Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Krievija ar lielām pūlēm notur uzvaru pār jaunajiem ziemeļamerikāņiem

Krievija ar lielām pūlēm notur uzvaru pār jaunajiem ziemeļamerikāņiem
Krievijas vārtsargs Sergejs Bobrovskis atvairīja 43 no 46 Ziemeļamerikas izlases metieniem
Foto: AP/Scanpix

Pirmo uzvaru Pasaules kausa izcīņā hokejā guvusi Krievijas izlase, kas ar 4:3 pieveica Ziemeļamerikas U23 izlasi, neskatoties uz to, ka pēdējā periodā izdarīja piecreiz mazāk metienus (19:4) pa vārtiem nekā pretinieki. Šīs spēles rezultāts abām komandām saglabā izredzes reālas izredzes uz vietu pusfinālā.

Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenētajai Krievijas izlasei pēc zaudējuma Zviedrijai šīs nakts mačs jau bija praktiski būt vai nebūt mačs – vēl viena neveiksme praktiski atstātu Krieviju uz izkrišanas robežas. Savukārt lieliski turnīru uzsākusī ASV un Kanādas jauno hokejistu izlase pirmajā mačā bija ar 4:1 pieveikusi Somiju.

Ziemeļamerikas izlase arī šonakt parādīja iespaidīgus ātrumus, un pirmajā periodā neviens tā arī neapturēja Konora Makdeivida slidojumu pāri visām zonām ātrajā uzbrukumā. Makdeivids izdarīja precīzu piespēli uz vārtu tālo stūri Ostonam Metjūzam, kurš atklāja rezultātu.

Krievijai pirmajā periodā vien divus noraidījumus nopelnīja Jevgeņijs Kuzņecovs, taču otrajā periodā tomēr pierādījās krievu hokejistu individuālā meistarība. Neiztrūka arī veiksmes, kad pēc Vladislava Namestņikova metiena ripa atsitās pret vārtu stabiņu, vārtsargu un tad ielidoja vārtos, vai kad pēc iemetiena ripa veiksmīgā rikošetā no apmales nokrita tieši pie Ņikitas Kučerova nūjas vārtu priekšā. Taču fakts ir tāds, ka Krievijas izlase otrajā periodā sešu minūšu intervālā no 0:1 panāca 4:1.

Ar vārtiem atzīmējās arī Kuzņecovs, kurš šķietami nekaitīgā ātrajā uzbrukumā viens pret trijiem pamanījās tikt garām aizsargam un izdarīt precīzu metienu. Šķietami nekaitīgs bija arī Vladimira Tarasenko uzbrukums, kad viņš uz Pāvels Dacjuks pretinieku zonā bija pret trim aizsardzības spēlētājiem, taču Tarasenko ar pagriezienā izdarītu plaukstas metienu tomēr pārsteidza Ziemeļamerikas vārtsargu Metu Mareju, kurš 36. minūtē tika nomainīts, atvairījis tikai 15 no 19 krievu metieniem.

Mareja vietā vārtos stājās Džons Gibsons, taču īpaši daudz darba viņam nebija. Ziemeļamerikas U23 izlase pēc nokļūšanas iedzinējos otrā perioda izskaņā un trešajā periodā dominēja. Morgans Rīlijs un Raiens Ņūdžents-Hopkinss jau līdz 44. minūtei samazināja atstatumu līdz minimumam 3:4, bet Krievijai īpaši neļāva uzelpot arī divi vairākumi spēles izskaņā.

Lielisku spēli aizvadīja Krievijas vārtsargs Sergejs Bobrovskis, kura vārti trešajā periodā tika burtiski nomētāti. Ziemeļamerikāņiem bija iespēja arī spēlēt piecatā pret trim, viņiem bija vairākums arī pēdējā minūtē, bet Bobrovskis tomēr izturēja. U23 izlase pēdējā periodā izdarīja 19(!) metienus pa vārtiem, kamēr mača uzvarētāja Krievija tikai četrus. Arī kopējā metienu attiecībā amerikāņiem bija teju divkāršs pārsvars (46:25).

Līdz ar šī mača rezultātu abas izlases saglabā izredzes iekļūt pusfinālā. Šonakt punktus vēl sadalīs Zviedrijas un Somijas izlases, bet pēdējā grupas kārtā Ziemeļamerikas U23 izlase tiksies ar Zviedriju, kamēr Krievija ar Somiju.

Krievija – Ziemeļamerikas U23 4:3 (0:1, 4:1, 0:1)

Vārti: 5:14 Metjūzs (Makdeivids, Šeifele) 0:1, 29:29 Namestņikovs (Teļegins, Aņisimovs) 1:1, 30:19 Kučerovs (Kuļemins) 2:1, 33:37 Kuzņecovs (Panarins, Zaicevs) 3:1, 35:43 Tarasenko (Dacjuks, Ovečkins) 4:1, 37:56 Rīlijs (Ņūdžents-Hopkinss, Gudro) 4:2, 43:01 Ņūdžents-Hopkinss (Makinons, Pareiko) (vair.) 4:3
Metieni: 25:46
Soda minūtes: 16:10
Vārtsargi: Sergejs Bobrovskis – Mets Marejs (no 35:43 Džons Gibsons)

Pasaules kausa B grupa

V.IzlaseSUZPZVārtiP
1.Zviedrija11002:12
2.ZA U2321017:52
3.Krievija21015:52
4.Somija10011:40

Izmantotie resursi:
Official Site of the 2016 World Cup of Hockey |...


, 2016-09-20 10:50, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Regulāri, jo, labākajā gadījumā, 90tos uzskata vēl par padomju ietekmes hokeju, bet visus 2000-šos jau par Latvijas hokeju.

Es neko globālu pierādīt tagad negribu, vien norādu uz to, ka, ja sāk runāt par Latvijas hokeja sasniegumiem, tad ir jāsaprot, ka pat pēdējie mikropanākumi, kas ir bijuši, nav iztikuši bez TĀ LAIKA ietekmes.

2014. gada OS, varbūt, ir pirmais mikropanākums, kas ir bijis Latvijas hokeja nopelns, taču atkal - ar PSRS hokeja produktu Ozoliņu kā, ko daudzi uzsver, superkapteini.

Tikai tagad, teju ar katru sezonu aizvien pārliecinošāk tuvojoties izkrišanas zonai, nevis medaļām, mēs redzam LATVIJAS hokeju.
Pat uz RD paskatoties. Kā tikai Sprukts un co novecoja,tā ir ......ž.. pa.
LV hokeja saimniecība pat vienu konkurēt spējīgu klubu nevar novākt.
Un es nerunāju par Gagarina kausiem.
, 2016-09-20 10:52, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Pat uz RD paskatoties. Kā tikai Sprukts un co novecoja,tā ir ......ž.. pa.
RD dibencaurums ir pat bez visas astoņdesmito gadu pirmās puses paaudzes novecošanas. Bet tajā skaitā- noteikti arī šis faktors.
, 2016-09-20 10:55, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tas ir psc kā vatēm nospīdēja Visu spēli studenti viņus vnk vazāja, tikai vienā brīdī jaunuļiem vārtsargs salūza un īsā laika posmā ielaida 4 no 4 metieniem.
Bet spēlē kopumā studentu pārsvars bija nospiedošs. Absolūti neloģisks rezultāts.
tev gan lunapatam nekur nekas nespiid
, 2016-09-20 10:57, pirms 9 gadiem
li tao rakstīja: Neliels skrūvgriezītis heiteriem pakałā
heiteri jau pieradushi pazoriities
, 2016-09-20 10:58, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja tu būtu nedaudz gudrāka,tad saprastu,ka tas nebija adresēts tev un Henrijam. Bet gan tiem balamutēm,lai aizdomājas.
Bet ja tu pati atzīsti,ka mūsu hokejā ir bardaks,tad lai arī ar pārspīlēšanu,bet daļu patiesības es pateicu. Nav jau jālīdzina ar Krieviju obligāti.Var vispār nelīdzināt.
Vienkārši ja nelīdzināt,tad tas nebūs aktuāli. Var n - tos palagus sarakstīt par LV hokeja problēmām un tas būs paralēli un neaizkaroši.
Bet tiklīdz salīdzina,tā ir matu raušana.
Vai LV spēlē PK? LV hokejam ir savi topiki, kur problēmas ir tikušas apspriestas daudz un dikti, tur gan tevi nekad īpaši nemana, tās no tavas puses tiek celtas gaismā tikai tad, kad kāds Zamerikas hokeja fans apliek rus hokeju. Varbūt esmu stulba, bet lasīt māku, bija tas adresēts man vai nebija, it kā jau nevienam speciāli to tekstu adresejis nebiji. Tu vari kkādus komentus ņemt personīgi, bet es nē? Kas tie par dubultstandartiem?
Labi, šī tēma ir izsmelta vismaz no manas puses.
, 2016-09-20 11:01, pirms 9 gadiem
Kharlamovs raksta-LV hokeja saimniecība pat vienu konkurēt spējīgu klubu nevar novākt.

Tieši tā un tāpēc es jau rakstīju,ka mēs esam unikāla,Ginesu rekorda cienīga hokeja valsts.Pamatu nav ,bet izlase elitē
Latvijas hokeja nav, ir tikai bērnu hokeja skolās izaudzināti audzēkņi,kuri savas gaitas, izaugot, turpina ārzemēs vai mākslīgi pa svešu naudu radītajā Rīgas Dinamo.Ne tik sekmīgie spēlē no darba brīvajā laikā Latvijas čempionātā. Tas taču visiem zināms,ka 2x2=4
Par ko bazars?
, 2016-09-20 11:01, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Kādā ziņā patiesumu? Kad saka, ka ienīst un neskatās Rīgas Dinamo, bet ir klāt katrā rakstā un sīkumos pārzin katru spēles niansi no pirmās līdz pēdējai sekundei?
Jā, tie ir tādi paši, tikai te nav raksts par Rīgas Dinamo. Bet ja reiz par to un ja es joprojām būtu RD fane, tad mani tracinātu nevis heiteri, bet drīzāk tie, kas pēc samocītas RD uzvaras kliedz, ka nu tik visus rausim gabalos. Tādi neatškiras no te esošiem "saxoniem" vai kā viņu tur.
, 2016-09-20 11:11, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Vai LV spēlē PK? LV hokejam ir savi topiki, kur problēmas ir tikušas apspriestas daudz un dikti, tur gan tevi nekad īpaši nemana, tās no tavas puses tiek celtas gaismā tikai tad, kad kāds Zamerikas hokeja fans apliek rus hokeju. Varbūt esmu stulba, bet lasīt māku, bija tas adresēts man vai nebija, it kā jau nevienam speciāli to tekstu adresejis nebiji. Tu vari kkādus komentus ņemt personīgi, bet es nē? Kas tie par dubultstandartiem?
Labi, šī tēma ir izsmelta vismaz no manas puses.
Es tev piemēram ielikšu - mums visiem zināmā šedevrus.

Banss, 2016-09-19 13:22, vakar, ignorēt, atbildēt
jācer, ka mongoļu okupantus atkal izvazās

Tu taču šo kadru zini iespējams ka vēl labāk kā mani. Bet arī es viņu zinu.
Es taču nemetos viņam virsū ar savu kritikas vilni. Tas nav 15 gadīgs stulbs tīnis. Tas ir vecis kuram jau 40 gadi pie apvārkšņa.
Kadrs reāli notirš visu tautu.Bet kuru tas interesē ?
Sanāk ka tie Kuzņecovi,Tarasenko,Panarini ir tie okupanti,tas nekas ka viņi dzimuši jau pēc PSRS sabrukuma.

Man būtu jāliek pie ignoriem šis trollis ?

Un tas man ir daudz aizskarošāk kā tev aizskartā tēma par nieka hokeju.
Kur vienīgais aizskarošais,ir mana neētiskā salīdzināšana ar nesalīdzināmo,kas bez mites tiek nonievāts.

Jūti baļķi tai okulārā ? Vai tomēr skabargu manā saskati ?

Un tas viss ir tik tālu noignorēts,ka jau kļuvis par nacionālo paražu.
, 2016-09-20 11:24, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tev piemēram ielikšu - mums visiem zināmā šedevrus.

Banss, 2016-09-19 13:22, vakar, ignorēt, atbildēt
jācer, ka mongoļu okupantus atkal izvazās

Tu taču šo kadru zini iespējams ka vēl labāk kā mani. Bet arī es viņu zinu.
Es taču nemetos viņam virsū ar savu kritikas vilni. Tas nav 15 gadīgs stulbs tīnis. Tas ir vecis kuram jau 40 gadi pie apvārkšņa.
Kadrs reāli notirš visu tautu.Bet kuru tas interesē ?
Sanāk ka tie Kuzņecovi,Tarasenko,Panarini ir tie okupanti,tas nekas ka viņi dzimuši jau pēc PSRS sabrukuma.
Vislabāk viņu zinu es. Neuzskata viņš krievus par mongoļiem, es arī nē, tas ir tik tāds trollings kāda cita mums zināmā virzienā kurš metas otrā galejībā. Banss ir ļoti nopietns patiesībā.

Par ignoriem. Es kādu te jau sen noignorēju, taču nesen skatos, parādās viņa komentāri. Nodomāju, ka banots, bet uzpeldējis atkal, bet nē. Dubultprofils vienam cilvēkam, kurš te vienīgais pats sevi feiko. Tas nozīmē, ka citus ar.
, 2016-09-20 11:31, pirms 9 gadiem
style9 rakstīja: Vislabāk viņu zinu es. Neuzskata viņš krievus par mongoļiem, es arī nē, tas ir tik tāds trollings kāda cita mums zināmā virzienā kurš metas otrā galejībā. Banss ir ļoti nopietns patiesībā.

Par ignoriem. Es kādu te jau sen noignorēju, taču nesen skatos, parādās viņa komentāri. Nodomāju, ka banots, bet uzpeldējis atkal, bet nē. Dubultprofils vienam cilvēkam, kurš te vienīgais pats sevi feiko. Tas nozīmē, ka citus ar.
Mans trollins kāda cita virzienā,redz deva nedaudz citu efektu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-20 11:39, pirms 9 gadiem
Ļoti skaisti tie jaunie spēlē. Jābauda kamēr vēl ir iespēja, jo pēc 3-5 gadiem šis būs All-star sastāvs un pēc 10-15 puse būs izcīnījusi Stenliju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-20 11:45, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu ja man kā Rus hokeja fanam ir jālasa par švako Rus hokeja saimniecību,kura knapi studentus apspēlē utt.
Taču neviļus rodas jautājums,no kuras hokeja lielvaras nāk tie ar uzvarām un panākumiem izlutinātie fani. Nu tas taču pašsaprotami.
Ja tev mājās stāv Zapīts,bet tu tirs par manu Fordu - tas taču ir smieklīgi ?
Varbūt sākumā nopērc ko labāku un tad tirs ?

Redz tu manu kritiku pret LV hokeju zibenīgi uztvēri.
Man šī kritika jāuztver katru reizi kad es ieeju SC. Nu lai cik man nebūtu sakārtota tā nervu sistēma,šad tad tas vadzis ir pilns.

Bet nu mana LV hokeja sistēmas pieminēšana laikam jau ir perebors.
Tomēr Urlas,Vates,Gopņiki utt ir tomēr maigāki apzīmējumi.
Ak dies kā te aigājis. Vispār jau taisnība Tev ir, izsmiet krievus pēc uzvarētas spēles nav korekti. Bet nu par tiem zapīšiem un fordie piebildīšu, ka mēs ar to zapīti braucam un kā iet tā iet, bet krieviem nereti ir tendence tam fordam likt virsū mercedes zīmi un blatot (aka, sarkanā mašīna utt.). Pēdējā laikā gan šie tādi piezemētāki, jo dabūjuši n-tās reizes pa ragiem, bet nav šaubu, ka pietiks kko nozīmīgu kādreiz uzvarēt, ka atkal ar deguniem mākoņus stums. Kaut vai pa KHL - tulīt iedzīs un panāks NHL utt. Daudziem nepatīk tāda tukša lielība...strādātu mierīgi savā nodabā un palepotos par sasniegtiem rezultātiem - viss ok, bet blatot pa tukšo - nosit vēlmi tos atbalstīt. Un tā ir visā spotrā Krievijas problēma...
Brauc pa savā teritorijām ar to fordu un stāsta viens otram, ka mercedess esot un visis laimīgi un tam tic...un tad izbrauc aiz robežām un kad mercedes paiet garām, tad visiem pēkšņi acis atveras un visi korī bļauj "Fūū... tas taču fords..." Un tad sākas tā forda nozākāšana līdz ar zemi...zemāk par zapiņu...tā kamēr paazām aizmirstas, kā tas mercedess aizgāja garām un sākas nākošais aplis ar sev iestāstīšanu par savējo mercedesu...
, 2016-09-20 11:48, pirms 9 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Tīri no muzikāla viedokļa, Aleksandrova variants ir tik tiešām skanīgs, Bože carja hraņi, kā arī Devs svētī Latviju, ir nožēlojamas mažoriskas pasāžas, nekas vairāk Esmu par to, lai arī Latvijas himna tiktu nomainīta, Daugav abas malas, piemēram, daudz skanīgāka un emocionālāka būtu!
https://youtu.be/KygqFCvHAfk

Kā himna jau laikam īsti neder, bet neviena cita dziesma tā nesaviļņo, vismaz mani.
, 2016-09-20 11:50, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Ak dies kā te aigājis. Vispār jau taisnība Tev ir, izsmiet krievus pēc uzvarētas spēles nav korekti. Bet nu par tiem zapīšiem un fordie piebildīšu, ka mēs ar to zapīti braucam un kā iet tā iet, bet krieviem nereti ir tendence tam fordam likt virsū mercedes zīmi un blatot (aka, sarkanā mašīna utt.). Pēdējā laikā gan šie tādi piezemētāki, jo dabūjuši n-tās reizes pa ragiem, bet nav šaubu, ka pietiks kko nozīmīgu kādreiz uzvarēt, ka atkal ar deguniem mākoņus stums. Kaut vai pa KHL - tulīt iedzīs un panāks NHL utt. Daudziem nepatīk tāda tukša lielība...strādātu mierīgi savā nodabā un palepotos par sasniegtiem rezultātiem - viss ok, bet blatot pa tukšo - nosit vēlmi tos atbalstīt. Un tā ir visā spotrā Krievijas problēma...
Brauc pa savā teritorijām ar to fordu un stāsta viens otram, ka mercedess esot un visis laimīgi un tam tic...un tad izbrauc aiz robežām un kad mercedes paiet garām, tad visiem pēkšņi acis atveras un visi korī bļauj "Fūū... tas taču fords..." Un tad sākas tā forda nozākāšana līdz ar zemi...zemāk par zapiņu...tā kamēr paazām aizmirstas, kā tas mercedess aizgāja garām un sākas nākošais aplis ar sev iestāstīšanu par savējo mercedesu...
Piekrītu un nepiekrītu tev. Negribu vairs palagus rakstīt.
Shēma visai vienkārša - kekši uz Forda uzliek Mercedes zīmi un iedomājas ka ir tik pat svarīgi kā tie kas reāli brauc ar Mercedes,bet kekši ar Zapiņu par to visu ierēc,tā it kā tie vispār vadītu kosmosa kuģi. Miers dillēs !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-20 11:53, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Shēma visai vienkārša - kekši uz Forda uzliek Mercedes zīmi un iedomājas ka ir tik pat svarīgi kā tie kas reāli brauc ar Mercedes,bet kekši ar Zapiņu par to visu ierēc,tā it kā tie vispār vadītu kosmosa kuģi.
Jap, vienā teikumā to var rezumēt šādi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-20 11:54, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Mans trollins kāda cita virzienā,redz deva nedaudz citu efektu.
Tik labi nepasekoju visiem komentiem, lai saprastu ko tieši (kā virzienā) biji domājis, bet kopumā tā jau cilvēks iekārtots, ka asāk sajutīs ko dzēlīgu tieši savā vai savu uzskatu virzienā. Tai pat laikā, paliekot emocionāli vienaldzīgs pret to, kas pašu neskar. Teorētiski to apzinās visi, arī es, bet praksē aizmirst.
, 2016-09-20 11:54, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Jap, vienā teikumā to var rezumēt šādi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-20 11:58, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Tu esi ķeksis ar fordu ?
Patiesībā man bija Volvo S - 60,bet šovasar nopirku Ford Mondeo Tittanum.
Un jāsaka ka jūtos kā Mercedes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-20 12:02, pirms 9 gadiem
Somi te protams vājākie bet ja ZA pieveiktu zviedrus būtu ļoti interesanti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-20 12:03, pirms 9 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Skatos Harļiks ir ne pajokam uzvilcies Kur pazudis biji tik ilgi? Vēl joprojām atrodies savā Venlo miestā?
Tālāk no šī sātanu veidojuma SC. Te iet kaitīgi nervu sistēmai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-20 12:05, pirms 9 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Galīgi trula esi palikusi! Mērķis ir nevis šķelt, bet VIENOT! Pret Afroislamizāciju, pret gejpraidiemm, PAR Balto rasi, par tradicionālo Eiropu! Tie šķēlēji ir frontes pretējā pusē, domāju, nav nepieciešams nosaukt to interešu un prioritāšu loku
Interesanti gan, asais, kādā veidā šie konkrētie troļļi, kas pozicionē sevi, kā krievu atbalstītājus un kuri nozākā visu latvisko (un te nav runa par Kkādiem ES, rietumiem un viņu vērtībām, bet gan ļoti konkrēti latviešus, mūsu simboliku, himnu, karogu, mūsu vēsturi, tradīcijas utt.) mūs vieno ar krieviem? Kā citādāk to nosaukt, kā naida kurināšanu, lai latviešiem rastos tāda vispārēja nepatika pret krieviem. Viens cilvēks jau uzrakstīja, ka tas arī ir veiksmīgi nostrādājis, domā viņš tāds vienīgais?
Brīžiem varētu padomāt, ka tu tiešām no sirds tici, ka tāda propoganda vispār neeksistē un cilvēki saka tikai to, kas viņiem uz sirds, bez kādiem slēpties motīviem. Nu, un ja nu tomēr kāda propoganda ir, tad tikai no rietumiem, pilnīgi noteikti ne no austrumiem, tur tikai dvēseliski cilvēki dzīvo, kas ar propogandu nenodarbojas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja