Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

"Dinamo" gadu sāks ar mēģinājumu beidzot uzvarēt "Jokerit"

"Dinamo" gadu sāks ar mēģinājumu beidzot uzvarēt "Jokerit"
Čejs Genovejs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc deviņu dienu pārtraukuma laukumā dosies un pirmo spēli 2015. gadā aizvadīs Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas pulksten 19:30 uzņems Helsinku "Jokerit" - komandu, kam zaudēts četros no četriem savstarpējiem dueļiem. Tiešraide kanālā TV6, TVPlay un m.lmt.lv.

Novembrim pielikuši punktu ar sešām uzvarām septiņās spēlēs, Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" spēlētājiem 2014. gada noslēgums nebija pārāk veiksmīgs - deviņos decembra mačos izdevās iegūt tikai septiņus punktus, kas šobrīd ļauj ierindoties vien Rietumu konferences priekšpēdējā pozīcijā. Turklāt trīs dienas pirms gadu mijas teju tika izsēts trīs vārtu handikaps pret Mitišču "Atlant" (beigās laimīgs panākums ar 3:2), kamēr Ziemassvētkos neizdevās nosargāt pirmajā trešdaļā iegūto divu vārtu pārsvaru, kam sekoja 4:5 pret Maskavas CSKA, un tas nepavisam neliecina par komandas stabilu sniegumu, kas būs nepieciešams regulārā čempionāta turpinājumā, lai varētu piepildīt cerības par piedalīšanos izslēgšanas spēlēs.

Arī 2015. gada ievads Rīgas "Dinamo" nesola vieglu pastaigu: pirmās desmit spēles jāaizvada pret tiešajām konkurentēm no Rietumu konferences, kurā situācija ir pietiekami saspringta, lai jebkura vienība varētu cerēt uz piedalīšanos Gagarina kausā. Un arī pirmais pretinieks - Helsinku "Jokerit" no Somijas - visās spēlēs rīdziniekiem sagādājis pamatīgas galvassāpes: četras neveiksmes tikpat tikšanās reizēs. Nestabili pamati tika ielikti jau septembrī, kad "Dinamo" divas reizes izvirzījās vadībā, taču, izšķirošo ripu ielaižot 26 sekundes pirms pamatlaika noslēguma, izbraukumā zaudēja ar 2:3. Viesos sekojis 2:5 un 1:3, kamēr mājās somu pārākums atzīts ar 3:4.

Par Rīgas "Dinamo" ļaunāko murgu kļuvis Kontinentālās hokeja līgas labākais snaiperis (par spīti tikai diviem precīziem metieniem pirmajās astoņās cīņās; 28 vārti un 46 punkti 42 spēlēs) Stīvs Mozess - amerikāņu uzbrucējs pēdējos trīs savstarpējos mačos rīdziniekus sarūgtinājis piecas reizes, turklāt nopelnījis arī trīs punktus par rezultatīvām piespēlēm. Viņam itin labi piebalso zviedrs Linuss Ūmarks, kurš 42 spēlēs sakrājis 39 punktus, un čehu centra uzbrucējs Petrs Koukals, kura kontā ir 25 punkti un lietderības koeficients +19.

Koukalam priekšā ir Helsinku "Jokerit" rezultatīvākais soms Juhamati Āltonens, tāpat seko Niko Kapanens, Niklass Hagmans un Tomi Huhtala, taču lielāko vezumu aiz sevis velk leģionāri. Arī aizsardzībā, kur, laukumā vidēji pavadot 21 minūti un 14 sekundes, 28 punktus sakrājis amerikānis Raiens Gandersons, četras no piecām ripām iemetot vairākumā. Un arī vārtos, kur par pirmo numuru kļuvis zviedrs Henriks Karlsons, 26 spēlēs izcīnot 19 panākumus, atvairot 92,3% sāncenšu metienu, vidēji spēlē ielaižot 2,08 ripas un vienu reizi cietoksni nosargājot neskartu. Soms Riku Heleniuss ir iedzinējos visos rādītājos: 16 spēles, desmit uzvaras, 90,9% atvairīto metienu un 2,49 ripas.

Kā gadu sāksi, tā turpināsi. Helsinku "Jokerit" pirms divām dienām atzina Sanktpēterburgas SKA pārākumu, bet Rīgas "Dinamo" ir iespēja pirmo reizi tikt galā ar Somijas klubu un turpināt cīņu par vietu izslēgšanas spēlēs, turklāt laukumā atkal varēs doties uzbrucējs Lauris Dārziņš. Sākums pulksten 19:30. Svētdien rīdziniekus sagaida Ņižņijnovgorodas "Torpedo" pārbaudījums, nākamajā nedēļā jāuzņem Čerepovecas "Severstal" un SKA, kam sekos trīs spēļu izbraukums.


, 2015-01-07 09:41, pirms 10 gadiem
Ankipāns: "Kā pabeidzām veco gadu, tā iesāksim jauno".
, 2015-01-07 09:42, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Ankipāns: "Kā pabeidzām veco gadu, tā iesāksim jauno".
Ar pamatīgu kodienu?
, 2015-01-07 09:43, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar pamatīgu kodienu?
Tev tā bija?
Ankipāns to teica pēc uzvaras pret Atlant.
, 2015-01-07 09:46, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Tev tā bija?
Ankipāns to teica pēc uzvaras pret Atlant.
Nē, jo alko gandrīz nemaz nelietoju. Dažas glāzes šampānieša.
Sūdīgi jau Ģinamai šodien būs, jo Jokerit iepriekšējo spēli zaudēja. Tomēr vienmēr der atcerēties, ka ripa ir apaļa un ledus vienādi slidīgs abām komandām. Plus somi nav vatņiki, kuri pa šiem svētkiem varētu būt krietni atslābinājušies.
, 2015-01-07 09:54, pirms 10 gadiem
Hmmm... nē.
, 2015-01-07 09:57, pirms 10 gadiem
Viss atkariigs no taa, vai Jeepis maacees savaakt komandu. Shogad milziiga probleemi ir taa, ka nav liidera gjeerbtuvees. Par to liecina tas, ka par kapteini jau bijusi puskomanda. Ja spees savaakties, tad var cereet uz uzvaru. + nedriikst izvirziities vadiibaa ar vairaak par 1 vaartiem, jo tad atkal atslaabs un visu sajaas!
Par uzvaru!!!
, 2015-01-07 10:10, pirms 10 gadiem
Nebūtu slikti, ja būtu kāds nopietns konkursiņš par KHL spēlēm...
, 2015-01-07 10:17, pirms 10 gadiem
Par to gada sākšanu ar zaudējumu pret SKA nav pareizi rakstīt ,jo pirmo spēli jaunajā gadā Jokerit uzvarēja,pieveicot Minsku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 10:28, pirms 10 gadiem
Puikām vnk. jānoslido līdz sezonas beigām un miers
, 2015-01-07 10:30, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: TOTOPADOMS:

Paņemšu screenshotu un prasīšu sportacentra adminiem paskaidrojumu, ja gadījumā mans totopadoms atkal tiks dzēsts. Jo rakstot totopadomu es nevienu neaizvainoju, izsaku vienkārši prognozi, savu viedokli un padomu tiem kuriem patīk spēlēt toto! Nez kāpēc admini nedzēš tos kuri raksta: ģinama paņems. Tā kā ja atkal totopadoms tiks dzēsts, prasīšu paskaidrojumu jo tiešām nevienam ļaunu nevēlu, nevienu neaizvainoju, utt. utt.

Tātad par spēli: nezinu kas tas īsti ir: karma, neveiksme vai kas, taču ģinama pret Jokerit spēlēt neprot. Jokerit vienkārši ir neuzvarāma komanda. Neredzu nekādas iespējas ģinamas uzvarai. Nekādas. Nav būtiski tas ar cik vārtu starpību ģinama pakāsīs. Būtiskais ir tas, ka viņi pakāsīs un viņi to darīs pamatlaikā. Tā kā droši liekam par Jokerit. Zinu ka koefs ir mazs, bet vai es pie tā vainīgs? Es kā eksperts vienkārši dodu padomu: Jokerit uzvarēs!
kaads tev ar veel pieveersh uzmaniibu?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 10:32, pirms 10 gadiem
Totoansi,novelu ,lai tavi vardi nepiepildaas Ir bijusi sosezon kaada speele kur tu saki,ka dinamo uzvares? Neesmu fans,bet tomer gribu lai tavs padoms izgaazas Nekaa personiga
, 2015-01-07 10:33, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: Acīm redzami tu vēl aizvien pievērs man uzmanību.
vari nesaakt puust taurees,neesu hokeja sadaljas cilveeks,tik taa te iemaldiijies,bet taapat zinu,ka esi galma aaksts te visiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 10:39, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: Šeit tu raksti muļķības bet patiesībā jau pa kluso uz Optibet sporta bāru aizskrēji lai uzliktu likmi par Jokerit.
Tikai neizdevās jo pārdevēja prasīja dokumentus jo nepilngadīgie azartspēles taču nedrīkst spēlēt!
nespeeleeju azartspeeles un citiem ar neiesaku un,par to nevienu speeli neesu nepareizi prognozeejis,kaut kaa atminjaa tavas prognozes maajas speelju seerijaa,kas izgaazaas kaa veca seeta,taa kaa nav ko te gudri d....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 10:44, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: TOTOPADOMS:

Paņemšu screenshotu un prasīšu sportacentra adminiem paskaidrojumu, ja gadījumā mans totopadoms atkal tiks dzēsts. Jo rakstot totopadomu es nevienu neaizvainoju, izsaku vienkārši prognozi, savu viedokli un padomu tiem kuriem patīk spēlēt toto! Nez kāpēc admini nedzēš tos kuri raksta: ģinama paņems. Tā kā ja atkal totopadoms tiks dzēsts, prasīšu paskaidrojumu jo tiešām nevienam ļaunu nevēlu, nevienu neaizvainoju, utt. utt.

Tātad par spēli: nezinu kas tas īsti ir: karma, neveiksme vai kas, taču ģinama pret Jokerit spēlēt neprot. Jokerit vienkārši ir neuzvarāma komanda. Neredzu nekādas iespējas ģinamas uzvarai. Nekādas. Nav būtiski tas ar cik vārtu starpību ģinama pakāsīs. Būtiskais ir tas, ka viņi pakāsīs un viņi to darīs pamatlaikā. Tā kā droši liekam par Jokerit. Zinu ka koefs ir mazs, bet vai es pie tā vainīgs? Es kā eksperts vienkārši dodu padomu: Jokerit uzvarēs!
Tu stulbais ansi pajolin, tu domaa, ka kaads te ir stulbs? Tu liec nevis objektiivu toto padomu, bet tu vienmeer liec PRET Dinamo, taa kaa ej citur izraadi savu riebumu pret Dinamo, te nav iistaa vieta. Par Dinamo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 10:47, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: Nespēlē azartspēles? Iesaku uzklausīt manus totopadomus, ātri kļūsi bagāts!
Atceries, stāstīju par ārstu kurš knapi galus vilka? Ieteicu viņam dažus padomus, pagāja pusgads un ārsts Skanstes Virsotņu 20. stāvā nopirka dzīvokli (tagad skatoties no balkona uz arēnu katru reizi par TRTD kepkām ierēcot), kā arī nesen jauno Range Roveru ar visām ekstrām no Vācijas atdzina!
pasakas mees visi maakam smuki rakstiit,tik kaut kaa neesmu tevi maniijis komentu sadaljaa peec Dinamo uzvaraam un kas taa par prognozi,kad visu laiku saki tik vienu un to pashu,ka Dinamo zaudees
P.S.man nevajag azartspeelees piepelniities,lai dziivotu konfortabli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 10:57, pirms 10 gadiem
Nu ko RD fani pec veiksmiga U20 cempa kura jusejie ienema 2 vietu taka vajadzetu turpinat so gadu uz pozitivas nots.
, 2015-01-07 10:57, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: Man prieks par tevi. Ir tomēr arī cilvēki kuri nedzīvo komfortabli, tāpēc ir vērts uzklausīt manus totopadomus
nedomaaju ka cilveeki ir tik taalu atrofeejushies,lai uzklausiitu kaada cilveeka viedokli bezmaksas portaalaa,kur katrs otrais sevi deevee par ekspertu
labaak klausiities shaadaa cilveekaa
https://www.youtube.com/watch?featu...
, 2015-01-07 11:00, pirms 10 gadiem
Gads jauns, bet sū*i vecie. Ģinama bija vāji pagājušo gadu, tieši tādi paši ir šogad! Ja paskatās ģinamas sastāvu, par to arī nav jābrīnās. Klubs sastāv no vājiem spēlētājiem, kas vai nu neatbilst līgas līmenim, vai tādiem, kas patriekti no citiem klubiem. Ko gan no tāda nabagu sastāva var sagaidīt, ja ne zaudējumus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 11:06, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: nespeeleeju azartspeeles un citiem ar neiesaku un,par to nevienu speeli neesu nepareizi prognozeejis,kaut kaa atminjaa tavas prognozes maajas speelju seerijaa,kas izgaazaas kaa veca seeta,taa kaa nav ko te gudri d....
Lai arī toto ansis ir konkrēts trollis, tomēr viņa spēļu prognozes ir pat ļoti precīzas.
, 2015-01-07 11:07, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: Sveiks Anton, laimīgu jauno gadu!
Paldies, Ansi! Tev tā pat! Pateicoties tavām nekļūdīgajām totoprognozēm un iespaidīgajiem naudas laimestiem, gads nemaz nevar būt nelaimīgs. Laime slēpjas vieglā naudā, draugi!
, 2015-01-07 11:13, pirms 10 gadiem
Autor-cerības par play-offiem jau ir zudušas-tur nu nezin kādam optimistam ir jābūt ,lai ticētu,ka tas vēl ir iespējams...Tīri teorētiski jau nez ko var sarēķināt!
, 2015-01-07 11:18, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: Nekad nebija Q7,nevienam. Vismaz man viņi nav stāstījuši ka būtu Q7.
Psihologam bija jaunā Cayenne, ārstam jaunais Range Rovers. Un abiem abi mobīļi ar visām ekstrām.

Vienkārši seko totopadomiem

Esmu 100% korekti prognozējis visas līdzšinējās ģinamas vs. Jokerit spēles! Ne reizi mūžā neesmu nepareizi prognozējis
obanaa,tagad peekshnji Dinamo pret Jokerit,pirms tam bija visas speeles,tad kaa ta ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 11:24, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Gads jauns, bet te nekas nav mainjies. Visi tie paši Tvaika ielas pacienti truli apjuusmo savas nemainigās glupības.
Laimīgu jauno gadu, Arhīv! Kas tieši ir glupības? Tas, ka daļa tagadējo ģinamas spēlētāju ir patriekti no iepriekšējiem klubiem vai tas, ka daļa spēlē tikai tādēļ, ka ir lēti un latvieši, bet meistarībā ir zem līgas vidējā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 11:29, pirms 10 gadiem
Lai vai kā, bet jānovēl Rīgas Dinamo pacīnīties par vietu play off!
, 2015-01-07 11:29, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: Tu kaut kad teici ka vispār nedzer!
Kaut ko esi pārpratis, jo es nekad neesmu rakstījis, ka vispār nedzeru. Es alko lietoju ļoti reti, ļoti nozīmīgu gadījumu sakarā.
, 2015-01-07 11:30, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: kaads tev ar veel pieveersh uzmaniibu?????
Re, Tu jau pievērsi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 11:38, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: Laikam pārpratis tad jau.
Laimīgu jauno gadu!
Paldies!
Arī Tev izdevušos 2015. gadu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 12:01, pirms 10 gadiem
naurisk rakstīja: Lai arī toto ansis ir konkrēts trollis, tomēr viņa spēļu prognozes ir pat ļoti precīzas.
Nu isti nepiekritisu gan! Procentuali tie varetu but kadi 70-75%. Cilvekam vienkarsi ir velme izpausties,visu laiku liekot PRET Dinamo.
Cita starpa pie raksta jau ir komentaru jura un daudzi no tiem nak no galma aksta ansa, ka vinu te jau nodevejusi.
Kas attiecas uz gaidamo speli - ok, sava dala taisnibas ansim ir - ar Jokerit mums neiet un nekas labs laikam ari sodien nav gaidams. No otras puses, KHL neuzvaramu komandu nav, pie tam jebkura spele sakas no 0:0.
P.S. Visiem laimigu jauno gadu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 12:11, pirms 10 gadiem
alfredo rakstīja: kura Dieva? Katoļu,ebreju,pareizticīgo,Budas???Vai varbūt latvju Zemes Mātes sods???
un nekas nesanāk,jo nav kapteiņa.....nevis tāpēc,ka Dārziņš un ko it kā popularizē Jaunkrieviju vai vēl kādus tur grēkus Jūs tur šiem nepiešūtu....
Lai jauka diena!
Vakarā uz Arēnu
Ceru, ka beidzot pienāks tā diena, kad apmeklējums būs zem 3000. Priekšnoteikumi ir - darba diena (6 darba dienu nedēļā), keponiem nav naudas biļetei (notērēta svētkos), skolēniem brīvlaiks (ja vien biļešu tūkstoši meitenītēm nav izdalīti jau pirms ziemassvētkiem). Vienīgais, žēl, ka ģinama iepriekšējo spēli uzvarēja. Tas varētu nedaudz veicināt apmeklējumu, jo kepkām uzreiz liekas, ka ģinama "ir zirgā" un tulīt sitīs visus pēc kārtas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 12:21, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut ko esi pārpratis, jo es nekad neesmu rakstījis, ka vispār nedzeru. Es alko lietoju ļoti reti, ļoti nozīmīgu gadījumu sakarā.
Piemēram, ja RD uzvar!
, 2015-01-07 12:23, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: Esmu pārliecināts ka tā diena pienāks, tācu šaubos ka pret Jokerit kuri tomēr nāk no demokrātiskas valsts un spēlē skaistu hokeju.

Pret kaut kādiem Admirāļiem, Medveščakiem domāju noteikti pienāks tas brīdis kad arēnā būs zem 3000.
Jā, būs interesanti cik cilvēku būs. Arēnā hokejs sen nav bijis, Jokerits ir laba komanda, spēlē acij tīkamu hokeju, pats labrāt aizietu, bet neuzspēšu. Principā vajadzētu būt uz 7-9 štukām, redzēs kā būs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 12:26, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Jā, būs interesanti cik cilvēku būs. Arēnā hokejs sen nav bijis, Jokerits ir laba komanda, spēlē acij tīkamu hokeju, pats labrāt aizietu, bet neuzspēšu. Principā vajadzētu būt uz 7-9 štukām, redzēs kā būs..
Nesapņo! 9000 toč nebūs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 12:33, pirms 10 gadiem
kad Ābols sapratīs, ja nevar noturēt Mozesu un Ūmarku, nav jēgas pat sākt spēli
hokejā nevar jau, kā futbolā Latvijas izlase visu spēli pavadīt pie saviem vārtiem, bet ...
, 2015-01-07 12:49, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut ko esi pārpratis, jo es nekad neesmu rakstījis, ka vispār nedzeru. Es alko lietoju ļoti reti, ļoti nozīmīgu gadījumu sakarā.
Tad jau alkohols Tev kaut kas īpašs, -ļoti nozīmīgs:-D
, 2015-01-07 12:51, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Jau no sezonas sākuma zināju, ka nekas šoreiz nesanāks. Var meklēt sazin kādus apkārtiemeslus, bet galvenais ir Dieva sods.
Nameja lāsts...
, 2015-01-07 12:53, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Nesapņo! 9000 toč nebūs!
Kāds tur sapnis? Es saku kā pēc manām prognozēm vajadzētu būt, balstoties uz iepriekšējo gadu pieredzi, bet šī sezona ir kaut kāda savādāka, pieļauju ka nebūs arī manis minētais minimālais skaitlis. Jokerits ir ļoti laba komanda, bet ir daudzi, kuriem tas maz interesē, viņiem vajag "brendu"
, 2015-01-07 13:23, pirms 10 gadiem
var mēģināt - katrā ziņā ceru, ka vismaz būs kapāšanās nevis nolaistas rokas
, 2015-01-07 14:21, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Piemēram, ja RD uzvar!

Jā, atzīmējot šosezon Ģinamas uzvaras nodzerties nav iespējams.
, 2015-01-07 14:22, pirms 10 gadiem
Nelielais pārtraukums beidzies. Vai DR pēdējais mēnesis vispār, vai šosezon jeb notiek brīnums un uzvaru sērija dod iespēju pagarināt sezonu?
Vēl 17 spēles īsā laika sprīdī. Arvien vairāk sākam domāt par izlasi, bet starp DR pēdējo oficiālo spēli un pirmo oficiālo izlases spēli ir 3 mēnešu pauze (2 mēnešu pauze , ja skaita pārbaudes spēles). Mazliet biedē pārāk ilgā pauze, ka kādam nav jāatgūst forma pilnībā no jauna. Ilgā pauze var nākt par labu izlasei ja domā par atteikumiem. Noguruši DR spēlētāji ir mazāk , sīkās traumas ir laiks izdziedēt.
Šodien ir iespējas vēl vismaz radīt intrigu cīņā par PO. Uzvara dotu papildu stimulu, pārliecību. Viena no labākām šīssezonas spēlēm bija pret Jokerit (1-2). Es to uzskatu par labāko šīssezonas spēli, tāpēc ir jo sāpīgāks šis zaudējums. Varbūt šodien varam uzvarēt kaut vai sliktā spēlē.
, 2015-01-07 14:26, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Tad jau alkohols Tev kaut kas īpašs, -ļoti nozīmīgs:-D
Var arī tā teikt, jo alko dēļ aizsaulē ir aizgājuši man ļoti tuvi cilvēki.
, 2015-01-07 14:27, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Nameja lāsts...
Nekad un nevienam neesmu sūtījis lāstus, jo tie agrāk vai vēlāk nāk atpakaļ pašam lāsta sūtītājam.
, 2015-01-07 14:44, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: TOTOPADOMS:

Paņemšu screenshotu un prasīšu sportacentra adminiem paskaidrojumu, ja gadījumā mans totopadoms atkal tiks dzēsts. Jo rakstot totopadomu es nevienu neaizvainoju, izsaku vienkārši prognozi, savu viedokli un padomu tiem kuriem patīk spēlēt toto! Nez kāpēc admini nedzēš tos kuri raksta: ģinama paņems. Tā kā ja atkal totopadoms tiks dzēsts, prasīšu paskaidrojumu jo tiešām nevienam ļaunu nevēlu, nevienu neaizvainoju, utt. utt.

Tātad par spēli: nezinu kas tas īsti ir: karma, neveiksme vai kas, taču ģinama pret Jokerit spēlēt neprot. Jokerit vienkārši ir neuzvarāma komanda. Neredzu nekādas iespējas ģinamas uzvarai. Nekādas. Nav būtiski tas ar cik vārtu starpību ģinama pakāsīs. Būtiskais ir tas, ka viņi pakāsīs un viņi to darīs pamatlaikā. Tā kā droši liekam par Jokerit. Zinu ka koefs ir mazs, bet vai es pie tā vainīgs? Es kā eksperts vienkārši dodu padomu: Jokerit uzvarēs!
cik ta uzbāzi? Liec uz Vitjaz , bezriska likme
, 2015-01-07 14:52, pirms 10 gadiem
domāju , ka šoreiz Dinamo uzvarēs , jo baumo , ka ir atrastas pretzāles Jokerit līzderu apturēšanai! Tāpēc toto nelieciet , kategoriski aizliedzu !
, 2015-01-07 15:28, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var arī tā teikt, jo alko dēļ aizsaulē ir aizgājuši man ļoti tuvi cilvēki.
Dzirdēts stāsts... Pats nāku no vides, kur 3/4 jauniešu ir norakuši savu nākotni, veselīga dzīvesveida vietā izvēloties alkoholu, cigaretes u.c. citus draņķus, tostarp arī ļoti spējīgi jaunie cilvēki, potencionālā Latvijas nākotne. Skumji, bet laikam jau -dabīgā izlase.
, 2015-01-07 15:34, pirms 10 gadiem
Sodien par uzsvaru ,Būs rezlt kadi 4-2 Dinamo laba Un cerams ka būs vartos Jeff
, 2015-01-07 15:48, pirms 10 gadiem
Davaj totoansi sarunājam tā ja ğinama šodien paņems maču tu pazūdi no sportacentra pavisam, ja maču paņems Jokerit es pazūdu no sportacentra. Deal or No Deal ?
TOTOANSIS123 rakstīja: TOTOPADOMS:

Paņemšu screenshotu un prasīšu sportacentra adminiem paskaidrojumu, ja gadījumā mans totopadoms atkal tiks dzēsts. Jo rakstot totopadomu es nevienu neaizvainoju, izsaku vienkārši prognozi, savu viedokli un padomu tiem kuriem patīk spēlēt toto! Nez kāpēc admini nedzēš tos kuri raksta: ģinama paņems. Tā kā ja atkal totopadoms tiks dzēsts, prasīšu paskaidrojumu jo tiešām nevienam ļaunu nevēlu, nevienu neaizvainoju, utt. utt.

Tātad par spēli: nezinu kas tas īsti ir: karma, neveiksme vai kas, taču ģinama pret Jokerit spēlēt neprot. Jokerit vienkārši ir neuzvarāma komanda. Neredzu nekādas iespējas ģinamas uzvarai. Nekādas. Nav būtiski tas ar cik vārtu starpību ģinama pakāsīs. Būtiskais ir tas, ka viņi pakāsīs un viņi to darīs pamatlaikā. Tā kā droši liekam par Jokerit. Zinu ka koefs ir mazs, bet vai es pie tā vainīgs? Es kā eksperts vienkārši dodu padomu: Jokerit uzvarēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 15:55, pirms 10 gadiem
Vat teikt, ka šī sezona ir stulbu lēmumu pilna. Var jau visu novelt uz komandas budžeta problēmām, bet ģenerālmenedžeri nevajadzētu pieļaut tik daudz kļūdu.
1)Ščastļivijs kā komandas viens no līderiem, motivētājs - nebija viņš tik slikts, bet vadošajām maiņām galīgi nederēja + vecums, trauma un arī ģērbtuvēs laikam nekas netika teikts no viņa puses.
2)Masaļska paņemšana vispār apsurds, tur galīgi Normis nošāva greizi.
3)Vilsons un Troters - galīgi garām, Brokam jau pēc 2 spēlēm sezona galā, Vilsons vairs nav pat tuvu tam, kas bija pagāšgad. Vietā noteikti varēja ņemt labāku centru.
Kopumā var teikt ka nav šogad līdera, Rasijas karošana daudz ko izbojāja, un pāris pavirši lēmumi no Normunda puses daudz maksājusi.
Par šodienas spēli - var jau sapņot, bet šodien uz uzvaru galīgi nemaz neceru, play off vispār kā līdz Marsam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 15:59, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: TOTOPADOMS:

Paņemšu screenshotu un prasīšu sportacentra adminiem paskaidrojumu, ja gadījumā mans totopadoms atkal tiks dzēsts. Jo rakstot totopadomu es nevienu neaizvainoju, izsaku vienkārši prognozi, savu viedokli un padomu tiem kuriem patīk spēlēt toto! Nez kāpēc admini nedzēš tos kuri raksta: ģinama paņems. Tā kā ja atkal totopadoms tiks dzēsts, prasīšu paskaidrojumu jo tiešām nevienam ļaunu nevēlu, nevienu neaizvainoju, utt. utt.

Tātad par spēli: nezinu kas tas īsti ir: karma, neveiksme vai kas, taču ģinama pret Jokerit spēlēt neprot. Jokerit vienkārši ir neuzvarāma komanda. Neredzu nekādas iespējas ģinamas uzvarai. Nekādas. Nav būtiski tas ar cik vārtu starpību ģinama pakāsīs. Būtiskais ir tas, ka viņi pakāsīs un viņi to darīs pamatlaikā. Tā kā droši liekam par Jokerit. Zinu ka koefs ir mazs, bet vai es pie tā vainīgs? Es kā eksperts vienkārši dodu padomu: Jokerit uzvarēs!
Paldies totoansim, noteikti izmantošu tavu ieteikumu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 16:10, pirms 10 gadiem
Gūža rakstīja: 3)Vilsons un Troters - galīgi garām, Brokam jau pēc 2 spēlēm sezona galā, Vilsons vairs nav pat tuvu tam, kas bija pagāšgad. Vietā noteikti varēja ņemt labāku centru.
Lietotājs Gūža pats savulaik pilnu portālu piebļāva ka Vilsonu vajag, ka Rīgā šis baigi metīs.
, 2015-01-07 16:24, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Lietotājs Gūža pats savulaik pilnu portālu piebļāva ka Vilsonu vajag, ka Rīgā šis baigi metīs.
Neatminos neko tādu. Paredzēju vienkārši ka iespējams ņems atpakaļ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 16:31, pirms 10 gadiem
Neuzvarēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 18:23, pirms 10 gadiem
eh žēl ka Vitjaz nenoturēja būtu smuka naudina ienakusi
, 2015-01-07 18:27, pirms 10 gadiem
Starp citu, ģinama šodien ierij (ļoti ticams scenārijs), medveščaks rīt uzvelk atlantu (arī ļoti iespējams), rezultātā ģinamo atkal pēdējie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 19:17, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Starp citu, ģinama šodien ierij (ļoti ticams scenārijs), medveščaks rīt uzvelk atlantu (arī ļoti iespējams), rezultātā ģinamo atkal pēdējie!
Nekas,- dabūs nākamā drafta pirmo numuru:-D
, 2015-01-07 19:21, pirms 10 gadiem
Gūža rakstīja: Neatminos neko tādu. Paredzēju vienkārši ka iespējams ņems atpakaļ!
Kāpēc gan Tev atminēties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-07 21:48, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS123 rakstīja: TOTOPADOMS:

Paņemšu screenshotu un prasīšu sportacentra adminiem paskaidrojumu, ja gadījumā mans totopadoms atkal tiks dzēsts. Jo rakstot totopadomu es nevienu neaizvainoju, izsaku vienkārši prognozi, savu viedokli un padomu tiem kuriem patīk spēlēt toto! Nez kāpēc admini nedzēš tos kuri raksta: ģinama paņems. Tā kā ja atkal totopadoms tiks dzēsts, prasīšu paskaidrojumu jo tiešām nevienam ļaunu nevēlu, nevienu neaizvainoju, utt. utt.

Tātad par spēli: nezinu kas tas īsti ir: karma, neveiksme vai kas, taču ģinama pret Jokerit spēlēt neprot. Jokerit vienkārši ir neuzvarāma komanda. Neredzu nekādas iespējas ģinamas uzvarai. Nekādas. Nav būtiski tas ar cik vārtu starpību ģinama pakāsīs. Būtiskais ir tas, ka viņi pakāsīs un viņi to darīs pamatlaikā. Tā kā droši liekam par Jokerit. Zinu ka koefs ir mazs, bet vai es pie tā vainīgs? Es kā eksperts vienkārši dodu padomu: Jokerit uzvarēs!
Nu davai, lielies cik tad izcēli!
, 2015-01-07 21:49, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Paldies totoansim, noteikti izmantošu tavu ieteikumu !
Droši vien pie nopietna piķa tiki!
, 2015-01-07 21:50, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Paldies, Ansi! Tev tā pat! Pateicoties tavām nekļūdīgajām totoprognozēm un iespaidīgajiem naudas laimestiem, gads nemaz nevar būt nelaimīgs. Laime slēpjas vieglā naudā, draugi!
Cik tad iespaidīgu laimestu dabūji?