Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: Kārlis Justovičs

Brahmaņa vārti un "Sokil" uzvara ļauj "Olimp/Venta 2002" sasniegt nākamo kārtu

Brahmaņa vārti un "Sokil" uzvara ļauj "Olimp/Venta 2002" sasniegt nākamo kārtu
Cīņa pie Rīgas "Olimp/Venta 2002" vārtiem. Foto: fradi.hu

Ungārijas galvaspilsētā Budapeštā notiekošajā IIHF Kontinentālā kausa izcīņas otrā posma C apakšgrupas turnīrā pirmo zaudējumu piedzīvoja Rīgas "Olimp/Venta 2002", kas ar 1:3 piekāpās mājiniecei "Ferencváros". Latvijas vienība, pateicoties Edija Brahmaņa 58. minūtē izdarītajam precīzajam metienam, spēja iegūt labāku gūto un zaudēto vārtu attiecību savstarpējās spēlēs pret ungāriem un Kijivas "Sokil".

# Rīdzinieki turnīra tabulā sākotnēji atkāpās līdz otrajai vietai, taču "Sokil" pārliecinošā uzvara ar 9:4 pār latviešu hokejistu Mika Lipsberga un Jāņa Brakša pārstāvēto Igaunijas čempioni Tartu "Välk 494" ļāva "Olimp/Venta 2002" komandai tās debijā Eirokausos sasniegt Kontinentālā kausa trešo posmu. Ukrainas vienības rindās pa diviem vārtiem šovakar iemeta veterāns Andrejs Mihnovs, 18 gadus vecais Mihailo Simčuks un krievu leģionārs Aleksandrs Pavļenko.

# "Olimp/Venta 2002" varēja gavilēt 58. minūtē, kad atmaksājās komandas pieredzējušākā virknējuma meistarība un aukstasinība, Edijam Brahmanim pēc Pujaca un Miķeļa Rēdliha piespēlēm samazinot rezultāta starpību - 1:3. "Ferencváros" pēcāk vārtsargu nomainīja pret sesto laukuma spēlētāju, taču vajadzīgos ceturtos vārtus gan neguva.

# Rīdzinieki vēlā sestdienas vakarā atspēlēja divu vārtu deficītu, negaidīti smagā cīņā tikai galotnē ar 5:3 salaužot Igaunijas čempiones Tartu "Välk 494" pretestību, savukārt "Ferencváros" ar 1:4 kapitulēja "Olimp/Venta 2002" iepriekš pieveiktajai Kijivas "Sokil". Latvijas čempionvienībai šodien pret ungāriem teorētiski derēja arī zaudējums pat ar divu vārtu starpību.

# Pirmajās minūtēs "Olimp/Venta 2002" neizmantoja skaitliskā vairākuma iespēju, pēcāk par to kožot pirkstos, jo desmitajā minūtē Budapeštas hokejistus vadībā izvirzīja Ģērģs Naģs. Līdzvērtīgā un visnotaļ noslēgtā spēlē valdīja saspringta atmosfēra, komandām apmainoties ar savstarpējiem asumiem un rezultātam (0:1) paliekot nemainīgam līdz pat trešās trešdaļas sākumam.

# Kritisks periods pienāca trešās trešdaļas pirmajā pusē, kad sākumā soms Juhani Tamminens un Balāšs Somoģi viens pēc otra piespēlēm pa reizei cauršāva rīdzinieku vārtsargu Andreju Bonču-Brujeviču, panākot Ungārijas klubam nepieciešamo trīs vārtu pārsvaru - 3:0. Neilgi pēc tam ar 50 sekunžu starpību uz noraidīto soliņa devās viesu hokejisti Reinis Lejnieks un Georgijs Pujacs, "Ferencváros" 70 sekundes spēlējot divu vīru vairākumā. Mājinieki izcilo iespēju salauzt olimpiešus gan neizmantoja.

# Kontinentālā kausa trešā posma E grupas turnīrā Krakovā "Olimp/Venta 2002" no 19. līdz 21. novembrim spēkosies pret Leonīda Tambijeva vadīto, kā arī Latvijas hokejisti Edgara Siksnas, Denisa Fjodorova un Daņilas Larionova pārstāvēto Kazahstānas čempioni Karagandi "Saryarqa", Slovākijas vicečempioni "Poprad" un Polijas līgas sudraba medaļnieci Krakovas "Cracovia".

D grupa

# Francijas pilsētā Amjēnā notikušajā D apakšgrupas turnīrā pirmo vietu izcīnīja Itālijas "Asiago", kas ar 3:2 pieveica mājinieci "Gothiques". Francijas klubam piederēja milzīgs pārsvars (50-16) metienos pa vārtiem, taču laukuma saimniekus iegāza neveiksmīgā cīņas pirmā puse, kad "Asiago" ieguva 3:0 vadību. Viesi no Itālijas vairāk kā trešdaļu (!) no mača pavadīja skaitliskajā mazākumā, taču komandu glāba izcilu sniegumu parādījušais vārtsargs Džanluka Valīni.

# "Asiago" nākamās kārtas turnīrā Dānijas pilsētā Olborgā cīnīsies pret mājinieci "Pirates", britu Šefīldas "Steelers" un Baltkrievijas vicečempioni "Gomel". Ceļazīmes uz finālposmu, kas norisināsies 2022. gada janvārī, nodrošinās katras apakšgrupas labākās divas komandas.

Rīgas "Olimp/Venta 2002" - Budapeštas "Ferencváros" 1:3 (0:1, 0:0, 1:2)

Vārti: 9:28 Naģs (Faulijs) 0:1, 43:19 Tamminens (Somoģi) 0:2, 46:40 Somoģi (Tamminens) 0:3, 57:39 Brahmanis (Pujacs, M. Rēdlihs) 1:3.
Metieni pa vārtiem: 27-36
Soda minūtes: 8-12
Vārtsargi: Andrejs Bončs-Brujevičs - Ģērģeļs Araņi.

C grupas kalendārs

DatumsSpēleRez./Laiks
22.10.Ferencváros – Tartu Välk 4948:1
Olimp/Venta 2002 - Sokil Kyiv4:1
23.10.Ferencváros – Sokil Kyiv1:4
Olimp/Venta 2002 - Tartu Välk 4945:3
24.10.Olimp/Venta 2002 - Ferencváros1:3
Sokil Kyiv - Tartu Välk 4949:4

IIHF Kontinentālais kauss, 2. posms

Gr.VKomandaSVārtiPGr.VKomandaSVārtiP
C1.Olimp/Venta 200239:46D1.Asiago311:79
2.Sokil Kyiv314:962.Gothiques Amiens317:46
3.Ferencváros312:663.Corona Wolves Brașov22:100
4.Tartu Välk 49438:2204.Acroni Jesenice24:130

Izmantotie avoti:
https://www.iihf.com/en/events/2022...
https://www.iihf.com/en/events/2022...


Slēpts komentārs: maris777
Slēpts komentārs: pernambucan0
, 2021-10-24 18:33, pirms 3 gadiem
Precīzāk būtu teikt-krievigauņiem....
, 2021-10-24 18:35, pirms 3 gadiem
Nu ir labi, ir labi.
, 2021-10-24 18:40, pirms 3 gadiem
Ja nezvaret ungarus tas ir jamak bet ceret uz citu palidzibu tas ir nepareizi bet tomer veiksmi musejie
Slēpts komentārs: pernambucan0
, 2021-10-24 18:48, pirms 3 gadiem
maris777 rakstīja: Vēl jau nekur nav teikts, ka ukraiņi vinnēs igauņus. Kauns Olimpam, šādi zaudēt ungāriem.
kāpēc amatieriem jākaunas zaudēt profu klubam?
, 2021-10-24 18:50, pirms 3 gadiem
maris777 rakstīja: Vēl jau nekur nav teikts, ka ukraiņi vinnēs igauņus. Kauns Olimpam, šādi zaudēt ungāriem.
Kāpēc tad kauns ? Pusamatieru līgas komanda nospēlēja turnīru pieklājīgi, savā līmenī.
, 2021-10-24 18:56, pirms 3 gadiem
Nekad nebūtu domājis ka kāds no mūsu top klubiem var zaudēt ungāriem...Ungariem??? Lai arī olimps savācis visus pensionārus kas vien ir redzējis ledu, bet nu vienalga
, 2021-10-24 19:00, pirms 3 gadiem
Neticami vaajsh tas lac, mocibas ar igauniem un zaagis pret gulashiem, nu tiesham vaaji
, 2021-10-24 19:02, pirms 3 gadiem
Trīs spēlēm īslaicīgā turnīrā klubs laikam īsti nav gatavs un arī OHL viņi šajā sezonā spēlē diezgan slikti.
, 2021-10-24 19:09, pirms 3 gadiem
markkomartins rakstīja: Nekad nebūtu domājis ka kāds no mūsu top klubiem var zaudēt ungāriem...Ungariem??? Lai arī olimps savācis visus pensionārus kas vien ir redzējis ledu, bet nu vienalga
Tamlīdzīgi daudzi nesaprata kā 90 gadu pirmajā pusē Sāga Ķekava zaudēja rumāņu klubam.
, 2021-10-24 19:09, pirms 3 gadiem
markkomartins rakstīja: Nekad nebūtu domājis ka kāds no mūsu top klubiem var zaudēt ungāriem...Ungariem??? Lai arī olimps savācis visus pensionārus kas vien ir redzējis ledu, bet nu vienalga
Bet ar ko tad mūsu līga ir labāka par ungāru ? Vēl mēnesi pirms čempja sākuma nav zināms cik un kuras komandas spēlēs, par kaut cik sakarīgiem leģionāriem vispār nav ko teikt.
Slēpts komentārs: Covidgudrrie
, 2021-10-24 19:25, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Varbut tad tiem penzonariem japrot ar godu aiziet? Nu mikelis tak sevi apkauno
netupī.
dauzīt šaibu Latvijas čempī nav nekāds negods atšķirībā no tavas trulās piršanas dīvānā un spirtacentrā!
, 2021-10-24 19:27, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: netupī.
dauzīt šaibu Latvijas čempī nav nekāds negods atšķirībā no tavas trulās piršanas dīvānā un spirtacentrā!
Kolhozniekus un elites divizijas vechus per kkadi gulashi, tas ir pazors!
, 2021-10-24 19:35, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Kolhozniekus un elites divizijas vechus per kkadi gulashi, tas ir pazors!
gulaši ik pa laikam tiek elitē un ir diezgan laba šaibas dauzītāju valsts ar savu čempi un dažas komandas spēlē Austrijā. neredzu nekāda pazora.
, 2021-10-24 19:39, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: gulaši ik pa laikam tiek elitē un ir diezgan laba šaibas dauzītāju valsts ar savu čempi un dažas komandas spēlē Austrijā. neredzu nekāda pazora.
Es jau runaju tieshi vairak par ex kolhozniekiem, elites viriem pc! Tas ur pazors un konkrets, par pashu lac kopuma nekadu brinumu, jau pirms turnira teicu ka visticamak iegrabes. Nu ja kk grab, tad pat negribu vairs i redzet tas mulkibas par CL, lai keponi pat nebribas ka polus un belarus tur aicina, a lac bomarus ne
, 2021-10-24 19:45, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Es jau runaju tieshi vairak par ex kolhozniekiem, elites viriem pc! Tas ur pazors un konkrets, par pashu lac kopuma nekadu brinumu, jau pirms turnira teicu ka visticamak iegrabes. Nu ja kk grab, tad pat negribu vairs i redzet tas mulkibas par CL, lai keponi pat nebribas ka polus un belarus tur aicina, a lac bomarus ne
Tu esi dalbajobs un tāds arī paliksi, arī ar savu 3163. profilu. IGNORE
, 2021-10-24 19:46, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Tu esi dalbajobs un tāds arī paliksi, arī ar savu 3163. profilu. IGNORE
Paldies ka izrakstiji kviti
, 2021-10-24 19:51, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Es jau runaju tieshi vairak par ex kolhozniekiem, elites viriem pc! Tas ur pazors un konkrets, par pashu lac kopuma nekadu brinumu, jau pirms turnira teicu ka visticamak iegrabes. Nu ja kk grab, tad pat negribu vairs i redzet tas mulkibas par CL, lai keponi pat nebribas ka polus un belarus tur aicina, a lac bomarus ne
a kāpēc iedomājies , ka CL būtu jāspēlē Latvijas čempja komandai?
nav tam nekāda pamata
Slēpts komentārs: Covidgudrrie
, 2021-10-24 19:58, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: a kāpēc iedomājies , ka CL būtu jāspēlē Latvijas čempja komandai?
nav tam nekāda pamata
Kāds pamats tur ir spēlēt Ukrainas čempioniem?
, 2021-10-24 20:01, pirms 3 gadiem
pēc 1.perioda Sokil 4:0 pret Tartu
, 2021-10-24 20:05, pirms 3 gadiem
modza23 rakstīja: pēc 1.perioda Sokil 4:0 pret Tartu
Puikas zin kaa pert Ž divizijas amatierus, lac bomari normali pamocijas
, 2021-10-24 20:15, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Es par keponiem kas regulari pieprasa lac komandu cl jo redz poli var
Lac ir vaja un bezceriga liga, cerams exi beigs sevi pazorit!
Latvijas čempis nav bezcerīga līga. bezcerīga ir hokeja pederācija un ģinamo
, 2021-10-24 20:15, pirms 3 gadiem
Plā,ka tik vārgi būs nu nekādi nebiju domājis....
, 2021-10-24 20:18, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Latvijas čempis nav bezcerīga līga. bezcerīga ir hokeja pederācija un ģinamo
Beidz tirst zaipi.ko feferācija te var darīt.totālu demagoģiju dzen...
Par rd tas pats.no rd spēlētāji vismaz uz čehiju tiek,labākie pat uz rus.a ko lč dod?amatieriem prieks,ka ir kur šaibu padzenāt..
, 2021-10-24 20:19, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Beidz tirst zaipi.ko feferācija te var darīt.totālu demagoģiju dzen...
Par rd tas pats.no rd spēlētāji vismaz uz čehiju tiek,labākie pat uz rus.a ko lč dod?amatieriem prieks,ka ir kur šaibu padzenāt..
Ļoņa ej gulēt!
, 2021-10-24 20:21, pirms 3 gadiem
Kāds ir lč pienexums izlaxei???da kaut pienesums rd?nekāds!!!!nulle.jo principā nevar amatieru čempis dot megapienesumu pasaules elites līmeņa sportā.tas pats attiecas ari uz citiem sporta veidiem!!!
, 2021-10-24 20:22, pirms 3 gadiem
Lašaras šitā papi$t maģiāriem.... tak ne kau futbolu tur spēlēja....cerams...
, 2021-10-24 20:22, pirms 3 gadiem
Pa lielam,pat labāk būtu ,ja Olimps netiktu tālāk - lai nav jātērē nauda,kuras tā jau nav !!! Lai atstāj pulveri LV čempim! Vienīgi kkādu € tur par katras kārtas pārvarēšanu Kontinentālā līga laikam maksā 🤔
, 2021-10-24 20:23, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Ļoņa ej gulēt!
Man ari prieks tevi redzēt😉
, 2021-10-24 20:24, pirms 3 gadiem
als rakstīja: Lašaras šitā papi$t maģiāriem.... tak ne kau futbolu tur spēlēja....cerams...
Pareizi jau te čaļi pateica-mūsu hokejisti ir amatieri.ko no viņiem var prasīt???lai gan ari es biju cerejis uz ko vairāk...
, 2021-10-24 20:25, pirms 3 gadiem
maris777 rakstīja: Kāds pamats tur ir spēlēt Ukrainas čempioniem?
acīmredzot Ukrainas līga IIHF rangā ir augstāk nekā mūsu OHL. (neprasi, kur tādu rangu var atrast)
, 2021-10-24 20:28, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pareizi jau te čaļi pateica-mūsu hokejisti ir amatieri.ko no viņiem var prasīt???lai gan ari es biju cerejis uz ko vairāk...
pieliktu klāt mūsu amatieriem vienu leģionāru maiņu un rautu bez vazelīna tādus klubus. mums jau spēlē mūsu pašu puikas.
, 2021-10-24 20:28, pirms 3 gadiem
Pie 0-8 neredzu pat jēgas komentēy...te vismaz ir ko apspriesy...0-8 ir bez komentiem,nav pat ko pateikt...
, 2021-10-24 20:29, pirms 3 gadiem
Mjā... Labi, ka vēl ir cerības tikt tālāk. Bet šāds rezultāts pret ungāriem godu nedara.
, 2021-10-24 20:30, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pareizi jau te čaļi pateica-mūsu hokejisti ir amatieri.ko no viņiem var prasīt???lai gan ari es biju cerejis uz ko vairāk...
uz ko ta Tu biji cerējis - tālāk 3. kārtā tika (kā saprotu, primārais kritērijs ir savstarpējās spēles - mums ir +1, ukraiņiem 0, ungāriem -1), vairāk neko arī nevajag.
Paskaties uz sastāvu - ko Tu baigi varēji cerēt??? Pusotra maiņa ar normāla līmeņa džekiem - tas arī viss...
, 2021-10-24 20:30, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pieliktu klāt mūsu amatieriem vienu leģionāru maiņu un rautu bez vazelīna tādus klubus. mums jau spēlē mūsu pašu puikas.
Tieši tā.neko nepārmetu..bet tomēr biju gaidījis,ka ungārus vinnēs...pie visiem blakus apstākļiem tomēr vinnēs...šobrīd biku tāds kā aptirsies jūtos😉
, 2021-10-24 20:31, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Beidz tirst zaipi.ko feferācija te var darīt.totālu demagoģiju dzen...
Par rd tas pats.no rd spēlētāji vismaz uz čehiju tiek,labākie pat uz rus.a ko lč dod?amatieriem prieks,ka ir kur šaibu padzenāt..
tur jau tā lieta, ka federācija neko nedara... pat mājas lapa tiek mazāk un retāk apdeitota kā Kirova laikos...
, 2021-10-24 20:32, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Mjā... Labi, ka vēl ir cerības tikt tālāk. Bet šāds rezultāts pret ungāriem godu nedara.
biedrs Denebs ar kaut ko ir iepirdis, ej labāk paraudi pie rakstiņa par 0:8 triumfu Helsinkos
, 2021-10-24 20:32, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: uz ko ta Tu biji cerējis - tālāk 3. kārtā tika (kā saprotu, primārais kritērijs ir savstarpējās spēles - mums ir +1, ukraiņiem 0, ungāriem -1), vairāk neko arī nevajag.
Paskaties uz sastāvu - ko Tu baigi varēji cerēt??? Pusotra maiņa ar normāla līmeņa džekiem - tas arī viss...
To tikšanu 3 kārtā pret šīm komēm gribējās stabilāku,ne +-skaitot.pie tam sokol vērtēju kā spēcīgāko grupā.un kad mūsējie sokolu vinnēja,domāju ka ceļš tālāk rozēm kaisīts...
, 2021-10-24 20:32, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tieši tā.neko nepārmetu..bet tomēr biju gaidījis,ka ungārus vinnēs...pie visiem blakus apstākļiem tomēr vinnēs...šobrīd biku tāds kā aptirsies jūtos😉
aptirsies ir tava ikdiena
, 2021-10-24 20:34, pirms 3 gadiem
5-1, sokils olimpu pavada uz nākamo kārtu
, 2021-10-24 20:34, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: To tikšanu 3 kārtā pret šīm komēm gribējās stabilāku,ne +-skaitot.pie tam sokol vērtēju kā spēcīgāko grupā.un kad mūsējie sokolu vinnēja,domāju ka ceļš tālāk rozēm kaisīts...
klau 3 spēles pēc kārtas nomaukt amatieriem vienā līmenī ir nereāli.
ne katrs profu klubs to spēj, kas trenējas katru dienu .
, 2021-10-24 20:39, pirms 3 gadiem
Neticami ka kads zaagi gulashiem uzskata par normalu un pashsaprotamu
, 2021-10-24 20:40, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: To tikšanu 3 kārtā pret šīm komēm gribējās stabilāku,ne +-skaitot.pie tam sokol vērtēju kā spēcīgāko grupā.un kad mūsējie sokolu vinnēja,domāju ka ceļš tālāk rozēm kaisīts...
A kas Tev liek domāt, ka Sokil ir spēcīgāki par ungāriem??? Ko Tu vispār zini par Sokil un ungāru sastāviem?
, 2021-10-24 20:59, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: A kas Tev liek domāt, ka Sokil ir spēcīgāki par ungāriem??? Ko Tu vispār zini par Sokil un ungāru sastāviem?
Šobrīd jau sokol savstarpējā spēlē vinnēja ungārus... varētu domāt ka tev ir kaut kāda padziļināta analīze par tiem klubiem...
Acīmredzot olimpam vienkārši pietrūka spēka 3 dienā...
Vakar prey igauņiem domāju ka taupās šodienai un šodien viss būs ok
, 2021-10-24 21:00, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: klau 3 spēles pēc kārtas nomaukt amatieriem vienā līmenī ir nereāli.
ne katrs profu klubs to spēj, kas trenējas katru dienu .
Man jau tu to vari nestāstīt
, 2021-10-24 21:00, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: aptirsies ir tava ikdiena
Spogulī apskaties😀😀😀😀
, 2021-10-24 21:03, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: tur jau tā lieta, ka federācija neko nedara... pat mājas lapa tiek mazāk un retāk apdeitota kā Kirova laikos...
Nedomāju,ka federācijas mājas lapai ir saistība ar klubu rocību..lai gan lapā pilnīgs bardaks,tur nu piekrītu!!!
, 2021-10-24 21:05, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Nedomāju,ka federācijas mājas lapai ir saistība ar klubu rocību..lai gan lapā pilnīgs bardaks,tur nu piekrītu!!!
Mājas lapa ir viens no daudzajiem pierādījumiem federācijas nespējai/negribēšanai ko darīt...
, 2021-10-24 21:08, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Man jau tu to vari nestāstīt
kam tad ja ne tev? likās ka kaut ko rubī. izrādās esi tāds pats kā huļiks, kas te nepārtraukti pirž
, 2021-10-24 21:08, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Šobrīd jau sokol savstarpējā spēlē vinnēja ungārus... varētu domāt ka tev ir kaut kāda padziļināta analīze par tiem klubiem...
Acīmredzot olimpam vienkārši pietrūka spēka 3 dienā...
Vakar prey igauņiem domāju ka taupās šodienai un šodien viss būs ok
ukraiņi vinnēja ungārus, Aļimps ukraiņus, bet ungāri Aļimpu - kas šeit liecina, ka ukraiņi kopumā ir pārāki par ungāriem? Visām komandām bija 3 spēles 3 dienās.
, 2021-10-24 21:13, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Mājas lapa ir viens no daudzajiem pierādījumiem federācijas nespējai/negribēšanai ko darīt...
Tieši tādus pat vārdus es ari ikdienā lietoju ikreiz kad saskaros ar federācijas bezdarbību.😉
, 2021-10-24 21:14, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kam tad ja ne tev? likās ka kaut ko rubī. izrādās esi tāds pats kā huļiks, kas te nepārtraukti pirž
Reāli debils esi?vai vnk rupeklis?
, 2021-10-24 21:15, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Reāli debils esi?vai vnk rupeklis?
gan! gan!
, 2021-10-24 21:17, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: gan! gan!
Teicama atklasme lokdowna laika!
, 2021-10-24 21:17, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: ukraiņi vinnēja ungārus, Aļimps ukraiņus, bet ungāri Aļimpu - kas šeit liecina, ka ukraiņi kopumā ir pārāki par ungāriem? Visām komandām bija 3 spēles 3 dienās.
Pēc šī miniturnīra sanāk ka olimp ir visspēcīgākie.uz ko ari biju cerējis pirms turnīra.ukrus biju licis vienā plauktā ar ungāriem-kā galvenos olimp konkurentus.nu un pēc pirmajām divām dienām likās ka ungāri nebūs pretinieki...kaut kā tā..
, 2021-10-24 21:18, pirms 3 gadiem
Samsung ligas lac par shadiem bomariem tik pasmietos
Slēpts komentārs: pernambucan0
, 2021-10-24 21:42, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Viss likumsakarīgi! Čaļi bez piepūles un ar lepni paceltām galvām brauc tālāk!
Skalpi kulajas pie alimpa viiru jostam?
, 2021-10-24 21:47, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pēc šī miniturnīra sanāk ka olimp ir visspēcīgākie.uz ko ari biju cerējis pirms turnīra.ukrus biju licis vienā plauktā ar ungāriem-kā galvenos olimp konkurentus.nu un pēc pirmajām divām dienām likās ka ungāri nebūs pretinieki...kaut kā tā..
Ungārijā jau sen normāli perci. Rīko winterclassicas https://www.youtube.com/watch?v=DsR... utt.
Viens bariņš bijām uz POL-HUN izšķirošo spēli Krakovā. 2015.g. 11 štukas skatītāju, liela daļa no HUN. Izcila atmosfēra. https://www.youtube.com/watch?v=2vh...
, 2021-10-24 21:53, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Kāds ir lč pienexums izlaxei???da kaut pienesums rd?nekāds!!!!nulle.jo principā nevar amatieru čempis dot megapienesumu pasaules elites līmeņa sportā.tas pats attiecas ari uz citiem sporta veidiem!!!
Pienesums RD? Nu paskaties, kur spēlēja pagājušajā sezonā RD šī gada labākais snaiperis.
, 2021-10-24 21:54, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tieši tā.neko nepārmetu..bet tomēr biju gaidījis,ka ungārus vinnēs...pie visiem blakus apstākļiem tomēr vinnēs...šobrīd biku tāds kā aptirsies jūtos😉
kapēc?
, 2021-10-24 21:54, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Ungārijā jau sen normāli perci. Rīko winterclassicas https://www.youtube.com/watch?v=DsR... utt.
Viens bariņš bijām uz POL-HUN izšķirošo spēli Krakovā. 2015.g. 11 štukas skatītāju, liela daļa no HUN. Izcila atmosfēra. https://www.youtube.com/watch?v=2vhdKQ_C9Mk
Es jau vecīt nesaku,ka ungāri švakuļi.es teicu ka turnīra gaita lika domāt,ka ungārus olimps vinnēs.šorīt ierakstiju pat komentu,ka olimps pret estiem taupījās a vakarā visu nokārtos.tātad kļūdījos.
Saprotu ka viņu izlase komplektēta no ungāru klubiem ir vadoša bgrupas komanda PČ.
, 2021-10-24 21:56, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: kapēc?
Domāju ka olimp pret igauņiem taupijās un šodien ungārus vinnēs.publiski pateicu nepareizu prognozi.pat nevis prognozi.bet pārliecību.tāpēc😉
, 2021-10-24 21:57, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pēc šī miniturnīra sanāk ka olimp ir visspēcīgākie.uz ko ari biju cerējis pirms turnīra.ukrus biju licis vienā plauktā ar ungāriem-kā galvenos olimp konkurentus.nu un pēc pirmajām divām dienām likās ka ungāri nebūs pretinieki...kaut kā tā..
Ja izkāptu no PSRS laikiem, tad zinātu, ka ungāru līga no tām 4 kuru pārstāvji bija šajā KK grupā ir jaudīgākā. Ja ukraiņiem ir individuāli spēcīgākā komanda, kas palīdzējusi tai tikt ČL, tad ungāriem pietiek klubu savā līgā un var paspēlēt arī SVK un Austrijā. Leģionāri tur brauc krietni solīdāki kā pie mums.
, 2021-10-24 21:59, pirms 3 gadiem
Nākošā kārta būs salīdzināšanas/atskaites punkts. Te vajadzēja iziet uz augšu vieglāk. Tāpēc, ka visi tā grib un domā. Latvija hokeja Lielvalsts!
, 2021-10-24 22:00, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Es jau vecīt nesaku,ka ungāri švakuļi.es teicu ka turnīra gaita lika domāt,ka ungārus olimps vinnēs.šorīt ierakstiju pat komentu,ka olimps pret estiem taupījās a vakarā visu nokārtos.tātad kļūdījos.
Saprotu ka viņu izlase komplektēta no ungāru klubiem ir vadoša bgrupas komanda PČ.
Nav švakuļi, bet visu viegli nokārtos vai kā te pirmīt rakstīji - nebūs pretinieki.Nevis kļūdījies, bet vienkārši nenovērtēji. Paskaties uz Olimp un padomā, kur bija jebkāds pamats domāt, ka kāds viņiem šeit nav pretinieks? (varbūt, izņemot igauņus)
, 2021-10-24 22:00, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja izkāptu no PSRS laikiem, tad zinātu, ka ungāru līga no tām 4 kuru pārstāvji bija šajā KK grupā ir jaudīgākā. Ja ukraiņiem ir individuāli spēcīgākā komanda, kas palīdzējusi tai tikt ČL, tad ungāriem pietiek klubu savā līgā un var paspēlēt arī SVK un Austrijā. Leģionāri tur brauc krietni solīdāki kā pie mums.
To ierakstiju pāris komentus augstāk.nu ka ungāru līga ir gana jaudīga
, 2021-10-24 22:00, pirms 3 gadiem
Kādēļ televīzijas nenodrošina valsts meistarvienības spēļu tiešraides no nozīmīgā kontinenta turnīra ?
, 2021-10-24 22:01, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja izkāptu no PSRS laikiem, tad zinātu, ka ungāru līga no tām 4 kuru pārstāvji bija šajā KK grupā ir jaudīgākā. Ja ukraiņiem ir individuāli spēcīgākā komanda, kas palīdzējusi tai tikt ČL, tad ungāriem pietiek klubu savā līgā un var paspēlēt arī SVK un Austrijā. Leģionāri tur brauc krietni solīdāki kā pie mums.
Sistēma solīdāka.
, 2021-10-24 22:02, pirms 3 gadiem
Ja pa pilnu rubli paņem, cik komandas spēlē LAT čempī?
, 2021-10-24 22:02, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nav švakuļi, bet visu viegli nokārtos vai kā te pirmīt rakstīji - nebūs pretinieki.Nevis kļūdījies, bet vienkārši nenovērtēji. Paskaties uz Olimp un padomā, kur bija jebkāds pamats domāt, ka kāds viņiem šeit nav pretinieks? (varbūt, izņemot igauņus)
Pirms turnīra tā arī domāju.bet uzvara pār sokol un tam sekojošā sokol uzvara pār ungāriem lika izvērtēt spēku samēru par labu olimp.kaut kā tā
, 2021-10-24 22:02, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Sistēma solīdāka.
Par Ungārijas hokeja sistēmu nezinu, bet 1 ir skaidrs - tur ir nauda. Leģus bez naudas nedabūsi.
, 2021-10-24 22:03, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Nākošā kārta būs salīdzināšanas/atskaites punkts. Te vajadzēja iziet uz augšu vieglāk. Tāpēc, ka visi tā grib un domā. Latvija hokeja Lielvalsts!
Nākamā kārtā nav variantu manuprāt.sen jau nav variantu..
, 2021-10-24 22:04, pirms 3 gadiem
Brīnums, kā Ukrainā vēl kaut kas turas?
, 2021-10-24 22:04, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Nākamā kārtā nav variantu manuprāt.sen jau nav variantu..
Uz kurieni jābrauc? POL? DEN?
, 2021-10-24 22:05, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pirms turnīra tā arī domāju.bet uzvara pār sokol un tam sekojošā sokol uzvara pār ungāriem lika izvērtēt spēku samēru par labu olimp.kaut kā tā
Lai vērtētu spēku samēru nepietiek ar 1-2 spēlēm.Vēl jo vairāk uztaisot pašdomātas pasakas par taupīšanos.. Tas ir apmēram no sērijas - Latvijas uzvarēja 1. mačā Kanādu - būsim čempioni? Vai Dinamo uztaisa brīnumu un uzvar kaut kādu SKA vai Magņitku - Gagārins mūsu? Olimp šobrīd pat OHL buksē, neaizbrauc labākajā sastāvā tur pat skatoties tos rezultātus nebija pamata domāt, ka kāds nebūs pretinieks.
, 2021-10-24 22:08, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Brīnums, kā Ukrainā vēl kaut kas turas?
Un kas tevi pārsteidz domā tur trūkst naudas sportam.
, 2021-10-24 22:08, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Uz kurieni jābrauc? POL? DEN?
Ko tas maina?tur franči belari pretī....kad pēdējo reizi mūsu klubi ir tos vinnējuši?r2000 pirms 20 gadiem.šobrīd lč klubi ar ukraiņiem un poļiem vienā līgā.
, 2021-10-24 22:11, pirms 3 gadiem
Labi ,ka igauņi neatsūtīja Kurbadu😁
, 2021-10-24 22:11, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Ko tas maina?tur franči belari pretī....kad pēdējo reizi mūsu klubi ir tos vinnējuši?r2000 pirms 20 gadiem.šobrīd lč klubi ar ukraiņiem un poļiem vienā līgā.
Franči nebūs - pakāsa itāļiem
, 2021-10-24 22:12, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Ko tas maina?tur franči belari pretī....kad pēdējo reizi mūsu klubi ir tos vinnējuši?r2000 pirms 20 gadiem.šobrīd lč klubi ar ukraiņiem un poļiem vienā līgā.
Franki un belari mazākā bēda.
A grupā krietni bīštamāki varētu bū Saryarka, kas pavisam nesen vēl bija VHL čempioni un arī kazahos spēlē labi un Poprada. Kamēr B grupā - Šefīlda, Dāņi un belari visi viena kalibra komandas...
, 2021-10-24 22:12, pirms 3 gadiem
JankS rakstīja: Franči nebūs - pakāsa itāļiem
O,jopcik😀😀😀
, 2021-10-24 22:14, pirms 3 gadiem
JankS rakstīja: Franči nebūs - pakāsa itāļiem
Un neatkarīgi no tā, kuri - franki vai itāļi ar mums viņi nespēlēs. Katras grupas uzvarētājs brauc uz savu grupu. Ceļi var krustoties tikai tiekot vēl tālāk.
, 2021-10-24 22:14, pirms 3 gadiem
Olimp pamatīgi nosēdās pēc pirmās spēles pret Sokil, acīmredzot pusprofiem fiziskais nav tādā līmenī. Principā izbrauca caur adatas aci šo kārtu. Nākamā būs interesanta, bet ar šādu fizizsko kondīciju daudz izredžu nav - tur ātrumi tomēr būs pavisam citi.
, 2021-10-24 22:14, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Un kas tevi pārsteidz domā tur trūkst naudas sportam.
Ukraina pazīstama kā domu un solījumu strauja mainītava. Tik vien.
, 2021-10-24 22:15, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Franki un belari mazākā bēda.
A grupā krietni bīštamāki varētu bū Saryarka, kas pavisam nesen vēl bija VHL čempioni un arī kazahos spēlē labi un Poprada. Kamēr B grupā - Šefīlda, Dāņi un belari visi viena kalibra komandas...
Nu teikšu kā Ginčam-neredzu Olimpam tur variantus....
Kaut kur internetā biju atradis kā niks-brih pret Ladu spēlē kaut kad 90tajos...bezcerība.
, 2021-10-24 22:15, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Domāju ka olimp pret igauņiem taupijās un šodien ungārus vinnēs.publiski pateicu nepareizu prognozi.pat nevis prognozi.bet pārliecību.tāpēc😉
es vispār bez poņas, sastāvus nezinu, vakar paša vakarā tik izlasīju piektdienas un sestdienas rezultātus un tagad izlasu šo.
, 2021-10-24 22:17, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Nu teikšu kā Ginčam-neredzu Olimpam tur variantus....
Kaut kur internetā biju atradis kā niks-brih pret Ladu spēlē kaut kad 90tajos...bezcerība.
Ungārijā labi sagāja. Bijām. Vinnēja Šveices klubu, vietējos, bet laikam Ladai pakāsa. Rīga2000. Tad bija nopietna blice. Šekešfehervāra. Gadu neatceros.
, 2021-10-24 22:18, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Nu teikšu kā Ginčam-neredzu Olimpam tur variantus....
Kaut kur internetā biju atradis kā niks-brih pret Ladu spēlē kaut kad 90tajos...bezcerība.
Tas, ka variantu maz ir skaidrs. Es tikai pasaku, ka belari vai franki/itāļi tur nez vai būtu tas par ko jāuztraucās visvairāk (jo īpaši tā kā ar frankiem/itāļiem nu nekā ndabūš uzspēlēt)

Un tas, ka Niks norāvās - kāds brīnums? Viņi pat LV čempji nekad nebija. Lada tajos laikos bija RUS PL stabila top8 komanda. Tātad vienā kalibrā ar tagadējām čeļabinskām un salavatiem. Diezgan loģiski, ka pusamatieru līgas viduvējības nevareja tikt galā ar top5 līgas stabilu PO komandu.
, 2021-10-24 22:19, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: es vispār bez poņas, sastāvus nezinu, vakar paša vakarā tik izlasīju piektdienas un sestdienas rezultātus un tagad izlasu šo.
Tie sastāvi jau maz ko izsaka..kaut kur lasiju ka sokol ar vhl krieviem pilns,ka ungāriem šis otrs spēcīgākais klubs...tas ari viss.
Bet nu pēc pirmajām divām dienām likās ka ungāri ņemami.
Bet nu labs kas labi beidzas
, 2021-10-24 22:20, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Ungārijā labi sagāja. Bijām. Vinnēja Šveices klubu, vietējos, bet laikam Ladai pakāsa. Rīga2000. Tad bija nopietna blice. Šekešfehervāra. Gadu neatceros.
Man tur vēl čomi no PČ laikiem brauca.zinu to turnīru.tad ari sastāvs r2000 bija ohoho
, 2021-10-24 22:20, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tie sastāvi jau maz ko izsaka..kaut kur lasiju ka sokol ar vhl krieviem pilns,ka ungāriem šis otrs spēcīgākais klubs...tas ari viss.
Bet nu pēc pirmajām divām dienām likās ka ungāri ņemami.
Bet nu labs kas labi beidzas
Man vinārs beidzās.... Līdz ar to arī interese par hokeja aktualitātēm!
, 2021-10-24 22:22, pirms 3 gadiem
Nez uz kuru grupu tālāk aizies E vai F?
, 2021-10-24 22:23, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tas, ka variantu maz ir skaidrs. Es tikai pasaku, ka belari vai franki/itāļi tur nez vai būtu tas par ko jāuztraucās visvairāk (jo īpaši tā kā ar frankiem/itāļiem nu nekā ndabūš uzspēlēt)

Un tas, ka Niks norāvās - kāds brīnums? Viņi pat LV čempji nekad nebija. Lada tajos laikos bija RUS PL stabila top8 komanda. Tātad vienā kalibrā ar tagadējām čeļabinskām un salavatiem. Diezgan loģiski, ka pusamatieru līgas viduvējības nevareja tikt galā ar top5 līgas stabilu PO komandu.
Bija bija čempji ar..es kaut kad nesen viņus wiki skatījos.
Domāju olimpam būs tas pats.amatieriem nevar prasīt līdzvērtīgu cīņu ar profiem
, 2021-10-24 22:23, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Ungārijā labi sagāja. Bijām. Vinnēja Šveices klubu, vietējos, bet laikam Ladai pakāsa. Rīga2000. Tad bija nopietna blice. Šekešfehervāra. Gadu neatceros.
Bija vel viens gads, kad R2000 ar AK Bars uzspēlēja
, 2021-10-24 22:23, pirms 3 gadiem
Ok, pārčekoju. Nikši ir bijuši čempji, bet tik un tā.. Deviņdesmito gadu Lada nebija tā Lada, kas mocījās KHL ar parādiem un vēl jo mazāk tagadējā VHL Lada.. Salīdzināt bezierunu zaudējumu Nikam ar Ladu ar Olimpa spēlēm, kas spīd KK 3. kārtā ir divas dažādas lietas.
, 2021-10-24 22:23, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Man vinārs beidzās.... Līdz ar to arī interese par hokeja aktualitātēm!
Tu tak nedzer????
, 2021-10-24 22:24, pirms 3 gadiem
JankS rakstīja: Bija vel viens gads, kad R2000 ar AK Bars uzspēlēja
KK Superkauss tepat Rīgā.
, 2021-10-24 22:24, pirms 3 gadiem
JankS rakstīja: Bija vel viens gads, kad R2000 ar AK Bars uzspēlēja
Ā! Jā! Toč!
, 2021-10-24 22:24, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tu tak nedzer????
Nē! Nē! Reizēm pagaršoju. Reizes 5 nedēļā.
, 2021-10-24 22:25, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Man vinārs beidzās.... Līdz ar to arī interese par hokeja aktualitātēm!
Tad jau moš pie hokeja organizēšanas ar atgriezies?šosezon tas atkal būs aktuāli.uzzvani ja kaut ko darīsiet
, 2021-10-24 22:25, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tad jau moš pie hokeja organizēšanas ar atgriezies?šosezon tas atkal būs aktuāli.uzzvani ja kaut ko darīsiet
Diezgan slābani. Viss apstājies. Ā! Ok! Winter Classicā uzmaucam, bet nav zināms, kas ar meteo būs.
, 2021-10-24 22:26, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Bija bija čempji ar..es kaut kad nesen viņus wiki skatījos.
Domāju olimpam būs tas pats.amatieriem nevar prasīt līdzvērtīgu cīņu ar profiem
BIja, jā pārbaudīja. Bet salīdzināt poļus, belarus u.c. gaidāmos pretiniekus ar tā laika Ladu ir biki par traku. Teiksim tā. Olimpam ir maz cerību, ko lielu izdarīt 3. kārtā, bet noteikti vairāk, kā tas bija sirotkiniešiem pret Ladu.
, 2021-10-24 22:26, pirms 3 gadiem
JankS rakstīja: Bija vel viens gads, kad R2000 ar AK Bars uzspēlēja
Toreiz r2000 pa tiešo finālā tika,kā organizētāji.ja atmiņa neviļ
, 2021-10-24 22:27, pirms 3 gadiem
Skatos viiri papildus pudelem, sovakar izvilkushi ari limenrazhus!
Realitate ir tada kaada ta ir, pat ar igauniem jamocas. Ne velti no lac uz pc netikt, nav jau pamata
, 2021-10-24 22:27, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Diezgan slābani. Viss apstājies.
Nu kad būs sals.ja kaut ko veidosi sīčiem,padod ziņu.šogad atkal viss uz vecāku viltību gulsies
, 2021-10-24 22:28, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Nu kad būs sals.ja kaut ko veidosi sīčiem,padod ziņu.šogad atkal viss uz vecāku viltību gulsies
Ok!
, 2021-10-24 22:28, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: BIja, jā pārbaudīja. Bet salīdzināt poļus, belarus u.c. gaidāmos pretiniekus ar tā laika Ladu ir biki par traku. Teiksim tā. Olimpam ir maz cerību, ko lielu izdarīt 3. kārtā, bet noteikti vairāk, kā tas bija sirotkiniešiem pret Ladu.
Piekrītu.bez gara pentera
, 2021-10-24 22:28, pirms 3 gadiem
Bet nu pamatigi nolaists vietejais hokis, ar igauniem mocas, gulashiem zaude. Kazjols un co ari kaa insekti piesukushies kolhozam un pederacijam, meslaine
, 2021-10-24 22:29, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Nē! Nē! Reizēm pagaršoju. Reizes 5 nedēļā.
pīpē tak arī kaut ko. savādāk nezinu vai var tādu huiņu dzīt
, 2021-10-24 22:29, pirms 3 gadiem
Kirov atgriezies
, 2021-10-24 22:30, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pīpē tak arī kaut ko. savādāk nezinu vai var tādu huiņu dzīt
No braadzhas ari var normalu kondiciju kert, zapivona vinaars ar alu un ir kontakts ar zvaigznem
, 2021-10-24 22:30, pirms 3 gadiem
Jā Rīgā:
2007–08
Russia Ak Bars Kazan
Latvia HK Riga 2000
Kazakhstan Kazzinc-Torpedo
Riga, Latvia

Un šitā bija zvaigžņu sezona, kad Cīrihi uzvilka ( to pašu, kas Viktorijas kausa Stenlija kausa cēlājus (Black Hawks) pēc tam nomočīja:
2005–06
Russia Lada Togliatti
Latvia HK Riga 2000
Switzerland ZSC Lions
, 2021-10-24 22:31, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pīpē tak arī kaut ko. savādāk nezinu vai var tādu huiņu dzīt
Nē! Uzskatu, ka Tu esi kāds afgāņu florists!
, 2021-10-24 22:32, pirms 3 gadiem
Tapec jau puikas 15 gados muuk uz sveici, norvegiju, ameriku
Vieteja pelke peldet neiemacities!

Ko churbans? Atluuza no tirgus labumiem?
Man kaa reiz smekiga karbonadite, IESAKU
, 2021-10-24 22:40, pirms 3 gadiem
No kurienes klubiem koronkas laika nauda ja arena 10k vieta svilpo veejsh un pat jaunako shalli nevar nopirkt? Lkm jaunais tv ligums ar espn sedz visu
, 2021-10-24 22:41, pirms 3 gadiem
Futene vismaz toto var uzbliezt un kaadu negeri nopardot
, 2021-10-24 22:42, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Toreiz r2000 pa tiešo finālā tika,kā organizētāji.ja atmiņa neviļ
, 2021-10-24 22:47, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: No kurienes klubiem koronkas laika nauda ja arena 10k vieta svilpo veejsh un pat jaunako shalli nevar nopirkt? Lkm jaunais tv ligums ar espn sedz visu
tv līgums, reklāmas līgumi ar citiem sponsoriem, tajā skaitā reklāmas uz apmalēm un formas/ķiveres, suvenīru tirdzniecība arī nav atcelta...
, 2021-10-24 22:49, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: tv līgums, reklāmas līgumi ar citiem sponsoriem, tajā skaitā reklāmas uz apmalēm un formas/ķiveres, suvenīru tirdzniecība arī nav atcelta...
, 2021-10-25 10:35, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: tv līgums, reklāmas līgumi ar citiem sponsoriem, tajā skaitā reklāmas uz apmalēm un formas/ķiveres, suvenīru tirdzniecība arī nav atcelta...
Nezināji, ka tās 100 skatītāju biļetes nav pietiekami, lai pat sētniekam samaksātu?