Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Karsumam veikta pleca operācija, secen ies arī PČ

Karsumam veikta pleca operācija, secen ies arī PČ
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latviešu hokeja uzbrucējam Mārtiņam Karsumam, kurš pārstāv Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubu Maskavas "Dynamo", pāragrās sezonas beigas saistītas ar savainoto plecu. Kā sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāj pats hokejists, tad atveseļošanās ilgums varētu būt pat seši mēneši.

Karsums laukumā nebija devies jau kopš 29. novembra. Lai arī janvāra vidū parādījās informācija, ka latvietis ierindā varētu atgriezties mēneša beigās, pirms pāris dienām kluba mājas lapā parādījās informācija, ka Karsumam sezona beigusies.

Ilgstošās nespēlēšanas iemesls ir pleca savainojums, portālu Sportacentrs.com vakar informēja Karsums. 12. janvārī hokejista plecam veikta operācija un atveseļošanās varētu ilgt piecus līdz sešus mēnešus. Tas automātiski nozīmē, ka hokejists nepiedalīsies arī gaidāmajā pasaules čempionātā, kas šogad risināsies Krievijā.

29 gadus vecais Karsums Maskavas klubā spēlē kopš 2013. gada, bet šosezon 34 spēlēs paspēja gūt desmit vārtus, atdot astoņas rezultatīvas piespēles, sakrāt 14 soda minūtes un pozitīvu lietderības koeficientu (+8).

Izlases rindās Karsumam pēdējais turnīrs bija olimpiskās spēles Sočos, bet pēdējo gadu pasaules čempionātus viņam nācies izlaist ceļgala savainojumu dēļ.


Slēpts komentārs: A.S.Puškins
, 2016-01-27 09:30, pirms 10 gadiem
Žēl, ka tā. Gribējās jau PČ tomēr redzēt, tagad var sanākt Karsikam mūsējos jau 1.divīzijā pārstāvēt...
, 2016-01-27 09:32, pirms 10 gadiem
Veselību un izturību, lai sanāk vēl kaut dažas sezonas ražīgi nokapāt!
, 2016-01-27 09:33, pirms 10 gadiem
ari bez shis traumas uz PC nebutu braucis!
, 2016-01-27 09:34, pirms 10 gadiem
Karsums izrādās ļoti traumatisks spēlētājs.
, 2016-01-27 09:35, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Karsums izrādās ļoti traumatisks spēlētājs.
Pie viņa spēles stila būtu dīvaini, ja tā nebūtu, taču, jā, jau no junioru laikiem dažādi savainojumi viņu vajā.
, 2016-01-27 09:45, pirms 10 gadiem
Ja operāciju uztaisa tagad gribētos zināt,ko un kā viņš ārstēja līdz šim? Ja jau bija tik nopietna trauma,kāpēc operācijas nebija tad?
, 2016-01-27 09:45, pirms 10 gadiem
toties celis ierindā, gaidam uz OLIMP.KVALIFIKĀCIJU
, 2016-01-27 09:45, pirms 10 gadiem
Uz OS kvali gan būs ierindā, tur nekas viņam netraucēs.
Bet redz, kā PČ tuvojas tā jau laicigi atsaka.
Žēl. Tad jau labāk uzreiz beigt karjeru izlasē, nebus katru gadu jaatsaka. Tapat kopš 2010. Gada nav spelejis.
, 2016-01-27 09:47, pirms 10 gadiem
Es vsp brīnos kā ar Mārtiņa ceļiem var izturēt Maskavas piekopto veco laiku treniņpieeju.
, 2016-01-27 09:56, pirms 10 gadiem
Žēl, ka Karsums jau kārtējo reizi nepiedalīsies PČ. Atceros, kad viņš 2009. gadā pa taisno no Z-Amerikas atbrauca uz izlasi un vidēji katrā spēlē pa punktam guva - tās tik bija spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-27 09:56, pirms 10 gadiem
fire rakstīja: Kāda jēga par šo mīksto rakstīt, kurš izlasē nebūs jau sesto čempionāta. Uzskatu ja spēlētājs ar izdomātam atrunām atsaka izlasei (ceļu operacijas varejataisit pēc čempionāta,jo tas vina atlabsanu nepasliktinatu) izlasē būtu jābūt aizliegumam jebgad vēl spēlēt.

Naudas dēļ ar traumam var spēlēt priekš krieviem, bet Latvijai atsaka, taču kad vajag ligumu par izlasi atceras. Kasparam Daugavinam un citiem traumas ir bijušas smagākas, bet izlasei nāk palīgā jo nav karslupatas...
Kāda jēga no tevis, dīvānā pirdēja? Esi baigais eksperts medicīnas un rehabilitācijas jautājumos? Aizliedzējs atradies .
, 2016-01-27 09:57, pirms 10 gadiem
Vēlu veiksmigu atveseļošanOS. .Un jūs gudrie spriedeji varat iet uz vienu vietu ..PC ir katru gadu un tur ir iespēja jaunajiem kapāt ..Vecie kas var tie palīdz ..Martins ir vajadzīgs lielajos turnīros ,OS kval. Un olimpdes. . Sports ir nežēlīgs un ja arī Karsums vairs nevilks Lv kreklu ,varu vien pateikties par to ko viņš ir darījis Lv izlase ..Visu to labāko Martin
, 2016-01-27 09:58, pirms 10 gadiem
mammal rakstīja: Es vsp brīnos kā ar Mārtiņa ceļiem var izturēt Maskavas piekopto veco laiku treniņpieeju.
Rezultāts jebkurā gadījumā prasa smagu darbu, bet profesionāla komanda var atļauties strādātar jebkādām pieejām, jo, ja vieni to neiztur, vēl 100 stāv rindā.
, 2016-01-27 09:58, pirms 10 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Man liekas, ka tā vienlaga ir muļķīga atruna, lai tik PČ nespēlētu.
Labi ka Tev ar veselību viss kārtībā.
, 2016-01-27 10:00, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: Ja operāciju uztaisa tagad gribētos zināt,ko un kā viņš ārstēja līdz šim? Ja jau bija tik nopietna trauma,kāpēc operācijas nebija tad?
Varbūt nevajadzētu rakstīt par to, ko pašam nav vispār nekādas sajēgas?

Iepriekšējās operācijas bija celim (un tā ir jau hroniska trauma, kas par sevi liek manīt periodiski), tagad ir pleca trauma.

Ņemot vērā visas viņa veselības likstas, ir skaidrs, ka līdz 38-40 gadiem kā citi viņš karjeru nevarēs turpināt. Arī pēc karjeras beigām ir jādzīvo, diez vai kāds labprātīgi vēlas tālāk dzīvot kā invalīds. Tāpēc ir tikai loģiski, ka pirmajā vietā ir veselība. Pirms izrādīt savu stulbumu un sākt kādu apvainot, derētu pašiem iedomāties sevi viņa vietā.
, 2016-01-27 10:02, pirms 10 gadiem
Smieklīgi, ka viss dīvānā pirdēju pajoliņu bars zin labāk par pašiem sportistiem, ko viņi domā, kur viņi taisās spēlēt, ko viņiem vajag, traumu ārstēšanas ilgumu un nopietnību, kad jātaisa operācijas, utt.
, 2016-01-27 10:03, pirms 10 gadiem
norcha 172 rakstīja: Labi ka Tev ar veselību viss kārtībā.
Nu ir ok, bet tev gan būtu jāpiestrādā pie humora (lai arī melnā) uztveres jautājuma.
, 2016-01-27 10:06, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Rezultāts jebkurā gadījumā prasa smagu darbu, bet profesionāla komanda var atļauties strādātar jebkādām pieejām, jo, ja vieni to neiztur, vēl 100 stāv rindā.
lielākais DR mīnuss ka neviens rindā nestāv
, 2016-01-27 10:09, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: lielākais DR mīnuss ka neviens rindā nestāv
Spēlētgribētāju Dinamo pietiek, kā jebkurā KHL komandā, jautājums ir tikai par viņu varēšanām un komandas vadības redzējumu. Var nokomplektēt komandu ar mazpazīstamiem krieviem, kanādiešiem utt., bet kam tāda komanda Latvijā būs vajadzīga?
, 2016-01-27 10:10, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: lielākais DR mīnuss ka neviens rindā nestāv
RD gadījumā tas ir tā, jo ir mākslīgi jāuztur "nacionālās" jeb "tautas" komandas imidžs un jāņem komandā Latvijas spēlētāji. Ja tā nebūtu, tad gribētāju spēlēt kaut vai par KHL minimālo algu, būtu kaudzēm. Mūsu 3-4 maiņas līmeņa spēlētāju netrūkst gan Eiropā, gan Amerikā.
, 2016-01-27 10:12, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Rezultāts jebkurā gadījumā prasa smagu darbu, bet profesionāla komanda var atļauties strādātar jebkādām pieejām, jo, ja vieni to neiztur, vēl 100 stāv rindā.
Ja stāvētu aiz M Dynamo tāda rindas tad tur spēlētu tikai krievi!

Krieviem ir diezgan lielas problēmas ar jauno paaudzi, jā ir pa kadram kādam, bet tie laiki kad katru sezonu nāca desmitiem talantīgi hokejisti ir beigušies un nekādas rindas Krievijā pie klubiem neveidojas!

Vienīgās rindas pie klubiem ir piektdienu un sestdienu vakaros pie populārākajiem Krievijas naktsklubiem!

Rindas kā tādas protams ir tikai jautājums kādas kvalitātes spēlētāji tur nāk iekšā!
, 2016-01-27 10:13, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Spēlētgribētāju Dinamo pietiek, kā jebkurā KHL komandā, jautājums ir tikai par viņu varēšanām un komandas vadības redzējumu. Var nokomplektēt komandu ar mazpazīstamiem krieviem, kanādiešiem utt., bet kam tāda komanda Latvijā būs vajadzīga?
Ja būs komandai rezultāts tad Arēnā salasīs 6-7tk uz katru spēli pat tad ja tur 70% būs ārzmenieki!

Minska ir labs piemērs! Kgan rezultāts tur nav diez ko labs maigi sakot!
, 2016-01-27 10:16, pirms 10 gadiem
Vai nav tā ka Karsumam šo sezonu sačakarēja kāds dakteris kurš atkal nevar uzstādīt diagnozi un pieņemt lēmumu par operāciju?

Kam tur jāpieņem lēmums par operāciju? Klubam, spēlētājam?

Nespēlē kopš 29 novembra un tikai pēc 1.5 mēneša uztaisa operāciju!
, 2016-01-27 10:19, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Uz OS kvali gan būs ierindā, tur nekas viņam netraucēs.
Bet redz, kā PČ tuvojas tā jau laicigi atsaka.
Žēl. Tad jau labāk uzreiz beigt karjeru izlasē, nebus katru gadu jaatsaka. Tapat kopš 2010. Gada nav spelejis.
Izsveram ko mēs gribam? es gribu lai Karsums spēlē OS kvalifikācijā un arī OS!

PČ? Laba lieta, bet OS ir daaaudz svarīgāks pasākums un tur Karsums ir vairāk vajadzīgs!

Skaidrs ka vietu PČ A grupā nosargāsim arī bez Mārtiņa kā jau tas bijis pēdējos, pat nezinu cik čempionātos!

Lai Mārtiņš veseļojās un septembrī līmē vāciešus, austriešus un pārējos pa Arēnas bortiem!
Slēpts komentārs: fire
, 2016-01-27 10:23, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Vai nav tā ka Karsumam šo sezonu sačakarēja kāds dakteris kurš atkal nevar uzstādīt diagnozi un pieņemt lēmumu par operāciju?

Kam tur jāpieņem lēmums par operāciju? Klubam, spēlētājam?

Nespēlē kopš 29 novembra un tikai pēc 1.5 mēneša uztaisa operāciju!
Tu esi iepazinies ar mediķu slēdzieniem un visu informāciju par traumu, tās nopietnību, diagnozēm, lai varētu te gudri tirst? Klubs ir ieinteresēts pēc iespējas ātrāk dabūt spēlētāju uz kājām, acīmredzot tam visam ir kāds pamats, ka operācija tikai tagad.
, 2016-01-27 10:24, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja būs komandai rezultāts tad Arēnā salasīs 6-7tk uz katru spēli pat tad ja tur 70% būs ārzmenieki!

Minska ir labs piemērs! Kgan rezultāts tur nav diez ko labs maigi sakot!
70% ārzemnieku nozīmē pusotra maiņa vietējo. Kvalitātei, protams, tas būtu tikai pluss, taču nevajag sevi mānīt. Tā komanda būs pilnīgi bezpersoniska un lielākais vairums šo komandu vairs neasociēs kā "savējos". Kādi savējie, ja tur spēlē hokejisti, kurus neviens pirms tam pat dzirdējis nav?

Minskas piemērs - kad Arēnā biļetes maksās 17 EUR (dārgākā!!!, lētākā - 1.7 EUR), tad tas būs kaut kas salīdzināms.
, 2016-01-27 10:25, pirms 10 gadiem
fire rakstīja: To wks
Zinu gan, par rehabilitāciju ļoti labi, jo viens no tuviniekiem strādā saja jomā, un to kada Karsumam diagnoze bijusi ari labi zinu. Ari no hokeja sabiedrības personīgi sinu hokejistus. OS laika Karsumam bija tieši tas pašas problēmas, bet spēlēt beliedza un ari kluba neliedza, ja vins operaciju atliktu par divam nedēļām, ari tas viņa ceļus nebutu apsraudejis vairāk.

Viņam mav dusas pateikt la negrib spēlēt un klubs svarīgāks, bet sameloties gan vieglāk. Sorry bet tadus večus mmvar saukt par istiem vīriem, tikai par karslupatam.

Atgadinu, tas pats Skrastiņš, speleja artadam traumam un pretsapju lidzekliem, ka lielaka no musu izlases puišiem ari karsums kajinas apkakatu... Bet Skrastins speleja izlase!!! Lūk atskiriba. Bet pec Taviem tekstiem var saprast ka esi pro divana licejs ne tikai pirdejs!
Jau smieklīgi sākas tav komentārs: ''...Zinu gan, par rehabilitāciju ļoti labi, jo viens no tuviniekiem strādā saja jomā..." .
Es arī varētu strādāt par finansu ministru, jo viens radinieks man strādā šajā jomā
, 2016-01-27 10:27, pirms 10 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Nu ir ok, bet tev gan būtu jāpiestrādā pie humora (lai arī melnā) uztveres jautājuma.
Problēmas ar humoru ir Tavā pārziņā, Puškin! Cik jau ilgi raksti no turienes?
, 2016-01-27 10:27, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja stāvētu aiz M Dynamo tāda rindas tad tur spēlētu tikai krievi!

Krieviem ir diezgan lielas problēmas ar jauno paaudzi, jā ir pa kadram kādam, bet tie laiki kad katru sezonu nāca desmitiem talantīgi hokejisti ir beigušies un nekādas rindas Krievijā pie klubiem neveidojas!

Vienīgās rindas pie klubiem ir piektdienu un sestdienu vakaros pie populārākajiem Krievijas naktsklubiem!

Rindas kā tādas protams ir tikai jautājums kādas kvalitātes spēlētāji tur nāk iekšā!
Rinda veidojas ne jau tikai no vietējiem.

Par tiem talantiem - kas ir talanti? Tie, kas ir superstāri vai tie, kas stabili var spēlēt NHL/KHL? Pirmo nekad nav bijis daudz, tieši tāpēc viņi jau arī ir superstāri, otro vienmēr ir bijis gana.
, 2016-01-27 10:29, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 70% ārzemnieku nozīmē pusotra maiņa vietējo. Kvalitātei, protams, tas būtu tikai pluss, taču nevajag sevi mānīt. Tā komanda būs pilnīgi bezpersoniska un lielākais vairums šo komandu vairs neasociēs kā "savējos". Kādi savējie, ja tur spēlē hokejisti, kurus neviens pirms tam pat dzirdējis nav?

Minskas piemērs - kad Arēnā biļetes maksās 17 EUR (dārgākā!!!, lētākā - 1.7 EUR), tad tas būs kaut kas salīdzināms.
Var gan arī paskatīties Zagrebas piemēru - komanda no ārzemniekiem tomēr savāc savus 5,5 - 6,5 tūkstošus uz spēli.
, 2016-01-27 10:37, pirms 10 gadiem
Bļin, vairums tādi umņiki un Rembo Vilisi aka Visurgājēji, ka varētu lauztām kājām un rokām pa mežu skraidīt un mušmires spārdīt.
Ja vienu no komandas vilcējiem operē pirms sezonas svarīgākajiem mačiem(drīz playoff), tad loģiski, ka trauma ļoti nopietna.
, 2016-01-27 10:41, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Var gan arī paskatīties Zagrebas piemēru - komanda no ārzemniekiem tomēr savāc savus 5,5 - 6,5 tūkstošus uz spēli.
Nu savāc, malači. Tikai šis piemērs ir,manuprāt, no citas operas. Komanda netiek veidota kā kaut kāds vietējā hokeja flagmanis ar pretenzijām uz bāzes komandu, kas izskan ik pa laikam Rīgas komandas sakarā (lai gan tāda bāzes komanda tā nekad nav bijusi).

Horvāti, kā tikko sāka spēlēt Austrijā, savāca komandu pēc jaunā parauga.

Turklāt, godīgi runājot, ja, vot, rīt pasaka Dinamo vadība - viena maiņa paliek, pārējie brīvi, spēlēs krievi, čehi, kanādieši. Kāda būtu līdzjutēju attieksme?

Cilvēki, iespējams, pat ietu, bet tā nebūtu "mūsu komanda" vismaz tādā mērā kāda tā ir tagad. Jau tagad to lamā kā Krievijas komandu, kas spēlē viņu pašu čempionātā. Ja tur nebūs vietējo vai būs 7 spēlētāji iepriekš minētie... komanda un viss projekts uzreiz arī tiek aprakts.
, 2016-01-27 10:43, pirms 10 gadiem
da_silva rakstīja: Bļin, vairums tādi umņiki un Rembo Vilisi aka Visurgājēji, ka varētu lauztām kājām un rokām pa mežu skraidīt un mušmires spārdīt.
Ja vienu no komandas vilcējiem operē pirms sezonas svarīgākajiem mačiem(drīz playoff), tad loģiski, ka trauma ļoti nopietna.
Neuztraucies, pats esmu lauzis atslēgas kaulu 3 reizes un 2 reizes del viņa gulejis uz galda.
, 2016-01-27 10:50, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu savāc, malači. Tikai šis piemērs ir,manuprāt, no citas operas. Komanda netiek veidota kā kaut kāds vietējā hokeja flagmanis ar pretenzijām uz bāzes komandu, kas izskan ik pa laikam Rīgas komandas sakarā (lai gan tāda bāzes komanda tā nekad nav bijusi).

Horvāti, kā tikko sāka spēlēt Austrijā, savāca komandu pēc jaunā parauga.

Turklāt, godīgi runājot, ja, vot, rīt pasaka Dinamo vadība - viena maiņa paliek, pārējie brīvi, spēlēs krievi, čehi, kanādieši. Kāda būtu līdzjutēju attieksme?

Cilvēki, iespējams, pat ietu, bet tā nebūtu "mūsu komanda" vismaz tādā mērā kāda tā ir tagad. Jau tagad to lamā kā Krievijas komandu, kas spēlē viņu pašu čempionātā. Ja tur nebūs vietējo vai būs 7 spēlētāji iepriekš minētie... komanda un viss projekts uzreiz arī tiek aprakts.
Bet varbūt tiešām ir vērts pateikt "paldies" visiem Dārziņiem, Miķeliem un paņemt viņu vietā kādu Čehu vai Slovāku ar puslidz skaļu uzvārdu?
Domāju, ja komanda tādu speletaju dabus, kas ari bus ists lideris, tad visi aizmirsis, ka komanda vairs nav tik latviska, jo bus vismaz uz ko paskatities.
Ja vietējie rezultatu nerāda tad jāņem arzemnieki, kas vismaz var uztaisit spēli.
, 2016-01-27 10:51, pirms 10 gadiem
Nekas, Bukarts tā pat labāks!
, 2016-01-27 10:56, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Karsums izrādās ļoti traumatisks spēlētājs.
Ja hokejists cīnās ar tādu atdevi kā Karsums, nežēlodams sevi, tad traumas ir neizbēgamas. Lai izdodas izveseļoties un atgriezties hokejā ar jauniem spēkiem!
, 2016-01-27 10:59, pirms 10 gadiem
Porzingi,brauc paliga
, 2016-01-27 11:00, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 70% ārzemnieku nozīmē pusotra maiņa vietējo. Kvalitātei, protams, tas būtu tikai pluss, taču nevajag sevi mānīt. Tā komanda būs pilnīgi bezpersoniska un lielākais vairums šo komandu vairs neasociēs kā "savējos". Kādi savējie, ja tur spēlē hokejisti, kurus neviens pirms tam pat dzirdējis nav?

Minskas piemērs - kad Arēnā biļetes maksās 17 EUR (dārgākā!!!, lētākā - 1.7 EUR), tad tas būs kaut kas salīdzināms.
Varbūt vel salīdzināsim dzīves līmeņus Minskā un Rīgā?

Rīgā mierīgi hokeju no laba skatpunkta var noskatīties pa 15 eiro! Dārgi? Var arī pa 25 eiro? Vai tad tas ir dārgi? Ja komanda labi spēlē tad līdzjutējs ir gatavs maksāt vairāk un to ir pierādījušas veiksmīgās sezonas!

Cena nav tas kas iespaido zemo apmeklētību!

Apmeklētību iespaido sniegums laukumā un tā atspoguļošana turnīra tabulā!

Kāds tur baigi iet uz hokeju dēļ tā ka tur spēlē Jerofejevs, Jass, Bičevskis, Džeriņš un Bērziņš? Nē!

Ja Dinamo saglabās uz nākamo gadu praktiski visu aizsardzību kas tagad ir (ar dažiem izņēmumiem) un 5-6 Latvijas uzbrucējus, piesaistīs pārējās vakantās vietās ārzemniekus un komanda spēlēs labi - tauta būs Arēnā!
, 2016-01-27 11:00, pirms 10 gadiem
Cerams uz kvali būs ierindā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-27 11:07, pirms 10 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Man liekas, ka tā vienlaga ir muļķīga atruna, lai tik PČ nespēlētu.
Žēl ka nevaru Tev simts mīnusus salikt
, 2016-01-27 11:08, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Cerams uz kvali būs ierindā!
...un cerams, ka tā brīža komanda (ja viņam jau būs līgums) gribēs viņu laist.
, 2016-01-27 11:08, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Spēlētgribētāju Dinamo pietiek, kā jebkurā KHL komandā, jautājums ir tikai par viņu varēšanām un komandas vadības redzējumu. Var nokomplektēt komandu ar mazpazīstamiem krieviem, kanādiešiem utt., bet kam tāda komanda Latvijā būs vajadzīga?
RD problēma patiesība ir mazliet savādāka - protams ka popularitātes kritums ir saistāms ar vispārējo politisko situāciju, jo KHL tomēr ir Krievijas līga un arī RD ir sava vēsture. Taču ja abstrahējas no tā visa, lai kaut ko RD vispār sasniegtu tuvākā vai tālākā nākotnē:
1. Ilgtermiņa skaidrība par finansēm - realitātē ir tā, ka katru gadu tiek baumots, ka naudas nav, varbūt būs, cik būs nav zināms, utt.
2. Treneris, kuram RD nav pirmais klubs, lai kaut ko sasniegtu, un kuram ir arī garantija, ka klubs tiek būvēts ilgākam laikam - nevis ka pastrādāja 3-4 mēnešus kaut kas nepatika, un atlaida (it kā tas treneris izmainījās kā diena pret nakti no savas iepriekšējās darba vietas).
3. Leģionāri- viņi jau iet kopā ilgtermiņa finansējumu - pārsvarā jau, ja skatās pagājušos gadus (ne pēdējo) - ar leģionāriem ir trāpīts - taču lielākā problēma - ka viņi pēc veiksmīgas sezonas aiziet spēlēt pie bagātākiem klubiem (Elisons, Robinsons, Šekura, Hosa) un pie RD atgriežas tikai tad ja sezona bijusi neveiksmīga.
4. Patiesībā vajadzīga ilgtermiņa stratēģija - kas RD nekad nav bijusi un izskatās, ka nebūs - visa ideja ir, ka Savickis iespējams kaut kādu naudu dabūs, uz tās arī gadu noveģitēs un viss . Labākā gadījumā rudenī būs cerības rudenī, kas izplēnēs tuvojoties jaunajam gadam.
Patiesībā skumji, jo,ja neņem vērā visu politisko fonu - cilvēki Rīgā grib redzēt augstāka līmeņa sportu, un gatavi par to maksāt. tā kā futbola ziemā nav, tad paliek tikai basketbols (kur VEF ir vēl mazāka profesionalitāte vadībā) un hokejs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS
, 2016-01-27 11:17, pirms 10 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Otrā grupa mūs jau gaida
pajolītis atstāja savu mazo mēsliņu
, 2016-01-27 11:18, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Varbūt vel salīdzināsim dzīves līmeņus Minskā un Rīgā?

Rīgā mierīgi hokeju no laba skatpunkta var noskatīties pa 15 eiro! Dārgi? Var arī pa 25 eiro? Vai tad tas ir dārgi? Ja komanda labi spēlē tad līdzjutējs ir gatavs maksāt vairāk un to ir pierādījušas veiksmīgās sezonas!

Cena nav tas kas iespaido zemo apmeklētību!
Arī cena to iespaodo un ja janvārī bij liekas 9 spēles, tad 9x15 ir nozīmīgs cipars daudziem
, 2016-01-27 11:20, pirms 10 gadiem
SEŠI GADI ( 6 GADI !!!) pēc kārtas PČ Latvija bez Karsuma !!! Skumja un aizdomīga tendence !!!
, 2016-01-27 11:21, pirms 10 gadiem
Žēl, protams, ka nespēlēs...bet veselība tomēr svarīgāka, ar to būs jādzīvo arī pēc hokejista karjeras beigām. Gan jau vēl uzspēlēs izlasē!
, 2016-01-27 11:30, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Arī cena to iespaodo un ja janvārī bij liekas 9 spēles, tad 9x15 ir nozīmīgs cipars daudziem
Protams ka tas ir liels cipars, bet Rīgā ir bez maz vai miljons cilvēks + brauc cilvēki no citām Latvijas vietām, ja komandai labi ietu tad katru spēli savi 7-8tk būs kā grab un tas ir labs cipars!

Re ku komandai slikti iet šogad, bet šodien ir spēle pret CSKA un cik saprotu tad biļetes uz šo spēli ir izpārdotas!

Skaidrs ka tādi klubi kā Amur un Medveščak nesavāks to lielāko ciparu, bet KHL ir pietiekami daudz komandas uz kurām var savākt pilnu Arēnu, vienīgi - labi jāspēlē!
, 2016-01-27 11:37, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Protams ka tas ir liels cipars, bet Rīgā ir bez maz vai miljons cilvēks + brauc cilvēki no citām Latvijas vietām, ja komandai labi ietu tad katru spēli savi 7-8tk būs kā grab un tas ir labs cipars!

Re ku komandai slikti iet šogad, bet šodien ir spēle pret CSKA un cik saprotu tad biļetes uz šo spēli ir izpārdotas!

Skaidrs ka tādi klubi kā Amur un Medveščak nesavāks to lielāko ciparu, bet KHL ir pietiekami daudz komandas uz kurām var savākt pilnu Arēnu, vienīgi - labi jāspēlē!
Kopumā jau tam es piekrītu ka uzvaras piesaista līdzjutējus, zaudējumi tribīnes noplicina, bet ar to apmeklētību viss ir kompleksi, tur vairaki faktori strādā un vākt tos daudzos tūkstošus paliks grūtāk. Šodien izpārdota Arēna? Laikam jau vietējie slāvi ies cisku skatīties, bet fuņi ries par latvisko gaisotni
, 2016-01-27 11:41, pirms 10 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Man liekas, ka tā vienlaga ir muļķīga atruna, lai tik PČ nespēlētu.
man liekas tu esi dalbanuts
, 2016-01-27 11:48, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Spēlētgribētāju Dinamo pietiek, kā jebkurā KHL komandā, jautājums ir tikai par viņu varēšanām un komandas vadības redzējumu. Var nokomplektēt komandu ar mazpazīstamiem krieviem, kanādiešiem utt., bet kam tāda komanda Latvijā būs vajadzīga?
Funim.
, 2016-01-27 11:50, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Spēlētgribētāju Dinamo pietiek, kā jebkurā KHL komandā, jautājums ir tikai par viņu varēšanām un komandas vadības redzējumu. Var nokomplektēt komandu ar mazpazīstamiem krieviem, kanādiešiem utt., bet kam tāda komanda Latvijā būs vajadzīga?
tas jau pamazām sākas - Toluzakovi, Dinamo vajadzīgs Dārziņiem, Rēdlihiem, lai var atslidot, daudziem jau sen tas Dinamo nav vajadzīgs, ne velti popularitāte Dinamo krīt. Ā vēl krieviem vajadzīgs.
, 2016-01-27 11:52, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Protams ka tas ir liels cipars, bet Rīgā ir bez maz vai miljons cilvēks + brauc cilvēki no citām Latvijas vietām, ja komandai labi ietu tad katru spēli savi 7-8tk būs kā grab un tas ir labs cipars!

Re ku komandai slikti iet šogad, bet šodien ir spēle pret CSKA un cik saprotu tad biļetes uz šo spēli ir izpārdotas!

Skaidrs ka tādi klubi kā Amur un Medveščak nesavāks to lielāko ciparu, bet KHL ir pietiekami daudz komandas uz kurām var savākt pilnu Arēnu, vienīgi - labi jāspēlē!
Nekas tur nav ne tuvu izpārdots. Mazāk klausies swh un toļika muldēšanu. Viss otrais stāvs gandrīz brīvs
, 2016-01-27 11:58, pirms 10 gadiem
To wks
Smejies cik vēlies man kaut ka vienalga, velreiz atkartoju ja dien diena zini par rehabilitaciju, pats ar to ari ja esi saskaries un zini ari citus saja nozare tad ir slaidras sis lietas turklat zinot ka LV ir maza un saja joma arsti viens otru zin. Un esmu runajis par. karsuma gadijumu. Tapec smejies cil uziet, laikam esi karsumlupatas radins ka ta cepies ))))))
, 2016-01-27 12:09, pirms 10 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nekas tur nav ne tuvu izpārdots. Mazāk klausies swh un toļika muldēšanu. Viss otrais stāvs gandrīz brīvs
Kadi max 7k varētu gan būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-27 12:14, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kadi max 7k varētu gan būt.
Tas noteikti! protams, ir vairāk krietni, bet nevajag izdomāt, ka izpārdots. Protams, varbūt vēl sanāks. CSKA jaudīga komanda, grandus vienmēr interesanti paskatīties, pat man ja piedāvātu pa velti, aizietu.
, 2016-01-27 12:14, pirms 10 gadiem
fire rakstīja: To wks
Smejies cik vēlies man kaut ka vienalga, velreiz atkartoju ja dien diena zini par rehabilitaciju, pats ar to ari ja esi saskaries un zini ari citus saja nozare tad ir slaidras sis lietas turklat zinot ka LV ir maza un saja joma arsti viens otru zin. Un esmu runajis par. karsuma gadijumu. Tapec smejies cil uziet, laikam esi karsumlupatas radins ka ta cepies ))))))
nesmīdini cilvēkus, pajoliņ - eksperts, atradies
Šī frāze visu izsaka "...Zinu gan, par rehabilitāciju ļoti labi, jo viens no tuviniekiem strādā saja jomā..."

"...Un esmu runajis par. karsuma gadijumu..." – par šo vispār var ierēkt .
, 2016-01-27 12:21, pirms 10 gadiem
WKS rakstīja: nesmīdini cilvēkus, pajoliņ - eksperts, atradies
Šī frāze visu izsaka "...Zinu gan, par rehabilitāciju ļoti labi, jo viens no tuviniekiem strādā saja jomā..."

"...Un esmu runajis par. karsuma gadijumu..." – par šo vispār var ierēkt .
Patiesībā viņam ir taisnība.
Ja pats vai tavi radinieki strādātu medicīnā, tad tu ari zinātu daudz vairāk.
Neko nepareizu viņš nepateica.
Tas, ka Karsumam tik tagad uztaisita operācija, liecina par to, ka no sākuma ārsti ir uzstādījuši vieglāku diagnozi un devuši termiņu lidz kuram ir kaut kam jāpaliek labāk, ja nekas nemainās, tad ir operācija.
Kad pats lauzu atslegas kaulu man viņš saauga nepareizi. Arsts deva menesi, ja nekas nemainas, tad ir jaoperē.
Protams, es salidzināju kaut ko citu, bet doma ir tapati.
, 2016-01-27 12:27, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Patiesībā viņam ir taisnība.
Ja pats vai tavi radinieki strādātu medicīnā, tad tu ari zinātu daudz vairāk.
Neko nepareizu viņš nepateica.
Tas, ka Karsumam tik tagad uztaisita operācija, liecina par to, ka no sākuma ārsti ir uzstādījuši vieglāku diagnozi un devuši termiņu lidz kuram ir kaut kam jāpaliek labāk, ja nekas nemainās, tad ir operācija.
Kad pats lauzu atslegas kaulu man viņš saauga nepareizi. Arsts deva menesi, ja nekas nemainas, tad ir jaoperē.
Protams, es salidzināju kaut ko citu, bet doma ir tapati.
Man pilns apkārt ir ar ārstiem, sākot ar sievu, bet tapēc es nesaku, ka esmu speciālists ginekoloģijā, STS slimībās, neiroloģijā , utt.

Runa ir par to, ka cilvēks, kurš pats nav ārsts (radinieki esot), kuram ir maz sajēga un nav redzējis Karsuma medicīnas karti, izmeklējumu rezultātus, rentgenus utt. no sarunām ar radinieku un interneta ziņām uzstāda diagnozi Karsumam. .
Tas ir smieklīgi.
, 2016-01-27 12:27, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Spēlētgribētāju Dinamo pietiek, kā jebkurā KHL komandā, jautājums ir tikai par viņu varēšanām un komandas vadības redzējumu. Var nokomplektēt komandu ar mazpazīstamiem krieviem, kanādiešiem utt., bet kam tāda komanda Latvijā būs vajadzīga?
Varbūt tiem, kuriem gribas redzēt kvalitatīvu un skaistu hokeju?
Sudraba RD arī nespēlēja tikai Latvijas latvieši...
, 2016-01-27 12:32, pirms 10 gadiem
WKS rakstīja: Man pilns apkārt ir ar ārstiem, sākot ar sievu, bet tapēc es nesaku, ka esmu speciālists ginekoloģijā, STS slimībās, neiroloģijā , utt.

Runa ir par to, ka cilvēks, kurš pats nav ārsts (radinieki esot), kuram ir maz sajēga un nav redzējis Karsuma medicīnas karti, izmeklējumu rezultātus, rentgenus utt. no sarunām ar radinieku un interneta ziņām uzstāda diagnozi Karsumam. .
Tas ir smieklīgi.
Ja, protams, neredzot visus izmeklējumus un visu pārējo, nevar par otru spriest, bet nedomāju, ka Karsuma pleca trauma ir kaut kas nebijis un unikāls gadijums, ka nevarētu par viņa traumu izdarīt kādus secinājumus.
, 2016-01-27 12:38, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja, protams, neredzot visus izmeklējumus un visu pārējo, nevar par otru spriest, bet nedomāju, ka Karsuma pleca trauma ir kaut kas nebijis un unikāls gadijums, ka nevarētu par viņa traumu izdarīt kādus secinājumus.
Cilvēks ar medīcinisko izglītību attiecīgajā jomā un zinot diagnozi noteikti var secinājums izdarīt, bet ne jau tirliņš, kam "..viens no tuviniekiem strādā saja jomā..." un kas izlasīja ziņu plecu trauma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-27 13:55, pirms 10 gadiem
Runājot par to,ka RD būtu vairāk ārzemnieku. Patinam drusciņ atpakaļ basketbola kluba ASK Rīgas laikus. Cik tur bija ārzemnieku un cik mūsu puišu. Skatītāji bija vairāk kā vajag, tā kā, manuprāt, būtu tikai labi,ja mūsu daiļslidotājus noņemtu no ledus un vietā nāktu ārzemnieki.
, 2016-01-27 14:10, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Es to zināju, tak ja negrib izlasē spēlēt un būt tās patriots, tad jāpasaka tā un pieņem krievu pilsonību

Skatos svimpis atgriezies sc,.nu.jau apprecējies ar ārsti un turpina rakstīt muļķības
Man nav ne mazāko šaubu par to ka Karsums steigtos palīgā Krievijas izlasei ja tikai viņam būtu tāda iespēja jo visus šos gadus Krievija ir darījusi daudz laba viņa ģimenei, faktiski padarījusi par milonāru
, 2016-01-27 14:18, pirms 10 gadiem
fingaz rakstīja: Runājot par to,ka RD būtu vairāk ārzemnieku. Patinam drusciņ atpakaļ basketbola kluba ASK Rīgas laikus. Cik tur bija ārzemnieku un cik mūsu puišu. Skatītāji bija vairāk kā vajag, tā kā, manuprāt, būtu tikai labi,ja mūsu daiļslidotājus noņemtu no ledus un vietā nāktu ārzemnieki.
cik, cik tur bija to skatītāju? Varbūt atgādināsi?

Tā starp citu, Daugavas sporta nama ietilpība ir ~1500...
, 2016-01-27 14:22, pirms 10 gadiem
Un jūs gudrinieki ietu rudens talkās ar kādu traumu, pietam par velti? Valsts labā varētu pastrādāt rudens talkās ar traumām?
, 2016-01-27 14:23, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Kopumā jau tam es piekrītu ka uzvaras piesaista līdzjutējus, zaudējumi tribīnes noplicina, bet ar to apmeklētību viss ir kompleksi, tur vairaki faktori strādā un vākt tos daudzos tūkstošus paliks grūtāk. Šodien izpārdota Arēna? Laikam jau vietējie slāvi ies cisku skatīties, bet fuņi ries par latvisko gaisotni
Tad lai mācās ko Kauņas. Žalgīra arēna pilna esot no spēles uz spēli. Pie tam konkurence ir minimāla. Visvieglāk dabūt skatītāju ir ar spēli. Ja to klubs negrib, tad viņiem pašiem jādomā citi varianti. Ja domāt negribas, tad nav ko žēloties par naudas trūkumu. Tāpat skaidrs, ka RD šogad nevēlējās iekasēt papildus pāris 10 tūkstošus katrā mājas spēlē. Kāpēc - tas labāk zināms kluba vadībai.
, 2016-01-27 14:27, pirms 10 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Un jūs gudrinieki ietu rudens talkās ar kādu traumu, pietam par velti? Valsts labā varētu pastrādāt rudens talkās ar traumām?
kāds sakars ar rudens talkām? spēlēšana valsts izlasē ir kas vairāk par talku.
(es personīgi neko nepārmetu Karsumam, bet Tavs komentārs ir pilnīgi garām).
, 2016-01-27 14:28, pirms 10 gadiem
pasaki to Mārtiņam ...

DansLočmelis rakstīja: Man nav ne mazāko šaubu par to ka Karsums steigtos palīgā Krievijas izlasei ja tikai viņam būtu tāda iespēja jo visus šos gadus Krievija ir darījusi daudz laba viņa ģimenei, faktiski padarījusi par milonāru
troļļu trollis ar en-to profilu
, 2016-01-27 14:45, pirms 10 gadiem
protams,ka traumas jāārstē,jo sportista karjera ir īsa ,par to nav nevienam šaubu,un nauda ģimenei jāpelna,taču Karsums pieder tai cilvēku kategorijai,kuram tas ir visbūtiskākais,jo neticu ,ka viņam diži interesē tāda lieta ,kā aizstāvēt Valsts godu vai hokeja fanu mīlestība,jo sportists tomēr, kā aktieris spēlē auditorijai un man kā hokeja līdzjutējam kļūst vienaldzīgas Karsuma sporta gaitas ,tāpat kā viņam Valsts izlase,oponentiem iesaku atcerēties ,,dzelzs,,vīru Skrastiņu,kurš ar pretsāpju līdzekļiem cīnijās Latvijas izlasē,vēl ir arī citi piemēri..
, 2016-01-27 14:46, pirms 10 gadiem
(O_O) rakstīja: Tad lai mācās ko Kauņas. Žalgīra arēna pilna esot no spēles uz spēli. ...
Nu Tu melo... Paskatījos LKL lapā pāris spēļu statistiku:
Zalgiris VS Dzūkija | Lietuvos krepšinio lyga 2921 skatītājs
Zalgiris VS Pieno zvaigzdes | Lietuvos... 2121 skatītājs
Zalgiris VS Nevezis | Lietuvos krepšinio lyga 2065 skatītāji (šajā spēlē Žalgiris pat zaudēja)...

Protams, tā nav Eirolīga, kur cipari ir citi, taču, pārspīlē, draugs nevajag...
bez tam, arī visas Eirolīgas mājas spēles ar nav 100% izpārdotas:
Zalgiris Kaunas vs. Laboral Kutxa Vitoria... - 12793 skatītāji
Zalgiris Kaunas vs. Olympiacos Piraeus - Game - 10263 skatītāji (par ~2500 mazāk kā spēli iepriekš)
Protams, priekš Kauņas šie cipari tāpat ir izcili.
, 2016-01-27 14:47, pirms 10 gadiem
moskis rakstīja: pasaki to Mārtiņam ...



troļļu trollis ar en-to profilu
takš to klaunu nav vērts pierē ņemt! Uzliec IGNORE, lai smird vienatnē.
, 2016-01-27 14:49, pirms 10 gadiem
Pa to laiku Kiras lielmeistara pauze turpinās...
, 2016-01-27 14:59, pirms 10 gadiem
Zinot Karsumu vinjam PC jebkuraa gadijumaa ietu secen
, 2016-01-27 15:03, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Pa to laiku Kiras lielmeistara pauze turpinās...
Pirmdien esot solījis nosaukt šīs nedēļās laikā. Patreiz notiekot kaulēšanās ar Kūlenu par ciparu...
Matulis: Play24 - Sports 24 2016.01.25 (raidījuma 2. daļā)
, 2016-01-27 15:08, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Pirmdien esot solījis nosaukt šīs nedēļās laikā. Patreiz notiekot kaulēšanās ar Kūlenu par ciparu...
Matulis: Play24 - Sports 24 2016.01.25 (raidījuma 2. daļā)
ak tagad ar Kūlenu. Tad tas ir tas pasaules čempions un izlases kapteinis, ko pazīst visa pasaule
, 2016-01-27 15:10, pirms 10 gadiem
(O_O) rakstīja: Tad lai mācās ko Kauņas. Žalgīra arēna pilna esot no spēles uz spēli. Pie tam konkurence ir minimāla. Visvieglāk dabūt skatītāju ir ar spēli. Ja to klubs negrib, tad viņiem pašiem jādomā citi varianti. Ja domāt negribas, tad nav ko žēloties par naudas trūkumu. Tāpat skaidrs, ka RD šogad nevēlējās iekasēt papildus pāris 10 tūkstošus katrā mājas spēlē. Kāpēc - tas labāk zināms kluba vadībai.
Vai tad tur kāds grib mācīties? Putins iedod, Jurka tērē, fuņi aplaudē - shēma ir vienkārša.
, 2016-01-27 15:11, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 70% ārzemnieku nozīmē pusotra maiņa vietējo. Kvalitātei, protams, tas būtu tikai pluss, taču nevajag sevi mānīt. Tā komanda būs pilnīgi bezpersoniska un lielākais vairums šo komandu vairs neasociēs kā "savējos". Kādi savējie, ja tur spēlē hokejisti, kurus neviens pirms tam pat dzirdējis nav?

Minskas piemērs - kad Arēnā biļetes maksās 17 EUR (dārgākā!!!, lētākā - 1.7 EUR), tad tas būs kaut kas salīdzināms.
Nav savas komandas arī tagad
Ja visiem tik ļoti patiktu skatītīties uz savējiem, tad tagad ārena plīst pušu no skatītājiem, kaut arī nav rezultātu
Bet realitātē nav rezultātu- nav skatītāju
Par biļešu cenām te nav īsti runas. Ja būtu rezultāts, arī pa 20 eiro arēna būtu gandrīz pilna
, 2016-01-27 15:13, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Vai tad tur kāds grib mācīties? Putins iedod, Jurka tērē, fuņi aplaudē - shēma ir vienkārša.
Lietuvā basketbols ir asinīs
Latvijā hokejs interesē tikai tad, ja ir rezultāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-27 15:15, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: ak tagad ar Kūlenu. Tad tas ir tas pasaules čempions un izlases kapteinis, ko pazīst visa pasaule
paskaties garākā periodā. Vēl pagājušā gada novembrī, decembrī Kirovs stāstīja, ka būšot vietējais treneris

p.s. starp citu, šai raidījumā Matulis pieminēja, ka 1997.g. izlases galvenais treneris tika apstiprināts... 4 dienas pirms čempionāta (tiesa, toreiz Kirovs nebija LHF prezidents)
, 2016-01-27 15:15, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: ak tagad ar Kūlenu. Tad tas ir tas pasaules čempions un izlases kapteinis, ko pazīst visa pasaule
Viņš ir arī "tas nav treneris, bet Nolana čoms un aģents"

Ko Kirovam vajag, tas ar šis ir
, 2016-01-27 15:16, pirms 10 gadiem
fingaz rakstīja: Runājot par to,ka RD būtu vairāk ārzemnieku. Patinam drusciņ atpakaļ basketbola kluba ASK Rīgas laikus. Cik tur bija ārzemnieku un cik mūsu puišu. Skatītāji bija vairāk kā vajag, tā kā, manuprāt, būtu tikai labi,ja mūsu daiļslidotājus noņemtu no ledus un vietā nāktu ārzemnieki.
Protams
Runa par savējiem ir aizbildināšanās
LČ nesavāc 3000, un DR spēlējot tikai ar savējiem un bez rezultāta, arī maz kuru interesē
, 2016-01-27 15:19, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Viņš ir arī "tas nav treneris, bet Nolana čoms un aģents"

Ko Kirovam vajag, tas ar šis ir
universālais kareivis. viss būtu jautri, ja nebūtu tik skumji. laikam jāatceras jau agrāk izrunātais, ka šai izlasei principā ir vienalga, kas būs treneris. gan jau Kira ir studējis SC.com komentārus...
, 2016-01-27 15:21, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Skrastiņš Kārlis uz izlasi brauca ar traumām, Žoltoks uz izlasi brauca ar traumām, Ozoliņš izlasē bija arī tad, kad varēja atteikt, Irbe bija gandrīz vienmēr, kad varēja.

Tagad ir mīksto paaudze.....nožēlojami!
Skrastiņš 2002. , 2007., 2008. un 2010. izlasē nespēlēja tieši veselības problēmu dēļ. Lielākoties bija jāveic medicīniskas manipulācijas uzreiz pēc regulārās sezonas beigām. Savukārt Dzelzs vīra rekorda sasniegšanas laikā 2001.-2006. viņš pats pateica, ka esot relatīvi paveicies izbraukt bez smagām traumām. Pēc tam gan, kā mēs redzam 2 gadus pēc kārtas nebija čempionātos.
Karsuma gadījumā, manuprāt nevienam nav noslēpums, ka viņam ir problēmas ar celi, līdz ar to arī nav jābrīnās par situāciju.
, 2016-01-27 15:24, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: universālais kareivis. viss būtu jautri, ja nebūtu tik skumji. laikam jāatceras jau agrāk izrunātais, ka šai izlasei principā ir vienalga, kas būs treneris. gan jau Kira ir studējis SC.com komentārus...
Es enzinu vai tieši sc koentus, bet ir bijis kad bijis jūtams ka ietekmējas no sabiedrības spiediena
, 2016-01-27 15:33, pirms 10 gadiem
Nu džeki, jāskatās reāli uz lietām - trauma vai ne-trauma , bet Karsumu jau sen neinteresē kaut kāds tur PČ !!! Tas ir ļoti labi saprotams - Karsumam ir ļoti labs līgums labā klubā un nav ko plēst pakaļu kaut kādā tur PČ !!! Pašreizējā latvijas "profesionālo" hokejistu paaudze nav tā,kas baigi ies pa velti rauties pārstāvot savu valsti ( izņēmums - tikai uz olimpiādi )
Diemžēl, mūsējie nav kanādieši ... ne tikai meistarībā , bet arī attieksmē . Pat ja Karsumam šoreiz traucē trauma , tas lietas būtību nemaina - kā jau agrāk pieredzēts gan ar pašu Karsumu gan ar citiem atrastos "objektīvs" iegansts lai nebraukt uz PČ - sieva dzemdē, nogurums pēc sezonas, māsīcai kāzas utt.
, 2016-01-27 15:34, pirms 10 gadiem
fkscd rakstīja: Protams
Runa par savējiem ir aizbildināšanās
LČ nesavāc 3000, un DR spēlējot tikai ar savējiem un bez rezultāta, arī maz kuru interesē
Piedošanu, tajā pašā lokauta sezonā RD zāģēja visiem pēc kārtas, bet tribīnes bija stipri pilnākas, nekā šogad, jo tie, kas gāja laukumā grauza ledu un nevienam nebija motivācijas problēmas, no nosacīti vietējiem spēlētājiem vienīgi Skvorcovs ir pēdējo 2 sezonu laikā patiesi progresējis, pārējie stāv uz vietas.

Tiesa gan man gribētos teikt, ka RD apmeklējuma problēmas ir dziļākas. Lielākā problēma droši vien ir tā, ka tur nevienam atskaitot Simsonu nebija un nav pieredze kā veidot klubu līdzjutēju bāzi u.t.t. Lielākoties valda filozofija uztaisam šoviņu un atnāks līdzjutēji. Šoviņš ir izčākstējis jau kopš 4 sezonas, kad uz PO pat pilna zāle nesavācās. Protams var teikt, ka cilvēku interese par sportu, kā tādu samazinās, taču visticamāk, viens no iemesliem ir arī tas, ka abi LV superklubi un vairākas izlases nestrādā pārdomāti šajā virzienā, ir kaut kādas atsevišķas aktivitātes taču, nekādu plānu tur neredz, lielākoties vienīgais mēŗkis ir īstermiņa peļņa un pēc iespējams mazāka ķēpa.
Ja mēs pavērojam atmosfēru arēnā, tad no 2.-3. sezonas PO ir konstants kritums, nezinu, kā viņi aizpilda tribīnes, taču RD un Latvijas izlases kreklu ir palicis ļoti maz (pat spēlēs, kas ir it kā izpārdotas), himnu dzied retais, to visu neveicina arī tas, kas šajās sezonās ir noticis vestibilā tie koncerti un atrakcijas vairāk atgādina mazpisānu pagastasvētkus, nekā hokeja arēnu.

Es nemaz nerunāju, par tradīciju neesamību (sāksim ar Baldera 19nr., turpināsim ar pēdējām 8 sezonām). Klubs uzskata, ka var 1 sezonā aiziet uz Bērnu slimnīcu un tas jau ir gana, jo profi taču ir noguruši, kamēs Sabres katrā mājas spēļu nedēļā organizē vismaz 2-3 līdzvērtīgus pasākumus un tā varētu turpināt ļoti ilgi...
, 2016-01-27 15:36, pirms 10 gadiem
semerjaks rakstīja: Nu džeki, jāskatās reāli uz lietām - trauma vai ne-trauma , bet Karsumu jau sen neinteresē kaut kāds tur PČ !!! Tas ir ļoti labi saprotams - Karsumam ir ļoti labs līgums labā klubā un nav ko plēst pakaļu kaut kādā tur PČ !!! Pašreizējā latvijas hokejistu nav tā,kas baigi ies pa velti rauties pārstāvot savu valsti ( izņēmums - tikai uz olimpiādi )
Diemžēl, mūsējie nav kanādieši ... ne tikai meistarībā , bet arī attieksmē . Pat ja Karsumam šoreiz traucē trauma , tas lietas būtību nemaina - kā jau agrāk pieredzēts gan ar pašu Karsumu gan ar citiem atrastos "objektīvs" iegansts lai nebraukt uz PČ - sieva dzemdē, nogurums pēc sezonas, māsīcai kāzas utt.
Piedošanu 20-30 gadus veciem vīriešiem vispār mēdz gadīties, ka sieva dzemdē, tur nu mūsu izlase nav unikāla. Varu secināt, ka tev ir apmēram 15 un nemazākā nojēga par bērniem.
, 2016-01-27 15:48, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Nu Tu melo... Paskatījos LKL lapā pāris spēļu statistiku:
Zalgiris VS Dzūkija | Lietuvos krepšinio lyga 2921 skatītājs
Zalgiris VS Pieno zvaigzdes | Lietuvos... 2121 skatītājs
Zalgiris VS Nevezis | Lietuvos krepšinio lyga 2065 skatītāji (šajā spēlē Žalgiris pat zaudēja)...

Protams, tā nav Eirolīga, kur cipari ir citi, taču, pārspīlē, draugs nevajag...
bez tam, arī visas Eirolīgas mājas spēles ar nav 100% izpārdotas:
Zalgiris Kaunas vs. Laboral Kutxa Vitoria... - 12793 skatītāji
Zalgiris Kaunas vs. Olympiacos Piraeus - Game - 10263 skatītāji (par ~2500 mazāk kā spēli iepriekš)
Protams, priekš Kauņas šie cipari tāpat ir izcili.
Piedod un paldies par labojumu. Atmiņā man bija palicis, ka zāle esot pilna ar vairāk kā 10000 skatītājiem. Varbūt tas bija domāts par Eirolīgu. Vienalga - Žalgīris Eirolīgā ir ilgāk nekā RD pastāv un viņi joprojām savāc pieklajīgus ciparus ar skatītājiem. Vietējo līgu protams nevar salīdzināt ar Eirolīgu.
, 2016-01-27 15:54, pirms 10 gadiem
Edgars rakstīja: Piedošanu 20-30 gadus veciem vīriešiem vispār mēdz gadīties, ka sieva dzemdē, tur nu mūsu izlase nav unikāla. Varu secināt, ka tev ir apmēram 15 un nemazākā nojēga par bērniem.
vari secināt kā vēlies , bet tas nemainīs patiesību,ka Latvijas pašreizējie hokejisti vairāk uztraucas par savu kabatu nevis valsts godu
, 2016-01-27 15:57, pirms 10 gadiem
semerjaks rakstīja: vari secināt kā vēlies , bet tas nemainīs patiesību,ka Latvijas pašreizējie hokejisti vairāk uztraucas par savu kabatu nevis valsts godu
Un kāpēc lai neuztrauktos, ja hokejs ir viņu darbs?
, 2016-01-27 16:05, pirms 10 gadiem
semerjaks rakstīja: vari secināt kā vēlies , bet tas nemainīs patiesību,ka Latvijas pašreizējie hokejisti vairāk uztraucas par savu kabatu nevis valsts godu
Kas ir pašreizējie hokejisti vairāk uztraucas par savu kabatu - nosauc lūdzu.
, 2016-01-27 16:08, pirms 10 gadiem
Edgars rakstīja: Piedošanu, tajā pašā lokauta sezonā RD zāģēja visiem pēc kārtas, bet tribīnes bija stipri pilnākas, nekā šogad, jo tie, kas gāja laukumā grauza ledu un nevienam nebija motivācijas problēmas, no nosacīti vietējiem spēlētājiem vienīgi Skvorcovs ir pēdējo 2 sezonu laikā patiesi progresējis, pārējie stāv uz vietas.

Tiesa gan man gribētos teikt, ka RD apmeklējuma problēmas ir dziļākas. Lielākā problēma droši vien ir tā, ka tur nevienam atskaitot Simsonu nebija un nav pieredze kā veidot klubu līdzjutēju bāzi u.t.t. Lielākoties valda filozofija uztaisam šoviņu un atnāks līdzjutēji. Šoviņš ir izčākstējis jau kopš 4 sezonas, kad uz PO pat pilna zāle nesavācās. Protams var teikt, ka cilvēku interese par sportu, kā tādu samazinās, taču visticamāk, viens no iemesliem ir arī tas, ka abi LV superklubi un vairākas izlases nestrādā pārdomāti šajā virzienā, ir kaut kādas atsevišķas aktivitātes taču, nekādu plānu tur neredz, lielākoties vienīgais mēŗkis ir īstermiņa peļņa un pēc iespējams mazāka ķēpa.
Ja mēs pavērojam atmosfēru arēnā, tad no 2.-3. sezonas PO ir konstants kritums, nezinu, kā viņi aizpilda tribīnes, taču RD un Latvijas izlases kreklu ir palicis ļoti maz (pat spēlēs, kas ir it kā izpārdotas), himnu dzied retais, to visu neveicina arī tas, kas šajās sezonās ir noticis vestibilā tie koncerti un atrakcijas vairāk atgādina mazpisānu pagastasvētkus, nekā hokeja arēnu.

Es nemaz nerunāju, par tradīciju neesamību (sāksim ar Baldera 19nr., turpināsim ar pēdējām 8 sezonām). Klubs uzskata, ka var 1 sezonā aiziet uz Bērnu slimnīcu un tas jau ir gana, jo profi taču ir noguruši, kamēs Sabres katrā mājas spēļu nedēļā organizē vismaz 2-3 līdzvērtīgus pasākumus un tā varētu turpināt ļoti ilgi...
Skatītāju skaits rūk, jo nav rezultātu progresa
Nekādi pasākumi te nelīdzēs, ja komanda zaudē lielāko daļu mājas spēļu
Ar pasākumiem vien 8000 uz katru spēli nesavāksi
Ja komanda zaudē, tad arī pašiem spēlētājiem nav prieka piedalīties pasākumos
Eiropā fanošana tomēr stipri atšķiras no Amerikas
Eiropā primārs ir rezultāts un maz ir tādu, kas iet uz hokeju tikai lai patusētu bārā
, 2016-01-27 16:09, pirms 10 gadiem
(O_O) rakstīja: Piedod un paldies par labojumu. Atmiņā man bija palicis, ka zāle esot pilna ar vairāk kā 10000 skatītājiem. Varbūt tas bija domāts par Eirolīgu. Vienalga - Žalgīris Eirolīgā ir ilgāk nekā RD pastāv un viņi joprojām savāc pieklajīgus ciparus ar skatītājiem. Vietējo līgu protams nevar salīdzināt ar Eirolīgu.
5 spēles pamaturnīrā un 5 spēles labāko 24 grupu turnīrā – 2-3 spēles mēnesī, šādu ciparu nav grūti savākt, it sevišķi uz Eirolīgu.
, 2016-01-27 16:10, pirms 10 gadiem
(O_O) rakstīja: Piedod un paldies par labojumu. Atmiņā man bija palicis, ka zāle esot pilna ar vairāk kā 10000 skatītājiem. Varbūt tas bija domāts par Eirolīgu. Vienalga - Žalgīris Eirolīgā ir ilgāk nekā RD pastāv un viņi joprojām savāc pieklajīgus ciparus ar skatītājiem. Vietējo līgu protams nevar salīdzināt ar Eirolīgu.
Lietuvā basketbols ir reliģijas līmenī
Latvijā hokeja fanu skaitu nosaka rezultāti
, 2016-01-27 17:04, pirms 10 gadiem
Žēl, ka tā
, 2016-01-27 17:21, pirms 10 gadiem
''secen ies arī PČ''

VIŅŠ TĀPAT TAJĀ NEBŪTU PIEDALĪJIES
, 2016-01-27 17:37, pirms 10 gadiem
BayernM rakstīja: ''secen ies arī PČ''

VIŅŠ TĀPAT TAJĀ NEBŪTU PIEDALĪJIES
kā Tu to zini???
, 2016-01-27 18:03, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Varbūt nevajadzētu rakstīt par to, ko pašam nav vispār nekādas sajēgas?

Iepriekšējās operācijas bija celim (un tā ir jau hroniska trauma, kas par sevi liek manīt periodiski), tagad ir pleca trauma.

Ņemot vērā visas viņa veselības likstas, ir skaidrs, ka līdz 38-40 gadiem kā citi viņš karjeru nevarēs turpināt. Arī pēc karjeras beigām ir jādzīvo, diez vai kāds labprātīgi vēlas tālāk dzīvot kā invalīds. Tāpēc ir tikai loģiski, ka pirmajā vietā ir veselība. Pirms izrādīt savu stulbumu un sākt kādu apvainot, derētu pašiem iedomāties sevi viņa vietā.
Es atšķirībā no citiem šo komentāru nerakstīju ar domu par PČ un to ,ka Karsums "simulē" Es vienkārši brīnījos,ja spēlētājs ir ārā no novembra ārstējot traumu vienalga šo pašu vai citu ,un ir bijis domāts,ka tūlīt atsāks spēlēt,pēkšņi taisa operāciju,nesaprotu,kapēc ja bija problēmas ar plecu,to nevarēja izdarīt ātrāk.
, 2016-01-27 18:07, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 70% ārzemnieku nozīmē pusotra maiņa vietējo. Kvalitātei, protams, tas būtu tikai pluss, taču nevajag sevi mānīt. Tā komanda būs pilnīgi bezpersoniska un lielākais vairums šo komandu vairs neasociēs kā "savējos". Kādi savējie, ja tur spēlē hokejisti, kurus neviens pirms tam pat dzirdējis nav?

Minskas piemērs - kad Arēnā biļetes maksās 17 EUR (dārgākā!!!, lētākā - 1.7 EUR), tad tas būs kaut kas salīdzināms.
Tikai nevajag ,jo okupācijas gados Dinamo sastāvu 70-90% veidoja nepazīstami krievi no Krievijas ,un tā pat Sporta pils bija ļoti labi apmeklēta.Tas tolak bija tāpat ,kā pašlaik Zagrebas variants.
, 2016-01-27 18:54, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kā Tu to zini???
6 gadus nav spēlējis
kādēļ lai tagad pēkšņi spēlētu?
Līgums vēl ar Dynamo ir! Tur viņš ir līderis!
Kādēļ lai sistos uz izlasi?
Lai bojātu tā jau savus sačakarētos ceļus?
Pat bez šīs traumas - viņš nebrauktu uz izlasi!
jo :
Katru gadu starp sezonām viņam ir ceļgala operācijas!
Mums jābūt laimīgiem vispār ka viņš vēl tik ilgi spēlē un rāda tik tiešām labu sniegumu!
, 2016-01-27 19:21, pirms 10 gadiem
Tāds ārstu konsīlijs savācies, uh!
p.s. starp citu traumās šodien ievesti tik daudz slideno ielu upuri, ka jāguļ pat gaiteņos. Nu tad spečuki - dodaties palīgā. Kaut sanitāra pienākumus pildot.
, 2016-01-27 19:25, pirms 10 gadiem
Tas pasaules čempionāts ir par biežu, ne amerikāņi, ne kanādieši un ne citas TOP izlases tam Pasaules čempionātam nepievērš lielu uzmanību. Izņemot Krievijas izlasi. Tiklīdz sākās olimpiskais laiks, tad gan ir cits stāsts. Reāli varēja rīkot ik pēc 2 gadiem, uzskatu ka katru gadu tas ir par biežu. Hokejs tomēr ir daudz traumatiskāks nekā florbols vai kērlings, padomājiet taču cilvēcīgi. Karsums spēlētu izlasē ja viņam nebūtu traumu, pietam apdrošināšanas polises pa lēto nedod tiem kas ir JAU traumējušies.
Slēpts komentārs: Abrags
, 2016-01-27 19:33, pirms 10 gadiem
BayernM rakstīja: 6 gadus nav spēlējis
kādēļ lai tagad pēkšņi spēlētu?
Līgums vēl ar Dynamo ir! Tur viņš ir līderis!
Kādēļ lai sistos uz izlasi?
Lai bojātu tā jau savus sačakarētos ceļus?
Pat bez šīs traumas - viņš nebrauktu uz izlasi!
jo :
Katru gadu starp sezonām viņam ir ceļgala operācijas!
Mums jābūt laimīgiem vispār ka viņš vēl tik ilgi spēlē un rāda tik tiešām labu sniegumu!
pilnīgu zosi Tu dzen. Ne Tu zini, kāds viņam bij veselības stāvoklis pirms traumas, ne Tu zini ko viņš pats plānoja.
, 2016-01-27 20:05, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgu zosi Tu dzen. Ne Tu zini, kāds viņam bij veselības stāvoklis pirms traumas, ne Tu zini ko viņš pats plānoja.
beidz dzīt gemoroju !
, 2016-01-27 20:22, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kas mainītos, ja rīkotu ik pa 2 gadiem? Pilnīgi nekas. Tikai hoķis divreiz retāk...
Kas kas mainītos, TOP izlašu attieksme mainītos. Tā pati Amerika ar Kanādu kad nav olimpiskā sezona spēlē ar AHL spēlētājiem pārsvarā. Tad kad ir Olimpiskais gads tad gan NHL veči tiek saukti palīgā. Reāli TOP izlases spēlē ar otrajiem sastāviem.
, 2016-01-27 21:57, pirms 10 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Kas kas mainītos, TOP izlašu attieksme mainītos. Tā pati Amerika ar Kanādu kad nav olimpiskā sezona spēlē ar AHL spēlētājiem pārsvarā. Tad kad ir Olimpiskais gads tad gan NHL veči tiek saukti palīgā. Reāli TOP izlases spēlē ar otrajiem sastāviem.
nemainītos. Nav nekāda pamata, lai mainītos. Nekas jau savādāk nebūtu.
Tā pati Amerika ar Kanādu kad nav olimpiskā sezona spēlē ar AHL spēlētājiem pārsvarā. - nu nevajag absolūtas stulbības te betonēt. Kanādai viss sastāvs vienmēr ir no NHL, no citām līgām varbūt 1-2 spēlētāji: no NCAA vai nu kāds junioru talants a la Makdeivids. ASV tāpat pārliecinoši lielākā daļa no NHL, varbūt ne tie skaļākie uzvārdi, bet vienalga no NHL.
, 2016-01-27 22:00, pirms 10 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Kas kas mainītos, TOP izlašu attieksme mainītos. Tā pati Amerika ar Kanādu kad nav olimpiskā sezona spēlē ar AHL spēlētājiem pārsvarā. Tad kad ir Olimpiskais gads tad gan NHL veči tiek saukti palīgā. Reāli TOP izlases spēlē ar otrajiem sastāviem.
Murgot nevajag..ASV izlase parasti ir 17-18 NHL veci + labs eiropietis vaiAHlietis vai junioru līgu talants,tapat Kanāda novāc sastāvu tikai no NHliešiem. Pagājušā gada Kanādu atceries? OS gads taču nebija,a kāda bija CAn izlase?
, 2016-01-27 22:23, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nemainītos. Nav nekāda pamata, lai mainītos. Nekas jau savādāk nebūtu.
Tā pati Amerika ar Kanādu kad nav olimpiskā sezona spēlē ar AHL spēlētājiem pārsvarā. - nu nevajag absolūtas stulbības te betonēt. Kanādai viss sastāvs vienmēr ir no NHL, no citām līgām varbūt 1-2 spēlētāji: no NCAA vai nu kāds junioru talants a la Makdeivids. ASV tāpat pārliecinoši lielākā daļa no NHL, varbūt ne tie skaļākie uzvārdi, bet vienalga no NHL.
Kanāda pasaules čempionātus spēlē ar otro sastāvu, pa retam ir izņēmumi. Viņi pat trešo sastāvu var nokomplektēt no NHL spēlētājiem, bet līderi reti kad izlasē spēlē.
, 2016-01-27 22:28, pirms 10 gadiem
Kanādai pagājušajā čempī bija Krosbijs un vēl pāris labi džeki, bet tā vispār viņi ar otro sastāvu bliež pa Pasaules čempionātiem. Paskaties faktus! Tā nav Krievijas izlase kam pasaules čempionāti ko daudz nozīmē, tur tomēr viņiem vispirms Stenlija kauss primārā lieta, tad Olimpiskās spēles, tad pasaules kauss ar TOP8 komandām un tikai pats pēdējais ir pasaules čempionāts.
, 2016-01-27 22:35, pirms 10 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Kanāda pasaules čempionātus spēlē ar otro sastāvu, pa retam ir izņēmumi. Viņi pat trešo sastāvu var nokomplektēt no NHL spēlētājiem, bet līderi reti kad izlasē spēlē.
kā man patīk šie sastāvu "dalītāji" Nu, un pēc kā Tu nosaki, kura sastāva spēlētājs ir attiecīgais kadrs?

Ja neesi aizmirsis, tai pašā laikā notiek arī NHL play-offi - tur arī ir aizņemti viena daļa no pašiem labākajiem
, 2016-01-27 23:28, pirms 10 gadiem
Abrag, ja Tu neesi no aizsaules, tad atcerētos to,ka lielāko daļu spēles notika Arēnā Rīga. Un ja nemaldos,tad Arēnā Rīga, skatītāju ietilpība ir nepilni 12 000. Skatos,ka diemžēl esi aizšāvis garām nedaudz ar savu komentāru.
, 2016-01-27 23:38, pirms 10 gadiem
WKS rakstīja: Man pilns apkārt ir ar ārstiem, sākot ar sievu, bet tapēc es nesaku, ka esmu speciālists ginekoloģijā, STS slimībās, neiroloģijā , utt.

Runa ir par to, ka cilvēks, kurš pats nav ārsts (radinieki esot), kuram ir maz sajēga un nav redzējis Karsuma medicīnas karti, izmeklējumu rezultātus, rentgenus utt. no sarunām ar radinieku un interneta ziņām uzstāda diagnozi Karsumam. .
Tas ir smieklīgi.
Klausies , jūtams, ka baigi ķer kreņķi sorry taisnība Tev kož acīs , ja reiz Tev tuvinieki ir medicīna un GADIEM dzīvojot neko neesi iebraucis šaja jomā, vai nu esi stipri neaptēsts, vai palīgskolas līmeņa cilvēks. Ok, tas lai paliek . Tev teicami izdodas tēlot mulķīti! Diagnozi nenoteicu es, un runa iet par Karsuma ceļgalu problēmu, Yu laikam domā, ka identiska ceļu problēma ir tikai viņam, tā nav. Ja operāciju taisītu vēlāk, pēc PČ, tad tas nekāda veidā nepasliktinātu viņa problēmu, atgūšanās būtu laicīga, to saka specialisti, pie kura nakuši neviens vien pacients, ar šādām problēmām, piekam sportists. Vēl vairāk mazajā Latvijā karsuma problēma ir izrunata nevienā vien kabinetā un lietas ir zināmas. Saprotu, esi pazīstams un sāp, ka taisnība ir zinama citiem.

Un vēl līdz šim neesi iebraucis galvenajā problēmā, man dziļi piekāst, kas ir Karsumam, taču, ja esi vecis , pasaki godīgi, nevēlos spēlēt izlasē UN būs nulle jautajumu pret viņu, nevelies, ok, nevēlies. Taču ik reizi atrunāties ar saviem ceļiem paliek smieklīgi, jau minēju, ka OS spēlēt tas netraucēja, kad līgumu vaidzeja, tad operāciju taisīja pēc PČ...kā zinām paspēja uz sezonu būt teicama formā. Problēma ir tajā, ka cilvēks atrunājās un melo.

Bet ja Tu esi tik naivs un domā, ka tā ir taisnība usi susji nabaga Karsums, tad nu dzīvo un vāries savā sulā.

Un vēl, ir latvijas izlases spēlētaji, kuri ar kaulu plīsumiem un nopietnākām traumām ir spēlējuši nekā karsumam, kur operāciju vajadzēja taisīt pēc sezonas, bet cilvēks palīdzēja izlasei. Tas nozīmē, ka bija vēlēšanās palīdzēt.
, 2016-01-27 23:41, pirms 10 gadiem
semerjaks rakstīja: Nu džeki, jāskatās reāli uz lietām - trauma vai ne-trauma , bet Karsumu jau sen neinteresē kaut kāds tur PČ !!! Tas ir ļoti labi saprotams - Karsumam ir ļoti labs līgums labā klubā un nav ko plēst pakaļu kaut kādā tur PČ !!! Pašreizējā latvijas "profesionālo" hokejistu paaudze nav tā,kas baigi ies pa velti rauties pārstāvot savu valsti ( izņēmums - tikai uz olimpiādi )
Diemžēl, mūsējie nav kanādieši ... ne tikai meistarībā , bet arī attieksmē . Pat ja Karsumam šoreiz traucē trauma , tas lietas būtību nemaina - kā jau agrāk pieredzēts gan ar pašu Karsumu gan ar citiem atrastos "objektīvs" iegansts lai nebraukt uz PČ - sieva dzemdē, nogurums pēc sezonas, māsīcai kāzas utt.
Nu par sievām, kuras dzemdē nebrauc auzās, bērna nākšana pasaulē ir svēta lieta, un tur vecim sieviete ir jāatbalsta, Tu esi vēl sīks un to nesaproti, bet naks laiks un apjēgsi, lai nu kāda atruna, taču bērna nākšana pasaulē un sievas atbalstīšana šajā momentā un būšana līdzās ir svarīga. Tā ka par šādam lietam ironija ir lieka.
, 2016-01-28 06:54, pirms 10 gadiem
Oij, kā dažiem "patriotiem" šis sāp. Pat mazliet smieklīgi palasīt šos komentārus.

Kāpēc viņam vajadzētu rauties uz pasaules čempi? Latvijas izlasei ir pietiekoši daudz devis, bet to jau nav jēgas novērtēt, labāk jāizlej žults, ka nebrauks ar traumu uz čempi.

Un pat tie, kas saka, ka operāciju var veikt pēc čempja...Whaat? Tas nozīmēs ilgāku rehabilitācijas posmu, mazāks atkopšanās laiks un sagatavošanās posms jaunajai sezonai. Dažreiz liekas, ka tas patriotisms jums atņem intelektu.

Uz izlasi ir jāraujas jaunajai paaudzei, kurai vēl vajag sevi pierādīt un atrādīt skautiem, lai dabūtu labu līgumu. Karsumam vairs neko nevajag pierādīt un nav, ko forsēt un riskēt ar savu veselību, lai dažas patriotiskas kepkas var iedzert aldarīti un papriecāties.
, 2016-01-28 08:24, pirms 10 gadiem
fingaz rakstīja: Abrag, ja Tu neesi no aizsaules, tad atcerētos to,ka lielāko daļu spēles notika Arēnā Rīga. Un ja nemaldos,tad Arēnā Rīga, skatītāju ietilpība ir nepilni 12 000. Skatos,ka diemžēl esi aizšāvis garām nedaudz ar savu komentāru.
ak Tu par to
es biju sapratis ka domā daudz senāku ASK (kas eksistēja daaaudz ilgāk) - to kas padomju laikā rambāja Tā kā to esmu pieredzējis, tad man tas ASK ir vairāk palicis atmiņās nekā tas, kurš pastāvēja vien pāris gadus un kuru jau esmu aizmirsis
, 2016-01-28 08:27, pirms 10 gadiem
marauders rakstīja: Oij, kā dažiem "patriotiem" šis sāp. Pat mazliet smieklīgi palasīt šos komentārus.

Kāpēc viņam vajadzētu rauties uz pasaules čempi? Latvijas izlasei ir pietiekoši daudz devis, bet to jau nav jēgas novērtēt, labāk jāizlej žults, ka nebrauks ar traumu uz čempi.

Un pat tie, kas saka, ka operāciju var veikt pēc čempja...Whaat? Tas nozīmēs ilgāku rehabilitācijas posmu, mazāks atkopšanās laiks un sagatavošanās posms jaunajai sezonai. Dažreiz liekas, ka tas patriotisms jums atņem intelektu.

Uz izlasi ir jāraujas jaunajai paaudzei, kurai vēl vajag sevi pierādīt un atrādīt skautiem, lai dabūtu labu līgumu. Karsumam vairs neko nevajag pierādīt un nav, ko forsēt un riskēt ar savu veselību, lai dažas patriotiskas kepkas var iedzert aldarīti un papriecāties.
spēlēšana izlasē ir GODS un spēlētājam savā ziņā pienākums. Hokejists ir tāda profesija, kas uzliek vairāk pienākumus nekā, piemēram, Maximas kasierim. Ir profesijas, kuras Tev uzliek vairāk pienākumus arī ārpus 8 stundu darba dienas.
, 2016-01-28 13:41, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: spēlēšana izlasē ir GODS un spēlētājam savā ziņā pienākums. Hokejists ir tāda profesija, kas uzliek vairāk pienākumus nekā, piemēram, Maximas kasierim. Ir profesijas, kuras Tev uzliek vairāk pienākumus arī ārpus 8 stundu darba dienas.
Savu laiku jau viņš atspēlēja un tagad ir svarīgāka karjera, jo ar GODU tu pēc karjeras dienām nepabarosi savu ģimeni. Un dēļ tā GODA nav jēgas arī sagaidīt vecumdienās ratiņkrēslā, jo redziet, goda jautājums par spīti traumām nesties uz izlasi.