Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakallio: "Indrašis bija tālu no sava līmeņa..."

Jānis Pārums

Rautakallio: "Indrašis bija tālu no sava līmeņa..."
Peka Rautakallio
Foto: AP/Scanpix

Pēc Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubu Rīgas "Dinamo" un Čerepovecas "Severstal" spēles (0:1) komentārus sniedza abu komandu galvenie treneri, attiecīgi, Peka Rautakallio un Andrejs Nazarovs.

Peka Rautakallio, Rīgas "Dinamo" galvenais treneris: "Mēs spēlējām pietiekami labi, lai mums būtu izredzes uzvarēt, taču ne tik veiksmīgi, lai tiktu pie šīs uzvaras. Te nevajag piesaukt veiksmi, jo ir vajadzīgas prasmes. Vairākumu atstrādājam katru dienu treniņos, taču atkal ir runa par iemaņām – spēlētāju spēles izpratne, piespēles, metieni... Mēs spēlētām labāk nekā pāris dienas iepriekš, taču ne pietiekami labi."

"Ankipāns pavisam drīz būs sastāvā. Indrašis? Viņš bija tālu no sava līmeņa, tāpēc spēles gaitā pārcēlu viņu uz ceturto maiņu [no otrās]."

Andrejs Nazarovs, Čerepovecas "Severstal" galvenais treneris: ""Vispirms gribu apsveikt savus puišus ar uzvaru. Īpaši [vārtsargu] Košečkinu, kuram šī ir jau otrā sausā spēle šosezon. Mačs bija ļoti smags, trīs punktus izcīnījām ļoti grūtā cīņā. Abas komandas bija pelnījušas punktus, bet šoreiz nedaudz labāki bijām mēs. Tomam Vandelam debija, manuprāt, izdevās sekmīga. Viņš labi nospēlēja arī lielajā mazākumā, bloķēja, šķiet, kādus 3-4 metienus. Man šādi spēlētāji patīk – kas cīnās un cenšas. Mums ir seši leģionāri, taču ne no viena atteikties negrasāmies – lokauts taču var beigties kaut rīt..."

     [+] [-]

, 2012-10-07 20:04, pirms 12 gadiem
atlaist k-rautu, divu vārtu spēles sākās jau pagājušajā sezonā. ja nemainīs treneri, tas tā arī turpunāsies.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-07 20:06, pirms 12 gadiem
par Indraši, lai pasēž, profilaksei ta token par sliktu nenāks, citādi daudz ticis pēdīgi (pamatoti? diez vai, jo nevienā citā KHL klubā pirmajā maiņā netiktu un par izlasēm, vismaz A grupas, līdzīgi)

Peka arī buksē (nu nav jau te visi pēdējie, ja visi būtu vietējie tad Peka varētu teikt viskautko, bet ''amerikāņi'' arī buksē, īpaši Šremps, kura atrašanos 3. maiņā un nevairākumā es personīgi nesaprotu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-07 20:12, pirms 12 gadiem
Pekam drīz sāks pekas svilt..

     [+] [-]

, 2012-10-07 20:13, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Petružaleks pats atteicās naudas dēļ. Cik šito var malt!
Par Petružaleku palasi Sējēja interviju Sports.ru lapā .

  +4 [+] [-]

, 2012-10-07 20:16, pirms 12 gadiem
Banders1984 rakstīja: Pilnīgs Tu esi lauznis, atlaist vajag Tevi gudriniek - eksperts hrenovs, komanda spēlē labi, traumē ārā šie fani - Peka nulle, Nolans arī tāds pats, kad izlasi trenēja Oļegs tad arī pēc zaudējuma uzreiz izskan - manam treneri - Dinamp spēlē priekš savām spējam pat ļoti labi, bet iemācīt iemest treneris spēlētājus šinī vecumā nevar!
Protams ka nevar iemaaciit, bet mest jau ar nevajag uz dullo, un tiessi to maaca Pekka, mest tik un mest, bez kaut kaadu kombinaaciju izveidossanas. Vai vinnss domaa ka pretinieku vaartos nav ne vaatsargu normaalu un aizsargu nemaz....?????

  +1 [+] [-]

, 2012-10-07 20:17, pirms 12 gadiem
airgix24 rakstīja: Jūļa laikā šiem Izlases hokejistiem karjeras augstākais punkts bija Baltkrievijas līga un dažām labam pat tādas nebija, ta kā teikt ka bija spēcīgāki vietējie nez vai. bet piekrītu jā tādi leģionāri kā pirmajā sezonā mums vairs nav bijuši.
Pilnīgi piekrītu par spēcīgāko sastāvu leģionāriem 1.sezonā,jo,piemēram R.Petrovickis
spēlēja tikai 4.maiņā,par Elisona,Hartigana,Novaka,Hossas,Vestkota līmeni'vispār šaubu nav,bet negribu piekrist par mūsu spēlētājiem-arī bija uzspēlējuši ne tikai BAČ.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-07 20:25, pirms 12 gadiem
nu ja uzbrucēji nevar no vārtu priekšas vārtsargus apspēlēt kur tur Peka vainīgs?..momenti jau ir katra spēlē un diezgan daudz..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-07 20:30, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: Tiessi taa, fiziskajos raadiitaajos varbuut esam labi, bet domaassna vienveidiiga. Un Indrassis tiek noseedinaats malaa tikai taapeec , ka meeggina kaut ko neordinaaru izdariit. Nnizzivijs jau uz laukuma taapeec netiek laist. Piekriitu ka ssaadam speeles modelim tiessaam abi neiederas, bet ar ssadu modeli nav ar ko gaidiit uzvaras..... Laiks nu Pekam vienreiz to saprast.....
Ņiživijs netiek, jo ir palicis ļoti lēns! Indrašim, kā visu laiku uzsveru, trūkst slidošanas tehnikas un divcīņām, muskuļu masas!

     [+] [-]

, 2012-10-07 20:31, pirms 12 gadiem
izskatās, kamēr treneru korpuss neatradīs pareizu pielietojumu (salikt pa virknējumiem) esošajam materiālam, šādi rezultāti turpināsies. pazudusi vēlme uzvarēt. pie atlēkušajām ripā (cik nu viņas tur bija) ir ļoti, jo ļoti reti. pirmā piespēle no kapteiņa kunga ir garām. un ar to, ka atteicās no Ankipāna un Cipuļa-sasteigts gājiens. bet tik un tā domāju ka gan jau rozes ziedēs arī RDinamo dārziņā. nu bet ja būs kaut kas vēl tamlīdzīgs, tad pieļauju, Pekkas kungu aicinās pie galda uz pārrunām.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-07 20:33, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: Protams ka nevar iemaaciit, bet mest jau ar nevajag uz dullo, un tiessi to maaca Pekka, mest tik un mest, bez kaut kaadu kombinaaciju izveidossanas. Vai vinnss domaa ka pretinieku vaartos nav ne vaatsargu normaalu un aizsargu nemaz....?????
Kāpēc Tu domā, ka Pekka liek tupi mest?! Vienkārši šie puikiņi savādāk neprot!

     [+] [-]

, 2012-10-07 20:34, pirms 12 gadiem
Smacee nost rakstīja: nu ja uzbrucēji nevar no vārtu priekšas vārtsargus apspēlēt kur tur Peka vainīgs?..momenti jau ir katra spēlē un diezgan daudz..
O, savējie! ;-) Precizitātes trūkst tajos momentos. Bet Pekam vajadzētu šad, tad pusminūti paņemt un vārtsargu ātrāk ņemt nost.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-07 20:37, pirms 12 gadiem
[quote pulveris]
Ņiživijs netiek, jo ir palicis ļoti lēns! Indrašim, kā visu laiku uzsveru, trūkst slidošanas tehnikas un divcīņām, muskuļu masas!

Ne jau ar muskullu massa un slidossanu var iemest golus, bet ar sakariigu galvu, ar muskullu masu tu vari boksaa darboties, ar slidossanu daillslidossanaa, bet ne hokejaa, jaaskataas viss kopumaa. Bet pie Pekkas ir taa, ja speeleetaajs domaa ar savu galvu, tad tas ir nederiigs komandai.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-07 20:42, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāpēc Tu domā, ka Pekka liek tupi mest?! Vienkārši šie puikiņi savādāk neprot!
Nu bet to jau dzird visaas intervijaas, vajag tik mest , vajag ciiniities uz pettaka utt, nemaz neviens nedomaa, ka pretinieku vaartos ar ir vaartsargs un aisargi straadaa kaartiigi. Man jau peec pirmaa perioda ssodien bij skaidrs, ka vienkaarssi metot un skrienot peec tam peec atlekussaas ripas Dinamo neiemetiis ssim 2metriigajam un kustiigajam milzim.

     [+] [-]

, 2012-10-07 20:45, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: [quote pulveris]
Ņiživijs netiek, jo ir palicis ļoti lēns! Indrašim, kā visu laiku uzsveru, trūkst slidošanas tehnikas un divcīņām, muskuļu masas!

Ne jau ar muskullu massa un slidossanu var iemest golus, bet ar sakariigu galvu, ar muskullu masu tu vari boksaa darboties, ar slidossanu daillslidossanaa, bet ne hokejaa, jaaskataas viss kopumaa. Bet pie Pekkas ir taa, ja speeleetaajs domaa ar savu galvu, tad tas ir nederiigs komandai.
Bet tāpēc jau arī neko sakarīgu nevar izdarīt, ka viens no veidojošiem elementiem trūkst! Lai cik tev labas, veiklas rokas, bet, ja nebūs ātruma, tad stāvēsi uz vietas un driblēsies, finišs!
Indrašis pie mazākās saskares ar pretinieku ir gar zemi, tāpat kā, Bukarts, u.c. maigonīši!

     [+] [-]

, 2012-10-07 20:46, pirms 12 gadiem
Pekka vainīgs, ka spēlētāji nespēj iemest pustukšos? Izpēlējam, līdz vārtiem tiekam. Peka neies pats mest...

  +1 [+] [-]

, 2012-10-07 20:47, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: Nu bet to jau dzird visaas intervijaas, vajag tik mest , vajag ciiniities uz pettaka utt, nemaz neviens nedomaa, ka pretinieku vaartos ar ir vaartsargs un aisargi straadaa kaartiigi. Man jau peec pirmaa perioda ssodien bij skaidrs, ka vienkaarssi metot un skrienot peec tam peec atlekussaas ripas Dinamo neiemetiis ssim 2metriigajam un kustiigajam milzim.
... bet to visi treneri saka, ka vajag mest un cīnīties petakā. Mest var dažādi, kā to dara DR, metot virsū vārtsargam un garām vārtiem, bet var arī smuki likt vārtsargam virs pleca, tukšā stūrī vai devītniekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-07 20:53, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bet tāpēc jau arī neko sakarīgu nevar izdarīt, ka viens no veidojošiem elementiem trūkst! Lai cik tev labas, veiklas rokas, bet, ja nebūs ātruma, tad stāvēsi uz vietas un driblēsies, finišs!
Indrašis pie mazākās saskares ar pretinieku ir gar zemi, tāpat kā, Bukarts, u.c. maigonīši!
Veiklas rokas, labs metiens, liels ātrums. Kopā sanāk Miķelis. Bet vēl viena tāda mums nav. Un ko tagad darīt? Trāpīt nevaram, neielaist nevaram. Vot ko darīt?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-07 20:58, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: ... bet to visi treneri saka, ka vajag mest un cīnīties petakā. Mest var dažādi, kā to dara DR, metot virsū vārtsargam un garām vārtiem, bet var arī smuki likt vārtsargam virs pleca, tukšā stūrī vai devītniekā!
Nu tur jau ir taa beeda, ka smuki to varejaam izdariit paaris gadus atpakall, kad padevaas mums speele ar kombinaacijaam, a ko tagad, iemetam zonaa un ciinaamies par ripu, nevis izkombineejam liidz briivam metienam. Nu luuk, tiksim pie kombinaacijaa izveidota metiena briiva, un tad iesim uz atlekusso ripu. Man domaat treneriem tomeer jaaizpeeta pretinieks kaartiigi, un katru speeli jaaspeelee individuaali, nevis kaa sezonas saakumaa pazinnoja Pekka, redziet mees tagad esam fiziski speeciigi, ciiniisimies ar visiem nevis savaa zonaa, bet spiediisim arii vinnu zonaa, un jebkuru pretinieku, Tai passaa aizmirstot par kombinacionaalo speeli vispaar, kur nu par piespeellu kuulturu, par to nemaz neizteikssos....

     [+] [-]

, 2012-10-07 21:01, pirms 12 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Veiklas rokas, labs metiens, liels ātrums. Kopā sanāk Miķelis. Bet vēl viena tāda mums nav. Un ko tagad darīt? Trāpīt nevaram, neielaist nevaram. Vot ko darīt?
Strādāt kvalificēti ar jaunatni, kā arī uzlabot esošajiem [vismaz slidošanu] trūkstošo!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-07 21:05, pirms 12 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Veiklas rokas, labs metiens, liels ātrums. Kopā sanāk Miķelis. Bet vēl viena tāda mums nav. Un ko tagad darīt? Trāpīt nevaram, neielaist nevaram. Vot ko darīt?
Nu jaaliek kopaa vienaa mainnaa veiklas rokas, kas iedos kaartiigu piespeeli aatrajam, tas aizskries liidz vaartiem, varbuut neiemetiis, bet tikmeer buus klaatspeeleetaajs ar labu metienu un iemetiis atleekusso ripu. Nu tas taa pa jokam, bet godiigi runaajot jaajautaa, kaadeel tad mums bija vajadziigas taas pirmssezonas speeles un mainnu virkneejumi jau tad, ja tagad ar speeleetaajiem tusee kaa ar speellu kaartiim. Nu jaalaauj vinniem saspeeleeties taccu, tad bija labi, tad varbuut tagad ar pienaaks briidis kad buus labi. Taa virkneejumu biezaa mainiissana pieraada vien to, ka Pekka nezin ko dariit, nu nav vinnss labs trenneris.....

  +2 [+] [-]

, 2012-10-07 21:07, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: Nu tur jau ir taa beeda, ka smuki to varejaam izdariit paaris gadus atpakall, kad padevaas mums speele ar kombinaacijaam, a ko tagad, iemetam zonaa un ciinaamies par ripu, nevis izkombineejam liidz briivam metienam. Nu luuk, tiksim pie kombinaacijaa izveidota metiena briiva, un tad iesim uz atlekusso ripu. Man domaat treneriem tomeer jaaizpeeta pretinieks kaartiigi, un katru speeli jaaspeelee individuaali, nevis kaa sezonas saakumaa pazinnoja Pekka, redziet mees tagad esam fiziski speeciigi, ciiniisimies ar visiem nevis savaa zonaa, bet spiediisim arii vinnu zonaa, un jebkuru pretinieku, Tai passaa aizmirstot par kombinacionaalo speeli vispaar, kur nu par piespeellu kuulturu, par to nemaz neizteikssos....
Ko Tu vari murgot!!! Šajā sezonā jau n-tās reizes ir izkombinēts līdz brīvam metienam tukšos vai gandrīz tukšos vārtos! Tikai nevar iemest, ne Džonsons, ne Meija, ne Cibuļskis, ne Sotnieks, pat Karsums ar Daugaviņu biežāk met vārtsargam virsū! Tāpēc nerunā glupības! Tieši pateicoties ātram hokejam, ko spēlē DR arī rodas šīs daudzās izdevības, kuras diemžēl netiek realizētas!

     [+] [-]

, 2012-10-07 21:07, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Strādāt kvalificēti ar jaunatni, kā arī uzlabot esošajiem [vismaz slidošanu] trūkstošo!
Daudzi man pārmetīs, bet es uzskatu, ka jaunatne mums ir zemā līmenī. Uzlabot slidošanu pēc 23-25 gadu vecuma ir praktiski neiespējami.

     [+] [-]

, 2012-10-07 21:09, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: Nu jaaliek kopaa vienaa mainnaa veiklas rokas, kas iedos kaartiigu piespeeli aatrajam, tas aizskries liidz vaartiem, varbuut neiemetiis, bet tikmeer buus klaatspeeleetaajs ar labu metienu un iemetiis atleekusso ripu. Nu tas taa pa jokam, bet godiigi runaajot jaajautaa, kaadeel tad mums bija vajadziigas taas pirmssezonas speeles un mainnu virkneejumi jau tad, ja tagad ar speeleetaajiem tusee kaa ar speellu kaartiim. Nu jaalaauj vinniem saspeeleeties taccu, tad bija labi, tad varbuut tagad ar pienaaks briidis kad buus labi. Taa virkneejumu biezaa mainiissana pieraada vien to, ka Pekka nezin ko dariit, nu nav vinnss labs trenneris.....
Nu nav Pekkam 6 daudz maz līdzvērtīgas maiņas! Ko, vēl juniorus laist laukumā!?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-07 21:11, pirms 12 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Daudzi man pārmetīs, bet es uzskatu, ka jaunatne mums ir zemā līmenī. Uzlabot slidošanu pēc 23-25 gadu vecuma ir praktiski neiespējami.
jaa jaa pamurgo pats, ja briivais metiens ir no gaisa kkerot ripu ar roku un pametot saanus, kaa ssodien Karsums 3. periodaa, tad drizaak jau tu murgo....

     [+] [-]

, 2012-10-07 21:12, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: Nu jaaliek kopaa vienaa mainnaa veiklas rokas, kas iedos kaartiigu piespeeli aatrajam, tas aizskries liidz vaartiem, varbuut neiemetiis, bet tikmeer buus klaatspeeleetaajs ar labu metienu un iemetiis atleekusso ripu. Nu tas taa pa jokam, bet godiigi runaajot jaajautaa, kaadeel tad mums bija vajadziigas taas pirmssezonas speeles un mainnu virkneejumi jau tad, ja tagad ar speeleetaajiem tusee kaa ar speellu kaartiim. Nu jaalaauj vinniem saspeeleeties taccu, tad bija labi, tad varbuut tagad ar pienaaks briidis kad buus labi. Taa virkneejumu biezaa mainiissana pieraada vien to, ka Pekka nezin ko dariit, nu nav vinnss labs trenneris.....
Maiņas ir jāmaina, bet 1.maiņa bija laba, vairāk uztrauca pārējās, bet tagad mani uztrauc tikai ceturtā, jo pārējās šodien bija totāls haoss.

     [+] [-]

, 2012-10-07 21:13, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu nav Pekkam 6 daudz maz līdzvērtīgas maiņas! Ko, vēl juniorus laist laukumā!?
Nu bija jau tie juniori laukumaa, kur tad vinnss lika tos, uz Liepaaju....

     [+] [-]

, 2012-10-07 21:15, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: jaa jaa pamurgo pats, ja briivais metiens ir no gaisa kkerot ripu ar roku un pametot saanus, kaa ssodien Karsums 3. periodaa, tad drizaak jau tu murgo....
Tas laikam nebij man?

     [+] [-]

, 2012-10-07 21:16, pirms 12 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Maiņas ir jāmaina, bet 1.maiņa bija laba, vairāk uztrauca pārējās, bet tagad mani uztrauc tikai ceturtā, jo pārējās šodien bija totāls haoss.
es jau nedomaaju ka nav galiigi jaamaina, bet ne jau taa kaa to dara Pekka, katraa periodaa savaadaakas mainnas...., taa vardariit ar Malkinu, Ovecckinu utt, nav mums taadu meistaru, tas vienreiz jaasaprot, vareesim mees iemest un uzvareet, tik kombinaacijaam bagaataa speelee....

     [+] [-]

, 2012-10-07 21:17, pirms 12 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Tas laikam nebij man?
Soory, nebij gan...

     [+] [-]

, 2012-10-07 21:18, pirms 12 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Daudzi man pārmetīs, bet es uzskatu, ka jaunatne mums ir zemā līmenī. Uzlabot slidošanu pēc 23-25 gadu vecuma ir praktiski neiespējami.
Nu nevajag, visām NHL komandām ir slidošanas treneris! Uzlabot var vienmēr, jo slidošana nesastāv tikai no ātruma, kas ir ļoti svarīgs! var uzlabot līdzsvaru, manevrēšanu, u.c. slidošanas tehnikas elementus!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-07 21:19, pirms 12 gadiem
aigars777 rakstīja: Atlaist Peku,atlaist atlaist atlaist
Kads atlaist, ta jau nav Pekas vaina ,ka speletaji nevar tuksos vartos iemest, tas hokejs ko musejie, sodien radija ,man loti patika, vienkarsi pietruka veiksmes, visa sezona vel prieksa un gan jau bus pacelums!

     [+] [-]

, 2012-10-07 21:20, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: es jau nedomaaju ka nav galiigi jaamaina, bet ne jau taa kaa to dara Pekka, katraa periodaa savaadaakas mainnas...., taa vardariit ar Malkinu, Ovecckinu utt, nav mums taadu meistaru, tas vienreiz jaasaprot, vareesim mees iemest un uzvareet, tik kombinaacijaam bagaataa speelee....
Lai kvalitatīvi kombinētu ir jābūt pieredzei, labai reakcijai un maiņas biedri jāzin kā sava kabata