Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

"Dinamo" izbraukuma turpinājumā viesojas pie Masaļska

"Dinamo" izbraukuma turpinājumā viesojas pie Masaļska
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" šodien plkst. 15:00 aizvadīs otro no četrām priekšpēdējā izbraukuma spēlēm, tiekoties ar Latvijas vārtsarga Edgara Masaļska pārstāvēto Hantimansijskas "Yugra". Spēles tiešraide LTV7.

Masaļskim otrā sezona Hantimansijskā vairāk likusi spēles skatīties no rezervistu soliņa. Edgars šosezon 17 mačos ielaidis vidēji 2.41 vārtus un atvairījis 91.6% metienu. Viņa kolēģim Mihailam Birjukovam 32 spēlēs šie rādītāji attiecīgi 2.15 un 93.2.

Pēdējās trīs spēlēs Masaļskis palicis rezervē, Birjukovam izcīnot uzvaras pret Magņitogorsku, Omsku un Jekaterinburgu. Masaļskim pēdējais mačs 2:3 zaudējums Maskavā pret "Dynamo", pirms tam ar 3:2 pēcspēles metienos izdevās pārspēt "Traktor".

"Dinamo" un "Yugra" šī būs otrā tikšanās šosezon. 31. oktobrī Rīgā ar 1:0 uzvarēja mūsējie. Vienīgos vārtus 3. periodā guva Mārtiņš Karsums, bet Kriss Holts, kurš neveiksmīgi nospēlēja pēdējā spēlē, atvairīja visus 23 metienus. Masaļskis oktobra pēdējā dienā nevarēja spēlēt savainojuma dēļ.

Rīgas un Hantimansijskas komandām šī būs ceturtā tikšanās KHL ietvaros. "Dinamo" uzvarējusi abas spēles Rīgā. Pagājušajā sezonā bija 2:1, bet zaudējusi vienīgo līdz šim "Yugra" laukumā notikušo maču – 2:3. Toreiz "Dinamo" labā vārtus guva Oskars Cibuļskis un Roberts Bukarts.

"Yugra" vārtos stāvēja Masaļskis un atvairīja 31 no 33 metieniem. Loģika priekšā saka, ka šodien vajadzētu stāvēt Birjukovam, taču Masaļskis labāk zina "Dinamo" uzbrucējus.

Abas komandas pašreiz atrodas 8. vietā savās konferencēs, 9. vietā esošās komandas apsteidzot par deviņiem punktiem. Ja rīdzinieki zaudējuši pēdējās divas spēles un ar labu formu nevar lepoties, tad "Yugra" uzvarējusi piecas no pēdējām sešām spēlēm, vienīgo zaudējumu piedzīvojot izbraukumā pret "Dynamo".

Hantimansijskas komandā nav viena izteikta snaipera. Vismaz 20 punktus savākuši četri hokejisti, no kuriem rezultatīvākais ar 25 (14+11) ir Ivans Hlincevs. Igors Skorohodovs guvis 22 (11+11), tikpat arī Vitālijam Sitņikovam (7+15). Starp aizsargiem gan ir izteikts līderis – Aleksejs Pepeļajevs ticis pie 19 (4+15) punktiem.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...


, 2012-02-01 09:43, pirms 14 gadiem
Par uzvaru !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 09:48, pirms 14 gadiem
3 punkti !
, 2012-02-01 09:49, pirms 14 gadiem
Negaidu neko labu, bet ļoti ceru.
, 2012-02-01 09:49, pirms 14 gadiem
Ja šodien neņem punktus, tad šī izbraukuma tūre būs uz 0, jo nākamos divos mačos punktot ir praktiski nereāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 10:09, pirms 14 gadiem
Tikai Edža, tikai Masaļskis! Redzēsim, vai Ģirtam ar Marselu izdosies aizspēlēties līdz goda vārtiem.
, 2012-02-01 10:12, pirms 14 gadiem
Atliek vien cerēt uz pozitīvu iznākumu... Kaut ko prognozēt ar tik nestabilu sniegumu ir bezjēdzīgi!
, 2012-02-01 10:20, pirms 14 gadiem
12:3 vinnesim
, 2012-02-01 10:26, pirms 14 gadiem
Ja Hosas maiņa iemetīs kaut ko tad vinnēsim. Pārējiem nelielas izredzes ja vārtos būs Masaļskis.Bet nu turam īkšķus.
, 2012-02-01 10:32, pirms 14 gadiem
Pirmā maiņa. Vienādos sastāvos 0, ja nu vienīgi vairākumā Spruktam ripiņa pa metienam trāpās...

Otrā maiņa. Ja uz ledus ir Ņiži-Viži, tad pretinieks nekad nevar justies pilnīgi droši, bet gan jau tādi meistari kā Varjs ar Lundmarku spēs Sašas centienus apslāpēt.

Trešā maiņa. Ar Ģirta piespēlēm un Marsela metieniem Niklasa +/- koeficients var kļūt tikai labāks. Maiņas stabilākā vērtība tomēr ir un paliek Luceniusa nulle. Šodien jau četrdesmit sesto spēli pēc kārtas. Līdz šim uz KHL ledus Luceniuss ir sabijis 10 stundas, 40 minūtes un 30 sekundes tīrā spēles laika...

Ceturtā maiņa. Mūsu uzbrucēju stati šosezon ir tik episki, ka Bičevska 0+0 astoņās spēlēs paiet zem kritiķu radara. Spēlē jau viņš labi. Dažbrīd šķiet, ka Luceniuss joprojām spēlē divās maiņās - ar 73. un 96. numuru.
, 2012-02-01 10:36, pirms 14 gadiem
Tikai husqvarna, tikai zāģis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 10:47, pirms 14 gadiem
Kā jūs domājat kas būs vārtos?
, 2012-02-01 10:48, pirms 14 gadiem
bite992 rakstīja: Kā jūs domājat kas būs vārtos?
Mūsu?
Ripulis.
, 2012-02-01 10:50, pirms 14 gadiem
bite992 rakstīja: Kā jūs domājat kas būs vārtos?
Birjukovam labas iepriekšējās spēles-domāju ka viņš.
, 2012-02-01 11:01, pirms 14 gadiem
Mūsu vārtos?
, 2012-02-01 11:03, pirms 14 gadiem
KHL statististiķi jau var tagad droši rakstīt Yugras ailītē "0" un RD ailītē "3" punktus. Skaidrs, ka šodien Yugra tiks izfukāta – Marsels, Ģirts, Saška un Karsiks parādīs, kur vēži ziemo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 11:23, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Par Edgarasu Masaļskisu un Yugra!
Par Edgaru – lai viņš sēž uz soliņa un nebojā savu statistiku...!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 11:35, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Izskatās, ka tu esi kārtējais, kuram nav svarīga LV izlase, bet gan superklubs Rižskije Ģinamki. Ja Edgars būs vārtos, tad uzvara Yugra garantēta.
Kur tu redzi izlasi? Izlase spēlēs Lorenskūgā no 9. līdz 11. februārim, tad arī runāsim par izlasi...

Un kas tas ir par klubu "Rižskije Ģinamki"? No kādas valsts un kādā līgā spēlē, un kāds sakars viņiem ar Edgaru? neesmu par tādu dzirdējis....

P.S. Plus Masaļskim "zarniņa par tievu", lai atbrauktu un uzspēlētu turnīrā izlasē, labāk patusos pa Krieviju...
, 2012-02-01 11:39, pirms 14 gadiem
Esmu pārliecināts,ka Latvijas klubi ir panākumu joslā pēc basketbolistu varējuma.Uzvara ir gaužām nepieciešama,Hosam būs vārti,bet Miķelis lai taupās pasaules čempim maijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 11:53, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kepka!!! Kā tu domā cik labs ir izlases pirmais numurs, kurš pa visu sezonu spēlējis tikai 17 spēles?
Netēlo tagad muļķi.
Gadijumā nebiji lasījis, ka Yugra nelaiž Masaļski uz to turniru?! Kārtējo reizi pierādās, ka tu esi aprobežoto Dinamo kepku biedrības biedrs.
Bērniņ, tu kaut ko jauc, pirmkārt mani nesauc kepka, un arī neesmu nevienas biedrības biedrs...

Otrkārt, tā ir Masaļska problēma, ka viņš nespēj izkonkurēt Yugras pirmo vārtsargu Birjukovu un tur neko nevar darīt ne Lipmans, ne Nolans u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:03, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Pirmkārt. tu esi kepka! Ielāgo!
Otrkārt, es teicu, ka šovakar būs Edgars vārtos, bet tad tu sāki dzīt kārtējo huinju no savas puses.
Atkārtošu vēlreiz, tu kaut ko jauc, pusīt! Ar kepkām man nav nekāda sakara. Ja tev ir uztveres porblēmas un tu esi tups, kā zābaks, nav mana problēma...

Otrkārt, visiem ir dziļi pajāt, ko tu teici – Masaļskis tāda līmeņa līgā normālās komandās nebūs 1. numurs, meistarība mazliet par īsu...
Tā ka mazulīt, atslābsti...
, 2012-02-01 12:04, pirms 14 gadiem
Par kautiņiem un 3 punktiem!
, 2012-02-01 12:04, pirms 14 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tu par to krievu graustu līgu runā vairāk kā es,tā kā neļurini te. Šveicietis
Ko tu padarīsi, ka mazulītis tups kā zābaks, saelpojies šveices gaisu, galīgi sagājis sviestā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:10, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tad jau Rižaņini ar sviestā sagāja saelpojoties Šveices gaisu Nav brīnums, ka tik sūdīgi spēlē.
Tu visu laiku piemini "Rižaņinus", kas tā ir par komandu?
, 2012-02-01 12:10, pirms 14 gadiem
He he, pie sieviešu boksera un ātruma pārkāpēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:13, pirms 14 gadiem
:==//MACHETE// rakstīja: Holtam vakar zvanīja Vašingtonas Capitals! Teica, ka ļoti gribot viņu!
bērnudārzs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:16, pirms 14 gadiem
Es negribu neko sasolīt, BET, es sapnī redzēju kā Lucenius iziet, viens pret vienu, un iemet.
Vienīgie sūdi, ka neieskaitīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:20, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ja tu nespēj atzīt, ka esi kepka, tad par tupumu un zābakiem labāk nerunāsim.
Hmm, bet vai Holts ir labāks par Masaļski? Vai Yugra ir KHL top komanda? Kauns un negods pateikt, ka Masaļskim meistarība par īsu.
Tupiem zābakiem laikam 10x jāatkārto, nav jau grūti – man ar kepkām nav nekāda sakara!

Holts ir savādāks un arī nav 1. numura vārtsargs, Savickis un Itera pažēlojuši naudiņu labam 1. numura vārtsargam. Neesmu nekad viņu uzskatījis kā pirmo numuru.
Bet Masaļskim arī  pietiekoši vājās vietas, viņam augums ir pamazs priekš labiem mūsdienu hokeja vārtsargiem, par daudz vārtās pa zemi.
Vienīgais, ka patreiz viņš ir labākais spēlējošais Latvijas vārtsargs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:22, pirms 14 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tupiem zābakiem laikam 10x jāatkārto, nav jau grūti – man ar kepkām nav nekāda sakara!

Holts ir savādāks un arī nav 1. numura vārtsargs, Savickis un Itera pažēlojuši naudiņu labam 1. numura vārtsargam. Neesmu nekad viņu uzskatījis kā pirmo numuru.
Bet Masaļskim arī  pietiekoši vājās vietas, viņam augums ir pamazs priekš labiem mūsdienu hokeja vārtsargiem, par daudz vārtās pa zemi.
Vienīgais, ka patreiz viņš ir labākais spēlējošais Latvijas vārtsargs
To ir teikuši vairāki vārtusargi, Masaļska spēles stils nosaucams vienā vārdā - haoss !
, 2012-02-01 12:22, pirms 14 gadiem
Ko tu vari šmurgulēties? Ok krievu līga! Nah..tad tu spiedz par visiem, kas pret rīgu spēlē? Ble..goda vārds pajolis!
ElektriskaisZutis rakstīja: Kāda starpība kas spīd un, kas nē. Turpini atbalstīt krievu graustu līgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:25, pirms 14 gadiem
Slieka Style rakstīja: Ko tu vari šmurgulēties? Ok krievu līga! Nah..tad tu spiedz par visiem, kas pret rīgu spēlē? Ble..goda vārds pajolis!
Zinājāt, ka ir tāda ''ignorēt'' poga ? Nezinu kā jums, bet man strādā teicami .
, 2012-02-01 12:25, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Izskatās, ka tu esi kārtējais, kuram nav svarīga LV izlase, bet gan superklubs Rižskije Ģinamki. Ja Edgars būs vārtos, tad uzvara Yugra garantēta.
Visu vajag pamatot ar prātu, loģiku. Ja Edgars būs vārtos tad uzvarai tuvāk būsim mēs. Birjukovam-93,2%, Masļskim -91,6% atvairīti metieni sezonā. Varbūt domā ka Edgars mūsējos labāk zin, bet arī mūsējie labāk zin Edgara vājās vietas. Mēģinu saprast kāpēc uzskati ka Edgars Šodien būtu labāks par Birjukovu.
Es šodien ļoti gribu Edgaru vārtos-lielākas iespējas mums uzvarēt un trenējam Latvijas izlases vārtsargu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:30, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kāda starpība kas spīd un, kas nē. Turpini atbalstīt krievu graustu līgu.
Lūk kur parādās tava aprobežotība. Jā var nepatikt krievu līga utt., bet nevar noliegt ka meistarības līmenis te ir augsts un stiprāko līgu Eiropā nosaukt par graustu līga-pilnīgs tīnisms. Tad es Spānijas basketbola līgu saukšu par graustu līgu-izklausīsies smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:34, pirms 14 gadiem
Tu svīsti, tu to gribi!
Tev ir pieredze - viņiem arī,
Tu tuvojies lēni, ieslidini TO īstajā caurumā,
pirmā kustība - jā! Un ripa vārtos
Par Dinamo uzvaru un 3 punktiem!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:35, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Atslābsti kepka!
Kam interesē, ko saki tu? Viņš šosezon ir 1. numurs un viss. Tu viņu neuzskati par pirmo numuru, bet redz kā treneri uzskata, ka ir.
Man pietiek ar to, ko esmu redzējis Masaļska izpildījumā. Tālāk ar tevi disktēt nav jēgas. Turpini atbalstīt krievu projektu Latvijā, lai Kalvīša ģimene būtu paēdusi un dēli var tusēt pa štatiem. Prieks, ka kepkas ir tik devīgas būtnes.
Zābaks, kas zābaks un pie tam vēl tups! Bet nu labi, līdz 10 reizēm vēl tālu, atkārtošu vēlreiz zābaciņ, man ar kepkām nav nekāds sakars!

Man arī pietiek, ko esmu redzējis Masaļska izpildījumā, kā viņš vārtās pa zemi ka mau*iņa, izplestām kājiņām, kamēr pretinieki vārtu augšdaļā liek vienu šaibu pēc otras, tāpat kā viņš lien uz aizvārti, un piespēlē ripas pretiniekiem, radot momentus pretinieku komandai, nevis atstājot ripu saviem aizsargiem, utt.

Un ko tu murgo par Kalvīti, ne viņam kāda teikšana, nekas, zicpriekšsēdētājs, visa lielākā nauda, tāpat nāk no Krievu Iteras, arī Savickis šajā gadījumā ir peška....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:37, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Atslābsti kepka!
Kam interesē, ko saki tu? Viņš šosezon ir 1. numurs un viss. Tu viņu neuzskati par pirmo numuru, bet redz kā treneri uzskata, ka ir.
Man pietiek ar to, ko esmu redzējis Masaļska izpildījumā. Tālāk ar tevi disktēt nav jēgas. Turpini atbalstīt krievu projektu Latvijā, lai Kalvīša ģimene būtu paēdusi un dēli var tusēt pa štatiem. Prieks, ka kepkas ir tik devīgas būtnes.
Vai patiešām nav nekādas nojēgas par hokeju-Masaļskis nav pirmais vārtsargs-nav tas līmenis. varbūt kādā vājākā līgā viņš varētu būt Nr1, bet ne KHL. Birjukovam 32 spēles, Masaļskim -17, pirms gada 39-23 spēļu attiecība ne par labu Masaļskim. Parasti jau saka ka cilvēki baidās no kādi ir paši, laikam esi tāds kepkveidīgs cilvēciņš ja tas vārds Tev tā pielipis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:39, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Uz statistiku nevar paļauties! Tev tā kā tas būtu ļoti labu jāzin. Edža spēj parādīt tādus brīnumus, tādēļ ceru, ka šodien būs viņa diena. Cik atceros, tad Edžu vienmēr liek pret Dinamo, bet varu maldīties. Edzām būs papildus stimuls spēlēt tieši pret Rižaņiniem + jāpelna līgums.
Uz statistiku nevar paļauties , bet tā izsaka ļoti daudz ko un no tā bieži ir atkarīga spēlētāju līguma summa. Es arī ceru ka Edgars ar savu cenšanospārdegs, jo viņam ir kaut kas nepatīkams palicis no saistībām ar Rīgu, to var manīt jebkurā intervijā-aizvainojums, rūgtums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:41, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tavs avatars uzlabo apetīti!
Labu apetīti
, 2012-02-01 12:42, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Spāņu basketbola līga nav stiprākā Eiropā. Ja esi aizmirsis, tad stiprākā līga Eiropā ir DEL. Kā jau saka, vecums nenāk viens, stulbums nāk līdz
Nu tad pastāsti par to stipro basketbola DEL (!!!!) līgu. man kaut kā paslīdējisdroši vien būs garām, jo arī komentētāji runā par spāņu līgu kā spēcīgāko Eiropā- tad jau tie arī tādi nejēgas vien ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:44, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Paldies! Ēdu biezo ķīseli ar pienu!
Malacis būs apaļi vaidziņi
Veselīgi vajag ēst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:47, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kā tad, lai jūs savādāk dēvē?
Paskaidro, tad kādēļ Masaļskis bija 1. numurs superklubā Rižskije Ģinamci? Domāju, ja tas klubs pastāvēs, tad nākošajā sezonā viņš būs atpakaļ Rīgā. Tad varēsit spiegt par Edgaru kā tās mazās meitenes Arēnā Rīga.
Masļskis spēle'ja kā 1 numurs jo ir savējais un gan jau zinio ka DR ir viena no vājākajām budžeta ziņā un īstu pirmo numuru nevar nopirkt-Masļskis arī tad spēlēja. Šogad mums nav īsta pirmā numura vārtsarga. Tu jau paliec smieklīgs sakot ka Masaļskis ir 1 numurs Jugrā-saprotu ka Tev nav argumentu, bet ja nevar pierādīt ka 1+1 ir 3 tad nevar.
Ko Tu teiksi viņš ir pirmais numurs tikai nezin kāpēc viņu neliek vārtos
, 2012-02-01 12:49, pirms 14 gadiem
svimpis2 rakstīja: Apsveicu ar jauna nika izveidi!
Paldies draugs
Es lepojos ar tevi,ka tu mani tā atbalsti..
, 2012-02-01 12:49, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tu ļoti labi saprati par ko tika runāts. Nesāc tu tēlot tādu pašu muļķi kā to darija Shmidzis.
Visiem skaidrs, ka LBL ir spēcīgākā līga Eiropā.
Nu tad raksti normāli un ar loģiku pamatotus apgalvojumus-protams ka visu sapratu. Bet zini skuķi balstās uz emocijām, vīrieši uz prātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 12:53, pirms 14 gadiem
svimpis2 rakstīja: Varbūt, varbūt arī tikai ierēcu par tevi!
Nu labi,ja tev patīk rēkt,tad rēc cik tev jaudas
Es jau visu laiku rēcu par tādiem šādiem pokemoniem šeit..tāpēc savu ķīseli nevaru noturēt degunā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 14:09, pirms 14 gadiem
:==//MACHETE// rakstīja: 99.99% būs! Viņš vienmēr ir pret Rīgu.
TIEŠĀM?
, 2012-02-01 14:12, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kāda starpība kas spīd un, kas nē. Turpini atbalstīt krievu graustu līgu.
Piekritīsi,ka pirms katras Dinamo Rīga spēles raksti līdzīgus komentārus,kuros atbalsti pretinieku komandu?!
ElektriskaisZutis, 11:15, pirms 3 stundām
Par Edgarasu Masaļskisu un Yugra!
Pasaki man,cik lielam zābakam ir jābūt,lai nesaprastu,ka 54 reizes sezonā,atbalstot DR pretiniekus,pašam sanāk atbalstīt to tavu saucamo ''krievu graustu līgu''!? Riktīgs FAIL tev!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 14:21, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: O, kepka beidzot parādījies. Sabēdājos, ka esi pazudis
Kas ta nu? Tik vien vari? Jautājums paliek neatbildēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 14:22, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: O, kepka beidzot parādījies. Sabēdājos, ka esi pazudis
Ja tā,tad labāk tīrs kepons,nekā utains pižiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 14:28, pirms 14 gadiem
AlexUSA rakstīja: Man gan liekas, ka ir pienácis laiks parunát un paprasít treneriem - kápéc komandá joprojám spélé tie, kuri tá arí nav pierádíjushi savu noderíbu. Shindelu atlaida pie koeficienta -10, Melinu -9, tieshi tá arí pamatojot savu lémumu. Shobríd Mikelim ir -7, Sotniekam -8. Lundmark -11, Cibulskim -12, Ozo -16 un Warg -17. Spélétáju tirgus ir valjá, visi pastiprina sastávu ar spélétájiem no out of play-off teams. Ja pártraukumá netiks palaisti Lundmark un Warg, atsédináti Ozo un Cibulskis, párcelts uz citu mainju Mikelis, tad varam izdarít secinájumus, ka shí sezona ir norakstíta. Vai bús nauda, lai Pekkam iepirktu labáku sastávu prieksh nákamgada? - domáju, ka nebús. Varbút, ka tad táds Dinamo nav vajadzígs?
Ko tu te murgo???
Spēlētāju tirgus jau no 15. janvāra ir ciet un šosezon vairs nebūs vaļā...
Tā, ka var tikai kādu atlaist un viss, izmaksājot pilnu sezonas algu...
, 2012-02-01 14:36, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Laikam lielie puikas bija atņēmuši tavu keponu, tādēļ biji pazudis un drošvien, ka raudāji stūrītī ierāvies.
Nu ko lai saka...tipisks pirmklasnieka komentārs!
, 2012-02-01 14:38, pirms 14 gadiem
Elektriskais zuti, man šķiet, ka visi jau šeit zin tavu nostāju pret Dinamo un KHL. Nepietiek ?Man bieži patīk lasīt komentārus sportacentrā, jo nereti ir interesanti viedokļi dzirdami, bet šis jau ir piegriezies. nu nepatīk, esi to pateicis, ok.ne jau 5reiz dienā vajag vāvuļot par to.
protests?raksti vēstules atbilstošiem cilvēkiem, nezinu, taisi plakātus ej ielās varbūt redzēsim tevi panorāmā, bet nevajag te kampaņu taisīt rakstot stulbus komentārus, tā tās lietas nerisina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 14:39, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kāds nu tur Fail man. Tā līga ir grausts, tādēļ negribu, lai tur spēlē praktiski visa Lv izlase. Tas tāds mazs protests no manas puses.
Grozies kā gribi,bet tik un tā tas nemaina faktu,ka pats atbalsti tā saucamo ''graustu līgu"! Tātad FAIL!
, 2012-02-01 14:41, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Uz tavu komentāru savādāk nevarēja atbildēt.
Uz tavu,par kaut kādu ''kepku'' arī savādāk atbildēt nevarēja,tā kā...
, 2012-02-01 14:44, pirms 14 gadiem
kas RD vartos staves?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 14:52, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Protams, ka nevajag. Šogad, ka tik neatsaka lielāka daļa. Miķelītim un Karsumam jaunie līgumi prāta, kam viņiem tāda izlase vajadzīga. Satraumēsies un sanāks ziepes. Da labi, Kepkām ir kaut kādas tieksmes. Katru gadu priecājas, ka Rižaņini spēj pārvarēt pirmo kārtu un tas arī viss.
kāda atšķirība par ko priecāties - RD pārvar 1. kārtu vai LV izlase knapi nomoka vienīgo prognozēto uzvaru, lai nav jācīnas par palikšanu, tāspašas emocijas...
, 2012-02-01 14:53, pirms 14 gadiem
beidzot pa seniem laikiem esmu mājā pa dienu un redzēšu dienas spēli! Par uzvaru!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 14:55, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Vienmēr atcerēšos uzvaru pār Atlant! Tā tik bija spēle. Masaļskis kļuva par tautas varoni, bet visu sabojāja tas incidents. Ja viņš uz doto brīdi būtu Dinamo sastāvā, tad Masala būtu pirmais numurs. Saki ko gribi, bet vinš ir ļoti labs vārtsargs. Nekur netiek teikts, ka Masaļskis ir pirmais numurs Yugrā. Visiem skaidrs, ka pirmais ir Birjukovs.
Masaļskis var nostāvēt ļoti labi , pat labāk par Holtu (es te salīdzinu ja abi parāda savas labākās spēles), bet Edgaram ir viena problēma- viņam ir periodi un ilgstoši vairāku mēnešu garumā, kad viņš vārtos stāv slikti un tas ir katru sezonu. Atceros ka skatījos statistiku kaut kad novembra beigās un Edgars bija viens no pēdējiem pēc atvairītiem metieniem - aptuveni 8%-tikai 2 vai 3 bija vājāki . Un tā katru gadu . Var teikt tā - Masaļska forma var būt krasi atšķirīga, tāpēc pirmā vārtsarga lomai viņš neder, labi gadās jebkuram 1-2 sliktas spēles, bet ne ilgstoši. Kad Masaļskis glābj viņš spēlē pasaules klases līmenī, kad nav forma-labāk vārtos nelikt-taisa pamatīgas ziepes.
, 2012-02-01 14:56, pirms 14 gadiem
po4a rakstīja: Elektriskais zuti, man šķiet, ka visi jau šeit zin tavu nostāju pret Dinamo un KHL. Nepietiek ?Man bieži patīk lasīt komentārus sportacentrā, jo nereti ir interesanti viedokļi dzirdami, bet šis jau ir piegriezies. nu nepatīk, esi to pateicis, ok.ne jau 5reiz dienā vajag vāvuļot par to.
protests?raksti vēstules atbilstošiem cilvēkiem, nezinu, taisi plakātus ej ielās varbūt redzēsim tevi panorāmā, bet nevajag te kampaņu taisīt rakstot stulbus komentārus, tā tās lietas nerisina.
+1 Pilnībā piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 14:59, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: -1 nepiekrītu, jo kāda jēga man iziet Šveices ielās ar plakātiem? Cilvēki mani nesaprastu.
Jēga tik pat liela,kā te beztolkā komentāros protestēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 15:03, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Te vismaz uzrodas kāds saprotoš cilvēks
Priekš tevis saprotošs jā,bet jēga tāpat maza...tukša mutes virināšana,un viss!
, 2012-02-01 15:04, pirms 14 gadiem
ko ta murds vārtos šodien dara?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-01 15:06, pirms 14 gadiem
Rautakallio tik smaidīgs. Droši vien, Hantimansijskas universālveikala krājumos atradis dižciltīga reta gadagājuma bordo vai rīslinga partiju.
, 2012-02-01 15:07, pirms 14 gadiem
Jučers domāju šosezon vairs sākumā nebūs. Tomēr starp 2 sietiem jāņem labākais. Holtam vairāk iet nekā neiet, Jučeram vairāk neiet nekā iet
, 2012-02-01 15:07, pirms 14 gadiem
:==//MACHETE// rakstīja: Ķers šaibas... vārtos
es jau domāju, ka moš Peka iepriekšējo mačā būs arī laukumā paskatījies un Jučeru ieliks. tad vvismaz būs uz ko zāģi novelt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja