Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

Sprukta metiens atnes uzvaru arī otrajā mačā pret dāņiem

Šovakar otrajā pārbaudes spēlē Oļega Znaroka vadītā Latvijas vīriešu hokeja izlase "Arēnā Rīga" ar rezultātu 1:0 atkārtoti apspēlēja Dānijas valstsvienību. Vienīgos vārtus mačā guva Jānis Sprukts.

Abas komandas tikās jau vakar un toreiz rezultatīvā cīņā uzvaru ar 5:3 izcīnīja Latvijas izlase. Spēles gaitā latvieši bija vadībā ar 4:1, taču pēdējās trešdaļas gaitā īsā laikā ielaida divas ripas, spēles izskaņu padarot saspringtāku. Šodien spēle ritēja jau pēc krietni savādāka scenārija, jo ripas vārtos tik bieži vis nelidoja...

Spēle Latvijas hokejistiem iesākās ne pārāk veiksmīgi, jo drīz vien pēc starta svilpes noraidījumu nopelnīja Kaspars Saulietis. Mazākums tika veiksmīgi izturēts un turpinājumā laukumā jau saimniekoja latvieši. Piektajā minūtē mūsu hokejistiem bija laba izdevība atklāt rezultātu, taču tā netika izmantota. Nākamās gandrīz divas minūtes gan tika pavadītas Dānijas izlases aizsardzības zonā, bombardējot dāņu vārtus. Ervīnam Muštukovam pirmo reizi reāli spēlē vajadzēja iesaistīties tikai devītajā minūtē, kad viņš atvairīja bīstamu pretinieka metienu.

Trešdaļas vidū divas teicamas izdevības iemest ripu dāņu būrī palaida garām Andris Džeriņš un drīz pēc tam sekoja Oskara Cibuļska noraidījums. Tas gan netraucēja Latvijas spēlētājiem mazākumā vairākkārt apdraudēt pretinieku vārtus. Kopumā pirmajā trešdaļā Latvijas pārākums šaubas neradīja, pietrūka vien galvenā – gūto vārtu.

Otrās trešdaļas sākums bija nedaudz līdzīgāks, tomēr spēles gaitu joprojām kontrolēja latvieši. Piektajā minūtē Latvijas izlase nu jau kārtējo reizi nokļuva vairākumā, taču tāpat kā iepriekšējās reizēs nespēja radušos iespēju pārvērst vārtu guvumā. Vairāk darba Latvijas vārtos bija arī Muštukovam, kurš ar saviem pienākumiem tika galā sekmīgi. Latviešiem kārtējā izdevība radās perioda vidū, kad divu pret vienu dāņu aizsargu izrāvās Bļinovs un Dārziņš, taču arī šoreiz dāņu vārtsargs Andersens bija necaursitams. Arī pēc otrās trešdaļas uz tablo aizvien spīdēja divas sarkanas un izteiksmīgas nulles.

Noslēdzošās 20 pamatlaika minūtes iesākās ar Latvijas iniciatīvu, taču uzbrukumi lielākoties bija vienveidīgi un milzum daudz grūtību Latvijas hokejistu izdarītie metieni dāņu vārtu vīram Andersenam nesagādāja. Jūtot, ka var uzvarēt, aktivizējās arī Dānija, sagādājot arī vairāk darba mūsu aizsargiem un Muštukovam. Ervīnam gan izdevās arī atpūsties, kad trešdaļas vidū latvieši savērpa īstu uzbrukumu virpuli pie dāņu vārtiem. Uzvaras vārtus Latvijas izlases labā guva Jānis Sprukts. Spēlējot skaitliskajā vairākumā mūsu hokejisti bija savērpuši karuseli ap Dānijas izlases vārtiem. Vienā no epizodēm pa vārtiem uzmeta Miķelis Rēdlihs, bet ripa atleca vārtu priekšā un to no gaisa vārtos raidīja Jānis Sprukts, panākot 1:0. Mirkli vēlāk Jānis Straupe ar kāju vēlreiz ievirzīja vārtus Dānijas valstsvienības vārtos, taču tiesneši pilnīgi pamatoti vārtus neiskaitīja. Mača beigu rezultāts 1:0.

Pārbaudes spēle hokejā

Latvija – Dānija 1:0 (0:0, 0:0, 1:0)
Vārti: 16:23 1:0 Sprukts (M. Rēdlihs)
Vārtsargi: Muštukovs – Andersens


, 2009-12-17 21:29, pirms 16 gadiem
Šeit arī atbilde-kapēc mūsu JAUNIE nespēlē normālos klubos... ja nespēj iemest tukšos vārtos-jāspēlē RDJ...

patīkami pārsteidza Muštukovs, patika Saulieša aktīvās darbības...
Arī Bļinovs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:29, pirms 16 gadiem
nu, ja mēs spējam iemest tikai vienu ripu Dāņiem,tad...
, 2009-12-17 21:30, pirms 16 gadiem
Jaunie nepārliecina...
, 2009-12-17 21:30, pirms 16 gadiem
Sviests uz ledus, bet prieks par vārtsargu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:30, pirms 16 gadiem
Rezultāts kā futbolā.
Slēpts komentārs: kriish
, 2009-12-17 21:30, pirms 16 gadiem
Švaki , veči , švaki
Slēpts komentārs: jaundza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:30, pirms 16 gadiem
Džeriņa neizpildītie momenti vien bija vāks!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:31, pirms 16 gadiem
Lai nu ari kāds limenis bija un cik mazsvarīga spele bija, vienalga, apsveicu Mustukovu ar pirmo sauso speli Latvijas izlases sastava!
, 2009-12-17 21:31, pirms 16 gadiem
Labi vēl ka tā
, 2009-12-17 21:31, pirms 16 gadiem
''Jautri''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:31, pirms 16 gadiem
Lielie beisbolisti un mazie futbolisti Mācās no Sašas
Slēpts komentārs: Spēlētājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:32, pirms 16 gadiem
Smaga spēle manuprāt! Ripa spītīgi negribēja iet vārtos
Slēpts komentārs: majaskefirs
, 2009-12-17 21:32, pirms 16 gadiem
teica ivanans nenuznij bet par kuldu nejautaaja
, 2009-12-17 21:32, pirms 16 gadiem
Urraaa ?
Slēpts komentārs: Rand.oM^
, 2009-12-17 21:32, pirms 16 gadiem
Brīnijos, ka Znaroks teica, ka viņam nebija pretenziju...
, 2009-12-17 21:32, pirms 16 gadiem
manuprat musejie speleja loti labi, bet vel labak man speleja vartsargs kurs speleja neticami. butu vins spelejis sodien ta ka vakar musejie vinu gabalos saraustitu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:33, pirms 16 gadiem
Nu varēja labāk, bet ir labi kā ir. Šodien ,manuprāt, ļoti labi nospēlēja Dārziņš, Džeriņš un Saulietis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kasagrande
, 2009-12-17 21:33, pirms 16 gadiem
majaskefirs rakstīja: hujova
..esi tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:33, pirms 16 gadiem
Pie visa ir vainīga ripa, momentu bija daudz!
, 2009-12-17 21:33, pirms 16 gadiem
Jaaaa! Cipruss pateica "puiki"
Slēpts komentārs: viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:34, pirms 16 gadiem
TA IR TIKAI PARBAUDES SPELE. Es skatos ka te atkal uzradies pilns vaidetaju, kas izlasi noliek.
, 2009-12-17 21:34, pirms 16 gadiem
Pēc Sprukta vārtiem puikiem uzlabojās garastāvoklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:35, pirms 16 gadiem
svaki !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:35, pirms 16 gadiem
nu lol. ko jūs nīdat, cik bija no RD? pāris uzbrucēji un aizsargi, puse jaunie, kas lidināja no visām pozīcijām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:36, pirms 16 gadiem
Pusi nogulēju, kad pamodos sapratu ka varu gulēt tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:36, pirms 16 gadiem
Treniņš, izdarīt secinājumus būtu muļķīgi!!!!!
, 2009-12-17 21:36, pirms 16 gadiem
Mirkli vēlāk Jānis Straupe ar kāju vēlreiz ievirzīja vārtus Dānijas valstsvienības vārtos
Vai tad hokejā vairak ar ripu nespēle?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:38, pirms 16 gadiem
Ko Saulietis labu izdarīja? Neredzēju. Kaut kādi mēģinājumi bija, taču.. ne sliktāk par to pašu Želubovski, Meiju..

Šodien labākais bija nevis Sprukts, bet Miķelis- uzņēmās iniciatīvu, uztaisija golu. Sprukts, ok, nebija slikts, taču šodien spēlēja pusaizmidzis- cik bija neizmantoto 2vs1 izgājienu? Spruktu liktu kā 2-3 labako aiz Miķeļa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:38, pirms 16 gadiem
Nu tie vaarti arii taada "haljava"vien bija...
, 2009-12-17 21:39, pirms 16 gadiem
nu negaaja muusu puishiem shovakar ripa vaartos, bet uzvara paliek uzvara ar to arii apsveicu!
, 2009-12-17 21:39, pirms 16 gadiem
Saulietis iepatikas, varbut jaliek kopa ar Miķeli un Darziņu?
, 2009-12-17 21:39, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Ko Saulietis labu izdarīja? Neredzēju. Kaut kādi mēģinājumi bija, taču.. ne sliktāk par to pašu Želubovski, Meiju..

Šodien labākais bija nevis Sprukts, bet Miķelis- uzņēmās iniciatīvu, uztaisija golu. Sprukts, ok, nebija slikts, taču šodien spēlēja pusaizmidzis- cik bija neizmantoto 2vs1 izgājienu? Spruktu liktu kā 2-3 labako aiz Miķeļa.
aktīvs, bet nevarēja iemest, nopelnīja vairākumu, kurā Janka iemeta.
salikt kopā ar citiem, tad būtu vēl labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:39, pirms 16 gadiem
Vienīgais, kurš man patika šodien bija Miķelis, Saulietis, Muštukovs.
, 2009-12-17 21:39, pirms 16 gadiem
Speli var raksturot ar vienu vardu atbaidosa
, 2009-12-17 21:39, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Znarok vaļi ka ti nahren obratna na svoju dolbanuju Ceļabinsk. Ivanānu neņem, tajā pat laikā uz izlasi bīda visus šito krievvalodīgos kuri nemāk spēlēt - Pujacs, rižiks Jerofejevs, vel kaut kāds Pečura, Bļinovs, Širokovs, te mēs redzam, ka atklāti tiek nicināti latvieši kuri labāk spēlē par tiem krieviem.
Bļinovs, Širokovs- ok, golus nemet, bet viņu vietā ņemt Bērziņu? no šiem kadriem (iznemot Sprukta mainu) labi ja var salasit 4-o maiņu.
, 2009-12-17 21:39, pirms 16 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: kasagrande.. nav īstā reize nopelt Dinamo. Biju augstākās domās par tevi, tagad tu paliec tikpat nožēlojams kā Ivars.
jo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:41, pirms 16 gadiem
LETS TWIST AGAIN!!!!111
, 2009-12-17 21:41, pirms 16 gadiem
aiziet sakas. isti latvieshi nemak iemest, ar shadu speli OS nav ko dari utt.
jus esat ko saostijushies vai?
2.chalji spele un jus gribat no vinjiem sagaidit PČ limeni? nesaprotu jus. iedomajushies ka tgd visus parbaudes speles sitisim lupatas un kas tik el nebus. tpc jau shis ir parabaudes speles nevis kkada monstruala ardishanas lai te mestu pec iespejas vairak vartus.
vnk domajat ar galvu
, 2009-12-17 21:41, pirms 16 gadiem
Ja kāds no šī sastāva būtu pelnījis aizbraukšanu uz OS, tad vienīgi Saulietis.
, 2009-12-17 21:41, pirms 16 gadiem
Sausmas,speli tiesam nebija patikami veerot,velreiz apstiprinas tas cik musejiem ir zema motivacija uz sadam spelem...
, 2009-12-17 21:41, pirms 16 gadiem
burbulīte rakstīja: Vienīgais, kurš man patika šodien bija Miķelis, Saulietis, Muštukovs.
es atzimetu Galviņu- labas piespeles, tāpat Sotnieks bija viens no retajiem, kas netaisija sūdus, bet mācēja mierīgi iesākt uzbrukumus. Nu, protams, Andersona spēka paņēmiens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:42, pirms 16 gadiem
Nu nospēlējam slikti.. Muštukovs - malacis sen nebiju redzējis kā spēle bet tik un tā apsveicu ar uzvaru jāspēj IEMEST tukšos vārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:42, pirms 16 gadiem
da labi jums, ko jus grib 1 varti pret Daniju un momentu nerealizacij utt... Mums shon nebija puse komandas griezeju! luk ari izskaidrojums, kapec tik vaja spele...

Ja znaroks ar shiem pastradas tapt ka ar MVD, tad uz vankuveru kkas cerigs mok ari sanaks..
, 2009-12-17 21:42, pirms 16 gadiem
Rodas vairaak jautaajumu peec siim speeleem nekaa atbildes, kaapeec jaariiko saada liimenja speeles ? kas, kaapeec tika paarbaudiiti ? Tika nomociiti itkaa stabili sastava speeletaaji ! Speeleejam pret labaakajaa gadiijumaa Danijas 3sho izlasi... Veelviens stuulbums ir tas kad vairs Latvijaa nespeejam atrast kreisaas malas uzburceeju. Ne Pecura ne Dzerinjs ne iisteniiba neviens no kandidaatiem neparaadija ka var speelet izlasee vai OS... Manupraat sadaas speeles var savaakt kopaa Liepaajas Metalurga vai RDj speleetaajus un tad izveerteet kas ir tuvaakas rezerves... Znarokam skiet peec labas sezonas MVD ir pilniigi vienalga par LV izlasi, un laukumaa neredzeejaam to attieksmi ko Znaroks ir speejis radiit liidz sim... Tapeec protams tikai un vieniigi jaacer ka OS buus cits turniirs un buus cita speele..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:42, pirms 16 gadiem
Nafigam vajag Ivanānu? Lai ar krievu izkautos? tolks?
OS nav nekāds NHL, Znarokam jāpiekrit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:43, pirms 16 gadiem
Duļevskis atkal met ripas ārā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:43, pirms 16 gadiem
Spele jau nebija slikta, metienu realizacija nebija no labakajam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:44, pirms 16 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: Duļevskis atkal met ripas ārā
bl*a ka man reka nak pa to Duļevski
, 2009-12-17 21:44, pirms 16 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: tavs komentārs nav pa tēmu un ir pilnīgi neloģisks. Varbūt būtu bijis labāk, ja Dinamo viņi, LV izlases hokeja spēlētāji, nebūtu? Tas, ja viņi nevar gūt vārtus ir pašu vaina, bet atkal vainot RD, ka spēlē ar leģionāriem... Pie tam paskaiti pats cik no šodienas sastāva spēlē RD spēlētāji.
Tātad Tu nepiekrīti tam, ka mūsējie RD vārtu gūšanā ir "otrā plāna aktieri"?
, 2009-12-17 21:45, pirms 16 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: Duļevskis atkal met ripas ārā
man taa reklamaa riktiigi pacelj gariigo un paliek jauti visu laiku skatos to reklaamu un njirdzu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:47, pirms 16 gadiem
Sheit liela dalja komenteetaaju ir tajaa kategorijaa, kur: Latvijas izlase uzvar-mees uzvareejaam, ja zaude-vinji zaudeeja!
Taa tak bija paarbaudes speele, buus no kaa izdariit secinaajumus un augt... Prieks par uzvaru!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:47, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Dāņiem ar laiku varētu būt tīri labs vārtsargs.
Latvijas izlase bez komentāriem.
Kas tā pa izlasi? Formas neko nenozīmē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:49, pirms 16 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Rodas vairaak jautaajumu peec siim speeleem nekaa atbildes, kaapeec jaariiko saada liimenja speeles ? kas, kaapeec tika paarbaudiiti ? Tika nomociiti itkaa stabili sastava speeletaaji !

. Ne Pecura ne Dzerinjs ne iisteniiba neviens no kandidaatiem neparaadija ka var speelet izlasee vai OS...
izcili!
vispirms tu saki: Tika nomociiti itkaa stabili sastava speeletaaji ! un teikumu velak jau Ne Pecura ne Dzerinjs ne iisteniiba neviens no kandidaatiem neparaadija ka var speelet izlasee vai OS.... Kā tad tomēr ir, ko?

otrā spēlē nu pavisam noteitki netika parbauditi stabili izlases kadri..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:49, pirms 16 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Kādēļ uzreiz nepiekrītu? Pēc idejas katrā komandā tā vajadzētu būt, ka visvairāk met leģionāri. Un, tavuprāt, šodienas tik daudzie nerealizētie momenti ir tiešām dēļ tā, ka RD sastāvā ir leģionāri vai arī dēļ tā, ka meistarība nav pietiekami augsta?
abi divi iemesli, līdz ar ko šim modelim, kas bija laukumā šodien, trūka līdera, trešais iemesls - tas ir nepamatots mīts, ka Dānija ir vāja komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:52, pirms 16 gadiem
Kāda jēga,ka ir pārsvars visos rādītājos,ja nevar iedabūt ripu vārtos!??? Pabāls sniegums no jaunajiem hokejistiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:53, pirms 16 gadiem
mees pashi labaakie vienmeer un visur!!
, 2009-12-17 21:53, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja nepamaniji, tad no šodienas izlases apmēram 12-15 spēlētāji spēlēs arī OS.
nosauc 12. lūdzu.
, 2009-12-17 21:53, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: izcili!
vispirms tu saki: Tika nomociiti itkaa stabili sastava speeletaaji ! un teikumu velak jau Ne Pecura ne Dzerinjs ne iisteniiba neviens no kandidaatiem neparaadija ka var speelet izlasee vai OS.... Kā tad tomēr ir, ko?

otrā spēlē nu pavisam noteitki netika parbauditi stabili izlases kadri..
Ja Lauris Darzinjs nav diezgan stabils kandidaats uz Olimpiskajaam speleem, tad paaraadi kurs buutu ? Jaa nemineeju konkreetus speeleetaajus, bet runa protams ir par Darzinju, M.Redlihu, Spruktu, kuriem, manupraat sajaa speelee nebija ko pieraadiit....
, 2009-12-17 21:53, pirms 16 gadiem
Tātād, atskaiti no visiem 15 aizsargus, jo par viņu spēli nevar teikt bez komentāriem, galu galā palikam uz 0. Un tad paskaiti cik uzbrucēji ir braucēji un cik no tiem būs rezultāta noteicēji.
, 2009-12-17 21:54, pirms 16 gadiem
Njaa, cik var baudiit bljinovu, pechuru ? Katru gadu vinjus bauda, tolka nekaada, dies pasarg muusu teamu OS, muus tur vienkaarshi plosiis, ar vai bez ivanaana
, 2009-12-17 21:55, pirms 16 gadiem
Ko var ņemties? Spēle bija švaka, bet tāpēc jau tā ir pārbaudes spēle, lai pārbaudītu derīgos un atsijātu liekos, lai pēc tam nebrēktu,ka daži varbūt baigi labie un viņus neņem. Līdz OS vēl tāds laiciņš ir, gan jau Znaroks tiks skaidrībā, ja vien Lipmans atturēsies no padomu došanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:56, pirms 16 gadiem
Njaa, cik var baudiit bljinovu, pechuru ? Katru gadu vinjus bauda, tolka nekaada,
Pilnigi piekritu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:57, pirms 16 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Ja Lauris Darzinjs nav diezgan stabils kandidaats uz Olimpiskajaam speleem, tad paaraadi kurs buutu ? Jaa nemineeju konkreetus speeleetaajus, bet runa protams ir par Darzinju, M.Redlihu, Spruktu, kuriem, manupraat sajaa speelee nebija ko pieraadiit....
nu 2 speles it ka nebutu, manuprat, nekada nomocīšana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:58, pirms 16 gadiem
nekas - Vankuvēra salādēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 21:58, pirms 16 gadiem
nikneims rakstīja: Njaa, cik var baudiit bljinovu, pechuru ? Katru gadu vinjus bauda, tolka nekaada,
Pilnigi piekritu
Apskaties Pečuram pasē un redzēsi, ka viņš vēl ir pietiekami jauns, lai cerētu, ka kaut kas no viņa tomēr sanāks. Toties Bļinovs ir viens no labākajiem BAČ uzbrucējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:00, pirms 16 gadiem
Es nedaudz tomeer nesaprotu visu ekspertu bazuuneshanu, ka nafig mums shiis paarbaudes speeles vajadziigas. Saak veel skaitiit skatiitajus un mekleet vainu Daanijas izlases speekaa. Manupraat, ideaals variants paarbaudiit izlases tuvaakaas rezerves - Pechuru, Andersonu, Mushtukovu, Dzerinju un paareejos uz komandas fona, ar kuru veel pavisam nesen bija smagi PC jaaciinaas. Mulkiigi bija saukt Vasiljevu, Rekji un, varbuut, arii Shirokovu no Habarovskas + "paargruziit"" daarzinju un Reedlihu, bet visaadi citaadi laba tuvaako rezervju paarbaude. Savaadaak sanaak, ka izlasi var formeet taapat - ar veciem paarbaudiitiem kadriem, paskatoties statistiku un paarbaudes speeles taisiit lai nopelniitu pikji un tikai ar izlaseem, kas savaaks pilnu halli.
, 2009-12-17 22:01, pirms 16 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Dārziņš-Sprukts-Rēdlihs
Širokovs-Saulietis
Galviņš-Jerofejevs
Pujacs šodien spēlēja?

nu vairāk nesanāk, ja neskaita Muštukovu. Vaaaarbūt būs Džeriņš, bet tad nebūs Širokova.

Nu nekādi man nesanāk 12gab
Pujacs spēlēja, jā. Es nezinu situāciju aizsargu frontē, taču pieļauju, ka Sotnieks varetu izradit konkurenci un gaisu apostīt arī Andersons varētu. Taču 'braucēji' nesanak gan
, 2009-12-17 22:02, pirms 16 gadiem
pie tam, Saulietis jau nu toč nav no 'braucējiem'... ja salidzina kaut vai ar to pasu Daugavu vai Karsumu..
, 2009-12-17 22:04, pirms 16 gadiem
Mans pieņēmums. Būtu uz šīm spēlēm pilnas tribīnes, džeki vienkārši šādi neatļautos spēlēt. Nevienu nevainoju, bet zinu ka mēs mākam spēlēt pavisam citu hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:08, pirms 16 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Varbūt tad tev ir kāda laba ideja vai iesmesls kādēļ RD būtu jāspēlē bez leģionāriem un jāuzvar katra 5., 6. spēle?
Man tiešām ir vienalga, cik RD ir uzvaras, manis pēc viņi var zaudēt visiem pēc kārtas vai arī iegūt Gagarina kausu, es tikai vēlos, lai mūsu izlases spēlētāji spēlējot izlasē zina, ko nozīmē gūt vārtus, nevis gaidīt, kad to uzdarīs kāds cits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:09, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Karsums-Sprukts-Daugavins
Nizevijs-Vasilevs-Cipulis
Darzins-Berzins-Redlihs
Saulietis-Shirokovs-Ankipans
Saulieša vietā - Jekimovs. (Nezinu gan vai konkurē vienā flangā..)
, 2009-12-17 22:09, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Karsums-Sprukts-Daugavins
Nizevijs-Vasilevs-Cipulis
Darzins-Berzins-Redlihs
Saulietis-Shirokovs-Ankipans
Ņiživijs-Vasiļevs-Ankipāns
Karsums-Sprukts-Rēdlihs
Dārziņš-Bērziņš-Cipulis
hz-hz-hz
, 2009-12-17 22:10, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šie izskatās, ka reāli spēlēs OS, bet par jaunajiem var būt dažas iamaiņas. Kā arī Muštukovs var arī aizbraukt uz OS, kā Nr.3.
Pēc šodienas gan jau Muštukovu vari diezgan droši pieskaitīt, neko jaunu Znaroks visticamāk nedomās. Pārbaudīja, golus neielada, paņems.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:21, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: 1.L.Dārziņš,
2.M.Redlihs
3.Kr. Redlihs,
4. G. Pujacs,
5. A.Širokovs,
6. J. Sprukts,
7.G. Galviņš,
8.K. Sotnieks,
9.R. Laviņš,
10. J. Rēdlihs,
11. G. Meija?
12. O.Cibuļskis.
13. A.Jerofejevs
14. K. Saulietis
15. Bļinovs

Šie izskatās, ka reāli spēlēs OS, bet par jaunajiem var būt dažas iamaiņas. Kā arī Muštukovs var arī aizbraukt uz OS, kā Nr.3.
Ankipans, Karsums, Skrastins, Daugavins, Nizivijs, Vasiljevs, Cipulis, Masaļskis, Sorokins, Bērziņš, Jekimovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:23, pirms 16 gadiem
pie tam, vai tad Lavins sodien speleja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:27, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par cik komandā var būt (ja nemaldos) 24 spēlētāji, tad tā arī +/- būs.
Kāds varbūt būs traumēts (tpu,tpu,tpu).
Kulda, Bartulis, Reķis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:29, pirms 16 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Kulda nebūs - Znarox tak pateica šodien.
dzirdeju tikai par Ivananu bet ta varetu but.. nevertheless, kaut ka tiesam apsaubu Cibulska, Meijas, ari Saulieša aizbrauksanu.. protams, viss atkarigs no traumam, bet..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:32, pirms 16 gadiem
Šodien jau nu gan nekāda braucēju blice nespēlēja. Domājams, ka Znaroks kā parasti izvēlēsies 8-12, tad Amerikā ir Bārtulis un Skrastiņš, kas noteikti būs. Reķis, kas šodien nespēlēja. Tā kā atliek tikai 5 vietas max, ko dalīs šodien redzētie un Sorokins, kas sēdēja tribīnēs. Kuldu jau laikam tomēr nepaņemš (bet varētu). Uz 5 reālākie ir Kr.Rēdlihs, Pujacs, gan jau arī Laviņš, Galviņš, Jerofejevs (?). Uzbrucēji ir Daugaviņš, Karsums, Vasiļjevs, Cipulis, Ņiživijs, Ankipāns; Šodienas pirmais 3-nieks. Tā kā arī atliek vien 3 nezināmie, no tiem 2 centri, tā kā Širokovs ir iekšā, Bērziņš konkurē ar Pečuru un paliek vēl viens malējais 4 maiņai.

Nesanāca iemest, jo nesanāca un nevajag nekādus "zemūdens akmeņus" meklēt, jo vairāk to dara, jo mazāk kaut kas sanāk. Katrā gadījumā pat spēlējot pavirši arī šis virknējums dāņus apspēlēja un lai arī rezultāts ir 1:0, bet dāņiem īpašas izredzes nebija. Kā mēs senāk ar visādiem dāņiem spēlējām? Bieži pašiem bija jāņem vārtusargs, lai izglābtos un uz vienas slidas momentus taisīt nesanāca.
, 2009-12-17 22:32, pirms 16 gadiem
Viss Ok bet iedomājaties , kas notiks ja Latvieši pazaudēs ripu pretinieku laukumā, un slido pretuzbrukumā 2 pret divi Ovečkins ar Malkinu, pret Laviņu un sorokinu,, sorokins apmetīs pirueti, un nokritīs, laviņš tik aci pamirkšķinās, un šie jau garām, vienīgi edža moš izvilktu, bet pret krieviem OS būs smagi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:32, pirms 16 gadiem
Ar šitādiem Dārziņrēdlihbērziņiem mūs OS vienkārši pazemos. Izdarīsim lielāku kaunu valsts tēlam vēl kā tas pajoliņš Slakteris...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:34, pirms 16 gadiem
pelmenis11 rakstīja: Viss Ok bet iedomājaties , kas notiks ja Latvieši pazaudēs ripu pretinieku laukumā, un slido pretuzbrukumā 2 pret divi Ovečkins ar Malkinu, pret Laviņu un sorokinu,, sorokins apmetīs pirueti, un nokritīs, laviņš tik aci pamirkšķinās, un šie jau garām, vienīgi edža moš izvilktu, bet bet krieviem OS būs smagi!!
Šaubos vai vispār būs ko pazaudēt pretinieka laukumā it sevišķi spēlē pret krieviem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:36, pirms 16 gadiem
Gan jau nepazemos, Laviņš šogad ir atkal no jauna sācis "staigāt" vairs nekrīt pie zemes katrā otrajā uznācienā un vispār uz līdzenas vietas tik pāris reizes nokritis, tās pašas sezonas sākumā. Bet, ja pret tevi iziet Malkins ar Ovečkinu, tad vislabāk varbūt pat ir nokrist, jo apspēlēs tāpatās, bet tā varbūt čaļi saņirgsies un paši garām aizmetīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:37, pirms 16 gadiem
BookiesNightmare rakstīja: Ar šitādiem Dārziņrēdlihbērziņiem mūs OS vienkārši pazemos. Izdarīsim lielāku kaunu valsts tēlam vēl kā tas pajoliņš Slakteris...
Tu pa citu valsti sliktu domā, tikai tāpēc, ka Latvija šo citu valsti samaltu miltos uz ledus pleķa? Plānais galdiņs un urbis nāk prātā.
, 2009-12-17 22:38, pirms 16 gadiem
kādas domas par dāņiem? manuprāt, ļoti organizēti nokapāja! protams, no elites varetu ari izlidot nez gan cik no ši sastava viniem bus realie brauceji..
, 2009-12-17 22:39, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Nu Rekis neatstaaja to labaako iespaidu
šodien? es domaju gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:42, pirms 16 gadiem
Pēc šīs spēles tiešām var redzēt ka izlase balstās uz RD.
, 2009-12-17 22:42, pirms 16 gadiem
es droši vien esmu kko palaidis garām, bet kādēļ nespēlēja Bērziņš?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:44, pirms 16 gadiem
Jaunajiem slikta individuala meistariba,tapec ari sads rezultats....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:47, pirms 16 gadiem
pilnīgi bezjēdzīgas spēles, jo sastrāvs OS tāpat zināms par 90%
Ņiživijs-Vasiļjevs-Cipulis
Karsums-Sprukts-Ankipāns
Dārziņš-Bērziņš-M.Rēdlihs
......-Širokovs-......
+13
Skrastiņš-K.Rēdlihs
Pujacs-Reķis
Galviņš-Laviņš
Bārtulis
Masaļskis-???-???
tā ka vajadzīgi 3 uzbrucēji un ja ņem Daugaviņu tad tik 2.
tas protams, ja kāds nesatraumējas.
interesantāk būs ar 2 vārtsargu
, 2009-12-17 22:48, pirms 16 gadiem
Tie kas saka ka Ivananu nevajag ir dumji
Uz OS vaig divus cilvekus kas pie vartiem kapajas un ir tris cilveki kas var bortaa ievilkt

Kapajas pie vartiem : Karsums, Ivanans
Velk bortā : Karsums Ivanans Skrastins un moška ozo ja piedalisies
, 2009-12-17 22:50, pirms 16 gadiem
Kimi Raikkonen rakstīja: Tie kas saka ka Ivananu nevajag ir dumji
Uz OS vaig divus cilvekus kas pie vartiem kapajas un ir tris cilveki kas var bortaa ievilkt

Kapajas pie vartiem : Karsums, Ivanans
Velk bortā : Karsums Ivanans Skrastins un moška ozo ja piedalisies
Skrastinu jau klubs nelaidīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 22:55, pirms 16 gadiem
Līdz 29.decembrim jānosūta pieteikums,bet kaut kur bija info,ka tikai kāda spēlētāja traumas gadījumā varēs izdarīt izmaiņas pēc šī termiņa.
Katrā zinā no šīsdienas spēles nekādus lielos plusus nesavāca ne Saulietis(2 noraidījumi,neizmantotas izdevības),ne Bļinovs(ļoti labi atceros Halifaksu,kad viņa dēļ pret Kanādu tika zaudēti kādi 3 vārti,jo Riks Nešs vienkārši viņu toreiz vairākkārt nostūma malā vai apveda).Kā centru tad jau labāk ņemt Pečuru,vai Bērziņu,jo Sprukts,Vasiļjevs un Širokovs izskatās būs droši.
, 2009-12-17 22:59, pirms 16 gadiem
fearangel rakstīja: nu, ja mēs spējam iemest tikai vienu ripu Dāņiem,tad...
Jāskatās tak realitātei acīs!!! Spēlējām ar sava līmeņa komandu, nu labi varbūt bik mums tas līmenis augstāks..varbūt..bet vispār diez kas nav..cik daudz mums khl spēlētāju pret Dānijas čempionāta spēlētājiem, visu norakstīt uz motivācijas trūkumu un psiholoģisko sagatavotību? Jāiet pie galvas daktera spēlātājiem, kad nevar ne no labām iespējām, ne tukšos vārtos iemest..Latvijas hokējistiem un vispār sportistiem raksturīgi, ka nenovērtē pretinieku, ja vien tas nav pārliecinošs favorīts, tas tak ir jau ievērots ļoti sen! Itkā Latvija būtu nez kāda sporta lielvalsts, itkā tie sportisti būtu nez kādi stāri, bet tomēr kad viņiem prasa par zaudējumu iemesliem, tad sākās..nezinu, varbūt nenovērtējām..kā tas vispār tā var būt? Ja mēs te būtu kāda super lielvalsts kā Krievija, Vācija Amērika, tad es vēl varētu saprast, bet mēs tak esam mazi, nav mums nekādu nepārtraukto panākumu, lai varētu nenovērtēt daudz lielāku un bagātāku valstu sportistus..
, 2009-12-17 23:01, pirms 16 gadiem
andrss rakstīja: Mans pieņēmums. Būtu uz šīm spēlēm pilnas tribīnes, džeki vienkārši šādi neatļautos spēlēt. Nevienu nevainoju, bet zinu ka mēs mākam spēlēt pavisam citu hokeju.
tieshi taaa. visi shie noliceeji, kur jus bijat vakar , sodien? agrak uz LV izlases spelem bija parpildita sporta pils... a tagad diemzhel visi safanojushies tik par RD, lai gan ja godiii.. RD atbalstu tikai un vienigi tapec, ka delj taa izaug LATVIJAS hokejisti, kas aizstaves musu kraasas! Spele bija ljoti labi un priecee tuvakas rezerves... realizacija kliboja, bet tads ir hokejs. turklat nakamgad ir ari Pasaules cempis, un tur jaunajiem vietu bus vairak. Patiess prieks par jauno mainju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 23:08, pirms 16 gadiem
Matulis pielika punktu diskusijam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 23:23, pirms 16 gadiem
Sprukta metiens atnes uzvaru arī otrajā mačā pret dāņiem.

Man gan vairaak šķiet kas tas bija sitiens nevis metiens.
, 2009-12-17 23:23, pirms 16 gadiem
Dārziņam arī bija laba iespēja
Andersons nospelēja vnk lieliski
Spukta nākotne beisbols
, 2009-12-17 23:29, pirms 16 gadiem
lukturis rakstīja: pilnīgi bezjēdzīgas spēles, jo sastrāvs OS tāpat zināms par 90%
Ņiživijs-Vasiļjevs-Cipulis
Karsums-Sprukts-Ankipāns
Dārziņš-Bērziņš-M.Rēdlihs
......-Širokovs-......
+13
Skrastiņš-K.Rēdlihs
Pujacs-Reķis
Galviņš-Laviņš
Bārtulis
Masaļskis-???-???
tā ka vajadzīgi 3 uzbrucēji un ja ņem Daugaviņu tad tik 2.
tas protams, ja kāds nesatraumējas.
interesantāk būs ar 2 vārtsargu
tu esi vaalis!!!!

pat ja butu 100% sastavs zinams, dzekiem ir jaauzspele kopaa. RD dzekiem jaauzspele bez legionariem, lai saprastu ka tas ir. Kaut vai jauzspele Znaroka vadibaa, jasaliedejas, utt utt. Tad jau krievi, zviedri, cehi varetu vispar nespelet parbaudes speles... sastavu jau tapat var nokomplekteet! Mums vajadzeja nevis 3 ( viena bus Vacijaa) bet savas 6-7 speles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-17 23:40, pirms 16 gadiem
Patika kā Saulietis pacīnijās,un Andersona spēka paņēmiens vnk Super.!
, 2009-12-17 23:42, pirms 16 gadiem
nu malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-18 00:03, pirms 16 gadiem
a-burts rakstīja: un vispar,noteikumos varetu ieviest dazas izmainias:ja spele beidzas neizskirti,papildlaika un bullisu vieta varetu but spele viens pret vienu bez vartsarga,piemeram mikelis pret ove4kinu lidz trim gutajiem vartiem,ar speletaju nomainiam,protams,ja nav gutu vartu:-)))vartu vieta mini kastite 30x30:-)))
mes visi sapratam cik tev ir gadi.ne parāk daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-18 00:09, pirms 16 gadiem
sandza rakstīja: tu esi vaalis!!!!

pat ja butu 100% sastavs zinams, dzekiem ir jaauzspele kopaa. RD dzekiem jaauzspele bez legionariem, lai saprastu ka tas ir. Kaut vai jauzspele Znaroka vadibaa, jasaliedejas, utt utt. Tad jau krievi, zviedri, cehi varetu vispar nespelet parbaudes speles... sastavu jau tapat var nokomplekteet! Mums vajadzeja nevis 3 ( viena bus Vacijaa) bet savas 6-7 speles.
krieviem, zviedriem, čehiem ir no kā izvēlēties, mums pamatsastāvs kopā ir spēlējis gana un tā paša Značoka vadībā un jaunie pārsvarā arī ir spēlējuši pie viņa pāris gadu atpakaļ
ja tu tur kādu seju neesi redzējis, tad Znaroks viņus visus ļoti labi zin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-18 00:42, pirms 16 gadiem
saulietis monstrs,,,taa patika kaa vins speelee ,,arpraats
, 2009-12-18 00:56, pirms 16 gadiem
drocij talak musa
, 2009-12-18 07:26, pirms 16 gadiem
Lai mūsējie gūtu vairāk "golus",jāmaina noteikumi:jāpalielina vārtu izmērs divas reizes!!!
, 2009-12-18 09:18, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka hokejistus var iedalīt dažādās grupās starp kurām ir LIELA atšķirība un ļoti daudz jāaug (jātrenējas), lai pārietu uz augstāku grupu. Līdzīgi kā austrumu cīņās jostas krāsas un dani.
1. Tie kas māk slidot.
2. Tie kas māk iedot piespēli un saņemt to.
3. Tie kas māk spēlēt hokeju.
4. Tie kas māk iemest vārtos (neļaut iemest aizsargiem un nostāvēt sausā vārtusargiem).
5. Hokeja zvaigznes.
Diemžēl lielākajai daļai hokejistu . ar 5. kategoriju ir samainījusies vietām. Galvenais to apzināties jaunajiem puikām, viņu treneriem un vecākiem.
, 2009-12-18 09:24, pirms 16 gadiem
Kur var redzēt spēles statistiku?
, 2009-12-18 10:07, pirms 16 gadiem
īstenībā ! esdomāju vajadzēja pagrūst šo spēli ar kadi 2-0 varbūt tad sāktu domāt par atieksmi ar kādu jāiet ir uz laukuma,vinalga kāds pretinieks kautvai angļi ! uz laukuma jāiziet ar pilnu atdevi un nopietnību! te bij, kas tad tie Dāņi tādi ir sagraus un mierā!!!
, 2009-12-18 10:10, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: 1.L.Dārziņš,
2.M.Redlihs
3.Kr. Redlihs,
4. G. Pujacs,
5. A.Širokovs,
6. J. Sprukts,
7.G. Galviņš,
8.K. Sotnieks,
9.R. Laviņš,
10. J. Rēdlihs,
11. G. Meija?
12. O.Cibuļskis.
13. A.Jerofejevs
14. K. Saulietis
15. Bļinovs

Šie izskatās, ka reāli spēlēs OS, bet par jaunajiem var būt dažas iamaiņas. Kā arī Muštukovs var arī aizbraukt uz OS, kā Nr.3.
Nu piekrītu Tev tikai par pirmajiem 7 tevis nosauktajiem, par pārējiem gan diezin vai var teikt ka reāli spēlēs OS
, 2009-12-18 10:44, pirms 16 gadiem
Tas nebija metiens bet ,,stūmiens,,vai,,iebakstīšana,,vai,,tenisa serve,,....
, 2009-12-18 11:03, pirms 16 gadiem
riniss rakstīja: īstenībā ! esdomāju vajadzēja pagrūst šo spēli ar kadi 2-0 varbūt tad sāktu domāt par atieksmi ar kādu jāiet ir uz laukuma,vinalga kāds pretinieks kautvai angļi ! uz laukuma jāiziet ar pilnu atdevi un nopietnību! te bij, kas tad tie Dāņi tādi ir sagraus un mierā!!!
Tās dāņu 3 vai 4 izdevības bija krietni reālākas nekā viss, ko mūsējie spēja saveidot. Bet, paskatoties objektīvi, otrajā spēlē LV izskatījās tomēr disciplinētāki nekā pirmajā, diemžēl hokejā ir arī pretinieku komanda un tās mērķi mēdz būt pretēji mūsu vēlmēm. Dāņi nospēlēja ļoti labu aizsardzību, stabils bija vārtsargs un daudzās iespējas nemaz tādas 100% nebija. Un tiem, kas uzskata, ka jauno nemākulība pie vainas, varu atgādināt kādu pasenu spēli par iekļūšanu A grupā - Latvija-Šveice (pāris gadus pirms slavenā Znaroka ''iebakstījiena''). LV sastāvā bija visi beļavski, znaroki un vītoliņi savos ziedu gados. Metienu skaits pa šveiciešu vārtiem - 61(!), rezultāts 1:1...
, 2009-12-18 11:15, pirms 16 gadiem
patika Muštukovs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-18 12:23, pirms 16 gadiem
krista_v2 rakstīja: patika Muštukovs.
hmmm...Tu tāds dīvains!
Man gan patīk skaistas sievietes!
, 2009-12-18 12:30, pirms 16 gadiem
Malači, visu spēli spieda Dāņus, bet nu ripa vnk nekrita! Bet pr laimi tomēr uzvara1
, 2009-12-18 12:31, pirms 16 gadiem
strops rakstīja: Lai mūsējie gūtu vairāk "golus",jāmaina noteikumi:jāpalielina vārtu izmērs divas reizes!!!
Lai tu nerunātu muļķības tev jāiet d***t, jo Dāņiem vārtsargs arī ļoti labi nospēlēja apsveicu 'viņu!
, 2009-12-18 12:50, pirms 16 gadiem
machumbi rakstīja: Sveicu Ervīnu ar sauso.
Pirmā spēle uzreiz sausa
, 2009-12-18 14:02, pirms 16 gadiem
Visu slavētais(nezinu gan par ko) geimeris Sprukts vakar atkal spoži pierādīja savu torķismu, proti, saņēma labu piespēli ar iespēju aizmukt 1 vs 1 ar vārtsargu, bet vai tad kas tāds tika realizēts - nēēēē, bija slinks, tuims slidojums bez vēlēšanās realizēt momentu ar nesakarīgu metienu vai piespēli. Un vēl tā piespēle 1 metru no vārtsarga partnerim - nu tas ir piz.....c!!!!! Nu baismīgs hokejists!!!
, 2009-12-18 15:12, pirms 16 gadiem
pilniigi piekriitu Triecienam........
, 2009-12-18 15:27, pirms 16 gadiem
Trieciens rakstīja: Visu slavētais(nezinu gan par ko) geimeris Sprukts vakar atkal spoži pierādīja savu torķismu, proti, saņēma labu piespēli ar iespēju aizmukt 1 vs 1 ar vārtsargu, bet vai tad kas tāds tika realizēts - nēēēē, bija slinks, tuims slidojums bez vēlēšanās realizēt momentu ar nesakarīgu metienu vai piespēli. Un vēl tā piespēle 1 metru no vārtsarga partnerim - nu tas ir piz.....c!!!!! Nu baismīgs hokejists!!!
Vinsh ir rezultativakais latvieshu hokejists KHL. Neiemeta pret Daaniju iemetis Vankuuveraa.
, 2009-12-18 15:28, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Vinsh ir rezultativakais latvieshu hokejists KHL.
Manuprāt viņš ir tormoznutākais latviešu hokejists KHL
, 2009-12-18 15:32, pirms 16 gadiem
Paties prieks par Ervinu Muštukovu,tādi vārtu vīri kā viņš ar savu manieri ir mūsu nākotne un lepnums.
, 2009-12-20 01:18, pirms 16 gadiem
Sprukts nu taads mudaks.....................