Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Šuplers: "Galotnē kļūdījās arī treneri"

Šuplers: "Galotnē kļūdījās arī treneri"
Juliuss Šuplers un Viktors Ignatjevs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) mača starp Omskas "Avangard" un Rīgas "Dinamo" komandā iespaidos dalījās abu vienību galvenie treneri Raimo Summanens un Juliuss Šuplers.

Jau ziņojām, ka Rīgas ''Dinamo'' komanda šodien izcīnīja otro uzvaru pēc kārtas, viesos ar 4:3 pēcspēles metienos apspēlējot respektējamo Omskas ''Avangard'' vienību. Pēcspēles preses konferencē iespaidos par maču dalījās abu vienību galvenie treneri Raimo Summanens un Juliuss Šuplers.

Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers: "Šis bija interesants un ļoti dramatisks mačs, visi kā viens centās. Gandrīz izpildījām spēles plānu, taču mača galotnē ielaidām divas ripas. Pagarinājumā nedevām pretiniekiem realizēt savus momentus, esmu priecīgs, ka "bullīšos" spējām uzvarēt. Puiši labi spēlēja aizsardzībā, gudri uzbrukumā. Spēles galotnē kļūdījās arī treneri, tāpēc šobrīd esmu tik pieticīgs."

"Mums ir savi "bullīšu speciālisti, taču, piemēram, Bukarts pēdējo spēles periodu nespēlēja un bija auksts. Uzskatu, ka Ņiživijs ir mūsu labākais "bullīšu speciālists" – pirmos divus netrāpīja, bet ar trešo piegājienu atnesa komandai uzvaru. Trīs vai četriem pēcspēles metienu izpildītājiem ir jābūt katrā komandā. "Bullīši" – tā ir meistarība apvienojumā ar veiksmi, bet Ņiživijs ir meistars," vaicāts, vai pēcspēles metieni ir loterija, vai šo spēles komponenti iespējams pilnveidot līdz pilnībai, atbildēja Šuplers.

Omskas "Avangard" galvenais treneris Raimo Summanens: "Rīgas "Dinamo" ir ļoti organizēta komanda – lieliski spēlē ar ripu un cīnās neatlaidīgi. Pret tādu komandu spēlēt ir ļoti grūti. Labi iesākām spēli, taču mača turpinājumā mums radās problēmas, patīkami, ka komanda prata saņemties."

Vaicāts, ko treneris komandai teicis minūtes pārtraukumā trešajā periodā, treneris atbildēja īsi. "Teicu puišiem, ka mums ir jārealizē savs plāns."

Izmantotie resursi:
иПЛЛЕКОЩК ЛМХВ бчбозбтд - пНУЛБС ПВМБУФШ


Slēpts komentārs: barcix19
, 2010-10-01 20:16, pirms 15 gadiem
Treneri? Avangard treneris nekļūdījās, komanda izlīdzināja. Kāds cits, tāds augumā maziņš slovāks gan...
Slēpts komentārs: ..............
, 2010-10-01 20:17, pirms 15 gadiem
Bez uzbraucieniem, bet Šupleram vienmēr jautā par to meistarību/veiksmi bullīšos - nu vai tad citu jautājumu nav. Jeb ķer uz muļķi - ka vienreiz ņems un pateiks kaut ko citu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-01 20:21, pirms 15 gadiem
ko var ssupleram braukt virsuu.... paskaties uz rezultaatu iepriekssejos divos gados, nnemot veeraa kluba iespeejas un speeleetaajus! Es uzskatu ka vinjs ir izveidojis labu komandu - iespeejams vinja metodes lielu dalju neapmierina, bet rezultaats ir!!!
, 2010-10-01 20:23, pirms 15 gadiem
Prasījās pēc taimauta pēc 2. zaudētajiem vārtiem.
Slēpts komentārs: NIPEM
, 2010-10-01 20:24, pirms 15 gadiem
Dinamo aiz spēlētāju mugurām mirdz trīs nopietnas un apgarotas sejas. Kāda no tām var apgūt arī time-out pieprasīšanas žestus. Trīs punkti būtu tabulā bez īpašam neirozēm.
, 2010-10-01 20:26, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Dinamo aiz spēlētāju mugurām mirdz trīs nopietnas un apgarotas sejas. Kāda no tām var apgūt arī time-out pieprasīšanas žestus. Trīs punkti būtu tabulā bez īpašam neirozēm.
Lūk, lūk. NHL treneri un droši vien ne tikai, pēc tā pārmetiena 99% gadījumos būtu ņēmuši pārtraukumu. Bet nu Šuplers jau teica, ka treneri kļūdījās, varbūt viņš to arī domāja.
, 2010-10-01 20:27, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: ar normālu treneri mēs pagājšsezon varējām spēlēt KHL finālā.. sliktāka komanda par MVD individuāli mēs nebijām par 100% vienīgi mums tāda trenera komandā nav, viss nopelns ir spēlētāju nopelns... Znaroks pie mūsu stūres un mēs būtu starp KHL top6 komandām.. Tā nu ir realitāte..
ko tu tik augstu uz Znaroku teemee?! tak var jau pannemt kaadu no sportacentrs komenteetaajiem
, 2010-10-01 20:29, pirms 15 gadiem
Klūdas!pārtraukumu vajdzeja ņemt..pec pirmajiem vārtiem, vaikad papildlaikā palika 15. sek!
, 2010-10-01 20:30, pirms 15 gadiem
Šodien jau otrā spēle šosezon, ja atmiņa neviļ, kurā pretinieks spēles beigās noņem vārtsargu, mēs neiemetam, bet viņš gūst vārtus. Kaut kā ļoti bieži mēs mēs pretiniekiem pasniedzam dāvanas - tieši pašās spēles beigās. Un ne tikai tad, kad pretinieku vārti ir tukši.
, 2010-10-01 20:31, pirms 15 gadiem
Vienalga uzskatu ka šajā spēlē Rīga zaudēja 3 punktus nekā ieguva 2 !
, 2010-10-01 20:33, pirms 15 gadiem
markuss rakstīja: ko tu tik augstu uz Znaroku teemee?! tak var jau pannemt kaadu no sportacentrs komenteetaajiem
Znaroks, piekrītu ir viens no labākajiem krievu treneriem, kas ir KHL, bet pats labākais jau ir tas, ka Znaroks nevienu citu komandu negrib tā trenēt kā Dinamo!!
, 2010-10-01 20:33, pirms 15 gadiem
Wermahlen rakstīja: Vienalga uzskatu ka šajā spēlē Rīga zaudēja 3 punktus nekā ieguva 2 !
Zaudēja vienu. Par vienu spēli pieci punkti vēl nekad nav doti, lai cik forša un kruta spēle nebūtu.
, 2010-10-01 20:35, pirms 15 gadiem
Nizivijam pedeja laika neiet bullisi ... iemeta izskirosu, bet nu tomer, Darzins to lietu pieprot un Trotters ka redzams ne sliktak
, 2010-10-01 20:38, pirms 15 gadiem
Jā, sāpīgi, ka no rokām tika izlaisti 3 punkti, tomēr uzvara paliek uzvara....
, 2010-10-01 20:41, pirms 15 gadiem
feelbest rakstīja: Jā, sāpīgi, ka no rokām tika izlaisti 3 punkti, tomēr uzvara paliek uzvara....
izlaists tika tikai viens punkts, 2 butu izlaisti, ja mes pamatlaika zaudetu
, 2010-10-01 20:43, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: izlaists tika tikai viens punkts, 2 butu izlaisti, ja mes pamatlaika zaudetu
Nu jā, kludaini izteicos... Bet doma, cerams, saprasta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-01 20:48, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Galotnē kļūdījās Šuplers nepaņemot minūtes pātraukumu
vins gribeja , tiesnesis neredzeja
, 2010-10-01 20:58, pirms 15 gadiem
Piedodiet par jaut esmu meitenes dzimene , kads rezuktats jaunieshiem?? paldies jau ieprieksh
, 2010-10-01 21:01, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Bez uzbraucieniem, bet Šupleram vienmēr jautā par to meistarību/veiksmi bullīšos - nu vai tad citu jautājumu nav. Jeb ķer uz muļķi - ka vienreiz ņems un pateiks kaut ko citu?
Negribas semeloties, bet ja atmiņa neviļ, tad pagajušsez pans pats pēc zaudētām bullīšspēlēm presenēs, savā atreferejumā tā tā blā iepina frāzi ka nu bij kā bij, bet bullīši ir loterija. Nav jau tā ka vislaik to prasīja
, 2010-10-01 21:02, pirms 15 gadiem
Yolais rakstīja: Piedodiet par jaut esmu meitenes dzimene , kads rezuktats jaunieshiem?? paldies jau ieprieksh
1:1 beidzās 2nd periods
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-01 21:08, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Negribas semeloties, bet ja atmiņa neviļ, tad pagajušsez pans pats pēc zaudētām bullīšspēlēm presenēs, savā atreferejumā tā tā blā iepina frāzi ka nu bij kā bij, bet bullīši ir loterija. Nav jau tā ka vislaik to prasīja
Jā, bet tagad - šajās spēlēs, kas ir bijušas ar bullīšiem, pilnīgi visās viņam jautā, kas tas ir - meistarība vai veiksme.
, 2010-10-01 21:22, pirms 15 gadiem
Te tik daudz speciālistu, varbūt varat pateikt, kādēļ tiem dižajiem labajiem spēlētājiem kas netika RD galīgi neiet citās komandās? Noteikti Šuplers noskaudis.
, 2010-10-01 22:05, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Dinamo aiz spēlētāju mugurām mirdz trīs nopietnas un apgarotas sejas. Kāda no tām var apgūt arī time-out pieprasīšanas žestus. Trīs punkti būtu tabulā bez īpašam neirozēm.
vish jau gribeeja tikai tiesnesis neredzeeja vai arii neatljaava jo bij pa veelu
, 2010-10-01 22:06, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Te tik daudz speciālistu, varbūt varat pateikt, kādēļ tiem dižajiem labajiem spēlētājiem kas netika RD galīgi neiet citās komandās? Noteikti Šuplers noskaudis.
Piekrītu par to ekspertu būšanu..
Bet uz to kāpēc neiet citās komandās - pie vainas var būt vide, psiholoģiskie aspekti..
, 2010-10-01 22:10, pirms 15 gadiem
daRkwave rakstīja: vins gribeja , tiesnesis neredzeja
Trīs tiesneši uz laukuma un neviens nevarēja pastīties uz mūsu soliņa pusi...
, 2010-10-01 22:33, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: ar normālu treneri mēs pagājšsezon varējām spēlēt KHL finālā.. sliktāka komanda par MVD individuāli mēs nebijām par 100% vienīgi mums tāda trenera komandā nav, viss nopelns ir spēlētāju nopelns... Znaroks pie mūsu stūres un mēs būtu starp KHL top6 komandām.. Tā nu ir realitāte..
Tā nav realitāte, bet gan tava fantāzija!
, 2010-10-01 22:42, pirms 15 gadiem
Ja jau Jūlis domāja,ka Bukarts pēdējā trešdaļā nav komandai vajadzīgs,tad kāpēc viņu aukstu laida mest bullīti? Vienas vienīgas mīklas...
, 2010-10-01 22:47, pirms 15 gadiem
Jūļa lielākā kļūda ir viņa spītība attiecībā uz Ozoliņu! Šeit SportaCentrā tas ir izanalizēts krustām šķērsām un ir pat bijušas video liecības, kas parāda, ka Ozoliņš NAV mazākuma spēlētājs, taču Šuplers spītīgi spēles beigās, kad Omska bija vairākumā (laukuma spēlētāju ziņā) un mūsējiem bija jāaizstāvas, laukumā sūtīja Ozoliņu!!! visas 2 minūtes! gan 1.gola, gan 2.gola laikā. Priekš kam!?? Viņš ir uzbrukuma tipa aizsargs un NHL viņš nekad nav laists laukumā šādās situācijās pat būdams superzvaigzne!
, 2010-10-01 22:50, pirms 15 gadiem
Es noklausījos visu interviju nedzirdēju ,kurā brīdī viņš šito pateica:Spēles galotnē kļūdījās arī treneri, tāpēc šobrīd esmu tik pieticīgs."
, 2010-10-01 22:51, pirms 15 gadiem
Šupler,Šupler pēc otriem zaudētiem vārtiem vajadzēja ņemt pusminūtes pārtraukumu lai puiši nomierinās un viss būtu kārtībā .
, 2010-10-01 22:54, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Autors nav pilnībā pārtulkojis Šuplera teikto par bullīšiem, konkrēti, par Bukartu un bullīšu metēju gatavošanu:

- Вы, правда, считаете, что буллиты – это лотерея или этот компонент
можно отработать до совершенства?
- У нас были игроки-специалисты по буллитам. Букартс не играл последний период,
был холодный, но он здорово играет на буллитах. Я, думаю, Ниживий лучший
специалист, забил с третьего раза победную шайбу. Надо готовить определенных
игроков. Три-четыре таких мастера должны быть в команде. Буллиты – это
лотерея и мастерство, а Ниживий – мастер.

http://www.hawk.ru/news/5821.html
ja Sasha buutu baismiigaakais "buliishu"meteejs tad vinjam to bija jaaizdara jau pirmajaa reizee....labi otrajaa...bet nee ...tikai treshaa! Shoreiz visi lauri HJoltam.....un RD ar juuli var iet sviestaa, jo shaadi : sadirs. t"komandu var tikai Juulis! Mikusham teikshu vienu- brauc, ka uz Slovaakiju, Juulis pat tevi nemaak izmanot!
, 2010-10-01 22:57, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Te tik daudz speciālistu, varbūt varat pateikt, kādēļ tiem dižajiem labajiem spēlētājiem kas netika RD galīgi neiet citās komandās? Noteikti Šuplers noskaudis.
kam iet, kam neiet... Svetam, piemēram, pēc RD spēle aizgāja "uz urrā" - tika pat pie Somijas MVP titula... arī Iguldenam labi iet šogad Šveicē - 8 spēlēs 2+6=8
vot, Karijam gan neiet - točno Šupis noskaudis: trauma arī šogad...
, 2010-10-01 22:59, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: ... Mikusham teikshu vienu- brauc, ka uz Slovaakiju, Juulis pat tevi nemaak izmanot!
tas gan būtu skaisti: Mikušs spēlētu par kapeikām Slovākijā, bet 2 gadus saņemtu smuku naudiņu no RD "par skaistām acīm"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-01 23:11, pirms 15 gadiem
Pedejie varti tiktiesham bij nelaimes gadijums.. tur pat metiena nebija... vnk uzsita pa ribu un iekrita... Ta gadas... Lai gan esu par RD, bet Omska bij pelnijusi to 1 punktu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-01 23:29, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ko tu diskutē, te jau visiem komentētājiem doktora grāds sporta pedagoģijā un viņi māk un zin visu labāk par jebkuru KHL treneri
Visā pasaulē fani diskutē,spriež,izsaka savas domas nav nemaz jābūt doktora grādam sporta pedagoģijā.Tas gan būtu savādi,ja vienīgie pareizie būtu tikai tevis nosauktie,bet tas,ka cilvēki bieži vien redz un saprot to,ko kāds spītīgs āzis kaut kādu sev vien zināmu iemeslu dēļ acīmredzami dara aplam,tas gan ir tiesa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-01 23:46, pirms 15 gadiem
Visi tie fanu miljoni nekādu virtuvi nezin un tas būtu pilnīgi neloģiski,ja viņi klusētu un neteiktu to,ko viņi redz un dzird.Interesants uzskats.
Arī par manu informāciju tev ir viedoklis,kuru netaisos apspriest.
, 2010-10-02 00:25, pirms 15 gadiem
иПЛЛЕКОЩК ЛМХВ бчбозбтд - пНУЛБС ПВМБУФШ
Labs avots...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-02 00:27, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: ar normālu treneri mēs pagājšsezon varējām spēlēt KHL finālā.. . Tā nu ir realitāte..
Kas nu kuram ir realitāte... Tātad visi, izņemot Ak Bars un MVD, pagājšgad nebija aplaimoti ar normāliem treneriem. Vai arī RD sastāvs, izrādās, ir bijis tik drausmīgi spēcīgs, ka jebkurš treneris pasaulē (izņemot, protams, Šupleru) tiktu smagi apkaunots, ja netiktu ar šo komandu finālā. Jā, jā, tā ir realitāte.
, 2010-10-02 00:43, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Izteikšu kaut vai vienu pieņēmumu: RD dzīvo gandrīz uz pusi no krievu ziedojumiem (Gazprom), iedomājies, ja nākamsezon tā summa tiek daudzkārt samazināta, vai arī vispār vairs nav, tādā gadījumā visādu Podziņu, Karamnovu, Mikušu parādīšanās un sastāva rotācija izskatās tīri loģiska, jo ne Ozo, Hartiganus, u.c. vairs nevarēs pavilkt,bet kādam būs jāspēlē un Latvijā kādi ir resursi, mēs zinam....
Man simpatizē ne tikai Dinamo,bet arī Latvijas izlase.Tā virsvadoņu nostāja,kāda bija,dibinot komandu,veiksmīgi ir aizmirsta..Negribu te visu atakal n-to reizi pārmalt,bet ar vietējiem Dinamo kadriem nav tik bezcerīgi,kā to kāds cenšas medijos popularizēt.. Viss sarežģītais ir gaužām vienkāršs-jādod čaļiem spēlēt!
, 2010-10-02 00:48, pirms 15 gadiem
striker rakstīja: Visi tie fanu miljoni nekādu virtuvi nezin un tas būtu pilnīgi neloģiski,ja viņi klusētu un neteiktu to,ko viņi redz un dzird.
Bēda jau ir tajā, ka ''viņi'' redz un dzird, to, ko grib redzēt un dzirdēt. Šodienas konkrētajā gadījumā ''viņi''kaut kur saredz to, ka Šuplers ir licis komandai divās pēdējās minūtēs, kad pretinieks noņem vārtsargu, nekādā gadījumā nemēģināt mest pa vārtiem, bet tā negribīgi pamest kaut kur gar bortiem. Savukārt neredz to, ka komanda 58 minūtes, līdz tām tizlajām beigām, precīzi izpildīja dotos uzdevumus pret komandu, kas objektīvi bija spēcīgāka, turklāt viesos.
, 2010-10-02 01:25, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Bēda jau ir tajā, ka ''viņi'' redz un dzird, to, ko grib redzēt un dzirdēt. Šodienas konkrētajā gadījumā ''viņi''kaut kur saredz to, ka Šuplers ir licis komandai divās pēdējās minūtēs, kad pretinieks noņem vārtsargu, nekādā gadījumā nemēģināt mest pa vārtiem, bet tā negribīgi pamest kaut kur gar bortiem. Savukārt neredz to, ka komanda 58 minūtes, līdz tām tizlajām beigām, precīzi izpildīja dotos uzdevumus pret komandu, kas objektīvi bija spēcīgāka, turklāt viesos.
Tā vienmēr ir bijis un būs,cik cilvēku,tik viedokļu.Nebūtu sporta,tad mēs šīs emocijas nepazītu.Šeit mēs tikai sazināmies virtuāli,bet tiešajā saskarsmē ir pavisam cits "asums" un citi savas taisnības pierādīšanas veidi
, 2010-10-02 10:06, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Treneri? Avangard treneris nekļūdījās, komanda izlīdzināja. Kāds cits, tāds augumā maziņš slovāks gan...
Par tādu Ābolu un ignatjevu nezini? nejau viņš bij domajis avangarda treneri
, 2010-10-02 10:16, pirms 15 gadiem
Kļūdīties ir cilvēciski.Tomēr man nedaudz savādāks skats uz šo izlaisto tīro uzvaru.Iesaku video paskatīties kā Hartigans izspēlēja pēdējo iemetienu un viss kļūs skaidrs.
, 2010-10-03 10:54, pirms 15 gadiem
šitā kļūdīties nedrīkst!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja