Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Holts slavē Jučeru, Cipulis nepiekrīt tiesnesim

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Holts slavē Jučeru, Cipulis nepiekrīt tiesnesim
Mārtiņš Cipulis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc vakardienas KHL Rietumu konferences "play-off" 1. kārtas trešās spēles, kurā Rīgas "Dinamo" papildlaikā ar 4:3 pārspēja Ņižņijnovogordas "Torpedo", Kriss Holts veltīja ļoti atzinīgus vārdus Mārim Jučeram, savukārt Mārtiņš Cipulis nesaskatīja savu vainu nodarījumā, kas lika priekšlaicīgi pabeigt spēli.

Kriss Holts: "Jūtos normāli - mani sašpricēja, bet par rītdienu [svētdienu] neko nevaru pateikt, no rīta būs apsekošana. Pagaidām man nav ne mazākās nojausmas, cik tas ir nopietni. Vienkārši sajutu lielas sāpes. Jučers? 3. periodu neizdevās redzēt, tikai papildlaiku, taču dzirdēju, ka 3. perioda beigās viņš spīdoši atsita vienu metienu. Papildlaikā arī lieliski nospēlēja. Ir grūti ieiet tik saspringtā spēlē, taču viņš tika galā, nospēlējot forši. Visu sezonu teicu, ka viņš var spēlēt šādā līmenī, kaut arī daudzi joprojām uzskata, ka mums nav otrā vārtsarga. Māris jau pēdējās divas regulārās sezonas spēles aizvadīja lieliski un arī tagad parādīja, ka ir uz daudz ko spējīgs. Taču es to tāpat zināju.

Vai 2-1 sērijā ir godīgs rezultāts? Noteikti. Pirmajā spēlē mēs neapšaubāmi nospēlējām slikti, vienkārši bija draņķīga diena. Visiem. Otrajā spēlē bijām labāki un panācām savu. Arī šodien. Ziniet, mums jau izejas pozīcija bija laba, jo skaitāmies pastarīši. "Torpedo" ir konferences otrā komanda, spiediens ir uz viņiem. Mēs vienkārši sitamies un ne pa jokam. Atceraties otro papildlaiku - brīžiem viss mūsu piecinieks gūlās ripas ceļā. Visas sezonas laikā neko tādu neatceros. Metienus bloķē pat tie, kuri nekad to nedara. Tas ir lieliski, tas iespaido. Taču mēs tikai tā arī varam uzvarēt - atstājot visus spēkus. Vai nepārsteidz, ka "Torpedo" katrā spēlē atdod iniciatīvu un spēlē kā otrais numurs? Nē. Tā ir meistarīga komanda, kas cenšas izmantot savus trumpjus. Viņiem ir lielisks vārtsargs Kovaļs, uz kuru var paļauties. Es teiktu, ka "Torpedo" ir labā nozīmē neganta komanda kā "Severstal" vai "Yugra", kas var sodīt jebkurā brīdī, tiklīdz tu kaut nedaudz atslābsti."

Mārtiņš Cipulis: "Nē, lielais sods nebija jāpiešķir, tur, protams, nekā nebija. Es nespeciāli. Vienkārši nelaimes gadījums. Pat tā īsti nemaz neiesitu. Tiesa, šo epizodi no malas neredzēju, taču man pat domas nebija kādu savainot. Uzskatu, ka tā bija parasta spēles epizode. Ceru, nebūs nekādas diskvalifikācijas. Vai mans noraidījums palīdzēja? Nu jā, kamēr pārģērbos, dzirdēju, ka gūstam vārtus mazākumā. Visādi citādi - līdzīga spēle. Vai otrajā papildlaikā nebija domas, ka labi, ka noraidīja? Nē, nebija - kāda tad jēga spēlēt hokeju, ja parādītos tādas domas? Vai esam analizējuši Kovaļu? Īpaši nē - lielisks vārtsargs, protams, pārliecinoši spēlē. Ar tiešu metienu viņu pārspēt ir praktiski nereāli, to var izdarīt tikai pēc izspēlēm vai atkārtotiem metieniem, kā mēs izdarījām papildlaikā."

Mets Elisons: "Jā, man sezona beigusies. Ar katru dienu jūtos labāk un varētu sasteigt savu atgriešanos, taču tad būtu liels risks gūt vēl nopietnāku savainojumu. "Torpedo"? Mums jāspēlē labāk. Pēdējās divās spēlēs rīdzinieki spēlēja labāk un likumsakarīgi uzvarēja. Jā, šodien izskatījāmies labāk nekā iepriekšējā mačā, taču mums jāpieliek vēl, lai uzvarētu sēriju. Pagaidām nerādām savu labāko hokeju. Varbūt puiši ir nedaudz atslābuši, jo veiksmīgi pabeidza regulāro sezonu. Taču vēl ir četras spēles, lai visu labotu. Vai tas nozīmē, ka paredzu septiņas spēles? Šajā situācijā neko nevar prognozēt, taču, spriežot pēc pirmajām trim spēlēm, cīņa būs saspringta. Divi papildlaiki, sīva cīņa, asa spēle no abām komandām. Pagaidām Rīga izskatās labāk, tomēr mēs varam pielikt. Ko domāju par kopējo metienu attiecību [131:85 "Dinamo" labā]? Uzskatu, ja būtu iespējas, mūsu puiši mestu vairāk, taču pretinieks šādas iespējas nedod. Vēl jau arī tas, ka mēs cenšamies neriskēt, jo viens mūsu bloķēts metiens var pārvērsties bīstamā pretuzbrukumā. Svarīgi, lai metiens būtu bīstams - nav jēgas mest tāpat vien. Tāpēc es šim statistikas faktam nepievērstu pārāk lielu uzmanību."

Mihails Varnakovs: "Līdzīga spēle - uzvarēt varējām gan mēs, gan viņi, beigās uzvarēja Rīga. Sāpīgi zaudēt, taču nekas traks nav noticis. Spēles ir līdzīgas un kādam ir jāuzvar. Pagaidām rīdziniekiem ripa atlec uz tukšiem vārtiem, bet mums nē. Tātad mums vairāk jāstrādā, lai veiksme galu galā pagrieztos ar seju pret mums. Jalonens teica, ka šī bija mūsu labākā spēle? Iespējams. Pirmais mačs bija haotisks, otro, uzskatu, zaudējām pelnīti. Šodien, iespējams, nedaudz vairāk bijām pelnījuši uzvarēt, taču nesanāca - tātad kaut kā pietrūkst, ir problēmas. Cipuļa noraidījuma nozīme? Ielaist vairākumā nedrīkstējām, taču nedomāju, ka tas bija izšķiroši. Pēc šīs epizodes vēl daudz kas notika. Vai mums vajadzētu spēlēt kā pirmajam numuram? Nezinu, šodien mums bija daudz momentu, uzvarai pietiktu, tomēr vairāk iemeta Rīga. Nedomāju, ka mums ir problēmas uzbrukumā. Vai Kovals pēc 61 metiena ģērbtuvēs nenomira? [smejas] Vitālijs lieliski nospēlēja. Neskatoties uz abiem zaudējumiem, viņš nospēlēja teicami, un, domāju, arī turpinās spēlēt pārliecinoši. Mēs ticam viņam, un viņš tic mums. Tāpēc viss ir normāli, sērija turpinās, nekas traks nav noticis. Mana piruete papildlaikā? Nekas īpašs, spēles diktēts manevrs. Tā epizode neko nedeva, tāpēc var aizmirst par to."

Kims Hiršovics: "Lieliska spēle, kas pilnībā atbilda "play-off" garam. Abas komandas spēlēja lieliski, atdeva visus spēkus. Žēl, ka mums neizdevās uzvarēt, lai gan momentu pietika. Sērija padodas emocionāla, sīva, atmosfēra ir fantastiska gan Ņižņijnovgorodā, gan Rīgā, tāpēc nesanāk padomāt par nogurumu. Gūstu baudījumu no šīs sērijas divu cienīgu pretinieku izpildījumā. Lai kā beigtos sērija, ar nogurumu nedrīkst aizbildināties - tas ir "play-off", katram jāizsūc no sevis visa sula. Nedrīkst atslābt, rīt [svētdien] mums obligāti jāuzvar. Piekrītu, ka atgriežos savā līmenī. "Torpedo" man ir lieliski partneri un ir sistēma, kurā varu izmantot savus trumpjus pēc pilnas programmas. Treneris uzticas un dod lielu spēles laiku, laiž dažādās spēles epizodēs. Attiecīgi kļūstu pārliecinātāks par sevi. Šajos divos mēnešos, kopš esmu šeit, izbaudu hokeju lieliskā atmosfērā. Ja godīgi, ļoti patīk spēlēt hokeju KHL, gandrīz visas spēles padodas sīvas, līmenis ir ļoti augsts."

Izmantotie resursi:
Футбол, хоккей, баскетбол, теннис, бокс,...

1 2 38 komentāri

 +22 [+] [-]

, 2012-03-04 13:00, pirms 13 gadiem
Jučers malacis
Slēpts komentārs: krauklis969

 +28 [+] [-]

, 2012-03-04 13:01, pirms 13 gadiem
DINAMO uz prieksu, par 3-1 serija un soli no otras kartas
Slēpts komentārs: raimondse
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-03-04 13:07, pirms 13 gadiem
spele vnk SUPER bija,ko nevar teikt par Arenas organizaciju,kreklus nedabujam ka loti liela dala,300sektoros bardaks,neviena apsarga,pa kapnem sez pilns ar tautu no stavbiletem un gul ari viens otrs jau pirmaja papildlaika,karoch lielais FUI!!! tapec sodien sezu majas pie tv un dzeru par tiem 30ls konjaku!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-04 13:08, pirms 13 gadiem
raimondse rakstīja: pajols Holts...nevis mums nav otrā vārtsarga, bet nav PIRMĀ, slimais miltu maiss
+1

  +2 [+] [-]

, 2012-03-04 13:08, pirms 13 gadiem
krauklis969 rakstīja: ja godīgi, Cipa būtu pelnījis izlaist 3 spēles. tā tik tiešām ir bīstami spēlēt. dari to speciāli vai nē!
pleijofos nedos, nevar jau teikt, ka viņš speciāli, pretinieks ar nolaistu galvu, cipa neskatās uz pretspēlētāju, bet ripu.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-04 13:10, pirms 13 gadiem
krauklis969 rakstīja: ja godīgi, Cipa būtu pelnījis izlaist 3 spēles. tā tik tiešām ir bīstami spēlēt. dari to speciāli vai nē!
nemuldi!Spele redzeju vismaz divas epizodes,kad slavs gaja uz speka panemienu ar palecienu njurcina,ta ka lai vini neraud un bija jau brizam smiekligi skatities,ka vini krit platot rokas un tik cer uz noraidijumu,musu vairakums gan IESUKA pamatigi!!!

  +7 [+] [-]

, 2012-03-04 13:12, pirms 13 gadiem
Kuri ir tie daudzie, kuri uzskata, ka mums nav otrā vārtsarga? Visu sezonu uzskatu, ka mums ir divi LĪDZVĒRTĪGI vārtsargi un pirmajam būtu jāspēlē pārliecinošāk!

 +50 [+] [-]

, 2012-03-04 13:15, pirms 13 gadiem
krauklis969 rakstīja: ja godīgi, Cipa būtu pelnījis izlaist 3 spēles. tā tik tiešām ir bīstami spēlēt. dari to speciāli vai nē!
klausies kraukli!Vai āzi,labāk skan!
Kur tur bij pārkāpums no CIPAS puses???
Ruka bij piespiesta pie ķermeņa,kājas uz ledus,ieskrējiens nebij,nu kas vēl,nūja uz ledus,pag nu vēl moš kāds pārkāpums par ko nezinu???
Tas ka vecis ir noliecies pie borta tas jau njozīmē ka viņam ir ļoti liels risks satraumēties un vēsture rāda šadus momentus nu neskaitāmus,tieši dēļ apmales un stikla savienojuma kā bij šoreiz,spēka paņēmiens un kirdik,
Secinājums,pie apmales nav ko noliekties un lūgt Dievu,pie apmales jācīnās!
Ceru savainojums nebūs nopietns un spēlētājs izvedīs secinājumus!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-04 13:17, pirms 13 gadiem
nu nebija cipulim tur pat 2 minūtes jādod, parasts spēka paņēmiens pret spēlētāju kam ir ripa, kas Cipulis vainīgs ka viņš tur ar noliektu galvu kautko urķējas un nepievērš uzmanību? Hokejs ir profesionāļu un vīru spēle, un reāli pats bija vainīgs ka tā viss beidzās. Cipulis malacis nospēlēja kā situācija prasīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-04 13:27, pirms 13 gadiem
k. Astašenko par Cipuļa noraidījumu vakar pēc spēles SWh teica, ka reāli Cipulis nebija vainīgs, bet tā ka bija asinis tiesnesim nebija nemaz citu variantu kā dot lielo noraidīju un ja nebūtu asinis, tad noraidījuma nebūtu.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-04 13:28, pirms 13 gadiem
Cipuli-met NESPECIAALI uz vaarteim,varbuut iekritiis

  -3 [+] [-]

, 2012-03-04 13:28, pirms 13 gadiem
orlando rakstīja: nu nebija cipulim tur pat 2 minūtes jādod, parasts spēka paņēmiens pret spēlētāju kam ir ripa, kas Cipulis vainīgs ka viņš tur ar noliektu galvu kautko urķējas un nepievērš uzmanību? Hokejs ir profesionāļu un vīru spēle, un reāli pats bija vainīgs ka tā viss beidzās. Cipulis malacis nospēlēja kā situācija prasīja.
Un kur tad palika grūdiens mugurā? tas vai tad ir atļauts?

     [+] [-]

, 2012-03-04 13:30, pirms 13 gadiem
nu gan Cipulis un ņiživijs šodien nespēlēs. Sāsam rokas sasitumu, bet Cipa + vienas spļes DSQ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-04 13:34, pirms 13 gadiem
Jaa Torpedas jau izklausas krietni piezemetaki savos komentaros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-04 13:44, pirms 13 gadiem
meele rakstīja: klausies kraukli!Vai āzi,labāk skan!
Kur tur bij pārkāpums no CIPAS puses???
Ruka bij piespiesta pie ķermeņa,kājas uz ledus,ieskrējiens nebij,nu kas vēl,nūja uz ledus,pag nu vēl moš kāds pārkāpums par ko nezinu???
Tas ka vecis ir noliecies pie borta tas jau njozīmē ka viņam ir ļoti liels risks satraumēties un vēsture rāda šadus momentus nu neskaitāmus,tieši dēļ apmales un stikla savienojuma kā bij šoreiz,spēka paņēmiens un kirdik,
Secinājums,pie apmales nav ko noliekties un lūgt Dievu,pie apmales jācīnās!
Ceru savainojums nebūs nopietns un spēlētājs izvedīs secinājumus!
Nedrīkst izdarīt spēka paņēmienu no muguras! Gudrītis...

  -1 [+] [-]

, 2012-03-04 13:49, pirms 13 gadiem
meele rakstīja: klausies kraukli!Vai āzi,labāk skan!
Kur tur bij pārkāpums no CIPAS puses???
Ruka bij piespiesta pie ķermeņa,kājas uz ledus,ieskrējiens nebij,nu kas vēl,nūja uz ledus,pag nu vēl moš kāds pārkāpums par ko nezinu???
Tas ka vecis ir noliecies pie borta tas jau njozīmē ka viņam ir ļoti liels risks satraumēties un vēsture rāda šadus momentus nu neskaitāmus,tieši dēļ apmales un stikla savienojuma kā bij šoreiz,spēka paņēmiens un kirdik,
Secinājums,pie apmales nav ko noliekties un lūgt Dievu,pie apmales jācīnās!
Ceru savainojums nebūs nopietns un spēlētājs izvedīs secinājumus!
Lai arī spēlētājs bija pieliecies, Cipulis izdarīja spēka paņēmienu galvā. Tas bija netīrs spēka paņēmiens - tīši vai netīši.

     [+] [-]

, 2012-03-04 13:52, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Lieliska līga -KHL ,tā saka visi leģionāri,izņemot divkosi Jāgru.
un Rolineku, Emriju, Hossu un to fruktu no Spartak un vēl citus. Viss ir atkarīgs no tā kādā komandā tu nonāc, pie kādas apiešanās tu esi pieradis un no adoptācijas spējas.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-04 13:53, pirms 13 gadiem
dekstors rakstīja: un Rolineku, Emriju, Hossu un to fruktu no Spartak un vēl citus. Viss ir atkarīgs no tā kādā komandā tu nonāc, pie kādas apiešanās tu esi pieradis un no adoptācijas spējas.
nelieto svešvārdus, kuru nozīmi neizproti- kāda adoptācija?

  +2 [+] [-]

, 2012-03-04 14:06, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Es šos pārkāpumus "sitiens pa galvu" traktēju līdzīgi kā "spēle ar augstu paceltu nūju". Tāpat kā jākontrolē sava nūja un nevar kaplēt pa galvu līdzīgi arī spēka paņēmiens , ja tiek trāpīts pa galvu, tīši vai netīši, ir automātisks noraidījums.
"kaplēt" Vismaz ko paliekošu esmu atstājis.

Par traktējumu pilnīgi piekrītu. Turklāt no Cipuļa puses pārkāpums bija, no doubt about it. Patīkami izlasīt arī kompetenta cilvēka viedokli, nevis tikai puņķaino kepku-advokātu vārīšanos.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-04 14:10, pirms 13 gadiem
meele rakstīja: klausies kraukli!Vai āzi,labāk skan!
Kur tur bij pārkāpums no CIPAS puses???
Ruka bij piespiesta pie ķermeņa,kājas uz ledus,ieskrējiens nebij,nu kas vēl,nūja uz ledus,pag nu vēl moš kāds pārkāpums par ko nezinu???
Tas ka vecis ir noliecies pie borta tas jau njozīmē ka viņam ir ļoti liels risks satraumēties un vēsture rāda šadus momentus nu neskaitāmus,tieši dēļ apmales un stikla savienojuma kā bij šoreiz,spēka paņēmiens un kirdik,
Secinājums,pie apmales nav ko noliekties un lūgt Dievu,pie apmales jācīnās!
Ceru savainojums nebūs nopietns un spēlētājs izvedīs secinājumus!
Cipulim pārkāpums bija un parupjš nebija ieskrējiena, neuzskatījās smagi, bet roka gāja pirmā un galvas kakla apvidū. Ja roka iet pa priekšu pie borta izpildot spēka paņēmienu un galvas vai kakla apvidū tad tas jau ir rupji un pie apmales. Sīkos pārkāpumus PO nesvilpj bet pie borta tiesneši ir ļoti stingri. Piekrītu ka pie apmales ir jāspēlē ļoti maigi jo hokejā palielinās traumatisms un tas var samazināt jauno hokejistu parādīšanos laukumā. Kanādā un ASV jau sāk cīnīties ar bērnu traumatismu hokejā un spēka paņēmieni ir stipri ierobežoti jauniešu hokejā-jo vecāki pārstāj bērnus laist uz hokeja treniņiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-04 14:14, pirms 13 gadiem
Sērijas spārnotais teiciens - Es nespeciāli ( Cipulis ).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-04 15:05, pirms 13 gadiem
raimondse rakstīja: pajols Holts...nevis mums nav otrā vārtsarga, bet nav PIRMĀ, slimais miltu maiss
muti ciet lops tāds

     [+] [-]

, 2012-03-04 15:22, pirms 13 gadiem
Visu laiku rakstu ka mums ir labs otrais(Holts) un labs trešais vārtsargs(Jučers). Mums nav pirmā vārtsarga sezonas garumā-protams ka Holts divreiz bija labākais vārtsargs KHL nedēļā, bet tas nemaina lietas būtību. Par spēlētājiem spriež sezonā kopumā. Holts kopumā ir 18 vietā KHL no visiem vārtsargiem, bet Jučers 27 vietā. Labs pirmais vārtsargs mums nav-vai nu slikts pirmais vai labs otrais.
1 2 38 komentāri