Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" pievienojas desmitais leģionārs - somu uzbrucējs Mitinens

Rolands Eliņš

Rīgas "Dinamo" pievienojas desmitais leģionārs - somu uzbrucējs Mitinens
Matiass Mitinens
Foto: Dinamoriga.eu

Kontinentālās hokeja līgas komanda Rīgas „Dinamo” savu sastāvu papildinājusi ar 28 gadus veco somu uzbrucēju Matiasu Mitinenu, kurš pagājušajā sezonā spēlēja KHL komandās „Kunlun” un „Vityaz”, 31 spēlē gūstot piecus vārtus.

Matiass Mitinens 2017./2018. gada sezonu iesāka KHL vienībā “Kunlun Red Star, kur 17 regulārā čempionāta mačos guva divus vārtus un atdeva vienu rezultatīvu piespēli, bet vēlāk pārcēlās uz “Vitjaz”, kur 14 spēlēs iekrāja septiņus punktus (3+4), turklāt vieni vārti tika gūti tieši pret Rīgas „Dinamo”.

Iepriekš savā karjerā Mitinens spēlējis arī Kazahstānā un Zviedrijas otrajā līgā, kur pirms divām sezonām izcēlās ar 14+15 52 spēlēs „VIK Vasteras” sastāvā, savukārt pirms tam viņš spēlējis tikai Somijā.

Aizvadītajā sezonā Mitinens arī debitēja Somijas nacionālajā izlasē dažās pārbaudes spēlē, bet savulaik viņš pārstāvējis U18 un U20 Somijas valstsvienības pasaules čempionātos.

Rīgas „Dinamo”, pagājušās sezonas KHL Rietumu konferences pēdējās vietas īpašniece, starpsezonā parūpējusies jau par desmitā leģionāra piesaisti komandai. Līgumi iepriekš noslēgti arī ar uzbrucējiem Linusu Videlu, Brendonu Makmilenu un Kevinu Klārku, kā arī aizsargiem Keidu Fērčaildu, Marku Dzaneti, Metjū Maioni, Dmitriju Šuļeņinu un Neriju Ališausku, bet vārtos blakus Kristeram Gudļevskim piesaistīts Timurs Biļalovs.

Šī ir plašākā leģionāru plejāde, kas vienlaicīgi bijusi „Dinamo” komandas sastāvā uz sezonas sākumu.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:28, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Priekš tevis , bansa, nameja man ir gods būt nojūdzies. Paldies par komplimentu. Tikai neatkāpies no saviem vārdiem.
nez kam jānotiek, lai atkāptos no saviem vārdiem
TRTD ir butaforija nevis klubs(pat par komandu to negribas dēvēt) krievu līgā bez ilgtermiņa stratēģijas jeb dzīvo no kofera satura katru sezonu no sezonas , ko atmet Savickim Kremlis, lai fuņiem būtu prieks...
Un šajā butaforijā tiek iesaistīti pievilinot ar lielām algām ļoti daudzi jauni nepieredzējuši Latvijas jaunatnes izlašu spēlētāji, kuri sabeidz savu karjeru deldējot beņķi spēļu laikā, strādājot par stjuartiem izbraukumos un pēc treniņiem lasot ripas bez reālas spēlēšanas...

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:31, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ceru ka neaizies.
Es zinu, ka esi pilnīgs .... ......, nevajag atgādināt!

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:32, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja Razgals būs sliktāks par somu tad lai sēž uz beņķa vai arī lai lauž līgumu un iet prom. Ja Razgals gribēs , kārtīgi cīnīsies par vietu sastāvā. Man prieks ka Razgals nav drošs par to ka spēlēs , bet būs par vietu jācīnās.
Pastāsti kā var cīnīties par vietu sastāvā, ja tu sēdi uz beņķa? Kā tu vari apliecināt ka esi par, kādu labāks ja sākotnēji netiec pamatsastāvā un nav fārmkluba, kur pierādīt pretējo?

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez kam jānotiek, lai atkāptos no saviem vārdiem
TRTD ir butaforija nevis klubs(pat par komandu to negribas dēvēt) krievu līgā bez ilgtermiņa stratēģijas jeb dzīvo no kofera satura katru sezonu no sezonas , ko atmet Savickim Kremlis, lai fuņiem būtu prieks...
Un šajā butaforijā tiek iesaistīti pievilinot ar lielām algām ļoti daudzi jauni nepieredzējuši Latvijas jaunatnes izlašu spēlētāji, kuri sabeidz savu karjeru deldējot beņķi spēļu laikā, strādājot par stjuartiem izbraukumos un pēc treniņiem lasot ripas bez reālas spēlēšanas...
Prieks ka tev ir savas domas. Pie tām arī paliec.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:34, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pastāsti kā var cīnīties par vietu sastāvā, ja tu sēdi uz beņķa? Kā tu vari apliecināt ka esi par, kādu labāks ja sākotnēji netiec pamatsastāvā un nav fārmkluba, kur pierādīt pretējo?
Laikam jau trešo reizi jāieliek. Tev ar vienu nepielec. Vai te Razgals sēž uz beņķa?
Balinskis 26 spēles vidēji laukumā 12:39
Zīle 50 spēles 15 :16
Jevpalovs 46 spēles 14:42
Razgals 27 spēles 9:21
Lipsbergs 40 spēles 11:21
Batņa 34 spēles 7:36
Ģēģeris 34 spēles 6:16
Bukarts 14 spēles 11:34
Kulda 31 spēle 6:45

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:34, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Es zinu, ka esi pilnīgs .... ......, nevajag atgādināt!
Vēlreiz sirsnīgs paldies par komplimentu. Tā tikai turpini.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:39, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam jau trešo reizi jāieliek. Tev ar vienu nepielec. Vai te Razgals sēž uz beņķa?
Balinskis 26 spēles vidēji laukumā 12:39
Zīle 50 spēles 15 :16
Jevpalovs 46 spēles 14:42
Razgals 27 spēles 9:21
Lipsbergs 40 spēles 11:21
Batņa 34 spēles 7:36
Ģēģeris 34 spēles 6:16
Bukarts 14 spēles 11:34
Kulda 31 spēle 6:45
Ieliec spēles laiku no pagājušās sezonas pirmajām 20 spēlēm...īpaši gribu redzēt cik Kalniņš bija kastē. Tas ir tas posms, kad tu kā saki vēl TRTD cīnījās par PO vai slabo demagog? Ļoti vēlams būtu visu sastāvu ielikt, lai būtu skaidra bilde, nevis tavi vai mani murgi! tālāk jau lirika un atslidošana pofig kā, lūk tā!

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:40, pirms 6 gadiem
Dažiem ir apbrīnojama domāšana. DR treneri turēs labāku savējo uz soliņa un dos spēlēt sliktākam spēlētājam. Un tā dara visi DR treneri-neļauj spēlēt labākajiem hokejistiem. Piekrītu ka nevajadzēja tik ilgi marinēties ar Pītersu kā to darīja Ozoliņš. Visi piemēram redzēs ka Razgals spēlē ļoti labi un treneris viņu nelaidīs laukumā . Tā te daži domā.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:41, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Iepriekšējā sezonā jaunie dabūja izspēlēties pat ļoti daudz-to daudz un dažādi cilvēki apgalvoja, bet jaunie nav tie kas var cīnīties par PO.
Ja nav labi jaunie, pērkam leģionārus. Kaut vai vis 25 -30 komandā ir leģionāri.
Pirkt 25-30 leģionārus ,lai spēlētu putina līgas play off nesaprotu visi dinamo fani ir tik stulbi kā tu.Kam tas vazaņķu klubs interesētu ,ja tur nebūs latviešu?

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:43, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ieliec spēles laiku no pagājušās sezonas pirmajām 20 spēlēm...īpaši gribu redzēt cik Kalniņš bija kastē. Tas ir tas posms, kad tu kā saki vēl TRTD cīnījās par PO vai slabo demagog? Ļoti vēlams būtu visu sastāvu ielikt, lai būtu skaidra bilde, nevis tavi vai mani murgi!
Pilnībā piekrītu ka Ozoliņš rīkojās neapreizi. Nekur neesmu teicis ka Dr nav kļūdas . Protams ka ir un Ozoliņš sevi pierādīja kā nedrīgu trenera amatam vismaz uz to laiku. Vajadzēja likt Kalniņu. Turpinot tavu domu atceries ko darīja Ankipāns. Uzreiz sāka uzticēties Kalniņam. Lūk arī apgāž tavus vārdus-Ankipāns laiž laukumā labākos nevis tikai savējos.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:46, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu ka Ozoliņš rīkojās neapreizi. Nekur neesmu teicis ka Dr nav kļūdas . Protams ka ir un Ozoliņš sevi pierādīja kā nedrīgu trenera amatam vismaz uz to laiku. Vajadzēja likt Kalniņu. Turpinot tavu domu atceries ko darīja Ankipāns. Uzreiz sāka uzticēties Kalniņam. Lūk arī apgāž tavus vārdus-Ankipāns laiž laukumā labākos nevis tikai savējos.
Beidz muldēt paskaties iepriekšējās 2-3 sezonas, kad Ozo nebija galvenais, situācija tieši tāda paša un iznākums...
Domā šosezon kas mainīsies?
O , jā mainīsies Gudļevskis būs pirmais varotčiks sākumā, tas droši, pārējais kā iepriekš.
p.s. Gudļevskis = Pīterss...tas tā! Gudijs tomēr ir paostījis NHL smaku un izlases varotčiks atšķirībā no pārējiem jaunajiem kurus saaicinājuši atkal un Dzierkalu grib nomarinēt...

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:47, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Pirkt 25-30 leģionārus ,lai spēlētu putina līgas play off nesaprotu visi dinamo fani ir tik stulbi kā tu.Kam tas vazaņķu klubs interesētu ,ja tur nebūs latviešu?
Civilizētā Eiropa jau sen jūt līdzi klubiem kurā nav neviens savējā. Interesanti vērot kā basketbola komandā CSKA skaraida 3-4 meļņi laukumā bet krievi sauc Rossija. Lietuviešu futbola klubos leģionāru limits atcelts un lietuvieši jūt par savu klubu. Kā anģļi jūt līdzi premjerlīgā par saviem klubiem kur bieši ir 1-2 angļi laukumā, kādreiz pat neviens.
Pēc1.puslaika Lietuvas Suduva uzvar Apoel 3-0. Suduvas sastāvā 5 lietuvieši, 6 leģionāri.
Tev taču neviens neliks just līdzi DR ja tur nebūs latvieši. Katram sava izvēle. Pasaulē jau sen jūt līdzi savas valsts klubiem arī tad ja tur leģionāri ir visi vai gandrīz visi.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Beidz muldēt paskaties iepriekšējās 2-3 sezonas, kad Ozo nebija galvenais, situācija tieši tāda paša un iznākums...
Domā šosezon kas mainīsies?
O , jā mainīsies Gudļevskis būs pirmais varotčiks sākumā, tas droši, pārējais kā iepriekš.
p.s. Gudļevskis = Pīterss...tas tā! Gudijs tomēr ir paostījis NHL smaku un izlases varotčiks atšķirībā no pārējiem jaunajiem kurus saaicinājuši atkal.
Ļoti maz vai nemaz neatceros ka kāds nebūtu laidis laukumā kādu ļoti labu jauno. Pieredze sportā ir ļoti svarīga un es noteikti jauniem neuzticētos daudz. Pieredzei ir ļoti liela nozīme sportā. Kādēļ kāds iedomājās ka obligāti jāiespēlē jaunie.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:50, pirms 6 gadiem
Fun, kāpēc tu vārdu ''klubs'' tik bieži atkārto? Tev jau paskaidroja, kāpēc šādas viensezonas komandas nav nekādi klubi.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:51, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti maz vai nemaz neatceros ka kāds nebūtu laidis laukumā kādu ļoti labu jauno. Pieredze sportā ir ļoti svarīga un es noteikti jauniem neuzticētos daudz. Pieredzei ir ļoti liela nozīme sportā. Kādēļ kāds iedomājās ka obligāti jāiespēlē jaunie.
Kādēļ viņus aicina un paraksta, ja nedod spēlēt? Pie tam sezonas laikā, kad nevedas spēle un ir cerības uz taviem PO, nevis jaunos liek sastāvā , bet paraksta papildus dzērājus un caurkritušus hokejistus no Krievijas kā Žerdevs vai Čistovs?

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Beidz muldēt paskaties iepriekšējās 2-3 sezonas, kad Ozo nebija galvenais, situācija tieši tāda paša un iznākums...
Domā šosezon kas mainīsies?
O , jā mainīsies Gudļevskis būs pirmais varotčiks sākumā, tas droši, pārējais kā iepriekš.
p.s. Gudļevskis = Pīterss...tas tā! Gudijs tomēr ir paostījis NHL smaku un izlases varotčiks atšķirībā no pārējiem jaunajiem kurus saaicinājuši atkal un Dzierkalu grib nomarinēt...
Vārtsargu līnija mani nedaudz baida. Ļoti nestabilais Gudļevskis un maz zināmais krievs. Kurš stabilāks lai spēlē nevis savējais ir pirmais numurs bet labākais ir pirmais numurs.
Dzierkals ir zem jautājuma zīmes. Ja discplīnas problēmas atkal tad uz Liepāju prom.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:54, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Fun, kāpēc tu vārdu ''klubs'' tik bieži atkārto? Tev jau paskaidroja, kāpēc šādas viensezonas komandas nav nekādi klubi.
Kādēļ man jāraksta to ko es nedomāju. Tu vari nerakstīt klubs, ja tu tā domā. Es rakstu tā kā es uzskatu. Kādēļ tu savas domas uzspied citiem. Es rakstu KLUBS. LATVIJAS KLUBS. Tu vari rakstīt kā vēlies. Demokrātija.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:54, pirms 6 gadiem
Gūža rakstīja: Šis bija sliktākais pirkums šogad, reāli viduvējs spēlētājs, kurš aizņems kāda vietējā, jaunā censoņa vietu. Un liekas dīvaini, ka DR neņem sastāvā čehus.
Nu kādus 100k šajā somā izmetīs. Bet nu es sak,tie 5 iemestie goli optimismu neraisa.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:54, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Civilizētā Eiropa jau sen jūt līdzi klubiem kurā nav neviens savējā. Interesanti vērot kā basketbola komandā CSKA skaraida 3-4 meļņi laukumā bet krievi sauc Rossija. Lietuviešu futbola klubos leģionāru limits atcelts un lietuvieši jūt par savu klubu. Kā anģļi jūt līdzi premjerlīgā par saviem klubiem kur bieši ir 1-2 angļi laukumā, kādreiz pat neviens.
Pēc1.puslaika Lietuvas Suduva uzvar Apoel 3-0. Suduvas sastāvā 5 lietuvieši, 6 leģionāri.
Tev taču neviens neliks just līdzi DR ja tur nebūs latvieši. Katram sava izvēle. Pasaulē jau sen jūt līdzi savas valsts klubiem arī tad ja tur leģionāri ir visi vai gandrīz visi.
Neesi ievērojis,ka daļa fanu novēršas no tādiem pasaules papagaiļu klubiem man paziņa jau otro PK neskatās jo nevarēja ciest ,ka Vācijas izlasē spēlē turki āfrikāņi un citi.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kādēļ viņus aicina un paraksta, ja nedod spēlēt? Pie tam sezonas laikā, kad nevedas spēle un ir cerības uz taviem PO, nevis jaunos liek sastāvā , bet paraksta papildus dzērājus un caurkritušus hokejistus no Krievijas kā Žerdevs vai Čistovs?
Ko var visu laiku melot? Kurš jaunais netiek spēlēt KHL vai MHL ja viņš ir kaut nedaudz līmenī un nav traumēts un visu sezonu sēdējis uz beņķa un nav spēlējis. Vai 10 sezonu laikā tev būs daudzi kuri saņēma algu DR un nekur nespēlēja.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:56, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kādēļ man jāraksta to ko es nedomāju. Tu vari nerakstīt klubs, ja tu tā domā. Es rakstu tā kā es uzskatu. Kādēļ tu savas domas uzspied citiem. Es rakstu KLUBS. LATVIJAS KLUBS. Tu vari rakstīt kā vēlies. Demokrātija.
Kad tevi vienreiz vedīs uz mīkstajām istabām, ar demokrātiju neatkausies.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:56, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Dzierkals ir zem jautājuma zīmes. Ja discplīnas problēmas atkal tad uz Liepāju prom.
Kā Tu zini, ka Dzierkalam ir disciplīnas problēmas sezonas laikā un kā tas izpaužas?
Un par to atkal prom uz Liepāju hīts Viņš nemaz nav spēlējis TRTD, pat tagad nav līguma uz nākošo sezonu. Tikai želejas veča izdomājums jeb bomba...

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:57, pirms 6 gadiem
Ko jūs te visu laiku ņematies? Vispār nesaprotu tos, kuriem komanda neinteresē, bet ir klāt pie katra raksta un komentē tiklīdz ir jauni komentāri. Laika trūkums? Izskaidrojiet man!

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:57, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Neesi ievērojis,ka daļa fanu novēršas no tādiem pasaules papagaiļu klubiem man paziņa jau otro PK neskatās jo nevarēja ciest ,ka Vācijas izlasē spēlē turki āfrikāņi un citi.
Lai neskatās. Vai daudz kas mainīsies ja daži tūkstoši pārtrauks skatīties un miljardi skatīsies. Ja cilvēkam ir kompleksi lai neskatās.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:58, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kādēļ man jāraksta to ko es nedomāju. Tu vari nerakstīt klubs, ja tu tā domā. Es rakstu tā kā es uzskatu. Kādēļ tu savas domas uzspied citiem. Es rakstu KLUBS. LATVIJAS KLUBS. Tu vari rakstīt kā vēlies. Demokrātija.
Par klubu pēc definīcijas uzskata sporta komandu ar piramīdu. RD tādas nav.

     [+] [-]

, 2018-07-11 19:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kā Tu zini, ka Dzierkalam ir disciplīnas problēmas sezonas laikā un kā tas izpaužas?
Un par to atkal prom uz Liepāju hīts Viņš nemaz nav spēlējis TRTD, pat tagad nav līguma uz nākošo sezonu. Tikai želejas veča izdomājums jeb bomba...
Par to rakstīja daudzi. No jaunajiem hokejistiem kuri spēlē Latvijā ir dzirdēts ka Dzierkals ir ar šādām problēmām. Ko Dzierkals darīja izlasē PČ Kanādā kad tur ieradās arī Hārtlijs.

     [+] [-]

, 2018-07-11 20:00, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par klubu pēc definīcijas uzskata sporta komandu ar piramīdu. RD tādas nav.
Tu tā vari uzskatīt.

     [+] [-]

, 2018-07-11 20:00, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Par to rakstīja daudzi. No jaunajiem hokejistiem kuri spēlē Latvijā ir dzirdēts ka Dzierkals ir ar šādām problēmām. Ko Dzierkals darīja izlasē PČ Kanādā kad tur ieradās arī Hārtlijs.
Ko viņš darīja? tak pastāsti. es nezinu, kādas viņam problēmas. Nesen noklausījos interviju Latvijas radio, viss oki it kā.

     [+] [-]

, 2018-07-11 20:00, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Civilizētā Eiropa jau sen jūt līdzi klubiem kurā nav neviens savējā. Interesanti vērot kā basketbola komandā CSKA skaraida 3-4 meļņi laukumā bet krievi sauc Rossija. Lietuviešu futbola klubos leģionāru limits atcelts un lietuvieši jūt par savu klubu. Kā anģļi jūt līdzi premjerlīgā par saviem klubiem kur bieši ir 1-2 angļi laukumā, kādreiz pat neviens.
Pēc1.puslaika Lietuvas Suduva uzvar Apoel 3-0. Suduvas sastāvā 5 lietuvieši, 6 leģionāri.
Tev taču neviens neliks just līdzi DR ja tur nebūs latvieši. Katram sava izvēle. Pasaulē jau sen jūt līdzi savas valsts klubiem arī tad ja tur leģionāri ir visi vai gandrīz visi.
RD viena no pamatidejām bija izlases bāzes klubs. Letiņu klubs, kas spēlē krievu līgā un uzvar krievus. Ja tur spēlēs 25 leģionāri, ko tas dod izlasei un kādā veidā letiņi uzvar krievus?

     [+] [-]

, 2018-07-11 20:03, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam jau trešo reizi jāieliek. Tev ar vienu nepielec. Vai te Razgals sēž uz beņķa?
Balinskis 26 spēles vidēji laukumā 12:39
Zīle 50 spēles 15 :16
Jevpalovs 46 spēles 14:42
Razgals 27 spēles 9:21
Lipsbergs 40 spēles 11:21
Batņa 34 spēles 7:36
Ģēģeris 34 spēles 6:16
Bukarts 14 spēles 11:34
Kulda 31 spēle 6:45
Cik daudzi no viņiem tikpat spēlēja sezonas sākumā, kad cīnījas par PO? Turklāt, Bukartu parakstīja sezonas beigās, kad PO bija aizbraucis. Un 6-7 min tu uzskati par lielu spēles laiku? Tas sanāk +- 12 nomaiņas, tātad 4x uziet uz laukuma periodā. 4. maiņu parasti laiž pret pretinieku 1. maiņu, lai neitralizētu pretinieku. Ko tu uzbrukumā tik īsā laikā vari parādīt?

     [+] [-]

, 2018-07-11 20:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Par to rakstīja daudzi. No jaunajiem hokejistiem kuri spēlē Latvijā ir dzirdēts ka Dzierkals ir ar šādām problēmām. Ko Dzierkals darīja izlasē PČ Kanādā kad tur ieradās arī Hārtlijs.
Oficiālos vārdos neviens nav pateicis, kurš tas bija. Visu laiku tikai klīdušas baumas kuluāros. Un par 1 nedarbu, tagad norakstīts uz visu mūžu? Ar ko tad tāds Žerdevs bija labāks, kam disciplīnas pārkāpumi bijuši gan aiz okeāna, gan visos KHL klubos, kuros spēlējis? Tātad leģionāra pārkāpumiem piemiegsim acis, bet savējo norakstām?

     [+] [-]

, 2018-07-11 20:08, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Oficiālos vārdos neviens nav pateicis, kurš tas bija. Visu laiku tikai klīdušas baumas kuluāros. Un par 1 nedarbu, tagad norakstīts uz visu mūžu? Ar ko tad tāds Žerdevs bija labāks, kam disciplīnas pārkāpumi bijuši gan aiz okeāna, gan visos KHL klubos, kuros spēlējis? Tātad leģionāra pārkāpumiem piemiegsim acis, bet savējo norakstām?
pec funarina loģikas Liepājā šogad būs kādas 10 spēlētāju maiņas. Toties ģinamkā neviena Kurš gan nav kādreiz ietesis un pakniebis zaķus

     [+] [-]

, 2018-07-11 20:09, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Par to rakstīja daudzi. No jaunajiem hokejistiem kuri spēlē Latvijā ir dzirdēts ka Dzierkals ir ar šādām problēmām. Ko Dzierkals darīja izlasē PČ Kanādā kad tur ieradās arī Hārtlijs.
Par to rakstīja daudzi atvaino izlasīju vēlreiz un atkal sasmējos
p.s. šodien ja , kas drīz horvāti nāks laukumā pret angļiem, kas pēc uzvaras pār vatēm, streba alu un bļāva Slava, Ukraina....domā viņi nav cilvēki? tas starp citu ir PK futbolā

     [+] [-]

, 2018-07-11 20:10, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: pec funarina loģikas Liepājā šogad būs kādas 10 spēlētāju maiņas. Toties ģinamkā neviena Kurš gan nav kādreiz ietesis un pakniebis zaķus
Viņš droši vien arī neatcerēsies to, kā no spēlēm atgāja daļa "vecā Dinamo"

     [+] [-]

, 2018-07-11 20:13, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kad tevi vienreiz vedīs uz mīkstajām istabām, ar demokrātiju neatkausies.
Mīkstās istabās mīkstas mēbeles. Atkal labi.