Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

Rautakallio: "Indrašis bija tālu no sava līmeņa..."

Rautakallio: "Indrašis bija tālu no sava līmeņa..."
Peka Rautakallio
Foto: AP/Scanpix

Pēc Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubu Rīgas "Dinamo" un Čerepovecas "Severstal" spēles (0:1) komentārus sniedza abu komandu galvenie treneri, attiecīgi, Peka Rautakallio un Andrejs Nazarovs.

Peka Rautakallio, Rīgas "Dinamo" galvenais treneris: "Mēs spēlējām pietiekami labi, lai mums būtu izredzes uzvarēt, taču ne tik veiksmīgi, lai tiktu pie šīs uzvaras. Te nevajag piesaukt veiksmi, jo ir vajadzīgas prasmes. Vairākumu atstrādājam katru dienu treniņos, taču atkal ir runa par iemaņām – spēlētāju spēles izpratne, piespēles, metieni... Mēs spēlētām labāk nekā pāris dienas iepriekš, taču ne pietiekami labi."

"Ankipāns pavisam drīz būs sastāvā. Indrašis? Viņš bija tālu no sava līmeņa, tāpēc spēles gaitā pārcēlu viņu uz ceturto maiņu [no otrās]."

Andrejs Nazarovs, Čerepovecas "Severstal" galvenais treneris: ""Vispirms gribu apsveikt savus puišus ar uzvaru. Īpaši [vārtsargu] Košečkinu, kuram šī ir jau otrā sausā spēle šosezon. Mačs bija ļoti smags, trīs punktus izcīnījām ļoti grūtā cīņā. Abas komandas bija pelnījušas punktus, bet šoreiz nedaudz labāki bijām mēs. Tomam Vandelam debija, manuprāt, izdevās sekmīga. Viņš labi nospēlēja arī lielajā mazākumā, bloķēja, šķiet, kādus 3-4 metienus. Man šādi spēlētāji patīk – kas cīnās un cenšas. Mums ir seši leģionāri, taču ne no viena atteikties negrasāmies – lokauts taču var beigties kaut rīt..."


, 2012-10-07 19:35, pirms 13 gadiem
Atlaist Peku,atlaist atlaist atlaist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 19:38, pirms 13 gadiem
Ankipānu sen vajadzēja atpakaļ.
, 2012-10-07 19:40, pirms 13 gadiem
tā gan,man jau liekas,ka viņš vienīgais kas prot kadu apvest,iedot labu piespēli,atšīrībā no daudziem jau pierēdzējušajiem profiņiem kura māka vien ir apskriet,iemest ripu gar bortu,pa gaisu un ja ripa ir sitiena brīdi iegūlusies pareizā vietā un lenķī tad pat gūs vārtus,bet tā lai iemestu kur brīvs tur viņiem ir vēl daudz jātrenējas.
, 2012-10-07 19:40, pirms 13 gadiem
aigars777 rakstīja: Atlaist Peku,atlaist atlaist atlaist
Paldies pilniba piekritu jau otrais gads ar Peku un uzbrukums bremze nezinu ka ar sadu uzbrukumu vares panemt kausu vai vismaz tikt PO
, 2012-10-07 19:40, pirms 13 gadiem
Pekka ir visai tālu no laba trenera, par labu viņu ir centies, se''sas pasniegt Pūčes kungs bez reāla pamata. Nez kapēc tika pasniegts par augsta līemņa treneri, lai gan neko iespaidīgu savā trenera karjerā nebija sasniedzis un ar nesasniegs(vismaz ne ar Dinamo)
, 2012-10-07 19:40, pirms 13 gadiem
Jā Peka, padari mūsu uzbrukumu vēl vienveidīgāku, vēl ordinārāku, lai pretinieku treneri pus minūtes laikā varētu atkost visus mūsu knifiņus.

Reāli mums vajag kādu play-makeri, jo šitā nevar, pilnīga stagnācija uzbrukumā, bļ kāda vēl stagnācija, šitas jau ir regress ar lielo R!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 19:41, pirms 13 gadiem
Problēma ir aizsargos...neprecīzās piespēlēs, kļūdas aizsardzībā, kad uzbrucēji "nosēžas". Ja sēdi malā Indraši, tad malā jāsēdina kādi 4 aizsargi un vēl 5-6 uzbrucēji...
, 2012-10-07 19:43, pirms 13 gadiem
aigars777 rakstīja: Atlaist Peku,atlaist atlaist atlaist
Sava loģika tavā teiktajā ir, gaugalā komanda nekad neuzvarēs pret 2metrīgu vārtsargu ar uzmetienu taktiku. Kautgan jā es vsp šosezon taktiku no Pekas puses nēsmu redzējis.
, 2012-10-07 19:43, pirms 13 gadiem
Rob Schremp dazzling stickhandling skills -... Tā Šremps VAR "danglot", bet kāpēc viņš tā NEDARA?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 19:48, pirms 13 gadiem
Pekka ir novienkāršojis Mūsu spēli līdz maksimumam, it kā mūsu hokejisti neko nemācētu. Spēles taktika - ja tāda ir tad tā ir viena skrienam skrienam skrienam un sitamies. neskatoties kas mums pretī, čehova Vai Ufa.
lai ar Jūlim bija daudz dīvainību, bet tomēr tas hokejs bija skatāmāks.
, 2012-10-07 19:49, pirms 13 gadiem
Diemžēl katrā sporta veidā lielākā vai mazākā mērā par rezultātu atbild treneris. Un rezultāti DR šosezon ir pilnīga katastrofa. Pat ne ar mazāko cerību stariņu uz uzlabojumiem. Tā kā laikam jau Savickim ir jārikojas, kamēr vēl kaut ko var labot.
, 2012-10-07 19:49, pirms 13 gadiem
Indrašis jau spēles piecas bremzē savu maiņu ,jo praktiski visu laiku zaudē ripu ,piespēli nepaspēj izdarīt.Vai nu galvā sakāpis ,vai fiziski nosēdies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 19:51, pirms 13 gadiem
airgix24 rakstīja: Pekka ir novienkāršojis Mūsu spēli līdz maksimumam, it kā mūsu hokejisti neko nemācētu. Spēles taktika - ja tāda ir tad tā ir viena skrienam skrienam skrienam un sitamies. neskatoties kas mums pretī, čehova Vai Ufa.
lai ar Jūlim bija daudz dīvainību, bet tomēr tas hokejs bija skatāmāks.
Papriekšu apskaties komandas sastāvujūļa laikā un tagad.Jūlim bija leģionāru maiņa plus trīs izlases maiņas.
, 2012-10-07 19:52, pirms 13 gadiem
Kādas būtu labi uzbrukuma 3ijnieki.
1ie.
Karsums , Šekura , Daugaviņš
2ie
Žirū , Jhonson , Ņiživijs
3šie
Schremp , Džeriņš , Ankipāns
4.tie
Ivanāns , Bičevskis , Indrašis.

Es zinu , bet tā pat šos vārdus neuzklausīs , es tikai saku kā būtu labāk varbūt. ))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 19:54, pirms 13 gadiem
Pekam neko nevar pārmest, mums tik daudz izdevību spēlēs dzīvē nav bijia....speletajiem mazliet japadomaa pashiem par savu momentu realizaaciju
, 2012-10-07 19:54, pirms 13 gadiem
Turklāt var redzēt kā trūkst - Dārziņa , Miķeļa , Sprukta.
, 2012-10-07 19:57, pirms 13 gadiem
Ir ar kādu jālauž līgums, lai parējie saprastu, ka tas var notikt ar ikvienu...vienalga vai tas ir kāds no treneriem vai spēlētājiem...
, 2012-10-07 19:57, pirms 13 gadiem
scdl10 rakstīja: Kādas būtu labi uzbrukuma 3ijnieki.
1ie.
Karsums , Šekura , Daugaviņš
2ie
Žirū , Jhonson , Ņiživijs
3šie
Schremp , Džeriņš , Ankipāns
4.tie
Ivanāns , Bičevskis , Indrašis.

Es zinu , bet tā pat šos vārdus neuzklausīs , es tikai saku kā būtu labāk varbūt. ))
Ar pieciem aizsargiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 19:58, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Papriekšu apskaties komandas sastāvujūļa laikā un tagad.Jūlim bija leģionāru maiņa plus trīs izlases maiņas.
Jūļa laikā šiem Izlases hokejistiem karjeras augstākais punkts bija Baltkrievijas līga un dažām labam pat tādas nebija, ta kā teikt ka bija spēcīgāki vietējie nez vai. bet piekrītu jā tādi leģionāri kā pirmajā sezonā mums vairs nav bijuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 19:59, pirms 13 gadiem
Pekas trenera līmeni parāda tas ,kā viņš pirms pirmās savas sezonas atteicās no ļoti "slikta" spēlētāja Petružaleka ,jo viņam tāds neesot vajadzīgs.Neesmu ne reizi dzirdējis,ka viņš atzītos kādā savā kļūdā. Sākumā vilka viena maiņa.Šodien Peka uztaisīja putru maiņās un neviens no spēlētājiem vispār nesaprata kas jādara. Vai tiešām komandai neatradīsies nauda, lai lauztu līgumu un noslēgtu jaunu treneri.
, 2012-10-07 19:59, pirms 13 gadiem
Paskat nu ko Puče raksta:
"Raitis sita, sita, sita, bet beigās bija... apakšā. Dinamo skrēja, meta, skrēja, meta, bet - arī bija zem... Kungu galā runā par izmaiņām " Varbūt tiešām mūs sagaida izmaiņas...
, 2012-10-07 19:59, pirms 13 gadiem
airgix24 rakstīja: Pekka ir novienkāršojis Mūsu spēli līdz maksimumam, it kā mūsu hokejisti neko nemācētu. Spēles taktika - ja tāda ir tad tā ir viena skrienam skrienam skrienam un sitamies. neskatoties kas mums pretī, čehova Vai Ufa.
lai ar Jūlim bija daudz dīvainību, bet tomēr tas hokejs bija skatāmāks.
Tiessi taa, fiziskajos raadiitaajos varbuut esam labi, bet domaassna vienveidiiga. Un Indrassis tiek noseedinaats malaa tikai taapeec , ka meeggina kaut ko neordinaaru izdariit. Nnizzivijs jau uz laukuma taapeec netiek laist. Piekriitu ka ssaadam speeles modelim tiessaam abi neiederas, bet ar ssadu modeli nav ar ko gaidiit uzvaras..... Laiks nu Pekam vienreiz to saprast.....
, 2012-10-07 20:01, pirms 13 gadiem
gico rakstīja: Jā Peka, padari mūsu uzbrukumu vēl vienveidīgāku, vēl ordinārāku, lai pretinieku treneri pus minūtes laikā varētu atkost visus mūsu knifiņus.

Reāli mums vajag kādu play-makeri, jo šitā nevar, pilnīga stagnācija uzbrukumā, bļ kāda vēl stagnācija, šitas jau ir regress ar lielo R!
Pley makeris un Peka divas nesavienojamas lietas,tie neskrien kā pamuļķi tie veido saspēli.
, 2012-10-07 20:02, pirms 13 gadiem
Ko Kurre darīja tribīnēs????
, 2012-10-07 20:02, pirms 13 gadiem
aigars777 rakstīja: Atlaist Peku,atlaist atlaist atlaist
Pilnīgs Tu esi lauznis, atlaist vajag Tevi gudriniek - eksperts hrenovs, komanda spēlē labi, traumē ārā šie fani - Peka nulle, Nolans arī tāds pats, kad izlasi trenēja Oļegs tad arī pēc zaudējuma uzreiz izskan - manam treneri - Dinamp spēlē priekš savām spējam pat ļoti labi, bet iemācīt iemest treneris spēlētājus šinī vecumā nevar!
, 2012-10-07 20:03, pirms 13 gadiem
Bēdīgi. Varbūt NASCAR iepriecinās?
, 2012-10-07 20:04, pirms 13 gadiem
atlaist k-rautu, divu vārtu spēles sākās jau pagājušajā sezonā. ja nemainīs treneri, tas tā arī turpunāsies.
, 2012-10-07 20:06, pirms 13 gadiem
par Indraši, lai pasēž, profilaksei ta token par sliktu nenāks, citādi daudz ticis pēdīgi (pamatoti? diez vai, jo nevienā citā KHL klubā pirmajā maiņā netiktu un par izlasēm, vismaz A grupas, līdzīgi)

Peka arī buksē (nu nav jau te visi pēdējie, ja visi būtu vietējie tad Peka varētu teikt viskautko, bet ''amerikāņi'' arī buksē, īpaši Šremps, kura atrašanos 3. maiņā un nevairākumā es personīgi nesaprotu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 20:12, pirms 13 gadiem
Pekam drīz sāks pekas svilt..
, 2012-10-07 20:13, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Petružaleks pats atteicās naudas dēļ. Cik šito var malt!
Par Petružaleku palasi Sējēja interviju Sports.ru lapā .
, 2012-10-07 20:16, pirms 13 gadiem
Banders1984 rakstīja: Pilnīgs Tu esi lauznis, atlaist vajag Tevi gudriniek - eksperts hrenovs, komanda spēlē labi, traumē ārā šie fani - Peka nulle, Nolans arī tāds pats, kad izlasi trenēja Oļegs tad arī pēc zaudējuma uzreiz izskan - manam treneri - Dinamp spēlē priekš savām spējam pat ļoti labi, bet iemācīt iemest treneris spēlētājus šinī vecumā nevar!
Protams ka nevar iemaaciit, bet mest jau ar nevajag uz dullo, un tiessi to maaca Pekka, mest tik un mest, bez kaut kaadu kombinaaciju izveidossanas. Vai vinnss domaa ka pretinieku vaartos nav ne vaatsargu normaalu un aizsargu nemaz....?????
, 2012-10-07 20:17, pirms 13 gadiem
airgix24 rakstīja: Jūļa laikā šiem Izlases hokejistiem karjeras augstākais punkts bija Baltkrievijas līga un dažām labam pat tādas nebija, ta kā teikt ka bija spēcīgāki vietējie nez vai. bet piekrītu jā tādi leģionāri kā pirmajā sezonā mums vairs nav bijuši.
Pilnīgi piekrītu par spēcīgāko sastāvu leģionāriem 1.sezonā,jo,piemēram R.Petrovickis
spēlēja tikai 4.maiņā,par Elisona,Hartigana,Novaka,Hossas,Vestkota līmeni'vispār šaubu nav,bet negribu piekrist par mūsu spēlētājiem-arī bija uzspēlējuši ne tikai BAČ.
, 2012-10-07 20:25, pirms 13 gadiem
nu ja uzbrucēji nevar no vārtu priekšas vārtsargus apspēlēt kur tur Peka vainīgs?..momenti jau ir katra spēlē un diezgan daudz..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 20:30, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Tiessi taa, fiziskajos raadiitaajos varbuut esam labi, bet domaassna vienveidiiga. Un Indrassis tiek noseedinaats malaa tikai taapeec , ka meeggina kaut ko neordinaaru izdariit. Nnizzivijs jau uz laukuma taapeec netiek laist. Piekriitu ka ssaadam speeles modelim tiessaam abi neiederas, bet ar ssadu modeli nav ar ko gaidiit uzvaras..... Laiks nu Pekam vienreiz to saprast.....
Ņiživijs netiek, jo ir palicis ļoti lēns! Indrašim, kā visu laiku uzsveru, trūkst slidošanas tehnikas un divcīņām, muskuļu masas!
, 2012-10-07 20:31, pirms 13 gadiem
izskatās, kamēr treneru korpuss neatradīs pareizu pielietojumu (salikt pa virknējumiem) esošajam materiālam, šādi rezultāti turpināsies. pazudusi vēlme uzvarēt. pie atlēkušajām ripā (cik nu viņas tur bija) ir ļoti, jo ļoti reti. pirmā piespēle no kapteiņa kunga ir garām. un ar to, ka atteicās no Ankipāna un Cipuļa-sasteigts gājiens. bet tik un tā domāju ka gan jau rozes ziedēs arī RDinamo dārziņā. nu bet ja būs kaut kas vēl tamlīdzīgs, tad pieļauju, Pekkas kungu aicinās pie galda uz pārrunām.
, 2012-10-07 20:33, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Protams ka nevar iemaaciit, bet mest jau ar nevajag uz dullo, un tiessi to maaca Pekka, mest tik un mest, bez kaut kaadu kombinaaciju izveidossanas. Vai vinnss domaa ka pretinieku vaartos nav ne vaatsargu normaalu un aizsargu nemaz....?????
Kāpēc Tu domā, ka Pekka liek tupi mest?! Vienkārši šie puikiņi savādāk neprot!
, 2012-10-07 20:34, pirms 13 gadiem
Smacee nost rakstīja: nu ja uzbrucēji nevar no vārtu priekšas vārtsargus apspēlēt kur tur Peka vainīgs?..momenti jau ir katra spēlē un diezgan daudz..
O, savējie! ;-) Precizitātes trūkst tajos momentos. Bet Pekam vajadzētu šad, tad pusminūti paņemt un vārtsargu ātrāk ņemt nost.
, 2012-10-07 20:37, pirms 13 gadiem
[quote pulveris]
Ņiživijs netiek, jo ir palicis ļoti lēns! Indrašim, kā visu laiku uzsveru, trūkst slidošanas tehnikas un divcīņām, muskuļu masas!

Ne jau ar muskullu massa un slidossanu var iemest golus, bet ar sakariigu galvu, ar muskullu masu tu vari boksaa darboties, ar slidossanu daillslidossanaa, bet ne hokejaa, jaaskataas viss kopumaa. Bet pie Pekkas ir taa, ja speeleetaajs domaa ar savu galvu, tad tas ir nederiigs komandai.
, 2012-10-07 20:42, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāpēc Tu domā, ka Pekka liek tupi mest?! Vienkārši šie puikiņi savādāk neprot!
Nu bet to jau dzird visaas intervijaas, vajag tik mest , vajag ciiniities uz pettaka utt, nemaz neviens nedomaa, ka pretinieku vaartos ar ir vaartsargs un aisargi straadaa kaartiigi. Man jau peec pirmaa perioda ssodien bij skaidrs, ka vienkaarssi metot un skrienot peec tam peec atlekussaas ripas Dinamo neiemetiis ssim 2metriigajam un kustiigajam milzim.
, 2012-10-07 20:45, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: [quote pulveris]
Ņiživijs netiek, jo ir palicis ļoti lēns! Indrašim, kā visu laiku uzsveru, trūkst slidošanas tehnikas un divcīņām, muskuļu masas!

Ne jau ar muskullu massa un slidossanu var iemest golus, bet ar sakariigu galvu, ar muskullu masu tu vari boksaa darboties, ar slidossanu daillslidossanaa, bet ne hokejaa, jaaskataas viss kopumaa. Bet pie Pekkas ir taa, ja speeleetaajs domaa ar savu galvu, tad tas ir nederiigs komandai.
Bet tāpēc jau arī neko sakarīgu nevar izdarīt, ka viens no veidojošiem elementiem trūkst! Lai cik tev labas, veiklas rokas, bet, ja nebūs ātruma, tad stāvēsi uz vietas un driblēsies, finišs!
Indrašis pie mazākās saskares ar pretinieku ir gar zemi, tāpat kā, Bukarts, u.c. maigonīši!
, 2012-10-07 20:46, pirms 13 gadiem
Pekka vainīgs, ka spēlētāji nespēj iemest pustukšos? Izpēlējam, līdz vārtiem tiekam. Peka neies pats mest...
, 2012-10-07 20:47, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Nu bet to jau dzird visaas intervijaas, vajag tik mest , vajag ciiniities uz pettaka utt, nemaz neviens nedomaa, ka pretinieku vaartos ar ir vaartsargs un aisargi straadaa kaartiigi. Man jau peec pirmaa perioda ssodien bij skaidrs, ka vienkaarssi metot un skrienot peec tam peec atlekussaas ripas Dinamo neiemetiis ssim 2metriigajam un kustiigajam milzim.
... bet to visi treneri saka, ka vajag mest un cīnīties petakā. Mest var dažādi, kā to dara DR, metot virsū vārtsargam un garām vārtiem, bet var arī smuki likt vārtsargam virs pleca, tukšā stūrī vai devītniekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 20:53, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bet tāpēc jau arī neko sakarīgu nevar izdarīt, ka viens no veidojošiem elementiem trūkst! Lai cik tev labas, veiklas rokas, bet, ja nebūs ātruma, tad stāvēsi uz vietas un driblēsies, finišs!
Indrašis pie mazākās saskares ar pretinieku ir gar zemi, tāpat kā, Bukarts, u.c. maigonīši!
Veiklas rokas, labs metiens, liels ātrums. Kopā sanāk Miķelis. Bet vēl viena tāda mums nav. Un ko tagad darīt? Trāpīt nevaram, neielaist nevaram. Vot ko darīt?
, 2012-10-07 20:58, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: ... bet to visi treneri saka, ka vajag mest un cīnīties petakā. Mest var dažādi, kā to dara DR, metot virsū vārtsargam un garām vārtiem, bet var arī smuki likt vārtsargam virs pleca, tukšā stūrī vai devītniekā!
Nu tur jau ir taa beeda, ka smuki to varejaam izdariit paaris gadus atpakall, kad padevaas mums speele ar kombinaacijaam, a ko tagad, iemetam zonaa un ciinaamies par ripu, nevis izkombineejam liidz briivam metienam. Nu luuk, tiksim pie kombinaacijaa izveidota metiena briiva, un tad iesim uz atlekusso ripu. Man domaat treneriem tomeer jaaizpeeta pretinieks kaartiigi, un katru speeli jaaspeelee individuaali, nevis kaa sezonas saakumaa pazinnoja Pekka, redziet mees tagad esam fiziski speeciigi, ciiniisimies ar visiem nevis savaa zonaa, bet spiediisim arii vinnu zonaa, un jebkuru pretinieku, Tai passaa aizmirstot par kombinacionaalo speeli vispaar, kur nu par piespeellu kuulturu, par to nemaz neizteikssos....
, 2012-10-07 21:01, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Veiklas rokas, labs metiens, liels ātrums. Kopā sanāk Miķelis. Bet vēl viena tāda mums nav. Un ko tagad darīt? Trāpīt nevaram, neielaist nevaram. Vot ko darīt?
Strādāt kvalificēti ar jaunatni, kā arī uzlabot esošajiem [vismaz slidošanu] trūkstošo!
, 2012-10-07 21:05, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Veiklas rokas, labs metiens, liels ātrums. Kopā sanāk Miķelis. Bet vēl viena tāda mums nav. Un ko tagad darīt? Trāpīt nevaram, neielaist nevaram. Vot ko darīt?
Nu jaaliek kopaa vienaa mainnaa veiklas rokas, kas iedos kaartiigu piespeeli aatrajam, tas aizskries liidz vaartiem, varbuut neiemetiis, bet tikmeer buus klaatspeeleetaajs ar labu metienu un iemetiis atleekusso ripu. Nu tas taa pa jokam, bet godiigi runaajot jaajautaa, kaadeel tad mums bija vajadziigas taas pirmssezonas speeles un mainnu virkneejumi jau tad, ja tagad ar speeleetaajiem tusee kaa ar speellu kaartiim. Nu jaalaauj vinniem saspeeleeties taccu, tad bija labi, tad varbuut tagad ar pienaaks briidis kad buus labi. Taa virkneejumu biezaa mainiissana pieraada vien to, ka Pekka nezin ko dariit, nu nav vinnss labs trenneris.....
, 2012-10-07 21:07, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Nu tur jau ir taa beeda, ka smuki to varejaam izdariit paaris gadus atpakall, kad padevaas mums speele ar kombinaacijaam, a ko tagad, iemetam zonaa un ciinaamies par ripu, nevis izkombineejam liidz briivam metienam. Nu luuk, tiksim pie kombinaacijaa izveidota metiena briiva, un tad iesim uz atlekusso ripu. Man domaat treneriem tomeer jaaizpeeta pretinieks kaartiigi, un katru speeli jaaspeelee individuaali, nevis kaa sezonas saakumaa pazinnoja Pekka, redziet mees tagad esam fiziski speeciigi, ciiniisimies ar visiem nevis savaa zonaa, bet spiediisim arii vinnu zonaa, un jebkuru pretinieku, Tai passaa aizmirstot par kombinacionaalo speeli vispaar, kur nu par piespeellu kuulturu, par to nemaz neizteikssos....
Ko Tu vari murgot!!! Šajā sezonā jau n-tās reizes ir izkombinēts līdz brīvam metienam tukšos vai gandrīz tukšos vārtos! Tikai nevar iemest, ne Džonsons, ne Meija, ne Cibuļskis, ne Sotnieks, pat Karsums ar Daugaviņu biežāk met vārtsargam virsū! Tāpēc nerunā glupības! Tieši pateicoties ātram hokejam, ko spēlē DR arī rodas šīs daudzās izdevības, kuras diemžēl netiek realizētas!
, 2012-10-07 21:07, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Strādāt kvalificēti ar jaunatni, kā arī uzlabot esošajiem [vismaz slidošanu] trūkstošo!
Daudzi man pārmetīs, bet es uzskatu, ka jaunatne mums ir zemā līmenī. Uzlabot slidošanu pēc 23-25 gadu vecuma ir praktiski neiespējami.
, 2012-10-07 21:09, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Nu jaaliek kopaa vienaa mainnaa veiklas rokas, kas iedos kaartiigu piespeeli aatrajam, tas aizskries liidz vaartiem, varbuut neiemetiis, bet tikmeer buus klaatspeeleetaajs ar labu metienu un iemetiis atleekusso ripu. Nu tas taa pa jokam, bet godiigi runaajot jaajautaa, kaadeel tad mums bija vajadziigas taas pirmssezonas speeles un mainnu virkneejumi jau tad, ja tagad ar speeleetaajiem tusee kaa ar speellu kaartiim. Nu jaalaauj vinniem saspeeleeties taccu, tad bija labi, tad varbuut tagad ar pienaaks briidis kad buus labi. Taa virkneejumu biezaa mainiissana pieraada vien to, ka Pekka nezin ko dariit, nu nav vinnss labs trenneris.....
Nu nav Pekkam 6 daudz maz līdzvērtīgas maiņas! Ko, vēl juniorus laist laukumā!?
, 2012-10-07 21:11, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Daudzi man pārmetīs, bet es uzskatu, ka jaunatne mums ir zemā līmenī. Uzlabot slidošanu pēc 23-25 gadu vecuma ir praktiski neiespējami.
jaa jaa pamurgo pats, ja briivais metiens ir no gaisa kkerot ripu ar roku un pametot saanus, kaa ssodien Karsums 3. periodaa, tad drizaak jau tu murgo....
, 2012-10-07 21:12, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Nu jaaliek kopaa vienaa mainnaa veiklas rokas, kas iedos kaartiigu piespeeli aatrajam, tas aizskries liidz vaartiem, varbuut neiemetiis, bet tikmeer buus klaatspeeleetaajs ar labu metienu un iemetiis atleekusso ripu. Nu tas taa pa jokam, bet godiigi runaajot jaajautaa, kaadeel tad mums bija vajadziigas taas pirmssezonas speeles un mainnu virkneejumi jau tad, ja tagad ar speeleetaajiem tusee kaa ar speellu kaartiim. Nu jaalaauj vinniem saspeeleeties taccu, tad bija labi, tad varbuut tagad ar pienaaks briidis kad buus labi. Taa virkneejumu biezaa mainiissana pieraada vien to, ka Pekka nezin ko dariit, nu nav vinnss labs trenneris.....
Maiņas ir jāmaina, bet 1.maiņa bija laba, vairāk uztrauca pārējās, bet tagad mani uztrauc tikai ceturtā, jo pārējās šodien bija totāls haoss.
, 2012-10-07 21:13, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu nav Pekkam 6 daudz maz līdzvērtīgas maiņas! Ko, vēl juniorus laist laukumā!?
Nu bija jau tie juniori laukumaa, kur tad vinnss lika tos, uz Liepaaju....
, 2012-10-07 21:15, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: jaa jaa pamurgo pats, ja briivais metiens ir no gaisa kkerot ripu ar roku un pametot saanus, kaa ssodien Karsums 3. periodaa, tad drizaak jau tu murgo....
Tas laikam nebij man?
, 2012-10-07 21:16, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Maiņas ir jāmaina, bet 1.maiņa bija laba, vairāk uztrauca pārējās, bet tagad mani uztrauc tikai ceturtā, jo pārējās šodien bija totāls haoss.
es jau nedomaaju ka nav galiigi jaamaina, bet ne jau taa kaa to dara Pekka, katraa periodaa savaadaakas mainnas...., taa vardariit ar Malkinu, Ovecckinu utt, nav mums taadu meistaru, tas vienreiz jaasaprot, vareesim mees iemest un uzvareet, tik kombinaacijaam bagaataa speelee....
, 2012-10-07 21:17, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Tas laikam nebij man?
Soory, nebij gan...
, 2012-10-07 21:18, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Daudzi man pārmetīs, bet es uzskatu, ka jaunatne mums ir zemā līmenī. Uzlabot slidošanu pēc 23-25 gadu vecuma ir praktiski neiespējami.
Nu nevajag, visām NHL komandām ir slidošanas treneris! Uzlabot var vienmēr, jo slidošana nesastāv tikai no ātruma, kas ir ļoti svarīgs! var uzlabot līdzsvaru, manevrēšanu, u.c. slidošanas tehnikas elementus!
, 2012-10-07 21:19, pirms 13 gadiem
aigars777 rakstīja: Atlaist Peku,atlaist atlaist atlaist
Kads atlaist, ta jau nav Pekas vaina ,ka speletaji nevar tuksos vartos iemest, tas hokejs ko musejie, sodien radija ,man loti patika, vienkarsi pietruka veiksmes, visa sezona vel prieksa un gan jau bus pacelums!
, 2012-10-07 21:20, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: es jau nedomaaju ka nav galiigi jaamaina, bet ne jau taa kaa to dara Pekka, katraa periodaa savaadaakas mainnas...., taa vardariit ar Malkinu, Ovecckinu utt, nav mums taadu meistaru, tas vienreiz jaasaprot, vareesim mees iemest un uzvareet, tik kombinaacijaam bagaataa speelee....
Lai kvalitatīvi kombinētu ir jābūt pieredzei, labai reakcijai un maiņas biedri jāzin kā sava kabata
, 2012-10-07 21:21, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu nevajag, visām NHL komandām ir slidošanas treneris! Uzlabot var vienmēr, jo slidošana nesastāv tikai no ātruma, kas ir ļoti svarīgs! var uzlabot līdzsvaru, manevrēšanu, u.c. slidošanas tehnikas elementus!
Par slidossanas treneriem es Tev piekriitu...., un vislabaakais ja tas jau buutu uzsaakot sezonu...
, 2012-10-07 21:23, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Lai kvalitatīvi kombinētu ir jābūt pieredzei, labai reakcijai un maiņas biedri jāzin kā sava kabata
Tiessi taa, bet kaa iepaziisi mainnas biedrus, ja ne speeleejot kopaa, bet ko Pekka....
, 2012-10-07 21:24, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Nu tur jau ir taa beeda, ka smuki to varejaam izdariit paaris gadus atpakall, kad padevaas mums speele ar kombinaacijaam, a ko tagad, iemetam zonaa un ciinaamies par ripu, nevis izkombineejam liidz briivam metienam. Nu luuk, tiksim pie kombinaacijaa izveidota metiena briiva, un tad iesim uz atlekusso ripu. Man domaat treneriem tomeer jaaizpeeta pretinieks kaartiigi, un katru speeli jaaspeelee individuaali, nevis kaa sezonas saakumaa pazinnoja Pekka, redziet mees tagad esam fiziski speeciigi, ciiniisimies ar visiem nevis savaa zonaa, bet spiediisim arii vinnu zonaa, un jebkuru pretinieku, Tai passaa aizmirstot par kombinacionaalo speeli vispaar, kur nu par piespeellu kuulturu, par to nemaz neizteikssos....
Puis, hokejs iet uz priekšu un attīstas. Pat Krievijas izlase tagad spēlē no aizsardzības!!! Bet tu gribi no mūsējiem, lai spēlē kombiconālo hokeju... Šodien varēja redzēt mūs varenās "kombinācijas" 5:3 spēlējot.... Un zini, pie tā treneris nav vainīgs! Tajā pašā vairākumā mums trūkst tāds spēlētājs kā Ozoliņš, kurš var uzņemties iniciatīvu un uzvilkt spēlētāju uz sevis. Protams, viņš arī diezgan bieži kļūdas, bet tas jau ir cits stāsts...
, 2012-10-07 21:25, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: jaa jaa pamurgo pats, ja briivais metiens ir no gaisa kkerot ripu ar roku un pametot saanus, kaa ssodien Karsums 3. periodaa, tad drizaak jau tu murgo....
Karsums 2x vairākumā brīvs esot no apļiem uzmeta pa ledu tieši virsū vārtsargam! DR spēlētāji šodien 3x pa vārtu stabiņu vai pārliktni trāpīja! Tie nav momenti!
Jā, šodien nebija 100% vai tuvu tam izdevību ar tukšiem vārtiem vai vārtu stūri, bet iepriekšējās spēlēs vismaz pa 3-5 momentiem!
, 2012-10-07 21:31, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Par slidossanas treneriem es Tev piekriitu...., un vislabaakais ja tas jau buutu uzsaakot sezonu...
Daudzas lietas ir jādara starpsezonā, kad var konkrēti pievērst uzmanību 1 vai 2 spēles elementam, bet sezonas laikā, var tikai pieslīpēt!
Lielākā DR kļūda, ka visā sistēmā nav tāda veida speciālista, kurš analizētu stiprās un vājās spēlētāju [no lielās komandas līdz iesācējam] puses [prasmes], tikai tad individuālo sagatavotības treneru vadībā [piem., kā vārtsargu treneris] slīpēt prasmes!
, 2012-10-07 21:31, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Karsums 2x vairākumā brīvs esot no apļiem uzmeta pa ledu tieši virsū vārtsargam! DR spēlētāji šodien 3x pa vārtu stabiņu vai pārliktni trāpīja! Tie nav momenti!
Jā, šodien nebija 100% vai tuvu tam izdevību ar tukšiem vārtiem vai vārtu stūri, bet iepriekšējās spēlēs vismaz pa 3-5 momentiem!
Bet kapeec neatceries kaa paaris sezonaas atpakall vairaakumos metaam pilniigi tuksajaa stuurii, kur vaartsargs nepaspeeja pat paarvietoties, no aplliem pretinieks meta desmitiem reizzu un Juccers arii atvairija...., tie ar ir momenti, bet tos stabinnus mees vienkaarssi izmociijaam pa leekaajossu ripu metot, veciit ar galvu arii jaaspeelee, nevis kaa pie pekkas, ar muskulliem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 21:36, pirms 13 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Puis, hokejs iet uz priekšu un attīstas. Pat Krievijas izlase tagad spēlē no aizsardzības!!! Bet tu gribi no mūsējiem, lai spēlē kombiconālo hokeju... Šodien varēja redzēt mūs varenās "kombinācijas" 5:3 spēlējot.... Un zini, pie tā treneris nav vainīgs! Tajā pašā vairākumā mums trūkst tāds spēlētājs kā Ozoliņš, kurš var uzņemties iniciatīvu un uzvilkt spēlētāju uz sevis. Protams, viņš arī diezgan bieži kļūdas, bet tas jau ir cits stāsts...
Pilniibaa piekriitu Tev, jaa ar Krievija speelee no aizsardziibas, bet ne viss tai izlasee notika tikai vienaa virzienaa, jaapamaina taktika ir speeles gaitaa, nu nevar visu laiku tik mest zonaa un skriet pakall, taa Krievija nespeeleeja, bet par Ozo ar taisniiba, turklaat Ozo veel pagaajusso gadu Mikkelis tai zinnaa paliidzeeja.....
, 2012-10-07 21:36, pirms 13 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Puis, hokejs iet uz priekšu un attīstas. Pat Krievijas izlase tagad spēlē no aizsardzības!!! Bet tu gribi no mūsējiem, lai spēlē kombiconālo hokeju... Šodien varēja redzēt mūs varenās "kombinācijas" 5:3 spēlējot.... Un zini, pie tā treneris nav vainīgs! Tajā pašā vairākumā mums trūkst tāds spēlētājs kā Ozoliņš, kurš var uzņemties iniciatīvu un uzvilkt spēlētāju uz sevis. Protams, viņš arī diezgan bieži kļūdas, bet tas jau ir cits stāsts...
Trūkst arī tāda tipa aizsargu, kuri var spēcīgi un precīzi uzmest ripu vajadzīgajā augstumā [zem pārliktņa, vārtsargam bišķi zem ceļgalu līmeņa, vai pa ledu] un konkrētā vārtu stūrī! Trūkst arī iestrādes, kad viegls uzmeties tiek pielabots! Šobrīd tas viss notiek haotiski!
, 2012-10-07 21:36, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Tiessi taa, bet kaa iepaziisi mainnas biedrus, ja ne speeleejot kopaa, bet ko Pekka....
Arī 10 spēļu laikā to neizdarīsi, komandas kodolam ir jābūt vairāk kā sezonu kopā, bet mums katru sezonu vismaz puse komandas nomainās. Un uzbrucējiem ir milzīgas problēmas trāpīt pa lēkājošu ripu, neviens nevar, mēģina apstrādāt tā vietā lai brutāli blieztu.
, 2012-10-07 21:37, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Bet kapeec neatceries kaa paaris sezonaas atpakall vairaakumos metaam pilniigi tuksajaa stuurii, kur vaartsargs nepaspeeja pat paarvietoties, no aplliem pretinieks meta desmitiem reizzu un Juccers arii atvairija...., tie ar ir momenti, bet tos stabinnus mees vienkaarssi izmociijaam pa leekaajossu ripu metot, veciit ar galvu arii jaaspeelee, nevis kaa pie pekkas, ar muskulliem....
Vienīgais, kurš to darīja, bija Hossa!
, 2012-10-07 21:41, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Daudzas lietas ir jādara starpsezonā, kad var konkrēti pievērst uzmanību 1 vai 2 spēles elementam, bet sezonas laikā, var tikai pieslīpēt!
Lielākā DR kļūda, ka visā sistēmā nav tāda veida speciālista, kurš analizētu stiprās un vājās spēlētāju [no lielās komandas līdz iesācējam] puses [prasmes], tikai tad individuālo sagatavotības treneru vadībā [piem., kā vārtsargu treneris] slīpēt prasmes!
Gan jau komandaa ir kaads kas ar to nodarbojas, bet man domaat Pekka tam visam nepieveerss uzmaniibu, ir tak Aabols, Ignatjevs un vaartsargu trenneris, bet nekas taccu nemainaas...., peecdabas Pekka neuzklausa nevienu man liekas....
, 2012-10-07 21:43, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vienīgais, kurš to darīja, bija Hossa!
man vienalga kurss, bet Hossa jau to neizveidoja, vinnss izdarija to vienkaarssaako, taas bija kombinaacijas.....
, 2012-10-07 21:46, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Trūkst arī tāda tipa aizsargu, kuri var spēcīgi un precīzi uzmest ripu vajadzīgajā augstumā [zem pārliktņa, vārtsargam bišķi zem ceļgalu līmeņa, vai pa ledu] un konkrētā vārtu stūrī! Trūkst arī iestrādes, kad viegls uzmeties tiek pielabots! Šobrīd tas viss notiek haotiski!
Nu luuk, es gluzzi par to ar rakstu, man liekas Indrassis paaris vaartus ar pielabossanu iemetis, labi vinnam nav to muskullu, bet ir taa galva, zin kur atrasties un ko gaidiit no citiem, bet tuseejot speeleetaajus kaa to dara Pekka, Indrassis nevis augs, bet tiks iedziits nesapratnee, kad ko dariit, Pekkam vajag robotus, jaa jaa robotus.....
, 2012-10-07 21:47, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: man vienalga kurss, bet Hossa jau to neizveidoja, vinnss izdarija to vienkaarssaako, taas bija kombinaacijas.....
Pie Šuplera, ja nemaldos, Hossa spēlēja ar Ņiživiju un Ankipānu. Divi no tās trijotnes jau vēl ir. Varbūt Ģirts jāiemet 1. vai 2. maiņā?
, 2012-10-07 21:48, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Gan jau komandaa ir kaads kas ar to nodarbojas, bet man domaat Pekka tam visam nepieveerss uzmaniibu, ir tak Aabols, Ignatjevs un vaartsargu trenneris, bet nekas taccu nemainaas...., peecdabas Pekka neuzklausa nevienu man liekas....
Tas arī nav Pekkas lieta! Es domāt, ka ar tehnikas [prasmju] pilnveidošanu neviens DR treneris, vēl jo vairāk individuāli, nenodarbojas! DR komandu sistēmā viss notiek, kā vecajos labajos PSRS laikos. Protams ir paņemtas modernās vēsmas no rietumiem, bet aizmirsts, ka LV hokejisti, kopumā, ir ļoti slikti individuāli sagatavoti! Līdz ar to ir nepieciešami n-tie gadi, lai šos trūkumus labotu, ja tas tiek darīts! Redzot kā notiek lietas 5 gadu periodā, visticamāk, nopietna individuālā darba ar spēlētājiem šajā klubu sistēmā nav!
, 2012-10-07 21:50, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Pie Šuplera, ja nemaldos, Hossa spēlēja ar Ņiživiju un Ankipānu. Divi no tās trijotnes jau vēl ir. Varbūt Ģirts jāiemet 1. vai 2. maiņā?
Tiessi taa, Ggirts arii ir viens no speeleetaajiem kas speelee ar galvu, kaut nekadnav bijis aatrs....
, 2012-10-07 21:53, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: man vienalga kurss, bet Hossa jau to neizveidoja, vinnss izdarija to vienkaarssaako, taas bija kombinaacijas.....
Vēlreiz Tev atkārtoju, momenti tiek veidoti pat vairāk, kā iepriekšējās sezonās ar labākiem spēlētajiem sastāvā, bet šis sastāvs pagaidām nerealizē izdevībās!
, 2012-10-07 21:56, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tas arī nav Pekkas lieta! Es domāt, ka ar tehnikas [prasmju] pilnveidošanu neviens DR treneris, vēl jo vairāk individuāli, nenodarbojas! DR komandu sistēmā viss notiek, kā vecajos labajos PSRS laikos. Protams ir paņemtas modernās vēsmas no rietumiem, bet aizmirsts, ka LV hokejisti, kopumā, ir ļoti slikti individuāli sagatavoti! Līdz ar to ir nepieciešami n-tie gadi, lai šos trūkumus labotu, ja tas tiek darīts! Redzot kā notiek lietas 5 gadu periodā, visticamāk, nopietna individuālā darba ar spēlētājiem šajā klubu sistēmā nav!
Nu gluzzi tik traki jau tas taa nav, mees esam maza naacija un speeleejam augstaakajaa pasaules diviizijaa, taapeec ar domaaju, ka RD jaapannem no muusu hokejistiem to ko mees maakam, nevis kaa Pekka dara, visu nogriezz kaa ar nazi, saaksim tagad speeka hokeju, priekss kaa mums galvas , viosus skaldissim un nnemsim Gagarinu, pat Sportacents lapas augssaa reklaamaa uzdod jautaajumu- Cik Karsums speeleetaajus iegruudiiss bortaa, nevis cik golus iemetiis....
, 2012-10-07 21:57, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Nu luuk, es gluzzi par to ar rakstu, man liekas Indrassis paaris vaartus ar pielabossanu iemetis, labi vinnam nav to muskullu, bet ir taa galva, zin kur atrasties un ko gaidiit no citiem, bet tuseejot speeleetaajus kaa to dara Pekka, Indrassis nevis augs, bet tiks iedziits nesapratnee, kad ko dariit, Pekkam vajag robotus, jaa jaa robotus.....
OK, bet šodien tieši Indraša dēļ, kurš atļāva uzmest uz vārtiem no zilās līnijas tika zaudēti vārti! Tātad, nepietiek tikai ar vienu lietu, ir jāskatās kompleksi! Pieņemsim, ja Indrašis katru spēli mestu pa golam, tad varētu piedot atsevišķas vaļības un paviršības! Bet nav to vārtu!
, 2012-10-07 21:58, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vēlreiz Tev atkārtoju, momenti tiek veidoti pat vairāk, kā iepriekšējās sezonās ar labākiem spēlētajiem sastāvā, bet šis sastāvs pagaidām nerealizē izdevībās!
Ja taa Pekka turpinaas, tad nerealizees arii nekad taas iespeejas, jaabuut kaut kaadai kombinaaciju speelei, nevis skriessanai un messanai, taa Pekka salauziis arii visu Latvijas hokeju.....
, 2012-10-07 22:01, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Tiessi taa, Ggirts arii ir viens no speeleetaajiem kas speelee ar galvu, kaut nekadnav bijis aatrs....
Es gribētu redzēt arī kā Ankipāns izskatītos kopā ar Ivanānu un Šrempu.
, 2012-10-07 22:03, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: OK, bet šodien tieši Indraša dēļ, kurš atļāva uzmest uz vārtiem no zilās līnijas tika zaudēti vārti! Tātad, nepietiek tikai ar vienu lietu, ir jāskatās kompleksi! Pieņemsim, ja Indrašis katru spēli mestu pa golam, tad varētu piedot atsevišķas vaļības un paviršības! Bet nav to vārtu!
Ok , puisis klluudijaas, bet tad atllauj puisim labot savu klluudu, bet Pekka to nedod, meetaa visus pa daazaadaam mainnaam, nekaadas saspeeles, visu meegginam dabuut ar speeku, nu nedabuusim to, tici man, taa turpinot seedesim tabulas lejaa....
, 2012-10-07 22:10, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Nu gluzzi tik traki jau tas taa nav, mees esam maza naacija un speeleejam augstaakajaa pasaules diviizijaa, taapeec ar domaaju, ka RD jaapannem no muusu hokejistiem to ko mees maakam, nevis kaa Pekka dara, visu nogriezz kaa ar nazi, saaksim tagad speeka hokeju, priekss kaa mums galvas , viosus skaldissim un nnemsim Gagarinu, pat Sportacents lapas augssaa reklaamaa uzdod jautaajumu- Cik Karsums speeleetaajus iegruudiiss bortaa, nevis cik golus iemetiis....
Nācijas lielumam vai mazuma nav nozīmes, skat kā Islande roķenē ārdās, Lietuva un Slovēnija basketā! Tas par to nācijas mazumu!

Par pielāgošanos spēlētāju prasmēm. Tā drīzāk ir jādara izlasē, kur spēlētāji sanāk kopā vienam turnīram uz to sagatavojas un tad dragā! Bet tad jābūt trenerim, kurš pazīst visus spēlētājus, zin viņu stiprās un vājās puses! Prot viņus izmantot savās taktiskajās shēmās!

Klubs drīzāk ir biznesa struktūra, kā to uzsver Savickis un Kalvītis, kaut gan tajā pašā laikā skandina, ka DR ir LV hokeja glābēji! Vēlreiz uzsvēršu, ko un kā grib sasniegt kluba akcionāri?! Izaudzināt kadrus LV hokejam, tad daudzas lietas klubā ir nesaprotamas! Iegūt Gagarina kausu, tad atkal daudzas lietas ir nesaprotamas! Nevar rauties uz abām pusēm!

Par Karsumu. Kanādā un ASV viņš kļuva par tāda tipa spēlētāju! Tā viņš tur pierada spēlēt. Tagad ir atkal jāmainās! Kā sanāk, tā sanāk!
, 2012-10-07 22:11, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Ja taa Pekka turpinaas, tad nerealizees arii nekad taas iespeejas, jaabuut kaut kaadai kombinaaciju speelei, nevis skriessanai un messanai, taa Pekka salauziis arii visu Latvijas hokeju.....
Izskatās, ka negribi mani sadzirdēt. Ir kombinācijas, ir metieni. Tikai garām vārtiem vai virsū vārtsargam!
, 2012-10-07 22:18, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Ok , puisis klluudijaas, bet tad atllauj puisim labot savu klluudu, bet Pekka to nedod, meetaa visus pa daazaadaam mainnaam, nekaadas saspeeles, visu meegginam dabuut ar speeku, nu nedabuusim to, tici man, taa turpinot seedesim tabulas lejaa....
Tā jau nebija vienīgā kļūda! Precīza ir tikai 1 no 3 piespēlēm! Spēka spēles nav! Līdz ar to maiņa apstājas! Treneru skatījumā kaut kas ir jāmaina, tikai viena problēma, nav labāka spēlētāja, lai nomainītu Indraši! Tad par 90% viss sastāvs būtu leģionāri! Tad Tu gribētu skatīties vēl vienas krievu vai baltkrievu komandas spēli?
, 2012-10-07 22:18, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Izskatās, ka negribi mani sadzirdēt. Ir kombinācijas, ir metieni. Tikai garām vai virsū vārtsargam!
Gribu sadzirdeet gan, un gribu lai RD UZVAR, bet ssaadaa veidaa neuzvareesim, un pirmais kurss pie taa ir vainiigs, tas ir galvenais trenneris nevis speeleetaaji, passi taadus ssai biznesa projektaa iveelaajaas, tai skaitaa ar Pekka, paaris gadus atpakall ssie passi speeleetaaji tai passaa biznesa projektaa speeleeja normaali, bet tagad nee, tad nu Pekkam jaasaprot ka taadu speeli speeleet nevar, un speeletajus tikkai vainot ir struulbaakais, ja jau otro gadu Tev Pekka neiet tad tinies prom no stuures, arii Tev tas jaasaprot....
, 2012-10-07 22:22, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tā jau nebija vienīgā kļūda! Precīza ir tikai 1 no 3 piespēlēm! Spēka spēles nav! Līdz ar to maiņa apstājas! Treneru skatījumā kaut kas ir jāmaina, tikai viena problēma, nav labāka spēlētāja, lai nomainītu Indraši! Tad par 90% viss sastāvs būtu leģionāri! Tad Tu gribētu skatīties vēl vienas krievu vai baltkrievu komandas spēli?
Nesen lasiju presee ka izlases trenneris un Tambijevs slaveeja Indrassi, izkalusaas ka ssie baigie profaani, neko nesaprot no hokkeja, tik Tu un Pekka saprot, nezinu cik vecs esi Tu, bet Pekka tiessaam jau vecs krabis, meklee vainu Indrassii, es ar Inrdrassa vietaa nezinaatu kaa un kur speeleet ja meetaa taa mainnas partnerus.....
, 2012-10-07 22:22, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Gribu sadzirdeet gan, un gribu lai RD UZVAR, bet ssaadaa veidaa neuzvareesim, un pirmais kurss pie taa ir vainiigs, tas ir galvenais trenneris nevis speeleetaaji, passi taadus ssai biznesa projektaa iveelaajaas, tai skaitaa ar Pekka, paaris gadus atpakall ssie passi speeleetaaji tai passaa biznesa projektaa speeleeja normaali, bet tagad nee, tad nu Pekkam jaasaprot ka taadu speeli speeleet nevar, un speeletajus tikkai vainot ir struulbaakais, ja jau otro gadu Tev Pekka neiet tad tinies prom no stuures, arii Tev tas jaasaprot....
Kuri spēlētāji un kādos virknējumos! Vadošais sastāvs ir nomainījies! Nav Hossas, Sprukta, Miķelīša, Ozoliņa, Dārziņa, par legiem pat nerunāsim!
, 2012-10-07 22:25, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Nesen lasiju presee ka izlases trenneris un Tambijevs slaveeja Indrassi, izkalusaas ka ssie baigie profaani, neko nesaprot no hokkeja, tik Tu un Pekka saprot, nezinu cik vecs esi Tu, bet Pekka tiessaam jau vecs krabis, meklee vainu Indrassii, es ar Inrdrassa vietaa nezinaatu kaa un kur speeleet ja meetaa taa mainnas partnerus.....
Viena lieta pie junioriem spēlēt, otra pie večiem vienā īsā turnīrā, kurā reāli tikai pirmās 3 spēles viņš labi nospēlēja, bet otra - pilnvērtīgā sezonā KHL līmenī nostartēt stabili bez kritumiem! Te arī atklājas trūkumi!
, 2012-10-07 22:29, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kuri spēlētāji un kādos virknējumos! Vadošais sastāvs ir nomainījies! Nav Hossas, Sprukta, Miķelīša, Ozoliņa, Dārziņa, par legiem pat nerunāsim!
Bet par ko es, vinnu vairs nav, bet kliedzam par Gagarina kausu, man Pekkas vietaa buutu kauns, pats atkaaptos, bat vinnss laikam joprojaam tic Gagarinam, speeleesim speeli ko maakam, nevis fdziivosim pa maakonniem,,,,,
, 2012-10-07 22:33, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Bet par ko es, vinnu vairs nav, bet kliedzam par Gagarina kausu, man Pekkas vietaa buutu kauns, pats atkaaptos, bat vinnss laikam joprojaam tic Gagarinam, speeleesim speeli ko maakam, nevis fdziivosim pa maakonniem,,,,,
Kāpēc Tu domā, ka Pekka ir tas, kurš definēja uzstādījumu iegūt Gagarina kausu. Ja vienam no īpašniekiem rīta skurbulī, pēc garas pavadītas nakts ir tādas murgainas domas, tad nevajag vispārināt!
Treneris trenē, īpašnieks māžojas!
, 2012-10-07 22:34, pirms 13 gadiem
Ja nu kas te ir tālu no sava līmeņa, tad tieši tagadējās pirmās divas maiņas un it sevišķi leģionāri nevis Indrašis, kam šitā ir faktiski pirmā nopietnā sezona (nopietnā) veču līgā un čalis katru spēli te vēl mācās!
, 2012-10-07 22:36, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Viena lieta pie junioriem spēlēt, otra pie večiem vienā īsā turnīrā, kurā reāli tikai pirmās 3 spēles viņš labi nospēlēja, bet otra - pilnvērtīgā sezonā KHL līmenī nostartēt stabili bez kritumiem! Te arī atklājas trūkumi!
Katram ir truukumi, arii Malkinam sseit KHL neiet nemaz tik spozzi, bet vinnss atiies no taa, jo vinnss ir meistars, bet Indrassis ir juniors, kaa pats saki, vinnam jaaaug visaa, tad nu nemeetaa vinnu pa mainnaam ja speele aizgaaja un neplaaties ar vaardiem Pekka, vainot junioru ir visvieglaak, tas paraada muusu visu gglleevuliibu, hokejs ir komandas speele, neiemet Tu , lai iemet biedri, bet tev jaaturpina augt.....
, 2012-10-07 22:37, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāpēc Tu domā, ka Pekka ir tas, kurš definēja uzstādījumu iegūt Gagarina kausu. Ja vienam no īpašniekiem rīta skurbulī, pēc garas pavadītas nakts ir tādas murgainas domas, tad nevajag vispārināt!
Treneris trenē, īpašnieks māžojas!
Taapeec ka Pekkas intevijaa bija taa kur par to izlasiju pirmo x.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-07 23:13, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Zivs pūst no galvas. Manuprāt, visam pamatā ir Savickis un co, viņi var skaļi muldēt, ko grib, bet par gagariniem tikai mēs duraciņi domājam. Šiem tikai savs bizness!!! Kur tad izdevīgie darījumi ar Dārziņu, Miķeli? Tieši pretēji, naudas paliek arvien mazāk. Savickis runā par "tramplīniem" priekš spēlētājiem un nemaz tā īsti nesatraucas. Ulmanis paziņo, ka nevajagot jau visu nopietni uztvert, hokejs tak tikai esot izklaide. Tā ka tiekam mēs durīti!
Tieši tā, nākat uz arēnu, tērējiet naudiņu! Vismaz paldies, ka ļauj vietējiem spēlēt! Bet par LV hokeja attīstību būtu labāk paklusējuši! Klubs bez attīstības vīzijas!!! Viendienītis!!!
, 2012-10-07 23:14, pirms 13 gadiem
elsis rakstīja: Katram ir truukumi, arii Malkinam sseit KHL neiet nemaz tik spozzi, bet vinnss atiies no taa, jo vinnss ir meistars, bet Indrassis ir juniors, kaa pats saki, vinnam jaaaug visaa, tad nu nemeetaa vinnu pa mainnaam ja speele aizgaaja un neplaaties ar vaardiem Pekka, vainot junioru ir visvieglaak, tas paraada muusu visu gglleevuliibu, hokejs ir komandas speele, neiemet Tu , lai iemet biedri, bet tev jaaturpina augt.....
Nejauc visu vienā katlā! No trenera prasa rezultātu, attiecīgi viņš nosaka sastāvu! Jā, man arī nepatīk atsevišķi viņa lēmumi, bet tie ir jāizprot, kāpēc viņš tā rīkojas! Par Indraši. Laikam ne tikai spēlēs sevi nepierāda, bet arī treniņos neiet īsti kā gribētos. To sauc par vājo posmu. Kādreiz ir jāparāda, ka viņš tāds ir! No gļēvulības pat smakas nav! Vai tad Indraši kāds nodod. Ir kaut kas solīts un kāds nepilda solījumu! Nav ko šūmēties un mētāties ar tādiem vārdiem! Indrašim izturību un spēju saņemties. Viņa karjerā viss vēl priekšā!
, 2012-10-07 23:24, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Zivs pūst no galvas. Manuprāt, visam pamatā ir Savickis un co, viņi var skaļi muldēt, ko grib, bet par gagariniem tikai mēs duraciņi domājam. Šiem tikai savs bizness!!! Kur tad izdevīgie darījumi ar Dārziņu, Miķeli? Tieši pretēji, naudas paliek arvien mazāk. Savickis runā par "tramplīniem" priekš spēlētājiem un nemaz tā īsti nesatraucas. Ulmanis paziņo, ka nevajagot jau visu nopietni uztvert, hokejs tak tikai esot izkaide. Tā ka tiekam mēs durīti!
un ko viņam teikt, šosezon gribam sūkāt mazāk? Tiesa, varēja pieticīgāk: ''Vēlamies iekļūt play off, kā nhl saka un pierāda, galvenais ir tikt un tad labas lietas var notikt).. kāds tur bizness, khl ir vieni izdevumi un vai tad par Rēdlihu jaunāko ko dabūja, brīvais aģents.. palabojiet, ja kas)

Bez tam Ulmanis pareizi saka, tā ir tikai izklaide un neaizmirstam, ka RD ir viens no (ja ne mazākais) budžets khl + 3 komadas klāt rietumos)
, 2012-10-07 23:31, pirms 13 gadiem
nullles
, 2012-10-07 23:39, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Kur tad izdevīgie darījumi ar Dārziņu, Miķeli?
Kāds vēl darījums ar Miķeli??
Miķelim beidzās līgums un viņš varēja spēlēt, kur pats vēlas. RD nespēja konkurēt ar "Lokomotīves" piedāvājumu, tāpēc arī Miķelis tagad spēlē tur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-08 00:08, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Bet ja tikai izklaide, kāpēc tāda cepšanās? Pasmiesimies un viss.
Ha-ha-ha!!! Ar labu nakti! Jābeidz šis beztolkšovs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-08 17:29, pirms 13 gadiem
RD sezonas sākums gandrīz vienmēr bijis tāds draņķīgs. Stresa nav.