Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' zaudē sesto spēli pēc kārtas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' zaudē sesto spēli pēc kārtas
Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar sesto zaudējumu pēc kārtas piedzīvojis Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'', kas viesos ar 2:4 atzina Čerepovecas ''Severstal'' pārākumu. Pirmos vārtus ''Dinamo'' labā guva Jānis Sprukts, tādējādi pēc 132:14 minūtēm pārtraucot komandas sauso sēriju. Jāatzīmē, ka visu spēli rīdzinieku vārtos aizvadīja Māris Jučers.

Pirmo reizi sezonā Rīgas ''Dinamo'' starta sastāvā bija atrodams 24 gadus vecā vārtsarga Māra Jučera vārds. Viņš KHL debitēja tikai trešdien pret Maskavas ''Spartak'', atvēlētajās 30:20 minūtēs tiekot galā ar visiem 16 sāncenšu metieniem. Ievērojamas izmaiņas bija piedzīvojuši arī uzbrucēju virknējumi - pirmajā virknējumā Miķeļa Rēdliha vietā spēlēja Mārtiņš Cipulis. Izmaiņas bija visos trio, nespēlēja trešdien debitējušais Miks Indrašis. Lai gan treneri bija nolēmuši atgriezties pie taktikas ar septiņiem aizsargiem, vieta sastāvā neatradās šodien 25. dzimšanas dienu svinošajam Jānim Andersonam.

Spēle sākās ar līdzīgu cīņu un momentu tuksnesi pirmajās minūtēs. Diemžēl mača 7. minūtē Jučers nespēja notvert Genādija Stoļarova metienu no distances, un atlēkušo ripu ''Dinamo'' vārtos raidīja 24 gadus vecais somu uzbrucējs Miko Lehtonens, gūdams savus pirmos vārtus KHL un panākdams 1:0 ''Severstal'' labā. 18 sekundes pirms trešdaļas ekvatora šķērsošanas Jevgēņijs Ketovs, izmantojot rīdzinieku kļūdu aizsardzībā, izrāvās pa labo malu un viegli izrēķinājās ar Jučeru, dubultodams mājinieku pārsvaru, - 2:0.

24 gadus vecais vārtsargs, kuram kabatā līgums arī uz nākamo sezonu, saņēmās un pēcāk glāba pēc Stoļarova metiena no tuvas distances vārtu priekšā. Savukārt trešdaļas izskaņā aktivizējās arī ''Dinamo'' hokejisti. Vairāki pozicionālie uzbrukumi labumu nenesa, bet arī rīdzinieki izmantoja sāncenšu kļūdu - Miķelis Rēdlihs uz savas zilās līnijas pārtvēra piespēli un acumirklī aizsūtīja Jāni Spruktu ''uz randiņu'' ar ''Severstal'' vārtsargu. 30 gadus vecajam centra uzbrucējam izdevās gūt savus otros vārtus sezonā un pārtraukt ''Dinamo'' sauso sēriju, kas ilga 132:14 minūtes - 1:2 pēc pirmās trešdaļas.

Pašā otrās trešdaļas ievadā Spruktam bija teicama iespēja panākt neizšķirtu, tomēr viņa mestā ripa skaitliskajā vairākumā pēc lieliskas M. Rēdliha piespēles atsitās pret ''Severstal'' vārtu stabiņu. Iniciatīva viennozīmīgi bija nonākusi rīdzinieku rokās, taču trūka momentu un veiksmes, lai tos realizētu. Turklāt, otro reizi mačā spēlējot vairākumā, ''Dinamo'' pamanījās teju zaudēt vārtus pretuzbrukumā, lai gan ''Severstal'' spēle mazākumā ir vairāk nekā ļoti pieticīga - priekšpēdējā vieta visā līgā. Panākt neizšķirtu varēja arī Mārtiņš Karsums, taču viņš cīņā neprata raidīt ripu tukšos mājinieku vārtos un pārtraukt savu astoņas spēles ilgstošo sauso sēriju. Tādējādi pirms noslēdzošajām 20 minūtēm vadībā ar 2:1 joprojām atradās ''Severstal''.

Turklāt otrajā trešdaļā rīdzinieki neprata realizēt nevienu no 20 izdarītajiem metieniem. Savukārt trešās trešdaļas izskaņā izcēlās savainojuma dēļ ar aizsargresti spēlējošais uzbrucējs Roberts Bukarts, kuram tie bija pirmie vārti sezonā - 2:3. Diemžēl tas notika 36 sekundes pēc tam, kad ''Severstal'' panāca 3:1. Mājinieki piecas sekundes pirms pamatlaika beigām raidīja ripu arī tukšos ''Dinamo'' vārtos, nosakot spēles gala iznākumu, - 4:2. Tādējādi rīdziniekiem jau sestais zaudējums pēc kārtas.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Māris Jučers (Kriss Holts); Sandis Ozoliņš(2) - Oskars Cibuļskis, Krišjānis Rēdlihs - Guntis Galviņš, Jēkabs Rēdlihs - Kristaps Sotnieks, Rodrigo Laviņš; Aleksandrs Ņiživijs - Frēdriks Varjs - Mārtiņš Cipulis, Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts - Niklass Luseniuss - Bjerns Melīns, Ainārs Podziņš - Džeimijs Lundmarks - Juris Štāls

KHL regulārā sezona, 7. oktobris, Čerepoveca

Čerepovecas ''Severstal'' - Rīgas ''Dinamo'' 4:2 (2:1, 0:0, 2:1)

Vārti: 06:21 Lehtonens (Kiseļevičs, Stoļarovs) 1:0, 09:42 Ketovs (Straka, Šipačovs) 2:0, 18:19 Sprukts (M. Rēdlihs) 2:1, 57:17 Lehtonens (Stoļarovs, Cvetkovs) 3:1, 57:53 Bukarts (Galviņš) 3:2, 59:55 Šipačovs (Straka, tukšos vārtos) 4:2
Soda minūtes: 14:2
Metieni: 34:44
Vārtsargi: Vasīlijs Košečkins - Māris Jučers

 +31 [+] [-]

, 2011-10-07 20:06, pirms 14 gadiem
Vismaz Jučers krāj pieredzi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +33 [+] [-]

, 2011-10-07 20:06, pirms 14 gadiem
spēle tāda pati kā translācija-caur dir....,jau pierasts

 +52 [+] [-]

, 2011-10-07 20:06, pirms 14 gadiem
KHL čempioni mešanā pa stangām un garām tukšiem vārtiem. Īpaši gribētu atzīmēt Ņiživiju- ar tādu spēli diez vai pat Liepājai būtu vajadzība. Neaizmirstiet, lietpratēji, tā pavairāk mīnusu man pievilkt.

 +20 [+] [-]

, 2011-10-07 20:07, pirms 14 gadiem
Attieksme laba, skrienam, cīnamies, pat teritoriālu pārsvaru varam gūt, bet nespējam radīt reāli bīstamus momentus un tos izmantot- profesionālajā ziņā attiecībā pret pretiniekiem regulāri pietrūkst mums šosezon Nav efektīvu izspēļu un produktīva gala metiena

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:07, pirms 14 gadiem
Nu ko, nākāmā būs Pekas pēdējā spēle?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2011-10-07 20:07, pirms 14 gadiem
tas tak ir sviests, met, met un nevar iemest psc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:08, pirms 14 gadiem
Labi, ka pēdējos 3 golus redzēja!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:08, pirms 14 gadiem
manuprāt labākā pēdējā laika spēle, tikai, ja, protams, mūsējie mācētu ripu dabūt vārtos biežāk!

 +13 [+] [-]

, 2011-10-07 20:08, pirms 14 gadiem
LĀSTS!

 +10 [+] [-]

, 2011-10-07 20:08, pirms 14 gadiem
KHL ir tāda miskaste. Ntā spēle, kurā nevar nodrošināt tiešraidi. Un vēl klaji pajāj tādu izskaņu. Un vēl..mūsu dinamiešiem ar ragiem un nagiem ir jāmetas pretinieku vārtos. Citādi tā ripa tur nenonāks.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:08, pirms 14 gadiem
Bēdīgs skats! Izskatās,ka arēna uz mājas spēlēm ar būs patukša!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:09, pirms 14 gadiem
KA-TAS-TRO-FA uz ledus!!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:09, pirms 14 gadiem
Apsveicu

  -3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:09, pirms 14 gadiem
vēl sešas spēles un khl anti-rekords rokā. THUMBS UP!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-10-07 20:10, pirms 14 gadiem
vismaz 2 vārti iemesti!

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:10, pirms 14 gadiem
Nekas, galvenais, ka mēs kontrolējam spēli. Jādomā, ka mēs kontrolēsim spēli arī visu turpmāko sezonu.

  +9 [+] [-]

, 2011-10-07 20:10, pirms 14 gadiem
Hmm.. Laikam ilgi aizkavēsies TOP7.. Ja nu vienīgi skaisti atsisti metieni un skaistas aizmestas garām ripas.

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:10, pirms 14 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Ko Ņiživijs ar Cipuli dara pirmajā maiņā?
Uz abiem jau cik spēlēs 0+1! Ārprāts ne pirmā maiņa!
Peka mēģina Jūļa receptes, tik Hartigana nav

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:10, pirms 14 gadiem
Nespēlējām slikti, bet zaudējam tā vai tā.Ja nevar dabūt ripu vārtos var spēlēt kā Dievi, tāpat uzvarēt nevarēs.Un aizsardzība, kā parasti.Visādā ziņā Sevestaļ tā darbojās krietni labāk.Nu , kas notiek?Kas tas ier par sviestu ar RD!

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:10, pirms 14 gadiem
Drausmas... spēli gan neredzēju, bet cik man nostāstīja, tad Jučers esot galīgi garām - nostājoties kā miets un stāvot, ja ripa pa viņu trāpa, tad atsitot, ja nē, tad neko! Vispār neķerot... ja nu vienīgi kāds trāpīšot ķērājcimdā, būšot noķerts! Tā ir???

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:11, pirms 14 gadiem
LV_hokiplay rakstīja: spēle tāda pati kā translācija-caur dir....,jau pierasts
Ja? tad varbūt ej paist stabu?

 +20 [+] [-]

, 2011-10-07 20:11, pirms 14 gadiem
Znarok, tavs rekords drīz tiks gāzts.

  -3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:11, pirms 14 gadiem
mani uzjautrina šis viss un atkal 8 tukstoši metīsies , lai atbalstītu muusu superkomandu, Latvijas vēstnesi 2. spēcīgākajā līgā pasaulē!

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:12, pirms 14 gadiem
Bogey rakstīja: Attieksme laba, skrienam, cīnamies, pat teritoriālu pārsvaru varam gūt, bet nespējam radīt reāli bīstamus momentus un tos izmantot- profesionālajā ziņā attiecībā pret pretiniekiem regulāri pietrūkst mums šosezon Nav efektīvu izspēļu un produktīva gala metiena
Diez, kāpēc?

 +10 [+] [-]

, 2011-10-07 20:12, pirms 14 gadiem
kas zin varbut ta ir musu vieta.Respektivi vieglak ir ligas sakuma ko sadarit pietam komandai kura spelejusi dazados vecumos dazadas izlases kopa.Liga atistas nauda ieplust komandas macas no kludam.Komandas aug bet RD ir sava zina komforta zona..pedejos gados pec labam sezonam daudzi nopelnijusi lielakos ligumus speletaju karjera

  +6 [+] [-]

, 2011-10-07 20:12, pirms 14 gadiem
Kasparens rakstīja: Hmm.. Laikam ilgi aizkavēsies TOP7.. Ja nu vienīgi skaisti atsisti metieni un skaistas aizmestas garām ripas.
Karsuma spēka paņēmiens

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:12, pirms 14 gadiem
Vispār Severstal uzbrukumā spēlēja slikti, daudz neprecīzu piespēļu, brāķu. Jurčeram varēja būt daudz grūtāk.

  +4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:12, pirms 14 gadiem
Kalvīts:"Gāzi grīdā"!

  +7 [+] [-]

, 2011-10-07 20:12, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tikai galīgs idiots šādā situācijā var spriedelēt par to, ka nākošajā spēlē Dinamo noteikti uzvarēs, neveiksmju sērija beigsies, puiši saņemsies, u.t.t Tas ir tas pats, kas katru rītu iekapt autiņā ar nokautu motoru, un cerēt - ja ne šodien, tad rīt obligāti izdosies viņu iedarbināt !!! Pašlaik Dinamo ir tāda mašīna ar nosprāgušu dzinēju.
Nav dzinējs beigts, bet gan vaina spēlētājos. Ja visu mūžu esi spēlējis bez vārtiem [mīcījies pa laukuma stūriem], ja aizsargi nekad savā mūžā nav metuši ripas no zilās līnijas [nav iemācīti], ja piespēļu kultūra ir zem katras kritikas, tad šādi zaudējumi būs RD ikdiena!

 +12 [+] [-]

, 2011-10-07 20:12, pirms 14 gadiem
44 metieni pa vartiem un tikai divi goli!

Secinajumi,treninos jatrene metieni pa vartiem!

  -2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:13, pirms 14 gadiem
Ja?
Tad ko tu te vēl vervelē? Varbūt tev laiks doties zemenes ravēt?
Viktorovičs rakstīja: Tikai galīgs idiots šādā situācijā var spriedelēt par to, ka nākošajā spēlē Dinamo noteikti uzvarēs, neveiksmju sērija beigsies, puiši saņemsies, u.t.t Tas ir tas pats, kas katru rītu iekapt autiņā ar nokautu motoru, un cerēt - ja ne šodien, tad rīt obligāti izdosies viņu iedarbināt !!! Pašlaik Dinamo ir tāda mašīna ar nosprāgušu dzinēju.

  +4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:13, pirms 14 gadiem
Kā vienmēr. Vienīgais, kas mani tracināja bija abi fantazētāji - kas spēli komentē, jautājums vai vispār uz bildi skatās, apnikušas jau tās naivās fantāzijas.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:13, pirms 14 gadiem
Nekas nekas, nākamgad būs jums Kanadiskaje Miļicija Ģinamo, tad gribēšu redzēt tos kuri iesmēja par finskas Dinamo, reāli tas ko jūs šobrīd redziet uz laukuma ir veca komanda un nākamsezon pēc loģikas būtu jāseko pārbūvei, bet laiks rādīs.

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:13, pirms 14 gadiem
Ir jagriež!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:13, pirms 14 gadiem
Nav komentāru.............

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:13, pirms 14 gadiem
2:1, 57:17 Lehtonens (Stoļarovs, Cvetkovs) 3:1, 57:53 Bukarts (Galviņš)

wtf?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:14, pirms 14 gadiem
tu esi ģēnijs!!!
Be tiešām, tu esi izdomājis kas un kā jādar, kāpēc neesi treneris?
Modritis rakstīja: 44 metieni pa vartiem un tikai divi goli!

Secinajumi,treninos jatrene metieni pa vartiem!

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:14, pirms 14 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: manuprāt labākā pēdējā laika spēle, tikai, ja, protams, mūsējie mācētu ripu dabūt vārtos biežāk!
..par trim reizēm piecās spēlēs

  +4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:14, pirms 14 gadiem
eddy707 rakstīja: Karsuma spēka paņēmiens
Skumjākais, ka pret Vityaz viņš būs klēpja šunelis, spēka hokeja nebūs... kā pērn Rīgā.

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:14, pirms 14 gadiem
Ruhū rakstīja: Ja?
Tad ko tu te vēl vervelē? Varbūt tev laiks doties zemenes ravēt?
laikam vasara atlasijies zemenes un tagad pilnigi griezas duusa tev vinjas ka visus sut lasit izmacies kadu profesiju un nebus vairs jalasa tev puis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:14, pirms 14 gadiem
Jā, ņiživijs šodien tracināja, krievels

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:15, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nekas nekas, nākamgad būs jums Kanadiskaje Miļicija Ģinamo, tad gribēšu redzēt tos kuri iesmēja par finskas Dinamo, reāli tas ko jūs šobrīd redziet uz laukuma ir veca komanda un nākamsezon pēc loģikas būtu jāseko pārbūvei, bet laiks rādīs.
Pārbūvei bija jāsākās jau šosezon, ar jauna trenera atnākšanu. Sējējs mācās tikai no savām kļūdām.

  +4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:15, pirms 14 gadiem
Laikam ar Peku un latvieshu tempermentu nebuus arshana shosezoon...

  +4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:15, pirms 14 gadiem
Peka triumfee: Somijas hokejs Lehtonena personaa valda KHL speelee.
Slēpts komentārs: satann

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:15, pirms 14 gadiem
eddy707 rakstīja: Karsuma spēka paņēmiens
mja bet ja tads panemies bus nakama spele 100% kads no bezsmadzenu policistiem skries Karsuma medibas

  -2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:15, pirms 14 gadiem
Kas ir mainijies bez suplera Divreiz vairak metam uz vartiem ,bet divreiz mazak iemetam un divreiz vairak zaudejam speles
Secinajums Mazak metam vairak iemetam un vairak uzvars
Un sakartojam mainas
1 Mikelis , Varg , Lundmark
2 Karsums , Sprukts, Melin
3 Nizivijs, Lucenius(Dzerins), Cipulis
4 Bukarts(Meija), Podzins , Stals(Ankipans),,

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:15, pirms 14 gadiem
Zaudes iemesli ir Jurčera neveiksmīgā spēle pirmajā periodā un ĻOTI NEVEIKSMĪGA momentu realizācija no uzbrucēju puses. Diemžēl jāsaka, atkal nepelnīta baranka

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:15, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nav dzinējs beigts, bet gan vaina spēlētājos. Ja visu mūžu esi spēlējis bez vārtiem [mīcījies pa laukuma stūriem], ja aizsargi nekad savā mūžā nav metuši ripas no zilās līnijas [nav iemācīti], ja piespēļu kultūra ir zem katras kritikas, tad šādi zaudējumi būs RD ikdiena!
nevis būs, bet ir , atļaušos piezīmēt !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:16, pirms 14 gadiem
speleja jau labak bet vel joprojam nav vilceja vai ka labak teikt goleodora,nu ja nizivijs zaudejis kerienu laikam ozolina jaunibas problemas?nevar pazit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:16, pirms 14 gadiem
satann rakstīja: Kas ir mainijies bez suplera Divreiz vairak metam uz vartiem ,bet divreiz mazak iemetam un divreiz vairak zaudejam speles
Secinajums Mazak metam vairak iemetam un vairak uzvars
Un sakartojam mainas
1 Mikelis , Varg , Lundmark
2 Karsums , Sprukts, Melin
3 Nizivijs, Lucenius(Dzerins), Cipulis
4 Bukarts(Meija), Podzins , Stals(Ankipans),
Galīgi garām....

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:17, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: nevis būs, bet ir , atļaušos piezīmēt !
ir un būs

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:17, pirms 14 gadiem
Apsveicam. Man par šo klubu zūd interese ar katru spēli.

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:17, pirms 14 gadiem
satann rakstīja: Kas ir mainijies bez suplera Divreiz vairak metam uz vartiem ,bet divreiz mazak iemetam un divreiz vairak zaudejam speles
Secinajums Mazak metam vairak iemetam un vairak uzvars
Un sakartojam mainas
1 Mikelis , Varg , Lundmark
2 Karsums , Sprukts, Melin
3 Nizivijs, Lucenius(Dzerins), Cipulis
4 Bukarts(Meija), Podzins , Stals(Ankipans),,
Pēc šodienas spēles, tavai ceturtai maiņai jābūt mūsu pirmajai maiņai. ļoti izcēlās uz pārējo maiņu fona manuprāt. Tikai kāpēc Lundmarku novāci no tās maiņas?

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:17, pirms 14 gadiem
neder tas pekas hokejs,un ari šodien spēle bija galīgi garām,kāda jēga ja metienu skaits ir vairāk,visi metieni pārsvarā bija kaut kādi zilie,vajag veco aizsardzības hokeju ar smukiem pretuzbrukiem un skaistām izspēlēm,vajag savu treneri,kas pazīst hokejistus uz zin ko kurš var izdarīt,nevis visu spēli skriet sienā un jēga nekāda.TIKAI RĪGA TIKAI DINAMO

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:18, pirms 14 gadiem
Cik var zaudēt???

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:18, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pārbūvei bija jāsākās jau šosezon, ar jauna trenera atnākšanu. Sējējs mācās tikai no savām kļūdām.
Jauna trenera atnākšana nenozīmē ka notiek pārbūve- pārbūve notiek tad kad nomaina pusi vai vairāk komandas pret citiem kadriem.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:18, pirms 14 gadiem
Palīdzam pretinieku vārtsargiem uzlabot statistiku.Tas arī viss

  +4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:18, pirms 14 gadiem
Peern Atlantam bija drausmiigu speelju seerija. Visus peec speeles apspeeleeja, un visiem zaudeeja ar 0:1. Ar ko tas beidzaas?

  +8 [+] [-]

, 2011-10-07 20:19, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: 44 metieni pa vartiem un tikai divi goli!

Secinajumi,treninos jatrene metieni pa vartiem!
Secinājums- turpinot mest šos traki daudzos nesagatavotos un no necik ne pārliecinošām pozīcijām metienus, mēs uzvarēsim komandas, kuras būs ielikušas vārtsargu ar mēnešreizēm, jo normāli vārtsargi un aizsargi šos mazbīstamos metienus padarīs vēl mazbīstamākus.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:19, pirms 14 gadiem
Tālāk NAV kur!-tikai uz zemako "Cangaļu L"IGU! "SPRUKTS,-Undiez kas NAV

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:20, pirms 14 gadiem
atkal zāģis ko padarīsi severstaļ maz uzbruka un uzvar
kāda neveiksme- kur mūsu uzbrucēji cerams vitjaz uzvarēšanā.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:21, pirms 14 gadiem
Vairaakumi 7:1, taa tas paarsvars metienos arii ir izskaidrojams. Realizaacija 0

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:21, pirms 14 gadiem
DINAMO = 0
Jučers gan malacis!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:22, pirms 14 gadiem
Gaidaam Pekas komentaaru.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:22, pirms 14 gadiem
Ko Nedzīvais klaiņo pie ātrajām maiņām?Ar Cipuli uz 3 maiņu un atpakaļ uz pirmo Lundmarku!Parodija ne hokejs!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:22, pirms 14 gadiem
Ja godiigi,es domaaju ka Dinamo shodien speeleeja taadu speeli kaa Peka veelas-ar agresivitaati un daudz metieniem pa vaartiem... Kas no taa sanaaca!?

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:22, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Jauna trenera atnākšana nenozīmē ka notiek pārbūve- pārbūve notiek tad kad nomaina pusi vai vairāk komandas pret citiem kadriem.
Bet vajadzētu, ja ar treneri slēdz 3 gadu līgumu, tad ar domu 2-jā vai 3-jā gadā sasniegt izvirzīto rezultātu.
Slēpts komentārs: AlmostFamous

  +7 [+] [-]

, 2011-10-07 20:24, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Peern Atlantam bija drausmiigu speelju seerija. Visus peec speeles apspeeleeja, un visiem zaudeeja ar 0:1. Ar ko tas beidzaas?
Viņi dabūja Ržihu, kas mums nespīd.

  +4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:24, pirms 14 gadiem
tas ātrais hokejs Rd neder
1 periodā paskrien un pārējos knapi velk kājas
ja tādu hokeju grib spēlēt jāmaina kādi 70% spēlētāju
kāda tolka no tās mešanas, visi metieni primitīvi no tāluma un virsū vārtusargam
ņiživijs pilnīgi noteikti 1 maiņā arī neiederas

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:24, pirms 14 gadiem
MigelsElo rakstīja: tas tak ir sviests, met, met un nevar iemest psc
Tas ir profesionalitātes trūkums. Slidot jau var un mesties ripai virsū un sist uz priekšu, bet jāprot arī hokeju spēlēt..

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:24, pirms 14 gadiem
Vispaar nav ko pateikt par sho speeli.Tukshums!Labi ka Mikelis vel ir,savaadaak ar taadu speeli jaaspeelee Baltkrievijas chempii.

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:24, pirms 14 gadiem
Skriešanā un uzmetienos pa vārtiem bijām pārāki,taču metieni pa vārtiem bez ripas apstrādāšānas laikam viens vai divi,kas ir reālākais,lai tādās spēlēs gūtu vārtus.

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:25, pirms 14 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Kā vienmēr. Vienīgais, kas mani tracināja bija abi fantazētāji - kas spēli komentē, jautājums vai vispār uz bildi skatās, apnikušas jau tās naivās fantāzijas.
Es esmu laimīgs kad man ir VSB un nau jāklausās kreipāns!

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:25, pirms 14 gadiem
Tā joņošana un skriešana ir laba lieta, bet ja gribētos skatīties tieši šādā aspektā ,tad skatītos vieglatlētikas sacensības vai maratonu ar masu startu (skriešana "barā" )

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:25, pirms 14 gadiem
Bomži, pat ltv7 nav ko parādīt top7. Tādi ubagi!

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:26, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Peern Atlantam bija drausmiigu speelju seerija. Visus peec speeles apspeeleeja, un visiem zaudeeja ar 0:1. Ar ko tas beidzaas?
šis noteikti būs tas stāsts

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:27, pirms 14 gadiem
qwyx rakstīja: KHL čempioni mešanā pa stangām un garām tukšiem vārtiem. Īpaši gribētu atzīmēt Ņiživiju- ar tādu spēli diez vai pat Liepājai būtu vajadzība. Neaizmirstiet, lietpratēji, tā pavairāk mīnusu man pievilkt.
Miinusu ieliku tikai tava avatara deelj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:28, pirms 14 gadiem
Karsumam nav vietas KHL..vins katru gadu tikai regresee..domaju ka vins jausuta uz Liepajas Metalurgu... Lai vina vietaa spele kaads jaunais , piemeram, Indrasis! Nekas netiks zaudets , jo ar tadu momentu realizaciju kaa Karsumam nav vietas ne komandaa ne sinii liigaa. Pie reizes gribu uztekt Normundu Sejeju! Lieliska komadas komplektacija it ipasi veiksimigi ir legionari..es pat vinu uzvardus nevaru atcereties, cik reti vinus piemin speles laikaa..

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:29, pirms 14 gadiem
gan Spartaks gan Severstalj mus pieveica RD pagajusho sezonu stila...

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:31, pirms 14 gadiem
Ja nenoraustiisies un speelees taaapat, vaaarti un uzvaras buus jau naakamajaaa speelee!!!!
Tagad galvenais nesaaakt raustiities!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:32, pirms 14 gadiem
NOŽĒLOJAMI !!!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:33, pirms 14 gadiem
Līga ir pāraugusi mūsu meistarības un finansu iespējas . Bet būs arī negaidīti panākumi , jo koeficents uz neveiksminiekiem RD ir ,, uzbriedis ,, virs 4

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:33, pirms 14 gadiem
Pēc pagajušās spēles visi Holtu nolika un teica lai Jučeru liek,tad te ir rezultāts! Holts viennozīmīgi nākošajā spēlē vārtos,tad varbūt arī izdosies tikt pie uzvaras! Būs arī mūsu ielā svētki,tākā pacietību zēni...

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:33, pirms 14 gadiem
forecheking ir bet par to golus nedot

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:33, pirms 14 gadiem
cainiks12 rakstīja: Karsumam nav vietas KHL..vins katru gadu tikai regresee..domaju ka vins jausuta uz Liepajas Metalurgu... Lai vina vietaa spele kaads jaunais , piemeram, Indrasis! Nekas netiks zaudets , jo ar tadu momentu realizaciju kaa Karsumam nav vietas ne komandaa ne sinii liigaa. Pie reizes gribu uztekt Normundu Sejeju! Lieliska komadas komplektacija it ipasi veiksimigi ir legionari..es pat vinu uzvardus nevaru atcereties, cik reti vinus piemin speles laikaa..
Par Karsumu jāpiekrīt... Atceros bija SA interbija, tieši pēc tā, kad šams tikko bija dabūjis kurvīti no NHL, tur izklausījās ka šams galīgi bija nalaidis rokas, zaudējis motivāciju spēlēt. Likās, ok... pāris mēnēšus, varbūt sezonu paraudās, un viss, būs atpakaļ pilniem spēkiem un būs DR līderis, bet izskatās, ka šams, tomēr, tam vēl nav ticis pāri...

  +4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:35, pirms 14 gadiem
Tālāk nav kur. Tagad būs 10 spēle, ja nebūs rezultāta, tad Pekam jāiet prom. Labs treneris izveido komandu no esošiem spēlētājiem, nevis gaudo, ka Somijas komandas kudiš labākas, un vajag 12 citus uzbrucējus.

  +6 [+] [-]

, 2011-10-07 20:35, pirms 14 gadiem
cainiks12 rakstīja: Karsumam nav vietas KHL..vins katru gadu tikai regresee..domaju ka vins jausuta uz Liepajas Metalurgu... Lai vina vietaa spele kaads jaunais , piemeram, Indrasis! Nekas netiks zaudets , jo ar tadu momentu realizaciju kaa Karsumam nav vietas ne komandaa ne sinii liigaa. Pie reizes gribu uztekt Normundu Sejeju! Lieliska komadas komplektacija it ipasi veiksimigi ir legionari..es pat vinu uzvardus nevaru atcereties, cik reti vinus piemin speles laikaa..
Gan jau Karsums saņemsies,bet par atkatnieku Sējēju Tev tiešām var piekrist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:36, pirms 14 gadiem
Mikstie kas misktie. Nu ko apsveicu Dinamo ar pedejo vietu KHL. Baigie varoni.

  +5 [+] [-]

, 2011-10-07 20:36, pirms 14 gadiem
Pedejais_latvietis rakstīja: tad kad tu pats spēlēsi kādā komandā,kaut cik sakarīgā komandā, tu sapratīsi ka cilvēks ar lielu pieredzi komandā ir vajadzīgs.
Autoritāte uz ledus ir laba lieta, bet kam tas līdz, ja šī autoritāte pieļauj rupjākās un muļķīgākās kļūdas, kuru dēļ rezultāts varētu atšķirties vēl par kādiem 3 vārtiem? Visu cieņu Ozoliņam, bet tik daudz piespēļu brāķu mēs nevaram atļauties, ja ir vēlme kādu komandu arī uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-10-07 20:37, pirms 14 gadiem
Sejejs....da kads vins generalmenedzeris? Kolhoznieks.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:38, pirms 14 gadiem
Vēl jau pat 10 spēles, ko lūdza Ozo, nav pagājušas. Ko jūs raudiet, uzvaras šosezon vēl noteikti būs, maz ticams, ka pret CSKA tā bija vienīgā sezonā. Jācer un jāgaida.

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:39, pirms 14 gadiem
Rasmus rakstīja: Sejejs....da kads vins generalmenedzeris? Kolhoznieks.
vienkārši kukuļroka

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:40, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: LIELISKA SPĒLE! VPERJOD, VITJAZ!
A ko pa vitjaz fano? tipa baigais kauslis esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:40, pirms 14 gadiem
Es domaju, ka visa RD jaatlaiz un japanem LM vieta, vismaz viens plouss bus_ Namejs fannos par RD.....

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:42, pirms 14 gadiem
mūsējaās mazās

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:45, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Vēl jau pat 10 spēles, ko lūdza Ozo, nav pagājušas. Ko jūs raudiet, uzvaras šosezon vēl noteikti būs, maz ticams, ka pret CSKA tā bija vienīgā sezonā. Jācer un jāgaida.
Turpinot ietiepīgi spēlēt tikpat tupā bezizdomas un neelastīgā stilā, kādas piecas uzvaras varētu sanākt. Vienmēr jau pretinieki nebūs tādi pusslimi kā Spartak vai nenovērtējuši pretinieku un paļāvušies uz to, ka jebkurš varēs iemest Jučeram kā Severstaļ. Gan jau gadīsies arī pilnīgi satraumēti vai nemotivēti.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:45, pirms 14 gadiem
Ruhū rakstīja: tu esi ģēnijs!!!
Be tiešām, tu esi izdomājis kas un kā jādar, kāpēc neesi treneris?
Tur nav jabut trenerim vai genijam lai saprastu,ja komanda met pari 40desmit metieniem un tikai 2 goli,tad ir jatrene metienu precizitate!

  +8 [+] [-]

, 2011-10-07 20:47, pirms 14 gadiem
Hokeja svētki turpinās.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:47, pirms 14 gadiem
Es zinu, ko teiks pretinieku treneris. "Uzvareejaam speeciigu komandu, kuras speeleetaaji labi slido un nav pelniijushi atrasties peedeejaa vietaa, turklaat man ljoti patiik trenera Rautakalio nostaadne." Vitjaz treneris teiks to pashu. Bet ko teiks Peka?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:47, pirms 14 gadiem
fanotājs a rakstīja: Kolhozā vadošos kadrus izvēlējās rūpīgāk......
bet ne padomju saimniecībā Skrudalienas Komunists

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:54, pirms 14 gadiem
RD pēdējā sezona?

  +4 [+] [-]

, 2011-10-07 20:54, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Es zinu, ko teiks pretinieku treneris. "Uzvareejaam speeciigu komandu, kuras speeleetaaji labi slido un nav pelniijushi atrasties peedeejaa vietaa, turklaat man ljoti patiik trenera Rautakalio nostaadne." Vitjaz treneris teiks to pashu. Bet ko teiks Peka?
Pekka teiks: Es šodien uzzināju, ka KHL bez Ak Bars, Dinamo M un SKA ir vēlviena spēcīga komanda - Čerepovecas severstaļ ... .

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 20:55, pirms 14 gadiem
ja publiskais nams sāk slikti straaaaaādāt,tiek nomainītas darbinieces un ģenerālmenedžers

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 20:56, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Es zinu, ko teiks pretinieku treneris. "Uzvareejaam speeciigu komandu, kuras speeleetaaji labi slido un nav pelniijushi atrasties peedeejaa vietaa, turklaat man ljoti patiik trenera Rautakalio nostaadne." Vitjaz treneris teiks to pashu. Bet ko teiks Peka?
Peka teiks: ''Es domāju, mēs šodien spēlējām pimo vijoli. Man neinteresē nekādas klavieres, nestāstiet neko par klavierēm. Vienmēr vajag spēlēt vijoli. Somi vienmēr spēlē vijoli.''

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:56, pirms 14 gadiem
gucis69 rakstīja: RD pēdējā sezona?
Uz šo varētu spēlēt totalizatoru , interesanti kādas būtu likmes.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:57, pirms 14 gadiem
Skriešana barā! -labi teikts.Bet goli nav.,jo nav meistarības.

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:58, pirms 14 gadiem
aivarasa rakstīja: Skriešana barā! -labi teikts.Bet goli nav.,jo nav meistarības.
Nav tā, ko netrenē [neattīsta]!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:58, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Nu ko, nākāmā būs Pekas pēdējā spēle?
nedomaaju viss.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 20:58, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: 44 metieni pa vartiem un tikai divi goli!

Secinajumi,treninos jatrene metieni pa vartiem!
Bet visi metieni no malām, stūriem utt... Ok protams var teikt ka metienu daudz- nekrita, bet vārtsargs taču nav lempis...

     [+] [-]

, 2011-10-07 20:58, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Tur nav jabut trenerim vai genijam lai saprastu,ja komanda met pari 40desmit metieniem un tikai 2 goli,tad ir jatrene metienu precizitate!
Par kādu precizitāti ir runa, ja met kājās vai korpusā, jo citur nav kur mest?

  +8 [+] [-]

, 2011-10-07 21:07, pirms 14 gadiem
Kas tad īsti ir labāk: izdarīt spēlē 40 "zilus" metienus ar cerību uz veiksmi, ar cerību, ka kļūdīsies pretinieku vārtusargs vai tomēr 20, bet krietni mērķtiecīgākus pēc garākām izspēlēm?
Manuprāt tā ir lielākā atšķirība starp iepriekšējo gadu Dinamo un tagadējo.
Var jau teikt, ka teritoriālais pārsvars bija mums par labu, arī metienus vairāk izdarījām. Bet ja paskatās tādas reālas vārtu gūšanas iespējas, pretiniekam to bija vairāk. Un laikam jau rezultāts loģisks.
Kurš bija tas eksperts, kurš teica, ka Dinamo "īstā sezona" sāksies svēdien pret Čehovu? Ļoti ceru, ka viņam būs taisnība. Gribās šad tad arī par uzvaru papriecāties.
Turās Peka, turās visa komanda!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 21:12, pirms 14 gadiem
Sprukstiņs droši vien noguris.
Vajag painteresēties pie Lipmaņa varbūt, vēl Dinamo var pieteikt Latvijas čempionātā.

     [+] [-]

, 2011-10-07 21:13, pirms 14 gadiem
Betnessy rakstīja: izrādās ......ka klienti ik pēc dienas sadrāž ,,darbinieces,, lupatās , bet somu sutiners vēl aizvien ziemeļnieciski vienaldzīgi noraugās !
Izskatās, ka suteneram trīs nākamās spēles būs izšķirošas. Kā nekā trīs ''klienti'', ar kuriem vistuvākās attiecības - Vitjaz, Lev un Automobilist. Ja nu ne no viena tā arī nepaprasīs naudiņu... nu nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-07 21:15, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: Gan jau Karsums saņemsies,bet par atkatnieku Sējēju Tev tiešām var piekrist
JaTev maka bus viens lats bet teiks nopirkt desu kas maksa divus latus ko Tu darisi???????????????????????

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 21:15, pirms 14 gadiem
Kaut kā neiet...jeb man vienam tā liekas?

  -4 [+] [-]

, 2011-10-07 21:15, pirms 14 gadiem
Ne Severstaļ, ne Spartak utt. nav labāki par mūsu Dinamo !
Gan jau atvērsies ! Sāksim uzvarēt Svētdien !!!
Tagad pretī būs mūsu līmeņa komandas - Vitjaz, Lev, Avtomobilist, kazahu Baris. TOTAL - 12 punkti pēc kārtas, kopā 17 punkti 13 spēlēs !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 21:17, pirms 14 gadiem
MigelsElo rakstīja: tas tak ir sviests, met, met un nevar iemest psc
nemet un nevar iemest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-10-07 21:26, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Drausmas... spēli gan neredzēju, bet cik man nostāstīja, tad Jučers esot galīgi garām - nostājoties kā miets un stāvot, ja ripa pa viņu trāpa, tad atsitot, ja nē, tad neko! Vispār neķerot... ja nu vienīgi kāds trāpīšot ķērājcimdā, būšot noķerts! Tā ir???
Ir taa, ka tu esi cirvis un paareejie kas to teica arii!!!

  +5 [+] [-]

, 2011-10-07 21:28, pirms 14 gadiem
Nu jau 3 sezonu leģionāri reāli nevelk. Kāda ir jēga ņemt 3/4 maiņas līmeņa spēlētājus - kapātāju mums pašiem daudz.

     [+] [-]

, 2011-10-07 21:29, pirms 14 gadiem
Metienu daudzums, ko te uzrāda ir fantastisks! Severstaļ nemeta pat pusi, kas statistikā! Laikam skaitītāji sajauca kādu periodu, jo mūsējie meta nepārtraukti, žēl, ka ne iekšā!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 21:31, pirms 14 gadiem
fanotājs a rakstīja: Kolhozā vadošos kadrus izvēlējās rūpīgāk......
Tagad gan kļūdies. Izvēlējās darba ļaudis - vienalga plencis vai nē - ka tik strādnieks.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-07 21:31, pirms 14 gadiem
Būs arī septītais zaudējums.

     [+] [-]

, 2011-10-07 21:35, pirms 14 gadiem
stīven sigal tu esi bomzis

     [+] [-]

, 2011-10-07 21:37, pirms 14 gadiem
Kreēslam taisnība. Kreesls pažļambā sēkliniekus

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 21:41, pirms 14 gadiem
Kas ir mainijies bez suplera Divreiz vairak metam uz vartiem ,bet divreiz mazak iemetam un divreiz vairak zaudejam speles
Secinajums Mazak metam vairak iemetam un vairak uzvars
Un sakartojam mainas
1 Mikelis , Varg , Lundmark
2 Karsums , Sprukts, Melin
3 Nizivijs, Lucenius(Dzerins), Cipulis
4 Bukarts(Meija), Podzins , Stals(Ankipans),,

     [+] [-]

, 2011-10-07 21:44, pirms 14 gadiem
Salīdzinot ar iepriekšējām sezonām Dinamo šogad ir ļoti vāji leģionāri, kuri var paņemt iniciatīvu uz sevi un iemest tad, kad vajag pārējos iedvesmot. Šobrīd tiešām teiktu, ka mūsu pašu bāleliņiem no rīta līdz vakaram ir jāmet pa būri līdz vēmiens nāk! Ņiživijs - nav formas vispār. Šobrīd Liepājas Metalurga cienīgs līmenis.
Kas vainīgs? Gan Rauttakalio un viss treneru korpuss, gan Sējējs, gan paši spēlētāji, kas paši nespēj uzņemties līdera lomu un visu laiku gaida, kad kāds cits visu paglābs un izvilks viņus!
Es prognozēju, ka ja pēc 4-5 spēlēm nebūs uzvaras, tad Rauttakalio būs brīvs, tāpat kā daži no sastāva, sākot jau ar leģionāriem!

     [+] [-]

, 2011-10-07 21:45, pirms 14 gadiem
Nu vienigo ko es varu šajā sakarā pateikt:
"Es esmu VIENMER ar Komandu!!! Neskatoties uz visam neveksmem un zaudejumiem!"
Istie RD fani ! Vienosimies savas domās un noskaņojumā!
Tas palidzes Musiem Puišiem parvaret šo melno stripu. Vienmer atceresimies : TIE IR MUSEJIE !!!!

     [+] [-]

, 2011-10-07 21:53, pirms 14 gadiem
nemiersmc rakstīja: Nu vienigo ko es varu šajā sakarā pateikt:
"Es esmu VIENMER ar Komandu!!! Neskatoties uz visam neveksmem un zaudejumiem!"
Istie RD fani ! Vienosimies savas domās un noskaņojumā!
Tas palidzes Musiem Puišiem parvaret šo melno stripu. Vienmer atceresimies : TIE IR MUSEJIE !!!!
Darīsim tā,tikai pa biļetēm es pagaidām negribu maksāt

     [+] [-]

, 2011-10-07 21:56, pirms 14 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: manuprāt labākā pēdējā laika spēle, tikai, ja, protams, mūsējie mācētu ripu dabūt vārtos biežāk!
Jā, jā,pēc labākajām zaudētajām spēlēm mēs laikam esam līderi

  +5 [+] [-]

, 2011-10-07 22:00, pirms 14 gadiem
Patīk kā Bukarts nospēlējis 2 spēlēs (1+1)

  -2 [+] [-]

, 2011-10-07 22:12, pirms 14 gadiem
pāļi riktīgi!besī ārā! uz mājas spēli nevajag iet un spēlē klusumā!!! kas vārtus ir iemetis Podziņš un Bukarts!tie vecie kleperi jālaiž ganībās ar Karsumu priekšgalā!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 22:14, pirms 14 gadiem
Mums reāli vajag Snaiperi!!! Savādāk bezjēgā tikai mētā!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 22:24, pirms 14 gadiem
Visas komandas stipri pielikušas,ir paņēmušas labākus leģionārus,a mūsējie tieši otrādi,atdevām Hosu,Dārziņu un palikām bez nekā.Pagājušajā sezonā to jau ar varēja manīt,kā Dārziņš malā bija tā visai komandai diez ko nevedās,tomēr Trottera maiņa nu ļoti daudz punktus savāca,bet šogad mums vnk reāli nav kas met iekšā,nav jau Niživijs,Miķelitīs,Sprukts dižie golu metēji,bet kurš tad lai met iekšā?Žēl,ka Karsums galīgi pazudis,ar katru sezonu gaidu,kad čalis atvērsies,bet kā nevar tā nevar neko.Aizsargi ar mums īsti nekādi,neviens normāli pa vārtiem uzmest nevar,tomēr ir jābūt kādam labam aizsargam kurš vismaz vairākumā var normāli uzmest,a to no mūsu aizsargiem golu sagaidīt jau nu vispār nevar.

  -3 [+] [-]

, 2011-10-07 22:25, pirms 14 gadiem
Laikam neko citu kā zāģus mēs nesagaidīsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 22:35, pirms 14 gadiem
Driiz Pekas RD Trumpi Paraadiis,paeksperimentees r mainjaam,taktikaam...ticat man ,)

     [+] [-]

, 2011-10-07 22:41, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Drausmas... spēli gan neredzēju, bet cik man nostāstīja, tad Jučers esot galīgi garām - nostājoties kā miets un stāvot, ja ripa pa viņu trāpa, tad atsitot, ja nē, tad neko! Vispār neķerot... ja nu vienīgi kāds trāpīšot ķērājcimdā, būšot noķerts! Tā ir???
tu tak esi idiots,paskaties speeli no sakuma!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 22:47, pirms 14 gadiem
satann rakstīja: Kas ir mainijies bez suplera Divreiz vairak metam uz vartiem ,bet divreiz mazak iemetam un divreiz vairak zaudejam speles
Secinajums Mazak metam vairak iemetam un vairak uzvars
Un sakartojam mainas
1 Mikelis , Varg , Lundmark
2 Karsums , Sprukts, Melin
3 Nizivijs, Lucenius(Dzerins), Cipulis
4 Bukarts(Meija), Podzins , Stals(Ankipans),,
Varjs un Melins nav pirmo divu maiņu spēlētāji, bet 3-4 leģionāri nav vajadzīgi. Karsumu-Spruktu var likt kopā ar Miķeli kā jau tiek darīts. Kas atliek? Lundmarks un ... vajag divas malas vai malu un centru. Plus kīperi vajag. Nu OK, Luseniusu var ielik labā malā, lai jau pašeptējas.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-07 22:47, pirms 14 gadiem
man aizdomas,ka vainīgi ir komentētāji,viņi vienmēr pie zaudētā puslaika saka,ja vīri spēlēs kā šinī periodā,tad rezultāts neizpaliks...tā arī ir,viņi zaudē

  -3 [+] [-]

, 2011-10-07 22:53, pirms 14 gadiem
Nekad neesmu aizmirsis skatiities Rd speeli, bet shoreiz darba deelj...aizmirsu! Un labi, ka neredzeeju....vilshanaas jau kuro speeli, bet man mierinaajums, es to neredzeeju!
Lai gan ir LT digitālā...neskatiishos- saapiigi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-07 23:02, pirms 14 gadiem
Videejais liimenis ir palicis nedaudz augstaaks, bet musejie vienalga spelee kaa BAČ komanda uzbrukuma nosleegshanaa.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 23:04, pirms 14 gadiem
ielika jucheru un ko? ozo ari atkal gremde!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 23:05, pirms 14 gadiem
Peka Raut. ir centies iemācīt (uzspiest) Latvijas komandai svešu (somisku) spēles stilu, kam raksturīga, manuprāt, trula bizošana pa laukumu un neefektīvi metieni uz pretinieku vārtiem. Šodien pat trešajā periodā metienu skaits stipri par labu "Dinamo", bet uzvar pretinieks...

  +1 [+] [-]

, 2011-10-07 23:13, pirms 14 gadiem
ta tik turpinaat

     [+] [-]

, 2011-10-07 23:13, pirms 14 gadiem
Laba spēle!

Kā vienmēr, par maz meistarības un veiksmes!

JA NEGRIBAM PALIKT PEEDEEJIE KHL, JAASANEEMAAAAS!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-10-07 23:19, pirms 14 gadiem
bendix rakstīja: cienītais? tas"krievels" jau n-tos gadus pašaizliedzīgi aizstāv sarkanbaltsarkanās krāsas karogu! ta kā,Tavs komentārs izsauc tikai un vienīgi nicinajumu!Tev ir iespeja paskatīties spogulī un ieraudzīt klaunu.
man tiešām nepatīk, ka krievi spēlē zem Latvijas karoga, tāpēc LV futbolu pat nav jēga skatīties! klauni ir tavi senči cienītais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-07 23:35, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: PEKA ir teicis,ka vinia "AUGLI" paradisies pec trim gadiem bet kas tad speles komanda pec tik ilga laika? brali REDLIHI(varbut) Sotnieks Galvins Cibulskis Bukarts DZerins Meija Podzins,parejia NEBUS prieks ka un del KA PEKA gatavo so komandu? NIzivijs,OZO,ANKIPANS vairs NESPELES. legionari nak un aiziet labi,vel ir Karsums,Stals,Cipulis... bet talakaja perspektiva KAS? manuprat vajag vienoties Lipmanim ar DR lai butu viens IZLASES un DR galvenais treneris,savadak musu hokejs var SAIET GALIGI GRISTES!!!
Nu, tas arī ir tas, kas man ar katru interviju vairāk nepatīk šajā alienā. Jo, tādā garā turpinot, ir tāda nelāga sajūta, ka attapsimies pie izārdīta Dinamo un izārdītas izlases.

Viens ir strādāt, mēģināt par kādu punktu uzlabot iepriekšējos sasniegumus, nepieļaut iepriekšējās kļūdas utml. Pavisam cits ir ignorēt jebkādu sportisko loģiku un mēģināt (kam?) pierādīt par katru cenu (un cena var izrādīties augsta) savu izgudroto taisnību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-08 00:14, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: ja esi lasijis Bulgakova MEISTARU un MARGARITU,tad tur ir viena epizode,kur nelietis KOROVJEVS,it ka bijusais kora regents,pierunaja vienu no ierindniem noorganizet kora dziedasanas pulciniu,kura rezultata viss filials tika nosutits uz psihiatrisko kliniku massveida hipnoze,kuras rezultata visi ieredni saka dziedat kopa vienu un to pasu meldiniu, ta4u nevareja apstaties
M@M mana mīļākā grāmata. Njā, tāda masu apmātība ir gan manāma, bet kurš būtu Korovjevs? Viens kandidāts gan ir....

     [+] [-]

, 2011-10-08 00:25, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: M@M mana mīļākā grāmata. Njā, tāda masu apmātība ir gan manāma, bet kurš būtu Korovjevs? Viens kandidāts gan ir....
Domā tas kurš slēpjās zem iniciāļiem A.P?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-08 00:32, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domā tas kurš slēpjās zem iniciāļiem A.P?
Aha.

     [+] [-]

, 2011-10-08 01:10, pirms 14 gadiem
Bogey rakstīja: Attieksme laba, skrienam, cīnamies, pat teritoriālu pārsvaru varam gūt, bet nespējam radīt reāli bīstamus momentus un tos izmantot- profesionālajā ziņā attiecībā pret pretiniekiem regulāri pietrūkst mums šosezon Nav efektīvu izspēļu un produktīva gala metiena
100% piekrītu...varbūt uz doto momentu neesmu objektīvs,jo Slovāku un Čehu hokejs vienmēr ir paticis,pretstatā Somu stilam...bet šobrīd vienkārši gribas mūsu Latviešu kombicionālo spēli...

  +1 [+] [-]

, 2011-10-08 01:32, pirms 14 gadiem
qwyx rakstīja: KHL čempioni mešanā pa stangām un garām tukšiem vārtiem. Īpaši gribētu atzīmēt Ņiživiju- ar tādu spēli diez vai pat Liepājai būtu vajadzība. Neaizmirstiet, lietpratēji, tā pavairāk mīnusu man pievilkt.
Kad es sezonas sākumā ko sliktāku par Ņiževiju pateicu, visi lika mīnusus. Cik gan ātri laiks paiet...

     [+] [-]

, 2011-10-08 01:52, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: PEKA ir teicis,ka vinia "AUGLI" paradisies pec trim gadiem bet kas tad speles komanda pec tik ilga laika? brali REDLIHI(varbut) Sotnieks Galvins Cibulskis Bukarts DZerins Meija Podzins,parejia NEBUS prieks ka un del KA PEKA gatavo so komandu? NIzivijs,OZO,ANKIPANS vairs NESPELES. legionari nak un aiziet labi,vel ir Karsums,Stals,Cipulis... bet talakaja perspektiva KAS? manuprat vajag vienoties Lipmanim ar DR lai butu viens IZLASES un DR galvenais treneris,savadak musu hokejs var SAIET GALIGI GRISTES!!!
Kur Peka to teicis??? Varbuut dzer mazaak!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-08 02:56, pirms 14 gadiem
EJIET PIECAS MĀJAS TĀLĀK VISI DINAMO NOLICĒJI. Īsts fans par šādu dinamo zaudējumu sēriju nečīkstētu, bet gan nepārmestu komandai un justu līdzi katrai spēlei. Man vienkārši kauns būs lasīt to lietotāju komentārus, kuri Dinamo noliek tagad no kāju pirkstiem līdz matu galiņiem un pēc daudzām uzvarām atkal dinamo cels debesīs, respektīvi ĀĀĀ KĀ ES MĪLU DINAMO KĀ TUR TAS UN ŠITAIS IEMETA VĀRTUS LUFF YA!!! Iesaku lielākai daļai piedomāt pie tā, ko raksta, vai vēl labāk būtu lielajiem varoņiem un nolicējiem vispār neko nerakstīt.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-08 04:29, pirms 14 gadiem
2011/12 g. sezona Latvijas hokejā:
1) NHL nespēlē neviens latvietis.
2) "Somu speciālista vadībā" RD ieņem pēdējo vietu KHL.
3) "Indiāņu speciālista vadībā" Latvijas izlase izkrit uz B divīziju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-08 09:11, pirms 14 gadiem
Visus importus ārā, nah! Taisam normālu Latvian Boys komandu, jo te izskatās, ka sliktāk vairs nevar būt! Pekka, paldies, bet Tavi pakalpojumi te vairs nav vajadzīgi..

     [+] [-]

, 2011-10-08 09:20, pirms 14 gadiem
Norbis rakstīja: EJIET PIECAS MĀJAS TĀLĀK VISI DINAMO NOLICĒJI. Īsts fans par šādu dinamo zaudējumu sēriju nečīkstētu, bet gan nepārmestu komandai un justu līdzi katrai spēlei. Man vienkārši kauns būs lasīt to lietotāju komentārus, kuri Dinamo noliek tagad no kāju pirkstiem līdz matu galiņiem un pēc daudzām uzvarām atkal dinamo cels debesīs, respektīvi ĀĀĀ KĀ ES MĪLU DINAMO KĀ TUR TAS UN ŠITAIS IEMETA VĀRTUS LUFF YA!!! Iesaku lielākai daļai piedomāt pie tā, ko raksta, vai vēl labāk būtu lielajiem varoņiem un nolicējiem vispār neko nerakstīt.
Pilnīgi tev piekrītu

     [+] [-]

, 2011-10-08 09:33, pirms 14 gadiem
Rautakalio un Sējējs uz farmklubu!!!!
Nevarīgos ārzemniekus uz mājām!!!
Pilnīgi jaunu treneru korpusu!
Vismaz 2 augsta līmeņa ārzemniekus lai saglābtu reputāciju!
U.T.T

  +2 [+] [-]

, 2011-10-08 09:46, pirms 14 gadiem
Visi Leģionāri mums VĀRGI! Tas Sējēja nopelns.Un ja vēl pašu puikas spēlē kā pusdzīvi vai Nedzīvi uz labu Rezultātu MUMS necerēt!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-08 09:58, pirms 14 gadiem
Es uzskatu ka Peka nav vainīgs. Kāds ir trenera darbs izveidot kombinācijas vai virknējumus lai rastos momenti. Un momenti ir, bet uzbrucēji nevar iemest. Secinājums-uzbrucēji spēlē vāji!!

     [+] [-]

, 2011-10-08 10:24, pirms 14 gadiem
ko dara muusu legionaari...? nah mums taadi vajadziigi,vareeja tad jau saveejos panjemt.

     [+] [-]

, 2011-10-08 10:28, pirms 14 gadiem
Visai Dinamo komandai vajag aiziet pie "babkas" lai tā noņem lāstu, savādāk izskatās ka komandai tiešām ir uzlikts lāsts!

     [+] [-]

, 2011-10-08 10:39, pirms 14 gadiem
pakalja23 rakstīja: ko dara muusu legionaari...? nah mums taadi vajadziigi,vareeja tad jau saveejos panjemt.
kurus?Lai gan man ar ir jautājumi šajā sakarā,ja godīgi neesu redzējis komandu,kurā leģionāri spēlētu ceturtajā maiņā,Ludmarks it kā tika ņemts kā viens no līderiem,bet tagad ceturtajā,Mellins,Lucenius,viņus ar mētā no maiņas uz maiņu,nedod laiku iespēlēties un parādīt ko spēj,vienīgais kuram uzticas un kurš kaut ko jau parādījis ir Wargs

     [+] [-]

, 2011-10-08 11:25, pirms 14 gadiem
Realizācijas trūkums nav trenera vaina. Ko tad Pekam darīt ? Pašam laukumā skriet un mest ? Ja mūsu čaļi nejēdz mest un nav mācīti kopš dzimšanas, tad tā ir viņu hokeja skolu vaina, ne jaunā trenera. Nesaprotu šito bezpriģelu.

     [+] [-]

, 2011-10-08 12:01, pirms 14 gadiem
Man ir reāls ieteikums visiem čikstuļiem: AIZVERIET MUTI un BEIDZIET DELDĒT KLAVIATŪRU!!! Pēc tam varēsiet cirst M*^$#( un štukot atmazkas kad DR sāks sist visus pēc kārtas!!!

100% Aizsardzības komanda 3.sezonas / 100% Uzbrukuma komanda knapi 20.spēles ko P*&^%&* MU%A&^

     [+] [-]

, 2011-10-08 14:20, pirms 14 gadiem
matiss24 rakstīja: Es uzskatu ka Peka nav vainīgs. Kāds ir trenera darbs izveidot kombinācijas vai virknējumus lai rastos momenti. Un momenti ir, bet uzbrucēji nevar iemest. Secinājums-uzbrucēji spēlē vāji!!
Pareizi,tā arī ir, nejēdz forvardi iemest ibio!!!
NU un kālab atkal tas extra pastnieks Jānis ir ielikts bildē, nu jo....tvai, vai tad pasaulē nav citu geimeru?

     [+] [-]

, 2011-10-08 16:52, pirms 14 gadiem
Galwinju biezhaak uz ledus,Ankipaanu - uz solinja !!!!!!!!!!!!!