demitra, vair.) 2:6
Soda minūtes: 12:10
Metieni: 34:30
Vārtsargi: Kriss Holts - Dmitrijs Kočņevs
Rezultāts sērijā: 1:3

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +55 [+] [-]

, 2011-03-14 21:41, pirms 14 gadiem
Pretīgi bija skatīties...Tā nevar playoffos spēlēt spēlētājiem nav kauns,ka pat pie tāda rezultāta visa arēna līdz pēdējai sekundei kliedz: Dinamo,Dinamo?
Interesanti kāds Jaroslavļā būs rezulāts un kurai komandai par labu,bet nu,būsim reāli,Dinamo izredzes uzvarēt ir vēl uz pusi mazākas kā bija arēnā...

 +11 [+] [-]

, 2011-03-14 21:41, pirms 14 gadiem
21 vārti ielaisti 4 spēlēs Lieliski LŪSIS jāliek vārtos, jo citu variantu tāpat nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2011-03-14 21:42, pirms 14 gadiem
Paldies par interasanto sezonu!

 +62 [+] [-]

, 2011-03-14 21:43, pirms 14 gadiem
sakat ko gribat, bet Loko vienkārši ir labāki!
Slēpts komentārs: Archii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2011-03-14 21:43, pirms 14 gadiem
žēl. bet izskatās, ka Lokomotīve ripo uz galapunktu , nedomājot piestāt Rīgas Dinamo pieturā .

 +28 [+] [-]

, 2011-03-14 21:43, pirms 14 gadiem
nedomāju ka arēnā tā neveiksies, bēdīgi!
Slēpts komentārs: verty
Slēpts komentārs: barclay7

 +31 [+] [-]

, 2011-03-14 21:44, pirms 14 gadiem
tris secinajumi
1. Riga mes izskatijamies daudz bezspecigak neka Jaroslavla
2. neizskatijas, ka pasi speletaju ticetu, ka var uzvaret
3. Vujteks sajas 4 speles apspeleja Supleru ka pec notim...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:44, pirms 14 gadiem
Paldies par neaizmirstamu sezonu!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-14 21:44, pirms 14 gadiem
Liekas, ka Černkvista atgriešanās ir pagriezusi šo sēriju, nav jau tā, ka viņš būtu baigais brīnumdaris, bet kā stay-at-home aizsargs gan lielisks. Tas viss ir atraisijis rokas Rahunekam, kas vienkārši pēdējās spēles spēlē fantastiski, it sevišķi uzbrukumā. Arī vairākums ar Černkvista atnākšanu ir vēl labāks. Vienvārdsakot sērija ir beigusies.

 +29 [+] [-]

, 2011-03-14 21:44, pirms 14 gadiem
BET atceramies arī kādas emocijas RD mums sniedza PO pirmajā kārtā , un sakam paldies.

bet gribējās arī šai sērijā EMOCIJAS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:44, pirms 14 gadiem
Citēšu G. Bisenieku : "Nevajag iespringt, tā ir tikai spēle!"

 +10 [+] [-]

, 2011-03-14 21:44, pirms 14 gadiem
Priekš playoff pārāk daudz vārtus salaižam. Žēl, bet laikam šī bija pēdēja spēle Dinamo izpildījumā Arēna Rīga šosezon.

 +13 [+] [-]

, 2011-03-14 21:45, pirms 14 gadiem
Atlaist Saeimu.,!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:45, pirms 14 gadiem
atlantai tapatas ka mums bet nav tig traki :b
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:45, pirms 14 gadiem
pilnīga impotence

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:45, pirms 14 gadiem
jutu lidzi dinamo cik varu, bet skatoties sho speli domaju par to eiforiju pirms spelem, un bija patikami domat ka tadi mulki kas nedoma ar galvu, bet tikai kliedz un neciena pretinieku ierija

  +7 [+] [-]

, 2011-03-14 21:45, pirms 14 gadiem
kāpēc Podzins speles zvaigzne??????

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:45, pirms 14 gadiem
sezona beigusies

 +18 [+] [-]

, 2011-03-14 21:46, pirms 14 gadiem
Neviens neapšauba Loko pārākumu,bet nu šitā zaudēt abas mājas spēles... 14 ielaisti vārti izsaka visu!

 +13 [+] [-]

, 2011-03-14 21:46, pirms 14 gadiem
Zeel.. ka nevarejam savas majas kaut vienu uzvaru izcinit...

 +12 [+] [-]

, 2011-03-14 21:46, pirms 14 gadiem
Šupis visas lodes izšāva pret značoku!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:46, pirms 14 gadiem
tiekamies nakam sezon ir jasaka ceturdien kad zaude bet DR nezaudes jo es to jūtu

 +17 [+] [-]

, 2011-03-14 21:46, pirms 14 gadiem
ar taadu speeli mums nav ko dariit konferences finaalaa !!

tagad visi saliks miinusus jo te neko nedriikst rasktiit, kas ir pret RD
kaut arii tas ir objektiivi !

beidziet vienreiz sapnjot un esat reaali !

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:46, pirms 14 gadiem
patiesi žēl, izcili neveiksmīgs sākums, pēc tam jau grūti kaut ko sasmelt bija, prieks par Jāni Spruktu, bet ko tas dod, ja pēc tik grūtiem vārtiem mūsējie tik viegli un bērnišķīgi ielaiž ripu uzreiz, nu nav tā lokomotīve tik stipra kā pēdējo 2 spēļu rezultāti rāda, tiesa ceru, ka viņi iegūs Gagarina kausu, ja arī mūsējie zaudēs, jo spēlē tik tiešām labi.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:46, pirms 14 gadiem
nekas, vel pacinisimies, kaa Canadiens pret Capitals =]

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:46, pirms 14 gadiem
Visskumjāk, ka izkārām balto karogu.
Slēpts komentārs: kino

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:47, pirms 14 gadiem
tas ir cits līmenis tā nu tas ir. ja grib kādus rezultātus, tad jāuzlabo vārtsarga postenis un aizsargu darbība. aizsargi it īpaši mani pēdējā laikā kaitina!

 +10 [+] [-]

, 2011-03-14 21:47, pirms 14 gadiem
Kaa gadus 3 atpakal teica Kreipaans: Varsargs ir tas neviss, kursh nav vainojams pie vartu zaudeejumiem, bet tas, kas glaabj no gandriiz 100% vaartu guushanas izdevibaam! Holts ar Telkvistu shajaa seerijaa sevi izsmeelushi! Lusiņu uz pedeejo speeli, ja nav, ta nav! Nav Irbes nav variantu!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:47, pirms 14 gadiem
Ko Juus te cepjaties.
Daudz KHL eksperti Krievijaa tieshi Lokomotiivei paredz Gagarina kausu, ar nosaciijumu, ka paarliecinoshaak saaks speleet abi vaartusargi.
Taa kaa, nu nevaram finansiaali mees pavilkt taadus vechus kaa Loko...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:47, pirms 14 gadiem
verty rakstīja: Nu ko tu stipram padarīsi. Petrovickis pieredzējušais spēlētājs Rēka nāk tik pieredzējis, ka māk nopelnīt 2 min un ieslidot zonā aātrāk par ripu! Smieklīgi ne?
Petro ir vispar gada legionars, 30 speles 2+2 epta, bet peln vairak neka visa 4 mainja aizsargus ieskaitot

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:47, pirms 14 gadiem
Hakeri saņemiet, Podziņš nav spēles zvaigzne

  +4 [+] [-]

, 2011-03-14 21:47, pirms 14 gadiem
Nekas, mūsējie tāpat malači!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:47, pirms 14 gadiem
Loko khl = barca futenee

  +6 [+] [-]

, 2011-03-14 21:47, pirms 14 gadiem
Nezaudejam ceribu.

 +15 [+] [-]

, 2011-03-14 21:47, pirms 14 gadiem
Varat likt mīnusus, Bet nu Lokomatīve ir meistarīgāka, un šodien mūsējie ļoti sūdīgi nospēlēja!

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:48, pirms 14 gadiem
Esmu satriekta Garīgais stipri zem nulles

 +15 [+] [-]

, 2011-03-14 21:48, pirms 14 gadiem
Gods un slava līdzjutējiem kas atbalstīja mūsējos līdz galam!!
Nevis kā daži labi šeit pie kompja.
Jaroslavļā negaidu uzvaru toties sakarīgu spēli un cīnīšanos līdz pēdējam!!!
TIKAI RĪGA TIKAI DINAMO

  -4 [+] [-]

, 2011-03-14 21:48, pirms 14 gadiem
Podzinjam speles zvaigznes titulu nonjeema

  +3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:48, pirms 14 gadiem
Sapigs zaudejums

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:48, pirms 14 gadiem
arturs210292 rakstīja: tas ir cits līmenis tā nu tas ir. ja grib kādus rezultātus, tad jāuzlabo vārtsarga postenis un aizsargu darbība. aizsargi it īpaši mani pēdējā laikā kaitina!
Pieļauju, ka lielai daļai DR vadības kaitina visi šitie kadri, kas ir aizsardzībā, bet finanses atkal ir mūžīgais jautājums, kas liedz iegādāties jaunus.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:49, pirms 14 gadiem
Šis spēles vairākums vnk 0, Lokomotive ieiet tik viegli zona un izdara kko bistamu pie musu vārtiem, mēs pat to vairākuma nevaram.
žēl , šodien necentamies uzvarēt.

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:49, pirms 14 gadiem
mes esam un busim tie labakie... līdzjutēji

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:49, pirms 14 gadiem
THAT'S ALL FOLKS!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:49, pirms 14 gadiem
nu ko! gaidam nākamo sezonu!

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:49, pirms 14 gadiem
Es ta ari nesapratu kas notika sajas divas speles ar Rigas Dinamo!!!!!!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-03-14 21:49, pirms 14 gadiem
Mjā, nu vismaz cīnījās... Varēja likt zviedru vārtos, 1-3 ir smagi, bet nu Loko ir stipra komanda, respekts vismaz par to ka Maskavu vinnēja!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:49, pirms 14 gadiem
pedejas 2 speles komanda sabojaja visu iespaidu par sevi...

  -4 [+] [-]

, 2011-03-14 21:49, pirms 14 gadiem
kraujas malā ar kopīgiem spēkiem un cerībām par to, lai 3dien nebūtu vēl jākrīt! Tikai Rīga, tikai ...

  -4 [+] [-]

, 2011-03-14 21:49, pirms 14 gadiem
Sodien trotters savu meistaribu neparadija.

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:50, pirms 14 gadiem
Aizsardzība šodien bija tāda,nu...NEKĀDA!!! Pat Karsums vairs neliek bortā,vārdu sakot jāspēle bija agresīvāk,vairāk spēka spēles, Play - Off šādu hokeju nedrīkst spēlēt...
Un protams paldies līdzjutējiem,malači

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:50, pirms 14 gadiem
Kopuma sezona nebija tik slikta, busim reali ta beigsies 5 spele jaroslavlja, cali paradija ko vareja, gan jau nakosgad bus kkas vairak

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:50, pirms 14 gadiem
sajuuta taada..ka vnk Dinamo vadiiba nelauj vinnet...nebuus pikja ko maksaat honorraaros..

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:50, pirms 14 gadiem
Lokomotiv uzbrukums ir navejoss!!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-03-14 21:50, pirms 14 gadiem
gummy_bear rakstīja: nu ko! gaidam nākamo sezonu!
kādu nākamo?traks esi? mēs tak vel varam paņemt sēriju

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:51, pirms 14 gadiem
Freefly rakstīja: Kā pareizi aizlekt garām Dārziņam - http://img4.www.spoki.lv/upload/articles/30/305077/images/smiegligi-gifssss-1.gif
Ak Dievs Bikses piepildīju ar dzelteno vielo Līdaciņa!!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:51, pirms 14 gadiem
Izskataas ka Shuplers nav skatijies ieprieksheejos speeli!!! Plus uz naakamo vins veel vareetu Petrovicki ielikt 1. mainjaa vai veel labaak vaartos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:52, pirms 14 gadiem
nee, vienkarsi bija FIASKO!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:52, pirms 14 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Ak Dievs Bikses piepildīju ar dzelteno vielo Līdaciņa!!
Labi, ka ne ar brūno....

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:52, pirms 14 gadiem
njaa, līdzjutēji mums labākie... jocīgi tikai, ka arī pēc šiem diviem zaudējumiem, krievu komentētāji ir krietni augstākās domās par dinamo nekā pašu līdzjutēji.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:52, pirms 14 gadiem
Ābols tagad varētu pateikt: "Lokomatīve mūs ir atkodusi!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-14 21:52, pirms 14 gadiem
Lai arī kāds es Dinamo fans būtu,bet viņi izskatās nožēlojami...

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:53, pirms 14 gadiem
Sodien nebija dinamo diena.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:53, pirms 14 gadiem
smart rakstīja: Lokomotiv uzbrukums ir navejoss!!!!
Protams ja nav kas aizsargājas

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:53, pirms 14 gadiem
Novēlu veiksmi LOKO nākamajās play-off cīņās. tie, kas domā, ka RD var vēl kko izdarīt ir naivi!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:54, pirms 14 gadiem
Pim*auši.

Tač nevar šitā spēlēt. Pēc pirmajām divām spēlēm šķita, ka LOKO ir tika ņemami, bet pēdējās divās spēlēs viņi pierādīja pretējo.Neesmu gluži pesimists, bet Jaroslavļā būs pēdējā šīs sērijas spēle.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:54, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Kads vel shaubas ka RD ir pazors KHLA?
Tu esi pazors sabiedrībai!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:54, pirms 14 gadiem
Pie visa vainīgs ir Meladze! Sērijā būtu bijis 3-1!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:54, pirms 14 gadiem
hugosovskis rakstīja: njaa, līdzjūtēji mums labākie... jocīgi tikai, ka arī pēc šiem diviem zaudējumiem, krievu komentētāji ir krietni augstākās domās par dinamo nekā pašu līdzjūtēji.
mulkis esi? neredzeji, kas arenaa notiek? nav ko spriest tikai pec sportacentra pljutitaajiem

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:54, pirms 14 gadiem
Vuiteka MAĢIJA strada!

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:54, pirms 14 gadiem
Karo4 khl sezona beigusies tagad dinamo speletaji vares iet palidzet LM finala

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:54, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Kads vel shaubas ka RD ir pazors KHLA?
Labāk nerunā, nepieminēsim varonīgos CSKA, kas diemžēl pat play off netika.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:54, pirms 14 gadiem
Cerams ,ka šis murgs 16 martā beigsies. Komanda izskatās galīgi demoralizēta.Puikām jāatpūšās ,lai pēc tam ar jauniem spēkiem varētu gatavoties pasaules čempionātam. Abi Rīgas Dinamo vārtsargi domās jau sen atvaļinājumā,pēdējo spēli varētu ļaut uzspēlēt Lūsiņam.
Bet Dinamo vadība lai cīnās tālāk.Viņiem vēl finālā jāspēlē.

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:54, pirms 14 gadiem
Pirmo reiz pa 3 sezonam arii man nolaidaas rokas. Kaut vienmeer liidz peedejai sekundei esmu ticeejis komandai. Bet nu shis jau bija nozheelojami. Pedeejas minuutes knapi ripu speej izsist no zonas, vismaz Holta deelj buutu cieniigi nospeleejushi speeles beigas !!!

Bet viss jau veel nav galaa, ticeesim un arii es ticeeshu, un varbuut arii vinji pashi noticees.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:56, pirms 14 gadiem
Mīnusu valstiba ietājusies?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:56, pirms 14 gadiem
Kāpēc dinamieši tādi mīkstie? Ja redz, ka nekas nesanāk, jāsāk spēlēt rupji, cenšoties fiziski traumēt pretinieku!

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:56, pirms 14 gadiem
Šuplers: Kliegšana un lamāšana nav recepte, kas palīdzēs... Bet kas tad ir??????????? Visu cienu Holt bet ,ja shodien ieliktu tavu manekenu , kas kustas no vienas puses uz otru butu mazaak golu!!! Man viss kluva skaidrs jau otrajaa periodaa kad ieraudziju OZO acis Sory vechi ,bet tadu fanu deel jacenshas izdariit arii neiespeejamais!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:57, pirms 14 gadiem
Tīri cilvēciski jau žēl mūsu bāleliņu.
Bet šeit ir skaidri redzams šo abu komandu līmenis.
Kauns RD spēlētājiem par parādīto sniegumu trešā trešdaļā.Itsevišķi tās otrā daļā.

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:57, pirms 14 gadiem
Atliek tikai teikt, ka Loko ir galvas tiesu pārāki par mums, nekas- tik un tā paldies par šo sezonu veči!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:57, pirms 14 gadiem
Pateikšu pāris lietas,neesmu nekāds hokeja eksperts,bet parasts līdzjutējs,bet man jau liekas,ka bija jāspēlē,mazliet asāk,visās četrās spēlēs neredzēju nevienu prātīgu spēka paņēmienu,izņemot Dārziņa šodien,no kā radās moments,bet domāju,kā tā viņus varētu izsist no spēles ritma.Ar ātru spēli nav ko darīt pret tādu komandu,drīzāk jāspēlē lēnāk un jāievelk viņus tādā spēlē,mēs spēlējām kā pirmais numurs,bet ne tādi mēs bijām(diemžēl)un tas,ka Šuplera kungs neko nemainija spēles taktikā,neko labu par viņu neliecina,diemžēl

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:57, pirms 14 gadiem
Nu kur jūs visi Holta slavētāji?

     [+] [-]

, 2011-03-14 21:58, pirms 14 gadiem
vismaz viens čells kādu jautājumu konforencē grib uzdot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:58, pirms 14 gadiem
Skumji man, skumji jums, bet nekas, visi kopā pārdzīvosim šo un ar cerībām dosimies pretī uzvarai, un es ticu ka mēs to varam, un ticēšu līdz pēdējās spēles, pēdējā perioda, pēdējās sekundes simtdaļai !!!! Smaidam

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 21:58, pirms 14 gadiem
Pec NHL statistikas tikai 11 % komandu uzvar visa serija kad ir vadiba 1-3,cerams ka Loko nav ta koamanda kas ietilpst shajos 11 % !

Dinamo turas,mes ticam!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 21:58, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Trešdien,paldies dievam,šis murgs beigsies.Tā,kā šīs 2 spēles nospēlēja RD,payofos nespēlē.
Ja pietrūkst meistarības,vnk.jāveic lielāks darba apjoms,bet to jau RD balerīnas nevar.Šīs spēles uzskatāmi parāda,cik švaki tomēr ir RD.
Un ne jau tik daudz pretinieks neļauj spēlēt.Pārsvarā pašu kļūdas-savā zonā pakustēties slinkums,piespēlēt
precīzi nejēdz pat tad,kad pretinieks nemaz netraucē.Vairākumā spēlējot aizsargi zilo liniju nosegt nevīžo,°
ganās velns zina kur.No spēka cīņas bēg kā jevreji no krusta."Slavenā" Trottera maiņa aizsardzībā vispar guļ,
bet uzbrukumā individuāli veic kaut kādas neadekvātas darbības .
Prieks skatīties,kā spēlē Loko:ātrums,precizitāte,cīņasspars-praktiski uzvar visās situācijās,kad spēlē 1:1.
Kur bija RD jēgas sisties ar Znaroku? Mask. Dynamo gan šitos dzelzceļniekus gar bortiem pasmērētu.
Ko tur:ja atstās Schupleru arī nākošgad,tad nekādas jēgas no RD nebūs.Āksti-šiem mērķis bija fināls.
Pamperus piekakāja.
Kur ir tava jeega dziivot shai pasaulee??? Tev taada logika ,ka pat stulbaakaas blondiines tevi apskauzsh!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-14 21:59, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Pec NHL statistikas tikai 11 % komandu uzvar visa serija kad ir vadiba 1-3,cerams ka Loko nav ta koamanda kas ietilpst shajos 11 % !

Dinamo turas,mes ticam!
Man vienīgajam tas liekas neticami?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:01, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: kas noticis? tiešām tik ļoti jumts var aizbraukt pēc zaudes?
Oj, atceries sesto gadu?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:01, pirms 14 gadiem
Žēl.sezona beigusies.pusgadu centrālais tgd būs Ērnijs.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 22:01, pirms 14 gadiem
hugosovskis rakstīja: njaa, līdzjutēji mums labākie... jocīgi tikai, ka arī pēc šiem diviem zaudējumiem, krievu komentētāji ir krietni augstākās domās par dinamo nekā pašu līdzjutēji.
Jaa redz, ja liidzjuteejs izsaka savas domas, tad vins uzreiz vairs nav liidzjuteejs, bet ja krievs izsaka savas domas, tad vins ir labs krievs. Tas ka cilvēks izsaka savas domas par speeli un savu komandu, tas nenoziimee, ka ir slikts vai nav liidzjuteejs. Tie kas nesaprot, cilveekiem ir emocijas, ja komanda speelee slikti un zaudee, tad tas nav nekas neparasts, ka liidzjuteeji arii nedaudz palamaajas
No sirds ceru un ticu, ka veel RD izvilks sho seeriju, bet shodien Blad, sucas, tizlenji!!!

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:01, pirms 14 gadiem
No aizsardziibas speleejoshai komandai diezgan lieli rezultaati 4:2 5:3 4:8 2:6! Nu nekaada smaka no aizsardziibas un varsargi arii nav glabeeji!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:02, pirms 14 gadiem
a pofiks drīz jauna sezōna

  +4 [+] [-]

, 2011-03-14 22:02, pirms 14 gadiem
RobertsR rakstīja: Skumji man, skumji jums, bet nekas, visi kopā pārdzīvosim šo un ar cerībām dosimies pretī uzvarai, un es ticu ka mēs to varam, un ticēšu līdz pēdējās spēles, pēdējā perioda, pēdējās sekundes simtdaļai !!!! Smaidam
Apakšā varēji pierakstī-Dr.Jozefs Gebels.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 22:02, pirms 14 gadiem
Njā!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 22:02, pirms 14 gadiem
neoxeo rakstīja: Žēl.sezona beigusies.pusgadu centrālais tgd būs Ērnijs.
nē,nesaki tā ko es darīšu to pusgadu? ir jau vel izlases spēles,bet... ahhhh.... žēl

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:02, pirms 14 gadiem
kas speles zvaigzne bija?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 22:03, pirms 14 gadiem
Loko un Ufa tik tiešam soļo pārliecinoši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:03, pirms 14 gadiem
Troteru nākamgad vajadzētu

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 22:03, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Trešdien,paldies dievam,šis murgs beigsies.Tā,kā šīs 2 spēles nospēlēja RD,payofos nespēlē.
Ja pietrūkst meistarības,vnk.jāveic lielāks darba apjoms,bet to jau RD balerīnas nevar.Šīs spēles uzskatāmi parāda,cik švaki tomēr ir RD.
Un ne jau tik daudz pretinieks neļauj spēlēt.Pārsvarā pašu kļūdas-savā zonā pakustēties slinkums,piespēlēt
precīzi nejēdz pat tad,kad pretinieks nemaz netraucē.Vairākumā spēlējot aizsargi zilo liniju nosegt nevīžo,°
ganās velns zina kur.No spēka cīņas bēg kā jevreji no krusta."Slavenā" Trottera maiņa aizsardzībā vispar guļ,
bet uzbrukumā individuāli veic kaut kādas neadekvātas darbības .
Prieks skatīties,kā spēlē Loko:ātrums,precizitāte,cīņasspars-praktiski uzvar visās situācijās,kad spēlē 1:1.
Kur bija RD jēgas sisties ar Znaroku? Mask. Dynamo gan šitos dzelzceļniekus gar bortiem pasmērētu.
Ko tur:ja atstās Schupleru arī nākošgad,tad nekādas jēgas no RD nebūs.Āksti-šiem mērķis bija fināls.
Pamperus piekakāja.
njaa, Tavi CSKA, gan ir malači - Vitjaz regulārajā sezonā apsteidza!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:03, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: kas speles zvaigzne bija?
Podziņš.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apakšā varēji pierakstī-Dr.Jozefs Gebels.
Šeit pat Gēbelsa propoganda neko neglābtu, godīgi sakot, atnākot Čarnkvistam, Loko aizsardzība ir palikusi daudz labāka, to nevar nepamanīt.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:03, pirms 14 gadiem
Iepriekšējā sērija Rīdziniekus izvilka Trotera maiņa,bet šaja sērijā šī mainja visu sagrauj,+ nestabilitaate vaartos!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 22:03, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: kas speles zvaigzne bija?
FANI!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-03-14 22:04, pirms 14 gadiem
Jamals rakstīja: Troteru nākamgad vajadzētu
Jūs nevarat to vienreiz ieskaldīt savās galvās-Trottiņam ir līgums uz divām sezonām!

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:04, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nu ko viena no skaistākajām Loko uzvarām Ļoti neapmierina sastāvs!!! Reaktīvā raķete Rēdlih Miķelis skrien un skrien, TroterLoviņš tāds pats, tik uzgriež kādu karuseli un atdod pasiņu pretiniekam, Lauri noskujies kāds tev liekas svars tagad ir, Hartigans komandas mazais nazīts jeb kā frau Kreipāns saka provakatoriņš izprovicē sev noraidījumus, Sūrais vēljoprojām ir sūrs, Saša Dzīvelīgais šļūkā ar dupsi pa ledu, Pogainais tiek smērēts kā pastēte, Petro jeb kā sacīt jāsaka Retro beigušās bačenes, laiks iegādāties Duracel, lidojošā vāvere Holts fon dziedonis un Mika plika Telli Tūbijs spēlē spēli ielaid vairāk ripas, būsi lielāks caurums, mazais gnomiks fon Jūliuss kravā čemodankas un mauc uz Bratislavu, Rodzērs Dūlitls atklājis, ka var sarunāties ar ledu, Jēkabs jeb kā Maksis Riba teica: "Sarkanā buļļa seja," pat neejot uz laukumu ness "veiksmi un nenoraidās", Sotnieks smuka bārda, bet nu ej pačuči dēls, Ozo Lieckalniņš ideāls piemērs visām latvju sievām, Oskars Ciba bārdu dēls vajag auzdzēt, tas ir modē un būs lielāks svars, kas arī ir modē, Gunta Galviņa lieliski spēlē nu vienkārši lieliski, ka bail skatīties, Krišjānisis Rēdlihs jeb Red Bull bračkins vairāk jāņem piemērs no Sarkanās Buļļa sejas. Vienīgi, kas spēlē Ir Spruktu Jānis, Ankipānu Ģīga, Karsumu Mārčello. Viena maiņa spēli neuzvarēs!!!
ololo

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:04, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: nē,nesaki tā ko es darīšu to pusgadu? ir jau vel izlases spēles,bet... ahhhh.... žēl
apprecies ar Broku un brauc uz ASV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:05, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: nē,nesaki tā ko es darīšu to pusgadu? ir jau vel izlases spēles,bet... ahhhh.... žēl
J.Zēlandē un Austrālijā sezona sākas, kad pie mums vasara, tā, ka bez hokeja nepaliksi

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:05, pirms 14 gadiem
Šodien KHL TV komentātoram bija gana daudz iemeslu jautroties.
Vislielākā pērle bija trešā periodā-vel nedrīkst teikt, ka RD šo spēli ir zaudējuši, jo kāds šīs komandas līdzjutējs uzrakstīs ziņojumu. Ko var darīt,ja cilvēki tagad tādi maigi un trausli.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:05, pirms 14 gadiem
Mazākums no sākuma labs pēkšņi bums!!!!Vienkārša situācijā zaudējam vārtus.Mūsējiem bija labākas izdevības nekā loko bet.....

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:05, pirms 14 gadiem
Troteru vajadzētu nākamsezon

  +3 [+] [-]

, 2011-03-14 22:05, pirms 14 gadiem
Kamēr netiks zaudēta spēle Jaroslavļa, tikmēr nav nekādas jēgas cerības atmest.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:05, pirms 14 gadiem
Gin4a rakstīja: J.Zēlandē un Austrālijā sezona sākas, kad pie mums vasara, tā, ka bez hokeja nepaliksi
Japānā esot laba hokeja līga.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-14 22:06, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Iepriekšējā sērija Rīdziniekus izvilka Trotera maiņa,bet šaja sērijā šī mainja visu sagrauj,+ nestabilitaate vaartos!
O,jā! Pie visa,pilnīgi visa ir vainīga Trottiņa maiņa,aha! Pie tā,ka sestdien zaudējām ar 4:8,šodien ar 2:6,ir vainīga tikai Trottiņa maiņa

  +6 [+] [-]

, 2011-03-14 22:06, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodien KHL TV komentātoram bija gana daudz iemeslu jautroties.
Vislielākā pērle bija trešā periodā-vel nedrīkst teikt, ka RD šo spēli ir zaudējuši, jo kāds šīs komandas līdzjutējs uzrakstīs ziņojumu. Ko var darīt,ja cilvēki tagad tādi maigi un trausli.
un kaa tu doma cik daudzi jautrojas, kad LM pagruda anglju un franchu klubiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:07, pirms 14 gadiem
king98 rakstīja: Mūsējiem bija labākas izdevības nekā loko bet.....
say what?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-03-14 22:07, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Oj jus 7 vieta, vareni

cik shosezon pret CSKA pagrudat? 3 no 4 ?
Tik žēl ka CSKA Play-off tikai sapnīšos redz!

  +7 [+] [-]

, 2011-03-14 22:08, pirms 14 gadiem
mums kā jau ierasts nav uzvarētāju psiholoģija. Viņi īsti nemāk un nav kas palīdz sagatavoties tālākām spēlēm pēc pirmās kārtas. Vienkārši viņi nezin kur lai rod vēl enerģiju, emocijas un cīņas sparu. Tik un tā visi saprot, ka finālā nevinnēt līdz ar to atslābums sākas jau pēc 1. kārtas. Kārtējais apliecinājums, ka derētu psihologs komandai.

Un trūkst arī netikai spēka bet arī motivācijas. Nu paskataties, ar kādiem autiņiem čaļi no RD jau braukā savis 20 -25 gados. Krutākie merši un džipi. Visiem jau mājas uzslietas, varoņi viņi ir tik un tā, emocijas dabūja uzvarot Znaroku un vairs jau neko īsti negribas, jo tik un tā vērtējot budžetus un talantus skaidrs ka RD nevinnēt tagad KHL. Un tad jau labāk doties atpūsties.

Nevainoju nevienu konkrēti, bet kopumā RD sistēmā ir kautkas nepareizs. Varbūt Sējējam taisnība, ka pārāk daudz brīvdomātāju un pie pārāk labas naudiņas tikuši čaļi.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:08, pirms 14 gadiem
ar Spruktu vien nepietiek!!
ceru uz tik ļoti vajadzīgo uzvaru nākamajā spēlē!!

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:08, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Šeit pat Gēbelsa propoganda neko neglābtu, godīgi sakot, atnākot Čarnkvistam, Loko aizsardzība ir palikusi daudz labāka, to nevar nepamanīt.
Izņemot tieši šo spēli pārējās rezultātu taisija LOKO aizsargi. Tāpēc jau Rahuneks ir rezultatīvākais.
Bet vispār LOKO super blice šosezon. Nevar salīdzināt ar to,kas bija līdz Vujteka atnākšanai.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:08, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: O,jā! Pie visa,pilnīgi visa ir vainīga Trottiņa maiņa,aha! Pie tā,ka sestdien zaudējām ar 4:8,šodien ar 2:6,ir vainīga tikai Trottiņa maiņa
Nu principaa taa sanaak,ja neskaita Hartiganu un Shupleru,un protams vārtusargus!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-14 22:09, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: mums kā jau ierasts nav uzvarētāju psiholoģija. Viņi īsti nemāk un nav kas palīdz sagatavoties tālākām spēlēm pēc pirmās kārtas. Vienkārši viņi nezin kur lai rod vēl enerģiju, emocijas un cīņas sparu. Tik un tā visi saprot, ka finālā nevinnēt līdz ar to atslābums sākas jau pēc 1. kārtas. Kārtējais apliecinājums, ka derētu psihologs komandai.

Un trūkst arī netikai spēka bet arī motivācijas. Nu paskataties, ar kādiem autiņiem čaļi no RD jau braukā savis 20 -25 gados. Krutākie merši un džipi. Visiem jau mājas uzslietas, varoņi viņi ir tik un tā, emocijas dabūja uzvarot Znaroku un vairs jau neko īsti negribas, jo tik un tā vērtējot budžetus un talantus skaidrs ka RD nevinnēt tagad KHL. Un tad jau labāk doties atpūsties.

Nevainoju nevienu konkrēti, bet kopumā RD sistēmā ir kautkas nepareizs. Varbūt Sējējam taisnība, ka pārāk daudz brīvdomātāju un pie pārāk labas naudiņas tikuši čaļi.
Labas naudiņas? Nez kāpēc Radulovs ticis pie labas naudiņas spēlē kā dievs joprojām? Demitra, Rahuneks?

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:09, pirms 14 gadiem
Ja naakoshsezon treneris paliks Shuplers,tad buus jaapaardomaa ,vai vispaar skatiities R.Dinamo speeles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:09, pirms 14 gadiem
shady123 rakstīja: un kaa tu doma cik daudzi jautrojas, kad LM pagruda anglju un franchu klubiem?
Neredzēju kā LM zaudēja angļiem un frančiem, tomēr pieļauju, ka tik bezzobaini kā RD LOKO, tas nenotika.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-14 22:10, pirms 14 gadiem
Viss ir ok,hokejs ir ''prece'',ar salidzinoši mazu finansiālo ieguldījumu gribam lielus rezultātus!?Mēs jau tā uzlēcām augstāk par galvu,gana sāpīga piezemēšanās!Nekritizēsim nevienu,puiši malači un sezonas laikā bija daudz patikamu mirkļu,un meistarība jūtami augusi daudziem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:10, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Ja naakoshsezon treneris paliks Shuplers,tad buus jaapaardomaa ,vai vispaar skatiities R.Dinamo speeles!
kadas alternativas? serials ugunsgreks?

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:11, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: nē,nesaki tā ko es darīšu to pusgadu? ir jau vel izlases spēles,bet... ahhhh.... žēl
ahojies tpc ka Troterru neredzesi? :d?

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:12, pirms 14 gadiem
Liquid rakstīja: kadas alternativas? serials ugunsgreks?
Pat iisti nezunu!Bet zinu to ka Shupleru redzeet vairs negribu,un vinja slovaaku brigaadi!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:12, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Labas naudiņas? Nez kāpēc Radulovs ticis pie labas naudiņas spēlē kā dievs joprojām? Demitra, Rahuneks?
nu jāskatās arī ir vecums, Es jau saku, ja čaļiem jau savos 20-25 gados ir krutākais biznesa klases mersis, māja, naudiņa kontā, par ko tāds Ozoliņš, Irbe, Sējējs, Skrastiņš savos 20-25 gados varēja tikai sapņot. Loģiski ka čaļi saņemas un vinnē 1. kārtu, bet tur jau jābūt plāšakām saktījumam uz savu darbu uz savu attieksmi lai spētu saņemties un cīnīties vēl par aukstākiem mērķiem.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-14 22:13, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Domāju un ceru, ka Loko spēlēs finālā par kausu! Ne Ska, ne Atlant nav pretinieki. Pretējā frontē domāju, ka Bikovs un co tiks līdz kausam. Ja piepildīsies šis variants, fināls būs ļoti aizraujošs.
Nedomāju, ka LOKO tik vienkārši Rietumu konferences finālā paņems SKA. Abas komandas spēlē diezgan līdzīgu hokeju. Vienīgi SKA mazliet vairāk grēko aizsardzībā.
Par Austrumu konferenci skaidru ziņu nav, jo tur tiešām kā austrumos-viss ir ļoti noslēpumains un miglā tīts.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:13, pirms 14 gadiem
Koeficenti gan pabriesmīgi,tikai 2spēlētājiem ir +1,Ankipānam un Surovijam...

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 22:14, pirms 14 gadiem
Ar tādu spēli pat LAČ neuzvarēt. Lai cik ļoti fanotu par Dinamo bet mājas spēles aizvadītas nožēlojami. Vnk nav vārdu, godīgi sakot bija pretīgi skatoties, ja sestdien bija kaut kāda atgūšanās cīņa kaut 3. periodā tad šodien nekā. Vissliktāk iztērētie 16 Ls manā mūžā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:14, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apakšā varēji pierakstī-Dr.Jozefs Gebels.
kādā sakarā? mazliet nesapratu...

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:15, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Plakāta(kurš tev noteikti ir)priekšā masturbē!
Fui, kāds Tu rupjš!
Paņem 100 gr. uz krūts, un paliks vieglāk.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedomāju, ka LOKO tik vienkārši Rietumu konferences finālā paņems SKA. Abas komandas spēlē diezgan līdzīgu hokeju. Vienīgi SKA mazliet vairāk grēko aizsardzībā.
Par Austrumu konferenci skaidru ziņu nav, jo tur tiešām kā austrumos-viss ir ļoti noslēpumains un miglā tīts.
Ta viss ir skaidrs fināls loko pret salavātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:17, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Koeficenti gan pabriesmīgi,tikai 2spēlētājiem ir +1,Ankipānam un Surovijam...
kur var redzēt koeficentus?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:17, pirms 14 gadiem
RobertsR rakstīja: kādā sakarā? mazliet nesapratu...
Viņš tādus tekstiņus dzina, kad krievi jau bija Berlīnē, un nebija ne mazāko izredžu uz izglābšanos.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:17, pirms 14 gadiem
Liquid rakstīja: kadas alternativas? serials ugunsgreks?
Panorāma

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:18, pirms 14 gadiem
Sorry veči, bet šajā līgā ir 3 komandas pret kurām mēs, reāli neko nevar izdarīt , t.i. - Salavats, Ak Bars un Lokomotīve! Bez variantiem, diemžēl

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:18, pirms 14 gadiem
ss rakstīja: Nu kur jūs visi Holta slavētāji?
Es joprojam slaveju,pirmie cetri varti nav vina vaina,skaisti izpeleja bez variantiem jebkuram vartsargam! Vienigos ko varbut vareja tie bija sestie,ito augseja sturi! Aceries cik Masalskim Slovaki OS sasita tadus,es atgadinashu,piecus!

Holtu vainot vartu zaudejumos butu pilnigi nepareizi!

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:18, pirms 14 gadiem
l1l_Rupekleensz rakstīja: Ko tad var gribeet,ja kautkaads nodzeries ozolinjsh pa laukumu vazaajas.
Nodzēries ir tavs kaimiņu Oļegs, nevis Ozo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-14 22:19, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu jāskatās arī ir vecums, Es jau saku, ja čaļiem jau savos 20-25 gados ir krutākais biznesa klases mersis, māja, naudiņa kontā, par ko tāds Ozoliņš, Irbe, Sējējs, Skrastiņš savos 20-25 gados varēja tikai sapņot. Loģiski ka čaļi saņemas un vinnē 1. kārtu, bet tur jau jābūt plāšakām saktījumam uz savu darbu uz savu attieksmi lai spētu saņemties un cīnīties vēl par aukstākiem mērķiem.
Ok, Radulovam ir 24 gadi, viss tevis nosauktais ir, bet ar Ufu šie spridzina ne pa jokam. Teivzs 21 gada vecumā ir triple kluba biedrs ar visām iespējamajām zelta medaļām un naudu. Mēs šeit nerunājam par naudu, bet gan par meistarību, laiks to būtu saprast. Čaļi centās, bet pretinieks ir meistarīgāks, jā būt aklam āpsim lai to neredzētu.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:19, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: piedodiet bet RD sucks
Tu sucks, Rīgai vnk kaut kā neiet šajā sērijā

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:20, pirms 14 gadiem
hokejists77 rakstīja: Ta viss ir skaidrs fināls loko pret salavātu
Nestrēb karstu.
Norakstīt SKA,Avangard un Magņitku ir stipri par agru.
Es saprotu,ka RD līdzjutējiem už ļoti gribētos,lai Gagarinu paņemtu LOKO, lai pēc tam būtu iespēja un iemesls norakstīt drausmīgos zaudējumus sērijā pret šo komandu.
Tomēr nekas vel nav beidzies.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:20, pirms 14 gadiem
wechi no kus jus te warat melst vnk paskataties lokomatives speeli un ko jus wel gribat lai dinamo vinne vinj pec skata jaw ir brutali specigaki

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:21, pirms 14 gadiem
hokejists77 rakstīja: Ta viss ir skaidrs fināls loko pret salavātu
Lokomotīve apstāsies pret SKA,tas ir skaidrs,Finālā Salavats pret SKA

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:21, pirms 14 gadiem
mēs pēc trīs spēlēm tiksimies ar CKA............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:21, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Man vienīgajam tas liekas neticami?
Varbut tev ari taisniba,bet es jau esmu baigais optimists,tapec domashu par tiem 11 %!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:21, pirms 14 gadiem
asaritis rakstīja: mēs pēc trīs spēlēm tiksimies ar CKA............
Uz xbox 360?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:22, pirms 14 gadiem
Sgt. Price rakstīja: Blaviens ka gribetos, lai Dinamo butu tads aizsargs ka Rahuneks, blakus ozo, oi butu konfekte!
Un ja, tiek kas noliek Dinamo, nu tizli jus esat, loko ir ljoti speciga komanda, iespejams ari pacels gagarinu, tapec fuc* off!
Musejie rada ko var, vnk nepietiek tik daudz speka.
Tikai Rīga! Tikai Dinamo!
Iedod RD naudu, un viņiem šāds spēlētājs būs.
Rupji rēķinot Tev iznāks iedot apmēram 1,5-2 miljonus Eiro.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:23, pirms 14 gadiem
Vajag aisardziba kadu kanadieti vai amarekiani vai krievu ....
Tad redzes gagarinu rokas ..
-Tikai Riga Tikai Dinamo!!!!
-Vel ceriba uzvaret serija ,bet jaspele disciplinak un bez noraidijumiem tad jamet piet katras iespejas un jadod labakas piespeles...

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:23, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Uz xbox 360?
nē,uz ledus Arenā Rīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:23, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Esmu satriekta Garīgais stipri zem nulles
troters ar nebija glaabejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:24, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iedod RD naudu, un viņiem šāds spēlētājs būs.
Rupji rēķinot Tev iznāks iedot apmēram 1,5-2 miljonus Eiro.
Klau, varbūt neiesim atkal pa riteni visam , man šī naudas tēma ir līdz vienai vietai noriebusies. Visi tāpat par to zin, bet izliekās neredzam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:26, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Klau, varbūt neiesim atkal pa riteni visam , man šī naudas tēma ir līdz vienai vietai noriebusies. Visi tāpat par to zin, bet izliekās neredzam.
Patiesībā man arī.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:26, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: 21 vārti ielaisti 4 spēlēs Lieliski LŪSIS jāliek vārtos, jo citu variantu tāpat nav
Piekritu kada jega pirkt divus legjonarus ja ta vai ta neviens no viniem nevar nokert ripu tas neattiecas uz vien so speli bet uz visu PO no zilas linijas pilniba 0es ceru ka nakamgad Masala atgriezisies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:27, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: atklaji ameriku

bet tik unta RD tiek pasniegts par superklubu
tiek,tiek vel nesen "Privātajā dzīvē" lasīju kko tādu "[...] un Latvijas superklubs Rīgas Dinamo"

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:27, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: mums kā jau ierasts nav uzvarētāju psiholoģija. Viņi īsti nemāk un nav kas palīdz sagatavoties tālākām spēlēm pēc pirmās kārtas. Vienkārši viņi nezin kur lai rod vēl enerģiju, emocijas un cīņas sparu. Tik un tā visi saprot, ka finālā nevinnēt līdz ar to atslābums sākas jau pēc 1. kārtas. Kārtējais apliecinājums, ka derētu psihologs komandai.

Un trūkst arī netikai spēka bet arī motivācijas. Nu paskataties, ar kādiem autiņiem čaļi no RD jau braukā savis 20 -25 gados. Krutākie merši un džipi. Visiem jau mājas uzslietas, varoņi viņi ir tik un tā, emocijas dabūja uzvarot Znaroku un vairs jau neko īsti negribas, jo tik un tā vērtējot budžetus un talantus skaidrs ka RD nevinnēt tagad KHL. Un tad jau labāk doties atpūsties.

Nevainoju nevienu konkrēti, bet kopumā RD sistēmā ir kautkas nepareizs. Varbūt Sējējam taisnība, ka pārāk daudz brīvdomātāju un pie pārāk labas naudiņas tikuši čaļi.
Te nu es piekrītu. Ok, nezinu vai nauda ir tieši tas iemesls (bet iespējams arī), bet tas, ka pietrūkst motivācijas, degsmes šajā sērijā - tas man tā šķiet ir skaidrs... Tā jau laikam sanāk, ka pagaidām priekš Dinamo sezonā ir tikai divi mērķi - iekļūt izslēgšanas spēlēs un ja tas izdodas, tad pārvarēt pirmo kārtu. Šogad abas lietas esam izdarījuši godam un tagad ir jau pārāk grūti saņemties, mobilizēties, lai turpinātu cīņu. Iespējams mūsu letiņu mentalitāte arī pie vainas... Teikšu, ka arī man kā līdzjutējam, pēc Značoka pieveikšanas iestājās tāds kā raslabons un padarīta darba sajūta - šī sērija vairs neizraisa tik lielu interesi un ažiotāžu... Jo kaut kā zemapziņā ir tā doma, ka viņi ir krutāki, labāki un jau tā bez maz vai esam augstāk par savu pakaļu uzlekuši apspēlējot Znaroku... iespējams hokejisti tāpat jūtas.. Morālais nogurums.. šajā aspektā gan sāk mākt uztraukums par to kā būs ar motivāciju izlasē - jo izlases kodols tas pats Dinamo vien ir..

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:27, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: kur var redzēt koeficentus?
khl.ru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:27, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ar to arī pietiek, ka grēko aizsardzībā! LOKO kapātāji ar Demitru priekšgalā ir nāvējoši! Vienīgais, kas SKA var glābt ir laba vārtsarga spēle. Šā vai tā ceru uz LOKO uzvaru.
Domāju, ka AkBars ir ārā, bet Avangards-Magņitka tur tiešām nav vēl nekas skaidrs, bet nu Omskai gālīgi izslēgšanas spēlēs neiet un Magņitkai Gelašvili ar nav nekāds vilcējs.
Toties SKA Štepaneks ir mazliet labāks nekā Kočņevs. Un kur tad vel treneru taktiskās izdomas.
Viss nebūs tik vienkārši kā dažubrīd liekas.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:27, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka atkal uzdarbojas mazgadīgo krāneļa raustītāju, mīnusu licēju klubiņš!!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:28, pirms 14 gadiem
Loko nav mūsējiem pa zobam, ceru kad nākamo spēli viņi nospēlēs drusciņ labāk lai vismaz ir kāda intriga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:28, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: stāsti sīkāk? 1946 gadu,kad Amerika kārtējo reizi iejaucās Eiropas vienotajā politikā? Nīrburga? tā saucamie Nuremberga Triāli, kauns, bet mēs esam vareni! Atceries, "Pat ja jādreb manām rokām un galvai, mana sirds nekad nedrebēs".
Nē es te par 2006.gadu PČ Rīgā Kanāda- Latvija. Taču tevis pieminētā tēma arī ir smaga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:30, pirms 14 gadiem
Es tgd no Arēnas!
vnk pārsteidza tas, cik ļoti fani bija uzticīgi, līdz pēdējam Dinamo, Dinamo. Pat tad, ka d rezultāts bija 6:2.
No malas skatoties, nelikās ka kāds necīnītos vai neatdotu sevi visu spēlei, vnk likās, ka pretinieki nedaudz ātrāki, meistarīgāki. Ļoti labi tas bija redzams cīņā par brīvajām ripām, tās bija neitrālas, bieži tās pēc cīņas ieguva pretinieki.
Protams, izpaudās pretinieku meistarība vairākumā 3/3 vairākumos un beigta balle.
Ļoti patika, ka mūsējie centās mainīt spēli līdz pēdējam!
Prieks par Spruktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:31, pirms 14 gadiem
Lai čaļi atpūšas fiziski un, it īpaši, morāli pēc grūtas sezonas un sāk gatavoties izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:32, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ar to arī pietiek, ka grēko aizsardzībā! LOKO kapātāji ar Demitru priekšgalā ir nāvējoši! Vienīgais, kas SKA var glābt ir laba vārtsarga spēle. Šā vai tā ceru uz LOKO uzvaru.
Domāju, ka AkBars ir ārā, bet Avangards-Magņitka tur tiešām nav vēl nekas skaidrs, bet nu Omskai gālīgi izslēgšanas spēlēs neiet un Magņitkai Gelašvili ar nav nekāds vilcējs.
Kuram gan tas šeit interesēs, kad RD pēc divām vai vienas spēles izkritīs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:36, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: varbut parak skarbi teikts bet RD ielaisto vartu daudzumu butu gruti nosaukt tikai par neveiksmi
Tā ir Jaroslavļas meistarība un tur neko nevar izdarīt.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 22:36, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: Dinamo Riga kaput
Mitins kaput,mwuhahahāāā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:38, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Zvaniju uz RD servisu, teicu, vai studentiem ri SKIDKAS! RD menedzments atbild NAV- SHIS IR PUSFINALS SPRAIGAS SPELES, TAPEC ATLAIZHU NEBUS VAR NAKT TIKAI IZREDZETIE

8:4 , 6:2

Ceru ka tu neesi studenta vecumā. Ja es kļūdos, tad tu ar savu aprobežotību jau tagad vari pieteikties bezdarbniekos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 22:39, pirms 14 gadiem
Šodienas labākais Dinamo - Ankipāns, viņš tiešām velējās uzvarēt.
Visu sezonu esmu vīlies Karsumā - viņš bija daudz labāks nhl kad spēlēja, šeit Dinamo viņš neizskatās labi, spēlētājs ar lielu potenciālu, viņam bija jāspēle nhl, tgt sitās Dinamo un diemžēl nesanāk tas īpaši labi, viņam bija jābūt līderim, ar savu agresīvo spēli un jasit visi bortā iekšā, cik zinu tad labākais procents komandā precīzo metienu ziņā, kas liek domāt arī ka Šuplers neprot Mārci izmantot. Jo man šķiet ka Šupleram patīk tādi ka Niživijs un Miķelis, kas reāli pietur ripu, bet tajā pašā brīdi bremzē visu komadnu, un šie spēlētāji ir pie vainās kapēc mūsu komandai ir tik maz metienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:40, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Par Štepaneku es tev pilnībā piekrītu. Vujeteks pret Sikoru abi veci vilki, bet nu vēl jau nav ne SKA, ne LOKO tikuši finālā. Varam jau te gudri spriedelēt, bet ko tas dos.
Es domāju,ka šeit visi jautājumi jau noņemti,kas būs Rietumu konferences finālā.
SKA šodien uzvarot Atlant pagarinājumā arī izvirzijas vadībā sērija 3:1, un nezinu kam janotiek lai Loko un SKA zaudētu trīs spēles pēc kārtas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:42, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ir cilvēki, kuriem hokejs nesākas un nebeidzas ar Rīgas Dinamo!
Protams, ir taču arī tāda NHL. Ārpus Rīgas Dinamo par KHL aktualitātēm latviešu vidē seko procenti 1-3.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:42, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lai kā tur arī nebeigtos,šī sērija būs ļoti aizraujoša. Un es pretēji tev Gagarinu novēlētu kādai no Rietumu komandai. Salavat man arī simpatizē,bet riebjas ka to vada Bikovs. Pēc OS man uz viņu konkrēta alerģija. Neticu tam speciālistam. Un godīgi saku,vēlos lai viņš nedaudz paslīd un dod ceļu citiem. Kā arī Jašinam derētu beidzot uz karjeras norietu tikt pie kluba panākuma. Tad slidas varēs kārt ar mierīgu sirdi.
Kā spēlētāju to cilvēku cienu.
Un beigās kausu paņem Magņitka un visi spriedelējumi tu tū
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:46, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Juus neaprobezotos dauza ka pedejos miskastniekus
Ko nozīmē mūs? Tāds ir sports, tu urļik neko nemāki, neko nevari un tikai zini kā vienu un to pašu dumju frāzi neskaitāmas reizes atkārtot.
Man po ko tu raksti, žēl ka valstij tādi auni jāuztur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:47, pirms 14 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Šodienas labākais Dinamo - Ankipāns, viņš tiešām velējās uzvarēt.
Visu sezonu esmu vīlies Karsumā - viņš bija daudz labāks nhl kad spēlēja, šeit Dinamo viņš neizskatās labi, spēlētājs ar lielu potenciālu, viņam bija jāspēle nhl, tgt sitās Dinamo un diemžēl nesanāk tas īpaši labi, viņam bija jābūt līderim, ar savu agresīvo spēli un jasit visi bortā iekšā, cik zinu tad labākais procents komandā precīzo metienu ziņā, kas liek domāt arī ka Šuplers neprot Mārci izmantot. Jo man šķiet ka Šupleram patīk tādi ka Niživijs un Miķelis, kas reāli pietur ripu, bet tajā pašā brīdi bremzē visu komadnu, un šie spēlētāji ir pie vainās kapēc mūsu komandai ir tik maz metienu.
Karsumam NHL nav ko darīt, pat RD viņš ir apaļa nulle. Žēl.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:47, pirms 14 gadiem
pelnos uz mīnusiem,bet trenera maiņa ir n
epieciešama,pat ja mēs vinnētu gagarina kausu,nepieciešama ir aizsargu nomaiņa laviņš reķis sotnieks parametri[piedodiet] neatbilstoši khl ozoliņš vecums uzbrucēji štāls petrovickis hartigans meija džeriņi bukarts nav izdevies pierādīt līdz šim un diez vai izdosies,labākais ir viņiem saspringt somijas virzienā.taču nožēlojamākais ir cits,ka mums no lh vides nav iespējams piedāvāt alternatīvu-lavi.nam-1,8o- zvirbuli-1,75u.t.t,trenerus,kas vairāk nodara ļaunuma mūsu hokejam,kā iespējamos panākumus.noželojami,bet mums nekā nav-ne hk rīga,ne lm,un pats bēdīgākais,ka arī redzamo perspektīvo spēlētāju bez vilkoita,un vēl brismīgāk-ne treneru ,ne īpaši talantīgu spēlētāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:49, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Domāju ka tu tos faktus te tagad mini no plika gaisa. Esmu pārliecināts,ka KHL seko vairāk pat ārpus RD,kā NHL.
Kur nu vēl vērojot spēles.
Protams, ka no gaisa, un tie vispār nav fakti. Tikai zinu, ka, tāpat kā pirms KHL nodibināšanas, par Krievijas līgām nomācošā pārsvarā interesējas tikai kaut kādā veidā ar Krieviju saistīti cilvēki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:50, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: pelnos uz mīnusiem,bet trenera maiņa ir n
epieciešama,pat ja mēs vinnētu gagarina kausu,nepieciešama ir aizsargu nomaiņa laviņš reķis sotnieks parametri[piedodiet] neatbilstoši khl ozoliņš vecums uzbrucēji štāls petrovickis hartigans meija džeriņi bukarts nav izdevies pierādīt līdz šim un diez vai izdosies,labākais ir viņiem saspringt somijas virzienā.taču nožēlojamākais ir cits,ka mums no lh vides nav iespējams piedāvāt alternatīvu-lavi.nam-1,8o- zvirbuli-1,75u.t.t,trenerus,kas vairāk nodara ļaunuma mūsu hokejam,kā iespējamos panākumus.noželojami,bet mums nekā nav-ne hk rīga,ne lm,un pats bēdīgākais,ka arī redzamo perspektīvo spēlētāju bez vilkoita,un vēl brismīgāk-ne treneru ,ne īpaši talantīgu spēlētāju
Vilkoits, pat neraugoties uz dižo augumu, ir mīksts, kā lupata.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:51, pirms 14 gadiem
Es teikšu kā ir Holta vaina nu diez vai , ja spēlētāji iziet uz spēli ar domu nezaudēt nevis ar domu vinnēt tad nu piedodiet ,atvainojiet !!!

Visu cieņu Jānim Spruktam gaidīju kad viņš beidzot iemetīs !

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:52, pirms 14 gadiem
Vienkāršs novērtējums - Vāji !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:52, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Un ko? apkaunojat KHL pusfinalu, abas konfrences notiek daudzmaz sīvi un MINSKA gandriz LOKo vinneja, bet RD protams 8:4, 6:2 izceljas
Vai tiešām tu domā ka ar tevi kāds diskutēs par hokeju? Nu ko var apspriest ar cilvēku kurš domā ka līgā ir kāds klubs kuram budžets ir 200 000
Ej pie daktera, domā kā mainīt savu dzīvi lai tādi pamuļķi nav jāuztur valstij.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:53, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: RD limenis ir nozelojams, vnk atdod speli, nekadas cinjas, nekada rakstura aizstavet savejos! utt..

MINSKA cinijas godam, RD nav ne piespelju, ne sakarigu taktiku, ne sastava komplektacijas, ne tehnika, kkadas individualas darbibas tas viss play offa ir 0 ,


LOKo kā peli dzenaja pa laukumu, OZOLINS vienigais beigas neiztureja ka vinju ta dzena ka peli
Tak atp.sies tu vienreiz, nelaime.

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:53, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tik pat lielas tās izredzes viņiem ir kā RD. Godīgi sakot es pat ļoti brīnos,ka Atlant PO spēja šogad pārvarēt 1 - kārtu. Godīgi sakot biju domājis ka Severstaļ viņus ka bērnus apspēlēs. Bet otrajā kārtā brīnumi beidzas. Un rezultāti saka paši par sevi.
Esi dusmīgs jo UFA piesmej Barsu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:55, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Kadai valstij? Latvija ir valsts? OMFG? es domaju ka tikai 7 burtu kombene pokerā
Bļā kā tevi uz ielas gribētos satikt ķēms tāds ,štoļe tikko pie pc ticis par gada algu bruģlikšanas fiestā !

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:56, pirms 14 gadiem
Paldies Šupleram-tik bezzobainu spēli sen nebiju redzējis-tak vismaz kādu kautiņu būtu saorganizējuši,lai lauztu spēles gaitu!Jāmeklē jauns treneris!Šitas slovāku lobists jālaiž mājās!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 22:57, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: ka bijat viduvejibas ar LĒTO darbaspeku ta paliksiet... nekads pusfinals nespid, maksimums 8-7 vieta un 1 karta uz haljavu
Ej dir*t slimais pedolāci tavs CSKA nebija pat tuvu ,lai iekļūtu PO ,tāpēc muti aizver , un pi*ies prom pīsli , neviens negrib dzirdēt tevi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 22:57, pirms 14 gadiem
pirmaja spēlē 4:8 ; 2:6....sērijā 1:3....nu un ko?? tagad jāizkar baltais karogs....manuprāt, ir jāmēģina izdarīt nepieciešamos secinājumus un jācenšas sēriju dabūt atkal rīgā....zaudēt vairs nav ko.Jaroslavljā jau vienu reizi bija uzvarēts, atliek to izdarīt vēl reizi.
P.S. ja tomēr Jaroslavljā izdodas uzvarēt...tad visi lielie pareģotāji teiks " tagad viss mūsu rokās?" sērija vēl nav zaudēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:02, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Noteikti neesmu. Barsiem jau arī nav apspīlēts tērps zem formas tērpa ar lielo S - burtu uz krūtīm,lai katru gadu iegūt Gagarina kausu
smartypants !!!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 23:03, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: ka bijat viduvejibas ar LĒTO darbaspeku ta paliksiet... nekads pusfinals nespid, maksimums 8-7 vieta un 1 karta uz haljavu
Labi, labi, ģēnij, ticu, ka esi vismaz 10 reizes izcīnījis Stenlija kausu, uzkāpis Everestā, pārpeldējis Kluso okeānu, izgudrojis perpetuum mobile un tamlīdzīgi. Ko tev vēl vajag?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:07, pirms 14 gadiem
Sāpīgs zaudējums.....Turaties veči, nāks jauni sūdi vecie aizmirsīsies....vēl jau viss nav galā...Par Loko - ko tu stipram padarīsi. palikšu pie sava, ka Holts vēl nav gatavs play off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 23:08, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Ar tādu atdevi, pareizāk būs teikt neatdevi, ja grib vinnēt Play-Off'os necīnās.

Spēle no 1/3 otrās puses jau bija nolemta. Ja kāds nepiekrīt, lai paskatās rīt atkārtojumu un pievērš uzmanību "Dinamo Rīga" hokejistu individuālai spēlei,
TAS NEBIJA NOGURUMS !!!
.... ....mīļie mani,vai jūs tišām iedomājaties,ka ar lavi nu galviņu reķi sotnieku petrovicki štālu džeriņiem hartiganu veco ozoliņu uyn sevi izsmēlušo treneri un galveno menedžeri mēs varam kaut ko vairāk,,,,,,

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:14, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ar krieviju saistīti
Un tie kas seko NHL,saistīti ar ASV ?!
Tiem kam + 30 un kam hokejs interesē,tāpat interesējās par RSL utt.
Kurš mazāk,kurš vairāk. Cita lieta,ka ar KHL irzveidi arī jaunāki gurķi tagad zin Rus komandas un + - tām seko. Ja ne skatās spēles,tas rezultātus i - netā noteikti.
Man arī nav faktu,bet ka jau teicu,esmu pārliecināts,ka KHL seko Krietni vairāk,kā NHL. Kur nu vēl runājot par spēļu skatīšanos tv.
Pričom te ASV? Tā ir, un vēl ilgi paliks augstākā hokeja līmeņa līga pasaulē. Tagad, kad ir Latvijas komanda KHL, tam automātiski pievērsās visa tā pēc hokeja izsalkusī latviešu auditorija, kurai pirms tam bija absolūti vienalga, kurš ir čempions Krievijā, kurš pēdējais. Pirms tam lielākā daļa vispār nezināja, ka eksistē tādi Mitišču Atlant, Severstaļ vai NkMetalurgs.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-14 23:15, pirms 14 gadiem
Kliedzām līdz pēdējai sekundei arēnā, jo esam un būsim labākie fani pasaulē !!!

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:15, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ar krieviju saistīti
Un tie kas seko NHL,saistīti ar ASV ?!
Tiem kam + 30 un kam hokejs interesē,tāpat interesējās par RSL utt.
Kurš mazāk,kurš vairāk. Cita lieta,ka ar KHL irzveidi arī jaunāki gurķi tagad zin Rus komandas un + - tām seko. Ja ne skatās spēles,tas rezultātus i - netā noteikti.
Man arī nav faktu,bet ka jau teicu,esmu pārliecināts,ka KHL seko Krietni vairāk,kā NHL. Kur nu vēl runājot par spēļu skatīšanos tv.
par pedejo apgalvojumu atlausos nepiekrist domaju ka asv +kanada+ liela dla eiropas interesejas par nhl, a par khl atkal lielakajai dalai no augstak minetajam nosplauties

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:15, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: RD izredzes vairs nesaskatu. Man arī bija doma, ka Severstaļ paņems Atlant, bet nu pieredzējis speciālists pie stūres dara savu. Žēl, ka Atlant netika pie Šatana. Īsti tev nepiekrītu, jo Atlant nemaz tik traki neiet salīdzinot kā ir Rīgas Dinamo pret LOKO. Šodien arī tika zaudēts tikai pagarinājumā, takā vēl saskatu iespēju Atlant. Bet nu ja reāli padomā, tad to būs grūti paveikt, bet cerība mirst pēdējā.
SKA šodien spēli iesāka briesmīgi, laikam pārliecībā pēc iepriekšējās sausās uzvaras negaidija ka Atlant tik viegli nepadosies, no pirmajām 14 minūtēm, SKA 10 dabuja spēlēt mazākumā. Ar tādu disciplīnu SKA no Lokomotīves dabūs iekšā pamatīgi, vienīgais viņus var glābt Štepaneka lieliskā spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:18, pirms 14 gadiem
fani,davajte budem realistimi,LOKO komanda na golovi masterovitej nashih!!nu eto vidno i po igre i po imenam

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:19, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Personīgi man nepatīk NHL hokejs. + nav komandas,par kuru būtu kāda interese. Un vislielākā problēma ir tā,ka viņu spēles notiek nepieejamā mums laikā. Ir jābūt spēcīgi sašīberētam,lai katru otro - trešo nakti celties un lūrēt to pa naktīm sezonas garumā.
Ir savs skaistums KHL hokejam un savs - NHL. Un ir jau arī NHL spēles, kuras notiek normālā (mums) laikā.
Vienam patīk māte, citam- meita

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:20, pirms 14 gadiem
kaptomanis12 rakstīja: Ej dir*t slimais pedolāci tavs CSKA nebija pat tuvu ,lai iekļūtu PO ,tāpēc muti aizver , un pi*ies prom pīsli , neviens negrib dzirdēt tevi !
Ieliec viņu ignorētajos un miers, man nav īpašu šaubu ka viņš ir slims.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-14 23:33, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Atkārtošos,tiem kam 30 + un kas interesējas par hokeju,tas noteikti nebija,ka tu mini. RSL tāpat sekoja.
Cita lieta,ka tagad jaunā paaudze par to zina vairāk.
Un tam nav nekāda sakara ar vadošo,vai ne vadošo.
Un ja runāt par spēļu vērošanu,tad NHL ir vispār ellē ratā.
Jo KHL ir pieejams normālā LV iedzīvotajam laikā,bet NHL tikai priekš fanātiķiem 2 naktī.
Nu, man tā kā būtu 30+. Attiecīgi, vairums draugu un paziņu arī. Un interesējos par hokeju. Jau gadus 36. Bet, sākot ar 90.tajiem, kad nobruka PSRS, nekādas intereses par krievu līgām nebija. Un nepazīstu nevienu, kam būtu bijis.

NHL svētdienas spēles mēdz būt pieejamā laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:38, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es nerunāju par Eiropu,bet LV.
Kādā Zviedrijā fani noteikti vairāk seko savam Čempim,kā NHL.
Pie mums ir otrādi,vietējais čempis nav populārs.(salīdzinoši)
Skandināvijā Viasats rāda diezgan daudz KHL spēles, reitingus gan nekādus nezinu.
Es pirms KHL skatijos tikai NHL, tā īsti nemaz nezināju kas notiek Krievijā, šobrīd viss ir otrādi un man vairs nav jāmocās ar negulētajām naktīm. Tagad spēles kas sākas pēc 1.00 praktiski neskatos, šajā sezonā laikam tādu vienu redzēju un arī tikai tapēc ka tu pateici priekšā kas, cikos spēlēs.

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:40, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es nerunāju par Eiropu,bet LV.
Kādā Zviedrijā fani noteikti vairāk seko savam Čempim,kā NHL.
Pie mums ir otrādi,vietējais čempis nav populārs.(salīdzinoši)
Tu taču neapgalvosi, ka tie (pagriezīsim jautājumu otrādi), kas tik ļoti sekoja krievu hokeja aktualitātēm arī pirms RD iesaistes, lielā pārsvarā nebija krievu tautības hokeja cienītāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-14 23:51, pirms 14 gadiem
Gachiniex rakstīja: Sāpīgs zaudējums.....Turaties veči, nāks jauni sūdi vecie aizmirsīsies....vēl jau viss nav galā...Par Loko - ko tu stipram padarīsi. palikšu pie sava, ka Holts vēl nav gatavs play off.
paskaties no saulainās puses.lai mēs arī ar prātu neizceļamies-varbūt būsim spiesti nedaudz padomāt-jauns treneris,jauni spēlētāji,jaunas emocijas,bet tā gribējās uzreiz

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 23:52, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tu taču neapgalvosi, ka tie (pagriezīsim jautājumu otrādi), kas tik ļoti sekoja krievu hokeja aktualitātēm arī pirms RD iesaistes, lielā pārsvarā nebija krievu tautības hokeja cienītāji?
Daļēji tā varētu būt. Krievi parūpējās lai viņiem mājās saliek satelīt šķīvjus un viņi varētu redzēt krievijas tv kanālus, latviešiem tas nebija tik aktuāli. Vērojot diskusijas internetā redzu ka mūsu krievi grib tikai krievu NTV+, Tricolor, platforma pakas, latvieši pusi uz pusi, tas ir daļa grib krievu, bet ļoti daudzi prasa angļu, franču, itāļu, skandināvu pakas.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 23:53, pirms 14 gadiem
LAŠARAS!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-14 23:56, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu ja pieplusot krievvalodīgos,tad NHL noteikti nav izredžu.
Bet bez šaubām,ka starp krievvalodīgajiem tā interese ir neskaitāmi augstāka.
Vispār jau es nemaz nemēģinu salīdzināt NHL popularitāti Latvijā ar KHL. Es saku, ka līdz KHL izveidei par Krievijas hokeju interesējās pārsvarā krievvalodīgie (ņemot vērā Krievijas informācijas telpas ''uzgulšanos'' šai teritorijai), kuru, protams, bija krietni vairāk nekā NHL vērotāju (ņemot vērā neērtības ar pieejamību). Un līdz ar RD noiešanu no skatuves viss atgriezīsies savās vietās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-15 00:25, pirms 14 gadiem
LAI HOKEJS BEIDZĀS.CITĀDI LATVIJAI NAV LAIKA UN EMOCIJU PATRIEKT MELĪGOS UN VISU NĪSTOS POLITIĶUS.VISU DUSMU NOŅEM HOKEJS.ZNAROKAM AR IZLASI BŪS VAIRĀK LAIKA INTRIGU VĒRPŠANAI PIRMS CHEMPIONĀTA.

     [+] [-]

, 2011-03-15 00:37, pirms 14 gadiem
KAM MUMS TAS GAGARINA KAUSS.KO VIŅĀ LIESIM?VISS KO PANĀKSIM IR MŪSU KOMANDAS MĪLUĻU IZPIRKŠANU PA VISU KHL. KĀDS ŠOGAD PRIEKS NO PAGĀJUŠĀ GADA VAROŅA MASAĻSKA?KĀDA JĒGA CĪNĪTIES LETIŅIEM PRET SLOVĀKIEM,ČEHIEM,SOMIEM,KANĀDIEŠIEM SVEŠU TRENERU VADĪBĀ PAR KRIEVU KAUSU. BŪTU VISMAZ PAR NAUDAS BALVU VARĒTU SAPRAST UN MOTIVĒT

  +2 [+] [-]

, 2011-03-15 00:47, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ok, Radulovam ir 24 gadi, viss tevis nosauktais ir, bet ar Ufu šie spridzina ne pa jokam. Teivzs 21 gada vecumā ir triple kluba biedrs ar visām iespējamajām zelta medaļām un naudu. Mēs šeit nerunājam par naudu, bet gan par meistarību, laiks to būtu saprast. Čaļi centās, bet pretinieks ir meistarīgāks, jā būt aklam āpsim lai to neredzētu.
Dažreiz slotaskāts izšauj un Krokodils, arī dažreiz pasaka kaut ko sakarīgu. RD var vienā, divās spēlēs uzvarēt Loko, bet, lai uzvarētu četrās mums nepietiek meistarības - tā ir taisnība un nav par ko pārdzīvot.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-15 01:39, pirms 14 gadiem
ir tā kā ir un visiem izlēcējiem derētu atcerēties, ka gudri d***t nav malku cirst..
par DINAMO!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-15 02:25, pirms 14 gadiem
nu neko. huiņa sanāca. nākamsezon, tad jau sitīsimies..

  -3 [+] [-]

, 2011-03-15 07:12, pirms 14 gadiem
Es protams gribēju lai tiekam tālāk, bet esmu apmierināts ar to, kur esam tagad. Manuprāt, galvenais bija uzvarēt Znaroku, tāds princips...
Šī ir tiešām ļoti spēcīga, tehniska komanda, nezinu vai pat Znarokam būtu pa rokai. Vismaz ir noskaidrots, kura komanda ir cienīga nest "Dinamo" vārdu. Tikai Rīga, tikai Dinamo Paldies.

     [+] [-]

, 2011-03-15 07:26, pirms 14 gadiem
Jūs esat galīgi aptaurēti? Sērija vēl nav beigusies..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-15 08:55, pirms 14 gadiem
Esmu konstatējis, ka slovāki meistarības ziņā vienkārši pienes ūdeni čehiem... Pilnīgi cita spēle un atdeve čehu izpildījumā...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-15 09:12, pirms 14 gadiem
Jā, vecais labais teiciens " ko tu stipram padarīsi" te īsti ir vietā.Komanda tiešām ir stipri pārāka par Znaroka komandu, tikai brīnos, ka tik ilgi sitās ar minskiešiem...

     [+] [-]

, 2011-03-15 09:56, pirms 14 gadiem
sticky rakstīja: sakat ko gribat, bet Loko vienkārši ir labāki!
Strīdēties grūti,bet šeit gan jāatzīst,ka iekritām arī taktiskajā ziņā...otrās spēles trešajā periodā iedeva mums ierīt uzvaru pirms mājas spēlēm un mūsējie jau sapriecājās,nu tik skries nu tik metīs...kas viss no tā sanāca mēs redzējām...
Nu nekas...sezona ar + zīmi un varēs pienācīgi izlases spēlēm sagatavoties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-15 10:54, pirms 14 gadiem
Rūķitis ir labs treneris,Znarkam iedeva tā ka ņaud.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-15 11:11, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Un ko? apkaunojat KHL pusfinalu, abas konfrences notiek daudzmaz sīvi un MINSKA gandriz LOKo vinneja, bet RD protams 8:4, 6:2 izceljas
Правильные слова, но все-таки «Локомотив» предпочитает не говорить гоп, не перепрыгнув через пятую игру серии.
- Мы хорошо реализовываем свои моменты, и из-за этого может показаться, что серия дается нам легче первой, сыгранной против минского «Динамо», - признался Алексей Михнов, - но это совершенно не так. Хотя получается много забивать и мало пропускать, каждая игра против Риги очень тяжела.(www.khl.ru)

  +1 [+] [-]

, 2011-03-15 11:18, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Šupler nomaini beidzot sevi nevis vārtsargu!
Nomaini sev smadzenes
3 gadi RD pastavešanas - 3 play-offi , 2 konf. pusfinali
Esam līdzvertigs Pretinieks!!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-15 11:39, pirms 14 gadiem
Un tagad Rigas Dinamo dargie nolieceji piedavaju apskatit pag. gada konferences finala rezultatus , respektivi , ka gaja HK MVD (potenciali vajakai komandai) ciņa ar Loko , bet kura galu gala uzvareja serijā!
Ludzu : Континентальная Хоккейная Лига - Календарь

  +2 [+] [-]

, 2011-03-15 11:45, pirms 14 gadiem
RD malači, super sezona! Novēlu parādīt velnu nākamajās spēlēs pret loko. Sporta būtība - JĀCĪNAS LĪDZ GALAM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-15 13:59, pirms 14 gadiem
nemiersmc rakstīja: Un tagad Rigas Dinamo dargie nolieceji piedavaju apskatit pag. gada konferences finala rezultatus , respektivi , ka gaja HK MVD (potenciali vajakai komandai) ciņa ar Loko , bet kura galu gala uzvareja serijā!
Ludzu : http://www.khl.ru/calendar/168/04/3285/
ir jabūt pamatīgam tontonam,lai salīdzinātu pagājušā gada MVD un Loko ar šīssezonas LOKO.