Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

KHL apskatnieks: "To, ko izdarīja Ozoliņš, vēl nebija izdarījis neviens hokejists visā līgā"

KHL apskatnieks: "To, ko izdarīja Ozoliņš, vēl nebija izdarījis neviens hokejists visā līgā"
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) apskatnieks pēc vakardienas KHL spēles, kurā Rīgas ''Dinamo'' ar 7:1 sagrāva Čehovas ''Vityaz'' hokejistus, slavēja mūsu izlases kapteini Sandi Ozoliņu.

Noteikti visi, kas seko līdzi ''Dinamo'' hokejistu gaitām, zina, ka vakardienas KHL spēlē ''Vityaz'' kārtējo reizi nodemonstrēja, ka tā labāk māk kauties nevis spēlēt hokeju. Vakardienas spēlē ''Vityaz'' nopelnīja 102 soda minūtes. Pēc spēles viens no KHL apskatniekiem slavēja ''Dinamo'' kapteini Sandi Ozoliņu.

Lūk, ko viņš īsumā stāsta par vakardienas spēli un Ozoliņu. ''Rīgas komandas kapteinis Ozoliņš saprata, ka, izņemot viņu, neviens cits nespēs nomākto komandu piecelt no ierakumiem. Vispirms, izskrējis no noraidīto soliņa, viņš izgāja aci pret aci ar pretinieku vārtsargu un pārspēja to. Nedaudz vēlāk viņš izmantoja lielisku Aleksandra Ņiživija piespēli un panāca 2:0. Varēja Sandis gūt arī trešos vārtus, taču šoreiz ripas lidojuma virzienu nedaudz izmainīja Frēdriks Varjs. Spēles beigās Ozoliņam izdevās sasniegt Gordie Howe hat trick - vārti, piespēle un kautiņš.''

''Spēles izskaņā ''Vityaz'' sāka provocēt rīdziniekus, kur kārtējo reizi savas labākās īpašības apliecināja Ozoliņš. Viņš devās palīdzēt savam maiņas partnerim, kad to sist sāka Džeremijs Jablonskis. Ozoliņš uzreiz ar dūrēm metās virsū Jablonskim. Jāsaka, ka pagaidām šādu soli nebija spēris neviens hokejists visā līgā. Sandis pārsita Jablonskim pieri, taču beigu beigās viņš atradās uz ledus. Lai vai kā, bet psiholoģiskā uzvara bija ''Dinamo'' pusē. Pierādījums tam ir redzētās drūmās slaveno bokseru sejas, kuru vidū bija Aleksandrs Povetkins. 1:7 ir 1:7, un nekāds bokss neatdzīvinās šādu zaudējumu.''

 +47 [+] [-]

, 2011-10-09 23:54, pirms 14 gadiem
Pēc visa šī pārlasīju daudzu portālu komentārus par šo maču. Izskatās, ka visa Krievija grib, lai Vitjažu izslēdz no KHL. Nevienam nepatīk šie izlēcieni, pat pēc Nazarova teiktā, bija pat pierakstīts, lai vispirms paskatās uz sevi.
Bija ari vēl tāds teksts - "Kādi īpašnieki - bandīti, tāda komanda".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: guntarsr

 +33 [+] [-]

, 2011-10-10 01:59, pirms 14 gadiem
guntarsr rakstīja: Vispār jau Ozoliņš nemaz nekāvās, tikai turēja Jablonski, lai tas nesit Osi.
Taisnība - nekāvās, tikai ar ieskrējienu maigi taranēja ...blonski viņa...blo pārsitot pieri un tad jau kad ar timkina palīdzibu bija nogāzts tāpat turēja ...blonski aiz kājas, lai tas netiek klāt Holtam.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +40 [+] [-]

, 2011-10-10 07:26, pirms 14 gadiem
Озолиньш поспешил на выручку своему партнеру, когда того уже начал «пожирать» Яблонски, сам бросившись на обидчика с кулаками! Пока на такой шаг не отважился ни один хоккеист в лиге

  +4 [+] [-]

, 2011-10-10 07:29, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi.
Nevajag sev vēlamo uzdot par faktisko.
Parasti čīkst to komandu līdzjutēji,kuru komandas no Vitjaz atraujas pa muti.
Nesagaidīsiet,ka Vitjaz izslēdz no KHL.
Tad jau drīzāk tāds RD noies pa burbuli, nekā Vitjaz izslēgs no KHL.
Neoficiāli avoti ziņo, ka Vitjaz pēc šīs sezonas tiks aizvietoti ar kādu ārzemju komandu, lai KHL būtu konkurētspējīgāka ar NHL un stiprinātu savu līmeni kopumā!

 +66 [+] [-]

, 2011-10-10 07:31, pirms 14 gadiem
Ozo velk uz nedēļas labākā aizsarga titulu
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2011-10-10 07:58, pirms 14 gadiem
Mērija Džeina rakstīja: Neoficiāli avoti ziņo, ka Vitjaz pēc šīs sezonas tiks aizvietoti ar kādu ārzemju komandu, lai KHL būtu konkurētspējīgāka ar NHL un stiprinātu savu līmeni kopumā!
Ar ko ,ar ko konkurēt spējīga,ko tad uz khl sāks pārnākt NHL pirmo divu maiņuspēlētāji vai?

 +30 [+] [-]

, 2011-10-10 08:47, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
.....Neoficiāli avoti ziņo...
labāk paskaiti cik tu pats esi te rakstījis no sērijas, viena tante teica...ar saviem neoficiālajiem insaidiem te sprēgājis..

 +13 [+] [-]

, 2011-10-10 08:50, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
.....Neoficiāli avoti ziņo...
neoficiaali avoti arii zinjo - ja tu paaraak spreegaasi, juurniecinj, naaksies tevi izcepinaat liepaajas metalurga kraasnii kopaa ar rumaanjiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-10-10 09:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi.
Nevajag sev vēlamo uzdot par faktisko.
Parasti čīkst to komandu līdzjutēji,kuru komandas no Vitjaz atraujas pa muti.
Nesagaidīsiet,ka Vitjaz izslēdz no KHL.
Tad jau drīzāk tāds RD noies pa burbuli, nekā Vitjaz izslēgs no KHL.
Varētu rūdītais Liepājas Metalurgs uzspēlēt ar Vityaz
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +19 [+] [-]

, 2011-10-10 10:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi.
Nevajag sev vēlamo uzdot par faktisko.
Parasti čīkst to komandu līdzjutēji,kuru komandas no Vitjaz atraujas pa muti.
Nesagaidīsiet,ka Vitjaz izslēdz no KHL.
Tad jau drīzāk tāds RD noies pa burbuli, nekā Vitjaz izslēgs no KHL.
Cik Tu gadus jau runā par RD burbuli?
Jauns rīts, bet Tev atkal ir slikta oma kuru centies izplatīt citiem.
Daļēji Tava ņemšanās man atgādina Vitjaz spēli, neko nevar, "bet es jums šitā varu uzrakstīt, vēl tādus burtus varu sakrāmēt, nu ko teiksiet".
Tu taču labi zini ka neviens vairs Tavas dzēlības neņem par pilnu, man arī poh.. ko Tu tur raksti.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-10-10 11:17, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas problēmas.
Ja Vitjaz LM šādu piedāvājumu izteiktu, tad labprāt noskatītos šādu spēli.
Nu tad kad tavējie dabūtu pa seju vai kādu no čaļiem (līderiem) vēl arī satraumētu, tad Tu pats arī nepaliktu te par "mazo čīkstuli"....?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 12:19, pirms 14 gadiem
Ja nu kada komanda no esosam aizies, tad ta bus Avtomobilist kurai ir vismazakais budzets, pagaisgad jau ta lidz ar nagiem savilka galus, nez ka sogad bus lidz sezonas beigam. Vityaz lamas, bet liga sie paliks ja vien bus nauda, jo vajag KHL tadu odzinu lai avizniekiem ir ko darit.

     [+] [-]

, 2011-10-10 12:42, pirms 14 gadiem
Vargs būtu goda vīrs, ja būtu pateicis tiesnešiem, ka golu iemeta Ozo. jo viņa nopelni tikai stāvēšana vārtsarga priekšā par ko pienākas mutiska pateicība. diemžēl ..

  +7 [+] [-]

, 2011-10-10 13:58, pirms 14 gadiem
atliek ceret ka nakamaja spele starp RD un Vitjaz nebus vecais gadijums ar Omsku...tas gan nebutu forsi..bet kausliem jau smadzenes isas un ka bulli skrien tik kauties

  +9 [+] [-]

, 2011-10-10 13:59, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas problēmas.
Ja Vitjaz LM šādu piedāvājumu izteiktu, tad labprāt noskatītos šādu spēli.
Ar asarām acīs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-10-10 14:01, pirms 14 gadiem
Gods un cienja Ozo - jaa neesam kauslji varbuut reizeme pamiikstaaki - bet taadi nu esam un taadu traktooru priekshaa kaa Jablo un CO iipashi nevienam negribas staaveet jo zin ja saaks kko vicinaaties sezonai var pienaakt gals... par Vitjaz izleegshanu?? nedomaaju viss.. jo Vitjaz pagaidama vieniigie kas veido shovu(kaut arii paarmeerigi un jau pa traku) jo bez vinjiem citaas komandaas neviens tik atsaldeets jau nau

 +11 [+] [-]

, 2011-10-10 14:03, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2011-10-10 14:03, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: atliek ceret ka nakamaja spele starp RD un Vitjaz nebus vecais gadijums ar Omsku...tas gan nebutu forsi..bet kausliem jau smadzenes isas un ka bulli skrien tik kauties
Nebutu nekads parsteigums ja Jablonskis nākošajā reizē medītu Ozolinu

  -2 [+] [-]

, 2011-10-10 14:05, pirms 14 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Nebutu nekads parsteigums ja Jablonskis nākošajā reizē medītu Ozolinu
es domaaju ka nemediis iipashi(ar nodomu satraumeet) ja speele buus liidziiga nemetiisies duuruciinjaas - bet ja naaks signaals no augshas ka jaaliek duure lietaa - tad var sanaakt beediigi tas nu ir fakts

     [+] [-]

, 2011-10-10 14:06, pirms 14 gadiem
neizslegs Vitjaz kamer kadu nenositis.To vakar labi ari akcenteja Kreipans.Vitjaz dod iespeju daudz spelet jaunajiem krievu hokejistiem.Kur vel labak krat pieredzi ka spelejot ar veciem un sitsties lidz galam.Sava zina ari par tiem kausliem japiekrit Kreipanam ka zaliem gurkiem aizstavjus vajag...pat musu RD tevainiem ir Ozo..nebutu vins vakar iejaucies Holts un vel dazi drosi vien butu gana dabujusi.Cita lieta ir ka tie kausli atlaujas briziem pa daudz.Bet kopuma neticas ka krievi saviem jaunajiem krieviem atnems iespeju but pirmajam violem kada kluba.Ja ne Vitjaz daudzi saputu uz CSKA,SKA,Ufas,Omskas,Maskavas Dinamo utt soliniem..ja pat tik talu tiktu

 +18 [+] [-]

, 2011-10-10 14:06, pirms 14 gadiem
file rakstīja: Varētu rūdītais Liepājas Metalurgs uzspēlēt ar Vityaz
Labais!Acu priekšā redzu kā slavenais LM uzbrucējs Brahmanis joņo gar bortiem bēgdams no Jablonska ,galvu saķēris.Tas tik būtu skats!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 14:08, pirms 14 gadiem
kreicakungs rakstīja: es domaaju ka nemediis iipashi(ar nodomu satraumeet) ja speele buus liidziiga nemetiisies duuruciinjaas - bet ja naaks signaals no augshas ka jaaliek duure lietaa - tad var sanaakt beediigi tas nu ir fakts
to mēs tagad tikai uzināsim 11 decembrī ,kad mums majas spele pret Vitjaz...

     [+] [-]

, 2011-10-10 14:09, pirms 14 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Nebutu nekads parsteigums ja Jablonskis nākošajā reizē medītu Ozolinu
par to iet runa..pietam ja nebus nevienam no 3 kausliem diskabelis tad tur pat varetu but 3 mednieki un Ozo.Es saprotu ka musejiem bija uzstadijums nekauties bet butu tas pats redlihs vai sprukts izvicinajies sakuma butu abi nost un miers.Ta krisana gar zemi un neko nedarisana faktiski ari noveda pie beigu kautina.Tik kaa jau teicu jacer ka nebus turpinajums nakamaja spele.Jo ka aju apskatnieks teica-neviens neko tadu ka Ozo nekad nebija darijis...ka tik ts tiem akstiem neiegriezas tik dzili aknas ka Ozo klust par tadu pasu medijumu ka Omska

     [+] [-]

, 2011-10-10 14:11, pirms 14 gadiem
kreicakungs rakstīja: es domaaju ka nemediis iipashi(ar nodomu satraumeet) ja speele buus liidziiga nemetiisies duuruciinjaas - bet ja naaks signaals no augshas ka jaaliek duure lietaa - tad var sanaakt beediigi tas nu ir fakts
Vitjaz-Avangard ari bija lidziga spele 0-0 un speles 5 sekunde jau kautins taka par to lidzigo speli labak nemaz nedomat.Viniem smadzenes strada cita diapazona

     [+] [-]

, 2011-10-10 14:12, pirms 14 gadiem
Spiegs08 rakstīja: to mēs tagad tikai uzināsim 11 decembrī ,kad mums majas spele pret Vitjaz...
njaa speele raadiis - aatraak neko neuzzinaas - buus tikai vieni vieniigi minejeumi

     [+] [-]

, 2011-10-10 14:13, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: Vitjaz-Avangard ari bija lidziga spele 0-0 un speles 5 sekunde jau kautins taka par to lidzigo speli labak nemaz nedomat.Viniem smadzenes strada cita diapazona
redz faits 5tajaasekundee taa bij otraa speele un avangard tomeer ir klasi augstaaka par RD bet nu- to ka buus raadiis nakaoshaa speele

     [+] [-]

, 2011-10-10 14:14, pirms 14 gadiem
kreicakungs rakstīja: redz faits 5tajaasekundee taa bij otraa speele un avangard tomeer ir klasi augstaaka par RD bet nu- to ka buus raadiis nakaoshaa speele
es tik ceru ka visiem 3 kausliem bus diskabelis un nevares tad speletJa ne tad 100% kads dabus pa kjiveri...ja vien Vijaz nebus vadiba

     [+] [-]

, 2011-10-10 14:16, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: es tik ceru ka visiem 3 kausliem bus diskabelis un nevares tad speletJa ne tad 100% kads dabus pa kjiveri...ja vien Vijaz nebus vadiba
nu.. par to vien var mineet.. kautgan tikpatlabi arii no muusu puses var buut tiks dots uzdevums savu skatiitajau priekshaa pluukties ar vinjiem lai nepaliktu galiigaa kaunaa - kas to lai zin

     [+] [-]

, 2011-10-10 14:18, pirms 14 gadiem
kreicakungs rakstīja: nu.. par to vien var mineet.. kautgan tikpatlabi arii no muusu puses var buut tiks dots uzdevums savu skatiitajau priekshaa pluukties ar vinjiem lai nepaliktu galiigaa kaunaa - kas to lai zin
nav jau RD to resursu kam plukties.Izslegs Ozo ko tad?Kas tad mums ir tie lielie siteji?dazi tik dedaudz paplukusies un tas ari viss.

     [+] [-]

, 2011-10-10 14:20, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: nav jau RD to resursu kam plukties.Izslegs Ozo ko tad?Kas tad mums ir tie lielie siteji?dazi tik dedaudz paplukusies un tas ari viss.
nu nez moz Karsums beidzot nenoraustiisies - tam jau ar tomeer iekshaas ir tik nekad to nepielieto - Jeekabs es nez diezvai - vienreiz Ribinu atgaaza tagad visi domaa ka baigais kauslis - taspats Sprukts un visbeidzot moz jaunais cehs Shindels kko prot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: archibald

  +3 [+] [-]

, 2011-10-10 14:30, pirms 14 gadiem
izlases kapteinis?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 14:38, pirms 14 gadiem
Ozolins jau sen ir pateicis izlasei ne, domaju vinu nemaz neauztrauc cik tas dienas vinam KHL atlikusas, vins spele vairak prieka pec, ja to daritu tikai naudas del, speletu kada krievu superkluba, ka ari saubos vai nakosa sezona vairs vinam bus pa spekam - gadi nestav uzvietas var redzet cik loti vins ir noguris pec speles, tacu ka trenera pligs butu zelta vets.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-10 14:49, pirms 14 gadiem
blackx rakstīja: Pēc visa šī pārlasīju daudzu portālu komentārus par šo maču. Izskatās, ka visa Krievija grib, lai Vitjažu izslēdz no KHL. Nevienam nepatīk šie izlēcieni, pat pēc Nazarova teiktā, bija pat pierakstīts, lai vispirms paskatās uz sevi.
Bija ari vēl tāds teksts - "Kādi īpašnieki - bandīti, tāda komanda".
Visi grib lai Vitjaz izslēdz, bet ir 3 kam Vitjaz patīk-komandas īpašnieki, paši kaušļi un mūsu Namejs kurš visu laiku čīkst it kā katru dienu būtu no Vitjaz dabūjis pa muti.

  +5 [+] [-]

, 2011-10-10 14:53, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Starpcitu, Tu arī neko sakarīgu neuzrakstiji.
Vienīgi mēģināji man ieknābt, kam vispār nav nekāda sakara ar hokeju.
Es ta vismaz cenšos turēties pie hokeja tēmas.

Nu pie hokeja tēmas-Vitjaz citas komandas negrib, lielākā daļa krievu līdzjutēji neieredz šo komandu, paši hokeju spēlēt neprot, regulāri spēlē ka var notraumēt citus un Tu viņus aizstāvi.
Vismaz Tev jauns temats-Vitjaz aizstāvēšana un zaudēt kautiņā nav nekāds negods. Mans padoms iestājies Vitjaz fanu pulkā-varēsi priecāties ka stiprākā komanda uz ledus, visus var piekaut, lamāt visus ko vēlies-atradīsi daudz ko kopīgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Run Usein, Run !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-10-10 15:07, pirms 14 gadiem
Vai, vai te nu tiešām "baigie speci" pēdiņās - , nu ļoti saprotoši.... labi - jādod bietē pretī... un, kas pēc tam ? Vai tad nebija redzams, ka provocēja uz masveidīgu kautiņu un ja sekotu AVANGARDA gadījums (ar mūsu spēlētāju resursiem) - pasakiet, kas spēlētu tās 3.- 5 diskābeļa spēles RD... ?!? aTKAL BŪTU VIENI VIENĪGI , PRETĪGI PĀRMETUMI PAR ZAUDĒJUMIEM UN , KA PEKU nost! Ko var nolikt tos dažus, (nepieminēšu kurus, jo daudziem tāpat tas līdz tām trulajām smadzenēm neaizies), kuri dara melno darbu.... - jums tik golus uz paplātes iedot.... OZO ir autoritāte ne tikai RĪGĀ - nākošajā spēlē arēnā rīga par godu OZO visiem viņam par godu vismaz minūti korī jāskandina Slavas sauklis OZO .... nu ko tādu....Nezinu, kurš no Jums būtu tik spēcīgs ar nerviem un izturēt tās vakardienas provokācijas.... ja mēs atbildētu 7:1 nebūtu un pus komandai 3..- 5 spēļu diskābelis...saprotat kā gribat - sevi par specu neuzskatu, citādi pats būtu treneris, bet palasot te tos komentārus - ārprāts, kur mums daudz augstas klases speciālistu - kādēļ gan mums vajag meklēt trenerus ārzemēs - pilns SC ar augstas klases treneriem....
Man visss, paldies par uzmanību! Var būt daži saprata manis teikto, bet ļoti daudzi noteikti, ka nē....

 +17 [+] [-]

, 2011-10-10 15:13, pirms 14 gadiem
Viņi tiešām gribēja masu kautiņu un atbildēt vajadzēja pēc iespējas mazāk; nesapratu tikai, ko Brenans beigās gribēja ar Janku. Tak Sprukts viņu neitralizēja efektīvāk kā jebkurš trako krekls

  +9 [+] [-]

, 2011-10-10 15:32, pirms 14 gadiem
tas ir vnk neaprakstāmi, ko Ozo dara komandas labā! Es nesaprotu, kāpēc tāds kuilīts pēc parametriem kā Sprukts vēl nav eksplodējis, kad aizveras širmis un kādam salicis bietē, līdzīgi kā Ozo?
kāds nezina, mums jauniešu izlasēs nav kāds, ja ne Ivanānveidīgs bullis, tad vismaz Kuldas stila spēlētājs, kurš, arī var izmest villu, ja vajag?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 15:39, pirms 14 gadiem
OzO Da Best!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 15:44, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: tas ir vnk neaprakstāmi, ko Ozo dara komandas labā! Es nesaprotu, kāpēc tāds kuilīts pēc parametriem kā Sprukts vēl nav eksplodējis, kad aizveras širmis un kādam salicis bietē, līdzīgi kā Ozo?
kāds nezina, mums jauniešu izlasēs nav kāds, ja ne Ivanānveidīgs bullis, tad vismaz Kuldas stila spēlētājs, kurš, arī var izmest villu, ja vajag?
Esmu vienis prāt ar Tevi, bet tas Sējēja darba lauciņš, kurš kā uzskatu, nav izpildīts vajag vienu, divus tādus, lai pārējie var rukāt, mest un nebūtu jāsēž malā diskābeļa dēļ.... Manas domas - pareizi Sprukts darīja (ja labi redzējāt, viņš guļot arī iemauca gudri) , un var apbrīnot viņa nervu sistēmu, jo tajā epizodē nu villoties pilnīgi būtu nevietā, to darīt varēja Sējēja kunga neizdarītais darbs, par ko viņam vajadzētu atvilkt no algas....

  -2 [+] [-]

, 2011-10-10 15:51, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Nu pie hokeja tēmas-Vitjaz citas komandas negrib, lielākā daļa krievu līdzjutēji neieredz šo komandu, paši hokeju spēlēt neprot, regulāri spēlē ka var notraumēt citus un Tu viņus aizstāvi.
Vismaz Tev jauns temats-Vitjaz aizstāvēšana un zaudēt kautiņā nav nekāds negods. Mans padoms iestājies Vitjaz fanu pulkā-varēsi priecāties ka stiprākā komanda uz ledus, visus var piekaut, lamāt visus ko vēlies-atradīsi daudz ko kopīgu.
Njā,ko .......... padarīsi?
Apgalvot ka visa RU ir pret Vitjaz spēlēšanu KHL var tikai ABSOLŪTS lohs.
KHL vadība laikam ir no Āfrikas, Vitjaz līdzjutēji no Somijas, un vienkārši tie kuri pieņem kā faktu,ka arī šāda komanda pastāv un tā ir realitāte (arī es tajā skaita) ir no Marsa.
Var jau raudāt i-netā cik vien vēlās, bet no tā nekas nemaināsun nemainīsies.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-10 15:52, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Sandim par to vakardienas gājienu, bet vai viņam būtu jākaujas? Viņš tomēr ir mūsu vienīgā zvaigzne, turklāt kāda. Labāk būtu ja Sējejs dabūtu kādu normālu spēlētāju kurš var kādam sadot bietē ja vajag (Saimons?)

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 15:52, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: KHL vien ir tāda mafijas līga, tāpēc jau Vityaz netiek izslēgti, cik reizes ir brīdināti, ka tiks izslēgti no līgas, bet katru reizi ir pēdējais brīdinājums... Tā vien izskatās, ka KHL grib lai pa viņiem tik runā ASV vai Kanādā.. ka tur tik kaujās utt.
Pirmai Tava rakstītā daļai Tev piekrītu, bet Kanādā un ASV hokejā ir nerakstīti likumi! Tu ļoti, ļoti, ļoti reti tādas stulbības notiek.... Viens pret vienu un ja viens gar zemi, vai vienam ļoti liels pārsvars - kautiņš momentā tiek pārtraukts un viss ir Ok! Tur gulošus nesit!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-10-10 15:53, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: par to iet runa..pietam ja nebus nevienam no 3 kausliem diskabelis tad tur pat varetu but 3 mednieki un Ozo.Es saprotu ka musejiem bija uzstadijums nekauties bet butu tas pats redlihs vai sprukts izvicinajies sakuma butu abi nost un miers.Ta krisana gar zemi un neko nedarisana faktiski ari noveda pie beigu kautina.Tik kaa jau teicu jacer ka nebus turpinajums nakamaja spele.Jo ka aju apskatnieks teica-neviens neko tadu ka Ozo nekad nebija darijis...ka tik ts tiem akstiem neiegriezas tik dzili aknas ka Ozo klust par tadu pasu medijumu ka Omska
Krišjāņa un Sprukta neatbildēšana pretinieku rupjībām noveda pie 3 vārtu guvumiem vairākumā, kas ir labākais ieguvums no tām situācijām, nav jau RD arī nekādi mīkstie, kuri atstātu Ozo, lai 4 viņu medītu, tomēr mūsējie arī var dot pretī, to pierādīja kaut vai Sprukts spēles beigās, kad mierīgi nolauza Brennanu. tāpēc ieteiktu visiem nedaudz atslābt.

 +13 [+] [-]

, 2011-10-10 15:55, pirms 14 gadiem
Ozo priekšā vnk jānoņem cepure. Un neviens viņu "nemedīs" Rīgā, pirmkārt, viņš neko tādu (no Vitjaz viedokļa) neizdarīja, otrkārt, viņš ir pārāk liela autoritāte -- spēlē varēja redzēt kā viņš "nomierināja" pāris Vitjaz spēlētājus ar dažām frāzēm (interesanti, ko viņš teica).

Tas, ka viņam gandrīz vienīgajam ir rieksti, tas gan ir fakts, turklāt viņam absolūti neko nevajag no KHL, viņš visu ir sasniedzis, kāposts viņam ir, viņš ir 39 gadus veca hokeja leģenda, viņam točna neko nevajag, viņš varētu stāvēt malā un pīpēt kā Fjodorovs, neviens neko nepārmestu. Tieši tādēļ vēl lielāks respekts pret viņu.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 15:56, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi.
Nevajag sev vēlamo uzdot par faktisko.
Parasti čīkst to komandu līdzjutēji,kuru komandas no Vitjaz atraujas pa muti.
Nesagaidīsiet,ka Vitjaz izslēdz no KHL.
Tad jau drīzāk tāds RD noies pa burbuli, nekā Vitjaz izslēgs no KHL.
Prātiņ nāc mājā, bet domāju, ka sen jau par vēlu - Tavas smadzenes jau sen notrulinātas... Žēl....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-10 16:01, pirms 14 gadiem
Emm, izlases Kapteini ?

  -2 [+] [-]

, 2011-10-10 16:02, pirms 14 gadiem
Tas nav Gordie Howe hat trick. Tāds hat trick ir 1+1 + kautiņš. Jā ozo kko tur grūstijās, bet viņš dabūja 2 min, kas nozīmē par rupjību, nevis kaušanos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 16:04, pirms 14 gadiem
Marka1111 rakstīja: Visu cieņu Sandim par to vakardienas gājienu, bet vai viņam būtu jākaujas? Viņš tomēr ir mūsu vienīgā zvaigzne, turklāt kāda. Labāk būtu ja Sējejs dabūtu kādu normālu spēlētāju kurš var kādam sadot bietē ja vajag (Saimons?)
PIEKRĪTU TEV ! Sējējaja kungam mazliet jāpārdomā sava darba atbilstība ieņemamajam amatam.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 16:12, pirms 14 gadiem
mxs rakstīja: Krišjāņa un Sprukta neatbildēšana pretinieku rupjībām noveda pie 3 vārtu guvumiem vairākumā, kas ir labākais ieguvums no tām situācijām, nav jau RD arī nekādi mīkstie, kuri atstātu Ozo, lai 4 viņu medītu, tomēr mūsējie arī var dot pretī, to pierādīja kaut vai Sprukts spēles beigās, kad mierīgi nolauza Brennanu. tāpēc ieteiktu visiem nedaudz atslābt.
Pareizi - atslābstiet ! Nesaprotu te dažu - vai tiešām vēlaties, lai RD iet to priduroku ceļu? Var RD arī sadod kādam pa galvu, ja vajag, BET MŪSĒJIEM AR SMADZENĒM VĒL VISS IR KĀRTĪBĀ.... !

  +4 [+] [-]

, 2011-10-10 16:13, pirms 14 gadiem
Tas Ivars gan ir viens āksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-10 16:18, pirms 14 gadiem
Es negribu tēlot sazin kādu specu utt bet tomēr tās runas par nosišanu ir pārspīlētas. Cīnīties ar MMA cīkstoni ringā ir viena lieta, bet uz slidām un hokeja ekipējumā -- cita lieta. To arī Ivanāns teica, ka boksa treniņš ir viens, bet uz slidām pavisam cita opera.

Ja jau Jeblonskis un Mirastijs ir tik nenormāli kruti MMA cīkstoņi, kādēļ tad iekš AHL/NHL viņi visus nedauzīja, bet šad tad dabūja iekšās?

Vajag cīnīties visam "ceham", palīdzēt viens otram, bet ja nu galīgi 1 uz 1 sanāk, tad vajag gāzt gar zemi un miers. Jā, jā, es zinu, viegli pateikt, bla, bla, bet 1) aizmukt tāpat nav iespējams, tad vienīgi jālec pāri bortam un tad labāk vispār nespēlēt un 2) nestāstiet man, ka veci uz slidām nevar nogāzt. Ja Ozo jau guļot uz ledus var iespert stāvošam vecim pa kedām un nogāzt viņu uz ledus, tad to var izdarīt.

Nevajag tēlot Ivanānu, ja tāds neesi, un censties boksēties, gaidot taisno, vajag tā mīļi nodarboties ar džudo, ko mūsējie viens otrs arī darīja.

Nav jau variantu -- ja viņi gribēs, būs kautiņš. Cik ilgi muksi, viņi sāks aiztikt Holtu, viņu arī pametīs likteņa varā?

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 16:23, pirms 14 gadiem
AlanRich rakstīja: Tas nav Gordie Howe hat trick. Tāds hat trick ir 1+1 + kautiņš. Jā ozo kko tur grūstijās, bet viņš dabūja 2 min, kas nozīmē par rupjību, nevis kaušanos
citu speli neesi skatijies...

     [+] [-]

, 2011-10-10 16:24, pirms 14 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Visu cieņu, bet ko viņš tādu izdarija? (runa iet par kautiņu, beigu daļā).
Ja jūs ejat pa ielu un pēkšņi 2 urlamoni uzbrūk jūsu mazajam brālim, ko darītu jūs?
Redz, neviens neteiktu, ka tu būtu varonis, jo tas tak ir pašsaprotami, bet tagad visi Ozo par kārtīgo kuili sauc.
Šo rakstīto nevajadzēja uztver burtiski, jo īpaši par brāli.
Paskatieties labāk kādreiz "Real" - "Barcelona" spēli
Tur Kristīna pagrūž barsas treneri un uzreiz šim virsū visa komanda brūk.
kristina nevienu tur neaiztika, vienkarshi staveja mala

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 16:30, pirms 14 gadiem
Normāli būtu, ja katra komanda paņemtu policistu, tāpat kā NHL, un lieta sakārtotos!

     [+] [-]

, 2011-10-10 16:31, pirms 14 gadiem
Tagad skaidrs, kur Jablonskis apguvis gulošo sišanu - Jeremy Yablonski vs Rudy Martin
- YouTube

  +3 [+] [-]

, 2011-10-10 16:37, pirms 14 gadiem
Kaušanās citu negatīvā attieksme ir Vityaz kluba zīmogs, taču nedaudz mulsinoši ir tas, ka komandai, kura "māk tikai kauties", ir tikai par 2 punktiem mazāk, nekā komandai, kura māk spēlēt hokeju.. (RD). Šinī spēlē mūsējiem 4 vārtus guva aizargi. Kamēr nebūs kārtīgu vismaz 2 līderu uzbrukumā, tikmēr nekāda straujā progresa nebūs..

     [+] [-]

, 2011-10-10 16:59, pirms 14 gadiem
Šodien dzirdēju viena cilvēka viedokli par Ozoliņu. Pēc spēles pret Vityaz paziņojot, ka Ozoliņam būtu jābeidz hokejista karjera. Biju maigi sakot nedaudz pārsteigts, par tādu kapteiņa novērtējumu. Pēc tam gan taisnojās, ka tā neesot domājis, viņš vienkārši esot pārāk vecs un neturot līdzi. Kā sacīt jāsaka, no vienas bedres otrā.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-10 18:09, pirms 14 gadiem
Mikelsjanis rakstīja: citu speli neesi skatijies...
LOL. Parādi kur kkāds kautiņš bija? Tur ozo vnk kko aizstāvēja Cibuļski. Tas nav tas pats kas Z-Amerikā 1vs1 kautiņš, vsp KHL tādu hat trick diez vai fiksē. Tas tā

     [+] [-]

, 2011-10-10 18:32, pirms 14 gadiem
Šis riktīgi labs!!!
portugalec90 rakstīja: =))))))))))) http://www.youtube.com/watch?v=4jIBsmoBrGQ&feature=related

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 18:50, pirms 14 gadiem
Ozo tiešām malacis.!

  +4 [+] [-]

, 2011-10-10 19:11, pirms 14 gadiem
Ozo rīkojas kā īstam kapteinim pienākas, PARAUGS

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 19:56, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,ko .......... padarīsi?
Apgalvot ka visa RU ir pret Vitjaz spēlēšanu KHL var tikai ABSOLŪTS lohs.
KHL vadība laikam ir no Āfrikas, Vitjaz līdzjutēji no Somijas, un vienkārši tie kuri pieņem kā faktu,ka arī šāda komanda pastāv un tā ir realitāte (arī es tajā skaita) ir no Marsa.
Var jau raudāt i-netā cik vien vēlās, bet no tā nekas nemaināsun nemainīsies.
Iemācies lasīt manus komentārus-es nerakstīju ka visa Ru ir pret Vitjaz bet gan ka lielākā daļa-latviešiem jau patīk sagrozīt faktus un skatos Tev arī. Paskaties kā KHL sodīja kaušlus-mani izbrīna kāpēc Tu aizstāvi komandu kura nespēlē hokeju bet kaujas-lūk ko es nesaprotu. Lamāties Tu māki, sagrozīt otra teikumus arī tad iemācies argumentēti un galvenais konsekventi turēties pie saviem izteikumiem.

     [+] [-]

, 2011-10-11 21:52, pirms 14 gadiem
Sandis jau sen pateica, veči, te jums nebūs nekāds traļi - vaļi! Kaut kāds Jablonskis nav cienīgs pat slidzābaku šņores Sandim aizsiet!