Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Justovičs

Vecgada dienas tradīcija: Špenglera kausa finālā Galviņš pret dinamieti Majoni

Vecgada dienas tradīcija: Špenglera kausa finālā Galviņš pret dinamieti Majoni
Guntis Galviņš (pa kreisi) apakšgrupas cīņā ar Kanādas komandu. Foto: Gian Ehrenzeller/EPA/Scanpix

Kā ierasts, arī šā gada pēdējā dienā centrālā spēle Eiropas hokejā gaidāma Šveices kūrortpilsētā Davosā, kur 93. Špenglera kausa izcīņas finālā savā starpā tiksies Latvijas izlases aizsarga Gunta Galviņa pārstāvētā Čehijas čempionvienība Tršinecas "Ocelari" un Rīgas "Dinamo" aizsarga Metjū Majones Kanādas komanda. Spēles sākums paredzēts pulksten 13:10 pēc Latvijas laika un tās tiešraide Latvijā būs vērojama Špenglera kausa oficiālajā "YouTube" kanālā.

Abas komandas savā starpā tikās jau Špenglera kausa pirmajā spēļu dienā, Katīni grupas ievadā kanādiešiem izmantojot Čehijas meistarkomandas neizteiksmīgo sniegumu un triumfējot ar pārliecinošu 4:1. Tajā spēlē ar trīs vārtu guvumiem izcēlās kādreizējais Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Kevins Klārks, kurš ar trīs mačos iekrātiem septiņiem (6+1) rezultativitātes punktiem ir turnīra labākais snaiperis un rezultatīvākais hokejists. Savukārt Rīgā atgriezušais aizsargs Metjū Majone līdz šim izcēlies ar divām rezultatīvām piespēlēm.

Pēc Tršinecas sakaušanas Kanāda ceļu pretim savam potenciālajam 16. Špenglera kausam turpināja ar mājinieces Davosas samalšanu miltos - 5:1. Pusfinālā ar 6:0 tika sakauta ceturto spēli četrās dienās aizvadījušā Somijas komanda Turku TPS.

Ja šodien tiks atkārtots panākums pār "Ocelari", tad kanādieši ieies vēsturē kā visu laiku titulētākā komanda kopš 1923. gada rīkotās Špenglera kausa izcīņas vēsturē. Šobrīd pa 15 tituliem ir gan Kanādas, gan Davosas vienībām. Trešā titulētākā Špenglera kausa komanda ar septiņām pirmajām vietām ir vairs neeksistējošā Prāgas "LTC", kas visus čempiones titulus izcīnīja laika posmā no 1929. līdz 1948. gadam. Piecreiz pirmo vietu ieguvušas Maskavas "Spartak" un Jihlavas "Dukla" no Čehijas. Savukārt pa četrām reizēm līksmot varējuši Sanktpēterburgas SKA un Oksfordas Universitātes hokejisti.

Kanādiešiem lieliska iespēja uzstādīt jaunu rekordu bija jau pagājušā gada nogalē, tomēr tad finālā negaidīti ar 1:2 pēcspēles metienu sērijā tika atzīts Somijas Kuopio "KalPa" pārākums. Kanādas komanda Špenglera kausa finālos spēlējusi jau 40 reizes, kamēr Tršinecas klubam šī būs pirmā dalība turnīra finālspēlē.

"Ocelari" vienībā labākais vārtu guvējs ar trim precīziem raidījumiem ir Ondržejs Kovarčīks. Divas reizes pretinieku vārtsargus pārspējuši Matejs Stranskis, Rostislavs Martineks un Jirži Polanskis. Pēc vājā snieguma parādīšanas pirmajā spēlē ar Kanādu tršinecieši saņēmās un grūtā cīņā ar 4:1 apspēlēja "Davos". Ceturtdaļfinālā "Ocelari" izlaida divu vārtu pārsvaru, taču mača beigās izrāva 3:2 uzvaru pār Ufas "Salavat Yulaev", bet pusfinālā ar 3:2 pagarinājumā tika pieveikta Šveices "Ambri-Piotta".

Guntis Galviņš šā gada Špenglera kausā, spēlējot abās grupu turnīra cīņās, ar rezultāti nav atzīmējies. Pusfināla mačā ar "Ambri-Piotta" latvietis "Ocelari" pieteikumā nebija atrodams. Šodien hokejists, iespējams, varēs papildināt savu trofeju plauktiņu, kurā jau atrodas tādi tituli kā Latvijas, Ungārijas un Čehijas čempiona gods.

93. Špenglera kausa kalendārs

StadijaDatumsSpēleRezultāts
Torriāni grupa26.12.Ambri-Piotta – Salavat Yulaev4:1
27.12.Turku TPS – Salavat Yulaev4:3
28.12.Ambri-Piotta - Turku TPS3:0
Katīni grupa26.12.Ocelari – Kanāda1:4
27.12.Davos – Ocelari1:4
28.12.Kanāda – Davos5:1
1/4 fināls29.12.Turku TPS – Davos3:1
29.12.Ocelari – Salavat Yulaev3:2
1/2 fināls30.12.Kanāda - Turku TPS6:0
30.12.Ambri-Piotta – Ocelari2:3 P
Fināls31.12.Kanāda - Ocelari

Špenglera kausa fināli (2010. – 2019. gads)

GadsUzvarētājaFināliste
2019??????
2018KalPa Kuopio (Somija)Kanāda
2017KanādaŠveice
2016KanādaLugano (Šveice)
2015KanādaLugano (Šveice)
2014Servette (Šveice)Salavat Yulaev (Krievija)
2013Servette (Šveice)CSKA (Krievija)
2012KanādaDavos (Šveice)
2011Davos (Šveice)Dinamo Rīga (Latvija)
2010SKA (Krievija)Kanāda

, 2019-12-31 10:14, pirms 6 gadiem
Abi molodčiki! Gan bijušais, gan esošais! Dinamieši abi! Taču Galviņš tomēr letiņš, tādēļ novēlēšu uzvaru Triņecai.
, 2019-12-31 10:20, pirms 6 gadiem
Būtu jau labi,ja redzētu Gunti spēlē.Diemžēl vakar viņš nespēlēja un uzvarošo sastāvu parasti treneris nemaina.Cerams,šodien būs izņēmums.
, 2019-12-31 11:14, pirms 6 gadiem
Lai jau čehu klubs papildina kausa uzvarētāju sarakstu
, 2019-12-31 11:42, pirms 6 gadiem
rāda best4sport
komentē toļiks
vismaz vakar abus pusfinālus komentēja
, 2019-12-31 11:49, pirms 6 gadiem
Cik mūsējie ir izcīnījuši šo trofeju? Daugaviņš ir viens no tiem, ne?
, 2019-12-31 11:50, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: rāda best4sport
komentē toļiks
vismaz vakar abus pusfinālus komentēja
Labāk paskatīšos Tour de Ski 3.posmu.
, 2019-12-31 12:29, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik mūsējie ir izcīnījuši šo trofeju? Daugaviņš ir viens no tiem, ne?
Laikam vienīgais.Cik atceros 1983 gadā uzvarēja DM un gan jau sastāvā bija nākamie dinamieši Varjanovs un Šašovs,bet viņiem ar Latviju tik pat maz sakaru kā dažiem dinamo leģionāriem ,kuri arī ieguvuši Špenglera kausu Kanādas izlases sastāvā.
, 2019-12-31 13:03, pirms 6 gadiem
Par kanadciem,tad SC skribentiem būs reāls iemesls lieku reizi pareklamēt čekista mongoļu varzu
, 2019-12-31 13:04, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labāk paskatīšos Tour de Ski 3.posmu.
Garmišas kvalis arī drīz sāksies.
, 2019-12-31 13:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Garmišas kvalis arī drīz sāksies.
Es kvali izlaidīšu, kā jau parasti. Paskatījos dalībnieku sarakstu - uzreiz acīs iekrita, ka ITA piedalīsies šajā posmā, 1.posmā viņu vispār nebija.
, 2019-12-31 13:17, pirms 6 gadiem
palasījos hokeja jaunumus. arī attiecībā uz špengleri. daudz kur Krievijā, ne visi domā kā Latvijas vates galvas un spirtacentra fuņi :
https://www.sport-express.ru/hockey...

p.s. kas interesējas par hokeju, tie sapratīs. un tas nav tikai viens viedoklis. tādu ir daudz. pārāk sekli kā vienmēr ir spirtacentra vateņi un fuņi....

Клуб КХЛ провалился в Европе. Нам пора играть в Лиге чемпионов, иначе застрянем на месте
, 2019-12-31 13:41, pirms 6 gadiem
Vai tad treneri un spēlētāji nezin, ka Špeng;era kauss ir ļoti nopietns turnīrs. Ņem līdzi ģimeni uz turnīru, savieno nopietno turnīru ar atpūtu. Tā nav labi. Ledu vajag grauzt.
, 2019-12-31 13:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: palasījos hokeja jaunumus. arī attiecībā uz špengleri. daudz kur Krievijā, ne visi domā kā Latvijas vates galvas un spirtacentra fuņi :
https://www.sport-express.ru/hockey...

p.s. kas interesējas par hokeju, tie sapratīs. un tas nav tikai viens viedoklis. tādu ir daudz. pārāk sekli kā vienmēr ir spirtacentra vateņi un fuņi....

Клуб КХЛ провалился в Европе. Нам пора играть в Лиге чемпионов, иначе застрянем на месте
Fuņi ir ļoti , ļoti sekli.
, 2019-12-31 13:44, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Fuņi ir ļoti , ļoti sekli.
Ej labāk šautriņas skatīties.
, 2019-12-31 13:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ej labāk šautriņas skatīties.
Šautriņas ir dziļas, dziļas. Fuņi ir sekli, sekli.
, 2019-12-31 13:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: palasījos hokeja jaunumus. arī attiecībā uz špengleri. daudz kur Krievijā, ne visi domā kā Latvijas vates galvas un spirtacentra fuņi :
https://www.sport-express.ru/hockey...

p.s. kas interesējas par hokeju, tie sapratīs. un tas nav tikai viens viedoklis. tādu ir daudz. pārāk sekli kā vienmēr ir spirtacentra vateņi un fuņi....

Клуб КХЛ провалился в Европе. Нам пора играть в Лиге чемпионов, иначе застрянем на месте
Tas, ka krievi nespēlē Čl nav jau tikai fuņu un spirtacentra vateņu vaina. Paši krievi uz to baigi negāja - vienu brīdi ČL gāja pretī, Fāzels ar kaut ko piedāvaja bet KHL atteicās, pateica, ka neinteresē.
, 2019-12-31 14:01, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas, ka krievi nespēlē Čl nav jau tikai fuņu un spirtacentra vateņu vaina. Paši krievi uz to baigi negāja - vienu brīdi ČL gāja pretī, Fāzels ar kaut ko piedāvaja bet KHL atteicās, pateica, ka neinteresē.
Jāstartē kontinentālajā kausā, ja uzvarēs tad tiks Čempionu līgā.
, 2019-12-31 14:03, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tad treneri un spēlētāji nezin, ka Špeng;era kauss ir ļoti nopietns turnīrs. Ņem līdzi ģimeni uz turnīru, savieno nopietno turnīru ar atpūtu. Tā nav labi. Ledu vajag grauzt.
Špenglers ir pietiekami nopietns turnīrs, ja pret to attiecās nopietni. Tu, tacu priecājies, ja Dinamo uzvar Gubernatora kausu vai LDZ kausu? Lai arī šie turnīri ir vēl maznozīmīgāki par Špengleri. Kārtīgam sportistam vienmēr jākapā līdz galam. Ok, uz ledus var neatdot sevi par 100%, jo tas ir "brīvdienu kauss" (lai arī tā palielinās traumu risks), bet tas nenozīmē, ka var pārkapt sportisko režīmu - ģimene uz turnīru neko nenozīmē. Arī uz PČ sportisti ņem ģimenes, turklāt ne tikai ASV un Kanāda, kas bieži to uztver kā atvaļinājumu, bet arī tie paši latvieši un krievi - nācijas, kas PČ uztver ļoti nopietni. Un Salavata izgāšanās šājā sezonā ir likumsakarīga - paņem pa pusei otro sastāvu, šogad nebūt nav grands + nebūt pārsteigts, ja tieši tāpat kā krievijas izlase pēdējā pč, patusējās.
, 2019-12-31 14:04, pirms 6 gadiem
Davosa rakstīja: Jāstartē kontinentālajā kausā, ja uzvarēs tad tiks Čempionu līgā.
Es šaubos, ka zviedriem, šveiciešiem, vāciešiem, čehiem bija jāiet kvalifikācija. Var jau ieņirgt par KHL, bet nopietni noskaņotas KHL top blices (un liela daļa vidusgala) un Kontinentālais Kauss skan amizanti.
, 2019-12-31 14:04, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Būtu jau labi,ja redzētu Gunti spēlē.Diemžēl vakar viņš nespēlēja un uzvarošo sastāvu parasti treneris nemaina.Cerams,šodien būs izņēmums.
Pēdējā mačā gandrīz iegāza komadu un visu spēli, jo pēc viņa noraidījuma Ocelari dabūja gandrīz divas minūtes spēlēt trijatā pret pieciem, likumsakarīgi, ka noņēma.
, 2019-12-31 14:05, pirms 6 gadiem
Šveices un Krievijas hokeja trenera viedoklis:

— «Магнитка» же приехала чартером, где были семьи, жены, подруги, чтобы отдохнуть.

— На Кубке Шпенглера это есть у всех. Но свой уровень мастерства ты не имеешь права терять. Не важно, играет основной вратарь или запасной. Чем отличаются в данных условиях европейские команды от наших, так это тем, что, даже приезжая на отдых с семьями, они выходят на площадку отрабатывать и не опускаться ниже своего уровня.

https://www.sport-express.ru/hockey...

p.s. laba atbilde visiem ģinamas fuņiem, kas tralina spirtacentrā citu viedokli. Jeb Vītoliņš nav nekas?

p.p.s. vēl pameklēt viedokļus?
, 2019-12-31 14:06, pirms 6 gadiem
Pēc Fuņķa domām, ja komandas ņem uz turnīru ģimenes līdz, tad tas ir plezīrs.
Ups, tad jau Pasaules čempionāts arī ir plezīrs, jo, pavisam noteikti zinu, ASV un Kanāda uz PČ brauc ar visām ģimenēm.
, 2019-12-31 14:06, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es šaubos, ka zviedriem, šveiciešiem, vāciešiem, čehiem bija jāiet kvalifikācija. Var jau ieņirgt par KHL, bet nopietni noskaņotas KHL top blices (un liela daļa vidusgala) un Kontinentālais Kauss skan amizanti.
Tak Ak Bars atceros tur ir spēlējis, arī Donbass spēlēja un pat neuzvarēja pirmajā gadā.
, 2019-12-31 14:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Šveices un Krievijas hokeja trenera viedoklis:


— «Магнитка» же приехала чартером, где были семьи, жены, подруги, чтобы отдохнуть.

— На Кубке Шпенглера это есть у всех. Но свой уровень мастерства ты не имеешь права терять. Не важно, играет основной вратарь или запасной. Чем отличаются в данных условиях европейские команды от наших, так это тем, что, даже приезжая на отдых с семьями, они выходят на площадку отрабатывать и не опускаться ниже своего уровня.

https://www.sport-express.ru/hockey/khl/reviews/bolshoe-intervyu-trenera-spartaka-hariysa-vitolinsha-ob-olege-znarke-spartake-ska-i-nikite-guseve-1607062/
Kam Tu te ko centies pierādīt?
Ja Fuņķim, tad velti pūlies, jo tas pamuļķais glumeklis nekad publiski neatzīs, ka viņš ir pamuļķis, kurš no hokeja saprot tik cūka no aviācijas.
, 2019-12-31 14:09, pirms 6 gadiem
Visi tur ir apmēram vienādos apstākļos un visu nosaka meistarības un profesionālisma līmenis.
, 2019-12-31 14:13, pirms 6 gadiem
JankS rakstīja: Tak Ak Bars atceros tur ir spēlējis, arī Donbass spēlēja un pat neuzvarēja pirmajā gadā.
Ak Bars spēlēja Superkausā un uzvarēja.
Donbass pakāsa Ruānai finālā. Tikai būsim reāli - motivēts top KHL gals ir spēcīgāks par lielāko daļu Eiropas līgu. Donbass nebija KHL top gals. Ja ļauj zviedriem, somiem utt. - kāpēc apdalīt KHL?
, 2019-12-31 14:17, pirms 6 gadiem
Davosa rakstīja: Visi tur ir apmēram vienādos apstākļos un visu nosaka meistarības un profesionālisma līmenis.
Visa problēma tajā, ka vietējie fuņi un vateņi nespēj sagremot, ka mīts par Kolzoha līgu, kā stiprāko līgu Eiropā, tā īsti nestrādā.
, 2019-12-31 14:19, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ak Bars spēlēja Superkausā un uzvarēja.
Donbass pakāsa Ruānai finālā. Tikai būsim reāli - motivēts top KHL gals ir spēcīgāks par lielāko daļu Eiropas līgu. Donbass nebija KHL top gals. Ja ļauj zviedriem, somiem utt. - kāpēc apdalīt KHL?
Vai Magņitka nebija gana motivēta, kad dabūja pa bieti no Šveices Lion Čempionu kausā?
, 2019-12-31 14:23, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kam Tu te ko centies pierādīt?
Ja Fuņķim, tad velti pūlies, jo tas pamuļķais glumeklis nekad publiski neatzīs, ka viņš ir pamuļķis, kurš no hokeja saprot tik cūka no aviācijas.
Tas ir novēlējums visiem Jaunajā 2020 gadā izkāpt no krievu līgas pagraba un apskatīties apkārt, kas notiek - nevis turpināt truli sēdēt pagrabā un dzerot mīzalus domāt, ka viss kārtībā!
, 2019-12-31 14:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tas ir novēlējums visiem Jaunajā 2020 gadā izkāpt no krievu līgas pagraba un apskatīties apkārt, kas notiek - nevis turpināt truli sēdēt pagrabā un dzerot mīzalus domāt, ka viss kārtībā!
Tev arī laimīgu, veselīgu un visādi citādi izdevušos 2020. gadu!
';
, 2019-12-31 14:31, pirms 6 gadiem
Kā vispār var skatīties Spenglera kausu, noskatījos Kanādu pret Davosu, nu tik zems temps un līmenis, vakardienas Dinamo cīņa bij pāris reizes kvalitatīvāka, un tas ir līgas pēdējās vietas, tā kā diskusiju par Spenglera kausa nopietnību var izbeigt
, 2019-12-31 14:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Magņitka nebija gana motivēta, kad dabūja pa bieti no Šveices Lion Čempionu kausā?
Čempionu kauss ir Čempionu līgas bijusī versija. Runa bija par Kontinentālo Kausu - ka tur tā kā tām pašām Ciskām un Sasiskām diži ko darīt nav. Zviedri, somi, vācieši, čehi, šveicieši, taču arī nemalās caur KK, lai tiktu ČL.
, 2019-12-31 14:42, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ak Bars spēlēja Superkausā un uzvarēja.
Donbass pakāsa Ruānai finālā. Tikai būsim reāli - motivēts top KHL gals ir spēcīgāks par lielāko daļu Eiropas līgu. Donbass nebija KHL top gals. Ja ļauj zviedriem, somiem utt. - kāpēc apdalīt KHL?
Ak bars spēlēja Kontinentalajā kausa kopā ar Rīga2000 un vinnēja KK.
, 2019-12-31 14:42, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Čempionu kauss ir Čempionu līgas bijusī versija. Runa bija par Kontinentālo Kausu - ka tur tā kā tām pašām Ciskām un Sasiskām diži ko darīt nav. Zviedri, somi, vācieši, čehi, šveicieši, taču arī nemalās caur KK, lai tiktu ČL.
Par KK piekrītu, bet visā visumā šādi mazie turnīri ir ar to fascinējoši, ka notiek dažādas interesantas lietas.
, 2019-12-31 14:43, pirms 6 gadiem
Njā, Tour de Ski viss krievu pjedestāls večiem. Tikai 2 norvēģi tika top 10...6 krievi desmitniekā.
, 2019-12-31 14:44, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Čempionu kauss ir Čempionu līgas bijusī versija. Runa bija par Kontinentālo Kausu - ka tur tā kā tām pašām Ciskām un Sasiskām diži ko darīt nav. Zviedri, somi, vācieši, čehi, šveicieši, taču arī nemalās caur KK, lai tiktu ČL.
Visas šīs līgas ir čempionu līgas dibinātājas, tāpēc tām nav jāiet caur kontinentālo kausu! Visām pārējām līgām ir jāpierāda sevi vispirms kontinentālajā kausā!
, 2019-12-31 14:46, pirms 6 gadiem
kramblers rakstīja: Kā vispār var skatīties Spenglera kausu, noskatījos Kanādu pret Davosu, nu tik zems temps un līmenis, vakardienas Dinamo cīņa bij pāris reizes kvalitatīvāka, un tas ir līgas pēdējās vietas, tā kā diskusiju par Spenglera kausa nopietnību var izbeigt
O vēlviens klentaks
, 2019-12-31 14:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par KK piekrītu, bet visā visumā šādi mazie turnīri ir ar to fascinējoši, ka notiek dažādas interesantas lietas.
To nenoliedzu, uz so vairāk skatījos no sportiskā viedokļa, ka, lai savāktu maksimāli spēcīgākos, tos nevajadzetu ierobežot. Būsim reāli - KHL top blices ir labākas par austriešiem utt. kas arī tika bez kvalenes.
, 2019-12-31 14:49, pirms 6 gadiem
JankS rakstīja: Visas šīs līgas ir čempionu līgas dibinātājas, tāpēc tām nav jāiet caur kontinentālo kausu! Visām pārējām līgām ir jāpierāda sevi vispirms kontinentālajā kausā!
Vai nav smieklīgi ja "dibināšanas" dēļ bez kvalenes tiek Ebel, Slovākijas pārstāvji, poļi - tiešām otrais ešalons, bet KHL ir sevi jāpierāda? Turklāt, Namejs pieminēja ČL priekšteci - ČK, kurā magņitka paņēma otro vietu - vai tas nav pietiekams arguments - dot vienu kvotu uzreiz? Nesaku, ka KHL būtu jāiedod tikpat vietas cik zviedriem, somiem utt, bez kvalenes. Pietiktu ar vienu un vairāk, lai pelna caur KK.
, 2019-12-31 14:51, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To nenoliedzu, uz so vairāk skatījos no sportiskā viedokļa, ka, lai savāktu maksimāli spēcīgākos, tos nevajadzetu ierobežot. Būsim reāli - KHL top blices ir labākas par austriešiem utt. kas arī tika bez kvalenes.
Tas vēl ir liels jautājums! Varbūt tā arī ir, bet tas vispirms ir jāpierāda. Vienīgā vieta, kur šie klubi potenciāli varētu tikties tagad ir Špenglers, ja vien vienā gadā uzaicinātu KHL un EBEL klubu!
, 2019-12-31 14:55, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai nav smieklīgi ja "dibināšanas" dēļ bez kvalenes tiek Ebel, Slovākijas pārstāvji, poļi - tiešām otrais ešalons, bet KHL ir sevi jāpierāda? Turklāt, Namejs pieminēja ČL priekšteci - ČK, kurā magņitka paņēma otro vietu - vai tas nav pietiekams arguments - dot vienu kvotu uzreiz? Nesaku, ka KHL būtu jāiedod tikpat vietas cik zviedriem, somiem utt, bez kvalenes. Pietiktu ar vienu un vairāk, lai pelna caur KK.
KHL klubiem savulaik piedāvāja četras vietas - tikpat cik zviedriem, šveiciešiem un somiem - viņi atteicās, gribēja vairāk ....
Bet tavs piedāvājums nav slikts
, 2019-12-31 14:57, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Njā, Tour de Ski viss krievu pjedestāls večiem. Tikai 2 norvēģi tika top 10...6 krievi desmitniekā.
Gan jau Klebo tāpat krievus izpidorīs kopvērtējumā.
, 2019-12-31 14:57, pirms 6 gadiem
Davosa rakstīja: Tas vēl ir liels jautājums! Varbūt tā arī ir, bet tas vispirms ir jāpierāda. Vienīgā vieta, kur šie klubi potenciāli varētu tikties tagad ir Špenglers, ja vien vienā gadā uzaicinātu KHL un EBEL klubu!
Slinkums meklēt, bet man šķiet, ka EBEL klubi nav spēlējuši Špenglerī (vismaz ne pēdējos 20 gados).
Bet tad teorijā arī KHL un OHL nevar zināt, kurš ir spēcīgāks, tāpat arī OHL un NHL - viņi, taču savā starpā nav tikušies laukumā. Ir, taču arī veselais saprāts. Pat tā pati ČL nav izcils "līmeņradis", jo arī tur ne visi klubi ir maksimāli motivēti (par to daudz runaja Mountfield īpašnieks, laikā, kad tur spēlēja Džeriņš), to apliecina arī tas, ko laiku pa laikam parāda otrais ešalons - tas pats Junostj. Atsevišķā spēlē jebkurš var uzvarēt jebkuru, bet ilgstošā turnīrā parādās likumsakarības. Un tieši spēlējot ČL, to arī varētu pierādīt. jebkurā gadījumā - dibināšana nav īsti godīgi. Pat futenē ČL, kur viss ir izstrādāts līdz pēdējam sīkumam, kvalenē nav jāspēlē ļoti nelielam klubu skaitam no top līgām, kamēr pārējie, tajā skaitā no top līgām tur spēlē.
, 2019-12-31 14:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gan jau Klebo tāpat krievus izpidorīs kopvērtējumā.
Neatbalstu ne vienus, ne otrus.
, 2019-12-31 14:59, pirms 6 gadiem
JankS rakstīja: KHL klubiem savulaik piedāvāja četras vietas - tikpat cik zviedriem, šveiciešiem un somiem - viņi atteicās, gribēja vairāk ....
Bet tavs piedāvājums nav slikts
To jau pieminēju pats, ka krieviem piedāvāja, paši atteicās. Ja šobrīd tiešām nopietni izdomātu, ka grib (RHF nevis žurnālisti), tad manuprāt to 1 vietu viņi ir pelnījuši. Noteikti pat vairāk, bet tas būtu labs sava veida sods par to, ka cimperlējās. Un arī iespēja apstiprinat/neapstiprināt to, ka belari, franči, norges utt. salīdzinot ar KHl augšgalu ir vārguļi, lai dabūtu otro vietu caur KK.
, 2019-12-31 15:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Šveices un Krievijas hokeja trenera viedoklis:


— «Магнитка» же приехала чартером, где были семьи, жены, подруги, чтобы отдохнуть.

— На Кубке Шпенглера это есть у всех. Но свой уровень мастерства ты не имеешь права терять. Не важно, играет основной вратарь или запасной. Чем отличаются в данных условиях европейские команды от наших, так это тем, что, даже приезжая на отдых с семьями, они выходят на площадку отрабатывать и не опускаться ниже своего уровня.

https://www.sport-express.ru/hockey...

p.s. laba atbilde visiem ģinamas fuņiem, kas tralina spirtacentrā citu viedokli. Jeb Vītoliņš nav nekas?

p.p.s. vēl pameklēt viedokļus?
Par kaadu taadu "citu viedokli" tu te runaa? Personiski es visam piekriitu, KHL klubi pret Shpenglera (Abraga) kausu izturas nenopienti, atshiriibaa no citu Eiropas valstu liigu klubiem, taapeec arii neguust panaakumus Vai tad kaut kas cits bija runats/rakstiits?
, 2019-12-31 15:03, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Slinkums meklēt, bet man šķiet, ka EBEL klubi nav spēlējuši Špenglerī (vismaz ne pēdējos 20 gados).
Bet tad teorijā arī KHL un OHL nevar zināt, kurš ir spēcīgāks, tāpat arī OHL un NHL - viņi, taču savā starpā nav tikušies laukumā. Ir, taču arī veselais saprāts.
Špenglera rezultāti rāda, ka KHL klubi zaudē visu Top Eiropas hokeja līgu klubiem, līdz ar to veselais saprāts saka, ka viņi ir apmēram EBEL līmenī un savstarpējās spēlēs būtu jānoskaidro, kuri tad ir spēcīgāki!
, 2019-12-31 15:04, pirms 6 gadiem
Gaidam virsrakstu SC skribentu rakstam :"Ja nebūtu Dinamo parakstītā spēlētāja Kanādas izlases sastāvā, Spenglera kausu viņiem neredzēt".
, 2019-12-31 15:05, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Slinkums meklēt, bet man šķiet, ka EBEL klubi nav spēlējuši Špenglerī (vismaz ne pēdējos 20 gados).
Bet tad teorijā arī KHL un OHL nevar zināt, kurš ir spēcīgāks, tāpat arī OHL un NHL - viņi, taču savā starpā nav tikušies laukumā. Ir, taču arī veselais saprāts. Pat tā pati ČL nav izcils "līmeņradis", jo arī tur ne visi klubi ir maksimāli motivēti (par to daudz runaja Mountfield īpašnieks, laikā, kad tur spēlēja Džeriņš), to apliecina arī tas, ko laiku pa laikam parāda otrais ešalons - tas pats Junostj. Atsevišķā spēlē jebkurš var uzvarēt jebkuru, bet ilgstošā turnīrā parādās likumsakarības. Un tieši spēlējot ČL, to arī varētu pierādīt. jebkurā gadījumā - dibināšana nav īsti godīgi. Pat futenē ČL, kur viss ir izstrādāts līdz pēdējam sīkumam, kvalenē nav jāspēlē ļoti nelielam klubu skaitam no top līgām, kamēr pārējie, tajā skaitā no top līgām tur spēlē.
Austrijas klubs 90 gados triumfēja Eiropā finālā uzvarot Maskavas Dinamo šķiet ar Afinogenovu sastāvā.
, 2019-12-31 15:05, pirms 6 gadiem
Šogad izskatās, ka Kanādas izlasi neviens neapturēs, jau 4:0.
, 2019-12-31 15:10, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To jau pieminēju pats, ka krieviem piedāvāja, paši atteicās. Ja šobrīd tiešām nopietni izdomātu, ka grib (RHF nevis žurnālisti), tad manuprāt to 1 vietu viņi ir pelnījuši. Noteikti pat vairāk, bet tas būtu labs sava veida sods par to, ka cimperlējās. Un arī iespēja apstiprinat/neapstiprināt to, ka belari, franči, norges utt. salīdzinot ar KHl augšgalu ir vārguļi, lai dabūtu otro vietu caur KK.
Sākot ar nākamo gadu KK uzvarētājkomandas līgai tiks piešķirta vēl viena papildus vieta ČL, līdz ar to tie būtu tad 3 klubi.
, 2019-12-31 15:11, pirms 6 gadiem
Davosa rakstīja: Špenglera rezultāti rāda, ka KHL klubi zaudē visu Top Eiropas hokeja līgu klubiem, līdz ar to veselais saprāts saka, ka viņi ir apmēram EBEL līmenī un savstarpējās spēlēs būtu jānoskaidro, kuri tad ir spēcīgāki!
Tajā pat laikā Minskas Dinamo (pēdejā KHL komanda, kas uzvarējusi Špenglerī) gan tobrīd, gan šobrīd pārsvarā ir KHL lejasgals, ar pāris izņēmuma sezonām. ko tad pēc tā spriest? Ka KHL bija tik varens, ka viņu lūzeri pārplēš visus? Nu nevar turnīru ar 3-5 spēlēm (atkarībā no formāta, kāds dažādos gados bijis) ņemt par nopietnu mērauklu līgu līmeņiem. Tad jau Rīga, kad spēlēja finālā arī bija Eiropas top klubs. Un Rīga, kad LDZ kausā grāva somu elites klubus arī bija Eiropas supermonstri?
Jādomā adekvāti. KHL ir Eiropas top 5 līga, atkarībā no sezonas mainoties, kura tieši.
, 2019-12-31 15:11, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Austrijas klubs 90 gados triumfēja Eiropā finālā uzvarot Maskavas Dinamo šķiet ar Afinogenovu sastāvā.
Tāpēc norādīju, ka vismaz pēdējos 20 gados noteikti.
, 2019-12-31 15:17, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tajā pat laikā Minskas Dinamo (pēdejā KHL komanda, kas uzvarējusi Špenglerī) gan tobrīd, gan šobrīd pārsvarā ir KHL lejasgals, ar pāris izņēmuma sezonām. ko tad pēc tā spriest? Ka KHL bija tik varens, ka viņu lūzeri pārplēš visus? Nu nevar turnīru ar 3-5 spēlēm (atkarībā no formāta, kāds dažādos gados bijis) ņemt par nopietnu mērauklu līgu līmeņiem. Tad jau Rīga, kad spēlēja finālā arī bija Eiropas top klubs. Un Rīga, kad LDZ kausā grāva somu elites klubus arī bija Eiropas supermonstri?
Jādomā adekvāti. KHL ir Eiropas top 5 līga, atkarībā no sezonas mainoties, kura tieši.
Pēdējā KHL komanda, kura uzvarējusi Špenglera kausā ir SKA-2010. gadā.
, 2019-12-31 15:19, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tajā pat laikā Minskas Dinamo (pēdejā KHL komanda, kas uzvarējusi Špenglerī) gan tobrīd, gan šobrīd pārsvarā ir KHL lejasgals, ar pāris izņēmuma sezonām. ko tad pēc tā spriest? Ka KHL bija tik varens, ka viņu lūzeri pārplēš visus? Nu nevar turnīru ar 3-5 spēlēm (atkarībā no formāta, kāds dažādos gados bijis) ņemt par nopietnu mērauklu līgu līmeņiem. Tad jau Rīga, kad spēlēja finālā arī bija Eiropas top klubs. Un Rīga, kad LDZ kausā grāva somu elites klubus arī bija Eiropas supermonstri?
Jādomā adekvāti. KHL ir Eiropas top 5 līga, atkarībā no sezonas mainoties, kura tieši.
Hm, tad jau hokeja turnīru OS 1980. gadā arī nevar ņemt nopietni, jo ASV studenti, maigi sakot, izdrāza ne par knapu PSRS izlasi, kuras patiesais statuss bija ļoti tālu no amatieriem.
, 2019-12-31 15:19, pirms 6 gadiem
Pec vienas spēles vai turnīra nevar spriest par līmeņiem noteikti, bet ilgtermiņā tendences tomēr ir novērojamas un tās liecina par to pašu ko šī gada turnīrs - KHL klubi zaudē Eiropas Top klubiem.
, 2019-12-31 15:23, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēdējā KHL komanda, kura uzvarējusi Špenglera kausā ir SKA-2010. gadā.
Mana kļūda, bet būtību tas nemaina, jo Minska ir apakšgala komanda
, 2019-12-31 15:27, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, tad jau hokeja turnīru OS 1980. gadā arī nevar ņemt nopietni, jo ASV studenti, maigi sakot, izdrāza ne par knapu PSRS izlasi, kuras patiesais statuss bija ļoti tālu no amatieriem.
Manā izpratnē "izdrāzt" sporta būtu sagraut ar lielu rezultāta starpību nevis knapa, brīnumaini izcīnīta uzvara. Un te atkal ir stāsts par to, ka tas ir salīdzinoši īss turnīrs. Tas automātiski nenozīmē, ka ASV studenti vienmēr un visur būs labāki par Rus "amatieriem". Tāpat, kā šogad, piemēram, basketā - tas, ka ASV atbraucot ar 3. sastāvu nenozīmē, ka tagad uz viņiem skatās, kā uz otrās šķiras izlasi, kuru top blices ierēķina, kā uzvaru tabulā.
, 2019-12-31 15:28, pirms 6 gadiem
Apsveikumi Kanādai par uzvaru Špenglerī un daudz Laimes visiem jaunajā 2020. gadā!!!!!
, 2019-12-31 15:32, pirms 6 gadiem
JankS rakstīja: Pec vienas spēles vai turnīra nevar spriest par līmeņiem noteikti, bet ilgtermiņā tendences tomēr ir novērojamas un tās liecina par to pašu ko šī gada turnīrs - KHL klubi zaudē Eiropas Top klubiem.
Tas arī ir sarežģīts jautājums, jo A)katru gadu, neskaitot Davosu un Team Canada pārējie klubi ir ar diezgan lielu mainību. B)KHL klubi atšķirībā no šveiciešiem speciāli uz Špengleri nepapildinās - tieši pretēji atbrauc ar otro sastāvu, vai vienkārši dod vairāk iespēju rezervistiem. Tapat motivācija un attieksme - krievi paši (tajā skaitā sportacentra "štata" troļļi gan tieši, gan caur puķēm atzīst motivācijas trūkumu. Par to vai tāds ir pārējām dalībvalstīm mēs nezinām. Līdz ar to tās tendeces var skatīt no daudzām prizmām. Teikt, ka Špengleris ir labs līmeņrādis ir tas pats, kas teikt, ka 2 speles pret NHL klubiem (RD pret Fīniksu un Ska pret Karolīnu) bija baigais līmeņrādis starp NHL un KHL
, 2019-12-31 15:35, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tāpēc norādīju, ka vismaz pēdējos 20 gados noteikti.
Tas gan jo Feldkirch čempionu kausu ieguva 1998 gadā.Bet daudz patīkamāk atcerēties 1994 gadu,kad čempionvienību finālturnīrā piedalījās mūsu Pārdaugava uzvarot čehu klubu,bet zaudēja belaru klubam un Jokerit ,kuru sastāvā pateicoties NHL lokautam spēlēja Kurri un Selanne.
, 2019-12-31 15:36, pirms 6 gadiem
Skatos, ka Špenglera fināliste neizkļuva no grupas Čempionu līgā, no kuras izkļuva belaru Junostj.
, 2019-12-31 15:40, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tas gan jo Feldkirch čempionu kausu ieguva 1998 gadā.Bet daudz patīkamāk atcerēties 1994 gadu,kad čempionvienību finālturnīrā piedalījās mūsu Pārdaugava uzvarot čehu klubu,bet zaudēja belaru klubam un Jokerit ,kuru sastāvā pateicoties NHL lokautam spēlēja Kurri un Selanne.
Žēl, ka tajos gados nebija iespējas šīs spēles redzēt
, 2019-12-31 15:47, pirms 6 gadiem
JankS rakstīja: Žēl, ka tajos gados nebija iespējas šīs spēles redzēt
Diemžēl.