Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

Video: Uzvaras vārtus "Amur" guva ar pārkāpumu

Cerības kausa trešajā finālmačā Rīgas "Dinamo" atzina Habarovskas "Amur" pārākumu (1:2). Rīgas kluba galvenais treneris Artis Ābols pēc zaudējuma: "Domāju, ka "Amur" otro vārtu laikā bija pārkāpums. Vārtsargu vispār nedrīkst aiztikt, tomēr pretinieks uzgrūda Rēdlihu mūsu vārtsargam. Ripa, kas bija zem vārtsarga kājsargiem, tika iestumta vārtos" (khl.ru).

Video: KHL

, 2013-03-19 15:20, pirms 12 gadiem
tiesneši piepalīdzēja Amur
, 2013-03-19 15:22, pirms 12 gadiem
Amur jādod bija 2 min noraidijums nevis vārtu guvumu ieskaitīt
, 2013-03-19 15:26, pirms 12 gadiem
Šis it kā gols ir galīgs sviests un no pirksta izzīsts!!!
, 2013-03-19 15:27, pirms 12 gadiem
Ar tādu tiesāšanu var salaust visu sēriju...
, 2013-03-19 15:27, pirms 12 gadiem
Tas mērkaķis Orlovs jau Rīgā sprēgāja un bija saķeršanās tieši ar Jēkabu vienā epizodē pie vārtiem, uzskatu, ka šādās reizēs Ivanānam vai tam pašam Jēkabam ir jau laicīgi jāparāda, ka pretinieki nedrīkst atļauties tā uzvesties Telkvista sargāto vārtu tuvumā.
, 2013-03-19 15:28, pirms 12 gadiem
tiesnešus Buturļinu un Kiseļevu atsaukt no rītdienas spēles tiesāšanas
, 2013-03-19 15:32, pirms 12 gadiem
Skaisti, pat lūzeru kausā tiek veidota mākslīga intriga...
, 2013-03-19 15:37, pirms 12 gadiem
Atbildi vai vārti tika gūti atbilstoši noteikumiem, vai arī nē, var dot tikai un vienīgi KHL tiesnešu kolēģija (jeb kā viņu tur sauc), un nevis Ābols.
Gaidīsim šīs kolēģijas atzinumu. Protams, ja vispār kāds ir pieprasījis šī momenta izskatīšanu.
, 2013-03-19 15:42, pirms 12 gadiem
Krievi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-19 15:49, pirms 12 gadiem
pat pa KHL.tv krievu komentētājs "dīvu devās" par šādu tiesāšanu, kaut arī centās būt neitrāls. Bet par vārtiem - jā, ar šādu traktējumu - pārkāpuma nebija, video tātad nav vajadzīgs, bet pārkāpums ta bija...
Negrib tie krievi RD tos 500k USD dot
Pie kam visdrīzāk rīt citu tiesnešu nebūs, ņemot vērā, ka viņiem būtu pāri pus pasaulei jālido
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-19 15:53, pirms 12 gadiem
IM BLIND, IM DEAF, I WANNA BE A REF!
, 2013-03-19 15:53, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atbildi vai vārti tika gūti atbilstoši noteikumiem, vai arī nē, var dot tikai un vienīgi KHL tiesnešu kolēģija (jeb kā viņu tur sauc), un nevis Ābols.
Gaidīsim šīs kolēģijas atzinumu. Protams, ja vispār kāds ir pieprasījis šī momenta izskatīšanu.
Atbilde noteikti,ka būs nepieciešama - kaut vai tāpēc, lai izlemtu par cik punktiem samazināt tiesnesim reitingu.Par šo epizodi noteikti,ka vēl dzirdēs.
, 2013-03-19 15:54, pirms 12 gadiem
Izskatās pēc kārtējās tiesnešu nekompetences un nevērības KHL...
, 2013-03-19 15:56, pirms 12 gadiem
Da labi, kāds tur pārkāpums, drīzāk jau spēka paņēmiens; pie vārtiem dažreiz ir pat vēl asāka spēle playoff
, 2013-03-19 15:58, pirms 12 gadiem
Ivanānam uzlikt par pienākumu parunāt ar Orlovu. (Kauties jau tāpat nekausies.)
Slēpts komentārs: 9999999999
Slēpts komentārs: 9999999999
, 2013-03-19 16:03, pirms 12 gadiem
jāiemet ir vairāk par 1 golu, tad nebūs šādu jautājumu. Ja paši nespēj izdarīt to, kas jādara, nav ko čīkstēt! Bija vismaz 3 līdzīgas epizodes pie Amur vārtiem, mūsējie nospēlēja pasīvi, bet krieviņi iegrūda vārtos visu, kas bija pa ceļam. Nafig mums tāds Ivanāns, ja neko vairāk kā iemest ripu zonā nejēdz! Nevajag jau visus sist, bet stāvēt uz pretinieka petaka, ko viņš var muļļāties aiz vārtiem un pa stūriem! Tāpat nekāda labuma no tā, lai apskatās savā statistikā!
, 2013-03-19 16:06, pirms 12 gadiem
Krievi iemeta Rīgai normālus vārtus - tiesnešus te nav ko vainot, jo ar tādu kapli Znaroks mūs A grupā ieveda...
A.Puče

P.s. Es pilnībā piekrītu, izskatās pēc normāliem vārtiem. Abgrieztā situācijā visi aizstāvētu DInamo un teiktu, ka normāli vārti Znaroka stilā īstā cīņā utt...
, 2013-03-19 16:11, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atbildi vai vārti tika gūti atbilstoši noteikumiem, vai arī nē, var dot tikai un vienīgi KHL tiesnešu kolēģija (jeb kā viņu tur sauc), un nevis Ābols.
Gaidīsim šīs kolēģijas atzinumu. Protams, ja vispār kāds ir pieprasījis šī momenta izskatīšanu.
Tas nozīmē ka Ābols nedrīkst izteikt savu viedokli? Tāpat to vārtu guvumu neviens nav tiesīgs atcelt.
Spēles laikā tiešām bija sajūta ka tiesneši arī rīt labprāt pastrādātu. Tādu gaisa gabalu lidojuši, sezona galā, davai paņemsim rīt vēl vienu haltūriņu.
, 2013-03-19 16:14, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Krievi iemeta Rīgai normālus vārtus - tiesnešus te nav ko vainot, jo ar tādu kapli Znaroks mūs A grupā ieveda...
A.Puče

P.s. Es pilnībā piekrītu, izskatās pēc normāliem vārtiem. Abgrieztā situācijā visi aizstāvētu DInamo un teiktu, ka normāli vārti Znaroka stilā īstā cīņā utt...
Kārtējais āmurs .
Noskaties Znaroka vārtus un noskaties šitos, redzēsi starpību. Šeit netika iemesti normāli vārti, šeit tika ar pārkāpumu uzgrūsts RD spēlētājs virsū vārstargam pēc kā ripa ieslīdēja vārtos.
Pirmkārt tiesnesim jau vajadzēja apstādināt spēli pirms tam, otrkārt, cik zinu, tad par pretinieka grūšanu mugurā, pie tam bez ripas, dod 2 min. sodu
, 2013-03-19 16:18, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Krievi iemeta Rīgai normālus vārtus - tiesnešus te nav ko vainot, jo ar tādu kapli Znaroks mūs A grupā ieveda...
A.Puče

P.s. Es pilnībā piekrītu, izskatās pēc normāliem vārtiem. Abgrieztā situācijā visi aizstāvētu DInamo un teiktu, ka normāli vārti Znaroka stilā īstā cīņā utt...
+ krievu neitrālajiem žurnālistiem arī nezkapēc liekas, ka tiesneši tiesājuši "dīvaini", un kas ir Puče, žurnālists, kas kaut kad jaunībā trenējies hokejā, ja salīdzina ar Ābolu – tad Puče ir praktiski tāds pats eksperts, kā jebkurš SC lietotājs
, 2013-03-19 16:19, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Krievi iemeta Rīgai normālus vārtus - tiesnešus te nav ko vainot, jo ar tādu kapli Znaroks mūs A grupā ieveda...
A.Puče

P.s. Es pilnībā piekrītu, izskatās pēc normāliem vārtiem. Abgrieztā situācijā visi aizstāvētu DInamo un teiktu, ka normāli vārti Znaroka stilā īstā cīņā utt...
Mazāk Puči klausies.
Ir notekumi un kāda starpība ko kurš saka, šoreiz pieņemsim ka tiesneši netika skaidrībā, zema kvalifikācija.
, 2013-03-19 16:20, pirms 12 gadiem
varat salīdzināt.

Znaroks katrā gadijumā neveinam pa muguru nesita, un ripa nebija piespiesta ne uz mirkli.

Puče savā tviterpaziņojumā kaut ko reāli nosapņojis.

1996 (Eindhoven) - Latvia - Switzerland -...
, 2013-03-19 16:36, pirms 12 gadiem
Rīga viena no retajām komandām kura diezgan nopietni spēlēja šajā kausā un būtu nepatīkami ,ja viņus tagad notiesās.Ne tikai gols bija apšaubāms ,bet diezgan daudzas epizodes trešajā trešdaļā,jo netika doti noraidījumi pēc noteikumu pārkāpumiem,it kā uz abām pusēm ,bet tas izdevīgi tam kuri ir vadībā.Arī pārmetieni netika fiksēti spēles beigās un tas iemetiens vidus zonā beigās man likās dīvains ,jo pēc Dinamo metiena no vārtsarga ripa kaut kur pazuda.Izskatās ,ka pat šo mazsvarīgo kausu krievi grib atstāt krievijā.
, 2013-03-19 16:38, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mazāk Puči klausies.
Ir notekumi un kāda starpība ko kurš saka, šoreiz pieņemsim ka tiesneši netika skaidrībā, zema kvalifikācija.
Iespējams pārkāpums bija, spēli neredzēju. Pamanīju "kliedzošo" virsrakstu šim video un domāju, kas ta nu tur būs. Skatījos, sākumā nesapratu, kas tur tāds bija, pēc tam jā, ka varēja iedot, varēja neiedot. Bet pēc virsraksta un komentāriem spriežot, likās, ka tur vārti gūti no sērijas "paņēma ripu rokās un ielika vārtos" vai kas tamlīdzīgs. Protams, fani jau vienmēr redzēs netaisnību, bet kā jau teicu - apgrieztā situācijā visi kā viens bļautu - ko tie amūrieši tur raud, normāli vārti, īstā cīņa. Tas ir hokejs īstu vīru spēle, nevis kkāds raudošo bimbabols. vai ko tamlīdzīgu.
, 2013-03-19 16:41, pirms 12 gadiem
Zips rakstīja: varat salīdzināt.

Znaroks katrā gadijumā neveinam pa muguru nesita, un ripa nebija piespiesta ne uz mirkli.

Puče savā tviterpaziņojumā kaut ko reāli nosapņojis.

http://www.youtube.com/watch?v=Hox1NxaVkFQ
Nav pat ko salīdzināt, jo situācijas ne tuvu nav līdzīgas.
, 2013-03-19 16:51, pirms 12 gadiem
Nav ne mazāko šaubu,ka bija pārkāpums,bet arī vārti tika gūti ar kāju,kura tīši uzgrūdās Telkvista kājsargam zem kura bija ripa,tātad tā bija kustība ar kāju!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-19 17:00, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Iespējams pārkāpums bija, spēli neredzēju. Pamanīju "kliedzošo" virsrakstu šim video un domāju, kas ta nu tur būs. Skatījos, sākumā nesapratu, kas tur tāds bija, pēc tam jā, ka varēja iedot, varēja neiedot. Bet pēc virsraksta un komentāriem spriežot, likās, ka tur vārti gūti no sērijas "paņēma ripu rokās un ielika vārtos" vai kas tamlīdzīgs. Protams, fani jau vienmēr redzēs netaisnību, bet kā jau teicu - apgrieztā situācijā visi kā viens bļautu - ko tie amūrieši tur raud, normāli vārti, īstā cīņa. Tas ir hokejs īstu vīru spēle, nevis kkāds raudošo bimbabols. vai ko tamlīdzīgu.
Gribētu redzēt tavu komentāru, ja tagad tiktu apspriests šāds gols šveices NLA līgas spēlē – nevis RD spēlē – pieļauju, ka arī tev varētu būt cits viedoklis
, 2013-03-19 17:00, pirms 12 gadiem
Pučes twitteri vispār nav jēga lasīt, tāda sajūta, viņš no priekiem čurā biksēs, kad izdodas twitterī kādu lamu vārdu uzrakstīt.

Bet, ja pret mani tā nospēlētu, tad man nervi neturētu un es katrā savas komandas uzbrukumā aizsargus ar seju pa priekšu lidinātu virsū vārtsargiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-19 17:04, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Iespējams pārkāpums bija, spēli neredzēju. Pamanīju "kliedzošo" virsrakstu šim video un domāju, kas ta nu tur būs. Skatījos, sākumā nesapratu, kas tur tāds bija, pēc tam jā, ka varēja iedot, varēja neiedot. Bet pēc virsraksta un komentāriem spriežot, likās, ka tur vārti gūti no sērijas "paņēma ripu rokās un ielika vārtos" vai kas tamlīdzīgs. Protams, fani jau vienmēr redzēs netaisnību, bet kā jau teicu - apgrieztā situācijā visi kā viens bļautu - ko tie amūrieši tur raud, normāli vārti, īstā cīņa. Tas ir hokejs īstu vīru spēle, nevis kkāds raudošo bimbabols. vai ko tamlīdzīgu.
Es esmu pārmetis basketbola noteikumu nepilnīgumu, tad manuprāt arī hokeja noteikumos ir pamatīgs robs, konkrēti spēle pie vārtiem, reizēm par sitienu vārtu priekšā noraida, reizēm nē, bet jebkurā citā laukuma daļā pat diskusijas nav, divas minūtes un viss. Neatceros kurš no RD, laikam Bukarts pagājušajā gadā pie zilās līnijas nevis iesita, bet izstuma uzbrucēju ārā no zonas un dabuja divas minūtes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-19 17:22, pirms 12 gadiem
vārti nebija jāskaita, bet Dinamo arī nebija pelnījuši šodien vinēt...
Par skaistu rītdienas rītu
, 2013-03-19 17:48, pirms 12 gadiem
akla siviete virtuvē pat redzētu ka vārti nebija jāskaita
, 2013-03-19 17:50, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tas nozīmē ka Ābols nedrīkst izteikt savu viedokli? Tāpat to vārtu guvumu neviens nav tiesīgs atcelt.
Spēles laikā tiešām bija sajūta ka tiesneši arī rīt labprāt pastrādātu. Tādu gaisa gabalu lidojuši, sezona galā, davai paņemsim rīt vēl vienu haltūriņu.
Vispār jau Ābols ir procesā iesaistīta persona, un viņam īpaši uzmanīgi jārunā par lietām, kas skar viņa trenētās komandas intereses.
, 2013-03-19 17:54, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mazāk Puči klausies.
Ir notekumi un kāda starpība ko kurš saka, šoreiz pieņemsim ka tiesneši netika skaidrībā, zema kvalifikācija.
Es šosezon klātienē esmu redzējis vairāk kā 30 spēles, un pavisam droši varu apgalvot,ka tiesneši vienmēr atļauj diezgan asu cīņu vārtu priekšā. Tai skaitā arī nelielus grūdienus.
Tā ir normāla situācija,kad komandas cīnās vārtu priekšā.
, 2013-03-19 17:55, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Iespējams pārkāpums bija, spēli neredzēju. Pamanīju "kliedzošo" virsrakstu šim video un domāju, kas ta nu tur būs. Skatījos, sākumā nesapratu, kas tur tāds bija, pēc tam jā, ka varēja iedot, varēja neiedot. Bet pēc virsraksta un komentāriem spriežot, likās, ka tur vārti gūti no sērijas "paņēma ripu rokās un ielika vārtos" vai kas tamlīdzīgs. Protams, fani jau vienmēr redzēs netaisnību, bet kā jau teicu - apgrieztā situācijā visi kā viens bļautu - ko tie amūrieši tur raud, normāli vārti, īstā cīņa. Tas ir hokejs īstu vīru spēle, nevis kkāds raudošo bimbabols. vai ko tamlīdzīgu.
Īpaši jau parasti pukst tās komandas puse,kura ir zaudējusi spēli.
Normāls process.
, 2013-03-19 17:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es šosezon klātienē esmu redzējis vairāk kā 30 spēles, un pavisam droši varu apgalvot,ka tiesneši vienmēr atļauj diezgan asu cīņu vārtu priekšā. Tai skaitā arī nelielus grūdienus.
Tā ir normāla situācija,kad komandas cīnās vārtu priekšā.
Aizmirsi piebilst – BAČ, MHLB un LAČ spēles, kur tiesāšanas līmenis un tiesnešu kvalifikācija ir zemāka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-19 17:57, pirms 12 gadiem
Nebij tur nekāda pārkāpuma, plecs plecā nospēlēja, stulbi, protams, ka tā bet neko darīt
, 2013-03-19 18:00, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es šosezon klātienē esmu redzējis vairāk kā 30 spēles, un pavisam droši varu apgalvot,ka tiesneši vienmēr atļauj diezgan asu cīņu vārtu priekšā. Tai skaitā arī nelielus grūdienus.
Tā ir normāla situācija,kad komandas cīnās vārtu priekšā.
Asa cīņa ir viens, bet atklāts grūdiens mugurā pretinieku spēlētājam ar nūju/elkoni mugurā ir pavisam cita lieta.
, 2013-03-19 18:02, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Asa cīņa ir viens, bet atklāts grūdiens mugurā pretinieku spēlētājam ar nūju/elkoni mugurā ir pavisam cita lieta.
Kur tur bij elkonis? Ar sānu, plecu pagrūda, kas hokejā nav aizliegts, Rēdlihs pats vainīgs, ka nesagrupējās.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2013-03-19 18:06, pirms 12 gadiem
tīras 2min orlovam par grūdienu mugurā ar nūju!
, 2013-03-19 18:12, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī tajās spēlēs, kuras BAČ tiesāja Odiņš un Naļivaiko šāda cīņa tika pieļauta, jo hokeja noteikumi visur ir vienādi.
Tāda sajūta, ka liela daļa RD līdzjutēju šodien pirmo reizi hokeju skatījās.
Tu esi vienkārši izsmiekls. Kā tev neapnīk sevi apkunot kaut kāda DR dēļ?
Epizodi noskatījies? Tur pārkāpums bija 100% un tādus vārtus normāli neskaita, pats to labi apzinies.
, 2013-03-19 18:14, pirms 12 gadiem
Ieskatieties taču vērīgāk,ripa ielidoja vārtos ne no grūdiena,bet gan tāpēc,ka pretinieks ar kāju ieskrēja Telkvista kājsargā zem kura bija ripa!Reāli vispār bija kustība ar kāju!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2013-03-19 18:21, pirms 12 gadiem
san4ito rakstīja: Kur tur bij elkonis? Ar sānu, plecu pagrūda, kas hokejā nav aizliegts, Rēdlihs pats vainīgs, ka nesagrupējās.
Un kopš kura laika pretinieka, kurš nav ar ripu, grūšana mugurā nav 2 min.?
';
, 2013-03-19 18:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī tajās spēlēs, kuras BAČ tiesāja Odiņš un Naļivaiko šāda cīņa tika pieļauta, jo hokeja noteikumi visur ir vienādi.
Tāda sajūta, ka liela daļa RD līdzjutēju šodien pirmo reizi hokeju skatījās.
Gribētu redzēt tavu komentāru, ja analoģiskā situacijā LM zaudētu BAČ fināla spēlē
, 2013-03-19 18:30, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Gribētu redzēt tavu komentāru, ja analoģiskā situacijā LM zaudētu BAČ fināla spēlē
Vienu es pavisam noteikti zinu u.t.i., ka es nezinu tik perfekti hokeja noteikumus, lai apšaubītu šādus momentus. Droši vien ka apmierināts nebūtu, bet tik daudz es zinu,ka vārtu priekšā cīņa tiek pieļauta.
Starp citu, vai RD ir iesniegusi protestu par šo epizodi? Ja nav, tad Ābols ir tieši tādā pašā muļķīgā situācijā, kā Krikunovs pēc OS kvalifikācijas turnīra. Pukstēt pukst, bet oficiālu protestu neiesniedz.
, 2013-03-19 18:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienu es pavisam noteikti zinu u.t.i., ka es nezinu tik perfekti hokeja noteikumus, lai apšaubītu šādus momentus. Droši vien ka apmierināts nebūtu, bet tik daudz es zinu,ka vārtu priekšā cīņa tiek pieļauta.
Starp citu, vai RD ir iesniegusi protestu par šo epizodi? Ja nav, tad Ābols ir tieši tādā pašā muļķīgā situācijā, kā Krikunovs pēc OS kvalifikācijas turnīra. Pukstēt pukst, bet oficiālu protestu neiesniedz.
Pimkārt jau tapēc, ka šī nebija izšķirošā spēlē, otrkārt tapēc, ka reuzltātu tas jebkurā gadījumā nemainīs.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2013-03-19 18:54, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienu es pavisam noteikti zinu u.t.i., ka es nezinu tik perfekti hokeja noteikumus, lai apšaubītu šādus momentus. Droši vien ka apmierināts nebūtu, bet tik daudz es zinu,ka vārtu priekšā cīņa tiek pieļauta.
Starp citu, vai RD ir iesniegusi protestu par šo epizodi? Ja nav, tad Ābols ir tieši tādā pašā muļķīgā situācijā, kā Krikunovs pēc OS kvalifikācijas turnīra. Pukstēt pukst, bet oficiālu protestu neiesniedz.
Kāda jēga kaut ko iesniegt? Neko jau vairāk kā tiesnešu nelabvēlību rītdienas spēlē neiegūs.
Jā pieļauj cīņu vārtu priekšā, bet ļoti bieži šāda cīņa noved pie noraidijuma, biežāk abpusēja. Tāda sajūta ka dažs labs liepājnieks nekad to nebūtu redzējis.
Labāk ņem piemēru no tā saucamajiem Habarovskas urlām, viņi epizodē kad Jēkabs dabuja ar ripu pa seju, nebija tik aizspriedumaini pat pret pretinieku, kā Tu gadijumā ar Kariju.
, 2013-03-19 19:02, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kāda jēga kaut ko iesniegt? Neko jau vairāk kā tiesnešu nelabvēlību rītdienas spēlē neiegūs.
Jā pieļauj cīņu vārtu priekšā, bet ļoti bieži šāda cīņa noved pie noraidijuma, biežāk abpusēja. Tāda sajūta ka dažs labs liepājnieks nekad to nebūtu redzējis.
Labāk ņem piemēru no tā saucamajiem Habarovskas urlām, viņi epizodē kad Jēkabs dabuja ar ripu pa seju, nebija tik aizspriedumaini pat pret pretinieku, kā Tu gadijumā ar Kariju.
Jēga iesniegt ir kaut vai tāpēc, lai nākošā spēlē tiesneši neuzdrošinātos kaut ko līdzīgu atkārtot.
Ja paši ļaujas kāpt uz galvas, tad kāpēc to neizmantot?
, 2013-03-19 19:20, pirms 12 gadiem
Ja nav protesta no Dinamo vadības puses, tad jau laikam viss bija o.k. un nav nekādas jēgas apšaubīt vārtu gūšanas pareizību. tīri subjektīvs viedoklis ir tāds, ka vārti tomēr nebija jāskaita, jo faktiski ripa tika iegrūsta ar kāju atrodoties vārtsarga laukumā, traucējot vārtsarga pārvietošanos, un pirms tam bija pārkāpums pret aizsargu, grūšana ar nūju. Grūti saprast , kāpēc tiesnesis vispār negāja pieprasīt video tiesneša lēmumu, bet iespējams, ka strīpainajiem bija dots uzdevums nepieļaut Dinamo uzvaru, lai Amūr komanda varētu papildus iegūt ienākumus no biļešu tirdzniecības un, kā lai izskaidro šo pašu incidentiu ar 2.vārtiem un vēl virkni nenosviltu sodu Amūrai, bet no irksta izzīstu noraidījumu Gunčam....Bet nevainosim soģus, jo tie arī ir cilvēki, arī savas idevības netika izmantotas, jāspēlē tā, kā pret Minsku Rīgā, lai šaubu nekādu nebūtu, ne soģiem, ne līdzjutējiem, ne KHL vadībai.... Par Nadeždas kausu Rīgā!!! ProZzīt!!!
, 2013-03-19 19:24, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jēga iesniegt ir kaut vai tāpēc, lai nākošā spēlē tiesneši neuzdrošinātos kaut ko līdzīgu atkārtot.
Ja paši ļaujas kāpt uz galvas, tad kāpēc to neizmantot?
Zini, tie protesti tiesnešiem ir pie p@kaļas!

p.s.

Kā te daudzi izsakās, ka Lūzeru kausam ir jāpaliek Krievijā un tāpēc ir dota komanda tiesnešiem pietiesāt par labu Amur. Ir zelta vidusceļš, kausu krieviem, 500 000 $ letiņiem! Oficiāli krievi uzvar turnīrā, letiņiem tiek nauda dzeršanai!
, 2013-03-19 19:35, pirms 12 gadiem
Es drīzāk par pārkāpumu uzskatītu to, ka kēks pirms tam ar abām kājām ielīdis vārtu laukumā un ar nūju izbakstīja ripu no Telkvista kautkurienes. Jau tad bija momentāli jāskan svilpei un iemetiens neitrālajā zonā.

Talāk protams viss bija likumīgi, svilpes nebija- tātad tiesneši uzskatīja, ka nav piespiesta, līdz ar to var stumt ar gaļu iekšā, ko arī viņi izdarīja.
, 2013-03-19 19:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jēga iesniegt ir kaut vai tāpēc, lai nākošā spēlē tiesneši neuzdrošinātos kaut ko līdzīgu atkārtot.
Ja paši ļaujas kāpt uz galvas, tad kāpēc to neizmantot?
Sezonas laikā nevarēja sūdzēties par tiesāšanu, tad cerību kausā kur cīņa izņemot finālu nav tik asa, kaut kā liekas to kļūdu pārāk daudz. Vai tie tiesneši arī būtu kādi kuriem ir dota (pēdējā) cerība, ja ne pat šeit, tad ar kāju pa d.
, 2013-03-19 20:01, pirms 12 gadiem
Rit ir jauzvar un no kausa jaatsakas
, 2013-03-19 20:19, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Sezonas laikā nevarēja sūdzēties par tiesāšanu, tad cerību kausā kur cīņa izņemot finālu nav tik asa, kaut kā liekas to kļūdu pārāk daudz. Vai tie tiesneši arī būtu kādi kuriem ir dota (pēdējā) cerība, ja ne pat šeit, tad ar kāju pa d.
Bet ar kāju pa d.. var iedot tikai rakstot protestus, jo savādāk nekāda juridiska pamata nav.
, 2013-03-19 20:31, pirms 12 gadiem
Nu vot te nu bija darbs Ivanānam, pamācīt, ka tā darīt nedrīkst.
, 2013-03-19 21:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jēga iesniegt ir kaut vai tāpēc, lai nākošā spēlē tiesneši neuzdrošinātos kaut ko līdzīgu atkārtot.
Ja paši ļaujas kāpt uz galvas, tad kāpēc to neizmantot?
Reti to daru, bet šoreiz tev piekritīšu. Vai vispār ir bijuši kādi protesti no Dinamo vadības puses ar tiesāšanas kvalitāti? Ja tā paņem pa sezonu ir kāds 4-5 spēles, kur tiesneši reāli lažu laiduši rīdziniekiem par sliktu, bet nekādu protestu. Secinājums? Viss kārtībā....
, 2013-03-19 21:15, pirms 12 gadiem
Sviests
, 2013-03-19 21:38, pirms 12 gadiem
nu jebal vārti tie tiesneši galīgi akli, reāli mugurā ielaida!