Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Vilsona vārti ļauj "Dinamo" pagarinājumā pārspēt "Ak Bars"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vilsona vārti ļauj "Dinamo" pagarinājumā pārspēt "Ak Bars"
Kails Vilsons saņem apsveikumus pēc uzvaras vārtiem
Foto: Prague Hockey Cup

Trešo uzvaru trijās pārbaudes spēlēs šodien izcīnīja Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas Prāgā notiekošajā turnīrā ar 3:2 pagarinājumā pārspēja Kazaņas "Ak Bars". Uzvaras vārtus iemeta Kails Vilsons, kurš bija pirmais pie atlēkušās ripas, tāpat rīdzinieku rindās izcēlās arī Pols Šehura un Miks Indrašis.

Pirmā lieliskā iespēja atklāt spēles rezultātu jau otrajā minūtē radās Polam Šehuram, taču ar kanādiešu uzbrucēja mesto ripu pēc Roberta Bukarta piespēles no aizvārtes fantastiskā stilā tika galā Kazaņas "Ak Bars" vārtsargs Konstantīns Baruļins. Tāpat viņš ar plecu atvairīja Mārtiņa Cipuļa raidīto ripu, tomēr 12. minūtē Baruļins kapitulēja.

1:0 Rīgas "Dinamo" labā panāca Šehura. Reidu veica pieredzējušais aizsargs Arvīds Reķis, un kanādiešu centra uzbrucējs bija pirmais pie atlēkušās ripas. Tiesa, ar to nepietika – atkal uzdevumu augstumos bija Baruļins, bet Šehura turpināja cīnīties un par neatlaidību tika atalgots. Pateicoties Jakuba Sedlāčeka špagatam pēc nepieskatītā Mihaila Varnakova metiena no tuvas distances, rīdzinieki pēc pirmajām 20 minūtēm atradās vadībā.

Pirmo trešdaļu pieticīgi aizvadījusī "Ak Bars" vienība nākamo sāka krietni apņēmīgāk, un Sedlāčekam darba kļuva arvien vairāk. 23 gadus vecais čehs uzvarēja vairākās tuvcīņās un tika galā ar metieniem no ļoti tuvas distances, taču kazaņiešu spiediens 28. minūtē vainagojās panākumiem. Ar metienu no neērtā tvēriena 1:1 panāca "Ak Bars" jaunpienācējs un pirmās maiņas uzbrucējs Aleksandrs Burmistrovs.

Pēc piecām minūtēm Gints Meija bija tuvu vairākuma realizēšanai un Rīgas "Dinamo" atgriešanai vadībā, bet ripa atdūrās pret Baruļina sargāto vārtu pārliktni. Sekoja vēl viens "Ak Bars" noraidījums, un arī tas rīdziniekiem izvērtās neveiksmīgs – amerikānis Tims Steipltons pretuzbrukumā apsteidza Oskaru Cibuļski un ar 2:1 vadībā izvirzīja Kazaņas komandu.

Taču pārtraukumā pirms noslēdzošās trešdaļas komandas devās pie neizšķirta rezultāta. 2:2 27 sekundes pirms trešdaļas beigām nokārtoja Rīgas "Dinamo" 1990. gadā dzimušie uzbrucēji Miks Indrašis un Roberts Bukarts. Tehniskais Indrašis apspēlēja vairākus sāncenšu hokejistus un piespēlēja snaiperim Bukartam. Viņš rādīja, ka izdarīs metienu, taču piespēlēja Indrašim, kurš ar metienu tukšajos "Ak Bars" vārtos nekļūdījās.

Turklāt 45. minūtē Metam Robinsonam pēc izcilas Aleksandra Ņiživija piespēles bija iespēja vadībā atkal izvirzīt Rīgas "Dinamo", tomēr kanādiešu aizsargs no tuvas distances pamanījās aizmest garām tukšajiem "Ak Bars" vārtiem, izniekojot zelta momentu. Labākas iespējas izvairīties no pagarinājuma komandām neradās, lai gan vairāk uzbruka rīdzinieki.

Papildlaikā tieši Robinsona metiens no distances dāvāja Rīgas "Dinamo" uzvaru. Ar viņa raidīto ripu Baruļins tika galā, taču pirmais pie atlēkušās bija centra uzbrucējs Kails Vilsons, kurš netraucēts panāca 3:2. Rīdzinieki Prāgā notiekošo turnīru sākuši ar panākumu pagarinājumā.

Pēcāk norisinājās arī pēcspēles metienu sērija. "Dinamo" meta visi trīs uzbrucēji, kuri izcēlās mača gaitā, tāpat arī Bukarts un Andris Džeriņš, taču ar pieciem mēģinājumiem Baruļina pārspēšanai nepietika. Savukārt Sedlāčeks kapitulēja divreiz – pēc Steipltona un Varnakova raidījumiem.

Rīgas "Dinamo" otro maču aizvadīs rītvakar, pulksten 18:30 spēkojoties ar saimnieci Prāgas "Lev". Tiešraide "Eurosport 2" ēterā. "Lev" šovakar spēlēs pret Ufas "Salavat Yulaev".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Jakubs Sedlāčeks (Mikaels Telkvists); Georgijs Pujacs - Mets Robinsons, Arvīds Reķis - Oskars Cibuļskis, Krišjānis Rēdlihs - Kristaps Sotnieks, Edgars Siksna; Marsels Haščāks - Kails Vilsons - Marsels Hosa, Aleksandrs Ņiživijs - Andris Džeriņš - Gints Meija, Roberts Bukarts - Pols Šehura - Miks Indrašis, Kārlis Ozoliņš - Artūrs Kuzmenkovs - Mārtiņš Cipulis, Deivids Sarkanis.

"Prague Hockey Cup", 12. augusts

Kazaņas "Ak Bars" – Rīgas "Dinamo" 2:3 (0:1, 2:1, 0:0, 0:1)

Vārti: 11:23 Šehura 0:1, 27:22 Burmistrovs (Pesonens, Medvedevs) 1:1, 34:35 Steipltons (Varnakovs, maz.) 2:1, 39:37 Indrašis (Bukarts) 2:2, 63:54 Vilsons (Robinsons) 2:3
Soda minūtes: 8:6
Metieni: 16:33
Vārtsargi: Konstantīns Baruļins – Jakubs Sedlāčeks

"Dinamo" pirmssezonas pārbaudes spēles:

laiksvietaspēlerezultāts
2. augustā plkst. 19:00Inbox.lv ledus halle Piņķospret Ņeftekamskas "Toros"8:1
8. augustā plkst. 19:00Inbox.lv ledus halle Piņķospret Almetjevskas "Neftjannik"3:0
12. augustā plkst. 14:00Prāgapret Kazaņas "AK Bars"3:2 P
13. augustā plkst. 18:30Prāgapret Prāgas "Lev"
15. augustā plkst. 14:00Prāgapret Ufas "Salavat Julajev"
16. augustā plkst. 14:00 vai 18:30Prāgaspēle par vietu
26. augustā plkst. 19:30Arēna Rīgapret Jaroslavļas "Lokomotiv"
27. augustā plkst. 19:30Arēna Rīgapret Kazaņas "AK Bars"
29. augustā plkst. 20:00Arēna Rīgaspēle par vietu

 +10 [+] [-]

, 2013-08-12 16:22, pirms 11 gadiem
Nu vismaz pārbaudes spēlē viņus vienreiz vinnējam!

 +26 [+] [-]

, 2013-08-12 16:22, pirms 11 gadiem
Indrašis sev izkārtoja vnk. fantastiskus vārtus. Prieks par uzvaru!

  +8 [+] [-]

, 2013-08-12 16:22, pirms 11 gadiem
laba spēle. ar kļūdām, bet tomēr diezgan solīdi
Indraša gols konfekte
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:24, pirms 11 gadiem
Cik bullīšus viņi metīs?

 +14 [+] [-]

, 2013-08-12 16:24, pirms 11 gadiem
bet bullīšos joprojām neiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-08-12 16:24, pirms 11 gadiem
malaci labi nokapaja prieks par Indrasi un Vilsonu

  +4 [+] [-]

, 2013-08-12 16:24, pirms 11 gadiem
Nekaifošu,bet ir tīri ok. Daudziem vēl sevi jāpierāda. Biedē jau tās 3 uzvaras 3jās pārbaudes spēlēs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-08-12 16:25, pirms 11 gadiem
ja Indraši var saukt par leģionāru , tad tev taisniba
Rodriguez rakstīja: ja uzvara pateicoties leģiem, tas man patīk!

  -4 [+] [-]

, 2013-08-12 16:25, pirms 11 gadiem
Bullīšus izpildam vienkārši nožēlojami un pretīgi. Bet nav jau nekāds jaunums.

  +9 [+] [-]

, 2013-08-12 16:25, pirms 11 gadiem
Bullīši vienkārši šausmīgi ....

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:25, pirms 11 gadiem
Ņiživijs meta bullīti?

 +25 [+] [-]

, 2013-08-12 16:25, pirms 11 gadiem
pārbaudes spēlēs 12 bullīši, un neviens nav iemests...!!!

 +20 [+] [-]

, 2013-08-12 16:25, pirms 11 gadiem
Sedlačeks izskatās ka būs lietaskoks

  -3 [+] [-]

, 2013-08-12 16:26, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Sedlačeks izskatās ka būs lietaskoks
piekrītu, tik maziņš un daudz rāpo uz ceļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-08-12 16:26, pirms 11 gadiem
nesi saitus sajaucis ??
Rodriguez rakstīja: kas ir indrašis ?

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:26, pirms 11 gadiem
Pārbaudes spēles ir lai meklētu labākos risinājumus, skatīties kur jāpiestrādā. Nav jau liels rādītājs bet 2 pēdējās spēlēs kopā esam iemetuši 0 bullīšus no 9. Gan jau Ābols pie tā piestrādās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:27, pirms 11 gadiem
Nospēlēja labi, bet realizācija varēja būt labāka. Bullīši gan bija nekādi.
Slēpts komentārs: coffijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:28, pirms 11 gadiem
kapec nizivijs nemet ?

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 16:28, pirms 11 gadiem
Ļoti laba 1.trešdaļa,pēc tam Hossa nogulēja savu sedzēju četratā spēlējot,ielaisti vārti vairākumā un likās,ka spēle nobrūk,bet malači,ka saņēmās !Pēc neizmantotiem momentiem arī mums bija pārsvars(Bukarts,Cipulis,Meija,bet Robinsons -vispār tukšos vārtos netrāpīja pēc izcilas Ņiživija piespēles).Patika Indraša enerģija un cenšanās apspēlēt vairākus pretniekus,kas arī pēc lieliskas saspēles ar Bukartu nesa vārtus.Diezgan nemanāms bija Hosa.Bet Jučers var krāmēt čemodānus-nu nespīd viņam vairs Dinamo pēc jau otrās pārliecinošās Sedlačeka spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:29, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Sedlačeks izskatās ka būs lietaskoks
tikai pirmajos vartos un buliitii pret varnakovu vareja labaak ar keereejcimdu nospeeleet

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:29, pirms 11 gadiem
Breakpoint rakstīja: Bullīši vienkārši šausmīgi ....
Bet sezonā pēc uzvaras jau bullīši nebūs jāmet!
Ja neiet bullīši, tad spēli līdz bullīšiem nedrīkst laist.!
Slēpts komentārs: blitkotajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-08-12 16:30, pirms 11 gadiem
blitkotajs rakstīja: lloti vaaja spele pret ak bars septiito sastaavu...
Idiots.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 16:30, pirms 11 gadiem
Kurš redzēja kā Indrašis papildlaikā vnk tā nomānija pretinieku, kas prosta, nesaprata, kas notika, prieks uz tādu spēlētāju skatīties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:31, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Prāgas halles informators visu paziņo tikai čehu valodā ,nevis kā Rīgā katru sīkumu abās valodās pat pārbaudes spēlēs,laikam rūpējās par otrās valsts valodas ieviešanu.
Ble,spēli neskatijos, bet nesen man te kaismīgie KHL fani borēja,ka Prāgā informātors visu dublē krievu valodā.
Meļi.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 16:31, pirms 11 gadiem
Kamēr vien varam uzvarēt pamatlaikā vai papiildlaikā, par pēcspēles metieniem nav jāuztraucas, jo līdz tādiem nemaz nenonāksim.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:31, pirms 11 gadiem
blitkotajs rakstīja: lloti vaaja spele pret ak bars septiito sastaavu...
Aizej labāk uz tualeti un parausti savu bļitku, tajā jomā noteikti esi speciālists, bet hokejs gan nav priekš tevis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ble,spēli neskatijos, bet nesen man te kaismīgie KHL fani borēja,ka Prāgā informātors visu dublē krievu valodā.
Meļi.
nezinu kaa paareejie, bet es skali un skaidri dzirdeeju informaatoru, kurs runaaja arii krievu valodaa

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:34, pirms 11 gadiem
Jāņem kauss

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:34, pirms 11 gadiem
ChristianDK rakstīja: tikai pirmajos vartos un buliitii pret varnakovu vareja labaak ar keereejcimdu nospeeleet
tapat vins tika nemts ka otrais, lai gan ar Telly neko nevar zinat ar kaa bus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:35, pirms 11 gadiem
Rodriguez rakstīja: gagarina balva ?
nu ja, nu ja.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:36, pirms 11 gadiem
blitkotajs rakstīja: es tikai izkratu savu sirdi, jo riebjas Riigas Dinamo, kas parodee hokeju, un dazzkaart atsevisski speleetaaji laukumaa dodas palii, lai atspirgtu no 7% apiniisha... skumji
ta bija pagajusogad... sogad pie stures ir Abols, nakama LV treneru superzvaigzne un cilveks, kas Nolanam ieteica pameginat Indrasi.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:37, pirms 11 gadiem
to seergu nevar izaarsteet diemzzeel...
Ikrnpk rakstīja: ta bija pagajusogad... sogad pie stures ir Abols, nakama LV treneru superzvaigzne un cilveks, kas Nolanam ieteica pameginat Indrasi.......
Slēpts komentārs: Mord
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:40, pirms 11 gadiem
Mord rakstīja: Pag, ja pirmo vārtu autors ir Šehura, tad iznāk, ka tagad hokejā vārtus var arī ar roku gūt? Peņem šaibu rokā un met?
jā, ja trāpi pretinieku komandas aizsargam un no viņa ripa ielido vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:41, pirms 11 gadiem
Mord rakstīja: Pag, ja pirmo vārtu autors ir Šehura, tad iznāk, ka tagad hokejā vārtus var arī ar roku gūt? Peņem šaibu rokā un met?
Vispār tev derētu pasekot līdz hokeja noteikumiem, spēlētājs drīkst noķert gaisā lidojošu ripu un piespēlēt sev

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:42, pirms 11 gadiem
RD ir jatiek playoff shogad

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 16:43, pirms 11 gadiem
veel vieens kursh rigas dinamo abonementa deel buutu gatavs laist struklinnu sev uz botaam, apsveicami patriotisks cilveeks, nonnemu cepuri tavaa priekssaa
Prikwans rakstīja: blitkotaj, ko tu vispār zini? Esi blakus stāvējis? Parodē hokeju? KAs tu pa tādu ekspertu? Okey, man tāpat kā tev ir savas atziņas. Tevi ganjau piesmējuši bērnībā, situši, draugu tev nav. Dzīvo viens, un tēlo fraijeru, ekspertu! Tu pats zini, ka esi nulle dzīvē. Skumji. Un ko tu skaties to parodiju, ko tu lien pie mums un vēl tērē laiku ar komentāriem?

Pazvani tiem, kas tevi apkauno, un aizskar! Tikai aizvācies no tejienes lūzeri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-08-12 16:44, pirms 11 gadiem
Prikwans rakstīja: ārprāc, un šitādi mums ir eksperti šeit. Dolb*i! Viņš pēdējais no DR skāra ripu, bet vārtu ieskaitīja, jo tā bija no KAzaņas AK BARS hokejista slidas!
Ej komentē basketbolu!
Ideāli. Tobiš, ja redzi ka kastei priekšā stāv pretinieku aizsargs, paņem ripu rokā un met pa viņu! Moš no rikošeta vēl gols būs. Skaitīsies, jo pēdējais pieskārās pretinieks.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:45, pirms 11 gadiem
blitkotajs rakstīja: veel vieens kursh rigas dinamo abonementa deel buutu gatavs laist struklinnu sev uz botaam, apsveicami patriotisks cilveeks, nonnemu cepuri tavaa priekssaa
Kāds šeit sakars ar patriotiskumu un strūkliņu uz botām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 16:46, pirms 11 gadiem
Prikwans rakstīja: Par spēli. Kautkā uztaruc, ka vārtus nemet Hossa, Haščāks, šodien tas pats Mets Robinsons, vnk 130% vārtus negūst. Bet met Indrašis, Kuzmencovi, Bukarti u.t.t.
Ļoti ceru, ka šogad nebūs tādu problēmu, kā pagāšgad!
Jautajums- ar ko Hosa labaks par Indrasi uz so bridi, nee tiri statistiski pec pagajusas sezonas cipariem?

Tikai logiski, ka Indrasis pec Karsuma aiziesanas ir uzbrukumaa lideris... tapat ari Sehura. Un Bukarts jau Ceribas kausa labi nospeleja, bet tas redz neskaitas, jo tur jau bez mums nevienam nebija motivacijas.......

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:46, pirms 11 gadiem
Rīt no Eurosport 2 arī rādīs spēli, pret LEV?
Kalendārs - dinamoriga.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:48, pirms 11 gadiem
Mord rakstīja: Ideāli. Tobiš, ja redzi ka kastei priekšā stāv pretinieku aizsargs, paņem ripu rokā un met pa viņu! Moš no rikošeta vēl gols būs. Skaitīsies, jo pēdējais pieskārās pretinieks.
Redzi, tapēc hokejā ir tiesneši un video atkārtojuma tiesnesis, kas saprot no hokeja noteikumiem daudz vairāk, kā tu un pieņem lēmumu, izvērtējot attiecīgo situāciju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:55, pirms 11 gadiem
blitkotajs rakstīja: veel vieens kursh rigas dinamo abonementa deel buutu gatavs laist struklinnu sev uz botaam, apsveicami patriotisks cilveeks, nonnemu cepuri tavaa priekssaa
Kas tas par bļitkotāju uzradies. Zuša klons varbūt. Kādā līgā mēs spēlējam Tu zini. Es arī esmu no tiem ,kuram viena no labākām atpūtām ir arēnā Rīga klātienē DR spēlēs. Es tur ļoti labi atpūšos pēc darba dienas. Ja Tev to nesaprast ko lai dara, citam atpūtai vajag meitenes, citam alkoholu, citam tusiņu, man atpūtai noder hokejs pie patīkamas komandas.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 16:55, pirms 11 gadiem
Prikwans rakstīja: Vispār ir apzināta rokas kustība, un peispēlēšana sev ar roku!
Ko tu umņičī, ja nezini notiekumus. Dolb*s!
JA tu met ripu ar roku prom, vai pa vārtiem vai jebkur. Kr4 izdari rokas kustību, kas nav peispēle sev. Tad tev pienākas 2 min sods!
Šekura, noķēra ripu un liak sev uz lāpstiņas. Tas ir pa visam kautkas cits!
Tu normāli atbildēt arī māki, hokeja wikipedija? Uz kādas vēl lāpstiņas viņš tur kaut ko lika? Reāli ar roku uzsita pa ripu un tā ielidoja vārtos. Gan jau ja būtu mums tāds gols iemests tu būtu pirmais, kurš bļautu, ka nav jāskaita. Pabāz galvu zem auksta ūdens, paliks vieglāk.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:56, pirms 11 gadiem
pillgaajienaa liidz maskavai ha ha labais joks dailldirseej

Prikwans rakstīja: Es nesaku, ka mūsējie ir sliktāki. Es saku, ka mani uztrauc tas, ka leģionārus pērk effektam. Protams, šis ir sagatavošanās posms, un sezona ir gara, tomēr gribētos kādu avansu, redzēt ka Hossa vēl var iešaut! Tas pats Haščāks, šodien nemanāms!

Indrašis drīzāk ir pārgalvīsg un pilns enerģijas, nevis kautkāds uzbrukuma līderis. Viņam ir individuāla meistarība. Bet cik nav piedzīvoti zaudēti vārti dēļa Mika pārgalvības! (atskatoties uz iepriekšējo sezonu) Līdz līderim viņam, kā man pīļu gājienā līdz Maskavai!

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:57, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Redzi, tapēc hokejā ir tiesneši un video atkārtojuma tiesnesis, kas saprot no hokeja noteikumiem daudz vairāk, kā tu un pieņem lēmumu, izvērtējot attiecīgo situāciju...
Visu ļoti labi saprotu. Vienkārši šādu golu vēl nebiju redzējis un padomāju, kas te darītos, ja mums tāds būtu iemests. Vnk nedaudz paironizēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:57, pirms 11 gadiem
blitkotajs rakstīja: lloti vaaja spele pret ak bars septiito sastaavu...
Atradu šitā gudrīša komentāru. Laikam patiešām bērns-tad viss saprotams un piedodams, bet ja pieaudzis tad zuša konkurents IQ jomā.

  +6 [+] [-]

, 2013-08-12 17:02, pirms 11 gadiem
Otrā maiņa Šekura- Indrašis -Bukijs vislabāk izskatījās! Un izskatās, ka šie kadri (ja viņus Jēpis kaut kādā vājprata uzplūdā atkal neizjauks) vēl kaut ko vares saveidot arī sezonā, jo viņiem gan spēle gan sapratne sava starpa jau bija labā līmenī! Otrais gols Indraša - Bukija izspildijumā vispār bija konfekte! Ko nevar par pārejam maiņam teikt.... Džera darija to pašu ko vienmer - bakstijas gar bortiem, Meija (misters "hui-štanga") arī to pašu ko vienmēr - skreja, bizoja kā negudrs un meta pa štangu! Superaizsargs Robinsons vispār pat tukšos vārtos nevareja trapīt kaut meta pa vartiem visvairāk no visas komandas.... vēl viens malacis - Cibuļa arī darija to ko parasti dara - ļāva pretiniekam netraucēti iemest otros vārtus no vārtu priekšas.... citiem vardiem sakot viss kā parasti! Pazistu veco labo Dinamo rokrakstu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:03, pirms 11 gadiem
Cibulis tik jēli nospēlēja pret Stepltonu kad zaudēja otros vārdus, vienkārši kauns palika. Bet vispārējā bilde diezgan pozitīva.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 17:04, pirms 11 gadiem
Patikami ka komanda uzvar un pietam Ak Bars nevis kkadu tur VHL klubu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:05, pirms 11 gadiem
Hāščāku saslavēja-Slovākijas līgas snaiperis,tagad būs baigais metējs-ņifiga viņš nevar iemest.Kaut gan pāragri spriest,čalis tik vienu spēli nospēlējis,spriest varēs pēc paša turnīra.

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:06, pirms 11 gadiem
mavaans rakstīja: Hāščāku saslavēja-Slovākijas līgas snaiperis,tagad būs baigais metējs-ņifiga viņš nevar iemest.Kaut gan pāragri spriest,čalis tik vienu spēli nospēlējis,spriest varēs pēc paša turnīra.
Ari pec turnira, domaju ka pa dazhiem ta isti nevares spriest!

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:07, pirms 11 gadiem
Vienalga, kas met, galvenais, lai samet tos vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:08, pirms 11 gadiem
Jakub Sedlacek rakstīja: Indrašis apsolīja mani-Wilsonu-Hossu aizvest uz Coyote Fly ja uzvaram!!!
Tu runā Latviski?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:11, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Tas otrs slovāks ir gārām. Nu vienozīmīgi garām. Hossa kā vienmēr der.
Vēlviens debīlais, spriest pēc vienas spēles.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 17:11, pirms 11 gadiem
Prikwans rakstīja: Kādos vārtos meta? Ripa bija augstāk apr viņa galvu, viņš viņu ķēra un meta pret ledu, ja viņš būtu metis pa vārtiem tad Baruļinam pa galvu! Ja es tāds nejēga, ka tiešām uzskati tā, kā tu te demonstrē, tad jums ar bļotkotāju jaāsazvanās ! Varēsiet būt Stūlbs un vēl stūlbāks!
Mjā, lasīt un rakstīt tev vēl jāmācās, mazais stūūūūlbeni! Labi, vari turpināt te bļaustīties.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 17:11, pirms 11 gadiem
domaa liidz martam tevi saudzees?
Prikwans rakstīja: Ai nedirsīsim rīt Haščāks sametīs 4 ripas, un atkal aprausimies! Vienkārši jāpriecājas, un jācer, ka šogad sezona turpināsies vēl martā Playoffos!

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:11, pirms 11 gadiem
Prikwans rakstīja: Ai nedirsīsim rīt Haščāks sametīs 4 ripas, un atkal aprausimies! Vienkārši jāpriecājas, un jācer, ka šogad sezona turpināsies vēl martā Playoffos!
Man tak gribas PO bardu beidzot atkal audzet! Taka ljoti ceru uz PO shosezon!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:13, pirms 11 gadiem
Jakub Sedlacek rakstīja: jā, drīz tak vēlēšanas, jāgatavojas "Jakuba un Pučes'' reformu partija
"Jakuba un Kaila" reformu partija!

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:13, pirms 11 gadiem
mavaans rakstīja: Hāščāku saslavēja-Slovākijas līgas snaiperis,tagad būs baigais metējs-ņifiga viņš nevar iemest.Kaut gan pāragri spriest,čalis tik vienu spēli nospēlējis,spriest varēs pēc paša turnīra.
Lai mazliet iespēlējas, tad redzēs – tomēr 2 gadus pēc kārtas tikt SVK izlasē uz PČ par kaut kādu kvalitāti liecina...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:14, pirms 11 gadiem
Pirmie vārti pēc pirmā acu skata šķita ka nav jāskaita, bet kad paskatās atkārtojumā vairākas reizes tad saprast ir grūti, bet drīzāk bija. Ar roku uz priekšu nesita, bet uz ledus sev priekšā, izskatījās ka ripa atsitās pret šehuras kāju tad pret pretinieku un ielido vārtos, Indrašis pieskārās ripai jau aiz vārtu līnijas. Strīdīgi ir ka Šehura bija vārtsargu laukumā, bet pēc noteikumiem vārti nav jāskaita , ja esi vārtu laukumā un traucē tam(vai traucēja lai katrs domā pats).
Precīzs skaidrojums kā Šehura guva vārtus:
1) Šehura ripu apstādina ar roku un nosit sev priekšā (bet ne atklāti uz priekšu (starp vārdiem uz priekšu un sev priekšā tomēr ir atšķirība)
2) Pēc Šehuras rokas ripa pieskarās viņa kājai
3) Pēc mūsējo kājas ripa pieskarās kādam no Kazaņas un ieslīd vārtos
Varbūt kaut ko nezinu no hokeja noteikumiem bet drīzāk jāskaita.
Būtu šādi vārti KHL čempī-drīzāk tiesneši ilgi skatītos ierakstu un nepārmestu tiesnešiem nevienā gadījumā, jo visos sīkumos mēs tik labi neredzam kā videotiesnesis, kurš var skatīties palēlinātā režīmā un nospiest stop jebkurā brīdī.
Būtu ļoti interesanti dzirdēt profesionāla tiesneša skaidrojumu par šo epizodi un tāpat sezonas laikā par citām strīdīgām epizodēm.

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:17, pirms 11 gadiem
Prikwans rakstīja: Bārda / ūsas jāaudzē būs Novembrī! Kopā ar Hokejistiem!
Tad kad būs potences mēnesis!
A nu ja, pareizi Movember akcija! lkm ta saucas!

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:17, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Lai mazliet iespēlējas, tad redzēs – tomēr 2 gadus pēc kārtas tikt SVK izlasē uz PČ par kaut kādu kvalitāti liecina...
Mzliet uztrauc Haščaka rezultativitāte Slovākijas izlasē. 40 spēles 2+5, tajā skaitā PČ 14 spēles 0+1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 17:21, pirms 11 gadiem
inis rakstīja: RD ir uzvarējusi visas KHL komandas regulārās sezonas spēlēs...
Man tads cujs ka Ufu gan neesam uzvarejushi! Nu vismaz neatceros!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:24, pirms 11 gadiem
DINAMO LABĀKIE rakstīja: pagājušajā sezonā OT zaudēja vai uzvarēja, neatceros, bet Ufā piedzīvoja sagrāvi
Ufā bija smaga sagrave!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:33, pirms 11 gadiem
Esmu lepns par uzvaru! Aiziet, aiziet Dinamo Dinamo RĪGA!
Šosezon jābūt playofam!

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:34, pirms 11 gadiem
kraasutrepe rakstīja: Tu esi stulbs, un neizskatijās , ka būs leitas koks, sēž uz ceļiem, mazs, augša visa pārāk brīva, dažas stulbi atsistas ripas, un cik tad arī to metienu bija - 16 pēc statsitikas , 14 atvairīti.. nekritīsim eiforijā, vēl sevi jāpierāda būs..
kaut kas nav pieskaitīts, jo 16 metieni bija pēc otrā perioda. tad sanāk viņi trešaj;a nereizi nemeta pa vārtiem jeb tomēr nav pieskaitīta statistika par 3. periodu akbarsam?

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ble,spēli neskatijos, bet nesen man te kaismīgie KHL fani borēja,ka Prāgā informātors visu dublē krievu valodā.
Meļi.
Vai šodien Prāgā bija KHL spēle?

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:39, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Esmu lepns par uzvaru! Aiziet, aiziet Dinamo Dinamo RĪGA!
Šosezon jābūt playofam!
Nu nesāc jau nolaisties līdz troļļu parasto līmenim

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 17:40, pirms 11 gadiem
Pašapziņai ļoti noderīga uzvara!!!

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:43, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vai šodien Prāgā bija KHL spēle?
tev vēl nav apnicis ar viņu ņemties

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:49, pirms 11 gadiem
Rodriguez rakstīja: kas ir indrašis ?
Tevi jau basketbola sadala gaida troli stulbais

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 17:50, pirms 11 gadiem
Abi slovāki bija galīgi nemanāmi, un var just, ka trūkst vēl viena laba uzbrucēja (Sprukta).

     [+] [-]

, 2013-08-12 17:56, pirms 11 gadiem
Sedlačeks patīkami pārsteidz, bet vietām var manīt, ka augums nedaudz par mazu ;D

     [+] [-]

, 2013-08-12 18:20, pirms 11 gadiem
Malači vairāk neka malači un šitie te papildinājumi ir oky un no šīs sezonas konference gaidu vairāk neka 8.vietu un nav ko gaidīt vai ceret jaņem uzvaras!

Man vienalga šis ir pārbaudes mač vai nē,prieks par Dinamo :

Gaidu pilnu arēnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 19:01, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: es gan diezgan padaudz dzirdēju krievu valodā dublētus tekstus, teikšu atklāti. Pat nobrīnījos, guļi pārbaudes spēlē jārunā krievu valodā
Pirms gada biju Prāgā. Ļoti pārsteidza ka krievu valoda tur ir ļoti izplatīta un uzraksti krievu valodā ir arī uz ielām. Viens piemērs-pie ieejas Prāgas zoo pamanīju karti un bukletu krievu valodā(to deva par velti). Vēl bukleti bija čehu un angļu valodā. Rīgā zoo nav bukleti krievu valodā.
3 dienu laikā tikai viens mans vai kolēģu uzrunātais neprata krievu valodā elementāru vārdu. Tā kā ja zin krievu valodu komunikācijas problēmas Prāgā vispār nerodas un viņi nekautrējās likt uzrakstus uz ielas krieviski (protams ka es ļoti nevēlētos pat uz pusi tik krievisku Rīgu-domāju uzrakstu un informācijas ziņā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-08-12 19:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tev vēl nav apnicis ar viņu ņemties
Man ar tevi točna ir apnicis,un tāpēc pat neiespringstu atbildēt.

  -3 [+] [-]

, 2013-08-12 19:07, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vai šodien Prāgā bija KHL spēle?
Čehi vismaz Prāgas kausā sevi ciena, kaut arī tajā piedalās tikai KHL komandas.
Mūsējie krievu podlaižas pat LDz kausā to neatļaujas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 19:25, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Liepājā vispār latviešu valodu var dzirdēt? Protams, ja neskaita Fonteina kvartālu, kur čupa ar rīdziniekiem sabrauc.
netirs

     [+] [-]

, 2013-08-12 19:26, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Pirms gada biju Prāgā. Ļoti pārsteidza ka krievu valoda tur ir ļoti izplatīta un uzraksti krievu valodā ir arī uz ielām. Viens piemērs-pie ieejas Prāgas zoo pamanīju karti un bukletu krievu valodā(to deva par velti). Vēl bukleti bija čehu un angļu valodā. Rīgā zoo nav bukleti krievu valodā.
3 dienu laikā tikai viens mans vai kolēģu uzrunātais neprata krievu valodā elementāru vārdu. Tā kā ja zin krievu valodu komunikācijas problēmas Prāgā vispār nerodas un viņi nekautrējās likt uzrakstus uz ielas krieviski (protams ka es ļoti nevēlētos pat uz pusi tik krievisku Rīgu-domāju uzrakstu un informācijas ziņā).
padomju bloka valsts, tāpēc arī runā krieviski. bet tāpat arī vāciski, angliski... es neteiktu, ka prāgā viss nu ir krieviski un citas svešvalodas tur nelīdz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-08-12 19:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bolderājā vai Maskačkā dzīvojot latviešu valoda ir svešvaloda.
To stāsta Ivars, kurš regulāri apmeklē gan Bolderāju, gan maskačku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 20:05, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Čehi vismaz Prāgas kausā sevi ciena, kaut arī tajā piedalās tikai KHL komandas.
Mūsējie krievu podlaižas pat LDz kausā to neatļaujas.
Man nav nekādu pretenziju pret krievu valodu, ne viņa, ne sportisti nav vainīgi par politiķu izdarībām. Ja māk valodu, tad šādos starptautiskos pasākumos lai lieto, jo kas gan saprot čehu vai latviešu valodu. Man vairāk nepatīk, kad mūsu krievi kas perfekti runā latviski, cenšas ar mani runāt krieviski, jeb vakar atveru pazīstamiem cilvēkiem piederoša, futzāla komandas mājas lapu FK Nikars - официальная страница клуба un tur viss ir tikai krieviski, par to ir vērts uztraukties, bet ja informators pasaka lai cilvēki saprot, viss okei, jo priekš kam tad domāta tā informācija, ja nepriekš līdzjutējiem.
Cik atceros, tad Tu kad intervēji LM treneri, nesarunājies ar viņu baltkrievu, angļu vai ar tulka palīdzību latviešu valodā, bet griezi vaļā krieviski. Varēji jau nodemonstrēt principiālu nostāju.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 20:13, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tev vēl nav apnicis ar viņu ņemties
Agrāk jau diskutēju ar viņu līdz uzvarošām beigām, bet tagad kad sāk vilkt uz grāvi, bez brīdināšanas tinos prom. Lai diskutē ar zušiem, ska faniem kas pa desmit reizēm banoti, man nav pacietības vārdus skaldīt.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 20:17, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man nav nekādu pretenziju pret krievu valodu, ne viņa, ne sportisti nav vainīgi par politiķu izdarībām. Ja māk valodu, tad šādos starptautiskos pasākumos lai lieto, jo kas gan saprot čehu vai latviešu valodu. Man vairāk nepatīk, kad mūsu krievi kas perfekti runā latviski, cenšas ar mani runāt krieviski, jeb vakar atveru pazīstamiem cilvēkiem piederoša, futzāla komandas mājas lapu FK Nikars - официальная страница клуба un tur viss ir tikai krieviski, par to ir vērts uztraukties, bet ja informators pasaka lai cilvēki saprot, viss okei, jo priekš kam tad domāta tā informācija, ja nepriekš līdzjutējiem.
Cik atceros, tad Tu kad intervēji LM treneri, nesarunājies ar viņu baltkrievu, angļu vai ar tulka palīdzību latviešu valodā, bet griezi vaļā krieviski. Varēji jau nodemonstrēt principiālu nostāju.
Runa nav par krekliem, bet gan par sirdsapziņām. Šajā konkrētajā gadījumā valodu kā saziņas līdzekli.
Manuprāt, nav loģiski prasīt,lai baltkrievs,kurš skaidri apzinās,ka drīz pametīs Latviju prastu latviešu valodu. Tad jau drīzāk Podziņš ar visu savu patriotisko nostāju ne bū, ne bē no latviešu valodas, un tāpēc biju spiests ar viņu runat krieviski.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 20:19, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Agrāk jau diskutēju ar viņu līdz uzvarošām beigām, bet tagad kad sāk vilkt uz grāvi, bez brīdināšanas tinos prom. Lai diskutē ar zušiem, ska faniem kas pa desmit reizēm banoti, man nav pacietības vārdus skaldīt.
???????????????
Kad tad Tu mani kaut kur ar savu viedokli būtu pārliecinājis par pretējo?
Ja Tu tā esi iedomājies,tad tas nenozīmē,ka es Tev piekrītu.
Manis pēc vari bubinat cik vien vēlies.Viedokļu dažādība svēta lieta.

     [+] [-]

, 2013-08-12 20:37, pirms 11 gadiem
blitkotajs rakstīja: lloti vaaja spele pret ak bars septiito sastaavu...
Man vienmēr ir mācījuši - par stulbiem cilvēkiem nedrīkst smieties. Bet nu par šitādu d*uni gan es pasmiešos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-08-12 21:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Runa nav par krekliem, bet gan par sirdsapziņām. Šajā konkrētajā gadījumā valodu kā saziņas līdzekli.
Manuprāt, nav loģiski prasīt,lai baltkrievs,kurš skaidri apzinās,ka drīz pametīs Latviju prastu latviešu valodu. Tad jau drīzāk Podziņš ar visu savu patriotisko nostāju ne bū, ne bē no latviešu valodas, un tāpēc biju spiests ar viņu runat krieviski.
Informators pat skaitās tiesnesis (tiesnesis informators). Kāda jēga ja viņu neviens nesaprot, sabojāsies tablo un šis bliezīs kaut ko kazahu valodā.
Tu gan beidz līferēt, kam Tu taisiji to interviju krieviem, baltkrieviem, maskačkas urlām? Jeb Tavuprāt mums visiem jāsaprot krievu valoda? Pofig ka viņš ir belars, varēji no sākuma pateikt jautājumu latviski un tad jautāt krieviski, tāpat tulkot atbildes, mums valsts valoda nav krievu. Ja būtu tā rīkojies, es saprastu Tev tiešām ir baigie principi, bet tagad vienkārši kašķi meklē.

  +3 [+] [-]

, 2013-08-12 21:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ???????????????
Kad tad Tu mani kaut kur ar savu viedokli būtu pārliecinājis par pretējo?
Ja Tu tā esi iedomājies,tad tas nenozīmē,ka es Tev piekrītu.
Manis pēc vari bubinat cik vien vēlies.Viedokļu dažādība svēta lieta.
Viss, es arī šovakar uzvarēju, Ivaram vairs nav argumentu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 21:44, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Informators pat skaitās tiesnesis (tiesnesis informators). Kāda jēga ja viņu neviens nesaprot, sabojāsies tablo un šis bliezīs kaut ko kazahu valodā.
Tu gan beidz līferēt, kam Tu taisiji to interviju krieviem, baltkrieviem, maskačkas urlām? Jeb Tavuprāt mums visiem jāsaprot krievu valoda? Pofig ka viņš ir belars, varēji no sākuma pateikt jautājumu latviski un tad jautāt krieviski, tāpat tulkot atbildes, mums valsts valoda nav krievu. Ja būtu tā rīkojies, es saprastu Tev tiešām ir baigie principi, bet tagad vienkārši kašķi meklē.
Nu,tad pēc Tavas loģikas iznāk,ka tikai īpaši krievu labā jāpacenšas? Bet ja nu arēnā ir gana daudz somu (kas Rautikalio laikos nebija retums, jo somi bija pat atspērušies uz Liepāju viņu atbalstīt), vai vācieši,angļi u.t.t. Kāpēc tad informātors nerunā arī angliski?
Jā,protams,ka varēja jautājumus uzdot latviski,bet šoreiz būtiskākais bija novadīt trenera informāciju pēc iespējas precizāku tās adresatam u.t.i. Jums skatītājiem.

     [+] [-]

, 2013-08-12 21:45, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Viss, es arī šovakar uzvarēju, Ivaram vairs nav argumentu!
Man vienmer ir argumenti.
Viss atkarīgs tikai no ta-cik man ir vēlme gari un plaši te izplūst komentāros.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 21:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,tad pēc Tavas loģikas iznāk,ka tikai īpaši krievu labā jāpacenšas? Bet ja nu arēnā ir gana daudz somu (kas Rautikalio laikos nebija retums, jo somi bija pat atspērušies uz Liepāju viņu atbalstīt), vai vācieši,angļi u.t.t. Kāpēc tad informātors nerunā arī angliski?
Jā,protams,ka varēja jautājumus uzdot latviski,bet šoreiz būtiskākais bija novadīt trenera informāciju pēc iespējas precizāku tās adresatam u.t.i. Jums skatītājiem.
Ja tie somi kādi 100-200 cilvēki regulāri brauktu uz spēlēm, kapēc gan ne, es par, bet ja tur 10 cilvēki, tad neredzu jēgu, tad jau visās krievu hallēs jārunā arī latviski!
Kā mums var novadīt, ja valodu nesaprotam? Jaunākā paaudze daudzi tiešām nebumbum ruskij jazik.

     [+] [-]

, 2013-08-12 21:53, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man vienmer ir argumenti.
Viss atkarīgs tikai no ta-cik man ir vēlme gari un plaši te izplūst komentāros.
ev tu argumentētāj lielais, moška nedaudz mazāk pa komentāriem dzīvojies un saved savu dzīvi kārtībā, lai nebūtu normāliem cilvēkiem jālasa tava izlietā žults hokeja sadaļā..

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 21:58, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja tie somi kādi 100-200 cilvēki regulāri brauktu uz spēlēm, kapēc gan ne, es par, bet ja tur 10 cilvēki, tad neredzu jēgu, tad jau visās krievu hallēs jārunā arī latviski!
Kā mums var novadīt, ja valodu nesaprotam? Jaunākā paaudze daudzi tiešām nebumbum ruskij jazik.
Pastāv pat ļoti liela varbūtība,ka uz RD spēlem arēnā diezgan regulari nolasās100-200 angliski runajošo.